Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 276 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 18 Laatste
Acties:
  • 48.383 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

lanerios schreef op maandag 06 mei 2013 @ 09:59:
Zo, en dag 3 van de PVP rares (Shieldwall) en dag 3 zonder epic, zonder brawler ding. Heb nu bijna genoeg honor voor een PVP item, maar niet wat ik zoek.. zucht.
Je kan zo'n brawler ding toch kopen op de BMAH ?
Kosten bij ons iig niet meer dan 2k..

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
klopt, maar ben voor vriendin bezig voor de Sandstone drake, dus daar gaat de gold eerst heen. En op Argent Dawn gaan ze voor 4-5k

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:20
Carthrax schreef op maandag 06 mei 2013 @ 09:48:
De Lionheart Executioner verkoopt niet op de belachelijk hoge prijs die ik vraag dus nog 1 keer de prijs naar beneden naar een misschien socialere prijs. Verkoopt ie dan niet dan gaat ie naar mijn warrior.
Mijn Bloodmoon (?) wapen verkoopt helaas ook niet. Ik zet m meestal voor zo'n 45k op de AH, maar helaas nog geen succes. Dit zou overigens een prima wapen voor je paladin zijn, met haste en mastery :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
wapen is leuk, maar voor zover ik weet is het 502, dus LFR quality. Waarom zouden mensen betalen behalve voor de transmog value? En ik denk dat die mensen wel viavia wat kunnen regelen. Hoor ik trouwens nu meer hoor, dat de wapens niet verkopen. Zijn meer vanity dingen geworden dan nuttig, en tsja, daar betalen mensen bijna niet meer voor.

Vooral het feit dat: http://www.wowhead.com/item=93403#comments er niet op werkt maar ze gewoon zeer inferieur aan de ToT wapens.

[ Voor 16% gewijzigd door corset op 06-05-2013 10:30 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:11
IntToStr schreef op maandag 06 mei 2013 @ 10:23:
[...]

Mijn Bloodmoon (?) wapen verkoopt helaas ook niet. Ik zet m meestal voor zo'n 45k op de AH, maar helaas nog geen succes. Dit zou overigens een prima wapen voor je paladin zijn, met haste en mastery :p
Ik heb gelukkig al een 502 wapen, die misschien mindere stats heeft maar ach. Toegegeven had ik de lionheart executioner er voor een bedrag op staan die niet normaal was maar dacht laat ik het eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Gisteren benched voor de raid dus ben ik maar even de Brawlers Arena ingesprongen. Ik zat nog maar op rank 3. Aan het eind van de avond had ik de rank 8 te pakken. Sommige gevechten waren nog best irritant als boomkin. Vooral GG Engineers en Battletron waren erg lastig.
Nu alleen nog de rare gevechten :X.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zucht.. Ben weer lekker slim bezig vandaag

Hyjal dailies

"Hey! een rare spawn, laat ik hem maar afmaken"
attack Solix
insta dead
"owja.. dat was die hunter pet"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaerel
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-07-2024

Thaerel

|Waar Logica Stopt..|

Pfff... wat ben ik moe van de LFR zeg... twee weken achter elkaar LFR gedaan.. 7 tokens gebruikt en geen ENKELE loot.. wat een bagger systeem..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Jep, same hier op mn pala.. Ik geef het op met LFR. Paladin krijgt gewoon totaal geen gear uit LFR :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:45
Wootlock schreef op maandag 06 mei 2013 @ 10:05:
[...]

Je kan zo'n brawler ding toch kopen op de BMAH ?
Kosten bij ons iig niet meer dan 2k..
Op Turalyon gaan de invites zelfs al weg voor de minimum prijs (1050g dacht ik).
Onlangs heb ik er eindelijk eentje te pakken gekregen op mijn shaman, ik had alleen ff geen rekening mee gehouden dat je level 90 moet zijn om die invite te kunnen gebruiken. Dus moet ik nog ff geduld oefenen. Slim slim slim :P

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
gisteren me lock op lfr ilvl gekregen dus dan maar ff daar in gedoken. totaal 6 bosses gedaan 5x loot. dat schiet wel lekker op. maar hoe zit dat met die coins. wanneer kun je die inzetten? heb namelijk niks kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 16:09

mrsar

waar een sar is,is een wodka

als je tokens heb krijg je na iedere bosskill gewoon een extra schermpje waar je kan kiezen om een coin in te zetten of niet,ook al heb je al loot gekregen

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
mrsar schreef op maandag 06 mei 2013 @ 12:39:
als je tokens heb krijg je na iedere bosskill gewoon een extra schermpje waar je kan kiezen om een coin in te zetten of niet,ook al heb je al loot gekregen
Tokens krijg je voor:
(Raid tot ToT: uit het single player scenario op IoT (sleutels daarvoor zijn random drop van "normale" mobs, max 1x per week) en soms van rares een extra. (Die tokens komen uit de kistjes in het scenario)
ToT: 1x per week kun je 90 lesser charms (die jij krijgt als reward bij dailies) inruilen voor 3 tokens.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

_Peter2_ schreef op maandag 06 mei 2013 @ 12:51:
[...]

Tokens krijg je voor:
(Raid tot ToT: uit het single player scenario op IoT (sleutels daarvoor zijn random drop van "normale" mobs, max 1x per week) en soms van rares een extra. (Die tokens komen uit de kistjes in het scenario)
ToT: 1x per week kun je 90 lesser charms (die jij krijgt als reward bij dailies) inruilen voor 3 tokens.
Sinds 2 weken zijn het maar 50 lesser charms

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

Sabrac schreef op maandag 06 mei 2013 @ 12:53:
[...]

