Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 276 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 18 Laatste
Acties:
  • 48.413 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Woop, gisteren een hele avond de tijd gehad voor Lei Shen en we hebben hem neer! :*)

Wij hebben eerst de Diffusion Chain de meeste energy laten halen om vervolgens op Static Shock te eindigen (die dus de minste energy krijgt). Dat maakte Static Shock makkelijker tijdens de eerste intermission want 3 mensen met cd's kunnen dat makkelijk overleven (ik geloof rond de 380k dmg p.p zonder cd's). Wij hadden 2 groepen van 4 personen elk een hoek gegeven en beide tanks elk een hoek (tanks krijgen immers geen Static Shock of Overcharge op zich). De enigste RNG die we niet echt onder controle hadden was 2+ Bouncing Bolts op één tank.

Eenmaal voorbij de eerste intermission gingen we verder op Static Shock om vervolgens te eindigen op Overcharge. Hier gebruikte we BL op bleven we op deze hoek totdat de volgende intermission begon. Voor mij erg makkelijk omdat ik bij de tanks moest gaan staan in één hoek. Ik krijg dan telkens een Overcharge (die is dan level 3 dus krijg je er 3 tegelijk; 1 per hoek mits je daar een non-tank target hebt) en de rest blijft hetzelfde. Geen RNG meer met Bouncing Bolts omdat er altijd wel mensen beschikbaar zijn op ze op te vangen en geen Diffusion Chain meer dus kan iedereen gewoon lekker stacken.

De laatste fase zijn we 2 keer gekomen voordat het een kill was. De eerste keer waren de tanks volgens mij vergeten om (op tijd) te switchen dus ging er eentje wel erg snel neer. De tweede keer ging het perfect, telkens op tijd de ranged weg van de groep zodat Thunderstruck zo ver mogelijk weg is en daarna weer dicht bij te de groep om de Balls of Lightning op te pakken/aoe'n.

Achteraf gezien denk ik dat met 2 healers dit gevecht nog een stuk makkelijker wordt (kortere fases, minder energy op conduits) enkel betekend dat wel dat je niet meer als een kip zonder kop kan rondrennen :+. Volgende keer Jin'rokh HC (een best wel pittig healer gevecht wat ik ervan heb gelezen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-10 10:07
gisteren nog behoorlijk snel en eenvoudig 2e helft ToT normal leeggetrokken. Veel upgrades voor de groep, waaronder mezelf (522 ilvl nu :*) ), dus zeer nuttige avond.
Lichte frustratie dat ik mezelf niet naar een ranking kon werken op Iron Qon, maar desondanks tevreden aangezien ik er meestal verder vanaf zit. Shadowpriest, monk en warlock verslaan voelt goed :P
log: http://www.worldoflogs.co...damageDone/?s=5495&e=6072

Upgrades gaan hopelijk ook goed helpen op jin' rokh hc, aangezien we daar nogal problemen hadden deze week (2 healers: storm niet overleven, 3 healers: enrage op 10%). donderdag nieuwe kansen daar :)

[ Voor 7% gewijzigd door JoeBravo op 17-04-2013 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:43
Vanavond ook maar weer Throne of Trash in. Waarschijnlijk geen updates meer voor mij helaas, heb al bijna alles van de eerste bosses. Hopelijk snel langs de eerste 4 en werken aan nummer 5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Dit weekend misschien met tweakers even een HoF?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Gisteren eindelijk mijn meta gem kunnen halen op mijn druid. En wow, wat is die proc OP :P.
4 seconden van geen mana gebruik bij spells betekent dat ik 8 gratis rejuvenations kan rond gooien :D.
Hij procced ook nog behoorlijk veel. Gelijk even getest bij Primordius en Dark Animus in LFR en ik kon rond de 80k hps doen terwijl ik amper onder de 50% mana dropte. Dit wordt vanavond leuk in ToT :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Gisteravond deed de UI gek dus een mooi moment om eens wat addons eraf te knallen en overnieuw te beginnen. Al vanaf Vanilla heb ik xperl gebruikt als unitframes maar ook zeker na het zien van de filmpjes van Jerry maar eens aan het ElvUI avontuur begonnen.
Leuk eerst die paar stappen voor de config maar nadat die klaar was.....zo....veel...opties! Ik zag door de opties de UI niet meer ;)
De halve avond bezig geweest om voor mijn paladin de boel klaar te zetten en die als template te gebruiken maar het is niet even in een paar seconden gedaan. Vanavond maar verder knutselen want het is nog niet zoals ik het wil hebben.
Misschien maar eens op zoek naar wat profiles die mij bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaceNL
  • Registratie: December 2004
  • Nu online
Carthrax schreef op woensdag 17 april 2013 @ 12:13:
Heb je daar een link van toevallig ? Ik heb zelf nu LUIv3 en ben er wel tevreden over maar wellicht dat elvui toch wat beter bied.

Bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:12
Carthrax schreef op woensdag 17 april 2013 @ 12:13:
Ik gebruik zelf de Shadow & Light en bevalt mij goed moet ik zeggen

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Nu online
skassie schreef op woensdag 17 april 2013 @ 13:06:
[...]

Ik gebruik zelf de Shadow & Light en bevalt mij goed moet ik zeggen
Thx! Ik ga deze eens proberen.
MaceNL schreef op woensdag 17 april 2013 @ 12:51:
[...]

Heb je daar een link van toevallig ? Ik heb zelf nu LUIv3 en ben er wel tevreden over maar wellicht dat elvui toch wat beter bied.

Bedankt !
http://tukui.org/dl.php
Dit is de download pagina voor zowel tukui als elvui.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
LFR gedaan laatste wing. En wat is Lei'Shen geweldig om te doen. Ik weet alleen zeker dat er over gejankt gaat worden dat hij te moeilijk is :P

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-10 14:51
Werd hij niet alleen heroic only ? :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou onze guild is een beetje aan het begin van een guild zijn. Het is gewoon gezellig samen, zijn een level 4 guild met veelal socials. Willen natuurlijk naar level 25 groeien maar daar zijn gewoon meer man voor nodig.
hulkie schreef op maandag 15 april 2013 @ 12:50:
[...]

Ik ben niet op zoek naar een guild, maar als ik dat wel was zou ik meer willen weten over Elite Legion ;)
10/25? Hoeveel dagen per week? Welke dagen? progress? Wat hebben jullie nodig? etc. etc.

@ Jerry: Gz met jullie kill! De top guild op onze server zit al een aantal weken vast op 7/13 HC. Inmiddels zijn ze al gezakt van plek 60 naar ongeveer 130ish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Mektheb schreef op woensdag 17 april 2013 @ 13:55:
Lei'Shen = normale boss

Ra'den = heroic only

[ Voor 18% gewijzigd door corset op 17-04-2013 13:58 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Mektheb schreef op woensdag 17 april 2013 @ 13:55:
da's Ra Den, Lei Shen is de laatste boss in LFR en normal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ah thanks ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Nog steeds maar 1 kill worldwide van Ra'den. Die boss houdt het toch wel even vol, al komt het misschien vooral door de max 30 tries per week...

Vanavond maar snel even Nalak proberen te doen en waarschijnlijk morgen maar de LFR hel gaan proberen. De eerste ervaringen die ik zag op forums waren veelbelovend ;) Maar ja, wil toch de Kirin Tor questline afmaken en achievement en kans op wapen etc...

Hopelijk komt 5.3 ook snel. Naast LFR lopen voor extra kans op legendary quest items heb ik bijna niets meer te doen op m'n main waar ik me voor in wil zetten. Extra tijd voor andere zaken kan vast ook geen kwaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

hmr schreef op woensdag 17 april 2013 @ 10:19:
Dit weekend misschien met tweakers even een HoF?
Hmm, ik heb wel interesse, alleen mijn guild loopt hopeloos achter en is dit een progress raid...
Dus wil dan wel op tijd weten of dit door gaat of niet.

Was laatst naar Silvermoon verkast, maar kon door deze achterstand geen guild vinden die me wilde hebben. Dus ben maar weer terug gegaan naar de oude guild op Hellscream.

Heb inmiddels geen zin meer om te gaan realm transferren of guild te veranderen. Omdat er een paar mensen in de guild zitten die niet raiden maar het wel leuk mee is om wat mee samen te spelen (scenarios/heroics/trollen van de guildmaster :P).

De mensen die wel goed zijn, zijn helaas allemaal social. De "raiders" zijn voor zo'n 80% allemaal lui die nog slechter zijn dan de meeste mensen die ik in LFR tref...

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaceNL
  • Nu online
Carthrax schreef op woensdag 17 april 2013 @ 13:25:
http://tukui.org/dl.php
Dit is de download pagina voor zowel tukui als elvui.
Nee ik bedoelde voor de skins/profiles ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

ValHallen schreef op woensdag 17 april 2013 @ 15:02:
[...]

Hmm, ik heb wel interesse, alleen mijn guild loopt hopeloos achter en is dit een progress raid...
Dus wil dan wel op tijd weten of dit door gaat of niet.

Was laatst naar Silvermoon verkast, maar kon door deze achterstand geen guild vinden die me wilde hebben. Dus ben maar weer terug gegaan naar de oude guild op Hellscream.

Heb inmiddels geen zin meer om te gaan realm transferren of guild te veranderen. Omdat er een paar mensen in de guild zitten die niet raiden maar het wel leuk mee is om wat mee samen te spelen (scenarios/heroics/trollen van de guildmaster :P).

