Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 276 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 18 Laatste
Acties:
  • 48.385 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Zo, Mists of Pandaria voor 5 euro gekocht, nu nog cataclysm ergens goedkoop vandaan halen en mn RAF account heeft weer genoeg voorlopig.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Dit weekend mijn hunter naar iLvl 460+ gekregen zodat ik de eerste LFR's in kan.
Zondag had ik een beetje tijd, dus eerst MV ingegaan. Eerste wing volledig kunnen doen: 2x loot gekregen in totaal (met 6 rolls): 2x dezelfde belt bij Spiritmender (die geen upgrade was over de belt van Oondastra).

2e wing nog in gegaan, maar voor Will of the Emperor de raid verlaten omdat mijn ouders op visite kwamen.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Brainscrewer schreef op zondag 28 april 2013 @ 23:57:
Hele avond lopen wipen op Durumu, wat een poepgevecht ;(. Tegelijkertijd die beams + life drain = hele raid zowat dood. Raid krijgt ook super harde klappen terwijl het toch wel mee zou moeten vallen. Tanks (DK + druid) krijgen ook klappen waar je u tegen zegt...
Het grootste probleem waarschijnlijk is dat de tank niet wordt overheald.
Dit betekend dat de DOT op de tank blijft tikken, dan krijg je de tweede erbovenop. Dus DOT blijft tikken voor dubbele damage nu. Ik zou aan de tank vragen om iets meer communicatie. DOT up/ DOT clear bijv.

* dagboek *
Na mijn trasfer zitten we nu op 9/12N, hopelijk vanavond 12/12, en volgende week beginnen met HC. Moielijkste tot op heden met de iron QON, zijn de whirlwinds. In LFR maar full DPS gegaan aangezien we 4 bosses met 1 tank doen, en mijn DPS nog niet echt denderend is. Mijn DPS is zo rond de 70k DPS met offspec-gear terwijl onze beste DPS-ers zo rond de 140k DPS doen, bij requitment moet je na 5min min 100K DPS kunnen doen voor een trial, gelukkig hoef ik daar als tank "nog" niet aan te voldoen :p

Maar wat is iedereen bang voor Lei-shin in LFR. Baas 10 & 11 waren 1-shots. Daarna verlieten 19 !! spelers de raid, sta je daar met 6 man. Komen 19 nieuwe mensen, verlaten er meteen weer 17 de raid. Na 10min wachten maar opgegeven en ook maar de raid verlaten. Daarna met mijn priest maar LFR in gegaan, langzaam maar eens proberen om mijn healing spec op orde te gaan krijgen.
* einde dagboek *

Tot op heden nog geen spijt van mijn transfer/faction van ER alliance naar Ragnaros Horde.

[ Voor 43% gewijzigd door sabriel op 29-04-2013 12:53 ]

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online
Ik heb net een beetje zitten rekenen.. Ik denk dat ik met juiste reforges en andere gems zo rond de 11.500 critrating kan komen. Is dit alweer genoeg voor FIRE?

Frost heb ik aardig in de vingers en zorgt voor leuke controlled burst, maar fire is toch de betere spec als je gear er rijp voor is volgens mij. Zit zo rond ilevel 516 trouwens...

Ik vraag dit omdat ik denk dat fire beter is voor Jin Rokh HC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
5 stacks determination voor Garalon.. wat is er aan de hand tegenwoordig Oo

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Wat mij opvalt bij Galaron is dat mensen de cirkel onder z'n lijf een ideale plek vinden voor een klein beetje schaduw. Alsof het weer in Pandaria soms wat tropisch aanvoelt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Dat was dus het erge.. er waren maar 2 crushes, ik snap echt niet wat er fout ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Nu online
lanerios schreef op maandag 29 april 2013 @ 13:39:
Dat was dus het erge.. er waren maar 2 crushes, ik snap echt niet wat er fout ging.
Alle healers /afk /follow/ thee zetten/ ramen lappen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
denk het haha. Ging echt nergens over.. heb hem trouwens 3x moeten killen in LFR voordat ik een LFR kreeg met alle bosses :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

mrsar

waar een sar is,is een wodka

sabriel schreef op maandag 29 april 2013 @ 12:46:
[...]

Maar wat is iedereen bang voor Lei-shin in LFR. Baas 10 & 11 waren 1-shots. Daarna verlieten 19 !! spelers de raid, sta je daar met 6 man. Komen 19 nieuwe mensen, verlaten er meteen weer 17 de raid. Na 10min wachten maar opgegeven en ook maar de raid verlaten. Daarna met mijn priest maar LFR in gegaan, langzaam maar eens proberen om mijn healing spec op orde te gaan krijgen.
* einde dagboek *

Tot op heden nog geen spijt van mijn transfer/faction van ER alliance naar Ragnaros Horde.
ik herken het. er zijn schijnbaar teveel tactics bij deze boss voor veel mensen :P terwijl het redelijk simpel is als je het eenmaal weet (zoals met alles) wat ik vooral veel fout zie gaan is dat mensen naar de verkeerde hoek gaan dan dat was aangewezen,had het ook afgelopen week...opeens geen healer...of iemand loopt met een debuff op em naar een ander gedeelte waardoor die in 1x heel veel dmg pakken en mooi dood liggen te zijn xD
wat je ook veel ziet in de chat : only 4 more wipes for max buff so we can do it xD

nee mensen letten niet op / luisteren niet al had ik laatst wel een 1-shot omdat we in totaal met 2 guilds de lfr groep vulden,iedereen luisterde en wist wat iedereen moest doen,werkte geweldig :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Nu online
mrsar schreef op maandag 29 april 2013 @ 14:16:
[...]

ik herken het. er zijn schijnbaar teveel tactics bij deze boss voor veel mensen :P terwijl het redelijk simpel is als je het eenmaal weet (zoals met alles) wat ik vooral veel fout zie gaan is dat mensen naar de verkeerde hoek gaan dan dat was aangewezen,had het ook afgelopen week...opeens geen healer...of iemand loopt met een debuff op em naar een ander gedeelte waardoor die in 1x heel veel dmg pakken en mooi dood liggen te zijn xD
wat je ook veel ziet in de chat : only 4 more wipes for max buff so we can do it xD

nee mensen letten niet op / luisteren niet al had ik laatst wel een 1-shot omdat we in totaal met 2 guilds de lfr groep vulden,iedereen luisterde en wist wat iedereen moest doen,werkte geweldig :)
Heb hem expres nog niet gedaan ookal heb ik er een quest om te voltooien.

