Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakete
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-05 16:57
Dit vond ik interessant:

http://www.sammobile.com/...ve-kondik-leaves-samsung/

De oprichter van CyanogenMod (CM) geeft daar in de laatste alinea aan dat "Since it’s powered by Snapdragon, CM should work wonderfully on it".

Dat is wat mij betreft goed nieuws. Als CM er goed op kan draaien (en hij suggereert dat CM dus wel ontwikkeld gaat worden voor de Snapdragon variant) dan zullen andere customROMs er ook wel voor ontwikkeld worden, aangezien veel customROMS toch op CM gebaseerd zijn.

Voor mij toch wel een grote zorg weggenomen voor wat betreft eventuele aanschaf van de S4. Mocht stock Samsung me niet bevallen kan ik er altijd iets anders op gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:08
Brad Pitt schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 11:24:
[...]

Hmmm, moet zeggen dat ik, ondanks dat dit slechts één benchmark is, er toch meer van had verwacht.
Misschien hebben we nog geluk ;)

https://twitter.com/DDDorresteijn/status/316863627397312512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06 00:28

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Heel wat foto's van de S4 vs HTC One. Dit is een Russische site, dus effe translate (Chrome):
http://www.mobile-review....ng-galaxy-s4-camera.shtml

[ Voor 6% gewijzigd door FrankGuthrie op 27-03-2013 16:30 ]

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06 21:17
De Nexus 4 is vandaag bestelbaar bij iBood :o
http://www.ibood.com/extra-nl/nl/
€389,95

[ Voor 29% gewijzigd door frickY op 28-03-2013 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-06 14:55

Zygivt

Evenaren en overtreffen

frickY schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 08:38:
De Nexus 4 is vandaag bestelbaar bij iBood :o
http://www.ibood.com/extra-nl/nl/
€389,95
offtopic:
Dit hoort hier niet thuis lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Nice, GSMArena heeft uitgebreide review galaxy S4: http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_s4-review-914.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-06 00:36
One cool option for those who use more secure lockscreens (PIN, Pattern, etc.) is the Auto unlock zone feature. You can add several "home" Wi-Fi networks and the lockscreen will be disabled when the Galaxy S4 hooks up to one of them. This way you can have a secure PIN lockscreen outside and a quick unlock at home or the office.
Ik weet genoeg, de S4 wordt mijn volgende telefoon! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Fire69 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 21:11:
[...]

je bent snel tevreden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-06 10:39
Snap ik ook niet helemaal unlock to wifi app uit de store doet hetzelfde...als dat de reden is om voor een toestel te kiezen?

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Die app ken ik dan ook helemaal niet. ;)
Zal ik direct even checken.

Maar ik kies hem voor de andere features ook wel hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomtest
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-06 16:51
Hier een geweldige review van de Galaxy S4 (Chinese kopie) door een Rus:

YouTube: Knock off Samsung Galaxy S4 review

De beste review die ik ooit heb bekeken. Het is echt de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Tomtest schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 22:28:
Hier een geweldige review van de Galaxy S4 (Chinese kopie) door een Rus:

YouTube: Knock off Samsung Galaxy S4 review

De beste review die ik ooit heb bekeken. Het is echt de moeite waard.
_O-

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Fire69 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 21:11:
[...]
Die auto unlock op een bepaalde wifi heb ik al op mijn S3, via llama (uit play store).
Je toestel moet wel geroot zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 500566

las net dat de s4 geen radio heeft...jammer ik gebruikt hem toch af en toe, ik ga voorde s4, maar kan nog steeds niet kiezen tussen een witte of zwarte.....welke kleur nemen jullie?

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 500566 op 29-03-2013 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 328026

Ik wil de S4 eerst met eigen ogen zien, mijn voorkeur gaat altijd uit naar een zwart toestel, maar door die vreemde textuur die Samsung op de Zwarte heeft aangebracht twijfel ik nog. In het begin vond ik het echt spuuglelijk, maar nu je het wat vaker gezien hebt (ook zonder het effect dat flitsers ervan maken) begin ik 't toch wel mooi te vinden. Het voordeel van zwart vind ik altijd dat de sensoren minder opvallen. Plus ik vind het stoerder uitzien. :P

Leuke bijkomstigheid is dat bijna al m'n vrienden de S3 in het wit hebben. Dus met zwart zie je eerder dat het hier om de S4 gaat, en ja: stiekem speelt dat ook mee. :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik ben ook aan twijfelen, wit lijkt me erg mooi. Alhoewel ik ook weer denk dat het een een vrouwenkleur is. First world problem }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dreester schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 11:59:
Ik ben ook aan twijfelen, wit lijkt me erg mooi. Alhoewel ik ook weer denk dat het een een vrouwenkleur is. First world problem }:|
Heb om m'n zwarte SGS2 een wit hoesje gedaan, vond ik veel mooier. Niks mis met metro zijn hoor ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Zwart ziet er zakelijker en natuurlijk ook mooier uit, eigen mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sua
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-04 15:47

