Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 276 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 18 Laatste
Acties:
  • 48.207 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-06 11:11

hmr

detheavn schreef op maandag 27 mei 2013 @ 11:35:

Volgens het conquest point catch-up systeem hadden we nog 12.2k aan conquest die ik deze week zou kunnen halen, dus ik heb een kameraad van mij aan schreeuwend en trappend 2v2 ingetrokken en dat ging, ondanks ik maar 340k health (buffed) had, bijzonder goed.
?!!?!? >:)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-06 15:49
Conquest point catch up berekening is als volgt:
(w * 1000) - p
w = de week van het arena seizoen
p = reeds verzamelde punten dat seizoen.

Maar ik krijg het idee dat er met dagen gerekend wordt ipv weken, aangezien ik 12200 punten kon halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-06 09:09
Nope! De cap is standaard 2200 punten, aangezien we op 10 weken zitten is je cap (10*1000) -p, +de weekly cap (2.2k) dus.

10k voor 10 weken, 2.2k voor deze week!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Nou, dan klopt de berekening in ieder geval wel. Ik zat er een week naast met de week van het seizoen, dus snapte er al geen drol van. Mooi dat dat opgehelderd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-06 23:05
Afgelopen weekend ook mn warlock naar 90 geholpen, gelijk maar lorewalkers naar exalted getild, en kijken of ik Canopic Jars kon gaan verzamelen, wel geen artifacts gesolved, maar helaas maar 1 Canopic Jar, zonder recept :(

Zit nu totaal op 5x lvl 90, denk dat ik mn Rogue als volgende naar 90 til, dit ivm mn Leatherworking dat ik als enige beroep nog niet op 600 heb....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-06 09:15
sorry verkeerde topic :D

[ Voor 93% gewijzigd door bangkirai op 27-05-2013 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-06 21:18

Gertjuhjan

Software Engineer

bangkirai schreef op maandag 27 mei 2013 @ 12:54:
Geen idee als volgende hier al is gepost, stond op een evenews site:

http://evenews24.com/2013...-tanks-cheat-the-exploit/

Ik snap er niks van en lijkt me ook knap waardeloos als zoiets in game zou zitten?
Ehm... Ik denk dat je dit in het verkeerde topic hebt geplaatst. Dit is world of Warcraft en niet world of Tanks

Xbox: Gulpener88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

detheavn schreef op maandag 27 mei 2013 @ 11:48:
Conquest point catch up berekening is als volgt:
(w * 1000) - p
w = de week van het arena seizoen
p = reeds verzamelde punten dat seizoen.

Maar ik krijg het idee dat er met dagen gerekend wordt ipv weken, aangezien ik 12200 punten kon halen :)
Dus ik kan 12.2k punten halen deze week als ik beetje doorgame vanavond?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Juustem. Met wat mazzel haal ik m'n limiet deze week ook nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

detheavn schreef op maandag 27 mei 2013 @ 13:52:
Juustem. Met wat mazzel haal ik m'n limiet deze week ook nog :)
Kan het al x-realm? :x

Dan moet ik gewoon even zorgen dat ik iemand vindt die mindless arena's met mij wil gaan doen :D en dan kan je zooo weet ik veel hoeveel ilvels omhoog..

[ Voor 28% gewijzigd door hmr op 27-05-2013 13:57 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-06 18:39
Gisteren mijn Rogue naar level 90 gekregen, kon ik eindelijk al die kistjes openen die ik nog had liggen :)

Qua iLvl loopt de rogue nog flink achter...(en helaas ook bijzonder weinig PVP-items voor rogue unlocked op mijn LW).

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Ik ben zelf ook nog niet zo super lang bezig geweest met PvP... Cross-realm PvP is volgens mij wel iets wat ze willen gaan implementeren, of iig aan denken, maar zolang je nu op het moment nog in hetzelfde arena-team moet zitten gaat dat niet.

Rated battlegrounds zou anders kunnen zijn, maar daar heb ik (anders dan m'n vorige guild die me af en toe op sleeptouw nam) weinig ervaring mee. Ik ga me er maar eens in verdiepen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Laatst online: 22:30
Vanavond eens kijken of we Dark Animus plat gaan krijgen op 25 man. Vorige week hebben we op 10m wat geoefend en dat was meteen bijna een kill (maar paar miljoen te gaan...), dus daar moeten mogelijkheden liggen. Zou wel een leuke chest / helm kunnen gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lcount
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-06 16:45
Gisteren transfer gemaakt van guild van 6/13 hc op 10 man naar 9/13hc op 25 man met 3 dagen raiden van maar 3 uurtjes. Dinsdag moet 10/13 hc er wel in zitten.

Lcount: Shadow Priest - Twilight's Hammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-06 12:05
ben opzoek naar een scroll of resurrection, specifiek 1 van iemand die op Aszune speelt. (kan ik mn heirlooms verhuizen met een char migratie :))

DM me voor details!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01:05
Jemig, hopelijk is lei shen wel een challenge, iron qon down in iets van 8-9 tries, en twins 2 shot, waar de eerste try iets van een 30% wipe was omdat ik met die buffs aant vogelen was en totaal geen dps deed die try.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Dark Animus heroic, wat een clusterfuck :X. Wipen onder 30 seconden. Gelukkig zijn we nu iets meer stabiel. Deze moet de nieuwe reset wel neer gaan :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Ik heb me even impopulair gemaakt in de guild.

Twee mensen in de guild hebben examen en alle raids zijn gecancelled! Normaal gaat de helft toch al niet door (4 raids, mazzel als er twee doorgaan), maar nu dus geen enkele.

We zijn een 'casual' raiding guild. Dat heeft altijd betekend dat we eigenlijk maar 2 keer in de week 3.5 uur raiden. Daarmee hebben we altijd heroic raids kunnen doen! Nu lijkt het echter of de helft van de raid group denkt dat casual betekent 'ik log af en toe eens in en kijk of er een raid is en dan wil ik mee.'

Het gevolg? We staan op 4/12 normal en zelfs die derde en vierde boss gaan niet altijd dood. En nu hebben mensen het over dat we meer raiders moeten recruiten! Zijn ze soms volledig retarded? Welke fatsoenlijke raider joined er op dit moment nu een ~4/12 normal guild?

Ik heb dus een post achter gelaten op het forum dat als ze fatsoenlijk wilen raiden ze zelf wat meer inzet moeten tonen en dat ik zelf niet meer 4 avonden vrij houdt voor misschien twee raids. Kies twee avonden en dan ben ik er, gaan die niet door zie je me de rest van de week niet meer. Ik heb het voledig gehad met idioot en co ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Ik heb vroeger ook met dit probleem gezeten.
Laat de raid- en of guildleader eens spreken met de mensen die niet zo vaak meer online zijn. Mocht het er uit komen dat deze wat minder online zijn voor een tijdje, ga dan recruiten.
Als je nog niet zo ver bent, neem dan wat projecten als trial. Er zijn genoeg spelers die nieuw zijn in het raiden maar dit wel zou willen. Help ze met gear en enchants(en eventueel tactics) Dan heb je weer vers bloed die gemotiveerd zijn om te raiden.
Ze zullen niet allemaal een nieuwe raider worden, maar zo creëer je wel nieuwe raiders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Werken jullie niet met raid signups? Bij ons meld je je vooraf aan voor de raid (unsign, sign of not sure). Als je gesigned hebt en je bent confirmed dan ga je gewoon mee (confirmen gebeurt op dezelfde dag rond lunchtijd). Ben je er niet of sign je nooit? --> geen raider rank. Als je veel van dat soort pipo's hebt is het niet verkeerd te recruiten of van guild te wisselen lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaerel
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-07-2024

Thaerel

|Waar Logica Stopt..|

Nja.. als jullie nog mensen zoeken.. Ik ben LFR wel een beetje zat en zou wel georganiseerder willen gaan raiden twee avondjes.. Welke server zitten jullie en wat zijn de raiddagen/tijden?

