Geloof dat ie zei dat hij SotF gaat proberen op Megaera deze woensdag (om in combi met Wild Growth men sneller te healen) en gezien wij Groen + Rood doen is er genoeg raidwide damage om snel te healenJerry schreef op maandag 13 mei 2013 @ 23:44:
[...]
Klopt, Ik kon de haste niet weg reforgen. Dus dan maar iets over.
Dus hij gaat SotF een keer uitproberen?Het is even wennen in het begin, maar maakt het wel interessant.
Vraagje voor de (competente) tanks en/of raid leaders.
Ik zit nu te kijken, heb kans gekregen om met een raiding guild opnieuw te beginnen op andere server. Nu willen ze mij als tank. Leuk idee, maar wat is een beetje goede tank tegenwoordig. Het idee "Bring the player, not the class" is gewoon niet waar als je eenegzins efficient wil raiden. Ik zit te twijfelen tussen:
Monk en Warrior. Nu zie ik Monk in LFR (mijn enige mists raiding experience nog) geweldig werk doen als ze netjes hun debuff wegdrinken en shuffle uptime goed hebben. Warriors lijken nogal vaak snel dood te gaan. Maar dit is denk ik meer LFR faal dan echt tanks.
Dus voor de normal/heroic raiders, wat raden jullie aan? Monk of Warrior? (Alliance trouwens)
Ik zit nu te kijken, heb kans gekregen om met een raiding guild opnieuw te beginnen op andere server. Nu willen ze mij als tank. Leuk idee, maar wat is een beetje goede tank tegenwoordig. Het idee "Bring the player, not the class" is gewoon niet waar als je eenegzins efficient wil raiden. Ik zit te twijfelen tussen:
Monk en Warrior. Nu zie ik Monk in LFR (mijn enige mists raiding experience nog) geweldig werk doen als ze netjes hun debuff wegdrinken en shuffle uptime goed hebben. Warriors lijken nogal vaak snel dood te gaan. Maar dit is denk ik meer LFR faal dan echt tanks.
Dus voor de normal/heroic raiders, wat raden jullie aan? Monk of Warrior? (Alliance trouwens)
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik zie toch echt meteoren (Die weghebben van Felfire) neervallen op Azeroth.. Misschien begint het met invasie afslaan en daarna Kil'Jaeden bevechten?
Misschien zien we wat van Sargeras?
Denk ook dat dan Veleen een grotere rol gaat spelen
[ Voor 7% gewijzigd door Oxidda op 14-05-2013 09:24 ]
Het is TBC2.0 denk ik, wat Cata deed met vanilla, maar dan Outland. En ik zou het geweldig vinden. Je gaat van echt goed gestreamlinde zones (zie Duskwood etc) naar complete rotzooi die Hellfire etc is.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Gisteren een avondje wipen op Durumu gehad. Verrassend genoeg ging de maze eigenlijk vrij goed, maar was de beam phase het probleem. Met 25 man zijn er ook 25 die moeten leren hoe dat werkt blijkbaar. Hielp niet echt mee. Zo moeilijk is het toch niet, maar ja. Als de juiste mensen "piloot" van de beam worden zou het wel een kill moeten zijn 
Overigens heb ik mijn 502 crafted BS weapon uiteindelijk voor 35k gold op de AH kunnen verkopen. Geen slechte investering van 9k voor de mats dus.
Overigens heb ik mijn 502 crafted BS weapon uiteindelijk voor 35k gold op de AH kunnen verkopen. Geen slechte investering van 9k voor de mats dus.
*gniffel*lanerios schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 09:08:
Vraagje voor de (competente) tanks en/of raid leaders.
Laat me die gniffel toelichten. Het 'Min-Maxxen' van classes speelt niet echt een rol bij normal raiding. Ik ga er vanuit dat je niet meteen heroics in duikt zonder ervaring in pandaria. En die "(competente)" opmerking vind ik weer enigszins elitist klinken, terwijl meneer slechts LFR ervaring heeft en zijn mening hierop baseert. Daarnaast is jouw Nederlands, zowel qua spelling als qua zinsconstructie, beneden peil.

[ Voor 54% gewijzigd door hmr op 14-05-2013 09:58 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik begin weer een beetje raidmoe te worden. Het is absoluut niet amuserend om hele avonden te lopen wipen op dezelfde boss en daarbij geen enkele vorm van progressie te zien. Al helemaal frustrerend om het als healer te doen. Tanks die 13! stacks aan infected talons krijgen of 4+ talon rakes. Ranged die geen caw kunnen ontwijken al hangt hun leven er vanaf. Melee die zonder te melden pools gaan lopen soaken.
Het is echt een kwestie van constante paniek healen; er zit geen enkele vorm van structuur in ons spel. Mensen staan maar ergens (dus geregeld aan de andere kant van het platform waardoor ik weer moet gaan rennen). En terwijl je persoon A mag gaan spamhealen vanwege één van de hierboven genoemde zaken gaat persoon B weer dood. Laat staan de keren dat er iemand op nests doodgaat (of dat een tank loopt te slapen en niet naar zijn nest gaat) waar ik op het platform al helemaal niets mee kan doen.
Daarnaast loop ik me kapot te ergeren aan het feit dat ik sinds deze week de t14 spulletjes aan de kant heb geschoven (in voorbereiding op 5.3) en ik constant loop te kutten met de 6s cd op holy shock ipv 4s. Hoe vaak ik wel niet loop te rammen (bij wijze van spreken) op holy shock met nog 2s te gaan en ondertussen iemand weer eens dood gaat aan die groene smurrie.
Het is echt een kwestie van constante paniek healen; er zit geen enkele vorm van structuur in ons spel. Mensen staan maar ergens (dus geregeld aan de andere kant van het platform waardoor ik weer moet gaan rennen). En terwijl je persoon A mag gaan spamhealen vanwege één van de hierboven genoemde zaken gaat persoon B weer dood. Laat staan de keren dat er iemand op nests doodgaat (of dat een tank loopt te slapen en niet naar zijn nest gaat) waar ik op het platform al helemaal niets mee kan doen.
Daarnaast loop ik me kapot te ergeren aan het feit dat ik sinds deze week de t14 spulletjes aan de kant heb geschoven (in voorbereiding op 5.3) en ik constant loop te kutten met de 6s cd op holy shock ipv 4s. Hoe vaak ik wel niet loop te rammen (bij wijze van spreken) op holy shock met nog 2s te gaan en ondertussen iemand weer eens dood gaat aan die groene smurrie.
Heb even zitten kijken, schijnt dat Paladins, druids en warriors boven aan staan qua progress raiding?
Ik heb al een Pala en DK op 90 (1 op horde, 1 op alliance) en zit te kijken wat te volgende wordt. Wat is jullie ervaring met warrior tanking. Eenegzins goed te doen, of gewoon even kansloos simpel als Paladin?
En HMR, waarom ik competent erbij zeg, ik wil graag reacties van mensen die ToT clear hebben, bezig zijn met heroic progress of er in de buurt komen. MSV, HoF, Terrace boeien niet meer qua raid setups. Ja het is leuk voor de "uitdaging" (als je met ToT bezig bent overgear je het toch al gigantisch), maar niet voor de progress. Hell, sommige bosses daar worden al solo gedaan.
Natuurlijk zijn de oudere raids nodig. Maar op dit moment, qua progress setup, is het een stuk handiger om richting ToT setups te kijken dan naar MSV/HoF.
Ik heb al een Pala en DK op 90 (1 op horde, 1 op alliance) en zit te kijken wat te volgende wordt. Wat is jullie ervaring met warrior tanking. Eenegzins goed te doen, of gewoon even kansloos simpel als Paladin?
En HMR, waarom ik competent erbij zeg, ik wil graag reacties van mensen die ToT clear hebben, bezig zijn met heroic progress of er in de buurt komen. MSV, HoF, Terrace boeien niet meer qua raid setups. Ja het is leuk voor de "uitdaging" (als je met ToT bezig bent overgear je het toch al gigantisch), maar niet voor de progress. Hell, sommige bosses daar worden al solo gedaan.
Natuurlijk zijn de oudere raids nodig. Maar op dit moment, qua progress setup, is het een stuk handiger om richting ToT setups te kijken dan naar MSV/HoF.
[ Voor 53% gewijzigd door corset op 14-05-2013 10:04 ]
Het is velen malen belangrijker om de ins-outs te weten van je class dan om de fotm/op class te gebruiken. Elke tank class heeft zijn voor en nadelen. Ik raad aan om de tank te nemen die jou het beste ligt, daar heeft je toekomstige guild meer aan dan als je (bijv) de huidige op tank class (paladin) kiest en daar niet 100% uit kunt halen.lanerios schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:00:
Heb even zitten kijken, schijnt dat Paladins, druids en warriors boven aan staan qua progress raiding?
Zijn pally's de huidige OP class? What did i miss!?deTwisj schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:06:
[...]
