Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 276 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 18 Laatste
Acties:
  • 48.380 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:28
hulkie schreef op donderdag 11 april 2013 @ 09:41:
Gefeliciteerd met jullie kills allemaal! Het gaat goed met de tweaker progress...

Ik zou gister de eerste twee bazen gebenched worden, maar uiteindelijk ben ik toch op Horridon de groep al in gegaan. Daar werd iedereen outdamaged door de tank (monks, pfft!)

Hier de logs voor de liefhebbers (1ste boss mist, toen zat ik op de bank):
http://www.worldoflogs.com/reports/bht7dnnq0rjsfhes/
Onze eerste horridon kill was ook lachen, monk of de adds, pala solo tank op de Boss (tot na de 4de gate).
Alles gaat goed, komt de wargod van Horridon af, eerste tank swap. Boem pala dood en de CR was al gebruikt. Monk op Wargod en Horridon. Wargod gelukkig snel dood, maar Horridon nog op iets van 70% en maar 1 tank. Uit eindelijk had die monk door de 70%-0% solo tank zoveel vengeance dat ie ook top dps was en nog rankte ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Snel is het niet, maar je hebt per pet battle een kans dat je als reward een Lesser Coin krijgt. In mijn ervaring is de kans minder dan 50%

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 14:38
Ik weet het niet zeker maar volgens mij is het als je een pet vangt je zeker een coin krijgt. Tot nu toe nog elke keer bij een pet vangst een coin gekregen. Maar kan ook geluk zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Pet battles is heel erg rng qua lesser coins. Ik heb er wel eens 30 gehad in 20 minuten, maar ook wel es <10 in 45 min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:31

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Orgrimmar gaat nog best wel leuk worden in patch 5.3. Heel stad vol met Korkron guards enzo. Zelfs Gamon staat onder zware bewaking van de Korkron guards. :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02:21
Met het oog op de pet battles en coins farmen wordt het tijd dat Blizz een paar professions gaat aanpassen. IMO moeten Engineers of Blacksmiths de mogelijkheid krijgen om betere traps te maken en te verkopen op AH. Van de huidige traps word ik een beetje zielig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Zeror schreef op donderdag 11 april 2013 @ 11:10:
Orgrimmar gaat nog best wel leuk worden in patch 5.3. Heel stad vol met Korkron guards enzo. Zelfs Gamon staat onder zware bewaking van de Korkron guards. :P
Best komisch, zeker hoe Gamon omsingeld is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Poops_McGhee schreef op donderdag 11 april 2013 @ 11:10:
Met het oog op de pet battles en coins farmen wordt het tijd dat Blizz een paar professions gaat aanpassen. IMO moeten Engineers of Blacksmiths de mogelijkheid krijgen om betere traps te maken en te verkopen op AH. Van de huidige traps word ik een beetje zielig.
Je weet al bijna zeker dat je 4 keer de trap moet gooien voor een vangst, vaak niet leuk voor jouw actieve pet die wel gewoon de klappen op mag vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Carthrax schreef op donderdag 11 april 2013 @ 11:14:
[...]

Je weet al bijna zeker dat je 4 keer de trap moet gooien voor een vangst, vaak niet leuk voor jouw actieve pet die wel gewoon de klappen op mag vangen.
Vaak is het zelfs minstens 4 keer gooien. Ik sta altijd verbaast te kijken als de trap in 1 keer werkt, wat heel zelden voorkomt. Het is best dom als je al zo'n beetje alle achievements van Pet Battles al binnen hebt, alle wild pets en bijna alle raid pets al binnen geharkt hebt en nog steeds niet goed kunnen gooien met een trap....
Ik heb al vaker gehad dat m'n actieve pet het onderspit moest delven tijdens een poging om een wild pet te vangen. Op het laatste nippertje pet switchen om in ieder geval geen dode pet in je bak te hebben, en dan nog een paar keer misgooien. Zit je voor de volgende pet battle met half levende pets in je maag. Bandages zijn niet rijkelijk aanwezig, of bij een alt in de tas. Je pet revive knopje heeft een belachelijke lange CD van 8 minuten. Brengt me meteen bij een paar andere aanpassingen van profs. First Aid moet ook pet bandages kunnen maken en Alchemy zou misschien pet healing potions of buff potions kunnen maken.
Ik zie nog wel potentie in de pet battles. Je zou ze moeten kunnen gebruiken in een instance :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Ah, ik capture al maanden geen nieuwe pets meer, dus je zou best wel eens gelijk kunnen hebben met de 100% Coinkans op een Capture :>

33% capture kans trap is overigens net zo nutteloos als de 25% kans. Het lijkt wel (is uiteraard niet zo, maar zo voelt het wel) alsof je hoe dan ook altijd op die laatste kans zit te wachten :P

Pet Battles in instances is vanaf 5.3 mogelijk. In ieder geval weer wat te doen tussen het summonen door :P

[ Voor 14% gewijzigd door Blistimo op 11-04-2013 11:30 ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Ik blijf meestal in de buurt van de Stable Master als ik back to back pet battles ga doen. Als dan de revive pet op cooldown is dan even snel naar de stable master zodat hij ze even snel kan healen en dan naar het volgende pootje op het scherm.
Grappig is nu wel dat mijn 6 jarig zoontje nu ook steeds de pet battles wil doen, hij zit al vakkundig op de mini map te kijken voor een nieuw pokemon avontuur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 11:52
Carthrax schreef op donderdag 11 april 2013 @ 11:53:
Ik blijf meestal in de buurt van de Stable Master als ik back to back pet battles ga doen. Als dan de revive pet op cooldown is dan even snel naar de stable master zodat hij ze even snel kan healen en dan naar het volgende pootje op het scherm.
Grappig is nu wel dat mijn 6 jarig zoontje nu ook steeds de pet battles wil doen, hij zit al vakkundig op de mini map te kijken voor een nieuw pokemon avontuur :P
bedankt voor de heads up, geen pet battles doen dus wanneer m'n zoontje (6 over een week) in de buurt is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Carthrax schreef op donderdag 11 april 2013 @ 11:53:
Die van mij is 7 en bedreven in Pet Battles. De spanning bij het mannetje loopt helemaal op als er weer een Rare upgrade tussen zit. We willen ze in principe allemaal blauw hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Poops_McGhee schreef op donderdag 11 april 2013 @ 11:58:
[...]