Vroeger heb ik Heroic ICC gedaan enz. dus heb wel redelijk ervaring met georganiseerd raiden (wil niets zeggen natuurlijk haha).

Zelf ben ik een retri pala met ilevel 496 volgens mij.

Laat maar weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Had gister een hele ingame mail van een raid leader, bleek van iedereen te controleren of alle gems/enchants goed waren enzo. Lang verhaal lezen, geen opmerkingen, wat me niet verbaast, 7 jaar gespeeld met die class/spec.

En ik streef alleen naar BiS items, mis alleen nog 3 tier tokens die nooit droppen /rage.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Wisselend succes gisteren op Dark Animus. We moesten eerst nog even langs Primo, maar die lag ook op 25m in 2 tries neer. Bij de wipe lag ineens de halve raid dood door die ability waar je 5 yards voor moet spreaden :p

Dark Animus op 25m was een drama. Niet 1 keer de boss gezien op de avond :S Blijkbaar is helemaal niets doen als dps / healer tot je aan de beurt bent heel lastig.

Daarna nog even snel 10m gedaan. Toen lag ie in een paar tries neer gelukkig. Zelf voor de 3e keer op rij bij een first kill van een boss met tier tokens een tier token gekregen voor een coin :D Nu ilvl 524 als ik de chest ook even ophaal :)

Op 10m zouden we alles in no time kunnen clearen denk ik. Op 25m is het af en toe een iets grotere uitdaging :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233450

Gister ook een wisselende raidavond beleeft,

Durumu bleek een pain in the ass te zijn, waar we elke keer of pech hadden of persoonlijk foutjes ons de das omdeed.

Daarna door naar Primo en die lag in 1x om gelukkig, pas onze 2e kill op hem dus dit was wel lekker, wel erg makkelijk natuurlijk met die burn tactic.

Op Dark Animus zijn we vorige week de hele tijd binnen de minuut gewiped, maar gister zat er duidelijk progressie in de pulls. Even een goeie volgorde afspreken en hopen dat onze offspec Monk tank niet instagibbed word soms... toen zat de raidtijd erop na een 0.6% wipe... gelukkig hoefde niemand vroeg naar bed dus besloten we er nog 1 try tegenaan te gooien en hoppa een smooth kill !

Dus onze guild is nu we weer een complete raidgroep hebben lekker aan de slag op weg naar Lei Shin.

Persoonlijk ben ik nog steeds bezig om me Paladin te gearen (ilvl 486 nu) om te rerollen van mijn Shammy (ilvl 507), maar deze reset was ToeS en wat LFR's me niet gunstig gezind met geen enkele drop... dus hopelijk vermaakt me vrouw zich vanavond zodat ik nog een ToT puggie kan zoeken haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thaerel schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 09:11:
[...]

Nja.. als jullie nog mensen zoeken.. Ik ben LFR wel een beetje zat en zou wel georganiseerder willen gaan raiden twee avondjes.. Welke server zitten jullie en wat zijn de raiddagen/tijden?

Vroeger heb ik Heroic ICC gedaan enz. dus heb wel redelijk ervaring met georganiseerd raiden (wil niets zeggen natuurlijk haha).

Hehe, we zitten op Ragnaros, er is alleen een maar ...

We zijn daar eind december heengegaan met een groep en gaan recruiten, maar al wat je recruit het is alleen maar melee. We zitten nu dus vaak als we wel genoeg mensen hebben met een raid met maar 1 ranged en we hebben zelfs gehad dat we zonder ranged zitten.

vervolgens heb je een tijdje wel genoeg ranged omdat ze opeens allemaal actief zijn en maak je balanced raids en heb je even wat progress. Daardoor gaan er weer melee weg, want ze zijn pissd dat ze een raid moeten uitzitten. De ranged verdwijnt plotsklaps zonder bericht in het niets en dan zit je met minder dan 10 man ...

Het blijft zo maar een beetje in de rondte gaan en de gfrootste ellende komt dus omdat je niet op mensen kan bouwen en dus nooit weet waar je aan toe bent en wat je moet recruiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Omega, Zo gaat het helaas erg vaak. Dit is niet iets van nu, maar van alle tijden.

In mijn oude guild loste dit op door zo nu en dan een social mee te nemen. Die deden dan wel wat minder dps, maar het werkte wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Hoewel wij misschien wel 35 raiders hebben zijn er een paar bij die niet al te veel kunnen en met zoveel mensen heb je altijd wel een aantal die een dag niet kunnen. Je kunt nu eenmaal niet altijd 2 of 3 avonden per week vrij houden. We hebben dan ook als een soort richtlijn dat je 2 van de 3 avonden gemiddeld beschikbaar bent en als je er vaak niet bent ga je van raider naar social rank. We signen ook altijd op onze website, waar iedereen ziet waar ie aan toe is qua rol. Uiteraard krijgen raiders voorrang op socials, al kunnen socials ook gewoon signen wanneer ze willen.

Het gebeurt dus wel af en toe dat we 1 of 2 te weinig hebben. Dan gaan bij ons gewoon socials mee. Daar stellen we geen eisen aan en ze krijgen een flask etc. als ze invallen. Misschien verbruiken we er niet altijd een battle ress aan, maar een beetje dps / hps is beter dan geen dps / hps :) (Dus Carthrax, als je een keer mee wil... :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gertjuhjan schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 14:15:
Omega, Zo gaat het helaas erg vaak. Dit is niet iets van nu, maar van alle tijden.

In mijn oude guild loste dit op door zo nu en dan een social mee te nemen. Die deden dan wel wat minder dps, maar het werkte wel.
Dan ken je onze socials niet. Daarmee kom je echt Horridon niet voorbij, nul interrupts, blijven staan in shit ...

(edit: 10 man he, dus als je dan twee van die figuren mee moet nemen ...)

Wij hebben er echt pas sinds halverwege Cataclysm last van. Sinds die tijd in rap tempo afgezakt van 25 mans guild in de top van de server naar niet eens 10 man. Voornamelijk door mensen die na 7+ jaar stopte met WoW. Maar vervangen is shit en al helemaal als je nu als 4/12 guild probeert mensen te vinden.

Waar ik vooral de balen van heb is het mentaliteits verschil. voorheen hadden we gewoon mensen die hun best deden om op de raid dagen te komen. Er waren altijd wel mensen die niet konden, maar we hadden altijd genoeg om te raiden. Afwezigheid van iets van 10%. Nu komen mensen die zich 'raider' willen noemen niet eens opdagen voor 25% van de raids. Afwezigheid van 75%? Kom op zeg laat ze opzouten en LFR gaan doen in plaats van mij zitten ergeren.

