Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Voor de mensen die niet bij informatie van de game kunnen:Zeror schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 15:05:
Heartstone - Heroes of Warcraft
Nieuwe game van Blizzard.
Blizzard is currently taking the stage to announce their surprise at PAX East. We'll be updating this post with information as it comes in.
Hearthstone: Heroes of Warcraft.
It's "a charming collective strategy game set in the Warcraft universe."
- u can play as mighty heroes from 9 World of Warcraft classes.
- It is a card game.
- Blizzard created a new team for the project
- They wanted something less serious and back to their roots
- The goal was to have fifteen developers, experiment more, and be more versatile
Klinkt wel cool online card game, droomde eigenlijk stiekem altijd al van een goede Yu-gi-oh gameThysiej schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 15:09:
[...]
Voor de mensen die niet bij informatie van de game kunnen:
Blizzard is currently taking the stage to announce their surprise at PAX East. We'll be updating this post with information as it comes in.
Hearthstone: Heroes of Warcraft.
It's "a charming collective strategy game set in the Warcraft universe."
- u can play as mighty heroes from 9 World of Warcraft classes.
- It is a card game.
- Blizzard created a new team for the project
- They wanted something less serious and back to their roots
- The goal was to have fifteen developers, experiment more, and be more versatile
Wel een van de betere game concepten die je kan doen in het f2p universum, ben zelf niet echt zo een fan van f2p maar dit klinkt wel goed en al zeker als het warcraft themed is hoewel de stap naar starcraft/diablo snel gemaakt zal zijn natuurlijk.
AMD 3700x | Asus RTX 2080 OC | ROG Strix x570-F Gaming | Corsair 16GB @ 3200 | Honda CBR600F4 | Canon 650D | Canon 18-55mm | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300mm
Nee is het niet, project titan is een mmo dat staat vast alleen is dat het enige wat we er van weten. Dit is een totaal nieuw project van blizzard door een klein team gemaakt. Ze zijn zelf heel hard van fan van trading card games bij blizzard en besloten er dan maar zelf een te maken.Santho schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 15:43:
Ik hoop niet dat dat het Titan project is, want dat zou echt een anti-climax zijn aangezien ze beloofden dat het Titan project zelfs nog beter dan WoW zou worden
Ah ok, gelukkig maar!Grompie schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 15:45:
[...]
Nee is het niet, project titan is een mmo dat staat vast alleen is dat het enige wat we er van weten. Dit is een totaal nieuw project van blizzard door een klein team gemaakt. Ze zijn zelf heel hard van fan van trading card games bij blizzard en besloten er dan maar zelf een te maken.
Ik kijk wel uit naar meer details over die nieuwe MMO, ze scheppen wel hoge verwachtingen op deze manier
Ik zal deze trading card game wel vermijden, niet echt mijn ding. Hou het liever bij WoW
AMD 3700x | Asus RTX 2080 OC | ROG Strix x570-F Gaming | Corsair 16GB @ 3200 | Honda CBR600F4 | Canon 650D | Canon 18-55mm | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300mm
- \[PC/MAC/iPAD] Hearthstone: Heroes of Warcraft (free game)
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Nu eens kijken in de 2 ToT LFRs, hopelijk zijn er een paar mensen met normal ervaring die de tactics uitleggen, want zo te horen komt er heel wat wipen aan te pasSantho schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 13:07:
En ik dacht dat LFR appeltje-eitje was
Ik zou ook weggaan hoor, je hebt het dan nog lang vol gehouden!
Gisteren trouwens voor de eerste keer Oondasta gedaan en man, echt leuk dat het was

LFR is gewoon geluk hebben met de groep. Woensdag hadden we dus met 20 guildies gedaan. Die 5 anderen waren wel blij denk ik
Moet zelf boss 6 nog doen in LFR omdat het toen al wel erg laat werd. Denk dat ik maar oversla voor deze week en volgende week weer probeer. Geen zin om die andere 2 bosses ook weer te moeten doen. Kost me te veel tijd voor wat ik er voor terugkrijg.
Wel een mooi gevecht waarbij je bijna al je spells gebruikt die je normaliter in PVE/PVP niet snel zal gebruiken, maar hier toch echt nodig hebt.
Verwijderd
Bedankt, ik ben benieuwd klinkt wel goed als ik het zo lees.sc0ut84 schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 16:42:
[...]
Probeer Ragnaros-EU eens, ben er zelf net heen ge-migrate (Merosath-Tauren-Druid-Horde), en ik moet zeggen: erg goede balance van Horde / Alliance, veel actie, geen login queues, maar toch één van de highest populated servers.
Momenteel op Darksorrow is de ratio 4:1 voor Alliance en dat is best wel een game breaker.
Ik hou er wel van als een server een beetje leeft en gebalanceerd is
Misschien hoor je nog van me!
Serieus ? Ik heb hem gisteren nog gedaan en toen had ie nog 870 MIntToStr schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 17:31:
Ze hebben Oondasta een 50% health nerf gegeven zag ik. Anders waren de benodigde groepen te groot en crashte de server telkens (bijna)...
LFR is gewoon geluk hebben met de groep. Woensdag hadden we dus met 20 guildies gedaan. Die 5 anderen waren wel blij denk ikEn iedereen kent de fail groups wel...
Moet zelf boss 6 nog doen in LFR omdat het toen al wel erg laat werd. Denk dat ik maar oversla voor deze week en volgende week weer probeer. Geen zin om die andere 2 bosses ook weer te moeten doen. Kost me te veel tijd voor wat ik er voor terugkrijg.

Net 2de deel van ToT gedaan, en net voor Tortos kijk ik eens naar de main tank, resultaat: Ilevel onder de 480, 7 heroics nog en rest LFR gear, dat resulteerde meteen in een wipe. Daarna met een nieuwe tank zeer gemakkelijk neer gekregen, maar de tank DC'de en we kregen er een nieuwe bij.
Bij Megaera aangekomen, direct one-shot, tacs ~goed uitgelegd, al was er bijna een wipe doordat een van de tanks de rode kop vol naar de raid had gekeerd, wat ons bijna had geoneshot

Tenslotte Ji-Kun nog, en nadat niemand naar de nesten ging een keer gewiped, maar de 2de keer een clean kill !
Vandaag minder geluk dan vorige week, geen loot gekregen, buiten op Ji Kun met coin een chest mogen looten, al denk ik niet dat ik meteen mijn Tier bonus ga opgeven, ik zie wel.
Agree, die fight was heel erg intens! Vind het zelfs een beetje jammer dat hij maar 1x gedaan kan worden.. Zit zeker op of boven het niveau van rank 8 Brawler bosses.Dennism schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 18:24:
Good lord, eindelijk ff werk gemaakt van die greenfire questline, by far het lastigste wat ik ook gesolood heb. Die boss voor de eerste part van de legendary Q line uit FL was er echt niets bij. Denk in totaal iets van 30 wipes ofzo, waarvan een paar echt 2-5% op de enrage timer.
Wel een mooi gevecht waarbij je bijna al je spells gebruikt die je normaliter in PVE/PVP niet snel zal gebruiken, maar hier toch echt nodig hebt.
alleen op us-serverIntToStr schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 17:31:
Ze hebben Oondasta een 50% health nerf gegeven zag ik. Anders waren de benodigde groepen te groot en crashte de server telkens (bijna)...
