Heeft er iemand een scroll of resurrection voor me?
Dankje wel mrsar
Dankje wel mrsar
[ Voor 19% gewijzigd door EgoH op 27-03-2013 13:12 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 19% gewijzigd door EgoH op 27-03-2013 13:12 ]
[ Voor 83% gewijzigd door mrsar op 27-03-2013 13:11 ]
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Ik stop regelmatig met spelen voor soms een korte en soms een langere periode, maar ik kom altijd weer terug en vaak voor een langere periode dan dat ik gestopt ben met spelen.Santho schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 11:31:
[...]
Helemaal stoppen is niks aan. Geloof me!
Ik ben al ruim 2 jaar gestopt met WoW spelen en ik mis het nog regelmatig (teveel andere verplichtingen om te kunnen spelen)![]()
Ik lees dit topic om nog een beetje te kunnen meegenieten!
Vermoed dat 90% van alle 'active' spelers wel eens een aantal weken al gestopt is met spelen maar uiteindelijk terug keert naar de game.detheavn schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 16:55:
Ik ben ooit gestopt met betalen, maar heb uiteindelijk weer verlengd voor m'n game-time af liep. Speel sinds korean beta, maar heb de eerste 2 weken van de release niet mee kunnen maken vanwege gebrek aan centjes door werkloosheid
Het heeft me tot nu toe wel goed beziggehouden, altijd wel iets te doen geweest
[ Voor 5% gewijzigd door Grompie op 27-03-2013 17:05 ]
Verwijderd
Altijd een moeilijke stap! Ik hoop dat je het naar je zin hebt in je nieuwe guild en wat meer plezier krijgt in WoWhulkie schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 11:20:
Zo, met pijn in mijn hart heb ik de knoop doorgehakt. Ik ga een andere guild joinen…
Sinds de patch ben ik slechts 2 raids meegeweest met de guild. Vakanties en real-life zaken kwamen hard door mijn attendance heen banjeren… Sowieso kan ik altijd maar 2 v/d 3 dagen raiden en dat zit me eigenlijk ook niet lekker.
Afgelopen tijd zijn een paar goede maatjes van me gestopt met spelen en nieuwe aanwas is zeer schaars en niet altijd van het niveau van de oude raiders (qua skills en gezelligheid).
Ik ben nu al 3 dagen thuis en heb eigenlijk helemaal geen behoefte gehad om in te loggen. Dus, of stoppen, of een nieuwe impuls aan wow geven. Ik heb een guildje gevonden dat slechts 2 avonden per week raid, en toch redelijk succesvol is, ik hoop dat het wat is. Zo niet, dan moet ik maar social worden of stoppen met wow.
Wel echt zonde dat het zover is gekomen, ga een aantal mensen echt missen. Hoop dat ze als guild succesvol zullen doorgaan, en dat ik de lol in het spelletje weer wat meer terug krijg. Lijkt me ook wel weer even lekker om als raider zonder neventaken (GM/ raidleader/ recruiter) te kunnen spelen.
Ik ben iets van 2 jaar gestopt, heb heel wotlk gemist, maar uiteindelijk toch weer begonnen,nu druk met al man chars levelen en recepten sparen, houdt je ook wel bezigGrompie schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 17:04:
[...]
Vermoed dat 90% van alle 'active' spelers wel eens een aantal weken al gestopt is met spelen maar uiteindelijk terug keert naar de game.
Zelf ook al enkele keren een paar weken gestopt maar was telkens na een maand terug, meestal speel ik dan toch andere games tot ik ze beu ben en keer terug naar wow. Het gaat na een tijdje soms vervelen maar na een break vraag ik me telkens terug af waarom ik in godsnaam gestopt ben
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
AMD 3700x | Asus RTX 2080 OC | ROG Strix x570-F Gaming | Corsair 16GB @ 3200 | Honda CBR600F4 | Canon 650D | Canon 18-55mm | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300mm
[ Voor 10% gewijzigd door Sabrac op 28-03-2013 09:39 ]
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
IntToStr schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 09:47:
Wij zijn ook weer vrolijk op pad geweest. Eerste boss one-shot, tweede 1 wipe en daarna alsnog een kill. Deze keer bijna voor enrageWat lopen proberen op Council en dat viel niet tegen. Daar verwacht ik geen tientallen wipes op.