Sinds 2 weken zijn het maar 50 lesser charms
is dat voor zowel de nieuwe als de oude of alleen de oude (waar ik dus niets meer aan heb feitelijk :P
ik heb ook pas 2 drops gehad in de nieuwe lfr gedeelte,en daar had ik nog niets aan (offhand terwijl ik een 2 hander heb) :/ en een 502 neck terwijl ik allang die 522 heb gehaald :P

[ Voor 7% gewijzigd door mrsar op 06-05-2013 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
mrsar schreef op maandag 06 mei 2013 @ 12:55:
[...]

is dat voor zowel de nieuwe als de oude of alleen de oude (waar ik dus niets meer aan heb feitelijk :P
ik heb ook pas 2 drops gehad in de nieuwe lfr gedeelte,en daar had ik nog niets aan (offhand terwijl ik een 2 hander heb) :/ en een 502 neck terwijl ik allang die 522 heb gehaald :P
Dat is de nieuwe.

De oude tokens krijg je nu rechtstreeks (was al sinds 5.2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

mja laatste 2 weken bijna niet online geweest door drukte,maar goed om te horen dat het krijgen van tokens wat sneller gaat :) al heb je er natuurlijk nog steeds max 3 per week,maar scheelt me een zooi dailies doen :P die oude tokens zit ik al weken aan mijn max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46

hmr

_Peter2_ schreef op maandag 06 mei 2013 @ 12:57:
[...]

Dat is de nieuwe.

De oude tokens krijg je nu rechtstreeks (was al sinds 5.2)
Uh? Hoe dan?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaerel

Thaerel

|Waar Logica Stopt..|

lanerios schreef op maandag 06 mei 2013 @ 12:02:
Jep, same hier op mn pala.. Ik geef het op met LFR. Paladin krijgt gewoon totaal geen gear uit LFR :(
Precies.. ik heb toevallig ook een paladin.. zou Blizzard ons haten? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik denk het.. net een Necklace gekregen, heb al de 522 van Oondasta >_> Thanks blizzard, alleen paladins verdienen ook goede loot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaerel

Thaerel

|Waar Logica Stopt..|

lanerios schreef op maandag 06 mei 2013 @ 15:00:
Ik denk het.. net een Necklace gekregen, heb al de 522 van Oondasta >_> Thanks blizzard, alleen paladins verdienen ook goede loot :P
Ohh, haha! Ik had die al gekocht vanuit Shado-pan assault rep.. Ben nu aant sparen voor mn volgende item :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik heb het probleem dat ik gewoon ToT niet inkan omdat ik maar geen gear krijg >< forever at 470 lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaerel

Thaerel

|Waar Logica Stopt..|

lanerios schreef op maandag 06 mei 2013 @ 15:11:
Ik heb het probleem dat ik gewoon ToT niet inkan omdat ik maar geen gear krijg >< forever at 470 lol
Same here... ik heb uit wanhoop maar een paar pvp items gekocht, maar nu zit ik nog steeds op 479 ilevel en je hebt 480 nodig... echt fockt op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
jep.. zit te denken om Holy te gaan om sneller queues te hebben, maar weet niet of dat helpt, en ga geen 5k uitgeven met een "maybe"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaerel

Thaerel

|Waar Logica Stopt..|

Ja, opzich heb je een week lang om de raids te doen.. ik was na twee avondjes al klaar en moest daarna toch weer wachten tot de volgende week. Zou niet zoveel moeten schelen met DPS dan denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Probleem is dat ik door planning etc misschien 1 a 2 avonden per week LFR in kan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Thaerel schreef op maandag 06 mei 2013 @ 14:59:
[...]

Precies.. ik heb toevallig ook een paladin.. zou Blizzard ons haten? :X
Dan hebben ze vast ook een hekel aan priest, als er al iets dropped, dan is het voor al mijn specs waardeloos. Ga ik LFR in met mijn druid die ilevel 470 heeft, kom je er uit met 484 een avond later...

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-09 10:30
ik werd als Ret Pally overladen met loot dus ik denk dat het wel zou meevallen hoe erg we gehaat worden door Blizzard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
http://eu.battle.net/wow/...-dawn/Oregrinder/advanced -> 13 kills. 1 item gekregen die nuttig was. 1 die crap is.

http://eu.battle.net/wow/...argent-dawn/Askora/simple

had rond dezelfde aantal kills deze gear..

En mn warlock is eigenlijk mn alt /sigh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:47
Mja, in LFR blijft het gewoon echt een kwestie van RNG.

Verschil in gear tussen mains en alts wordt pas echt groter als je met je main normal + raids doet op regelmatige basis. (+ het feit dat normal/heroic gear flink wat ilevels hoger is als al die LFR troep ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Een geargap tussen main en alt is altijd irritant, maakt niet uit wat je doet. Of je moet jezelf beter vinden omdat je normals raid. Maar ja, dan is er meer aan de hand dan gear :P Tussen normal en LFR, of tussen heroic LFR, wat maakt het uit. Geargap is een geargap.

En na 2 uur en 5 minuten LFR pop. Yay >_>

[ Voor 65% gewijzigd door corset op 06-05-2013 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
lanerios schreef op maandag 06 mei 2013 @ 15:47:
aah, LFR haat, lang niet gezien <3 ook de reden dat ik gestopt ben met raiden. Vooral de mensen die het ook nog serieus menen :p

en geargap tussen main en alt is altijd irritant, maakt niet uit wat je doet. Of je moet jezelf beter vinden omdat je normals raid. Maar ja, dan is er meer aan de hand dan gear :P
Huh? Je zegt toch juist dat je LFR zo irritant vindt omdat je maar geen gear krijgt? LFR = RNG. Doe je niks aan...