Sua

lichtelijk nieuw

OLED + Zwarte bezel is juist zo leuk

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Mooi blauw glas in het zonlicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
  • Laatst online: 12-10-2020
Ik wacht nog wel even met de aanschaf van de s4, Vodafone 64 euro per maand no way jose!. Dat is altijd zo met nieuwe modellen, in het begin vragen ze er prijzen voor die abnormaal zijn. Kortom, ik wacht nog even 4/5 maanden dat scheelt echt de helft in de prijs. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

marcel23456 schreef op zondag 31 maart 2013 @ 01:40:
Vodafone 64 euro per maand no way jose!. Dat is altijd zo met nieuwe modellen, in het begin vragen ze er prijzen voor die abnormaal zijn. Kortom, ik wacht nog even 4/5 maanden dat scheelt echt de helft in de prijs. :)
Ligt eraan, De Xperia Z is/was bij t-mobile ook wel eens in de actie a € 25 per maand 2 jaar toestel € 50. Vodafone € 36 je hele leven, toestel € 25 ( F&F code )
En de Z is toch echt nieuw ;) Nu zal dit waarschijnlijk wel een inkoop deal zijn maar wie weet wat providers/telecomverkopers met de samsung gaan inkopen/stunten, oftewel het hoeft geen 4/5 maanden te duren.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zit er eigenlijk verschil in de camera tussen de Exynos en de Snapdragon, mij lijkt van niet, maar omdat ze hier van beide photosamples posten... En het lijkt net of die van de Exynos mooier zijn, vind ik, maar kan natuurlijk ook gewoon betere samples betreffen, aangezien het niet dezelfde foto's zijn.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2213853

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 328026 op 31-03-2013 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Anoniem: 328026 schreef op zondag 31 maart 2013 @ 18:02:
Zit er eigenlijk verschil in de camera tussen de Exynos en de Snapdragon, mij lijkt van niet, maar omdat ze hier van beide photosamples posten... En het lijkt net of die van de Exynos mooier zijn, vind ik, maar kan natuurlijk ook gewoon betere samples betreffen, aangezien het niet dezelfde foto's zijn.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2213853
Prachtige foto's maakt die Galaxy S4 zeg _/-\o_ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 430035

360 graden de Samsung Galaxy S4 bekijken ten opzichte van de HTC One:

http://www.samsunggalaxys...ung-galaxy-s4-en-htc-one/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-06 19:15
Een wat opmerkelijke manier, om de optische stabisatie uit te testen, maar het werkt wel.
Het verschil tussen de SGS4 en de Lumia 920....

de test begint op +/- 50 sec.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=iDMpnvedwvs]

spoiler:
De Nokia 920 weet van het van SGS4 te winnen.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Serieus verschil toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Heb in een ander topic ook deze vragen gesteld, iemand hier die de antwoorden heeft?

Ben er uit: wordt toch een Hi-abonnement. Verreweg het beste netwerk, in ieder geval op de plekken waar ik kom. Nu kan ik bij bv een Phonehouse een S4 nemen icm met Hi, maar ook direct via Hi bestellen, in winkel of online. Als ik bij een onafhankelijke winkel een S4 haal, dan is 'ie unbranded, er zit geen software op van een provider. Weet iemand hoe dat zit wanneer je een S4 haalt direct bij Hi, krijg je dan wel extra software van Hi erop? En is dat dan erg aanwezig/vervelend?
Een tweede reden waarom ik twijfel aan direct bestellen bij Hi is dat android-updates langer op zich laten wachten bij branded toestellen, over het algemeen. Iemand een idee of Hi-toestellen erg ver achterop lopen als het gaat om het ontvangen van updates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-06 17:11
Nee, want iedereen mijdt Hi als de pleuris vanwege toestellease constructies. Geen idee, ik zie alleen T-Mobile versies langskomen bij de diverse sites. Vodafone heeft er ook een handje van als het via hun site of inmiddels Belcompany besteld wordt.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
Senor Sjon schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 13:08:
Nee, want iedereen mijdt Hi als de pleuris vanwege toestellease constructies.
Klopt, in mijn directe omgeving zijn er aal 12 mensen weg gegaan bij hi vanwege die toestel lease constructie. Voornamelijk mijn schoonzoon die bij hi zat heeft zich er paar weken voor zijn overstap na tele2 in zitten verdiepen en bleek dat je aan het eind ook nog eens en afkoopsom moet betalen wat gelijk staat aan de waarde die het toestel op dat moment doet op bv marktplaats.

Ben benieuwd of hi deze constructie blijft volhouden want vermoed dat mensen na aanschaf willen doen met hun toestel wat ze willen, en niet kunstmatig moeten aanhouden omdat je anders gezeik krijgt met hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-06 15:09
Ik hoor verschillende mensen hier klagen over de lease constructies die Hi en nu ook KPN gebruiken. Wat is eigenlijk het probleem? Dat je je toestel moet inleveren en dat je die voor een klein bedrag moet overkopen. Mij lijkt het wel een goeie constructie, hij is verzekerd en als hij kapot gaat krijg je binnen 4 uur een nieuwe. En ik hoef echt niet alle smartphones te houden, wat moet ik er nog mee.

[ Voor 174% gewijzigd door mytheory op 06-04-2013 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
mytheory schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 10:07:
Ik hoor verschillende mensen hier klagen over de lease constructies die Hi en nu ook KPN gebruiken. Wat is eigenlijk het probleem? Dat je je toestel moet inleveren en dat je die voor een klein bedrag moet overkopen. Mij lijkt het wel een goeie constructie, hij is verzekerd en als hij kapot gaat krijg je binnen 4 uur een nieuwe. En ik hoef echt niet alle smartphones te houden, wat moet ik er nog mee.
Lees even de voorwaarden op de sites, dan zul je zien dat het niet zo rooskleurig is als jij nu stelt.

Deze is ook apart. Je betaald al flink voor die smartcare en dan heb je ook nog een best hoog eigen risico...

