hmr hmr hmr hmr hmr hmr
ilvl houd alleen rekening met pve stats, dus 476 pvp gear > 463 pve gear. Enige dat je mist zijn de eventuele gemming bonussen.hmr schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 10:00:
Hoe verhouden de 463 items uit heroics zich met ilevel 476 pvp items? kan je beter de hogere ilevels dragen?
Dan is het dus echt onzin dat sommige openraid groups me weigeren vanwege teveel pvp gear..? :[JoeBravo schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 10:03:
[...]
ilvl houd alleen rekening met pve stats, dus 476 pvp gear > 463 pve gear. Enige dat je mist zijn de eventuele gemming bonussen.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Is denk ik nog de oude mentaliteit, voor MoP kosten PVP stat ook item budget, waardoor een PVP-item vaak Resiliance had ipv een voor PVE nuttige stat, en je dus stats tekort kwam.hmr schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 10:08:
[...]
Dan is het dus echt onzin dat sommige openraid groups me weigeren vanwege teveel pvp gear..? :[
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Dus tegenwoordig is het niet zo heel erg meer als je in PVP gear rond loopt om wat ilvl's hoger te komen? Maar dan is het wel zo handig als je de gear pakt waar dat de beste stats voor je spec opstaan denk ik._Peter2_ schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 10:09:
[...]
Is denk ik nog de oude mentaliteit, voor MoP kosten PVP stat ook item budget, waardoor een PVP-item vaak Resiliance had ipv een voor PVE nuttige stat, en je dus stats tekort kwam.
Maar goed gister avond mijn eerste LFR getankt, alles ging opzich wel goed alleen wilde de andere tank niet opschieten en nam het liefste iedere pull 5 minuten pauze om te kijken of iedereen klaar was, ook deed hij niet taunten wanneer ik 3 stacks had op de tweede boss.
Maar ik ben er uit gekomen zonder deaths en wipes, vanavond het tweede deel proberen en dan hopelijk niet falen op Elagon.
Dankjewel moggets!
[ Voor 22% gewijzigd door Brainwaste op 23-04-2013 11:26 ]
(mensen met pvp gear hebben helaas beetje slecht rep in pve, vaak de gasten die niks van tactics begrijpen etc)
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
En dat is volledig onterecht.. zeker als het een pvp/semi pvp geared person is met de Tranquil Master title en de feats of stregth van Sha of Fear pre nerfTeunis schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 11:23:
kan best begrijpen dat mensen niet staan te springen om iemand naar pve mee te nemen die in volledige pvp gear rond wandelt zeker als ook nog alleen maar Honor-variant is.
(mensen met pvp gear hebben helaas beetje slecht rep in pve, vaak de gasten die niks van tactics begrijpen etc)
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dus met 2 plate dps in offspec tank gear setje en weer even leren hoe die nesten ook al weer werken en zo beetje zoeken hoe we dit alsnog aan konden pakken. Eerst met 1 nest team, maar dan hadden we geen damage buffs, dus een 2e team ingezet puur voor feathers voor damage buff te pakken. Heel gedoe met cds van dps om tanks mee in leven te houden en zo, want die waren zwaar undergeared.
Maar na 2 uur zwoegen en proberen was die vogel toch neer! Dit was echt een epic kill voor ons. Eerst iemand uit nest team dood, dan onze main healer en nog 35% te gaan. Ventrilo lag al het hele gevecht plat, dus ook nog eens zonder communicatie. Laatste try van de avond, dus dan maar full nuke op boss en zien waar het schip strandt. Tank valt om, 2e healer valt om, dps links en rechts. Uiteindelijk laatste 5 a 10% ik samen met monk en laatste tank nog net gehaald door optimaal van onze feathers gebruik te maken en ook nog samen de tank op te houden. Op het eind was iedereen dood, inclusief Ji-Kun
Mooiste kill van de expansion voor ons. Vooral door alle offspecs en trucs die daardoor nodig waren en dan toch alles eruit halen door steeds meer te optimaliseren.
En over geluk mag ik ook niet meer zeuren denk ik. Met coin tier legs gewonnen
Zag het net ja. Welkom alvastCarthrax schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 11:33:
Zoooo na een paar dagen helemaal alleen in de gestorven guild gehangen te hebben toch maar een social applicatie gemaakt bij IntToStr zijn guild. De oude guild heeft dan geen actieve officers meer maar ach ik wil wel een beetje gezelligheid ingame
[ Voor 12% gewijzigd door IntToStr op 23-04-2013 11:35 ]
Hoe kom je aan die feats of strenght joh?hmr schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 11:24:
[...]
En dat is volledig onterecht.. zeker als het een pvp/semi pvp geared person is met de Tranquil Master title en de feats of stregth van Sha of Fear pre nerf
Ik heb gister een avondje op mijn druid gespeeld. Dat was leuk en qua gear erg positief. Ik heb een 522 rep ring gekocht voor /oomkinspec en wat nieuwe items mogen looten in de verschillende looking for raids. Zit nu op ilevel 483 oomkin en begin eindelijk voor te komen in de top 10 dps lijsten van LFR. De laatste baas die ik gister deed was Dark Animus. Omdat we twee tanks hadden met weinig gear ben ik maar even guardian gegaan om de kill zeker te stellen. Uiteindelijk stond ik het grootste deel van de trash te tanken en hield de maintank zijn tauntknop op cooldown omdat ik er elke keer overheen ging met de aggro. Dat geeft stiekem toch best een goed gevoel!
