Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 276 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 18 Laatste
Acties:
  • 48.378 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:37
Aai, een uur te laat is wel zuur man...

Over onze raid van gister heb ik een gemengd gevoel. Ji-Kun lag al meteen de tweede try (1ste try maakte ik, de lock en onze healer een foutje met vliegen). Daarna hadden we een nette kill! (muntje leverde een zak geld op en de tier pants hoefte ik niet eens op te rollen, twee guildies rollden allebei 100!

Toen door naar dat oog. De eerste maze fase was een ramp, maar mensen pakten het al vrij snel op. Helaas wel vaak dezelfde twee spelers die dood gingen. Beste try van de avond was een enrage op 8%. Hierna ging het eigenlijk alleen maar bergafwaards, maar echt een probleem gaat deze baas in de toekomst niet worden denk ik.

Dit weekend heb ik verder amper gespeeld. Ik hoop deze reset nog wat ToT LFR te doen op mn beertje, maar als dat niet lukt is het ook geen drama...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:57
Gisteren council neergekregen op 25m :) Derde try was raak, door uiteindelijk Sul maar neer te nuken voordat hij empowered werd :) En jawel, voor het eerst in T15 kreeg ik iets van m'n coin! Tier hands. In LFR had ik al tier chest gewonnen, dus ben maar overgestapt van 4T14 naar 2T14 + 2T15. Woensdag eens kijken hoe dat uit gaat pakken.

LFR oog was trouwens een drama... Hoe moeilijk is het nou :S Vanaf 2e try ging het bij mij gelukkig goed. Eerste verprutste ik ook :p Maja, ben er doorheen gekomen...

Wat ik wel vreemd vond is dat mijn T14 tier chest normal dezelfde statwaardes had als mijn T15 tier chest LFR die dus 6 ilvls hoger is. De 502 chest heeft zelfs minder strength. Nu is de 2T15 bonus stukken beter dan de 4T14, dus ben toch over gegaan, maar vond het maar raar.

Wij hebben ondertussen dus ook kennisgemaakt met Tortos, maar niet echt verder dan zo'n 75-80% gekomen. Schoppen van turtles en alles ontwijken en zo bleek toch lastig. Als melee dps beetje saai gevecht. Maar goed, hier gaan we vast ook wel weer langskomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Dit weekend niet echt serieus kunnen spelen.
Heb nog wel een beetje tijd gestopt in een experimentje...een priest die ik alleen probeer te levelen via LFD.
(en een klein beetje exp door daily fishing / cooking en pet battles, je moet toch iets te doen hebben als je in de queue staat).

Ik heb mijn eerste kick wel al te pakken: rogue liep te klagen dat ik als healer niet moest DPS-en. Op het moment dat hij klaagde was er geen vuiltje aan de lucht, er waren geen echte problemen (op een DPS warrior na die ik bewust even niet healde omdat hij continu liep te pullen >:)) De druid tank was echter wel belachelijk slecht. Bij event in SSC waar al de adds spawnen had zo ongeveer iedereen aggro (waaronder ik) en kon door LoS niet iedereen healen. Kreeg ik uiteindelijk dus de schuld van de wipe...en dus kick.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:15
@_Peter2_: I feel your pain, ik ben namelijk ook bezig met een healer te levellen. Een resto shaman.

De ghost wolf (travelform zeg maar) optie moet ik constant gebruiken omdat blijkbaar elke tank tegenwoordig wel een run speed boost heeft. Hierdoor zitten ze steeds zo ver van de groep dat ik maar moet rennen als gek om ze bij te houden. Looten en mana aanvullen is ook niet nodig, gewoon pull pull pull... *sigh*

Hierdoor geraken groepen uiteraard steeds uit elkaar gespeeld waardoor ik gewoonweg niet iedereen kan healen... maar als healer is dat natuurlijk mijn fout :s En dan zijn er natuurlijk nog de 'schaduw tank' dps-ers die zomaar een massa mobs pullen en dan verwachten dat ik ze ff rechthou.

Ik merk echt een 'dump it all on the healer' mentaliteit de laatste maanden. Ook in LFR met mijn level 90 chars zie ik dat mensen gewoon geen moeite meer doen om hun omgeving of incoming dmg in de gaten te houden :( Dat gaat leuk worden wanneer ik zelf LFR in duik met mijn resto shammy.

[ Voor 3% gewijzigd door Kapoen op 08-04-2013 09:54 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Durumu LFR is toch wel ernstig grappig hoor, zéker op woensdagavond :D

Door verminderde guild activiteit lopen we nu voor het eerst echt achter qua progress tov hoe LFR unlockt. Dus toen ik woensdag met een guildie LFR indook voor het nieuwste deel kwam ik daar zonder ervaring, maar gelukkig wel met kennis van het gevecht. Althans, normal mode kennis. Wat dus kennelijk net even iets anders werkt dan in LFR. Wij kwamen binnen na 1 wipe, want 1 stack buff.

Try 1. Paarse beam. Iedereen dood behalve een random Monk, mijn guildie (warrior), en ikzelf. Hoe aantrekkelijk het ook is om in paniek te raken valt de damage van de fog in LFR nog best mee, dus met die kennis is een foutje nog wel te compenseren. Ik ga ervan uit dat dit in normal en heroic minder vergeeflijk is :P

Try 2 besluit ik uit te leggen dat men op de dunne paarse animatie op de grond moet letten, want dat is de safe zone. Nog steeds tig mensen dood, maar al een stukje minder. Ik overleef wederom de hele fase, dus begin me aardig zeker te voelen dat ik die fase altijd kan overleven. Ik laat me marken, maar helaas met een mark die wordt verwijderd tijdens de try... dus try 3 wederom een wipe.

En dan begint natuurlijk het geduld opraken, waardoor er nieuwe mensen komen die de tactics niet kennen, etc. etc.

Uiteindelijk overleeft op try 8 13 man de paarse fase, inclusief een tank, waardoor we op tijd klaar zijn voor een eventuele tweede paarse fase \o/. 100% survival rate op de paarse fase. I'll take it! Helaas bestaat daar geen achievement voor :P

Daarna waren de andere gevechten eigenlijk best goed haalbaar, met zelfs een oneshot op Dark Animus; een gevecht dat ik echt op normal wil ervaren, want dat lijkt me een tactisch erg interessant gevecht. In LFR werkt helaas de stack + AoE gewoon.

Wat normal guild progress betreft hapert het helaas een beetje. Ons 10 man roster begon begin maart al te haperen, en de vervangingen zijn helaas niet stabiel genoeg. Zo af en toe hebben we een dream team setup, waarmee we best snel progress boeken. Tortos was neer na 4 wipes ofzo, Megaera hebben we nog niet neer, maar ook pas slechts 2 uur aan tries tijd voor gehad. Zodra we daar weer voor staan moeten we daar toch beste progress op kunnen boeken. 't Is een behoorlijke stap terug tov Dragon Soul en T14, maar we hebben niet (veel) minder lol. En uiteindelijk gaat het daar om :)

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Laatst online: 11-09 10:01
Dit weekeinde ook maar weer de ToT LFR's gedaan op m'n frost dktje. Het lijkt erop dat de eerste twee delen nu wel door de meeste mensen redelijk onder de knie zijn. Ik merk minder *superderp* fouten (zoals megaera breath naar de raid bijvoorbeeld). Het nieuwste (derde deel) daarentegen... :P.

Ik kwam binnen toen de groep al 4 stacks aan determination had en dus al zeker 4 wipes achter de rug hadden. Gelukkig zaten er 2 heroic raiders tussen (of iig 2 raiders met 535 wapens) en kwamen de tanks ook door de deathbeam fase heen. Dat samen met een handvol andere en ons groepje van 3 dps en een heal en het was meteen een kill.

Primordius was de eerste keer wel een wipe omdat teveel mensen nog niet wisten dat (en hoe) je mutated moest raken ondanks dat het uitgelegd was. Tweede poging hierbij was meteen een kill en ik kwam met m'n frost dk altje nog 3de op de meters (onder de 2 raiders dus) al vind ik nog dat ik wat aan de lage kant zit (zat rond de 90-100k, geloof ik).

De laatste baas gaf nog wel wat problemen. Wat ik ervan heb gemerkt is de gebruikelijke LFR strategie voor Dark Animus zo'n beetje aoe into aoe into aoe into kill boss. Dit zorgde dus voor 8 actieve large anime golems en dus 8+ crimson wakes met alle chaos van dien. Hier hebben we ook een 3-4 wipes op gehad voordat we spontaan een keer alle large anima golems dood hadden met daadwerkelijk nog wat mensen levend :P Snel nog een battleres op de tank(s) die dood waren gegaan en langzaam maar zeker de boss dood gaan maken. Gelukkig geen enrage meegemaakt en gelukkig dat de boss niet meer dan 80 energy kan krijgen :P.