En lees ik het goed dat IK de LFR haat? En dat IK me beter voel omdat ik toevallig normals raid? Ik snap er weer helemaal niks van... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
hulkie schreef op maandag 06 mei 2013 @ 15:50:
[...]

Huh? Je zegt toch juist dat je LFR zo irritant vindt omdat je maar geen gear krijgt? LFR = RNG. Doe je niks aan...

En lees ik het goed dat IK de LFR haat? En dat IK me beter voel omdat ik toevallig normals raid? Ik snap er weer helemaal niks van... O-)
Had een heel verhaal, maar laat maar. Kansloze discussie met dit soort volk, wat ook echt alles bloed serieus neemt. Mensen nemen ook alles veels te serieus <3

Even iets anders, Curse probeert iedereen die WoWdb door de strot te rammen, gebruikt iemand die ook?

Edit 2: Wipe 6 op de trash in Hof.. nog niet eens bij de boss /cry

[ Voor 44% gewijzigd door corset op 06-05-2013 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
lanerios schreef op maandag 06 mei 2013 @ 15:55:
[...]

opmerkingen als "LFR troep" e.d. insinueren anders aardig wat.

Maar goed, Normals en heroic zijn geen RNG? sinds wanneer dan. En sorry hoor, dus omdat het RNG is mogen we er niks over zeggen? le sigh

Altijd de normal raiders

Trouwens, zou dolgraag in normals willen raiden. Maar een guild die niet derp is (dus geen random pullende healers etc) is erg lastig op Argent Dawn. We hebben een zooi goeie guilds, maar die raiden echt elke avond, en dat is lastig in te plannen :P

Neh, geef mij maar LFR, zelf in te plannen en te doen. En tsja, soms irritant. En dat zeg ik dan, raar he?

Even iets anders, Curse probeert iedereen die WoWdb door de strot te rammen, gebruikt iemand die ook?
Hmm, lijkt weer op discussies van een aantal maanden geleden voor je hier stopte met posten ;) Take a chillpill en vat niet alles op als een persoonlijke aanval.

Normals en Heroics zijn inderdaad minder RNG dan LFR. Dit om de simpele reden dat groepen die normal en heroic raids doen over het algemeen hun raidteam zo goed mogelijk willen gearen om als groep sterker te worden. DKP, loot council, /roll voor wie iets nodig heeft, common sense, etc. etc. zorgt ervoor dat de loot die dropt zo effectief mogelijk wordt verdeeld.

Dus poppetje A krijgt niet 10 keer hetzelfde headpiece terwijl poppetje B en C nog nooit een headpiece hebben zien droppen.

In LFR wordt hier niet naar gekeken... Als je 'mazzel' hebt krijg je 10 keer hetzelfde item, als je pecht hebt dropt er nooit iets. RNG = RNG

Je geeft flink af op normal raiders, maar zou er zelf dolgraag één zijn... (Tja?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Normal raiders in mijn ogen zijn ook totaal anders :) inderdaad, Loot Council is the way to go voor normals. Ze zouden bij LFR gewoon een check moeten hebben "is it an upgrade? No, give next item" etc etc

zodat je tenminste nog goede gear krijgt.

Wipe 7 >_> nog niet bij eerste boss.

5 minuten break aangekondigd om tactics te bespreken, en flasks te halen.. in LFR :(

Zou bijna de groep uitgaan, maar met 2 uur wacht tijd toch maar niet.

[ Voor 28% gewijzigd door corset op 06-05-2013 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

lanerios schreef op maandag 06 mei 2013 @ 16:06:

Wipe 7 >_> nog niet bij eerste boss.

5 minuten break aangekondigd om tactics te bespreken, en flasks te halen.. in LFR :(

Zou bijna de groep uitgaan, maar met 2 uur wacht tijd toch maar niet.
En daarom is LFR idioot.... gemaakt als free epic lootfest en dan nog weten de meeste idioten niet een boss/trash te clearen... bah!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Jep.. zijn nu bij de boss, maar die gaat ook echt crap. Maar ja, alleen deze nog en dan naar deel 2 >_< I will survive!

Boss dood zonder wipe, maar de trash erna? Tanks leaven group halverwege pull, en alles dood haha. Tijd voor mij om ook maar vanavond te regearen/reforgen naar Holy

[ Voor 41% gewijzigd door corset op 06-05-2013 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jooz
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-03-2023
@lanerios, wat voor een class speel je en welke faction? Wij als guild die 2 à 3 x raiden in de week zitten nu op 10/12 en HC modes komen er aan. Hebben genoeg tanks (3, en dps 13-14) om evt. dropouts op te vangen maar missen nog een extra healer!

Vanavond progress op Twins en met een beetje geluk Lei Shen, donderdag Jin'rokh HC time, about time!

"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 10:48
lanerios schreef op maandag 06 mei 2013 @ 16:13:
Jep.. zijn nu bij de boss, maar die gaat ook echt crap. Maar ja, alleen deze nog en dan naar deel 2 >_< I will survive!

Boss dood zonder wipe, maar de trash erna? Tanks leaven group halverwege pull, en alles dood haha. Tijd voor mij om ook maar vanavond te regearen/reforgen naar Holy
ToT Lfr is echt om te huilen, zit nu mijn priest te gearen maar gaat niet echt snel.
Zit nu echt te twijfelen tussen monk of priest, allebei zijn zeer leuk om te spelen, maar met priest kan je altijd offspec ranged dps gaan wat ook heel erg handig is.