Toen hij uiteindelijk neer ging kreeg ik zowaar nog een 502 agility pants in mijn bags ook! Dat was het laatste item waar ik nog een 463 blue had, dus een erg lekkere upgrade! Guardian gear: 497!
Tijdens het alten lekker op ventrilo gezeten bij OWEB. Die hadden hun eerste tries op Ji-Kun, dus daar kon ik mooi wat tips geven. Met iets meer tijd en oefening bij het vliegen leggen ze die baas wel neer!
True! Zou willen dat ik de tijd had om met OWEB mee te raiden! Misschien opzoek naar een guild die in het weekend wat raid maar dan schiet het niet op met de proges.. ben toch erg benieuwd naar de Normals van ToT!hulkie schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 11:41:
[...]
Hoe kom je aan die feats of strenght joh?Volgens mij hebben we die ooit samen gehaald!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dat hoeft niet perse slechte progress te betekenen hoor... Ik zit nu in een guildje dat 2 dagen per week raidt. Toch hebben we bijna heel ToT normal gecleared! En dat zonder instance locks...hmr schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 11:43:
[...]
True! Zou willen dat ik de tijd had om met OWEB mee te raiden! Misschien opzoek naar een guild die in het weekend wat raid maar dan schiet het niet op met de proges.. ben toch erg benieuwd naar de Normals van ToT!
Wel goed nieuws trouwens, we hebben net een onwijs goede speler erbij. Ik was eergister begonnen met polsen. Toen is gister één van de mainhealers verder gegaan met overtuigen. De GM maakte het af!
Die gast moet nog 90 worden (87 nu), maar ik denk dat hij zondag al bij zijn eerste raid zal zijn. Hij is GM van de top guild van de server en raid nu zelf al een aantal maanden niet meer... Hij gaat het rustig aan oppakken bij de Cheesecake Vendors! Erg leuk!
Ach.. ik weet het ook niet.. waarschijnlijk ook daar niet genoeg tijd voor om elke keer bij te zijn! Binnenkort mijn main account maar weer subben en een poging doen om mijn shammy over te zetten daarheen. Zo kan ik tenminste nog beetje iets mee krijgen in OWEB. Nederlandse guilds bevallen me uiteindelijk toch het best als casual!hulkie schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 11:49:
[...]
Dat hoeft niet perse slechte progress te betekenen hoor... Ik zit nu in een guildje dat 2 dagen per week raidt. Toch hebben we bijna heel ToT normal gecleared! En dat zonder instance locks...
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Kijk, dat is een goede hotfixMogu Runes of Fate: Reduced the number of Lesser Charms of Good Fortune needed for the Mogu Runes of Fate weekly quest to 50, down from 90.
oee vertel ? (de bug wat en hoe)lanerios schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 12:32:
Zo, mantid bug gebruiken om Tol'vir te farmen? jep.. 28 artifacts, 1 rare, 3 canopic jars, geen recipe for de drake.. >_< Dit spel haat me.
[ Voor 3% gewijzigd door Teunis op 23-04-2013 13:26 ]
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
1 jar en gelijk de recipelanerios schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 12:32:
Zo, mantid bug gebruiken om Tol'vir te farmen? jep.. 28 artifacts, 1 rare, 3 canopic jars, geen recipe for de drake.. >_< Dit spel haat me.
"Don't let your dreams be memes"
Je app is geaccepteerdCarthrax schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 11:33:
Zoooo na een paar dagen helemaal alleen in de gestorven guild gehangen te hebben toch maar een social applicatie gemaakt bij IntToStr zijn guild. De oude guild heeft dan geen actieve officers meer maar ach ik wil wel een beetje gezelligheid ingame
Nog 3 secrets of the empire te gaan voor de legendary quest hier. Hopelijk kan ik die morgen al bij elkaar sprokkelen. Eens kijken wat ik daarna mag gaan doen voor de black prince...
Exalted lorekeeper -> mantid sonic blablabla
Die geeft in Kalimdor 4 extra digsites, per relog veranderen die.
Gewoon blijven reloggen in Uldum totdat je er 2 hebt, diggen, repeat
na 56 artifacts, heb ik de recipe

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
edit: ah zo, lorekeeper ben ik exalted, dus moet ik maar ns ff kijken, geldt neem ik aan alleen voor het character waarmee je exalted bent, mn alt heeft alchemy en archeology, maar loopt net rond in Pandaria.lanerios schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 12:32:
[ Voor 28% gewijzigd door EelcoB op 23-04-2013 13:46 ]
Ik geloof dat ik mijn arena sessie maar cancel vanavondlanerios schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 13:40:
[...]
Exalted lorekeeper -> mantid sonic blablabla
Die geeft in Kalimdor 4 extra digsites, per relog veranderen die.
Gewoon blijven reloggen in Uldum totdat je er 2 hebt, diggen, repeat
na 56 artifacts, heb ik de recipeWOOT
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D
in normaal non nerd taal
Deze geeft als buff dat je alleen Mantid artifacts in Pandaria vind. Echter, geeft deze ook 4 extra digsites in Kalimdor. (dus in totaal 8 digsites daar).
Elke keer als je uitlogt en inlogt, dan worden de 4 extra digsites van de item opnieuw geplaatst randomly. Door dit te gebruiken kan je:
Inn van de Ramkahen -> Inloggen -> Kijken of er digsites in Uldum zijn -> zijn er 2, gelijk diggen. -> zijn ze er niet? log uit, log in, -> Kijken of er.. etc.
