Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 276 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 18 Laatste
Acties:
  • 48.373 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:42
Bij ons zijn er ook een aantal raiders gestopt vanwege tijd/prive, waardoor er ook een aantal lager gegearde mensen mee moeten. Het aantal raiders is nu opeens ook zo laag dat 25 man raids tricky gaan worden. Zondag moesten we verplicht 10m bijv.

Erg vervelend zoiets. Gear inhalen doe je niet even zonder ToT lfr open of weken op vp items wachten. Oude lfr gear is eigenlijk ook te laag voor ToT, zeker op 10m. Eerste boss is een grap, die krijg je met ilvl 480 nog wel neer, maar daarna gaat het hard omhoog. Dan is 495+ toch wel handig voor de niet-goden van dit spel. En om nou voor een paar mensen de oude raids te moeten lopen voor een paar weken... Maar ja, je hebt toch raiders nodig he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:07
Bij ons gaat het gearen op sommigen nu juist supersnel met de increased droprates. Social hunter die soms invalt is in een week van 479 naar 492 gekomen en bij wat anderen gaat het ook super snel, ik zelf ben ik 2 weken van 491 naar 505 gegaan (nog niet equipped vanwege setbonus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:48
[b][message=39948355,noline]Omega Supreme schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 13:39Maar je loopt meteen wel tegen het nieuwe progress systeem van Blizzard aan. Drie man moeten gear hebben. Twee hebben niet eens de reputatie om VP gear te kopen en in de oude LFR hebben ze tot nu toe erge pech en dropt er nauwelijks iets. Als we een beetje pech hebben lopen we straks dus een paar weken met 7 man die MSV/HoF/ToES outgearen 3 man te gearen in die instances.

Ik heb nu alweer de karazhan nachtmerries. Ik heb in TBC heel lang T4 content gedaan om nieuwe mensen te gearen voor de T5 content en was zo blij met de eenvoudige catchup in WotLK en Cata. Niet meer een hele groep die zich doodverveelt omdat een paar mensen gear moeten krijgen, maar Met een tijdsinvestering gegarandeerd bij en focussen op progress.

Briljant nieuw systeem van Blizzard om terug te gaan naar TBC systeem en crappy LFR systeem als 'oplossing' te presenteren. Terwijl ze de VP items achter een daily grind verstoppen.
Vervelend van je raidteam man :( Wij hebben zelf ook weer issues met ons roster nu 1 van de maintanks per direct stopt met spelen...

Voor wat betreft je verhaal over nieuwe raiders gearen. Dat is toch helemaal niet waar joh?

Laat ze op het nieuwe eiland grinden voor 1 paarse key voor dat 5 minuten scenario. Vervolgens halen die mensen daar 8-15 muntjes vandaan waarmee ze op elke baas in LFR kunnen rollen voor een extra drop. De droprates zijn flink verhoogd, dus je pakt gegarandeerd een aantal stukken loot.

Daarnaast heb je op neutral en op friendly al behoorlijk goede items 522 bij die nieuwe faction. Enige wat je moet doen is even de eerste baas killen in ToT, en die is niet zo heel lastig!

Ook kun je via openraid.eu behoorlijk makkelijk puggen voor MSV, HOF en ToeS. Heb op mijn 475 guardian druid dit weekend nog even de laatste twee bazen MSV getanked. Door goed te dansen en beter cooldowngebruik nam ik een flink stuk minder damage op beide fights als de ilevel 499 DK. :)

Natuurlijk doe je een stapje terug tov je oude raiders, maar het is relatief makkelijk en relatief snel in te lopen. Helemaal nu die Greater Coins echt voor het oprapen liggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hulkie schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 15:15:
[...]
Laat ze op het nieuwe eiland grinden voor 1 paarse key voor dat 5 minuten scenario. Vervolgens halen die mensen daar 8-15 muntjes vandaan waarmee ze op elke baas in LFR kunnen rollen voor een extra drop. De droprates zijn flink verhoogd, dus je pakt gegarandeerd een aantal stukken loot.

Daarnaast heb je op neutral en op friendly al behoorlijk goede items 522 bij die nieuwe faction. Enige wat je moet doen is even de eerste baas killen in ToT, en die is niet zo heel lastig!

Ook kun je via openraid.eu behoorlijk makkelijk puggen voor MSV, HOF en ToeS. Heb op mijn 475 guardian druid dit weekend nog even de laatste twee bazen MSV getanked. Door goed te dansen en beter cooldowngebruik nam ik een flink stuk minder damage op beide fights als de ilevel 499 DK. :)

Natuurlijk doe je een stapje terug tov je oude raiders, maar het is relatief makkelijk en relatief snel in te lopen. Helemaal nu die Greater Coins echt voor het oprapen liggen!
Ik denk niet dat iemand zich dit gerealiseerd had. Overigens zou ik die coins dan wel op een HOF/ToES normal run inzetten ipv LFR. Zoals al gezegd is alleen oude LFR gear niet echt voldoende voor ToT progressie. (Alhoewel het waarschijnlijk nog wel enigzins te compenseren valt door de overige 7 man). Maar Als die 7 man geen oude raids doen, doen ze niets. Dan kan je beter even helpen 3 man te gearen. En met 3 man zijn we weer terug op een 10 mans team zonder enige speling. Dan wil je er eigenlijk nog een man of 3 bij hebben zodat je wel moet roteren, maar bij 1 afwezige niet meteen hoeft te cancellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Zo heeft onze hunter zich ook in 2 weken gegeared.. coins halen.. lfr in.. meer coins halen.. weer lfr in

Uiteindelijk bij onze tos clear dropt zijn wapen... lucky hunter

Zn vp gaf hij uit aan ilvl 522 gear en heeft nu een ilvl van 494

[ Voor 16% gewijzigd door Sabrac op 19-03-2013 15:36 ]

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pluisman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-06 13:45
Zijn er nog mensen die een leuke reward willen met behulp van de scroll of ressurection?

Ik overweeg terug te komen :)

pluisman@me.com, kom maar op hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

[...]

Op mijn druid alt : key gegrinded en daarmee exalted geworden met black prince voordat die dropte (21k rep dus) , daarna LFR gedaan en 0 drops en alleen maar gold met coins ....
Hoezo gegarandeerd ? ;)

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 21:05

hmr

[...]

Vervelend van je raidteam man :( Wij hebben zelf ook weer issues met ons roster nu 1 van de maintanks per direct stopt met spelen...

Voor wat betreft je verhaal over nieuwe raiders gearen. Dat is toch helemaal niet waar joh?

Damn, vervelend om te horen! Er zijn vast goede tanks die spelen ... atleast i hope! Zelf wil ik erg graag de nieuwe raids in maar heb de laatste tijd niet eens tijd om lfr te doen of andere dingen.. ik logg sporadisch in..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Wel bijzonder om de golven in guild membership te zien.

Toen mn guild te weinig man hadden begon voor een groot deel juist de members te groeien.
Rn nu is het andersom, wij moeten vanaf deze week slots rouleren. 5 dps spot en 6 dps...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
pluisman schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 15:47:
Zijn er nog mensen die een leuke reward willen met behulp van de scroll of ressurection?

Ik overweeg terug te komen :)

pluisman@me.com, kom maar op hoor
Komt eraan :)
Sabrac schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 16:04:
Wel bijzonder om de golven in guild membership te zien.

Toen mn guild te weinig man hadden begon voor een groot deel juist de members te groeien.
En nu is het andersom, wij moeten vanaf deze week slots rouleren. 5 dps spot en 6 dps...
Bij mijn guild valt het raiden eigenlijk nog wat tegen met 5.2. Enkel het core team raid nog en doet dat precies ook wat minder dan in de voorgaande patches. Daarom dat ik nu vaak meega met een andere guild vanop de realm, met vriendelijke mensen, en misschien ga ik wel eens transferen. Ik zie nog wel :)

De laatste tijd ben ik trouwens ook veel te hard aan het slacken om men VP cap nog te halen, heb net een drukke periode ivm school, en net nu zijn VP terug een zeer goede upgrade ... Zucht, casual FTW I guess ? :O

[ Voor 60% gewijzigd door JimDB op 19-03-2013 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 15:08
6 lvl 90's, een 87 en nog 3 85 in de wachtrij hier. :P
Hier gelukkig stabiele groep en de kink die er de afgelopen weken in de kabel zat is zo goed als uitgepraat. :)
Nu weer door met progress. Vanavond weer Megaera, kan niet wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Waar vinden jullie de tijd :p

M'n oude main, Huntard :9~ (=eerste char), staat nog steeds op 85 en dan dropt het level snel. Ik heb dan bv. nog een shaman op 67 die ik wel eens naar 90 wil brengen, maar daar blijft het momenteel wel bij. Ik voel me nu eenmaal goed bij m'n Paladin en de (weinige, in vergelijking met anderen hier) tijd die ik speel spendeer ik dan liever aan hem of een keer een goede BG op een alt.