Die van mij is 7 en bedreven in Pet Battles. De spanning bij het mannetje loopt helemaal op als er weer een Rare upgrade tussen zit. We willen ze in principe allemaal blauw hebben.
Hahaha ja dat zeg ik ook steeds tegen hem. Zullen we deze vangen papa? Nee deze is niet blauw dus laat maar lekker gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
JoeBravo schreef op donderdag 11 april 2013 @ 11:55:
[...]

bedankt voor de heads up, geen pet battles doen dus wanneer m'n zoontje (6 over een week) in de buurt is. :P
Kan je gerust doen, hoor. Het is fun om samen met de kleine man pets battles te doen. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Carthrax schreef op donderdag 11 april 2013 @ 11:59:
[...]

Hahaha ja dat zeg ik ook steeds tegen hem. Zullen we deze vangen papa? Nee deze is niet blauw dus laat maar lekker gaan :P
Hij denkt dat ie al kan zien of een pet blauw is, vóórdat je een battle in gaat. Soms heeft ie nog gelijk ook.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Zucht.. net Wipe 3 op Durumu. Zelfs na de nerf is het blijkbaar moeilijk om een pad te volgen. >_<

mijn tip: buitenste rand, heb je altijd genoeg paden om uit te kiezen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:57
Gisteren maar 1 wipe op durumu bij mijn lfr groep. Viel me niet tegen :) Liep zelf door wat lag tegen de beam op, dus heb vanaf daar maar aanwijzingen in de chat gegeven :p

Op de derde boss hadden we helaas ook 1 wipe omdat een hoop mensen dachten dat aoen prima kon en dus totaal overlopen. Gelukkig had een tank het daarna op zich genomen om het goed te regelen. Een marker voor de ene tank in een hoek waarbij we 1 voor 1 alle adds omleggen. Andere tank verzamelt in het midden van de kamer de andere adds. De tank in de hoek kan dan telkens een nieuwe add naar zich taunten, zodat je nooit te veel adds tegelijk doodt. Zodra er een grotere add vrij kwam, daar een skull op en nuken. Werkte echt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
Meer wipes gehad op de laatste baas (in die wing) dan op oogje ><, moet nog goede LFR methode die nub proof is komen. i.p.v. Crismon everywhere.
3 coins, 1 item welke ik al had, daarnaast nog 1 item welke ik ook al had. rest was gold nu op 9/20 tokens
vanavond de rest van alt maar 1 voor 1 er door jagen.

ps ik doe alleen LFR vandaar dat ik ook de tijd er voor heb ;)

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Onze Horridon Heroic 10 man kill:

(Eerste kill was ik er niet bij dus dit is officieel onze tweede kill :P)

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Nalak dood, tier pants geloot op mn warlock <3 sta hem nu te campen op mn pala, wel leuk, 3 horde raids, 3 alliance raids.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ah ja, Nalak zou bij ons nu ook beschikbaar moeten zijn. Als ik toch voor 1 keer eens geluk zou kunnen hebben en tier legs zou kunnen krijgen :p

Gelukkig heb ik nog 7 coins, dus kan even vooruit. Op de eerste 3 bosses van ToT ga ik m'n coins toch niet meer inzetten. Heb al te veel nuttigs om het risico te lopen dat als ik iets krijg het dubbele items gaan worden...

Vanavond MSV heroic. Eens kijken of ik daar wat elder charms kwijt kan. Heb er nu 25 geloof ik door wat items die ze bevatten, maar die ik nu niet kan openen... Heb ook nog een sleutel, dus kan er ook nog een berg bij krijgen. Heb zelfs al een berg spullen gekocht die je in de scenario kan gebruiken.

[ Voor 64% gewijzigd door IntToStr op 11-04-2013 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
En de retri legs geloot voor mn pala. Zowel warlock als Paladin zonder de coin.

Wat een heerlijke rage fest is Thunder Isle zeg als Nalak dood gaat, ik en paar anderen "yay we hebben loot " Reacties:

"OMG <insert insult here> IGNORED"
"Always the no life basement dwellers who get the loot, go tell your mommy, ow wait, I banged her"

etc
etc
etc
etc
etc

Ik ga me echt vermaken vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46

hmr

lanerios schreef op donderdag 11 april 2013 @ 18:03:

Wat een heerlijke rage fest is Thunder Isle zeg als Nalak dood gaat, ik en paar anderen "yay we hebben loot " Reacties:

"Always the no life basement dwellers who get the loot, go tell your mommy, ow wait, I banged her"

etc
etc
etc
etc
etc

Luck hoer! :X

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:37
lanerios schreef op donderdag 11 april 2013 @ 18:03:

etc
etc
etc
etc
etc

De tering, je hebt wel mazzel inderdaad! Gz!

Ik heb gister mijn mage ook even bij Nalak neergezet, lucratieve business die 28 gold!

Verder alleen de dailies gedaan, vandaag nog een rondje, dan heb ik voor de raid van zondag in ieder geval weer 3 muntjes! Baasje nummertje 9 dropt tier en een trinket die volgens mij echt bizar goed is voor fire. Met die trinket overweeg ik misschien weer even van frost af te stappen!

Vanmiddag iets eerder weekend, ik denk dat ik mijn druid maar door LFR ga trekken voor mijn mage eindelijk capped is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Gisteravond loot scenario gedaan op mijn druid. Kreeg uti een van de kistjes een paar boots: Spiderweb Tabi, was maar een kleine upgrade over mijn oude iLvl 450 PVP boots ;).

Daarna voor het eerst ToE LFR gedaan en daar T14 head en Jin'ya, Orb of the Waterspeaker verkregen.

Verder nog het rare sword van mantid digsites weten te maken, daarmee mijn DK blij gemaakt. (Ding doet als 1handed al bijna 2x zoveel DPS als de 2 hander uit firelands die ze op dit moment heeft)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Gisteren m'n eerste heroic raid boss in T14 neer. De Stone Guards. Om een of andere vage reden had men besloten om eerst Protectors op heroic te doen :S Ging vrij aardig, maar na een uur toch geen kill, dus alsnog maar MSV gedaan daarna. Helaas niet zo veel tijd meer en na een paar tries waren de hondjes neer. Zowaar nog boots kunnen looten die een upgrade waren :)

Ik ben uitgelogd voor de neus van Nalak, dus hopelijk kan ik vanavond even snel een kill meepakken. Hopelijk heb ik half zoveel geluk als lanerios en krijg ik, al dan niet met coin, ook tier legs :)

Was nog even door de loot tables van ToT aan het bladeren en kwam erachter dat de eerste 7 LFR bosses geen upgrade meer voor me hebben. Deel 1 en 2 slaan we dus mooi over per direct :p

Valor points verzamelen en rep voor shado pan assault stop ik ook allemaal mee. Heb er toch niets meer aan gezien wat ik daar kan kopen. Het is echt wachten op 5.3 voor mij nu.