Ik zag het! vanavond maar even gquit doen en even een officer kietelen voor een invite.IntToStr schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 13:30:
[...]
Je app is geaccepteerd
Nog 3 secrets of the empire te gaan voor de legendary quest hier. Hopelijk kan ik die morgen al bij elkaar sprokkelen. Eens kijken wat ik daarna mag gaan doen voor de black prince...
Kan alleen nog niet vliegen, lvl 85 paslanerios schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 13:58:
Makkelijk te doen. Gewoon Tomtom installeren en alle clickables langs, duurde half uur voor mij
Thanks voor de tip.
Misschien dat ik dan zelfs voor mijn alt druid coins ga sparen!
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D
Hij gooit je naar het standbeeld het verst van de tank verwijderd. (zie antwoord jerry page 32) Heeft bij mij altijd gewerkt. Je hoefd hem maar iets uit het midden te tanken. Ik trek hem altijd naar de rand van de circel.Erycius schreef op maandag 22 april 2013 @ 14:04:
Weet iemand hoe een tank op Jin'rokh (10N) zelf kan kiezen naar welke kant hij gesmeten wordt? We lezen verschillende theorieën maar niks blijkt te werken.
[ Voor 3% gewijzigd door sabriel op 23-04-2013 16:01 ]
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
zeker weten? dacht toch echt dat het een hotfix voor deze week was...
edit: jeuj, ik ben niet gek

nou ok, een beetje dan.
[ Voor 14% gewijzigd door JoeBravo op 23-04-2013 16:06 ]
Coin change = woensdag!
Bluepost
We’re deploying a hotfix late tonight that will reduce the number of Lesser Charms of Good Fortune required to purchase 3 Mogu Runes of Fate from 90 down to 50. Meaning when you log in Wednesday and purchase your 3 Mogu Runes of Fate, which are used for 5.2 raid boss bonus rolls, it will only cost you 50 Lesser Charms.
Succes ermee. Hierzo zijn alle clickable scrolls te vinden. Als je ze allemaal hebt, ben je exalted.EelcoB schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 13:57:
Voor mij duurt het nog wel ff voordat ik dat kan gebruiken, mn lock is nog lang niet exalted met lorekeepers

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Dan moet je de quest items ook nog inleveren toch? En daarvoor moet je lvl 90 zijn voor zover ik weetZeror schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 18:37:
[...]
Succes ermee. Hierzo zijn alle clickable scrolls te vinden. Als je ze allemaal hebt, ben je exalted.
[afbeelding]
Ja kan wel. Maar dat is alles wat je moet doen. Dus eigenlijk best wel een eitje.EelcoB schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 18:50:
[...]
Dan moet je de quest items ook nog inleveren toch? En daarvoor moet je lvl 90 zijn voor zover ik weet
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Die 5 levels ga ik vanavond niet reddenZeror schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 18:53:
[...]
Ja kan wel. Maar dat is alles wat je moet doen. Dus eigenlijk best wel een eitje.
Volatile Air, zeer makkelijk te farmen merk ik
Die proc in Incarnation is dus gewoon 3~4 gratis Regrowth's? Lekker! Helaas wilt de progres van mijn guild nog niet zo vlotten dat we al op HC's zitten, maar na een merge + extra raid night gaan er nu wel 2 bazen extra neer per week.Jerry schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 18:00:
Nog even onze Tortos Heroic kill showen. Dit was onze tweede kill (eerste voor mij dus een filmpje van gemaakt). Druid + Legendary meta gem = OP(rode cirkel in het midden van mijn scherm is de proc ervan).
[video]
"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."
Yup, Incarnation + proc = happy spam regrowthJooz schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 22:01:
[...]
Die proc in Incarnation is dus gewoon 3~4 gratis Regrowth's? Lekker! Helaas wilt de progres van mijn guild nog niet zo vlotten dat we al op HC's zitten, maar na een merge + extra raid night gaan er nu wel 2 bazen extra neer per week.
Er is wel een weg die je kan nemen als je nog niet kan vliegen of zonder portal/summon zit. Je moet alleen wel een lange rit maken. Die kan je best veilig maken, zonder veel mobs tegen te komen. Via de toren waar de Shado Pan in zitten kun je de muur op. Als je de muur afrijdt kan je op een gegeven moment veilig naar beneden springen en dan zit je in de Vale.EelcoB schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 14:25:
[...]
Kan alleen nog niet vliegen, lvl 85 pasen kan de vale nog niet in, al is dat mss met een summon oid te regelen
Van de Jade Forrest naar Valley of Four Winds, vandaar neem je de lange trap naar boven naar Kun Lai, dan richting de toren en dan de muur zuidwaarts om op een goeie plek te springen.
Vergeet niet de FP's mee te nemen die je onderweg tegenkomt.
Op hoeveel Spi zit je ongeveer? bij mij zit ik rond de 9k en op fights als megaera rond de 10.5kJerry schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 22:53:
[...]
Yup, Incarnation + proc = happy spam regrowth. Ik ben nu ook iets meer int+mastery aan het gemmen, want ik merk dat ik een stuk minder spirit nodig heb
.
"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."
Ik hoef echt geen gratis epics te hebben, maar dit slaat toch eigenlijk nergens op? 8 weken in 5.2 en crafted gear is gewoon niet te krijgen/maken. Misschien als we "pech" hebben met drops in de raid die iedereen al heeft of zo, maar een manier om makkelijker aan haunting spirits te komen zou toch echt wel welkom zijn.