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die mij een update kan geven over de PvP status (arena) van WoW op het moment? Ervaringen van alle rating is welkom. Ben benieuwd of ik weer terug zal komen of niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
@Jooz -> Alliance, heb een warlock met 492 oid die ik aan het gearen ben. En een Holy pala met full crafted blue set die ik vanaf vandaag ga gearen :)

@Kivan. Dit was Heart of Fear, dat is nog het erge. Alles slaat daar als een wet noodle :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
lanerios schreef op maandag 06 mei 2013 @ 15:35:
http://eu.battle.net/wow/...-dawn/Oregrinder/advanced -> 13 kills. 1 item gekregen die nuttig was. 1 die crap is.

http://eu.battle.net/wow/...argent-dawn/Askora/simple

had rond dezelfde aantal kills deze gear..

En mn warlock is eigenlijk mn alt /sigh
Waarom heb je eigenlijk tank boots in je retri specced paladin? Je had als quest reward toch ook de Angerforged Stompers kunnen kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Mijn eigenlijke idee was prot te gaan. Maar de abuse die tanks in LFR krijgen heeft er voor gezorgd dat ik dat niet heb gedaan :) Dus daarom die boots.

Was vergeten wat voor werk regearen was. Nu de statweights vinden van Holy en gaan reforgen ><

[ Voor 24% gewijzigd door corset op 07-05-2013 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whigger
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-11-2024
lanerios schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 08:33:
Maar de abuse die tanks in LFR krijgen heeft er voor gezorgd dat ik dat niet heb gedaan :) Dus daarom die boots.
This! Al tank ik zelf vrolijk verder ;)

Gisteren weer eens LFR ingedoken met m'n alt protection paladin na een week vakantie. LFR is en blijft hilarisch. Ik tank Primordius dead center in het begin en, natuurlijk zou ik bijna zeggen, volgde al snel de discussie in /s:

- "kite it ffs".
- "Why should I kite it when there is no need yet?"
- "you have to kite it always!"
- "Do you really, and I mean really, want me to give you the tactic rundown here?"

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaerel

Thaerel

|Waar Logica Stopt..|

whigger schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 09:49:
[...]

This! Al tank ik zelf vrolijk verder ;)

Gisteren weer eens LFR ingedoken met m'n alt protection paladin na een week vakantie. LFR is en blijft hilarisch. Ik tank Primordius dead center in het begin en, natuurlijk zou ik bijna zeggen, volgde al snel de discussie in /s:

- "kite it ffs".
- "Why should I kite it when there is no need yet?"
- "you have to kite it always!"
- "Do you really, and I mean really, want me to give you the tactic rundown here?"

_/-\o_
Haha, ik vind tanken supervet.. maar dit is precies de reden dat ik geen raids wil tanken... Ik blijf wel lekker heroics tanken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
http://eu.battle.net/wow/...-dawn/Oregrinder/advanced

paladin done, nog geen gems, enchants of goede glyphs. eerst maar paar runs LFR doen om een idee te krijgen, en daarna verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Ook leuk in LFR is dat de kwaliteit van de tank aan zn health pool word gekoppeld.
Terwijl ik zelf tank in vol dps gear. Normal mode hiermee tank maar wel als "noobtank" wordt afgeschilderd omdat ik maar 550k hp heb.

En dan wel minder dmg pakken dan de meeste tanks en meer dmg doen dan een groot deel van de dps.
Ach ja. Ik houd het wel bij dps in LFR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
lanerios schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 10:19:
http://eu.battle.net/wow/...-dawn/Oregrinder/advanced

paladin done, nog geen gems, enchants of goede glyphs. eerst maar paar runs LFR doen om een idee te krijgen, en daarna verder
Je kan eens kijken of je dat spellcasting sword kan vinden in Dread Wastes. (Blade of the Poisoned Mind)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Thanks, ga ik gelijk voor kijken. De blauwe remade BS weapons gaan nu voor 21k op ARgent dawn. Wel grappig, ze verkopen totaal niet voor die prijs :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaerel

Thaerel

|Waar Logica Stopt..|

lanerios schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 10:26:
Thanks, ga ik gelijk voor kijken. De blauwe remade BS weapons gaan nu voor 21k op ARgent dawn. Wel grappig, ze verkopen totaal niet voor die prijs :p
Ik ga mijn andere paladin ook maar eens naar 90 levelen.. ik ga toch geen andere class spelen dan mijn mage en paladin.. Misschien is holy paladin ook wel wat voor mij! Laat ff weten hoe het je bevalt en of het moeilijk is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whigger
_Peter2_ schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 10:24:
[...]

Je kan eens kijken of je dat spellcasting sword kan vinden in Dread Wastes. (Blade of the Poisoned Mind)
Reward van Arena of Annihilation scenario is ook snel en makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Klopt, maar die quest kan maar een maal en volgens mij heeft hij het zwaard daarvan voor zijn retri spec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Jep, zwaard al gekregen :p dus zit nu maar dat ding te campen terwijl ik wacht op LFR haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whigger
_Peter2_ schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 10:29:
[...]

Klopt, maar die quest kan maar een maal en volgens mij heeft hij het zwaard daarvan voor zijn retri spec.
Ah, in dat geval is een BoA een goed alternatief inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
Thaerel schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 10:27:
[...]

Ik ga mijn andere paladin ook maar eens naar 90 levelen.. ik ga toch geen andere class spelen dan mijn mage en paladin.. Misschien is holy paladin ook wel wat voor mij! Laat ff weten hoe het je bevalt en of het moeilijk is!
Ik ben ook wel benieuwd, heb belabberde holy gear, ben in cata wow weer binnengekomen, heb altijd holy gedaan, maar het valt me vies tegen, heb geen idee qua healing meer, heb laatst een poging gedaan als holy in wat normale MoP instances, maar dat viel me nog vies tegen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaerel

Thaerel

|Waar Logica Stopt..|

EelcoB schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 10:53:
[...]