Pala, Shammy combo op 90 lijkt me wel episch, de vroegere faction-only classes united als Tauren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04:04
Is ook niet iets wat ik in een week heb gedaan of zo. Daar zit wel een paar jaartjes werk in om steeds alles level capped te maken. Als de nieuwigheid van een EP af is, dan ga ik meestal over in het level cappen van mijn toons. Zoals ik al zei, endgame doe ik eigenlijk niet meer. Raids laat ik echt liggen sinds WotLK. Elke keer de race voor gear en bij de volgende EP weer noobgeared uit de quests te komen is zo'n zonde van de tijd, op een gegeven moment. Ik bekijk liever alle content om de raids heen en dat is bij MoP wel goed geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 22:32

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb even een vraagje omtrent een addon of macro.

Als hunter heb ik een spell genaamd Call Pet. Naam zegt het al, daarmee roep je je pet op. Als ik die skill op de actionbar zet komt een mooi popout menuutje te staan om mijn pet te kiezen uit de 5 pets die ik mee kan nemen. Heel handig.
Nu wil ik het nog handiger maken. Momenteel als ik namelijk van ik eerst zelf Dismiss Pet doen alvorens ik uit dat rijtje een nieuwe pet kan kiezen. Het zou natuurlijk veel handiger zijn als ik gewoon een pet kan kiezen dat ie eerst automatisch mijn actieve pet dismissed en dan daarna de nieuwe gekozen pet oproept.

Is zoiets met een addon of macro mogelijk?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Welke heirloom wapen moet je eigenlijk hebben voor een monk? Two handed weapon of 2 one handed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Zeror schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 20:48:
Is zoiets met een addon of macro mogelijk?
Het probleem is dat Dismiss Pet een cast time heeft, al heb ik wel dit gevonden:
#showtooltip
/cast [pet] Dismiss Pet
/castsequence Call Pet 2, Call Pet 3, Call Pet 4, Call Pet 5, Call Pet 1

Of
/cast [pet] Dismiss Pet; [mod:alt] Call Pet 4; [mod:ctrl] Call Pet 3; [mod:shift] Call Pet 2; Call Pet 1

Geen idee of dit helpt (al hoeft de sequence natuurlijk niet :))
Metalbuster schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 21:15:
Welke heirloom wapen moet je eigenlijk hebben voor een monk? Two handed weapon of 2 one handed?
Voor monk dps is (momenteel) de 2 one handed maces (Mass Of McGowan) beter dan de nieuwe Staff, doordat je 2 keer crusader kan enchanten.

[ Voor 6% gewijzigd door JimDB op 20-03-2013 07:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
JimDB schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 21:58:
Voor monk dps is (momenteel) de 2 one handed maces (Mass Of McGowan) beter dan de nieuwe Staff, doordat je 2 keer crusader kan enchanten.
Waarom 2x crusader? (2x een zelfde proc enchant werkt toch niet samen?)

Mijn monk gebruikt 1x crusdader en 1x +15 AGI op de maces (en heeft ook een staff met +25 AGI)

Ik denk er sterk over om mijn addons eens op te gaan schonen. Gebruik er nu te veel en dat is niet handig.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
_Peter2_ schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 08:43:
[...]

Waarom 2x crusader? (2x een zelfde proc enchant werkt toch niet samen?)

Mijn monk gebruikt 1x crusdader en 1x +15 AGI op de maces (en heeft ook een staff met +25 AGI)

Ik denk er sterk over om mijn addons eens op te gaan schonen. Gebruik er nu te veel en dat is niet handig.
Waarom zou je een enchant op een heirloom wapen nodig hebben? Levelen met looms gaat snel zat en zeker met een Monk. Die vliegen overal doorheen. Ik heb de mijne met full looms geleveld zonder enchants, want die 15 agi maakt echt niets uit. Quests zijn al zover generfed dat je daar meer uithaalt dan een enchant op je wapen. Het maakt niet eens uit of je dualwield of met een staff leveled. Monks zijn behoorlijk OP. Van 80 naar 85 had ik alleen nog de looms cloak over en deed er een uur of 5 over om dat stuk te levelen. Het is echt een makkie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:38
Bleg, ben ik eens vroeg wakker. Kan ik zowel SCII als WoW niet spelen :( [\rant]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
even weekje progress met guild gehad: We zijn 2 weken geleden gemerged met een ander guild omdat er te weinig raiders waren... gevolg progress 0 enzo... nu deze week MSV, HOF en Terrace gecleared :D
En gister de eerste boss van ToT. De 2e was fucked up moeilijker :)

Ik ben 1 van de tanks op mijn warrior maar zeker bij die 2e boss komen die adds van alle kanten, taunt is nog niet eens down, mocking banner allang geused, en nog gaan ze alle kanten op, dan gestunned worden in sand traps.... nou ja gaat lekker dus :P En adds zijn bij lange na niet dood als de volgende spawnen.... beste try was 89% ofzo... grrrrrrrrr

Mijn ilvl equiped is nu 494 (kan vandaag of de ring of de trinket van shado pan assault wel kopen om naar 496 te gaan denk ik). Was Lucky vorige week met drop van 522 chest van oondasta (op coin) maar zit nog wel met LFR items... zoals wapen / schild / helm en nog wat items zoals die crafted tank trinket met stamina.....

De rest van de raid is erg variabel in gear denk ik... sommige hoger en paar zeker lager...

Ow verder een 4e char naar 90 gehaald en in 2 dagen gegeared naar 467.... tank queues zijn zalig! :P en was Lucky in LFR .... had er 4 items uit MSV LFR.... en de helm gecraft als engineer :D
Nu dus 494 tank war, 482 hunter, 482 DK dps, 467 druid tank :D

[ Voor 11% gewijzigd door Lord_T op 20-03-2013 09:47 ]

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
* dagboek *

1 van de main tanks kon niet, dus mocht ik het vanavond eens proberem op Ji-kun
Kwamen erg dichtbij (7%) maar werden elke keer overvallen door 2 vogels die we niet konden plaatsen.
Toen de oorzaak gevonden was lekkere styeady progress en om 23:10 eindelijk de kill. Heb nu dus boss 1 & 6 down in ToT.

Waarom ik nog eigenlijk roll met coin begrijp ik niet gezien het feit dat "gold" mij goed gezind dit. Dit in tegenstelling tot de world boss op isle of titans die mij bij 2 kills al 2 keer goede drops heeft gegeven.

Wel lekker dat we nog steeds de bosses killen voordat de wing open gaat in LFR. Hopelijk redden we dit ook met de derde wing.

