Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 276 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 18 Laatste
Acties:
  • 48.387 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:40
JoeBravo schreef op woensdag 24 april 2013 @ 13:08:
[...]

Imo bekijk je BC met een te roze bril, want in mijn beleving ging het toen weinig anders.
Ik vind dat lanarios hier wel een punt heeft. Je kan TBC zeker met een roze bril bekijken, doe ik zelf soms ook, daar ik nog altijd van mening ben dan Vashj en Kael (uiteraard pre big nerfs) nog steeds tot de best designde en getune fights in WoW behoren terwijl dat misschien nu niet meer zo is, echter toen raidde ik nog vrij hardcore (server top 3, World 500 ofzo, dus nog niets special, maar wel op redelijk niveau). en was door bijna overal een voorloper, nu raid ik vrij casual en loop ik dus veelal een paar bosses minimaal achter.

Echter wat lanerios zegt over de community zeker tussen raid guilds klopt imho wel aardig, in TBC dacht geen guild er aan bijv. nether vortexes te verkopen todat iedereen zijn BiS gecraft had, tevens leenden bijv wij aardig wat heart of darkness van andere guilds om te progressen, welke wij dan uiteraard weer terug betaalden met "rente" door ze terug te geven wanneer wij ze hadden met bijv wat BoE's erbij die wij niet nodig hadden. Tevens deden we veel semi guild runs met leden van alle de diverse top 10 guilds om bijv recruits te boosten of net even die ene drop nog mee te pakken. Nu zie je dit soort zaken bijna niet meer helaas, iedere guild lijkt wel totaal op zichzelf te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Zo, gister weer een vlotte avond gehad... hadden we zondag dus net megaera en ji-kun voor het eerst gekilled... nu hadden we deze direct meegenomen in onze 1e raid :)

6 bosses in een avond neer, slechts een paar wipes.. ik mag niet klagen :)
Heel veel mail agi gedropped helaas, waardoor onze hunter weer blij is :P

Logs: http://www.worldoflogs.com/reports/rt-je6zfn4x1nq7w39k/

Zondag dus tijd om Durumu te verslaan en als het meezit Primordius ook nog :)

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
Gisteren via open raid icc25 hc gedaan voor de mount, in krap een uurtje tijd erdoorheen geramd, met nog het nodige wachten en slacken ook... helaas geen mount, maar wel weer 4 BS recepten voor mij :-) Nog iets van 75 te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 11:24
Dennism schreef op donderdag 25 april 2013 @ 00:41:
[...]

Ik vind dat lanarios hier wel een punt heeft. Je kan TBC zeker met een roze bril bekijken, doe ik zelf soms ook, daar ik nog altijd van mening ben dan Vashj en Kael (uiteraard pre big nerfs) nog steeds tot de best designde en getune fights in WoW behoren terwijl dat misschien nu niet meer zo is, echter toen raidde ik nog vrij hardcore (server top 3, World 500 ofzo, dus nog niets special, maar wel op redelijk niveau). en was door bijna overal een voorloper, nu raid ik vrij casual en loop ik dus veelal een paar bosses minimaal achter.

Echter wat lanerios zegt over de community zeker tussen raid guilds klopt imho wel aardig, in TBC dacht geen guild er aan bijv. nether vortexes te verkopen todat iedereen zijn BiS gecraft had, tevens leenden bijv wij aardig wat heart of darkness van andere guilds om te progressen, welke wij dan uiteraard weer terug betaalden met "rente" door ze terug te geven wanneer wij ze hadden met bijv wat BoE's erbij die wij niet nodig hadden. Tevens deden we veel semi guild runs met leden van alle de diverse top 10 guilds om bijv recruits te boosten of net even die ene drop nog mee te pakken. Nu zie je dit soort zaken bijna niet meer helaas, iedere guild lijkt wel totaal op zichzelf te staan.
mijn beeld van BC zal dan wel anders zijn omdat ik destijds tot de mindere goden behoorde. Wij hadden al moeite met Gruul en Magtheridon. Ben pas naar een (relatieve) topguild geswitched toen de attunements geschrapt werden.
Maar alle crafting mats moesten door ons toch echt van de AH geplukt worden.

Gisteren grootste deel van de avond met m'n monk bezig geweest. Deze had nog 3 ilvl's nodig om ToT LFR in te kunnen, maar het geluk was op: geen nuttige drops. Alleen de 522 valor neck kunnen kopen als upgrade en die bracht me tot 479 :(
Vrijdag nog maar weer wat tijd aan besteden dan.

Vanavond hopelijk onze jin' rokh hc kill herhalen en dan door naar ji' kun hc :)

[ Voor 10% gewijzigd door JoeBravo op 25-04-2013 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Mijn guild heeft nooit BT en TK gecleared, SSC? Vashj was een bitch. Maar alsnog werkte het zo. Die roze bril opmerking is echt onzin geworden tegenwoordig.

"Je zegt iets positiefs over Vanilla/TBC? ROZE BRIL!"

Nee, dat is gewoon zoals ik het mee maakte in die tijd. Heeft er niks mee te maken. Op Bloodhoof, Thunderhorn en Doomhammer (1e 2 alliance, Doomh Horde) werkten guilds samen, waarom? Omdat er zo gecleared kon worden. AQ opening quest? Resist gear voor Naxx? Engineering recipes van MC? etc etc etc etc.

On topic:

Gister RaF gedaan met vriendin voor 3e account, druid+druid, 2 uur later level 22 zonder heirlooms oid. Dit gaat makkelijk worden.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Gisteravond na training werdt me gevraagd of ik een healer kon vervangen.
Wat een drama is het raiden in onze guild, de ene na de andere blijven constant dezelfde fouten maken.
(terwijl je met 3 healers in je eentje de helft van alle healing doet...). Progressie is dus om te huilen.

Maar gelukkig heb ik nog even een babbeltje gemaakt met de guildmaster van de nr4 guild op mijn realm. Als er deze week geen goede verbetering is in mijn huidige guild, dan ben ik 1 whisper verwijderd van invite in die guild (als social uiteraard, ga dan mee met de alt raids :)).

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46

hmr

lanerios schreef op donderdag 25 april 2013 @ 09:19:
Mijn guild heeft nooit BT en TK gecleared, SSC? Vashj was een bitch. Maar alsnog werkte het zo. Die roze bril opmerking is echt onzin geworden tegenwoordig.

:? :? :? Af en toe begrijp ik jouw formulering niet helemaal...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:59

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
lanerios schreef op donderdag 25 april 2013 @ 09:19:

Nee, dat is gewoon zoals ik het mee maakte in die tijd. Heeft er niks mee te maken. Op Bloodhoof, Thunderhorn en Doomhammer (1e 2 alliance, Doomh Horde) werkten guilds samen, waarom? Omdat er zo gecleared kon worden. AQ opening quest? Resist gear voor Naxx? Engineering recipes van MC? etc etc etc etc.
Maar zo hoort het ook te zijn. Daar is een MMO een MMO voor. De meeste mensen in WoW gaan toch met het spel om alsof het een single player game is met slecht bestuurde bots (andere spelers). Dat imago maakt WoW op dit moment ook kapot. Blizzard is dat imago ook zat en wil er iets aan doen. Alleen zolang mensen nog oogkleppen (mensen zien alleen wat ze willen zien. Mensen denken alleen aan zichzelf etc..) dragen kan Blizzard weinig veranderen. Mij is iig wel duidelijk dat Blizzard het gezeik in dungeons zat is en dat daarom geen nieuwe 5-man dungeons uitkomen.

Oh, en al heb ik in TBC nooit kunnen raiden. Heb ook niet veel dungeons gedaan toen. De expansion was wel erg goed. Die ervaring heb ik nog gehad in het begin van WotLK, maar in Cataclysm en MoP niet meer. Toen het gezeik en oogkleppen verhaal begonnen was zegmaar.

[ Voor 13% gewijzigd door Zeror op 25-04-2013 10:00 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
inderdaad :) Dat is het probleem.