Dat klopt, ik kan alleen die quests niet inleveren voor de lorewalkers, dus heb ik er nog niet direct wat aan, ik denk dat ik em maar snel naar 90 ga schoppen, gisteren al halverwege 86 gekomen, met nog wat andere dingen tussendoor doen. Heb mn warlock al MoP dungeon ready, dus dat tikt wel leuk doorPoops_McGhee schreef op woensdag 24 april 2013 @ 01:46:
[...]
Er is wel een weg die je kan nemen als je nog niet kan vliegen of zonder portal/summon zit. Je moet alleen wel een lange rit maken. Die kan je best veilig maken, zonder veel mobs tegen te komen. Via de toren waar de Shado Pan in zitten kun je de muur op. Als je de muur afrijdt kan je op een gegeven moment veilig naar beneden springen en dan zit je in de Vale.
Van de Jade Forrest naar Valley of Four Winds, vandaar neem je de lange trap naar boven naar Kun Lai, dan richting de toren en dan de muur zuidwaarts om op een goeie plek te springen.
Vergeet niet de FP's mee te nemen die je onderweg tegenkomt.
Ik vind het ook jammer, voor mij is het echt ondoenlijk om aan die items te komen, ik doe alleen LFR, dus ik ben afhankelijk van wat er in de AH staat, de items kan ik zelf wel craften, alleen de spirits zijn niet te betalen, net als de 5.2 items, die waren ook al niet te betalenIntToStr schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:12:
Zo jammer he dit: https://eu.theunderminejo...eedle%20Cartel&item=94289
Ik hoef echt geen gratis epics te hebben, maar dit slaat toch eigenlijk nergens op? 8 weken in 5.2 en crafted gear is gewoon niet te krijgen/maken. Misschien als we "pech" hebben met drops in de raid die iedereen al heeft of zo, maar een manier om makkelijker aan haunting spirits te komen zou toch echt wel welkom zijn.
[ Voor 28% gewijzigd door EelcoB op 24-04-2013 11:42 ]
Ook gisteren in de guild van IntToStr gestapt. Heerlijk om meer dan 25 mensen online te zien die dan daadwerkelijk ook nog wat zeggen.
Mijn net gedingde mage met wat ilvl458 gear aan doet nog bar weinig schade. Daar moet echt aan gewerkt worden maar zoals gewoonlijk heb ik nooit succes met drops. Dus voordat ik LFR in kan zal nog wel even duren.
als je guild die dingen verkoopt wordt het wel lastig ja. Wij hebben inmiddels voor 3 man wat kunnen craften met onze eigen haunted spirit drops, 4e komt er aan.IntToStr schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:12:
Zo jammer he dit: https://eu.theunderminejo...eedle%20Cartel&item=94289
ben 1 dag verwijderd van het maken van wicked edge of the plains (?, 502 versie van 1H axe iig), zit met hetzelfde euvel: verkopen of zelf houden.Carthrax schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:18:
Ik heb gisteren net de Lionheart Champion Reborn gemaakt, dus binnenkort ook even de Lionheart Executioner maken. Gewoon omdat het kanDaarna even zien wat mee te doen, of op AH of naar mijn warrior aangezien ik zelf al een ilvl502 wapen heb.
Ook gisteren in de guild van IntToStr gestapt. Heerlijk om meer dan 25 mensen online te zien die dan daadwerkelijk ook nog wat zeggen.
Mijn net gedingde mage met wat ilvl458 gear aan doet nog bar weinig schade. Daar moet echt aan gewerkt worden maar zoals gewoonlijk heb ik nooit succes met drops. Dus voordat ik LFR in kan zal nog wel even duren.
Denk dat ik 'm maar een weekje op AH zet voor een belachelijk bedrag, kijken wat er gebeurd
Volgens mij hebben de officers er 6 verkocht, dus die 7 weken raiden hadden ons eventueel 1 epic opgeleverd... Vond het zelf ook jammer dat ze zijn verkocht, maar wie weet kunnen we vanaf nu zelf gaan sparen. Ga het zeker navragen.JoeBravo schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:18:
[...]
als je guild die dingen verkoopt wordt het wel lastig ja. Wij hebben inmiddels voor 3 man wat kunnen craften met onze eigen haunted spirit drops, 4e komt er aan.
Heel veel mensen (waar ik niet 1 van ben) hebben bizar veel gold en maakt het niets uit hoeveel ze uitgeven aan een leuk transmog item in dit geval. Ik heb nooit veel gedaan op de AH en daarom ook een bedroevend laag saldo op mijn bank rekening maar ik ken er wel een paar die daar wel goed in zijn en veel centjes ingame hebben.lanerios schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:25:
Wel grappig, die wapen remakes, hebben het level van de eerste LFR (bepaalde stap), en gaan alsnog voor 60k >_> Zijn mensen zo gestoord geworden?
Ik denk dat ik zodra ik de ilvl502 versie heb gemaakt deze inderdaad voor een gigantisch bedrag op de AH ga zetten en eens kijken of iemand hapt. Zo niet, hallo warrior hier is je nieuwe wapen.
Verwijderd
Kost 30 dagen om zo'n iLvl 502 wapen te maken, aangezien de Lightning Steel Ingots (waarvan er 30 in totaal nodig zijn) BoP zijn, en maar 1 keer per dag gemaakt kunnen worden.lanerios schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:25:
Wel grappig, die wapen remakes, hebben het level van de eerste LFR (bepaalde stap), en gaan alsnog voor 60k >_> Zijn mensen zo gestoord geworden?
