Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 276 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 18 Laatste
Acties:
  • 48.375 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoH
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:23
Heeft er iemand een scroll of resurrection voor me?
Dankje wel mrsar

[ Voor 19% gewijzigd door EgoH op 27-03-2013 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

welk email?

zo weer terug naar huis,kan ik tenminste weer normaal wow spelen ipv uit een hotel op mijn werk laptop xD

[ Voor 83% gewijzigd door mrsar op 27-03-2013 13:11 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:46
Santho schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 11:31:
[...]

Helemaal stoppen is niks aan. Geloof me!
Ik ben al ruim 2 jaar gestopt met WoW spelen en ik mis het nog regelmatig (teveel andere verplichtingen om te kunnen spelen) :'(
Ik lees dit topic om nog een beetje te kunnen meegenieten!
Ik stop regelmatig met spelen voor soms een korte en soms een langere periode, maar ik kom altijd weer terug en vaak voor een langere periode dan dat ik gestopt ben met spelen.
Ben 1 keer ruim een jaar gestopt, puur omdat de game me in alle opzichten tegenstond. Prive kwam het niet goed uit en het verveelde me uiterst. Laatst ook ruim een maand niet gespeeld, wel betaald....
Nu begonnen met het levelen van mijn alts. Dat houdt me wel even bezig. 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Ik ben ooit gestopt met betalen, maar heb uiteindelijk weer verlengd voor m'n game-time af liep. Speel sinds korean beta, maar heb de eerste 2 weken van de release niet mee kunnen maken vanwege gebrek aan centjes door werkloosheid :'(

Het heeft me tot nu toe wel goed beziggehouden, altijd wel iets te doen geweest :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Laatst online: 15-04-2024
detheavn schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 16:55:
Ik ben ooit gestopt met betalen, maar heb uiteindelijk weer verlengd voor m'n game-time af liep. Speel sinds korean beta, maar heb de eerste 2 weken van de release niet mee kunnen maken vanwege gebrek aan centjes door werkloosheid :'(

Het heeft me tot nu toe wel goed beziggehouden, altijd wel iets te doen geweest :p
Vermoed dat 90% van alle 'active' spelers wel eens een aantal weken al gestopt is met spelen maar uiteindelijk terug keert naar de game.
Zelf ook al enkele keren een paar weken gestopt maar was telkens na een maand terug, meestal speel ik dan toch andere games tot ik ze beu ben en keer terug naar wow :P . Het gaat na een tijdje soms vervelen maar na een break vraag ik me telkens terug af waarom ik in godsnaam gestopt ben :P

[ Voor 5% gewijzigd door Grompie op 27-03-2013 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:54
Nooit gestopt, wel is een keer een week links laten liggen maar dat was het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hulkie schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 11:20:
Zo, met pijn in mijn hart heb ik de knoop doorgehakt. Ik ga een andere guild joinen…

Sinds de patch ben ik slechts 2 raids meegeweest met de guild. Vakanties en real-life zaken kwamen hard door mijn attendance heen banjeren… Sowieso kan ik altijd maar 2 v/d 3 dagen raiden en dat zit me eigenlijk ook niet lekker.

Afgelopen tijd zijn een paar goede maatjes van me gestopt met spelen en nieuwe aanwas is zeer schaars en niet altijd van het niveau van de oude raiders (qua skills en gezelligheid).

Ik ben nu al 3 dagen thuis en heb eigenlijk helemaal geen behoefte gehad om in te loggen. Dus, of stoppen, of een nieuwe impuls aan wow geven. Ik heb een guildje gevonden dat slechts 2 avonden per week raid, en toch redelijk succesvol is, ik hoop dat het wat is. Zo niet, dan moet ik maar social worden of stoppen met wow.

Wel echt zonde dat het zover is gekomen, ga een aantal mensen echt missen. Hoop dat ze als guild succesvol zullen doorgaan, en dat ik de lol in het spelletje weer wat meer terug krijg. Lijkt me ook wel weer even lekker om als raider zonder neventaken (GM/ raidleader/ recruiter) te kunnen spelen.
Altijd een moeilijke stap! Ik hoop dat je het naar je zin hebt in je nieuwe guild en wat meer plezier krijgt in WoW :)

Vanavond weer progressen op Horridon HC, hoop dat we dit keer wat verder komen dan add phase 3..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
Grompie schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 17:04:
[...]

Vermoed dat 90% van alle 'active' spelers wel eens een aantal weken al gestopt is met spelen maar uiteindelijk terug keert naar de game.
Zelf ook al enkele keren een paar weken gestopt maar was telkens na een maand terug, meestal speel ik dan toch andere games tot ik ze beu ben en keer terug naar wow :P . Het gaat na een tijdje soms vervelen maar na een break vraag ik me telkens terug af waarom ik in godsnaam gestopt ben :P
Ik ben iets van 2 jaar gestopt, heb heel wotlk gemist, maar uiteindelijk toch weer begonnen,nu druk met al man chars levelen en recepten sparen, houdt je ook wel bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Gisteren een paar HC'tjes gedaan met de pala. Tanken met dps gear is inderdaad een makkie. Had eigenlijk geen threat problemen, mits er een zwaar gegearde dps'er in de groep zat, of een huntard die overal los op begint te schieten. 2 keer dood, omdat de healer niets in de gaten had en mijn LoH al verbruikt was. Redelijk wat 463 gear weten te scoren, dus dat is ook erg fijn. En gelukkig niemand die klaagde dat je dps gear Need als tank. Heb alleen nog een hoedje, weapon en rings & trinkets nodig en dan is het de beurt aan mijn lock om te levelen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:00
Hallo allemaal,

Gister dus de swap gemaakt… De meeste raiders heb ik er ook al wel over gesproken. T voelt nog een beetje alsof ik de rest in de steek laat, maar dat heeft denk ik even tijd nodig. Lekkere timing van een oud guildie trouwens, hij wil weer terug komen om bij OWEB te raiden en neemt nog een resto shaman mee ook… Dat zou OWEB uit het slop kunnen halen gezien hij nu op 4HC staat 10-mans.

Anyway, gister met mn nieuwe guild de 2 LFR’s gedaan en daarna zelfs even snel een ToeS normal cleartje. Lekker voor de VP. Daarna kreeg ik een plekkie voor de eerste 3 bazen ToT. Ging best aardig, stond voor het eerst sinds tijden niet standaard in de top-2 damage done. Ook wel eens leuk! Ik loop zo’n 10 itemlevels achter qua gear, maar daar is wel wat aan te doen. Heb alleen nog geen idee welk item ik moet halen van mijn VP’s. Heb tot nu toe alleen de ring (een muntje gaf me wel de 522 wand, dus dat is al een goede start!)

Ik zag dat OWEB uiteindelijk gister niet de 3de baas om heeft gelegd. Mijn nieuwe guildje ‘Cheesecake Vendor’ staat sinds gister op 5. Eens kijken of ik zondag weer even mee kan/mag op baasje nummer 6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Shit man, echt balen. Had wel verwacht dat je een van de eeuwige spelers van OWEB was. Zag wel dat het al wat rommelde (heb nog wat altjes in de guild zitten), dus aan de ene kant verbaast het me niet zo.

Veel succes in Cheescake Vendor.

Mijn paladin is nu ook van Dragonblight af, heb zelf ook geen tijd meer om zoveel in raiding te steken, dus ben een starting raiding guild gejoined op Argent Dawn (had ik al een lvl 90 lock), en zie dan wel wat ik doe.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMaze
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 05-08 18:18
Afgelopen maandag Lei Shen 10 normal voor de eerste keer neer en toen waren we om 9:15 's avonds ineens al klaar met raiden voor die week. Dus gisteren begonnen met Jin'Rokh 10 heroic waar we daarna de hele avond op hebben gewiped.