@HMR, ik zal het samenvatten voor je:

Ik zeg wat positiefs over Vanilla/TBC, en gelijk beginnen mensen te zeuren dat ik alles met een roze bril bekijk.

Echter zijn het mijn ervaringen, en dat is dus geen roze bril, hoe graag mensen dat ook willen zien.

het MMO concept is gewoon verdwenen uit WoW helaas.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

lanerios schreef op donderdag 25 april 2013 @ 10:00:
inderdaad :) Dat is het probleem.

@HMR, ik zal het samenvatten voor je:

Ik zeg wat positiefs over Vanilla/TBC, en gelijk beginnen mensen te zeuren dat ik alles met een roze bril bekijk.

Echter zijn het mijn ervaringen, en dat is dus geen roze bril, hoe graag mensen dat ook willen zien.

het MMO concept is gewoon verdwenen uit WoW helaas.
A-ha! Ik ben een volledige TBC fanboy dus zal je niet tegenspreken! :9

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Dennism schreef op donderdag 25 april 2013 @ 00:41:
[...]

Maar de situatie toen vroeg volgens mij ook veel om samenwerking dan nu. Je hoeft niet persé meer samen te werken. Er zijn geen attunements meer, resistance gear is niet nodig etc. Het is nu heel goed mogelijk om "egoistisch" te spelen. Mijn guild staat ook op zichzelf. We zijn volledig self providing, waardoor ik intern wel een "sociaal beleid" kan voeren. Onze raiders krijgen naast repairs ook flasks en potions, food wordt geregeld en de gbank is goed gevuld met enchants, gems, crafting items etc. Ook de craftable epics worden geregeld door de guild, ik ga echt geen haunting spirits verkopen tot mijn guildies de items hebben die ze willen.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-09 00:10
hmr schreef op donderdag 25 april 2013 @ 10:01:
[...]

A-ha! Ik ben een volledige TBC fanboy dus zal je niet tegenspreken! :9
ik ook niet :) geweldige uitbreiding en echt leuke momenten aan gehad !
Helemaal dat je toen gewoon nog mensen met God Status had.

En dat kon je zien aan Gear Mounts etc.
En helemaal de pro PvPérs :), nu lijkt elke nut job op je..

[ Voor 23% gewijzigd door Mektheb op 25-04-2013 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Het gaat alleen maar om "hoe kan IK er beter van worden" niet "Hoe kunnen we als guild beter worden" Dat is ook de reden dat ik gestopt ben met raiden, waarom zou ik moeite in een raid steken als iedereen er zeer egocentrisch mee omgaat "Ik wil de gear! boeit me niet dat het misschien handiger is dan persoon A zodat we de volgende bosses kunnen clearen"

Ik ben zelf een TBC fanboy, en met zowel TBC als Vanilla was genoeg mis. Maar dat de community een stuk beter was, is voor mij persoonlijk gewoon een feit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:59

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Het niveau van Vanilla en TBC lagen vele malen hoger dan nu in MoP het geval is. Content waar je toen maanden over deed, wordt nu binnen 2 weken gecleared. Het huidige niveau is er grotendeels gekomen omdat de mensen die toen dat hoge niveau speelden en er toen ook de tijd voor hadden, dit nu niet meer doen o.a. vanwege tijdsgebrek. De pubers zijn volwassen geworden en hebben een baan nu enzo. Blizzard heeft de game daarop aangepast om de vaste kern tevreden te houden. Tevens hebben ze daarmee ook een nieuwe doelgroep weten aan te trekken. Namelijk de groep spelers die juist niet van harcore houden, maar zo af en toe een spelletje willen spelen, de casual spelers noemen we ze. Juist dat is eigenlijk wat Blizzard niet had moeten doen. Ok, het kost je subscribers als je de game niet had veranderd naar casual, maar de kwaliteit en de integriteit van je game blijft wel behouden. En dat is, in mijn ogen, veel belangrijker dan geld.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Dit zal denk ik wel mede komen door de invloed van Activision die Blizzard toen over heeft genomen, dat het niveau van het spel zo achteruit is gegaan.

Overname is in 2008 gebeurd, zelfde jaar wanneer wotlk is uitgekomen.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
En als ik dan zo terug kijk vond ik WOTLK helemaal niet zo verschrikkelijk, Cataclysm was erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:19
Zeror schreef op donderdag 25 april 2013 @ 10:09:
...
En dat is, in mijn ogen, veel belangrijker dan geld.
En daar maak je natuurlijk de grootste fout. Activision (of weet ik veel wie) ziet het andersom :P

edit: Activision dus :+

[ Voor 7% gewijzigd door mat.hi.as op 25-04-2013 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
volgens mij is de huidige heroic raidcontent stukken moeilijker dan de BC raidbosses waren. Dat moet ook wel, aangezien youtube (fatboss e.d.) en sites als icy veins spelers zoveel informatie geven dat deze anders veel te makkelijk worden.

Dat bosses ook op hc nu veel sneller gecleared worden komt door de world first race die er destijds niet/veel minder was.
Ik heb in die tijd geen verhalen gehoord over 14 tot 16 uur per dag raiden om raidcontent te clearen.

BC heeft mij ook verslingerd aan dit spelletje gemaakt, maar om nou te zeggen dat alles toen beter was, nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Mektheb schreef op donderdag 25 april 2013 @ 10:15:
En als ik dan zo terug kijk vond ik WOTLK helemaal niet zo verschrikkelijk, Cataclysm was erger.
WOTLK is de enige expansion waarvan ik een break genomen heb. Cata was al een beetje beter door de wat moeilijkere instances/raids (tot je het overgearde) bij release. Helaas is het bij MoP weer wat meer richting WOTLK gegaan qua moeilijkheidsgraad. Maar vindt de content daarintegen wel weer leuker om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:53
Hebben ze de drop chance van secrets of the empire verhoogd of zo? Van de laatste 16 bosses heb ik er 9 gekregen. In de eerste 6 weken in totaal 10... Nog 1 te gaan dus. Vanavond maar even proberen LFR te doen voor de laatste.

Klein probleem: ik heb nog geen helm om de gem in te doen :p Ik ga dus maar ter uitzondering een coin inzetten op tier lfr helm. Dat zou namelijk ook nog 4 set opleveren.

Raid was rommelig bij ons. Paar domme wipes door op auto-pilot door de raid te gaan. Helaas daardoor niet eens Megaera neer. Iemand blies de raid op vlak voor 7e head plat ging... En we hebben maar iets meer dan 2 uur op een avond, dus dan helpen dit soort dingen niet mee. Maar goed, volgende keer beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Het niveau van Vanilla en TBC lagen vele malen hoger dan nu in MoP het geval is. Content waar je toen maanden over deed, wordt nu binnen 2 weken gecleared. Het huidige niveau is er grotendeels gekomen omdat de mensen die toen dat hoge niveau speelden en er toen ook de tijd voor hadden, dit nu niet meer doen o.a. vanwege tijdsgebrek.
Dat ben ik niet helemaal (misschien beter gezegd: gedeeltelijk wel ... afijn) met je eens. Wat het tegenwoordig makkelijker maakt is dat mensen hun addon folder volpleuren met zooi als DBM, BigWigs, CLCInfo e.d. en dan stellen dat raiden makkelijker geworden is. Dat heeft amper nog wat met skills te maken.

Op het moment dat mensen geen DBM of rotatie voorschotelaars meer zouden kunnen gebruiken dan zul je zo zien dat het gros van de mensen gigantisch door de mand valt. Het gros let voor geen meter op wat er om zich heen gebeurt. "Off-healen? Ben gvd een shadow priest/enh shaman/ret pala/vul wat anders in!!"

De tijd dat je als beer tank in TBC vroeg om een BoP, zodat een random persoon even z'n def CDs moest poppen, zodat je je co-tank ressed kon ressen, healen en weer terug in beertje om te taunten en verder te gaan ... die tijden zijn voorbij.

