Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 276 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 18 Laatste
Acties:
  • 48.379 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Wootlock
Probeer anders eens LFR tactics, GRGRGRG

Hero/lust bij head 6 (geen dps cooldowns). Dps cooldowns + pots bij head 7.

healing CDs spreiden tss 6 en 7.

Edit: snelle dispels zijn idd een must. Ermee gaan weglopen om ergens de fire pool te droppen is bijna geen optie, je overleeft het misschien wel, maar de groene AoE die er vlak na gebeurt niet :)

1 seconde langer met de dot rond lopen doet trouwens meer schade dan 1 seconde in de fire pool staan.

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2013 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
Wij doen GRGRGRG en dan op head 6 hero op 30% zodat de healers met laatste rampage nog een stukje hero meepakken.. laatste 2 heads spreaden en instant dispells.. easy mode op die manier..

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46

hmr

Begint nu toch echt te kriebbelen om ToT normal te doen.. :* OWEB wil misschien alt runs gaan doen.. is kijken of ik die kan gaan tanken! brengt 5.3 veel veranderingen met zich mee? Ik heb het allemaal niet bij kunnen houden....

Gister wat met mijn pally lopen kloten en heel ToT LFR gecleared op Leishin na.. wil ik ook doen met rogue maar die queue's zijn echt veel te lang!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 11:52
Na maanden afwezigheid m'n alliance raidgroep vrijdag maar weer eens bijgestaan in ToT: meteen council 1st kill :P
Zaten ze al een week of 4 op vast.
Rest van die avond en gisteren op Tortos lopen klungelen.
Beetje raar daar dat ik als bosstank veel meer dmg deed dan bat tank. Is in m'n horde groep andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:15
hmr schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 11:21:
Begint nu toch echt te kriebbelen om ToT normal te doen.. :* OWEB wil misschien alt runs gaan doen.. is kijken of ik die kan gaan tanken! brengt 5.3 veel veranderingen met zich mee? Ik heb het allemaal niet bij kunnen houden....

Gister wat met mijn pally lopen kloten en heel ToT LFR gecleared op Leishin na.. wil ik ook doen met rogue maar die queue's zijn echt veel te lang!
op www.mmo-champion.com vind je een opsomming van de veranderingen.
De belangrijkste is (imho) voor alts, je hoeft geen factions meer te grinden. Er is een nieuw event bijgekomen dat toelaat om een ilevel 489 armor set bij elkaar te sparen. Daarnaast is er ook een quest bijgekomen die een paar boots met ilevel 502 als quest reward heeft.
*edit* en blijkbaar krijg je ook nog een eenmalige quest die je een gegarandeerd ilevel 516 item kado doet bij het beëindigen van je eerste heroic scenario.

[ Voor 8% gewijzigd door Kapoen op 21-05-2013 12:24 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Zo, weer een weekend bezig geweest met m'n monkje levelen. Vorige week vrijdag was ik nog 70 en was de lol er even af met Northrend. Heb eigenlijk alleen nog maar dungeons lopen spammen en uiteindelijk hebben een zooi quests in icecrown er nog voor gezorgd dat ik 80 werd.

Maar zondag, net voor ik 80 dingde, kreeg ik een invite naar ... jawel hoor ... Nalak. Sta je daar als level 79 een beetje te wachten tot de groep aanvalt. Tank charged, dus ik Crackling Jade Lightning gespammed en na 4 tellen lag ik vlak. Wachten ... wachten ... wachten ... Kill! Aww ... kistje met goud. Naja, gratis geld is altijd welkom :p

Daarna nog geprobeerd naar de Sunreavers te sluipen (was even vergeten dat ik inmiddels weer alliance was) en op de weg terug naar het alliance kamp kom ik nog een kistje tegen. Woop! Eerste sleutel voor het loot scenario en 3 Elder Coins!! Terug naar de Shado-pan ... Ik kan zelfs queuen voor het scenario. Doen? Neeee, ik bewaar de sleutel wel voor level 90 :p

Gisteren mezelf door Mount Hyjal genuked, 10 quests in Uldum gedaan, meteen door naar Twilight Highlands gerend en een robbertje Crucible geCarnaged en meteen door naar Pandaria :D

Al met al een geslaagd weekend. Ik verwacht vanavond op z'n minst nog 87 te worden en dan is het morgen met 33% reduced XP per level een plakje cake :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-09 21:26

Gertjuhjan

Software Engineer

Ok. Ik ben ressurected op Tarren Mill. Paar oude guildies zaten daar en werd met open armen verwelkomd.
Heb mijn oude main mee getransfered. Maar toch maar gererolled met een pandarian Monk.
Ik ben al geleveld tot 22 en heb al 3 battlepets van +/- lvl 7. Ook paar instances gedaan met lfg.
Het gaat wel aardig. Ik merk nu wel dat ik op moet passen op mijn werk. Ik zit dit topic helemaal door te lezen en allerelei onderzoek te doen naar proffessions en wat voor dingen ik vanavond ga doen.

Nu weet ik wel waarom ik 3 jaar geleden gestopt ben. En ik zal hier nu ook erg voor op moeten passen dat ik niet weer helemaal het spel ingetrokken wordt. Want het spel blijft me toch steeds weer verbazen:)

Xbox: Gulpener88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:38
Meester!!!!!

Ik was al blij dit weekend mijn monk van 76 naar 80 te hebben gekregen. Teach me your ways Obi-Wan ;)
Vanavond denk ik maar even weer verder met mijn monk want woensdag dan is het weer tijd voor een patch en nieuwe achievements dus mag mijn pally weer aan het werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:10
JoeBravo schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 11:32:
Na maanden afwezigheid m'n alliance raidgroep vrijdag maar weer eens bijgestaan in ToT: meteen council 1st kill :P
Zaten ze al een week of 4 op vast.
Rest van die avond en gisteren op Tortos lopen klungelen.
Beetje raar daar dat ik als bosstank veel meer dmg deed dan bat tank. Is in m'n horde groep andersom.
Leuk je weer om de hoek komt om te helpen haha :).

Ben zo klaar met WoW dat alleen me Horde af en toe nog is speel :P en dan hebben we het over 1 a 2 BG's per week.

Maar wel bijna lvl 87 dus dan kan ik weer in nieuwere dungeons geboost worden door paar maatjes van me haha.
Maar met vooruit ziende blik op de toekomst gaat het weinig games meer worden sávonds als ik voortaan om 22:30 in me bed moet gaan liggen en denk rond 18:30 pas thuis ben en dan nog moet eten en sociaal doen.
Helaasch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Helaas deze week minder succes. Zondag had ik een bbq dus geen raid voor mij. De vervangende raid leader kon vervolgens ook niet. Gister dan maar geprobeerd een raid op te zetten. 3 leden konden niet. Gelukkig hebben we 11 man en konden we 2 pugs vinden.

Tot dark animus gekomen (13%) en dat met pugs die de gevechten nog nooit gedaan hadden.
Had liever een kill op animus.... maar beter dan niets

Onze pala healer kreeg bij durumu zijn 4e thunderforged item

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me toch weer plezier in WoW :D
Mijn priest en mage 90.. niet echt een idee wat te gaan doen.
Uit verveling eens mijn Tauren Warrior (40) uit het stof gehaald..
Was fury... beetje muf op dat level.. respec naar arms.. stuk leuker!
10 levels gedaan.. toch een beetje meh nog.. (vooral omdat prot warrs 60% van de damage done deden in instances ^^)..
Dus respec naar protection.. was ff wennen en leren..
Maar wat een fun is tanken!! En veel dmg dat je doet! 24K shieldslam crits _/-\o_
Gister 74 gedinged non stop instances.. kom niet eens meer toe aan questen :D

Ook nog racechange naar Golbin <3 maakt het nog veel leuker!! Tauren ziet er bad-ass uit maar lopen echt in slowmotion... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Teunis schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 11:02:
[...]

Hmm dan tref je het niet op jou BattleGround, de meeste wipes op mijn BG is die Robot gast in 3de wing
De rest wordt allemaal ge-1-shot, met zo'n af en toe een faal groep.