LFR is gewoon geluk hebben met de groep. Woensdag hadden we dus met 20 guildies gedaan. Die 5 anderen waren wel blij denk ikEn iedereen kent de fail groups wel...
vandaag nog de volledige 870M
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Was bij ons ook, ff pullen en resetten en dan issie generfed.sabriel schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 21:08:
[...]
alleen op us-server
vandaag nog de volledige 870M
Verwijderd
Yep, bij ons ook.Dennism schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 21:39:
[...]
Was bij ons ook, ff pullen en resetten en dan issie generfed.
Coins gebruikt en ja... loot!
Helaas net de enige uit z'n loot pool die ik niet kon gebruiken... de belt
Naja, als backup nu bewaard, mocht ik eens een keer expertise te kort komen xd
De volgende, patch, patch 5.3, brengt iets nieuws naar WoW, namelijk Heroic Scenarios. Je hebt dan kans om items te bemachtigen met de kwaliteit raid finder. En dat is op zich wel interessant
Verder komt er nog een nieuwe battleground en nog wat nieuwe scenario's.
En voor PvP komt er ook wel boeiende aanpassing:
- All characters now have a base Resilience of 65%.
- Resilience has been removed from most PvP gear.
- Season 13 Tyrannical gear had their item levels increased to ilevel 496, up from ilevel 493.
- Season 13 Tyrannical Elite gear had their item levels decreased to ilevel 496, down from ilevel 512.
- Battlegrounds, Rated Battlegrounds, and Arenas now have an ilevel cap. All gear will be scaled down to ilevel 496.
[ Voor 46% gewijzigd door Zeror op 23-03-2013 08:32 ]
Lijkt wel een voorbereiding op de 1 April grap die volledige patchnotes.Zeror schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 08:28:
Vet!
De volgende, patch, patch 5.3, brengt iets nieuws naar WoW, namelijk Heroic Scenarios. Je hebt dan kans om items te bemachtigen met de kwaliteit raid finder. En dat is op zich wel interessant
- Season 13 Tyrannical gear had their item levels increased to ilevel 496, up from ilevel 493.
- Season 13 Tyrannical Elite gear had their item levels decreased to ilevel 496, down from ilevel 512.
- Battlegrounds, Rated Battlegrounds, and Arenas now have an ilevel cap. All gear will be scaled down to ilevel 496.
Voor Arena's/BG's kan ik het positieve nog inzien, maar bijv World PVP wordt gewoon een groot slachthuis net als in vanilla waar 90% van de pvpers een blue set hadden en geslacht werder door raiders, tenzij ze de full Marshall epic set hadden, dan werd je enkel geslacht door Naxx 40 raiders. Heroic raids lopen dan straks met Ilvl 535-549, pvpers in 496 hebben dan echt geen enkele kans meer op pvp servers in de wereld.
Verder zou dan alle gear progressie in PVP verdwijnen (wat nogal een grote carrot is voor veel spelers) iets wat ik me eigenlijk ook niet kan voorstellen.
Zat ik donderdag nog te ragen, heb ik net met 1x een wipe de laatste 2 bosses van de nieuwe LfR down gekregen.
Echt, er moeten meer mensen komen die het snappen!
Want a cookie?!
PvP Power zal dan het verschil gaan maken. En ook de spell/skills zijn soms ook anders dan in PvE.Ryatzu schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 10:02:
Dus wtf! Eindelijk worden pvp en pve gear gelijk getrokken? Dit maakt het wel interessant om weer te gaan pvpen
Tuurlijk zal er PvP gear progressie zijn. Niet iedereen raid ToT en verder..Verder zou dan alle gear progressie in PVP verdwijnen (wat nogal een grote carrot is voor veel spelers) iets wat ik me eigenlijk ook niet kan voorstellen.
[ Voor 28% gewijzigd door junglebeast op 23-03-2013 13:50 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Als het ilvl gecapped wordt op 496 (zoals in de notes staat) zal er na het huidige conquest seizoen dus geen echte PVP gear progressie meer zijn daar deze gear ilvl496 wordt, net zoals je voor challenge modes geen echte gear progressie hebt boven ilvl 463 (muv gear met extra sockets omdat sockets niet downscalen). Vandaar ook dat ik tot op heden (en ws tot na 1 april) sceptisch tegen deze notes aan kijk, daar naast de glad mounts en titles voor velen gear een van de grootste drijfveren is achter PVP, net zoals gear vor velen een PVE gear een drijfveer is voor veel spelers.junglebeast schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 13:41:
[...]
PvP Power zal dan het verschil gaan maken. En ook de spell/skills zijn soms ook anders dan in PvE.
[...]
Tuurlijk zal er PvP gear progressie zijn. Niet iedereen raid ToT en verder..
Ow, dat is handig om te weten, spaart direct heel wat tijd uitDennism schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 21:39:
[...]
Was bij ons ook, ff pullen en resetten en dan issie generfed.
Ow, is dat dan misschien die nieuwe battleground waar al footage van was geleaked ? (Azshara Crater, als ik me niet vergis, wat een Dota mode zou zijn met een zeer bossige omgeving. Al werd er ook iets gezegd van een nieuwe CTF ...)Zeror schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 08:28:
Vet!
Bij 5.3 komen de upgrades trouwens ook terug, wat nu precies toch niets meer gaat uitmaken voor PvP

Als al die aanpassingen zouden doorkomen gaat PvP wel helemaal veranderen, iedereen 65% resi, what ? Wat gebeurt er dan met healers ? + Wat is het nut van beter gear als het gear toch gescaled wordt naar 496
Hopelijk zijn ze hiermee gewoon aan het trollen want anders
Tsja, het blijft denk ik per persoon verschillend. Persoonlijk mogen ze van mij alle pvp gear voor iedereen gelijk trekken. Dus wanneer je een arena oid doet, iedereen dezelfde gear heeft (ja ik weet hoe goor dat in de oren van sommige mensen klinktDennism schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 16:09:
[...]
..voor velen gear een van de grootste drijfveren is achter PVP, net zoals gear vor velen een PVE gear een drijfveer is voor veel spelers.
[ Voor 16% gewijzigd door temp00 op 23-03-2013 18:21 ]
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Ik vond het wel altijd leuk om te lezen over <Undergeared> en hun Raids in Blues. Die lieten zien dat je met alleen maar blue items ook gewoon een raid kon volbrengen.
In die optiek, heeft er hier wel eens iemand nagedacht over het Iron Man verhaal? Ondanks dat het Forumswide al voorbij is, lijkt het me toch nog steeds wel eens wat om uit te proberen.
Old Skool levelen is er niet meer bij met alle nerfs en anderzijds buffs in de game. Je zult geen quests meer tegenkomen waar je niet verder kan zonder de hulp van anderen (muv dungeonquests, uiteraard). Je hoeft niet meer te lopen tot je pas op lvl 40 je eerste trage mount kan kopen. Je hoeft geen weaponskills meer te trainen, je hoeft je pet niet meer te voeren en happy te houden, je hoeft geen ammo meer te kopen, je hoeft ook niet meer naar goeie gear te zoeken (heirlooms), het is bij lange na niet meer old skool te doen.
Wat wel kan, en ik ga het echt een keer doen, is levelen via de Iron Man requirements.
Levelen van een willekeurige klasse en gebruik maken van alleen hetgene wat je bij een vendor kan kopen, alleen gear met hooguit witte kwaliteit. geen potions, geen enchants (needless to say), geen heirlooms, geen talents, geen professions, geen hulp (dus ook geen dungeons, geen BG's). Ten tijde van de originele Iron Man mocht je ook je classtrainer niet opzoeken. Dat kan helaas niet meer, dus dat maakt het toch iets makkelijker dan de bedoeling was.