En toch ... echt ... ik vervloek me elke keer weer ... toch vind ik telkens weer een manier om me kostelijk te vermaken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

IntToStr schreef op donderdag 25 april 2013 @ 10:23:
Hebben ze de drop chance van secrets of the empire verhoogd of zo? Van de laatste 16 bosses heb ik er 9 gekregen. In de eerste 6 weken in totaal 10... Nog 1 te gaan dus. Vanavond maar even proberen LFR te doen voor de laatste.

Klein probleem: ik heb nog geen helm om de gem in te doen :p Ik ga dus maar ter uitzondering een coin inzetten op tier lfr helm. Dat zou namelijk ook nog 4 set opleveren.

Raid was rommelig bij ons. Paar domme wipes door op auto-pilot door de raid te gaan. Helaas daardoor niet eens Megaera neer. Iemand blies de raid op vlak voor 7e head plat ging... En we hebben maar iets meer dan 2 uur op een avond, dus dan helpen dit soort dingen niet mee. Maar goed, volgende keer beter :)
Geen idee over de droprate heb er maar 1 gekregen na 9 bazen.

Zelf raid ik ook 2 tot 3 uur per avond. Dus een paar wipes is direct al minder kills op 1 avond
Zag in jullie video dat jullie groen negeren. Waarom? Zelf vonden we de icy beams veel irritanter en negeren blauw hierdoor volledig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
detheavn schreef op donderdag 25 april 2013 @ 10:25:
[...]

Dat ben ik niet helemaal (misschien beter gezegd: gedeeltelijk wel ... afijn) met je eens. Wat het tegenwoordig makkelijker maakt is dat mensen hun addon folder volpleuren met zooi als DBM, BigWigs, CLCInfo e.d. en dan stellen dat raiden makkelijker geworden is. Dat heeft amper nog wat met skills te maken.

Op het moment dat mensen geen DBM of rotatie voorschotelaars meer zouden kunnen gebruiken dan zul je zo zien dat het gros van de mensen gigantisch door de mand valt. Het gros let voor geen meter op wat er om zich heen gebeurt. "Off-healen? Ben gvd een shadow priest/enh shaman/ret pala/vul wat anders in!!"

De tijd dat je als beer tank in TBC vroeg om een BoP, zodat een random persoon even z'n def CDs moest poppen, zodat je je co-tank ressed kon ressen, healen en weer terug in beertje om te taunten en verder te gaan ... die tijden zijn voorbij.

En toch ... echt ... ik vervloek me elke keer weer ... toch vind ik telkens weer een manier om me kostelijk te vermaken :p
Klopt helemaal, ten tijde van DS heb ik een paar raids (farm raids) zonder DBM gedaan etc, en goh, ik ging bijna niet dood, en mensen zelfs met DBM constant. Mensen hebben geen situational awareness meer. Als ik speel op een class die kan healen, ook als dps of tank, dan hou ik constant in de gaten of ik met mn instants iemand kan healen. Ik hou altijd in de gaten waar iedereen staat, en wat er gebeurt. Alleen zo kan ik echt goed inspelen op boss abilities. En zo merk ik toch dat je een stuk minder vaak dood gaat op bosses dan andere mensen (zie ook Durumu of de laaste ToT boss in LFR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

detheavn schreef op donderdag 25 april 2013 @ 10:25:
[...]

Mag ik daarbij vermelden dat Epics niet naar je hoofd werden gesmeten en een volledige epic uitrusting niet zo snel binnen was...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

lanerios schreef op donderdag 25 april 2013 @ 10:32:
[...]

Klopt helemaal, ten tijde van DS heb ik een paar raids (farm raids) zonder DBM gedaan etc, en goh, ik ging bijna niet dood, en mensen zelfs met DBM constant. Mensen hebben geen situational awareness meer. Als ik speel op een class die kan healen, ook als dps of tank, dan hou ik constant in de gaten of ik met mn instants iemand kan healen. Ik hou altijd in de gaten waar iedereen staat, en wat er gebeurt. Alleen zo kan ik echt goed inspelen op boss abilities. En zo merk ik toch dat je een stuk minder vaak dood gaat op bosses dan andere mensen (zie ook Durumu of de laaste ToT boss in LFR)
\o Hier nog iemand met dezelfde ervaring in DS, had een paar weken DBM niet aan staan, merkte het niet eens (als healer)... Zag de mensen met DBM als vliegen neervallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Jep, natuurlijk maakte ik nog wel fouten, dat gebeurt iedereen. Maar mijn god, wat is het verschil miniem te noemen als je de oudere raids gewend bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Sabrac schreef op donderdag 25 april 2013 @ 10:27:
[...]

Geen idee over de droprate heb er maar 1 gekregen na 9 bazen.

Zelf raid ik ook 2 tot 3 uur per avond. Dus een paar wipes is direct al minder kills op 1 avond
Zag in jullie video dat jullie groen negeren. Waarom? Zelf vonden we de icy beams veel irritanter en negeren blauw hierdoor volledig.
Groen is niet zo grappig in 25m raid. Dat geeft behoorlijk veel aoe damage en veel mensen moeten er voor gaan rennen. Die ice beams zijn (meestal) niet zo'n probleem en je kunt er mooi cinders mee opruimen en andersom.

Onze volgorde is BRBRGBR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
volgens mij bestonden DBM en bigwigs ook al in BC. En makkelijker dan de scrollwheelmacro die ik gebruikte destijds is het dps' en niet meer geworden.

Voor ieder voordeel van BC is er ook wel een nadeel te noemen. Geldt voor iedere expansion.

Ik heb iig lol gehad in iedere expansion. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
hmr schreef op donderdag 25 april 2013 @ 10:33:
Mag ik daarbij vermelden dat Epics niet naar je hoofd werden gesmeten en een volledige epic uitrusting niet zo snel binnen was...
Op zich viel dat ook wel mee. Als je in TBC trui je heroics deed kreeg je nog wel wat badges binnen om wat slots mee te vullen, daarnaast als je een beetje PvPde kreeg je ook nog wel gear waar je als starter setje wat mee kon (al liep je dan snel al een seizoen achter), maar om nu te zeggen dat er een catch-up systeem was? Nee, niet echt. Daar moest je toch echt raids voor induiken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

detheavn schreef op donderdag 25 april 2013 @ 10:44:
[...]

Op zich viel dat ook wel mee. Als je in TBC trui je heroics deed kreeg je nog wel wat badges binnen om wat slots mee te vullen, daarnaast als je een beetje PvPde kreeg je ook nog wel gear waar je als starter setje wat mee kon (al liep je dan snel al een seizoen achter), maar om nu te zeggen dat er een catch-up systeem was? Nee, niet echt. Daar moest je toch echt raids voor induiken :p
Wat dat betreft ben ik blij dat er een iLevel requirement is voor LFR, en een soort van attunement om verder te komen (laatste boss killen, voor de volgende LFR beschikbaar wordt). En daarnaast moet je ook rep gaan grinden voor de valor epics. Daarintegen wel irritant voor alts, die moeten dan ook overal doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:07
JoeBravo schreef op donderdag 25 april 2013 @ 10:19:
volgens mij is de huidige heroic raidcontent stukken moeilijker dan de BC raidbosses waren. Dat moet ook wel, aangezien youtube (fatboss e.d.) en sites als icy veins spelers zoveel informatie geven dat deze anders veel te makkelijk worden.

Dat bosses ook op hc nu veel sneller gecleared worden komt door de world first race die er destijds niet/veel minder was.
Ik heb in die tijd geen verhalen gehoord over 14 tot 16 uur per dag raiden om raidcontent te clearen.