Voor mijn Paladin moet alleen nog maar de laatste 2 wings (puur om chest + 12 tokens)
Hunter alt alleen de laatste wing voor de shoulders, en de eerste voor de Gloves.
De rests van alts moet nog aardig wat volledige runs hebben. met schatting dat 5.4 pas in sep komt, gaat de rest ook wel in 500+ gear komen.

Ook maar begonnen met Ashes of Alar runs, doe het nu met 3 toons, die staff is wel beetje OP voor die baas.
Helaas staat Dragonblight bij onze server (Argent Dawn) een beetje bekend als de troll server. Meestal in LFR of LFD als er geklooi is, is het van Dragonblight. Heb er zelf bijna geen ervaring mee, buiten die gasten dan, dus kan er niks over zeggen, maar het laat wel zien hoe zielig de community in online games is :p
Gearwise heb ik op m'n warlock niet al te veel meer nodig (veel geluk met 522 world drops), m'n paladin staat geshelved vanwege de bagger positie waar ret nu in zit :P

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jerry schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 00:22:
Twin Consorts 10 man heroic down :). 9/13 hc dus nog maar een paar te gaan.
Tijd voor Durumu heroic :X.
Bleg, wij zitten vast op Maegera normal. En dat terwijl ik gewend was om altijd heroic te hebben gedaan voor de volgende tier :( Ellende begon al met Cataclysm en het lukt sindsdien gewoon niet om fatsoenlijk aan te vullen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:08
Zoooo, laat 5.3 maar komen. Lijkt me erg leuk om Garrosh af te maken. Ook als Hordie!! Alleen wel jammer dat Vol'jin de revolutie inzet en niet Baine. Leek me wel beter aan de orde, omdat Garrosh (ook al was het met ongewilde hulp) toch Cairne heeft gekilled.
Maar goed, ik ben erg benieuwd naar de nieuwe patch. Lijken me hele leuke events om te doen.

Op mijn server doen we niet eens meer wat als Alliance Orgrimmar binnenkomen om Garrosh te killen. We kijken toe of het ze lukt. Helaas niet. Of Garrosh is te sterk, of de Alliance is te dom om het voor elkaar te krijgen.

Overigens wel apart dat er events komen met epic gearloot (om bij te komen met raids) en memorabilia zonder dat er een nieuwe expansion is aangekondigd. Dit soort dingen gebeuren meestal voor een nieuwe expansion........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:57
Ik ben er klaar voor hoor. Ben morgen toevallig vrij, dus eens kijken wat ik al kan doen. Meteen gear upgraden, en wat nieuwe quests oppakken tijdens in de queue staan voor lfr. Hopen dat er een paar guildies online zijn om een heroic scenario mee te doen. Meteen maar wat extra vp verzamelen voor nog meer gear upgrades :)

's Avonds hopelijk meteen de eerste 6 bosses neer ook. Zou leuk zijn als er weer eens wat thunderforged plate spul dropt. Nu we een 3e raiddag hebben gaat de progress weer vooruit. We bleven telkens bij Durumu hangen voor de afgelopen weken, maar die is nu dus neer. Misschien vanavond nog even Primordius meenemen met 10 man als we een groep krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-09 01:08
Poops_McGhee schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 16:09:
Zoooo, laat 5.3 maar komen. Lijkt me erg leuk om Garrosh af te maken. Ook als Hordie!! Alleen wel jammer dat Vol'jin de revolutie inzet en niet Baine. Leek me wel beter aan de orde, omdat Garrosh (ook al was het met ongewilde hulp) toch Cairne heeft gekilled.
Maar goed, ik ben erg benieuwd naar de nieuwe patch. Lijken me hele leuke events om te doen.

Op mijn server doen we niet eens meer wat als Alliance Orgrimmar binnenkomen om Garrosh te killen. We kijken toe of het ze lukt. Helaas niet. Of Garrosh is te sterk, of de Alliance is te dom om het voor elkaar te krijgen.

Overigens wel apart dat er events komen met epic gearloot (om bij te komen met raids) en memorabilia zonder dat er een nieuwe expansion is aangekondigd. Dit soort dingen gebeuren meestal voor een nieuwe expansion........
Die revolutie is toch al in 5.1 ingezet door Vol'Jin in dat scenario waar hij die kor'kron vermoord in de grot en waar jij vervolgens geforceerd de afspraak met hem maakt om tegen Garrosh in opstand te komen (dagger in the dark volgens mij?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Carthrax schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 13:02:
Meester!!!!!

Ik was al blij dit weekend mijn monk van 76 naar 80 te hebben gekregen. Teach me your ways Obi-Wan ;)
Vanavond denk ik maar even weer verder met mijn monk want woensdag dan is het weer tijd voor een patch en nieuwe achievements dus mag mijn pally weer aan het werk.
Op een gegeven moment weet je ook wel wat er allemaal moet gebeuren. Heb in Cata destijds een stuk of 9 alliance en 5 horde naar 85 genuked en zit nu op koers om m'n 6de char naar 90 te brengen (waarvan dit de eerste alliance is, double agent hoezee!).

Maar in feite vertelt dit gewoon het hele verhaal:
Gisteren mezelf door Mount Hyjal genuked, 10 quests in Uldum gedaan, meteen door naar Twilight Highlands gerend en een robbertje Crucible geCarnaged
Ik heb alle quests in Mount Hyjal gedaan en de eerste paar dungeons die beschikbaar waren. Op het moment dat je de quests in Hyjal gedaan hebt ben je als het goed is al voorbij de 83.

Richting Uldum en de start quests doen terwijl je voor de nieuwe vrijgekomen dungeons queued en deze ook doornuked. In no time zou je dan 84 moeten zijn. Meteen alles laten liggen en hearthstonen naar je major city om de prequests voor Twilight Highlands te doen.

Als je wilt kun je tussendoor nog queuen voor dungeons om de sleur van het questen te doorbreken :p Als je met de TH pre-quests klaar bent ben je gewoon al bijna weer halverwege (voor alliance iig wel) en is het een kwestie van wat quests en eventueel je door de Crucible of Carnage heen te laten nuken.

Ik heb dit alles gedaan zonder guild XP buff (we hadden net onze nieuwe guild aangemaakt) en alleen de heirloom legs, cloak en head (welke ik over heb gehouden aan de guild waar ik in zat voor we onze hadden gesticht). Met al m'n gequest afgelopen weekend heb ik de guild toch weer aan bijna 2 levels geholpen :p

Vanavond er weer hard aan om zo snel mogelijk naar 90 te komen.
Linkie naar m'n sexy gnome voor de geinteresseerden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

hmr schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 11:21:

/2 Looking for healer to q with for *insert lfr
En als het me te lang duurt insert ik wat gold , hoeft niet eens veel te zijn ^^
Maar goed , hangt ook van je server af ofc , mijne is erg druk.
Of gewoon met een healer uit je guild.

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Carthrax schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 13:02:
[...]

Meester!!!!!

Altijd je daily even doen als Monk. Dan heb je een uur lang een XP buff. Met wat looms en guild XP buff heb je niet langer dan 5 uur nodig om de Cata content af te rossen. Zodra je weer een level cap voor de volgende area gehaald hebt, meteen doorknallen. Ik heb mijn monk ook zo geleveled en heb nog heel wat gebieden op mijn maps niet gecleared. Vanaf morgen is het levelen van 85 naar 90 een stuk korter. Al met al hoef je dan bijna 1,5 level minder aan XP binnen te harken.
Ik heb mijn laatste 2 alts niet meer geleveled tot die patch er komt. Op naar de 11 lvl 90's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Uiteindelijk hebben we toch nog een 10m raid kunnen doen. Primordius in 2 tries neer :S Eerste ging even mis omdat er ineens een paar healers omvielen, daarna meteen een kill. Ging echt nergens over. Zelfs met healers die al m'n puddles afpakten :(

Dark Animus was even alles goed krijgen qua initiele setup en dat iedereen het goed doorhad. Toen ineens een 20% wipe op de boss ipv binnen een paar seconden dood zijn :p Helaas als beste try iets van 10M-15M wipe met iemand snel dood en daarna wat mensen in de "rode crap op vloer". Zou anders een kill zijn geweest. Maar ja, helaas, volgende keer beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maontje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:46

maontje

better off Playing

Ik heb momenteel op mijn warlock de 2set bonus van de LFR t14 set en kan van de Vp de 522 chest of broek halen. Doe ik er verstandig aan om de t14 2set bonus op te geven en mijn chest van ilvl483 te vervangen voor de 522 shadowpan assault chest. De broek is ilvl496?

http://eu.battle.net/wow/en/character/eonar/Maonlock/simple armory linkje

[ Voor 12% gewijzigd door maontje op 21-05-2013 23:09 . Reden: armory link ]

Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Ik zit nu met mijn monk bij de laatste quest chain in MH, de cult questen maar zit nog maar voor in de 82.
Mijn rested is er compleet door dus maar even in de stal. Ik heb alleen de head piece heirloom btw.