Doe mij maar weer die tijd dat wij ook met een man of 35 gewoon twee keer per week zeker een raid hadden en vaak nog een derde omdat er toevallig genoeg mensen waren.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 28-05-2013 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Anoniem: 63072 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 14:30:
[...]

Dan ken je onze socials niet. Daarmee kom je echt Horridon niet voorbij, nul interrupts, blijven staan in shit ...

(edit: 10 man he, dus als je dan twee van die figuren mee moet nemen ...)
Sorry, ik ben pas sinds een week weer actief op wow(sinds eind van wotlk).
Onze socials waren (of oud raiders) of mensen die heel graag wilden raiden, maar niet 3 dagen per week vrij konden maken. Wij zorgen dat deze mensen hun gear wel hoger bleven door regelmatig met hun door lagere raids te gaan. Maarja, wij hadden ook 2 full 10 man raidgroepen. (net niet genoeg voor een steady 25 man).
Maar wij staken tijd in onze recruits en zelfs de socials. Zo leerden zij ook om te raiden. (op een paar uitzonderingen na)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 04-06 20:39

Hierkomik

Zo dan...

Durumu 10m normal is bij ons gisteren ook neer gegaan. Ik had het opgenomen de orders te roepen (iets wat vaak door een van de MT's of de main healer gedaan wordt, maar voor hen is dat gevecht iets meer stress dan voor ranged dps).
Kostte eigenlijk iets teveel domme tries (eerste 3 keer werd de ice add meteen gerevealed omdat mensen niet keken waar hij spawned, en ook nog 3 wipes door mensen die van het platform gegooid werden door Force of Will), dus ik werd wel wat kribbig, maar uiteindelijk dus neer.

Primordius ging vrij goed, eerste try tot 20% zonder veel tactiek, maar toen 2 wipes doordat melee de adds niet kon raken. Bleek een rare vorm van lag, want als ik een add afschoot, ging hij dood op een andere plek. Dus de adds waren niet op de plek die de graphics deden vermoeden. Dat was bij iedereen jammergenoeg en dus geen kill omdat melee niet goed kon dpsen.
Volgende week moet dat wel lukken als die bug/lag hopelijk niet meer voor komt.

loot rant:
Helaas weer geen goede loot voor mij... ik gebruik token op Durumu, krijg thunderforged chestpiece (chestpiece was ook al deel van de normale drop). Tsja, thunderforged of niet, met 2 blauwe sockets en geen set bonus meer doe ik hem niet aan. Belt of boog had een goede upgrade geweest, maar met mijn geluk...
Natuurlijk dropte wel voor onze meest gegearde raider (healing priest) een thunderforged staff van Ji-Kun :rolloog:
/loot rant

Over signups; hebben wij ook lang gehad. Zelfs met 9 signups was het lastig omdat we dan moesten PUGGEN en die over het algemeen minder goed waren en progressie dus echt lastig was.
Maar nu hebben we zo'n 11 regulars, dus meestal 1 iemand op de bank. En als er meerdere niet kunnen hebben we ook nog zo'n 3-4 mensen die soms mee gaan en die zeker niet onder doen voor normale raiders.

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaerel

Thaerel

|Waar Logica Stopt..|

Anoniem: 63072 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 14:10:
[...]
Hehe, we zitten op Ragnaros, er is alleen een maar ...

We zijn daar eind december heengegaan met een groep en gaan recruiten, maar al wat je recruit het is alleen maar melee. We zitten nu dus vaak als we wel genoeg mensen hebben met een raid met maar 1 ranged en we hebben zelfs gehad dat we zonder ranged zitten.

vervolgens heb je een tijdje wel genoeg ranged omdat ze opeens allemaal actief zijn en maak je balanced raids en heb je even wat progress. Daardoor gaan er weer melee weg, want ze zijn pissd dat ze een raid moeten uitzitten. De ranged verdwijnt plotsklaps zonder bericht in het niets en dan zit je met minder dan 10 man ...

Het blijft zo maar een beetje in de rondte gaan en de gfrootste ellende komt dus omdat je niet op mensen kan bouwen en dus nooit weet waar je aan toe bent en wat je moet recruiten.
Hmm, ik snap het.. Nouja.. laat maar weten als jullie een meelee kunnen gebruiken :) Ben wel bereid om te transferren, want doomhammer word een beetje saai en stil qua raiden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-06 17:02
Thaerel schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 09:11:
[...]

Ook wij zijn altijd op zoek naar mensen.
We raiden 3 keer in de week van 20:00 tot 22:30. We zitten op 4/12 10m.

We zijn een geheel Nederlandse guild. Kijk anders even op http://www.finalstep.nl (let op website is niet al up to date, forum daarintegen wel). of kijk naar 1 van mijn recorded boss kills, dan zie je gelijk hoe het er aan toe gaat :)
http://nl.twitch.tv/kupauw/c/2163353

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-06 12:56

junglebeast

hier staat iets

Zo we kruipen wel heel dicht naar de 25m guild op de server qua kills. Ok ok andere type raid, maar toch. :)
We liggen ook best een straatlengte voor op de rest van de server. En weer in de top500 op West van de 10m guilds.

http://www.wowprogress.com/pve/eu/turalyon - The Nephilim uiteraard.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Zit sinds 2 maanden ook op Ragnaros horde, en vermaak me er wel

Eerste guild die ik joinde was een 11/12 normal kill eerste week, daarna 1 week niet kunnen draiden --> guild disband. Toen een startende guild gejoined die 2/12 had. Afgelopen week eindelijk 5/12 gehaald maar we waren het gepraat en breaks (elk uur wel 10min) zat dus ook deze guild maar verlaten.

Heb nu een guild gejoined die wel potentie lijkt te hebben. Ze hebben 1/13HC neer en mag meteen mee met de eerste raid. DPS zal nog een beetje laag zijn vanwege het feit dat ik tank als main spec had, maar laten we hopen dat het wat wordt. Ben helaas arms omdat ik een goed 2-handed sword heb en nog geen enkele 1-hander. Fury lijkt namelijk "the way to go" as warrior.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaerel

Thaerel

|Waar Logica Stopt..|

Jasperklaren schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 15:33:
[...]

We zijn een geheel Nederlandse guild. Kijk anders even op http://www.finalstep.nl (let op website is niet al up to date, forum daarintegen wel). of kijk naar 1 van mijn recorded boss kills, dan zie je gelijk hoe het er aan toe gaat :)
Bedankt voor het aanbod, maar mijn hart ligt teveel bij de Horde om ook nog een faction change te doen. Als jullie Horde waren geweest had ik wel ingegaan op jouw aanbod!

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Woei. Gisteren dan eindelijk 89 geworden. Nu nog de grote sprong naar 90, en dan is het mijn eerste character op max-level (eigenlijk de tweede, maar die andere was net 85 een paar weken voor MoP).