De mensen die wel goed zijn, zijn helaas allemaal social. De "raiders" zijn voor zo'n 80% allemaal lui die nog slechter zijn dan de meeste mensen die ik in LFR tref...
Bekend probleem.... ;) Ik ben ook zo'n sociaal */zelfhype momentje

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Nu online
MaceNL schreef op woensdag 17 april 2013 @ 15:04:
[...]

Nee ik bedoelde voor de skins/profiles ;)
Ah hehe, ik ga deze download link maar eens proberen vanavond:
http://www.wowinterface.c...ElvUIShadowLightEdit.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
IntToStr schreef op woensdag 17 april 2013 @ 14:40:
Nog steeds maar 1 kill worldwide van Ra'den. Die boss houdt het toch wel even vol, al komt het misschien vooral door de max 30 tries per week...
Vermoed dat hij echt wel heel hard is maar met tries valt het waarschijnlijk nog mee, de meeste top guilds verdubbelen gewoon hun tries met alt raids die ze eerst opgebruiken om het gevecht te leren kennen en dingen uit te proberen en dan pas op main gaan. Method had hem down na 2tries deze reset wel opvallend was dat dit was nadat hun server laatste fase van isle of thunder had unlocked en zo spelers toegang kregen tot legendary meta gem en er kort daarna een kill viel. Mss hadden ze betere strategy dan de rest om te beginnen maar hij ik vermoed dat de volgende kills niet snel zullen uitblijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-10 20:21
Lijkt me leuk :)

Ik moest gister eigenlijk studeren voor een examen (dat ik wel gehaald heb denk ik) voor werk.
Maargoed, ik had weinig zin, dus eerst via openraid HoF in met de druid tank. De groep stond klaar, de dps was goed 1 super disc priest erbij en de raidleader (irritante kiddo) kreeg het voor elkaar om binnen één minuut 2 keer dood te gaan op de eerste baas. Dat is dan tot daar aan toe. Maar vanuit zijn /deadmode begon hij heel de raid uit te maken voor noob. De tank was iemand die volgens hem ragequite zou doen, de dps deden te weinig... blablabla

Toen we de laatste phase met 1 healer prima in gingen had de tank er genoeg van en leavde de groep. Na een massres besloot iedereen individueel om ook maar te kappen. Ongelooflijk dat iemand het op deze manier kan verkloten voor 9 spelers die een prima run hadden kunnen doen!

Daarna een andere raid gejoined als tank (ToeS). Ging erg goed, was erg relaxed en leuk. Had ongelooflijke mazzel ook nog. Shoulders en head gewonnen + mijn sha touched polearm! Inmiddels zit ik op 494 ilevel, en dat met een 463 pants. Het voelt veilig om als maintank op te treden en mijn healthpool hoef ik me inmiddels ook niet meer voor te schamen...

Vanavond farmrun op de mains. Hoe verder we komen hoe meer we zondag kunnen besteden aan progress, leuk! Mijn 5 coins zijn klaar om epics voor me te scoren! Eens kijken of ik mn itemlevel wat kan boosten. ilevel 506 schiet natuurlijk niet echt op voor iemand die 9/12 ToT neer heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-10 14:30
Zit al een lange tijd na te denken met welke char ik moet beginnen met raiden. Laatst was ik met mijn Dk mee met een guildrun (HoF) en ik vond het zelf niks terwijl ik Unholy dk PvP wel het leukste class vind.
Nu probeer ik mijn WW monk wat te gearen zodat ik met sommige runs mee kan gaan, maar mijn damage valt nog steeds een beetje tegen. Misschien ligt het aan mijn gear wat Ilvl 484 is.

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Echt, geen idee wat het vanavond was.. rare raid

Jin'rokh... wipe... wipe... kill met 4 in leven (healer disconnecte, in de pools.. veel dood)
Horridon... wipe... kill
Council... kill

Tortos (een gevecht die we nog nooit hadden gehaald, iets van 20 pogingen hooguit gehad, 1e poging na de bat hp nerf / turtle speed nerf)... 1 shot..

Megaera, tot 4 hoofden gekomen.. nog 3 te gaan :)

Op het moment doen we GRGRGRG, dus we negeren blauw.. benieuwd of dit zondag ook gaat lukken.
Daarnaast 3x een Trash epic gekregen die avond.. leather healing boots, tanking necklace en een dps necklace.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Laatst online: 07:21
Eindelijk!!!! Skadi kan voortaan de krampen krijgen met z'n grote blauwe bevroren reet!!! Na 653 runs eindelijk de Blue Proto Drake binnen!!
Ik ben zo blij dat ik die instance niet meer hoef te farmen! Wat een opluchting.

Daarna Nalak op de Shaman gedaan en alleen gold geloot, met muntje en in de cache zat ook gold. Monk had meer geluk ennnam 522 wanten mee. Daarna met de Shaman nog de Sha gedaan en ook wanten geloot. Lekker loot avondje. Oondasta was met de laatste groep toch wel een drama. 105g repairs en geen kill... Ik hoop dat er betere groepen komen deze week.

Zit er eigenlijk een lockout op deze bossjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaceNL
  • Nu online
Mzo gisteren met me nieuwe guild gestart in ToT, zij staan 10/12 en ik na 1 dag 6/12 deed alleen 2e baas niet mee omdat de main healers de trinket willen, dus ik ben positief en plezier is helemaal terug.

Ook nog even bezig geweest met elvui maar daar moet ik maar een keer de tijd voor nemen, want ik vind nu luiv3 toch nog wat beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Gister de meest rommelige raid gehad tot nu toe met de Cheesecake Vendors... De connectie van een Poolse guildie wilde niet echt meewerken, ventrilo klapte er een paar keer uit. Een aantal vreemde wipes op bazen die we vaker neer hebben gehad etc etc. Toch gewoon netjes 9 bazen om weten te leggen, waarvan 3 pas voor de 2de keer! Zondag dus gewoon heel veel tijd voor progress!

Ik mocht zelf shoulders, wrist en tier pants looten, dus ben een happy gnome!

Nalak leverde voor de druid en de mage gold op, volgende week weer een kans. Oondasta moet ik nog doen, wie weet heb ik daar wat meer geluk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-09 14:41
Gister alleen Oondasta en Nalak kunnen doen.
4x gold :(

Voor de reset nog wel 2e deel van ToT met LFR gedaan voor het eerst en daar Giorgio's Cadaceus of Pure Moods weten te scoren. Verder nog een cloak die geen upgrade was.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
Carthrax schreef op woensdag 17 april 2013 @ 16:10:
[...]

Ah hehe, ik ga deze download link maar eens proberen vanavond:
http://www.wowinterface.c...ElvUIShadowLightEdit.html
En hoe vond je hem? Hoop de moeite waard. Is nog wel veel anders te maken maar de "standard" vind ik er
wel mooi uit zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Nu online
skassie schreef op donderdag 18 april 2013 @ 09:24:
[...]

En hoe vond je hem? Hoop de moeite waard. Is nog wel veel anders te maken maar de "standard" vind ik er
wel mooi uit zien :)
Alleen nog maar binnen gehaald. Ik ben wel weer een tijd bezig geweest met configureren van ElvUI. Het is wel ontzettend wennen na jaren x-perl. Tijdens Nalak (waar ik ook de befaamde 2x Gold mocht ontvangen) nog bezig geweest voor de cast bars etc.

Ik moet nu alleen nog die oude minimap icons weg zien te werken van de elvui minimap. Nog even zoeken dus want nu staan die krengen dus op de oude positie midden in de elvui minimap.

Nog even bezig geweest met de Battle Pet Tamers Northrend (eindelijk heb ik ze!) en Cataclysm. Daar moet ik nog 1 van en dan eindelijk de tamers van Pandaria.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Gisteren ging het eigenlijk vrij voorspoedig in onze raid. Alleen op Tortos 2 wipes door wat movement fails en de rest ging gewoon in 1x neer. Tortos was sowieso pas onze 2e kill. Daarna dus Megaera, eerste keer voor iedereen op 25m normal. We hadden maar iets van 3 of 4 tries, maar wel 2x tot halverwege het zesde hoofd gekomen. Alleen kwestie van niet meer met een ice beam dwars door de raid lopen op dat moment of de halve raid verliezen door een poison aoe op dat punt en het is een kill :) Met healing gaan we het prima bijhouden en dps is ook prima. Een van onze healers is echt heel slecht met mechanics. Beetje jammer dat hij net getarget werd tijdens die latere fases...

Zelf een nieuw 2H zwaardje gewonnen :) Eigenlijk crap qua stats, maar weapon damage is zo belangrijk voor paladins dat ik m toch maar meegenomen heb. Moet nu wel m'n T14 2 set opofferen omdat ik anders VEEL te hoog qua hit kom... Maar goed, het zal meer dps opleveren dus dat is mooi zullen we maar zeggen :)

Na de raid nog even snel LFR deel 4 gedaan met de halve raid van onze guild. Eerst 2 bosses hadden we eigenlijk geen idee wat we moesten doen, maar gewoon nuken leek ons wel een leuk idee. Werkte perfect, allebei simpel neer :p Hilariteit alom op vent, zeker omdat iedereen figuurtjes wilde tekenen voor die celestials ;) Thunder King hadden we 1 wipe omdat de bolts niet goed werden opgevangen, maar toen we dat eenmaal hadden gezien was ook dat een simpele kill. Bereid je echter voor op veel wipes als je in een "normale" LFR groep zit... Succes dan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Vraagje, weet iemand hoe je makkelijk pets kan levellen?