* einde dagboek *

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mpar
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-08 22:49
Zijn er hier ook mensen die op Kazzak (horde) spelen?
Tevens mag iedereen mij wel toevoegen met real-id: Mibkiller#2724

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vailen
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-09 15:40

Vailen

Shit happens

Ik zag zoveel mensen hun pala linken ik dacht dat kan ik ook :)

http://eu.battle.net/wow/.../arathor/Vailheart/simple

Alleen nog een keer de belt en chest van BMAH af halen :)

Twitch | Youtube | GameRig: Lenovo Legion 5i | i7-14650HX | RTX 4070 | 16Gb | 1Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 21:05

hmr

Wow.. heb zowaar mijn shaman op 90 gekregen ... haha! Speel veel te weinig de laatste paar werken door mijn werk...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Vailen schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 13:09:
Ik zag zoveel mensen hun pala linken ik dacht dat kan ik ook :)
http://eu.battle.net/wow/.../arathor/Vailheart/simple
Alleen nog een keer de belt en chest van BMAH af halen :)
Ashbringer :o Al vind ik de set wel niet zo mooi, althans niet op men Tauren (gold te veel zeker ?) :)
hmr schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 14:17:
Wow.. heb zowaar mijn shaman op 90 gekregen ... haha! Speel veel te weinig de laatste paar werken door mijn werk...
Gratz ! Dat is de class die ik ook nog op 90 wil, heb je geleveled met ele, enh of resto ? Mijn shammy is main resto en ele als off, beiden leuke specs als je het mij vraagt :)

Straks de nieuwe LFR eens invliegen met m'n paladin en hopelijk krijg ik weer loot zoals vorige week, zit momenteel op 495 ilevel in pve gear :)
Gisteren heeft de guild waarmee ik vaak raid trouwens de eerste boss in ToT normal neer gekregen, en dan valt het wel op dat je ook zonder uber gear een boss neer kan krijgen, gewoon door de tactics goed te kennen en te gebruiken (de meesten hebben nog niet eens 490 ilevel :)) Ik begin steeds meer te twijfelen om de overstap te doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Vergis je niet in ToT normal. De eerste boss is gewoon een push-over die je heel simpel neer krijgt als je maar op tijd wegloopt met dat lightning gedoe. Daarna gaat de moeilijkheidsgraad meteen hard omhoog.

Een ilvl van rond de 500 is toch wel aan te raden denk ik. Iets minder kan wel voor boss 2, maar makkelijk is het niet, tenzij je echt goede raiders bent, maar dan had je sowieso al 500 gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Natuurlijk niet, maar als je eens kijkt, de beide tanks hebben nog niet eens 490 ilevel ! (Met dit als maintank) en toch is het hun gewoon gelukt door goed te spelen.

Op het zelfde moment was ik bijvoorbeeld met een andere groep ToT bezig, en onze beste progress was 60% 8)7, ondanks het hogere ilevel waren er gewoon idioten die de tacs niet volgden en was er een healer met 25 K HPS ...

Ik ben gewoon trots op de normale groep, en ze zullen inderdaad niet meteen de 2de boss neerkrijgen, maar ik vind het gewoon een applaus waard :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vailen

Vailen

Shit happens

JimDB schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 14:27:
[...]

Ashbringer :o Al vind ik de set wel niet zo mooi, althans niet op men Tauren (gold te veel zeker ?) :)
Ik heb alles geloot alleen nooit de chest en belt :(

[ Voor 4% gewijzigd door Vailen op 20-03-2013 14:53 ]

Twitch | Youtube | GameRig: Lenovo Legion 5i | i7-14650HX | RTX 4070 | 16Gb | 1Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Ow, mijn excuses, had je post verkeerd geïnterpreteerd, ik dacht dat je de rest ook al van de BMAH had :)

De Ashbringer zou ik ook wel willen hebben, pracht van een zwaard (de echte alleszins, de Corrupted al wat minder door de kleuren). Vandaar dat ik tijdens het levellen Holy Avenger heb gebruikt, om de zoveel tijd even dat zwaard hebben :o Zalig gewoon :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unwolf
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-08 23:04
Vailen = walter toch ? aka the dutchmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vailen

Vailen

Shit happens

Hallo Glenn alles goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Laatst online: 09-09 20:11
Sinds afgelopen weekend weer een beetje begonnen met Wow. Ondertussen na rustig spelen lvl 84 geworden. Ik moet nog MoP upgrade regelen, dus ik zal rustig verder spelen de komende dagen.

Na 4 lvls quests doen en instances heb ik nog nieteens al mijn gear vervangen van mijn raidperiode in WotLK grappig genoeg. Veel items met meer stamina, maar minder strength/int/spirit voor mijn specs.

Moet zeggen dat ik mij wel vermaak, al vind ik het niet cool dat elke healer dezelfde hoeveelheid mana heeft. Dan zou ik als paladin zijnde bijna alleen maar spirit nemen voor de mana regen

anyway, mijn paladin is Iktankniet op Darksorrow. Kan de link niet geven vanuit mijn werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
ik hoop eindelijk vanavond eens meer dan 1 boss mee te mogen maken.
Ik heb helaas de pech dat ik pas vrij laat instapte en dus gewoon +10 ilvl achterloop op de maintanks.

Wat dus vaak tot gevolg heeft : We hebben een tank nodig met betere stats
Terwijl later meestal bleek dat de tank niet het probleem was. Maar nog steeds wel naar mijn zijn, ondanks het feit dat ik de tweede viool speel als back-up. Progresswise zijn we eerste van alliance en grijp ik mijn kansen wanneer de mogelijkheid zich voordoet. Wat op zich niet verkeerd is want 5 dagen raiden vondt ik toch wel teveel van hetgoede toen de MT in het ziekenhuis lag.

Vanavond dus weer ToT in, en zal daarna wel weer LFR gaan doen. Gezien de status van afgelopen week (1ste boss altijd neer, daarna leaven mensen nav whipes) ben ik benieuwd hoe het zal gaan met de tweede wing. Hopelijk beseffen mensen nu dat ze wat moeten doorlezen en niet als zeen stel idioten in groene puddels gaan staan. Ben tevens benieuwd wat de nerfs zijn in LFR. Want als de mechanics 1:1 hetzelfde zijn als normal (alleen wat minder damage) dan kan het wl eens een heeeeele lange nacht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unwolf
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-08 23:04
Ja zeker,

Net weer begonnen met WoW op arathor ^^ ( wel horde ofc)
Me pa speelt ook nog steeds ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
sabriel schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 15:54:
Vanavond dus weer ToT in, en zal daarna wel weer LFR gaan doen. Gezien de status van afgelopen week (1ste boss altijd neer, daarna leaven mensen nav whipes) ben ik benieuwd hoe het zal gaan met de tweede wing. Hopelijk beseffen mensen nu dat ze wat moeten doorlezen en niet als zeen stel idioten in groene puddels gaan staan. Ben tevens benieuwd wat de nerfs zijn in LFR. Want als de mechanics 1:1 hetzelfde zijn als normal (alleen wat minder damage) dan kan het wl eens een heeeeele lange nacht worden.
Ongeveer zelfde probleem hier: Ik ben pas laat in 5.1 bij mijn guild gejoined en was toen nog bijna full PvP en moest dus nog zeer veel gearen, hierdoor kon ik nooit mee met guild raids en heb ik niet kunnen meewerken aan de progress.

Aan de start van 5.2 was ik al wel veel beter gegeared, maar het core team raid gewoon te vaak en op te moeilijke momenten om degelijk mee kunnen te progressen en ze willen echte dedicated people, wat ik dus nooit zal zijn ... Af en toe zou ik nog mee kunnen als backup, maar of ik alleen dat wil :/

Er is onlangs wel een 2de core team opgestart dat ook gaat beginnen progressen op ToT, nu hopen dat ik daarmee mee kan, of anders zal ik eens kijken naar een andere guild, ondanks dat het best fijne mensen zijn :S

Over ToT tacs: Van wat ik tot nu toe heb gezien zijn het echt wel leuke tactics, die nog niet eens zo moeilijk te masteren zijn. Maar veel te veel mensen denken dat ze het gewoon maar op hun manier kunnen doen, met veel wipes en problemen als gevolg |:(
Straks het 2de deel van LFR eens bekijken, en hopen op niet te veel wipes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Vorige week kostte LFR mij ongeveer een uur of 2 :P hoop dat er deze week minimaal een half uurtje vanaf gaat nu hopelijk meer mensen de taktieken kennen :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 19:44
Mijn ervaringen van voor MoP (ben sinds MoP gestopt, maar dit topic eigenlijk altijd met interesse blijven volgen) is heel vaak dat als er een tweede team gestart wordt in een guild, dat dit vele malen slechter presteert dan het eerste team. Vaak omdat er niet heel veel keuze is voor de members van het tweede team en er dan al snel genoegen genomen wordt met iemand waarvan je eigenlijk weet dat hij / zij gewoon geen goede keuze is om te raiden (bijv. omdat ze in dungeons altijd al vertikken uit dingen te lopen / echt te traag zijn of hun class niet helemaal / helemaal niet begrijpen).