Afbeeldingslocatie: http://www.hi.nl/upload/4b0143ca-208d-4047-8bb8-c8ba492c4e87_smartcare.jpg

Hi komt met leasetoestellen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Golf2vr6 op 06-04-2013 14:58 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-06 11:25
mytheory schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 10:07:
Voor een klein bedrag gaat je dan nog tegenvallen.
Bij andere providers kan je na je contract je toestel gewoon verkopen, dus extra geld, ipv afkopen.
Daarnaast blijft het toestel eigendom van Hi de gehele contractduur, en mogen ze je telefoon uitlezen (naar horen zeggen)
Ik heb een jaar terug ook vele berekeningen gedaan en dan blijf je, als je de bij provider x de maandbedragen + de verkoop van je toestel aan het eind van je contract (ong. 200 euro) tegenover maandbedrag Hi, bij provider x goedkoper. Laatst ook weer gedaan en dan blijft het gewoon duur.

Maargoed, dit topic gaat over de Galaxy S4, en niet over de providers en dergelijke ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
Jongens,

het klinkt allemaal nogal paniekerig, over Hi toestellease.
Moet toegeven, ik vond het in het begin ook maar niks. Maar als je alles op een rijtje zet, lijkt het mee te vallen.

Prijs na einde contract
Heb gebeld met een paar medewerkers van Hi, en het blijkt dat de prijs die je moet betalen na afloop van een contractperiode van twee jaar overeenkomt met iets minder dan 15% van de nieuwwaarde die op dat moment geldt. Prijs van Galaxy S3 was in het begin iets van € 700,-, deze is nu bij bv Phonehouse, na minder dan een jaar, al gedaald tot € 579,-. Laat staan wat de prijs is na 2 jaar.
Voorbeeld: mensen met een Iphone 4 moeten nu na twee jaar 65 euro bijbetalen om het toestel te mogen houden. Valt mij alles mee.
Iemand hierboven roept dat je aan het einde van het contract iets moet betalen ipv dat je het toestel kunt verkopen en je dus juist geld krijgt. Dit klopt. Ik maak ook altijd berekeningen wat een toestel + abonnement in een contractperiode kost. Maar ook als je deze kosten/baten mee laat wegen komt Hi gemiddeld niet duurder dan bv Vodafone uit de bus.

Als je problemen met je toestel hebt
Dan heb je het zogenaamde Smartcare basis, dit hoort standaard bij toestellease. Je betaalt hier niet apart voor en je hebt - zover als ik op de website kan lezen - geen eigen risico.
Wel heb je binnen 24 uur een vervangend toestel met dezelfde androidversie als op het defecte toestel, dit heeft een medewerker mij verteld. Kies je dus voor een S4, dan krijg je altijd een toptoestel als tijdelijke vervanging terug.
Je kunt er voor kiezen je toestel extra te laten verzekeren, zie het overzicht van Golf2vr6 hierboven. Natuurlijk betaal je dan extra en natuurlijk heb je dan eigen risico. Dit is bij alle verzekeringen zo.

Netwerk
Op een paar plekken waar ik veel kom, heb ik slecht bereik met Vodafone en thuis al helemaal geen bereik met T-mobile. Voor mij vallen deze dus af. Heb de afgelopen twee jaren dat ik Hi heb gebruikt, iedere keer gemerkt dat ik de beste verbinding had wanneer ik vergeleek met iemand die op het netwerk van een andere provider zat. Dit zijn mijn ervaringen, kan tuurlijk zijn dat iemand anders dit op andere plekken anders ervaart, maar voor mij genoeg reden om bij Hi te willen blijven.

Ik ga zelf waarschijnlijk voor Hi XL, met 2000 MB en 300 belminuten.
Nadeel van Hi is overigens wel dat je bv ongebruikte belminuten niet een maand mee kunt nemen.
Leuk voordeeltje van Hi XL-abonnementen is 2 jaar lang Spotify Premium.

Verder nog adviesje: bel met Hi en zeg dat je een beter bod wilt dan wat er op de website staat. Lukt altijd om goedkoper uit te komen. In mijn geval werd 7,50 euro per maand korting geboden, dit is toch € 180,- in 2 jaar! Makkelijk verdiend toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Nee, de S4 draait straks 4.2. Maar dat doet een S2 ook. De KLP update zal nog wel even duren. Ook blijf je wel het maandbedrag van de S4 betalen en ook eventueel de afkoop die voor een S4 gold. De S3 had een beginprijs van 599, dus de belcompany prijs is nagenoeg hetzelfde.

En op het Hi-Forum zijn ze erg schimmig met de prijzen. Ik geloof er geen hol van. Ze zullen wel korting moeten geven als ze nog klanten willen overhouden. Er zijn hele volksstammen weggelopen bij KPN.

Maar ik vind dat toestellease wel een eigen topic verdient en dit topic over de S4 moet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In mijn ogen is het grote probleem dat die 15% niet vast staat. Dat heeft Hi zelf bevestigd:
"Zoals meerdere malen is uitgelegd kunnen wij deze niet vastleggen. Wij weten niet wat de markt gaat doen en wat een toestel over 1 of 2 jaar nog precies waard is. We gaan er vanuit dat dit ongeveer 15% bij 2 jaar is en 35% bij 1 jaar maar garanderen kunnen we dit niet."

Op een andere plek op Hi.nl zelf staat:
"Het overnamebedrag is gebaseerd op de geldende tweedehandswaarde op het moment dat je kiest voor overname en wordt maandelijks bepaald." - http://hi.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/9416
Voor een iPhone 4 wordt op marktplaats nog gemiddeld 250 geboden.

Ook een reactie het Hi-forum bevestigd dat:
"Kreeg iemand aan de telefoon die zei dat ze ook geen exact bedrag kon geven, alleen een schatting van een iphone 4 16 gb (ik heb de 8 gb). Deze SCHATTING kwam uit op 200€. "

Met andere woorden: 15% is wel extreem optimistisch. En omdat deze niet vast staat ben je overgeleverd aan Hi, zij kunnen dat percentage gewoon verhogen wanneer zij willen.

Een ander leuk dingetje is dat providers met toestellease zich proberen te beschermen tegen overstappers. Want doordat je bij toestellease op het eind nog een bedrag voor je toestel mag neertellen. Zal je minder snel naar (bijvoorbeeld) Vodafone of Tmobile overstappen, want daar moet het bedrag in het begin worden neergeteld. Dus dan zou je in één maand tijd twee keer een bedrag moeten betalen voor je telefoon. Wat voor velen niet betaalbaar is.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 328026 op 06-04-2013 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
Ik neem even de s4 zoals in dit topic besproken als voorbeeld: bij hi doet dit toestel met een 1gb internetbundel en 300 belminuten 51 euro per maand voor 2 jaar. Dat maakt tezamen 1224 euro, daarbij komt nog 29.95 aan aansluitkosten maakt samen 1253,95 euro. Neem maar aan dat kpn op het eind ook nog zeker 250 euro voor de afkoop wil hebben maakt even vrolijk bij elkaar: 1503 euro.

Sorry maar dit is gewoon absurd voor een toestel met abonnement.

Heb 1 maand geduld nadat de s4 is uitgekomen dan kan je de s4 kopen voor rond de 500 euro. Neem een hi sim only large voor 20 euro per maand maakt voor twee jaar 440 euro plus 500 euro voor het toestel= 940 euro dan heb je een winst te pakken van 540 euro hoppa!

[ Voor 22% gewijzigd door marcel23456 op 06-04-2013 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
Je hebt gelijk, alleen nog even reageren op degene boven je:
marcel23456 schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 20:02:
Ik neem even de s4 zoals in dit topic besproken als voorbeeld: bij hi doet dit toestel met een 1gb internetbundel en 300 belminuten 51 euro per maand voor 2 jaar. Dat maakt tezamen 1224 euro, daarbij komt nog 29.95 aan aansluitkosten maakt samen 1253,95 euro. Neem maar aan dat kpn op het eind ook nog zeker 250 euro voor de afkoop wil hebben maakt even vrolijk bij elkaar: 1503 euro.

Sorry maar dit is gewoon absurd voor een toestel met abonnement.

Heb 1 maand geduld nadat de s4 is uitgekomen dan kan je de s4 kopen voor rond de 500 euro. Neem een hi sim only large voor 20 euro per maand maakt voor twee jaar 440 euro plus 500 euro voor het toestel= 940 euro dan heb je een winst te pakken van 540 euro hoppa!
Het is inderdaad veel geld, en niet om te muggeziften maar om je berekening zuiver te houden/kanttekeningen te plaatsen:

- Hi sim-only Large is 24,- x 24 maakt 480,- ipv 440,-
- aansluitkosten heb je ook bij sim-only = 19,95
- na een maand zal het toestel geen 200,- gedaald zijn in prijs, eerder 100,- max, zie geschiedenis bij S2 en S3.
- prijs die Hi vraagt na 2 jaar 250,-? lijkt wel hoog. 100,- tot 150,- lijkt reëler. Kijk naar prijs S2 op Marktplaats nu.

Maar is nog steeds een 'winst' van zo'n 300 euri, ik snap je punt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
Er komen voor de S4 gigantisch veel accessoires op de markt.
Eentje die ik zeker ga overwegen is de S View Cover.

Hier een review op GSMArena:
http://blog.gsmarena.com/...w-cover-accessory-review/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olgeros
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 06-02 13:38
Vraagje:
Weet iemand in welk formaat de S4 HD filmpjes maakt?
Is dat MKV? Of MP4? Of AVCHD? Of ander formaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 394709

nu aanbieding op gsmwijzer.
tele2 smartmix 300, 2 jaar lang 38 euro per maand. 19 euro voor het toestel.
wel verassend goeiekoop ofniet?
of mis ik iets ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowizi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 24-05 19:13
Het wordt wel een beetje verwarrend met al die prijzen en abonnementen in dit topic (ervaringen S4).

[ Voor 85% gewijzigd door Lowizi op 08-04-2013 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
Olgeros schreef op zondag 07 april 2013 @ 19:58:
Vraagje:
Weet iemand in welk formaat de S4 HD filmpjes maakt?
Is dat MKV? Of MP4? Of AVCHD? Of ander formaat?
Als je naar de specificaties in de openingstopic had gekeken zou je .3gp hebben gelezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Laatst online: 10-06 21:25

ronaldm3

Apple Watch :)

Anoniem: 394709 schreef op zondag 07 april 2013 @ 20:45:
nu aanbieding op gsmwijzer.
tele2 smartmix 300, 2 jaar lang 38 euro per maand. 19 euro voor het toestel.
wel verassend goeiekoop ofniet?
of mis ik iets ??
Bij smartphoneshop hoef je niks te betalen en is et toestel ook nog eens origineel NL :)!

PS: ff in het abo topic verder.

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olgeros
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 06-02 13:38
mytheory schreef op zondag 07 april 2013 @ 23:53:
[...]