@Into, mee eens, we hadden 4 stacks deter nodig voor die laatste boss, terwijl hij in principe echt heel makkelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Kom er net achter dat Oondasta eigenlijk wel een leuke ring heeft voor me. Had ik misschien toch af en toe moeten proberen te halen :p

Helaas heeft de guild besloten om al onze haunting spirits verkopen op de AH. Geen nieuwe boots dus. Dat wordt wachten totdat die dingen 2k a 3k gold kosten per stuk. Dan ga ik erover nadenken...

Nog 5 items te gaan voor full 522 gear, waarvan ik er 2 zelf kan craften, 1 van Nalak en 1 van Oondasta (buiten de normale raid items uiteraard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
lanerios schreef op donderdag 18 april 2013 @ 10:39:
Vraagje, weet iemand hoe je makkelijk pets kan levellen?

@Into, mee eens, we hadden 4 stacks deter nodig voor die laatste boss, terwijl hij in principe echt heel makkelijk is.
Ff een realID friend vragen pett battles te doen met je. Ene keer win jij andere keer hij/zij. beetje passen etc en XP verzamelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Zo, na enige afwezigheid van het forum ben ik er weer !
Drukke periode met vakanties en het herbeginnen van school en de daarmee gelimiteerde tijd dat ik op de pc kan hebben me even weggehouden :)

Dagboekje:
Met de guild staan we nu op 5/12 in ToT en zullen we hopelijk deze week weer progressie maken (tot nu toe hebben we al iedere week een nieuwe boss neer gekregen)! We hebben een leuke raidgroep met enkele Belgen/Hollanders trouwens en dat maakt het extra fijn, al had ik wel een dipje toen ze zeiden dat ik misschien het core team zou moeten verlaten doordat ik niet de hele raid kan blijven (van 8 tot 12), maar dit is gefixed en dus was ik gisteren ook weer mee, 4/12 is nu trouwens gewoon farmen, de bossen zijn zo hard generfed dat zelfs Tortos oneshot was, en nadat ik weg moest hebben ze ook Megaera weer neergekregen, waar we wel nog moeilijkheden mee hebben, pech voor mij, maar goed voor de groep natuurlijk. En zo blijven we goed op schema om deze week weer progressie te maken ! :)

Met drops daarentegen valt het minder goed mee, gisteren dropte op Council de 2H (waarvan ik momenteel de LFR versie heb), maar onze DK Tank had deze ook nodig (had de LFR versie van de Sha-Touched Axe) en gelukzak dat ie was rollde hij hoger :(
De rest van de loot, ook van de voorbije weken, trok op niet veel en nu zit ik, ondanks met een itemlevel van 507, met gear dat bijna allemaal de minder goede secondary stats bezit, crit en hit in overvloed :| Maar goed, zolang we progressen hoor je mij niet klagen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
IntToStr schreef op donderdag 18 april 2013 @ 11:29:
Kom er net achter dat Oondasta eigenlijk wel een leuke ring heeft voor me. Had ik misschien toch af en toe moeten proberen te halen :p

Helaas heeft de guild besloten om al onze haunting spirits verkopen op de AH. Geen nieuwe boots dus. Dat wordt wachten totdat die dingen 2k a 3k gold kosten per stuk. Dan ga ik erover nadenken...

Nog 5 items te gaan voor full 522 gear, waarvan ik er 2 zelf kan craften, 1 van Nalak en 1 van Oondasta (buiten de normale raid items uiteraard).
Deksels ik moet echt meer geluk gaan krijgen in LFR om aan een beetje iLVL te komen.

Echt gold gold gold en gold, en ja de quests voor VP dat gaat em niet worden :P haha...
Loop nog in 491 ofzo >.>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik moet zeggen dat dat toch echt een groot voordeel van 25m raiden is, gear drops :) Sowieso krijg je per speler meer loot (6 per 25 >> 2 per 10), maar ook nog eens betere kans op dat wat je wilt (6 ipv 2) en daar bovenop nog hogere kans op thunderforged. Zeker met de grote loot tables van ToT kun je eindeloos de verkeerde zooi krijgen bij 10m. Kan uiteraard bij 25m ook, maar kans is veel kleiner dat iets nooit dropt.

En als ret paladin is het niet grappig om door alle hoepels te spring om je hit in bedwang te houden... Zoveel loot met hit. Helemaal nu met dat zwaard van council. Tier gloves en tier helm hebben ook belachelijk veel hit en daarnaast is het bis trinket een hit trinket :S Oh ja, ik ben draenei: 1% extra hit... Ik moet dus maar hopen op een random drop 2H wapen en tot die tijd er het beste van maken. Maar als ik daar over kan klagen heb ik het zo slecht nog niet zullen we maar zeggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
IntToStr schreef op donderdag 18 april 2013 @ 17:28:
Ik moet zeggen dat dat toch echt een groot voordeel van 25m raiden is, gear drops :) Sowieso krijg je per speler meer loot (6 per 25 >> 2 per 10), maar ook nog eens betere kans op dat wat je wilt (6 ipv 2) en daar bovenop nog hogere kans op thunderforged. Zeker met de grote loot tables van ToT kun je eindeloos de verkeerde zooi krijgen bij 10m. Kan uiteraard bij 25m ook, maar kans is veel kleiner dat iets nooit dropt.
Dat is ook precies de insteek; zo wil Blizzard de 25-man raiding guilds tegemoet komen zodat niet iedere guild omschakelt naar 10-man. Daarom hebben Thunderforged items ook een hogere dropkans in 25-man.

Sterker nog, als gevolg van de veranderingen in patch 5.2 is het niet ondenkbaar dat sommige 10-man raiding guilds om zullen schakelen naar 25-man.

http://wow.joystiq.com/20...-revitalize-25-man-raidi/
http://wow.joystiq.com/20...d-drop-rate-than-10-mans/
"We've also received a lot of feedback regarding 25-player raids, and have been looking for ways to address some concerns. Ever since we changed 10-player raids to drop the same item level as 25's, we've seen a steady decline in 25-player raiding. This isn't surprising. A 25-player raid takes an extra level of logistical commitment for the officers of those groups. It's unfortunately easy for a 25-player guild to collapse down into a 10-player guild, but very unlikely for the opposite to happen. However, we like 25-player raiding and don't want to see it go away. Like many players, we love the epic feeling that comes with banding together more massive groups to battle powerful foes, we love that there's opportunity for those groups to try out new players or unusual comps without causing a huge burden, and we want to support the larger raiding guilds. That said, we're also concerned that over-rewarding the 25-player guilds-if, for example, we went back to a higher item level across the board for 25's, as was the case for Icecrown Citadel-would feel like a slap in the face to the many 10-player raiders out there, who are the majority of our Normal and Heroic raiders.

To attempt to navigate this minefield, we're going to try having Thunderforged items drop more frequently in 25-player raids. They'll be somewhat rare in both cases compared to the standard versions that'll drop, but they'll be even rarer in 10's. Overall, a 25-player group will be more likely to end up with a slightly higher item level after several weeks of raiding."

Bron: http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/7709282055

[ Voor 43% gewijzigd door Rone op 18-04-2013 17:49 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
IntToStr schreef op donderdag 18 april 2013 @ 17:28:
En als ret paladin is het niet grappig om door alle hoepels te spring om je hit in bedwang te houden... Zoveel loot met hit. Helemaal nu met dat zwaard van council. Tier gloves en tier helm hebben ook belachelijk veel hit en daarnaast is het bis trinket een hit trinket :S Oh ja, ik ben draenei: 1% extra hit... Ik moet dus maar hopen op een random drop 2H wapen en tot die tijd er het beste van maken. Maar als ik daar over kan klagen heb ik het zo slecht nog niet zullen we maar zeggen :+
Retribution Paladins zijn op dit moment inderdaad niet in een goede positie, maar ik zou niet weten wat ik anders zou moeten spelen, Retri ligt me nu eenmaal, het is gewoon leuk en dat is alles wat uitmaakt :) Ik heb momenteel echt gewoon veel te veel crit en ik geraak er niet van af ...
Rone schreef op donderdag 18 april 2013 @ 17:44:
[...]

Dat is ook precies de insteek; zo wil Blizzard de 25-man raiding guilds tegemoet komen zodat niet iedere guild omschakelt naar 10-man. Daarom hebben Thunderforged items ook een hogere dropkans in 25-man.
En toch is 25-man raiding helemaal niet populair meer, in onze guild wil bijv. niemand (ondanks dat we het waarschijnlijk wel zouden kunnen) omschakelen naar 25-man, ze vinden 10-man leuker en moeilijker doordat er minder ruimte is voor fuckups en dat houdt het spannend. Al zou ik zelf het wel eens willen proberen lijkt me fijn zo'n enorme groep op 1 boss, trouwens, als ik soms in de Guide Book lees die bij de Battle Chest zat heb ik zelfs zin om 40-man raiding terug te halen, hoe cool was dat wel niet :D

Er wordt trouwens al gesproken over 15-man raids voor in de volgende expansion, omdat 25-man met uitsterven bedreigt is :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10 16:54
Het begint na een tijdje (en na wat Panda trailers te hebben gezien) bij mij toch weer wat te kriebelen om WoW te gaan spelen. Nu vind ik het een beetje gortig om er gelijk een gamecard voor 30 euro te kopen, zijn er ergens goedkopere alternatieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Knul schreef op donderdag 18 april 2013 @ 21:50:
Het begint na een tijdje (en na wat Panda trailers te hebben gezien) bij mij toch weer wat te kriebelen om WoW te gaan spelen. Nu vind ik het een beetje gortig om er gelijk een gamecard voor 30 euro te kopen, zijn er ergens goedkopere alternatieven?
12,99 met ideal via blizzard zelf ( per maand )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whigger
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-11-2024
Gisteren weer gestart met ToT, 10/12. Niet onaardig gezien het feit een tank het bij Iron Qon voor gezien hield onder het motto "Geen zin meer in raiden, kkthxbai.". De daadwerkelijk reden ontgaat ons nog, maar het is niet anders. Onze restoration druid ging toen tanken en een alt restoration druid van de guild kon gelukkig nog bijspringen het laatste half uur (nota bene een alt van iemand wiens main tank is). Heerlijk die flexibiliteit binnen ons kwalitatief toch niet onaardige raidgroup!