Heb zon vermoeden dat het stukje 89-90 nog wel even zal duren, aangezien ik vrij casual ben. Maar ik maak me nu al druk dat ik niet in een of ander zwart gat val als ik straks 90 ben en niet meer weet wat ik moet :p (al zijn daar gelukkig genoeg guides voor te vinden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaerel

Thaerel

|Waar Logica Stopt..|

sabriel schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 08:37:
Zit sinds 2 maanden ook op Ragnaros horde, en vermaak me er wel

Eerste guild die ik joinde was een 11/12 normal kill eerste week, daarna 1 week niet kunnen draiden --> guild disband. Toen een startende guild gejoined die 2/12 had. Afgelopen week eindelijk 5/12 gehaald maar we waren het gepraat en breaks (elk uur wel 10min) zat dus ook deze guild maar verlaten.

Heb nu een guild gejoined die wel potentie lijkt te hebben. Ze hebben 1/13HC neer en mag meteen mee met de eerste raid. DPS zal nog een beetje laag zijn vanwege het feit dat ik tank als main spec had, maar laten we hopen dat het wat wordt. Ben helaas arms omdat ik een goed 2-handed sword heb en nog geen enkele 1-hander. Fury lijkt namelijk "the way to go" as warrior.
Ik zou gewoon de daily heroic scenario doen.. dan maak je elke dag kans op een 516 ilevel wapen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-12-2023

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Anoniem: 233450 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 10:05:
Gister ook een wisselende raidavond beleeft,

Durumu bleek een pain in the ass te zijn, waar we elke keer of pech hadden of persoonlijk foutjes ons de das omdeed.

Daarna door naar Primo en die lag in 1x om gelukkig, pas onze 2e kill op hem dus dit was wel lekker, wel erg makkelijk natuurlijk met die burn tactic.

Op Dark Animus zijn we vorige week de hele tijd binnen de minuut gewiped, maar gister zat er duidelijk progressie in de pulls. Even een goeie volgorde afspreken en hopen dat onze offspec Monk tank niet instagibbed word soms... toen zat de raidtijd erop na een 0.6% wipe... gelukkig hoefde niemand vroeg naar bed dus besloten we er nog 1 try tegenaan te gooien en hoppa een smooth kill !

Dus onze guild is nu we weer een complete raidgroep hebben lekker aan de slag op weg naar Lei Shin.

Persoonlijk ben ik nog steeds bezig om me Paladin te gearen (ilvl 486 nu) om te rerollen van mijn Shammy (ilvl 507), maar deze reset was ToeS en wat LFR's me niet gunstig gezind met geen enkele drop... dus hopelijk vermaakt me vrouw zich vanavond zodat ik nog een ToT puggie kan zoeken haha
Daarom doe ik tegenwoordig uber casual en alleen maar LFR.

Al die drama weghalen verhoogt de fun factor aanzienlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 508454

Deze zomer ga ik weer beginnen aan WoW nadat ik dik 3 jaar geen serieuze retail heb gespeeld. Ik ga compleet rerollen op een andere server.

Heb weinig gezien van de Cataclysm content en nog niets van de MoP content, al heb ik wel een beetje gelezen wat er allemaal nieuw is etc. Deze zomer zal ik fanatiek gaan spelen en ben ik het meest geïnteresseerd in PvE. Enige waar ik momenteel nog over twijfel is het kunnen raiden nadat mijn vakantie weer voorbij is.

Ik ga een vrij druk jaar tegenmoet en loop (afaik) weer 3 dagen p/week stage. Is het mogelijk om alsnog alles te kunnen bijhouden terwijl ik ma-vr van 9 tot 6 niet kan WoWen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik heb afgelopen week bij toeval een 516 ring met haste en mastery gewonnen bij een heroic scenario. Die ring is beter dan de 528 ring die ik al had door m'n hit issues. Blijft toch raar :p

Vandaag begint de quest voor een random drop 2H wapen weer om van nog meer hit af te komen... Heb verder alleen nog loot van Primordius en Iron Qon nodig + tier token van Twin Consorts. En random stats wrists van Durumu zou een kleine upgrade zijn, maar ja, die moet dan maar net vallen.

En deze week ook maar weer vp gaan verzamelen voor het eerst in lange tijd. Vorige week was door de nieuwe zaken in 5.3 al op dag 1 vp cap, maar nu wordt het weer wat meer sparen. Gelukkig gaat dat heel snel met die heroic scenarios :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Anoniem: 508454 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 11:09:
Ik ga een vrij druk jaar tegenmoet en loop (afaik) weer 3 dagen p/week stage. Is het mogelijk om alsnog alles te kunnen bijhouden terwijl ik ma-vr van 9 tot 6 niet kan WoWen?
Ik en velen met mij werken ook gewoon elke dag. Een paar avonden per week speel ik van 8 tot 11 of zo en soms overdag in het weekend een beetje. En ik ben de hoogst gerankte retribution paladin van de realm. Geen probleem dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Gister mijn pc na 6 jaar weer eens van een nieuwe processor, moederbord en geheugen gegeven (aan de hand van basisgamesysteem bbg mei). Wat een verschil, van fair met amper 25 fps, naar ultra 60 fps stabiel in 25 man met dezelfde videokaart (radeon hd 5770 @ 1440x900).

Is nog steeds best wel wennen, ik zie veel meer, dus ben spastisch van alles aan het ontwijken wat niet nodig is :P.

Op dit moment ook wat drama in de raidgroep, slome progress. Main raidgroep heeft het gepresteerd om op realm 2nd te komen, maar het B team waar ik in zit, blijft steken op maegera normal. De raidleaders zijn gelukkig druk bezig bij iedereen te kijken of ze spec, etc allemaal goed hebben. (hadden bij mij geen opmerkingen :D).

Nu nog hopen dat de loot goden mij een keer goed gezind zijn deze reset en mij de ontbrekende tier tokens in LFR gaan gaven.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

IntToStr schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 11:11:
[...]

Ik en velen met mij werken ook gewoon elke dag. Een paar avonden per week speel ik van 8 tot 11 of zo en soms overdag in het weekend een beetje. En ik ben de hoogst gerankte retribution paladin van de realm. Geen probleem dus ;)
Uiteindelijk ligt het natuurlijk ook aan jezelf. Time management is the key!
Ik zal me er gewoon aan wagen, kijken hoe ver ik kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-06 23:05
IntToStr schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 11:11:
[...]

Is inderdaad geen probleem, ik werk ook fulltime, ben meestal zo rond 20:00 ook wel online te vinden, heb inmiddel 5 chars op 90, weliswaar niet allemaal even goed gegeared, ik raid ook geen normals/heroics. Maar dat hoeft uiteraard ook niet, gear is relatief eenvoudig aan te komen, uiteindelijk gaat het erom of je lol hebt in de game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Thaerel schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 08:55:
Bedankt voor het aanbod, maar mijn hart ligt teveel bij de Horde om ook nog een faction change te doen. Als jullie Horde waren geweest had ik wel ingegaan op jouw aanbod!
Ik vind het heel grappig hoe iedereen een bepaald gevoel heeft bij hun faction. Ik dat eigenlijk meer met rassen ... het enige wat ik miste horde side waren m'n gnoompjes ... toch niet racistisch dat ik ze boven de rest zet? :p

In PvP stoorde me dat wel. Dan zat ik met vrienden op Skype en elke keer als ik op een gnoompje in stond te meppen zei ik: "I'm sorry little gnome!" :p

Maar goed, heb nu weer een gnome monk op 90, dus ik weer blij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Monk gaat eindelijk richting de 480+ ! :D Vanavond maar eens overzetten naar Dragonblight.... want Neptulon is echt een behoorlijk dode server!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-06 14:10
Mijn monk is nu bijna 85 dus bijna richting Pandaria! Ik was begonnen om met mijn warlock even de 2e wing van ToT te doen, helaas waren een hunter en ik de enige ranged op de turtles. Na 2 wipes maar besloten om lekker relaxed mijn monk verder te levelen.
Uiteindelijk niet lang kunnen doen want na de hele dag cursus gehad te hebben was mijn kaarsje uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:48
Iemand die mij van een scroll of resurrection wil voorzien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cipri
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

Cipri

Of niet natuurlijk...