Edit:
En zou ik eindelijk weer leuke damage kunnen gaan doen in 5.3?
Retribution
Sword of Light now increases the damage you deal with two-handed melee weapons by 30%, up from 15%
Klinkt goed :D

[ Voor 10% gewijzigd door IntToStr op 12-04-2013 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
is een tooltip fix, is al ingevoerd in 5.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
lanerios schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 09:28:
is een tooltip fix, is al ingevoerd in 5.2
De reacties op de paladin forums van mmo-champion lijken er toch op te wijzen dat het wel een buff is en niet een tooltip fix. Ik hoop ook maar op buff :) We gaan het zien. Zou mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Een buff zou geweldig zijn. Wel grappig trouwens dat ik laatst in ToT bij Tortos 2e op de DPS lijst stond. Dank u bats en Seal of Righteousness ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Nalak is nu best wel handig om te doen. Aangezien ik toch nog bezig ben met dailies op de Isle of Thunder neem ik gewoon een kijkje bij Nalak zodra ik in m'n chat venster allemaal shouts langs zie komen van Nalak. Eenmaal daar kan ik zien of er een groep horde of alliance bezig is en mocht er een groepje horde aan het vechten zijn ga ik vrolijk meevechten :P Scheelt een hoop wachten en ik zit tenminste niet in een raid groep waardoor ik tenminste door kan questen (efficiëntie!).

Gisteren weer 3 rankings behaald op m'n holy pala :P Ik mis nu enkel nog Horridon, Dark Animus, Twin Consort en Lei Shen op m'n lijstje (de laatste hebben we uberhaupt nog niet dood).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whigger
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-11-2024
Naloot Nalak, omnom! Tier gloves voor m'n alt en tier legs plus pvp legs voor m'n main, alles zonder coin :P

Gisteren niet geraid (kroop rond 4en lam m'n bed in), maar ik zag dat we een nette 11/12 clear hadden, dus dat wordt een hele avond op Lei Shen zondag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Mijn geluk kennende gaat het weer 3 maanden duren met elke week coins voordat ik tier legs van Nalak krijg. Hopelijk komen we in de raid binnen een aantal weken ook bij Ji-Kun, gaat waarschijnlijk sneller :)

Zag wel dat ik er met m'n nieuwe boots echt niet meer uit zie met alle soorten gear. Gele hands, blauwe chest, rode boots, bruine pants. Moet toch eens m'n transmog op orde krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:07

mrsar

waar een sar is,is een wodka

gister begonnen met de green fire quest :) vanavond maar even afmaken,die boss fight is best pittig :P (en moest naar bed,al wilde ik dat echt niet op dat moment,maar was al veels te laat ) xD

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Zoals verwacht 2x gold bij Nalak. Mijn 2 guildies die ook in de groep zaten wel allebei loot. Ik hoor van zoveel mensen dat ze iets gewonnen hebben dat ik enigszins goede hoop heb ook wel binnen een maand iets te krijgen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

IntToStr schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 21:13:
Zoals verwacht 2x gold bij Nalak. Mijn 2 guildies die ook in de groep zaten wel allebei loot. Ik hoor van zoveel mensen dat ze iets gewonnen hebben dat ik enigszins goede hoop heb ook wel binnen een maand iets te krijgen :p
Ik sluit me helaas weer bij jou groepje aan :)
Net zoals we beide op de sha tijden lang niets kregen, ben ik bang dat nalak (en oondasta) hetzelfde geval zullen zijn :(

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Nalak gaf mij ook niets helaas, Oondasta heb ik daarin tegen al wel 3x loot van mogen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Hadden net eindelijk eens een echt leuke groep voor challenge modes. Scarlet halls, Scholo en Gates in 1.5 uur gedaan allemaal silver zonder een enkele wipe, geloof 2 doden in totaal, wat makkelijk ging met 2 CR's in de groep. Dit met 2 personen die nog nooit een challenge gezien hadden.

Monk - Brewmaster
DK - Frost
Hunter - Surv
Warlock - Destro
Shaman - Resto

Ziet er uit als een leuke combo, alles ging heel erg smooth. Kwam er alleen achter dat destro zelfs na de buffs nog niet echt ideaal is voor challenges, Boss dps is goed, maar trash lacked toch nog een beetje, dus daar valt zeker voor mij nog een hoop te winnen, want daar deden de DK en de hunter toch een pak meer damage, terwijl de bosses redelijk gelijk op gingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMaze
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 05-08 18:18
Jerry schreef op donderdag 11 april 2013 @ 16:58:
Onze Horridon Heroic 10 man kill:

[video]

(Eerste kill was ik er niet bij dus dit is officieel onze tweede kill :P)
Enig idee hoeveel pulls je hebben gedaan voordat je eerste kill had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Afgelopen weekend niet veel aan WoW toegekomen. Zaterdag bierfestival in Groningen en zondag weer naar Groningen om mijn clubbie Groningen Giants aan te moedigen (helaas verloren) ;)

De LFRs die ik nog wel gedaan hebben en world bosses natuurlijk hetzelfde als IntToStr dubbel gold.
In tegenstelling tot mijn vrouw die Nalak deed met een net hoog genoeg zijnd poppetje en hoppa tier gloves en nieuwe boots. Ook elke LFR haalt ze redelijk wat uit. Misschien maar de dobbelstenen aan de wilgen hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Goede morgen allemaal!

Gister was het tijd voor Primordius en eventueel verder als het mee zou zitten…

Nou, het zat dus mee. Eerste try meteen een kill. Wat een ontzettend simpel gevecht is dat zeg… blobs killen, mutated worden – baas dps’en. Dan weer adds killen tot je mutated bent – baasje killen en bam EPIX! Toen was het ineens tijd voor Dark Animus… Na 5 wipes op de trashmobs en veel bespreken hoe we de baas aan moesten pakken konden we eindelijk beginnen. De eerste 5 tries waren vrij kansloos, maar kleine tweaks zorgde in try 6 al voor een 5% wipe. De poging erna lag ook deze baas op zijn gat! Muntje gaf helaas de helmet, en niet de trinket of de tier die ik wilde… (wel een nieuwe baas in 7 pogingen neer!)

Iron Qon dan maar. Hier had helemaal niemand op gerekend, dus er was 0,0 voorbereid… Tot 23.00 hebben we toch nog 7 tries kunnen doen. De laatste poging haalden we P4. Helaas werd het een wipe op 21%. Aanstaande woensdag is het doel dus zo veel mogelijk kills zodat we zondag allicht een 12/12 kunnen proberen te halen! Leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Wij hebben eindelijk de schildpad neer :) Onze raid leader / officers begrijp ik soms niet helemaal. We moesten ineens maar even Protectors elite mode gaan doen voordat we verder gingen in ToT. Uiteindelijk door de extra trash, uitleg voor mensen die nog nooit elite hadden gedaan en het op en neer vliegen tussen instances dus een half uur minder tijd in ToT...

Maar goed, een uur later was Tortos neer! Telkens waren er weer een paar mensen die niet op zaten te letten en dood gingen door rockfall, erg frustrerend, maar gelukkig toen een vrij cleane kill. Zelfs inclusief achievement per ongeluk toen iemand nog een turtle een schop gaf aan het eind :D

Zelf vrij aardige shoulders gwonnen, maar kan ze beter nog niet gebruiken. Mijn T14 2-set verliest pas z'n waarde als ik beide items door een 522 item kan vervangen. Dus Nalak moet me maar gewoon even legs geven :p

Alleen zijn er nu eigenlijk geen upgrades meer voor me in de eerste 5 bosses op normal op een 2H weapon na... Misschien nog ergens een non-tier item of een ring die totaal de verkeerde stats heeft, maar dat is het wel. Hopen op thunderforged dan maar :)

Hoe zitten jullie eigenlijk qua raiduren per week? Wij raiden effectief maar zo'n 4 a 4,5 uur per week. Sommigen doen dat ongeveer per dag, dus misschien dan ook niet zo gek dat we een beetje achterlopen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen,

Ik zit hier al een tijdje met veel plezier iedereens ervaringen te lezen in World of Warcraft. Ik ben op nu bezig met een lvl 90 affliction warlock, ben zelf geen hele fanatieke speler, doe af en toe wat LFR, zit in een guild voor de perks, maar deze hebben geen plannen voor guildruns of iets dergelijks.

Zit op een redelijk rustige server volgens mij (Nagrand) en op dit moment ben ik rep aan het grinden voor de Netherwing voor de Netherwing drake. Was ff klaar met al die dailies in Pandaria...pffff, was daar redelijk gaar van.

Wens iedereen veel succes met hun guildruns en natuurlijk de loot-rolls! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Ik won gister inderdaad ook een 522 head met mastery (minste secondary stat) waarvoor ik mijn T14 4-set mee moet breken, nog even wachten met equipen dus. Eerst nog maar wat meer 522 items voor de andere slots scoren.

Mijn nieuwe guild raidt twee dagen van ongeveer 19.30 tot 23.00 – als iedereen op tijd is dus 7 uur per week. Maar met downtime, wisselen van spelers d/c’s etc kom je daar nooit aan.

OWEB raidt drie dagen per week van ongeveer 20.30 tot 23.00 – als iedereen op tijd is dus 7,5 uur per week. Een avond meer, maar qua tijd dus eigenlijk amper verschil… Ik zou zelf de voorkeur hebben aan 20.00 – 23.00 2x per week, maargoed vind maar eens een guild die dat doet en ook nog eens progress maakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Ben toch maar met mijn shaman elemental gegaan... pak af en toe een MSV mee via openraid.eu maar het valt me op dat daar toch steeds meer retards op zitten.. voor de reste bevalt mijn casual playstyle me wel op dit moment. Al moet ik zeggen dat raiden in OWEB altijd erg leuk was maar het kost me op dit moment gewoon teveel tijd. Wat ik wil jammer vind is dat ik de nieuwe raidisntance niet op normaal kan zien.

Heb mijn main account even op inactive gezet en speel op mijn substitute account waar mijn shammy en lock opstaan.. heeft zo weinig zin om twee subs te betalen als je maar incidenteel kan spelen.. vandaar dat ik beetje op de shammy zit!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Gister drama alom. Rond half 6 viel mn Internet uit.. via mobiel men op de hoogte gesteld. Guild leader was ook 15 minuten te laat. Kreeg de raid niet onder controle en een half uur later was dat ook voorbij.

Geen goed teken. Nu al 3 weken achter elkaar geen goede raid week

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

MisterMaze schreef op maandag 15 april 2013 @ 02:01:
[...]

Enig idee hoeveel pulls je hebben gedaan voordat je eerste kill had?
90 pulls ongeveer :X.

Wij raiden 3-4x per week vanaf 20:00 tot 23:30.
Gisteren Iron Qon Heroic 10 man neer gekregen. Best een pittig gevecht om te healen. Phase 1 is zo RNG echt niet normaal :X. Moet je stacken voor de debuff krijg je een windstorm/lightning storm/spear die je moet ontwijken 8)7. Al met al was deze baas ook binnen 60 tries neer dus dat viel nog wel mee :).

[ Voor 45% gewijzigd door Jerry op 15-04-2013 12:15 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik jullie er even op wijzen dat ik nog op zoek ben naar nieuwe members voor mijn guild Elite Legion? Deze zit op de Silvermoon server Aliance kant. Mocht iemand willen joinen stuur me even een berichtje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Verwijderd schreef op maandag 15 april 2013 @ 12:41:
Mag ik jullie er even op wijzen dat ik nog op zoek ben naar nieuwe members voor mijn guild Elite Legion? Deze zit op de Silvermoon server Aliance kant. Mocht iemand willen joinen stuur me even een berichtje :)
Ik ben niet op zoek naar een guild, maar als ik dat wel was zou ik meer willen weten over Elite Legion ;)
10/25? Hoeveel dagen per week? Welke dagen? progress? Wat hebben jullie nodig? etc. etc.

@ Jerry: Gz met jullie kill! De top guild op onze server zit al een aantal weken vast op 7/13 HC. Inmiddels zijn ze al gezakt van plek 60 naar ongeveer 130ish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
http://eu.battle.net/wow/en/guild/silvermoon/Elite_Legion/

Link voor de guild. Geen progress, net gestart. Waarschijnlijk een social fun guild? Zijn meestal de wat leukere :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Onze Iron Qon Heroic kill video:

Crazy amounts of damage!

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Jerry schreef op maandag 15 april 2013 @ 12:09:
[...]

90 pulls ongeveer :X.

Wij raiden 3-4x per week vanaf 20:00 tot 23:30.
Gisteren Iron Qon Heroic 10 man neer gekregen. Best een pittig gevecht om te healen. Phase 1 is zo RNG echt niet normaal :X. Moet je stacken voor de debuff krijg je een windstorm/lightning storm/spear die je moet ontwijken 8)7. Al met al was deze baas ook binnen 60 tries neer dus dat viel nog wel mee :).
Wat is jou armory als ik vrage mag ? :)
Puur uit intresse.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Wootlock schreef op maandag 15 april 2013 @ 15:21:
[...]

Wat is jou armory als ik vrage mag ? :)
Puur uit intresse.
Dat mag :P.
http://eu.battle.net/wow/...-ring/Una%C3%AFn/advanced

Ik moet mijn wapen/offhand nog even fixen. De mace van Lei Shen dropte gisteren :D.

Op Wowprogress kan je zien welk itemlevel we overall hadden voor elke kill: http://www.wowprogress.com/guild/eu/earthen-ring/Aeon (klik op View Raid naast een kill)

[ Voor 19% gewijzigd door Jerry op 15-04-2013 15:26 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Jerry schreef op maandag 15 april 2013 @ 15:24:
[...]

Ik moet mijn wapen/offhand nog even fixen. De mace van Lei Shen dropte gisteren :D.

Op Wowprogress kan je zien welk itemlevel we overall hadden voor elke kill: http://www.wowprogress.com/guild/eu/earthen-ring/Aeon (klik op View Raid naast een kill)
Tof gegearde durid :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Jerry schreef op maandag 15 april 2013 @ 15:24:
[...]

Dat scheelt eigenlijk helemaal niet zo veel met mij :o Heb zelf max ilvl 512, 511 equipped (wacht nog even met T14 setbonus). En wij maar ploeteren halverwege normal raids en jij doet vrolijk de heroic content :P Goed bezig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

IntToStr schreef op maandag 15 april 2013 @ 15:45:
[...]

Dat scheelt eigenlijk helemaal niet zo veel met mij :o Heb zelf max ilvl 512, 511 equipped (wacht nog even met T14 setbonus). En wij maar ploeteren halverwege normal raids en jij doet vrolijk de heroic content :P Goed bezig :)
Sommige van onze dps zit op de 525. Er dropt helaas niet veel healing gear tot nu toe. Al onze healers zitten rond mijn ilevel (512, ik 513 en nog eentje 515). Damn you RNG :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:39
Jerry schreef op maandag 15 april 2013 @ 15:55:
[...]

Sommige van onze dps zit op de 525. Er dropt helaas niet veel healing gear tot nu toe. Al onze healers zitten rond mijn ilevel (512, ik 513 en nog eentje 515). Damn you RNG :P.
Gaat wel lekker zo, raid je nu nog met Aeon? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Gisteren voor de grap Nalak, Oondasta en Galleon gedaan. Nalak gaf alleen gold, Oondasta een 522 belt voor mijn shaman en gold. Galleon kregen we niet down, want we waren maar met een mannetje of 15, waarvan er een aantal niet eens 15K dps haalden.....
Toch leuk. Zonder loot intenties meedoen en toch wat binnen halen.

Ook even VOA gesolo'ed met mijn Shaman. Koralon was even een rotte, maar uiteindelijk ging hij na de 3e try toch down. Weer een mount om te farmen....... Alle 4 de baasjes kunnen de mount droppen, dus meer kans om niks te krijgen. Als je ervoor gaat farmen, dan dropped het nooit, lijkt wel. Het is alsof Blizz weet dat je daarvoor komt.
Blue Proto Drake? Ik farm daar al elke dag met alle chars (als ik zin heb, en anders met minimaal 5), maar dat kreng wil niet droppen. Theoretisch had het kreng al zeker 6 keer moeten droppen, met een kans van 1%. Nooit gezien!
En toch blijf ik doorgaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Net even snel wat tactics voor nieuwe LFR wing doorgelezen. Lei Shen gaat een feest worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Wat een idiote lagg..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Nog 31 lesser coins dan heb ik er weer 90!

Verder niets gedaan gister, ik zag wel dat mijn oude guildje eindelijk Magaera neer heeft! Yay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 08:37
//zeur mode on :
Gisteren met een groep guildies kennis gemaakt met de "Nieuwe World Boss" The Sha of LAGG. Na een aantal pogingen gingen we dan eindelijk naar huis met Loot : tassen vol irritatie en frustratie....
//zeur mode off :

Geen leuke avond dus maar vanavond maar weer eens kijken of we de echte bosses te zien krijgen. Hopelijk was jullie avond beter..

[ Voor 0% gewijzigd door skassie op 16-04-2013 08:49 . Reden: typo ]

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
gisteren op m'n gemakje met m'n monk bezig geweest. level 89 nu.
Laatste loodjes wegen weer zwaar :(

Vanavond (hopelijk) de rest van ToT leegtrekken. t/m Durumu is alles plat, dus moet zeker mogelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Krijgen jullie de laatste tijd ook constant calenderinvites van pvpbanks.com? Ik wordt er een beetje debiel van om op al mijn characters elk kwartier die invites te moeten reporten vanaf april tot en met december...

Is er niet een add-on die alles automatisch uit calender haalt tenzij het is van mensen op je friendlist/guild ?

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Heb eindelijk mijn lock op level 90! :D Huisgenootje die week vrij heeft is nu een beetje wat aan het pvp-en.. heb meteen maar even een craftable setje aangeschaft! Vanavond indien ik bijtijds thuis ben maar even paar dungeons doen! Ben toch benieuwd :D Ga misschien wel x-feren naar andere realm want deze realm is behoorlijk dood..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 06:01
Voor PvP is het wel leuker als je op een wat drukkere server zit, anders is er in de wereld geen reet te doen. Dan ben je puur aangewezen op de battlegrounds om wat te PvPen. En met die nieuwe daily's op Thunder Island is het best grappig om af en toe is te irriteren (of andersom).
Neem aan dat je destro specced bent?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:10
Speel op het moment nog 2 avonden per week, op de Woensdag om te Raiden en dan verder een dag om een ALT te doen met wat vrienden.

Heb het helemaal gehad op het moment met WoW en dat komt mede door de realm die gewoon echt doeloos is.
Daily's samen doen lukt nog wel, maar verder is er echt niemand te porren voor achievments mountfarms of w/e.
En een hoop kan je alleen doen, maar het is altijd leuker met ze 2e of met een groepje :).

Ach ja komt wel weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

Mektheb schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 11:24:
Speel op het moment nog 2 avonden per week, op de Woensdag om te Raiden en dan verder een dag om een ALT te doen met wat vrienden.

Heb het helemaal gehad op het moment met WoW en dat komt mede door de realm die gewoon echt doeloos is.
Daily's samen doen lukt nog wel, maar verder is er echt niemand te porren voor achievments mountfarms of w/e.
En een hoop kan je alleen doen, maar het is altijd leuker met ze 2e of met een groepje :).

Ach ja komt wel weer ;)
blij met mijn guild,wij zijn weer niet goed genoeg om voluit te raiden (we doen het wel ,maar meestal 1 a 2 avonden in de week (meestal maar 1)) daarnaast wordt er gewoon bekeken vaak wie en hoeveel online zijn om eventuele archievment/mount/loude legendary runs etc te doen. dat werkt dan wel weer goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Dat probeer ik inderdaad ook, helaas zijn er niet veel die staan te springen ervoor :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

ach er zitten een flink aantal mounts en archiev figuren in de guild,dus dat is meestal niet zo'n probleem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Freaky Maus schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 11:01:
Voor PvP is het wel leuker als je op een wat drukkere server zit, anders is er in de wereld geen reet te doen. Dan ben je puur aangewezen op de battlegrounds om wat te PvPen. En met die nieuwe daily's op Thunder Island is het best grappig om af en toe is te irriteren (of andersom).
Neem aan dat je destro specced bent?
Ben inderdaad destro! Wil gewoon een gezonde mix van PVE en PVP doen... was een beetje uitgekeken op wow en een nieuwe class spelen helpt altijd wel mee :) zeker als je casual speelt.. Wil eigenlijk mijn account samenvoegen maar helaas is mijn main account destijds gecreeerd met een fop naam omdat ik bang was om mijn echte gegevens aan bliz te geven die hele tijd geleden!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
ValHallen schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 10:09:
Krijgen jullie de laatste tijd ook constant calenderinvites van pvpbanks.com? Ik wordt er een beetje debiel van om op al mijn characters elk kwartier die invites te moeten reporten vanaf april tot en met december...

Is er niet een add-on die alles automatisch uit calender haalt tenzij het is van mensen op je friendlist/guild ?
Had ze ook deze week op zeker 2 chars. Na 1 dag waren ze gelukkig al weer weg.
Deze methode is al oud maar afgelopen jaar niet meer gezien. Laatste tijd gebeurde het ook dat je B.net invites kreeg met dezelde soort spam.
Mektheb schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 11:24:

Ach ja komt wel weer ;)
Come to the Horde side, we have cookies :P .
Vermaak me uitstekend. Dan weer lekker met 2-3 guildies BG's onveilig maken, HC spammen of beetje PvP in de Alliance Pandaria Capital. En binnenkort ook maar eens wat Challenge Mode gaan doen.
Gisteren met wat guildies MSV 4 bosses gedaan. Waren maar met 8 maar was geen probleem. Daarna met 8 ook nog even ICC 25 HC gedaan. Dat was een makkie tot LK. Daar toch nog 2 wipes door shadow traps en Valkyrs. Maar wel fun gehad ondanks dat ik me niet heel erg lekker voelde.

Verder nu eindelijk ook maar een monk gemaakt. En moet zeggen dat het een leuke class is tot nu toe.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Ik doe de mount farms meestal in mijn uppie, er zijn nog een paar die ik graag zou willen hebben maar in een raid of toch nog een groep moet gebeuren.
Zoals Zul'Aman is niet te solo'en voor mij maar ga nog steeds trouw elke week Kara in voor de mount met alle chars, de blue proto drake, sethekk halls en moet mij er weer toe gaan zetten om de draak uit Ulduar te krijgen.
Mijn guild is helemaal dood maar om over te stappen heeft niet zoveel zin. Vind LFR op dit moment wel genoeg, lekker relaxed hakken dus raiden is wel leuk maar hoeft niet maar de gezelligheid van een drukke guild mis ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Gisteren eindelijk maar eens de quests (single scenarios) gedaan voor de Sunreaver Onslaught. Jup, ik ben behoorlijk lui geweest :P. Daarna nog even LFR gedaan, omdat ik nog 1 Secrets of the Empire nodig had. De eerste wing had ik zelfs geluk, want de tier gloves dropten van Council. Geen echte upgrade, maar als ik de leggings ook nog kan krijgen heb ik 4 set en dat is zeker een grote upgrade. Helaas dropte er geen tier leggings van Ji-Kun.

De laatste Secrets of the Empire dropte van Tortos dus daar ben ik ook klaar mee. Ik moest alleen nog even wat Black Prince rep grinden. Ik zat op 8000/21000 dus heb ik mijn guild rep banner erbij gepakt en op een stuk waar Inanimated Warriors blijven komen, heb ik in een uurtje de rep bij elkaar gegrind.

Daarna nog even Nalak gedaan en natuurlijk dropte de tier gloves :X. Gelukkig had ik nog niks gedaan met de gloves token van LFR. Dus die token kunnen we gebruiken voor offspec :).

Vanavond maar even de Primordius/Durumu/Dark Animus wing doen om te kijken of ik de chest tier token kan krijgen. Ik zou eigenlijk de chest als non-tier houden, maar 4 set is te goed om te laten zitten. Hopelijk wat geluk vanavond :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Carthrax schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 12:10:
Ik doe de mount farms meestal in mijn uppie, er zijn nog een paar die ik graag zou willen hebben maar in een raid of toch nog een groep moet gebeuren.
Zoals Zul'Aman is niet te solo'en voor mij maar ga nog steeds trouw elke week Kara in voor de mount met alle chars, de blue proto drake, sethekk halls en moet mij er weer toe gaan zetten om de draak uit Ulduar te krijgen.
Mijn guild is helemaal dood maar om over te stappen heeft niet zoveel zin. Vind LFR op dit moment wel genoeg, lekker relaxed hakken dus raiden is wel leuk maar hoeft niet maar de gezelligheid van een drukke guild mis ik wel.
Kom nou gewoon naar ons ;) Je vrouw is ook welkom. Even een app onze guild site maken en dan komt alles goed :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Zertaxka schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 12:06:
[...]

Had ze ook deze week op zeker 2 chars. Na 1 dag waren ze gelukkig al weer weg.
Deze methode is al oud maar afgelopen jaar niet meer gezien. Laatste tijd gebeurde het ook dat je B.net invites kreeg met dezelde soort spam.

[...]

Come to the Horde side, we have cookies :P .
Vermaak me uitstekend. Dan weer lekker met 2-3 guildies BG's onveilig maken, HC spammen of beetje PvP in de Alliance Pandaria Capital. En binnenkort ook maar eens wat Challenge Mode gaan doen.
Gisteren met wat guildies MSV 4 bosses gedaan. Waren maar met 8 maar was geen probleem. Daarna met 8 ook nog even ICC 25 HC gedaan. Dat was een makkie tot LK. Daar toch nog 2 wipes door shadow traps en Valkyrs. Maar wel fun gehad ondanks dat ik me niet heel erg lekker voelde.

Verder nu eindelijk ook maar een monk gemaakt. En moet zeggen dat het een leuke class is tot nu toe.
Paar vrienden van me spelen indeed horde ook op mijn server...
Vraag is alleen dan waar ik heen moet haha voel me anders zo alleen >.>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Langolier
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 02-09-2022
Zo dat was een goed weekje voor de guild waar ik nu 2 weken bij zit. Afgelopen zaterdag Tortos down en zondagavond 5% wipes op Magaera om toch maandag Magaera kapot te krijgen. Hopelijik gaan we Ji-Kun ook nog ff omhakken komende week maar we zien het wel.

. Moet wel zeggen dat ik mn priest steeds leuker ga vinden hoop alleen dat ik Shadow ook nog een beetje aan de praat kan krijgen. Verder nog ff lekker met mn DK frost doorspelen, lekkere damage en lekker anders als mn priest. Nog niet echt tijd om mn paladin en Druid fatsoenlijk te gearen.

Iemand nog tips voor Ji-Kun en Durumu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
IntToStr schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 12:20:
[...]
Kom nou gewoon naar ons ;) Je vrouw is ook welkom. Even een app onze guild site maken en dan komt alles goed :*)
Heb linkje naar de website dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Teunis schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 12:56:
[...]

Heb linkje naar de website dan ?
qft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Dit is de website van mijn guild: http://thewanderers.guildomatic.com/. Ik had er geen link bijgezet omdat Carthrax prima weet welke guild het is :)

Elke woensdag en zondag hebben ToT raids 25m. Op donderdag hebben we nu 10m heroic MSV en soms op maandag nog wat 10m ToT als er nog wat animo is.

Maar buiten raiden is het gewoon een grote guild waar het altijd druk is in de chat en altijd wel wat mensen om LFR mee te lopen of heroics/scenarios mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Bedank zal er eens overnadenken of weer centjes waard is
Huidige guild is leeggelopen nadat er geen animo voor raids was.
Mis wel beetje de casual chit-chat en groepen vandaar de intresse.

[ Voor 8% gewijzigd door Teunis op 16-04-2013 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

IntToStr schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 13:06:
Dit is de website van mijn guild: http://thewanderers.guildomatic.com/. Ik had er geen link bijgezet omdat Carthrax prima weet welke guild het is :)

Elke woensdag en zondag hebben ToT raids 25m. Op donderdag hebben we nu 10m heroic MSV en soms op maandag nog wat 10m ToT als er nog wat animo is.

Maar buiten raiden is het gewoon een grote guild waar het altijd druk is in de chat en altijd wel wat mensen om LFR mee te lopen of heroics/scenarios mee te doen.
is SWC een beetje druk?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
hmr schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 13:45:
[...]

is SWC een beetje druk?
Het is een medium population rp pve server. Voor een idee van raid teams, zie http://www.wowprogress.com/pve/eu/steamwheedle-cartel. Qua drukte op bijv. Isle of Thunder of in de Shrine en in Stormwind is het wel ok, daar kom je genoeg spelers tegen. AH is niet al te druk, maar op de haunting spirits na vind ik er altijd wel wat ik nodig heb.

Overigens heb ik geen ervaring met andere realms en speel ik pas ongeveer een jaar max level content. Carthrax kan je waarschijnlijk meer vertellen over SWC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Het belangrijkste heb je al opgenoemd, het is geen super drukke server. Queues zal je nooit tegenkomen.

Ik ben ooit in Vanilla begonnen op deze server toen deze als toevluchtsoord voor het overvolle Argent Dawn was en blijven hangen omdat de sfeer hier altijd goed was. Weinig gezeur etc.
Alliance kant is prima bezet maar omdat het een rp server is (ben zelf geen rp'er) is het qua raiden natuurlijk niet van de bovenste plank.
AH is prima (alliance kant) op de Haunting Spirits na die gehogged worden door de progressie guild :P

Voor raiders:

Alliance kant
Er beginnen wel steeds meer progress guilds te komen voornamelijk op 10 mans. Neem een Consortium of Light, Kiwi, Havoc en nog wel een paar maar er zijn maar 2 echte 25 mans progressie groepen.
The Wanderers waar IntToStr en Rada in zit en een raid community genaamd Unity.

Horde kant
Hier is het leeg op dit moment. Ook hier komt wel weer wat leven maar niet snel. Team Epic is de enige die echt aan de weg timmert qua raiden. Wel een leuke sfeer aan de horde kant.
Heb zelf wat hordies op deze server en ik kan wel mijn spul krijgen maar dat gaat met golven.

[ Voor 4% gewijzigd door Carthrax op 16-04-2013 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Mektheb schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 12:44:
Paar vrienden van me spelen indeed horde ook op mijn server...
Vraag is alleen dan waar ik heen moet haha voel me anders zo alleen >.>
Zijn toevallig nog op zoek naar een Mage/Lock/Kaboomkin :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Zo HORRORidon HC eindelijk plat voor de guild. Zijn weer de nr1 guild op 10m. Hopelijk gaat Ji-Kun er ook aan vanavond. De groep begint ook beter in de gear te komen en hebben ook 2 man die de meta hebben.

Mijn Hunter heb ik van het weekend ook op 90 (de 5de) gekregen en ga eens kijken of ik hier mijn dps char van ga maken. Kijken of ik wat geluk heb in de HC's komende dagen en dan door naar de T14 LFR's.

[ Voor 8% gewijzigd door junglebeast op 16-04-2013 15:21 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Zertaxka schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 15:17:
[...]