Gister dacht ik die na onze eerste normal kill even te completen. Miste ik de staff om in zijn lijf te planten... :'(
Even kijken waar ik die vandaan moet halen dus maar... Maargoed, we killen hem vast nog wel een keer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-09 00:10
1e horde avontuur begonnen !, me priest horde gemaakt lvl 85 en nu op naar 90 :).

Bennieuwd!

EDIT : trouwens heerlijk deze dingen tegenwoordig met IDEAL kunnen ! wat een verbetering

[ Voor 32% gewijzigd door Mektheb op 29-04-2013 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 10:48
Mektheb schreef op maandag 29 april 2013 @ 14:21:
1e horde avontuur begonnen !, me priest horde gemaakt lvl 85 en nu op naar 90 :).

Bennieuwd!

EDIT : trouwens heerlijk deze dingen tegenwoordig met IDEAL kunnen ! wat een verbetering
Horde vind ik nog steeds het leukst, alleen niemand die ik ken speelt erop en daarom bebn ik jammer genoeg alliance

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Council of Elders Heroic 10 man kill video:

Iceblock = OP :>

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Onze clear raid aan het streamen op: http://www.twitch.tv/unain
Alles werkt nu als het goed is :).

Edit: Woops ik was de laatste reactie had die moeten editen :X

[ Voor 25% gewijzigd door Jerry op 29-04-2013 20:25 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog mensen hier op Outland alliance rond ~1700 rating die zin hebben om 3v3 te doen met mijn mage?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2013 03:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Gisteren ben ik met al mijn chars de guild verlaten. Ik verwacht vanavond een invite tot de nr 3 guild van mijn realm waar ik op speel \o/. Kijken of ik dan eindelijk weer eens op vatsoenlijk niveau kan raiden.

Ik werdt zolangzamer hand depressief van het LFR niveau wat ik in de guild had. Op een enkeling na zijn het totaal geen raiders. Totale chaos omdat iedereen door elkaar heen praat op Vent, mensen totaal niet doen wat de raidleader zegt.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:48
Na 3 dagen zoeken en proberen eindelijk gisteren een Nalak pug gevonden :p Nu heb ik ook m'n legendary gem binnen *O* Heb alleen nog steeds geen helm uit ToT -O- :'(

Omdat het kan heb ik ook maar een 502 ilvl wapen gecraft met m'n lightning steel ingots. Je moet er toch wat mee doen he. Voor 9k wat Living Steel gekocht en nu maar hopen dat ik het wapen voor een leuk prijsje kan verkopen :)

Ik dacht uit verveling maar mee te gaan met een pug naar ToES (was wel klaar met koningsdag...), maar nu weet ik weer dat ik blij moet zijn in een guild te zitten waar ze ten minste een idee hebben wat ze doen. Kijken naar oranje op tv was nog minder erg achteraf :p

Eens kijken of we met de guild Durumu plat kunnen krijgen deze reset. Aangezien er nogal wat personen "moeite" hebben met dit soort zaken hoop ik maar dat het ook goed komt als we niet allemaal in leven zijn na de maze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Nu online
Zo, heb gister toch mijn mage richting fire gegemmed en reforged. Ik hoop dat self buffed 37,xx % crit genoeg is om een beetje fatsoenlijk mee te komen...

Questen gaat in ieder geval een stukkie minder makkelijk als in frost spec.

Vanavond zijn een paar key players helaas niet bij de raid. Ik hoop dat de 2 nieuwe mensen wel mee kunnen, met een beetje mazzel komen die dan ook up-to-speed voor de raid qua gear!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Ik kreeg zowaar na al heel wat bars gemaakt te hebben een Transmute Master crit op Living Steel. Ja ja nu 2x een living steel bar ipv de normale 1. Het loont echt om transmute master te zijn :S

Mijn mage uiteindelijk ook LFR ready gekregen en door MSV heen gehaald en zoals het voor mij altijd is alleen maar gold.
Daarna met mijn paladin nog maar even de eerste wing van ToT gedaan. Een pug from hell weer. Bij Horridon verlieten beide tanks tijdens het gevecht het strijdveld, lekker dan. Dus weer bijna 30 minuten in de queue om poging 2 te kunnen doen. Mensen gaan weer in Cataclysm mode lijkt het wel, het gezeur wat ik dacht dat weg was begint weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
De afgelopen dagen niet veel achter de pc gezeten. Gisterenavond nog even een paar uurtjes een nieuwe Shaman aan het levelen voor [Double Agent]. Ik was daarvoor eerder al eens een Druid begonnen, maar die staat op een andere server (=geen heirlooms).
Voorheen was ik altijd zwaar overtuigd Horde speler, maar ik moet zeggen dat de Alliance kant op de huidige server best meevalt. Misschien hou ik deze ally Shaman wel, nadat de achievement klaar is.
Het is in ieder geval wel grappig om weer eens vanaf scratch te beginnen (okee, met looms) en zonder geld toch proberen om zo goed mogelijk te levelen. Geen grote geldpot waar je lekker van kunt meegenieten, dus het zal wel even duren voordat deze Shaman kan vliegen en dergelijken.
Shaman is nu lvl 44. De quests zijn zo vreselijk generfd, maar toch wel leuk om eens de Alliance kant te doen. Ik heb dan wel 0,0 idee van hoe die Alliance quests voorheen waren. Best wel suf als je al zolang speelt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda
  • Laatst online: 25-12-2023