Als je naar de specificaties in de openingstopic had gekeken zou je .3gp hebben gelezen ;)
Euhhhhhmmmmmmmm }:O

Sorry, niet goed gekeken inderdaad :(

Ik had echt in mijn hoofd dat 3GP intussen al lang en breed achterhaald was, mijn oude nokia uit 1874 filmde al in 3GP.
Thanks voor je reactie, weer wat geleerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Olgeros schreef op maandag 08 april 2013 @ 11:19:
Ik had echt in mijn hoofd dat 3GP intussen al lang en breed achterhaald was, mijn oude nokia uit 1874 filmde al in 3GP.
Thanks voor je reactie, weer wat geleerd ;)
Mijn S2, Note 2 en S3 gebruiken het MP4 formaat (AVC/AAC). Dus lijkt mij dat de S4 dan inderdaad 3GP zal gebruiken!
Uit een review: "The Samsung Galaxy S4 stores videos in MP4 files with 17Mbps bitrate on average. Stereo audio is recorded at 128Kbps bitrate and 48kHz sampling rate."

[ Voor 23% gewijzigd door Nivk op 08-04-2013 18:09 . Reden: link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 459893

mytheory schreef op zondag 07 april 2013 @ 19:48:
Er komen voor de S4 gigantisch veel accessoires op de markt.
Eentje die ik zeker ga overwegen is de S View Cover.

Hier een review op GSMArena:
http://blog.gsmarena.com/...w-cover-accessory-review/
De flip covers zijn al verkrijgbaar:
http://www.mobilefun.nl/3.../hoesjes.htm?fabrikant=53

Niet zo vet als de S View Cover maar ik vind €50 voor een hoesje wel veel. Dan toch liever deze O-)

Afbeeldingslocatie: http://www.mobilefun.nl/blog/wp-content/uploads/2013/04/IMG_20130409_132641small.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 459893 schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 15:41:
Niet zo vet als de S View Cover maar ik vind €50 voor een hoesje wel veel.
Dus er komt gewoon 20 Euro bij omdat er een klein doorzichtig stukje in zit, okay dan! :(

Plus, ondanks dat het mooi/stevig is dat de back-cover er meteen aan vast zit kan dat ook een nadeel zijn zodra er grotere capaciteit accu's beschikbaar zijn. Heb er zo een ook in de S2 zitten en ondanks het feit dat het toestel daar ietsjes dikker van wordt vond ik het zowel mooier als wel fijner vast pakken. Wel werd daar een andere back cover bij geleverd aangezien de accu uiteraard wat dikker was. Dat kan je natuurlijk shaken met deze cover, tenzij er weer een versie komt met een wat ruimere back cover dan wel een b-merk versie.

[ Voor 49% gewijzigd door Brad Pitt op 09-04-2013 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind het bij de flipcovers echt een nadeel dat ze hem niet incombinatie met een bumper uitbrengen. Vind die flipcovers best mooi uitzien. Echter heb ik meer aan een bumper, aangezien m'n telefoons regelmatig vallen :X :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 328026 schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 16:08:
Ik vind het bij de flipcovers echt een nadeel dat ze hem niet incombinatie met een bumper uitbrengen. Vind die flipcovers best mooi uitzien. Echter heb ik meer aan een bumper, aangezien m'n telefoons regelmatig vallen :X :X :X
Dat is inderdaad een sterke! Deze cover doet inderdaad niéts voor de hoeken en dergelijke... Klein foutje en je telefoon valt en je bent alsnog doomed. Mooi, deze wordt het dus niet, wacht wel weer op een SGP Capsule :)

Om over het niet in slaap gaan van het toestel maar niet te spreken, zal ook geen accu-bevorderend iets zijn ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Brad Pitt op 09-04-2013 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
Maar deze flipcovers geven toch zeker ook wel enige bescherming lijkt me. Uiteraard niet zoveel als de bumpers maar de eerste klappen moet hij toch op kunnen vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mytheory schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 17:22:
[...]
maar de eerste klappen moet hij toch op kunnen vangen.
Vallen op een hoekje als deze en de telefoon zal zeer zeker zichtbare/hevige schade hebben...

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/14488320/tweakers/38373.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMaster23
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-06 23:32
Dat die flip cover zo duur is, is een kwestie van even wachten. Als ik 2 seconden google op het model nummer, vind ik hier al een goedkopere: http://www.megasellers.nl/art/samsung/EF-CI950BBEGWW/

Oftewel .. wachten op echte prijzen.
Edit: PS Zelfs Bol.com zit er zwaar onder: http://www.bol.com/nl/p/s...errer=ADVNLTWE00201500099

[ Voor 25% gewijzigd door MMaster23 op 09-04-2013 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Brad Pitt schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 17:27:
[...]

Vallen op een hoekje als deze en de telefoon zal zeer zeker zichtbare/hevige schade hebben...

[afbeelding]
Eigenlijk geld de hoek die jij daar aangeeft bij elke telefoon als zwakke plek.
De huidige smatphones zijn eigenlijk een soort mini-computers en jah.... Met computers moet je niet gaan gooien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 17:30:
Eigenlijk geld de hoek die jij daar aangeeft bij elke telefoon als zwakke plek.
Niet met een cover er omheen die wél doet waar 'ie voor gemaakt is. Super blij met m'n Capsule. Pakt veel fijner vast (persoonlijke mening), glijdt minder snel van iets af, etc. Zoiets wil ik ook voor de S4, komt wel d:)b