Het grootste probleem bij ons gedurende dat gevecht zijn de lightning storms. Er zijn een aantal mensen die problemen hebben om de orbs te ontwijken. Daarnaast hebben de healers ook nog te veel moeite met alle ontwijken en daarnaast tegelijkertijd nog te healen, dus we hebben zelfs mensen gehad die neervielen zonder ooit door een orb geraakt te zijn. Tegen het einde van de avond ging het echter wel een stuk beter en we verwachten vanavond dan ook wel een kill. Daarna ff wat tempo maken om de rest van de bosses deze week nog op normal te clearen om wat upgrades te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-02 22:12

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

Ik ben wel vaker gestopt dan deze twee jaar.
Ik speelde altijd voor ongeveer 4 maanden hardcore (vooral bij release van niewe expansions) en daarna stopte ik weer omdat ik dan te 'verslaafd' raakte. Ik doe blijkbaar niet aan geniet met mate(n) :P

AMD 3700x | Asus RTX 2080 OC | ROG Strix x570-F Gaming | Corsair 16GB @ 3200 | Honda CBR600F4 | Canon 650D | Canon 18-55mm | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Gister ToT ingeweest en eindelijk wat geluk met gear. Helm van de 1e boss met coin. Cloak van de 2e.
Bracers met VP gekocht en zo van ilvl 499 naar 504.

Misten gister de main tank en een mage. Gelukkig hebben we 1 extra dps in de guild en ik ging zelf tanken.. dus een dps gepugged. Uiteindelijk een mage met alleen lfr ervaring meegenomen.. ilvl 489.

1e boss one shot.
2e boss one shot.

Had erger verwacht gezien de warrior tank altijd klaagt over adds oppakken en ik als beer nu niet veel meer mogelijkheden heb om adds op te pakken. Was uiteindelijk een eitje.

3e boss begon ik toch echt de beperking in mijn dps geared tank te merken. Zodra ik malakk taunte schoot mn health omlaag.

Paar pogingen nodig gehad maar uiteindelijk ging deze ook neer. Dk kreeg zn 2 handed sword en de pug won de tier gloves.

(Edit) onze hunter is echt lucky. . 4 week geleden net 90 geworden... zit nu op ilvl 513.. veel gear in lfr en met coins... om jaloers van te worden. In ieder geval kan hij bij de eerste 3 bosses nu bijna niets meer winnen.

Zondag verder op tortos... alleen nu nog een pug healer en een pug dps of tank zoeken.

[ Voor 10% gewijzigd door Sabrac op 28-03-2013 09:39 ]

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:02
Gisteren alleen maar bezig geweest met pet battles, wel een uur in de LFR queue gehangen maar voor de rest alleen maar pet battles....moet meer pet battles doen!!!

Bijna mijn team op level 25, allemaal tegelijk naar 25 dus de hardcore manier om ze te levelen :P
Alleen bij bepaalde trainers heb ik wat uit mijn team gewisseld maar voor de rest alleen met mijn kleine pandaren monk, mijn singing sunflower en pterrordax hatchling.

Geweldig team maar heeft wel lang geduurd om ook maar in de buurt van 25 te komen maar vanavond is het dan tijd voor mijn hatchling om de 25 aan te tikken.
Zodra ze 25 zijn is het tijd om een complete verzamel woede aanval te krijgen en Azeroth te temmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:52
Wij zijn ook weer vrolijk op pad geweest. Eerste boss one-shot, tweede 1 wipe en daarna alsnog een kill. Deze keer bijna voor enrage :p Wat lopen proberen op Council en dat viel niet tegen. Daar verwacht ik geen tientallen wipes op.

Zelf de "random stat" bracers gewonnen en nu op ilvl 503 aangekomen. Het wordt nog wel eens wat ooit :)

We kwamen op de brug een groot uitroepteken tegen. Blijkbaar een raid quest. Was nog best een irritante mini boss als je van te voren de tactics niet weet :p Uiteindelijk hebben we er allemaal 25 gold voor gekregen :S Nou bedankt he!

En opnieuw maar 2 mensen van de ~15 die iets winnen met hun coin. Schiet niet echt op zo. Zelf nog steeds helemaal niets gewonnen in LFR of met coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Gister amper tijd gehad om iets te doen.

Aangezien ik op IoT was uitgelogd snel 1 daily gedaan voor de server progress en een "Daily" archaeology gedaan voor de gratis VP.

Verder mijn nieuwe DPS-chest voorzien van een enchant en gem.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

IntToStr schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 09:47:
Wij zijn ook weer vrolijk op pad geweest. Eerste boss one-shot, tweede 1 wipe en daarna alsnog een kill. Deze keer bijna voor enrage :p Wat lopen proberen op Council en dat viel niet tegen. Daar verwacht ik geen tientallen wipes op.

Zelf de "random stat" bracers gewonnen en nu op ilvl 503 aangekomen. Het wordt nog wel eens wat ooit :)

We kwamen op de brug een groot uitroepteken tegen. Blijkbaar een raid quest. Was nog best een irritante mini boss als je van te voren de tactics niet weet :p Uiteindelijk hebben we er allemaal 25 gold voor gekregen :S Nou bedankt he!

En opnieuw maar 2 mensen van de ~15 die iets winnen met hun coin. Schiet niet echt op zo. Zelf nog steeds helemaal niets gewonnen in LFR of met coins.
:9
De brug quest hadden wij ook.. wat een rotding. Hoop dat we deze niet weer krijgen.

Hoe pakken jullie de council aan trouwens? Bij ons leek het stacken van de bosses het gevecht echt heel simpel te maken.

Iemand trouwens nog adviesvoor tortos bat tanken?
Zondag ga ik deze waars tanken. Maar als ik onder de 350k kom dan healen die beesten
Een stomp zorgt ervoor dat ik op 320k uitkom. Misschien de paladin op de adds en ik op de boss? Maar goed dan heb je snapping bite wat mn hp weer doet verdwijnen.

Misschien voor die avond mn gear maar enchanten voor tanken... ook de pala zal onder de 350k komen na een stomp.
Kwestie van de bats tussen de stomps door killen dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Sabrac schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 10:15:
[...]

Hoe pakken jullie de council aan trouwens? Bij ons leek het stacken van de bosses het gevecht echt heel simpel te maken.
Wij zetten een aantal mensen vast op Sul en de rest gewoon op de empowered boss. Waren pas een paar tries om uit te zoeken hoeveel we op Sul konden zetten. Laatste try kwamen we al tot ongeveer halverwege als ik me niet vergis. Living sands zorgde toen voor een wipe.

Maar krijg je met stacken niet problemen met de add van de priestess? Of hoop je dan maar dat die rollende idioot toevallig aan de andere kant is aangekomen?

Vrij chaotisch gevecht, maar een stuk duidelijk nu ik het op normal heb gezien ipv LFR :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whigger
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-11-2024
Sabrac schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 10:15:
[...]

:9
De brug quest hadden wij ook.. wat een rotding. Hoop dat we deze niet weer krijgen.

Iemand trouwens nog adviesvoor tortos bat tanken?
Zondag ga ik deze waars tanken. Maar als ik onder de 350k kom dan healen die beesten
Een stomp zorgt ervoor dat ik op 320k uitkom. Misschien de paladin op de adds en ik op de boss? Maar goed dan heb je snapping bite wat mn hp weer doet verdwijnen.

Misschien voor die avond mn gear maar enchanten voor tanken... ook de pala zal onder de 350k komen na een stomp.
Kwestie van de bats tussen de stomps door killen dan maar
Bats is met name een kwestie van voldoende aggro als ze spawnen. Tank ze in melee range van Tortos, zodat melee cleaves ook hun werk kunnen doen. Samen met Shell Concussion zullen ze zeker down zijn voor de volgende Quake Stomp. Zo niet, defensive cooldown(s).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

IntToStr schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 10:24:
[...]

Wij zetten een aantal mensen vast op Sul en de rest gewoon op de empowered boss. Waren pas een paar tries om uit te zoeken hoeveel we op Sul konden zetten. Laatste try kwamen we al tot ongeveer halverwege als ik me niet vergis. Living sands zorgde toen voor een wipe.

