Altijd weer eentje die over carryen begint
1.) ilevel was hoog genoeg voor MSV
2.) Zelfs met meneer egotrippende shaman healer dood (viel dood tijdens elegon. Dus is gewoon een faalhaas, is geen ander woord voor) redden we het makkelijk, ik was toen aan het 2 healen met een andere pala
3.) Dus omdat ik crafted heb, wordt ik gecarried? Oo die is nieuw
4.) Gecarried worden, geen probleem. Maar als iemand met fagjew en alles begint te schelden dan ga ik me amuseren, en dan is hij gewoon simpel vermaak. Misschien handige tip: Ik had het over scheldende, overreagerende shamans. niet over hoe ik of anderen wel of niet goed konden healen.
Buiten dat allemaal om. Gecarried worden in LFR? Hoe wil je dat zien dan? Gaan er mensen dood omdat er niet goed gehealed wordt? Nop. Gaan de bosses zonder issues dood? Jep, wat is dan het probleem? Ow nee, ik underperform iets in de eerste LFR die ik ooit heal op m'n pala. It happens, zo leer je.
En nee, ik voel me niet aangevallen. Ik wil gewoon all die nonsense van "you got carried lol noob" weg hebben uit LFR. Als het eenegzins moeilijk was, ja dan heb je een punt. Maar in LFR is niks moeilijk (misschien een kleine uitdaging bij Lei'shen, maar dat was het wel)
[
Voor 58% gewijzigd door
corset op 07-05-2013 16:59
]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."