En ja, ik vind hem óók mooier op deze manier. YMMV, uiteraard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chotto Toire
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-04 10:37
Zeg, lees ik nu in de OP dat de Galaxy S 4 native geen *.flac-bestanden afspeelt? Dat zou ik toch wel erg jammer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
Combinatie van bumper en flipcase kan goed werken: gebruik het nu al zo'n klein jaartje voor de S3. Ziet er ook best strak uit, al zou de linkerkant iets mooier mogen aansluiten: heutsm in "Accessoires voor de Samsung Galaxy SIII"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Chotto Toire schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 20:48:
Zeg, lees ik nu in de OP dat de Galaxy S 4 native geen *.flac-bestanden afspeelt? Dat zou ik toch wel erg jammer vinden.
Uit een review:
"The TouchWiz music player on the Galaxy S4 is jam-packed with features and supports a wide variety of file formats, including FLAC, Wave, etc."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Laatst online: 21-06 20:10
Chotto Toire schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 20:48:
My bad. Zal ik binnenkort fixen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justdoit
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-05 12:35
Iemand die weet wat voor SIMkaart er in deze telefoon thuishoort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Justdoit schreef op donderdag 11 april 2013 @ 14:00:
Iemand die weet wat voor SIMkaart er in deze telefoon thuishoort?
Micro SIM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justdoit
Thankyou! Even een nieuwe simkaart bestellen dus :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Justdoit schreef op donderdag 11 april 2013 @ 14:15:
Thankyou! Even een nieuwe simkaart bestellen dus :-)
Je kan een normale SIM uiteraard ook (zelf) bijknippen maar Vodafone stuurde mij gratis een nieuwe dus ook maar niet gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justdoit
Brad Pitt schreef op donderdag 11 april 2013 @ 15:19:
[...]

Je kan een normale SIM uiteraard ook (zelf) bijknippen maar Vodafone stuurde mij gratis een nieuwe dus ook maar niet gedaan :P
Haha bij Telfort is ie ook gratis dus beter dan mn simkaart straks te verneu...knippen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Brad Pitt schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 17:27:
[...]

[afbeelding]
De S3 is hier 2 keer op de harde vloer gevallen en op 2 hoeken terecht gekomen.
Naast een verfkrasje niets ernstig gelukkig.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Luxicon schreef op donderdag 11 april 2013 @ 16:27:
De S3 is hier 2 keer op de harde vloer gevallen en op 2 hoeken terecht gekomen.
Naast een verfkrasje niets ernstig gelukkig.
Goed zo. Zorgen dus dat de S4 onder precies dezelfde hoek op de grond klettert en een hoesje is onnodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Oke de S4 is niet zo rond langs de randen van de telefoon en daardoor gevoeliger voor valschade?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Nee, het ligt voornamelijk aan geluk. De S3 is kwetsbaarder dan de S2 bijvoorbeeld omdat de rand van de S2 een klein beetje hoger staat en zo het scherm beschermt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-06 12:26
iemand die 10 dagen met de S4 heeft gespeeld:
http://www.androidworld.n...kken-na-10-dagen-gebruik/ en http://www.zdnet.be/artic...erfeed&utm_medium=twitter

[ Voor 35% gewijzigd door luappul op 12-04-2013 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
luappul schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 14:03:
iemand die 10 dagen met de S4 heeft gespeeld linkjes heeft gelezen en een samenvatting heeft gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-06 12:26
Je hebt een punt dat er weinig zinnigs wordt gezegd, maar het lijkt me niet dat iemand zo´n verhaal gaat schrijven zonder ook maar het toestel gehad te hebben.... Je genereert wat pageviews, maar zet ook je geloofwaardigheid op het spel (ik weet niet of zdnet een grote site is?).

Doet er verder niet aan af dat het inderdaad niet heel nieuwswaardig was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
luappul schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 21:06:
Je hebt een punt dat er weinig zinnigs wordt gezegd, maar het lijkt me niet dat iemand zo´n verhaal gaat schrijven zonder ook maar het toestel gehad te hebben....
Geloof best dat het toestel een keer in handen is geweest ja, tijdens een demo. Echter niet tien dagen lang.
Dan ben je wel een enorme amateur als je niet één eigen foto, screenshot, etc. er mee/van maakt.
Je genereert wat pageviews, maar zet ook je geloofwaardigheid op het spel (ik weet niet of zdnet een grote site is?).
Geloofwaardigheid bij "reviews" is sowieso een heikel punt. Pageviews, advertentiegeld, allemaal belangrijker dan een concrete test waar je wat aan hebt. Ze maken die pagina's niet voor ons hoor :)
Doet er verder niet aan af dat het inderdaad niet heel nieuwswaardig was...
+1 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
Ook deze reviewer haalt een punt aan dat ik al vaker gehoord heb. Namelijk dat het van Samsung niet slim is om de software die op de S4 komt ook beschikbaar te maken voor de S3. Mensen die nu de S3 hebben zouden dan niet zo gemakkelijk de S4 aanschaffen. Aangezien verreweg de meeste mensen twee jaar met telefoon doen is dat dus onzin.

Voor mij is dit juist een reden om voor de S4 te gaan. Nu kan ik er vanuit gaan dat ik volgend jaar de software van de S5 (zal dan wel anders heten, dit is nu een mp3-speler) ook beschikbaar komt voor mijn S4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sirius
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-07-2019
mytheory schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 13:08:
Voor mij is dit juist een reden om voor de S4 te gaan. Nu kan ik er vanuit gaan dat ik volgend jaar de software van de S5 (zal dan wel anders heten, dit is nu een mp3-speler) ook beschikbaar komt voor mijn S4.
Goed argument! De innovatieve rek lijkt er nu zo'n beetje uit te zijn en wat uiterlijk betreft hoef je toch geen wonderen meer te verwachten.