Ik ben ook wel benieuwd, heb belabberde holy gear, ben in cata wow weer binnengekomen, heb altijd holy gedaan, maar het valt me vies tegen, heb geen idee qua healing meer, heb laatst een poging gedaan als holy in wat normale MoP instances, maar dat viel me nog vies tegen.....
Ja? Was het kut? Ik weet wel dat ik soms als DPS veel andere mensen zie die echt totaal niet op de tactics letten er daardoor veel dmg pakken.. lijkt me best wel irritant als healer... Heb eigenlijk nooit de ballen gehad om ook echt een healer te gearen.. Tank wel.. en ik moet zeggen dat ik dat ook super vind terwijl ik het eerst nooit "durfde".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
Thaerel schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 10:55:
[...]

Ja? Was het kut? Ik weet wel dat ik soms als DPS veel andere mensen zie die echt totaal niet op de tactics letten er daardoor veel dmg pakken.. lijkt me best wel irritant als healer... Heb eigenlijk nooit de ballen gehad om ook echt een healer te gearen.. Tank wel.. en ik moet zeggen dat ik dat ook super vind terwijl ik het eerst nooit "durfde".
Ik was erg slecht gegeared, geen enchants/gems, maar dan nog zou ik verwachten dat een normale, non heroic MoP instance met <90 chars te healen moet zijn, maar daar had ik met name al mana problemen, ik vlieg gewoon als een malle door mn mana heen, wat ik ook doe :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
EelcoB schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 10:53:
[...]

Ik had hetzelfde met mijn pally, ik ben van vanilla tot mid wrath holy geweest (2 button wonder) en toen wel genoeg gehad. Aan het begin van MoP dacht ik van ik maak mijn offspec holy. Maar ik zag echt even door de bomen het bos niet meer dus snel offspec weer naar prot gezet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
* dagboek *

Raiden in de guild op Ragnaros nu al weer ten einde.
Eerste week een 11/12 clear, deze week 1 dag een raid gehad met 3 pug's (waarbij een mage minder DPS deed dan ik als tank. 2de raiddag was al gecanceld en derde raiddag werd gistered gecanceled.

Message off the day : Geen raids meer --> 3 raiders die wel altijd op tijd waren gaan weg, dus zit nu samen met een maatje van mij in een dode guild.

Zitten er gotters op Ragnaros horde die een goede aanbeveiling hebben voor welke guilds er nog tanks/healers zoeken. In ieder geval in de range 8-10/12 cleared, zodat ze niet met hun focus al op heroics zitten te soinsen terwijl de rest gearwise nog niet zo ver is.
* einde dagboek *

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:27
Gisterenavond [Double Agent] binnen geharkt. Dat was overigens de 9e lvl 90 en een alt waar ik waarschijnlijk niets meer mee zal doen. Daarna toch maar weer even in de Dalaran Sewers gaan vissen voor die verrekte Giant Sewer Rat en Bingo!! Die is ook binnen.
Er is nog 1 fishing pet die ik moet opvissen. De Tiny Red Carp. Ik rust niet voordat die binnen is.
Ik denk dat ik mijn Shaman toch ga gearen. Die zit nu met random worldboss loots op ilvl 483. Kan ik net zo goed even doorgaan tot die in ieder geval in full epics staat. Dat betekent dus nog meer van die verrekte dailies doen. Ik ben eigenlijk vanaf MoP pas echt wat met mijn Shaman aan het doen. Wat is dat toch een leuke class om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
En op mn warlock maar de PVP rares aan het farmen. Wat zijn die makkelijk zeg als pet class. Totaal geen abilities om rekening mee te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
lanerios schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 12:20:
En op mn warlock maar de PVP rares aan het farmen. Wat zijn die makkelijk zeg als pet class. Totaal geen abilities om rekening mee te houden.
pvp rares? heb volgens mij het eea gemist? doe verder weinig met pvp, maargoed, welke mobs bedoel je dan, en wat kan je dr mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
van Operation shieldwall, droppen brawler invites en wat PVP trinkets. Ow en 250 honor per kill, zit al op 2500 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
lanerios schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 12:25:
van Operation shieldwall, droppen brawler invites en wat PVP trinkets. Ow en 250 honor per kill, zit al op 2500 :P
Ah zo, dus als je wil pvp'en kan je daar nog wat spul vandaan halen, is zoiets een beetje te doen met een melee class, of heb ik daar mn hunter voor nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Makkelijk, ze hebben 4.3 miljoen HP oid. Wel opletten met de caster, die chained je en doet dan een uber AOE. Dus daar moet je uit kunnen rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
O ja, WTF je hebt maar X HP, en je bent in volledige DPS gear kicks,
ben na week 1 ToT overgegaan op volledig DPS, wacht liever 40 min, dan al gezeik over wat je beter had kunnen doen, hoeveel meer HP je had kunnen hebben etc.

tja veel saaier als dps, maar dat liever dan gezeur van 24 mensen die het allemaal beter weten.

qua gear gaat prima main zit nu op 502 bag lvl, 2alt op 498 de rest is wat minder lucky qua gear.
helaas nog maar 16 tokens, hoopelijk heb ik de quest done voor 5.3

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
DE reden dat mijn warlock nu een gnome warlock is en nu aan de zijde staat van mijn gnome rogue, gnome warrior en gnome death knight!