Ashy schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:38:
Iemand die mij van een scroll of resurrection wil voorzien?
Sure, ik DM je even voor je gegevens :)

-=[ Murlocs Ate My Boots]=- Sylvanas Alliance - EU - Orosei lvl 100 Paladin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-06 14:53

Wootlock

Evilution

Jasperklaren schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 15:33:
[...]

Wat een zooitje ongeregeldheid ! ;)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak
  • Laatst online: 21-06 13:36

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Hallo Allemaal,

Ik heb ooit van iemand op dit forum een trial code ontvangen.
Nu wil ik een keertje het echt spelen, dus met zo'n timecard.

Hoe kan ik dit (zo goedkoop mogelijk :D) voor elkaar krijgen?
Wat moet ik allemaal kopen??

Alvast Bedankt,

Rik

| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-06 12:56

junglebeast

hier staat iets

Van de week maar eens mijn chars afstoffen. Neverwinter is wat saai aan het worden op lvl 60.
Misschien dat ik ook een ander char ga lvlen. Kijken hoe snel dat nu gaat met de xp nerf en zo'n blauw 450 wapen.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zoals ik al eerder vandaag had beschreven ga ik in de zomer weer beginnen met WoW.
De insteek is om healer en DPS off-spec te gaan rollen. Ik heb 0,0 ervaring met een healer en heb tot nu altijd DPS gespeeld.

Nu had ik me vastgezet op een druid maar ik begin toch wel een beetje te neigen naar paladin of priest met een DPS off-spec (grotendeels PvP).

Wat raden jullie een beginnende healer aan die graag nog off-spec wilt kunnen DPSen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Laatst online: 09-06 23:35
rikdegraaff schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:23:
Hallo Allemaal,

Alvast Bedankt,

Rik
Je kunt de battlechest kopen voor 15 euro, digital download:
http://eu.blizzard.com/store/details.xml?id=210000104

Dan krijg je het originele spel + TBC en WOTLK + één maand gratis speeltijd, dus eigenlijk krijg je het spel + 2 xpacks gratis want een maand spelen kost normaal ook 15 euro.

Je kunt dan levelen tot lvl 80, als je het daarna nog leuk vind en je wilt verder spelen moet je nog los Cataclysm en Mists of Pandaria kopen. Respectievelijk 20 en 35 euro in de blizzard store, maar ze liggen vaak wel in de bak bij o.a. Media Markt voor veel minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Oké, dan ga ik dat even doen.
Maakt het nog uit welke realm ik kies??
Eentje met de meeste GoT leden, is die er?

| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

rikdegraaff schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:23:
Hallo Allemaal,

Alvast Bedankt,

Rik
Volgens mij moet je een battlechest kopen + de expansions cataclysm en myst of pandaria.
Op g2play.net is de battlechest met catalclysm en 30 dagen gratis 24.99 euro.
Dan hoef je daar alleen myst of pandaria nog bij te kopen. Deze kost daar 25.99. Let wel op! Hier krijg je geen fysieke games. Je krijgt hier de serialcodes per email opgestuurd en deze kan je dan in je battle.net account invullen.

Edit2: De battlechest is het originele spel, the burning crusade, wotlk, cataclysm en 30 dagen.

Edit: Ik speel zelf horde op tarren mill!

[ Voor 7% gewijzigd door Gertjuhjan op 29-05-2013 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Oké, dank je voor je antwoord, Gertjuhjan.
Ik koop die van 15,- wel om uit te proberen.

Nou is alleen nog de vraag: Waar zitten jullie het meest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Anoniem: 508454 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:30:
Zoals ik al eerder vandaag had beschreven ga ik in de zomer weer beginnen met WoW.
De insteek is om healer en DPS off-spec te gaan rollen. Ik heb 0,0 ervaring met een healer en heb tot nu altijd DPS gespeeld.

Nu had ik me vastgezet op een druid maar ik begin toch wel een beetje te neigen naar paladin of priest met een DPS off-spec (grotendeels PvP).

Wat raden jullie een beginnende healer aan die graag nog off-spec wilt kunnen DPSen?
Als priest ben je tegenwoordig zo ongeveer geforceerd te healen als discipline, zowel voor pve als voor pvp. Als holy gimp je jezelf. Discipline healing moet je leuk vinden, voor een groot deel van de tijd heal je door dezelfde 3 spells te gebruiken op een enemy (holy fire, smite en penance).

Voor de rest vooral een vraag wat voor healstijl je leuk vind en wat je als offspec wilt spelen (ranged of melee).
Priest : actieve heals (holy) of absorbs (disc) en ranged dps
Paladin : actieve heals en melee dps
Monk: actieve heals en melee dps
Druid: healing over time en zowel ranged als melee dps.
Shaman: combinate van actieve heals en healing over time en zowel ranged als melee dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
rikdegraaff schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:36:
Oké, dank je voor je antwoord, Gertjuhjan.
Ik koop die van 15,- wel om uit te proberen.

Nou is alleen nog de vraag: Waar zitten jullie het meest?
Als je op een PVE server wilt spelen is op dit moment de beste keuze (als in meest actieve servers): Draenor voor horde en Sylvanas voor alliance.
Houd er wel rekening mee dat op beide servers soms queue-tijden zijn. Daarentegen stikt het van de pick-up groups voor van alles en nog wat, ook voor oudere content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Ehm, ik heb geen creditcard...
Hoe reken ik nou af bij Blizzard?

Of bij een andere?

[ Voor 14% gewijzigd door PeaceFreak op 29-05-2013 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

rikdegraaff schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:39:
Ideal:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Ik zie geen iDeal.
Wel American Express enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-06 12:18

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Krukar schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:32:
[...]

Je kunt de battlechest kopen voor 15 euro, digital download:
http://eu.blizzard.com/store/details.xml?id=210000104

Dan krijg je het originele spel + TBC en WOTLK + één maand gratis speeltijd, dus eigenlijk krijg je het spel + 2 xpacks gratis want een maand spelen kost normaal ook 15 euro.
Je vergeet erbij te zeggen dat je eerst minimaal een maand speeltijd zelf moet kopen voordat je die gratis maand krijgt.
rikdegraaff schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:39:

Of bij een andere?
Je kan ergens automatische incasso (direct debit) instellen in je Battle.net account.

[ Voor 21% gewijzigd door NMe op 29-05-2013 15:42 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

rikdegraaff schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:41:
Ik zie geen iDeal.
Wel American Express enz.
Hmm vreemd, bij het aanschaffen van gametime kan je wel met ideal betalen bij blizzard:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Krukar schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:37:
[...]