Prepare to worship again: http://luzifer.bandcamp.com/releases

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Inderdaad, zo weet je dat je telefoon halverwege het contract niet obsolete is. De s2 heeft er ook voordeel van gehad. Tevens zal de s3 beter blijven verkopen als goedkoper alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-08-2024
Ik denk dat als je nu een s2 bezit, het zeker zin heeft om een s4 te nemen of dit nou i.c.m. een abo is of niet. Maar kom je van een s3 (zoals ik) dan kan je gaan twijfelen. Sowieso komt er een officiële android (touchwiz) update voor de s3 welke enkele features van de s4 op het toestel krijgt. Laat staan wat er allemaal komt met custom roms, en dat ook nog eens eerder dan de officiele rom natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Het heeft ook niet echt zin om elk jaar een nieuwe te nemen, daarvoor zijn de verschillen te klein. Zo vond ik de sprong van s2 naar s3 ook niet erg groot, maar de sprong van s2 naar s4 is dat wel. 2x evolutie = revolutie. :P

Ik heb inderdaad een S2. De twijfel om niet een Note2 te nemen i.p.v. een S4 is nog steeds groot. Er zit ~200 euro tussen de twee toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
Voornaamste reden waarom ik van de s2 op de s3 overstapte was het scherm, de resolutie was gewoon te laag bij de s2 in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

crobo schreef op zondag 14 april 2013 @ 12:45:
Voornaamste reden waarom ik van de s2 op de s3 overstapte was het scherm, de resolutie was gewoon te laag bij de s2 in mijn ogen.
Maar helaas heeft de S3 weer pentile. Eigenlijk zie ik nog niet echt redenen om een S2 in te wisselen voor een nieuw toestel. Zelfs Real Racing 3 draait nog prima. Lekker handzaam en niet zo glad in de hand als een S3/S4.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
Ja dat is wel jammer van de pentile techniek, maar toch was dit de grootste reden voor mij om voor de s3 te gaan. Natuurlijk waren er op allerlei gebieden verbeteringen, maar niks revolutionairs, allemaal kleine verbeteringen, net zoals je dat bij de s4 ten opzichte van de s3 ziet. In dit geval vindt ik dan weer dat de camera de beste verbeterpunt is voor mij, en deels het scherm, maar moet zeggen dat ik na hd ready moeite heb met pixels vinden (behalve bij uitgezoomde tekst misschien)

Misschien sla ik dit keer de s4 over, en wacht ik op de 's5'. Wil de s4 eerst met eigen ogen zien en voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-05 10:55
Op de plaatjes oogt de S4 erg cheap. Maar dat geldt ook voor de S3, en die vond ik in het echt wel meevallen. Hoop dat dit ook voor de S4 zo is.

Vond de S3 ook eigenlijk nét te groot, misschien gaat die ene millimeter schelen :D

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
Ik denk dat als je telefoons hebt gehad zoals de s2 en de s3, welke van (dure) plastic gemaakt zijn, dat je de s4 ook gewoon goed en zelfs beter zult vinden. (las in reviews dat die veel sterker aanvult, minder buigbaar etc.)
Maar kom je van een iPhone 4(s), 5 of een aluminium telefoon, dan is het een ander verhaal, ik denk dat de s4 dan heel goedkoop zal aanvoelen.

Maar er zijn natuurlijk veel meer factoren die een rol spelen, de een vind bouwkwaliteit heel belangrijk en de ander weer de specificaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-05 07:29
Hartelijk dank voor je registratie voor de 64 GB geheugen-
kaart. Na aankoop van de nieuwe Samsung Galaxy S4 ga
je naar www.samsung.com/promotion, daar dien je je
toestel te registeren en jouw unieke actiecode in te vullen.
Je moet dus ook je kassabon opsturen, mag dat ook een kopie zijn? hoe zou je anders ooit je garantie moeten claimen als er wat aan de hand mee is?

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
Tiduz schreef op zondag 14 april 2013 @ 13:44:
[...]
Je moet dus ook je kassabon opsturen, mag dat ook een kopie zijn? hoe zou je anders ooit je garantie moeten claimen als er wat aan de hand mee is?
Je kassabon hoef je niet op te sturen, dit moet je ook gekregen hebben:
"Zodra de Galaxy S4 te koop is in Nederland ontvang je een e-mail met een unieke actiecode. Ga na aankoop van het toestel naar www.samsung.com/promotion , vul de actiecode in en je krijgt de 64 GB geheugenkaart thuis gestuurd."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
Met de flipcover actie voor de s3, had ik een kopie van mn bon meegestuurd, dat mag dus. Originele bon hou je gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
mytheory schreef op zondag 14 april 2013 @ 14:08:
[...]

Je kassabon hoef je niet op te sturen, dit moet je ook gekregen hebben:
"Zodra de Galaxy S4 te koop is in Nederland ontvang je een e-mail met een unieke actiecode. Ga na aankoop van het toestel naar www.samsung.com/promotion , vul de actiecode in en je krijgt de 64 GB geheugenkaart thuis gestuurd."
het mailtje wat ik kreeg krijg ik dit:

[/quote]Je ontvangt na die registratie wederom een bevestiging, met daarop het verzoek om o.a. je kassabon in te sturen aan ons. Zo claim je de 64 GB geheugenkaart. Je ontvangt de geheugenkaart vervolgens netjes bij je thuis.
[quote]

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
Tiduz schreef op zondag 14 april 2013 @ 14:13:
[...]
het mailtje wat ik kreeg krijg ik dit:

[/quote]Je ontvangt na die registratie wederom een bevestiging, met daarop het verzoek om o.a. je kassabon in te sturen aan ons. Zo claim je de 64 GB geheugenkaart. Je ontvangt de geheugenkaart vervolgens netjes bij je thuis.
[quote]
Anders moet je je even registeren bij www.onzetroonopvolger.nl dan ontvang je een activatiecode dat is natuurlijk veel gemakkelijker.

