Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 276 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 18 Laatste
Acties:
  • 48.376 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:52
Carthrax schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 13:29:
[...]

Nog maar 1 keer in ToT geweest dus ben nog Neutral met Shado-Pan Assault. Zal van de week deze eens weer proberen. Sta de laatste tijd in LFR ook redelijk ver boven aan in de DPS lijst, best wel leuk als je eens wat schade doet.
Die weekly quests met de ritual stones geven ook rep met SPA volgens mij. En 150 vp, dus die doe ik wel iedere week.

Maar mooi dat je dps flink omhoog is gegaan. Schaalt best hard met gear :) En je hebt dat 502 wapen... Dat scheelt echt HEEL veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:02
IntToStr schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 13:34:
[...]

Die weekly quests met de ritual stones geven ook rep met SPA volgens mij. En 150 vp, dus die doe ik wel iedere week.

Maar mooi dat je dps flink omhoog is gegaan. Schaalt best hard met gear :) En je hebt dat 502 wapen... Dat scheelt echt HEEL veel.
Ja dat wapen geeft echt een smaklading schade. Heerlijk gewoon.
Gemiddels 2e in ToES gisteren vond ik niet slecht of de rest was natuurlijk gewoon slecht bezig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Morgen opent weer een nieuwe wing van LFR. Daar gaat weer een uur van m'n tijd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Ja, ik queue denk ik ook maar meteen woensdag avond, in de hoop dat er dan volk speelt welke wel weten wat ze doen. Gisteren was echt om te huilen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Durumu en Dark Animus... Dat wordt genieten morgen :X.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik had deze week geluk met de groepen. Volgens mij geen enkele wipe op een boss in beide wings. Wel op trash soms :p

Ach ja, ik zal maar eens wat tactics gaan lezen over deze bosses...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 21:05

hmr

Nog mensen op Stormscale (H) waar ik als leuke sociaal met mijn Tauren Shaman genaamd "Moohmooh" kan joinen?

:D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Argh net voor de zoveelste keer MSV LFR compleet met mijn gnome DK en er is alleen nog maar gold gevallen. Gevolg 0 coins over 0 gear en het enige wat ik er aan over hou is wat goud voor repair :(
Ik dacht dat ze de drop rate aan hadden gepast maar nee hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Is b.net bij jullie ook zo onzettend traag de afgelopen dagen?? Kon gisteren ook niemand als vriend toevoegen..

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

net nog LFR afgerond op me warrior.

Tier gloves, Boots van de wind lord
Tier legs.
2x tier shoulders
en de rest gold :)

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:26
nice run :)

Wij hebben vandaag ook nog ff geraid omdat het met pasen niets werd. Terrace gecleared, eindelijk mijn sha touched weapon binnen en mijn tierhelm. Jin'rokh nog ff gedaan, en daarna nog ff 4/6MSV omdat onze MT nog steeds met een blue shield liep, en eindelijk dropte voor hem dan ook het shield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Stage 5 is hier nu ook open, nog steeds geen nalak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Stage 5 ook open op SWC maar heb niet echt gekeken of Nalak er was (was waarschijnlijk wel opgevallen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03:38
Afgelopen weekend verhuist naar een andere server. Mijn oude was me echt te rustig geworden, zeg maar gewoon dood. Ben nu aangeland op een veel drukkere server en heb ineens weer, sinds tijden, een ignorelist van Trade chat idiots. Vreemd maar waar, dat is een positief verschilletje. Er IS is Ieder geval wat te ignoren. AH heeft keuze, er is leven in Orgrimmar en er zijn spelers die werkelijk dingen samen op willen pakken. Gelijk 4 chars overgezet incl guild. Ik heb weer het idee dat de game leeft en niet dat je een single player mmo aan het spelen bent. Heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
* dagboek *

Zelf niet veel kunnen doen door werk.
Guild heeft iig 11/12 down in ToT, maar motivatie voor mij nu ver te zoeken.
Het enigste wat ik hoor is : veel magic damage dus gaan liever voor paladin/monk ivm zelfhealing.
Ben ik nu de enigste warrior tank die zich onnodig voelt in ToT, want bijna elk gevecht in ToTis magic based. En omdat monks en paladin beter zijn met magic (en betere zelh-healing abilities), sta ik elke keer aan de kant.

* einde dagboek *

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Zucht... leuke guild op AD nu, nieuwere speler als Guild Master. Wil opeens gaan raiden, vraagt aan mij om dit te regelen. Geen probleem, ik denk, laat ik even kijken naar de roster. Jep, zeer veel PVP mensen, en heel veel mensen zonder gems/enchants.
Dus de guild master boos, de members boos, e.d. Waarom? Omdat ik weet dat het met ilevel 440 NIET te doen is om de eerste boss in ToT te clearen en maar even Terrace te doen. Misschien als je echt alles al weet, maar niet voor nieuwere raiders. >_>

Misschien maar andere oplossing zoeken.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Zoooo shaman zit alweer op ilevel 470+ dat gaat snel... (al is het wel grotendeels pvp gear ;) ) nog steeds geen mensen van Stormscale (h) die een plekje voor me hebben?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
sabriel schreef op woensdag 03 april 2013 @ 09:05:
* dagboek *

Het enigste wat ik hoor is : veel magic damage dus gaan liever voor paladin/monk ivm zelfhealing.
Ben ik nu de enigste warrior tank die zich onnodig voelt in ToT, want bijna elk gevecht in ToTis magic based. En omdat monks en paladin beter zijn met magic (en betere zelh-healing abilities), sta ik elke keer aan de kant.

* einde dagboek *
Hmm? Zo even uit het hoofdje.

Jinrokh doet vnl melee en een raid wide lightning storm waarbij je (op normal) doet stacken. Z'n tank debuff word geminimaliseerd door tankswitches.
Horridon doet vnl melee en triple puncture, adds doen vnl melee en hun speciale abilities maar dat is niet het gros van de schade (tenzij je niet kunt dispellen/interrupten).
Council heeft redelijk veel magic damage mede dankzij de frost debuff/dot.
Tortos doet vnl melee en bite op tank, bats doen melee(?), quake is physical %-based damage enkel rockfall is magic damage (en furious breath, maar die interrupt je)
Megaera is veel magic damage maar daar is het meeste van raidwide enkel de fire head doet een dot op de tank wat wel voor de nodige schade zorgt.
Ji-kun caw is physical, quills is physical, talon rake is physical en infected wounds is magic damage (is een dot).
Durumu hard stare is physical net als de bleed die je ervan krijgt. de rest is zo'n beetje magic damage die min of meer raidwide is.
Primordius doet vnl melee, een physical frontal cone (primordial strike) en een stacking magic damage dot (malformed blood) daarnaast doet hij verscheidene magic damage abilities gebaseerd op zn huidige 3 evoluties.
Dark Animus doet heel veel melee damage en daarnaast magic damage op z'n abilities.
Iron Qon doet melee, physical damage bleed en daarnaast magic damage op z'n abilities (behalve de laaste fase welke weer physical damage is met fist smash).

Verder dan dat zijn we in onze guild nog niet gekomen. Maar om nou te zeggen dat ToT voor een tank voornamelijk magic damage is vind ik een beetje ver gaan. Het zijn juist de tanks die het meeste aan physical damage happen waarbij de abilities (die random target of raidwide zijn) vaak magic damage doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinalar
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-10-2022
sabriel schreef op woensdag 03 april 2013 @ 09:05:
* dagboek *

* einde dagboek *
Shield barrier, spellreflects, mass-spellreflects. Met prot warrior is niks mis, met jouw guild wel denk ik ;).
Ik MT met mijn prot warrior in mijn guild (Magalie - Shattered hand). Het enige nadeel misschien is dat prot warrior wat meer spiked met shieldbarrier, maar overal ga je minder damage nemen dan de andere tanks, die de selfhealing nodig hebben omdat ze meer damage pakken. Ik verkies het warrior model waarbij ik damage volledig ontwijk ipv toch damage neem die ik dan moet uphealen. (als je de 2 setbonus van Tier 15 hebt heb je ineens een pak meer selfhealing ook ;) )

En voor een boss als Horridon of Tortos, Ji-kun is prot warrior zeker pro om te tanken. Als het op physical damage aankomt zijn we met perfecte timing op shieldblock de perfecte tank. Onze druid bleef maar neergaan toen ie tortos tankte terwijl die op mij veel minder damage doet :). op Ji-kun kan ik 4 talon strikes soaken zonder te sterven (niet aan te raden want het blijft riskant). Onze druid en pala gaan soms neer op de 2de als ze niet topped zijn.