Persoonlijk hoogtepunt was toch wel de 100 need roll op Spawn of Horridon! Weer een leuke mount om op te AFKen :P

Zondag verder. Tijd dat Lei Shen neer gaat. Vorige reset gaf diezelfde tank ook al problemen na 2 uur aan tries, dus we hielden het toen voor gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Iemand hier op GoT die speelt op hellscream.
We zitten erover te denken om horde te gaan op hellscream. Hoor weinig slechte dingen over deze server,maar ben benieuwd of iemand informatie kan geven over de server PvE-wise en over interessante guilds . Wow-progress geeft niet een goed beeld, zit nu ook in de top alliance guild op ER maar heb het niet echt naar mijn zin.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
Gisteren Jin'rokh HC voor het eerst geprobeerd (duh vorige week Lei Shen pas neer :P) en naar mijn gevoel is hij echt goed te doen voor een guild die Lei Shen neer heeft. Desondanks gisteren dus een 24 wipes gehad :F waarvan 9 wipes van echte superderp kwaliteit (implosion, focused lightning conduction, ionization conduction) en 14 wipes waar we meer danslessen voor moeten volgens (lightning diffusion). Eerlijk is eerlijk, tijdens lightning storm (waar je dus de lightning diffusions krijgt) kan je met pech echt VEEL van die diffusions op je dak krijgen waardoor het erg moeilijk is om ze te ontwijken. Daarom doen ze ook niet belachelijk veel schade (kleine 150k ofzo) wat met een cooldown hier en daar wel op te vangen moet zijn door de healers. Maarja, daar kan ik enkel mezelf de schuld van geven want ik ben immers (één van) de healer(s) die iedereen in leven moet houden :P

Ik heb wel een hekel aan het soort gevecht waarbij 1 persoon het kan verknallen voor de andere 9/24 (elke implosion, focused lightning conduction of ionization conduction is er 1 te veel). Vooral omdat ik me dan echt moet inhouden om niet de persoon in kwestie de schuld te geven en omdat ik er als de dood voor ben dat ik (vervolgens) dezelfde fout bega.

Het blijft zuur om na 2 foutloze lightning storm fases en dus iedereen in levend te hebben met de boss op 35% health één persoon met een focused lightning te zien lopen naar een plek ACHTER een lightning fissure. Vervolgens door TS te roepen voor het implosion gevaar 3 á 4 seconden voordat de hele raid opgeblazen wordt. Was dat niet gebeurd en hadden we nog 1 lightning storm fase overleeft dan was het een gegarandeerde kill geweest. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik ben ook nogal allergisch voor als 1 iemand de raid opblaast, zeker als het vaak dezelfde is... Dan is het even tot 10 tellen :+

Voor even lachen op de vrijdagmiddag, kijk eens naar m'n outfilt: http://eu.battle.net/wow/...e-cartel/Haelden/advanced. Wie verzint dit! :P Alles wat je ziet is T15 gear. Leuke mix zo, lekker fashionable 8)

Nog 5 secrets of the empire te gaan voor de legendary quest voor mij. Deze week 4 uit 6 in LFR en 1 uit 4 op normal tot nu toe, niet slecht. Einde komt in zicht... Hopelijk nog net voor komst 5.3 zodat ik daar meteen verder kan met de questline.

Nalak was weer 2x gold helaas, maar aangezien we waarschijnlijk zondag al aan Ji-Kun toe gaan komen ga ik daar m'n coins wel inzetten voor tier legs vanaf komende week. Dan heb ik ook nog kans op m'n epicly op strength trinket :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Nu online
IntToStr schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 12:27:

Voor even lachen op de vrijdagmiddag, kijk eens naar m'n outfilt: http://eu.battle.net/wow/...e-cartel/Haelden/advanced. Wie verzint dit! :P Alles wat je ziet is T15 gear. Leuke mix zo, lekker fashionable 8)
En maar vast blijven houden aan je Brown Linen Shirt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10 09:27
Carthrax schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 12:32:
[...]

:D wel het meest bazen shirt ooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Carthrax schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 12:32:
[...]

Jazeker! Gemaakt door m'n mage, was een van de eerste dingen die je kon maken als tailor volgens mij, dus heb ik er toen 1 naar m'n paladin gestuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Nou gistere toch het 1 en ander geloot ! ben er niet veel op voorruit gegaan maar ach beter iets dan niets :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White-Wolf
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-09 15:28
Hallo allemaal,

Na toch al weer een wat langere tijd gekeken te hebben op de forums hier besloot ik om toch een account aan te maken.

Maar zoals ik het hier allemaal lees zijn jullie al best ver met raiden en met gear, tegenwoordig raid ik niet meer zo heel erg veel (retired raider) maar hoe is de huidige content 5.2 met ToT eigenlijk?
Ik ben wel benieuwd want ik zou het raiden wel weer willen oppakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
Ik vind ToT één van de betere raids, de gevechten zijn interessant en er is best wel wat variatie. De raid zelf ziet er ontzettend mooi uit en is niet 1 lange bruine grot (ofzo), je hebt een stuk outdoor met trolls; stukje grot; stukje riool; een courtyard met vervolgens een paleis. De hoeveelheid trash is misschien wat aan de hoge kant maar is wel weer een uitdaging de eerste paar keer dat je het doen (bridge boss anyone?).

Mocht je niet zo veel tijd hebben om op vaste tijden te raiden is er ook nog LFR tegenwoordig welke een makkelijkere versie van de raid geeft voor 25 willekeurige personen. Je moet er wel een beetje een dikke huid voor hebben (of verstand op 0 zetten) maar het is tenminste flexibel en je hoeft niet op 9 andere vrienden te wachten om te kunnen raiden.

Verder is er in 5.2 een klein continent (a la tol barad qua grootte) met dailies, rares en andere dingen (solo scenario met als doel zsm loot verzamelen binnen tijdslimiet). Ik vind patch 5.2 best wel geslaagd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White-Wolf
Oh dat klinkt inderdaad wel leuk, de laatste echte raid die ik gedaan heb was ICC, na ICC ben ik een social geworden omdat de rest van mijn vrienden of stopte of van server deed verwisselen, dan is de fun er ook wel vanaf.

Maar gelukkig zit ik nu wel weer in een leuke guild, we doen dan wel niet raiden maar ik weet wel dat we mensen hebben die het zouden kunnen.

Maar goed voordat ik überhaupt kan gaan raiden (of LFR in kan) moet ik meer gear hebben (zit op het moment maar op ilvl 449)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-10 15:12
White-Wolf schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 13:35:
Hallo allemaal,

Na toch al weer een wat langere tijd gekeken te hebben op de forums hier besloot ik om toch een account aan te maken.

Maar zoals ik het hier allemaal lees zijn jullie al best ver met raiden en met gear, tegenwoordig raid ik niet meer zo heel erg veel (retired raider) maar hoe is de huidige content 5.2 met ToT eigenlijk?
Ik ben wel benieuwd want ik zou het raiden wel weer willen oppakken.
Ik doe zelf alleen maar lfr, is goed te doen, raids bevallen me wel goed, moet zeggen dat alle raids in mop leuker zijn dan de cata raids. Ziet er beter uit, gevarieerdere mechanics, ik vermaak me er wel mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
IntToStr schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 12:27:
Ik ben ook nogal allergisch voor als 1 iemand de raid opblaast, zeker als het vaak dezelfde is... Dan is het even tot 10 tellen :+

Vooral rot als je dan een keer minder lang kan blijven raiden en de hele tijd wanneer jij er bent mensen onnozele fuckups veroorzaken en dat er dan 10 min nadat jij weg bent een kill komt ... (Was het geval bij Megaera) :X

Wat me trouwens wel opvalt aan je gear (buiten de oh zo vreselijke combinatie van kleuren :o) is dat je T14 helemaal laten vallen hebt en gewoon bent gegaan voor 2-piece T15, ik weet niet waarom, maar dat lijkt me wel een vreemde keus, statwise waarschijnlijk niet, maar de piece bonus is toch niet niks ?
Graag wat meer info over de keuze hier, zit namelijk met het zelfde probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
JimDB schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 20:20:
[...]