Daarnaast zie ik veel gebeuren dat de goede mensen uit het tweede team gebruikt worden voor de raids van het eerste team, ter opvulling als ze een plek over hebben. Degene uit het tweede team wil dit wel, omdat het eerste team vaak betere progress heeft en overal lekker snel doorheen loopt. Dit heeft tot gevolg dat het tweede team weer een goede speler mist, etc. etc.

Zelf ben ik er niet happig op, al heb ik er ook een keer een goede implementatie van mee mogen maken waarin het tweede team net zo goed progresde als het eerste team en beide genoeg spelers hadden waardoor wisselen / teammates pikken niet nodig was. Dat stamt voor mij echter uit de tijd van WotLK, toen ik nog de tijd kon vinden om 5+ dagen in de week te raiden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

dat zeker,daarom hebben wij ook geen 2e team (ook te weinig mensen voor) maar voor de groep die "achterblijft" worden dan fun runs gedaan rond dezelfde tijden voor archievs/mounts/oude content etc , blijkt erg goed te gaan :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
mrsar schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 16:37:
[...]

Vorige week kostte LFR mij ongeveer een uur of 2 :P hoop dat er deze week minimaal een half uurtje vanaf gaat nu hopelijk meer mensen de taktieken kennen :P
Wij waren met iets van 8 guildies de queue in gegaan en dat ging vrij goed. Geen wipes op bosses, wel op brug door een idiote super ninja pull :p

Ik vrees alleen wel een beetje voor wing 2 van lfr...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Nu ja, bij ons zijn er wel degelijk mensen genoeg, die ook nog eens goed gear / ervaring hebben. Maar het jammere is dat het er gewoon niet vaak van komt. De guildleader trekt zich niet veel aan van de niet core groups en dan is het maar proetelen om een groep bij elkaar te krijgen.

In het core team komen is voor mij trouwens bijna geen optie, tenzij ik m'n gametime zou verdubbelen en nog beter gear zou hebben. Het bestaat trouwens uit IRL friends en mensen die al jaren samen spelen, dus dat vermoeilijkt het ook nog eens voor andere spelers.

Veel Guild Activity is er trouwens de laatste tijd niet meer, bijna iedereen heeft z'n dailies gedaan en nu is het bijna ieder voor zich om cap en gear te halen. Zelfs geen oude content / transmog runs meer :'(

Straks eens kijken of ik vanavond mee kan gaan met die andere guild, en maar hopen op progress :D En dan met een paar vrienden de nieuwe LFR proberen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Net even gekeken via askmrrobot of ik nog wat leuke upgrades kan halen, maar eigenlijk is dat bijna niets :S Eén trinket is een marginale verbetering en dat was het voor de eerste 6 bosses... Wel is er een kans op een random 2H wapen bij elke boss. In lfr is dat misschien alleen op coin? Schiet dus ook niet echt op... Sowieso zitten al mijn bis items zo'n beetje in de laatste paar bosses, maar gelukkig niet op de laatste (die meestal het moeilijkste is).

Ach ja, dan maar gewoon even kijken hoe de gevechten eruit zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

LFR was vanochtend / vanmiddag best goed te doen.

Tortos - 1 shot, de mini turtles werden soms te vroeg / te laat gebruikt maar de breath doet erg weinig dmg. (iets van 100k totaal)

Magaera - We hadden een paar mensen met ervaring op normal, legden het gevecht uit, waar iedereen moest staan en ook deze was zo neer.

Ji Kun - Paar pogingen voor nodig gehad, te weinig dps op de adds en sommige dps hadden niet door dat er ook nesten in de lucht waren ipv alleen beneden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Geslaagde avond in ToT, 1ste boss down (2de keer voor deze groep, gisteren de eerste keer) en tot aan de derde poort geraakt bij Horridon. Maar ja, dat is nog steeds progress en het loopt zeer goed ! :)

Dit weekend dan maar LFR doen, geen tijd gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

En horridon is neer :)

Ging opeens zo simpel, 1e pull van de avond kwamen we al voorbij de wargod, helaas met 2 healers en een tank dood.
2e pull, iedereen in leven en een horridon kill :)

Rest van de avond op de council gewiped...
Eerst begonnen met 3 healers om zo wat mechanics te zien, maar we hadden niet genoeg dps om de energy bar voor te blijven.
Dan maar naar 2 healers, is nu vooral nog het gevecht leren... sul is tot nu toe de grote boosdoener, ook de rush sul strategy geprobeerd, mocht echter niet baten.. niet genoeg dps nog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
* dagboek *

eerste 3 bazen kunnen doen, en heb van de 3 bosses 1 MH (axe) gewonnen.
Nu zit ik echter met een vraag over de enchant.

Ik dacht dat dancing steel voor melee (tank & dps) het beste was. Maar nu zeggen sites dat ik voor colossus moet gaan. Nu vraag ik me af, wat doet een 8k absorbsion shield terwijl sommige abilities gewoon hitten voor 200k ? Is wel lekker cheap, maar over de prijs hoef ik me geen zorgen te maken. Voor main character wordt alles betaald, food, flasks enchants etc maar wil gewoon gaan voor de beste enchant die mij het meeste profijt geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Dancing steel heeft 1 RPPM, Colossus heeft 6 RPPM.

De vraag is dus meer, is 1650 strength uiteindelijk beter dan 48 000 absorbtion (per minuut).
Imo, geeft de strength je meer parry waardoor je uiteindelijk toch beter uit bent... maar goed, ik ben geen warrior tank (of strength user)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Sabrac schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 22:37:
En horridon is neer :)

Ging opeens zo simpel, 1e pull van de avond kwamen we al voorbij de wargod, helaas met 2 healers en een tank dood.
2e pull, iedereen in leven en een horridon kill :)

Rest van de avond op de council gewiped...
Eerst begonnen met 3 healers om zo wat mechanics te zien, maar we hadden niet genoeg dps om de energy bar voor te blijven.
Dan maar naar 2 healers, is nu vooral nog het gevecht leren... sul is tot nu toe de grote boosdoener, ook de rush sul strategy geprobeerd, mocht echter niet baten.. niet genoeg dps nog..
Wel genoeg cleaves in je raid? Ik begrijp nl als ik het goed lees dat de zerg sul strat alleen werkt als je genoeg cleave/multidot dmg hebt om Sul te burnen, terwijl je wel genoeg cleaves/dots hebt om ook 25% van de empowered mob te burnen voordat ie full power heeft. En dat als je niet genoeg cleaves hebt de "normale" strat beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Zo nieuwe LFR is best een chaos. Eerste baas was al plat. (doe ik morgen) En 2de baas hadden ze flink wat pogingen nodig. En de 3de wil ik maar niet over hebben. Was een drama. (hopelijk morgen een betere groep)

Maar wel goed nieuws van de guild. Eerste HC kill is een feit. Wel 20 minuten later dan de top1 guild, maar dat kan de pret niet drukken.. :)

[ Voor 8% gewijzigd door junglebeast op 21-03-2013 02:24 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Dennism schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 01:14:
[...]

Wel genoeg cleaves in je raid? Ik begrijp nl als ik het goed lees dat de zerg sul strat alleen werkt als je genoeg cleave/multidot dmg hebt om Sul te burnen, terwijl je wel genoeg cleaves/dots hebt om ook 25% van de empowered mob te burnen voordat ie full power heeft. En dat als je niet genoeg cleaves hebt de "normale" strat beter is.
Een dk. Een hunter. Een warlock. Zou moeten kunnen. Maar ik houdhet voorlopig wel op de normale strategie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:32

Oxigeon

En zo is dat!