Elke tank heeft wel zen fight waar ie beter is, maar overall kunnen alle tanks de huidige content goed aan.

Vraag aan je guild om eens wat meer vertrouwen in je te hebben. Warriors kunnen echt wel spelldamage aan. Maar het verleden achtervolgt ons nog steeds precies.

Verder blijft de mobility en utility van protwarriors de beste in game. (Banners, slows, stuns, intervene,...).
Vooral de critbanner is een serieuze burst, alleen daarvoor al zouden ze je mee moeten nemen ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Sinalar schreef op woensdag 03 april 2013 @ 09:31:
[...]

Shield barrier, spellreflects, mass-spellreflects. Met prot warrior is niks mis, met jouw guild wel denk ik ;).

En voor een boss als Horridon of Tortos, Ji-kun is prot warrior zeker pro om te tanken.

Vraag aan je guild om eens wat meer vertrouwen in je te hebben. Warriors kunnen echt wel spelldamage aan. Maar het verleden achtervolgt ons nog steeds precies.
Probleem is : ik kwam binnen toen hun 2 MT's in de lappenmand lagen. Tevens is het een groep die al 3 jaar bij elkaar is. Waarbij 1 van de MT's een echgenoot is van de main healer. (vriendjes-politiek). Probleem was niet dat ik tactics fout deed, maar gewoon omdat andere mensen te veel onnodig damage pakken, zodat healers hun focus te veel moeten verspreiden ipv kunnen focussen op targets.

De enigste gevechten waar ik inderdaad voor gevraagd wordt is inderdaad de genoemde bazen. Misschien toch maar verder kijken naar een andere guild als dit langer doorgaat.

[ Voor 9% gewijzigd door sabriel op 03-04-2013 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:00
sabriel schreef op woensdag 03 april 2013 @ 09:43:
[...]

Probleem is : ik kwam binnen toen hun 2 MT's in de lappenmand lagen. Tevens is het een groep die al 3 jaar bij elkaar is. Waarbij 1 van de MT's een echgenoot is van de main healer. (vriendjes-politiek). Probleem was niet dat ik tactics fout deed, maar gewoon omdat andere mensen te veel onnodig damage pakken, zodat healers hun focus te veel moeten verspreiden ipv kunnen focussen op targets.

De enigste gevechten waar ik inderdaad voor gevraagd wordt is inderdaad de genoemde bazen. Misschien toch maar verder kijken naar een andere guild als dit langer doorgaat.
Hey Sabriel,

Vervelend om dit te lezen, maar ik denk dat je inderdaad je conclusies moet trekken. Tanks zijn behoorlijk uitwisselbaar tegenwoordig. Na al jouw posts heb ik het idee dat ze je me dit excuus afschepen om zo de echte reden dat je niet mee kunt te verboemen…

Als ik jou was zou ik het gesprek eens aangaan en een beetje doorvragen. Het levert je een plekje op in het vaste raidteam of, in het minder leuke geval, in ieder geval een hoop duidelijkheid.

Ik heb zelf gister LFR ToeS getanked op de druid. Tier shoulders mogen looten en twee items die ik al had. Toch begint de gear steeds meer acceptabel te worden met ilevel 484.

Ik heb zin in de raid van vanavond, ik hoop dat ik helemaal of een groot deel mee kan, er zijn namelijk best veel signs zag ik gisteravond. Als GM en raidleader kon ik altijd mee, nu ben ik slechts een trial raider :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

hulkie schreef op woensdag 03 april 2013 @ 10:13:
[...]

Ik heb zin in de raid van vanavond, ik hoop dat ik helemaal of een groot deel mee kan, er zijn namelijk best veel signs zag ik gisteravond. Als GM en raidleader kon ik altijd mee, nu ben ik slechts een trial raider :9~
:p :p

Gearen gaat snel tegenwoordig... zonder al te veel moeite met pasen een aardig gear setje voor mijn resto shaman weten te sprokkelen.. Al ben ik erg aan twijfelen of ik niet gewoon moet stoppen met spelen... kan bijna nooit inloggen ..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Sinalar schreef op woensdag 03 april 2013 @ 09:31:
[...]
Ik MT met mijn prot warrior in mijn guild (Magalie - Shattered hand). Het enige nadeel misschien is dat prot warrior wat meer spiked met shieldbarrier, maar overal ga je minder damage nemen dan de andere tanks, die de selfhealing nodig hebben omdat ze meer damage pakken. Ik verkies het warrior model waarbij ik damage volledig ontwijk ipv toch damage neem die ik dan moet uphealen. (als je de 2 setbonus van Tier 15 hebt heb je ineens een pak meer selfhealing ook ;) )

En voor een boss als Horridon of Tortos, Ji-kun is prot warrior zeker pro om te tanken. Als het op physical damage aankomt zijn we met perfecte timing op shieldblock de perfecte tank. Onze druid bleef maar neergaan toen ie tortos tankte terwijl die op mij veel minder damage doet :). op Ji-kun kan ik 4 talon strikes soaken zonder te sterven (niet aan te raden want het blijft riskant). Onze druid en pala gaan soms neer op de 2de als ze niet topped zijn.

Elke tank heeft wel zen fight waar ie beter is, maar overall kunnen alle tanks de huidige content goed aan.

Verder blijft de mobility en utility van protwarriors de beste in game. (Banners, slows, stuns, intervene,...).
Vooral de critbanner is een serieuze burst, alleen daarvoor al zouden ze je mee moeten nemen ^^.
Eensch. Mijn medetank is een warrior en ik ben blij dat 'ie naast me staat. Op Horridon is hij veel stabieler qua triple puncture, zelfde op Tortos met de bite. Ik hoor van de healers dat hij qua damage intake heel stabiel is, ook als het gaat om magic.

Ik denk inderdaad ook dat er een andere reden is dan 'je bent een warrior, dus je zuigt op magic fights' ;)

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Onze main tank is een warrior en ik ben heel blij dat we hem hebben. Die gast is echt goed. Tenzij je guild in de world first race zit zou ik zeggen dat warriors prima ToT kunnen tanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
hulkie schreef op woensdag 03 april 2013 @ 10:13:
[...]

Hey Sabriel,

Als ik jou was zou ik het gesprek eens aangaan en een beetje doorvragen. Het levert je een plekje op in het vaste raidteam of, in het minder leuke geval, in ieder geval een hoop duidelijkheid.

Ik heb zelf gister LFR ToeS getanked op de druid. Tier shoulders mogen looten en twee items die ik al had. Toch begint de gear steeds meer acceptabel te worden met ilevel 484.
Ikzelf zit op ilvl504. Ik zit op werk dus kan armory niet linken maar ik ben uitgelogd in tank-spec en tank-gear
Caramonn - Earthen ring. Het is dat mijn trinkets tot lei shin trinkets bijna BiS zijn, anders had ik op ilvl 507/508 gezeten of zo. Heb namelijk genoeg valor voor trinkets.

Vaak eerste 2 seconden problemen met agro opbouwen, daarna gaat het als een trein. Moet zelfs 10s inhouden bij tank-swap want ik overagro direct weer. Ben tegenwoordig ook expertise hard-capped dus dat helpt veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Het is makkelijk te verklaren, wel erg jammer. Veel guilds kijken naar top progression, zien dat in de content die die guilds niet zullen doen dat class X niet nuttig is, en dus is voor alles class X niet meer nuttig.

Dit zie ik (op Argent Dawn tenminste) steeds meer langskomen. En iets wat erg jammer is.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
dan ook maar weer eens een status updateje van mij.