Zelf de "random stat" bracers gewonnen en nu op ilvl 503 aangekomen. Het wordt nog wel eens wat ooit
We kwamen op de brug een groot uitroepteken tegen. Blijkbaar een raid quest. Was nog best een irritante mini boss als je van te voren de tactics niet weetUiteindelijk hebben we er allemaal 25 gold voor gekregen
Nou bedankt he!
En opnieuw maar 2 mensen van de ~15 die iets winnen met hun coin. Schiet niet echt op zo. Zelf nog steeds helemaal niets gewonnen in LFR of met coins.
Wij zetten een aantal mensen vast op Sul en de rest gewoon op de empowered boss. Waren pas een paar tries om uit te zoeken hoeveel we op Sul konden zetten. Laatste try kwamen we al tot ongeveer halverwege als ik me niet vergis. Living sands zorgde toen voor een wipe.Sabrac schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 10:15:
[...]
Hoe pakken jullie de council aan trouwens? Bij ons leek het stacken van de bosses het gevecht echt heel simpel te maken.
Bats is met name een kwestie van voldoende aggro als ze spawnen. Tank ze in melee range van Tortos, zodat melee cleaves ook hun werk kunnen doen. Samen met Shell Concussion zullen ze zeker down zijn voor de volgende Quake Stomp. Zo niet, defensive cooldown(s).Sabrac schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 10:15:
[...]
![]()
De brug quest hadden wij ook.. wat een rotding. Hoop dat we deze niet weer krijgen.
Hoe pakken jullie de council aan trouwens? Bij ons leek het stacken van de bosses het gevecht echt heel simpel te maken.
Iemand trouwens nog adviesvoor tortos bat tanken?
Zondag ga ik deze waars tanken. Maar als ik onder de 350k kom dan healen die beesten
Een stomp zorgt ervoor dat ik op 320k uitkom. Misschien de paladin op de adds en ik op de boss? Maar goed dan heb je snapping bite wat mn hp weer doet verdwijnen.
Misschien voor die avond mn gear maar enchanten voor tanken... ook de pala zal onder de 350k komen na een stomp.
Kwestie van de bats tussen de stomps door killen dan maar
Ja op 10 man houden we onze dk ook op sul... en beide tanks hitten sul.IntToStr schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 10:24:
[...]
Wij zetten een aantal mensen vast op Sul en de rest gewoon op de empowered boss. Waren pas een paar tries om uit te zoeken hoeveel we op Sul konden zetten. Laatste try kwamen we al tot ongeveer halverwege als ik me niet vergis. Living sands zorgde toen voor een wipe.
Maar krijg je met stacken niet problemen met de add van de priestess? Of hoop je dan maar dat die rollende idioot toevallig aan de andere kant is aangekomen?
Vrij chaotisch gevecht, maar een stuk duidelijk nu ik het op normal heb gezien ipv LFR
[ Voor 10% gewijzigd door Sabrac op 28-03-2013 10:44 ]
Gister heb ik hem relatief makkelijk om gekregen door de mêlee altijd op Sul te laten, ik en andere mage de spirits te laten pakken als die spawnen en verder alle ranged dps op de empowered add te laten knallen. Mar stond als enige buiten de groep om de spirits een stuk te laten lopen, de overige bosses zoveel mogelijk bij elkaar om te kunnen cleaven. Lukte prima met een ilevel 483 tankje… Hoorde dat ze elke 10 stacks van (x?) een tankswap deden.IntToStr schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 10:24:
[...]
Wij zetten een aantal mensen vast op Sul en de rest gewoon op de empowered boss. Waren pas een paar tries om uit te zoeken hoeveel we op Sul konden zetten. Laatste try kwamen we al tot ongeveer halverwege als ik me niet vergis. Living sands zorgde toen voor een wipe.