Vooral rot als je dan een keer minder lang kan blijven raiden en de hele tijd wanneer jij er bent mensen onnozele fuckups veroorzaken en dat er dan 10 min nadat jij weg bent een kill komt ... (Was het geval bij Megaera) :X

Wat me trouwens wel opvalt aan je gear (buiten de oh zo vreselijke combinatie van kleuren :o) is dat je T14 helemaal laten vallen hebt en gewoon bent gegaan voor 2-piece T15, ik weet niet waarom, maar dat lijkt me wel een vreemde keus, statwise waarschijnlijk niet, maar de piece bonus is toch niet niks ?
Graag wat meer info over de keuze hier, zit namelijk met het zelfde probleem :)
T14 4-set heb ik laten vallen voor T15 2-set + T14 2-set. T14 4-set is komen te vervallen bij 5.2, want is nu baseline en in plaats daarvan heb je judgement +10% of zo. In ieder geval is T15 2-set in combinatie met de betere stats (ilvl) beter dan T14 4-set.

Goed, tot zover nog niets geks denk ik :)

M'n laatste 2 T14 items heb ik deze week gewisseld door m'n hit problemen. Ik gok zo dat een 522 wapen + een 522 item + een 502 item meer dps opleveren dan een 496 wapen + 2 496 T14 items met 15% extra TV damage. Askmrrobot geeft ook een hogere rating voor deze wijziging (al hecht ik daar geen heel hoge waarde aan).

Wapens zijn (bijna) alles voor ret paladins. Zelf hoop ik gewoon snel op de 4-set T15 nu :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Zijn er hier nog mensen die de quest A change of Command in de legendary chain nodig hebben?

Mischien kunnen we deze dan cross-realm doen?

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Gisteren tijdens de vliegreis naar de Shrine of Two Moons zag ik een eigen faction groep in gevecht met de Sha of Anger. Ik was daar met mijn monk nog niet geweest en besloot om voor de grap maar even mee te vechten, zonder in de raidgroup te zitten. Alle beetjes helpen, dus waarom niet?
Ik had (obviously) geen tag en kwam halverwege de strijd aanzetten. Uiteraard moest ik mezelf in leven houden en ben niet dood gegaan. Verrassend genoeg kreeg ik aan het einde wel loot en kon ik ook de quest van hem looten. Ik had een paar gloves van hem gewonnen en met de quest had ik ook nog de boots erbij. De dag daarvoor had ik al gloves van Nalak geloot (toen wel in een raid), dus die zijn net even beter. Maar ik vond het wel apart dat ik toch loot kreeg, zonder tag en zonder in de raid te zitten.

Voor de rest ben ik met profs bezig geweest. Daaraan gekoppeld Anglers rep halen. Ik vind die mount van hun toch te grappig om niet te kopen.
Besides, nu ik niet meer voor die Blue Proto Drake hoef te farmen, heb ik toch meer tijd over voor andere dingen. Grappig dat je er nu pas goed beseft hoeveel tijd daar eigenlijk ingezeten heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 00:08
Sinds 5.2 zijn de worldbosses factiontagged dus hoef je niet in een groep te zitten. :)
Je hebt wel geluk dat je bij eerste keer al loot hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-10 09:38
En toch is 25-man raiding helemaal niet populair meer, in onze guild wil bijv. niemand (ondanks dat we het waarschijnlijk wel zouden kunnen) omschakelen naar 25-man, ze vinden 10-man leuker en moeilijker doordat er minder ruimte is voor fuckups en dat houdt het spannend
Ik ken juist veel mensen die gestopt zijn daardoor,ook nu ik terug ben in het spel en 10 mans doe merk ik dat veel mensen het toch minder leuk vinden dan 25, dit betreft vooral mensen die ook echt 25 man's geraid hebben.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Sinds 5.2 geldt dit voor iedere world boss en hebben ze bijvoorbeeld ook de respawntimer van Galleon aangepast.
All world bosses are now Tap to Faction. This new system offers every eligible player of the same faction that engages a boss the chance to earn loot. Bosses will now respawn more frequently as well.
IntToStr schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 21:46:
[...]

T14 4-set heb ik laten vallen voor T15 2-set + T14 2-set. T14 4-set is komen te vervallen bij 5.2, want is nu baseline en in plaats daarvan heb je judgement +10% of zo. In ieder geval is T15 2-set in combinatie met de betere stats (ilvl) beter dan T14 4-set.
Momenteel blijf ik even zitten met de T14 2-set en de T15 2-set, aangezien ik mijn T14 nog niet kan vervangen door ofwel T15 4-set of gewoon 2 522 items, vandaar dat ik graag eens HOF/TOES met m'n guild zou doen, omdat m'n T14 chest piece nog van LFR komt :/ Het liefste zou ik deze dus deze week nog vervangen zien :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Negaiido schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 11:43:
Sinds 5.2 zijn de worldbosses factiontagged dus hoef je niet in een groep te zitten. :)
Je hebt wel geluk dat je bij eerste keer al loot hebt.
Aha. Dat is makkelijk om te weten. De epic boots van de Sha's quest heb je dus eigenlijk heel makkelijk op elke toon.
Dit is overigens zeker al de 3e keer dat ik bij de 1e run loot heb. En ik heb niet veel runs gedaan. Bij mij begint het vaak leuk, snel wat loot en daarna houdt het simpelweg op. Dan komt er maanden lang niets meer. Eerst een paar lekkermakertjes en dan kan je de pot weer op. Dat is het basis lootsysteem wat Blizz al aanhoudt vanaf 1.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Hmm net ToES LFR gedaan voor eerst op shaman.. 1 boss dropped dagger .. 2e dropped belt .. 3 dropped staff .. 4e dropped helm token..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-10 19:02
hmr schreef op zondag 21 april 2013 @ 15:32:
Hmm net ToES LFR gedaan voor eerst op shaman.. 1 boss dropped dagger .. 2e dropped belt .. 3 dropped staff .. 4e dropped helm token..
Nu een Staatslot kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Zo, net een succesvolle raid week (avond) gehad :)

Woensdag hadden we Tortos best snel neer (en onze eerste keer) en hadden we wat pogingen op Megaera gedaan.

Helaas kon onze warrior main tank niet, dus ik kon weer m'n beer kostuum aantrekken.

Megaera - LFR strategy (GRGRGRG) - Helaas was 1 van de main healer laat, dus we begonnen 30 minuten later... eerst een poging gedaan met 9 man tot hij er was... 5e hoofd. Toen hij er eenmaal was, constant de 6e en bij poging 6 was het raak.. iedereen in leven.. rampage #6... timewarp en burnen :)

Ji-Kun (chicken) - onze offhealer + 2 ranged dps op de nest klus, de 2 main healers op de platform.. elke 2 talen rakes taunten en direct na een talon rake om de debuff te laten droppen. 1e poging was wat uittesten... 2e poging.. een kill.. geheel onverwacht :)

Durumu - paar mensen hadden de LFR versie nog niet gedaan.. en sommige hielden er iets te veel aan vast. Uiteindelijk heeft men de maze + de color phase wel geleerd.. dus volgende week zal ook durumu neergaan :D

M'n vraag is nu dus, hoe lastig zijn Primordius / Dark Animus?

[EDIT] Logs voor de geintereseerden: http://www.worldoflogs.com/reports/rt-varzfwayeq9pb26v/
Wel apart dat Ji-kun onder LFR word geschaald, even zien of dit zo blijft of het op te lossen :)

[ Voor 8% gewijzigd door Sabrac op 21-04-2013 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
*dagboek*

na vanaf dag 2 WoW vanilla alliance te zijn geweest verlaat ik ER en de Alliance.
Tesamen met een oude vriend heb ik een nieuwe planeet gevonden genaamd ragnaros en gaan landen in een nest genaamd deaths insanity.

Hebben via TS een gesprek gehad en lijkt op de guild waar ik de laatste 3 jaar in heb gezeten. ook hun hebben ongeveer hetzelfde meegemaakt en zijn de oude guild verlaten. Ik heb er echt weer zin in.

Voor mijn priest weet ik het al. Ik ga een troll worden. Ben benieuwd hoe een female troll eruit komt te zien. En ik kan mijn naam houden aangezien er nog geen sabriël bestond.
Voor mijn warrior weet ik het nog niet. Orc voor racial/DPS of toch gaan voor de tauran voor de extra health. Op sommige bosses willen ze me als dps, dus dan lijkt orc me een betere keuze. Zal wel een namechange moeten doen, maar in dit geval niet erg, aangezien de naam die ik wil nog vrij is.

Zal alleen moeten gaan wennen dat ik nu Alliance moet gaan killen in PvP :p
*einde dagboek*

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaceNL
  • Nu online
Gisteren the Twins neer in jawel een one shot, nog een leuke robe gedropped dus ben weer blij, meerdere malen Lei Shen geprobeerd, mijn stukje in de transition ging goed, stond bij de blue puddles die je moet absorben anders spawned er een add, andere groepen hadden wat meer problemen maar dat komt vanavond wel goed !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09-10 18:43
Gister ook eindelijk weer een progress raid na 1,5 reset geen raids vanwege persoonlijke problemen bij wat raiders. Council neergekregen na een paar tries. Waar we 2 weken terug op ons eerste uurtje aan tries de fout maakten om de empowered zo snel mogelijk te breken terwijl we Sul burnden lieten we nu telkens en energy bar vollopen, hierdoor was Sul down voordat ie ook maar empowered werd.