Maar krijg je met stacken niet problemen met de add van de priestess? Of hoop je dan maar dat die rollende idioot toevallig aan de andere kant is aangekomen?

Vrij chaotisch gevecht, maar een stuk duidelijk nu ik het op normal heb gezien ipv LFR :p
Ja op 10 man houden we onze dk ook op sul... en beide tanks hitten sul.
De add van marli negeerden we. Alleen de shadow adds werd gekilled. De healing dat het beestje deed was verwaarloosbaar tegenover de extra dps die we erbij kregen door ze te stacken.

Op die manier zat sul al op 35 % health voordat hij werd possessed. En met heroism kreg hij alleen maar kans op 1 sandstorm. Daarna had hij nog iets van 5 % over en was hij snel neer.. zodra dat gebeurd is het gevecht nagenoeg gewonnen

@whigger thanks. Zal zondag eens kijken hoe dat gaat. De concussion werkt ook op de bats als de turtle naar tortos gaat? Handig

[ Voor 10% gewijzigd door Sabrac op 28-03-2013 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21:43
Jep dat werkt, als de kicker goed kickt :P

Wij deden het als volgt: Prio voor de melee Bats > Boss. Prio voor ranged Turtles > Bats > Boss

Eerste Turtle gebruiken om de Breath te interrupten, wanneer mogelijk ook de bats raken, is volgens mij niet altijd mogelijk afhankelijk van positie van de turtle, en je moet de boss raken met deze turtle,
Wanneer de 2 andere turtles down zijn, wanneer bats nog up waren een turtle in de bats + wanneer mogelijk boss kicken en dan snel afmaken met melee + ranged wanneer nodig, daarna boss dpssen tot de volgende set turtles/bats
3de turtle bewaren voor de volgende breath

Voor de stomp zijn absorbs (Talented voor bepaalde classes en priest shields e.d.) erg goed, en wanneer geen absorbs beschikbaar een cd/selfheal/healthstone gebruiken, warlocks kunnen bijv met Soulleech een shield opbouwen waarmee de stomp volledig geabsorbed kan worden. Direct na een stomp is er ook veel movement nodig en healing omdat je voor zo'n 8 seconden nog eens gemiddeld 60k dmg per sec krijgt op iedere raidmember omdat het volledig ontwijken (20 yards range van rockfall) op dat moment vrijwel ommogelijk wordt omdat er zoveel naar beneden vallen.

Zodra iedereen gewend is aan de benodigde cd rotaties voor stomp + increased rockfall en zijn dps prio's doorheeft wordt het best een makkelijk gevecht, geloof dat ik in de semi pug waarmee ik em deed iets van 1,5 uur aan tries in totaal gedaan heb voor de kill.

Het viel me trouwens wel op dat Melee en Ranged die kan dpssen tijdens movement een groot voordeel zijn op deze boss tov ranged die still moeten staan om te dpssen. De hunter in de raid en ik als Lock deed een pak meer dmg dan de mage en ele shaman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
IntToStr schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 10:24:
[...]

Gister heb ik hem relatief makkelijk om gekregen door de mêlee altijd op Sul te laten, ik en andere mage de spirits te laten pakken als die spawnen en verder alle ranged dps op de empowered add te laten knallen. Mar stond als enige buiten de groep om de spirits een stuk te laten lopen, de overige bosses zoveel mogelijk bij elkaar om te kunnen cleaven. Lukte prima met een ilevel 483 tankje… Hoorde dat ze elke 10 stacks van (x?) een tankswap deden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-08 23:37
Vorige week voor het eerst aan ToT begonnen met de guild en hadden we 2/12 neer. Vanavond weer opnieuw beginnen en hopelijk dit keer meer succes om de council op de knieën te krijgen!

En misschien een leuke 2hander voor mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Dus.... de items die je voor VP kunt krijgen heb ik net even bekeken... Zit vooral veel mastery spul bij, op de pants na (ben nog 2/3 friendly). Wat is nou handig om te nemen als frost (en later fire) mage?

Hoe goed is die trinket nou eigenlijk? Ik heb de normal ToeS trinket (met haste) en een geupgrade DMF trinket (484). Ik kan op de gebruikelijke plekken eigenlijk barweinig vinden over het gearen in 5.2

Alvast bedankt voor jullie hulp trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whigger
hulkie schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 12:54:
Dus.... de items die je voor VP kunt krijgen heb ik net even bekeken... Zit vooral veel mastery spul bij, op de pants na (ben nog 2/3 friendly). Wat is nou handig om te nemen als frost (en later fire) mage?

Hoe goed is die trinket nou eigenlijk? Ik heb de normal ToeS trinket (met haste) en een geupgrade DMF trinket (484). Ik kan op de gebruikelijke plekken eigenlijk barweinig vinden over het gearen in 5.2

Alvast bedankt voor jullie hulp trouwens!
Voor frost zijn Volatile Talisman of the Shado-Pan Assault en Relic of Yu'lon volgens mij BiS tot de latere raid trinkets. Ja, een kortere haste proc uptime dan Essence of Terror, maar de +haste, +int en kortere ICD (45s versus 105s) maken dat zeker goed. Geen idee of het voor fire ook een goede trinket is, 10s proc uptime lijkt me wat lastig met Combustion en Ignite.

Qua overige items hangt het vooral af van je huidige gear en stats lijkt me. Ik vermoed dat er zeker een goede upgrade tussen zit, temeer als je nog extra naar haste kan reforgen.

Disclaimer: ik heb niet al teveel theorycrafting gedaan de laatste tijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Volgens mij is het voor de meeste classes zo dat de 522 valor pieces wanneer je ilvl 496 gear vervangt eigenlijk altijd een upgrade zijn vanwege de grote verschillen in de main stat (int) uitzondering hierop zijn voor een aantal classes de T14 setbonussen, waar door het niet altijd voordelig is een setbonus te breken voor een 522 item.

Ik heb bijv 522 legs in mijn bags van Jinrokh welke ik pas kan gebruiken wanneer ik minimaal 1, maar nog beter 2 van mijn T14 set items ga vervangen. De valor gear offset pieces (Ring, neck, bracers, trinket) waren voor mij iig allemaal flinke upgrades tov 496 gear, terwijl ze lang niet allemaal main secondary stat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je inderdaad met ilvl496 rondloopt zal alles een upgrade zijn. Heb zelf op mijn fire/frost mage vooralsnog alleen crit/haste ring en die trinket gepakt, is qua proc echt wel beter dan relic of yu'lon en volgens mij ook zelfs beter dan lotc hc. Cloak en neck hoop ik op een beter drop in ToT ipv valor, ook al zijn nu beide slechts ilvl 502..
Vykina (Method mage) geeft het volgende aan voor fire:

Cha-Ye's Essence of Brilliance
Breath of the Hydra
Wushoolay's Final Choice
Unerring Vision of Lei-Shen
Valor Trinket
Light of the Cosmos
Essence of Terror
DMF

Lijkt me wel aardig te kloppen qua procs en ilvls, ook al vind ik mijn wushoolay flink bagger te lineuppen met combustion en is unerring vision ook niet echt super (zou deze in eerste instantie ook passen). Voor Frost is het lijstje wel ongeveer hetzelfde, al is wushoolay's waarschijnlijk een stuk handiger omdat je niet met timing van je combustion zit.
Kwam zelf wel ver boven de GCD uit met trinket proc en icyveins/heroism, dus kan een reden zijn om in ieder geval icy veins te glyphen (zover nog niet gedaan) of zelfs wat meer out of haste te reforgen/gemmen (of gewoon lekker fire te gaan >:) )
Ik zou in ieder geval de trinket gelijk halen want is een mooie upgrade ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2013 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:00
Vandaag mijn BS CD gebruikt en ik leerde om Haunted Steel Treads te maken ilvl522 plate boots.