Maar krijg je met stacken niet problemen met de add van de priestess? Of hoop je dan maar dat die rollende idioot toevallig aan de andere kant is aangekomen?
Vrij chaotisch gevecht, maar een stuk duidelijk nu ik het op normal heb gezien ipv LFR
Voor frost zijn Volatile Talisman of the Shado-Pan Assault en Relic of Yu'lon volgens mij BiS tot de latere raid trinkets. Ja, een kortere haste proc uptime dan Essence of Terror, maar de +haste, +int en kortere ICD (45s versus 105s) maken dat zeker goed. Geen idee of het voor fire ook een goede trinket is, 10s proc uptime lijkt me wat lastig met Combustion en Ignite.hulkie schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 12:54:
Dus.... de items die je voor VP kunt krijgen heb ik net even bekeken... Zit vooral veel mastery spul bij, op de pants na (ben nog 2/3 friendly). Wat is nou handig om te nemen als frost (en later fire) mage?
Hoe goed is die trinket nou eigenlijk? Ik heb de normal ToeS trinket (met haste) en een geupgrade DMF trinket (484). Ik kan op de gebruikelijke plekken eigenlijk barweinig vinden over het gearen in 5.2
Alvast bedankt voor jullie hulp trouwens!
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2013 15:47 ]
Oh crap, ik wilde ook de 522 boots voor mezelf gaan maken, maar op onze realm zijn er uberhaupt maar iets van 10 raid groepen, waarvan maar 5 verder dan de 3e boss of zo. Dat gaat inderdaad dus nog wel even duren danDeadsy schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 15:52:
Vandaag mijn BS CD gebruikt en ik leerde om Haunted Steel Treads te maken ilvl522 plate boots.
Ik blij dat ik eindelijk iets leer dat ik kan verkopen en toen zag ik de mats.
http://www.wowhead.com/item=94265/haunted-steel-treads
6 Haunted Spirits.
Veel info erover op wowhead is nog van PTR dus ik weet niet of het klopt maar volgens wowhead is het geen 100% resultaat van dissen en krijg je het niet als je LFR en VP epics dissed. Dus het zal denk ik een flinke tijd duren voor Haunted Spirits op AH te koop zijn.
Pet batlles zijn verslavend... vooral het vangen van de wild pets.... Denk je ze bijna allemaal te hebben (zomer pet nog niet) doen ze er weer nieuwe bij....... Blizz knows.... en wij trappen er weer keihard in ^^Carthrax schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 09:43:
Gisteren alleen maar bezig geweest met pet battles, wel een uur in de LFR queue gehangen maar voor de rest alleen maar pet battles....moet meer pet battles doen!!!
Bijna mijn team op level 25, allemaal tegelijk naar 25 dus de hardcore manier om ze te levelen
Alleen bij bepaalde trainers heb ik wat uit mijn team gewisseld maar voor de rest alleen met mijn kleine pandaren monk, mijn singing sunflower en pterrordax hatchling.
Geweldig team maar heeft wel lang geduurd om ook maar in de buurt van 25 te komen maar vanavond is het dan tijd voor mijn hatchling om de 25 aan te tikken.
Zodra ze 25 zijn is het tijd om een complete verzamel woede aanval te krijgen en Azeroth te temmen!
En te zeggen dat ze in 5.3 nog meer pets gaan toevoegen aan oude raidsPoops_McGhee schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 19:14:
[...]
Pet batlles zijn verslavend... vooral het vangen van de wild pets.... Denk je ze bijna allemaal te hebben (zomer pet nog niet) doen ze er weer nieuwe bij....... Blizz knows.... en wij trappen er weer keihard in ^^
[ Voor 24% gewijzigd door Kapoen op 29-03-2013 09:45 ]
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Gisteren mijn team allemaal op 25 gekregen dus nu is het tijd om serieus pets te gaan hunten.Kapoen schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 09:44:
[...]