Heb zojuist de 7 dagen trial geactiveerd. Ik kan nu dus 7 dagen spelen met mijn level 76 Human Warrior :D. Hopelijk kan ik in die 7 dagen wat potten breken en de 80 aantikken haha.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 15:24
Gisteravond voordat ik weer even een avondje BF3 met vrienden ging doen nog even LFR in geweest. Mooi een nieuwe chest binnen, eindelijk ook want mijn chest, cloak en wapen (ilvl463) kreeg ik maar geen vervanging voor.
Na de BF3 waanzin nog even een heroic in zodat ik genoeg VP had voor de cloak van de Kirin Tor Offensive dus nu eindelijk op ilvl482 en klaar voor de volgende LFR's! Nu alleen dat rottige wapen nog vervangen maar helaas gaat dat nog niet zo snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
We hadden niet genoeg man voor 25 man raid helaas :( Dan maar 2x 10 man kill op Jin'Rohk voor snelle loot zodat we zondag verder kunnen.

Daarna LFR gedaan met een hele berg guildies. Ging best snel :p Horridon hadden we al op 30% toen laatste deur begon, dus dan komt de warlord al naar beneden... Ging maar net goed :p Deel 2 van LFR ziet er best mooi uit eigenlijk. Beetje jammer dat we de laatste boss niet meteen neer hadden omdat de nesten niet goed genoeg werden gedaan en toen was het al laat genoeg voor me, dus dat moet dan maar een andere keer...

Alleen dus nog steeds geen loot voor mij sinds de eerste dag van 5.2 volgens mij. De rest van de guild werd overspoeld met loot uit LFR, dus hopelijk wel flink meer dps/hps op zondag om Horridon eindelijk eens neer te krijgen. Vorige week waren we al in p5, dus moet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Helaas gisteren niet eens genoeg tijd om mijn dailies af te ronden (vrouw gaf aan later thuis te zijn en daarom kon ik het eten koken, na het eten meteen door naar de sport)

Vanavond eten bij mijn ouders, dan verwacht ik ook niet vroeg thuis te zijn en dus ook geen gelegenheid tot spelen. Maar goed....morgen weer een dag :)

Ben wel benieuwd of ik de IoT dailies af kan ronden of dat ik de laatste die ik heb moet cancelen en dan van vooraf weer opnieuw te beginnen. (Was bezig met de dailies in het "nieuwe" deel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:32

Oxigeon

En zo is dat!

Heb een vraagje wat betreft de armory van WoW. Ik ben zojuist ingelogd op de armory. Het is mogelijk om producten te kopen en te verkopen op de Auction. Maar is het eigenlijk ook mogelijk om de spullen die je koopt eraf te halen dmv een armory mail? Ik kan deze optie niet vinden.

Het is dus volgens mij onmogelijk om goedkoop spullen te kopen en duurder te verkopen op de AH.

EDIT: Ik kan ze vanuit mijn mail verkopen. Handig dus :)

[ Voor 7% gewijzigd door Oxigeon op 21-03-2013 09:32 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch nog een bevestiging van blizzard dat ik geen LFR hoef te doen op mijn mage :)
"We wanted to have a single shared chance per boss per week because we'd prefer to avoid making raiders who are killing bosses on non-Raid Finder runs to feel obligated to do Raid Finder specifically for Legendary quest drops. If those players want to do it for Valor or off-spec gear, that's great, but doing Raid Finder shouldn't be necessary for optimal Legendary acquisition".

Gisteren 1e baas op heroic neergekregen en een mooie hit/crit ring gewonnen, is waarschijnlijk bis (los van thunderforged versie) :)
Horridon Heroic is een stuk moeilijker, kwamen niet eens voorbij eerste poort in de eerste paar tries |:( Hopelijk vanavond wat meer progress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
_Peter2_ schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 09:19:
Helaas gisteren niet eens genoeg tijd om mijn dailies af te ronden (vrouw gaf aan later thuis te zijn en daarom kon ik het eten koken, na het eten meteen door naar de sport)

Vanavond eten bij mijn ouders, dan verwacht ik ook niet vroeg thuis te zijn en dus ook geen gelegenheid tot spelen. Maar goed....morgen weer een dag :)

Ben wel benieuwd of ik de IoT dailies af kan ronden of dat ik de laatste die ik heb moet cancelen en dan van vooraf weer opnieuw te beginnen. (Was bezig met de dailies in het "nieuwe" deel)
Je kan ze hoogstwaarschijnlijk gewoon afmaken.
Maar ik denk dat het handiger is als je ze cancelled en gewoon een verse batch start.

Bij welke phase van het eiland zitten jullie inmiddels? Op mijn server is de 3e phase een paar dagen terug vrijgespeeld.

Door de single player scenario die daar uit kwam, heb ik m'n Kirin Tor Offensive op Exalted gekregen.
Verder geen daylies meer gedaan, vind het wel goed zo.

Gister niet kunnen spelen, op m'n farming na. Vanavond hopelijk de nieuwe LfR doen.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Renquin schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 09:27:
[...]
Bij welke phase van het eiland zitten jullie inmiddels? Op mijn server is de 3e phase een paar dagen terug vrijgespeeld.
Wij ziten op phase 3. Ik ben nu ruim revered met KTO. Maar doe de dailies ook voor VP.

Ik merk nu wel dat door wat meer ervaring met feral (kitty) dat mijn survivability omhoog is gegaan. Heb nu niet meer de neiging terug te gaan naar guardian.

Nog wel mijn feral gear nog eens wat zien te verbeteren, maar dat komt vanzelf nog wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
_Peter2_ schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 09:43:
[...]

Wij ziten op phase 3. Ik ben nu ruim revered met KTO. Maar doe de dailies ook voor VP.

Ik merk nu wel dat door wat meer ervaring met feral (kitty) dat mijn survivability omhoog is gegaan. Heb nu niet meer de neiging terug te gaan naar guardian.

Nog wel mijn feral gear nog eens wat zien te verbeteren, maar dat komt vanzelf nog wel :)
Met de verhoogde droprate in de oude LfR's is het niet zo heel moeilijk meer om je Kitty gear te verbeteren.
Enige nadeel is dat je dan als DPS ipv als Tank queued, wat je queuetijd met een factor 5 verhoogd.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Renquin schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 10:53:
[...]

Met de verhoogde droprate in de oude LfR's is het niet zo heel moeilijk meer om je Kitty gear te verbeteren.
Enige nadeel is dat je dan als DPS ipv als Tank queued, wat je queuetijd met een factor 5 verhoogd.
Ik kan ook nog als healer queuen op HoF part 2 en ToE en dan hopen op T14 tokens en die gebruiken voor feral kitty ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Renquin schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 10:53:
[...]

Volgerns mij dropped voor Feral Kitty en Guardian zo'n beetje exact dezelfde gear als ik het gear filter moet geloven alleen is de queue tijd voor Feral en Guardian ook zo'n beetje gelijk. Ik queue op mijn feral alt vaak met een alt brewmaster en qua queue tijden winnen we eigenlijk niet ten opzichte van wanneer ik solo queue. Als we een healer erbij weten te krijgen gaat LFR wel snel qua queue.

Dit terwijl voor daily heroic een tank erbij weer voor een snelle queue zorgt.
Door de single player scenario die daar uit kwam, heb ik m'n Kirin Tor Offensive op Exalted gekregen.
Verder geen daylies meer gedaan, vind het wel goed zo.
Volgens mij als je de rest van eiland (Nalakk) snel wil vrijspelen dan is het handig om iedere dag iig 1 daily te doen omdat deze tellen voor de participation. Volgens mij is het voor het vrijspelen van de phases zelfs beter om bijv op 3 chars 1 daily te doen, dan op de je main alle 13 oid.

[ Voor 22% gewijzigd door Dennism op 21-03-2013 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Zolang je maar met elke character waarmee je het eiland bezoekt 1 daily doet zit je goed.
Als de character het eiland die dag niet bezoekt heeft dit ook geen (negatieve) impact.

Alleen wel jammer dat als je de raid wil doen dat je naar het eiland moet.. ook als je geen dailies wilt doen.. wat wel weer een negatief effect heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mede tweakers,

Ik ben op zoek naar een PVP server waar veel nederlanders op zitten, momenteel zit ik op Darksorrow (PVP).

Ik zit eraan te denken om te migreren vanaf deze server omdat het aanbod op zowel pvp als pve erg klein is aan de horde kant.

Ik ben dus op zoek naar:
Een pvp server (horde)
Waar een groot deel aan nederlanders op zitten.