Als klap op de vuurpijl mag je ook nog eens niet doodgaan. Ga je dood, Toon schrappen en een nieuwe maken en overnieuw beginnen.
Ik moet nog even uitzoeken waar je in Cata en MoP enchantloze gear kan krijgen. Anders wordt het een heel vervelend verhaal om met +40 AP gear door MoP heen te trekken zonder dood te gaan. Mocht ik het ooit gaan doen, dan link ik de Armory van mijn Toon waarschijnlijk wel hier. Levelen in witte gear is niet het punt. Niet doodgaan wel....
[ Voor 66% gewijzigd door Poops_McGhee op 24-03-2013 12:33 ]
Vandaar dat denk ik MoP ook het lastigst is, de gebieden en de quests lenen zich imho niet echt voor dit soort game play vanwege de enorme scaling increases over Cata, net als bij Cata over Wrath. Waar het bij Wrath/TBC toch een wat minder verschil is.
Verder net ff Nerfed Oondasta gekilled, wat een joke nu..... met ronde 60 man hadden we em nu makkelijk down, volgens mij geen tank switch nodig gehad.
Uiteindelijk ervoor gekozen om mar'li, mallak en sul samen op 1 plek te tanken en de blessed loa spirit te negeren. We lieten onze hoogste dps constant op sul (een dk in dit geval). 1 tank moest sul interrupten, andere tank moest mar'li interrupten. Daarnaast 5 ranged in 2 groepen verdeeld (1 van 3, 1 van 2) om de frostbite debuff mee te delen.
Toen Sul eenmaal possessed was, heroism en burnen maar, tegen die tijd zat hij al op 40 % health.
En door heroism + cooldowns, kreeg hij maar tijd om 1 sandstorm te doen.
Daarna wist de DK sul af te maken terwijl wij weer op de volgende focusten en ja.. zodra sul neer is, wordt het gevecht echt stukken makkelijker.
Logs: http://www.worldoflogs.com/reports/rt-r3m65pgvtwof6f1e/
De hele avond dus besteed aan council of elders, maar uiteindelijk het wel waard
[ Voor 4% gewijzigd door Sabrac op 24-03-2013 22:41 ]
iLvl in feral is nu 460
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Die kreeg ik ook voor m'n kitty, die str enchangt._Peter2_ schreef op maandag 25 maart 2013 @ 07:56:
Gisteren eindelijk wat (kleine) upgrades voor mijn feral spec weten te krijgen. (Nieuwe shoulders uit LFR en kreeg een cloak van een guildy)
iLvl in feral is nu 460. Wat me opviel bij het optimaliseren m.b.v. Ask Mr. Robot is dat daar een Str enchant werd aangeraden op mijn gloves. Is de 1 AP/Str zo belangrijk dat dit beter zou zijn dan een Mastery enchant? (Ik was er niet zeker van en heb dus mastery gedaan)
Snapte ik alleen niet, gezien ik volgens mij enkel Agil als prime stat nodig zou moeten hebben.
Kan een bug zijn, of ik snap het gewoon niet meer
Verder gister de eerste 2 LfR's met m'n mage gedaan en zowaar 4x loot.
Helaas was het 4x loot die ik al had... Begin er een beetje moe te worden
Op m'n mage inmiddels het volgende geloot:
- 4x 476 gloves
- 3x 476 chest
- 3x 476 belt
Gezien ik al de crafted gloves en chest had, dus gewoon heerlijk 9 useless drops...
Dat terwijl ik nog met een hele hoop 450/463 items zit
Maarja, stug verder vanavond met de andere 3 LfR's.
Want a cookie?!
Ja. De ap van strength geeft een hoge dps dan mastery. Echter is het verschil verwaarloosbaar._Peter2_ schreef op maandag 25 maart 2013 @ 07:56:
Gisteren eindelijk wat (kleine) upgrades voor mijn feral spec weten te krijgen. (Nieuwe shoulders uit LFR en kreeg een cloak van een guildy)
iLvl in feral is nu 460. Wat me opviel bij het optimaliseren m.b.v. Ask Mr. Robot is dat daar een Str enchant werd aangeraden op mijn gloves. Is de 1 AP/Str zo belangrijk dat dit beter zou zijn dan een Mastery enchant? (Ik was er niet zeker van en heb dus mastery gedaan)
Warrior gister ook 90 geworden. Ff wat items op de ah gekocht en de epic items die ik al had geequipped.
Zit nu op ilvl 455.
Vanavond wat dailies en heroics met em doen.
Dus ik had van te voren al de blauwe gear gecraft op mijn tailor. Dingde vrij snel 90, dus met een dik voordeel aan resilience en pvp power, hordies van de bg afgeveegd. Shadow is leuk op zo'n moment
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D
En dan zijn er nog de massa's blauwe/groene items die ik ooit eens heb opgeraapt met alts en die ik dan bewaar voor andere alts... en dan nooit gebruikt heb

Het algemene thema van mijn guildbank is: "ja dat komt ooit nog eens van pas, ik zal het maar bewaren"
[ Voor 33% gewijzigd door Kapoen op 25-03-2013 09:17 ]
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Ik heb geen prive guildbank, maar het klinkt allemaal wel heel herkanbaar voor de "normale" banks van mijn chars.Kapoen schreef op maandag 25 maart 2013 @ 09:15:
Ik ben een grote lenteschoonmaak begonnen van mijn prive guildbank. De hoeveelheden jingly bells, red/green helper box en sinister squashlings die ik heb bewaard zijn zorgwekkend... om nog maar te zwijgen van de hoeveelheden low level cloth en mats die ik nooit of te nimmer nog zal gebruiken
En dan zijn er nog de massa's blauwe/groene items die ik ooit eens heb opgeraapt met alts en die ik dan bewaar voor andere alts... en dan nooit gebruikt heb
Het algemene thema van mijn guildbank is: "ja dat komt ooit nog eens van pas, ik zal het maar bewaren"

Beetje jammer dat als dan bijna de hele raid een coin inzet, er precies 1 iemand loot kreeg. Dacht dat de kans toch iets hoger lag dan ~1 op 20...
Komende reset toch maar weer georganiseerde LFR run doen of zo voor extra gear, want we blijven maar zuigen qua dps en enrage timers, ook al had blizzard gezegd dat enrage timers veel soepeler zouden zijn in ToT.
Misschien dat jullie nog gear missen? Alles na jinrokh lijkt voor ilvl 495+ te zijn.
Ja, we zitten met een behoorlijk aantal mensen nog onder de 495. Gelukkig ook wel steeds meer op ~500Sabrac schreef op maandag 25 maart 2013 @ 10:16:
Enrage timers heb ik zelf nog niet veel van gemerkt. Daar waar mijn guild zelf niet zo sterk is op het dps vlak.
Misschien dat jullie nog gear missen? Alles na jinrokh lijkt voor ilvl 495+ te zijn.
Boss 6 in ToT voor 2de keer neer. Daarna eindelijk wat progress op the forgotten.
We komen nu tot 40%, echter nog te veel mensen die doodgaan in de shadow-fase (maze)
Tevens gaat het interrupten van de life-drain ook nog niet perfect.
Maar mijn inpressie van deze boss is + niet leuk als tank
Krijg regelmatig t maken met knockback, pools op je als tank zijnde en meer van dat soort dingen.
Vanavond extra raidnight en kijken of we hem neer krijgen.