Gisteren dus eerst de lvl80 monk quest gedaan, buff gekregen en na het aflopen daarvan de daily monk quest gedaan voor de buff. En zo dus lvl82 geworden. Dus die quest vergeet ik zeer zeker niet.

Misschien omdat ik de content al zo vaak heb doorlopen dat ik het niet snel vind gaan ook al ben ik dus 2 levels in no time omhoog gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Heb nu al geen eens tijd om alles te gearen... mijn monk staat met level 465 niets te doen en mijn hunter en priest met 471 maar ik focus me dan ook het meeste op mijn rogue en pally ..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:09

vhal

ಠ_ಠ

Jeuh...vanavond weer wat te doen voor mijn casual joe hunter met ilv 510 :+

Werd het grinden voor Glorious (kill alle rares in Pandaria, gisteren afgerond) en al die andere Treasures/etc of Pandaria meuk (voor de Relic hunter titel) een beetje zat.

Ik ben wel benieuwd naar 5.3 :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Carthrax schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 09:03:

Misschien omdat ik de content al zo vaak heb doorlopen dat ik het niet snel vind gaan ook al ben ik dus 2 levels in no time omhoog gegaan.
Dat is absoluut waar. Ik weet zeker dat ook na de 33% decrease van 85 naar 90, het nog steeds langzaam zal aanvoelen. Misschien wordt het nu wel iets interessanter om in instances te levelen, aangezien je niet meer zoveel XP nodig hebt. Ik ga het dit weekend eens proberen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
hmr schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 09:35:
Heb nu al geen eens tijd om alles te gearen... mijn monk staat met level 465 niets te doen en mijn hunter en priest met 471 maar ik focus me dan ook het meeste op mijn rogue en pally ..
Ik gear maar 1 char en dan nog niet eens super. Mijn Shaman is mijn best gegearde char in ilvl 490. De rest van mijn alts zijn voor de statistieken ;)
Gear is ook niet hetgene wat mij het meeste boeit in de game. Die tijd heb ik gehad. Als de volgende expansion komt en je hebt je level capped, dan ben je in 1 klap weer noobgeared. Al je werk voor niks. Gelukkig is er tegenwoordig veel meer te doen buiten raids om. En daar vermaak ik me prima mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Poops_McGhee schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 10:09:
[...]

Gear is ook niet hetgene wat mij het meeste boeit in de game. Die tijd heb ik gehad. Als de volgende expansion komt en je hebt je level capped, dan ben je in 1 klap weer noobgeared. Al je werk voor niks. Gelukkig is er tegenwoordig veel meer te doen buiten raids om. En daar vermaak ik me prima mee.
/agree. Met wat tijd en moeite kom je zonder raids (LFR uitgezonderd) ook wel op een acceptabel niveau. De tijd dat ik 3 dagen per week op 1 heroic boss loop te hakken heb ik ook wel gezien. Gelukkig is er genoeg te doen in deze expansion. Cataclysm was een stuk minder casualvriendelijk.

Zelfs de legendary questchain is prima te doen als je alleen maar LFR doet. Het gaat misschien wat langzamer maar uiteindelijk krijg je je oranje wapen aan het eind v/d rit wel. In 5.2 zag je ook dat de droprate van tokens in de oude 5.0 raids werden verhoogd. Ik zie dat ook nog wel gebeuren in 5.4. In 5.3 is de valorgrind ook al gehalveerd....

[ Voor 3% gewijzigd door vhal op 22-05-2013 10:36 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

[...]

Ik gear maar 1 char en dan nog niet eens super. Mijn Shaman is mijn best gegearde char in ilvl 490. De rest van mijn alts zijn voor de statistieken ;)
En juist het meeste buiten de raids boeit mij dan weer niets haha! Vaak te lui of geen tijd om alle daily's te doen... en rep te grinden.. pet battles boeien me echt NIETS :). Haal juist voldoening uit gearen en dan proberen zo goed mogelijke prestaties te leveren, waar mogelijk!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:37
[...]
Hmm, al je werk voor niks ben ik het niet mee eens... Ik ga voor het raiden, wat minder voor de rest. Om binnen de current content te kunnen progressen heb ik dus wel degelijk profijt van mijn gear gehad. Het is alleen een middel, niet een doel (voor mij dan) - het doel is progressie, en het wordt tijd dat we daar wat meer effort in kunnen steken deze week!

Het leuke van dit spel is dat iedereen zijn eigen invulling kan geven aan hoe te spelen... Er is geen goed of fout. Als je niks om raiden geeft is gear inderdaad ondergeschikt. petbattles, questen, grinden, petfights, arena, battlegrounds, achievements, raiden, challengemodes, transmorg, AH domineren etc...

@ IntoStr: Gz met primo, als jullie op 20% zitten met Animus is het in principe al een kill, de start van het gevecht is verreweg het lastigst...

Ik ben benieuwd naar de nieuwe scenario's, lijkt me leuk om weer een nieuwe uitdagende manier erbij te krijgen om VP te cappen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Ik vind het leuk dat ze allerlei casual zaken hebben toegevoegd sinds dat ik gestopt ben 3 jaar geleden. Zaken zoals archealogy en petbattles vind ik juist een leuke bijkomst tussen het mindless grinden van dailies, experience en gear. Ik ben net twee dagen weer aan het spelen, dus ik ben benieuwd wat het nog meer in petto heeft voor een oud raider en nu casual speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
hmr schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 10:41:
En juist het meeste buiten de raids boeit mij dan weer niets haha! Vaak te lui of geen tijd om alle daily's te doen... en rep te grinden.. pet battles boeien me echt NIETS :). Haal juist voldoening uit gearen en dan proberen zo goed mogelijke prestaties te leveren, waar mogelijk!
Ik vind gearen op zich ook belangrijk, maar of ik nu raid of niet, dan gaat het me nog niet zozeer om de snelheid waarop, maar eerder het gevoel dat je met elk stukje toch een bepaalde personal progression hebt per character.

Is misschien ook de reden waarom ik veel tijd steek in het farmen van oude dungeons en raids, om dan weer iets leuks te krijgen om te transmoggen. Vaak nog leuker dan het eigenlijke gearen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-08 22:10

Hierkomik

Zo dan...

Verwijderd schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 15:30:
[...]

Bleg, wij zitten vast op Maegera normal. En dat terwijl ik gewend was om altijd heroic te hebben gedaan voor de volgende tier :( Ellende begon al met Cataclysm en het lukt sindsdien gewoon niet om fatsoenlijk aan te vullen :(
Dat hadden wij ook. Totdat we over gingen op 4 healers en B-R-G-R-G-R-G.
We hadden dat als 'probeersel' gewoon getest (we wilden eigenlijk G-R-G-R-B-R-G doen, maar om met de beam te oefenen besloten op de oefening te beginnen met blauw zodat we meer beams hadden). Meteen down.
Week erna zelfde tactiek, ook gelijk down.
Lag bij ons dus heel erg aan de poison bolts. De strategie die we eerst deden zorgde er altijd voor dat we net na de 5e head 3 poison bolt hadden (dat is dus 3x meer dan 1 miljoen damage in ~10 sec.)
Met de setup hierboven hadden we het niet en met 4 healers ruim te healen (en onze dps is al hoog genoeg dat we vrijwel nooit een 4e breath zien)

Wij zitten nu op Durumu. Deze week eerste tries. Veel mensen moeten wennen aan de beams (wat op normal de moeilijkste phase is, waar het in LFR juist de maze phase is). Wij doen de strategie van Healers in blauwe beam (hoeven niet te bewegen dan), ranged in geel en de rest (behalve MT) in rood.
Dit gaat prima, totdat we er na de 1e maze ook de lifedrain bij krijgen. Of mensen vallen om door de damage, en de ene keer dat dat niet gebeurde healde Durumu voor heel veel. Iemand hier nog tips?