Naast dat het best gewilde wapen models zijn voor transmog, is het dus niet onlogish dat het eerste aantal wapens voor een redelijk hoge prijs gaan.
Ik zit rond de 11.5k op het moment. Dus daar kan nog wel wat afJooz schreef op woensdag 24 april 2013 @ 08:55:
[...]
Op hoeveel Spi zit je ongeveer? bij mij zit ik rond de 9k en op fights als megaera rond de 10.5k
Volgens mij heb ik ook wel tegen de 30 lightning steel ingots.
Ik maak er toch wat meer per dag hoor. Transmute heeft alleen een cooldown als je de goedkope gebruikt. De spirit of harmony versie nietVerwijderd schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:46:
[...]
Kost 30 dagen om zo'n iLvl 502 wapen te maken, aangezien de Lightning Steel Ingots (waarvan er 30 in totaal nodig zijn) BoP zijn, en maar 1 keer per dag gemaakt kunnen worden.
Naast dat het best gewilde wapen models zijn voor transmog, is het dus niet onlogish dat het eerste aantal wapens voor een redelijk hoge prijs gaan.
waar haal jij de spirit of harmony transmute voor lightning steel ingot vandaan?lanerios schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:51:
[...]
Ik maak er toch wat meer per dag hoor. Transmute heeft alleen een cooldown als je de goedkope gebruikt. De spirit of harmony versie niet
of haal je mss 2 transmutes door elkaar?
Alsnog zie ik de waarde niet in, de meest dure wel ja, maar stap 2, de LFR ilevel? Totaal niet, staan er nu paar op voor 120k trouwens.
Moet ik trouwens wel zeggen dat farm + dailies + living steel een hele makkelijke manier van cashen is ><
[ Voor 23% gewijzigd door corset op 24-04-2013 11:56 ]
Prijs zal waarschijnlijk snel zakken zodra de mensen die niet dagelijks een transmute hebben gedaan ze ook gaan proberen te verkopen.
Staan er toch al wat meer dagen op dan vandaag alleen hoor
Verwijderd
Ach, erg zijn genoeg gekke mensen die ontzettend veel uitgeven aan transmog/RP gear. Zoals een green robe, die ik een paar jaar geleden voor 7,5k verkocht. (en dat was voordat er transmog waslanerios schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:55:
derp >_> had de verkeerde in mn hoofd haha.
Alsnog zie ik de waarde niet in, de meest dure wel ja, maar stap 2, de LFR ilevel? Totaal niet, staan er nu paar op voor 120k trouwens.
Moet ik trouwens wel zeggen dat farm + dailies + living steel een hele makkelijke manier van cashen is ><
eerder de forge unlocked dan op mijn server dan, of zich oneigenlijk toegang verschaft tot de forge en eerder kunnen beginnen met transmuten.lanerios schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:01:
http://www.wowhead.com/item=94590#comments
Staan er toch al wat meer dagen op dan vandaag alleen hoorMaar ligt misschien aan mijn server.
je moet het ook niet willen snappen, je moet gewoon blij zijn dat de gekken bestaan en er gebruik van makenlanerios schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:03:
klopt.. had tijdje geleden iemand die "Robes of Arcana" wilde, mn tailor kon die maken, en weer 5k gratis.. Ik snap sommige mensen echt niet.
Was heel verbaasd destijds maar ja wel 2 bars binnen
De tailors zijn in ieder geval op mijn server aan de horde kant waanzinnig bezig met die crafted dreadful gear.
Minimaal 600g voor welk onderdeel daarvan dan ook. Mijn horde warlock heeft niet zoveel centjes dus laat maar lekker zitten. Ik vind bijna 1000g voor ilvl458 toch een beetje overdreven.
[ Voor 47% gewijzigd door Carthrax op 24-04-2013 12:12 ]
Dan kan die 5k me erg weinig boeien
als je je geld moet verdienen met 1 item per maand, mag daar dan een beetje een grote winstmarge op zitten?lanerios schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:09:
zou goed kunnen, AH wordt overspoeld door die zooi op het moment. Wel grappig dat Blacksmiths op deze manier zeer makkelijk kunnen incashen. Maar tailors gewoon nergens aan kunnen verdienen, zelfde met engineer (Buiten de makkelijke Netherweave Bags om)
high risk, high gain.
hoog tijd voor een lesje economie en marktwerking lanerios, zijn basisbeginselen.
high gain? 100% winst bijna? Wat kost het je? Behalve 2 minuten per dag maandje lang?
Heeft daar niks mee te maken, gewoon blacksmiths die snappen wat de gek ervoor geeft. Geef mij maar Blacksmiths die nog eenegzins sociaal zijn (waardoor ik dus 5k betaal per wapen, altijd handig, mocht ik ze ooit nodig hebben).
Dat is gewoon iets wat me heel erg opvalt. In TBC, Vanilla werd er heel erg door de high end crafters samengewerkt, om te zorgen dat iedereen goede gear kon krijgen (op mijn servers tenminste). Nu merk je gewoon het egoisme van de crafters, het gaat om het geld, totaal niet meer om de spelers. Zie ook guilds die hun crafting mats verkopen, de raidguilds die ik kende zorgden eerst dat raiders gewoon alles gecraft hadden en daarna verder gingen kijken, met andere raidguilds overlegden of zij die nodig hadden etc.