We willen eigenlijk deze boss neer, want de volgende zou helemaal een pushover moeten zijn. Ik kijk uit naar dat gevecht (en een shield dat hij kan droppen)
* einde dagboek *

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik ken je pijn.. als feral is in principe rake +trash het beste voor adds tot 8 targets. echter gaan ze te snel dood voor de bleed ticks kunnen ticken.. en trash + swipe is ook niet super met maar 3 tot 4 adds.IntToStr schreef op maandag 25 maart 2013 @ 10:29:
[...]
Ja, we zitten met een behoorlijk aantal mensen nog onder de 495. Gelukkig ook wel steeds meer op ~500En hele grote verschillen in damage done tijdens de add phases. Sommige specs zuigen nu eenmaal in aoe en doen maar zo'n 60k dps, terwijl onze top dps 90-100k dps doen. Zelf weet ik het met glyphs en talents nog enigszins te compenseren en toch richting de 90k te gaan tijdens add phases, maar eigenlijk is een paladin echt ruk in aoe
In p5 ben ik weer super
Tot de laatste phase zit ik op 70 tot 75
In p5 weet ik dat naar 130 gemiddeld te duwen.
Klinkt bekend ja. Ik had ook nog wat dps opgeofferd om iedereen te kunnen cleansen van poison en die rommel van deur 3. Kostte anders erg veel mana voor de healers. Uiteindelijk geloof ik op 140k uitgekomen. Had een stuk meer kunnen zijn als ik niet vol op interrupt en cleanse duty wasSabrac schreef op maandag 25 maart 2013 @ 12:22:
[...]
Ik ken je pijn.. als feral is in principe rake +trash het beste voor adds tot 8 targets. echter gaan ze te snel dood voor de bleed ticks kunnen ticken.. en trash + swipe is ook niet super met maar 3 tot 4 adds.
Tot de laatste phase zit ik op 70 tot 75
In p5 weet ik dat naar 130 gemiddeld te duwen.
Nu ben ik verder gegaan met mijn Ret paladin, maar aoe dps in dungeons is behoorlijk slecht vergeleken met andere classes, of ik doe iets totaal verkeerd. Wat ik doe is seal veranderen, hammer of righteousness en single target HP attacks gebruiken totdat ik divine storm kan gebruiken. Is dat alles of zijn er nog meer dingen wat ik kan doen?
Ligt niet helemaal aan jou (zie mijn rants over ret paladin aoe hierbovenpatrickos85 schreef op maandag 25 maart 2013 @ 13:11:
Ik heb niet meer aan WoW gedaan sinds WotLK, en vorige week weer begonnen, maar het plezier is weer terug.
Nu ben ik verder gegaan met mijn Ret paladin, maar aoe dps in dungeons is behoorlijk slecht vergeleken met andere classes, of ik doe iets totaal verkeerd. Wat ik doe is seal veranderen, hammer of righteousness en single target HP attacks gebruiken totdat ik divine storm kan gebruiken. Is dat alles of zijn er nog meer dingen wat ik kan doen?
Vanaf 4 mobs kun je officieel het beste seal of righteousness gebruiken ipv seal of truth, maar dit doe ik zelf ook maar zelden eigenlijk. Vanaf 2 mobs hammer of righteousness gebruiken ipv crusader strike. Divine storm als finisher ipv templars verdict. Zelf heb ik ook exorcism nog geglyphed, waardoor die ook extra aoe doet. De rest is gewoon dezelfde rotatie.
Als je echt vol voor aoe wilt gaan kun je het beste Holy Avenger als talent gebruiken. Dan kun je voor een korte periode helemaal los gaan met divine storm.
Ik ben nu nog aan het lvlen, maar zal het iig meenemen en kijken wat ik kan doen om het te verbeteren. Die glyph is sowieso een goeie om mee te nemen. Bedankt voor de tipsIntToStr schreef op maandag 25 maart 2013 @ 13:16:
[...]
Ligt niet helemaal aan jou (zie mijn rants over ret paladin aoe hierboven)
Vanaf 4 mobs kun je officieel het beste seal of righteousness gebruiken ipv seal of truth, maar dit doe ik zelf ook maar zelden eigenlijk. Vanaf 2 mobs hammer of righteousness gebruiken ipv crusader strike. Divine storm als finisher ipv templars verdict. Zelf heb ik ook exorcism nog geglyphed, waardoor die ook extra aoe doet. De rest is gewoon dezelfde rotatie.
Als je echt vol voor aoe wilt gaan kun je het beste Holy Avenger als talent gebruiken. Dan kun je voor een korte periode helemaal los gaan met divine storm.
Urgh! Zo herkenbaar, dit. Ik heb ook zo'n prive Guildbank Stortplaats. 6 tabs, waarvan minimaal 4,5 vol met "je weet maar nooit" troep. Oude blues en greens bewaard onder het mom van "handig als ik een enchanter alt heb. Goed om te levelen". Dat was jaren geleden en die alt is er nog steeds niet.Kapoen schreef op maandag 25 maart 2013 @ 09:15:
Ik ben een grote lenteschoonmaak begonnen van mijn prive guildbank. De hoeveelheden jingly bells, red/green helper box en sinister squashlings die ik heb bewaard zijn zorgwekkend... om nog maar te zwijgen van de hoeveelheden low level cloth en mats die ik nooit of te nimmer nog zal gebruiken
Toen kwam het "transmog" argument. Uiteraard ook nooit wat mee gedaan verder.
Aan oude mats ook niet te kort. Vanaf TBC zitten er nog genoeg mats in mijn Guildbank Stortplaats opgeslagen. Elke keer als ik het wil opruimen knaagt de gedachte dat het wel eens handig kan zijn en dat het farmen ervan weer tijd kost. Met droprates die niet altijd even hoog hoeven te zijn, lijkt het te waardevol te zijn (voor wie? ik weet het eigenlijk niet) om weg te gooien.
En waarom zou ik die tabs willen leegruimen? Inderdaad, om nog méér oude troep in op te slaan!
It never ends!!
Zat er een keer aan te komen. Blij toe dat je met een druid weer een beetje Bear/Cat - Tree idee kan krijgen, zei het dan met een respec on the go. Had liever gezien dat ze voor druids die oude hybrid spec in tact hadden gelaten.Zeror schreef op maandag 25 maart 2013 @ 20:34:
OMG, dit komt in patch 5.3 (waarschijnlijk):
[afbeelding]
Elke class heeft 3 specs. Vóór het dualtalent verhaal was het een kostbare zaak om steeds te respeccen. Dat is nu een stuk goedkoper, maar schijnbaar te tijdrovend voor de "demanding" speler. Hop! Triple spec is born.....
Nouja, is op zich niet erg, mits er ook véél grotere tassen en banken komen. Mijn pala heeft 3 complete Cata sets en een berg transmog gear in de bank. Geen spot meer vrij aldaar. Die pala is nu 88 en moet nog minstens wat 463HC gear halen, dus nog meer spots....... Void Storage? Neh, te duur en te buggy. Daar ben ik met mijn druid al items bij kwijtgeraakt. Druids en pala's hebben met Triple Specs wel een gear storage probleem....
En Monks ook!Poops_McGhee schreef op maandag 25 maart 2013 @ 20:44:
[...]
Druids en pala's hebben met Triple Specs wel een gear storage probleem....
En wanneer is 5.3? A.s. maandag?Zeror schreef op maandag 25 maart 2013 @ 20:34:
OMG, dit komt in patch 5.3 (waarschijnlijk):
[afbeelding]
Ik heb nu met enkel Feral en Guardian al bijna een volledig 2e set bj me

@_Peter2_: verwacht 5.3 niet voor eind april/half mei.
