Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 276 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 18 Laatste
Acties:
  • 48.382 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46

hmr

lanerios schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 09:49:
Ik zie carryen als iets anders. Maar dat komt omdat ik het uit FFXI heb overgenomen. Daarin werd het gebruikt om iemand zo snel mogelijk te levellen, of te gearen zodat hij nuttig kon zijn voor de linkshell.
Dit gaat totaal, en dan ook echt totaal niet op in LFR.

Again, buiten LFR zal het vast wel allemaal roses en sunshine zijn, maar in LFR bestaat het gewoon niet. Sorry, maar als je Garalon solo kan doen, Stone guards solo kan doen, en alle andere bosses met 10 man, dan zitten er dus altijd 15 man voor lul mee te doen.
Dat jij carryen als iets anders ziet brengt nog niet met zich mee dat wij dat dan ook allemaal maar op die manier moeten zien. Carryen heeft in WoW gewoon de betekenis zoals hij hier gebruikt wordt.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Zou goed kunnen, verschillende meningen etc? Maar goed, zoals ik al zei, in LFR doen minimaal 15 man altijd voor spek en bonen mee, dus daar gaat het niet op.

Kunnen we nu verder? Dank.

Iemand tips om die Pandaren Rares te doen als een warlock? Dat zijn de laatste die ik nog moet, maar mn voidwalker gaat dood door de spinning crane kick, en de heal kan ik maar 1x per 2 interrupten.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

lanerios schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 09:51:
overhealing is gewoon iets wat door spelers wordt gebruikt om mensen aan te vallen. Er zijn inderdaad weinig (of geen) mana issues meer, als je je class een beetje kan spelen. Dus overhealing heeft ook bijna geen impact meer.
Dat en er zijn steeds meer debuffs "Will be removed above X health" waardoor je sneller overhealed.

Ik merk zelf echter bij m'n paladin dat ik echt moet oppassen met overhealing. Mijn mana is nog niet op zo'n niveau qua skill dat ik makkelijk wat extra spells eruit kan gooien. Dat is iets waar ik nog wel naar moet kijken
Overhealing heb ik me nooit echt mee bezig gehouden. Zolang er mana is, SPAMMEN! :P

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

lanerios schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 10:06:
Zou goed kunnen, verschillende meningen etc? Maar goed, zoals ik al zei, in LFR doen minimaal 15 man altijd voor spek en bonen mee, dus daar gaat het niet op.
Wat een onzin.. verschillende meningen over een gebruikelijke term, die jij blijkbaar linked aan een definitie uit Final Fantasy? Wel altijd je mondje open trekken om vervolgens zo te reageren.... |:(

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
Carthrax schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 09:49:
Het is net als overhealing. Dat is iets uit vanilla wat nog steeds aanwezig is en van mij mag afsterven.
In de tijd dat we nog moesten chain potten etc. was het wat anders maar vaak is mana nu geen issue meer dus als je nog een HoTje wil zetten gewoon voor de zekerheid doe het maar lekker.

Ok bij sommige bossfights is het niet handig maar zodra er geen mechanic is die er misbruik van maakt en je hebt geen mana issues...heal away!
Mn pala heeft in holy echt wel mana issues, al heb ik een hele tijd geen holy meer gespeeld, heb het maar opgegeven om holy te spelen, wellicht in 5.3 wat gear via lfr verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Jep, in WoW hebben de spelers de mening dat het X betekend
in FFXI betekend het Y
In Shaiya Z
etc
etc

Zo werkt het nou eenmaal. Omdat het in WoW zoiets is, wil niet zeggen dat het overal zo moet zijn.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

lanerios schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 10:11:
Jep, in WoW hebben de spelers de mening dat het X betekend
in FFXI betekend het Y
In Shaiya Z
etc
etc

Zo werkt het nou eenmaal. Omdat het in WoW zoiets is, wil niet zeggen dat het overal zo moet zijn.
Zit je hier op het FFXI forum dan? :X Nee... dus gebruik dan de WoW betekenis!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 14:38
EelcoB schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 10:10:
[...]

Mn pala heeft in holy echt wel mana issues, al heb ik een hele tijd geen holy meer gespeeld, heb het maar opgegeven om holy te spelen, wellicht in 5.3 wat gear via lfr verzamelen.
Niet te veel Flash of Light gebruiken?? :P Hehe geen idee hoor zoals ik al zei heb sinds wrath geen holy meer gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zelfs zonder FoL zit je snel aan je mana cap. Ik gebruik:

Holy Light
Holy Shock op cooldown
en nog wat andere spells

en zit redelijk snel aan einde van m'n mana.

Maar zoals ik al zei, ik ben net begonnen, dus heb geen idee nog hoe het werkt. Vooral het probleem waar je tegen aan loopt (ik dan) is dat die mana regen spell een best lange cooldown heeft. Terwijl Warlocks en andere classes (dacht ik?) toch meer manieren hebben om mana terug te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dosed
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-09 13:59
Vergeet niet om mobs te hitten (melee) flinke mana regen daarmee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ja, dat moet ik gaan proberen inderdaad, was ik compleet vergeten >_<

Uiteindelijk die kut pandaren dood..

Flames Of Xoroth zorgt ervoor dat je Command Demon bugged en niet meer te gebruiken is.. totdat je de pet normaal summoned. Handig.

[ Voor 55% gewijzigd door corset op 08-05-2013 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02:21
hmr schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 10:12:
[...]

Zit je hier op het FFXI forum dan? :X Nee... dus gebruik dan de WoW betekenis!
Dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Dat? Het? of is het niet het "post random woorden topic"? (en voordat je begint poops, take a fucking joke)

Zal er proberen rekening mee te houden Hmr.

[ Voor 19% gewijzigd door corset op 08-05-2013 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda
  • Laatst online: 25-12-2023

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Ben bijna lv90 met me rogue :) .

Word me eerste lv90 , Ben late instapper omdat ik weer het even gezien had met WoW :).

Hoe verloopt het verdere gearen tegenwoordig? Zijn de heroics nog een beetje uitdagend (a la Cata ?) . En welk iLevel heb je uberhaupt nodig voor die lv90 instances, ik zit op iets van 415 (Voor mijn gevoel is dat vrij laag).