[ Voor 4% gewijzigd door Carthrax op 07-05-2013 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Carthrax schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:11:
DE reden dat mijn warlock nu een gnome warlock is en nu aan de zijde staat van mijn gnome rogue, gnome warrior en gnome death knight!

[video]
Ik ben niet zo van de gnomes, maar dat filmpje is serieus leuk. Ik ga er geen gnome voor starten. Eigenlijk wil ik er helemaal geen alt bij. Toch wel een erg geinig filmpje. Ik heb er van genoten. Thnx ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zo, Terrace aan het healen (LFR) en bevalt goed, mana is een issue. Maar 8x achter elkaar Light of Dawn kunnen casten vanwege back 2 back procs? Geweldig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Teunis schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:10:

qua gear gaat prima main zit nu op 502 bag lvl, 2alt op 498 de rest is wat minder lucky qua gear.
helaas nog maar 16 tokens, hoopelijk heb ik de quest done voor 5.3
Ik hoop dat ik nu niet heel slecht nieuws breng, maar na die 20 tokens moet je nog 12 andere tokens verzamelen... Deze keer krijg je ze alleen van de laatste 6 bosses. Oftewel, duurt nog langer dan die 20 ;) Moet er zelf ook nog 11 :'(

Wel krijg je na die 20 secrets of the empire je legendary gem. Maar om in 5.3 verder te gaan met de questline moet je dus wel eerst die andere 12 hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

Ben gelukkig op het moment al helemaal klaar daarmee,gister die staff "opgeladen" . de laatste boss ging zowaar na 2 wipes neer nadat ik mijn groepje ferm had toegesproken dat ze in de "swirly things" moesten gaan staan :P na 2x begrepen ze het :+
staff opladen inleveren en een banner erbij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
mrsar schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:26:
Ben gelukkig op het moment al helemaal klaar daarmee,gister die staff "opgeladen" . de laatste boss ging zowaar na 2 wipes neer nadat ik mijn groepje ferm had toegesproken dat ze in de "swirly things" moesten gaan staan :P na 2x begrepen ze het :+
staff opladen inleveren en een banner erbij :P
Dat is neem ik aan de Kirin Tor questline, niet de legendary questline? Of moet je als laatste stap toevallig nog een keer een staf opladen? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

IntToStr schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:28:
[...]

Dat is neem ik aan de Kirin Tor questline, niet de legendary questline? Of moet je als laatste stap toevallig nog een keer een staf opladen? :p
owja dat is kirin tor,maar die andere heb ik ook al klaar :P (krijg je die extra slot op speciale wapens geloof ik (nog-wat-touched)
raak soms een beetje in de war met al die dailies en spaar quests enzo :P haha

[ Voor 9% gewijzigd door mrsar op 07-05-2013 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
mrsar schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:40:
[...]

owja dat is kirin tor,maar die andere heb ik ook al klaar :P (krijg je die extra slot op speciale wapens geloof ik (nog-wat-touched)
raak soms een beetje in de war met al die dailies en spaar quests enzo :P haha
Sha touched wapens kun je in 5.1 raids krijgen. Als resultaat van de 5.1 legendary questline kun je een extra (normaal, prismatic) gem slot krijgen voor op je wapen.

In 5.2 kun je een legendary meta gem krijgen. Na die gem zijn er nog 2 quests: 12 titan runestones verzamelen en daarna nog een item van lei shen opvissen. Hierna start 5.3 gedeelte pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
IntToStr schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:24:
[...]

Ik hoop dat ik nu niet heel slecht nieuws breng, maar na die 20 tokens moet je nog 12 andere tokens verzamelen... Deze keer krijg je ze alleen van de laatste 6 bosses. Oftewel, duurt nog langer dan die 20 ;) Moet er zelf ook nog 11 :'(
Zucht, zover lijkt het er op dat 5.3 alleen maar praat quest is dus ach zo lang we maar klaar zijn voor final 5.4 patch lol (of zou er nog 5.5 komen)

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Teunis schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:46:
[...]

Zucht, zover lijkt het er op dat 5.3 alleen maar praat quest is dus ach zo lang we maar klaar zijn voor final 5.4 patch lol (of zou er nog 5.5 komen)
Ja, ziet er naar uit dat je in 5.3 alleen maar een beetje hoeft rond te vliegen en daarna een celestial challenge doen. Dan krijg je een ilvl 600 cloak :)

Ik neem voor het gemak maar even aan dat we straks in 5.4 uiteindelijk echt een legendary wapen zullen kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
omg.. heerlijk, net LFR queue gehad. MSV met Elegon. En echt de hele tijd een ragende shaman, paladin en andere shaman tegen me omdat ik slechtere healing deed. Laten we vergeten dat die shaman waar het om ging alleen maar ToT normal gear had, en ik blue crafted.

Uiteindelijk ben ik gekicked, maar ik heb me nog nooit zo vermaakt tijdens een LFR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
lanerios schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:43:
omg.. heerlijk, net LFR queue gehad. MSV met Elegon. En echt de hele tijd een ragende shaman, paladin en andere shaman tegen me omdat ik slechtere healing deed. Laten we vergeten dat die shaman waar het om ging alleen maar ToT normal gear had, en ik blue crafted.