Afgelopen reset minder geraid als normaal, woensdag en donderdag waren er wat mensen afwezig vanwege wintersport, meest belangrijke 2 van onze 'main' healers, waardoor we op die dagen niet konden raiden. In plaats daarvan maar m'n lage level hunter opgepakt en de battlegrounds in gedoken. Lang niet gedaan, wel erg leuk. Helaas is rond het level van m'n hunter (41) de protection warrior zwaar OP dus als je teveel warriors in het andere team ziet mag je er van uit gaan dat je verliest, als je dat verder negeert is het best leuk als beast mastery hunter rond te rennen.

Vanaf zondag konden we weer raiden, dus zondag de draad weer opgepakt en met een verse raid in Tot begonnen. Redelijk snel 5 bazen neer kunnen halen en daarmee ook weer wat gear opgepakt. Maandag baas 6 neergehaald dus voor zover alles neer wat we op farm status hebben. Helaas duurde deze baas iets langer als gehoopt dus had het geen zin meer om door te gaan naar nr 7 (durumu). Maar een extra raid ingelast op dinsdag om toch nog iets aan progress te kunnen doen, met hopelijk als eindresultaat een kill.

Zo gezegt, zo gedaan. Dinsdag stond ik weer in Tot, dit keer voor durumu. Veel progress gemaakt deze avond, helaas geen kill. Beste poging 25% voordat de eerste healer platging (en de rest snel volgde). Het lijkt er op dat er nog een aantal mensen zijn die wat moeite hebben met de mechanics. Ook zat het ons niet echt mee met wat random zaken, Disconnects, vent server die ineens geen zin meer had, RNG's a bitch, UI errors noem het maar op.. We hebben alles gezien die avond, zelfs toen we net klaar waren ging de instance server nog plat, die hebben we gelukkig gemist tijdens het raiden :-)

Voor vanavond ziet het er somber uit, we missen 2 healers en een paar ranged DPS. Al besproken met de guild dat we toch nog maar weer gaan zoeken naar een extra ranged DPS, bij voorkeur een Druid of Priest daar we die nu niet hebben, maar ook een hunter of warlock extra zou nog prima werken daar deze verschillende buffs kunnen geven die niet overlappen.

Samengevat: M'n warrior tank van ilvl 502 naar 505 en 2 tier tokens gekregen, dus set bonus. Geen nieuwe kills als guild. M'n hunter 2 levels omhoog 39->41 via pvp battlegrounds. DPS Gezocht.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-05 15:39
pffft...
Ik geef jullie (iedereen in dit topic) de schuld dat ik weer speel.
Zo af en toe las ik het topic mee en begon toch wel weer te kriebelen.
Vorige week zondag (31maart) weer eens opgestart en m'n druid bekeken. Voelde me echt weer een newbie. Heb m'n druid naar 90 gebracht en een week of 3 gespeelt na de MoP release en sindsdien niet meer.

Omdat ik zo verloren was qua game ben ik een monk begonnen en inmiddels is deze alweer bijna level 87 :)
Moet zeggen dat een mistweaver monk onverwacht heerlijk speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Gisteren ging de raid helaas niet door. Internet van een healer lag er uit en een dps zat nog in wintertijd mode.

Dus maar lekker BG's gedaan. Ging op zich niet zo heel slecht de hele avond. Een paar idiote losses. Zoals Silvershards Mines waar mensen meer deathmatch aan het spelen waren dan in de cirkels van de carts stonden of Temple of Kotmogu waar men totaal niet voor de Orbs ging |:(

Gelukkig ook een aantal heerlijke overwinningen.
Eye of the Storm, ging vlak na de start naar Mage Tower maar daar stonden 5 Alliance me al op te wachten. Ze lekker al hun cooldowns laten gebruiken terwijl ik hun teeerug kite met Dispersion. Terug bij Fel Reaver kwamen ze netjes 1 voor 1 het hoekje om. Dus kon ze makkelijk alle 5 killen. Kreeg daarna een whisper van een monk die mij al die tijd healde. Was schijnbaar onder de indruk dat ik ze zo makkelijk kilde. Had de rest van de BG dus een persoonlijke healer _/-\o_ . Hadden snel 4 bases dus dat ging vlot. Netjes bedankt voor de healing ;) .

Daarna nog een erg leuke Arathi Basin. Beide teams hadden maar 1 healer, Alliance Resto Druid was niet meest slimme :P . Makkelijk gewonnen met een aardige k/d ratio van 25-0 en top damage.

Shadow Priest bevalt me tot nu toe heel erg. Als ze je over het hoofd zien (en dat gebeurd nogal eens als Goblin 8) ) is het fun en 1 groot nukefest. Wordt je gefocused door melee is het soms wel eens lastig, zeker als je geslowd wordt en niet weg komt.

Ook in PvE gaat het steeds beter qua DPS. Helaas nog net niet genoeg haste om 2 extra ticks voor mijn dots, maar dat duurt niet lang meer. Ook begin ik Shadow dps steeds beter onder de knie te krijgen.
Kortom Shadow Priest is fun fun fun zowell in PvP als PvE _/-\o_

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Yogoi schreef op woensdag 03 april 2013 @ 14:21:
pffft...
Ik geef jullie (iedereen in dit topic) de schuld dat ik weer speel.
Graag gedaan :P

Is het trouwens normaal dat je na 31 coins te gebruiken op de boss die de Tier 14 gloves dropped, maar één stukje loot hebt gezien, wat je vervolgens niet kunt gebruiken?

In before gebruik je coins op sha, ik kill 1 keer per week sha waar ik één coin gebruik. Maar ik krijg hier enkel pvp loot van, welke ik niet nodig heb omdat ik geen pvp doe.

Tot dusver heeft de nieuwe raid mij ook nog geen bruikbare tokens opgeleverd.
Zertaxka schreef op woensdag 03 april 2013 @ 14:51:
Ook in PvE gaat het steeds beter qua DPS. Helaas nog net niet genoeg haste om 2 extra ticks voor mijn dots, maar dat duurt niet lang meer. Ook begin ik Shadow dps steeds beter onder de knie te krijgen.
Kortom Shadow Priest is fun fun fun zowell in PvP als PvE _/-\o_
Zelfde hier, begin zowel in pve als pvp shadow beter onder de knie te krijgen.

For the record, main die token nodig heeft is pve priest, ik pvp met een priest alt. ik ben te lui om constant mijn spellbars en keybindings voor pve en pvp om te gooien.

[ Voor 35% gewijzigd door ValHallen op 03-04-2013 15:02 ]

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Nieuwe LFR wing gedaan. (zat vast op 478 tijdje, opeens van Oondasta 2 loot items, dus ready) En hij bevalt goed. Die oog boss gaat aardig wat LFR wipes veroorzaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Heb net alle tactics even snel doorgekeken, maar dat gaat nog leuk worden met Dark Animus ook. Durumu is nog wel redelijk uit te leggen denk ik. Maar ja, we gaan het zien. Toch een soort russische roulette dat LFR :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Die LFR's zullen gepaard gaan met veel "noobs hier, noobs daar", niet te vergeten de afkortingen WTF en FFS. Voor de rest nog meer willekeurige scheldkannonades, mensen die na 1 wipe de groep verlaten etc. etc.
Ja het leven in WoW kan zwaar zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Carthrax schreef op woensdag 03 april 2013 @ 15:50:
Die LFR's zullen gepaard gaan met veel "noobs hier, noobs daar", niet te vergeten de afkortingen WTF en FFS. Voor de rest nog meer willekeurige scheldkannonades, mensen die na 1 wipe de groep verlaten etc. etc.
Ja het leven in WoW kan zwaar zijn ;)
LFR stond toch voor Looking For Retards? Ik ga in ieder geval wel met deze instelling LFR in. Het gescheld en getier is alleen maar leedvermaak. Vooral als je zelf de kans hebt om flink te stoken :P, en ze niets terug kunnen zeggen omdat je altijd in de top 2 van de relevante meters staat :D.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ja, maandag kreeg ik ook een hoop gescheld over me heen omdat ik (vrij vriendelijk naar mijn mening) vroeg waarom de tanks wachtten met pullen. (Misschien moet ik me een beetje aanpassen en gogogo!!!111eleven roepen of zo.) Ik was weer zo'n irritant geval dat er vast niets van kon en zo. Toen heb ik m maar m'n recount na die boss getoond :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
IntToStr schreef op woensdag 03 april 2013 @ 15:17:
Heb net alle tactics even snel doorgekeken, maar dat gaat nog leuk worden met Dark Animus ook. Durumu is nog wel redelijk uit te leggen denk ik. Maar ja, we gaan het zien. Toch een soort russische roulette dat LFR :p
Dark Animus is echt simpel. AOE de kleinere, ren uit de raid als je ogen boven je hebt. Dan nuke je de boss, dat is alles.