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Sinds kort weer begonnen. Sprong eerst op me priest, waarmee ik healde in cata. Maar na een instance te hebben gehealed (Zelfs zonder addons) dacht ik toch, laat ik maar eens wat anders nemen.
Komt omdat het precies hetzelfde aanvoelde als in cata en het, voor normal instance, nogal saai was.
Misschien dat dat op hogere levels veranderd, maar kon me der op het moment niet toezetten.
Toen maar mijn lv80 rogue gelogged. Ondertussen 85 en in Pandaria bezig, een ding wat me opvalt aan rogue is dat elke spec toch nog net iets anders speelt en ik het gevoel krijg dat ze beetje overpowered lijken (Totdat ik een Warlock tegen kwam in full blues, die gewoon even 50k dps deed in een instance, was een cata instance).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Nu online
Ben het afgelopen weekend weg geweest dus 4 dagen zonder WoW en zonder problemen doorstaan.
Weer een bevestiging voor mij dat het een hobby is en geen verslaving :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
Carthrax schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 14:07:
Ben het afgelopen weekend weg geweest dus 4 dagen zonder WoW en zonder problemen doorstaan.
Hehe, dat heb ik gelukkig ook niet, het blijft een hobby. Laatste tijd veel bezig via openraid, de oudere raids, ulduar, icc. En uiteraard ook nog mn laatste pvp achievement voor childrens week, voor mn violet proto drake

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46

hmr

Ik wil ook ToT Normal raiden :((

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Nu online
hmr schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 15:09:
Ik wil ook ToT Normal raiden :((
Ontslag nemen en een minder veel eisende parttime baan nemen! /3

Of gewoon, zoals ik, een guild joinen die maar 2 avonden per week raidt en toch niveau weet te halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Beetje lopen rotzooien met transmog op mijn druid:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2ENWpSp.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZjCjf5W.png

Nu alleen nog even geluk hebben met een fistweapon als transmog (die van hyjal of shattered halls) :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-06 18:59
http://worldoflogs.com/reports/qfy390sd1v6abibc/

Logs van onze laatste raid, met 3 tries op Durumu.

Iemand nog adviezen nav de logs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 06:01
Carthrax schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 14:07:
Hehe, ik vraag me dan wel af: zou een 'echte' verslaafde nu echt niet zonder kunnen gedurende bijvoorbeeld die 4 dagen? Lijkt me sterk dat er echt gamers zijn die niet vier dagen zonder WoW kunnen of elke andere game.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Brainscrewer schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 23:19:
http://worldoflogs.com/reports/qfy390sd1v6abibc/

Logs van onze laatste raid, met 3 tries op Durumu.

Iemand nog adviezen nav de logs?
Enige wat ik kan zeggen is 'damn... die DK pakt veel dmg'.

De druid zie ik zo niets verkeerd doen.. goed z'n dmg is wat aan de lage kant, maar hij krijgt ook heel weinig schade :)

Jullie dps is iets lager dan op onze eerste kill (welke afgelopen zondag was),
530k raid dps tegen 630k.

Damage taken ligt in jullie geval ook iets hoger, 165k tegen 155k
En ook in de healing done ligt het verschil erg dicht bij elkaar, 143 tegen 147k.

Zelf zie ik in de damage taken graphs wel hele hoge pieken bij jullie, doen jullie de color phase wel snel genoeg? Vlak voor de beams actief worden zie je waar de 3 adds zijn, op die manier kun je er heel snel doorheen en voorkom je dat je hoge debuff stacks krijgt. Dat lijkt me ook het enige.

Daarnaast zag ik in de damage spike the 'flash freeze' van de azure fog :) die wil je natuurlijk niet vinden.. ook deze toont vlak voordat de phase actief word waar hij is, zodat je deze kunt ontwijken :).

Kwestie van oefenen zou ik zeggen en jullie hebben een kill

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Nu online
Freaky Maus schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 23:34:
[...]

Hehe, ik vraag me dan wel af: zou een 'echte' verslaafde nu echt niet zonder kunnen gedurende bijvoorbeeld die 4 dagen? Lijkt me sterk dat er echt gamers zijn die niet vier dagen zonder WoW kunnen of elke andere game.
Je zou ze de kost moeten geven, die gasten die zoveel spelen dat ze de wereld voor een druif aanzien. Dat zou best nog wel eens een kostbare aangelegenheid kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Gisteren was een totaal verspilde avond. Had me vrijwillig als reserve opgegeven voor de raid omdat ik toch geen gear nodig heb. In plaats daarvan maar weer een poging tot helm verkrijgen gedaan om m'n legendary gem in te stoppen. LFR groep was weer geweldig... Maar weer een coin ingezet op tier helm kans. Win ik WEER die boots :( 50% kans op tier token, al 3x de boots gewonnen :( Ook geen nieuwe legendary items. Deze nieuwe krijg je alleen van de laatste 6 bosses, dus zal wel een heel aantal weken gaan duren.

Daarna had de raid me toch nodig. Aangezien we in LFR al 2x waren gewiped op Lei Shen nog vóór de transitie leek me dat een welkome afwisseling... Kom ik gewoon in het volgende wipe fest terecht :S Een uur lang gestuntel op Tortos. Baalde er wel van, net als een paar andere guildies. Totale tijdverspilling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Gister een lekkere avond gehad, laatste deel van LFR gedaan, en alle bosses one-shot (ook Lei Shen).

Exalted geworden met kirin-tor offensive (eindeljik verlost van die daily's),
De eerste twee bosses in ToT neer het 2de team van de guild die ik gister gejoined ben.
En MSV als een bezetene gecleared (waarbij op de derde boss we spirit realm keihard negeren).

Eindelijk een guild waarmee ik op gewenst niveau kan raiden :)
Helaas ben ik geen loot rijker geworden, alleen maar gold.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Nu online
Grrrr sleutelbos kwijt met authenticator daar aan. Ziet er naar uit dat het een avondje bellen met Blizzard gaat worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Daarom gebruik ik tegenwoordig een mobile authenticator. Je maakt eenmalig een screenie van de instellingen (SN ed.) en kunt dan altijd je authenticator herinstalleren, ook op een ander toestel, zonder de kans te lopen dat je spontaan Blizzard moet bellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Kun je trouwens zowel een fysieke als mobile authenticator aan je account koppelen, zodat je één van de twee gebruikt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Nope. Kunt maar 1 authenticator aan je account hangen. Ik had dat ook graag anders gezien :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
detheavn schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 11:04:
Daarom gebruik ik tegenwoordig een mobile authenticator. Je maakt eenmalig een screenie van de instellingen (SN ed.) en kunt dan altijd je authenticator herinstalleren, ook op een ander toestel, zonder de kans te lopen dat je spontaan Blizzard moet bellen :)
Zal ik ook nog moeten gaan doen als ik mn HTC One ooit binnenkrijg, heb me nooit verdiept in het verplaatsen van de authenticator, kwestie van die instellingen overnemen, en hij is zo te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Nu online
Gisteren niet veel gedaan. Enkel Oondasta gedaan en een Neck geloot, met muntje. Leuk, maar laat ik nou net eergisteren een 522 Neck van mijn VP's hebben gekocht..... Jammer, maar helaas.
Verder nog even aan het levelen geweest met mijn Alliance Shaman en wat AH gedaan om centen te verdienen. Mijn Shaman zit nu in een of andere leveling guild waar de gchat enorm dood is. Begon al te twijfelen of ik niet in een RP guild zit die als thema "doofstom" heeft. Maarja, perks is perks, dus dat maakt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Nu online
EelcoB schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 12:16:
[...]

Zal ik ook nog moeten gaan doen als ik mn HTC One ooit binnenkrijg, heb me nooit verdiept in het verplaatsen van de authenticator, kwestie van die instellingen overnemen, en hij is zo te installeren?
Gewoon je oude via je accountinstellingen verwijderen en een nieuwe installeren. Ging bij mij heel makkelijk toen ik overstapte op een WP8 toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Nu online
Carthrax schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 10:57:
Grrrr sleutelbos kwijt met authenticator daar aan. Ziet er naar uit dat het een avondje bellen met Blizzard gaat worden :(
Die gasten daar zijn zo flexibel als een looie deur. Echt een verschrikking om daar service te moeten krijgen. Je kan alvast een copie van je legitimatie gaan maken, als je het antwoord op je geheime vraag niet meer weet. Zit er niet een optie in de Bnet account pagina? Volgens mij kan je daar al een begin maken om de zaak sneller af te handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een lange tijd van afwezigheid ook maar weer eens mijn account geactiveerd!
Gelijk maar weer even de BG-tjes ingedoken om te gearen en het viel mij op dat zelfs met matige gear je nog een heel eind komt, ok je moet wel je best doen maar kan nog aardig mijn mannetje staan als paladin, nu inmiddels alweer 8 items gefarmed en je merkt het verschil wel goed, ben van support speler nu steeds meer en meer puur offensief aan het spelen, hebben ze de paladins gebuffed ofzo?
Poops_McGhee schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 12:20:
[...]

Die gasten daar zijn zo flexibel als een looie deur. Echt een verschrikking om daar service te moeten krijgen. Je kan alvast een copie van je legitimatie gaan maken, als je het antwoord op je geheime vraag niet meer weet. Zit er niet een optie in de Bnet account pagina? Volgens mij kan je daar al een begin maken om de zaak sneller af te handelen.
Andersom is het ook wel fijn dat ze zo moeilijk doen toch? wat nou als iemand gegevens van je PC heeft ge-keylogged ofzo? daar zou ik ook niet blij mee zijn haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
Poops_McGhee schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 12:17:
[...]

Gewoon je oude via je accountinstellingen verwijderen en een nieuwe installeren. Ging bij mij heel makkelijk toen ik overstapte op een WP8 toestel.
Zal nog wel even duren voordat ie dr is.... heb de zwarte besteld. Over de AH gesproken, heb the undermine journal nude notifications ingesteld als bepaalde items duurder zijn dan x gold, dan kan ik bv met mn belt buckles mooi inspringen als de prijzen hoog zijn, toch weer leuk 800g verdiend met 2 belt buckles. Cards voor trinkets verkopen totaal niet ben ik al achter, gems raak je ook aan de straatstenen niet kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Poops_McGhee schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 12:17:
En dan altijd even je restore code opslaan:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/eAtsdOVs.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Nu online
Had nog wel vanochtend de LionHeart Executioner op de AH gezet voor een gigantisch bedrag om een paar minuten later iemand anders deze erop te zien zetten voor 20k minder :P
Ach ja, ik probeer het 3 keer daarna gaat ie naar mijn warrior die er in Crafted Dreadful gear wel heel bruut uit ziet!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7dyouYk.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Carthrax op 02-05-2013 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand op Outland alliance die binnenkort wat 2v2 wil doen? Zit nu rond ~1650 rating op m'n mage, wil proberen om 1700+ te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 12:34:

[...]

Andersom is het ook wel fijn dat ze zo moeilijk doen toch? wat nou als iemand gegevens van je PC heeft ge-keylogged ofzo? daar zou ik ook niet blij mee zijn haha
Dat is wel zo, maar ze kunnen ook wel een beetje te ver gaan. Ook al kan je alle soorten informatie verschaffen die je maar kan verzinnen, behalve dat ene antwoord wat je waarschijnlijk jaren geleden hebt ingevuld en niet meer weet, dan doen ze niks. Er mag wel een beetje flexibiliteit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Nu online
Sleutelbos terecht! De bos was terecht gekomen in een doos van "the root of all evil" --> Ikea!
Dus na het hele huis ondersteboven te hebben gehaald en uiteindelijk die doos gevonden te hebben jeej de sleutels en authenticator terug. De paniek was al behoorlijk ingeslagen (meer omdat mijn werk sleutels etc, er aan zaten :P)
Dus ga direct tegen de vrouw zeggen dat dit de schuld van Ikea was en niet van mijn slordigheid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Als ik m'n sleutelbos kwijt ben zit ie 9 van de 10 keer in een andere jaszak .... ja ... van dezelfde jas ...
Ik en mijn patroontjes :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

detheavn schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 14:02:
Als ik m'n sleutelbos kwijt ben zit ie 9 van de 10 keer in een andere jaszak .... ja ... van dezelfde jas ...
Ik en mijn patroontjes :p
Haha dat komt inderdaad bekend voor.

Zelf gisteren weer gaan raiden.. main healer ontbrak dus alles ge 2 healed. Normaal 3 healen we sommige gevechten.. die luxe was er nu niet. Voorbij tortos gekomen maar voor megaera hebben we toch echt de andere main healer nodig.

Zondag kijken of we voorbij animus komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jooz
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-03-2023
Verwijderd schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 13:13:
Iemand op Outland alliance die binnenkort wat 2v2 wil doen? Zit nu rond ~1650 rating op m'n mage, wil proberen om 1700+ te halen.
Als je geduld hebt en mij het een en ander wilt leren, sure!
Pvp niet veel omdat ik random BG's maar irritant vindt, veel van mijn gear koop ik met JP's.

Ik ben een rDruid.

Pm me even voor mijn battletag mocht je interesse hebben.

"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-09 14:31
ben eigenlijk benieuwd of er nog veel mensen nu beginnen met WOW? zouden er hele nieuwe servers zijn voor die mensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
jaydenjarno schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 16:09:
ben eigenlijk benieuwd of er nog veel mensen nu beginnen met WOW? zouden er hele nieuwe servers zijn voor die mensen?
Ik speel ondertussen zo'n anderhalf jaar. Redelijk nieuw dus. Helaas krijg je dan gewoon een lijst met honderden servers voor je neus om uit te kiezen met daarbij high, medium, low ernaast. Als nieuwe speler weet je totaal niet wat de consequenties zijn van die keuze op de langere termijn. Mijn keuze was simpelweg de server waar een paar vrienden op speelden toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

jaydenjarno schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 16:09:
Nee, er zijn geen 'hele nieuwe servers' voor mensen die net beginnen, meestal zijn er wel servers met de aanduiding 'new players', maar dit is omdat deze servers mensen nodig hebben volgens Blizzard (zitten wat minder vol dan de gemiddelde servers).

Overigens kan je ook onderzoek doen op http://www.warcraftrealms.com/eu_realmstats.php (niet de meest accurate informatie, maar geeft wel indicatie).

Mocht je vrienden hebben die ook WoW spelen, join hun. Maakt het er een stuk leuker om.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Heeft één van jullie al wat van die burning seeds gefarmed? Daarmee kan je als kitty hetzelfde uiterlijk krijgen als 't uiterlijk dat je van die flamescythe staff krijgt.

Ze schijnen bij de portal van Majordomo te liggen en je kan ze alleen als druid looten.

Vanavond ga ik het maar eens proberen mbv deze tip: "I can confirm that you can get it with minimal effort. Just have to do Alysrazor trash, pull her, get the flight buff and fly over to Majordomo's room.".
Ben benieuwd of dit lukt in +- 484 PvP gear.

edit:
Ik krijg t niet voor elkaar om al die adds in m'n ééntje te killen. Iemand misschien wat tips?

[ Voor 7% gewijzigd door temp00 op 02-05-2013 18:37 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
  • Laatst online: 09-09 09:28
Mensen die hier toevallig ervaring hebben met het steelseries Shift toesenbord met de keyset van WoW? en zo ja beviel hij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zo, level 38 geworden. Uurtje gespeeld, 22 naar 34, vanavond maar even naar 40 rammen >< 2x Druid is wel lekker snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White-Wolf
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-09 10:19
Ligt het aan mij of wordt het nu steeds rustiger op wow? Of ligt dat gewoon aan mijn server want op dit moment zijn er heel wat minder mensen.

Maar goed, nog een aantal keer LFR in gedoken en heel veel gold gekregen maar uiteindelijk toch de bijnodigde gear om naar HoF te gaan.

Ook heb ik mijn transmog set compleet, hoef ik niet meer AQ20 + AQ40 te farmen.
Heeft iedereen hier ook een transmog setje? Ik vindt het persoonlijk wel mooier om in een passende set rondt te lopen in plaats van allerlei soorten door elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 11:24
ik zorg voor de meeste van mijn toons iid wel voor een beetje een aardige look :P
Shaman is een mix van ToT, Ulduar en challenge mode gear, Hunter draagt T6, DK heeft de goudgerande DK set icm blauwe T6 warriorgear (nog aantal drops nodig) en voor m'n monk bezig de Zul leather set te farmen.
(zie Joerojin, Joebravo, Ekibiogami en Kuanti, allen op Dragonblight)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:29
White-Wolf schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 08:59:
Heeft iedereen hier ook een transmog setje? Ik vindt het persoonlijk wel mooier om in een passende set rondt te lopen in plaats van allerlei soorten door elkaar.
Ik ben zelfs een beetje verslaafd aan transmog vrees ik. Mijn warrior heeft x aantal sets waarvan ik zeker weet dat ik ze nooit zal gebruiken:
- tier 1
- tier 2 (met onyxia helm, de originele is niet gedropped)
- tier 2,5 (AQ40)
- tier 4
- tier 5 pvp variant
- WotLK saronite set (standaard plate set, blauwe variant)
- Death Knight lookalike set (voornamelijk Naxx10 spul)
- Zul'Aman/Zul'Gurub lookalike set (die kan je tegenwoordig bij elkaar grinden/kopen op het daily quest island)
- een hele sloot aan wapens en schilden uit allerlei raids

Met m'n shaman ben ik ook al aan het farmen voor tier 1 en 2, en zoek ik op het AH naar 'flamereaver' items. Dat is de Zul'Aman/Zul'Gurub lookalike mail set voor shammies. Alleen zijn deze een stuk zeldzamer dan de plate set (fanatic) om de een of andere reden...

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
been ook aan het kijken naar de leather zul lookalike set van Isle of Thunder, maar tot nu toe nog maar 1 item op AH kunnen vinden.
En die zut grinden gaat me wat te ver (wel geprobeerd overigens, maar na 2 uur nog geen item was ik het zat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White-Wolf
Ah leuke setjes voor de characters, ik weet welke dat jullie bedoelen, ik heb voor een aantal characters wel een set.

Mijn warrior heeft de t7 set (die is van BT hoop ik anders excuses)
Mijn shammy heeft nog haar oude set van DS (LFR) en Tier-2 recoulered
Mijn DK heeft de Exalted set

Ik ben meer bezig met transmog setjes en mounts verzamalen dan dat ik met gear bezig ben eigenlijk.. :P

(edit - typo)

[ Voor 3% gewijzigd door White-Wolf op 03-05-2013 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
T6 is BT (6.5 sunwell), T7 is WotLK Naxxramas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White-Wolf
Ahh zo zie je maar hoelang ik er al uit lig :F
Ik moet mijn wow kennis maar weer is gaan opschroeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

JoeBravo schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 09:30:
been ook aan het kijken naar de leather zul lookalike set van Isle of Thunder, maar tot nu toe nog maar 1 item op AH kunnen vinden.
En die zut grinden gaat me wat te ver (wel geprobeerd overigens, maar na 2 uur nog geen item was ik het zat).
Die set heeft mn druid volledig alhoewel ik de chest van een oude pvp set gebruik. Vind een robe beter bij een druid passen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
voor de echte (groene) set moet ik alleen de helm nog, van de bruine heb ik alleen de legs.
De rode shoulders zou ik ook graag tegenkomen om te combineren met de rest van de rode items uit de zuls.
Monk heeft alleen nog wat betere gear nodig (en/of ik betere skills) om ZA te solo'en en minimaal de 1e 2 timers te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Wat ook 'leuk' is aan transmog gear farmen... de dingen die je nog mist voor één char droppen dan voor je andere char :s

Eergisteren was Nefarian zo vriendelijk om het Askhandi zwaard te droppen... voor m'n shaman *argh*
Daarentegen had mijn warrior eerder de twee wairglaves vast dan het schild van illidan, en ik was nog niet eens op zoek naar de glaives :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
White-Wolf schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 08:59:
Ligt het aan mij of wordt het nu steeds rustiger op wow? Of ligt dat gewoon aan mijn server want op dit moment zijn er heel wat minder mensen.

Maar goed, nog een aantal keer LFR in gedoken en heel veel gold gekregen maar uiteindelijk toch de bijnodigde gear om naar HoF te gaan.

Ook heb ik mijn transmog set compleet, hoef ik niet meer AQ20 + AQ40 te farmen.
Tier 1 2 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
PVP S1 S2 S3 S4
Priest Ulduar Set look a like set
Warlock ICC Look a like set
Priest Tier 6 Look a like White set

En nog wel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer where that game from :P, ik kan denk ik 8 setjes kwijt in de Voidstorage en dan nog me hele bank en baggs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Nou, het is gelukt hoor, ik heb een helm uit LFR *O* Niet degene die ik wilde, maar goed, iets is beter dan niets. Meteen m'n legendary gem erin gedaan, dus binnenkort maar eens uitproberen. Ook m'n eerste Titan Runestone binnen. Nog 11 te gaan...

Ondertussen heb ik nog 3 502 items en de rest is al 522/528. Helaas komt bij Dark Animus pas de kans om die 502 items te vervangen. Langzaam komen er ook steeds meer Haunting Spirtits op de AH, al zijn de prijzen nog belachelijk met 17k, dus wie weet komen de crafted boots een beetje in zicht binnenkort.

Oh, en als je iemand even wil helpen met zo'n warscout te killen, vergeet dan niet dat je je queue verlaat door een groep te vormen |:( :X Was weer lekker snugger van me. Dacht dat die moeilijk waren, maar die 5M health was zo weg als je er met 150k-175k dps op los hakt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
warbringers.... ~ 60 kills, nog steeds geen mount :'(
ik HAAT ze inmiddels :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha ik was gisteren een beetje blond, hield me nog een beetje vast aan de 5% hit die ten tijde dat ik stopte met wow nog gangbaar was voor pvp, kwam ik er achter dat ik als melee class slechts 3% hit en 3% expertise nodig had, ook gelijk even rijkelijk pvp power gems ingekocht, die waren maar 15g de stuk en die ga ik als pvper hard nodig hebben met de aankomende pvp power nerf van 1%

nu heb ik een paar vraagjes voor de pvpers of mensen die het weten hier?
blizzard wil graag een groot verschil in gear hebben tussen pvp en pve gear toch?

nu dacht ik dat ze dat opgelost hadden met pvp power en pvp resillience om pvp gear te balancen tegenover pve gear en hebben ze het itemlvl verlaagd van pvp gear zodat in pve de pve gear meer aantrekkelijk is maar lees ik in de patch dat ze nu de base resillience omhoog willen schroeven naar 60%??? (van 40%) en dat ze pvp power gaan nerfen met 1% (klinkt als niet zoveel maar als je 12k pvp power hebt dan is dat best wel wat..

Waarom doen ze dit? komt het door de klachten die ik op het forum heb gelezen van mensen in pve gear die tussen de geplande raids graag een potje pvpen? dat met bijv. 60% meer damage (pvp power) ze te veel dmg krijgen ofzo? of heeft dit een andere reden? want ik vond het een beetje gek klinken, als het een pvp only issue zou zijn door het verschil in stats tussen de craftable pvp set en de S13 set dan zou je dit toch met een hotfix kunnen oplossen en wat meer pvp power op de craftable set kunnen gooien?

Weet iemand "het waarom " hierachter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
check de blue posts, blizz twitter en blizz blog posts hierover zou ik zeggen. Ze willen het hele systeem iig op de schop gooien (gear schalen naar vast ilvl, a la challenge modes, in bg's etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja wat er allemaal gaat veranderen en hoe het gaat veranderen dat staat er maar waarom?
Het is nu toch al zo dat je een nadeel in PVE hebt met PVP gear en andersom ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Moa, volgens mij kan je best mee in PVE met de ilevel 476 PVP epics. Dan dient die overload aan JP toch nog voor iets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
in bg's/arena: meer skill>>gear dan nu, world pvp balance wordt volgens mij (nog) niet echt naar gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
het hoogst haalbare pvp gear loopt 20-30 (?) ilvls achter op pve gear. gezien de wijze van scaling in pve kom je dus met pvp gear in pve echt niet mee in end level raiding.
andersom zijn voor zover ik het begrijp de (heroic) pve items alweer zo sterk dat pvp items nauwelijks meer nodig zijn: damage is zo hoog dat je zelfs door gangbare hoeveelheden resilience heen weet te bursten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoeBravo schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:19:
in bg's/arena: meer skill>>gear dan nu, world pvp balance wordt volgens mij (nog) niet echt naar gekeken.
Nou dat gaat nog wel vies tegenvallen haha aangezien de nerf betrekking heeft op alle pvp gear dus kwa verschil maakt het niet echt veel uit enige wat er iets op vooruit gaat is het verschil tussen pve en pvp gear in pvp (zoo kat krabt de krullen vd trap zin haha)

Je PvP power gaat dan wel met 1% naar beneden wat de hogere tiers pvp gear iets harder treft dan de lagere maar kwa resillience gaat de base stat (zonder gear) van 40% naar 60% wat dat verschil weer wat opheft ook wilden ze nog wat doen met de stat vd set items afhalen maar in dat geval gooit iedereen er gewoon gems in dus beetje apart allemaal haha
Kapoen schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:18:
Moa, volgens mij kan je best mee in PVE met de ilevel 476 PVP epics. Dan dient die overload aan JP toch nog voor iets :)
Haha daar heb je ook wel een punt maarja ik wil in pve net zomin een blok zijn aan het been van het team als in pvp dus heb netjes een pve tank setje en een pvp dps setje, als je in full pve in een RBG zit worden ze ook niet echt blij, ja de tegenstander wel haha en andersom wordt je met 3% hit ook niet echt blij van het misslaan op de boss :+
JoeBravo schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:24:
het hoogst haalbare pvp gear loopt 20-30 (?) ilvls achter op pve gear. gezien de wijze van scaling in pve kom je dus met pvp gear in pve echt niet mee in end level raiding.
andersom zijn voor zover ik het begrijp de (heroic) pve items alweer zo sterk dat pvp items nauwelijks meer nodig zijn: damage is zo hoog dat je zelfs door gangbare hoeveelheden resilience heen weet te bursten.
ja dan is dat toch een beetje raar van blizz? maar die HC gear daar zit dan geen pvp power op tenzij je het gemmed, ik ben nog niet uitgegeared maar heb al 60% meer dmg op spelers

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2013 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Klopt, mijn melee chars hebben allemaal minstens 7,5% hit nodig en dat haal je niet met pvp gear afaik.
Voor mijn shammy ga ik waarschijnlijk wel beginnen met pvp items, als healer is +hit niet meteen een main stat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Nu online
Kapoen schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:46:
Klopt, mijn melee chars hebben allemaal minstens 7,5% hit nodig en dat haal je niet met pvp gear afaik.
Voor mijn shammy ga ik waarschijnlijk wel beginnen met pvp items, als healer is +hit niet meteen een main stat.
Maakt voor een Shaman niet uit, ook als dps Shaman. Spirit = hit. En volgens mij zit Spirit op heel wat pvp gear ook. Dus daar hoef je je geen zorgen om te maken. Elemental Shaman kunnen het heel goed met (deels) healer gear doen. Het overschot aan verkregen Hit kan je dan weer reforgen naar Haste en Mastery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
als ik even een simpele vergelijk maak in het huidige systeem, uitgaande van het volgende:
pve resilience: 40%, power +0%
pvp resilience: 60%, power +60%

pvp 483 ilvl dps (burst): 150000
pvp 496 ilvl dps (burst): 200000
pve 520 ilvl dps (burst): 300000
pve 435 ilvl dps (burst): 400000
(natte vinger, op basis van ervaringen als 520 ilvl elemental shaman)

pvp vs pve dps:
150000 x 0,6 x 1,6 = 144000
200000 x 0,6 x 1,6 = 192000

pve vs pvp dps:
300000 x 0,4 x 1,0 = 120000
400000 x 0,4 x 1,0 = 160000

een heroic gegearde pve-er doet dus meer burst dan een gemiddeld gegearde pvp' er. En ook de gemiddeld gegearde pve' er blijft niet heel ver achter.
Andersom is het verschil veel groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
hmm, dps getallen zijn wel met een hele natte vinger :P
maar alles met 20% terugschroeven levert hetzelfde beeld op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
JoeBravo schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:24:
Nou, ik ben bezig met de pvp achievements voor childrens week, ik doe echt amper dmg op de pvp geared tegenstanders, ik heb hits op me gehad van 150k+, terwijl ik zelf met een crit amper 20k op ze doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
EelcoB schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 12:26:
[...]

Nou, ik ben bezig met de pvp achievements voor childrens week, ik doe echt amper dmg op de pvp geared tegenstanders, ik heb hits op me gehad van 150k+, terwijl ik zelf met een crit amper 20k op ze doe.
Daarom doe ik tegenwoordig maar healen met PvP stuk leuker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

ups :P wrong topic

Meh ik las hier vroeger te vaak mee, wow speel ik al even weer niet :+

[ Voor 163% gewijzigd door whyz op 03-05-2013 13:04 ]

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
  • Laatst online: 09-09 09:28
whyz schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 13:01:
Nog bedankt voor de tips met mijn Barb. Ik heb inmiddels een stel bracers gecraft, ik had niet veel gold maar heb toch al een nette bracer kunnen fixen. 2K dps boost.
[afbeelding]
Wellicht de komende dagen nog eens meer bracers en amu's craften.

Ik ben ook al ff aan het sparen om de gems van 45% naar 70% te brengen. Al met al vermaak ik me kostelijk.

Gisteren de inferno verhaallijn verder gevolgt, en vanaf act 3 ben ik met MP1 begonnen (multiplayer). Ik kon makkelijk meekomen met de rest met deze gear levels. Ik denk ook dat ik van het weekend eens MP2/3 ga proberen zowel alleen als met een groep. Hopelijk blijf ik dan ook nog een beetje in leven. :)
Denk dat je in het verkeerde forum beland bent :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:08

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Whyz, je zit in het verkeerde topic :P
Het Diablo 3 is daar ----------------------------->

[ Voor 36% gewijzigd door Zeror op 03-05-2013 13:04 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

temp00 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 17:39:
Heeft één van jullie al wat van die burning seeds gefarmed? Daarmee kan je als kitty hetzelfde uiterlijk krijgen als 't uiterlijk dat je van die flamescythe staff krijgt.

Ze schijnen bij de portal van Majordomo te liggen en je kan ze alleen als druid looten.