Want a cookie?!
Ik ook niet, maar a.s. maandag is het wel een datum waarop speciale features worden gemeld door Blizzard.Renquin schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 07:53:
Dat zou wel handig zijn, een soort van "kleerhanger".
Ik heb nu met enkel Feral en Guardian al bijna een volledig 2e set bj me
@_Peter2_: verwacht 5.3 niet voor eind april/half mei.
Maandag is het 1 April, de dag bij uitstek dat Blizzard ieder jaar een "April fools joke" uithaalt._Peter2_ schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 07:59:
[...]
Ik ook niet, maar a.s. maandag is het wel een datum waarop speciale features worden gemeld door Blizzard.
(dus het kan wel eens nep zijn)
Eindelijk durumu de forgotten neer dus als guild nu 7/12 clear
Een zeer leuk gevecht, maar zeer hectisch voor de healers.
Boss was zo aardig om de prot cloak te droppen, dus kan eindelijk 1 coin besparen en ben van mijn PvP-cloak af
Boss 8 (primordius) geeft ons echter veel meer problemen dan gehoopt. Voor de meeste guilds een push-over, voor ons nog een breaker. Vanavond maar proberen hem neer te krijgen.
* einde dagboek *
Iemand tips als prot warrior op deze boss. Iedereen zegt dat tanks op de adds kings zijn, qua dps voor mij nog niets te merken. Ik zou volledig los moeten gaan met AOE (welke als prot warrior). Shockwave heeft een veel te grote CD en met cleave ben ik binnen mum van tijd rage-starved. Ben wel zo stom geweest om niet bloodlust te gebruiken. Tevens na de raid shockwave vervangen voor dragonroar
Zelf zat ik aan het volgende te denken:
Na tankswap
* bloodlust (voor bleed-dot voor 10s, 1min CD), kan ik waarschijnlijk 2 keer gebruiken voor tank-switch
* dragonroar (AoE, 1 min CD)
* thunderclap
daarna devestate/revenge/thunderclap en geen gebruik van cleave
Nooit gesnapt waarom ze dat niet eerder gedaan hebben. Als je alleen met gear in je tassen rondloopt die niet in een slot gebruikt zijn, incl offspec gear, dan scheelt dat een hoop. Met alle gear in je tassen en een volle bank zit je met profs levelen voor een aparte uitdaging. Mats farmen duurt niet lang, omdat je tassen snel volzitten. Bagspace is een van mijn petpeeves in deze game.Zeror schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 00:44:
Als ze nu eens iets maken waarmee je een gearset als 1 item kan opslaan dan heb je je bagspace probleem opgelost. Soort van kledinghanger waar alles opzit zegmaar.
Volgende week de warrior maar lfr waardig maken en coins gaan verzamelen.

Wat ons tot een aantal keer opbrak was de sonic discharge die samenvalt met overgang naar p3. Heeft iemand nog een tip daarvoor? Hierdoor vielen er telkens een paar om, wat leidde tot een paar 5% wipes en zo. Als ik nou niet gefeared was geweest hadden we het gered... Wachten totdat de fields weg waren en dan pas boss tot 30% krijgen viel ook niet altijd mee. We hadden misschien toch iets meer tijd moeten nemen ipv snel even proberen.
Voor de grap hadden we halverwege een alternatieve tactiek gebruikt: 2 healers en vol nuken in p1 om geen p2 te krijgen. Helaas net een paar procent te kort, we kwamen tot 33% of zo. Met 1 extra goede dps ipv normale hadden we het gered. Zelf met al m'n buffs (trinkets, potion, heroism, cds, etc) had ik een single target burst van 320k dps
Afgelopen weekend nogal plat gelegen dankzij de griep maar gisteren voelde ik mij wel in staat om LFR in te gaan met de paladin. Indd onze aoe is om te janken, huilen, wenen etc.
Eerst maar naar ToeS in de hoop op het wapen van de Sha. Ik had nog steeds mijn trouwe 463 wapen want Elegon en vrienden vonden het niet van belang om het banaantje (weet niet meer hoe het wapen heet) voor mij te laten vallen. Maar helaas helaas, bij alle bazen alleen maar gold, ook bij bonus rolls.
Toen maar even proberen de Last stand of the Zandalari. Ik kwam binnen in een al bestaande run dus mocht door naar de Council of Elders. Wat een verschrikkelijk gevecht en dan is het nog maar LFR. Na 4 wipes eindelijk die mafkezen neer en tot mijn verbazing Zerat, Malakk's Soulburning Greatsword!!! woohooo!
Dan maar even naar mijn gnome DK in de LFR, in beide MSV's alleen maar gold. Alle bosses en alle bonus rolls alleen maar gold en ik dacht nog wel dat ze dat aangepast hadden. Het was echt bedroevend.
Gisteravond maar even mijn undead DK de LFR in en zowaar een back, pants en riem. Het nadeel aan horde kant op SWC is dat .....die er bijna niet is. Dus op de AH is echt nul komma nul te krijgen, dus ik heb geen gems en enchants op de spullen kunnen zetten. Al bijna reden genoeg om mijn horde char of naar alliance te zetten of van server te wijzigen.
Herkenbaar ik had hetzelfde met mijn warrior, ongeveer zelfde ilvl. De rest van de dps was hetzelfde alleen de tank zat in zeer goed gear en riep dus al van "volgens mij tank ik en doe ik de dps". Maar even haha sorry nog niet zo goed gegeared geroepen. De tank moest lachen en ging weer verder.Sabrac schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 09:22:
Gister met mn warrior een heroic ingeweest.. schrok toch wel even van mn dps.. slechts 30 tot 35k... mgoed met een ilvl van 455 had ik ook niet veel kunnen verwachten.
Volgende week de warrior maar lfr waardig maken en coins gaan verzamelen.
Toch wel fijn dat pugs sinds Cata enorm verbeterd zijn qua vriendelijkheid.
De oude LFRs hebben nu 32% kans op loot dacht ik, ook bij coins. Dus bij alle bosses niets krijgen is zwaar pech.
En dps schaalt echt enorm tijdens level 90. De mensen die heroics doen voor gear doen inderdaad minder dps dan tijdens cata, maar de mensen met gear die het voor valor points doen, zoals ik, doen vrolijk 100k over gehele boss fights. Als ik als tank queue vind ik het ook niet erg als ik constant top dps sta. Zolang de healer me maar overeind kan houden pull ik gewoon de halve dungeon en cleave ze neer. En dat allemaal in dps gear maar dan met schild.
Grats met je durumu kill. Wij hebben hem gisteren ook neer gekregen. We begonnen de raid avond goed met een 1shot van ji-kun en hebben de rest van de avond op durumu lopen ploeteren. Als healer vond ik het gevecht nog niet eens zo heel moeilijk. Af en toe wat problemen met arterial cut (sp) icm met de healing debuff op de tank. Verder kwamen zo'n 90% van de wipes van eye sores of tijdens colerblind fase waar iemand met de rode beam voorbij zijn add loopt.sabriel schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 08:45:
* Dagboek *
Eindelijk durumu de forgotten neer dus als guild nu 7/12 clear
Een zeer leuk gevecht, maar zeer hectisch voor de healers.
Boss was zo aardig om de prot cloak te droppen, dus kan eindelijk 1 coin besparen en ben van mijn PvP-cloak af![]()
Boss 8 (primordius) geeft ons echter veel meer problemen dan gehoopt. Voor de meeste guilds een push-over, voor ons nog een breaker. Vanavond maar proberen hem neer te krijgen.