Al met al, rogue is retegaaf om te spelen, vergeet bijna dat ik ook nog me healbot wil gaan levelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Heroics zijn te vergelijken met de level 85 normals. Wat ook voor Blizzard de bedoeling is.

Progression voor een eerste level 90:

1.) Doe alle Dread Waste quests voor aardig wat blue gear
2.) Doe 5 man heroics totdat je 463 hebt, vul aan met evt Valor/JP gear
3.) Doe LFR 1 tot 470
4.) Doe LFR 2 tot 480
5.) DOe LFR 3 tot full geared

Daarbij kan het handig zijn om Golden Lotus te doen (hoewel ik zelf deze oversla en gelijk met Shieldwall en Isle of Thunder bezig ga)

Doe Isle of Thunder elke week een avondje om een solo scenario key te krijgen. Hier kan je coins uit krijgen om te gebruiken in LFR 1 en 2 om meer kans op loot te hebben.

Je kan ook alles overslaan en 458 PVP gear van de AH halen, maar dat zou ik vooral op je 1e 90 niet doen, vooral omdat de meeste 5 mans toch wel erg cool zijn :p

De coins zijn ook te gebruiken op de 2 world bosses: Galleon & Sha of Fear. Sha of Fear geeft een quest item die je leuke epic boots geeft. Dus die is echt aan te raden asap te doen als je 89/90 bent

[ Voor 22% gewijzigd door corset op 08-05-2013 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Golden Lotus en al die andere zijn die solo scenarios ?

Edit: Oh en mijn intentie is niet echt om te PvPen, nooit goed in geweest en nooit kunnen waarderen

[ Voor 48% gewijzigd door Oxidda op 08-05-2013 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Golden Lotus is een faction. Waarom ik zelf deze afraad. Nu heb je nog Golden Lotus revered nodig om bepaalde andere faction dailies te kunnen unlocken. In 5.3 wordt deze restrictie weg gehaald. Hierdoor kan je gelijk al met de andere factions bezig.

Er zijn bepaalde solo scenarios:

Isle of Thunder unlock scenarios. Dat zijn solo scenarios waarin je bepaalde delen van Isle of THunder unlocked. Die geven rep, zodat je uiteindelijk als je ze allemaal hebt gehad (4 of 5) je een epic belt kan kopen voor 250G oid.
Throves of the Thunder King. Dit is een scenario met gewoon heel, heel, heel veel loot chests die coins, crafting mats en andere dingen kunnen geven.

Volgens mij is er nog 1 voor de Legendary questline, en 1 voor warlocks. Maar die zijn voorlopig nog niet van belang voor je. (Die van de Legendary is aardig down the line)

[ Voor 15% gewijzigd door corset op 08-05-2013 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Prima, ik ga eens neuzen wat dit Golden Lotus mag zijn :) mijn dank is groot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
http://www.wowhead.com/faction=1269

Here ya go :) Genoeg uitleg over ze. Op zich een leuke faction, maar echt hele, hele saaie dailies :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Reageer aub normaal en ontopic.

[ Voor 89% gewijzigd door psychoclown op 09-05-2013 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Cool, ook mooi om te lezen.

Zoals ik het nu begrijp :

Ga naar isle of thunder, doe dailies en skip de dread wastes?
Misschien dat ik alsnog naar de Dread Wastes ga, ben benieuwd wat daar te vinden is eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Wel leuke quests, en om eerlijk te zijn, Isle of Thunder kan redelijk tricky zijn qua mobs als je geen goede gear hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Het zou leuk zijn als ze de Hunter Stables uitbreiden. Ik heb in PTR gezien dat er nu 50 stables beschikbaar zijn, maar of het doorkomt in de patch is niet duidelijk.
Zou niet verkeerd zijn na de toevoeging van zovelen tamable Rares.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Voor zover ik weet is het al confirmed dat er 50 slots zijn. Dit ivm de nieuwe Pets van 5.2, en heel misschien 5.3 wat nieuwe pets? (Ghostcrawler hinte er naar in een recente tweet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 17:15
lanerios schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 11:15:
Wel leuke quests, en om eerlijk te zijn, Isle of Thunder kan redelijk tricky zijn qua mobs als je geen goede gear hebt.
Gisteren ging ik voor de eerste keer naar het eiland met mijn verse alt en het was inderdaad redelijk lastig.
Ook al omdat het vrijwel uitgestorven was. Daardoor moest ik keihard werken om de elite en named mobs plat te krijgen. De rare spawns werden zelfs niet aangevallen :?

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Jep, het ging iedereen om de Thunder Forge en Nalak, daarna boeit het niemand meer merk ik. Is wel apart om te zien, van het drukste gebied op de server, nu de meest dode. Dit is tenminste het geval op Argent Dawn, ergens anders? Geen idee

[ Voor 16% gewijzigd door corset op 08-05-2013 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Die SP scenarios op de Isle of Thunder zijn ook niet plezierig in je 429 gear. Pijnlijk is het woord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ow shit.. die moet ik nog op mn pala.. >_< dat wordt echt geweldig als retridin. Crap dps, behalve elke 2 minuten 20 seconden goede dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:54
Op Defias Brotherhood is het hele eiland helaas 1 groot gankfest geworden.. kom niet eens toe aan de dingen op de 1 man scenario's na.. elke keer als ik het Horde kamp verlaat heb ik meteen tientallen alliance op mn dak :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Ik zie nu dat er een event is dat Jaina Proudmoore Ogrimmar aanvalt? Ik heb veel gemist hahaha

Althans ik zag een video met Jaina Proudmoore midden in Ogrimmar, terwijl ze iedereen neersloeg.

EDIT: Aha, gaat om Jaina kiten naar Ogrimmar hahaha lachen

[ Voor 47% gewijzigd door Oxidda op 08-05-2013 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Carthrax schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 11:43:
Die SP scenarios op de Isle of Thunder zijn ook niet plezierig in je 429 gear. Pijnlijk is het woord ;)
Inderdaad. Ik ben al lang blij dat ik meteen honoured ben geraakt, en dat ik vrij snel een key voor dat paleis scenario heb gekregen van een normale mob dan nog. Als niemand de rare mobs aanpakt en je vindt geen kist ben je de pineut...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:50
Ik doe die quests op mn druid in bearform (duurt lang, maar ik kan eigenlijk niet dood) of gewoon op mijn mage. Daar blaas ik er ook mee doorheen, al gaat het met frost wel een stuk makkelijker als met fire.