En of iemand van jullie misschien een aanrader heeft voor een guild om maar meteen een goede start te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Dennism schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 11:46:
Volgerns mij dropped voor Feral Kitty en Guardian zo'n beetje exact dezelfde gear als ik het gear filter moet geloven alleen is de queue tijd voor Feral en Guardian ook zo'n beetje gelijk. Ik queue op mijn feral alt vaak met een alt brewmaster en qua queue tijden winnen we eigenlijk niet ten opzichte van wanneer ik solo queue. Als we een healer erbij weten te krijgen gaat LFR wel snel qua queue.

Dit terwijl voor daily heroic een tank erbij weer voor een snelle queue zorgt.
Qua gear is het idd wel redelijk hetzelfde, afgezien van de meer tank-gerichte items.
En je moet goed opletten als je Tier-items koopt i.v.m. de set-bonus, die zeker anders is bij feral en guardian.

Wat queuen betreft: misschien dat je in een andere battlegroup zit. Als ik solo queue als tank kost het ong 5-10 minuten.
Queue ik solo als dps, dan is het vaak tussen de 30-60 minuten.

Dus wel degelijk een verschil.
Volgens mij als je de rest van eiland (Nalakk) snel wil vrijspelen dan is het handig om iedere dag iig 1 daily te doen omdat deze tellen voor de participation. Volgens mij is het voor het vrijspelen van de phases zelfs beter om bijv op 3 chars 1 daily te doen, dan op de je main alle 13 oid.
Hmz... Misschien dat ik dan maar 1 daylie per dag ga doen ofzo. Daylies op m'n alts is wat mij betreft uit den bozen, vind ik persoonlijk gewoon niet leuk :) (alleen farmen ofc, want dat levert best veel geld op).

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Renquin schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 13:06:
[...]

Qua gear is het idd wel redelijk hetzelfde, afgezien van de meer tank-gerichte items.
En je moet goed opletten als je Tier-items koopt i.v.m. de set-bonus, die zeker anders is bij feral en guardian.

Wat queuen betreft: misschien dat je in een andere battlegroup zit. Als ik solo queue als tank kost het ong 5-10 minuten.
Queue ik solo als dps, dan is het vaak tussen de 30-60 minuten.

Dus wel degelijk een verschil.

[...]

Hmz... Misschien dat ik dan maar 1 daylie per dag ga doen ofzo. Daylies op m'n alts is wat mij betreft uit den bozen, vind ik persoonlijk gewoon niet leuk :) (alleen farmen ofc, want dat levert best veel geld op).
Qua Tier idd wel ja, maar dat is bij de vendor gewoon de juiste piece kiezen, m.b.t. de andere drops zie ik eigenlijk 0 verschil, afgezien van enkele trinkets, qua leather drops, wapens, necklaces en ringen zie ik iig op alle bosses hetzelfde met het guardian of feral filter. Maar misschien dat ik het filter niet correct gebruikt.

Queue time zal idd wel aan de BG liggen dan, ik zit eigenlijk altijd op +-30 min, behalve voor de nightmare of shekeer, welke om een of andere reden altijd erg snel is. Met een healer erbij is het al tijd max 5 min wachten en vaak instant bij ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is nu een goede realm?

Vroeger speelde ik op Doomhammer, waar ik nog een hoop chars heb staan.
Nu ben ik begonnen op Stormscale maar daar is geen alliance meer te vinden (ben zelf Horde, moet wat killen!)

Anyway.. ben die ques beu!

Nu zal ik zelf Ragnaros en Sylvanas met mooie horde/ally ratio.. maar hoe vol zijn die? En hoe is de sfeer daar?

Wie kan me een leuke PVP realm aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-09 01:08
Sylvanas is sowieso geen PVP, maar is wel de beste EU PVE server voor alliance (als je raider bent iig).
Voor horde is de beste PVE EU server draenor.

PVP servers weet ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Was Silvermoon niet de top alliance pve server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow dan valt Sylvanas af.. wil juist naar een PVP server voor de actie tijdens het levelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 15:45:
Ow dan valt Sylvanas af.. wil juist naar een PVP server voor de actie tijdens het levelen :D
Tijdens het levelen is alles behalve MOP xrealm, dus zou je sowieso mensen van beide facties moeten tegenkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Outland is toch DE pvp server bij uitstek? Alleen wel kans op queues bij het inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Laatst online: 02-09 01:08
IntToStr schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 15:45:
Was Silvermoon niet de top alliance pve server?
Was inderdaad even in de war kwa naam, Sylvanas is PVP en Silvermoon is de top EU PVE server voor alliance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Als ik RBGs pug zijn er altijd wel een paar mensen van Al'Akir erbij, die realm is in mijn battlegroup althans, een van de beste PvP realms.

Al heeft die wel een zeer grote populatie aan Horde, en amper een populatie aan Alliance. Hetzelfde geldt voor mijn realm (Twilight's Hammer), veel pvp'ende Hordes, met een aantal NL guildes (maar niets veelbelovends), maar amper Alliance.

Vanavond even CP cap halen en daarna de nieuwe LFRs doen met een aantal guildies. Hopen op gear, want gisteravond had ik niets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0ut84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:56
Verwijderd schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 12:39:

Ik ben op zoek naar een PVP server waar veel nederlanders op zitten, momenteel zit ik op Darksorrow (PVP).
Probeer Ragnaros-EU eens, ben er zelf net heen ge-migrate (Merosath-Tauren-Druid-Horde), en ik moet zeggen: erg goede balance van Horde / Alliance, veel actie, geen login queues, maar toch één van de highest populated servers.

[ Voor 16% gewijzigd door sc0ut84 op 21-03-2013 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 23:35

MetalPool

Boe!

Hoezo je wordt dik geowned in Arena Battles :P

Gisteren met een maatje (ook BM hunter) aan het Arena avontuur begonnen.
Vet low gegeared en amper ervaring. Dus wij denken dat doen we wel ff...geus again.
Echt tegen wat voor class we ook speelde....binnen 10 sec was het afgelopen :)
Eerst maar eens wat bg`s doen en dan hebben we wel iets meer gear.
Dan taktieken aanpassen want dat ging nergens over :)

Best leuk als je van PVE naar PVP gaat.
Wat een verandering brengt dat met zich mee :)

Vanavond maar weer ff proberen om wat gear binnen te halen.
En sowieso een wapen want mn Bow is nog ilvl 429 en dat is echt bar en bar slecht :P

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Gisteren met mijn gnome DK even wat old school Wrath raids gedaan. Van Malygos 25 naar Obsidian Sanctum 25, Ruby Sanctum 25 toen naar Trial of the Grand Crusader 25 maar Anub healed zichzelf als een donder dan dus maar naar normal terug gezet en die in de pan gehakt.
Toen naar Onyxia en toen hadden we wel even genoeg voor die avond.

Naar mijn paladin geswitched en zag dat de LFR queue voor Heart of Fear lekker kort was en boem na 1 minuut zat ik er in. Bleek een wipe fest geweest te zijn op Garalon en veel mensen waren vertrokken.
Logisch bleek direct al want ik zat meer mijzelf te healen dan dat ik kon dps'en -> ik ben een ret paladin. Uiteindelijk wel in 1 keer (voor mij dan) Garalon plat maar met veel mensen die plat lagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
Donnas-A schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 09:41:
Hoezo je wordt dik geowned in Arena Battles :P

Gisteren met een maatje (ook BM hunter) aan het Arena avontuur begonnen.
Vet low gegeared en amper ervaring. Dus wij denken dat doen we wel ff...geus again.
Echt tegen wat voor class we ook speelde....binnen 10 sec was het afgelopen :)
Eerst maar eens wat bg`s doen en dan hebben we wel iets meer gear.
Dan taktieken aanpassen want dat ging nergens over :)

Best leuk als je van PVE naar PVP gaat.
Wat een verandering brengt dat met zich mee :)

Vanavond maar weer ff proberen om wat gear binnen te halen.
En sowieso een wapen want mn Bow is nog ilvl 429 en dat is echt bar en bar slecht :P
Als je de scenarios in kan, zou ik dat doen, zo ben ik met mn hunter aan een 450 lvl gun gekomen, samen met wat andere upgrades was dit genoeg om de heroics in te komen, en inmiddels een 463 gun gekregen. Dat zal in de BG's het ook wat makkelijker worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

EelcoB schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 10:09:
[...]