Ik blij dat ik eindelijk iets leer dat ik kan verkopen en toen zag ik de mats.
http://www.wowhead.com/item=94265/haunted-steel-treads

6 Haunted Spirits.
Veel info erover op wowhead is nog van PTR dus ik weet niet of het klopt maar volgens wowhead is het geen 100% resultaat van dissen en krijg je het niet als je LFR en VP epics dissed. Dus het zal denk ik een flinke tijd duren voor Haunted Spirits op AH te koop zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Deadsy schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 15:52:
Vandaag mijn BS CD gebruikt en ik leerde om Haunted Steel Treads te maken ilvl522 plate boots.

Ik blij dat ik eindelijk iets leer dat ik kan verkopen en toen zag ik de mats.
http://www.wowhead.com/item=94265/haunted-steel-treads

6 Haunted Spirits.
Veel info erover op wowhead is nog van PTR dus ik weet niet of het klopt maar volgens wowhead is het geen 100% resultaat van dissen en krijg je het niet als je LFR en VP epics dissed. Dus het zal denk ik een flinke tijd duren voor Haunted Spirits op AH te koop zijn.
Oh crap, ik wilde ook de 522 boots voor mezelf gaan maken, maar op onze realm zijn er uberhaupt maar iets van 10 raid groepen, waarvan maar 5 verder dan de 3e boss of zo. Dat gaat inderdaad dus nog wel even duren dan :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Tis ff wachten tot er weer een of andere dupe exploit is en dan staan er ineens wel 10tallen op de AH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Carthrax schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 09:43:
Gisteren alleen maar bezig geweest met pet battles, wel een uur in de LFR queue gehangen maar voor de rest alleen maar pet battles....moet meer pet battles doen!!!

Bijna mijn team op level 25, allemaal tegelijk naar 25 dus de hardcore manier om ze te levelen :P
Alleen bij bepaalde trainers heb ik wat uit mijn team gewisseld maar voor de rest alleen met mijn kleine pandaren monk, mijn singing sunflower en pterrordax hatchling.

Geweldig team maar heeft wel lang geduurd om ook maar in de buurt van 25 te komen maar vanavond is het dan tijd voor mijn hatchling om de 25 aan te tikken.
Zodra ze 25 zijn is het tijd om een complete verzamel woede aanval te krijgen en Azeroth te temmen!
Pet batlles zijn verslavend... vooral het vangen van de wild pets.... Denk je ze bijna allemaal te hebben (zomer pet nog niet) doen ze er weer nieuwe bij....... Blizz knows.... en wij trappen er weer keihard in ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Gister LFR weer ingeweest met wat guildies... part 1 kwamen we in een groep met iets van 10 man van een guild van de server Kor'gall, allemaal 505+ geared... leuk :). Jinrokh was dan ook neer vlak na de 2e pool (normaal 4 pools voor nodig), zat zelf slechts 7e in dps met 130k, hoogste was een arcane mage met 157k (dacht dat juist frost en fire "the" specs waren voor mages).

Horridon gekilled tijdens door 4, ook geen probleem.
Council viel ook zo om..

zal jammer zijn dat LFR's niet altijd zo lekker lopen, maar goed.. so be it.

Part 2 begon al leuk, hadden 3 hunters in de raid die constant de turtles overal en nergens heen schopten.. geen enkele breath kunnen interrupten maar een kill.

Megaera ook een one shot (niet verwacht)

En zelf Ji-kun werd ge-one shot, ik zat samen met een warlock en een resto druid bijna alleen maar de eggs te killen.. niet ideaal als feral bij de 1e keer (je moet namelijk uit cat form en hopen dat niemand een movement speed increase gebruikt, anders haal je het platform niet).

Weer geen items... gelukkig kreeg onze guild healer de staff van Ji-kun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Gisteren wat HC's gegaan (een als DPS en een als Healer). Als healer ging toch wel soepel, dus gat dat vaker doen dan DPS denk ik.

Kom nu nog net 40 reputation te kort voor Shado Pan (normaal, niet de raidversie) op Revered te krijgen.
Dus vandaag moet dat wel lukken.

Na de HC's zag ik dat ik aan de JP cap zat dus maar wat JP uitgegegen aan mijn Feral gear (bracers van iLvl 434 vervangen en iLvl 450 legs vervangen).

Aan het eind van de avond ook de Int / Spirit ring gekocht van Kirin Tor Offensive. (Shado Pan Offensive reputation is nog wat verder weg, maar de bracers voor friendly staan als volgende op mijn "Wanted" list)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:51
Poops_McGhee schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 19:14:
[...]

Pet batlles zijn verslavend... vooral het vangen van de wild pets.... Denk je ze bijna allemaal te hebben (zomer pet nog niet) doen ze er weer nieuwe bij....... Blizz knows.... en wij trappen er weer keihard in ^^
En te zeggen dat ze in 5.3 nog meer pets gaan toevoegen aan oude raids :D
Als ik mij niet vergis zijn Karazhan, SSC en TK aan de beurt... dus happy hunting!

Overigens ontbreek ik van de huidige raid pets alleen nog maar de Anubisath nogiets... die dropped van de twin emps in AQ40. Na tig pogingen op verschillende chars heb ik er nog steeds geen zien droppen, en nu ben ik die raid zodanig beu dat ik waarschijnlijk veel te veel ga moeten lappen op het AH spijtig genoeg...

[ Voor 24% gewijzigd door Kapoen op 29-03-2013 09:45 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Kapoen schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 09:44:
[...]

En te zeggen dat ze in 5.3 nog meer pets gaan toevoegen aan oude raids :D
Als ik mij niet vergis zijn Karazhan, SSC en TK aan de beurt... dus happy hunting!

Overigens ontbreek ik van de huidige raid pets alleen nog maar de Anubisath nogiets... die dropped van de twin emps in AQ40. Na tig pogingen op verschillende chars heb ik er nog steeds geen zien droppen, en nu ben ik die raid zodanig beu dat ik waarschijnlijk veel te veel ga moeten lappen op het AH spijtig genoeg...
Gisteren mijn team allemaal op 25 gekregen dus nu is het tijd om serieus pets te gaan hunten.
Ik had uit MC en BWL al een pet maar nog wel een paar runs nodig voor de rest. Gotta catch em all!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Carthrax schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 10:16:
[...]

Gisteren mijn team allemaal op 25 gekregen dus nu is het tijd om serieus pets te gaan hunten.
Ik had uit MC en BWL al een pet maar nog wel een paar runs nodig voor de rest. Gotta catch em all!
Ik weet natuurlijk niet hoe het zit op jouw realm AH, maar op Turalyon alliance zijn de MC/BWL pets redelijk goedkoop (< 100g/stuk op bepaalde momenten van de dag). Alleen die van AQ40 kosten wat jammer genoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Carthrax schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 10:16:
[...]

MC pets had ik alle 3 in 1 run, Naxx pets mis ik er nog 1 van. De rest heb ik dacht ik wel. Tenminste.... for now.
Pets doen op mijn realm niet zulke beste zaken. De vraagprijzen zijn wel hoog, maar het verkoopt voor geen meter. Zou je toch denken dat het handiger is om de prijzen te verlagen, maar er zijn altijd gasten die hopen dat ze het voor meer kwijt kunnen. Aanbod is er dus ook genoeg, trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter.dk
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 15:06
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om een scroll of resurrection te sturen. PM voor emailadres.

Bedankt Predje

[ Voor 11% gewijzigd door wouter.dk op 29-03-2013 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Iemand een idee waarom ik geen JP meer krijg in instances?
Dacht gister ff lekker wat JP te grinden voor heirlooms op mijn warrior... einde van de avond 0 erbij!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Mhhh komt het misschien omdat ik lvl 89 ben en te lage instances doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
Predje schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 12:11:
Iemand een idee waarom ik geen JP meer krijg in instances?
Dacht gister ff lekker wat JP te grinden voor heirlooms op mijn warrior... einde van de avond 0 erbij!!
Capped op 4k toevallig?

Had zojuist een mazzeltje, pattern voor de bottomless bag in de ah voor 155g :P Niet dat ie nog heel nuttig is, maar omdat ie zo uber rare is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
EelcoB schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 12:21:
[...]

Capped op 4k toevallig?

