De schaal is volgens jou "anders" maar niet echt groter of kleiner, volgens mij is dat een klassieke:dahakon schreef op maandag 09 juni 2014 @ 09:21:
Er staan simpelweg onjuistheden in. Hoe dan ook, de zaken die mij zwaar irriteren in de Wikia:
Het begint al met de opening, aangaande schaal, complexiteit van achtergrond simulaties en natuurgetrouwheid van de wetenschappelijke kennis van het universum. De schaal van Elite is niet echt groter of kleiner dan die van Star Citizen.
De schaal van het universum is vervolgens anders, omdat, zoals eerder gezegd, de doelen van het spel gewoonweg anders zijn.
Wikipedia: Contradictio in terminis
Wikipedia: Schaal (verhouding)
Zonder een waardeoordeel over SC of ED te willen uitspreken heb ik het sterke vermoeden dat ED qua speelbare schaal en vrijheid groter word dan SC.
Anyways, weet iemand wanneer ED publiek uitkomt voor de niet beta mensen ?
Het komt op mij als kickstarter backer wat vreemd over dat er wel heel veel updates etc. (dat doen ze netjes) zijn maar dat er, voor zover ik heb gelezen, met geen woord gerept is over het uitstel. Maart 2014 was in 2013 aangegeven als datum waarop de game publiek te koop en speelbaar zou moeten zijn.