Ja Elementals in arena zijn meestal sitting ducks voor mij, maar als je er goed mee om kunt gaan, zijn ze ook zooo dodelijk. Wanneer ze een window hebben voor Ascendence>Lavaburst:

.
(helemaal als ze mastery gestacked hebben)
Ik zag pas een tripple dps comp met een elemental die +-2200 speelde (ik dacht shadow, ele, dk). Was erg leuk om te zien hoe die gasten zo hoog kwamen met die comp.
@Zandor:
PvP wise zijn Holy Pala's nu niet zo sterk en als je als off spec ook wilt dps'n, zou ik voor disc/shadow gaan (ik speel beide). Met een full Tyranical Disc set kan je nog makkelijk leuke damage doen in je Shadow spec, terwijl je met een Hpala set zo goed als geen damage kan doen in je Ret spec. Bovendien kan je als disc ook lekker dps'n in PvP (wordt ook wel een beetje verwacht als je 'm goed wilt spelen).
Idd resto shammy's zijn ook zeer goed te doen. Is eigenlijk altijd één de beste healers geweest in PvP. Resto druid is ook niet slecht atm, maar het moet je wel liggen. Als je heart of the wild specced kan je ook mee dps'n met 90k wraths

. Mistweaver Monks weet ik niet zo heel veel van (buiten wat cd's en offensives), maar die stun immunity lijkt me ook wel lekker

.
[
Voor 16% gewijzigd door
temp00 op 29-05-2013 16:04
]
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