Had zojuist een mazzeltje, pattern voor de bottomless bag in de ah voor 155g :P Niet dat ie nog heel nuttig is, maar omdat ie zo uber rare is....
Nope.. ~2100JP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
Vreemd, niet toevallig de weekly cap al overschreden, al lijkt dat me sterk gezien de reset van woensdag. Niet toevallig te lage instaces gedaan? Zou het anders ook niet direct weten. Heb het zelf nog niet eerder meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
EelcoB schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 12:31:
[...]

Vreemd, niet toevallig de weekly cap al overschreden, al lijkt dat me sterk gezien de reset van woensdag. Niet toevallig te lage instaces gedaan? Zou het anders ook niet direct weten. Heb het zelf nog niet eerder meegemaakt.
JP hebben geen weekly cap.. alleen 4000 max.
Maar ik vermoed dat het idd komt omdat ik 89 ben en door te lage gear enkel lvl 85 dungons kon doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
* dagboek *

guild heeft nu ook baas 9 down. Helaas was ik er niet bij, en op de volgende raiddag kan ik er door werkzaamheden helaas ook niet bij zijn. Maar toch wel lekkere progress. Op eerste dag doen we zeker de eerste 6 bosses, en de 7de moet ook mogelijk zijn. Dit betekend de volgende reset dan baas 8,9 en 10 zodat we 2 dagen progress run hebben.

Zelf om mijn valor te gaan halen gauw een instance ingedoken, kreeg shadow-pan monestary (niet mijn favoriet). Toch gauw klaar en een compliment van de healer. Is ook wel makkelijk met 500+ gear.
Helaas jammer dat er in de guild altijd wordt gesproken over dat ik nog gear lack terwijl ik qua ilvl gewoon beter gegeared ben dan de tanks waar ze mij mee vergelijken. Beperkende factor blijkt dus vooral AOE-tanking (bij start) en self-healing waardoor paladin/monk dus wordt geprefereerd boven warrior tank.
Enigste 2 bazen waar ik nooit wordt gepasseerd is de eerste boss en de bird-boss (warrior is king daar na backdraft). Maar nog steeds prefer ik deze rotatie en tezamen gaan voor allaince first (eaon kaapt alle server first toch weg :p) ipv 1 raid per twee weken met slacking DPS.

Tevens zeer frustrerend is dat ik geen nette upgrades kan vinden voor mijn trinkets. Het is eigenlijk schandalig dat nijn ilvl 476 & 496 beter zijn dan alle andere trinkets muv trinket van Lei-chin.

* einde dagboek *

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Gisteren eindelijk empress neergekregen! We hadden al 2x zo'n "even snel" poging gedaan tussendoor, maar telkens nieuwe mensen die weer moesten wennen aan van alles en nu gelukkig een groep die wist hoe het ging en met 2 of 3 pogingen neer. Ik wilde heel graag de chest token. Dat was namelijk nog een 483 item en daarnaast vind ik de T14 set gewoon mooi. Coin maar ingezet, want toch 20 in bezit en jawel, voor de 2e keer in normal raids in heel mop won ik wat: de chest :D Oh ja, chest dropte ook van boss en ik was enige paladin/priest/warlock... Heb ik eens geluk, had ik het niet nodig...

Council nog even geprobeerd op 10m, maar mensen hadden teveel moeite met frost mechanics. Huiswerk dus.

Daarna maar LFR deel 2 gedaan en zowaar weer "geluk", een item gewonnen (zonder coin)! De eerste en enige in T15 LFR tot nu toe. Maar ja, die had ik al van vp gekocht... Weer geluk terwijl ik het niet nodig heb...

Maar ooit, dan komt die dag dat alles mee zit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

IntToStr schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 14:56:
Gisteren eindelijk empress neergekregen! We hadden al 2x zo'n "even snel" poging gedaan tussendoor, maar telkens nieuwe mensen die weer moesten wennen aan van alles en nu gelukkig een groep die wist hoe het ging en met 2 of 3 pogingen neer. Ik wilde heel graag de chest token. Dat was namelijk nog een 483 item en daarnaast vind ik de T14 set gewoon mooi. Coin maar ingezet, want toch 20 in bezit en jawel, voor de 2e keer in normal raids in heel mop won ik wat: de chest :D Oh ja, chest dropte ook van boss en ik was enige paladin/priest/warlock... Heb ik eens geluk, had ik het niet nodig...

Council nog even geprobeerd op 10m, maar mensen hadden teveel moeite met frost mechanics. Huiswerk dus.

Daarna maar LFR deel 2 gedaan en zowaar weer "geluk", een item gewonnen (zonder coin)! De eerste en enige in T15 LFR tot nu toe. Maar ja, die had ik al van vp gekocht... Weer geluk terwijl ik het niet nodig heb...

Maar ooit, dan komt die dag dat alles mee zit :D
Met frost mechanics bedoel je "Biting cold" en "Frost bite"?

Op 10 man had ik de 6 ranged ingedeeld in 2 groepen, als 1 van die groep de debuff had (tijdens possession) zouden ze stacken om de dmg te verminderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Sabrac schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 15:05:
[...]

Met frost mechanics bedoel je "Biting cold" en "Frost bite"?

Op 10 man had ik de 6 ranged ingedeeld in 2 groepen, als 1 van die groep de debuff had (tijdens possession) zouden ze stacken om de dmg te verminderen.
Ja die. Ging telkens helemaal mis omdat een paar mensen het verkeerd begrepen hadden. Vanochtend stond al op ons forum dat iemand het achteraf had opgezocht en verkeerd had gedaan, dus daar gaan ze wel uit komen :) Als dat goed gaat en we de empowerment van Sul overleven is het een kill denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-09 13:51
Net teruggekomen van een +- half jaar break en m'n 80 DK waar ik op speelde tijdens early WotLK opgepakt, so far so good. 85 1/2 nu en het gaat wel aardig snel (ilvl 440+ wep gekocht die ik vanaf 83 kon gebruiken.. maakt het allemaal net iets makkelijker! Was m'n oude server (Bronze Dragonflight A) ook wel zat.. Amper mensen te vinden voor enigszins competitieve PVP. Hopen dat Draenor-H daar wat verandering in brengt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Hier nog mensen te vinden om maandagmiddag een 5.0 raid te doen voor alliance? Terrace bijvoorbeeld of misschien zelfs MSV heroic?

Ben zelf een retribution paladin zoals jullie ondertussen vast weten en heb ilvl 504. Ik kan eventueel de vent server van onze guild gebruiken (denk ik). Zou zelf een slechte raid leader zijn verwacht ik, dus mocht het doorgaan laat ik dat graag aan iemand anders over :)

Indien nodig kan ik vast wel wat guildies vinden om mee te gaan. Bijna al onze raiders zitten rond ilvl 500.

Vanavond zal ik dit topic niet lezen, maar zal morgen eens kijken of er mogelijkheden zijn :) Je moet wat op 2e paasdag he. Woonboulevards zijn zo 1993...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Zo eindelijk in Outland beland met mijn Horde char. Nog even doorbijten dus. Tis al de 5 of 6de Druid die ik aan het levelen ben, hehe.

Zit op Doomhammer onder de naam Weedz.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

IntToStr schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 19:24:
Hier nog mensen te vinden om maandagmiddag een 5.0 raid te doen voor alliance? Terrace bijvoorbeeld of misschien zelfs MSV heroic?

Ben zelf een retribution paladin zoals jullie ondertussen vast weten en heb ilvl 504. Ik kan eventueel de vent server van onze guild gebruiken (denk ik). Zou zelf een slechte raid leader zijn verwacht ik, dus mocht het doorgaan laat ik dat graag aan iemand anders over :)

Indien nodig kan ik vast wel wat guildies vinden om mee te gaan. Bijna al onze raiders zitten rond ilvl 500.