* einde dagboek *
Iemand tips als prot warrior op deze boss. Iedereen zegt dat tanks op de adds kings zijn, qua dps voor mij nog niets te merken. Ik zou volledig los moeten gaan met AOE (welke als prot warrior). Shockwave heeft een veel te grote CD en met cleave ben ik binnen mum van tijd rage-starved. Ben wel zo stom geweest om niet bloodlust te gebruiken. Tevens na de raid shockwave vervangen voor dragonroar
Zelf zat ik aan het volgende te denken:
Na tankswap
* bloodlust (voor bleed-dot voor 10s, 1min CD), kan ik waarschijnlijk 2 keer gebruiken voor tank-switch
* dragonroar (AoE, 1 min CD)
* thunderclap
daarna devestate/revenge/thunderclap en geen gebruik van cleave
Daarna nog één poging gedaan op primordius om te zien hoe het gevecht ongeveer gaat en we kregen hem zowaar op de 45% zonder echte voorbereiding. Ik geloof zelfs dat we de offtank niet eens op de adds hebben laten gaan. Onze healers (waaronder ik) waren ten alle tijden niet mutated puur omdat nadat alle dps mutated waren er amper nog adds doodgingen. Vanavond een hele avond om primordius neer te krijgen
Waar ik meer van schrok was dat ik als tank op mn druid met mn ogen dicht 80 tot 100k haal en op me warrior met moeite 35 deed.. ja er zit een groot verschil in ilvl... het was dan ook meer een wake up call voor mezelf.IntToStr schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 09:58:
@Carth: je hebt nu een beter wapen dan ik
De oude LFRs hebben nu 32% kans op loot dacht ik, ook bij coins. Dus bij alle bosses niets krijgen is zwaar pech.
En dps schaalt echt enorm tijdens level 90. De mensen die heroics doen voor gear doen inderdaad minder dps dan tijdens cata, maar de mensen met gear die het voor valor points doen, zoals ik, doen vrolijk 100k over gehele boss fights. Als ik als tank queue vind ik het ook niet erg als ik constant top dps sta. Zolang de healer me maar overeind kan houden pull ik gewoon de halve dungeon en cleave ze neer. En dat allemaal in dps gear maar dan met schild.
Helaas bestond de groep waar ik in zat allemaal uit nieuwe 90s.. ik stond namelijk bovenaan im dps... healer kon bijna niemand in leven houden en de tanks health was iets van 350k oid... als paladin
Ga deze week denk ik niet aan de Valor cap komen, maar dat geeft niet, volgende week weer een kans.
Als ik KTO op exhalted heb ga ik denk ik ook de andere factions op zijn minst naar Revered zien te krijgen. (Ben nu bezig met Shado Pan (normal) en August Celestials)
Shado Pan dailies vind ik niet zo fijn, maar August Celestials gaat prima.
Klaxxi heb ik nog niets voor gedaan, heb ook nog amper quests in Dread Wastes gedaan, dus die dailies zijn ook een stuk verder weg.
aan de andere kant wil wel graag eens holy paly een echte try geven, een 3de spec voorkomt dat weer binnen 5 min ret ben.
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Als ik jou was zou ik gewoon een zut Zandalari Warscouts en Warbringers solo'en danwel group killen. De rep tokens die daarvan droppen helpen je in no-time naar Exalted met genoemde factions. Niet vergeten om de commendation te kopen zodra je Revered bent. Samen met de guild perk krijg je dan 2200 rep per token. Daar kunnen dailies niet tegen op._Peter2_ schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 10:34:
Als het goed is kan ik vandaag exhalted worden met Kirin Tor Offensive op mijn druid.
Ga deze week denk ik niet aan de Valor cap komen, maar dat geeft niet, volgende week weer een kans.
Als ik KTO op exhalted heb ga ik denk ik ook de andere factions op zijn minst naar Revered zien te krijgen. (Ben nu bezig met Shado Pan (normal) en August Celestials)
Klaxxi heb ik nog niets voor gedaan, heb ook nog amper quests in Dread Wastes gedaan, dus die dailies zijn ook een stuk verder weg.
[ Voor 5% gewijzigd door Rone op 26-03-2013 12:56 ]
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Door twee keer wintersport sinds de patch en nog geen geluk in de nieuwe LFR/ raid heb ik nog amper nieuwe items. Toch kom ik met frostmage vaak in de problemen in instances door aggro en zieke burst. Vooral op grote groepen natuurlijkSabrac schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 10:13:
[...]
Waar ik meer van schrok was dat ik als tank op mn druid met mn ogen dicht 80 tot 100k haal en op me warrior met moeite 35 deed.. ja er zit een groot verschil in ilvl... het was dan ook meer een wake up call voor mezelf.
Helaas bestond de groep waar ik in zat allemaal uit nieuwe 90s.. ik stond namelijk bovenaan im dps... healer kon bijna niemand in leven houden en de tanks health was iets van 350k oid... als paladin
Wordt tijd om weer eens met wat mensen/tanks van hier een instance te runnen die wat beter in de gear zitten
Als ik mij niet vergis zit dat er ook aan te komen, men wil een keuze toevoegen aan de loot pop-up in LFR.Teunis schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 10:43:
3th talent spec is leuk, maar zou veeel liever een keuze krijgen qua loot in de LFR's
Helaas kan ik niet direct een bron vermelden, maar volgens mij is dit wel te vinden op mmo-champion.com.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Ach, ik krijg op mn levelende toons regelmatig de opmerking dat ik niet moet slacken, ook mn verse lvl 90 tank druid is mn dps belachelijk laag. Mn shaman zit op lvl 88 op iets van 18-19k dps op bossfights. Ik maak me dr niet druk om, ik breng gewoon alle toons naar 90, en zie dan wel verder... Tegne mn mage levelen zie ik wel op, is echt een pain in the ass, zit nu op 50, lang niet gespeeld, en kan amper 1 mob aanSabrac schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 10:13:
[...]
Waar ik meer van schrok was dat ik als tank op mn druid met mn ogen dicht 80 tot 100k haal en op me warrior met moeite 35 deed.. ja er zit een groot verschil in ilvl... het was dan ook meer een wake up call voor mezelf.
Kleine tip om snel rep te krijgen tot revered zodat je die Grand Commendation of the <Faction> kan halen voor dubbele rep voor al je chars._Peter2_ schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 10:34:
Als het goed is kan ik vandaag exhalted worden met Kirin Tor Offensive op mijn druid.
Ga eens een avondje -> Zandalari Warscouts <- killen.
Ze droppen "Stolen Insignia's" die 1000 rep (1100 in een lvl 25 guild/2200 met de Grand Commendation) voor Golden Lotus, Shado-Pan, August Celestials en de Klaxxi.
En als je alle 4 op exalted hebt dan mail je de Insinia's door naar Alts, ze zijn namelijk bound on account. Altijd makkelijk om je alts ook op exalted te hebben voor de proffession rewards.
-edit-
meh beetje laat, wat Rone dus al zei
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Zijn die nog een beetje easy te killen voor melee? Of kan ik beter mn hunter dr voor pakken. Respawnen ze nog een beetje rap? Zit met alle factions op mn main al op revered, dus de commendations heb ik al binnen, maar ben het zat om alle dailies keer op keer te moeten doenZertaxka schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 11:26:
[...]
Kleine tip om snel rep te krijgen tot revered zodat je die Grand Commendation of the <Faction> kan halen voor dubbele rep voor al je chars.
Ga eens een avondje -> Zandalari Warscouts <- killen.