[ Voor 4% gewijzigd door Hierkomik op 22-05-2013 11:34 ]

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
In mijn vakantie twee weken geleden alt-projectje nummer 3 gestart na mijn druid en monk. Ditmaal een lock. Op mijn oude server, ten tijde van cata, al een keer een lock met veel pijn en moeite naar 85 gekregen. Na allerlei goede verhalen over de verbeteringen van locks tijdens het levelen ook overstag gegaan en geen moment spijt van gehad. Erg veel lol tijdens het levelen en sinds gisteravond staat ze op 60% naar 87. Vanavond dus rustig verder levelen. Waar mijn monk en druid nu stof staan te happen en alleen voor professions worden gebruikt, verwacht ik mijn warlock wel wat meer te gebruiken. Ach, zo niet dan heeft ze in ieder geval tailoring en enchanting waarmee ik een groot deel van de professions heb afgedekt.

Wat zijn trouwens die warbringers een uitkomst voor alts zeg. Op mijn DK zijn ze makkelijk te farmen dus heb ik de afgelopen weken een leuke voorraad aan tokens op kunnnen bouwen. Lockje net 85 van neutral naar exalted met de shadopan en dat kan ik ook met celestials, golden lotus en klaxxi zodra ze neutral zijn. Daarnaast een hele lading aan bolts uit de big bags waarmee ik tailoring in no time richting max kan schoppen. Ook voor de guildbank zijn de warbringers een uitkomst. Grote hoeveelheid nuttige items om de raiders te voorzien van flasks, potions, gems en enchants. Kan het echt aanraden ;)
Hierkomik schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 11:33:
[...]
Wij zitten nu op Durumu. Deze week eerste tries. Veel mensen moeten wennen aan de beams (wat op normal de moeilijkste phase is, waar het in LFR juist de maze phase is). Wij doen de strategie van Healers in blauwe beam (hoeven niet te bewegen dan), ranged in geel en de rest (behalve MT) in rood.
Dit gaat prima, totdat we er na de 1e maze ook de lifedrain bij krijgen. Of mensen vallen om door de damage, en de ene keer dat dat niet gebeurde healde Durumu voor heel veel. Iemand hier nog tips?
Wij hebben tanks in geel met een healer, ranged in blauw met een healer, melee in red met healer. Zo heeft elke groep een healer in de buurt. Wij raiden met een pala, druid en priest wat inhoudt dat onze pala in blauw staat, druid in rood, priest in geel.
Voor wat betreft de lifedrain: buiten color phase staat iedereen, behalve de tank die op dat moment durumu heeft, standby om te intercepten op 2 stacks. Via voicecom wordt omgeroepen wie het heeft en wie het overneemt. Tijdens color phase wordt er eerst aangegeven in welke beam de target van lifedrain loopt. Mensen in de beam zijn in eerste instantie verantwoordelijk voor het intercepten en vanuit de andere beam staan mensen standby om in te springen. Bij ons zal de crux vooral in communicatie. Aangeven wie de drain heeft en hoeveel stacks en roepen wie hem kan intercepten. En tijdens color phase dus aangeven in welke beam de drain zit. Vooral niet panieken en als een kip zonder kop rondrennen ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Mik! op 22-05-2013 11:45 ]

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:31

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Pfff. Het is druk bij Lorewalker Cho. Keiharde lags hier. De 5.3 scenarios zijn wel leuk trouwens.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Laatst online: 09-09 20:11
Ik ben met mijn DK in blood spec rond de 478 ilvl, maar het is net even te pittig om een warbringer solo'en. Daarnaast duurt het ook wel extreem lang om er 1 neer te halen als tank zijnde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-07 18:48
Al een hele lange tijd geen WoW gespeeld. Iemand die een Scroll of Resurrection op mij kan uitvoeren zodat ik Mists of Pandaria gratis kan uitproberen? Jijzelf wint er natuurlijk ook wat mee!

[ Voor 6% gewijzigd door Relative op 22-05-2013 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Coevering schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 12:02:
Al een hele lange tijd geen WoW gespeeld. Iemand die een Scroll of Resurrection op mij kan uitvoeren zodat ik Mists of Pandaria gratis kan uitproberen? Jijzelf wint er natuurlijk ook wat mee!
Dat wil ik natuurlijk wel doen. Dm me je battle.net tag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-07 18:48
Gertjuhjan schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 12:05:
[...]
Dat wil ik natuurlijk wel doen. Dm me je battle.net tag!
You've got mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Ok done,
Ik heb de instructies er ook bijgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Waarom is het zo druk bij lore walker Cho?

Kan mmo-champ niet openen hier..

[ Voor 112% gewijzigd door hmr op 22-05-2013 12:59 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:31

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
hmr schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 12:55:
Waarom is het zo druk bij lore walker Cho?
Daar moet je beginnen voor de questline van patch 5.3, naja nadat je de quest in Shrine opgepikt hebt. Dan moet je bij Lorewalker Cho twee scenario's volgen. Pas daarna kan je naar de quest die je naar het geupdate The Barrens leid om die Korkron af te slachten.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Zijn dat singleplayer scenarios zoals op de Isle of Thunder of groeps scenarios?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Carthrax schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:12:
Zijn dat singleplayer scenarios zoals op de Isle of Thunder of groeps scenarios?
Groepscenarios. Heb ze vanochtend gedaan en daarna wat in de barrens rondgelopen. Ondertussen wat LFR gedaan, maar helaas WEER GEEN titan runestones... Die legendary cloak gaat m voorlopig niet worden zo ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
IntToStr schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:30:
Die legendary cloak gaat m voorlopig niet worden zo ;w
'tis 'gewoon' een ilvl 600 epic hoor :p

belachelijk eigenlijk, zo'n sprong in ilvl :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
detheavn schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:38:
[...]

'tis 'gewoon' een ilvl 600 epic hoor :p

belachelijk eigenlijk, zo'n sprong in ilvl :F
Ja weet ik, maar 600 valt gewoon in de categorie legendary bij mij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Tja, ze hadden het net zo goed de kleur mee kunnen geven ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Ben erg benieuwd vanavond. Is de nieuwe content al goed bekeken door een van jullie? Helaas is het nog wel even wat uurtjes wachten, voordat ik zelf kan kijken. Hoe ziet the Barrens er nu uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Ik weet hoe erg dit klinkt voor een 33 jarige ... maar ik wil naar huuuiiihuuuiiisss! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
detheavn schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 16:11:
Ik weet hoe erg dit klinkt voor een 33 jarige ... maar ik wil naar huuuiiihuuuiiisss! :p
Nou, ik vind het anders ook best wel vervelend dat ik nog een uur moet werken en daarna nog een uur moet reizen. En ik ben de 33 al voorbij!
Maarja, dat heb ik doorgaans wel vaker rond deze tijd van de dag, ook zonder nieuwe game patches. Soms moet je niet te lang met werken bezig zijn ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Poops_McGhee op 22-05-2013 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik heb vanmiddag alles eigenlijk zo'n beetje gedaan qua 5.3. Met de raid vanavond erbij kom ik nu in 1 dag aan 1000 vp :X Allemaal wel leuk gedaan, maar hier en daar buggy en ik gok zo dat ik er snel klaar mee zal zijn.

Paladin buff + valor upgrades was goed te merken in LFR :p Uiteindelijk toch nog 2 titan runestones gekregen op de 2 laatste bosses. Beste week tot nu toe daardoor :D Nog 7 te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 08:37
Poops_McGhee schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 16:27:
[...]

