Goedzo !
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Daarnaast vraag ik me af waneer ze fuel scoops gaan introduceren. Ik denk dat het met exploren redelijk essentieel is om die te hebben.
If at first you don't succeed.... Skydiving isn't for you.
Nu is me opgevallen dat in online open play het spel ERG instabiel lijkt. vaak hangt het of crasht het helemaal. Iemand anders met dit probleem?
Ik heb er wel wat over gelezen op het forum dus ik lijk niet de enige.
Goedzo !
Hoop het niet, bijna mijn type 9 heavy bij elkaar ^^. Volgens mij whipen ze als echt nodig is.Patje040175 schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 18:42:
Haha ok, ben wel benieuwd of ze gaan whipen of niet
[ Voor 8% gewijzigd door ReQuiem83 op 21-09-2014 12:08 ]
Klopt, er lijkt soms een soort van extreme lag te zijn op online open play, alles duurt lang met laden en docken. Vaak ga ik dan maar op online solo waar alles goed loopt.shoney24 schreef op zondag 21 september 2014 @ 08:37:
Omdat Elite 30 jaar bestaat dacht ik om weer wat te gaan spelen. Ook weer om even alles goed in te stellen en de laatste tweaks neer te zetten.
Nu is me opgevallen dat in online open play het spel ERG instabiel lijkt. vaak hangt het of crasht het helemaal. Iemand anders met dit probleem?
Ik heb er wel wat over gelezen op het forum dus ik lijk niet de enige.
Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE
De Gamma wordt absoluut een wipe. En ik zeg laat maar komen. Het geeft ons de kans om dan de begin fase nog eens goed door te lopen voor final release en de laatste grote bugs er uit te halen.
Na dat gelezen te hebben wil ik mijn Cobra uitrusten met 2 fixed cannons en 2 gimballed beam lasers. Dan heb ik de keuze tussen een combinatie van 2x C3 beam lasers + 2x C2 cannon of 2x C1 beam lasers + 2x C4 cannons.
Wat denken jullie dat beter is?
Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.
Maarja, het blijft persoonlijke smaak
Ik gebruik zelf op de hotas-x combinaties van knoppen, waardoor je direct meer mogelijkheden krijgt. Daarmee voorkom je dat je voor gek wordt verklaard als je in tegen je PC zit te praten:shoney24 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 14:39:
[...]
Ik moet zeggend dat ik tot nu toe erg tevreden ben met deze combinatie. Alles wat je niet op je Hotas kan plakken, gaat via VA. Voor die paar euro is dat echt een onmisbare app. Goed, mijn vrouw verklaart mij voor gek als ik zit te spelen maar dat went vanzelf wel ;P
Jij in je CMDR voice: "landing gear down"
Vrouw: "wat? welke clown?"

Je kan inderdaad een hoop combinaties invoeren met de Hotas. Het lijkt alsof Frontier bijna rekening heeft gehouden met deze joystick combo. Maar ik vind de nerd/cool factor dat je een spel met voice kan besturen toch wel HEEL erg leuk.
Momenteel ben ik bezig om het FP aan te passen. Dit heb ik nog nooit gedaan dus ik ben momenteel nog voorzichtig.
Ik hoop dat het uiteindelijke resultaat vergelijkbaar is met de Star Citizen FP. Daar wil ik dan ook een overzicht voor alle Commanders maken die hun naam beschikbaar willen stellen. Eerst echter op vakantie
Er is een groot aantal nieuwe toevoegingen gedaan waaronder exploring en een nieuw toestel!
De volledige lijst van toevoegingen en aanpassingen kun je hier vinden http://forums.frontier.co.uk/showthread.php?t=43776
oh, en voor degene die nog ingelogd hebben. Er heeft een complete Wipe plaatsgevonden. Ik vind het wel leuk maar voor degene die hier meer moeite mee hebben, succes bij voorbaat
[ Voor 28% gewijzigd door shoney24 op 01-10-2014 09:31 ]
Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread
Het schijnt wel een bekend probleem te zijn
- sent -
[ Voor 8% gewijzigd door Ervig op 01-10-2014 12:45 ]
Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread
Nou maak je mij nieuwsgierig...Ervig schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:37:
Myri en Shoney ik heb zo wat voor jullie.. Verwacht een pm over 15 minuutjes oid.
- sent -
Met een beetje geluk hebben wij deze week een nieuwe mooie FP met meer informatie gelijkwaardig aan de SC pagina.
Ervig heeft een schitterende opzet gemaakt.
Anoniem: 209257
Top!
Is dat inclusief alle elite-spelende Tweakers?
Dit probleem nog nergens gezien, ik wacht wel op 2.01.
We gaan inderdaad ook een google excelletje maken met een lijst van TweaCommanderscelshof schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 14:38:
[...]
Top!
Is dat inclusief alle elite-spelende Tweakers?
In het menu wordt start op een gegeven moment wel wit, maar als ik er dan op klik krijg ik enkele seconde later de melding dat er geen connectie met de server is.
Ik ben niet de enige zie ik op het forum.
Dus maar weer wachten.
Gewoon geduld hebben en dan komt dat ook vast weer goed. Tot die tijd kan je wel nog een hoop in Solo doen dus daar ben ik nu maar even mee bezig. Gisteravond op een nieuw station geland in het IBootis systeem om een delivery mission af te ronden. Waanzinnig gaaf om te landen op het platform midden in de ruimte met uitzicht op die gasreus! WAUW!

Anoniem: 209257
Geef het een dagje, je bent niet de enige. Ik denk dat het morgen of wellicht vanavond al (patch 2.03) een stuk beter gaat.Anoniem: 209257 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:30:
jammer. tijdens beta1 zonder problemen gevlogen. beta 2 is onspeelbaar voor mij. zaakje maar gedeinstalled. kom rond de kerst nog wel een keertje langs om te kijken of de bugs eruit zijn o/
Heb nu een Eagle met extra cargospace, en een 50k cr op de bank. Misschien eens zien of ik een hauler met extra cargospace te pakken kan krijgen.
Fijn om te horen dat je al zo goed gaat! Voor je het weet zit je in een Type 9. Alhoewel de prijs gigantisch omhoog gegaan is
Anoniem: 4439
Op geen enkele plek kan ik een schip kopen, nergens worden ze verkocht?
Iemand een oplossing?
Grote stations hebben er meestal een paar. Zeker de high tech stations. Voor specifieke modellen zou ik eerst wat google-fu los latenAnoniem: 4439 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:47:
Ik heb een probleem met het kunnen kopen van nieuwe schepen.
Op geen enkele plek kan ik een schip kopen, nergens worden ze verkocht?
Iemand een oplossing?
Anoniem: 4439
Ik ben toch al op een aardig aantal grote stations geweest, niets gevonden. Maar goed, ik zal nog eens kijken.BlaSfem0n schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 14:09:
[...]
Grote stations hebben er meestal een paar. Zeker de high tech stations. Voor specifieke modellen zou ik eerst wat google-fu los laten.
Bedankt in ieder geval!
Edit: gevonden!
De start van Myri heeft zijn werk gedaan en de groep Commanders is genoeg gegroeid om de volgende stap te maken.
We sluiten daarom het huidige topic en jullie kunnen nu verder in het volgende deel!
Veel plezier en Happy flying Commanders!
[PC] Elite: Dangerous - Deel 2
Dit topic is gesloten.