Als ik op druid in oomkin spec ga questen is het al een stuk lastiger, ookal heb ik ilevel 490... ilevel 429 zal inderdaad wel een dikke pain in the @ss zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Ik moet ook weer eens naar Isle of Thunder. Ben daar 3 keer geweest voor de scenarios en die zijn toch wel leuk om te doen. Weet nog niet of ik dat vanavond al ga doen. Eerst wat oude instances farmen. Komt van het weekend wel. Het is deze keer toch weer een extra lang weekend. Als het hard genoeg regent willen de kids toch niet naar buiten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ok, dit moet er even uit

Ik camp 3 weken lang Willy fucking Wilder. Hij spawned niet. Ik doe paar dagen lang al genoeg van die PVP rares om 2 PVP items te hebben + 2 PVP mounts. Geen invite. Dus ik besluit 1.5k te bieden. Ik klik accept. NPC scan "Willy Wilder" is gespawned.. >_>
Karma ofzo denk ik?

Die 1.5k had ik net zo goed in de laatste mats van de Vial of the Sands kunnen steken, ow well..

[ Voor 14% gewijzigd door corset op 08-05-2013 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Karma... Trololololol

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Jep <3 ow well, heb de 1.5k via een leuke manier terug verdiend :p

Trouwens, iemand die marketing campagne al gezien van blizzard? "Limited stock Mists CE's" Hier in zoetermeer liggen er nog genoeg voor 40 euro. Beetje apart

[ Voor 55% gewijzigd door corset op 08-05-2013 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
lanerios schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 11:28:
Voor zover ik weet is het al confirmed dat er 50 slots zijn. Dit ivm de nieuwe Pets van 5.2, en heel misschien 5.3 wat nieuwe pets? (Ghostcrawler hinte er naar in een recente tweet)
Shows what you know. Er is geen bevestiging. De stables zijn alleen bijgevoegd in PTR, maar zonder bevestiging dat het in de client wordt geimplementeerd.
Hints zijn geen bevestigingen, over het algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Op dit moment, als blizzard nog niks heeft onktent, dan kan je er redelijk (80% kans) van uit gaan dat dit Live gaat komen zo. Normaal zeggen ze redelijk op tijd erbij als iets niet gaat gebeuren, en vooral omdat de patch toch redelijk snel lijkt te gaan komen, ga ik er van uit dat dit live komt.

Ook kan ik me enkele tweets van GC herinneren die redelijk goed aangaven dat het het plan was om dit in 5.3 te hebben. Maar deze staan erg diep onder de andere tweets van hem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Is de T5 zooi een beetje te soloen met een warlock? Ik wil eigenlijk die set voor mijn lock hebben maar geen zin om groepen op te zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
makkelijk, enige die een issue kan zijn is Void Reaver, vanwege zijn irritante silence bubbles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

lanerios schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 15:27:
makkelijk, enige die een issue kan zijn is Void Reaver, vanwege zijn irritante silence bubbles.
Void Reaver (loot reaver) is inderdaad irritant. Heb het één keer geprobeerd op mijn druid als balance. Uiteindelijk toch maar in bear form gegaan om hem melee neer te krijgen.

Met mijn shadow priest was het makkelijker, glyph gebruiken die jezelf 15% run speed geeft bij mind flay, en gaan met die banaan. Wel de talents zo hebben dat je instant mind blast kans hebt bij gebruik van shadow word: pain.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
klopt, nadeel met warlocks is, we kunnen casten tijdens rennen, maar daardoor worden we trager en dus meer silences. Ik moet zelf zeggen, ik heb hem dood gekregen door heel lucky te zijn. Op de een of andere manier was ik weinig gesilenced, hoewel ik wel geraakt werd. En ik toch denken dat die dingen niet te resisten waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Ik ga het vanavond eens even proberen, het is tijd voor een transmog setje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:10
Carthrax schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 15:26:
Is de T5 zooi een beetje te soloen met een warlock? Ik wil eigenlijk die set voor mijn lock hebben maar geen zin om groepen op te zetten :P
Ja erg easy zelfs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ValHallen schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 15:34:
[...]

Void Reaver (loot reaver) is inderdaad irritant. Heb het één keer geprobeerd op mijn druid als balance. Uiteindelijk toch maar in bear form gegaan om hem melee neer te krijgen.

Met mijn shadow priest was het makkelijker, glyph gebruiken die jezelf 15% run speed geeft bij mind flay, en gaan met die banaan. Wel de talents zo hebben dat je instant mind blast kans hebt bij gebruik van shadow word: pain.
erm Ik heb Voidreaver gewoon als Affliction gedaan. Glyph voor improved pets, void tank erop en orbs dodgen als je een keer geraakt wordt geen probleem als je de dots er maar ophoudt.

En met leveling gear, dus met de huidige top gear moet het al helemaal makkelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Echt.. horridon loopt me gewoon te trollen

8 kills + 8 coins... loot tot nu toe
1x agi neck (niet nodig, had ik al van VP)
1x cape (ok.. handig :))
3x agi bracers (niet nodig, had de bracers al van VP)
0x agi staff (erg hard nodig).

Naja, alle hoop op volgende week :).

-----------------------------------

Vlak voor de raid liet onze offspec healer weten dat ze niet kon komen.. geen probleem, we hadden 11 signups.. dus we hoeven dan niemand te benchen... helaas.. alles maar waar, de mage van de groep had zich opeens teruggetrokken omdat hij zelf besloten had dat er toch 11 signups waren, dus hij was die avond niet nodig.... opzich niets mis mee, als hij het wel in overleg deed... we stonden dus voor een verassing aan het begin van de raid.

Gelukkig hadden we een social resto / ele shaman die wel mee wou (lees: ilvl 473) dus dat maar gedaan.

Begin ging erg slordig, trash duurde lang, fouten bij Jin'rokh, fouten bij Horridon (+ adds werden niet goed opgepakt), council begon al wat beter te lopen..