Dan wil ik wel eens weten waarmee je dat doet, met welke beroepen, ik heb ze nagenoeg allemaal, maar geld verdienen is lastig bij ons....Mektheb schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:12:
Ach als ik kijk naar het banksaldo op mijn char's allemaal bij elkaar.
Dan kan die 5k me erg weinig boeien, dan is dat even een middagje alle char's langs en zooi op AH zetten en stuff maken en je hebt 50K makkelijk in reteurn van het niksen
Mja als ik kijk wat alleen al cloth waard is.EelcoB schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:40:
[...]
Dan wil ik wel eens weten waarmee je dat doet, met welke beroepen, ik heb ze nagenoeg allemaal, maar geld verdienen is lastig bij ons....
En als je ziet wat ze voor Gems en Flasks vragen.
Verder farm ik elke week bijna elke dungeon die ik kan solo doen en verkoop al die epic's etc of DE ze etc.
Er is echt genoeg te verkopen.
De 1 ze zooi is ze ander ze $$$.
Zelfs met oude meuk kan je een hoop geld maken omdat mensen altijd alts levelen etc.
Er is niet specefiek een gold mine, maar je moet gewoon beetje logisch denken en niet teveel proberen te focussen op 1 doel.
Gold maakt Gold, je kan goedkope zooi opkopen en vervolgens iets anders van maken etc etc.
Om maar zo te zeggen van die Zandalari Trollen die rondwandelen droppen ze vaak een Tasje met goods alleen al door die lui te farmen heb ik al zeker zo'n 40k gemaakt aan de ore's en herb's die ze droppen.
En zo zijn er nog heel veel manieren, en met name instances farmen voor loot en mats eruit halen en maken kan erg leuk zijn, nadeel kost je wel tijd.
Als je op een gegeven moment gold heb dan kan je met die gold echt gold maken, en alleen al met alle daily's doen verdien je al genoeg. ( en nee ik doe ze niet )
30 dagen spenderen met het maken van ingots en living steel gebruiken om een 502 wapen te maken dat meer nut heeft voor mogging dan voor raiding lijkt mij een groter risico dan de ghost iron en living steel zo op de AH gooien. Risico is groter, dus de opbrengst ook. En nu het aanbod nog relatief klein is en de markt onbekend, zijn de prijzen nog hoog. Zo werkt dat met alle schaarse items (eerste engineering en jewelcrafting mounts bv).lanerios schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:17:
high risk? totaal niet. Mensen kopen het toch wel, zit totaal geen risk achter.
high gain? 100% winst bijna? Wat kost het je? Behalve 2 minuten per dag maandje lang?
Heeft daar niks mee te maken, gewoon blacksmiths die snappen wat de gek ervoor geeft. Geef mij maar Blacksmiths die nog eenegzins sociaal zijn (waardoor ik dus 5k betaal per wapen, altijd handig, mocht ik ze ooit nodig hebben).
Dat is gewoon iets wat me heel erg opvalt. In TBC, Vanilla werd er heel erg door de high end crafters samengewerkt, om te zorgen dat iedereen goede gear kon krijgen (op mijn servers tenminste). Nu merk je gewoon het egoisme van de crafters, het gaat om het geld, totaal niet meer om de spelers. Zie ook guilds die hun crafting mats verkopen, de raidguilds die ik kende zorgden eerst dat raiders gewoon alles gecraft hadden en daarna verder gingen kijken, met andere raidguilds overlegden of zij die nodig hadden etc.
mats zijn 8,5k minimaal op DB, zou wel heel sociaal zijn om ze voor 5k te verkopen dan. lekker winst voor een maand werk (of wachten dan)

Imo bekijk je BC met een te roze bril, want in mijn beleving ging het toen weinig anders.
[ Voor 14% gewijzigd door JoeBravo op 24-04-2013 13:16 ]
Ik had "redelijk" wat gold, maar heb de 14k mammoth mount laatst gekocht, en er gaat veel geld zitten in het aankopen van recepten voor al mn professions.Mektheb schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:43:
[...]
Mja als ik kijk wat alleen al cloth waard is.
Verder farm ik elke week bijna elke dungeon die ik kan solo doen en verkoop al die epic's etc of DE ze etc.
Zelfs met oude meuk kan je een hoop geld maken omdat mensen altijd alts levelen etc.
Er is niet specefiek een gold mine, maar je moet gewoon beetje logisch denken en niet teveel proberen te focussen op 1 doel.
Gold maakt Gold, je kan goedkope zooi opkopen en vervolgens iets anders van maken etc etc.
Om maar zo te zeggen van die Zandalari Trollen die rondwandelen droppen ze vaak een Tasje met goods alleen al door die lui te farmen heb ik al zeker zo'n 40k gemaakt aan de ore's en herb's die ze droppen.
En zo zijn er nog heel veel manieren, en met name instances farmen voor loot en mats eruit halen en maken kan erg leuk zijn, nadeel kost je wel tijd.
Als je op een gegeven moment gold heb dan kan je met die gold echt gold maken, en alleen al met alle daily's doen verdien je al genoeg. ( en nee ik doe ze niet )
Bags zit ik nu ook ana te denken, ben in de outland dungeons bezig geweest met rep farmen voor een aantal factions, dus massa's netherweave.