En te zeggen dat ze in 5.3 nog meer pets gaan toevoegen aan oude raids
Als ik mij niet vergis zijn Karazhan, SSC en TK aan de beurt... dus happy hunting!
Overigens ontbreek ik van de huidige raid pets alleen nog maar de Anubisath nogiets... die dropped van de twin emps in AQ40. Na tig pogingen op verschillende chars heb ik er nog steeds geen zien droppen, en nu ben ik die raid zodanig beu dat ik waarschijnlijk veel te veel ga moeten lappen op het AH spijtig genoeg...
Ik weet natuurlijk niet hoe het zit op jouw realm AH, maar op Turalyon alliance zijn de MC/BWL pets redelijk goedkoop (< 100g/stuk op bepaalde momenten van de dag). Alleen die van AQ40 kosten wat jammer genoeg...Carthrax schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 10:16:
[...]
Gisteren mijn team allemaal op 25 gekregen dus nu is het tijd om serieus pets te gaan hunten.
Ik had uit MC en BWL al een pet maar nog wel een paar runs nodig voor de rest. Gotta catch em all!
MC pets had ik alle 3 in 1 run, Naxx pets mis ik er nog 1 van. De rest heb ik dacht ik wel. Tenminste.... for now.Carthrax schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 10:16:
[...]
Gisteren mijn team allemaal op 25 gekregen dus nu is het tijd om serieus pets te gaan hunten.
Ik had uit MC en BWL al een pet maar nog wel een paar runs nodig voor de rest. Gotta catch em all!
[ Voor 11% gewijzigd door wouter.dk op 29-03-2013 12:37 ]
Capped op 4k toevallig?Predje schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 12:11:
Iemand een idee waarom ik geen JP meer krijg in instances?
Dacht gister ff lekker wat JP te grinden voor heirlooms op mijn warrior... einde van de avond 0 erbij!!
Nope.. ~2100JPEelcoB schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 12:21:
[...]
Capped op 4k toevallig?
Had zojuist een mazzeltje, pattern voor de bottomless bag in de ah voor 155gNiet dat ie nog heel nuttig is, maar omdat ie zo uber rare is....
Vreemd, niet toevallig de weekly cap al overschreden, al lijkt dat me sterk gezien de reset van woensdag. Niet toevallig te lage instaces gedaan? Zou het anders ook niet direct weten. Heb het zelf nog niet eerder meegemaakt.
JP hebben geen weekly cap.. alleen 4000 max.EelcoB schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 12:31:
[...]
Vreemd, niet toevallig de weekly cap al overschreden, al lijkt dat me sterk gezien de reset van woensdag. Niet toevallig te lage instaces gedaan? Zou het anders ook niet direct weten. Heb het zelf nog niet eerder meegemaakt.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Met frost mechanics bedoel je "Biting cold" en "Frost bite"?IntToStr schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 14:56:
Gisteren eindelijk empress neergekregen! We hadden al 2x zo'n "even snel" poging gedaan tussendoor, maar telkens nieuwe mensen die weer moesten wennen aan van alles en nu gelukkig een groep die wist hoe het ging en met 2 of 3 pogingen neer. Ik wilde heel graag de chest token. Dat was namelijk nog een 483 item en daarnaast vind ik de T14 set gewoon mooi. Coin maar ingezet, want toch 20 in bezit en jawel, voor de 2e keer in normal raids in heel mop won ik wat: de chestOh ja, chest dropte ook van boss en ik was enige paladin/priest/warlock... Heb ik eens geluk, had ik het niet nodig...
Council nog even geprobeerd op 10m, maar mensen hadden teveel moeite met frost mechanics. Huiswerk dus.
Daarna maar LFR deel 2 gedaan en zowaar weer "geluk", een item gewonnen (zonder coin)! De eerste en enige in T15 LFR tot nu toe. Maar ja, die had ik al van vp gekocht... Weer geluk terwijl ik het niet nodig heb...