Het is velen malen belangrijker om de ins-outs te weten van je class dan om de fotm/op class te gebruiken. Elke tank class heeft zijn voor en nadelen. Ik raad aan om de tank te nemen die jou het beste ligt, daar heeft je toekomstige guild meer aan dan als je (bijv) de huidige op tank class (paladin) kiest en daar niet 100% uit kunt halen.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Gaat niet over OP, maar veel gevechten die 2 tanks nodig hebben, kunnen solo tanked worden door paladins. Hierdoor heb je weer 1 spot erbij. Is dat OP? Misschien, maar het gaat meer over efficient zijn.
@Twisj, goed punt. Moet zelf zeggen dat ik elke tank nu wel op max heb gespeeld (of 85 of 90) behalve Warrior, dus misschien die maar een kans geven
@Twisj, goed punt. Moet zelf zeggen dat ik elke tank nu wel op max heb gespeeld (of 85 of 90) behalve Warrior, dus misschien die maar een kans geven
[ Voor 27% gewijzigd door corset op 14-05-2013 10:09 ]
dat dus.deTwisj schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:06:
[...]
Het is velen malen belangrijker om de ins-outs te weten van je class dan om de fotm/op class te gebruiken. Elke tank class heeft zijn voor en nadelen. Ik raad aan om de tank te nemen die jou het beste ligt, daar heeft je toekomstige guild meer aan dan als je (bijv) de huidige op tank class (paladin) kiest en daar niet 100% uit kunt halen.
12/12N + 1/12H zonder problemen gedaan met druid, monk en warrior tank in m'n raidgroep (10 man) en weinig tot geen verschil gemerkt in suriveability.
Hoewel onze warrior bij ji-kun hc nu wel regelmatig van papier mache ipv plate lijkt te zijn gemaakt

Krijg eerder het gevoel dat Warlocks dat zijn. Maar dat kan ook aan mij liggen en mijn crappy rogue skills.hmr schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:07:
[...]
Zijn pally's de huidige OP class? What did i miss!?
Geen idee wat jij gemist hebt. Kijk maar in deze thread als je wil weten waarom 'men zegt dat'.hmr schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:07:
[...]
Zijn pally's de huidige OP class? What did i miss!?
Jep, en dat hoor ik vaker over warrior op de een of andere manierJoeBravo schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:15:
[...]
dat dus.
12/12N + 1/12H zonder problemen gedaan met druid, monk en warrior tank in m'n raidgroep (10 man) en weinig tot geen verschil gemerkt in suriveability.
Hoewel onze warrior bij ji-kun hc nu wel regelmatig van papier mache ipv plate lijkt te zijn gemaakt
Inspect hem of check zijn armory, misschien heeft ie wel een cloth setje getransmogged naar plateJoeBravo schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:15:
[...]
dat dus.
Dus rerol mage of lock dan maar?
Nee, zat eerder te denken aan een Warrior of Pala te maken
mijn ' flavour of the expansion' is shaman. chain lightning is ook OP op groepjes van 4-8 mobs.
Zo heeft iedere class zijn OP momentjes wel denk ik.
Ik zou zelf denk ik kiezen voor een monk.
Dit omdat een beetje goed gespeelde monktank ziek veel damage doet. Geen idee hoe een monk speelt, maar onze monk gaat ontzettend hard. Afgelopen zondag kon ik hem op Horridon normal maar net inhalen met damage done. Ik 180k, hij 175k dps. Maar ook op single target gevechten zonder al te veel dps inflatie gaan monks hard.
Aan de andere kant ben ik een groot fan van de mobiliteit van warriors!
Dit omdat een beetje goed gespeelde monktank ziek veel damage doet. Geen idee hoe een monk speelt, maar onze monk gaat ontzettend hard. Afgelopen zondag kon ik hem op Horridon normal maar net inhalen met damage done. Ik 180k, hij 175k dps. Maar ook op single target gevechten zonder al te veel dps inflatie gaan monks hard.
Aan de andere kant ben ik een groot fan van de mobiliteit van warriors!
de hoeveelheid micromanagement van een monk moet je wel liggen. En mede door de kleinere HP pool+nauwelijks armor worden fouten daarin ook veel eerder/harder afgestraft.
*herrinnert zich de vele stuns in CM's*
*huivert*
*herrinnert zich de vele stuns in CM's*
*huivert*
Ikzelf speel warrior en merk inderdaad dat ze met mij meer problemen hebben.
Vooral op gevechten waar ik langzame zware hits krijg heb ik vaak problemen om 60 rage te hebben voor volgende shieldblock/barrier, en dat terwijl ik toch expertise capped ben.
Ik heb een paar keer gehad dat ik onder hem kwam na een backdraft (met leap) en dat ik dus een melee-hit in mijn rug kreeg. En dat is dan inderdaad op normal al een 1-shot dus wil not niet eens denken aan HC
Vooral op gevechten waar ik langzame zware hits krijg heb ik vaak problemen om 60 rage te hebben voor volgende shieldblock/barrier, en dat terwijl ik toch expertise capped ben.
Gebeurd dit vaak na een back-draft ??JoeBravo schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:15:
Ik heb een paar keer gehad dat ik onder hem kwam na een backdraft (met leap) en dat ik dus een melee-hit in mijn rug kreeg. En dat is dan inderdaad op normal al een 1-shot dus wil not niet eens denken aan HC
[ Voor 48% gewijzigd door sabriel op 14-05-2013 10:59 ]
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Verwijderd
Dit, zo hard dit.sabriel schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:56: heb ik vaak problemen om 60 rage te hebben voor volgende shieldblock/barrier, en dat terwijl ik toch expertise capped ben.
Sinds de rage change van MoP speel ik mijn warrior niet meer. Ik vind ze zo ongelooflijk saai. Trage rage gain, slow gameplay. Sinds MoP dan maar druid gegaan. Die hebben ten minste rage van auto attacks, 5 rage van Mange + 15 als MAngle crit. Ik loop rond met ongeveer 50% crit (crit > haste, 2 belangrijkste stats), als ik 2 dps trinkets equip (met lagere hp pool dan - als de fight niet meer hp vereist, waarom niet), dan loop ik op tot 72% crit met trinket procs.
(^ en dat is dan mijn offspec met 505 iLvl)
Time daarbij nog Berserk + Incarnation = 45 seconden geen cd voor Mangle en ik raak ragecapped omdat ik geen charges meer heb voor savage defense (~warrior block, 60 rage +dodge%)
Druids zijn de enige (denk ik) die op council kunnen voorkomen 15 stacks te krijgen van frost lord zonder tank swap, gewoon zo veel rage dat je 25seconden ofzoiets non-stop met de +70%dodge buff rondloopt.)
Volgens mij zijn warriors een van de belabberste tanks er zijn atm. Gewoon te trage rage regen.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2013 11:34 ]
Ben zelf monk tank al vanaf het begin maar Brewmaster is een class waarbij je soms mazzel moet hebben en de rest van de raid zich moet op aanpassen.. Als monk is je inkomende damage meestal lager dan alle overige tanks maar er zitten behoorlijke spikes tussen en zeker als je lager geared bent.. Je moet constant opletten anders wordt je "ge2shot".. Voorbij ilvl 510 zit je op een comfortabele 40% crit 4600+ haste exp en hit capped en dan pas sluit alles lekker op elkaar aan.. Het micromanagen valt mee want er is gewoon niet veel om voor te gaan aangezien het ontbreekt aan grote cooldowns.. De belangrijkste damage reduction spells zitten namelijk al in je semi rotatie waarbij je soms spells delayed voor bepaalde spikes..
De reden om een monk tank mee te nemen is voornamelijk dps.. HC's kan je met elke tank doen.. de vraag is alleen welke tank class speel je zelf het beste en wat past het beste bij je heal team..
De reden om een monk tank mee te nemen is voornamelijk dps.. HC's kan je met elke tank doen.. de vraag is alleen welke tank class speel je zelf het beste en wat past het beste bij je heal team..
Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue
Belabberd valt ook wel weer mee hoor. Onze warrior doet het prima en ik heb hem ook nog totaal niet horen klagen. Healers hebben tot op heden ook geen probleem met het omhoog houden van 'm. Ze doen misschien niet de dps van een monk tank of tanken fights in hun eentje zoals pala's, maar tot op heden komen ze volgens mij nog steeds prima mee.Verwijderd schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 11:31:
[...]
Volgens mij zijn warriors een van de belabberste tanks er zijn atm. Gewoon te trage rage regen.
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Mwoah, ik vind persoonlijk Monks de mindere tanks. Maar zoals ik veel gevallen ligt het gewoon aan de spelers. Zelf heb ik ook een warrior tank (mn main is een holy paladin) en vind het echt prachtig om te spelen. Een warrior tank is tegenwoordig veel meer 'reactief' tanken. Rage problemen heb ik ook geen last van. Daarnaast zijn de banners en de andere raid cooldowns een enorme plus, mocht je geen fury/arms warrior meenemen in je raids.Verwijderd schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 11:31:
[...]
Alle tanks zijn viable. Sommigen hebben alleen iets meer utility dan anderen.
Wij hebben alle soorten tanks gehad vanaf T14.