LFR dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

mja loot,na weken niets (of niets nuttigs) te zien droppen (owja,502 neck terwijl ik die 522 neck al had gehaald) opeens bij iedere boss loot die nuttig was,en maar 1 coin gebruikt,I was a happy warlock :P
even denken wat mijn drops waren,volgens mij feet,back en wrist

vandaag geen tijd voor nieuwe wing,dus die doe ik morgen wel,wat als nadeel heeft dat veel goede spelers met guild deze vandaag runnen (incl mijn guild :'( )

[ Voor 36% gewijzigd door mrsar op 03-04-2013 16:59 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Nice :) Ik tot nu toe ook een 502 neck (met uiteraard ook al de valor neck in bezit) en een 502 legs, waar ik een 504 heb.

Ben nu op zoek naar een helm, boots, een ring, een trinket en nieuwe tier set bonussen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorren
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-04 23:41
Ik ben een tijdje gestopt met wow en zit te denken aan weer te beginnen (kreeg gratis 7 dagen game time) is er een soort van tweakers guild of een server war een aantal tweakers actief zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Ja hoor, 31 coins op Gay Lord Mel'Jarak gebruikt, nooit 1 stuk loot. Eindelijk de Tier 14 gloves gedropped zonder coin te gebruiken.... Kan nu eindelijk de 5.0 LFR instances overslaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
IntToStr schreef op woensdag 03 april 2013 @ 16:55:
Nice :) Ik tot nu toe ook een 502 neck (met uiteraard ook al de valor neck in bezit) en een 502 legs, waar ik een 504 heb.

Ben nu op zoek naar een helm, boots, een ring, een trinket en nieuwe tier set bonussen :)
Vergeet je wapen niet :P Altijd het belangrijkste om zo snel mogelijk op het niveau van de nieuwe tier te hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet toegeven dat ik de nieuwe wing die open is met LFR flink mee vind vallen, 2 wipes in totaal de eerste keer daar. Scheelt vast een hoop dat ik met een tank + dps en zelf als healer erin gingen(en tacts gewend zijn op normal). Vooral die laatste boss in de nieuwe LFR wing wat een lol, de adds zijn moeilijker dan de baas zelf als je het mij vraagt ;)

Morgen weer verder raiden met de guild in ToT hopelijk eindelijk eens wat loot winnen.. Ook niet veel geluk met de loot hier maar dat zal wel beter worden, we hebben toch aardig wat op farm met de guild gelukkig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
moet je op mmo champion kijken. allen maar gejank over de nieuwe lfr.

ik moet zeggen dat het wel een leuke wing is. durumu is een uitdaging. animus is veels te simpel en die 2e is gewoon leuk qua mechanics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
lanerios schreef op donderdag 04 april 2013 @ 08:06:
moet je op mmo champion kijken. allen maar gejank over de nieuwe lfr.
Maar op MMO Champion zitten dan ook alleen maar kleuters die niks anders dan zeuren en zeiken kunnen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Je zit er zelf ook :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Laatst online: 15-04-2024
Hier ook gisteren nieuwe deel van lfr ingedoken en moet zeggen dat durumu echt wel een pain is :p. 3de try ging hij down en hij was net begonnen met enrage omdat er maar 10 mensen meer leefden. Is er trouwens een manier om te zien waar je veilig kan lopen tijdens de zwart/paarse fase want ik zie echt niet hoe je kan zien waar de safespot is. Andere fights zijn dan weer heel erg easy en dark animus dropte een nieuwe cloak voor me! vnv andere 2 delen nog eens doen en hopen dat er nog wat moois dropt. Verder ook nog sha gedaan (galleon helaas niet up toen ik er telkens passeerde) die dropte voor de 3 de keer iets maar gelukkig alweer een item dat ik toch al had, vermoed dat world bosses nooit echt iets nuttig voor me zullen droppen :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Gisteren even het diepte punt van LFR bereikt. Vault of Mysteries gedaan met mijn gnome DK aangezien deze in alle LFR runs nog nooit een drop heeft gehad toch maar eens proberen.
De eerste 2 bazen ging nog maar toen kwamen de Warrior Kings. Normaal in LFR bijna het meest simpele gevecht lekker adds rammen en dan bossje.

Het gevecht begon normaal, eerste adds zo down, toen kwamen de bosses en daar gingen ze massaal op de boss af. Ranged en melee en ik en een paladin waren overgelaten op de adds, dus die paladin riep ADDS! het kwam niet door. Healers en ranged die getarget werden door adds bleven lekker staan terwijl er op ze ingeramd werd want met 2 man krijg je die adds niet dood. Gevolg wipe.

Toen kwam het ffs, wtf, noob etc. los. Leuk hoor maar al die lui met de grootste mond zaten op de boss te rammen ipv adds. Dan gaan ze ook nog damage meters in raid gooien, van kijk mensen zitten te slacken :S Dan vraag ik mij af of ze een IQ van een postzegel hebben.

2e poging, je dacht ze leren ervan. En ja 2 man extra op de adds gevolg wipe. Ik dacht ik ga er uit maar toch maar niet gedaan. Poging 3 wel gelukt maar sjongejonge. Echt vermoeiend af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
Ik heb gisteren ook alle 3 de ToT LFRs gedaan op m'n mage alt. Voor de verandering 3x mogen beginnen vanaf het begin ipv halverwege (waardoor je nog een keer 30m+ mag wachten voor de eerste boss (of eerste twee bosses).

Ik merk wel dat de dinsdag zo veel soepeler loopt dan de zaterdag middag en zondag middag+avond die ik normaal gebruik voor m'n alts. Eerste twee wings geen enkele wipe gehad enkel op de derde had ik 2 á 3 wipes op durumu, 1 wipe op primordius en geen wipes op dark animus. Primordius zou ook geen wipe zijn geweest als we niet een tank hadden gehad die elke keer na trash meteen de boss aanviel.

Ik vind wel dat de LFR versie van de bosses een groot deel zijn aangepast. Niet enkel zijn abilities verzwakt om ze meer vergevend te maken maar hele stukken van het gevecht zijn totaal anders dan de normal versie. Zo moet je bij durumu in de colorblind fase één van elke soort add afmaken (rood, blauw en geel) in normal mag je blauw niet activeren, is er geen geel en moet je 3x rood afmaken. Als je nu een groep hebt die enkel de LFR versie heeft gedaan en die komt zo ver in normal dan ga je nog iets meemaken :P.

Hetzelfde geldt voor dark animus waar het afmaken van een add een willekeurige andere add vult waarbij eerst large anima worden gevuld en daarna massive en daarna pas dark animus. In normal is het zo dat de dichtsbijzijnde golem wordt gevuld; oftewel een compleet andere taktiek.

Uiteindelijk na de hele avond te LFRén gelukkig nog weg kunnen lopen met een nieuwe broek (tier token). Niet slecht om 1 stuk te looten uit 12 lootkansen (9 bosses, 3 coins). Ik heb ergere streaks gehad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
sreieus? Zelfs blue posts nu over het gejank van LFR? mis ik iets? Moet het gratis loot worden?

Ik vind 1 á 2 wipes perfect voor LFR, en zo is Durumu getuned. Geweldig toch?

Vraagje, ik ga nu reforgen e.d naar Affli, wat raden jullie aan? Destro houden voor dailies? Of is het als Affli ook goed te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Ik snap serieus niet dat ze janken dat LFR te moeilijk is. Wees blij dat er nog wat uitdaging in zit.

Anders kun je net zo goed bij elk pakje boter in de supermarkt, een code meeleveren welke je kans geeft op loot...