Nou, ik vind het anders ook best wel vervelend dat ik nog een uur moet werken en daarna nog een uur moet reizen. En ik ben de 33 al voorbij!
Tja waar is de tijd gebleven dat wij nog 16 jaar waren en gewoon om 14:00 uur achter de pc zaten om in te bellen met de 56k6 modem.......

[ Voor 3% gewijzigd door skassie op 22-05-2013 16:30 . Reden: typo ]

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

skassie schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 16:29:
[...]

Tja waar is de tijd gebleven dat wij nog 16 jaar waren en gewoon om 14:00 uur achter de pc zaten om in te bellen met de 56k6 modem.......
Ja, ik ben dan nog lang geen 33, maar ik weet nog dat ik diablo 1 speelde op de inbelmodem:P Als ik om 3 uur uit school kwam. Maarja dat was ook niet ideaal. Want toen mocht ik maar 15 minuten per dag op het internet, want anders was het te duur.

Wat heerlijk was dat toch toen we freeler kregen. Onbeperkt Diablo1 spelen(ook al was het dan nog geruzie met mijn zusje)

[ Voor 10% gewijzigd door Gertjuhjan op 22-05-2013 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
skassie schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 16:29:
Verwend nest, ik moest het doen met een 28k8 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
detheavn schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 17:49:
[...]

Verwend nest, ik moest het doen met een 28k8 :'(
Het kan erger. Toen ik 16 was, was er nog geen internet.... De pc van toen was niet meer dan een Sony MSX... met je data op cassettebandjes.

@skassie:
Die tijd is er dus nooit geweest. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Poops_McGhee op 22-05-2013 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Laatst online: 02-09 01:08
31 minuten queue op draenor, zucht....... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Zo, ook deze raid week weer niet zonder issues doorgekomen
2 healers waren later (veel later), 1 healer kon niet, 1 dps kon niet, main tank had RL issues....
Naja, door wat gegoochel en gespeel toch een raid opgezet die t/m Ji-kun gekilled heeft.

En eindelijk was geluk met me..

Jin'rokh, Darkwood spiritstaff (wohoo eindelijk van mn LFR 491 wapen af).
Megaera, Shoulders (wohoo eindelijk van mn MSV shoulders af).

Plus de item upgrades, vandaag een sprong van ilvl 514 naar ilvl 522 gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 11:52
Ik voel me een lucky charm voor m'n alliance raidgroep: Tortos nu ook neer :P
Eilvl ook omhoog geschoten van 491 naar 501 :)

Vandaag zien of m'n horde raidgroep niet opgeblazen wordt -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Poops_McGhee schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 17:59:
[...]

Het kan erger. Toen ik 16 was, was er nog geen internet.... De pc van toen was niet meer dan een Sony MSX... met je data op cassettebandjes.

@skassie:
Wat Poops zegt! Mijn eerste game was....Pong! Yes naar een vriendje toe want die hadden hem vers van de pers!

Gisteren met mijn warlock maar even de Barrens questen gedaan. Direct maar de weekly helemaal gedaan. Zoveel mogelijk van elite naar elite gevlogen om het proces te versnellen.
Ook nog even eerste wing ToT lfr gedaan maar alleen maar gold, ik dacht dat ze het aan gingen passen die droprates :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

VP cappen gaat nu ook nergens meer over. Een paar heroic scenarios, LFRs en je bent al weer gecapped. De nieuwe scenarios zijn wel leuk maar de heroic varianten zijn wel erg makkelijk met 2 dps + 1 healer. De timed runs zijn prima te halen als je een beetje in de gear zit. En dan krijg je ook weer extra VP.

Verder twee LFR's gedaan en toch weer 4 secrets geloot uit 6 bosses :+

[ Voor 10% gewijzigd door vhal op 23-05-2013 09:16 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Battlefield: Barrens

Kor'kron Commanders are now non-faction specific multi-tap for all characters that attack them.
Patch 5.3 Hotfixes - May 22
Oh boy, nu gaat die weekly quest nog sneller gedaan zijn _/-\o_
Nuja, op mijn realm was alliance al goed bezig met al die elites in te palmen, ondanks dat we in de achtertuin van de Horde spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Gister even met mijn tank, Heralin en een nub casual uit de guild een HC scenario gedaan.. en was best cool om een goblin pally te zijn :D ! Maar was wel makkelijk... maar wat kan je beste als setup nemen? Heal/2x DPS Tank/dps/heal of tank 2x/dps.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Gisteren eigenlijk weinig toegekomen aan m'n monk levelen, heb 'm net van 86 naar 87 gekregen, dus mijn zelf gestelde doel van 88 niet gehaald. Dit kwam voornamelijk omdat ik afgeleid werd door de patch, en het reorganiseren van de guildbank zodat ik al 'm leather er in kwijt kon, ivm de overtollige Sha Leather dinkies die ik in Pandaria al bij elkaar gesprokkeld had. Waar ik wel nog neaky de tijd voor had waren 2 world bosses.

Galleon was zo vrij om m'n Cannoneer's Gunpowder Carrier te droppen en de Sha vond het een goed idee om me de Malevolent Gladiator's Waistband of Cruelty te geven, met daarnaast als bonus het quest item voor m'n PvE boots.

Beide items zijn dan wel belts, maar aangezien ik toch van plan ben om zowel windwalker als mistweaver te gaan spelen in PvP en PvE, is dat een leuk begin. Ook ideaal voor een kleine ilevel boost voor wanneer ik 90 ding. Ik had het grootste gedeelte van m'n crafted PvP set al bij elkaar gezocht, maar de belt bleef nog uit, dus dat was wel even een verrassing :)

Hopenlijk dat ik vanavond wat meer gedaan krijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik

Hierkomik

Zo dan...

Bleh. Weer geen upgrade voor mij. Gloves token dropte wel, maar ging naar Shaman healer (en volgende token is misschien voor Warrior). Natuurlijk weer niets op de extra rune die ik gebruikte.
Weer een week wachten op upgrades (ook best apart dat ik maar 2 items gebruik van normal ToT en ik nauwelijks upgrades heb tot Durumu. Draag bijna alleen maar VP gekochte meuk, RF zooi en items van 5.2, maar de meeste upgrades komen toch van&na Durumu en van crafted).

Heroic Scenario trekt me wel. Lekker veel VP en snel te doen. Ik kon zelfs met mijn pet tanken als BM (met 2 andere dps, dus ik was de enigste die mijn pet healde), wat erg leuk was (ik vind nog steeds dat BM een echte tank spec moet worden, ipv dps).
Ik denk dat heal + 2x dps de beste setup is voor HC scenario, maar zelfs met 3 dps is het dus prima te doen (met een pet spec erbij dan. Warlock zou ook wel goed zijn denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 08:37
Poops_McGhee schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 17:59:
[...]

@skassie:
Inderdaad tijd zonder internet ( mijn kids weten niet een dat er GEEN internet was)

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Ik heb gister nog weinig van de nieuwe patch meegekregen. Ik had alleen even tijd om wat laatste lesser coins te farmen voor de raid, daarna was het tijd voor ToT. Jin Rokh ging snel neer (onze nieuwe shadowpriest heeft het hele gevecht dood in een hoekje gelegen, maargoed)... Daarna alles op normal 1shot tot Ji'Kun. Daar hebben we toch een try of 10 gehad voor we de raid callde.

Het is nog erg uitzoeken hoe we de nest teams het beste kunnen indelen. En of we 1 a 2 mensen fulltime op de boss moeten laten of niet. Naja, zondag weer een hele avond, kijken of we dan verder komen!