Onze DK tank is geswitched naar zijn monk, maar we hebben daarvoor nog wel Iron Qon Heroic neergekregen met 1 tank (DK) en 1 paladin voor BoPs.
Paladin tanks zijn op het moment wel de goto tank voor progression. Ze doen veel damage, veel healing en hebben een ton aan utility.
Wij hebben alle soorten tanks gehad vanaf T14.
Onze DK tank is geswitched naar zijn monk, maar we hebben daarvoor nog wel Iron Qon Heroic neergekregen met 1 tank (DK) en 1 paladin voor BoPs.
Paladin tanks zijn op het moment wel de goto tank voor progression. Ze doen veel damage, veel healing en hebben een ton aan utility.
Trouwens, alvast voor morgen: Heroic Ji Kun, dat is volgens mij de tweede heroic baas die je wilt doen heh?
Enne, welke tactiek gebruiken de mensen hier? 8 nesten en dan burnen, of gewoon de 12 nest rotatie?
Hebben jullie nog handige tipsNtricks om dit gevecht net even makkelijker te maken?
Onze 1ste heroic JinRokh kill duurde 4.10 , dat geeft denk ik wel een beetje aan wat onze dps kan. (Weet overigens niet of dat langzaam of snel is
)
Enne, welke tactiek gebruiken de mensen hier? 8 nesten en dan burnen, of gewoon de 12 nest rotatie?
Hebben jullie nog handige tipsNtricks om dit gevecht net even makkelijker te maken?
Onze 1ste heroic JinRokh kill duurde 4.10 , dat geeft denk ik wel een beetje aan wat onze dps kan. (Weet overigens niet of dat langzaam of snel is
Enigste tips die ik je kan geven (aangezien ik maar domme healbot moet spelen op main platform): Nest 2,4,8 en 12 hebben een nest guardian en zullen een tank nodig hebben. Nest 9(lower) en 10(upper) gebeuren op hetzelfde moment. Je zult dus 2 groepen moeten hebben op dat moment voor de nests.
Zorg dat je voor je burn moment zo veel mogelijk dps een primal nutrient laat oppakken (dat krijg je als je een feed mid-air oppakt) om daarna met BL de boss te burnen.
Zorg dat je voor je burn moment zo veel mogelijk dps een primal nutrient laat oppakken (dat krijg je als je een feed mid-air oppakt) om daarna met BL de boss te burnen.
Onze Primordius heroic kill video:
Mindere healing doordat ik de eerste vicious horror moest dps-en en ik geen pools pakte (onze disc priest pakte alle overige pools voor extra healing).
Mindere healing doordat ik de eerste vicious horror moest dps-en en ik geen pools pakte (onze disc priest pakte alle overige pools voor extra healing).
die TCG maker doet het goed met zijn nieuwe game

Nog 1 Token voordat die eerste 20 compleet heb.
moet wel zeggen da ToT onderhand wel zat ben. vond HoF2, ToF veel better.
of zou zijn omdat ik er 4/5 chars peer week door alle wings heen jaag.

Nog 1 Token voordat die eerste 20 compleet heb.
moet wel zeggen da ToT onderhand wel zat ben. vond HoF2, ToF veel better.
of zou zijn omdat ik er 4/5 chars peer week door alle wings heen jaag.
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Mooi zo, de Warcraft TCG is gewoon erg goed 
Even restaten:
Wat een gigantische MTG kloon is dat zeg. Slaat nergens op. Leuk dat de funding goed gaat, maar dit is gewoon pijnlijk voor ze, hoe ze letterlijk MTG rippen.
Even restaten:
Wat een gigantische MTG kloon is dat zeg. Slaat nergens op. Leuk dat de funding goed gaat, maar dit is gewoon pijnlijk voor ze, hoe ze letterlijk MTG rippen.
[ Voor 66% gewijzigd door corset op 14-05-2013 17:28 ]
Shaman zijn awesome. In elke andere expansion was mijn druid altijd het baasje, maar sinds deze expansion speel ik over het algemeen alleen mijn shaman. Is ook de enige waar ik echt dailies mee doe om rep te vergaren en wellicht in decent gear neer te zetten. Ik heb echt lol aan die class.JoeBravo schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:22:
mijn ' flavour of the expansion' is shaman. chain lightning is ook OP op groepjes van 4-8 mobs.
Als je Mastery lekker hoog is en Elemental Overload procced goed, dan lijkt Chain Lightning soms wel never ending. Heerlijk!
Heb gister een power clear van ToES normal gedaan op mijn tankadin.. en moet idd zeggen gaat toch wel lekker! Mooi wat loot mee kunnen pakken. Toen nog 1 wing ToT en ook handschoenen mee kunnen pakken. Jammer dat ik geen tijd heb om alle wings te doen aangezien ik ook nog paar LFR delen mee wil pakken met mijn rogue! Heb wel 10/10 sigils van 1 categorie nu en moet alleen de sigils of powers nog even krijgen
Tankadin blijft toch leuk!
Nu nog even kijken of ik een keertje mee kan naar ToT ofzo ben eeeeerrg benieuwd naar normal!
Nu nog even kijken of ik een keertje mee kan naar ToT ofzo ben eeeeerrg benieuwd naar normal!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Haha, ik zag inderdaad dat je ook ToES in was (via Openraid neem ik aan?). Ik was zelf een verschrikkelijke groep gejoined op de /oomkin. De eerste baas ging nog net goed (moest wel een beetje bijhealen ookal hadden we 3 healers en zeer goed gegearde tanks. Bij Tsulong ben ik na 3 tries maar geleaved. Er werd namelijk een pauze van 10 minuten ingelast door de raidleader om tactieken door te kijken. Als je met 3 healers de laatste 6% niet kan bijhealen in de laatste dayphase, dan gaat het niks worden… Wel nog de 503 dagger gewonnen trouwens! Dikke upgrade!
Ik speel een warrior tank als main voor de guild, op het moment voornamelijk aan het progressen op heroic in 10 man. m'n tegenhanger is een blood DK.
Wil als eerste zeggen dat geen enkele tank 'altijd' sterker is dan de anderen. Dat ligt gewoon voornamelijk aan het gevecht (veel magic dmg / weinig magic dmg / snelle kleine hits / langzame grote hits). Over het algemeen in de damage taken krijg ik ongeveer even veel als onze DK tank dus dat zegt voldoende. Wat het wel is met warriors ten opzichte van voorheen is dat je veel beter moet timen met je cooldowns, zeker je kleine cooldowns zoals shield block en shield barrier.
Wat wel de voorkeur heeft voor zo'n beetje elke guild is dat je 2 verschillende type tanks hebt, bijv een DK en warrior, of een DK en paladin. Maak dan verschil tussen shield en non-shield tanks. dus DK/Monk/Druid aan de ene kant en paladin/warrior aan de andere kant. dan heb je gewoon voor elk gevecht op heroic of normal een goede setup te pakken.
Ben overigens ook 1/13 HC. heb Jin'rokh neer, wat voorkeur heeft voor een tank met veel magic resist. We zijn nu bezig op Ji-Kun deze heeft als voorkeur een block tank. (veel melee dmg)
Wil als eerste zeggen dat geen enkele tank 'altijd' sterker is dan de anderen. Dat ligt gewoon voornamelijk aan het gevecht (veel magic dmg / weinig magic dmg / snelle kleine hits / langzame grote hits). Over het algemeen in de damage taken krijg ik ongeveer even veel als onze DK tank dus dat zegt voldoende. Wat het wel is met warriors ten opzichte van voorheen is dat je veel beter moet timen met je cooldowns, zeker je kleine cooldowns zoals shield block en shield barrier.
Wat wel de voorkeur heeft voor zo'n beetje elke guild is dat je 2 verschillende type tanks hebt, bijv een DK en warrior, of een DK en paladin. Maak dan verschil tussen shield en non-shield tanks. dus DK/Monk/Druid aan de ene kant en paladin/warrior aan de andere kant. dan heb je gewoon voor elk gevecht op heroic of normal een goede setup te pakken.
Ben overigens ook 1/13 HC. heb Jin'rokh neer, wat voorkeur heeft voor een tank met veel magic resist. We zijn nu bezig op Ji-Kun deze heeft als voorkeur een block tank. (veel melee dmg)
[ Voor 8% gewijzigd door DrFlash op 15-05-2013 12:36 ]
De afgelopen dagen er weer hard achter gekomen dat je het beste je professions kan levelen als het "current content" is.
Ben nu bezig met mijn warlock zijn profs vanaf 0 te levelen maar het oneindige gefarm....argh (Mining/Jewelcrafting). Mijn centjes zijn niet zodanig dat ik alles op de AH wil kopen en al zou ik dat doen dan moet ik nog mijn mining omhoog brengen.
Ik zit nu in Outland voor die rommel maar het gevoel dat het langzaam gaat blijft.
Met angst en beven kijk ik nu naar mijn monk die straks ook vanaf 0 zijn leatherworking/skinning omhoog moet krijgen.
Agony agony agony
Ben nu bezig met mijn warlock zijn profs vanaf 0 te levelen maar het oneindige gefarm....argh (Mining/Jewelcrafting). Mijn centjes zijn niet zodanig dat ik alles op de AH wil kopen en al zou ik dat doen dan moet ik nog mijn mining omhoog brengen.
Ik zit nu in Outland voor die rommel maar het gevoel dat het langzaam gaat blijft.
Met angst en beven kijk ik nu naar mijn monk die straks ook vanaf 0 zijn leatherworking/skinning omhoog moet krijgen.
Agony agony agony
In 5.3 kun je ook mining levelen puur in Pandaria. Je krijgt dan ghost iron nuggets of zo, afhankelijk van je mining level steeds meer.Carthrax schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 13:24:
De afgelopen dagen er weer hard achter gekomen dat je het beste je professions kan levelen als het "current content" is.
Agony agony agony
Als het echter net zo goed werkt als de "versnelde" blacksmithing leveling kun je beter gewoon door blijven minen op de oude manier
Hey mensen,
Op dit moment zit ik in een grote guild op de server Doomhammer op de kant van Horde, echter is deze guild niet echt actief qua raiden of dungeons uberhaupt. Raiden vind ik zelf erg leuk (vroeger 10 man heroic ICC gedaan met mijn vorige guild), maar tegenwoordig doe ik eigenlijk alleen nog LFR.
Nu ben ik benieuwd of er mensen zijn die guildloos zijn of in een dooie guild zitten, maar wel zouden willen (proberen) te raiden. Gewoon een gezellig club mensen die casual normals willen raiden (en mocht het ooit erg goed gaan ook heroics).
We zouden bijvoorbeeld 1 char kunnen verhuizen naar een server en daar samen een guild starten.. Natuurlijk moeten we van het begin af aan beginnen met de guild, maar dat vind ik veel leuker dan een inactieve guild!
Ik hoor het wel als het iemand leuk lijkt!
Op dit moment zit ik in een grote guild op de server Doomhammer op de kant van Horde, echter is deze guild niet echt actief qua raiden of dungeons uberhaupt. Raiden vind ik zelf erg leuk (vroeger 10 man heroic ICC gedaan met mijn vorige guild), maar tegenwoordig doe ik eigenlijk alleen nog LFR.
Nu ben ik benieuwd of er mensen zijn die guildloos zijn of in een dooie guild zitten, maar wel zouden willen (proberen) te raiden. Gewoon een gezellig club mensen die casual normals willen raiden (en mocht het ooit erg goed gaan ook heroics).
We zouden bijvoorbeeld 1 char kunnen verhuizen naar een server en daar samen een guild starten.. Natuurlijk moeten we van het begin af aan beginnen met de guild, maar dat vind ik veel leuker dan een inactieve guild!
Ik hoor het wel als het iemand leuk lijkt!
Die fights gebruik ik de glyph dat ik 120 rage kan stacken. Tussendoor is even shieldwall of demoralizing roar/demoralizing Banner als je is een block/barrier niet kan halen door te weinig rage, zo kan je een block of barrier overslaan en dan heb je even wat reserve rage. Prioriteit ook goed gebruiken voor rage te krijgen commanding of battle shout>shieldslam>Revenge. Ik gebruik ook 2 stamina trinkets en gem redelijk wat extra stamina. Voor het geval je is een block mist en geen cd hebt.sabriel schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:56:
Ikzelf speel warrior en merk inderdaad dat ze met mij meer problemen hebben.
Wij hebben 12/12 normal cleared, zelf heb ik ilvl 511 en eigenlijk geen problemen om in leven te blijven.
Met goeie timing heb ik al tot 12 stacks op horridon kunnen overleven en een 6tal op Ji'khun. Shaman als healer voor extra HP is wel handig daarvoor evenals priests met shieldjes ^^.
Ik zou mijn mobiliteit van prot warrior niet kunnen missen. chargen en leap is gewoon te stoer!
Armory kan je altijd is checken: Magalie op Shattered Hand is mijn prot warrior.
Ik heb mn meeste professions geleveld nadat ik max lvl was, het maakt het een heel stuk makkelijker als je kunt vliegen, en zo de mats bij elkaar te rapen. Skinning/LW is een uitzondering, die level ik terwijl mn character omhoog gaat, zit nu qua skinning/LW alweer tegen de max aan, en moet ik eerst mn character verder levelenCarthrax schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 13:24:
Agony agony agony
Ligt aan de server waar je op zit. Laatst Alchemy op een alt geleveld en idd kon ik tot en met de MoP mats echt alles zelf farmen omdat er dus gewoon niks op de AH was. Zelfde met Tailoring, farmen in instances op een een lvl 85+ tot Frostweave. Met een lvl 90 tailor vervolgens Frostweave in Icecrown en Embersilk in Deepholm gefarmed. Ben niet zo'n farmer behalve als ik er zin in hebCarthrax schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 13:24:
Agony agony agony
Embersilk/Netherweave farmen was toch wel lucratief dus dat is een vaste gewoonte geworden.
Op een andere low lvl alt Enchanting en Inscription aan het lvlen. Gelukkig kon al mijn tailoring zooi daar naar toe. Maar vrees dat ik voor Inscription of weer een hoop moet farmen of een hoop MoP inks van mijn maxed Inscription alt moet gaan omzetten.
[ Voor 9% gewijzigd door Zertaxka op 15-05-2013 16:12 ]
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Professions levellen heb ik geen enkel issue mee. Old World doe ik een dagje over, Outland uurtje of 2, en Northrend is dan het enige lastige punt omdat Cobalt best zeldzaam lijkt te zijn geworden. Qua mining is het redelijk simpel.
Enige wat ik wel merk is dat enchanting wel wat tricky is, maar alleen als je geen tailoring hebt
Enige wat ik wel merk is dat enchanting wel wat tricky is, maar alleen als je geen tailoring hebt
Ja cobalt zit ik indd nu op. Ben nog wel gewoon eerste wing ToT in geweest, kon mooi in de queue tijdens het farmen. Heb ook al genoeg saronite maar die kan ik pas prospecten als ik JC 400 ben. Ik zit nu op 375 dus mag weer op cobalt jacht. Borean Tundra I'm coming back ya hear!lanerios schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 08:43:
Professions levellen heb ik geen enkel issue mee. Old World doe ik een dagje over, Outland uurtje of 2, en Northrend is dan het enige lastige punt omdat Cobalt best zeldzaam lijkt te zijn geworden. Qua mining is het redelijk simpel.
Het wordt denk ik tijd voor een nieuw topic
54 pagina's is meer dan normaal!
Gister was echt een rommeltje in onze raid. Een aantal mensen kon niet, een aantal konden pas later of niet zo lang. Onze trial shadowpriest is tot nu toe nog geen juweeltje...
Na de SP toch maar te benchen en een healer binnen te halen die eigenlijk niet lekker was hadden we een hele rommelige JinRokh HC kill. Horridon met de priest was uiteraard geen probleem.
Bij Council ging het mis. Onze MT kreeg netwerk problemen, een raider moest weg. Dus 2 socials en een speler die net 10 minuten in de guild zat na een lange break kregen een invite. 9 man waarvan slechts 6 raiders is niet echt een best idee... Na veel wipes ging hij toch neer. Tortos was hetzelfde verhaal. Veel moeite, maar uiteindelijk wel een kill.
De socials en de trial hebben wel allemaal wat loot kunnen pakken, dus dat is mooi meegenomen. Dit is tot nu toe de eerste keer dat het zo slecht gesteld is met de bezetting, dus heel erg is het niet!
Gister was echt een rommeltje in onze raid. Een aantal mensen kon niet, een aantal konden pas later of niet zo lang. Onze trial shadowpriest is tot nu toe nog geen juweeltje...
Na de SP toch maar te benchen en een healer binnen te halen die eigenlijk niet lekker was hadden we een hele rommelige JinRokh HC kill. Horridon met de priest was uiteraard geen probleem.
Bij Council ging het mis. Onze MT kreeg netwerk problemen, een raider moest weg. Dus 2 socials en een speler die net 10 minuten in de guild zat na een lange break kregen een invite. 9 man waarvan slechts 6 raiders is niet echt een best idee... Na veel wipes ging hij toch neer. Tortos was hetzelfde verhaal. Veel moeite, maar uiteindelijk wel een kill.
De socials en de trial hebben wel allemaal wat loot kunnen pakken, dus dat is mooi meegenomen. Dit is tot nu toe de eerste keer dat het zo slecht gesteld is met de bezetting, dus heel erg is het niet!
Na lange tijd ga ik ook weer eens een kijkje nemen of het weer wat voor mij is. Heeft er iemand nog een Scroll of Ressurection over?
Update
Is inmiddels geregeld. Dank!
Update
[ Voor 15% gewijzigd door ruup op 16-05-2013 13:59 . Reden: updateje ]
Sure, PM je emailadres maar ffruup schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 11:31:
Na lange tijd ga ik ook weer eens een kijkje nemen of het weer wat voor mij is. Heeft er iemand nog een Scroll of Ressurection over?
Gisteren de eerste 2 LFR's gedaan als DK tank. krijg ik 3 items welke ik allemaal al had + dubbel want elder coin ingezet!
Ik zit nu alsnog op 468 ilvl, dus ga maar pvp items kopen om dat op te krikken

Ik zit nu alsnog op 468 ilvl, dus ga maar pvp items kopen om dat op te krikken

Hoera voor alts! Dankzij voorraden van mijn alts heb ik mijn jewelcrafting Cata content in kunnen krijgen. Ik zat op een bepaald punt vast maar dankzij altoholic gezien dat ik de meeste spullen nog had bij 3 andere chars. Dus wat in en uitloggen verder en ik kan los in Cata gebieden.
Nog even doorbijten en we zijn er........
Dat zelfde heb ik ook, op dat punt is het heel erg handig om alts te hebben met nog een vooraad van oude mats die je ooit nog een keer zou gebruiken.Carthrax schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 09:11:
Hoera voor alts! Dankzij voorraden van mijn alts heb ik mijn jewelcrafting Cata content in kunnen krijgen. Ik zat op een bepaald punt vast maar dankzij altoholic gezien dat ik de meeste spullen nog had bij 3 andere chars. Dus wat in en uitloggen verder en ik kan los in Cata gebieden.
Toch maar handig dat je addons hebt die precies bijhouden wie welke items heeft en hoeveel je er in totaal hebt.. anders zou ik het niet eens weten dat er ergens onderin mijn bank khorium ligt wat ik nodig heb voor mijn engineer..
Hmm.. jammer dat ik je die scroll niet kon gevenruup schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 11:31:
Update
[ Voor 16% gewijzigd door Thaerel op 17-05-2013 09:46 ]
Moet zelf zeggen qua Jewelcrafting heb ik 2 Guild bank tabs vol zitten met uncut pandaria gems, cata gems en andere zooi. Heb gelukkig geen moeite gehad. Vooral omdat op Argent Dawn de groene quality gems voor 10 gold per stack gaan, en zo dus heel makkelijk levellen is
(panda gems)
Ook is de markt voor Ghost Iron compleet crap en kocht ik toen een stack Ghost Iron voor 7G50S, dat scheelt ook aardig.
Ook is de markt voor Ghost Iron compleet crap en kocht ik toen een stack Ghost Iron voor 7G50S, dat scheelt ook aardig.
[ Voor 17% gewijzigd door corset op 17-05-2013 10:19 ]
Had in het begin van MoP ook JC geleveld op mijn Hunter, scheelde dat ik zo'n 2 banktabs aan mats had tbc+. Het lastige was om door de Vanilla zooi heen te komen.
Moet alleen nog Leatherworking en Skinning op max krijgen voor de profession achievement. Dit weekend maar bezig met mijn rogue (bankchar) levelen.
Moet alleen nog Leatherworking en Skinning op max krijgen voor de profession achievement. Dit weekend maar bezig met mijn rogue (bankchar) levelen.
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D
GratsCarthrax schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 09:11:
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Ik heb ook altoholic om te kunnen zien wat ik op welke chars heb, mede omdat ik geswitched ben van ark inventory naar adi bags. Ik vraag me bij altoholic wel af of je dat in de tooltip by default uit kunt zetten en bijvoorbeeld met een hotkey + mouseover pas zichtbaar kunt maken.
Gisteren wel wat leuks gebeurd. Kameraan van mij was gemoved naar Grim Batol, dus ik heb daar een gnome monk aangemaakt (
). Ik dingde gisteren 70 en daar heeft hij me even door BT genuked, met als gevolg de main-hand warglaive op mijn Tinkle.
Speelt hier trouwens iemand mistweaver? Ben van plan om uiteindelijk ook wat te gaan healen. Heb de guide op Icy Veins doorgelezen en vergeleken met wat andere, maar ik krijg het gevoel dat de guides een beetje uiteen lopen. Iemand een suggestie?
Gisteren wel wat leuks gebeurd. Kameraan van mij was gemoved naar Grim Batol, dus ik heb daar een gnome monk aangemaakt (
Speelt hier trouwens iemand mistweaver? Ben van plan om uiteindelijk ook wat te gaan healen. Heb de guide op Icy Veins doorgelezen en vergeleken met wat andere, maar ik krijg het gevoel dat de guides een beetje uiteen lopen. Iemand een suggestie?
Ik heb daar Altoholic voor. Die addon geeft ook de equiped armour en dergelijken aan. Bank, tassen, Guild Bank, achievements en de hele reut over je alts in een overzichtelijk AH stijl window.temp00 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 11:05:
[...]
Grats. Ik gebruik zelf trouwens Arkinventory, die geeft op de tooltip van het betreffende item aan welke van je chars het betreffende item heeft (en hoeveel) + je kan waar je ook bent, de bank/bags van andere chars bekijken (je moet uiteraard wel 1 keer gecached hebben).
Ook hier krijg je op de tooltip te zien waar je eventueel nog mats of wat dan ook hebt rondhangen bij alle alts. Je kunt er ook een query invullen om te zoeken of je mats en dergelijken hebt, zonder dat je dat via een tooltip kan zien. Erg handige addon!
Gisteren voor de eerste keer LFR (HoF 1,2 en ToES) ingedoken met mijn resto shammie en meteen 4 (en 1 dubbel) items kunnen looten. Spelldagger, cloak, belt en tier chest token. MSV kon ik overslaan aangezien mijn itemlevel dankzij de pvp set al hoog genoeg zat. Op deze manier zit ik in no time in ToT LFR
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Ben ook weer eens met WoW begonnen een kleine 2 weken terug. Mijn oude guild was gemoved naar een andere server, heb dus een nieuwe "main" gekozen en die daar even naartoe gemoved. Het is m'n priest geworden, en met PvP gear al aardig kunnen gearen voor de eerst LFR instance's; daar had ik 2 items uit (wand + ring).
Merk wel dat dat PvP spul nogal overpowered is zeg, als ik dat vergelijk met andere items dan kosten de PvP stats BIJNA geen PvE stats, dus een 476 item is misschien gelijk aan een ~472ilvl PvE item ofzo. Rare keuze van Blizz niet dan?
Merk wel dat dat PvP spul nogal overpowered is zeg, als ik dat vergelijk met andere items dan kosten de PvP stats BIJNA geen PvE stats, dus een 476 item is misschien gelijk aan een ~472ilvl PvE item ofzo. Rare keuze van Blizz niet dan?
Bnet pindle#2913
Toch mooi eigenlijk. Ze wilden wat andere progression path in Mists. Dus heroics + JP + valor + Dailies.
Iedereen skipped dat nu, haalt PVP gear en is klaar voor LFR. Misschien hadden ze dat toch anders moeten aanpakken.
Iedereen skipped dat nu, haalt PVP gear en is klaar voor LFR. Misschien hadden ze dat toch anders moeten aanpakken.
PvP power en PvP resilience (welke binnenkort ingebakken zit in je main character) zijn geen onderdeel meer van het stat budget, dus een 476 PvP item staat gelijk aan een 476 PvE item, naast dat de secondary stats misschien voor sommige classes sub-optimal zijn voor PvE.porn* schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 13:45:
Ik snap niet wat daar het probleem aan is. Dat kon je in voorgaande expansions ook, maar toen had je voor je ilvl niet eens volledige stats. Dat is nu een stuk minder.lanerios schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 13:47:
Dat iedereen graait naar PvP gear is nu ook omdat het makkelijker is voor mensen met minder tijd en mazzel om te gaan voor een upgrade die zeker is.
[ Voor 30% gewijzigd door detheavn op 17-05-2013 13:54 ]
Het gaat inderdaad nergens meer over, ding level 90, met een beetje geluk heb je de 5.0 world bosses al neer gehaald voor je level 88 bent. Wat je sowieso iLevel 476 boots oplevert, en met een beetje geluk een bruikbaar item. Als je een crafter hebt, craft wat gear en koop pvp gear. Binnen een uur in LFR...
Het vreemde is dat alleen tanks afgezeken worden in LFR als ze pvp gear aan hebben. Rest boeit blijkbaar niet.
Het vreemde is dat alleen tanks afgezeken worden in LFR als ze pvp gear aan hebben. Rest boeit blijkbaar niet.
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
Mwah ze schieten hun doel wel voorbij maar de moet nog steeds een bak dailies doen om die PvP gear te scoren, volgens mij is de conversion 375 JP -> 250 HP toch? Dan ben je best een paar uurtjes bezig met een "duur" items (2250) hoewel dat ook eigenlijk vrij weinig is gezien je dus in een uur of 4-10 vrijwel volledig epic en 476+ bent.lanerios schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 13:47:
Toch mooi eigenlijk. Ze wilden wat andere progression path in Mists. Dus heroics + JP + valor + Dailies.
Dat verklaart het ja! Had niet verwacht dat ze nog een keer deze "fout" zouden makendetheavn schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 13:52:
[...]
PvP power en PvP resilience (welke binnenkort ingebakken zit in je main character) zijn geen onderdeel meer van het stat budget, dus een 476 PvP item staat gelijk aan een 476 PvE item, naast dat de secondary stats misschien voor sommige classes sub-optimal zijn voor PvE.
Bnet pindle#2913
Als je guild in ToT is, en je dingt net 90 nemen ze je ff mee in de MV en je hebt ook zo epic's om lfr in te kunnen en na een half uurtje sta je buiten om LFr te kunnen doen.
er is altijd wel wat
er is altijd wel wat
[ Voor 7% gewijzigd door Mektheb op 17-05-2013 14:01 ]
Gewoon PvP of dungeons doen terwijl je die tomes farmt van de 3 PvP rares in Krasarang Wildsporn* schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 13:59:
Mwah ze schieten hun doel wel voorbij maar de moet nog steeds een bak dailies doen om die PvP gear te scoren, volgens mij is de conversion 375 JP -> 250 HP toch? Dan ben je best een paar uurtjes bezig met een "duur" items (2250) hoewel dat ook eigenlijk vrij weinig is gezien je dus in een uur of 4-10 vrijwel volledig epic en 476+ bent.
Bij het gebruiken van de tomes wel een guild standard neerzetten voor extra honor
Voordeel is dan wel dat je als niet PVP'er weer een beetje kan meekomen in het PVP geweld, ik heb me voor de school of hard knocks achievement helemaal suf gepvp'ed, ik sloeg in mn pve gear amper een deuk in de pvp addicts, terwijl zij me konden hitten voor belachelijke hoeveelheden....detheavn schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 13:52:
[...]
PvP power en PvP resilience (welke binnenkort ingebakken zit in je main character) zijn geen onderdeel meer van het stat budget, dus een 476 PvP item staat gelijk aan een 476 PvE item, naast dat de secondary stats misschien voor sommige classes sub-optimal zijn voor PvE.
Terwijl andersom als je in dikke Heroic gear loopt sloop je PvP geared mensen ook zo
Heroic geared mensen zie je gelukkig nog niet zoveel terug in PvP, maar dat zou nog wel eens kunnen veranderen ja. En anders moeten ze maar gaan werken met ilvl scaling.Mektheb schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 14:10:
Terwijl andersom als je in dikke Heroic gear loopt sloop je PvP geared mensen ook zo
We shall see
Waren ze dat sowieso al niet van plan? Of is dat alleen RBG's/Arena?detheavn schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 14:17:
[...]
En anders moeten ze maar gaan werken met ilvl scaling.
Ze moeten gewoon een verschil maken tussen PvP talents en PvE talents.ValHallen schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 14:20:
[...]
Waren ze dat sowieso al niet van plan? Of is dat alleen RBG's/Arena?
En dan kunnen ze van alles toepassen zonder dat het effect heeft op elkaar, denk als ze dat al gedaan hadden in TBC dat een hoop minder dramatisch zou zijn kwa dmg etc vs vs .
Klopt, DK van m'n vriendin is 86, heeft Sha en Galleon al gedaan, heeft dus nu al weer 3 items liggen die haar LFR in helpen. samen met de 463 zooi die je kan looten is ze al klaar.ValHallen schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 13:57:
Het gaat inderdaad nergens meer over, ding level 90, met een beetje geluk heb je de 5.0 world bosses al neer gehaald voor je level 88 bent. Wat je sowieso iLevel 476 boots oplevert, en met een beetje geluk een bruikbaar item. Als je een crafter hebt, craft wat gear en koop pvp gear. Binnen een uur in LFR...
evt sleep ik haar mee naar de krasarang pvp rares en krijgt ze 250 honor per kill voor de laatste items.
Hm dat is me nog ff niet bekend, heb alleen op Isle of Thunder (?) wat dailies gedaan en daar wel zo'n rare gekilled ja. Is dat in de KWs hetzelfde?detheavn schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 14:01:
[...]
Gewoon PvP of dungeons doen terwijl je die tomes farmt van de 3 PvP rares in Krasarang Wilds
Bij het gebruiken van de tomes wel een guild standard neerzetten voor extra honor
Bnet pindle#2913
in KW heb je rares, die droppen tomes met 250 honor per stuk. Als in de avond farmed, heb je meestal de rares voor jezelf, en heb je ongeveer 2-3k honor per uur.
In krasarang heb je 3 (per faction) rares die je kunt mollen. Die zijn over het algemeen ook wel solobaar als je weet wat je doet. Enige wat je eigenlijk moet doen is de quest "Meet the Scout" en dan even het riedeltje starten tot je faction basis gebouwd is. Daarna kun je de rares mollen.
De spawn timer van deze rares weet ik niet precies, maar over het algemeen waren dezen na 1 a 2 dungeons of BG runs (afhankelijk van de BG ofc) weer terug. Het enige nadeel aan deze rares is dat deze niet te looten zijn als iemand anders 'm al heeft getagged, dus niet precies hetzelfde als op IoT.
De spawn timer van deze rares weet ik niet precies, maar over het algemeen waren dezen na 1 a 2 dungeons of BG runs (afhankelijk van de BG ofc) weer terug. Het enige nadeel aan deze rares is dat deze niet te looten zijn als iemand anders 'm al heeft getagged, dus niet precies hetzelfde als op IoT.
spawntime is ongeveer 20 minuten, redelijk snel.
Ah thanks ga ik dat binnenkort nog eens bekijken
Bnet pindle#2913
Voor alliance:
Troll Rogue -> Blijf in melee range, of je bent dood als je geen tank iets in melee hebt. Ook handig, zorg dat de alliance die tower heeft.
Orc Warrior -> Gaat nergens over, niks moeilijks aan, ren door hem heen bij de Shockwave achtig iets
Undead Priest -> Kan lastig zijn, root je, en daarna een zeer damaging AOE. Als je een pet hebt, krijgt die echt nauwelijks damage.
Troll Rogue -> Blijf in melee range, of je bent dood als je geen tank iets in melee hebt. Ook handig, zorg dat de alliance die tower heeft.
Orc Warrior -> Gaat nergens over, niks moeilijks aan, ren door hem heen bij de Shockwave achtig iets
Undead Priest -> Kan lastig zijn, root je, en daarna een zeer damaging AOE. Als je een pet hebt, krijgt die echt nauwelijks damage.
Voor horde is precies hetzelfde.
Troll rogue -> Human rogue: Mavis Harms
Orc warrior -> Night elf warrior: Dalan Nightbreaker
Undead priest -> Dwarf priest: Disha Fearwarden (wij noemen haar Chubbs McGee
)
Troll rogue -> Human rogue: Mavis Harms
Orc warrior -> Night elf warrior: Dalan Nightbreaker
Undead priest -> Dwarf priest: Disha Fearwarden (wij noemen haar Chubbs McGee
aah cool
thanks, heb geen ervaring met de Horde versie.
Ik ook niet met de alliance versies, maar ze klinken echt exact hetzelfde 
Goed te weten als ik m'n monk max level heb
Goed te weten als ik m'n monk max level heb
Thanks, ben wel horde ja! Vanavond weer eens wat tijd als het goed is, ga ik het eventjes rustig bekijken.
Bnet pindle#2913
In mijn geval ging het zo:porn* schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 13:59:
[...]
Mwah ze schieten hun doel wel voorbij maar de moet nog steeds een bak dailies doen om die PvP gear te scoren, volgens mij is de conversion 375 JP -> 250 HP toch? Dan ben je best een paar uurtjes bezig met een "duur" items (2250) hoewel dat ook eigenlijk vrij weinig is gezien je dus in een uur of 4-10 vrijwel volledig epic en 476+ bent.
- daily pvp quests in venture bay (northrend) tijdens het levellen: 220 HP/dag en een beetje XP
- daily dungeon in cata levert ook wat JP op
- op 85 krijg je 150 JP per daily cata heroic en nog eens 150 voor die laatste serie dungeons, dat kan je doen tot 87 afaik
- op 90 kocht ik mij een gecraft epic chestpiece (spirit mail) op het AH voor weinig geld en een guildie maakte mij een schild en een spell axe
- met al de JP/HP die ik had kon ik mij meteen een headpiece (voor meta gem) en shoulders aanschaffen.
- daarna heb ik een aantal heroics gedaan, en de slots die ik niet meteen gevuld kreeg met blauwe gear heb ik dan verder aangevuld met pvp epics.
- op thunder island kan je vanaf honoured ook een epic belt kopen voor gold
- mijn eerste valor aankoop was de ilevel 522 neck
Op deze manier kan je dus al die faction grinds en deel 1 v/d LFR overslaan
*edit* Galleon en Sha hebben op mijn realm (Turalyon) blijkbaar de status van beschermde diersoort of zo, want die blijven gewoon dagen aan een stuk vrolijk staan zonder dat iemand er naar omkijkt...
[ Voor 6% gewijzigd door Kapoen op 17-05-2013 16:19 ]
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Hoi allemaal,
Na 3 a 4 jaar ben ik weer aan het kijken om weer wow een keer op te starten. Ik heb een lvl 80 tauren druid op Shattered Halls staan. Maar ik wil graag een nieuwe start maken op een server. Ik heb nog geen keuze gemaakt voor de server, ras en class. Maar dan ook het liefst uit een van de nieuwe expansions. En een soort van hybrid dps/tank class. (Healen heb ik nooit leuk gevonden)
maar ik zoek een server die een grote nederlandse populatie heeft en waar ik evt in een leuke tweakersguild wordt opgenomen.
Ook kan ik diegene de mount bezorgen voor de scroll of resurection.
Graag hoor ik van jullie!
Na 3 a 4 jaar ben ik weer aan het kijken om weer wow een keer op te starten. Ik heb een lvl 80 tauren druid op Shattered Halls staan. Maar ik wil graag een nieuwe start maken op een server. Ik heb nog geen keuze gemaakt voor de server, ras en class. Maar dan ook het liefst uit een van de nieuwe expansions. En een soort van hybrid dps/tank class. (Healen heb ik nooit leuk gevonden)
maar ik zoek een server die een grote nederlandse populatie heeft en waar ik evt in een leuke tweakersguild wordt opgenomen.
Ook kan ik diegene de mount bezorgen voor de scroll of resurection.
Graag hoor ik van jullie!
Xbox: Gulpener88
Ik zit op Ravencrest maar hier zit volgensmij geen grote Nederlandse populatie. Ik zou eerlijk gezegd niet weten waar wel veel Nederlanders zijn.
Je keuze van class hangt natuurlijk wel een beetje af van wat je leuk vindt, ik vind zelf paladins wel goede tanks. Ze hebben (betere) magic defense als bijv warriors, wat dus handig kan zijn.
Wat houdt je tegen om een Death Knight te maken en een andere class, die Death Knight is al gelijk lvl 55 dus kan je dan al goed zien wat je te wachten staat.
Als je jouw mailadres pmed kan ik wel een scroll sturen als je wilt
Je keuze van class hangt natuurlijk wel een beetje af van wat je leuk vindt, ik vind zelf paladins wel goede tanks. Ze hebben (betere) magic defense als bijv warriors, wat dus handig kan zijn.
Wat houdt je tegen om een Death Knight te maken en een andere class, die Death Knight is al gelijk lvl 55 dus kan je dan al goed zien wat je te wachten staat.
Als je jouw mailadres pmed kan ik wel een scroll sturen als je wilt
[ Voor 114% gewijzigd door Negaiido op 19-05-2013 11:28 ]
Bedankt voor je reactie Negaiido.
Zelf wil ik graag from scratch beginnen. Er zijn zoveel veranderingen opgetreden in het spel dat ik mijn Tauren Druid wil laten voor wat het is. En graag zou ik ook een van de nieuwe races en classes willen spelen. Dus ik denk zelf dat het een pandarian Monk gaat worden. Dat is een dps/tank hybrid(volgens de wow website.)
Zijn monks een beetje goede tanks?
Zelf wil ik graag from scratch beginnen. Er zijn zoveel veranderingen opgetreden in het spel dat ik mijn Tauren Druid wil laten voor wat het is. En graag zou ik ook een van de nieuwe races en classes willen spelen. Dus ik denk zelf dat het een pandarian Monk gaat worden. Dat is een dps/tank hybrid(volgens de wow website.)
Zijn monks een beetje goede tanks?
Monks hebben minder cooldowns die damage reducen dus vind ik ze minder goed.
[ Voor 30% gewijzigd door Negaiido op 19-05-2013 11:46 ]
Als je ze goed speelt zijn monks epic op het moment. Monk tanks doen echt belachelijk veel damage. Wel lastiger om alle damage goed te verwerken heb ik me laten vertellen. Paladins tanks zijn nu vrij goed, maar worden generfed in 5.3. Maar speel gewoon wat je leuk lijkt. Tenzij je heroic raiding op hoog niveau gaat doen maakt het sowieso allemaal niet veel uit.
Woensdag komt dus 5.3 uit! M'n 3k valor points staan klaar om 6 items te upgraden
En de damage buff voor ret paladins komt er dus aan! Heb nu de zwaar bis trinket (feather) + 4 set + legendary gem, dus ben benieuwd hoe ik er nu voor sta tov de rest van de raid.
Woensdag komt dus 5.3 uit! M'n 3k valor points staan klaar om 6 items te upgraden
Nah, De reden dat ik vroeger gestopt ben met World Of Warcraft, is dat het raiden mij de spuigaten uit kwam:P Ik deed dit veel te veel met alle frustraties erbij vanuit het "echte" leven.
Daarom wik ik nu gewoon lekker casual gaan spelen:P En zo nu en dan een raidje pakken(zodra ik het goede level heb)
Daarom wik ik nu gewoon lekker casual gaan spelen:P En zo nu en dan een raidje pakken(zodra ik het goede level heb)
Verwijderd
Beste mede tweakers, ik ga eens weg van me dode PVP realm karazhan (horde) zijn er realms die jullie kunnen aanbevelen? Mijn doel is vooral end game content pve. Het betreft een healing priest.
Liefst een drukke realm
Alle tips zijn welkom!
Liefst een drukke realm
Alle tips zijn welkom!
Kazzak-EU horde is vrij populair aan het worden(was het al PvE wise trouwens), zitten ook Nederlandse guilds die ToT raiden.
[ Voor 13% gewijzigd door Minaaj op 20-05-2013 19:31 ]
Verwijderd
Looking at http://wow.realmpop.com/eu.html for a list of horde realms:Verwijderd schreef op zondag 19 mei 2013 @ 18:09:
Beste mede tweakers, ik ga eens weg van me dode PVP realm karazhan (horde) zijn er realms die jullie kunnen aanbevelen? Mijn doel is vooral end game content pve. Het betreft een healing priest.
Liefst een drukke realm
Alle tips zijn welkom!
pvp
Stormscale
Kazzak
pve
Draenor
I only know Draenor from some old guildies who moved there. It does seem ok. I play on Steamwheedle Cartel myself, a medium alliance rp realm.
Edit: Ik zie nu (3 uur later) pas dat ik dit in het engels heb opgeschreven. Sorry! Ben zo gewend engels te praten met guildies en op forums.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2013 22:30 ]
Kazzak heb ik m'n Holy Pala (pvp). Best een aardige realm vanuit pvp perspective (niet zo debiel druk als lolscale
). Geen idee hoe het zit pve wise
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
LOL @ onze favoriete RogueVerwijderd schreef op maandag 20 mei 2013 @ 19:34:
[...]
Looking at http://wow.realmpop.com/eu.html for a list of horde realms:
pvp
Stormscale
Kazzak
pve
Draenor
I only know Draenor from some old guildies who moved there. It does seem ok. I play on Steamwheedle Cartel myself, a medium alliance rp realm.
Edit: Ik zie nu (3 uur later) pas dat ik dit in het engels heb opgeschreven. Sorry! Ben zo gewend engels te praten met guildies en op forums.
Maar we hebben wel durumu eindelijk neer. Op naar de volgende!
Twin Consorts 10 man heroic down
. 9/13 hc dus nog maar een paar te gaan.
Tijd voor Durumu heroic
.
Tijd voor Durumu heroic

Nice! goed werk!IntToStr schreef op maandag 20 mei 2013 @ 22:55:
[...]
LOL @ onze favoriete Rogue![]()
Maar we hebben wel durumu eindelijk neer. Op naar de volgende!
Heb er niet veel van meegemaakt, had geen zin in lfr queue hangen dus ben maar met mijn monk verder gegaan. Die is net lvl80 geworden dus op naar Moonglade.
Afgelopen weekend wel Durumu voor het eerst in LFR gedaan, eerste keer daar maar natuurlijk alle abilities die hij had kwamen op mij dus snel improviseren en hopelijk de goede kant kiezen. Gelukkig dat gedaan en in de laatste (3e) poging ook nog blijven leven..hoera voor destro warlock self healing!
Gelukkig goede uitleg van iemand bij Primordius en Dark Animus dus dat ging prima.
Wij zitten met de guild een beetje vast op Meagara (spelling ?)
De volgorde die we aanhouden is als volgt:
G-R-G-B-R-G
Iedere keer na blauw gaat het fout, tanks krijgen te weinig healing en vallen om en daarna de rest.
Iemand tips ?
De groene cirkels worden netjes ontwijkt ect. ect.
G-R-G-B-R-G
Iedere keer na blauw gaat het fout, tanks krijgen te weinig healing en vallen om en daarna de rest.
Iemand tips ?
"Don't let your dreams be memes"
Voorlopig gestopt met LFR..
ToT LFR:
Durumu 7 wipes
LeiShen 8 wipes
Magara 4 wipes
birdyface (vergeet die naam altijd) 3 wipes
Allemaal door <Girl Gamers IRL> van Dragonblight EU.. zal vast wel een leuke guild zijn, maar als je contant LFR's gaat laten wipen door kneuzen acties, dan word je heel snel heel irritant. Dit is uit 4 LFR groepen van 2 verschillende chars trouwens, steeds dezelfde guild.
Maar dat is het niet alleen hoor, het feit dat we uberhaupt al wipen op easymode bosses zoals Mag, en zelfs op de trash ervoor 2x!
Wipen vind ik echt geen probleem, als we verder komen is het altijd wel grappig om te zien, maar als we door domme mensen (Healers die weigeren de tank te healen omdat ze op de vorige boss geen loot hebben gehad) of fouten (Tanks die vergeten dat de Mag hoofden toch wel meer dan 1 tank nodig hebben)
Terug gegaan naar solo content
TBC, WOTLK done, Cata alle 5 mans done, en Halfus down, jep.. warlocks zijn awesome om old content mee te doen.
ToT LFR:
Durumu 7 wipes
LeiShen 8 wipes
Magara 4 wipes
birdyface (vergeet die naam altijd) 3 wipes
Allemaal door <Girl Gamers IRL> van Dragonblight EU.. zal vast wel een leuke guild zijn, maar als je contant LFR's gaat laten wipen door kneuzen acties, dan word je heel snel heel irritant. Dit is uit 4 LFR groepen van 2 verschillende chars trouwens, steeds dezelfde guild.
Maar dat is het niet alleen hoor, het feit dat we uberhaupt al wipen op easymode bosses zoals Mag, en zelfs op de trash ervoor 2x!
Wipen vind ik echt geen probleem, als we verder komen is het altijd wel grappig om te zien, maar als we door domme mensen (Healers die weigeren de tank te healen omdat ze op de vorige boss geen loot hebben gehad) of fouten (Tanks die vergeten dat de Mag hoofden toch wel meer dan 1 tank nodig hebben)
Terug gegaan naar solo content
TBC, WOTLK done, Cata alle 5 mans done, en Halfus down, jep.. warlocks zijn awesome om old content mee te doen.
[ Voor 8% gewijzigd door corset op 21-05-2013 09:09 ]
Verwijderd
Goeiemorgen,
Tijdje geleden dat ik wat gepost heb, maar er is veel gebeurt in die tijd.
Bijna de helft van onze raidcomp is veranderd en dat heeft tot gevolg gehad dat we een week of 3/4 stil hebben gelegen met progressraids toen we dat aan het regelen waren.
Dus sinds vorige reset weer lekker aan de slag in ToT, met als resultaat 2 first kills afgelopen donderdag en staan we nu op 8/12. Moet gezegd worden dat die 10% nerf wel goed te merken is, waar we eerder soms nog errorloos moesten zijn kan je nu toch een klein foutje permiteren.
Gister helaas wat afwezige door vakantie en prive, dus even ToeS en HoF gedaan, wat weer gunstig uitpakte voor mij, want heb toch besloten om te rerollen en pakte gelijk 2 tiertokens mee.
Speelde dus op mijn Resto Shaman, maar qua healing output liep ik zo ver achter op onze Monk en vaak ook Druid dat ik besloten heb om mijn Paladin naar Holy te speccen, gearen en rerollen dus!
En nu we 2 nieuwe Shamans en een Mage hebben is mijn Bloodlust ook geen noodzaak meer.
Ben nog wel aan het spelen met Sacred Shield of Eternal Flame... even kijken wat me het best ligt, maar feit dat onze MT een Paladin is zal het wel Eternal Flame gaan worden.
Maar het is fijn dat Slash Care weer op de goede weg is!
(ps Tips n Trics voor me Pala zijn altijd welkom --- Dynos op Kazzak realm---)
Tijdje geleden dat ik wat gepost heb, maar er is veel gebeurt in die tijd.
Bijna de helft van onze raidcomp is veranderd en dat heeft tot gevolg gehad dat we een week of 3/4 stil hebben gelegen met progressraids toen we dat aan het regelen waren.
Dus sinds vorige reset weer lekker aan de slag in ToT, met als resultaat 2 first kills afgelopen donderdag en staan we nu op 8/12. Moet gezegd worden dat die 10% nerf wel goed te merken is, waar we eerder soms nog errorloos moesten zijn kan je nu toch een klein foutje permiteren.
Gister helaas wat afwezige door vakantie en prive, dus even ToeS en HoF gedaan, wat weer gunstig uitpakte voor mij, want heb toch besloten om te rerollen en pakte gelijk 2 tiertokens mee.
Speelde dus op mijn Resto Shaman, maar qua healing output liep ik zo ver achter op onze Monk en vaak ook Druid dat ik besloten heb om mijn Paladin naar Holy te speccen, gearen en rerollen dus!
En nu we 2 nieuwe Shamans en een Mage hebben is mijn Bloodlust ook geen noodzaak meer.
Ben nog wel aan het spelen met Sacred Shield of Eternal Flame... even kijken wat me het best ligt, maar feit dat onze MT een Paladin is zal het wel Eternal Flame gaan worden.
Maar het is fijn dat Slash Care weer op de goede weg is!
(ps Tips n Trics voor me Pala zijn altijd welkom --- Dynos op Kazzak realm---)
Hmm dan tref je het niet op jou BattleGround, de meeste wipes op mijn BG is die Robot gast in 3de winglanerios schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 09:08:
Voorlopig gestopt met LFR..
De rest wordt allemaal ge-1-shot, met zo'n af en toe een faal groep.
Voor mijn Paladin moet alleen nog maar de laatste 2 wings (puur om chest + 12 tokens)
Hunter alt alleen de laatste wing voor de shoulders, en de eerste voor de Gloves.
De rests van alts moet nog aardig wat volledige runs hebben. met schatting dat 5.4 pas in sep komt, gaat de rest ook wel in 500+ gear komen.
Ook maar begonnen met Ashes of Alar runs, doe het nu met 3 toons, die staff is wel beetje OP voor die baas.
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Goedemorgen!
Als progress op z’n gat ligt is rerollen nog best een optie inderdaad (en niet HEEL hinderlijk voor de guild)… Succes met je pala, ik hoop dat je op die manier meer lol beleeft aan het spel!
@ 10% nerf… Is dat ook in ToT? Ik heb daar eerlijk gezegd niks van meegekregen… Heeft iemand patchnotes?
@ Dagboek: ik kwam er eergister achter dat 5.3 woensdag live gaat. Meteen een goede stimulans om mijn mage weer eens te VP cappen! Dat is dan ook gister gelukt. Mijn druid had tot nu toe voorrang, maar dat shift door de mogelijkheid te upgraden weer terug naar de mage!
Gister waren de mage en de druid allebei capped, dus heb ik mijn 90 priest maar weer eens afgestoft. Het questen en vooral de scenario’s doen op een holy priest met ilevel 479 is verre van ideaal. Het duurt echt eeuwen voor mobs dood zijn, maar uiteindelijk is het dan toch gelukt! Het hele eiland is unlocked…
Morgen patch en raid. Hopen dat we deze week WEL toekomen aan wat HC Ji’Kun progress… Afgelopen zondag was onze raidleader en GM zo dronken dat normals al een hele uitdaging vormden
@ LFR: ik heb eigenlijk vrijwel nooit wipes in LFR, het lijkt nogal af te hangen van het tijdstip dat je ze doet. 's avonds gaat het eigenlijk altijd wel goed. En natuurlijk aan het begin van de week > vlak voor reset.
Als progress op z’n gat ligt is rerollen nog best een optie inderdaad (en niet HEEL hinderlijk voor de guild)… Succes met je pala, ik hoop dat je op die manier meer lol beleeft aan het spel!
@ 10% nerf… Is dat ook in ToT? Ik heb daar eerlijk gezegd niks van meegekregen… Heeft iemand patchnotes?
@ Dagboek: ik kwam er eergister achter dat 5.3 woensdag live gaat. Meteen een goede stimulans om mijn mage weer eens te VP cappen! Dat is dan ook gister gelukt. Mijn druid had tot nu toe voorrang, maar dat shift door de mogelijkheid te upgraden weer terug naar de mage!
Gister waren de mage en de druid allebei capped, dus heb ik mijn 90 priest maar weer eens afgestoft. Het questen en vooral de scenario’s doen op een holy priest met ilevel 479 is verre van ideaal. Het duurt echt eeuwen voor mobs dood zijn, maar uiteindelijk is het dan toch gelukt! Het hele eiland is unlocked…
Morgen patch en raid. Hopen dat we deze week WEL toekomen aan wat HC Ji’Kun progress… Afgelopen zondag was onze raidleader en GM zo dronken dat normals al een hele uitdaging vormden
@ LFR: ik heb eigenlijk vrijwel nooit wipes in LFR, het lijkt nogal af te hangen van het tijdstip dat je ze doet. 's avonds gaat het eigenlijk altijd wel goed. En natuurlijk aan het begin van de week > vlak voor reset.
wij doen B-R-B-R-G-R whatever. Was blijkbaar wat makelijker voor onze healers. houd wel in dat je raiders wat meer moeten bewegen voor de blue beam ofc. Neem aan dat je dit wel wist maar alleen de groene circles ontwijken is niet genoeg btw , hoe dichter bij je bij die dingen bent hoe meer damage ze doen (20yard range geloof ik)Wootlock schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 08:59:
Wij zitten met de guild een beetje vast op Meagara (spelling ?)
G-R-G-B-R-G
Iemand tips ?
.Quod me nutrit me destruit.
Dit topic is gesloten.