Zijn toevallig nog op zoek naar een Mage/Lock/Kaboomkin :+
oeeeeeee :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Als jij weg gaat ga ik ook weg met mijn Lock hoor Mek ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
hmr schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 15:37:
[...]

Als jij weg gaat ga ik ook weg met mijn Lock hoor Mek ;)
Dat kan ik begrijpen :), heb laatste tijd al steeds meer zitten denken aan een andere realm of iets in die trend.

Ik vermaak me totaal niet meer op de realm zelf ( al me vrienden zijn gestopt ) behalve de horde kant dan.
Maar een totaal andere server lijkt me ook wel weer wat.
We zullen zien :), eerst maar is gezellig een alt horde levelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Mektheb schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 15:43:
[...]

Dat kan ik begrijpen :), heb laatste tijd al steeds meer zitten denken aan een andere realm of iets in die trend.

Ik vermaak me totaal niet meer op de realm zelf ( al me vrienden zijn gestopt ) behalve de horde kant dan.
Heb tijden niet op die lock gezeten, maar merk inderdaad dat het een stuk stiller is dan eerst.... was er maar een mogelijkheid om 2 account te mergens die niet dezelfde naam hebben...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

[...]

Mek, ik heb ook nog een Horde (Doomhammer) op lvl 59 hangen. Ik zoek ook nog wel wat Horde mensen die af en toe een dungeon of zo willen lopen. Heb voor 90% Alliance mensen op b.net, dus add me als he wilt. (zie sig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
hmr schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 15:50:
[...]

Heb tijden niet op die lock gezeten, maar merk inderdaad dat het een stuk stiller is dan eerst.... was er maar een mogelijkheid om 2 account te mergens die niet dezelfde naam hebben...
idem, daardoor ook weinig animo hier om m'n alliance DK te loggen. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Yup het is echt uitgestorven, een hoop mensen die erbij zijn gekomen of er al waren in Dragon Soul hebben ons allemaal alweer verlaten.

Helaas ook een hoop goeie spelers.
En ik moet ook zeggen de server is echt zo boring dat je gewoon 30min in SW kan staan zonder iets in Trade te zien.
Ik denk dan ook dat op een peak avond er maybe 1200 spelers online zijn.

Het is echt gewoon tijd voor wat anders:), alleen de vraag is hoe en wat en waar en neem ik me mage of ga ik voor het eerst sinds ik speel met wat anders verder ?.
Nu de dingen account wide zijn zoals mounts en achievements ben ik daar niet zo bang meer voor en gear sets zijn gewoon te verzamelen weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Wij kunnen nog wel een goede ranged dps gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Geef maar een seintje als je wat cash/bags oid nodig hebt. :Y
Wat voor een class/race heb je genomen eigenlijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Troll / Warrior :).

Al teveel ranged gespeeld en dacht ga nu is een keer hack en slash !

http://eu.battle.net/wow/...bladefist/Volantis/simple
Mean ! :D
IntToStr schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:25:
Wij kunnen nog wel een goede ranged dps gebruiken :)
Ga vanavond is even op het forum neuzen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
zijn er nog guild op dit forum die nog op zoek zijn naar warrior-tanks
Ik zit op ER maar ben een server transfer aan het overwegen indien een geschikte guild voorbij komt.
Ik hoop eerst wel een trial af te ronden door x-realm invite, zodat we van beide weten wat we kunnen verwachten. Ik heb geen problemen met rotatie zolang het maar eerlijk gaat en ik niet wordt gebashed op "magic --> bye warrior"

Had het erover met een maat van mij, en hij vroeg aan mij of ik 2 weken kan wachten omdat hij dan geld heeft om mee te komen.

Dus in de aanbieding : caramonn - prot warrior http://eu.battle.net/wow/...then-ring/Caramonn/simple & hellsoul - shaman healer http://eu.battle.net/wow/...then-ring/Hellsoul/simple :p

[ Voor 29% gewijzigd door sabriel op 16-04-2013 19:45 ]

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Mektheb schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:48:
Troll / Warrior :).

Al teveel ranged gespeeld en dacht ga nu is een keer hack en slash !

http://eu.battle.net/wow/...bladefist/Volantis/simple
Mean ! :D

[...]

Ga vanavond is even op het forum neuzen :)
Ah leuk. Heb zelf een Troll Druid. Heb je op b.net dus zie wel wanneer deze in lvl range komt. :)
Kan deze nog naar resto speccen als ik wil. Mis alleen nog de gear maar die haal ik wel uit heb begin van Outland.

Over de Hunter gesproken. Heb een stuk meer buttons te pushen dan mijn Mage of Ele Shaman. :)
En natuurlijk het focus management. Welke talent gebruiken de Hunters hiervoor trouwens? Zelf heb ik nu Dire Beast genomen. Tijdens het levelen had ik Fervor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
[...]

Ik ben laatst naar een andere realm overgestapt. Op m'n oude server zag je op een drukke dag wel zeker 10 spelers in Orgrimmar.. en op een normale dag misschien 2 of 3. Dan gaat de lol er echt wel vanaf. Trade channel was werkelijk waar soms uren niet actief.
Nu zit ik op een veel bruisendere server waar je bij de AH keuze hebt en goeie prijzen tegenkomt.
Trade is druk en er worden veel groups bij elkaar gezocht voor raids, achievement runs, mount farm runs en zo. Het kost wel wat om over te stappen, maar tot nog toe zeker het geld waard.
En er zijn weer raids op de capitals. Dat heb ik lang niet meer gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Poops_McGhee schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 18:53:
[...]

Ik ben laatst naar een andere realm overgestapt. Op m'n oude server zag je op een drukke dag wel zeker 10 spelers in Orgrimmar.. en op een normale dag misschien 2 of 3. Dan gaat de lol er echt wel vanaf. Trade channel was werkelijk waar soms uren niet actief.
Nu zit ik op een veel bruisendere server waar je bij de AH keuze hebt en goeie prijzen tegenkomt.
Trade is druk en er worden veel groups bij elkaar gezocht voor raids, achievement runs, mount farm runs en zo. Het kost wel wat om over te stappen, maar tot nog toe zeker het geld waard.
En er zijn weer raids op de capitals. Dat heb ik lang niet meer gezien.
dat is ook het geen wat ik zoek inderdaad :), ben vanwege raids al is gemigrate maar toen die guild " dood ging " ben ik weer terug gegaan omdat ik niemand kende en dan is de lol er ook snel af.
Pagina: 1 ... 7 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.