Ik denk dat door de veranderingen over de jaren heen, spelers lui zijn geworden. Ik vindt persoonlijk het concept van MoP al een hele verbetering op wotlk en cata. (qua moeilijkheidsgraad gaat er natuurlijk nog steeds niet boven vanilla en tbc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Compleet mee eens vanhallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Gaan we weer.... en zoals altijd ben ik het eens met Valhallen.. TBC ftw en al die LFR en get free epics in 1 week -1!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Volgens mij heeft iedereen die discussies vaak genoeg gezien. Er zijn mensen die alles heel moeilijk willen hebben en er zijn mensen die gewoon easy mode de game willen spelen. Voor iedereen is er wat te doen. Kies gewoon wat je leuk vindt. Al dat gezeik op LFR op die forums is natuurlijk gewoon dom volk. In verhouding is dat waarschijnlijk maar een heel klein deel van de spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Ik heb gister geen tijd gehad voor de LFR, maar dat komt vanavond of morgen wel. Ben benieuwd!

Wel heb ik gister een raid gedaan. Van te voren kon je vragen welke bazen je mee kon, dus dat deed ik dan maar. 1,2 en 4 was het antwoord. Uiteindelijk heb ik alle 6 de bazen mee kunnen doen. Ging best wel ok. Alleen op Council werd de empowered spirit te langzaam gekilled toen hij mijn richting op kwam. Dwars door mijn iceblock heen een 1-shot.

Tortoise was voor mij de eerste keer. Op 40% maakte ik een foutje - ging dood en heb de rest de baas zien afmaken met 8 man. Megaera was vorige week voor de guild voor het eerst neer en ging nu ook na 4 keer de diepte in. Voor tanks en dps een makkelijk gevecht, voor healers kan ik me voorstellen dat het behoorlijk stressvol is.

We hadden genoeg tijd om richting Ji-Kun te gaan. De trash daar is echt hilarisch... 2 snails, 3 spinnen, wat rupsen en wat van die vuurvliegjes tegelijkertijd vraag om aardig wat ren en vliegwerk. Ging gelukkig goed. Daarna Ji-Kun zelf... Het was voor iedereen de eerste keer, toch heb ik het gevoel dat hij zondag wel neer moet kunnen gaan. De nesten moeten nog iets beter worden afgehandeld en meer mensen moeten de dps increase pakken... 23% was de beste try van de avond, niet slecht al zeg ik het zelf!

Met de 5 muntjes die ik gebruikt heb kon ik toch mooi een ring en een hands pakken. Samen met de cloak die ik op normale wijze won toch een flinke boost in itemlevel!

Kortom een geslaagde avond en best een tevreden gevoel aan de raid overgehouden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Gisteren eindelijk Horridon Heroic neer gekregen. En doordat niemand had verwacht dat we hem zouden one-shotten, is er ook geen video van gemaakt :P.
Ze hebben hem wel iets gehotfixed. Bij de vierde deur kan je nu de adds bovenop de warbears afmaken zonder de warbears eerst te doden.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ik heb een fully geared feral op SS. Ik kan vanavond wat games doen. Feral/Rsham is best een goeie comp en prowl van Symbiosis is rete handig :)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
lanerios schreef op donderdag 04 april 2013 @ 10:46:
sreieus? Zelfs blue posts nu over het gejank van LFR? mis ik iets? Moet het gratis loot worden?

Ik vind 1 á 2 wipes perfect voor LFR, en zo is Durumu getuned. Geweldig toch?

Vraagje, ik ga nu reforgen e.d naar Affli, wat raden jullie aan? Destro houden voor dailies? Of is het als Affli ook goed te doen?
Wat is je char en gear level, weet namelijk niet of affli op het moment wel zo'n beste keuze is. Affli is namelijk flink generfed de laatste patch en voor zover ik kan zien pas weer beter dan destro op serieus hoge gear levels + legendary meta gem.

Verder zou ik destro zeker houden voor dailies e.d als je affli gaat, ik heb het gevoel altijd dat het als destro toch een stukje sneller gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Gisteren hadden we echt een dramatische start van de raid. Het leek wel of elke healer en ranged dps ineens geen lightning meer uit de pools kon houden :S Eerst een wipe door iemand die voor het eerst ging healen, dus nou ja, ok, kan gebeuren. De 2e try ging het volgens mij wel 5 keer mis, maar telkens net zo dat het nog enigszins gered kon worden door maar een paar mensen te verliezen. Nog net een kill omdat een shaman op tijd zichzelf een ress gaf toen boss op 40k health stond... Ging echt nergens over.

Horridon daarentegen een oneshot :) Nog steeds geen trinket gedropt of met coin...

Daarna council. Deze keer met betere voorbereiding. Nadat een paar personen eindelijk doorhadden hoe te stacken ondanks de vele uitleg en er 3 keer op doodgaan ging het vrij goed. We moeten alleen sandstorm beter overleven. Teveel mensen gaan dood daar. Volgens mij best veel melee door het vele zand dat weer terugkomt als je de adds omlegt. Iemand hier nog tips voor? Als we die sandstorm goed doorkomen is het klaar. De rest is goed te doen.

Volgens mij sta ik nu wel weer bovenaan in de epgp lijst qua plate dps, dus laat die trinkets en wapens maar komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:43
Ik ben sinds vorige week weer bezig na 2 jaar afwezigheid.....en ik moet zeggen dat het weer als vanouds leuk is. Er is genoeg te doen voor mij maar ik moet veel dingen weer (opnieuw) leren! ;)

Ik merk wel dat het levelen van professions (Enchanting & Tailoring) erg duur is, althans de mats dan.

Zijn er nog mensen die op Sylvanas spelen?

[ Voor 7% gewijzigd door Pedr0 op 04-04-2013 12:46 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Dennism schreef op donderdag 04 april 2013 @ 12:28:
[...]

Wat is je char en gear level, weet namelijk niet of affli op het moment wel zo'n beste keuze is. Affli is namelijk flink generfed de laatste patch en voor zover ik kan zien pas weer beter dan destro op serieus hoge gear levels + legendary meta gem.

Verder zou ik destro zeker houden voor dailies e.d als je affli gaat, ik heb het gevoel altijd dat het als destro toch een stukje sneller gaat.
Askora, Argent Dawn EU (armory lijkt niet te werken):

http://www.askmrrobot.com/wow/gear/eu/argent_dawn/askora

Is mn gear setup op het moment. Nog niet gegemmed en ge enchant omdat ik geen idee heb wat optimaal voor me is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
lanerios schreef op donderdag 04 april 2013 @ 12:56:
[...]

Is mn gear setup op het moment. Nog niet gegemmed en ge enchant omdat ik geen idee heb wat optimaal voor me is :p
Ik kom met een simpele simcraft (25000 iteraties) met de optimalisaties van MrRobot (juiste spec kiezen en op optimise drukken) tot de volgende resultaten:

Destro: 98339 DPS
Int SP Hit Crit Haste Mastery
Scale Factors 4.30 3.50 2.56 1.72 1.77 1.61

Affliction: 90586 DPS (talents Soulleech, ShadowFury, Sac. Pact, unbound will, Supremacy grimoire en KJC).
Int SP Hit Crit Haste Mastery
Scale Factors 3.91 3.21 1.84 1.38 2.22 1.70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Thanks, ik heb zelf nog geen enkel idee qua simcraft (Ik weet het, moet wel natuurlijk). Maar ga er zeker mee klooien. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
lanerios schreef op donderdag 04 april 2013 @ 12:56:
[...]

Kijk ook even op Noxxic.com: Destruction Warlock - Gems & Enchants

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-08 23:37
Tegenwoordig kijk ik op elitist jerks voor de gems & enchants en gebruik ik erna de addon reforgelite om te reforgen. Na wat verder kijken dan mijn neus lang is, bleek meneertje robot toch vaker de verkeerde stats te reforgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
  • Laatst online: 09-06 18:59
We zijn met onze guild geswitched van twee 'casual' teams naar één 'progress' team en 1 'casual' team, maw: we hebben alle mensen die wekelijks valor cappen en de meeste moeite doen om de beste gear te krijgen in één team gegooid.
We bleven namelijk al een paar weken hangen op Council in ToT en de meeste 'core' raiders hadden het wel wat gehad met de mensen die gecarry'd moesten worden. Ik ben zelf wel tevreden met de change, ben benieuwd wat het gaat brengen.

Eerste raidingdag met het nieuwe team was wel een succes, we zijn nu bij Tortos, die zondag wel neer moet gaan. Heb alleen moeite met een Hunter met itemlevel 511 die zegt last te hebben van 'dpsloss' als ze de schildpadjes moet schieten.. :') (ze draait daardoor 76k dps).

We moeten enkel nog even ervoor zorgen dat die schildpadjes wat sneller doodgaan en de mensen niet in de shit staan, dan kom 't helemaal goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Xeiji schreef op donderdag 04 april 2013 @ 15:34:
Tegenwoordig kijk ik op elitist jerks voor de gems & enchants en gebruik ik erna de addon reforgelite om te reforgen. Na wat verder kijken dan mijn neus lang is, bleek meneertje robot toch vaker de verkeerde stats te reforgen...
Klopt, AskMrRobot zit er nog vaak naast op bepaalde classes/specs.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Mrrobot is geen heilige tool, alleen al omdat deze enkel bepaald gearlevel simmed. Dus voor die Class + Gearlevel zijn ze vrij redelijk correct. Als je echter een class hebt waarbij per gear lvl de scale factors flink veranderen dan zal Mrrobot idd niet altijd goed zijn als je de default settings gebruikt, echter dit zal met wowreforge of andere tools niet anders zijn.

Het beste is dan ook altijd om je eigen char goed te simcraften en dan pas met tools als wowreforge of MrRobot aan de gang te gaan. En na iedere aanpassing altijd opnieuw te simcraften om te checken of de wijziging idd opleverd wat je wilde (ook qua scale factors) en altijd goed je haste caps invullen bij WoWreforge/MrRobot.

@Brainscrewer, die hunter heeft w.s. wel gelijk dat de turtles een dpsloss is, dat is namelijk voor alle ranged zo denk ik. Ze zijn namelijk behoorlijk irritant, ik verloor daar op mijn enige kill ook veel dps t.o.v. de melee die alleen Bats aan het cleaven zijn en de boss aant dpssen. Wat mij echter wel opviel in onze kill was dat de DPS loss voor Hunters en Warlocks een stuk lager was dan die van andere casters omdat Locks en Hunters vol door kunnen dpssen wanneer ze moeten lopen, waar andere casters toch een stukje meer dps verliezen.

[ Voor 28% gewijzigd door Dennism op 04-04-2013 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
Woop, super raid avond gehad! Alle bosses hebben we gedaan met 2 heals (holy pala (ik), resto shaman). Gevolg was op alle bosses behalve horridon gewoon een ranking gehaald waarbij zelfs rank 6 op primordius (rank 1 van alle paladins). Ben toch wel een beetje trots :P ondanks dat healen niet om de hps gaat.

World of logs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

deTwisj schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 00:11:
Woop, super raid avond gehad! Alle bosses hebben we gedaan met 2 heals (holy pala (ik), resto shaman). Gevolg was op alle bosses behalve horridon gewoon een ranking gehaald waarbij zelfs rank 6 op primordius (rank 1 van alle paladins). Ben toch wel een beetje trots :P ondanks dat healen niet om de hps gaat.

World of logs
Als je zoveel hps haalt dan zijn er behoorlijk wat mensen die onnodige damage nemen :P.

Vanavond ook Ji-Kun Heroic 10 man down. Best een makkelijk gevecht, maar sommige mensen hadden nog moeite met de nesten. Dus het duurde nog iets te lang :X.
Zondag maar wat tries op Iron Qon Heroic doen :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Wij hadden vandaag ook een leuke raid, eerst Terrace gedaan omdat we wat nieuwe lui mee hadden.

Protectors elite down als normaal down in 1 try, Tsulong eerste try een wipe, wat we vreemd vonden omdat eigenlijk alles goed ging, alleen de nieuwe healer healde wat minder dan de rest maar toch een 4% enrage wipe. Try erna een clean kill.

Daarna Lei shi ook een gewone one shot.
Daarna begon de pret, een van de healers moest dps, maar onze normale healer met een redelijke dps OS was al dps voor de hele raid omdat een vaste dps niet kon en de andere healers hebben niet echt een goede OS (2x tank en een 1x een shadow OS die niet geared is).

Shadow dus toch DPS gegaan, en al vrij snel een wipe omdat de Add niet snel genoeg down ging, try erna weer een wipe om dezelfde reden. Ff controle gedaan en de shadow DPS deed inderdaad maar weining DPS, maar met de 10% nerf zou het toch voldoende moeten zijn. Daarna sha gechecked, hmm geen debuff. Bleek dat de nieuwe healer aan de start van de instance met die jinyu dude gepraat had van de Debuff, en we dus al de hele avond zonder debuff bezig waren. ff de instance gereset en toen was de buff weer terug, daarna ook een makkelijke kill, mogelijk mede omdat een healer een DC had en we ff een normale DPS in de plaats hadden genomen en de SP weer lieten healen.

Lollig was wel dat ik door de switch naar normal zonder debuff zowaar een ranking haalde op lei shi, en onze monk tank ook.

Daarna naar ToT en een record kill daar op Jin'Rokh, helaas te weining tijd voor Horridon tries + trash dus ook nog maar even empress gekilled omdat we toch nog een 5/6 save hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:01
Ik weet niet of dit toegestaan is maar ik ben op zoek naar een raidguild .
Op dit moment zit ik op ravencrest maar ik wil ook best graag weg .
Ik speel een resto druid met ilvl 511 , verder uitleg kan ik in een nette applicatie opgeven.
Weet iemand een guild die op zoek is , wowprogress helpt ook niet echt .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
Jerry schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 00:31:
[...]

Als je zoveel hps haalt dan zijn er behoorlijk wat mensen die onnodige damage nemen :P.

Vanavond ook Ji-Kun Heroic 10 man down. Best een makkelijk gevecht, maar sommige mensen hadden nog moeite met de nesten. Dus het duurde nog iets te lang :X.
Zondag maar wat tries op Iron Qon Heroic doen :).
Zonder mijn lieve raidertjes had ik het nooit gehaald natuurlijk <3

Komt misschien ook doordat op bijvoorbeeld Ji-Kun de meeste nog in een 3 healer mindset speelden ("ik moet pools absorberen!") terwijl ik alleen op het main platform zat. Bij Jinrokh was de andere healer halverwege dood dus heb ik de helft van het gevecht alleen mogen healen. Bij Primordius weet ik het eerlijk gezegd niet waarom er zoveel schade gepakt werd. Ik vermoed dat het kwam omdat we die dag 4 melee hadden dus veel damage omdat die op een kluitje staan. De overige gevechten waren volgens mij meer wegens heal snipes (mijn instant casts > resto shamans casttime). Ik moet zowiezo nog eens de logs onder de loep nemen om te kijken waar wat fout ging.

edit: nog even Primordius logs bekeken. We hadden gewoon pech met de evolutions. Zo'n beetje het heel gevecht lang Ventral Sacs wat de meeste dps doet over de hele groep gezien maar is niet zo heel gevaarlijk. Daarnaast ongeveer de helft van het gevecht Acidic Explosion erbij die zo te zien ranged prefereerd over melee (en verdacht veel op mijn smoel was gegooid!, l2move noob pala :P).

[ Voor 14% gewijzigd door deTwisj op 05-04-2013 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Laatst online: 15-04-2024
Joepie gisteren nog eens Tot normal ingemogen met guild, ze hebben al 10 vaste raiders en ik sta eigenlijk altijd op reserve lijst maar omdat iemand wat later was mocht ik eerste 3 bosses mee. En 522 gloves mogen ontvangen. Heb niet altijd de tijd om mee te kunnen met raids maar toch wel fun als je af en toe eens mee mag. Verder ook nog trinket van shado-pan assault gekocht en wonder wel dropte galleon eens nuttige loot een 496 helm (zat nog met 483 lfr) en dus in 1 avond van 493 naar 499ilvl. Hopelijk kan ik volgende week al een poging doen naar 2set bonus T15 dan kan haste cap voor shadow priest overboord gegooit worden en wordt zelfs mastery belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Laatst online: 05-03 12:59
Negaiido schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 02:18:
Ik weet niet of dit toegestaan is maar ik ben op zoek naar een raidguild .
Op dit moment zit ik op ravencrest maar ik wil ook best graag weg .
Ik speel een resto druid met ilvl 511 , verder uitleg kan ik in een nette applicatie opgeven.
Weet iemand een guild die op zoek is , wowprogress helpt ook niet echt .
Als je het geen probleem vind om te server migraten dan ben je bij ons welkom. DM voor meer info.