Ze droppen "Stolen Insignia's" die 1000 rep (1100 in een lvl 25 guild/2200 met de Grand Commendation) voor Golden Lotus, Shado-Pan, August Celestials en de Klaxxi.
En als je alle 4 op exalted hebt dan mail je de Insinia's door naar Alts, ze zijn namelijk bound on account. Altijd makkelijk om je alts ook op exalted te hebben voor de proffession rewards.
-edit-
meh beetje laat, wat Rone dus al zei
De PuG's zijn inderdaad wel toleranter geworden. Dat was wel even anders toen ineens GS zo belangrijk werd. Nu kan je weer eens meeliften met een goeie groep die een farmrun doet om wat VP'tjes te vergaren. Niemand die je zal dissen voor je slechte dps. Dat snappen ze wel als ze naar gear kijken.Carthrax schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 09:54:
[...]
Toch wel fijn dat pugs sinds Cata enorm verbeterd zijn qua vriendelijkheid.
Ik ga voor de grap vanavond eens een paar dungeons doen, om te kijken of dodge en parry er werkelijk zoveel toe doen. Ik heb echt het gevoel dat ik met Expertise / Haste / Mastery stats verder kom en meer survivability/aggro heb. Voorheen had ik altijd dodge en parry op mijn gear, maar merk nu dat de damage die ik krijg geleidelijker is en makkelijker te (self) healen. Met dodge en parry gear had ik het idee veel meer met damage spikes te maken te hebben. Buiten dat is de dps wat hoger dan met puur tanking gear.
Vanavond dus even proberen of mijn gear viable is om goed mee te tanken.
Met quests zit ik nu in de Dread Wastes en ik ben die krekeltjes eigenlijk nog een beetje zat van vorige week. Voor een beetje Stamina plop ik die meloen trinket wel in mijn slot en die oude Veil of Lies. Moet genoeg zijn om normal dungeons mee te tanken.
De Warscouts zijn door elke dps spec/class erg makkelijk te killen, zolang je bepaalde abilities maar uit de weg gaat.EelcoB schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 12:17:
Zijn die nog een beetje easy te killen voor melee? Of kan ik beter mn hunter dr voor pakken. Respawnen ze nog een beetje rap? Zit met alle factions op mn main al op revered, dus de commendations heb ik al binnen, maar ben het zat om alle dailies keer op keer te moeten doen
Thunder Crash is makkelijk te ontwijken, Meteor Shower is of op de scout stacken of kiten. Spirit is de scout weg kiten en de Scarabs is gewoon AoE-en.
Mijn ervaring is dat je vaak een rondje vliegt door Pandaria je er altijd wel een paar vindt. Gewoon hun routes in elke zone uit je hoofd leren en volgen, een target macro spammen en dan killen.
Als je er 1 vind is de kans groot dat er nog ergens een 2e in die zone rond loopt. Vind je die niet of helemaal geen (of al dode scouts
Gebeurd me regelmatig haha.
PVE server, dus geen last vanMektheb schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 13:19:
Neem ook gelijk wat healing shit mee, in geval 1 van de andere faction denkt je neer te hoeken.
Niet door mij in ieder gevalMektheb schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 13:19:
Neem ook gelijk wat healing shit mee, in geval 1 van de andere faction denkt je neer te hoeken.
Veel meer fun in de Alliance Capital in Pandaria. Had van de week eindelijk een van je guildies te pakken.
Pala tank kan gewoon de Warbringers met gemak soloen, Scouts zijn dan helemaal een makkie. Laatst een oud guildie gezien die als Prot in zijn eentje met gemak er eentje kilde. Ben niet helemaal thuis meer in Prot maar viel mij op dat ie zichzelf (en mij terwijl ik niet in zijn party zat) healde met een van zijn damage abilities.IntToStr schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 13:19:
Paladin tanken gaat heel goed met hit/exp cap en haste + mastery, zolang je niet in zware magic damage zit. Die kun je namelijk niet blocken. Een gevecht met veel physical damage ben je koning als je alles goed timed
Prot healing was wat generfed, maar er is inderdaad veel (self)healing mogelijk, zeker met de juiste glyphs. Daarom overleef ik ook zo makkelijk grote pulls in dungeons in m'n dps gear.
Dodge en Parry gaat je ook niet helpen met zware magic damage, dus daar maak ik me geen zorgen over. Was meer benieuwd of je niet tot pulp geramd wordt zonder dodge en parry in een dungeon. Gelukkig niet dusIntToStr schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 13:19:
Paladin tanken gaat heel goed met hit/exp cap en haste + mastery, zolang je niet in zware magic damage zit. Die kun je namelijk niet blocken. Een gevecht met veel physical damage ben je koning als je alles goed timed
Het is inderdaad wel een "spec" waarbij je wat meer op je rotatie moet letten. Dat heb ik wel gemerkt. Ik was even vergeten hoe leuk het is om prot te spelen. Misschien vind ik het wel zo leuk dat mijn pala mijn main tank gaat worden ipv mijn beertje.......... neh!!
Bedankt voor je reply. Geeft me wel vertrouwen dat ik rustig dungeons in kan springen zonder een extra gearset mee te hoeven sjouwen.
Je hoeft niet bang te zijn dat er volgende maand weer geld af gaatthechib12 schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 14:13:
Eerst kon je gewoon bij WoW en dan bij add Gametime met iDeal betalen, nu alleen bij set up subscription. Nu heb ik dat gedaan met iDeal(1 maand, 13,-) maar gaat er dan het eind van de maand een nieuw bedrag af of stop het? Ik kan het niet vinden!
Nee, er gaat niet weer een extra maand vanaf. Setup Subscription doet niets meer dan eenmalige betalingen.thechib12 schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 14:13:
Eerst kon je gewoon bij WoW en dan bij add Gametime met iDeal betalen, nu alleen bij set up subscription. Nu heb ik dat gedaan met iDeal(1 maand, 13,-) maar gaat er dan het eind van de maand een nieuw bedrag af of stop het? Ik kan het niet vinden!
iDeal kan alleen maar eenmalig.thechib12 schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 14:13:
Maw het stopt eind van je sub (dus over een maand), en dan moet je weer opnieuw met iDeal.
Je kan geen iDeal automatisch laten lopen!
spuit 11
Meanie !Zertaxka schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 13:31:
[...]
Niet door mij in ieder geval![]()
Veel meer fun in de Alliance Capital in Pandaria. Had van de week eindelijk een van je guildies te pakken.
[...]
Pala tank kan gewoon de Warbringers met gemak soloen, Scouts zijn dan helemaal een makkie. Laatst een oud guildie gezien die als Prot in zijn eentje met gemak er eentje kilde. Ben niet helemaal thuis meer in Prot maar viel mij op dat ie zichzelf (en mij terwijl ik niet in zijn party zat) healde met een van zijn damage abilities.
Nu maar elke dag lightning steel ingot maken en hopen op ilvl 522 items...
Hij is er dus? meende dat ie uit de game was gehaald tot nader order?IntToStr schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 20:52:
Nou, heb m'n blacksmithing plans binnenGevecht met die mini boss buiten de thunder forge ging nog bijna mis omdat ik er maar gewoon blind in ging, maar kwam nog net goed
Edit: Heb de plans inmiddels van em, samen met een guildie een aantal malen gemold, helaas waren er telkens buitenstaanders die de loot voor onze neus wegpikten op onze kill
[ Voor 17% gewijzigd door EelcoB op 26-03-2013 23:36 ]
Kun je met Lightning Steel Ingots ook 522 items maken?IntToStr schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 20:52:
Nou, heb m'n blacksmithing plans binnenGevecht met die mini boss buiten de thunder forge ging nog bijna mis omdat ik er maar gewoon blind in ging, maar kwam nog net goed
Ik dacht dat je er alleen 463 en 476 wapens mee kon maken.