Maar ooit, dan komt die dag dat alles mee zit
Ja die. Ging telkens helemaal mis omdat een paar mensen het verkeerd begrepen hadden. Vanochtend stond al op ons forum dat iemand het achteraf had opgezocht en verkeerd had gedaan, dus daar gaan ze wel uit komenSabrac schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 15:05:
[...]
Met frost mechanics bedoel je "Biting cold" en "Frost bite"?
Op 10 man had ik de 6 ranged ingedeeld in 2 groepen, als 1 van die groep de debuff had (tijdens possession) zouden ze stacken om de dmg te verminderen.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Best wel zin om mee te gaan op m'n druid (ilvl 504 feral gear, welke ik ook gebruik voor tanken van ToT).IntToStr schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 19:24:
Hier nog mensen te vinden om maandagmiddag een 5.0 raid te doen voor alliance? Terrace bijvoorbeeld of misschien zelfs MSV heroic?
Ben zelf een retribution paladin zoals jullie ondertussen vast weten en heb ilvl 504. Ik kan eventueel de vent server van onze guild gebruiken (denk ik). Zou zelf een slechte raid leader zijn verwacht ik, dus mocht het doorgaan laat ik dat graag aan iemand anders over
Indien nodig kan ik vast wel wat guildies vinden om mee te gaan. Bijna al onze raiders zitten rond ilvl 500.
Vanavond zal ik dit topic niet lezen, maar zal morgen eens kijken of er mogelijkheden zijnJe moet wat op 2e paasdag he. Woonboulevards zijn zo 1993...
Ik ben zeker in op een van mijn chars, afhankelijk van raid locks uiteraard.IntToStr schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 19:24:
Hier nog mensen te vinden om maandagmiddag een 5.0 raid te doen voor alliance? Terrace bijvoorbeeld of misschien zelfs MSV heroic?
Ben zelf een retribution paladin zoals jullie ondertussen vast weten en heb ilvl 504. Ik kan eventueel de vent server van onze guild gebruiken (denk ik). Zou zelf een slechte raid leader zijn verwacht ik, dus mocht het doorgaan laat ik dat graag aan iemand anders over
Indien nodig kan ik vast wel wat guildies vinden om mee te gaan. Bijna al onze raiders zitten rond ilvl 500.
Vanavond zal ik dit topic niet lezen, maar zal morgen eens kijken of er mogelijkheden zijnJe moet wat op 2e paasdag he. Woonboulevards zijn zo 1993...
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Als ik mijn werk op tijd af krijg ben ik hier wel voor in ja... Dan moet er wel nog veel gebeuren, dus kleine kans dat het lukt... Mooi initiatief!IntToStr schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 19:24:
Jammer van je vertrek btw Hulk! Ik hoop dat je mooie progress boekt in je nieuwe guild!hulkie schreef op zondag 31 maart 2013 @ 17:07:
[...]
Als ik mijn werk op tijd af krijg ben ik hier wel voor in ja... Dan moet er wel nog veel gebeuren, dus kleine kans dat het lukt... Mooi initiatief!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dang! Je ziet WoW niet eens door al die overlay troep en camera..enoq schreef op maandag 01 april 2013 @ 00:25:
http://www.twitch.tv/rlenk
deze gap is gek, 1-90 zonder sleep.
hij faalde op levle 86 naar 75 uur, nu probeert ie het weer.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Ja, Thifyx, Bridgeburners.
[ Voor 12% gewijzigd door whigger op 01-04-2013 10:38 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Lol, dan heb jij ooit bij ons in de guild gezeten, Angels of Ares
Ah, Fean! Leukvhal schreef op maandag 01 april 2013 @ 10:55:
[...]