BC heeft mij ook verslingerd aan dit spelletje gemaakt, maar om nou te zeggen dat alles toen beter was, nee.
Ik kan me nog tijden herinneren dat je een raid niet eens binnen de reset gecleared kreeg, omdat je simpelweg teveel van lootdrops afhankelijk was en als je pech had, was je gewoon niet gegeared.
Dan is de lol er snel vanaf. Als je een fulltime baan hebt, dan is er simpelweg niet genoeg tijd om op die manier content te clearen.
Nu is dat een stuk makkelijker geworden en kan je solo al prima gegeared zijn om mee te doen aan content die nog eens sneller gecleared kan worden. Tijd is een mindere issue dan voorheen.
De game is tegenwoordig een stuk meer toegankelijk voor elk soort speler dan voorheen.
Vóórdat de achievements werden ingevoerd, was er gewoon weinig te doen als je 70 had gehaald en niet mee kon komen in raids. Continue groepen formeren voor 5-mans om nog een beetje gear te krijgen was toen veel meer drama dan nu. Nee, het was toen zeker niet beter.
Misschien dat de nut-cases die bakken met tijd over hadden en de hele dag aan WoW konden besteden dit anders zien, maar voor de casual player is het nu beter.
Dat de grenzen nu wat dichter bij elkaar liggen, scheelt ook een hele hoop "Me so Pro" opmerkingen. Dat op zich is al een hele verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Poops_McGhee schreef op donderdag 25 april 2013 @ 11:15:
Ik kan me nog tijden herinneren dat je een raid niet eens binnen de reset gecleared kreeg, omdat je simpelweg teveel van lootdrops afhankelijk was en als je pech had, was je gewoon niet gegeared.
Dan is de lol er snel vanaf.
Hunter boekje om Tranq shot te leren, zodat Magmagar je tanks niet instagibbde <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
ValHallen schreef op donderdag 25 april 2013 @ 11:14:
[...]

En daarnaast moet je ook rep gaan grinden voor de valor epics. Daarintegen wel irritant voor alts, die moeten dan ook overal doorheen.
Als ze dat gedeelte nou ook eens accountwide maakten! Dat zou zooooooveel grinden schelen. Net zoals profs. Die mogen wat mij betreft ook accountwide. VP's en JP's trouwens ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Poops_McGhee schreef op donderdag 25 april 2013 @ 11:15:
[...]

Dan is de lol er snel vanaf. Als je een fulltime baan hebt, dan is er simpelweg niet genoeg tijd om op die manier content te clearen.
Nu is dat een stuk makkelijker geworden en kan je solo al prima gegeared zijn om mee te doen aan content die nog eens sneller gecleared kan worden. Tijd is een mindere issue dan voorheen.
De game is tegenwoordig een stuk meer toegankelijk voor elk soort speler dan voorheen.
Vóórdat de achievements werden ingevoerd, was er gewoon weinig te doen als je 70 had gehaald en niet mee kon komen in raids. Continue groepen formeren voor 5-mans om nog een beetje gear te krijgen was toen veel meer drama dan nu. Nee, het was toen zeker niet beter.
Misschien dat de nut-cases die bakken met tijd over hadden en de hele dag aan WoW konden besteden dit anders zien, maar voor de casual player is het nu beter.
Dat de grenzen nu wat dichter bij elkaar liggen, scheelt ook een hele hoop "Me so Pro" opmerkingen. Dat op zich is al een hele verbetering.
Gearscore anyway :P
De good old days :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
detheavn schreef op donderdag 25 april 2013 @ 11:18:
[...]

Hunter boekje om Tranq shot te leren, zodat Magmagar je tanks niet instagibbde <3
En anders werd je wel gekilled door de lag die je de das omdeed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Wootlock schreef op donderdag 25 april 2013 @ 11:33:
[...]

Gearscore anyway :P
De good old days :)
Gearscore :X

Looking for X for Y gearscore lvl XXXXX

Wishper die gene, ik wil wel mee ben class X en heb ervaring
Wishper terug : Your gearscore ?

Reageer er niet op en ga gewoon naast hem staan in Dalaran, gelijk click inspect invite 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:24

mrsar

waar een sar is,is een wodka

gearscore was irri inderdaad,was je op alt,nog niet goed gegeared maar wist wel precies hoe het werkte,mocht je niet mee xD wtf

@hieronder die klinkt ook bekend ja,ik zocht dan nog wel eens die van dronkel vallen en overleven op,kregen ze zelf vaak een wtf van hehehe

[ Voor 228% gewijzigd door mrsar op 25-04-2013 11:48 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
En anders de "Link achieve for inv" wel ... Stuurde standaard [Somebody Loves Me] :p
Tja, 't is een achiev en vreemd genoeg leverde dat vaker gewoon invites op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Het niveau van Vanilla en TBC lagen vele malen hoger dan nu in MoP het geval is. Content waar je toen maanden over deed, wordt nu binnen 2 weken gecleared. Het huidige niveau is er grotendeels gekomen omdat de mensen die toen dat hoge niveau speelden en er toen ook de tijd voor hadden, dit nu niet meer doen o.a. vanwege tijdsgebrek. De pubers zijn volwassen geworden en hebben een baan nu enzo. Blizzard heeft de game daarop aangepast om de vaste kern tevreden te houden. Tevens hebben ze daarmee ook een nieuwe doelgroep weten aan te trekken. Namelijk de groep spelers die juist niet van harcore houden, maar zo af en toe een spelletje willen spelen, de casual spelers noemen we ze. Juist dat is eigenlijk wat Blizzard niet had moeten doen. Ok, het kost je subscribers als je de game niet had veranderd naar casual, maar de kwaliteit en de integriteit van je game blijft wel behouden. En dat is, in mijn ogen, veel belangrijker dan geld.
Ik speel al vanaf Vanilla en was toen ook al geen puber meer en had toen ook gewoon een fulltime baan en gezin. Veel andere spelers met mij. De meeste spelers in mijn contactenlijst waren allemaal volwassen mensen met fulltime baan en gezin. De groep hardcore gamers binnen de gelederen was toen beduidend lager dan velen hier doen suggereren.
Daarbij waren dat vaak van die arrogante eikels en wilde je daar al niet eens mee samenwerken.
Het niveau van de game is dan wel lager dan voorheen, maar de mogelijkheden die de casualplayer heeft zijn een stuk hoger. En dat is geen verkeerd iets, IMO. We betalen dezelfde maandelijkse subs, dus moeten we ook dezelfde kansen hebben om van de content te genieten.
Ik vind het behoorlijk arrogant als je vindt dat je als hardcore Wow'er bevoorrecht moet zijn, tov de casual players. Ik krijg altijd nare jeuk en uitslag van die "Me So Pro" opmerkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Laatst online: 15-04-2024
Nou ik heb besloten om er mee te stoppen (of toch weer voor een poosje). Content voelt eigenlijk te repititief aan, heb een hele poos voor achievements gegaan, een alt gemaakt, eventjes terug begonnen raiden, pvp gedaan maar echt na een poos voelt alles zo repititief aan. Ik heb niks tegen grinden maar ik mis een beetje een doel in de game op dit moment. Vroeger had ik het gevoel dat je altijd bezig was met een hoger doel maar nu zitten we waarschijnlijk halvere wege de expansion en kan ik wel nog een aantal dingen doen maar voel gewoon de drijfveer niet meer.
Ook community wise spreekt het me niet meer aan, mensen willen alleen maar sneller resultaat zien door er minder tijd in te stoppen en blizzard heeft daar eigenlijk alleen maar aan toe gegeven de laatste expansions. En als er al eens iets is dat niet snel gaat lossen ze het op met een gate systeem. Had echt goede hoop in pach 5.2 met Oondasta (de eerste versie was echt prachtig om te doen) maar die moest dan maar weer generfed worden. Er zitten echt wel goeie dingen in 5.2 maar ik heb er op dit momenteen geen zin meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
I am so pro mensen zijn 99% van de tijd gewoon casuals die via after content pugs de achievements hebben gekregen. Waarom? Omdat de mensen die de current content toen hebben gecleared het van zichzelf echt wel weten, die hoeven het niet in te wrijven.

Ik krijg vaak genoeg opmerkingen in pugs "Hey, an Savior of Azeroth that isn't a complete douche, that's new" etc.

Elitisten zal je ook in de current content groep hebben hoor, maar die doen het meestal voor de gear/content, niet om te braggen. De groep die het erna doet, doet het meestal puur voor de titel en de ego boost :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Poops_McGhee schreef op donderdag 25 april 2013 @ 11:57:
[...]

