sabriel schreef op woensdag 03 april 2013 @ 09:05:
* dagboek *
Zelf niet veel kunnen doen door werk.
Guild heeft iig 11/12 down in ToT, maar motivatie voor mij nu ver te zoeken.
Het enigste wat ik hoor is : veel magic damage dus gaan liever voor paladin/monk ivm zelfhealing.
Ben ik nu de enigste warrior tank die zich onnodig voelt in ToT, want bijna elk gevecht in ToTis magic based. En omdat monks en paladin beter zijn met magic (en betere zelh-healing abilities), sta ik elke keer aan de kant.
* einde dagboek *
Hmm? Zo even uit het hoofdje.
Jinrokh doet vnl melee en een raid wide lightning storm waarbij je (op normal) doet stacken. Z'n tank debuff word geminimaliseerd door tankswitches.
Horridon doet vnl melee en triple puncture, adds doen vnl melee en hun speciale abilities maar dat is niet het gros van de schade (tenzij je niet kunt dispellen/interrupten).
Council heeft redelijk veel magic damage mede dankzij de frost debuff/dot.
Tortos doet vnl melee en bite op tank, bats doen melee(?), quake is physical %-based damage enkel rockfall is magic damage (en furious breath, maar die interrupt je)
Megaera is veel magic damage maar daar is het meeste van raidwide enkel de fire head doet een dot op de tank wat wel voor de nodige schade zorgt.
Ji-kun caw is physical, quills is physical, talon rake is physical en infected wounds is magic damage (is een dot).
Durumu hard stare is physical net als de bleed die je ervan krijgt. de rest is zo'n beetje magic damage die min of meer raidwide is.
Primordius doet vnl melee, een physical frontal cone (primordial strike) en een stacking magic damage dot (malformed blood) daarnaast doet hij verscheidene magic damage abilities gebaseerd op zn huidige 3 evoluties.
Dark Animus doet heel veel melee damage en daarnaast magic damage op z'n abilities.
Iron Qon doet melee, physical damage bleed en daarnaast magic damage op z'n abilities (behalve de laaste fase welke weer physical damage is met fist smash).
Verder dan dat zijn we in onze guild nog niet gekomen. Maar om nou te zeggen dat ToT voor een tank voornamelijk magic damage is vind ik een beetje ver gaan. Het zijn juist de tanks die het meeste aan physical damage happen waarbij de abilities (die random target of raidwide zijn) vaak magic damage doen.