Ik heb overigens eindelijk de tier hands gewonnen. Dat betekent dat ik de 4set voor firemage kan halen als ik mijn 522 head (Jin'Rokh normal) vervang voor de 502 tierhead LFR. Is de setbonus meer waard dan de 20 itemlevels? Ik denk zelf van wel, maar wil het toch even dubbelchecken bij wat medetweakers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

hmr schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 10:06:
Gister even met mijn tank, Heralin en een nub casual uit de guild een HC scenario gedaan.. en was best cool om een goblin pally te zijn :D ! Maar was wel makkelijk... maar wat kan je beste als setup nemen? Heal/2x DPS Tank/dps/heal of tank 2x/dps.
2 dps + healer werkt prima. Timers haal je dan ook met gemak als je een beetje in de gear zit. Mijn hunterpet heeft nagenoeg alles getanked.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik

Hierkomik

Zo dan...

hulkie schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 10:46:

Het is nog erg uitzoeken hoe we de nest teams het beste kunnen indelen. En of we 1 a 2 mensen fulltime op de boss moeten laten of niet. Naja, zondag weer een hele avond, kijken of we dan verder komen!
Wij hebben op 10 man 3 mensen dedicated in de egg group: ik (hunter), warlock en priest. De rest is altijd op Ji-Kun.
De eerste groep doen de warlock en priest voornamelijk. Ik ben op het main platform en doe al mijn cooldowns (stampede bijv helpt veel meer op Ji-Kun dan op de add groups, dus handig als ik dat op boss kan doen).
We doen niet eens moeite om het food in de lucht te vangen, is niet echt nodig. Als je geen veertjes verspilt hebt kom je precies uit (1e platform low, bij 3e low kan je weer veertje oppakken, dan heb je dus weer 4 stacks. Met 1 vlieg je terug naar main platform, als cooldown klaar is naar upper vliegen en de laatste 2 stacks gebruik je om van upper naar volgende upper vliegen. Na laatste upper heb je geen stack meer, maar je kan je laten vallen op main platform (~70k fall damage) en dan weer 1e lower).
Als het goed gaat en Ji-Kun is al rond de 20% na de 2e ronde lower eggs, doet het egg team niet de upper nests nog een keer maar dpsen we de boss down.
Is hij nog rond de 30% na 2e ronde lower eggs, dan doen we de upper nesten nog een keer en gaat het egg team pas daarna op de boss (dit hangt vaak af of onze rogue dood gaat en een BRes krijgt :-p Hij is onze top dps maar wel roekeloos wat betreft pool soaking...)

[ Voor 7% gewijzigd door Hierkomik op 23-05-2013 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Gisteren voor het eerst ook m'n paladin buff in de raid kunnen testen. Nou, dat was leuk :D Op WoL een 26 ranking met 235k dps op Jin-Rokh :D Ik had gewoon Templar's Verdict crits van meer dan 1M per stuk :D Met daarbij ook nog eens de extra bijkomende damage van Hand of Light a zo'n 400k of 500k, toevallig eenmalig ook nog gevolgd door een hit van m'n legendary gem a 500k. Dat was dus gewoon 2M damage done in 2 seconden :D Nu maar hopen dat ze me niet weer terug nerfen... Rest van de raid heb ik minder dps whore en meer in dienst van de raid gespeeld, dus daar iets minder spectaculaire aantallen, maar wel nog een paar keer op nr 1. Paladins zijn dus niet meer de kneusjes van de raid. (Helpt wel heel veel als je 4-set + fatsoenlijk wapen + feather trinket hebt.)

Ook hier met de valor upgrades (7 items 2/2 nu) naar 522 ilvl gegaan. M'n laatste 500 vp bewaar ik nog even voor als ik deze week nog een leuke upgrade krijg misschien. Ik heb wel de keuze gemaakt om een LFR tier item te nemen ipv een 522 item, zodat ik 4-set heb.

Eigelijk heb ik nu alle content van 5.3 behalve de legendary questline al gedaan :S Ook in 1 dag valor capped, al was het wel een vrije dag toevallig. Gaat echt heel hard met die heroic scenarios en zo. Volgens mij gaan die het snelst met 1 tank en 2 dps als je beetje leuk gegearde mensen hebt. 3 dps kan ook als je beetje self-healing hebt en goed alles ontwijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Ik heb het vermoeden dat Hulkie het over Ji-Kun heroic had ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Mik! schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 12:21:
[...]

Ik heb het vermoeden dat Hulkie het over Ji-Kun heroic had ;)
Ik heb het inderdaad over Heroic Ji'Kun... Maar toch bedankt voor het meedenken HierKomIk. Bij Heroic Ji'Kun heb je iets meer coordinatie nodig, en daar ben ik dus op zoek naar handige tips n tricks! Ben vooral geinteresseerd in hoeveel man er op welk moment gewoon de baas kunnen nuken. En is het mogelijk met 2 heals? Ik zie vaak 3 aangeraden worden.

@ T15 4 piece voor mages met 1 LFR item: iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

hulkie schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 13:06:
[...]

Ik heb het inderdaad over Heroic Ji'Kun... Maar toch bedankt voor het meedenken HierKomIk. Bij Heroic Ji'Kun heb je iets meer coordinatie nodig, en daar ben ik dus op zoek naar handige tips n tricks! Ben vooral geinteresseerd in hoeveel man er op welk moment gewoon de baas kunnen nuken. En is het mogelijk met 2 heals? Ik zie vaak 3 aangeraden worden.

Spreadsheets lijken me de enige optie? :) je had toch zo'n handige website daarvoor?

Voor de rest ga ik misschien dit weekend is een heel weekend aan de slag met mijn monk.. deze staat wel erg te lanterfanten in SW en vind dat toch zonde! Zal wel even duren voordat ik er fatsoenlijk een LFR mee in kan maar goed.. MSV LFR kan ik in ieder geval wel doen :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Ik wil ook weer verder met mijn monk maar ja hij moet nog even wat meer rested worden.
Even naar 90 rammen en dan Cartfu is coming for you! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Carthrax schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:27:
Ik wil ook weer verder met mijn monk maar ja hij moet nog even wat meer rested worden.
Even naar 90 rammen en dan Cartfu is coming for you! :P
Die van mij is al 90 maar ik baal toch wel van het feit dat het een Panda is... wil hem mogelijk human female maken vanavond..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
hmr schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 16:20:
[...]

Die van mij is al 90 maar ik baal toch wel van het feit dat het een Panda is... wil hem mogelijk gnome female maken vanavond..
Zo even voor je aangepast ;) (Hoezo ben ik gnome fanaat?)

[ Voor 5% gewijzigd door Carthrax op 23-05-2013 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Carthrax schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 16:21:
Zo even voor je aangepast ;) (Hoezo ben ik gnome fanaat?)
/brofist!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Het gaat lekker deze week. Durumu 10 man heroic neer in 3 tries vandaag :X. Ik dacht dat deze moeilijker zou zijn :P.
Gelukkig hebben we Dark Animus Heroic nog als cockblock ;). Damn, wat een wipes op dat gevecht, chaotisch!

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

hehe, ik als social mocht even invallen in onze 25m raid. Kwamen 2 mensen te kort. Toch maar gejoined met mijn ilv 510 terwijl de rest dik boven de 525 zit. DPS was zoals verwacht laag vergeleken met de rest. JinRok HC dropte weinig spul maar ik kreeg een dikke HC Thunderforged trinket voor een coin terug. Daarna progress op Horridon HC en uiteindelijk zelfs gekilled. Ook hier weer een dikke HC Thunderforged cloak voor een coin. 8)7 Elders NM bracht helaas niks op. Daarna wat tries op Tortos HC, het was wel een grappige avond zo.

Wel aardig wat mazzel met die twee thunderforged heroic items uit 2 coins :+

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Zijn hier blood dk's die in plaats van mastery voor haste kiezen? Zo ja, wat zijn jullie ervaringen? Ik heb gister voor onze farmnight eens gereforged van mastery naar haste. Gems en enchants verder niets veranderd, dus puur vanuit reforge naar meer haste. Kwam uiteindelijk op 11% haste tegenover 1% normaal en mastery zakte van ~200% naar ~165% vanuit gear (raidbuffed kwam ik dan rond de 200% uit). 10% extra haste zorgt in ieder geval al voor een duidelijk dps increase. Jin Rokh kwam uit op 142k dps tegenover 100k eerder. En qua damage taken vonden de healers het absoluut geen probleem, in ieder geval niet tot en met Dark Animus. Voor onze komende raid staan progress fights op de planning dus zal ik terugswitchen naar een mastery heavy build. Maar ik vraag mij wel af of het nut heeft om naar een haste build over te stappen incl. dps tier in plaats van tank tier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Laatst online: 09-09 14:49

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Ik was na een break van een paar maanden weer eens online gegaan met WoW. Het voelt toch weer vertrouwd aan, en het blijft lekker wegspelen:).