Als je de scenarios in kan, zou ik dat doen, zo ben ik met mn hunter aan een 450 lvl gun gekomen, samen met wat andere upgrades was dit genoeg om de heroics in te komen, en inmiddels een 463 gun gekregen. Dat zal in de BG's het ook wat makkelijker worden :)
Mjah opzich heb ik wel een PVE setje hoor en de planning was ook om tussendoor wat HC`s te farmen puur voor een beter wapentje. Maar ja ik heb nog 5000 HP nodig en dan kan ik de epic pvp Bow halen....Gaat best snel moet ik zeggen hoor. Maar die scenarios is inderdaad ook een goeie optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Donnas-A schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 10:23:
[...]

Mjah opzich heb ik wel een PVE setje hoor en de planning was ook om tussendoor wat HC`s te farmen puur voor een beter wapentje. Maar ja ik heb nog 5000 HP nodig en dan kan ik de epic pvp Bow halen....Gaat best snel moet ik zeggen hoor. Maar die scenarios is inderdaad ook een goeie optie.
Je hebt dat "Arena" scenario, daarin zit een quest die een iLvl 450 wapen als reward geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

_Peter2_ schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 10:32:
[...]

Je hebt dat "Arena" scenario, daarin zit een quest die een iLvl 450 wapen als reward geeft.
Oh wat nice! Heel erg bedankt voor de tip!
Die ga ik vanavond meteen doen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Na ongeveer 2 jaar gestopt te zijn met WoW heb ik er terug zin in :9 . (vooral casual :p)
De server waar ik op zit is Neptulon. Zijn er nog die daar zitten?

Zijn er interessante dingen om te weten, leuke tips, ... ?

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Uhm wat wil je precies weten? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Donnas-A schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 10:37:
[...]

Oh wat nice! Heel erg bedankt voor de tip!
Die ga ik vanavond meteen doen :*)
Het betreft: http://www.wowhead.com/zone=6219#quests

De quest geeft je Cloudbender Kobo's Chilled Crossbow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe beetje vaag maar heb ook geen idee van hoe of wat ben beetje aan lezen wat er allemaal veranderd is.
Eerst nog keuze tussen mijn priest,hunter of warrior om tot 90 te gaan.

Tanks en Healers nog altijd makkelijk om in instances te geraken veronderstel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08 08:39
Carthrax schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 16:02:
Outland is toch DE pvp server bij uitstek? Alleen wel kans op queues bij het inloggen.
Outland, maar kazzak ook wel geloof ik. Ik wil een ieder echter met klem afraden Outland als server uit te kiezen, de queues zijn al lang genoeg.. :+. Op bepaalde tijdstippen gewoon toch wel 1000 wachtenden voor u, dat duurt best even..

Kan overigens ook zijn dat het real locked is, zou me niets verbazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Volgens mij heb ik en de guild de loot goden wel even meezitten op het moment (afkloppen uiteraard ;) )

Woensdag Oondasta, kreeg mijn Pre Thunderforged BiS neck als loot, 2de drop van Oondasta in 2 weken al, dat was met Galleon wel anders, paar anderen uit de guild ook daar lucky met loot of coin.
Gister eerst Jinrohk, loot van Coin (de ring) en loot van hemzelf (de casterlegs, ben wel de enige cloth caster in onze groep, anders had ik ze gepast aangezien ik ze nog niet kan gebruiken ivm 4P T14). Verder zat het de rest van de groep ook mee, want maar liefst 6 van de 10 man hadden loot op hun coin (weet niet of de andere 4 ook een coin gebruikt hebben).

Daarna eindelijk HoF gecleared en pakte op empress mijn tier chest met een coin waar ik eerder in LFR deze en vorige week 4x de pants lootte ipv de chest, daarna nog ff terrace gedaan t/m lei shi en daar ook veel gelukkigen die hier en daar nog een upgrade pakten met coins of boss loot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
garagaholic schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 10:57:
[...]

Outland, maar kazzak ook wel geloof ik. Ik wil een ieder echter met klem afraden Outland als server uit te kiezen, de queues zijn al lang genoeg.. :+. Op bepaalde tijdstippen gewoon toch wel 1000 wachtenden voor u, dat duurt best even..

Kan overigens ook zijn dat het real locked is, zou me niets verbazen.
Ik was direct even getriggered om te kijken of mijn tauren warrior daar nog was en natuurlijk de slapende Tweakers guild "The Gathering" op Outland :P
Misschien die ook maar eens proberen te levelen, waarschijnlijk tot aan de eerste keer dat ik geganked ga worden en dan weer al ragend terug ga naar de pve servers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Verwijderd schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 10:56:
[...]

Hehe beetje vaag maar heb ook geen idee van hoe of wat ben beetje aan lezen wat er allemaal veranderd is.
Eerst nog keuze tussen mijn priest,hunter of warrior om tot 90 te gaan.

Tanks en Healers nog altijd makkelijk om in instances te geraken veronderstel ik.
Mjah en dan nog....wat wil je precies gaan spelen...PVE of PVP :)
Tanks en healers queuen nog steeds wel lekker snel ja!
En als je PVP wil gaan doen zou ik beginnen met je huntertje....is wel fijn om mee te beginnen na een lange tijd afwezig te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donnas-A schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 11:19:
[...]

Mjah en dan nog....wat wil je precies gaan spelen...PVE of PVP :)
Tanks en healers queuen nog steeds wel lekker snel ja!
En als je PVP wil gaan doen zou ik beginnen met je huntertje....is wel fijn om mee te beginnen na een lange tijd afwezig te zijn.
Ok thx voor de tip, misschien eens wat meer PVP doen. Nooit echt tijd in gestoken vroeger buiten wat BG's met maten.

Voor PVE misschien eens een class levelen die ik nog nooit gespeeld. Shaman lijkt me wel iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-02 22:12

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

Verwijderd schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 11:46:
[...]

Ok thx voor de tip, misschien eens wat meer PVP doen. Nooit echt tijd in gestoken vroeger buiten wat BG's met maten.

Voor PVE misschien eens een class levelen die ik nog nooit gespeeld. Shaman lijkt me wel iets.
Waarom niet de 'nieuwe' Monk class?

AMD 3700x | Asus RTX 2080 OC | ROG Strix x570-F Gaming | Corsair 16GB @ 3200 | Honda CBR600F4 | Canon 650D | Canon 18-55mm | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Santho schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 11:47:
[...]

Waarom niet de 'nieuwe' Monk class?
Hoe wordt deze meestal gespeeld? of misschien in gepusht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

Verwijderd schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 11:51:
[...]

Hoe wordt deze meestal gespeeld? of misschien in gepusht :)
Ik denk dat het meerendeel voor de combi healer/tank gaat. Maar je kan het ook als DPS spelen dus je kan vele kanten op met deze class
Omdat je al 2 jaar niet hebt gespeeld zal het misschien leuker zijn om iets te spelen wat je eerder nog niet gezien hebt :)

AMD 3700x | Asus RTX 2080 OC | ROG Strix x570-F Gaming | Corsair 16GB @ 3200 | Honda CBR600F4 | Canon 650D | Canon 18-55mm | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
Donnas-A schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 10:23:
[...]

De queues daarvoor zijn bijna instant bij ons op de server, en ze zijn ook redelijk kort,dus veel tijd ben je dr niet aan kwijt. Ik doe er nu elke dag 1 voor de bonus rep. Gisteren de shado pan op revered gekregen, dus die enchanting recepten heb ik weer, nog maar 25 recepten, dan heb ik ze allemaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
[rant]
Wat heb ik me gisteravond zitten ergeren tijdens een LFR zeg.
De eerste boss ging nog wel goed, iedereen netjes in het water en bij de electro eruit (boss ging neer op het moment dat alles electrified water was).
Trash ging ook nog wel aardig, op 1 domme wipe na die ik van mijlen ver aan zag komen.