Helaas bleef mijn push to talk knop (alt) halverwege haken en ik had het te laat door, dus ik maar rammen op de knoppen omdat ik zag dat mijn energy niet afliep en geen enkele ability gecast werd... begon me pas te dagen toen iemand op Mumble zei "ik hoor ook iemand massaal op z'n knoppen rammen". ruim 20-30 seconde alleen maar auto attack dps gedaan >_>

bij Tortos ging de shaman maar resto gezien hij maar 40-50k dps voor elkaar kreeg, naja, ik vond het best, die 50k ging het verschil toch niet maken.
Uiteindelijk voorbij Megaera gekomen, helaas geen shoulders (4 kills + 4 coins), maar dat kan altijd nog :)

Deze zondag maar even naar Ji-kun en dan de rest zien te clearen.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Gisteren even SSC in gegaan met de lock en alles was lekker easy, tot aan Fathom Lord. Die 2 shotte mij ...le ouch. Ik dacht nog even een keer en cooldowns poppen en rennen maar ook no go. Bij de volgende poging kwam mijn LFR dus helaas niet nog een keer kunnen proberen.
Vandaag maar even naar The Eye.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Wij hebben gister onze eerste avond HC Jin'Rokh progress gehad... Helaas niet met onze beste dps (lock) en beste healer (disc).

Met de shields en de HS + dps van de lock hadden we het zeker gered. beste try: 4%...

Zondag gaat hij zeker neer! Ik faalde zelf ook een aantal keer op de debuff... BOOM! Weg raid :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Gisteravond na de reguliere raid, nog snel een MSV gedaan. Door gebrek aan healers, hebben ze het mij laten solo healen. Was prima te doen :D Kon alleen 2 uur niet slapen door de adrenaline rush :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:32
Gisteren even SSC in gegaan met de lock en alles was lekker easy, tot aan Fathom Lord. Die 2 shotte mij
Je hoeft overigens fathom lord niet meer te killen om bij vashj te komen (mocht dat je intentie zijn)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Behalve als je tierpants wilt hebben.

Cataclysmic Bolt doet 50% damage + X van je max HP. Door een bug raakt deze je nu voor 117% damage.

in 5.3 wordt deze gewijzigd naar een 10% damage.

[ Voor 14% gewijzigd door corset op 09-05-2013 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Yep was op zoek naar de Tier pants indd ;) maar die 117% damage verklaard veel....echt pijnlijk was dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:32
Het is wel te doen als je geluk (en dps) hebt, recent nog gedaan met 2 man,ook wel handig bij vashj als je geen grond aoe hebt.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-06 18:59
lanerios schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 10:14:
Zelfs zonder FoL zit je snel aan je mana cap. Ik gebruik:

Holy Light
Holy Shock op cooldown
en nog wat andere spells

en zit redelijk snel aan einde van m'n mana.

Maar zoals ik al zei, ik ben net begonnen, dus heb geen idee nog hoe het werkt. Vooral het probleem waar je tegen aan loopt (ik dan) is dat die mana regen spell een best lange cooldown heeft. Terwijl Warlocks en andere classes (dacht ik?) toch meer manieren hebben om mana terug te krijgen.
Ik heb totaal geen mana problemen met mijn holy paladin. Alleen als ik heel extreem divine light/holy radiance moet spammen. Zorg vooral dat je veel spirit stacked + mastery. Ik flash tegenwoordig ook intellect tijdens raids ipv spirit. Zit op 18k mana regen while in combat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-07 18:48
Mensen,

Is WoW nog een beetje te spelen als je er vanaf WOTLK al uit bent geweest en ik eigenlijk alles wel een beetje vergeten ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
In princie is er op talents na niet zoveel veranderd. Tenminste niet wat echt problemen kan opleveren. Talents zijn anders, levellen gaat iets sneller en je hebt nu LFR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Coevering schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 18:50:
Mensen,

Is WoW nog een beetje te spelen als je er vanaf WOTLK al uit bent geweest en ik eigenlijk alles wel een beetje vergeten ben?
Je moet het zo zien dat de game nog makkelijker is gemaakt om te leren.
Afhankelijk van de klasse die je speelt, heb je de basics binnen een dag wel weer in de vingers :)

En mocht je bepaalde specs / classes willen spelen, kun je altijd even bij Icy-Veins kijken over het hoe en wat :D

[ Voor 12% gewijzigd door Sabrac op 09-05-2013 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Eindelijk Megaera 10 man Heroic down :).
Wat een rottig RNG gevecht af en toe. Ook nog een 85 rank gehaald dus dat viel ook nog mee.
http://www.worldoflogs.co...lingDone/?s=13931&e=14399

Soul of the Forest is OP :X. Die talent had ik eerder moeten gebruiken. Ik vond Tree of Life te lekker voor momenten met weinig mana, maar daar heb ik een stuk minder last van :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
Brainscrewer schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 17:44:
[...]

Ik heb totaal geen mana problemen met mijn holy paladin. Alleen als ik heel extreem divine light/holy radiance moet spammen. Zorg vooral dat je veel spirit stacked + mastery. Ik flash tegenwoordig ook intellect tijdens raids ipv spirit. Zit op 18k mana regen while in combat.
Ik heb destijds zonder gear optimalisatie gedaan, en met grotendeels leveling gear, dat helpt niet mee, maar veel spirit en mastery dus? Ik wil toch nog ns een keer kijken of ik wa met holy kan doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaerel
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-07-2024

Thaerel

|Waar Logica Stopt..|

Heeft er nog iemand een gezellige casual 10/25 man raiding guild voor mij om te komen "versterken"?
Ben een beetje op mijn guild/realm uitgekeken en zoek een guild voor gezelligheid en casual raiding.

Ik ben zelf een retri paladin met 483 ilevel gear.

Ik hoor het wel :)

Ps: ik zit momenteel op Doomhammer EU en mijn paladin heet Thaerel

[ Voor 11% gewijzigd door Thaerel op 10-05-2013 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
En heb weer geluk vandaag <3

Ring van Heart of Fear
Shoulder tokens en Axe van Terrace.
Rare spawn kunnen verkopen voor 3k (had de tag, en terwijl voidwalker tanked gewoon onderhandelen)
Overbid op de invite
Rank 3 geworden

Jep, die fail van mezelf heeft zichzelf vandaag weer goed terug verdiend.

Nu nog een paar goede cooldown trackers vinden voor Retri (zoals Inquisition etc) en ik kan me gaan vermaken.

[ Voor 19% gewijzigd door corset op 10-05-2013 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Coevering schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 18:50:
Mensen,

Ik zou zeggen, rol een verse alt en probeer het eens :) Met patch 5.3 voor de deur is het een goed moment om een nieuw char te rollen. Blijkbaar komt er een soort event in de Barrens waarbij je een volledige (armor) set kan sparen met ilevel 489 (kan ook 476 zijn, wowhead is niet geheel duidelijk). Dat maakt dat je al die #@!.. rep grinds niet meer hoeft te doen om de valor gear te kopen.

Met mijn meest recente alt doe ik zelfs die grinds niet meer, gewoon JP stapelen en dan omzetten naar HP voor de pvp epics. Easy peasy :) Nuja, Shado Pan heb ik met gewoon questen al op revered gekregen. Dus indien nodig kan ik daar nog gaan shoppen voor een trinket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 06:01
Ik heb nu m'n warlock redelijk in de gear zitten zoals ik wil, verder valt daar weinig meer op te doen. Dus nu weer verder op een andere server, daar heb ik een warrior staan maar ben nu bezig met twee shamans. Eén daarvan is een Orc, de ander Troll.

Nu heb ik voor allebei een redelijke naam en looks, dus de basis is er. Maar wat past het beste bij de shaman als je kijkt naar lore, looks en racials? De Orc heeft een grote plus als je kijkt naar de 'axe specialisation' (+1% expertise met axes/fist weapons), verder zijn de racials meer offensive dan die van de Troll lijkt mij.

Ik wil een shaman maken die er cool uitziet (icm totems/wolves) en past binnen het hele spirit gebeuren van de shaman. Talent is Enhancement (een must) met daarnaast ele of resto, professions zijn herb + inscription. Zit op een PvP server, en dat is ook het doel: Enhancement PvP.

Welke shaman verder levellen, de orc of troll? En welke tweede talenttree, resto of ele?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Filmpje van onze Megaera 10 man Heroic kill:

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Freaky Maus schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 22:06:
Ik heb nu m'n warlock redelijk in de gear zitten zoals ik wil, verder valt daar weinig meer op te doen. Dus nu weer verder op een andere server, daar heb ik een warrior staan maar ben nu bezig met twee shamans. Eén daarvan is een Orc, de ander Troll.

Nu heb ik voor allebei een redelijke naam en looks, dus de basis is er. Maar wat past het beste bij de shaman als je kijkt naar lore, looks en racials? De Orc heeft een grote plus als je kijkt naar de 'axe specialisation' (+1% expertise met axes/fist weapons), verder zijn de racials meer offensive dan die van de Troll lijkt mij.

Ik wil een shaman maken die er cool uitziet (icm totems/wolves) en past binnen het hele spirit gebeuren van de shaman. Talent is Enhancement (een must) met daarnaast ele of resto, professions zijn herb + inscription. Zit op een PvP server, en dat is ook het doel: Enhancement PvP.

Welke shaman verder levellen, de orc of troll? En welke tweede talenttree, resto of ele?
Troll. Omdat ze gewoon zo awesome zijn, maargoed 90% van all mn characters is Troll.
Verder Resto, omdat het healen makkelijk is tijdens het levelen en de dungeon queue's bijna instant zijn. Snel levelen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Jerry schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 00:13:
Filmpje van onze Megaera 10 man Heroic kill:

[video]
Erg netjes :) Vraag me trouwens af, ik zag in een vorige post dat je erg tevreden bent met SotF in plaats van Incarnation, en ik zie daarnaast dat je HotW hebt, zonder deze te gebruiken.. puur voor de stat boost? Ik kan me voorstellen dat NV ook een leuke healing boost kan geven (+ helpt een klein beetje met dps)

Ben zelf geen resto druid, maar een kameraad van me speelt er wel 1 (in mijn guild) dus ben erg benieuwd :)
Ik zie hem voornamelijk met Incarnation + NV spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

lanerios schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 10:58:
Heroics zijn te vergelijken met de level 85 normals. Wat ook voor Blizzard de bedoeling is.

Progression voor een eerste level 90:

1.) Doe alle Dread Waste quests voor aardig wat blue gear
2.) Doe 5 man heroics totdat je 463 hebt, vul aan met evt Valor/JP gear
3.) Doe LFR 1 tot 470
4.) Doe LFR 2 tot 480
5.) DOe LFR 3 tot full geared

Daarbij kan het handig zijn om Golden Lotus te doen (hoewel ik zelf deze oversla en gelijk met Shieldwall en Isle of Thunder bezig ga)

Doe Isle of Thunder elke week een avondje om een solo scenario key te krijgen. Hier kan je coins uit krijgen om te gebruiken in LFR 1 en 2 om meer kans op loot te hebben.

Je kan ook alles overslaan en 458 PVP gear van de AH halen, maar dat zou ik vooral op je 1e 90 niet doen, vooral omdat de meeste 5 mans toch wel erg cool zijn :p

De coins zijn ook te gebruiken op de 2 world bosses: Galleon & Sha of Fear. Sha of Fear geeft een quest item die je leuke epic boots geeft. Dus die is echt aan te raden asap te doen als je 89/90 bent
zou geen eens de moeite meer doen voor crappy blue gear ^^ snelste manier om te gearen imo:
1. quest where ever tot 90 doe wat BG's tussendoor, koop crafted pvp crap + convert JP naar honor en haal 476gear,
2. doe wat meer random bg pvp voor 476gear (of Av Call to Arms voor mensen die het die week hebben) + worldbosses
3. LFR

[ Voor 5% gewijzigd door dontcare op 11-05-2013 10:58 ]

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Sabrac schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 01:03:
[...]