Als priest ben je tegenwoordig zo ongeveer geforceerd te healen als discipline, zowel voor pve als voor pvp. Als holy gimp je jezelf. Discipline healing moet je leuk vinden, voor een groot deel van de tijd heal je door dezelfde 3 spells te gebruiken op een enemy (holy fire, smite en penance).

Voor de rest vooral een vraag wat voor healstijl je leuk vind en wat je als offspec wilt spelen (ranged of melee).
Priest : actieve heals (holy) of absorbs (disc) en ranged dps
Paladin : actieve heals en melee dps
Monk: actieve heals en melee dps
Druid: healing over time en zowel ranged als melee dps.
Shaman: combinate van actieve heals en healing over time en zowel ranged als melee dps.
Hmm... Priest geef ik je gelijk in. Daar stap ik toch maar vanaf denk ik. Al spreekt Druid mij alsnog het meest aan om eerlijk te zijn. Lekkere HoTs over de raid laten gaan lijkt me het leukste maar een Ret. Pala lijkt me ook wel eens interessant. Iemand enig idee of monk een beetje leuk is? Ken die class totaal niet en heb toch het liefste een perspectief van iemand anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Nu lukt het wel, met iDeal.
Maar niet via de eerste link...

Het gaat nu via battle.net en dan Purchase

[ Voor 5% gewijzigd door PeaceFreak op 29-05-2013 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Anoniem: 508454 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:44:
[...]

Hmm... Priest geef ik je gelijk in. Daar stap ik toch maar vanaf denk ik. Al spreekt Druid mij alsnog het meest aan om eerlijk te zijn. Lekkere HoTs over de raid laten gaan lijkt me het leukste maar een Ret. Pala lijkt me ook wel eens interessant. Iemand enig idee of monk een beetje leuk is? Ken die class totaal niet en heb toch het liefste een perspectief van iemand anders.
Tja, monk healing is anders dan de rest, je bouwt chi op met bepaalde spells en die kun je gebruiken voor andere spells. In mijn ervaring sta je als mistweaver monk 90% van de tijd uplift te spammen en ik vond er niks aan maar dat is natuurlijk voor iedereen anders.

Mijn persoonlijke favoriet blijft Shaman, healing is gevarieerd en leuk en als je Elemental offspec goed leert spelen in PVP kun je zeer ver komen (verschil tussen een slechte en een goede PVP elemental shaman is enorm en er zijn er weinig die elemental echt goed weten te spelen in arenas).
Buiten dat kun je enorm efficient dailies grinden als elemental door de zieke aoe die je doet met chain lightning :) (heb met m'n shaman al de 1.5 miljoen dps doorbroken op een trashpack in raids met ascendance + lava beam spam :D).

[ Voor 4% gewijzigd door Krukar op 29-05-2013 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Klopt dit:

Afbeeldingslocatie: http://img29.imageshack.us/img29/9913/wowaanschaf.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Krukar schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:37:
[...]

Ik gimp me liever dan dat ik geforceerd ben een spec te spelen die ik geen bal aan vindt in PvE. Moet zeggen dat ik het juist leuk vindt om wat meer moeite te moeten doen om mee te kunnen komen met de andere healers.

Hoewel ik meestal de andere healers zwaar outheal, daar niet van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Krukar schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:48:
[...]

Tja, monk healing is anders dan de rest, je bouwt chi op met bepaalde spells en die kun je gebruiken voor andere spells. In mijn ervaring sta je als mistweaver monk 90% van de tijd uplift te spammen en ik vond er niks aan maar dat is natuurlijk voor iedereen anders.

Mijn persoonlijke favoriet blijft Shaman, healing is gevarieerd en leuk en als je Elemental offspec goed leert spelen in PVP kun je zeer ver komen (verschil tussen een slechte en een goede PVP elemental shaman is enorm en er zijn er weinig die elemental echt goed weten te spelen in arenas).
Buiten dat kun je enorm efficient dailies grinden als elemental door de zieke aoe die je doet met chain lightning :) (heb met m'n shaman al de 1.5 miljoen dps doorbroken op een trashpack in raids met ascendance + lava beam spam :D).
Jou beschrijving over monk sluit aan bij de beschrijving van mijn vrienden. Ben bang dat het geen monk wordt voor mij haha!

Shaman healing heb ik geen idee van, misschien maar eens in overweging nemen. Sinds dat ik gestop ben is elke class zo veranderd! Decision decisions...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Ja volgens mij klopt het. Ik kan zo helaas niet zien wat er in die battlechest zit. Maar ik ga er van uit dat het klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik zou een class kiezen waarbij je gear kan uitwisselen tussen specs. Bij paladins kan dat bijv. niet (strength vs intellect), maar bij andere classes/specs wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Oké, ga ik hem zo direct aanschaffen!
Bedankt allemaal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

IntToStr schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:56:
Ik zou een class kiezen waarbij je gear kan uitwisselen tussen specs. Bij paladins kan dat bijv. niet (strength vs intellect), maar bij andere classes/specs wel.
Klopt, maar als druid heb ik datzelfde. Tenzij ik balance ga ofcourse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ja Elementals in arena zijn meestal sitting ducks voor mij, maar als je er goed mee om kunt gaan, zijn ze ook zooo dodelijk. Wanneer ze een window hebben voor Ascendence>Lavaburst:
Afbeeldingslocatie: http://3.bp.blogspot.com/_yh93vawma_Q/S7TuT5Z5VzI/AAAAAAAAAzM/6qvywY7DgwA/s1600/nuclear_blast.jpg.
(helemaal als ze mastery gestacked hebben)

Ik zag pas een tripple dps comp met een elemental die +-2200 speelde (ik dacht shadow, ele, dk). Was erg leuk om te zien hoe die gasten zo hoog kwamen met die comp.

@Zandor:
PvP wise zijn Holy Pala's nu niet zo sterk en als je als off spec ook wilt dps'n, zou ik voor disc/shadow gaan (ik speel beide). Met een full Tyranical Disc set kan je nog makkelijk leuke damage doen in je Shadow spec, terwijl je met een Hpala set zo goed als geen damage kan doen in je Ret spec. Bovendien kan je als disc ook lekker dps'n in PvP (wordt ook wel een beetje verwacht als je 'm goed wilt spelen).
Idd resto shammy's zijn ook zeer goed te doen. Is eigenlijk altijd één de beste healers geweest in PvP. Resto druid is ook niet slecht atm, maar het moet je wel liggen. Als je heart of the wild specced kan je ook mee dps'n met 90k wraths 8)7. Mistweaver Monks weet ik niet zo heel veel van (buiten wat cd's en offensives), maar die stun immunity lijkt me ook wel lekker :).

[ Voor 16% gewijzigd door temp00 op 29-05-2013 16:04 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

temp00 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:59:
Ja Elementals in arena zijn meestal sitting ducks voor mij, maar als je er goed mee om kunt gaan, zijn ze ook zooo dodelijk. Wanneer ze een window hebben voor Ascendence>Lavaburst:
[afbeelding].
(helemaal als ze mastery gestacked hebben)

Ik zag pas een tripple dps comp met een elemental die +-2200 speelde (ik dacht shadow, ele, dk). Was erg leuk om te zien hoe die gasten zo hoog kwamen met die comp.

@Zandor:
PvP wise zijn Holy Pala's nu niet zo sterk en als je als off spec ook wilt dps'n, zou ik voor disc/shadow gaan (ik speel beide). Met een full Tyranical Disc set kan je nog makkelijk leuke damage doen in je Shadow spec, terwijl je met een Hpala set zo goed als geen damage kan doen in je Ret spec. Bovendien kan je als disc ook lekker dps'n in PvP (wordt ook wel een beetje verwacht als je 'm goed wilt spelen).
Ja, momenteel heb ik Priest en Druid in overweging.
Achja, nog twee weekjes piekeren, ik kom er wel uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-06 22:12

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Krukar schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:48:
[...]

had afgelopen week ook een 1.3miljoen crit geloof ik :o met me lock,zat toen ff te kijken van wtf...zag ik dat nou goed :P ,later even terug gezocht en stond inderdaad 1.3M

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Eens kijken of ik vanavond ook weer wat 1M+ crits kan halen op Jin-Rokh. En dat met een ability die ik elke 5 a 10 seconden of zo kan uitvoeren :p Zie dat ik ben gezakt van plaats 26 naar 47 op WoL, dus moet even m'n best gaan doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaerel

Thaerel

|Waar Logica Stopt..|

rikdegraaff schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:57:
Oké, ga ik hem zo direct aanschaffen!
Bedankt allemaal!!
Gozer, kijk even naar je DM.. misschien is het wel interessant voor je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Apart dat niemand meteen RAF aanbiedt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
niemand die dacht aan invite a friend: gratis spelen tot level 20 (hoelang je er ook over doet),
daarna na aankoop van de box (lees: code want de data heb je al binnengehaald) 30dagen gratis (zonder dat je speeltijd moet kopen om die te krijgen!)

+ als je samen speelt met een nieuwe alt van je vriend dan level je beiden heel snel

en de inviter krijgt dan ook wat extra's zodra je extra speeltijd aanschaft :-)

(zo ben ik 2,5 maand geleden gestart, waardoor ik in minder dan een maand lv90 aantikte binnen de gratis speeltijd en nu casual speel met wat tussendoor wat LFR en scenarios om het ilvl omhoog te krijgen - ondertussen toch netjes ilvl480 balanced moonkin met enkele 522 items)

soulmaestro@silvermoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-06 22:12

mrsar

waar een sar is,is een wodka

heb de mount al :+ :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Ik ook, maar vast nog wel iemand die 'm nog wil ;)

Hoewel ik wel altijd van mening ben dat je je eerste character rustig moet levelen en moet genieten van de rust die je end-game niet meer hebt :p
jkjk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Hij heeft al een raf trial gedaan. Ik ging er van uit dat hij dan dat niet opnieuw kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaerel

Thaerel

|Waar Logica Stopt..|

Ik heb al aangeboden RAF te doen samen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Zo, onze raid lock ge-extend deze week om wat te oefenen op Lei shen... en ja hoor, lei shen is neer :)
Hadden even nodig om die eerste transitie te overleven..
Daarna was het nog even spelen met de 2e transities.. (hoe gaan jullie om met een leveled up Static Shock tijdens de 2e transitie?)

Uiteindelijk besloten heroism bij de laatste Lightning Capacitor te doen en daar de boss naar 30 % burnen voordat de static shock een level up kreeg..
Dat lukte en zowaar een kill :P.

Nu voor zondag even kijken wat we kunnen gaan doen als raid zijnde.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-06 00:34

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Iemand op mmo-champion heeft gewoon hele dikke vet geluk aan zijn zijde.

http://www.mmo-champion.c...ce-dramatically-increased

Hij weet gewoon Thori'dal the stars fury 5 keer op een rij in zijn loot te vinden. :o

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
* dagboek *

Gisteren begonnen met de nieuwe guild "start from the bottom" in ToT. Voor het eerst niet als tank maar als DPS. Had helaas afgelopen maandag 3k aan VP besteed aan tank-upgrades, dus kon geen nieuwe gear kopen voor DPS-spec. Raid zou zijn van 19:00 - 23:00 maar werd 20:00 - 22:00

Begonnen op Jin'Rock HC. Na 1 uur lag hij plat, gewoon zeer veel stomme fouten met dispels etc. Zelf maar 1 keer een fatale fout gemaakt. Van Jin-rock de HC-belt mogen looten. Daarna Horidon, counsil en tortos neer en heb tevens de hands en neck mogen looten.
Van 4 bosses dus drie updates gekregen, zat gelukkig in de raid zo rond de 100k DPS. (zat vorige maand nog op 60k DPS). Veelvuldig que-en als DPS in instances/LFR begint zijn vruchten af te werpen
Nog steeds niet perfect (gezien de rest 150-200k doet), maar gezien het feit dat ik op een ilvl van 500 zat met maar 3 ilvl522 items vondt ik het niet eens zo verkeerd. de twee keer dat ik tokens heb gebruikt kreeg ik iig gold :p

* einde dagboek *

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-06 18:31
Sabrac schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 22:53:
Zo, onze raid lock ge-extend deze week om wat te oefenen op Lei shen... en ja hoor, lei shen is neer :)
Daarna was het nog even spelen met de 2e transities.. (hoe gaan jullie om met een leveled up Static Shock tijdens de 2e transitie?)

Uiteindelijk besloten heroism bij de laatste Lightning Capacitor te doen en daar de boss naar 30 % burnen voordat de static shock een level up kreeg..

Hey gefeliciteerd man! Al hadden we dat gister via RealID natuurlijk ook al gedaan. Op naar Jin'Rokh heroic volgende reset!

Ik was gister laat voor de raid, maar ze waren al lekker zonder mij aan de slag geweest. Ik zag in de guildnewslog dat mageara eindelijk mijn crit neckpiece dropte (werd geshard)... Ook kreeg ik geen antwoord van de raidleader toen ik aangaf klaar te staan mocht ik nodig zijn. Ik ging ervan uit dat het geen raidavond zou worden voor mij... Ook niet zo gek, ik was immers veel te laat 8)

Tien minuten later kreeg ik opeens een invite, de Ji'Kun trash was gecleared en ik was nodig voor de heroic tries! Na een 20% wipe en hier en daar wat random nest fails lag Ji'Kun de 6de try van de avond!! Progress!

De 25 minuten die we over hadden hebben we gebruikt om Durumu, Primo en Dark Animus te killen, zondag hebben we dus tijd om een kijkje te nemen bij Iron Qon heroic... Dat is namelijk 1 van de 3 gegadigden voor een volgende heroic kill.

De avond was qua loot ook zeer positief, ik mocht de heroic tier pants looten en ik heb mijn VP trinket van de shadowpan vervangen voor de Cha'Ye crit trinket! Ben benieuwd wat dit doet met mijn dps, 2,5% crit erbij en nu 2 RPPM trinkets!

Hier de logs voor de geinteresseerden:
http://www.worldoflogs.co...tcw750srm/sum/damageDone/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:25
Ondertussen ben ik begonnen met het verzamelen van de nieuwe raid pets (uit SSC, TK en Karazhan dus).
Ik heb zo'n vermoeden dat die big bad wolf pet (Karazhan) vrij lang op zich zal laten wachten dankzij de dubbele RNG die Blizzard toepast op die drop. Eerst moet je het juiste opera event voorgeschotelt krijgen, en dan moet je maar geluk hebben dat die #@! pet dropped.