Nadeel is dat ik zelf mn mats nodig heb voor de transmutes e.d. dus daar heb ik niet veel van te verkopen
dungeons farmen maakt me niet zoveel uit, ik heb toch nog genoeg rep op te bouwen met diverse factions
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Verder heb ik echt geen tijd voor mats farmen en dat soort dingen. Ik doe het gewoon met de gold die ik heb en krijg voldoende binnen met raiden en een quest/dungeon af en toe om mats te kopen als ik ze nodig heb. Craften kan ik vaak zelf met een jewelcrafter, blacksmith, enchanter en tailor.
Gister toch de druid nog maar even gecapped met Valors doormiddel van LFR... Heb meteen de haste trinket van Elegon kunnen pakken, wie weet doet dat nog wat voor mijn dps
Vanavond hoop ik een soepele snelle raid te hebben. De 50 coins liggen in ieder geval klaar! Heerlijk die fix!
Helaas geen T15 leggings token
* Jerry wants 4 set!
Ziet er naar uit dat ik de specifieke pets die het tegen zijn pets op kunnen nemen moet levelen
Best wel frusterend af en toe die Pet Battles.
Verder zorg ik elke grote patch dat ik de eerste (soms ook 2de en 3de) week de AH overspoel met gewilde gems en enchants.... Nieuwe gear = VEEL vraag naar dit soort zaken!
haha! heb gister ook maar even mijn sub vernieuwd... :ophulkie schreef op woensdag 24 april 2013 @ 13:40:
Moggel,
Gister toch de druid nog maar even gecapped met Valors doormiddel van LFR... Heb meteen de haste trinket van Elegon kunnen pakken, wie weet doet dat nog wat voor mijn dps
Vanavond hoop ik een soepele snelle raid te hebben. De 50 coins liggen in ieder geval klaar! Heerlijk die fix!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Nog 3 fishing pets en dan ben ik daar ook weer klaar mee. Tiny Blue en Red Carp en nog steeds die Giant Sewer Rat uit Dalaran.......
Als ik me daar niet meer mee bezig hoef te houden, dan kan ik weer verder met pets levelen....
Nu kom ik nog moeilijker van de Lesser Coins af.....hulkie schreef op woensdag 24 april 2013 @ 13:40:
Moggel,
Gold maken is zo belachelijk makkelijk.Mektheb schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:43:
Mja als ik kijk wat alleen al cloth waard is.
Zelfs met een lvl 50 altje kan je al vrij simpel met weinig moeite al wat verdienen. Heb een rogue alt die ik maar 2-3 minuten per dag even log om met Alchemy/Tailoring wat te maken.
Alchemy > transmute Essence of Water naar Essence of Air (heb je 4 van nodig voor heirloom agility weapon enchants. De scrolls gaan voor 1000+ gold)
Tailoring > Koop goedkoop Netherweave Cloth, daar weer bolts van maken en vervolgens Netherweave Bags van maken. Bags verkopen altijd.
Verder is het wel zo gemakkelijk om alle Proffesions op alts te hebben. Met elke crafting proffesion is wel gold te verdienen. Met sommigen wat makkelijker dan anderen natuurlijk.
Leg Enchants, Shoulder Enchants, Belt Buckles en scrolls met enchants verkopen altijd wel. De nieuwe Crafted PvP gear is wisselend. Glyphs en gems verkopen ook wel maar moet je echt babysitten om gold me te verdienen. Verder het goedkoop kopen van gear/recipes/ores/leather/cloth en herbs en duurder verkopen, of omzetten naar andere duurdere materialen is soms erg lucratief.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Hoe ik m'n geld verdien voor wie geinteresseerd is:
Ik farm veel dungeons wanneer de baggy goods erbij zitten. deze droppen vaak pets die weer sellable zijn op de AH. omdat ik veel dungeons doe verdien ik ook aardig motes of harmony met deze maak ik weer spullen van JC & engineering.
Naast dit kan ik soms ook aardig geld verdienen op warscouts & warbringers! dat is echt een zware money source.
Ik heb 2 van die agi scrolls liggen, maar ik kom dr maar niet vanaf... bags ga ik maar ns proberen, heb echt nog ziekelijk veel netherweave cloth/bolts liggen. Laatst mn zwager die begon bij ons op de server al ff 8 14 slotters meegegevenZertaxka schreef op woensdag 24 april 2013 @ 14:31:
[...]
Gold maken is zo belachelijk makkelijk.
Zelfs met een lvl 50 altje kan je al vrij simpel met weinig moeite al wat verdienen. Heb een rogue alt die ik maar 2-3 minuten per dag even log om met Alchemy/Tailoring wat te maken.
Alchemy > transmute Essence of Water naar Essence of Air (heb je 4 van nodig voor heirloom agility weapon enchants. De scrolls gaan voor 1000+ gold)
Tailoring > Koop goedkoop Netherweave Cloth, daar weer bolts van maken en vervolgens Netherweave Bags van maken. Bags verkopen altijd.
Verder is het wel zo gemakkelijk om alle Proffesions op alts te hebben. Met elke crafting proffesion is wel gold te verdienen. Met sommigen wat makkelijker dan anderen natuurlijk.
Leg Enchants, Shoulder Enchants, Belt Buckles en scrolls met enchants verkopen altijd wel. De nieuwe Crafted PvP gear is wisselend. Glyphs en gems verkopen ook wel maar moet je echt babysitten om gold me te verdienen. Verder het goedkoop kopen van gear/recipes/ores/leather/cloth en herbs en duurder verkopen, of omzetten naar andere duurdere materialen is soms erg lucratief.
Ik denk dat dat wel erg server afhankelijk is. Op de ene server kan je mega prijzen vragen voor transmog gear, op de andere server is het niet te slijten.