Vanavond ga ik het maar eens proberen mbv deze tip: "I can confirm that you can get it with minimal effort. Just have to do Alysrazor trash, pull her, get the flight buff and fly over to Majordomo's room.".

edit:
Ik krijg t niet voor elkaar om al die adds in m'n ééntje te killen. Iemand misschien wat tips?
Het is mogelijk om dichtbij de AoE (die twee cirkels die je volgen) van de twee grote firehawks te blijven, en ervoor te zorgen dat de adds/eggs door die AoE geraakt worden, waardoor ze redelijk snel dood gaan.
Als alle adds/eggs kapot zijn, kan je hetzelfde gebruiken om de firehawks af te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Nu online
EelcoB schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 12:26:
[...]

Ik doe die achievements met een low level char. Dan heeft er nog niemand echt veel pvp gear en dergelijken. Dan is het verschil niet zo groot dat je achievement nagenoeg onmogelijk wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

@Neberius: Thanks voor de tip, vanavond nog maar eens proberen.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
Poops_McGhee schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 17:43:
[...]

Ik doe die achievements met een low level char. Dan heeft er nog niemand echt veel pvp gear en dergelijken. Dan is het verschil niet zo groot dat je achievement nagenoeg onmogelijk wordt.
Dat is inderdaad een idee, vanavond een openraid groep voor de achievements, lukt dat niet kan ik Q van mn lower lvls pakken, heb nog wel een 68 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

temp00 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 17:39:

edit:
Dankje voor deze post :) direct erna ben ik gaan rondzoeken en heb er nu 5 in m'n bezit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Nice np ;). Hoe heb jij het gedaan? Ben nu onderweg op m'n druid. Ik heb zowel guardian als feral spec, maar ben nog aan 't twijfelen welke weg te bewandelen.

edit: works like charm idd! adds in bear gekilled mbv de hawks, Alysrazor gepulled, seeds gepakt..klaar :). Thanks for het aanbod, maar m'n druid is horde ;)

[ Voor 33% gewijzigd door temp00 op 03-05-2013 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

temp00 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 22:15:
Nice np ;). Hoe heb jij het gedaan? Ben nu onderweg op m'n druid. Ik heb zowel guardian als feral spec, maar ben nog aan 't twijfelen welke weg te bewandelen.
Zoals neberius het beschreef, stealth langs alle mobs, bij Alesrazor de trash in bearform doen :) alles killen, dan de boss triggeren, en naar de overkant vliegen :P daarna shadowmeld gedaan om de aggro kwijt te raken.

Edit, mocht het je niet lukken en je bent alliance, dan wil ik je nog best helpen :)

[ Voor 8% gewijzigd door Sabrac op 03-05-2013 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:08

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Net maar even die Children's Week quests gedaan. Heb nu alle pets van de Children's week dus die hoef ik niet meer te doen voortaan. Of Blizzard moet besluiten om in Pandaria nog meer Children's week quests toe te voegen....

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Nu online
Zeror schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 11:55:
Net maar even die Children's Week quests gedaan. Heb nu alle pets van de Children's week dus die hoef ik niet meer te doen voortaan. Of Blizzard moet besluiten om in Pandaria nog meer Children's week quests toe te voegen....
Ik dacht dat ik ze allemaal had totdat ik Legs zag. Deze bleek dus niet in de collectie voor te komen dus snel even de Outland quests gedaan van Childrens Week. Gotta have 'em all ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Nu online
Carthrax schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 16:46:
[...]

Ik dacht dat ik ze allemaal had totdat ik Legs zag. Deze bleek dus niet in de collectie voor te komen dus snel even de Outland quests gedaan van Childrens Week. Gotta have 'em all ;)
Same! Ik zag ook ineens dat ik Legs niet had. Uiteraard nu wel. Ik heb ook al de raid pets binnen. Ben nog steeds aan het vissen voor die verrekte Giant Sewer Rat en de Tiny Blue/Red Carp.

We staan nu op 431 unique pets collected en ...... 105 nog niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
Poops_McGhee schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 17:43:
[...]

Via een openraid groepje toch de achievement gehaald, en eindelijk in het bezit van mn violet proto drake!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Nu online
Grappig om te zien dat dit topic tijdens schoolvakanties en weekenden een stuk minder hard gaat!
Toch zat mensen met een sociaal leven en kinderen blijkbaar ;)

Ik was gister een uur te laat voor de raid ivm een verjaardag, maar kon toch nog even mee op baasje nummer 11 en 12. Op Twins werd ik opeens assigned om te tekenen. Geen idee wat dat in zou houden, maar ik moest iig een statue klikken om vervolgens in een spirit realm achtig iets te komen.

Pas de laatste 2 keer dat ik dit deed had ik ook daadwerkelijk door wat er moest gebeuren, en alleen de laatste keer tekende ik het figuurtje zoals het moest...

Geen loot voor mij, mn tier chest en Cha'ye trinket dropten wel voor de baas die ik had gemist (damn!), maar wel weer twee guildies erbij met ahead of the curve!

Ook de druid begint langzaam in de gear te komen voor mijn oomkin spec. 490 ilevel nu en nog een aantal LFR's die ik in kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Nu online
Afgelopen weekend toch maar even mijn undead warlock een faction change gedaan. En ja er is weer een gnome in mijn alt army (3 gnomes nu op de server). De horde kant is redelijk uitgestorven op mijn realm dus kon geen enchants en gems krijgen dus dan maar naar alliance waar er genoeg spul is. Mijn mage moet dus even wat enchant scrolls maken en opsturen naar mijn nieuwe gnome.

Even bij IntToStr weer in de guild geknikkerd want de guild ninja invites vliegen je om de oren.
Bleek dat ik een heel aantal level 85 quests weer moest doen om de Skyfire bij Lions Landing te krijgen anders was het niet mogelijk om die dailies te doen.
Ik ben met de warlock nog druk bezig rep te farmen dus dan maar even gedaan.

De Lionheart Executioner verkoopt niet op de belachelijk hoge prijs die ik vraag dus nog 1 keer de prijs naar beneden naar een misschien socialere prijs. Verkoopt ie dan niet dan gaat ie naar mijn warrior.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zo, en dag 3 van de PVP rares (Shieldwall) en dag 3 zonder epic, zonder brawler ding. Heb nu bijna genoeg honor voor een PVP item, maar niet wat ik zoek.. zucht.

Pagina: 1 ... 11 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.