WoW verbruikt nauwelijks data. In een half uurtje heeft het nog net geen 3Mb verstookt. Op mijn 3G tarief is dat omgerekend 6 cent.... Dik dubbel en dwars waard!!
De 6e lvl 90 is een feit en we zijn over de helft!
Done: Druid, Monk, Shaman, Hunter, DK, Paladin
nog te gaan: Warlock (86), Mage (85), Priest (85), Warrior (85) en Rogue (85)
[ Voor 11% gewijzigd door Poops_McGhee op 27-03-2013 01:58 ]
Je kan een aantal 522 recepten ontdekken door ingots te maken, ook de pvp sets leer je op die manier, net als met imperial silk het geval is.Deadsy schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 01:29:
[...]
Kun je met Lightning Steel Ingots ook 522 items maken?
Ik dacht dat je er alleen 463 en 476 wapens mee kon maken.
Op naar Dark Animus, een gevecht waar ik het één en ander van had gelezen. Leek niet de meest makkelijke boss maar desondanks toch in 3 pogingen neer. De eerste twee pogingen ging de tank *pop*, waarschijnlijk omdat hij geen cd's had gebruikt of met zijn 2 anima golems te dicht bij andere anima golems stond. De derde poging ging alles vlotjes en lag Dark Animus snel op z'n gat (hij heeft immers maar 81m hp op 10man). Onze stategie was eerst 3 inactieve large anima golems te vullen en vervolgens 1 massive anima golem te vullen. Daarna vol op Dark Animus om hem neer te krijgen voordat hij alle anima heeft geabsorbeerd. Ik geloof dat wij een 4-tal interrupting jolts kregen voordat hij dood was.
2 progression bosses neer op dezelfde dag en we hadden nog meer dan de helft van de tijd over. Als we op dat tempo door gingen dan hadden we misschien nog wel tot lei shen kunnen komen. Helaas, Iron Qon gaf toch wat problemen. De eerste fase duurde een paar pogingen voordat iedereen op de goede volgorde ging stacken/spreaden. Daarna wat vast gezeten met mensen die kosten wat het kost tornados happen alsof het koekjes zijn. Daarbij is het concept "niet binnen 10 yards van iemand komen met arcing lightning" schijnbaar erg moeilijk
Zo, nu hebben we voor volgende week een hoge lat gelegd. We moeten tenminste ver genoeg komen dat we eens naar de twin consorts gevecht kunnen kijken! Ben benieuwd er zitten toch een aantal gevechten tussen die veel persoonlijke prestatie vereisen (durumu eye sores FUUUU, iron qon tornados FUUUU).
Gz met de kills hierboven
Helaas niet mee kunnen gaan met de guild voor Primordius. Deze ging na 1 uur neer.
Daarna hebben ze nog tries gehad en gingen dus nog door nadat ik uitlogde. Maar toch zeker 8/12 neer. Niet slecht als je nagaat dat ze instance niet locken om mensen sneller gegeared te krijgen. ikzelf zit nu op 501,4 ilvl.
Stond dus op standby dus ben maar op mijn priest gaan PvP-en. Wat is PvP leuk op het moemnt dat je eindelijk eens wat gear krijgt. Ik had nog 4000 justice points staan, ik naar SW om ze om te zetten naar honour points zodat ik 2 nieuwe items kon kopen. Daarna random BG's in, kreeg helaas vaak mines. Toch daar nog een leuke achievement gekregen. (escort 5 karts zonder dood te gaan).
Kreeg paar keer bezoek van een DK, maar zelfs in healingspec kreeg ik hem nog neer. Zelfde met een frost mage. Gelukkig waren het niet de slimste spelers, anders had ik wel heel gauw de grond van dichtbij kunnen zien. Kijken of ik misschien vanavond nog even bg's kan doen zodat ik een nieuwe staff kan gaan halen.
*einde dagboek *
Wij hadden de 10 man council met ilvls tussen 490 en 505. Gemiddeld ongeveer 497.IntToStr schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 09:54:
Met wat voor ilvl progressen de tweakers door ToT? Wij gaan vanavond Council of Elders hopelijk proberen. Een paar mensen hebben ~500, een aantal rond de 495, een paar 490ish en ook nog een paar 485 of zo. En dan zijn het voornamelijk de tanks en healers die hoog zitten denk ik.
Tanks hadden gemiddeld 495 en healers ook... onze dps zaten het hoogst in ilvl
Sinds de patch ben ik slechts 2 raids meegeweest met de guild. Vakanties en real-life zaken kwamen hard door mijn attendance heen banjeren… Sowieso kan ik altijd maar 2 v/d 3 dagen raiden en dat zit me eigenlijk ook niet lekker.
Afgelopen tijd zijn een paar goede maatjes van me gestopt met spelen en nieuwe aanwas is zeer schaars en niet altijd van het niveau van de oude raiders (qua skills en gezelligheid).
Ik ben nu al 3 dagen thuis en heb eigenlijk helemaal geen behoefte gehad om in te loggen. Dus, of stoppen, of een nieuwe impuls aan wow geven. Ik heb een guildje gevonden dat slechts 2 avonden per week raid, en toch redelijk succesvol is, ik hoop dat het wat is. Zo niet, dan moet ik maar social worden of stoppen met wow.
Wel echt zonde dat het zover is gekomen, ga een aantal mensen echt missen. Hoop dat ze als guild succesvol zullen doorgaan, en dat ik de lol in het spelletje weer wat meer terug krijg. Lijkt me ook wel weer even lekker om als raider zonder neventaken (GM/ raidleader/ recruiter) te kunnen spelen.
Bij ons ligt het gemiddelde rond de 507 (gok ik). We hebben één shaman healer die echt alle geluk van de wereld heeft (thunderforged horridons last gasp, thunderforged chest en ook nog int shield van tortos + andere mail spullen) en die zit daarmee rond de 514. Ik zit zelf rond de 507 enkel moet ik nog uitproberen of 2 t15 + 2 t14 beter werkt dan 4 t14 (ben bang dat ik 4s holy shock cd te erg ga missen). Hier is de wow-heroes lijst van onze guild, de eerste 15 mensen zitten in ons raid team.IntToStr schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 09:54:
Met wat voor ilvl progressen de tweakers door ToT? Wij gaan vanavond Council of Elders hopelijk proberen. Een paar mensen hebben ~500, een aantal rond de 495, een paar 490ish en ook nog een paar 485 of zo. En dan zijn het voornamelijk de tanks en healers die hoog zitten denk ik.
Helemaal stoppen is niks aan. Geloof me!hulkie schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 11:20:
Ik ben nu al 3 dagen thuis en heb eigenlijk helemaal geen behoefte gehad om in te loggen. Dus, of stoppen, of een nieuwe impuls aan wow geven. Ik heb een guildje gevonden dat slechts 2 avonden per week raid, en toch redelijk succesvol is, ik hoop dat het wat is. Zo niet, dan moet ik maar social worden of stoppen met wow.
Ik ben al ruim 2 jaar gestopt met WoW spelen en ik mis het nog regelmatig (teveel andere verplichtingen om te kunnen spelen)
Ik lees dit topic om nog een beetje te kunnen meegenieten!
Dit topic is gesloten.