Dan nog even een status updateje van woensdag en donderdag.

woensdag: door gebrek aan healers met een paar man de LFR ingegaan, onze 2 guild tanks (Blood DK, en ikzelf als prot warr), een melee DPS (Frost DK) en een healer (Monk). Naar de nieuwe wing die open was gegaan. Als guild hadden we al het een en ander gedaan op de eerste baas van die wing dus konden we dat goed uitleggen. eerste 2 wipes nog wel 90% van de andere spelers dood, maar bij de 3rde poging ging het al beter met ongeveer de helft van de raid nog in leven bij de start van de paarse fase. De 4rde poging ging gewoon goed met 18 man in leven en na wat battle resses konden we het gevecht afmaken. Eindscore: geen loot maar wel de recount gewonnen:

nr1. onze frost DK
nr2. onze blood DK
nr3. ik op prot warr
nr4. onze monk
nr5-22. de rest van LFR :-)

de 2de baas in de wing ging gewoon makkelijk neer (wel enrage) zonder ook maar iets aan tactics te doen, recount plaatje zag er weer hetzelfde uit als bij de eerste baas.

de laatste boss was nog even lastig om de pull goed te krijgen, dit kostte ook een paar wipes uiteindelijk, maar op poging 4 of 5 was het raak en kwamen we het "lastige" stuk voorbij (de large anime's) daarna was het op het gemakje de baas slopen.

Donderdag: weer normale raid, we hadden op woensdag nog de eerste baas neergehaald in Tot, op donderdag met een half zieke groep weer terug naar binnen, en in ieder geval het meeste gecleared wat op farm staat. Toen we bij Jin-kun aankwamen hadden we wat last van lag en dc's dus daar na 2 wipes de raid gecalled. Zondag gaat deze wel neer en dan kunnen we weer verder op progress.

[ Voor 61% gewijzigd door DrFlash op 05-04-2013 09:26 ]

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Ik heb gister ook de eerste 2 delen LFR gedaan van ToT. Samen met onze lock... No way dat ik die gast bij hou man. Wel elk gevecht met een flinke marge nummer 1 en 2, maar onderling verschil was groot!

Horridon bijvoorbeeld. Ik zat op 190k dps, hij op 245k. Zin'Rokh, ik op 155k hij op 185k dps... Destro is koning, of ik doe gewoon iets niet helemaal goed (hij heeft wel ongeveer 10 ilevel meer though)

Zit nu al op 6 buffs voor de eerste baas LFR ToT deel 3 trouwens... Elke keer een mannetje of 10-15 door bij de maze werkt niet echt :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 14-09 17:51
Eindelijk de laatste pet (Anubisath Idol) v/d raiding with leashes achievement mogen looten, nu hoef ik nooit meer AQ40 in te duiken /yay!

Op het AH stond ie de laatste weken voor 3 tot 6000 gold, wat veel te veel is imho.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

hulkie schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 10:51:
Ik heb gister ook de eerste 2 delen LFR gedaan van ToT. Samen met onze lock... No way dat ik die gast bij hou man. Wel elk gevecht met een flinke marge nummer 1 en 2, maar onderling verschil was groot!

Horridon bijvoorbeeld. Ik zat op 190k dps, hij op 245k. Zin'Rokh, ik op 155k hij op 185k dps... Destro is koning, of ik doe gewoon iets niet helemaal goed (hij heeft wel ongeveer 10 ilevel meer though)

Zit nu al op 6 buffs voor de eerste baas LFR ToT deel 3 trouwens... Elke keer een mannetje of 10-15 door bij de maze werkt niet echt :S
damn,welke ilvl zitten jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-09 13:51
DK bijna 90.. Aankomende dagen amper tijd om te spelen helaasss.. Zondag in de middag werken, hopen misschien 's ochtends/ 's avonds 90 te dingen.. Dan kan het farmen (BG's) beginnen.. Wachten tot m'n broer ( 87 druid) 90 dingt. Met een beetje geluk nog een aantal kameraden van m'n oude server (Bronze Dragonflight) meekrijgen. BDF is zo dood als maar kan. Heb wel hoge verwachtingen van Draenor-H :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
mrsar schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 11:02:
[...]

damn,welke ilvl zitten jullie?
Ik zit nu op 506, hij volgens mij op 514... In LFR is het wel een stuk makkelijker dan in 10man normal om zulke getallen te halen 8) Al doet hij het vaak goed op WoL. Onze raid van woensdag was ook goed voor een aantal rankings voor hem. (Voor mij nog niet, maar wie weet komt dat nog!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

hulkie schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 11:20:
[...]

Ik zit nu op 506, hij volgens mij op 514... In LFR is het wel een stuk makkelijker dan in 10man normal om zulke getallen te halen 8) Al doet hij het vaak goed op WoL. Onze raid van woensdag was ook goed voor een aantal rankings voor hem. (Voor mij nog niet, maar wie weet komt dat nog!)
Ben benieuwd wat ik ga doen in LFR nu dan :P zat gisteren in een dungeon HC op 110-115k geloof ik, zit op ilvl 495 ofzo (ook destro dus ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Mijn warlock ook maar eens naar destro gezet maar moet daar echt even wat research voor doen.
Burning embers etc. opbouwen ....eeeuuhhh ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

Carthrax schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 11:37:
Mijn warlock ook maar eens naar destro gezet maar moet daar echt even wat research voor doen.
Burning embers etc. opbouwen ....eeeuuhhh ...
Ik heb echt letterlijk altijd destro gespeelt :P ik heb juist meer moeite met affliction bijvoorbeeld :P
opbouwen van BE is redelijk simpel (meer dan 2 mobs+RoF = instant fill bijna) daarover hoef je je bijna geen zorgen te maken,wat het belangrijkste is wanneer je het gebruikt ;) (en dat het langzaam ook weer verdwijnt als je het niet gebruikt/aanvult)

een goed voorbeeld was bv bij Elegon,als die electroballen naar de zijkaant komen (geen ide meer hoe ze heten) vanaf een punt ging ik dan mijn BE opsparen zodat ik die dingen bijna kon oneshotten met mijn Chaos Bolt,waardoor ik bijna direct 1 van de anderen kon helpen met die van hun.

nee,opbouwen is het probleem niet,het goed besteden zeker wel :)

(huidige hoogste dps van CB zit rond de 760k geloof ik :+ ,100% crit he :P )

[ Voor 4% gewijzigd door mrsar op 05-04-2013 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
de basics zijn heel simpel, houd immolate up, houd als je kan (ook single target) RoF up, gebruik conflag op cooldown, (behalve als je erna een CB gaat casten, doe dan de CB eerst), chaosbolt alsd je bijna 4 embers hebt je wil namelijk niet ember capped zijn, filler incinerate, gebruik al je backdraft charges voor incinerate, niet voor chaosbolt.

Uitzondering hierop zijn dark soul en andere grote procs (vooral Int of Crit procs). Probeer altijd Darksoul te samen te gebruiken met 3-4 embers voor de beste damage. Verder zijn Int procs en andere crit procs ook goed om de damage van CB's te verhogen, probeer tijds zulke procs dus altijd een of meerdere CB's te casten, tenzij Darksoul bijna van CD is.

Na 20% veranders de rotatie in zoverre dat je geen CB's meer cast, maar je embers gebruikt voor Shadowburn. Ook hier geldt hetzelfde wanneer mogelijk probeer je embers te burnen tijdens een Darksoul of andere procs (enkel mogelijke haste procs hebben geen invloed op Shadowburn).

Dit is zo'n beetje de single target rotatie.

Voor 2 targets zie single target maar maak slim gebruik van Havoc.

Bij veel targets, RoF > FnB Immo > FnB conflag > FnB incinerate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Gisteren even snel Terrace raid gedaan. Paar maanden terug elke week coin gebruikt om dat wapen te krijgen in LFR en nooit gekregen. Nu binnen 4 dagen 3 x Shinka normal gewonnen :p Tja...

Ook LFR deel 2 gedaan met paar guildies. Iets van 5% wipe op die hoofden omdat tot 3x toe de raid werd opgeblazen met die fire debuff... En al die malloten die er dan gewoon in blijven staan :S Daarna het gebruikelijke gestuntel bij de slakken :) Vogel was een 1% wipe... Zo frustrerend :p Tweede poging was gelukkig wel enigszins ok. Guildmaster / raidleader was ook mee en wilde me inhalen qua dps op de laatste boss. Hij kwam zowaar in de buurt, al had ik nog een heroism met volle cds te gaan, dus pally power wint dan toch wel, maar gewoon omdat het kan even snel Hand of Protection op hem gedaan tijdens heroism :+ Toen was ik ineens heel ruim top dps :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Onze Ji-Kun 10 man Heroic kill video:

Er zijn altijd dingen die je beter had kunnen doen als je jezelf terug kijkt :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
*zucht*
Zit je een uur te wachten op een invite vanuit het LFD systeem, kom je in een groep terecht die de dungeon net klaar heeft. :/ Blizzard, je systeem klopt niet.

Op zo'n moment heb ik dan ook gelijk geen zin meer in dungeons. Dat is nog het ergste.

[ Voor 21% gewijzigd door Zeror op 06-04-2013 10:12 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Zeror schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 10:06:
*zucht*
Zit je een uur te wachten op een invite vanuit het LFD systeem, kom je in een groep terecht die de dungeon net klaar heeft. :/ Blizzard, je systeem klopt niet.

Op zo'n moment heb ik dan ook gelijk geen zin meer in dungeons. Dat is nog het ergste.
Had gisteren hetzelfde met LFR. Sta je 30 minuten in de que voor Terrace, popt eindelijk het scherm, maak je eventjes je laatste mob af en accept. Hebben ze de boss al gepulled. Zag aan de debuffs dat het de Sha was dus en dat ze niet zouden wipen. Dus ik leave de groep maar. Krijg je de 30 minuten deserter debuff. Grrrrr. Kan je eerst wachten tot dat weg is en kan je weer achteraan sluiten.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Laatst online: 03:38
*zucht*

Een uur voor een dungeon? Whoa, dat zijn nog eens lange queues. De langste die ik meegemaakt heb is ongeveer een half uur. Doogaans is het als dps zelfs maar een kwartier wachten en als tank insta runs. Ik heb bij de lange queues meestal een verse dungeon te pakken en met hele korte queues een halve of laatste boss.

Gisteren mijn Warlock 90 gemaakt en een LFD gedaan. Ik kreeg geklaag over mijn dps, terwijl ik met mijn questgreens nog rond de 30K zat. Vond ik niet zo slecht voor een fresh 90.
De klacht kwam van de healer, dus dat vertaal ik als een healer die het niet lang genoeg kan bijhouden. De healer was aan het einde van een bossfight ook OOM. Da's lang geleden dat ik dat gezien heb.

Maar goed. 7 lvl90's en die andere 4 wachten nog maar even. Ik kan geen quest meer zien, voorlopig.

[ Voor 3% gewijzigd door Poops_McGhee op 06-04-2013 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

*zucht*

Voornaamste reden dat ik als tank queue :) die wachttijden wel zo zat voor DPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Zertaxka schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 10:43:
[...]

Had gisteren hetzelfde met LFR. Sta je 30 minuten in de que voor Terrace, popt eindelijk het scherm, maak je eventjes je laatste mob af en accept. Hebben ze de boss al gepulled. Zag aan de debuffs dat het de Sha was dus en dat ze niet zouden wipen. Dus ik leave de groep maar. Krijg je de 30 minuten deserter debuff. Grrrrr. Kan je eerst wachten tot dat weg is en kan je weer achteraan sluiten.
Op zo'n moment kan je beter blijven, je krijgt je loot/gold gewoon als je blijft en bij je volgende queue krijg je priority op een fresh run, als je een in progress run afmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Dennism schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 13:41:
[...]

Op zo'n moment kan je beter blijven, je krijgt je loot/gold gewoon als je blijft en bij je volgende queue krijg je priority op een fresh run, als je een in progress run afmaakt.
Volgens mij niet hoor.... Loot krijg je niet als je niet in de instance zat..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Laatst online: 02-09 01:08
Je krijgt wel loot als je niet in de instance zit, maar dan moet je wel in die instance de boss getagged hebben (dus iemand healen die de boss heeft aangevallen, of zelf de boss aanvallen).
Als je dus gedurende een bossfight disconnect en de boss wordt gekilled terwijl je offline bent, krijg je wel je loot/valor. Als je een raid joined waar je dus niet de instance in kan omdat de boss all gepulled is krijg je geen killcredit op de bosskill en dus ook geen loot/valor, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Sabrac schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 12:09:
[...]

Voornaamste reden dat ik als tank queue :) die wachttijden wel zo zat voor DPS
Mage of Hunter hier. Ik zit dus vast aan dps. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Krukar schreef op zondag 07 april 2013 @ 12:45:
Je krijgt wel loot als je niet in de instance zit, maar dan moet je wel in die instance de boss getagged hebben (dus iemand healen die de boss heeft aangevallen, of zelf de boss aanvallen).
Als je dus gedurende een bossfight disconnect en de boss wordt gekilled terwijl je offline bent, krijg je wel je loot/valor. Als je een raid joined waar je dus niet de instance in kan omdat de boss all gepulled is krijg je geen killcredit op de bosskill en dus ook geen loot/valor, helaas.
Dat bedoelde ik..Btw gister voor het eert op mijn horde shammy een MSV run gedaan... healen gaat prima in mijn PVP setje .. elemental is echter DRAMA! haha mijn dps was echt schandalig laag..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Krukar schreef op zondag 07 april 2013 @ 12:45:
Dit hoeft niet btw, Ik heb het zelf gehad op mijn druid, tenzij blizz dit aangepast heeft want dit was in MSV in oktober/november,. Ik kreeg ook een in progress queue, destijds kon je dat nog zien. accepteerde em, terwijl ik net binnen was werd garajal gepulled waarop ik direct wegging met het idee dat ik geen loot zou krijgen, zonder dicht genoeg bij de boss te komen, ik stond nog op het platform van Feng toen ik de grp verliet.

Paar minuten later wilde ik weer queuen en zag ik ineens dat ik loot locked was op de 3de boss, ik check mijn mail, en daar zat een shoulder piece in welke gedropt wordt door de 3de boss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0ut84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-09 09:56
Jerry schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 16:00:
Onze Ji-Kun 10 man Heroic kill video:

[video]

Er zijn altijd dingen die je beter had kunnen doen als je jezelf terug kijkt :P.
Strakke UI :) welke mods gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

sc0ut84 schreef op zondag 07 april 2013 @ 19:19:
[...]

Strakke UI :) welke mods gebruik je?
SUF, Grid, Weakauras, Sexymap, Bartender, Chatter, Raven, Skada, Adibags, Clique, Masque, Quartz, BigWigs, TidyPlates + ThreatPlates.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 06:01
Mijn warlock weer opgepakt, stond nog in de season 12 blue's. Kon je nog best op meekomen eigenlijk, maar met de wapens die nu te verkrijgen zijn gaat het helemaal hard in normale bg's.
Heb momenteel 1950 cp's staan, klaar voor volgende week. Dan weer arena's doen en dan hebben we genoeg cp's voor de chest + shoulders. Gaat een degelijke upgrade zijn komende vanaf deze 458 items. Gaat best wel lekker, warlock is nog altijd fun! (al lijken mages en warriors ook weer of nog steeds leuk om te pvpen) :)

Is er trouwens nog een leuke guild op Sylvanas (alliance)? Voornamelijk PvP gezien die RBG's doet en WPVP?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Gister weer een ramp raid. Mage was een uur te laat. Ruim 1,5 uur verknald aan de council door domme fouten. Uiteindelijk slechts een uur kunnen oefenen op tortos. Tot 40% gekomen.

Volgende week word ook lastig op beide dagen ontbreekt een healer.

Wel de trinket van de council gewonnen met coin. En legs gekocht met VP.

[ Voor 13% gewijzigd door Sabrac op 08-04-2013 08:37 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.