Vanavond weer verder in de normal raid. We hebben nu nog 2 raidavonden te gaan waarbij we donderdag waren gestrand op Dark Animus. Nu nog 2 bosses neer en we kunnen weer kijken of we progressie kunnen maken. Ik hoop echt dat we vanavond zowel Dark Animus als Iron Qon snel neer kunnen krijgen. Van wat ik ervan heb begrepen is Twin Consorts niet zo'n bijzonder moeilijk gevecht (volgens WoL zelfs op ena hoogste kill% van 29.1%; Primordius scoort het hoogste met 30.2%). Het zou leuk zijn als we een hele raidavond hebben voor Lei Shen want van de filmpjes die ik heb gezien (en de lage 5.9% kill%) is dat een van de meest pittige gevechten in de instance (zoals het hoort!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
Kapoen schreef op maandag 08 april 2013 @ 09:52:
@_Peter2_: I feel your pain, ik ben namelijk ook bezig met een healer te levellen. Een resto shaman.

De ghost wolf (travelform zeg maar) optie moet ik constant gebruiken omdat blijkbaar elke tank tegenwoordig wel een run speed boost heeft. Hierdoor zitten ze steeds zo ver van de groep dat ik maar moet rennen als gek om ze bij te houden. Looten en mana aanvullen is ook niet nodig, gewoon pull pull pull... *sigh*

Hierdoor geraken groepen uiteraard steeds uit elkaar gespeeld waardoor ik gewoonweg niet iedereen kan healen... maar als healer is dat natuurlijk mijn fout :s En dan zijn er natuurlijk nog de 'schaduw tank' dps-ers die zomaar een massa mobs pullen en dan verwachten dat ik ze ff rechthou.

Ik merk echt een 'dump it all on the healer' mentaliteit de laatste maanden. Ook in LFR met mijn level 90 chars zie ik dat mensen gewoon geen moeite meer doen om hun omgeving of incoming dmg in de gaten te houden :( Dat gaat leuk worden wanneer ik zelf LFR in duik met mijn resto shammy.
Dat is ook de reden dat ik al een hele tijd geen healer meer speel, heb vanaf vanilla altijd holy pala gespeeld, ben een hele tijd gestopt (2 jaar), nadien ben ik maar heel snel naar retri gegaan, werd er zo spuugzat van dat je al het commentaar over je heen kreeg in de instances...

Nu krijg ik die soms ook wel, als mn dps weer te laag is naar mening van de tank oid, ik blaf ze dan altijd maar af, mobs gaan neer, healer heeft genoeg mana, wat is het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
ken dat :), zulke mensen laat ik gewoon doodgaan !.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Mektheb schreef op maandag 08 april 2013 @ 11:23:
ken dat :), zulke mensen laat ik gewoon doodgaan !.
^^ Dito. En dan vooral op laatste boss in bijvoorbeeld een 5 man. Meestal verlaat iedereen meteen de groep, en dan zelf dus niet rezzen maar ook weggaan :).

Maar goed, dat is alleen wanneer ik PuG, de laatste tijd zijn de guildy's ook wat fanatieker geworden met heroics.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Oh, dat klinkt heel erg bekend. Wij lopen ook onwijs achter op de LFR met nu 4/12 en nog geen tries op Maeg. We raiden twee keer in de week, maar om de twee weken hebben we problemen met sign ups. Nu dus weer druk bezig met recruiten van een shammy/mage en hopen dat we weer eens meters gaan maken.
deTwisj schreef op maandag 08 april 2013 @ 10:20:
De laatste baas gaf nog wel wat problemen. Wat ik ervan heb gemerkt is de gebruikelijke LFR strategie voor Dark Animus zo'n beetje aoe into aoe into aoe into kill boss. Dit zorgde dus voor 8 actieve large anime golems en dus 8+ crimson wakes met alle chaos van dien. Hier hebben we ook een 3-4 wipes op gehad voordat we spontaan een keer alle large anima golems dood hadden met daadwerkelijk nog wat mensen levend :P Snel nog een battleres op de tank(s) die dood waren gegaan en langzaam maar zeker de boss dood gaan maken. Gelukkig geen enrage meegemaakt en gelukkig dat de boss niet meer dan 80 energy kan krijgen :P.
Ik heb nu al een teringhekel aan Dark Animus op LFR. We kregen als tanks de opdracht om inderdaad alles te pullen, te aoe'en en fingers crossed dat we de boss kregen met twee tanks levend. Mensen falen zo hard op crimson wakes. Erg leuk als ze bij de tank in de buurt blijven staan :/ Meerdere crimson wakes + alle adds is bb health.

Sowieso weer een lading LFR-frustraties. Tanks met crappy gear die met items in bags hun ilvl verhogen voor ToT en vervolgens geen aggro kunnen houden. Nerdrage van elitists. Meteen gaan bleren om kicks terwijl het ook even uitgelegd kan worden etc. Soms vraag ik mij af waarom ik het ook al weer doe ;)

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Zelf op vrijdag lfr gedaan

Oogje was in 2 tries neer.
1e poging werd men overdonderd door de maze, me included.
2e poging 16 man levend en een kill.

Primordius was een one shot.

Dark animus was na 3 pogingen neer.... geen loot

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Oondasta zaterdag gedaan, en terug massaal wipe fest ondanks zijn verminderde hp. na 4 tries en een dikke repair bill hem toch neer gekregen en Eye of oondasta kunnen looten! Deze week best wel veel geluk met loot waardoor item level van 494 naar 502 is gestegen met rolls heb ik nooit echt geluk maar dat nieuwe muntjes systeem merk ik toch wel dat je iets minder geluk nodig hebt en je toch relatief sneller kan gearen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Hoe zitten jullie in je Secrets of the Empire items? Sta zelf pas op 7 met 24 boss kills in totaal. Hierbij heb ik ontdubbeld voor LFR en normal. Dacht dat het ongeveer 50/50 zou zijn, maar lijkt bij mij dus meer op 1 op 3 dat je zo'n ding krijgt. Hopelijk krijg ik er binnenkort wat meer :) Ben wel benieuwd naar het vervolg van de quest line!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
Ik zit nu op 10 met (als ik wow-heroes mag geloven) 32 normal kills. Daarbij zal ik een aantal lfr kills hebben om die keren dat ik een normal raid/kill heb gemist aan te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Ik heb er 8. Je kunt, als je echt wilt min-maxen, net zolang LFR blijven spammen tot je van elke boss 1 zo'n token hebt gekregen. Dus als je een boss op normal hebt gekilld en je geen token hebt gekregen kun je deze alsnog via LFR halen. Maar niet persé op de eerste try.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
Grompie schreef op maandag 08 april 2013 @ 12:02:
Oondasta zaterdag gedaan, en terug massaal wipe fest ondanks zijn verminderde hp. na 4 tries en een dikke repair bill hem toch neer gekregen en Eye of oondasta kunnen looten! Deze week best wel veel geluk met loot waardoor item level van 494 naar 502 is gestegen met rolls heb ik nooit echt geluk maar dat nieuwe muntjes systeem merk ik toch wel dat je iets minder geluk nodig hebt en je toch relatief sneller kan gearen.
Ik heb idd het idee dat het allemaal wat makkelijker is geworden, laatst lfr tot in geweest,mn 1e run gelijk al een aantal items mogen looten. Ook mn hunter in de 5.2 raids heeft leuk gescoord qua upgrades

Oondasta heb ik nog niet geprobeerd, hij schijnt lastig te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:28
Blistimo schreef op maandag 08 april 2013 @ 16:40:
Ik heb er 8. Je kunt, als je echt wilt min-maxen, net zolang LFR blijven spammen tot je van elke boss 1 zo'n token hebt gekregen. Dus als je een boss op normal hebt gekilld en je geen token hebt gekregen kun je deze alsnog via LFR halen. Maar niet persé op de eerste try.
Is dat zo? Ik begreep n.l. uit blue posts dat je maar 1 lootkans per week hebt (per boss), dus als je normal geen token krijgt, krijg je hem ook niet op LFR of omgekeerd. Anders zou dit wel een redelijk makkelijk manier zijn om de 20 tokens relatief snel te hebben wanneer dit wel werkt.
EelcoB schreef op maandag 08 april 2013 @ 17:13:
[...]

Ik heb idd het idee dat het allemaal wat makkelijker is geworden, laatst lfr tot in geweest,mn 1e run gelijk al een aantal items mogen looten. Ook mn hunter in de 5.2 raids heeft leuk gescoord qua upgrades

Oondasta heb ik nog niet geprobeerd, hij schijnt lastig te zijn?
Lastig ligt eraan hoeveel nabs je in je raid hebt ;) Als je mensen hebt die niet 10 yards kunnen spreaden. tanks die niet weten hoe je aggro swapped zonder taunt e.d kan ie lastig zijn ja. Maar als je gewoon een goede tank grp hebt met voldoende healers valt ie erg mee. op de 900 miljoen hp versie hadden wij op onze realm vaak een aantal wipes. De 4xx miljoen versie gaat eigenlijk altijd de eerste try makkelijk neer met 2 raids en is verwacht ik zelfs makkelijk te doen met een goed gecoordineerde 40 man raid mits iedereen zijn rol en de mechanics kent.

[ Voor 41% gewijzigd door Dennism op 08-04-2013 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Zalige song: the Truth About Murlocs
YouTube: Truth About Murlocs [WoW parody]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Oondasta is standaard een oneshot op Argent Dawn. Pull hem naar beach, tanks in water. Nuke met Time Warp, met 1 raid al dood voordat hij iets doet. Mocht een dps aggro pullen tijdens de main pull, gewoon zelfde doen.

Vraagje,

mijn paladin is nu 87.8 ongeveer. Ik heb nu gelukkig een gehele dag om te levellen, is het te doen om deze naar 90 te krijgen? en zo ja, wat is de beste manier :P

[ Voor 29% gewijzigd door corset op 09-04-2013 08:08 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Gister maar wat dungeons getanked op mn warrior.
Is toch wel anders dan mn beer. Waar me beer meer aoe dmg etc heeft is de warrior toch beter in het cc en van mobs. Beer bevalt me toch meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46

hmr

lanerios schreef op maandag 08 april 2013 @ 20:57:
Oondasta is standaard een oneshot op Argent Dawn. Pull hem naar beach, tanks in water. Nuke met Time Warp, met 1 raid al dood voordat hij iets doet. Mocht een dps aggro pullen tijdens de main pull, gewoon zelfde doen.

Vraagje,

mijn paladin is nu 87.8 ongeveer. Ik heb nu gelukkig een gehele dag om te levellen, is het te doen om deze naar 90 te krijgen? en zo ja, wat is de beste manier :P
Absoluut... even alle dungeons doen voor de dungeon quest en elke keer in het hoogste gebied kwa level gaan zitten en flink door questen.. zou je er wel rond uurtje of 6 moeten zijn..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Thanks, ik ga het proberen! Ik heb echt een pokke hekel aan Pandaria quests, dus ik moet me er echt toe zetten :P

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
Zo, vanavond een hele avond om Lei Shen te proberen. Gisteren hebben we namelijk Twin Consorts nog net voor het einde van de avond neer gekregen. Wat een ruk gevecht zeg :P. In principe zo simpel maar die dusk fase met z'n tidal waves is gewoon naar! Daarbij hadden we die avond een dps te kort en een heal te veel waardoor we dus met een offspec dps rondliepen (en nog eens 3 heals). Gevechten duren iets langer dan normaal en dat is merkbaar. Vooral bij Twin Consorts heb ik het gevoel dat extra dps voor een zeer makkelijk gevecht zorgt (night fase is een lachtertje, day fase is mwoa, dusk fase is ouch).

Eerst hadden we een dps die de celestials deed actieveren enkel haalde we de enrage niet en duurde dusk fase veel te lang. Daarna besloten dat ik dat maar moest doen enkel hadden we dan ineens niet genoeg healing in dusk (en nauwelijks genoeg in day). Uiteindelijk bij de kill maar zo gedaan dat ik voor dusk ging tekenen en een dps tijdens dusk het maar ging doen. Hij zou dan voor de eerste tidal wave de tijger actieveren (zodat we tenminste kunnen ontwijken) enkel had hij de tijger precies NADAT de tidal klaar was hem geactiveerd 8)7. Naja, er waren maar minimaal aantal mensen doodgegaan en we hadden hem gelukkig op de bekende laatste poging van de avond toch nog neer.

Ik hoop echt dat we Lei Shen vanavond neer kunnen krijgen. Het is zo rottig om eerst 11 andere bosses neer te krijgen op een reset en dan nog genoeg tijd over te houden. In T14 was het op dat gebied makkelijker want je kon ervoor kiezen om bijvoorbeeld MSV over te slaan (of aan het eind te doen) als je op HoF aan het progressen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Dennism schreef op maandag 08 april 2013 @ 18:13:
[...]

Is dat zo? Ik begreep n.l. uit blue posts dat je maar 1 lootkans per week hebt (per boss), dus als je normal geen token krijgt, krijg je hem ook niet op LFR of omgekeerd. Anders zou dit wel een redelijk makkelijk manier zijn om de 20 tokens relatief snel te hebben wanneer dit wel werkt.

[...]
Ik deed woensdag overdag de eerste twee delen LFR, en kreeg daar geen tokens. 's Avonds deel 3 (met wat tokens) en nogmaals deel 1. Die tweede LFR run in deel 1 heb ik nog 2 tokens kunnen looten. Misschien dat het zo is dat je niet twee keer een token van een boss kunt looten (LFR en normal), maar dat je dus wel meerdere keren LFR kunt doen voor dat ene token per boss.

Let wel, ik beweer niet dat je LFR kunt spammen omdat je iedere keer een token kunt looten. Wel dat je meerdere keren LFR kunt doen om die ene token per boss-lockout te kunnen halen.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Damn, half uur vertraging opgelopen. Wel de Rabbit achievment van Darkmoon Fair te pakken, dat dan weer wel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whigger
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-11-2024
deTwisj schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 09:28:
...
Ik hoop echt dat we Lei Shen vanavond neer kunnen krijgen. Het is zo rottig om eerst 11 andere bosses neer te krijgen op een reset en dan nog genoeg tijd over te houden. In T14 was het op dat gebied makkelijker want je kon ervoor kiezen om bijvoorbeeld MSV over te slaan (of aan het eind te doen) als je op HoF aan het progressen was.
This. Persoonlijk is de overgang van 4 keer in de week 25-man raids op behoorlijk niveau (top 300-400) naar 2 keer in de week 10-man raids (alts/socials) is nogal afzien, op meerdere vlakken.

Naast het feit dat progress al bemoeilijkt wordt door minder raids, is het met name om te zien gaan met de algehele raid setup en daarbij de wat mindere raiders nu (minder voorbereid, mindere skillset - een mede discipline priest in 514 gear outheal ik vrijwel overal en fors ook, temeer nu m'n gear zelf eindelijk meer vorm begint te krijgen, 505). Puur gewenning en verwenning, zeker. En nu ontwenning.

Deze reset toch 11/12 weten te clearen met nog enkele pulls op Lei Shen om e.e.a. te bekijken. Het enige waar ik op kan hopen is een 11/12 clear in 1 raid om vervolgens een volledige raid aan Lei Shen te kunnen besteden. Zelf zou ik de raid al extenden, maar een beetje gearen kan geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whigger
Trouwens, als iemand nog een achievement voor me weet om te doen. So much to do, so little time...

http://eu.battle.net/wow/...-dream/Thifyx/achievement

Mocht iemand trouwens ook iets nodig hebben en een group wil vormen voor wat dan ook, laat het me weten, dan coordineer ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:38
Gisteren even met mijn gnome DK die elke LFR door wist te lopen zonder ook maar iets aan loot te krijgen eindelijk zover dat hij in ToES mocht. En jawel hoor eindelijk succes. Ik had nog een 437 trinket maar hop daar viel de dark mist vortex..cheer daarna bij de Sha jawel hoor de 2H axe! Dus een blije gnome.

Ook nog even met de guild HC Dragon Soul gedaan maar wat is Ultraxion een k* gevecht zeg, uiteindelijk maar op normal gedaan net als spine maar toch leuk om eens te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Carthrax schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 11:18:
Gisteren even met mijn gnome DK die elke LFR door wist te lopen zonder ook maar iets aan loot te krijgen eindelijk zover dat hij in ToES mocht. En jawel hoor eindelijk succes. Ik had nog een 437 trinket maar hop daar viel de dark mist vortex..cheer daarna bij de Sha jawel hoor de 2H axe! Dus een blije gnome.

Ook nog even met de guild HC Dragon Soul gedaan maar wat is Ultraxion een k* gevecht zeg, uiteindelijk maar op normal gedaan net als spine maar toch leuk om eens te proberen.
Valt Ultraxxion niet gewoon neer te nuken voordat ie die special attack doet? :p Gewoon 2 tanks eerste keer laten soaken en met 1 healer gaan als het allemaal level 90 spelers zijn en dan moet je hem toch al wel neer hebben lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
IntToStr schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 11:38:
[...]

Valt Ultraxxion niet gewoon neer te nuken voordat ie die special attack doet? :p Gewoon 2 tanks eerste keer laten soaken en met 1 healer gaan als het allemaal level 90 spelers zijn en dan moet je hem toch al wel neer hebben lijkt me.
Nee waren een paar lvl90 en een paar lvl85. Maar het was ook wel te doen denk ik maar mensen waren niet echt bezig met opletten dus ja dan maar op normal en nuke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Ik zit eindelijk tegen de expertise hardcap aan op mijn druid. ToT deel 1 LFR was zo vriendelijk voor mijn muntje de expertise trinket te droppen. Ook had ik eindelijk genoeg VP voor de ring van de Shado Pan. 489 ilevel, dus het gaat zo langzamerhand echt de goede kant op. :)

We hebben deze patch 1 instance in plaats van 3 verschillende, dat is qua progress misschien niet altijd even handig, aan de andere kant is het progress pad (in normals in ieder geval) wel erg duidelijk ;) Binnen OWEB hadden we daar nog wel eens discussies over…

Ik heb zin in morgen, hoop dat we in sneltreinvaart door de eerste 6 bazen heen kunnen blazen, dan is er voor ons ook nog wat tijd voor progress. Twee raids per week is inderdaad niet heel veel als je ook nog moet farmen. Op dit moment wordt er bij ons nog niet heel veel geshard, maar als dat wel gaat gebeuren hoop ik dat we inderdaad ook met lockouts gaan werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:28
Is Horridon trouwens generfed weer, na de nerfs in de eerste week? 2 weken geleden 11 wipes op deze boss gehad op onze eerste avond op deze boss, gister waren er voor onze 2de avond van tries, en tot onze verbazing een one shot, waar we eerder niet verder kwamen dan halverwege deur 3.

Daarna maar door naar council voor wat wipes. ging nog redelijk goed, in totaal denk ik 7 wipes gehad met als beste try sul op 20% en de rest tussen de 60%-80%. viel me nog aardig mee, volgende keer denk ik iets meer Sul nuken en dan moet het goed gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Laatst online: 15-04-2024
whigger schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 11:04:
Trouwens, als iemand nog een achievement voor me weet om te doen. So much to do, so little time...

http://eu.battle.net/wow/...-dream/Thifyx/achievement

Mocht iemand trouwens ook iets nodig hebben en een group wil vormen voor wat dan ook, laat het me weten, dan coordineer ik het wel.
Nog een hoop pet achievements te gaan, gotta catch em all! Of mss een 3de alt levelen maar dan horde levert meteen 2 achievements op. Of je kan ook nog wat tijd in archeology steken :P maar het ziet er naar uit dat je de game een beetje aan het uitspelen bent met dat aantal achievement points.

Op pve gebied kan je ook nog wel wat challenge modes doen of gaan voor pandaren dungeon hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Dennism schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 13:08:
Is Horridon trouwens generfed weer, na de nerfs in de eerste week? 2 weken geleden 11 wipes op deze boss gehad op onze eerste avond op deze boss, gister waren er voor onze 2de avond van tries, en tot onze verbazing een one shot, waar we eerder niet verder kwamen dan halverwege deur 3.
Bij ons leek het vorige week, maar ook de week ervoor al, een stuk eenvoudiger te gaan dan de week daar weer voor. Ik denk dat raid dps hier een groot aandeel in heeft. Als de adds net iets sneller neergaan heb je meteen een hoop extra tijd op boss bijv. En adds sneller neer betekent ook net niet overwhelmed worden misschien.
Daarna maar door naar council voor wat wipes. ging nog redelijk goed, in totaal denk ik 7 wipes gehad met als beste try sul op 20% en de rest tussen de 60%-80%. viel me nog aardig mee, volgende keer denk ik iets meer Sul nuken en dan moet het goed gaan.
Bij ons ging council pas goed toen we Sul net op tijd neer hadden voor zijn empowerment door er meer mensen op te zetten en met z'n allen bij start met heroism vol te nuken (en frost gast met cleaves doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whigger
Grompie schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 13:10:
[...]

Nog een hoop pet achievements te gaan, gotta catch em all! Of mss een 3de alt levelen maar dan horde levert meteen 2 achievements op. Of je kan ook nog wat tijd in archeology steken :P maar het ziet er naar uit dat je de game een beetje aan het uitspelen bent met dat aantal achievement points.

Op pve gebied kan je ook nog wel wat challenge modes doen of gaan voor pandaren dungeon hero.
Pets en archaeology. Worst. Achievements. Ever. ;)

Ik ben inderdaad een troll hunter op Stormrage aan het levellen tussen de bedrijven door (protection paladin als alt blijft te leuk...).

Pandaria Dungeon Hero is wel een leuke om uit de weg te werken inderdaad. Mochten mensen nog mee willen, bring it on.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Kleine status update. Paladin op 88.5, veels te traag natuurlijk, maar as usual, Real Life kicked my ass :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
lanerios schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 14:24:
Kleine status update. Paladin op 88.5, veels te traag natuurlijk, maar as usual, Real Life kicked my ass :p
Voordeel is dat van 89-90 lijkt altijd redelijk kort. Dus nog even volhouden, je bent er zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Dat is waar, ik merk wel dat met:

http://www.wowhead.com/item=89685

Het echt heel makkelijk wordt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Dennism schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 13:08:

Bij onze 1e kill hadden we 1 dps op sul. Rest op de possessed en heroism zodra sul possessed was. Op die manier doet hij maar 1 sandstorm en bleef sul met 20% over.

Nu blijf ik en een andere dps op sul en gaat hij dood tijdens zijn possession. Wederom 1 sandstorm.

Nog even en de dps zal hoog genoeg zijn om sul dood te hebben zonder possession.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lcount
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:41
Sabrac schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 15:16:
[...]

Bij onze 1e kill hadden we 1 dps op sul. Rest op de possessed en heroism zodra sul possessed was. Op die manier doet hij maar 1 sandstorm en bleef sul met 20% over.

Nu blijf ik en een andere dps op sul en gaat hij dood tijdens zijn possession. Wederom 1 sandstorm.

Nog even en de dps zal hoog genoeg zijn om sul dood te hebben zonder possession.
wij doen hem gewoon iedereen op sul totdat diegene die possesed op ongeveer 75% zit dan switched iedereen en cleaven we sul dood voordat ie possesed is.

Lcount: Shadow Priest - Twilight's Hammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Update

Vanaf zondag weer verder gegaan met raiden waar we gebleven waren, We zaten nu al voor de 2de reset vast op Durumu the Forgotten. Hij moest en zou neer deze avond, zeker na alle problemen die we hadden tijdens de vorige raids. In ieder geval zo gezegt zo gedaan, we begonnen goed met een 12% wipe. Daarna een paar 'mindere' pogingen. Maar uiteindelijk, Yay weer een baas neer. Omdat we nog zat tijd hadden in de raid maar even een pauze genomen. En vervolgens door naar de volgende baas. Primordius, sommige van ons hadden em al een keer gezien in LFR, anderen waren hier voor het eerst. Na even kort de tactics doorgenomen te hebben met de guild zijn we begonnen met pullen. Eerste pull 7% wipe... helaas. Nog een paar pulls gehad en uiteindelijk toch nog deze baas neer. Yay. Uiteindelijk was deze baas niet heel lastig.

Maandag: Terug in ToT, We beginnen nu lekker op stoom te komen kwa progress, Gisterenavond aan het einde nog Primordius neer, dus we konden meteen op een verse baas beginnen, nu stond Dark Animus op het programma. Vol goede moed de kamer ingelopen, de 6 man trash die er stond gemarked en pulled... en wipe... ok foutje, laten we het nogmaals proberen.... wipe... WTF. Toch maar even gekeken waarom we aan het wipen waren op trash. uiteindelijk een uur na het begin van de raid de trash neer.. OMG.. Dat beloofd wat voor de baas. Weer even tactics doorgenomen en iedereen assignments geven, en starten maar... 5 minuten later... dooie baas WTF, schijnbaar was de trash in deze kamer lastiger dan de baas zelf. Maar we hebben onze eerste 1-shot te pakken :-). Even een lange pauze ingelast voor iedereen om te kijken naar filmpjes van de volgende baas. Want daar was nog niemand geweest. Uiteindelijk een paar pulls gedaan op de baas, maar hier moeten we nog even wat meer aan het werken. beste poging, 2de fase met iedereen in leven, om vervolgens keihard te wipen op de whirlwinds... movement is hard.... ach ja, toch goed gedaan met 3 nieuwe kills deze week.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

DrFlash schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 15:41:
Update
*knip*

Vol goede moed de kamer ingelopen, de 6 man trash die er stond gemarked en pulled... en wipe... ok foutje, laten we het nogmaals proberen.... wipe... WTF. Toch maar even gekeken waarom we aan het wipen waren op trash. uiteindelijk een uur na het begin van de raid de trash neer.. OMG.. Dat beloofd wat voor de baas. Weer even tactics doorgenomen en iedereen assignments geven, en starten maar... 5 minuten later... dooie baas WTF, schijnbaar was de trash in deze kamer lastiger dan de baas zelf. Maar we hebben onze eerste 1-shot te pakken :-). Even een lange pauze ingelast voor iedereen om te kijken naar filmpjes van de volgende baas. Want daar was nog niemand geweest. Uiteindelijk een paar pulls gedaan op de baas, maar hier moeten we nog even wat meer aan het werken. beste poging, 2de fase met iedereen in leven, om vervolgens keihard te wipen op de whirlwinds... movement is hard.... ach ja, toch goed gedaan met 3 nieuwe kills deze week.
Die trash voor Dark Animus, altijd gezellig :P. Wij gebruiken 1 of 2 raid CD's en hebben mensen op alle mobs die interrupten. Stacken en één voor één afmaken :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lcount
Jerry schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 15:49:
[...]

Die trash voor Dark Animus, altijd gezellig :P. Wij gebruiken 1 of 2 raid CD's en hebben mensen op alle mobs die interrupten. Stacken en één voor één afmaken :).
die trash is echt super makkelijk je hebt 3 casters en 3 melee die pull je apart en kun je zien aan de glow van hun handen wie caster is en wie niet. die met de glow in handen tank je midde in de raid en stack je up terwijl die zonder glow gewoon apart laat met 1 tank en 1 healer nuke die glowing hands aangezien ze je toch niet hitten dan. en dan blijf ranged staan op die andere zodat ze je ook niet kunnen hitten

long range cast en een short range cast kun je ze ook onderscheiden. short range hit iedereen binnen 30 yards. long range iedereen buiten 30 yards. Best makkelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Wat zijn de ervaringen hier met de moeilijkheidsgraad van bosses in ToT? Zitten er ergens echt flinke stijgingen wat dit betreft?

Een overduidelijk is Jin-Rohk -> Horridon natuurlijk, maar geldt dit misschien ook voor elk blok van 3 bosses, zoals de LFR indeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
89, nog 34% rested. WOOT! vanavond gaat het gewoon lukken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Lcount schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 15:28:
[...]

wij doen hem gewoon iedereen op sul totdat diegene die possesed op ongeveer 75% zit dan switched iedereen en cleaven we sul dood voordat ie possesed is.
Geprobeerd maar de dps was toen niet hoog genoeg. Was wel enkele weken geleden met iets van 495 average ilvl.

Mogelijk dat het nu wel lukt.. woensdag eens proberen

[ Voor 6% gewijzigd door Sabrac op 09-04-2013 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Zo, eindelijk terug uit Italië en nog een keer WoW opgestart, bleek dat men game subscription erop zat (en vandaag dus in de plaats wat BF3 gespeeld). Was daarna met de fiets naar de winkel gereden en bleek dat ze daar geen pre-paid cards meer verkopen! Volgens de verkoper ging Blizz overschakelen op een ander soort kaartje en dat was nog niet in de winkel ... :(

Ik heb daarentegen ook eens, op een trial account, proberen LUI op te zetten, en dat ging wel vlot. Ik denk dat ik binnenkort ook op mijn main ga overschakelen naar LUI, al moet ik nog wel een manier vinden om alle addons naast elkaar te laten werken :)
In de 2 weken dat ik weg was dus wel geen VP en CP cap gehaald, geen coins gehaald, etc. en dat is dus wel vervelend in het begin van een nieuwe patch :/

Met men raiding guild daarentegen is alles goed verlopen, ze hebben nu ook al Horridon neer en ga nu ook meer 5.0 raids doen om offpieces te vervangen door beter gear, ziet er dus goed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lcount
IntToStr schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 16:20:
Wat zijn de ervaringen hier met de moeilijkheidsgraad van bosses in ToT? Zitten er ergens echt flinke stijgingen wat dit betreft?

Een overduidelijk is Jin-Rohk -> Horridon natuurlijk, maar geldt dit misschien ook voor elk blok van 3 bosses, zoals de LFR indeling?
nja lastigste boss is denk ik durumu als de maze niet duidelijk is voor veel mensen. Verder is de fight redelijk easy door gewoon rode adds te nuken en zo snel mogelijk zichtbaar maken. en de life drain overpakken op 2 stacks, zodat de boss niet te veel healt.

Lei Shen is vrij lastig in de intermissions als de mogelijkheden van de pilons niet duidelijk is voor de mensen als deze wel duidelijk zijn is het ongeveer een instant kill.

Iron Qon is het lastigste in de laatste fase als de head nuke komt dan is het vooral hoge dps nodig en goede healing CD. de eerste 4 head nukes hebben echter niet veel nodig om te healen maar vanaf 5 word het een stuk lastiger. En als lightning debuff nog in de raid is doordat mensen niet spreaden van de 2de hond dan kun je het vergeten.

Megeara is na de nerfs echt super easy geworden. Ji Kun is super makkelijk. Jin Rokh is super makkelijk. Twin Consorts is een joke. Council is alleen lastig als sul niet voor de overpowered word gekilled. Dark Animus is op normal vrij gemakkelijk als de dispel goed gecommuniceerd word. Primordius is ook vrij gemakkelijk als iedereen gewoon saurok word en adds blijft killen door de fight heen en vooral niet over de rode of paarse shit lopen als je een saurok bent anders krijg je een 5 min debuff. Tortos is ook vrij gemakkelijk als iedereen van de clusters loopt die op de grond vallen en dat de kleine schildpadjes zo snel mogelijk genuked worden en ook goed gekickt worden als de boss zijn cast begint te doen anders is het een instant wipe.

Overal zijn de normal modes vrij gemakkelijk in ToT en heb ik en m'n guild niet ergens echt lang vast gezeten. Megeara heeft ons het meest geirriteerd aangezien we offhealers in moesten zetten en dat de tank debuffs niet geswitched werden doordat we te weinig dps deden. na de nerfs hebben we alleen maar one shots gehad daar, ook vanwegen een nieuwe healer recruit en ik gewoon weer kon dpsen als shadow priest.

Op het moment zijn we aant progressen op ji kun hc en op horridon hc die beide deze week wel down moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:32
Zucht, was ik net gewend aan de grote nerf van 5.2 voor disc priests, komt er naast een 20% attonement nerf ook nog een gigantische shield nerf (afgaande op de PTR) in 5.3, die mn shields minder sterk zou maken dan voor holy...ik vraag me echt af wat blizzard aan t doen is.
Foutje zag ik net op mmo-champ ;)

[ Voor 9% gewijzigd door blouweKip op 10-04-2013 02:01 ]

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Goede morgen,

Toen ik gistermiddag thuis kwam van werk dacht ik even snel wat laatste VP te pakken op de druid. LFR deel 3 was mij gunstig gezind. Ik zat als tank binnen een minuut in een raid die moest beginnen aan de laatste baas. Tot mijn grote verbazing was er goede healing, duidelijke coordinatie en prima tanking (kuch) Ik pakte alle adds die naar de raid kwamen, de andere tank pikte hier en daar in de verte wat mobs op.... 4 minuten later ging ik met 135 Valor Points de instance uit. Nog even een daily heroic erachteraan... Toch nog bijna de cap gehaald op mn favoriete alt! Gaat heerlijk snel met die VP boost als je op je main al capped bent.

Mijn tank dps is behoorlijk geboost nu ik hit en bijna expertise capped ben. Twee 502 trinkets met allebei een zieke lading agility on proc helpt daar zeker bij!

(PS. M'n oude guildje OWEB is trouwens maandag toch nog voorbij Tortos gekomen. Ik hoop dat ze komende reset Magaera neer kunnen leggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
Gisteren voor het eerst Lei Shen mogen zien. Nou, mijn guild dan. We hebben zoveel actieve healers dat er geregeld 4 healers signed zijn. Nu ben ik de laatste tijd zo'n beetje elke raid wel geweest dus was het mijn beurt om een keer te zitten. Beetje jammer, maar aan de andere kant is het vaak wel "vermoeiend" om een nieuwe baas te doen omdat sommige mensen heel erg vocaal zijn (en je er dus bijna niet tussen kan komen).

Beetje geluisterd op TS hoe het ging en als ik het zo'n beetje kon volgen gaat de eerste transitie nu wel aardig (na 3 uur wipen :P). Ik geloof dat ze hiervoor de tanks in 1 kwart stoppen en vervolgens 2 groepen van 2dps+1heal en 1 groep van 1dps+1heal. Het schijnt wel weer een heel erg rng fight te zijn. Als je pech hebt krijg je echt alle abilities op je smoel tijdens de transitie terwijl een andere groep in hun neus kan peuteren.

Nu is de vraag of we volgende week weer tot Lei Shen kunnen komen. Maar dan denk ik dat ik deze week vroeg in de week zal zitten zodat ik tenminste met Lei Shen mee kan doen :P. Overigens laatst er nog achter gekomen dat ik Maandag weer een ranking heb gehaald; dit maal op Iron Qon 10N met m'n holy paladin (rond de plaats 100 geloof ik). Nu ben ik een aantal rankings alweer kwijt maar als ik mij niet vergis mis ik enkel horridon, dark animus en twin consort in het rijtje :P (farm all the rankings!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 11:52
ben ik ook weer even :P

gisteren onze 1e 12/12N clear gehad. Lei Shen viel ons alles mee eigenlijk: alles bij elkaar maar zo'n 3 uur nodig gehad.
Donderdag beginnen met heroic modes :D

verder grote moeite m'n tijd te verdelen tussen m'n vele alts :')
LFR kan me gestolen worden, en aangezien alt raids moeilijk van de grond komen in m'n guild, ben ik hoofdzakelijk bezig met levellen van alts. Nu m'n monk naar 90 aan het schoppen.
Korte periode me met PVP beziggehouden, maar zoals gewoonlijk duurt dat maar een week of 2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmor
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-03-2021
Gisteren weer met m'n nieuwe Shaman wat low-lvl dungeons ingedoken, eerst als elemental dps, daarna als elemental de healer rol op me genomen. Dat ging gewoon helemaal goed maar toch 2 groepen gehad die helemaal flipte dat ik als elemental spec toch een healer was. Voor noob en alles uitgemaakt zonder dat ook maar iemand (gecontroleerd) onder de 50% health dook. Later die avond toch even van spec gewisseld en als resto gaan healen, wat bleek... Als je echt als healer speelt (dus netjes eerst riptide, medium dmg met de medium heal opvangen) het gewoon moeilijker is dan gewoon de duurste maar effectiefste heal te blijven spammen :D

Vraagje dus aan de shammies hier, vanaf welk lvl/dungeon kom je niet meer weg als elemental te healen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zo, paladin bijna 90. Ben nu de Swarming Cleaver aan het campen, om maar een leuk start wapen te hebben voor mn dailies. Ik geef het een half uur, daarna de laatste 40%.