Nu was ik met de launch van Mists van Outlands gratis verhuist naar Xavius realm, maar damn wat is die Xavius realm uitgestorven, de laatste 2 dagen /who in SW en /who in de panda capital en random plekken en ik zie niet meer dan 10 lvl 90's....
Het heeft dan ook weer voordelen met questen enzo, maar ik krijg nu niet echt dat mmo gevoel zeg maar..

Als je kijkt voor alliance, wat zullen de leukere gevulde realms zijn, met genoeg guilds (zowel pve als pvp, maar ook geen queues hebben) mocht ik willen transferen. Ook graag persoonlijke ervaringen:)

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Omdat er nu volop aandacht uitgaat naar dat event in de Barrens heb ik met mijn resto shammie maar meteen genoeg resources gespaard om de komende weken gewoon die weekly quest direct te kunnen inleveren bij Vol'jin.

Moesten de elites binnen x aantal weken niet meer gekilled worden hoef ik dan tenminste niet meer aan de bak om stapels gewone mobs af te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:28
hulkie schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 13:06:
[...]

Maat van me 2 healt em met een hpala/disc combo, volgens mij zorgen ze er wel voor dat ze beide een veertje hebben en zoveel tijdens quills de buff hebben.

Qua setbonus, gewoon ff simcraften, dan weet je of het in jouw situatie een voordeel is, ik verwacht het wel omdat je maar 20 ilvls moet inleveren, maar meten is weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Thanks voor het advies Dennis :)

Het goede nieuws is dat onze lock weer terug is na 3 weken afwezigheid. Met hem erbij moet het zeker lukken een kill te pakken zondag!

Ik ben gewoon voor de 4 set gegaan, is toch 6,5% meer critchance op pyro's. En die cast ik sowieso steeds meer als mn gear progressed.

Gister heb ik de nieuwe patch een beetje ontdekt. De 200 VP quest gedaan voor de resources, wat mini bosses in The Barrens, een aantal HC scenarios! Helemaal niet slecht. Ook lekker dat je nu lesser charms kunt krijgen van mobs!

Ook ben ik met wat maatjes de laatste 2 delen van LFR in geweest. Heerlijk! Alle bazen netjes 1shots, ook Lei Shen. Nog 3 Runestones kunnen looten ook! :D BAM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Ik heb gisteren met m'n monk de 87 aangetikt. Zit nu weer op 1/3de richting 88, wat meer had kunnen zijn als ik me niet had laten afleiden door m'n leatherworking :p Ik heb wel nog 2 rares (1 stone, 1 key en iets van 5 lesser charms) op de IoT mogen looten (warlock summons FTW!) en van Nalak m'n PvP gloves gekregen. Al met al ondanks m'n leveling achterstand toch nog een mooie dag geweest :D

Wat ik me wel afvroeg is of ik een patch note gemist heb. Ik kreeg van de rares geen tomes meer voor VP, maar voor de daadwerkelijke kill van een rare kreeg ik wel gewoon VP.

Anyhoo, vandaag weer druk aan de level en dan toch proberen morgen vroeg al 90 te zijn, zodat we nog random scenarios kunnen doen voor wat extras en de Scenaturdist title :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Onze Heroic Durumu kill:

2 healers, 1 tank, rest dps. Te makkelijk :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Gnomes zijn ook wel lachuh... maar jammer vind ik dat de armors niet vaak helemaal tot hun recht komen..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
De heads zijn altijd heel goed zichtbaar, maar voor de rest is alles wel behoorlijk gescaled. Toch zijn er echt wel sets die heel goed tot hun recht komen bij gnoompjes:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/iRc3jNEs.png

Nothing beats a T10 warlock garden gnome! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Even wat hulp nodig met onze kill-volgorde bij megera

Mijn eerste megera-kill op Ragnaros was met een andere guild (alle dps-ers 100k +) en deden LFR
style GRGRGRG. Helaas was deze guild na 2 weken al weer ten ziele.

Heb gekozen voor een net beginnende guild maar blijven nu steken op megera. Ook met deze guild gaan we voor GRGRGRG, maar komen niet voorbij 5de head (1 maal tot laatste head gekomen).

basis setup:
Healers:
1 * Holy priest
2 * resto shaman / 1 resto & 1 paladin)

Tanks:
Warrior (50-60k DPS)
DK (55 -65k DPS)

DPS
Warlock (70-75k DPS)
Hunter (70-75k DPS) of mage (65-75k DPS)
Paladin (75-85k DPS)
DK (100+ K DPS)
Warrior (80-90k DPS)

Ik denk gewoon dat we DPS te kort komen voor GRGRGRG-setup. De eerste head hebben we 4 stacks, alle andere heads 3 stacks (met 3-5s speling voor 4de breath). Wat zouden jullie aanraden ?? Alle 3 de healers zitten gemiddeld zo rond de 60k DPS, geen echte uitschieters. Misschien gaat het deze week beter met de gear-scaling (vanavond eerste raid) maar we zijn echt nog bezig met het opbouwen van de guild (raiden pas 2 weken). En nee, ranged DPS is geen geintje, dit zijn de getallen die ik gewoon standaard zag na een boss-whipe. Heb helaas nog geen tijd gehad mijn log up te loaden.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaerel
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-07-2024

Thaerel

|Waar Logica Stopt..|

Heeft er iemand een uitnodiging voor de brawler's guild voor me? Zou graag die bazen eens doodmaken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

sabriel schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 14:52:
Even wat hulp nodig met onze kill-volgorde bij megera

Mijn eerste megera-kill op Ragnaros was met een andere guild (alle dps-ers 100k +) en deden LFR
style GRGRGRG. Helaas was deze guild na 2 weken al weer ten ziele.

Heb gekozen voor een net beginnende guild maar blijven nu steken op megera. Ook met deze guild gaan we voor GRGRGRG, maar komen niet voorbij 5de head (1 maal tot laatste head gekomen).

basis setup:
Healers:
1 * Holy priest
2 * resto shaman / 1 resto & 1 paladin)

Tanks:
Warrior (50-60k DPS)
DK (55 -65k DPS)

DPS
Warlock (70-75k DPS)
Hunter (70-75k DPS) of mage (65-75k DPS)
Paladin (75-85k DPS)
DK (100+ K DPS)
Warrior (80-90k DPS)

Ik denk gewoon dat we DPS te kort komen voor GRGRGRG-setup. De eerste head hebben we 4 stacks, alle andere heads 3 stacks (met 3-5s speling voor 4de breath). Wat zouden jullie aanraden ?? Alle 3 de healers zitten gemiddeld zo rond de 60k DPS, geen echte uitschieters. Misschien gaat het deze week beter met de gear-scaling (vanavond eerste raid) maar we zijn echt nog bezig met het opbouwen van de guild (raiden pas 2 weken). En nee, ranged DPS is geen geintje, dit zijn de getallen die ik gewoon standaard zag na een boss-whipe. Heb helaas nog geen tijd gehad mijn log up te loaden.
Wij gaan voor een gelijke soort volgorde, maar dan G R G R B G R. Daarnaast moet je ervoor zorgen dat er een duidelijke CD rotatie is voor iedereen. Eerste head is vaak nog niet zo bijzonder, 2de ook niet. Vanaf de derde rampage moet je dus bijv met cd's roteren als healing tide, divine hymn, rallying cry, devotion aura etc. etc. Zodra je dat hebt worden de rampages een stuk makkelijker. Daarnaast is het aan te raden lichte tank CD's te gebruiken bij blauwe head, en de laatste natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je dan toch blauw als 5de doet kan je net zo goed de laatste 2 heads omwisselen: R > G.
3 groene down lijkt me toch harder dan 3 rode down voor de laatste head.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Probleem is dat je als laatst dan dus groen doet, die extreem gebuffed is omdat je hem 3x niet hebt gekilled. Dan is het opeens echt een stuk moeilijker, en dat zal waarschijnlijk je raid wipen. Daarom dus G > R als laatst na blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Zo. Gister eindelijk iron qon neer. Alle pogingen hadden we wel helaas 1 of 2 dood in de vuur phase. Rest was echt belachelijk eenvoudig. 2 warlock gateways en de hele windstorm kon genegeerd worden.