Lol, dan heb jij ooit bij ons in de guild gezeten, Angels of Ares![]()
Ik ben Feanaro trouwens. Jammer dat BB niet meer actief raid op 25m
Volgende patch wordt Transmoggen wel ietsjes makkelijker. Dan hoef je niet meer te kutten om items uit je void storage heen en weer te sturen. Straks staat er bij de transmogrifier gewoon een pijltje bij je equipment en laat alles uit je void storage zien die daarbij hoor. (bijv. shoulder laat alle shoulder items uit void storage zien)Kapoen schreef op maandag 01 april 2013 @ 10:43:
Hoe vaak wisselen jullie eigenlijk van transmog set? Ik merk dat mijn void storage (en gewone bank) redelijk vol geraakt met vanalles en nogwat, maar dat ik quasi nooit wisselNu mijn offspec set vorm begint te krijgen kan ik misschien eindelijk eens een tweede transmog toepassen.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
whigger schreef op maandag 01 april 2013 @ 11:14:
[...]
Ah, Fean! Leuk
Inderdaad jammer dat we moesten stoppen. Twee keer in de week een social/alt raid is behoorlijk afkicken, ook al is 8/12 niet al te slecht gezien de omstandigheden.
Bedankt voor de tip. Toen transmog live ging verwachtte ik al een goede synergie met de void bank, viel dat even tegen...Zeror schreef op maandag 01 april 2013 @ 11:16:
[...]
Volgende patch wordt Transmoggen wel ietsjes makkelijker. Dan hoef je niet meer te kutten om items uit je void storage heen en weer te sturen. Straks staat er bij de transmogrifier gewoon een pijltje bij je equipment en laat alles uit je void storage zien die daarbij hoor. (bijv. shoulder laat alle shoulder items uit void storage zien)
email adres nodig, stuur mij een PM met je adres in.verkerk20 schreef op maandag 01 april 2013 @ 12:48:
Kan iemand mij een scroll of resurrection sturen?? en welke informatie heb je dan van mij/mijn account nodig?
alvast bedankt
[ Voor 50% gewijzigd door Zeror op 01-04-2013 16:50 ]
[ Voor 7% gewijzigd door IntToStr op 01-04-2013 17:03 ]
Haha, ja, ik logde gister rond 2 uur 's nachts nog in.. zag iets van database optimization.. naja.. goed.. draai maar.IntToStr schreef op maandag 01 april 2013 @ 16:56:
Edit:
Oh ja, en elvui maakte een harlem shake van m'n hele uiZag er nog wel grappig uit ook eigenlijk
[ Voor 13% gewijzigd door Sabrac op 01-04-2013 17:45 ]
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Voor bags is het tegenwoordig best makkelijk, je hebt hier en daar van die vendors die 14-slots bags verkopen voor ik dacht 10g ofzo. Anders heb je classic faction reputation die je omhoog werkt door middel van tabards dragen in dungeons, als je dan revered bent met een faction kun je een 16-slots bag kopen voor een paar gold.Pedr0 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 07:36:
Gisteren weer begonnen (10 dng gratis) op Sylvana's en ik moet zeggen dat het me best bevalt weer na 2 jaar afwezigheid.
Wel merk ik dat je echt gold moet hebben (wat ik niet heb, lees: 700G) om een beetje vooruit te kunnen.
Wat heb ik nodig:
Grote bags
Beetje leuke leveling gear voor een lvl81 Mage. Iemand tips?
Denk dat ik na de 10 dng wel weer blijf spelen..............................omg, zal ik dit wel doen?
Enchanting = 290Freaky Maus schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 09:26:
[...]
Voor bags is het tegenwoordig best makkelijk, je hebt hier en daar van die vendors die 14-slots bags verkopen voor ik dacht 10g ofzo. Anders heb je classic faction reputation die je omhoog werkt door middel van tabards dragen in dungeons, als je dan revered bent met een faction kun je een 16-slots bag kopen voor een paar gold.
Bagspace is dus niet zo'n groot issue meer, zeker niet als je lvl 81 bent. Paar quests en je kunt hopelijk wel wat vinden op AH, Netherweave of Frostweave?