Vanavond zal ik dit topic niet lezen, maar zal morgen eens kijken of er mogelijkheden zijn :) Je moet wat op 2e paasdag he. Woonboulevards zijn zo 1993...
Best wel zin om mee te gaan op m'n druid (ilvl 504 feral gear, welke ik ook gebruik voor tanken van ToT).
Zelf raid lead ik al binnen m'n guild, dus als het even kan doe ik dat niet :).
Kan dus mee als Feral dps of als Guardian.. wel met de notitie dat m'n guardian dus dps gems en enchants heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism

Ik ben zeker in op een van mijn chars, afhankelijk van raid locks uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 21:05

hmr

hmmm heb voor het eerst sinds tijden weer een beetje kunnen spelen.. en heb ben een beetje aan het pvp-en en hctjes aan lopen met mijn Tauren Shaman :D wel weer even leuk!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie

Als ik mijn werk op tijd af krijg ben ik hier wel voor in ja... Dan moet er wel nog veel gebeuren, dus kleine kans dat het lukt... Mooi initiatief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 21:05

hmr

hulkie schreef op zondag 31 maart 2013 @ 17:07:
[...]

Als ik mijn werk op tijd af krijg ben ik hier wel voor in ja... Dan moet er wel nog veel gebeuren, dus kleine kans dat het lukt... Mooi initiatief!
Jammer van je vertrek btw Hulk! Ik hoop dat je mooie progress boekt in je nieuwe guild!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik wil proberen om 14 uur te starten met de raid morgen. Eerst eens kijken hoeveel mensen er zijn van tweakers. Je kunt me toevoegen op battle tag Haelden#2357 als ik al niet in je lijst sta. Welke raid we gaan doen is een beetje afhankelijk van het gemiddelde ilvl en eventuele raid locks in de groep.

Om half 2 zal ik proberen online te zijn. Stuur me een whisper als je mee wilt. Tweakers krijgen voorrang. De groep zal worden aangevuld met guildies van mij of van jou indien nodig.

Eens kijken of we er iets leuks van kunnen maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enoq
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 02-06-2023
http://www.twitch.tv/rlenk

deze gap is gek, 1-90 zonder sleep.
hij faalde op levle 86 naar 75 uur, nu probeert ie het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

enoq schreef op maandag 01 april 2013 @ 00:25:
http://www.twitch.tv/rlenk

deze gap is gek, 1-90 zonder sleep.
hij faalde op levle 86 naar 75 uur, nu probeert ie het weer.
Dang! Je ziet WoW niet eens door al die overlay troep en camera..

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Ik ben er morgen rond 14:00 denk ik wel, /w mij ff als ik vergeet jou te messagen. Als het goed is sta ik al in je friendslist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:40

vhal

ಠ_ಠ

Wat leuk...crabby is er ook weer. :/

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whigger
Hey vhal, ook Emerald Dream? :)

Wat betreft de raid kan ik er rond 14.30-14.45 zijn, mocht er nog plek zijn voor een discipline priest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Yup, sinds 2005 ofzo. Jij dus ook?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whigger
vhal schreef op maandag 01 april 2013 @ 10:22:
[...]

Yup, sinds 2005 ofzo. Jij dus ook?
Ja, Thifyx, Bridgeburners.

[ Voor 12% gewijzigd door whigger op 01-04-2013 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 19:46

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Volgens mij heb ik de 1 april grap van Blizzard in WoW gevonden. Of beter gezegd nog niet gevonden.
Noblegarden zou vandaan beginnen, maar heb nog geen ei gezien :') Bad luck of 1 april? :')

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Illidan was weer gul dit weekend. Ik was nog steeds op jacht naar dat schild van hem (ja lekker origineel, weet ik wel ;) ), en hij besloot om het eindelijk te droppen... tesamen met een tweede warglaive. Niet dat ik ooit van plan was om de warglaives te farmen, maar ik ben wel blij dat ik de set compleet heb.

5 of 6 weken geleden (toen ik black temple begon te lopen) vloekte ik wel even toen hij de eerste dropte, langs de ene kant was ik er niet naar op zoek en langs de andere kant laat ik liever geen sets onvolledig.
Blij dat ik daar vanaf ben, ik zag mezelf al maanden BT doen om die andere glaive te krijgen :)

Hoe vaak wisselen jullie eigenlijk van transmog set? Ik merk dat mijn void storage (en gewone bank) redelijk vol geraakt met vanalles en nogwat, maar dat ik quasi nooit wissel :s Nu mijn offspec set vorm begint te krijgen kan ik misschien eindelijk eens een tweede transmog toepassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

whigger schreef op maandag 01 april 2013 @ 10:26:
[...]
Ja, Thifyx, Bridgeburners.
Lol, dan heb jij ooit bij ons in de guild gezeten, Angels of Ares :P
Ik ben Feanaro trouwens. Jammer dat BB niet meer actief raid op 25m

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whigger
vhal schreef op maandag 01 april 2013 @ 10:55:
[...]

Lol, dan heb jij ooit bij ons in de guild gezeten, Angels of Ares :P
Ik ben Feanaro trouwens. Jammer dat BB niet meer actief raid op 25m
Ah, Fean! Leuk :)

Inderdaad jammer dat we moesten stoppen. Twee keer in de week een social/alt raid is behoorlijk afkicken, ook al is 8/12 niet al te slecht gezien de omstandigheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Kapoen schreef op maandag 01 april 2013 @ 10:43:
Hoe vaak wisselen jullie eigenlijk van transmog set? Ik merk dat mijn void storage (en gewone bank) redelijk vol geraakt met vanalles en nogwat, maar dat ik quasi nooit wissel :s Nu mijn offspec set vorm begint te krijgen kan ik misschien eindelijk eens een tweede transmog toepassen.
Volgende patch wordt Transmoggen wel ietsjes makkelijker. Dan hoef je niet meer te kutten om items uit je void storage heen en weer te sturen. Straks staat er bij de transmogrifier gewoon een pijltje bij je equipment en laat alles uit je void storage zien die daarbij hoor. (bijv. shoulder laat alle shoulder items uit void storage zien)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

whigger schreef op maandag 01 april 2013 @ 11:14:
[...]

Ah, Fean! Leuk :)

Inderdaad jammer dat we moesten stoppen. Twee keer in de week een social/alt raid is behoorlijk afkicken, ook al is 8/12 niet al te slecht gezien de omstandigheden.
:w

Herkenbaar, ik raid ook niet meer sinds januari. Af en toe LFR en wat losse dingetjes. Ik geloof dat AoA nu op 11/12 zit. Zou zelf wel wat 10m raids willen doen maar de community op ED is niet echt gevuld met PuGs.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Zeror schreef op maandag 01 april 2013 @ 11:16:
[...]

Volgende patch wordt Transmoggen wel ietsjes makkelijker. Dan hoef je niet meer te kutten om items uit je void storage heen en weer te sturen. Straks staat er bij de transmogrifier gewoon een pijltje bij je equipment en laat alles uit je void storage zien die daarbij hoor. (bijv. shoulder laat alle shoulder items uit void storage zien)
Bedankt voor de tip. Toen transmog live ging verwachtte ik al een goede synergie met de void bank, viel dat even tegen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhip
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-09 14:16
Kan iemand mij een scroll of resurrection sturen?? en welke informatie heb je dan van mij/mijn account nodig?
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
verkerk20 schreef op maandag 01 april 2013 @ 12:48:
Kan iemand mij een scroll of resurrection sturen?? en welke informatie heb je dan van mij/mijn account nodig?
alvast bedankt
email adres nodig, stuur mij een PM met je adres in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Horridon is horrible op heroic in 10 man :(. Slaat nergens op dat je als tank een Direhorn Spirit op je krijgt (je kan hem zo lekker wegslaan met al je ranged attacks) :X.
Moet een stuk makkelijker zijn op 25 man waar je ook maar 1 spirit per Dire Call krijgt...

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Iemand al de 1 april grappen van Blizzard gevonden?

Edit: Blizzards kantoor is nog niet open. Dat verklaard het wellicht waarom ik nog niks gezien heb.

[ Voor 50% gewijzigd door Zeror op 01-04-2013 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Bij mij staat er een krab wat onzin uit te kramen op m'n armory page.

