Ik vind dat lanarios hier wel een punt heeft. Je kan TBC zeker met een roze bril bekijken, doe ik zelf soms ook, daar ik nog altijd van mening ben dan Vashj en Kael (uiteraard pre big nerfs) nog steeds tot de best designde en getune fights in WoW behoren terwijl dat misschien nu niet meer zo is, echter toen raidde ik nog vrij hardcore (server top 3, World 500 ofzo, dus nog niets special, maar wel op redelijk niveau). en was door bijna overal een voorloper, nu raid ik vrij casual en loop ik dus veelal een paar bosses minimaal achter.JoeBravo schreef op woensdag 24 april 2013 @ 13:08:
[...]
Imo bekijk je BC met een te roze bril, want in mijn beleving ging het toen weinig anders.
Echter wat lanerios zegt over de community zeker tussen raid guilds klopt imho wel aardig, in TBC dacht geen guild er aan bijv. nether vortexes te verkopen todat iedereen zijn BiS gecraft had, tevens leenden bijv wij aardig wat heart of darkness van andere guilds om te progressen, welke wij dan uiteraard weer terug betaalden met "rente" door ze terug te geven wanneer wij ze hadden met bijv wat BoE's erbij die wij niet nodig hadden. Tevens deden we veel semi guild runs met leden van alle de diverse top 10 guilds om bijv recruits te boosten of net even die ene drop nog mee te pakken. Nu zie je dit soort zaken bijna niet meer helaas, iedere guild lijkt wel totaal op zichzelf te staan.