Ik speel al vanaf Vanilla en was toen ook al geen puber meer en had toen ook gewoon een fulltime baan en gezin. Veel andere spelers met mij. De meeste spelers in mijn contactenlijst waren allemaal volwassen mensen met fulltime baan en gezin. De groep hardcore gamers binnen de gelederen was toen beduidend lager dan velen hier doen suggereren.
Daarbij waren dat vaak van die arrogante eikels en wilde je daar al niet eens mee samenwerken.
Het niveau van de game is dan wel lager dan voorheen, maar de mogelijkheden die de casualplayer heeft zijn een stuk hoger. En dat is geen verkeerd iets, IMO. We betalen dezelfde maandelijkse subs, dus moeten we ook dezelfde kansen hebben om van de content te genieten.
Ik vind het behoorlijk arrogant als je vindt dat je als hardcore Wow'er bevoorrecht moet zijn, tov de casual players. Ik krijg altijd nare jeuk en uitslag van die "Me So Pro" opmerkingen.
Dat klinkt hetzelfde als we zijn allemaal mens dus iedereen kan worden wat die wil, nee sommige mensen worden geen doktor of piloot.
En de 1 is ook beter als de ander, het doel van iedereen gelijkstellen ingame is juist wat het niet meer exclusief maakt, want ja ook in spelletjes is de 1 nou eenmaal beter dan de ander.

En nee daar hoeven ze dan inderdaad geen arrogante ass door te worden, helaas is dat wel zo vaak :+
Ach zolang we schik hebben ingame is het toch prima ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
soms wil ik wel weer terug naar de vanilla wow. heerlijk mc doen en dan letterlijk denken dat je er lang overgedaan had was je 2 dagen later dan server first.
en met bwl hetzelfde. nadeel was toen al die resist gear farmen en al die mats voor flasks. want guild wilde alle flasks zelf maken en geen herbs kopen. 2uur voordat je naar werk ging rondje herbs plukken en opsturen en in de avond om 6 uurbegon de raid tot 11 in de avond. en dat alleen maar om content te clearen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:37
Ik heb ook vanilla WoW gespeeld, maar ik wil er toch echt niet naar terug om eerlijk te zijn...
Complete klasses/specs die quasi nutteloos waren in raids, f*cking resistance gear die gewoon belangrijker was dan je tier set, bad luck streaks qua lootdrops die je guild progress tegenhielden,...

Ik heb uiteraard ook veel leuke momenten gehad in vanilla, begrijp me niet verkeerd, maar ik verkies het moderne WoW waarbij er veel meer keuze is voor allerlei spelers, klasses en specs :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:45
Ik heb van alle expansions evenveel genoten. Alleen Cataclysm was voor mij een periode dat ik niet aan raids heb gedaan en ook geen dungeons maar dat kwam meer omdat dat mensen blijkbaar het sociale bot kwijt geraakt waren en de enige woorden in pugs wtf, ffs, noob etc. waren. Hou ik niet van dus ben maar lekker alts gaan levelen.
Vashj heb ik nog voor de nerf plat gekregen en dat was toch echt een mijlpaal voor mij net als Ragnaros in vanilla. Maar met MoP vermaak ik mij weer opperbest maar nu doe ik compleet andere dingen dan in vanilla/tbc en dat is maar goed ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

Ik begon echt met raiden (4 dagen etc) in TBC. Had daarvoor wel wat stapjes gezet in MC en BWL op een US account. Maar het was toch anders in TBC. Zeker met de 10m Kara raid. Dat was gewoon leuk met een kleiner groepje. Heb daarna nog veel geraid in T5 met veel wipes op Lady Vashj en KT.

Toen een stapje terug gedaan in T6 en alleen MH gezien en de eerste paar bazen in BT. Ik zag toen ook dat mensen al minder gingen spelen en het aantal 25m guilds omlaag ging.

Dit ging ook door in Wrath waar ik een prima tijd gehad heb in Naxx en Ulduar (op 10m). En toen later in de expansie was ICC (10m en 25m) echt een leuke raid met mooie boss fights. Zeker Putridice en Arthas.

Toen in Cata alleen de T11 raids gedaan en de eerste helft van FL. Daarna ging de slack er weer in. En jammer dat DS zo'n zeik raid was.. anders was ik hier wel verder mee gegaan.

En nu in Panda eigenlijk min of meer gestopt met raiden op wat LFR na. Ik ben nu wel weer wat alts aan het levelen om die uiteindelijk naar LFR niveau te krijgen. Maar sinds dat ik een betere computer heb speel ik ook veel andere spellen. Dus we zien het wel straks met de Siege of Orgrimmar..

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Vanavond weer progress op Council Heroic. Echt een zwaar healer gevecht op 10 man. Moet op 25 man een stuk makkelijker zijn met meer CD's.
Waarschijnlijk dat ik de raid ook ga streamen nu ik een goede manier gevonden heb om 720p te streamen en tegelijk 1080p op te nemen voor youtube :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13:50
Goede herinneringen aan alle verschillende expansions!

MC duurde eeuwen voor ons, maar BWL was door MT swap opeens een ontzettend eitje :) Dat was wat mij betreft de beperking van de Vanilla raids. Had je goede tanks, genoeg resistant gear en niet te veel melee hunters met spirit gear dan stoomde je overal doorheen. Had je de gear niet en tanks zonder awareness, dan was je toast.

Vashj en KT heb ik inderdaad de nodig uurtjes voor gecorpserunned. Super gevechten! Maar elke expansion heeft zo zijn charme!

Gister trouwens een aardige raid gehad, aan het einde was de focus er helaas wel een beetje uit. Uiteindelijk dus 9 bazen omgelegd, nummertje 10 despawnde af en toe, ook als we verder in het gevecht zaten... Zondag weer verder! Helaas mijn 3 muntjes verspilt aan gold in plaats van goede trinkets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jooz
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-03-2023
Jerry schreef op donderdag 25 april 2013 @ 15:06:
Vanavond weer progress op Council Heroic. Echt een zwaar healer gevecht op 10 man. Moet op 25 man een stuk makkelijker zijn met meer CD's.
Waarschijnlijk dat ik de raid ook ga streamen nu ik een goede manier gevonden heb om 720p te streamen en tegelijk 1080p op te nemen voor youtube :P.
Jammer dat ik zelf ga raiden, ik hou je twitch even in de gaten! misschien kan ik op andere dagen wel komen kijken! altijd leuk om een andere rDruid te zien spelen!

"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 06:01
Wel leuk om te lezen dat sommigen nog altijd terug denken aan vanilla of eerdere expansions. Zelf ben ik begonnen in TBC en dit zal dan ook altijd de beste expansion blijven voor mij.
Puur vanwege de setting, die fantasiewereld bevalt wel. Allemaal mooie kleurtjes!

Maar het grootste verschil zit hem voor mij in de quests, toen was er een langere weg naar max lvl dan nu. Dat was kutter, maar als je er was had je meer voldoening en op max lvl ging het verder met lange questlines voor solo, of attunement voor dungeon/raid. Voordat je klaar was met een quest duurde het veel langer, nu is dat ook niet alles. Want het is tegenwoordig best lekker dat je niet eens meer naar een questgiver hoeft, al haalt dat ook juist wel dat speciale weg. Alle moeite is weg gehaald, mage portals waarvoor? Warlock summoning stone, wasda? Reizen ingame was veel meer een onderneming dan nu.
En ik weet, dat was niet altijd leuk om tig minuten op je mount te zitten voor je ergens was. Maar je had veel meer contact met de gamewereld, zij het verplicht en niet iedereen kan dat waarderen.

Ik mis het in ieder geval wel en zou ook best TBC overnieuw willen doen zoals het toen was (vòòr ZA / einde van TBC). Nu lijkt (let op lijkt) alles wel 'go-go' en 'nuke skull', gear nodig? Gebruik muntjes! WTF?
Maar misschien of wellicht zegt dit meer over mij dan over WoW..