Heb net samen met Chronia en Zabrac de Sha of Fear omgelegd :) Blijkbaar was 2e paasdag toch niet zo'n wow speel dag voor tweakers :p Maar goed, we hebben iets leuks kunnen doen, was mijn eerste kill namelijk :D Nu eindelijk 16/16 T14. Wie weet kunnen we een volgende keer wat meer tweakers verzamelen.

En met coin nieuw wapen gewonnen! Ziet er veel mooier uit dan starshatter en ik kan ook eindelijk m'n legendary spul eens gebruiken. Zul je zien dat ik nu snel een T15 wapen win ergens...

Voor krab: http://eu.battle.net/wow/...e-cartel/Haelden/advanced

Edit:
Oh ja, en elvui maakte een harlem shake van m'n hele ui :p Zag er nog wel grappig uit ook eigenlijk :D

[ Voor 7% gewijzigd door IntToStr op 01-04-2013 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

IntToStr schreef op maandag 01 april 2013 @ 16:56:

Edit:
Oh ja, en elvui maakte een harlem shake van m'n hele ui :p Zag er nog wel grappig uit ook eigenlijk :D
Haha, ja, ik logde gister rond 2 uur 's nachts nog in.. zag iets van database optimization.. naja.. goed.. draai maar.

Harlem shake begint af te spelen, character gaat bewegen en me hele UI loopt de schudden... wel goed bedacht :)

[EDIT] YouTube: World of Warcraft ElvUI Harlem Shake

voor de mensen zonder elvui :)

[ Voor 13% gewijzigd door Sabrac op 01-04-2013 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
"This player is ready for Cataclysm heroic dungeons!" *O* _O-

oh en voor de gein op de crab klikken. Krijgt ie elke keer een ander hoedje :+

[ Voor 13% gewijzigd door Zertaxka op 01-04-2013 18:16 ]

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 06:01
Ben weer is een alt begonnen, Troll Druid op Twisting Nether. En vandaag aangekomen in Ashenvale, echt een trip down memory lane die plek. Aantal jaar geleden dat ik daar met m'n Night Elf Druid door dat bos struinde, op een PvE server maar toch angstig worden als je [Local Defense]: Astranaar is under attack! zag. :+
De gedachte hoe vaak ik van Darkshore helemaal naar Astranaar gelopen ben, en in Ashenvale zelf tig keer langs die 'lantaarnpalen' ben gelopen die altijd dat rustgevende geluid maken. Toen was het prachtig, en nu nog steeds ookal is het op een compleet andere server en grotendeels anders dat gebied.

Maar de quests zijn sinds MoP sterk verbeterd daar ten opzichte van Cata. Heb maar een deel gespeeld, maar toch leuke quests ertussen. Zelfs een verhaallijn(tje) erin! Dat mis ik op max. level in WoW, die epische questlines waar je een 'week' mee bezig kunt zijn in je uppie. Maar dat is een andere trip down memory lane, die waarschijnlijk nooit meer zal komen. Wellicht de volgende expansion?

Anyway, ik heb weer even plezier als low-lvl (25 atm) in WoW. Had ook even gekeken naar de quests van de Thunder King, maar god dat verveelt al na 2-3 quests. Exact hetzelfde gezeik als in Cata met die Firelands, kill 6 monsters to unlock the next questhub and gain a token! Fucking /yawn ...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
Gisteren weer begonnen (10 dng gratis) op Sylvana's en ik moet zeggen dat het me best bevalt weer na 2 jaar afwezigheid.

Wel merk ik dat je echt gold moet hebben (wat ik niet heb, lees: 700G) om een beetje vooruit te kunnen.

Wat heb ik nodig:
Grote bags
Beetje leuke leveling gear voor een lvl81 Mage. Iemand tips?

Denk dat ik na de 10 dng wel weer blijf spelen..............................omg, zal ik dit wel doen? ;)

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Redelijk wat vooruitgang geboekt op mijn druid afgelopen paasweekend:
In resto spec heb ik nu iLvl 492 aangetikt. Voor feral 2 stuks T14 LFR gear te pakken gekregen.

Voor het eerst LFR ToT gedaan. Kwam binnen op een raid die in progress was. We begonnen bij Horridon. Daar dropte trinket voor me. Council gaf helaas alleen gold.

Doordat ik door deze raid friendly met Shado Pan Assault ben geworden ook nog de spirit ring aangeschaft.

De volgende dag nogmaals gedaan en toen Jin'Rokh omgelegd, die dropte de cloak.

Vervolgens toch maar een nightfire robe aangeschaft en daarmee Cataclysmically Epic en Mystically Epic in de wacht gesleept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Ik heb het paasweekend vooral op mijn druid gespeeld. Een Epic Key zorgde ervoor dat ik 15 nieuwe greater coins had. Ook raakte ik reverred met de Klaxxi door de Reputatie die je via dungeons kunt krijgen. Meteen maar even de 489 belt gehaald en daarmee 480 ilevel!

Ik moest voor werk nog één en ander doen, dus besloot ook eens te slacken in LFR als dps (catform in bearspec semi /afk). Dat moest ik bekopen met een kick na de eerste baas… Vervolgens weer 45 minuten in de queu. Dit keer nogmaals de hele instance half op /follow gecleared en van Council de trinket met Agi en Gnome proc gekregen! Deel 2 van ToT LFR heb ik wat meer actief gespeeld, gewoon als tank zoals het hoort, uiteraard zonder loot te krijgen :)

OWEB heeft sinds gister dan eindelijk ook Council neer. Was waarschijnlijk toch een healer issue, toen de resto/ guardian druid als healer mee ging lag de baas in 4 keer op zn gat (gelukkig!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Niet veel gespeeld dit weekend vanwege visite maar toch op 2e paasdag wat LFR kunnen doen.
Met mijn paladin de T14 helm binnengehaald alleen is hij minder dan de helm die ik op dit moment heb en aangezien ik geen andere tier spullen heb dus lekker in de tassen gelaten. Transmog materiaal dus :P

Voor de rest waren de queues lang dus maar even naar mijn gnome DK en die blijft gewoon zijn losing streak van alleen maar gold in LFR volhouden. Wel leuk dat beide tanks in de LFR ook gnomes waren en aangezien ik een gnome fan ben was dat extra lachen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 06:01
Pedr0 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 07:36:
Gisteren weer begonnen (10 dng gratis) op Sylvana's en ik moet zeggen dat het me best bevalt weer na 2 jaar afwezigheid.

Wel merk ik dat je echt gold moet hebben (wat ik niet heb, lees: 700G) om een beetje vooruit te kunnen.

Wat heb ik nodig:
Grote bags
Beetje leuke leveling gear voor een lvl81 Mage. Iemand tips?

Denk dat ik na de 10 dng wel weer blijf spelen..............................omg, zal ik dit wel doen? ;)
Voor bags is het tegenwoordig best makkelijk, je hebt hier en daar van die vendors die 14-slots bags verkopen voor ik dacht 10g ofzo. Anders heb je classic faction reputation die je omhoog werkt door middel van tabards dragen in dungeons, als je dan revered bent met een faction kun je een 16-slots bag kopen voor een paar gold.
Bagspace is dus niet zo'n groot issue meer, zeker niet als je lvl 81 bent. Paar quests en je kunt hopelijk wel wat vinden op AH, Netherweave of Frostweave?

Voor leuke levelling gear.. Zou ik niet zo naar kijken, gewoon questen en dungeons runnen. Als je van PvP houdt de bg's in voor honor points en zo wat PvP gear halen. Maar het levellen gaat zo snel dat je gear het toch niet bijhoudt, daarnaast maakt het niet uit of je goed bent of übergoed: het is tenslotte maar levellen.
Wat voor professions heb je?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
Freaky Maus schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 09:26:
[...]