Voorbeeld: Blade of Wizardry ging op een RP server binnen 20 minuten van de hand voor 25K. Op een andere server kon ik het ding niet eens voor 1K slijten.
Het is geen losstaand geval. Voor mats kun je ook heel verschillende prijzen vangen. Op de ene server kan ik oude mats beter naar de vendor brengen. Dan heb je er tenminste nog wat gold voor. Op een andere server kan je ze voor goede prijzen wegduwen. Stacks verdwijnen als sneeuw voor de zon.
Gold maken is niet per definitie belachelijk makkelijk.
Bij ons zijn prijzen erg laag volgens mij, groene mop gems waren voor 5.2 niet te slijten, bij de vendor kreeg je er idd meer voor. Netherweave bags gaan vorm 15g per stuk of minder weg. BS wapens kan ik niet slijten. Begin van mop heb ik leuk verdiend aan de ghost iron ore, maar die markt is ook naar de klote. Enchants e.d. idem, maar de sha crystals zijn zo duur dat je daar amper winst op maaktPoops_McGhee schreef op woensdag 24 april 2013 @ 17:04:
[...]
Ik denk dat dat wel erg server afhankelijk is. Op de ene server kan je mega prijzen vragen voor transmog gear, op de andere server is het niet te slijten.
Voorbeeld: Blade of Wizardry ging op een RP server binnen 20 minuten van de hand voor 25K. Op een andere server kon ik het ding niet eens voor 1K slijten.
Het is geen losstaand geval. Voor mats kun je ook heel verschillende prijzen vangen. Op de ene server kan ik oude mats beter naar de vendor brengen. Dan heb je er tenminste nog wat gold voor. Op een andere server kan je ze voor goede prijzen wegduwen. Stacks verdwijnen als sneeuw voor de zon.
Gold maken is niet per definitie belachelijk makkelijk.
Je kunt dus gewoon de killer snails ontwijken
Ik kijk regelmatig op https://eu.theunderminejournal.com/?realm=A-Turalyon en ook http://www.wowuction.com/eu/turalyon/alliance/ voor de prijzen.EelcoB schreef op woensdag 24 april 2013 @ 17:18:
[...]
Bij ons zijn prijzen erg laag volgens mij, groene mop gems waren voor 5.2 niet te slijten, bij de vendor kreeg je er idd meer voor. Netherweave bags gaan vorm 15g per stuk of minder weg. BS wapens kan ik niet slijten. Begin van mop heb ik leuk verdiend aan de ghost iron ore, maar die markt is ook naar de klote. Enchants e.d. idem, maar de sha crystals zijn zo duur dat je daar amper winst op maakt
Ik heb zelfs een heel lijstje inmiddels met blogs en andere websites.
http://www.wow-professions.com/
http://www.almostgaming.com/
http://wow.joystiq.com/20...darkmoon-faire/#continued
http://theovercut.blogspot.nl/
http://www.kujaswowgoldguide.com/
http://www.warcraftprofessional.com/blog/
http://www.wowpopular.com/
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
http://www.justmytwocopper.org is/was ook wel een aardige blog site waar ik toen veel informatie vanaf haalde.
Verder is het opzetten van een goede crafting en posting strategie belangrijk als je je op markten begeeft met veel spelers zoals glyphs en gems. Addons zoals tradeskillmaster helpen hierbij.
Graag hoor ik jullie suggesties en waarom wel of niet naar welke server toe te gaan.
alvast bedankt.
als je een suggestie krijgt van iemand maak een char aan op die server en draai census is rond prime time(tussen 7 en 11 uur in de avond) Heb je globaal idee hoe druk het op de server is of dat die gewoon een population heeft van onder 1000 spelers.Langolier schreef op woensdag 24 april 2013 @ 20:51:
Ik zit er aan te denken om van server te veranderen omdat ik graag de horde kant wil zien v/d game. Welke server zit lekker vol en heeft veel guilds en leuke progression natuurlijk. Ik ga een healer/dps combo verplaatsen denk ik.
Graag hoor ik jullie suggesties en waarom wel of niet naar welke server toe te gaan.
alvast bedankt.
Heb dat probleem op Laughing Skull. Ben na 3 jaar weer begonnen maar dat realm is gewoon dood. man 400 man online rond prime time. moet wel zeggen lekker rustig om de herbs en ore's te farmen voor lvlen van alchemy en blacksmitting.
Net een census scan gedaan op ally side. 130 chars nu online. Das wel erg weinig voor een realm vindt ik.
[ Voor 5% gewijzigd door B-BRAIN op 24-04-2013 21:52 ]
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen. Check de informatie van de volgende site:Langolier schreef op woensdag 24 april 2013 @ 20:51:
Ik zit er aan te denken om van server te veranderen omdat ik graag de horde kant wil zien v/d game. Welke server zit lekker vol en heeft veel guilds en leuke progression natuurlijk. Ik ga een healer/dps combo verplaatsen denk ik.
alvast bedankt.
- http://wow.realmpop.com/eu.html
In de tabel onderaan kan je kijken welke realm geschikt is voor je. Als je de tabel rangschikt op A/H ratio dan laat het zien hoe de server gebalanceerd qua hoeveelheid Horde en Alliance (minder dan 1 is meer Horde, meer dan 1 is meer Alliance). In de laatste kolom zie hoeveel mensen er op de server zitten.
De informatie komt rechtstreeks van Battle.net vandaan.
[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 24-04-2013 23:01 ]
Dit topic is gesloten.