Waarom? Omdat Dread Wastes echt de meest irritante, saaie rotquests heeft van alle zones >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Heb gisteren maar even wat quests gedaan in Karasang Wilds om de Tranquil Master title te halen. Vond het toch zonde om de Sha of Fear al een paar weken plat te hebben maar die titel niet te hebben :p Gelukkig gaat het met ilvl 508 vrij vlot om level 85/86 quests te doen :+

Vanavond eens kijken of we wat verder komen met Tortos. Zou toch simpel moeten zijn als iedereen gewoon z'n taak uitvoert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
lanerios schreef op woensdag 10 april 2013 @ 10:41:
Zo, paladin bijna 90. Ben nu de Swarming Cleaver aan het campen, om maar een leuk start wapen te hebben voor mn dailies. Ik geef het een half uur, daarna de laatste 40%.

Waarom? Omdat Dread Wastes echt de meest irritante, saaie rotquests heeft van alle zones >_<
Je kan ook als je 90 bent het scenario Arena of Annihilation doen, quest is ergens op te pakken daarvoor weet zo niet meer waar. Deze geeft je een mooie ilvl450 2 hander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
Carthrax schreef op woensdag 10 april 2013 @ 11:00:
[...]
Je kan ook als je 90 bent het scenario Arena of Annihilation doen, quest is ergens op te pakken daarvoor weet zo niet meer waar. Deze geeft je een mooie ilvl450 2 hander
De quest is in scenario te verkrijgen, geen idee of er ook buiten te krijgen is.

Helaas deze week maar 4 chars door LFRs kunnen krijgen (normaal zit ik op de 7), nu 5 toons die ToT ready zijn, en 2 nog in sub 480, 1 sub 470 maar die heb ik maar weer in sw geparkeerd 8 was timewise te veel.

erg benieuwd of laaste wing ook zo leuk wordt als oogje ><, die boss heeft me aardig duit repairs gekost deze reset.
hoop ook dat het deze week wat beter is in die wing.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Timmor schreef op woensdag 10 april 2013 @ 10:40:
Vraagje dus aan de shammies hier, vanaf welk lvl/dungeon kom je niet meer weg als elemental te healen?
Het zou natuurlijk wel handig zijn moesten we weten welk level jou shaman is :)
Mijn shammy zit momenteel op level 69 en in sommige van de Outland dungeons begint het wel degelijk moeilijker te worden, mede dankzij het feit dat mobs beginnen te interrupten (Stratholme was bijvoorbeeld ook kut en dat was al op level 50) en te fearen. Al kan je dit natuurlijk gewoon oplossen door een goede tank mee te nemen, vandaar dat ik samen level met een vriend van me :p
Nog even volhouden dus :), ben je eigenlijk zeker dat je retri blijft ? Retribution staat namelijk niet zo hoog op de DPS rankings en in PvP zit het ook niet helemaal mee, Holy en Prot daarentegen zijn bijna de beste in de reeks ... Maar goed, ik ben ook nog steeds retri en ik vind dat gewoon leuk om te spelen :)

Opzich ben je wanneer je MV LFR in kan duiken bijna zeker van een goede 2 hander, met de loot changes en eventueel met een coin kan het niet zo lang duren vooraleer je prijs hebt, Starshatter ftw :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Timmor schreef op woensdag 10 april 2013 @ 10:40:
Gisteren weer met m'n nieuwe Shaman wat low-lvl dungeons ingedoken, eerst als elemental dps, daarna als elemental de healer rol op me genomen. Dat ging gewoon helemaal goed maar toch 2 groepen gehad die helemaal flipte dat ik als elemental spec toch een healer was. Voor noob en alles uitgemaakt zonder dat ook maar iemand (gecontroleerd) onder de 50% health dook. Later die avond toch even van spec gewisseld en als resto gaan healen, wat bleek... Als je echt als healer speelt (dus netjes eerst riptide, medium dmg met de medium heal opvangen) het gewoon moeilijker is dan gewoon de duurste maar effectiefste heal te blijven spammen :D

Ik heal al sinds mijn eerste dungeon met een resto spec, om volgende redenen:
- om mijn addons al te leren kennen en gaandeweg te kunnen opbouwen/configureren
- om meteen de juiste glyphs te kunnen plaatsen (bv. die waarmee je riptide kan spammen zonder cooldown is heel handig)
- je ziet nieuwe spells direct landen op je action bars (zo gaat het toch bij mij) wanneer je levelled. Wanneer ik quest/level als ele durf ik nog wel eens een spell missen

Dit gezegd zijnde, dit is mijn aanpak omdat ik verwacht veel te healen met dit char op 90. Moest het meer 50/50 dps/healen worden zou het allemaal wat minder strikt zijn denk ik.

Ik heb zelf ook een vraagje voor de expert resto shammies hier: moet je op 90 verplicht shield + 1h equippen om te healen of geraak je ook weg met een staff?

[ Voor 5% gewijzigd door Kapoen op 10-04-2013 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Kapoen schreef op woensdag 10 april 2013 @ 11:54:
[...]

- om mijn addons al te leren kennen en gaandeweg te kunnen opbouwen/configureren
- om meteen de juiste glyphs te kunnen plaatsen (bv. die waarmee je riptide kan spammen zonder cooldown is heel handig)
- je ziet nieuwe spells direct landen op je action bars (zo gaat het toch bij mij) wanneer je levelled. Wanneer ik quest/level als ele durf ik nog wel eens een spell missen

Dit gezegd zijnde, dit is mijn aanpak omdat ik verwacht veel te healen met dit char op 90. Moest het meer 50/50 dps/healen worden zou het allemaal wat minder strikt zijn denk ik.

Ik heb zelf ook een vraagje voor de expert resto shammies hier: moet je op 90 verplicht shield + 1h equippen om te healen of geraak je ook weg met een staff?
Het is gewoon af en toe eens fijn om van spec te wisselen, zo vind ik ele bijvoorbeeld een geweldige spec, maar ben ik toch van plan om later resto main spec te worden. Addons/Glyphs/etc. kunnen later nog wel gefixed worden, op mijn main ben ik ook pas sinds 5.1 retri main spec en dat had ik voordien nog niet eens gespeeld :p
Het ambetante bij een shaman is dat je zoveel spells hebt dat mijn hele action bar al bijna volstaat, en waardoor nieuwe spells daar niet meer op verschijnen, wel rot als je dan een paar levels levelled in een andere spec natuurlijk en als je dan ziet dat je eigenlijk nog nieuwe spells had voor de andere 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Teunis schreef op woensdag 10 april 2013 @ 11:25:
[...]

De quest is in scenario te verkrijgen, geen idee of er ook buiten te krijgen is.

Helaas deze week maar 4 chars door LFRs kunnen krijgen (normaal zit ik op de 7), nu 5 toons die ToT ready zijn, en 2 nog in sub 480, 1 sub 470 maar die heb ik maar weer in sw geparkeerd 8 was timewise te veel.
Waar haal je de tijd vandaan? :o Ik kan met moeite met 1 char door LFR lopen naast m'n 2 of 3 avonden raiden :p Ik krijg het elke week maar net voor elkaar om valor cap te halen.

Hoop trouwens dat 5.3 snel komt. Na deze week zit bijna op valor cap, maar kan er niet echt iets nuttigs meer mee kopen. Legs zijn ruk stat wise en ik hoop daar eerder op tier legs van nalak of anders de legs van Horridon. Voorlopig laat ik sowieso m'n T14 2 set bonus nog even actief tenzij ik 2 goede 522 vervanging heb. Wrists en belt heb ik al uit raid, neck en ring en cloak en trinket heb ik al van vp, hands heb ik al tier hands uit raid, chest is helemaal ruk qua stats en heb ik een lfr tier item van die nodig is voor 2 set T15. Shoulders heb je exalted rep voor nodig, dus nog lang niet beschikbaar.

Doe mij maar item upgrades dan :)

Beetje jammer dat haunting spirits echt TOTAAL NIET beschikbaar zijn op mijn realm. Heb er eigenlijk 14 nodig in totaal voor boots en helm :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
FUCK YEA!

Level 90 #4. Voor iemand die echt levellen het meest haat in WoW, vind ik dat nog best een prestatie :p

Maar even prot gear gaan verzamelen en de instances induiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Zo, paladin bijna 90. Ben nu de Swarming Cleaver aan het campen, om maar een leuk start wapen te hebben voor mn dailies.
Als je slim was had je die gecamped voor het levelen. Is equippable vanaf 86, dis dan had je als een heet mes door boterige mobjes kunnen meppen :p

Maar goed, je bent nu 90. Met een beetje mazzel heb je nu misschien al snel een wapen te pakken welke beter is. Blacksmithing axe of zo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Net galleon en Sha dood, quest item van sha + PVP retri ring. En nu bij Galleon, daarna de AH maar overvallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen

en
detheavn schreef op woensdag 10 april 2013 @ 12:50:
[...]

Als je slim was had je die gecamped voor het levelen. Is equippable vanaf 86, dis dan had je als een heet mes door boterige mobjes kunnen meppen :p

Maar goed, je bent nu 90. Met een beetje mazzel heb je nu misschien al snel een wapen te pakken welke beter is. Blacksmithing axe of zo? :)
Die BtA wapens hoef je zelfs niet te campen voor je level 90 chars, doe gewoon dat scenario waarbij je een gratis ilevel 450 wapen als beloning krijgt en klaar :)

[ Voor 27% gewijzigd door Kapoen op 10-04-2013 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zo, world bosses gedaan:

Sha: http://www.wowhead.com/item=84829#dropped-by + De quest boots
Galleon: Helaas 0
Oondasta: http://www.wowhead.com/item=95180

Mijn tank begint te groeien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
lanerios schreef op woensdag 10 april 2013 @ 13:01:
Zo, world bosses gedaan:

Sha: http://www.wowhead.com/item=84829#dropped-by + De quest boots
Galleon: Helaas 0
Oondasta: http://www.wowhead.com/item=95180

Mijn tank begint te groeien :P
Lucky Bastard! Gefeliciteerd! Gaat je zeker helpen om in LFR te komen... Zorg dat je veel Elder Coins hebt, dan kun je LFR bij elke baas een extra roll gebruiken en zit je zo in de epixxxxxxxx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Gewoon meteen isle of Thunder induiken en rares mollen voor je key. Heb ik destijds met m'n pala ook gedaan. Meteen LFR in en looten maar :D Tja, niet meteen alles looten, maar zorgde wel voor een mooi begin :)

Ik ben wel blij dat ze met 5.3 de keuze geven voor welke spec je loot wilt ontvangen. Maakt het stukken makkelijker om offspec shizz te verzamalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Kapoen schreef op woensdag 10 april 2013 @ 11:54:
[...]

ieder equippable int wapen is prima, dus ook staf of 2H mace.
riptide glyph is niet al te best overigens, beter leer je jezelf met de cooldown er op om te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zo.. 463, klaar voor LFR :P dat gaat lekker snel zo haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

lanerios schreef op woensdag 10 april 2013 @ 13:32:
Zo.. 463, klaar voor LFR :P dat gaat lekker snel zo haha.
Had mijn shaman in anderhalve week op ilevel 483 ;P

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
http://eu.battle.net/wow/...-dawn/Oregrinder/advanced

Is mn armory nu. Toch niet slecht denk ik. Iemand nog tips waar ik bepaalde items makkelijk kan vervangen? Belt via de dailies van Thunder, die weet ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Zoals iemand al aangaf: zorg zo snel mogelijk voor veel elder charms. Dit gaat het snelste via de solo loot scenario. Daarna gewoon LFR en world bosses blijven doen elke week. Door de verhoogde drop chances is het nu bijna prijsschieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
JoeBravo schreef op woensdag 10 april 2013 @ 13:13:
[...]

ieder equippable int wapen is prima, dus ook staf of 2H mace.
riptide glyph is niet al te best overigens, beter leer je jezelf met de cooldown er op om te gaan.
't is niet zozeer voor de cooldown dat ik die glyph gebruik, maar voor de healing wave boost die je krijgt op targets met een riptide op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Heb je geen cogwheels in je trinket, of loopt mijn chrome weer te etteren? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
lanerios schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:37:
http://eu.battle.net/wow/...-dawn/Oregrinder/advanced

Is mn armory nu. Toch niet slecht denk ik. Iemand nog tips waar ik bepaalde items makkelijk kan vervangen? Belt via de dailies van Thunder, die weet ik :P
Ik weet dat dit gear maar heel tijdelijk is, maar je hebt niets aan een Ghost Iron Dragonling trinket als je er geen gems in steekt, deze zijn niet al te duur en blijven toch een lange tijd een serieuze upgrade !
Voor de rest zal het gewoon gaan om geluk bij drops in LFR (met coins heb je nu vaak prijs), HC dungeons en eventueel een paar vervangstukken uit scenario's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Compleet LFR (MSV) gedaan. 0 drops :( vanavond maar even wat coins farmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

IntToStr schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:48:
Zoals iemand al aangaf: zorg zo snel mogelijk voor veel elder charms. Dit gaat het snelste via de solo loot scenario. Daarna gewoon LFR en world bosses blijven doen elke week. Door de verhoogde drop chances is het nu bijna prijsschieten.
Solo loot scenario?! Wut?!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:07

mrsar

waar een sar is,is een wodka

hmr schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:56:
[...]

Solo loot scenario?! Wut?!
die key die je kan krijgen voor een scenario met allemaal kisten met loot ;) key of treasure-iets
krijg je meestal 1x per week (al had ik em vorige week 2x :P ) van mobs,maar meestal van de rares op nieuwe eiland

[ Voor 19% gewijzigd door mrsar op 10-04-2013 16:00 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Kapoen schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:53:
[...]

't is niet zozeer voor de cooldown dat ik die glyph gebruik, maar voor de healing wave boost die je krijgt op targets met een riptide op.
weet ik, maar op lvl 90 is het doorgaans beter dat zonder de glyph te doen, vandaar dat ik zeg: wen je aan deze niet te gebruiken. :)
in de lvl 85-90 range en <500 ilvl kan die glyph je manapool snel leeg laten lopen was mijn ervaring.
En met een restodruid in m'n raidgroep is die glyph ook weinig waardevol. De instant heal zonder glyph heb ik dan meer aan.

Vind healing als shaman samen met een (hele goeie) druid en disc priest overigens bijzonder frustrerend. Voel me doorgaans meer een manabatterij dan een volwaardige healer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
lanerios schreef op woensdag 10 april 2013 @ 12:26:
FUCK YEA!

Level 90 #4. Voor iemand die echt levellen het meest haat in WoW, vind ik dat nog best een prestatie :p

Maar even prot gear gaan verzamelen en de instances induiken.
Ik heb sinds een paar dagen ook nr 4 op 90, de volgende staat al klaar @ 85, levelen is niet man grootste hobby, maar wil al mn 11 chars uiteindelijk op 90 hebben. Ik heb nog wat te doen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Ik ben nog steeds bezig met een Horde op Doomhammer. Zit net in Outland dus heb nog wel even te gaan.
Zal waarschijnlijk mijn 5 of 6de 90er worden. Ligt eraan of ik mijn lvl 87 Hunter eerder de 90 aan laat tikken.

Aan het einde van Cata heb ik ook nog 4 chars naar 85 (10 in totaal) gedaan omdat toen we verveling wel heel erg toe sloeg.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Iemand gold over op stormscale? :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Kijk, een nieuwe trinket :9 8) :*) http://eu.battle.net/wow/...e-cartel/Haelden/advanced

Me happy :)

Tortos ging nog niet echt soepel. Te veel incoming damage die beter afgehandeld moet worden. Maar goed, volgende keer beter dan maar.

Ook 3 secrets of the empire erbij! 2 uit LFR deel 3 en 1 uit normal raid. Nog 10 te gaan... Morgen de andere LFR delen maar eens langslopen (of raid doen, heroic MSV). Helpt wel als je voor een keer al om 18:15 begint met spelen omdat vrouw weg moest :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Tortos Heroic ook down vandaag :). Zitten nu op 4/13 hc dus het gaat lekker. Hopelijk morgen Iron Qon Heroic down, we zaten er al dichtbij.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
hmr schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:24:
[...]

Had mijn shaman in anderhalve week op ilevel 483 ;P
De priest van mijn vriend in 3 dagen op 483 ;) Maar goed, die moest zo snel mogelijk een fatsoenlijk ilvl hebben om de switch te kunnen maken van shaman naar priest main.

Wat we gemerkt hebben bij hem om zo snel mogelijk ilvl te boosten was in eerste instantie craftables in de slots te gooien. De offhand van inscription, BoE's van tailoring. Daarna de boots van Sha geregeld. Vervolgens heb ik op mijn tank met hem een rondje rares gedaan op IoT zodat hij z'n key kon krijgen en daar zoveel mogelijk chests geloot in de eerste kamer. Dat gecombineerd met de dailies zorgde dat hij binnen no time op 20 coins zat en dan was het een kwestie van LFR. In anderhalve dag tijd had 'ie voldoende ilvl voor ToT lfr.

Mochten mensen het nog niet weten. Het is blijkbaar mogelijk om meerdere keren van bosses loot te krijgen als je coins hebt. De eerste ronde maak je dus twee keer kans op een item, alle opvolgende rondes 1 keer zolang je nog coins hebt. Zolang je dus 20 coins hebt en ze niet op elke boss spendeert, kan je bijvoorbeeld meerdere keren Tsulong doen voor de healing trinket of <insert willekeurige boss voor je loot>.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
IntToStr schreef op woensdag 10 april 2013 @ 23:02:
Kijk, een nieuwe trinket :9 8) :*) http://eu.battle.net/wow/...e-cartel/Haelden/advanced

Me happy :)

Tortos ging nog niet echt soepel. Te veel incoming damage die beter afgehandeld moet worden. Maar goed, volgende keer beter dan maar.

Ook 3 secrets of the empire erbij! 2 uit LFR deel 3 en 1 uit normal raid. Nog 10 te gaan... Morgen de andere LFR delen maar eens langslopen (of raid doen, heroic MSV). Helpt wel als je voor een keer al om 18:15 begint met spelen omdat vrouw weg moest :p
Gisteren voor het eerst sinds 2 weken nog eens kunnen raiden met mijn "nieuwe" guild (eindelijk de overstap gemaakt, nadat ik bleek gekicked te zijn uit mijn oude guild terwijl ik op vakantie was :|) en wat een zalige avond hebben we wel niet gehad !