Voor bags is het tegenwoordig best makkelijk, je hebt hier en daar van die vendors die 14-slots bags verkopen voor ik dacht 10g ofzo. Anders heb je classic faction reputation die je omhoog werkt door middel van tabards dragen in dungeons, als je dan revered bent met een faction kun je een 16-slots bag kopen voor een paar gold.
Bagspace is dus niet zo'n groot issue meer, zeker niet als je lvl 81 bent. Paar quests en je kunt hopelijk wel wat vinden op AH, Netherweave of Frostweave?

Voor leuke levelling gear.. Zou ik niet zo naar kijken, gewoon questen en dungeons runnen. Als je van PvP houdt de bg's in voor honor points en zo wat PvP gear halen. Maar het levellen gaat zo snel dat je gear het toch niet bijhoudt, daarnaast maakt het niet uit of je goed bent of übergoed: het is tenslotte maar levellen.
Wat voor professions heb je?
Enchanting = 290
Tailoring = 361

Ik weet nog dat ik dit toen gekozen heb omdat ik een alt wilde levelen met alleen gathering profs. :+

Glyphs heb ik ook nog niet, is daar ergens een goede guide voor. Of je moet zo kunnen zeggen, dat heb je nodig? * Pedr0 gaat ook ff googlen

[ Voor 5% gewijzigd door Pedr0 op 02-04-2013 09:37 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Pedr0 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 09:29:
[...]

Enchanting = 290
Tailoring = 361

Ik weet nog dat ik dit toen gekozen heb omdat ik een alt wilde levelen met alleen gathering profs. :+

Glyphs heb ik ook nog niet, is daar ergens een goede guide voor. Of je moet zo kunnen zeggen, dat heb je nodig? * Pedr0 gaat ook ff googlen
Kijken anders eens hier: http://www.icy-veins.com/mage-wow-leveling-guide

Met 361 tailoring kun je volgens mij zelf (goedkoop) Netherweave bags maken: 1 stack netherweave cloth is 1x een 16 slots bag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Netherweave bags zijn echt heel goedkoop te maken/kopen. Gebruik ik ook voor m'n alts en bank slots. Op m'n main heb ik embersilk bags, maar die zijn wat duurder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Dus.. gister met Haelden en Chronia dus ff de sha neer gelegd.. boss sloeg echt niet zo hard als ik gewend ben nu in ToT. Direct ook wat kunnen oefenen door Cenarion ward op trash (boss ability) te gebruiken.
Me eigen HPS lag wel hoger dan normaal. Vraag me alleen af hoe het qua savage defense uptime zat..helaas geen logs gedraaid.

Warrior is ondertussen ook ilvl 470.
Dus vanavond heart of fear..en terrace in.. hopelijk wat geluk met gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Sabrac schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 10:14:
Dus.. gister met Haelden en Chronia dus ff de sha neer gelegd.. boss sloeg echt niet zo hard als ik gewend ben nu in ToT. Direct ook wat kunnen oefenen door Cenarion ward op trash (boss ability) te gebruiken.
Me eigen HPS lag wel hoger dan normaal. Vraag me alleen af hoe het qua savage defense uptime zat..helaas geen logs gedraaid.

Warrior is ondertussen ook ilvl 470.
Dus vanavond heart of fear..en terrace in.. hopelijk wat geluk met gear.
Ik zie ook geen logs van mijn guildies. Net de verkeerde mee gekregen :p

Sha was wel echt een matig gevecht vind ik. Eigenlijk gewoon puur dps check om add op tijd neer te hebben en de rest is dan ook meteen peanuts, er vanuitgaande dat healers en tanks op zelfde niveau als dps zitten. Even geduld hebben en geen stomme dingen doen en dat was het.

Op naar council morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Heb deze nog als april fools gevonden op de Blizzard site: http://us.blizzard.com/en-us/games/mobile/

Kan niet checken of het er nog staat, maar ging over een Blackthorne 2 en een Starctaft tekst adventure a-la Space/King's Quest :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Prachtig die Sha, de eerste keer dat ik er was heb ik alleen maar op de boss zitten rammen want daarbuiten werd je gefeared :P Uiteindelijk toch maar eens gekeken wat ik nu daadwerkelijk moest doen, ooooh waren er adds nooit gezien ;) typische LFR noobheid ik weet het.

[ Voor 6% gewijzigd door Carthrax op 02-04-2013 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Mijn guild houd vanavond een Mogushan Vault run: http://openraid.eu/events/view/88891
Mocht je zin hebben schrijf je in :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Zo.. 6 uur dat is mij veel te vroeg. Succes met het vinden van mensen. Moet goed komen met openraid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
Gisteren geprobeert om met mijn DK blood algalon 10 solo te proberen doen, normaal zou hij te doen moeten zijn maar om een of andere reden blijk ik er maar op falen. Alles gaat goed tot ik plots in een fase terecht komt waar alles zwart/wit wordt en ik geonshotted wordt. Al een aantal filmpjes zitten kijken maar zie nergens deze fase voorkomen. Iemand enige tips? Weet al dat je moet weglopen van cosmic smash omdat hij je dan omhoog gooit maar ik mis blijkbaar nog iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Sabrac schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 12:38:
Zo.. 6 uur dat is mij veel te vroeg. Succes met het vinden van mensen. Moet goed komen met openraid.
De tijd klopt niet, het is 8 uur :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whigger
Grompie schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 13:03:
Gisteren geprobeert om met mijn DK blood algalon 10 solo te proberen doen, normaal zou hij te doen moeten zijn maar om een of andere reden blijk ik er maar op falen. Alles gaat goed tot ik plots in een fase terecht komt waar alles zwart/wit wordt en ik geonshotted wordt. Al een aantal filmpjes zitten kijken maar zie nergens deze fase voorkomen. Iemand enige tips? Weet al dat je moet weglopen van cosmic smash omdat hij je dan omhoog gooit maar ik mis blijkbaar nog iets.
Algalon geeft een stacking debuff, Phase Punch. Bij 5 stacks phase je naar de andere realm, maar omdat Algalon dan zelf geen target meer heeft, zal hij Ascend to the Heavens casten, ofwel een wipe.

Kortom, je moet hem voor de 5e stack killen. Wellicht dat Army/Ghoul tanking je kan helpen om de stacks te verminderen, anders is het echt een kwestie van DPS maximaliseren en burnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Even een vraagje over trinkets. Gisteren heb ik de Darkmist Vortex uit LFR gehaald (heb er nu 2 :P) maar is deze beter voor een ret paladin dan Lei Shen's Final Orders (LFR editie)? Mijn andere trinket is Iron Belly Wok.
Was even benieuwd welke ik beter kan equippen. Ik zag ineens dat ik mijn bracers ook nog moest enchanten...oeps.

http://eu.battle.net/wow/...dle-cartel/Carthos/simple

[ Voor 9% gewijzigd door Carthrax op 02-04-2013 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Carthrax schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 13:24:
Even een vraagje over trinkets. Gisteren heb ik de Darkmist Vortex uit LFR gehaald (heb er nu 2 :P) maar is deze beter voor een ret paladin dan Lei Shen's Final Orders (LFR editie)? Mijn andere trinket is Iron Belly Wok.
Was even benieuwd welke ik beter kan equippen. Ik zag ineens dat ik mijn bracers ook nog moest enchanten...oeps.

http://eu.battle.net/wow/...dle-cartel/Carthos/simple
Ironbelly wok is crap, Lei Shen's Final Orders is bis voor T14 LFR. Je kunt dus het beste je Darkmist Vortex ipv wok equippen.

De VP trinket van shado pan assault is overigens beter dan die allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
IntToStr schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 13:26:
[...]

Ironbelly wok is crap, Lei Shen's Final Orders is bis voor T14 LFR. Je kunt dus het beste je Darkmist Vortex ipv wok equippen.

De VP trinket van shado pan assault is overigens beter dan die allemaal :)
Nog maar 1 keer in ToT geweest dus ben nog Neutral met Shado-Pan Assault. Zal van de week deze eens weer proberen. Sta de laatste tijd in LFR ook redelijk ver boven aan in de DPS lijst, best wel leuk als je eens wat schade doet.
Pagina: 1 ... 4 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.