Uiteindelijk ben ik gekicked, maar ik heb me nog nooit zo vermaakt tijdens een LFR
Tja, schijnbaar kom je op tijden dat andere mensen aan het werk zijn/studeren/op school zitten de meeste idioten tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-09 20:32
Hehe, ik ga straks voor t eerst met mn alt tankje LFR in (in normal/heroic 10 mans heal ik normaliter), wordt wel leuk met zulke bagger gear.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
haha, is altijd geweldig dit soort tuig :p

Trouwens, 4k honor! van alleen die PVP rares >< 250 honor per kill, dus ben al tijdje bezig. Nu maar kijken wat ik er mee doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

lanerios schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:43:

Mja.. je zou ook kunnen denken dat je waarschijnlijk met je crafted gear gecarried werd door de andere mensen en dat ze - buiten het feit dat ragen in LFR pointless is - nog niet eens ongelijk hadden...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Altijd weer eentje die over carryen begint <3

1.) ilevel was hoog genoeg voor MSV
2.) Zelfs met meneer egotrippende shaman healer dood (viel dood tijdens elegon. Dus is gewoon een faalhaas, is geen ander woord voor) redden we het makkelijk, ik was toen aan het 2 healen met een andere pala
3.) Dus omdat ik crafted heb, wordt ik gecarried? Oo die is nieuw
4.) Gecarried worden, geen probleem. Maar als iemand met fagjew en alles begint te schelden dan ga ik me amuseren, en dan is hij gewoon simpel vermaak. Misschien handige tip: Ik had het over scheldende, overreagerende shamans. niet over hoe ik of anderen wel of niet goed konden healen.

Buiten dat allemaal om. Gecarried worden in LFR? Hoe wil je dat zien dan? Gaan er mensen dood omdat er niet goed gehealed wordt? Nop. Gaan de bosses zonder issues dood? Jep, wat is dan het probleem? Ow nee, ik underperform iets in de eerste LFR die ik ooit heal op m'n pala. It happens, zo leer je.

En nee, ik voel me niet aangevallen. Ik wil gewoon all die nonsense van "you got carried lol noob" weg hebben uit LFR. Als het eenegzins moeilijk was, ja dan heb je een punt. Maar in LFR is niks moeilijk (misschien een kleine uitdaging bij Lei'shen, maar dat was het wel)

[ Voor 58% gewijzigd door corset op 07-05-2013 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
hmr schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 16:45:
[...]

Mja.. je zou ook kunnen denken dat je waarschijnlijk met je crafted gear gecarried werd door de andere mensen en dat ze - buiten het feit dat ragen in LFR pointless is - nog niet eens ongelijk hadden...
Ik kan ook met mijn pala in mn holy spec LFR in, omdat mn DPS set qua ilvl hoog genoeg is, mn holy gear bestaat uit meeste questrewards van tijdens het levelen.... Dan wordt je pas gecarried, ik wacht wel op 5.3, dan kan je loot voor een spec kiezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-09 20:32
LFR is er juist voor om "gecarried" te worden, om voor het eerst in een grote groep een bepaald class te spelen, lfr is zo makkelijk dat het ook weinig uitmaakt.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
dat en "carrying" is een term die al jaren nergens meer voor gebruikt wordt. Zodra je iets mindere gear hebt wordt je opeens "gecarried". Wel grappig hoe die termen opeens compleet betekenisloos zijn geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
lanerios schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 18:09:
dat en "carrying" is een term die al jaren nergens meer voor gebruikt wordt. Zodra je iets mindere gear hebt wordt je opeens "gecarried". Wel grappig hoe die termen opeens compleet betekenisloos zijn geworden.
Doelde er meer op dat ik met mn ilvl ~430 in holy spec ik gewoon lfr in kan als ik mn dps ilvl op orde heb. Dan lift je mee op de rest vd raid omdat je met je equipped ilvl eigenlijk daar niet thuishoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whigger
Mocht iemand nog een healer of tank nodig hebben voor wat dan ook, voeg me gerust toe: Thifyx#1470.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
LFR af op warlock.. 9 van allebei de legendary items voor de eerste stap >< just my luck

Toch wel erg.. ik heb nu vandaag al ongeveer 4 items voor honor gekregen, zonder er iets voor te doen qua PVP. Misschien even rebalancen?

[ Voor 44% gewijzigd door corset op 07-05-2013 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
lanerios schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 18:09:
Die term wordt gewoon nog gebruikt hoor, niks jaren zonder betekenis. Er worden nog zat mensen gecarried om te gearen en dergelijken. Snel gearen van chars die goed behulpzaam kunnen worden voor een raidgroup is een van de carry voorbeelden. Maarja, dat heb je als Pro Wijsneus natuurlijk nooit nodig, he?
Je kan het allemaal zo goed zelf en je weet alles....

[ Voor 4% gewijzigd door Poops_McGhee op 07-05-2013 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Gister nog even snel 520 VP gehaald voor de cap :), hopen dat de raid vanavond wat succesvoller is dan vorige week.. kan nu onderhand die wapen van horridon (8 kills + coins) nu wel gebruiken.. begin achter te lopen in DPS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
yay, de manier om de sigils makkelijker te maken in 5.3? ze droppen nu allebei in elke pre ToT lfr. wel een handige change eigenlijk. nu nog die quest aanpassen in krasarang, en alles werkt goed (op de meeste servers wordt die a change of command niet meer gedaan.) maar ja, openraid is er ook altijd nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Ik had zowaar loot in de raids van gisteren, normaliter ben ik plunderaar van de goudzakjes maar zowaar.
Met de gnome lock eerst de 2e wing van HoF in, asjemenou tier 14 gloves. Die klaar en ik mocht voor de eerste keer Terrace in.
Schnitzel! Eerste boss was al down dus beginnen met de draak. Vanaf daar kreeg ik bij elke boss wel iets. Nieuwe boots, een caster staff en een trinket. Ik stond perplex.
Na dit mocht ik direct al ToT in maar moest nog eerst reforgen/gemmen (moet nog steeds vond de gem te duur) en enchanten.
Maar al met al het meeste geluk qua drops wat ik ooit heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Carthrax schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 08:48:
Ik had zowaar loot in de raids van gisteren, normaliter ben ik plunderaar van de goudzakjes maar zowaar.
Met de gnome lock eerst de 2e wing van HoF in, asjemenou tier 14 gloves. Die klaar en ik mocht voor de eerste keer Terrace in.
Schnitzel! Eerste boss was al down dus beginnen met de draak. Vanaf daar kreeg ik bij elke boss wel iets. Nieuwe boots, een caster staff en een trinket. Ik stond perplex.
Na dit mocht ik direct al ToT in maar moest nog eerst reforgen/gemmen (moet nog steeds vond de gem te duur) en enchanten.
Maar al met al het meeste geluk qua drops wat ik ooit heb gehad.
Als je gems wilt hebben, laat maar weten. Ik kan alle mop gems maken. Uncut gems zijn een stuk goedkoper op AH vaak :)