Horridon was tevens zo vriendelijk om ons eerste Thunderforged item te droppen, een Caster wand welke ik dan maar gelijk aan de collectie heb toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Sabrac schreef op zondag 21 april 2013 @ 22:14:
Zo, net een succesvolle raid week (avond) gehad :)

Woensdag hadden we Tortos best snel neer (en onze eerste keer) en hadden we wat pogingen op Megaera gedaan.

Helaas kon onze warrior main tank niet, dus ik kon weer m'n beer kostuum aantrekken.

Megaera - LFR strategy (GRGRGRG) - Helaas was 1 van de main healer laat, dus we begonnen 30 minuten later... eerst een poging gedaan met 9 man tot hij er was... 5e hoofd. Toen hij er eenmaal was, constant de 6e en bij poging 6 was het raak.. iedereen in leven.. rampage #6... timewarp en burnen :)

Ji-Kun (chicken) - onze offhealer + 2 ranged dps op de nest klus, de 2 main healers op de platform.. elke 2 talen rakes taunten en direct na een talon rake om de debuff te laten droppen. 1e poging was wat uittesten... 2e poging.. een kill.. geheel onverwacht :)

Durumu - paar mensen hadden de LFR versie nog niet gedaan.. en sommige hielden er iets te veel aan vast. Uiteindelijk heeft men de maze + de color phase wel geleerd.. dus volgende week zal ook durumu neergaan :D

M'n vraag is nu dus, hoe lastig zijn Primordius / Dark Animus?

[EDIT] Logs voor de geintereseerden: http://www.worldoflogs.com/reports/rt-varzfwayeq9pb26v/
Wel apart dat Ji-kun onder LFR word geschaald, even zien of dit zo blijft of het op te lossen :)
van beide bosses is de trash vlak voor dark animus het moeilijkst.

geen grap. :X

@sabriel: female troll is fugly, echt. Ik voorspel dat je binnen een maand een nieuwe race change zult willen :P

gisteren wat tries tortos hc en ji-kun hc gedaan, maar weinig succes gehad.
Wel gelachen. n.a.v. try 3 op tortos vroeg de druid waarom ik opeens in healer spec was, terwijl ik toch echt aan het dps'en was...
http://www.worldoflogs.co...wu5ac7due2/?s=1767&e=1867
duurde even voor ik doorhad waarom, maar toen was me wel weer duidelijk hoe OP chain lightning kan zijn. :P

[ Voor 10% gewijzigd door JoeBravo op 22-04-2013 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
JoeBravo schreef op maandag 22 april 2013 @ 09:02:
[...]

van beide bosses is de trash vlak voor dark animus het moeilijkst.

geen grap. :X

@sabriel: female troll is fugly, echt. Ik voorspel dat je binnen een maand een nieuwe race change zult willen :P
Ik sluit me hierbij aan (wat betreft ToT, niet wat betreft female trolls (<3 m'n f troll mage)). Primordius was bij ons één 2-shot tijdens progressie waarbij de eerste aan het einde van een raidavond was waar niemand echt had gekeken hoe het gevecht ging. Animus was ook erg snel neer maar daar waren we ook iets beter op voorbereid. Imo, Primordius is gewoon hetzelfde als LFR enkel krijg je per rode blob maar 1 buff ipv 3. Dark Animus is daarentegen voor 90% tactics en 10% executie. Als je wiped bij DA dan is dat meestal omdat je tank in de eerste 30s wordt opgeblazen. Gewoon opletten dat je niet meer dan 2 (tank) of 1 (non-tank) kleine golems bij elkaar hebt staan vanwege de buff die ze elkaar geven (ook niet actieve kleine golems geven deze buff!!). Lekker alle niet actieve grote golems vullen met anima. Daarna één massive golem helemaal opvullen met anima (hiervoor kan je ook niet actieve kleine golems voor gebruiken) en daarna Dark Animus actieveren en burnen (je hebt dus voor de rest van het gevecht 1 massive golem en dark animus actief).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Gister voor het eerst met de guild Wind lord neer, in Heart of Fear (dramatische progress, maar sommigen zijn niet al te helder in de guild).

Anyway, ik doe bonus roll met coin. Tier glove token... (terwijl ik in LFR zo'n 40 kills moest doen.... /rage)

Ik hoop serieus dat we verder gaan met een extended raidlock om die raid te clearen, ik vertik het nu nog om die boss te doen met mijn main :P Gelukkig wordt dat het hem ook wel geloof ik, guild leader wil alles clearen zodat we naar ToeS kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Gefeliciteerd met jullie verse kills! Primordius is echt belachelijk simpel, was bij ons per ongeluk een one-shot. De trash voor Dark Animus is lastiger… Dark Animus is ook niet echt moeilijk, maar het is even uitvogelen hoe je de coördinatie doet.

Wij hebben gister ook weer twee nieuwe bosses aan ons lijstje toe kunnen voegen. Iron Qon vind ik best een pittig gevecht, Twins was dan weer een lachertje. De eerste try enrage wipe op 15% omdat 1 van de dpsers vrijwel direct dood was. De tweede try zaten we 2 minuten voor enrage op een kill. Lei Shen is ook even gezien. P1 is een makkie, de transition hebben we 1 keer succesvol overleefd, de laatste try van de avond kwamen we in P3. We stopten een half uurtje eerder omdat iemand weg moest. Volgende week maar weer verder oefenen, als we de eerste 11 bazen lekker snel omleggen woensdag. Hier de logs voor de liefhebbers:

http://www.worldoflogs.com/reports/3ykyz0i1akw7rxdt/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Wij hadden na een paar tries Megaera voor het eerst neer gisteren. Erg jammer dat 1 persoon hier de raid op kan blazen, zeker richting het einde... Maar goed, boss is neer en zelf een thunderforged ring gewonnen :) Beetje jammer alleen dat er uiteraard weer een berg hit op zit :( Gaat echt nergens over...

Ji-Kun was nog rommelig. Op 25m is het lastiger dan op 10m qua coordinatie denk ik. Alleen even handigere strategie uitwerken en dan komt het wel snel goed. Zag er verder niet lastig uit. Beetje wennen voor mensen die de nesten in gaan.

En ondertussen op ilvl 516... Hopelijk snel de tier legs van Nalak/Ji-Kun en een tier helm uit lfr :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White-Wolf
Het is leuk om te lezen dat iedereen veel succes heeft met de raids, ik heb zelf ook niet stil gezeten en heb genoeg gear gekregen om de eerste LFR te doen.

Gisteren dus even de tactics opgezocht voor de eerste raid de Mogu'shan vaults als ik het goed heb? Maar het ziet er allemaal wel te doen uit, alleen op de tweede boss moet ik even opletten dat ik de juiste crystal op pak (ik ben een tank) en dan niet de gehele raid op screw dat ik een van de twee spels niet juist gebruik.

Maar dat gaat waarschijnlijk vanavond wel gebeuren. Misschien hebben jullie nog wat tips voor een kers verse DK tank? ik heb al heel wat HC's getankt met een een guildie healer maar die is al zo overgeared (rond de 500) dat ik onmogelijk dood kan gaan.

Zelf heb ik al heel wat onderzoek gedaan en heb een basis van Noxxic aangehouden van de gems en enchants die ze adviseren, maar ik hoor van een aantal mensen dat ik dat maar als richtlijn moet volgen.

Verder heb ik al de nodige addons, misschien dat ik een paar handige addons mis maar ik ga vanavond nog even op curse rond kijken of ik iets vindt wat me eventueel kan helpen.

Verder wilde ik nog melden dat dit een leuk forum is om te lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-10 14:55

mrsar

waar een sar is,is een wodka

gister eindelijk de 6k valors completed :P laatste tijd veeeeels te weinig gespeelt,dus duurde iets langer dan ik wilde,maar heb het in ieder geval nu binnen :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
White-Wolf schreef op maandag 22 april 2013 @ 10:12:
Het is leuk om te lezen dat iedereen veel succes heeft met de raids, ik heb zelf ook niet stil gezeten en heb genoeg gear gekregen om de eerste LFR te doen.

Gisteren dus even de tactics opgezocht voor de eerste raid de Mogu'shan vaults als ik het goed heb? Maar het ziet er allemaal wel te doen uit, alleen op de tweede boss moet ik even opletten dat ik de juiste crystal op pak (ik ben een tank) en dan niet de gehele raid op screw dat ik een van de twee spels niet juist gebruik.

Maar dat gaat waarschijnlijk vanavond wel gebeuren. Misschien hebben jullie nog wat tips voor een kers verse DK tank? ik heb al heel wat HC's getankt met een een guildie healer maar die is al zo overgeared (rond de 500) dat ik onmogelijk dood kan gaan.

Zelf heb ik al heel wat onderzoek gedaan en heb een basis van Noxxic aangehouden van de gems en enchants die ze adviseren, maar ik hoor van een aantal mensen dat ik dat maar als richtlijn moet volgen.

Verder heb ik al de nodige addons, misschien dat ik een paar handige addons mis maar ik ga vanavond nog even op curse rond kijken of ik iets vindt wat me eventueel kan helpen.

Verder wilde ik nog melden dat dit een leuk forum is om te lezen :)
Trust me, op LFR blaas je niet heel erg snel een raid op, tenminste, dat geldt voor MSV en HoF. Bij de tweede boss in MSV maken de crystals weinig uit in LFR. Het is vooral handig om die shield te hebben, de kopieer ability wordt niet tot nauwelijks ingezet. Het draait vooral veel om tankswitch en wie tankt wat. De gekke dingen die LFR heeft leer je ook snel genoeg. En geef vooral aan dat je het nog niet eerder hebt gedaan en vraag om hulp, zeker van je medetank. Kweek vooraf iig een dikke huid, want gaat er een keer iets mis dan worden tanks veelal direct als schuldige aangewezen ook al heb je het goed gedaan.