Komen we bij Horridon, ik rustig aan alle tacts uitleggen en gevraagd of iedereen het snapt (ik weet het, waarom ik het zou doen met vergane moeite enzo, maar toch).
Niemand reageren uiteraard, dus de tank pulled.
Eerste deur: niets aan de hand, adds gaan snel down en Dinomander is ook prima.

Wat doet de tank vervolgens: die neemt Horridon mee naar de deur tegen de klok in, dus compleet de verkeerde kant op.
Na 10x lief vragen oftie de goede kant op wil heeft m'n vriendin hem met een priest spell die kant op gehaald (dat werkte gelukkig) maar helaas was het toen al te laat ivm adds en dinomander die boss op full had.
Wipe 1.

Affijn, paar mensen weg, paar mensen erbij.
Try2: Eerste deur gaat redelijk goed, op naar de tweede.
Tank gaat gelukkig naar de goede deur, maar de off-tank pakt de adds niet op waardoor een paar van de top-dps' dood gaan.
Tweede deur gaat neer, bij derde deur healt de Dinomancer Horridon weer volledig, adds worden niet opgepakt.
Wipe.

Weer een paar mensen weg en een paar erbij.
Try3: Deur 1 is gelijk al drama, deur 2 wordt het nog slechter.
Wipe.

/ragequit

Ik had het echt he-le-maal gehad. Ik hoop dat het vanavond wat beter gaat als ik het weer ga proberen...
[/rant]

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

En ik dacht dat LFR appeltje-eitje was :P
Ik zou ook weggaan hoor, je hebt het dan nog lang vol gehouden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Santho schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 11:54:
[...]

Ik denk dat het meerendeel voor de combi healer/tank gaat. Maar je kan het ook als DPS spelen dus je kan vele kanten op met deze class
Omdat je al 2 jaar niet hebt gespeeld zal het misschien leuker zijn om iets te spelen wat je eerder nog niet gezien hebt :)
Dat kan ook met een druid of paladin. Een monk is wel OP, natuurlijk en heel grappig om te spelen na lvl 65.
Als je een monk speelt, doe dan wel een Pandaren. Dan heb je een leuke unieke startingzone waar je anders niet kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Ik hou mijn hart vast voor volgende week met Durumu, Primordius en Dark Animus in LFR :X.
Ji-Kun was ook al 3 wipes voordat ze het door hadden.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Gisteren nog even HoF gedaan. Amber shaper en Empress hadden we nog niet gedaan. De eerste was even een paar keer proberen voor de personen die het nog nooit gedaan hadden. Nadat iedereen die nieuw was een keer een wipe had veroorzaakt als construct ging amber shaper soepel neer :)

Empress zag er ook goed uit. Eerst even zorgen dat iedereen de dissonance fields goed deed. Duurde even voordat iedereen door had dat je er niet in moet blijven staan als je nog een paar heals wilt krijgen. P2 is natuurlijk het interessante deel. Na een paar keer proberen ging dit ook vrij soepel. Trap maken, grote add er in en andere add meenemen naar boss en beide nuken. Laatste 2 tries hadden allebei een kill kunnen zijn, maar eerst niet eerst gefocust op add op eind waardoor p3 kwam met een grote add up en toen ging het uiteindelijk net mis. Bij laatste try liet iemand een kleine add in de trap lopen waardoor er dus 2 grote adds mee naar boss gingen, wat ook net niet goed afliep. Jammer dat het door wat suf gedoe net geen kill was. Nu volgende week maar dan.

Helpt ook niet mee als je een healer in de groep hebt die er 5x zo lang over doet als de rest om mechanics te leren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

Poops_McGhee schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 13:10:
[...]

Dat kan ook met een druid of paladin. Een monk is wel OP, natuurlijk en heel grappig om te spelen na lvl 65.
Als je een monk speelt, doe dan wel een Pandaren. Dan heb je een leuke unieke startingzone waar je anders niet kan komen.
Maar Druid en Paladin bestaan al langere tijd. Als je terugkomt van een break van 2 jaar, dan zou het bij mij zo zijn om als eerste de nieuwste class uit te proberen die ik nog nooit eerder in het spel ben tegengekomen en/of gespeeld heb vanwege de nieuwsgierigheid.
En idd met Pandaren heb je daarbij ook een nieuwe startingzone ervaring erbij
Maar het is mijn mening, anderen zijn misschien niet nieuwsgierig naar de 'nieuwe' dingen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Renquin schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 13:05:
[rant]
Wat heb ik me gisteravond zitten ergeren tijdens een LFR zeg.
De eerste boss ging nog wel goed, iedereen netjes in het water en bij de electro eruit (boss ging neer op het moment dat alles electrified water was).
Trash ging ook nog wel aardig, op 1 domme wipe na die ik van mijlen ver aan zag komen.

Komen we bij Horridon, ik rustig aan alle tacts uitleggen en gevraagd of iedereen het snapt (ik weet het, waarom ik het zou doen met vergane moeite enzo, maar toch).
Niemand reageren uiteraard, dus de tank pulled.
Eerste deur: niets aan de hand, adds gaan snel down en Dinomander is ook prima.

Wat doet de tank vervolgens: die neemt Horridon mee naar de deur tegen de klok in, dus compleet de verkeerde kant op.
Na 10x lief vragen oftie de goede kant op wil heeft m'n vriendin hem met een priest spell die kant op gehaald (dat werkte gelukkig) maar helaas was het toen al te laat ivm adds en dinomander die boss op full had.
Wipe 1.

Affijn, paar mensen weg, paar mensen erbij.
Try2: Eerste deur gaat redelijk goed, op naar de tweede.
Tank gaat gelukkig naar de goede deur, maar de off-tank pakt de adds niet op waardoor een paar van de top-dps' dood gaan.
Tweede deur gaat neer, bij derde deur healt de Dinomancer Horridon weer volledig, adds worden niet opgepakt.
Wipe.

Weer een paar mensen weg en een paar erbij.
Try3: Deur 1 is gelijk al drama, deur 2 wordt het nog slechter.
Wipe.

/ragequit

Ik had het echt he-le-maal gehad. Ik hoop dat het vanavond wat beter gaat als ik het weer ga proberen...
[/rant]
Hmm Horridon in LFR vond ik juist een van de makkelijkste, na jinrokh. Adds zijn niet dodelijk in LFR (ik moest er helaas ook regelmatig 2 -3 tanken op mijn lock vanwege slechte tanks), double swipe doet ook maar weinig damage. Enkel de sandtraps en de totems deden volgens mij nog iets pijn. Boss HP hoef je trouwens ook niet op te letten ,deze mag makkelijk 100% zijn wanneer de laatste deur neer gaat, dan heb je als nog genoeg tijd om em down te krijgen. Al was ie in mijn beide LFR's al bijna down voordat die boss dood was er eraf springt op 30%. Maar als je groep hier al op wiped dan zou ik idd snel wegwezen want dan wordtr council helemaal niets met die grp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Dennism schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 13:18:
[...]

Hmm Horridon in LFR vond ik juist een van de makkelijkste, na jinrokh. Adds zijn niet dodelijk in LFR (ik moest er helaas ook regelmatig 2 -3 tanken op mijn lock vanwege slechte tanks), double swipe doet ook maar weinig damage. Enkel de sandtraps en de totems deden volgens mij nog iets pijn. Boss HP hoef je trouwens ook niet op te letten ,deze mag makkelijk 100% zijn wanneer de laatste deur neer gaat, dan heb je als nog genoeg tijd om em down te krijgen. Al was ie in mijn beide LFR's al bijna down voordat die boss dood was er eraf springt op 30%. Maar als je groep hier al op wiped dan zou ik idd snel wegwezen want dan wordtr council helemaal niets met die grp.
Mjuh, toen ik hem vorige week deed, wastie bij de 2e try neer. Eerst was voor de meeste mensen nieuw, dus dat was echt dikke prima.
De council was ook bij de 3e try neer toen.

Ik had het egwoon helemaal gehad, meestal blijf ik nog wel wat langer hangen tijdens wipes, maar dit kon ik echt niet aanzien...

Want a cookie?!

Pagina: 1 2 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.