Erg netjes :) Vraag me trouwens af, ik zag in een vorige post dat je erg tevreden bent met SotF in plaats van Incarnation, en ik zie daarnaast dat je HotW hebt, zonder deze te gebruiken.. puur voor de stat boost? Ik kan me voorstellen dat NV ook een leuke healing boost kan geven (+ helpt een klein beetje met dps)

Ben zelf geen resto druid, maar een kameraad van me speelt er wel 1 (in mijn guild) dus ben erg benieuwd :)
Ik zie hem voornamelijk met Incarnation + NV spelen
Op het moment is HotW beter dan NV op mijn gearlevel alleen al door de int boost. En af en toe gebruik ik het nog wel eens voor extra dps tijdens mindere healing phases (ik had het in het begin kunnen gebruiken, maar ik wilde het niet riskeren :P). Op een 8 min gevecht kan ik NV 5x gebruiken, dat is 150 seconden (2.5 min) van 10% extra healing. Met HotW heb ik 8 minuten lang een extra 1230 int en dan tel ik nog niet eens de buffs mee (weapon enchant proc etc).

Incarnation + NV is prima als zijn gearlevel nog wat minder is (HotW wordt interessant vanaf itemlevel 515 misschien zelfs eerder). Nu ik meer met SotF aan het spelen ben, merk ik wel dat mijn healing stukken beter is. Een swiftmend + Wild Growth is een stuk meer healing op de raid en met een swiftmend + Rejuvenation kan je een tank supersnel stabiliseren. Ik wou dat ik eerder geswitched was naar SotF :X.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Iemand die straks een hof groep wil maken? Uurtje ofzo?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Jerry schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 13:48:
[...]

Op het moment is HotW beter dan NV op mijn gearlevel alleen al door de int boost. En af en toe gebruik ik het nog wel eens voor extra dps tijdens mindere healing phases (ik had het in het begin kunnen gebruiken, maar ik wilde het niet riskeren :P). Op een 8 min gevecht kan ik NV 5x gebruiken, dat is 150 seconden (2.5 min) van 10% extra healing. Met HotW heb ik 8 minuten lang een extra 1230 int en dan tel ik nog niet eens de buffs mee (weapon enchant proc etc).

Incarnation + NV is prima als zijn gearlevel nog wat minder is (HotW wordt interessant vanaf itemlevel 515 misschien zelfs eerder). Nu ik meer met SotF aan het spelen ben, merk ik wel dat mijn healing stukken beter is. Een swiftmend + Wild Growth is een stuk meer healing op de raid en met een swiftmend + Rejuvenation kan je een tank supersnel stabiliseren. Ik wou dat ik eerder geswitched was naar SotF :X.
Hmm thanks, zal het aan hem doorgeven, geloof dat hij nu net 515 heeft bereikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-06 18:59
Thaerel schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 13:09:
Heeft er nog iemand een gezellige casual 10/25 man raiding guild voor mij om te komen "versterken"?
Ben een beetje op mijn guild/realm uitgekeken en zoek een guild voor gezelligheid en casual raiding.

Ik ben zelf een retri paladin met 483 ilevel gear.

Ik hoor het wel :)

Ps: ik zit momenteel op Doomhammer EU en mijn paladin heet Thaerel
Jammer dat je Horde bent, anders was je wel welkom bij ons in de guild. (Weliswaar op dezelfde server, maar onze guild is heel gezellig :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Afbeeldingslocatie: http://v.cdn.cad-comic.com/comics/cad-20130510-7ea00.png
Toch liever murlocs als playable race dan :D

[ Voor 14% gewijzigd door Kapoen op 11-05-2013 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusajiro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-02-2022
lanerios schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 16:52:
Nu nog een paar goede cooldown trackers vinden voor Retri (zoals Inquisition etc) en ik kan me gaan vermaken.
Er is een mooie, simpele addon genaamd Needtoknow :D

XBOX One: Agonis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:05
Zijn er nog goeie horde guilds op Sylvanas? En laat die guild ook casual gamers toe?
Anyway, ik ben erna opzoek dus.............

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 10:48
Pedr0 schreef op zondag 12 mei 2013 @ 12:29:
Zijn er nog goeie horde guilds op Sylvanas? En laat die guild ook casual gamers toe?
Zelf ben ik ook opzoek naar een guild in Sylvanas, maar alleen Alliance.
Echt kut. Ik had 479 ilvl dus ik dacht dat ik mijn 463 wrist beter kon verwisselen met een 476 wrist van honor, en ik blijf nog steeds op 479ilvl, nu moet ik ergens shoulders zien te halen zodat ik nog ToT LFR kan doen want ik heb al 12 tokens opgespaard :P.

Gelukkig heb ik nog 1 elder charm met nog 1 sleutel voor treasure instance, dus ik ga HoF part 1 lfr gewoon steeds opnieuw doen en dan elke keer bij garalon bonus rollen.

Als er wat MSV/HoF raids zijn, wil ik graag meedoen :P

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een aantal jaar wil ik WoW weer eens proberen. Is er iemand die mij een Scroll of Resurrection wil sturen? Dan kan ik spelen en krijg jij een mount :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sianto
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-03 00:34
Verwijderd schreef op zondag 12 mei 2013 @ 18:20:
Na een aantal jaar wil ik WoW weer eens proberen. Is er iemand die mij een Scroll of Resurrection wil sturen? Dan kan ik spelen en krijg jij een mount :D
stuur maar een pm met je email

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Na een wat slordig begin van de raid week, toch een nieuwe kill binnen gehaald, Dark Animus is ook neer (na een stuk of 6 á 7 pogingen).

Hopelijk dat volgende week een wat beter begin heeft, zodat we kunnen werken aan Iron Qon en de Twins :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Langolier
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 02-09-2022
Iemand nog tips for de 2 transition phase bij Lei Shen tot nu toe gaan we daar telkens dood. Trouwens tips en trucs voor de eerste transition zouden ook welkom zijn :).

Zoals als je een tank alleen ergens laat staan komen er dan 2 van die blauwe swirls of spawnen die alleen bij meer mensen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Afgelopen weekend even met mijn gnome lock de eerste 2 wings van ToT gedaan. En zowaar nieuwe spullen eruit gehaald. Mijn ilvl op 489 geknald en nu officieel beter spul dan mijn paladin.

Aangezien het nogal laat was geen gem en enchant meer kunnen halen voor mijn nieuwe boots dus dat nog even snel regelen en dan de laatste 2 wings eens proberen.

Wel nog even een transmog T1 setjes bij elkaar gesprokkeld dus mijn gnome is weer helemaal er klaar voor.
http://eu.battle.net/wow/...edle-cartel/Cart/advanced

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaerel

Thaerel

|Waar Logica Stopt..|

Langolier schreef op maandag 13 mei 2013 @ 08:45:
Iemand nog tips for de 2 transition phase bij Lei Shen tot nu toe gaan we daar telkens dood. Trouwens tips en trucs voor de eerste transition zouden ook welkom zijn :).