Noxxic hoor ik wisselende verhalen over. Een vindt het prima, de ander vindt het matig of slecht. Icy-veins heeft een goede guide, zelfde met elitist jerks. Icy-veins is in ieder geval een goede voor de beginnende tank. Qua stats houd ik zelf aan dat ik voldoende stamina wilde hebben en mij dan vooral richt op mastery. Verhouding parry-dodge is 3x meer parry dan dodge. En ik zorg ervoor dat ik iets hit en expertise heb. Voor richtlijnen wat te reforgen etc. is askmrrobot ook prima.

Qua add ons: ik gebruik zelf ElvUI met tidyplates en bloodshield tracker, naast de standaarddingen als recount, omen en DBM.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White-Wolf
Mik! schreef op maandag 22 april 2013 @ 10:31:
[...]

Trust me, op LFR blaas je niet heel erg snel een raid op, tenminste, dat geldt voor MSV en HoF. Bij de tweede boss in MSV maken de crystals weinig uit in LFR. Het is vooral handig om die shield te hebben, de kopieer ability wordt niet tot nauwelijks ingezet. Het draait vooral veel om tankswitch en wie tankt wat. De gekke dingen die LFR heeft leer je ook snel genoeg. En geef vooral aan dat je het nog niet eerder hebt gedaan en vraag om hulp, zeker van je medetank. Kweek vooraf iig een dikke huid, want gaat er een keer iets mis dan worden tanks veelal direct als schuldige aangewezen ook al heb je het goed gedaan.

Noxxic hoor ik wisselende verhalen over. Een vindt het prima, de ander vindt het matig of slecht. Icy-veins heeft een goede guide, zelfde met elitist jerks. Icy-veins is in ieder geval een goede voor de beginnende tank. Qua stats houd ik zelf aan dat ik voldoende stamina wilde hebben en mij dan vooral richt op mastery. Verhouding parry-dodge is 3x meer parry dan dodge. En ik zorg ervoor dat ik iets hit en expertise heb. Voor richtlijnen wat te reforgen etc. is askmrrobot ook prima.

Qua add ons: ik gebruik zelf ElvUI met tidyplates en bloodshield tracker, naast de standaarddingen als recount, omen en DBM.
Bedankt voor de info,

Ik heb al een keer de raid gedaan maar dan als dps.. dat vindt ik handiger omdat ik dan de gevechten al een keer heb gezien maar vanavond ga ik er in als een tank.

Ik weet dat LFR een stuk makkelijker is dan de normale versie maar ik wil mezelf wel zo goed mogelijk aan de tactics houden, dan heb ik meer kans dat ik het gevecht overleef en dat de raid groep niet gaat ragen op de tanks zoals jij al zei.

Ik zal de sites die je aangeeft vanavond bekijken, de addons die ik op het moment gebruik zijn DBM, Recount, Omen, Tidyplates en wat UI addons zoals Pittbull en bartender.
Ik zal kijken of ik Bloodshield tracker en ElvUI kan gebruiken.

En op dit moment gebruik ik de addon ReforgeLite om mijn gear te reforgen, dan kan je kiezen voor avoidance of control.
Mijn voorkeur is uitgegaan naar avoidance maar dat kan ik later uiteraard veranderen mocht het nodig zijn.

In iedergeval bedankt voor de tips! :)

edit - slordige typo's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Zie net dat onze guild master een video heeft gemaakt van onze Megaera kill :)

Stupid monk doet net even meer dps dan ik :(

[ Voor 6% gewijzigd door IntToStr op 22-04-2013 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Nu online
Weinig tijd gehad dit weekend helaas maar heb gisteravond toch nog even ElvUI eraf geknikkerd. Ik kon er maar niet aan wennen. Misschien moest ik het wat langer volhouden maar was gewoon compleet het overzicht kwijt zelfs na het aanpassen van alles wat ik kon verzinnnen.

Dus weer terug naar x-perl, ook niet heiligmakend maar ach.
Mijn mage is nu wel op level 89. Blijf mij verbazen dat het glazen kanon af en toe toch echt een glazen proppenschieter is. Ik blijf maar wegrennen voor mobs en mijn shield is vaak na 1 a 2 hits foetsie. Kan niet wachten dus tot deze 90 is en wat betere gear kan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Ik ben het grootste deel van mijn weekend gametijd bezig geweest met...... pets. Geen battles deze keer, maar farmen van pets die je kan opvissen. En geen enkele pet opgevist, natuurlijk. Wel 2 chars gemaxed met fishing, dat dan weer wel. Ik zag wel pets op AH die ik nog mis, maar dat is niet de manier om ze te krijgen. Ik heb nu 436 unieke pets, maar er is nog genoeg te halen. Ik kom nooit van farnen af, op deze manier.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
vrijdagavond ook m'n 7e toon naar 90 weten te schoppen, m'n Monk. En na het craften van een paar items ook meteen LFR ready :P
MV wilde m'n ilvl echter niet verder dan 468 boosten, dus ben met m'n DK warbringers gaan farmen voor de reptokens. Resultaat: geen mount ( :( na >30 kills zover ), maar wel golden lotus exalted, dus neck, en 471 ilvl. HoF en ToES zijn nu aan de beurt.

Heb nog geen heroic dungeon aangeraakt dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Nu online
JoeBravo schreef op maandag 22 april 2013 @ 13:50:
vrijdagavond ook m'n 7e toon naar 90 weten te schoppen, m'n Monk. En na het craften van een paar items ook meteen LFR ready :P
MV wilde m'n ilvl echter niet verder dan 468 boosten, dus ben met m'n DK warbringers gaan farmen voor de reptokens. Resultaat: geen mount ( :( na >30 kills zover ), maar wel golden lotus exalted, dus neck, en 471 ilvl. HoF en ToES zijn nu aan de beurt.

Heb nog geen heroic dungeon aangeraakt dus :P
Dat probeer ik dus ook met mijn mage. Ook mijn 7e level 90 en zit nu op 60% dus zeer binnenkort. Ik heb de vrouw al even aan het werk gezet met spulletjes craften en dan hopen dat ik 460 kan halen en hop LFR in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

Weet iemand hoe een tank op Jin'rokh (10N) zelf kan kiezen naar welke kant hij gesmeten wordt? We lezen verschillende theorieën maar niks blijkt te werken.

[ Voor 7% gewijzigd door Erycius op 22-04-2013 14:04 ]

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
tip: met een blood dk warbringers farmen in de late/vroege uurtjes. ik kon zondagochtend van spawnplek naar spawnplek vliegen en ze afmaken. die rep tokens worden geven met alle buffs geen 1000 maar 2200 rep, dus exalted met de verschillende factions is goed te doen. (golden lotus/klaxxi meest nuttig)

blood dk's zijn een van de weinige die die warbringers kunnen solo, ongeacht de aanwezige buffs. Druid kan het niet, warrior heeft scarabs nodig. Paladin zal het wel kunnen verwacht ik, maar monk heeft te weinig self healing vrees ik.
Warlocks kunnen het ook heb ik gezien, maar alle andere dps' ers die ik het heb zien proberen werden genadeloos afgemaakt. >:)

en ' to put insult to injury': de alliance groep die de pterrordactyl naar me toe probeerden te pullen om me te laten wipen faalden daarin. Heb 'm uiteindelijk zelf maar gepulled en gekilled. Zo OP zijn dk's in dit geval.
M'n druid guildie vervloekt me hierom :P

de 476 belt van je isle of thunder faction is ook makkelijk te halen. 1 a 2 dagen zou genoeg moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Erycius schreef op maandag 22 april 2013 @ 14:04:
Weet iemand hoe een tank op Jin'rokh (10N) zelf kan kiezen naar welke kant hij gesmeten wordt? We lezen verschillende theorieën maar niks blijkt te werken.
Eerst dachten we dat dichtbij een statue werkte, was niet zo. Toen waren er wat theorieen over degene die het verste weg is, maar uiteindelijk negeren onze tanks het gewoon. Zoveel maakt het allemaal niet uit eigenlijk. Klein beetje opletten met rondlopen. Vlak na 2e puddle is ie bij ons trouwens toch wel dood :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
op heroic word je naar de statue die het verst van de boss weg is gegooid, maar of dit op normal ook werkt weet ik niet. Kan best zijn dat het hier volledig random is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Er wordt gekeken naar de tank zijn positie. De tank wordt gesmeten naar de pillar die het verst van hem verwijderd is.
Bij ons is het altijd dezelfde rotatie van pillars dus het moet wel kloppen :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

JoeBravo schreef op maandag 22 april 2013 @ 14:07:
tip: met een blood dk warbringers farmen in de late/vroege uurtjes. ik kon zondagochtend van spawnplek naar spawnplek vliegen en ze afmaken. die rep tokens worden geven met alle buffs geen 1000 maar 2200 rep, dus exalted met de verschillende factions is goed te doen. (golden lotus/klaxxi meest nuttig)

blood dk's zijn een van de weinige die die warbringers kunnen solo, ongeacht de aanwezige buffs. Druid kan het niet, warrior heeft scarabs nodig. Paladin zal het wel kunnen verwacht ik, maar monk heeft te weinig self healing vrees ik.
Warlocks kunnen het ook heb ik gezien, maar alle andere dps' ers die ik het heb zien proberen werden genadeloos afgemaakt. >:)

en ' to put insult to injury': de alliance groep die de pterrordactyl naar me toe probeerden te pullen om me te laten wipen faalden daarin. Heb 'm uiteindelijk zelf maar gepulled en gekilled. Zo OP zijn dk's in dit geval.
M'n druid guildie vervloekt me hierom :Pfl

de 47 :) 6 belt van je isle of thunder faction is ook makkelijk te halen. 1 a 2 dagen zou genoeg moeten zijn.
Hoezo druid kan het niet. Blijkbaar doe ik iets verkeerd dan. Van het weekend 2 gesolod. Niet makkelijk maar zeker te doen.