Eens kijken of er vanavond nog wat thunderforged gear dropt in de raid. Ben benieuwd of het deze week beter gaat. Vorige week was echt een drama...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:45
Ik ben nu volop bezig met m'n verse level 90 (resto) shaman te gearen en dat gaat vrij vlot zo te zien.
Wat daar bij leuk is, is dat ik niet specifiek loottables overlopen heb om te zien welke boss wat dropped.
Dat vermijdt frustraties en levert vaker leuke verassingen op. M'n eerste run in scholomance was meteen goed voor wrists, shield en heal trinket. En zo heb ik uit elke instance wel wat gehaald :)

Daarnaast gaat het verzamelen van JP ook ontzettend hard waardoor ik al enkele PvP epics heb kunnen aankopen. Niet 100% ideaal voor PvE, maar het is zeker bruikbaar. Ook de Kirin Tor belt heb ik gekocht, om die te krijgen moest ik alleen maar de solo scenario's aflopen en een paar dailies aflappen.

Aan deze snelheid kan ik één van de komende dagen al LFR in (om uitgescholden te worden met mijn PvP gear? ;) ).

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Gelukkig hebben PVP stats geen invloed meer op budget. Dat maakt het gearen een stuk makkelijker.

Mijn warlock heeft ook een PVP helm en ring puur omdat ik maar niks anders kreeg uit LFR (en omdat ik ongeveer 4-5k honor per dag binnenhark).

Dus als je als healer wordt uitgescholden omdat je PVP gear hebt, zijn het meestal mensen die niet weten hoe dat systeem nu werkt :)

[ Voor 21% gewijzigd door corset op 08-05-2013 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Poops_McGhee schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 23:28:
[...]

Die term wordt gewoon nog gebruikt hoor, niks jaren zonder betekenis. Er worden nog zat mensen gecarried om te gearen en dergelijken. Snel gearen van chars die goed behulpzaam kunnen worden voor een raidgroup is een van de carry voorbeelden. Maarja, dat heb je als Pro Wijsneus natuurlijk nooit nodig, he?
Je kan het allemaal zo goed zelf en je weet alles....
So true...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik zie carryen als iets anders. Maar dat komt omdat ik het uit FFXI heb overgenomen. Daarin werd het gebruikt om iemand zo snel mogelijk te levellen, of te gearen zodat hij nuttig kon zijn voor de linkshell.
Dit gaat totaal, en dan ook echt totaal niet op in LFR.

Again, buiten LFR zal het vast wel allemaal roses en sunshine zijn, maar in LFR bestaat het gewoon niet. Sorry, maar als je Garalon solo kan doen, Stone guards solo kan doen, en alle andere bosses met 10 man, dan zitten er dus altijd 15 man voor lul mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Het is net als overhealing. Dat is iets uit vanilla wat nog steeds aanwezig is en van mij mag afsterven.
In de tijd dat we nog moesten chain potten etc. was het wat anders maar vaak is mana nu geen issue meer dus als je nog een HoTje wil zetten gewoon voor de zekerheid doe het maar lekker.

Ok bij sommige bossfights is het niet handig maar zodra er geen mechanic is die er misbruik van maakt en je hebt geen mana issues...heal away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
overhealing is gewoon iets wat door spelers wordt gebruikt om mensen aan te vallen. Er zijn inderdaad weinig (of geen) mana issues meer, als je je class een beetje kan spelen. Dus overhealing heeft ook bijna geen impact meer.
Dat en er zijn steeds meer debuffs "Will be removed above X health" waardoor je sneller overhealed.

Ik merk zelf echter bij m'n paladin dat ik echt moet oppassen met overhealing. Mijn mana is nog niet op zo'n niveau qua skill dat ik makkelijk wat extra spells eruit kan gooien. Dat is iets waar ik nog wel naar moet kijken

[ Voor 25% gewijzigd door corset op 08-05-2013 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
@Sabriel: Zuur man… Schiet niet echt op als je een guild joined die een week later stopt met raiden… @Mage die minder damage doet dan de tank. Dat is ‘the story of my life’. Onze Monk tank staat vrijwel elk gevecht 1 of 2 op de damage done (OP!).

Vorige reset heb ik voor het eerst sinds tijden zowel mijn mage en druid gecapped met VP. Vanavond is het tijd voor onze eerste tries op HC JinRokh, ben benieuwd! Morgen horen jullie wel hoe hard we gefaald hebben!

Veel vrije tijd deze reset, dus misschien dat ik wat meer serieus aan de oomkin gear kan werken.
Pagina: 1 ... 12 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.