Zoals als je een tank alleen ergens laat staan komen er dan 2 van die blauwe swirls of spawnen die alleen bij meer mensen etc.
Hetgeen wat ik gezien heb dat het beste werkt is:

- 1 groep met twee tanks (voor als de adds per ongeluk spawnen kunnen zij hun bezig houden
- 2 groepen met 1 healer en twee dps
- 1 groep met twee goede dmg absorbers (bijv rogue of een paladin)

Zorg er wel voor dat je healers dicht genoeg bij het midden blijven, mocht het nodig zijn dat je de tanks of de andere groep toch nog moet healen.

Hoop dat je er iets aan hebt!

[ Voor 9% gewijzigd door Thaerel op 13-05-2013 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Laatst online: 11-09 10:01
Langolier schreef op maandag 13 mei 2013 @ 08:45:

Er kunnen 2 Bouncing Bolts spawnen op een quadrant met enkel één tank. Daarentegen zou een tank wel één van die adds moeten kunnen tanken tot het einde van de 1ste transition. Ze slaan namelijk niet zo heel erg hard en het is de enigste ability die de tanks kunnen krijgen (ze krijgen geen Overcharge of Static Shock).

In de tweede transitie is het handig om in ieder geval 1 persoon per overgebleven quadrant te hebben die een valide Overcharge target kan zijn. In het geval van onze strategie laten we namelijk de Diffusion Chain quadrant superchargen op de eerste transitie en de Overcharge quadrant superchargen op de tweede transitie. Hierdoor krijgen op de tweede transitie 3 personen tegelijk Overcharge. Deze worden over alle 3 de quadranten verspreid in het geval dat er valide targets aanwezig zijn.

Wat onze strategie is in het kort:
Wij starten op Diffusion Chain quadrant en eindigen op Static Shock quadrant.
Wij doen 1/1/4/4 op eerste transitie. Diffusion Chain supercharged. Tanks nemen beide solo een quadrant.
Let op! Ga niet stacken voor Overcharge totdat Diffusion Chain is geweest.
Hierna starten we fase 2 op Static Shock quadrant en eindigen op Overcharge quadrant. (als je dps laag is kan je op de Overcharge quadrant evt BL/TW gebruiken)
Wij doen 3/3/4 op tweede transitie. Overcharge supercharged. Ik ga samen met de tanks in 1 quadrant. Hierdoor krijg ik altijd Overcharge en soms Static Shock (ik heb bubble en 40% dmg reduction).
Daarna is het een kwestie van afmaken. Opletten voor ranged/healers om ver van de boss te zijn voordat Thunderstruck word gecast zodat deze weinig damage doet op tanks/melee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Fusajiro schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 18:58:
[...]

Er is een mooie, simpele addon genaamd Needtoknow :D
Moet ik dan even gaan bekijken. Zat te kijken naar PowerAuras, leuk idee, maar ik ga geen 40 minuten besten aan het instellen. Dat doen andere addons toch beter :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Gister op mijn rogue ToeS tot Sha of Fear gecleared... maar wil voor de rest nog niet echt vlotten om groepen te vinden.. Vaak word ik toch geweigerd wegens teveel PVP gear.. Mijn pala komt wel overal binnen dus misschien die nog maar ff pimpen.. die zit op 490 ilevel en tanks zijn altijd erg gewild! Tanken is toch wel weer fun na een tijdje inactive te zijn geweest op mijn tankje!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaerel

Thaerel

|Waar Logica Stopt..|

lanerios schreef op maandag 13 mei 2013 @ 09:58:
[...]

Moet ik dan even gaan bekijken. Zat te kijken naar PowerAuras, leuk idee, maar ik ga geen 40 minuten besten aan het instellen. Dat doen andere addons toch beter :p
Je kunt ook TellMeWhen gebruiken.. op mijn pala had ik al mijn buffs en zaken binnen 10 minuten ingesteld op de manier dat ik het wilde. Is echt heel simpel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

dontcare schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 10:54:
[...]

zou geen eens de moeite meer doen voor crappy blue gear ^^ snelste manier om te gearen imo:
1. quest where ever tot 90 doe wat BG's tussendoor, koop crafted pvp crap + convert JP naar honor en haal 476gear,
2. doe wat meer random bg pvp voor 476gear (of Av Call to Arms voor mensen die het die week hebben) + worldbosses
3. LFR
Ben nu bezig met heroics en dailys van de Tillers + wat oude dungeons door (zoals MC) + wat andere dailies.
Met wat JP wat PvE gear gekocht. Gaat de goeie kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Jeej! De eerste HC kill is binnen! Woensdag hadden we de hele tijd gewiped, nu waren we in 5 tries klaar. De eerste 3 tries blies de raid op door dezelfde persoon, daarna een verkeerd pasje voor veel mensen tijdens het dansen. Try nummertje 5 ging hij netjes liggen in iets meer dan 4 minuten :D

Daarna nog even zo veel mogelijk normal geprobeerd te clearen, maar dat is net niet helemaal gelukt. Twins en Lei Shen moeten nog, ik hoop dat ze dat vanavond voor elkaar krijgen!

Van mijn muntje op Magaera kreeg ik de random cloth wrist met expertise erop, lol! Ze zijn nog een kleine upgrade ook!

EDIT: trouwens toch nog 17.2% uptime op alle bosskills voor Tempest Repit....

[ Voor 6% gewijzigd door hulkie op 13-05-2013 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:43
Ik heb een nieuw record qua hit! 10,71% nu :/ :| :X :? 8)7 |:(

En dat is dus met maar 5 items die hit bevatten en alle hit weggereforged...Goed bezig blizzard! Hopelijk is m'n net verworven fabled feather of ji-kun het waard. Zou veruit bis trinket moeten zijn, dus ben benieuwd. M'n wapen met veel hit moet ik noodgedwongen ook blijven gebruiken (weapon damage is >>>>>> alle andere stats voor paladins). Enige wat ik zou kunnen doen is 2 502 items gebruiken ipv 2 522 items en toch mijn 2-set bonus houden. Zou het eens kunnen simmen of zo, maar ben bang dat dat een achteruitgang zou zijn. Al die wasted stats... En dan heb ik nog niet eens de tier helm, die ook bakken met hit heeft :S

Vanavond staat Durumu op het programma. Ook daar ben ik benieuwd naar :p

De Titan Runestone grind voor de legendary quest gaat ook lekker soepel. Tot nu toe al wel 2 verzameld, dus beide weken 1 uit 6 in LFR. Nog maar 10 weken te gaan zo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
IntToStr schreef op maandag 13 mei 2013 @ 12:06:
Ik heb een nieuw record qua hit! 10,71% nu :/ :| :X :? 8)7 |:(
Je kan niets meer missen dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Oxidda schreef op maandag 13 mei 2013 @ 10:28:
[...]

Ben nu bezig met heroics en dailys van de Tillers + wat oude dungeons door (zoals MC) + wat andere dailies.
Met wat JP wat PvE gear gekocht. Gaat de goeie kant op.
Ik zou die blauwe 458 items links laten liggen en zoals dontcare al zei, wissel JP voor HP en koop daarmee de epic pvp basis set. Op mijn resto shammie heb ik dat ook gedaan en ik kan niet zeggen dat de PvP stats in de weg zitten...

Voor mensen die nu nog een char aan het levellen zijn zou ik aanraden om elke dag in Northrend i/d Venture Bay die dailies te doen die elk 50 (55 met guild bonus) HP belonen. Daardoor heb je elke dag 200 (220) HP en wat XP voor heel weinig moeite. Als je dan op 90 het beetje JP dat je al hebt ook wisselt voor HP kan je meteen een epic of twee oprapen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Kapoen schreef op maandag 13 mei 2013 @ 12:36:
[...]

Ik zou die blauwe 458 items links laten liggen en zoals dontcare al zei, wissel JP voor HP en koop daarmee de epic pvp basis set. Op mijn resto shammie heb ik dat ook gedaan en ik kan niet zeggen dat de PvP stats in de weg zitten...
Altijd leuk, waarom merk ik dan altijd direct als ik op mijn priest rondloop in mijn PvP-set ipv PvE-set.
Dat scheeld bij mij 25k DPS op de 77k DPS die ik nu doe. Ja, mijn gear is slecht :p

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:05
Pedr0 schreef op zondag 12 mei 2013 @ 12:29:
Echt helemaal geen Horde guild op Sylvanas....misschien dan toch maar eens kijken voor een goeie horde server. Wat raden jullie aan?

Heb sowieso het idee dat Sylvanas meer een Ally server is!

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Kapoen schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 17:53:
[afbeelding]
Toch liever murlocs als playable race dan :D
Als ik The Black Prince zo mag geloven word het een TBC 2 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 10:48
Pedr0 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 13:16:
[...]

Echt helemaal geen Horde guild op Sylvanas....misschien dan toch maar eens kijken voor een goeie horde server. Wat raden jullie aan?

Ja dat is het ook, heel veel balkan en scandi guilds.

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Pedr0 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 13:16:
[...]

Ik heb gekeken op www.wowprogress.com naar de balans A/H
Aan de hand daarvan heb ik zelf de keuze gemaakt om te transferen van EarthenRing-alliance naar Ragnaros-Horde. Het is een PvP-server maar dat neem ik op de koop toe. Geeft je ook de mogelijkheid om te kijken hoe ver guilds zijn en of ze nog classes/specs zoeken.

* dagboek *
Na 2 weken in een guild te hebben gezeten die HC-raids wou doen maar die stockte op 11/12 en de tweede week niet genoeg sign-ups had maar de keuze gemaakt om niet te gaan voor een guild die al bijna een full clear heeft maar die net is gestart. Dit heeft als voordeel dat je als geheel kan groeien en elkaars goede en slechte punten accepteer en aanvult ipv te komen op een rijdende trein en dat je verwachtingen niet waar kan maken.

Heb een leuke guild gevonden, stonden op 2/12 en zijn deze week naar 3/12 gegaan. 4&5/12 zijn zeer goed mogelijk bij een klein beetje fijn-tuning en minder afk-ers :p. Fouten worden ook tenminste niet meteen afgesnauwd. In ieder genoeg animo om dingen samen te doen, en dat is ook wel lekker.
* einde dagboek *

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:39
Oxidda schreef op maandag 13 mei 2013 @ 13:22:
[...]

Als ik The Black Prince zo mag geloven word het een TBC 2 ofzo.
Twisting Nether anyone? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Gaat lekker deze week, nu ook Primordius 10 man Heroic down :).
Twee heroic bazen in een week. Nu komen we alleen bij de echt lastige bazen uit :X.
Durumu wordt ieder geval gezellig :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Jerry schreef op maandag 13 mei 2013 @ 22:50:
Gaat lekker deze week, nu ook Primordius 10 man Heroic down :).
Twee heroic bazen in een week. Nu komen we alleen bij de echt lastige bazen uit :X.
Durumu wordt ieder geval gezellig :P.
Grats.
Had trouwens nog een vraag van me resto kameraad, hij vond je haste nogal rare 5577 haste is namelijk 140 teveel voor de Wild Growth breakpoint met SotF en het unlocked verder niets :) Kwestie van niet weg kunnen reforgen?

Daarnaast zag hij de voordelen van SotF wel in en gebruikt hij liever NV op gevechten met Spike Damage en HotW op gevechten waar de damage was vlakker is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Sabrac schreef op maandag 13 mei 2013 @ 23:25:
[...]

Grats.
Had trouwens nog een vraag van me resto kameraad, hij vond je haste nogal rare 5577 haste is namelijk 140 teveel voor de Wild Growth breakpoint met SotF en het unlocked verder niets :) Kwestie van niet weg kunnen reforgen?

Daarnaast zag hij de voordelen van SotF wel in en gebruikt hij liever NV op gevechten met Spike Damage en HotW op gevechten waar de damage was vlakker is :)
Klopt, Ik kon de haste niet weg reforgen :(. Dus dan maar iets over.
Dus hij gaat SotF een keer uitproberen? :) Het is even wennen in het begin, maar maakt het wel interessant.

[ Voor 4% gewijzigd door Jerry op 13-05-2013 23:45 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Pagina: 1 ... 13 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.