Gelukkig heb ik wel de andere karazhan pets al gevonden, daardoor hoef ik tenminste niet meer dat chess event te solo-en. Alhoewel... m'n warrior kan Gorehowl gebruiken voor transmog :p
Vash'j killen wordt ook nog een leuke uitdaging, met m'n warrior lukt het allesinds nog niet omdat ik mezelf niet genoeg kan healen tijdens fase 2...

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Gisteren een vrij vlotte raid gehad. Ji-Kun down binnen 2 uur en 10 minuten en toen was het einde raid helaas al. Wel een paar rankings gehaald, zelfs een rank 19 op Jin-Rokh :D 257k dps deze keer :p Beetje jammer dat ik tijdens Megaera even wat problemen had bij de start, dus veel dps verloren daar en daardoor net nog een ranking misgelopen. Maar ja, mensen met mijn gear doen normaal heroics, dus zo veel is het ook niet waard :p Voor de liefhebbers: http://www.worldoflogs.com/reports/1vjnmbean8ecf9gb/

En naast m'n mooie tier chest die ik had opgehaald gisteren ook nog de boots kunnen craften na de raid. Mooie upgrade en nu ilvl 526.

Zowaar dropte er een random 2H wapen, maar heb het toch maar aan onze dk gegund, aangezien hij nog geen 522 wapen had. Iets langer met veel te veel hit dus :) Ik weet nu in ieder geval dat het dus wel mogelijk is dat die random items droppen in onze raid :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Kapoen schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 09:00:
Ondertussen ben ik begonnen met het verzamelen van de nieuwe raid pets (uit SSC, TK en Karazhan dus).
Ik heb zo'n vermoeden dat die big bad wolf pet (Karazhan) vrij lang op zich zal laten wachten dankzij de dubbele RNG die Blizzard toepast op die drop. Eerst moet je het juiste opera event voorgeschotelt krijgen, en dan moet je maar geluk hebben dat die #@! pet dropped.

Gelukkig heb ik wel de andere karazhan pets al gevonden, daardoor hoef ik tenminste niet meer dat chess event te solo-en. Alhoewel... m'n warrior kan Gorehowl gebruiken voor transmog :p
Vash'j killen wordt ook nog een leuke uitdaging, met m'n warrior lukt het allesinds nog niet omdat ik mezelf niet genoeg kan healen tijdens fase 2...
Droprate van de andere pets valt nog wel mee, ik farm ze al weken, solo elke week alle oude raids t/m wotlk en de meeste pets verkoop ik op m'n server voor 4-5k. Er droppen er 2-3 per week.

Heb er inmiddels al een kleine 200k mee verdient 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Kapoen schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 09:00:
Gelukkig heb ik deze al binnen, eerste keer sinds een tijd weer Kara in en yes! de pet. Chess 1 keer gedaan, het ging mis en dacht laat maar. Dus binnenkort maar weer eens proberen als ik wat meer geduld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaerel

Thaerel

|Waar Logica Stopt..|

Krukar schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 13:53:
[...]

Droprate van de andere pets valt nog wel mee, ik farm ze al weken, solo elke week alle oude raids t/m wotlk en de meeste pets verkoop ik op m'n server voor 4-5k. Er droppen er 2-3 per week.

Hoelang doe je over het clearen van die raids? En welke zijn dat?
Ben ook wel geinteresseerd in die pets en heb daar helemaal niet bij stil gestaan!

Bedankt voor je antwoord alvast! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:25
Krukar schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 13:53:
[...]

Die van de eerste raiding with leashes achievement heb ik allemaal al, en daarbij was die pet van de twin emps in AQ40 de lastigste. Van de nieuwe achievement heb ik ondertussen al de SSC pets al, een guildie heeft me geholpen daar en ik had geluk met de drops :) Van Kara moet ik alleen de wolf pet nog en van TK ook nog twee stuks.

De MC/BWL pets zijn allemaal spotgoedkoop op de AH van Turalyon (Alliance), alleen de twin emps pet is nog redelijk duur. En de nieuwe zijn natuurlijk veel te duur op dit moment :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Ik heb gisteren ook Kara gedaan met een kameraad van mij. Hij komt daar eigenlijk alleen voor de mount (die ik al heb) en transmog gear, dus ik toch wel een beetje happy toen ik Kil'rek en de abyssal pet kon looten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:19

vhal

ಠ_ಠ

Zeror schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 01:55:
Iemand op mmo-champion heeft gewoon hele dikke vet geluk aan zijn zijde.

http://www.mmo-champion.c...ce-dramatically-increased

Hij weet gewoon Thori'dal the stars fury 5 keer op een rij in zijn loot te vinden. :o
Mja...guildy was bezig om Sunwell te clearen voor transmoggear en vroeg aan mij of ik Thori'dal al had. Deze had ik nog niet dus toch maar even gejoined. Na 2 minuten faceroll dropte deze boog :+

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Gisteren de monk naar lvl86 gekregen en de druid naar lvl88. Nog wat guild drama toen ik online kwam op mijn monk.

Ik zit op 2 realms, SWC en Chamber of Aspects. SWC slotjes vol dus moest ergens anders beginnen een paar jaar terug.
Een kennis op SWC was ook een alt begonnen op CoA en vroeg of hij bij ons in de guild mocht, dus ik had de GM gevraagd voor een invite voor hem.

Nu was hij een tijdje gestopt maar toen hij weer terug kwam begon hij lekker de dames lastig te vallen in de guild :S. Dat is nogal makkelijk want de guild waar ik op CoA in zit daar zitten nogal veel dames in (inclusief de GM). Aangezien in voornamelijk op SWC zit kreeg ik daar niet veel van mee maar toen ik online kwam kreeg ik direct een vraag van de GM of ze hem mochten kicken want hij gaf de hele tijd aan dat hij een goede vriend van mij en mijn vrouw is. Dat is hij niet echt, hij praat vaker met de vrouw dan met mij en zij zit dan al van pffff. Dus wij beide aangeraden van kick hem nou want dit gaat niet beter worden.
Wel grappig dat de GM en officers aan ons vragen of ze hem mogen kicken omdat ze ons niet boos wilden hebben. Dat gaf direct weer aan waarom dit zo'n leuke en gezellige guild is.

Kort verhaal lang...euh lang verhaal kort. Hij is gekicked en als hij begint te zeuren dan heeft ie lekker pech :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01:05
Sabrac schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 22:53:

Gz!, bij ons was het nog drama afgelopen dinsdag. Maar moet ook zeggen dat wij een klote setup hebben lijkt het voor deze boss. Amper classes die single kunnen soaken, laat staan meerdere keren, tevens zijn lijken er ook een paar te retarded te zijn om die blauwe pools te soaken in transitie en om te spreaden zodat je niet iedere keer 3 van die kleine adds krijgt.....

Na ja, we zien wel later deze week hoe het gaat deze reset :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lcount
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-06 16:45
Handigste voor Lei shen op 10 man is. Overcharge als eerste laten exploden, tweede de diffusion chain. Als je fatboss guides aant volgen bent zorgt alleen maar voor meer wipes.

Lcount: Shadow Priest - Twilight's Hammer

Pagina: 1 ... 16 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.