Edit:
Ik moest deze wel kiten af en toe. En zodra hij de banshee summoned rejuv op mezelf en vortex op de banshee.

[ Voor 4% gewijzigd door Sabrac op 22-04-2013 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Sabrac schreef op maandag 22 april 2013 @ 14:42:
[...]

Hoezo druid kan het niet. Blijkbaar doe ik iets verkeerd dan. Van het weekend 2 gesolod. Niet makkelijk maar zeker te doen.

Edit:
Ik moest deze wel kiten af en toe. En zodra hij de banshee summoned rejuv op mezelf en vortex op de banshee.
tijd om m'n guildie ' you're doing it wrong' te zeggen dan :D

En banshee moet je sowieso altijd kiten, die mept te hard, zelfs met een healer erbij.

dk in 490+ gear is wel makkelijk overigens. bedacht me na er een 10 tal gesolo'd te hebben pas dat AMS en de dk's anti fear talents misschien ook wel van pas zouden komen :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

JoeBravo schreef op maandag 22 april 2013 @ 14:07:
die rep tokens worden geven met alle buffs geen 1000 maar 2200 rep
Niet de 1100 extra bonus rep vergeten als je al een accomodation van revered op een andere char hebt.
Whooping 3300 rep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
ValHallen schreef op maandag 22 april 2013 @ 15:04:
[...]

Niet de 1100 extra bonus rep vergeten als je al een accomodation van revered op een andere char hebt.
Whooping 3300 rep.
2200 is met commendation :S

1000 + 10% guildbonus, x2 met commendation = 2200. Voor zover ik weet stacken die commendations niet op meerdere chars.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

JoeBravo schreef op maandag 22 april 2013 @ 14:58:
[...]

tijd om m'n guildie ' you're doing it wrong' te zeggen dan :D

En banshee moet je sowieso altijd kiten, die mept te hard, zelfs met een healer erbij.

dk in 490+ gear is wel makkelijk overigens. bedacht me na er een 10 tal gesolo'd te hebben pas dat AMS en de dk's anti fear talents misschien ook wel van pas zouden komen :$
Mjah die fear is wel irritant en ik denk ook niet dat ik em aan zou kunnen met fear.
Moett er ook bijzeggen dat je aardig wat gear nodig hebt. 490 is voor een druid niet genoeg. Eerder 510 oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Ik moest vanmorgen nog zo'n 6 K rep tot revered op mijn druid met august celestrials, twee van die dingen er tegenaan geknald en was revered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Hmmmm Shammy begint ergens te komen... Alleen vind mijn dps nog niet echt hoog.... misschien doe ik wel iets verkeerd. (Behalve het hebben van een healing chest....)

Joe! jij bent shammy toch? ;) zin/tijd om eens een kijkje te nemen op de armory van mijn char? moohmooh @ stormscale ?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
hmr schreef op maandag 22 april 2013 @ 15:08:
Hmmmm Shammy begint ergens te komen... Alleen vind mijn dps nog niet echt hoog.... misschien doe ik wel iets verkeerd. (Behalve het hebben van een healing chest....)

Joe! jij bent shammy toch? ;) zin/tijd om eens een kijkje te nemen op de armory van mijn char? moohmooh @ stormscale ?
kan hier niet kijken, mss dat ik er vanavond aan denk.
Vergelijk maar ff met Joerojin @ Dragonblight
En wat ik altijd zeg als me om tips gevraagd word: lees de elemental guide op totemspot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Die kende ik nog niet... kan alleen niet kijken hier ;) ga ik vanavond eens doen!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Ik zie dat je redelijk wat PVP gear op je shammy hebt. Tenzij dat ook de bedoeling is, natuurlijk. Zo niet, dan mis je wel wat setbonussen van PVE gear.
Ik kijk altijd even op wow-heroes.com voor tips. Zelf heb ik mijn shaman meer op Mastery gespecced. Ik merkte tijdens HC's dat Elemental Overload heel vaak proc'ed en meer dps gaf dan Haste. Ik weet nog niet hoe dat zich in raids gedraagt, want die heb ik nog niet echt gedaan. Mijn shaman rent nog rond op ilvl 477.
Laatste keer op Galleon deed ik toch nog ruim 80K dps, inclusief de benodigde heals tussendoor.
Misschien ga ik binnenkort wel eens wat LFR's doen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-10 19:34
Mijn warlock begint er aardig uit te zien zoals ik wil, aankomende week weer cappen en dan heb ik ook de tyrannical wapens (MH/OH). Ging afgelopen week alleen wat stroef met cappen, m'n arenapartner(s) waren niet online helaas. Dan maar gewoon in trade zoeken, maar daar kom je soms van die gasten tegen.. Niet mijn speelwijze, ik speel gewoon relaxed wat potjes; win or lose.. maakt niet uit als ik na een uurtje capped ben is het best. Maar die gasten hebben haast en elke game moet gewonnen worden. :?

Ik word denk ik echt oud, ik ben allang blij met gewoon tijd voor wat gamen. Dan hoeft het allemaal niet meer über strak en 2k+ rating te zijn, heb dan ook wel een leuke guild gevonden denk ik. De GM is niet bijster skilled in PvP maar wel lekker rustig in arena's, paar leuke potjes gehad. Ging niet onaardig, al was hij (warrior) vrij vaak heel snel dood. Als destro warlock zijnde heb je echt veel heal, heerlijk gewoon. Tot twee keer toe als laatste, één keer een frost mage die dacht nog te winnen 1v1: helaas. En een andere keer een prot warrior die verstoppertje ging spelen hopende op z'n cd's. Hij had de dmg niet om mij te killen en niet de tricks om me te ontlopen; twee prachtige games. Het is leuk spelen als je iemand vind die gelijk denkt over WoW. :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Nu online
Net niet gehaald met mijn mage om na het level 90 dingen ook de ilvl460 te halen. Ik ben blijven steken op ilvl454. Dus dan toch maar heroics en scenarios.

Gister nog even 1 scenario gedaan en kreeg Dagger in the Dark, lekker voor net lvl90'ers :(
Gelukkig maar 1 keer dood daar door de vlucht mogelijkheden van de mage en af en toe even uitleg geven aan mijn scenario genoten die deze nog nooit hadden gedaan.
Vanavond maar even verder naar ilvl460 zien te werken, alleen de trinkets en ringen zijn niet zo voorhanden zonder VP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Poops_McGhee schreef op maandag 22 april 2013 @ 19:23:
Ik zie dat je redelijk wat PVP gear op je shammy hebt. Tenzij dat ook de bedoeling is, natuurlijk. Zo niet, dan mis je wel wat setbonussen van PVE gear.
Ik kijk altijd even op wow-heroes.com voor tips. Zelf heb ik mijn shaman meer op Mastery gespecced. Ik merkte tijdens HC's dat Elemental Overload heel vaak proc'ed en meer dps gaf dan Haste. Ik weet nog niet hoe dat zich in raids gedraagt, want die heb ik nog niet echt gedaan. Mijn shaman rent nog rond op ilvl 477.
Laatste keer op Galleon deed ik toch nog ruim 80K dps, inclusief de benodigde heals tussendoor.
Misschien ga ik binnenkort wel eens wat LFR's doen.....
de T14 setbonus is de moeite amper waard te noemen, dus daar zou ik niet zo over in zitten. De lol begint pas bij T15 :9
De moeilijkheid qua stats is dat haste en mastery een bepaalde synergy hebben, meer van het een maakt het ander ook sterker. Ik probeer zelf een beetje een balans te vinden tussen haste en mastery (max 2-3k verschil in het voordeel van mastery, masterybuff meegerekend)
En af en toe simcraft draaien om de balans van dat moment te controleren.

Monk heeft nog een paar leuke upgrades mee mogen pakken gisteren, maar ben niet tot 480 gekomen.
Ben na me the suck te voelen als healer en alle manaproblemen me toch maar eens wat meer gaan verdiepen in monk healing. guess what? I was doing it wrong :'(

[ Voor 5% gewijzigd door JoeBravo op 23-04-2013 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-09 14:41
Dit weekend level 90 gehaald op mijn hunter. Die moet nog wel eventjes voor hij op iLvl 460 zit. (Kom nu aan de iLvl 448). Heb wel de toegang naar Isle of Thunder gedaan, maar het scenario koste me al de nodige moeite. Ik probeer nu eerst maar de Golden Lotus dailies te doen voor VP en om de andere dailies te unlocken. Verder nog wat heroics gedaan, nog niet veel echte upgrades gehaald daar (Met name een helm). Qua gold is hij nu even blut, maar met een paar dailies komt hij er wel bovenop.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Pagina: 1 ... 8 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.