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
probleem met wow is juist de game is verandert ten goede voor de casual players wie er minder tijd in willen steken maar wel dezelfde content willen zien.

Als ik weer zou raiden zou ik best wel weer 5 keer in de week gaan raiden. maar ik denk dat de content dat ook niet meer toelaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jooz
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-03-2023
B-BRAIN schreef op donderdag 25 april 2013 @ 20:21:

Als ik weer zou raiden zou ik best wel weer 5 keer in de week gaan raiden. maar ik denk dat de content dat ook niet meer toelaat.
En dat doet het juist wel, dankzij de nieuwe constructie is bijna iedere raider verplicht de "oude" content te zien voordat je de nieuwe raid in kan (beetje het TBC model). Het is niet zo drastisch maar zorgt zeker wel dat elke raider echt zijn best heeft moeten doen om de nieuwe content te zien.

Ondanks dat de raid niet super moeilijk is zitten er zeker super leuke bazen tussen en met een leuke guild heb je zeker genoeg voor 3 dagen raiden in de week.

"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Jooz schreef op donderdag 25 april 2013 @ 19:22:
[...]

Jammer dat ik zelf ga raiden, ik hou je twitch even in de gaten! misschien kan ik op andere dagen wel komen kijken! altijd leuk om een andere rDruid te zien spelen!
Cool, vandaag helaas wat problemen met het opzetten van geluid dus heb ik niet gestreamed. Morgen even naar kijken en dan zondag evt streamen :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
ben ook maar pas weer na 3 jaar gestopt te zijn weer aan het spelen geslagen. Moet wel zeggen dat de game wel erg verandert is. 1 nadeel wel is . guild is dood. en het realm is ook zo goed als leeg en geen zin om hoop geld ertegen aan te gooien om te transferren. dan maar lekker rustig casual de wereld verkennen en af en toe met wat oude bekenden wat ondernemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Eindelijk de Sea Turtle opgevist...............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:52

vhal

ಠ_ಠ

detheavn schreef op donderdag 25 april 2013 @ 11:18:
[...]

Wat meer een gimmick was om hunters in een raid te krijgen... :+ De goede oude tijd, iedereen klote maar wat aan in moltenbore.

Overigens heb ik mijn beste tijd in TBC gehad, gevolgd door WotLK en dan specifiek Ulduar

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Gistermiddag hoorde ik in guildchat een opmerking langskomen die mij triggerde: "Dang....Oondastra reset with 180k health left".

Ben ik snel op mijn hunter gelogged en naar Dino eiland gevlogen. Een pijltje in de actieve Oondastra geeschoten en zo (erg cheap) meegedaan buiten de raids om. Uitiendelijk nog geen 200k damage weten te doen, maar wel loot : Belt of the Dying Diemetradon. Helaas aan het eind van de avond nog net 1 iLvl tekort voor de eerste LFR's

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
Poops_McGhee schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 01:30:
Eindelijk de Sea Turtle opgevist...............
Gz, ik heb em zelf ooit eens onbewust opgevist tijdens een northrend fishing contest, ging nog even door nadat de winner bekend was, en ineens kreeg ik een achievement :P

Volgende week weer childrens week, en ik moet nog school of hard knocks als laatste achievement voor a long strange trip, ik heb dr een hard hoofd in, ik pvp nooit, dus nu eerst maar ns zorgen voor een pvp set, zodat ik wat langer kan overleven, in mn pve set leefde ik vorig jaar niet zo heel lang in de BG's :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Gisteren nog snel even mijn warlock LFR ready gekregen. Had wat geluk met wat dungeon drops, een ring voor valor gekocht en voor het laatste puntje de justice points necklace en woohoo! LFR klaar.

Dankzij de hints en tips hier kon ik uiteindlijk nog best wel wat schade doen met mijn destro lockje. Er zijn vast en zeker nog veel dingen die ik vergeet maar het lijkt goed te komen.

Alleen vanwege het redelijk leeg zijn van de horde kant op SWC toch eens over denken om de lock te switchen van kant. Een gnome lock is altijd leuk....even over denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik dacht snel even een laatste secrets of the empire in LFR op te halen...

Eerst een half uur in de queue voor deel 2. Kwam binnen bij Megaera, maar 2x niets. Daarna meer dan een uur in de queue voor deel 4. Kom ik binnen bij Thunder King... Gelukkig wel meteen neer (met 7 stacks...), maar weer niets. Weer de queue in voor een uur voor nogmaals deel 4. Beide bosses weer niets. Gebruik ik een coin voor een tier helm token, krijg ik andere loot. Kans op tier shoulders was ook goed, geeft me ook 4 set, maar helaas, ook hier een ander item. (Hoe spannend kan het zijn om te zien welk item het wordt...)

Oftewel, rng is a bitch! Maar ja, ik had al niet echt te klagen gezien de voorgaande weken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Lei'shen LFR is gewoon niet leuk meer.. Geweldig gevecht, maar zijn mensen echt zo dom? Overcharged? laten we er van wegrennen. Thunderstruck? Laten we er in gaan staan. Add AOE, laten we ervan wegrennen.

Wipe 2 al.. maar steeds op 90% oid >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Gister was de raid gecancelled, we hadden alleen tanks en healers online. misten 5 DPS.
Raids worden de laatste tijd teveel gecancelled door gebrek aan mensen. Naast dat ze zonder mij geen boss neer krijgen (omdat de andere healers zo dramatisch slecht zijn), werkt dit niet echt motiverend om in deze guild te blijven. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
lanerios schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 10:22:
Lei'shen LFR is gewoon niet leuk meer.. Geweldig gevecht, maar zijn mensen echt zo dom? Overcharged? laten we er van wegrennen. Thunderstruck? Laten we er in gaan staan. Add AOE, laten we ervan wegrennen.

Wipe 2 al.. maar steeds op 90% oid >_>
Ik heb dat deel nog maar even opgegeven... spendeer mn tijd liever anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
EelcoB schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 10:28:
[...]

Ik heb dat deel nog maar even opgegeven... spendeer mn tijd liever anders.
2 keer gedaan, 6 bosses neer, 1 wipe :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Heb het opgegeven.. Phase 2, 2x gehaald. Elke keer alleen mijn quadrant zonder adds. De rest soaked niks. Dan ga ik er ook geen moeite meer insteken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
Ik ga er onderhand maar van uit dat 6+ debuff kost om Lei neer te krijgen alles minder dan dat is mooi meegenomen.
zal wel even duren voordat iedereen het gevecht onder de knie krijgt.

Maar inderdaad is juist in Tunderstruck staan, weg rennen met static shock, twirls niet zien of tanks naar vekeerde conduit.
maar deze week ging al stuk beter dan vorige week..

Maar ben blij met die 5% buff i.p.v. de hele baas nerfen omdat een LFR er niet langs komt

Hmm zou me afvragen hoeveel LFR groepen Lei zouden kunnen neer zonder die buff lol

ene kant vindt ik wel leuk dat er boss is die geen faceroll is in LFR, aan de andere kant kost die gast me aardig wat aan repairs

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:24

mrsar

waar een sar is,is een wodka

och guildrepair :P

vorige week stoomden we er in 1x langs,had gok ik te maken met dat wij er met de guild in zaten samen met een andere guild groep :P deze week moet ik em nog afmaken :+ na 30m wipen was ik het wel zat daar er totaal geen progressie in zat

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
EelcoB schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 08:40:
[...]

Gz, ik heb em zelf ooit eens onbewust opgevist tijdens een northrend fishing contest, ging nog even door nadat de winner bekend was, en ineens kreeg ik een achievement :P

Volgende week weer childrens week, en ik moet nog school of hard knocks als laatste achievement voor a long strange trip, ik heb dr een hard hoofd in, ik pvp nooit, dus nu eerst maar ns zorgen voor een pvp set, zodat ik wat langer kan overleven, in mn pve set leefde ik vorig jaar niet zo heel lang in de BG's :(
Thanks! Ik heb lang moeten vissen om hem te vinden. Hij kwam in Krasarang Wilds aan mijn haak, terwijl ik altijd in Northrend naar hem gezocht heb.

Volgens mij hoef je niet zo gek veel te doen om die laatste achievement te halen. En anders met een groep bekenden misschien een pre-made BG opzetten, zodat iedereen die de achievement wil hebben het zonder gevaar kan doen.
Ikzelf moet nog een paar achievements voor de Long Strange Trip, maar daar moet ik nog even voor wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Carthrax schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 08:58:
Gisteren nog snel even mijn warlock LFR ready gekregen. Had wat geluk met wat dungeon drops, een ring voor valor gekocht en voor het laatste puntje de justice points necklace en woohoo! LFR klaar.

Dankzij de hints en tips hier kon ik uiteindlijk nog best wel wat schade doen met mijn destro lockje. Er zijn vast en zeker nog veel dingen die ik vergeet maar het lijkt goed te komen.

Alleen vanwege het redelijk leeg zijn van de horde kant op SWC toch eens over denken om de lock te switchen van kant. Een gnome lock is altijd leuk....even over denken.
Gnome??? Je gaat toch geen gnome nemen?? En zeker niet als je van Horde side switched! Gnomes zijn goed om op te zitten! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Poops_McGhee schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 11:51:
[...]

Gnome??? Je gaat toch geen gnome nemen?? En zeker niet als je van Horde side switched! Gnomes zijn goed om op te zitten! :P
Ik ben een "groot" aanhanger van gnomes. Ik heb een gnome DK en een gnome rogue. Als de humans niet die goede racials zouden hebben zou mijn mage ook een gnome zijn.
Op het moment dat gnome paladins het leven gaan zien dan is het HOP! race change!
Ik zeg meer gnomes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Carthrax schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 11:55:
[...]

Ik ben een "groot" aanhanger van gnomes. Ik heb een gnome DK en een gnome rogue. Als de humans niet die goede racials zouden hebben zou mijn mage ook een gnome zijn.
Op het moment dat gnome paladins het leven gaan zien dan is het HOP! race change!
Ik zeg meer gnomes!
Dat zou mooi zijn, dan kunnen we weer wat extra gnomes opofferen in de guild om de old gods en de loot gods gunstig te stemmen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
IntToStr schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 11:59:
[...]

Dat zou mooi zijn, dan kunnen we weer wat extra gnomes opofferen in de guild om de old gods en de loot gods gunstig te stemmen >:)
Dat is toch de gnome racial? (Sacrifice a gnome for better loot)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
Poops_McGhee schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 11:48:
[...]

Thanks! Ik heb lang moeten vissen om hem te vinden. Hij kwam in Krasarang Wilds aan mijn haak, terwijl ik altijd in Northrend naar hem gezocht heb.

Volgens mij hoef je niet zo gek veel te doen om die laatste achievement te halen. En anders met een groep bekenden misschien een pre-made BG opzetten, zodat iedereen die de achievement wil hebben het zonder gevaar kan doen.
Ikzelf moet nog een paar achievements voor de Long Strange Trip, maar daar moet ik nog even voor wachten.
Probleem is dat ik niet veel vrienden/guildies heb die pvp doen, dus ben ik afhankelijk van random groepen, mss dat ik via openraid straks iets kan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
niet voor niks heet de guild waar ik in zit gnome pest control inc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Je kunt ook met je healers afspreken om gnomes niet te healen. En dat werkt tot dat je een gnome healer in de raid krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
ValHallen schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 12:56:
Je kunt ook met je healers afspreken om gnomes niet te healen. En dat werkt tot dat je een gnome healer in de raid krijgt.
*starting gnome priest*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Hmmmm gnomes... geweldig :) Ik heb er minimaal 1 in m'n raid nodig als ik tank...

Vooral met z'on dikke beer er dan even op zitten.. en ik kan weer een hele raid verder :)
De kleine gnome verdwijnt dan volledig in m'n druid :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Sabrac schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 14:04:
Hmmmm gnomes... geweldig :) Ik heb er minimaal 1 in m'n raid nodig als ik tank...

Vooral met z'on dikke beer er dan even op zitten.. en ik kan weer een hele raid verder :)
De kleine gnome verdwijnt dan volledig in m'n druid :O
Zelfs als ze springen komen ze niet snel tevoorschijn als je er met een dikke berenreet op gaat zitten. Het zou een Horde achievement moeten worden. "I Sat on a Thousand Gnomes".
Menig small pet is al groter dan een gnome. Vanwaar mijn aversie voor gnomes? Battlegrounds!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Grompie schreef op donderdag 25 april 2013 @ 12:03:
Nou ik heb besloten om er mee te stoppen (of toch weer voor een poosje). Content voelt eigenlijk te repititief aan, heb een hele poos voor achievements gegaan, een alt gemaakt, eventjes terug begonnen raiden, pvp gedaan maar echt na een poos voelt alles zo repititief aan. Ik heb niks tegen grinden maar ik mis een beetje een doel in de game op dit moment. Vroeger had ik het gevoel dat je altijd bezig was met een hoger doel maar nu zitten we waarschijnlijk halvere wege de expansion en kan ik wel nog een aantal dingen doen maar voel gewoon de drijfveer niet meer.
Ook community wise spreekt het me niet meer aan, mensen willen alleen maar sneller resultaat zien door er minder tijd in te stoppen en blizzard heeft daar eigenlijk alleen maar aan toe gegeven de laatste expansions. En als er al eens iets is dat niet snel gaat lossen ze het op met een gate systeem. Had echt goede hoop in pach 5.2 met Oondasta (de eerste versie was echt prachtig om te doen) maar die moest dan maar weer generfed worden. Er zitten echt wel goeie dingen in 5.2 maar ik heb er op dit momenteen geen zin meer in.
Same here. 13 mei is het weer ff een tijdje schluss.

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Hoor ik inderdaad van meer mensen, toch jammer. Voor mij heeft juist ToT heef veel toegevoegd. (en ook weer gesloopt. Zoals mijn hoop voor het spel. nerf, nerf, nerf, nerf, nerf etc). Ik blijf voorlopig nog even spelen (zit stiekem te hopen dat FFXIV goed wordt, tot nu toe bevalt hij goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Gnomes en Goblins zijn awesome! :9~ M'n favoriete rassen :)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
temp00 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 19:07:
Gnomes en Goblins zijn awesome! :9~ M'n favoriete rassen :)
Ik speel Human.

Maar mijn lijstje zou zijn.

1 : Undead
2 : Troll
3 : BE
4 : Gnome
5 : Tauren

Hmmm volgens mij zit ik bij de verkeerde kant al sinds release !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Laat me raden? Alliance :). M'n chars zijn ook andere rassen, maar dat is puur vanwege de racial :)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
temp00 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 19:11:
Laat me raden? Alliance :). M'n chars zijn ook andere rassen, maar dat is puur vanwege de racial :)
JA indeed ik ben alliance, grmbl :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ugh, niet het WoT topic, my bad

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2013 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-06 18:59
We zitten nu met onze guild op 6/12 normal, we raiden 2 keer per week (woensdag en zondag).
Tot nu toe vind ik ToT een leuke instance, op de trash na Jin'rokh na :'(, wat een poeptrash blijft dat.

Hoe zit het trouwens met recruitment posts? Zijn deze gewoon toegestaan in dit topic? We zoeken namelijk nog een aantal spelers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Brainscrewer schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 13:40:
We zitten nu met onze guild op 6/12 normal, we raiden 2 keer per week (woensdag en zondag).
Tot nu toe vind ik ToT een leuke instance, op de trash na Jin'rokh na :'(, wat een poeptrash blijft dat.

Hoe zit het trouwens met recruitment posts? Zijn deze gewoon toegestaan in dit topic? We zoeken namelijk nog een aantal spelers :P
i c what y did thur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

Hehe, nou zolang je posts niet gaat bumpen vind ik het wel prima. :) (psst je bent de realm vergeten, of check sign doh..)

Zie nu ook bij ons een boel guilds die voorbij de 6/12 zijn.. en hebben nu ook eindelijk 10 guilds die ToT gecleared hebben op normal. Er staan nog een stuk of 4 op 11/12. Maar Turalyon is wel erg casual geworden deze tier. We staan nu op plek 87 (wowprogress) van de EU realms, en op 33 van de Engelstalige realms.

Er zijn nog welgeteld 3 guilds die 25m raiden. :|

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
Er zijn bij ons op de realm helemaal geen guilds die 25M raiden voor zover ik weet. Beste guild heeft nu 4/12 heroic ofzo. Wij staan 15e. Veel guilds die blijven hangen op Durumu zo te zien. Zondag weer raiden en meteen daar starten, dus ben wel benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:37
junglebeast schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 13:58:
[...]
Er zijn nog welgeteld 3 guilds die 25m raiden. :|
Ik geloof dat mijn guild (The Dottagers op Turalyon) ook afgestapt is van 25m, maar zelfs dat weet ik niet zeker aangezien ik niet meer raid...

Veel meer dan wat aanmodderen op m'n alts doe ik niet meer. Overigens heb ik sinds gisteren een eerste char in Pandaria gekregen zonder epics uit de Cataclysm periode. Valt dat ff tegen zeg, ik moest gelijk naar die vendor in Jade Forest lopen om de groene 372 set te kopen. Het questen ging zodanig langzaam en ik moest enorm opletten bij elke pull van mobs dat het niet leuk meer was. Nuja, m'n itemlevel was maar iets van een 316? of zoiets ;)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Gister Toes met protectors op Elite gepugged met een 25 mans groep van Open Raid... ging best rap :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

haha, moet je is naar Karazhan kijken :P
1 guild die echt raid; waar ik in zit. Ondertussen 9/12 maarja, zo'n kleine server dus weinig potentieel voor recruitement...vind het tempo waarin alles wordt gecleared af en toe ook wel langzaam.

Daarnaast net weer wat challenge modes gedaan, Scarlet Halls op de 2de poging gold, wat was dat makkelijk zeg! Daarna Temple of the jade serpent gedaan, de trash aan de linker kant stuk of 6-7 keer gewiped voordat we er door heen komen...en daarna direct de hele run gedaan en gold gehaald :D nog 2 te gaan voor full gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Zo.. durumu voor het eerst neer, en primordius... wth..

Durumu was even oefenen met de maze en de light phases.. maar uiteindelijk een goede kill daarop gekregen.

Primordius was op de eerste try neer... totaal niet verwacht... ging zelf niet eens heel goed..

Nu dus bezig met dark animus... maar wth.. de Fatboss guide helpt er niet echt bij..
Iemand die een goede guide kent voor de dark animus? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Woohoo Council of Elders Heroic down! Wat een zwaar healing gevecht zeg. We zitten nu op 6/13 HC dus het gaat best aardig. Next up Megaera Heroic :).
Ik zal morgen de video wel even posten... Nog niet gelukt met streamen helaas. Geen idee waarom ik mijn geluid niet kan fixen.
Ik had trouwens ook eindelijk weer een item van een coin. Het wapen van Council, niet slecht :).

[ Voor 15% gewijzigd door Jerry op 28-04-2013 22:18 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
Hele avond lopen wipen op Durumu, wat een poepgevecht ;(. Tegelijkertijd die beams + life drain = hele raid zowat dood. Raid krijgt ook super harde klappen terwijl het toch wel mee zou moeten vallen. Tanks (DK + druid) krijgen ook klappen waar je u tegen zegt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Brainscrewer schreef op zondag 28 april 2013 @ 23:57:
Hele avond lopen wipen op Durumu, wat een poepgevecht ;(. Tegelijkertijd die beams + life drain = hele raid zowat dood. Raid krijgt ook super harde klappen terwijl het toch wel mee zou moeten vallen. Tanks (DK + druid) krijgen ook klappen waar je u tegen zegt...
Zelf dat gevecht voor de 2e keer geprobeerd (en voor de 1e keer gekilled) vanavond en ik tank (druid) deze ook.. ik kreeg bijna geen grote klappen. Heb je toevallig een WoL log zodat ik jullie druid met mij kan vergelijken>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
Sabrac schreef op maandag 29 april 2013 @ 00:04:
[...]

Zelf dat gevecht voor de 2e keer geprobeerd (en voor de 1e keer gekilled) vanavond en ik tank (druid) deze ook.. ik kreeg bijna geen grote klappen. Heb je toevallig een WoL log zodat ik jullie druid met mij kan vergelijken>
Logs staan nog niet online, ik zal eens kijken of ik ze morgen nog online kan krijgen zodat ik ze kan linken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White-Wolf
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15:28
In de guild waar ik in zit loopt het op het moment slecht, van een social guild naar 1 of 2 man online, de meesten gaan naar een andere realm of proberen het bij een andere guild.

Misschien dat er hier ook wat mensen zijn die op de Bronzedragonflight hebben gespeeld of er nog op zitten?

Maar het is echt heel erg jammer dat sommige guilds uit elkaar vallen, zeker als je al sinds einde WotL in de guild zit en iedereen kent, maar goed ik zal zien wat er van komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
White-Wolf schreef op maandag 29 april 2013 @ 08:46:
In de guild waar ik in zit loopt het op het moment slecht, van een social guild naar 1 of 2 man online, de meesten gaan naar een andere realm of proberen het bij een andere guild.

Misschien dat er hier ook wat mensen zijn die op de Bronzedragonflight hebben gespeeld of er nog op zitten?

Maar het is echt heel erg jammer dat sommige guilds uit elkaar vallen, zeker als je al sinds einde WotL in de guild zit en iedereen kent, maar goed ik zal zien wat er van komt...
had hetzelfde. ook een guild waar ik totaal 7 jaar inzat totaal dood sinds panda exp. dit weekend geswitched naar een andere guild waar nog wat bekenden zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13:50
Yay! 12/12 en dat zonder onze sterkste healer! Had ik niet verwacht moet ik eerlijk zeggen… De raid begon erg laat, een paar mensen konden niet op tijd loggen dus gingen we eerst voor wat boosts op Sha, Galleon en Nalak. Uiteindelijk gingen we rond 20.45 ToT in met een vriend van de guild als pug.

Iron Qon en Twins waren beide oneshots, daarna was het tijd voor Lei Shen… Toen we eenmaal voor de eerste keer ongeschonden in P3 kwamen was het meteen een kill. De transitiefases waren het vervelendst om onder controle te krijgen, maar het is een mooi gevecht!

Toch lekker dat we dit gevecht in ongeveer 20 tries hebben gekilled. Tijd voor Heroics!
Sabrac schreef op zondag 28 april 2013 @ 21:45:
Zo.. durumu voor het eerst neer, en primordius... wth..

Nu dus bezig met dark animus... maar wth.. de Fatboss guide helpt er niet echt bij..
Iemand die een goede guide kent voor de dark animus? :)
Gz met de kills! Gaat goed!

Dark Animus kan ik je wel mee helpen. Het is eigenlijk heel erg simpel... Gaat totaal niet om de dps, maar om executie en controle.

Wij doen het alsvolgt:

Onze MT tanked 1 add bij een Massive Golem, deze kleine add wordt als eerste gekilled. De Massive golem wordt actief en wordt richting het midden gekite.

Ondertussen pakt de offtank 2 adds op en tanked deze bij een Large Golem. Deze worden door mij zo snel mogelijk neer genuked om ook de offtank add-loos te krijgen.

(de overige spelers pakken allemaal aggro op een assigned add en zorgen dat de add niet in de buurt komt van een ander, anders krijgen ze power-up en wordt iedereen ge-1shot!)

De MT roep omstebeurt spelers met hun add naar zich toe. Deze worden 1 voor 1 gekillt bij de Massive Golem (die dus in het midden staat). De laatste kleine add die over is wordt naar de baas gebracht en daar gekillt. Vanaf hier nuked iedereen zo hard mogelijk de baas (ignore de massive) -> WIN!
Pagina: 1 ... 10 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.