Boots erbij, zit nu op ilvl 524. Onze pala healer kreeg zijn shoulder tokens... hij liep nog met ilvl 463 rond.

Volgende week extenden om de twins en lei shen neer te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
@ Zabrac: Gefeliciteerd! Met 2 portals is het inderdaad een eitje. Wij hadden gister ook weer eens een warlock mee, dat maakt het gevecht een stuk makkelijker!

Wij hadden gister wat problemen met de signs. Daarom begonnen we rond 20.15 met 8 man aan Ji'Kun. Die ging gelukkig eenvoudig neer. Ook Primo ging met 9 man neer (zelfs snelste kill tot nu toe). Vanaf Dark Animus waren we met zijn 10en, om iets voor 22.00 waren we alweer klaar...

We outgearen normals inmiddels duidelijk, ook heb ik het vermoeden dat er een nerf is geweest, maar daar kan ik niks over terug vinden. Ik hoop dat we volgende week wat meer focus op heroics kunnen hebben.

Naast de raid heb ik dit weekend veel gespeeld. De priest is weer van stal gehaald. Die had heel 5.2 niet gespeeld. Best wel weer heel erg leuk om te healen! Normal Horridon met 2 healers en een stel zeer matige alts van een x-realm guild die hem net voor enrage neer krijgen is toch best een uitdaging! ;)

TLDR: Veel gespeeld het weekend. 3 characters VP capped deze week, de priest herontdekt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

hulkie schreef op maandag 27 mei 2013 @ 09:17:

Naast de raid heb ik dit weekend veel gespeeld. De priest is weer van stal gehaald. Die had heel 5.2 niet gespeeld. Best wel weer heel erg leuk om te healen! Normal Horridon met 2 healers en een stel zeer matige alts van een x-realm guild die hem net voor enrage neer krijgen is toch best een uitdaging! ;)

TLDR: Veel gespeeld het weekend. 3 characters VP capped deze week, de priest herontdekt!
Kan je ToT x-realm doen?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
hmr schreef op maandag 27 mei 2013 @ 09:43:
[...]

Kan je ToT x-realm doen?
My bad, niet Horridon, maar Garalon... die kever op steroids die je moet kiten! HoF, veel te lang geleden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:28
Sabrac schreef op maandag 27 mei 2013 @ 08:41:
Zo. Gister eindelijk iron qon neer. Alle pogingen hadden we wel helaas 1 of 2 dood in de vuur phase. Rest was echt belachelijk eenvoudig. 2 warlock gateways en de hele windstorm kon genegeerd worden.

Boots erbij, zit nu op ilvl 524. Onze pala healer kreeg zijn shoulder tokens... hij liep nog met ilvl 463 rond.

Volgende week extenden om de twins en lei shen neer te krijgen
Dan hebben wij een flinke catchup gedaan, dacht dat jullie al veel verder waren daar jullie durumu al down hadden toen wij nog op tortos aan het kloten waren ;)

Na vorige reset en deze reset 2x een avond dom wipen op durumu (had afgelopen donderdag al een kill moeten zijn ware het niet dat we last hadden van zowel de DBM sound bug, als wel de Add despawn bug wanneer ik geloof rood/geel elkaar kruisten, alhoewel we dat donderdag pas na de raid lazen dat het gehotfixed was ongeveer precies toen wij de raid gestopt hadden. Gister durumu down in ik geloof 4 tries, Primordius first kill in een 3 tries en Dark Anumis first kill in 4 tries, lijkt wel hoe verder je komt in ToT hoe makkelijker het wordt. Vanavond first tries op Iron Qon, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

hulkie schreef op maandag 27 mei 2013 @ 09:47:
[...]

My bad, niet Horridon, maar Garalon... die kever op steroids die je moet kiten! HoF, veel te lang geleden!
Indien u problemen heeft met attendance... gij weet mijn B-tag... ;) ik val graag een paar bosses in op normal! :D Dit weekend mijn monk door alle LFR geholpen :p krijgt al wat meer healing gear zo!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Niet veel gespeeld dit weekend, zaterdag visite en zondag heerlijk naar Megadeth geweest in Groningen.
Wel even mijn warrior van stal gehaald, die had ik op level 90 gezet en direct in de ijskast, dus even wat ilvl458 spul gemaakt, mijn lionheart executioner reborn die toch niet verkocht op de AH in zijn handen geduwd en maar even de nieuwe scenarios in gegaan.

Ik kwam in een groep met 2 anderen met dezelfde crap gear als ik aan had, een monk en een rogue.
De monk wist niet dat ie ook wat self healing kon doen, de rogue had na een lange tijd het spel weer opgepakt dus deze run ging alles behalve vlekkeloos. De spirit healer had het druk zeg maar.
Gelukkig niemand van ons die ging ragen/klagen dus we hebben mooi aangemodderd en scenario 1 was klaar.
De 2e ging iets sneller en dus op naar de Barrens. Tijdens het verzamelen van de zooi daar de gloves tegen gekomen en dus direct maar de weekly voltooid. Dus zijn ilvl is nu 464. Ik had met mijn lock 2x de shoulders daar uit maar ja dat andere spul krijg je maar 1 keer in de week dus dat word even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Dennism schreef op maandag 27 mei 2013 @ 09:59:
[...]

Dan hebben wij een flinke catchup gedaan, dacht dat jullie al veel verder waren daar jullie durumu al down hadden toen wij nog op tortos aan het kloten waren ;)

Na vorige reset en deze reset 2x een avond dom wipen op durumu (had afgelopen donderdag al een kill moeten zijn ware het niet dat we last hadden van zowel de DBM sound bug, als wel de Add despawn bug wanneer ik geloof rood/geel elkaar kruisten, alhoewel we dat donderdag pas na de raid lazen dat het gehotfixed was ongeveer precies toen wij de raid gestopt hadden. Gister durumu down in ik geloof 4 tries, Primordius first kill in een 3 tries en Dark Anumis first kill in 4 tries, lijkt wel hoe verder je komt in ToT hoe makkelijker het wordt. Vanavond first tries op Iron Qon, ben benieuwd.
Klopt afgelopen weken liep niet lekker en door slechts 4 tot 5 uur raiden per week komen we niet ver.
Vandaar ook dat we volgende week gaan extenden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Zaterdag was het zover, m'n monk op 90 gekregen. Tijd voor wat scenarios en dungeons om wat op te gearen. Duurde niet lang voor ik de eerste 2 van LFR in kon en daar heb ik nog een neck, ring en head mogen looten. Als monk kom je er echter snel al achter dat je wapen voor het grootste deel van je DPS groeispurt zorgt, dus daar hebben we nog wat aan gedaan.

Volgens het conquest point catch-up systeem hadden we nog 12.2k aan conquest die ik deze week zou kunnen halen, dus ik heb een kameraad van mij aan schreeuwend en trappend 2v2 ingetrokken en dat ging, ondanks ik maar 340k health (buffed) had, bijzonder goed.

Mijn strategie was als volgt:
  1. Bouw een paar Chi op.
  2. Irriteer mensen met Ring of Peace.
  3. Irriteer DPS die alle CDs op mij popt met Touch of Karma.
  4. Als target in execute range komt: Touch of Death.
  5. Blijf rollen en Flying Serpent Kick'en om in leven te blijven.
  6. Als alle bovenstaande niet van toepassing zijn: Spectator Mode :p
Het was eigenlijk gewoon veel solo werk door een goede hunter. Op zich heb ik nog aardig wat conquest om in te halen, dus misschien dat we deze week ook nog voor wat gear pieces gaan. De monk set ziet er eigenlijk ook niet slecht uit, daarnaast ziet dit er op een gnome weer wat komischer uit, wat ik weer helemaal niet erg vind :p

Vanavond na HoF LFR iig nog wel van plan om Black Temple en Hyjal Summit te doen voor wat transmog en eventuele off-hand glaive.
Pagina: 1 ... 15 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.