Voor leuke levelling gear.. Zou ik niet zo naar kijken, gewoon questen en dungeons runnen. Als je van PvP houdt de bg's in voor honor points en zo wat PvP gear halen. Maar het levellen gaat zo snel dat je gear het toch niet bijhoudt, daarnaast maakt het niet uit of je goed bent of übergoed: het is tenslotte maar levellen.
Wat voor professions heb je?
[ Voor 5% gewijzigd door Pedr0 op 02-04-2013 09:37 ]
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Kijken anders eens hier: http://www.icy-veins.com/mage-wow-leveling-guidePedr0 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 09:29:
[...]
Enchanting = 290
Tailoring = 361
Ik weet nog dat ik dit toen gekozen heb omdat ik een alt wilde levelen met alleen gathering profs.
Glyphs heb ik ook nog niet, is daar ergens een goede guide voor. Of je moet zo kunnen zeggen, dat heb je nodig? * Pedr0 gaat ook ff googlen
Ik zie ook geen logs van mijn guildies. Net de verkeerde mee gekregenSabrac schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 10:14:
Dus.. gister met Haelden en Chronia dus ff de sha neer gelegd.. boss sloeg echt niet zo hard als ik gewend ben nu in ToT. Direct ook wat kunnen oefenen door Cenarion ward op trash (boss ability) te gebruiken.
Me eigen HPS lag wel hoger dan normaal. Vraag me alleen af hoe het qua savage defense uptime zat..helaas geen logs gedraaid.
Warrior is ondertussen ook ilvl 470.
Dus vanavond heart of fear..en terrace in.. hopelijk wat geluk met gear.
[ Voor 6% gewijzigd door Carthrax op 02-04-2013 11:15 ]
"Don't let your dreams be memes"
De tijd klopt niet, het is 8 uurSabrac schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 12:38:
Zo.. 6 uur dat is mij veel te vroeg. Succes met het vinden van mensen. Moet goed komen met openraid.
"Don't let your dreams be memes"
Algalon geeft een stacking debuff, Phase Punch. Bij 5 stacks phase je naar de andere realm, maar omdat Algalon dan zelf geen target meer heeft, zal hij Ascend to the Heavens casten, ofwel een wipe.Grompie schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 13:03:
Gisteren geprobeert om met mijn DK blood algalon 10 solo te proberen doen, normaal zou hij te doen moeten zijn maar om een of andere reden blijk ik er maar op falen. Alles gaat goed tot ik plots in een fase terecht komt waar alles zwart/wit wordt en ik geonshotted wordt. Al een aantal filmpjes zitten kijken maar zie nergens deze fase voorkomen. Iemand enige tips? Weet al dat je moet weglopen van cosmic smash omdat hij je dan omhoog gooit maar ik mis blijkbaar nog iets.
[ Voor 9% gewijzigd door Carthrax op 02-04-2013 13:25 ]
Ironbelly wok is crap, Lei Shen's Final Orders is bis voor T14 LFR. Je kunt dus het beste je Darkmist Vortex ipv wok equippen.Carthrax schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 13:24:
Even een vraagje over trinkets. Gisteren heb ik de Darkmist Vortex uit LFR gehaald (heb er nu 2) maar is deze beter voor een ret paladin dan Lei Shen's Final Orders (LFR editie)? Mijn andere trinket is Iron Belly Wok.
Was even benieuwd welke ik beter kan equippen. Ik zag ineens dat ik mijn bracers ook nog moest enchanten...oeps.
http://eu.battle.net/wow/...dle-cartel/Carthos/simple
Nog maar 1 keer in ToT geweest dus ben nog Neutral met Shado-Pan Assault. Zal van de week deze eens weer proberen. Sta de laatste tijd in LFR ook redelijk ver boven aan in de DPS lijst, best wel leuk als je eens wat schade doet.IntToStr schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 13:26:
[...]
Ironbelly wok is crap, Lei Shen's Final Orders is bis voor T14 LFR. Je kunt dus het beste je Darkmist Vortex ipv wok equippen.
De VP trinket van shado pan assault is overigens beter dan die allemaal
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq