Echt.. horridon loopt me gewoon te trollen
8 kills + 8 coins... loot tot nu toe
1x agi neck (niet nodig, had ik al van VP)
1x cape (ok.. handig

)
3x agi bracers (niet nodig, had de bracers al van VP)
0x agi staff (erg hard nodig).
Naja, alle hoop op volgende week

.
-----------------------------------
Vlak voor de raid liet onze offspec healer weten dat ze niet kon komen.. geen probleem, we hadden 11 signups.. dus we hoeven dan niemand te benchen... helaas.. alles maar waar, de mage van de groep had zich opeens teruggetrokken omdat hij zelf besloten had dat er toch 11 signups waren, dus hij was die avond niet nodig.... opzich niets mis mee, als hij het wel in overleg deed... we stonden dus voor een verassing aan het begin van de raid.
Gelukkig hadden we een social resto / ele shaman die wel mee wou (lees: ilvl 473) dus dat maar gedaan.
Begin ging erg slordig, trash duurde lang, fouten bij Jin'rokh, fouten bij Horridon (+ adds werden niet goed opgepakt), council begon al wat beter te lopen..
Helaas bleef mijn push to talk knop (alt) halverwege haken en ik had het te laat door, dus ik maar rammen op de knoppen omdat ik zag dat mijn energy niet afliep en geen enkele ability gecast werd... begon me pas te dagen toen iemand op Mumble zei "ik hoor ook iemand massaal op z'n knoppen rammen". ruim 20-30 seconde alleen maar auto attack dps gedaan >_>
bij Tortos ging de shaman maar resto gezien hij maar 40-50k dps voor elkaar kreeg, naja, ik vond het best, die 50k ging het verschil toch niet maken.
Uiteindelijk voorbij Megaera gekomen, helaas geen shoulders (4 kills + 4 coins), maar dat kan altijd nog
Deze zondag maar even naar Ji-kun en dan de rest zien te clearen.