Jin'rokh en Horridon waren one-shot (en dat terwijl ze Horridon vorige week pas voor de eerste week neer hadden gekregen), Council zowaar 2-shot (door een klein misverstand met de tanks). Na ongeveer anderhalf uur stonden we dan tegenover Tortos, waar ze vorige week een aantal keer hebben lopen wipen.

Eerste paar pulls waren gewoon een paar tests, zelf had ik het gevecht zelfs nog nooit gezien op normal en na 2 weken out was het even wennen, maar al na een paar tries was er een 8% wipe :o Een iets te late turtle kick en bam, iedereen neer door de breath ... Nadien nog een paar mindere tries gehad met fuckups door de vallende stenen en geen gebruik van healthstones, maar dan lag ie opeens neer ! Hadden BL tot 20% gehouden en dan gewoon geburst, nieuwe progressie én een nieuw achievement.

Megaera was voor iedereen nieuw/progressie en we hadden nog wat tijd over dus toch nog wat tries gedaan en dan tot de conclusie gekomen dat ie deze week zeker neer zal liggen ! Als we de tactics nog iets beter beheersen, en het dispellen bùiten de groep gebeurt zal het er vlug van komen, beste try van gisteravond was 5 koppen neer en dus nog 2 te gaan.

Al bij al een zeer geslaagde avond, al had ik wel pech met drops. Van de 4 bosses die we neer hebben gekregen slechts van 1 (met een coin) loot gekregen: de tier gloves (die ik al wel had van LFR), maar blij dat ik was, ongelooflijk ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
JoeBravo schreef op woensdag 10 april 2013 @ 16:30:
[...]

weet ik, maar op lvl 90 is het doorgaans beter dat zonder de glyph te doen, vandaar dat ik zeg: wen je aan deze niet te gebruiken. :)
in de lvl 85-90 range en <500 ilvl kan die glyph je manapool snel leeg laten lopen was mijn ervaring.
En met een restodruid in m'n raidgroep is die glyph ook weinig waardevol. De instant heal zonder glyph heb ik dan meer aan.
Welke 3 major glyphs gebruik jij voor je resto shammy als ik vragen mag? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Kapoen schreef op donderdag 11 april 2013 @ 09:01:
[...]

Welke 3 major glyphs gebruik jij voor je resto shammy als ik vragen mag? :)
zoek Joerojin op Dragonblight even op (kan hier niet op armory), want ik weet het niet uit m'n hoofd :P
teluric currents weet ik wel zeker, andere 2 ff geen idee :$
Ook niet onwaarschijnlijk dat mijn glyphkeuze momenteel ook niet optimaal is overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Gefeliciteerd met jullie kills allemaal! Het gaat goed met de tweaker progress...

Ik zou gister de eerste twee bazen gebenched worden, maar uiteindelijk ben ik toch op Horridon de groep al in gegaan. Daar werd iedereen outdamaged door de tank (monks, pfft!), Council, Tortos en Mageara gingen soepel... Op Ji-Kun hadden we een aantal nieuwe mensen. Ik was de enige die al eerder had gevlogen, de nieuwe healer en nieuwe dpser bij mij op follow . Toch lag de baas al de tweede try!

Tijd voor progress op het oog. Ook hier hadden we een 3-tal nieuwe mensen, maar het ging al vrij snel beter. De hotfix op de maze fase zorgt ook voor iets meer duidelijkheid, en dus minder doden. De laatste try van de avond hadden we ineens een clean kill! Daarmee staan we op 7/12 en kunnen we de hele zondag besteden aan nieuwe bosses. Leuk!

Hier de logs voor de liefhebbers (1ste boss mist, toen zat ik op de bank):
http://www.worldoflogs.com/reports/bht7dnnq0rjsfhes/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Ik had gisteravond weer een 0 loot avondje. De eerste 2 vleugels van ToT LFR gedaan maar bij alle bosses kreeg ik gold, ook op alles coins gebruikt en wat dacht je...... gold :S
Ik dacht dat ze de drop rate wat omhoog hadden geschroefd maar het lijkt er niet op.

Het leuke is ik level verschillende pets naar 25 en verzamel die krengen ook, de vrouw doet hier niets mee en wint alle pets. Zo ook gisteren de council pet.....grmbl.

[ Voor 25% gewijzigd door Carthrax op 11-04-2013 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Gisteren niet veel kunnen doen. Heb nog wel wat van de BoA world items opgepakt in DW. (2 handed sword, 1 handed int sword en pet damage trinket).

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Gisteren geneuzel met m'n internet gehad. Ziggo had een fikse storing dus ik zat een tijd zonder TV, internet en vaste telefoon. Hoe gelimiteerd je je dan wel niet voelt :p In eerste instantie maar Hitman Absolution gespeeld tot m'n verbinding het rond 21u weer deed.

Een paar minuten naar m'n chars staan kijken en uiteindelijk eens voor de grap op m'n monk gelogd. Heb in het begin een paar keer LFR gedaan en daarna eigenlijk alleen de Domination dailies gedaan, dus hup, eerst naar de isle of Thunder!

Na de scenario's te hebben gedaan een paar rares gemold en een key geloot en de solo scenario gedaan voor welgeteld 18 elder coins! Kwam mooi uit aangezien ik er geen meer had :p

What to do, what to do ... Uiteindelijk LFR ingedoken (de 2de van HoF en TotES) en ziehier het resultaat:Niet slecht voor een kort avondje ... en meteen genoeg (samen met de gear die ik eerder al bij elkaar geschraapt had) om me voor LFR - ToT te laten queuen.

Ik vind het wel allemaal een beetje vaag hoe veel mazzel ik op m'n monk in LFR heb in tegenstelling tot mijn paladin of priest. De laatste 2 hebben in de afgelopen weken amper wat zien droppen :|

Misschien wil Blizzard gewoon dat ik weer meer op m'n monk zit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

detheavn schreef op donderdag 11 april 2013 @ 09:55:

Na de scenario's te hebben gedaan een paar rares gemold en een key geloot en de solo scenario gedaan voor welgeteld 18 elder coins! Kwam mooi uit aangezien ik er geen meer had :p
18 elder coins?!!?!?!? wtf.. ik heb gister weet ik veel hoelang dailies zitten doen op ToT en heb 30 lesser..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

ik heb er 20 (cap) en gebruik ze niet meer,dus als ik die meuk loot,kan ik er niets mee xD

maar ff goed lezen,hij heb loot scenario sleutel gehad ;) en daarin kan het hard gaan met die coins :P

[ Voor 37% gewijzigd door mrsar op 11-04-2013 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Nu online
EelcoB schreef op woensdag 10 april 2013 @ 17:17:
[...]

Ik heb sinds een paar dagen ook nr 4 op 90, de volgende staat al klaar @ 85, levelen is niet man grootste hobby, maar wil al mn 11 chars uiteindelijk op 90 hebben. Ik heb nog wat te doen... :P
Ik dacht na de 7e lvl 90 groen en geel te zien van quests. Questen gaat nog steeds sneller dan in dungeons of BG's levelen. Maarja, gisteren dan toch #8 op lvl 90. Maar het klopt wel. Ik zie groen en geel van quests.
Heb nu nog mijn warrior, rogue en mage in de wachtrij staan om alle klasses op 90 te hebben. Alle 3 zijn al 85. Nog even doorbijten dus.......

Ik zou trouwens graag de Mobile Armory op Windows Phone 8 zien, maar dat is een geheel ander verhaal....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

je kan gewoon naar eu.battle.net gaan :P dat werkt xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Nu online
mrsar schreef op donderdag 11 april 2013 @ 10:21:
je kan gewoon naar eu.battle.net gaan :P dat werkt xD
Dat weet ik, maar ik vind de Mobile Armory zelf ook een leuke app. Om de bnet site op te gaan via een mobieltje vind ik geen feest. Je hebt dan ook geen 3D model met animaties, wat voor de kleintjes weer leuk is om naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

ah mja...ok ;) op phone7 was er ooit een app voor,maar deze werkt volgens mij al tijden niet meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
hmr schreef op donderdag 11 april 2013 @ 09:57:
[...]

18 elder coins?!!?!?!? wtf.. ik heb gister weet ik veel hoelang dailies zitten doen op ToT en heb 30 lesser..
Hey man!

Ik zal het even uitleggen }:O

Je hebt Lesser coins die je inderdaad via dailies kunt krijgen. Deze zijn elke week, bij 90 stuks, goed voor 3 nieuwe coins die extra kans op loot geven in ToT (LFR en normal + heroic).

De oude Greater coins zijn goed voor T14 raids (LFR en normal + heroic), deze kun je niet meer via de lesser coins krijgen maar via dailies, loot scenario, rares en vast nog meer methodes.

De T14 droprate van epix is verhoogd, de T15 droprate is gewoon nog steeds laag... :)

Ik hoorde gister trouwens dat je via petbattles heel snel Lesser Coins kunt farmen? Hoe werkt dat? Is het inderdaad zo?!
Pagina: 1 ... 6 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.