Edit: stom van mij, je moet natuurlijk wel bewijzen dat je hem hebt gekocht, dat moet dan natuurlijk met een kassabon 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door mytheory op 14-04-2013 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
mytheory schreef op zondag 14 april 2013 @ 14:21:
[...]

Anders moet je je even registeren bij www.onzetroonopvolger.nl dan ontvang je een activatiecode dat is natuurlijk veel gemakkelijker.
dat moet je eerst doen en daarna krijg je een nieuw mailtje die om je kassabon vraagt, ik zal de volledige email even kopieren en de code eruithalen.
#
Beste [knip],
Hartelijk dank voor je registratie voor de 64 GB geheugen-
kaart. Na aankoop van de nieuwe Samsung Galaxy S4 ga
je naar www.samsung.com/promotion, daar dien je je
toestel te registeren en jouw unieke actiecode in te vullen.
Dit is jouw unieke actiecode:
[knip]
Je ontvangt na die registratie wederom een bevestiging, met daarop het verzoek om o.a. je kassabon in te sturen aan ons. Zo claim je de 64 GB geheugenkaart. Je ontvangt de geheugenkaart vervolgens netjes bij je thuis.
Veel plezier met de nieuwe Samsung Galaxy S4!
dat mailtje hierboven is wat ik kreeg nadat ik op onzetroonopvolger registreerde.

[ Voor 4% gewijzigd door Tiduz op 14-04-2013 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justdoit
Zojuist een mail ontvangen van SiComputers in Hoogvliet Rotterdam dat zij verwachten de S4 eind deze week geleverd te hebben. (los toestel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
Justdoit schreef op maandag 15 april 2013 @ 12:59:
Zojuist een mail ontvangen van SiComputers in Hoogvliet Rotterdam dat zij verwachten de S4 eind deze week geleverd te hebben. (los toestel)
Dat is mooi!
Ik lees net dat de S4 op 26 april officieel in Nederland geïntroduceerd wordt.
Nederland is dan een van de eerste landen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justdoit
mytheory schreef op maandag 15 april 2013 @ 13:20:
[...]

Dat is mooi!
Zit ff te twijfelen waar ik hem ga halen.. zou in principe direct naar de mediamarkt of dixons kunnen lopen.. ga begin volgende week wel ff kijken of ze hem al ergens stiekem verkopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
En nu maar hopen dat de S4 niet zoveel problemen heeft als de HTC One zoals op de forums van de One hier en XDA te lezen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
mytheory schreef op maandag 15 april 2013 @ 13:20:
[...]

Dat is mooi!
Waar haal je dit vandaan?

Ik lees levertijden variërend tussen eind april en de eerste 10 dagen van mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
Senor Sjon schreef op maandag 15 april 2013 @ 13:35:
[...]

Waar haal je dit vandaan?

Ik lees levertijden variërend tussen eind april en de eerste 10 dagen van mei.
http://www.samsunggalaxys...-in-de-winkels/#more-1561

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yargo
  • Laatst online: 21:25
Ik kan zo niet direct een review vinden waar ze dieper op de kwaliteit van de luidspreker ingaan. Als ik zo kijk naar de binnenkant valt het toch op dat de luidspreker minstens dubbel zo groot is als die van de s3. Zou er dan geen beter geluid uit komen? Ik begrijp niet waarom Samsung geen grotere opening heeft voorzien in de klep. Zou de kwaliteit van het geluid niet achteruitgaan wanneer het door zo een kleine opening moet?

http://cdn.gsmarena.com/v...ii/phone/gsmarena_024.jpg

http://cdn.gsmarena.com/v...ii/phone/gsmarena_068.jpg

Is de cover op de plaats waar de contacten voor het draadloos laden zitten dunner gefreesd om de pad te kunnen plaatsen?

[ Voor 25% gewijzigd door Yargo op 15-04-2013 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17-06 16:15

CasGas

.

Ik snap er nu niks meer van.

Is de S4 nu standaard uitgerust met Qi charging?

Ik zat te kijken naar de HTC One als opvolger voor mijn One S, maar wireless charging staat bij mij nogal hoog op het verlanglijstje.. als je ziet hoe mijn One S eruit ziet rond de usb aansluiting ;(

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CasGas schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:49:
Is de S4 nu standaard uitgerust met Qi charging?
Niet zonder eerst ook een andere achterkant te kopen met de benodigde onderdelen/aansluitingen daar in.

Boven dat, de wireless charging kit is nogal duur en werkt uitermate brak én traag. Nogal een teleurstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Hmmm, GSM Arena is niet mals over de wireless charging kit, best wel jammer, omdat Samsung in verkijk met HTC of Sony de enige is die een dergelijke optie zelf kan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Over 11 dagen ( zaterdag) in de winkels, aldus Samsung aan Nu.nl:

http://www.nu.nl/gadgets/...xy-s4-start-27-april.html
Pagina: 1 ... 4 ... 74 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden horen in het Samsung Galaxy S4: Levertijden en prijzen

Discussies m.b.t. het rooten en custom rommen horen in het ~~~~~~~[Samsung Galaxy S4] Rooten en Custom ROM's

Accessoires voor de S4 kunnen worden besproken in het Accessoires voor de Samsung Galaxy SIV