[PC] Elite: Dangerous Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:
  • 29.967 views

• Patje040175
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 11:21

Patje040175

Zwarte koffie !!!

Haha ok, ben wel benieuwd of ze gaan whipen of niet

Goedzo !

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-06 10:04

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ben benieuwd hoe dat exploren gaat... Als je een onbekend system verkent zijn daar neem ik aan nog geen stations enzo. Dus geen spullen verhandelen en fuel kopen enzo neem ik aan. Komen daar dan na een tijdje alsnog stations?

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• shoney24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-05 16:46

shoney24

The Dude Abides!

Topicstarter
Er zullen wel outposts zijn. Denk hierbij niet aan een groot station maar meer aan een soort van klein stationnetje dat maar de basics ondersteunt.
Daarnaast vraag ik me af waneer ze fuel scoops gaan introduceren. Ik denk dat het met exploren redelijk essentieel is om die te hebben.

If at first you don't succeed.... Skydiving isn't for you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoney24

shoney24

The Dude Abides!

Topicstarter
Omdat Elite 30 jaar bestaat dacht ik om weer wat te gaan spelen. Ook weer om even alles goed in te stellen en de laatste tweaks neer te zetten.
Nu is me opgevallen dat in online open play het spel ERG instabiel lijkt. vaak hangt het of crasht het helemaal. Iemand anders met dit probleem?
Ik heb er wel wat over gelezen op het forum dus ik lijk niet de enige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patje040175
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 11:21

Patje040175

Zwarte koffie !!!

Klopt, probeer ook al in te loggen. Dat gaat vrij traag en uit supercruise komen ook. Docken gaat ook veel tijd kosten :-(

Goedzo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Patje040175 schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 18:42:
Haha ok, ben wel benieuwd of ze gaan whipen of niet
Hoop het niet, bijna mijn type 9 heavy bij elkaar ^^. Volgens mij whipen ze als echt nodig is.

[ Voor 8% gewijzigd door ReQuiem83 op 21-09-2014 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09-2024
shoney24 schreef op zondag 21 september 2014 @ 08:37:
Omdat Elite 30 jaar bestaat dacht ik om weer wat te gaan spelen. Ook weer om even alles goed in te stellen en de laatste tweaks neer te zetten.
Nu is me opgevallen dat in online open play het spel ERG instabiel lijkt. vaak hangt het of crasht het helemaal. Iemand anders met dit probleem?
Ik heb er wel wat over gelezen op het forum dus ik lijk niet de enige.
Klopt, er lijkt soms een soort van extreme lag te zijn op online open play, alles duurt lang met laden en docken. Vaak ga ik dan maar op online solo waar alles goed loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Zover ik heb kunnen lezen zullen ze hun best doen bij Frontier om niet te wipen. Wanneer het spel in Gamma gaat, mag je jezelf wel aan een wipe verwachten natuurlijk. Ondertussen zijn er al missies bijgekomen ivm de onrust tussen Eranin en de Federation. (30th anniversary stuff)

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoney24

shoney24

The Dude Abides!

Topicstarter
Ik denk dat ze inderdaad eerst de push willen doen naar een grote omgeving en zien wat er gebeurd als spelers daar credits tegenaan gaan gooien. Denk bijvoorbeeld aan het snel switchen tussen diverse schepen en configuraties. Deze worden in de komende weken snel uitgebreid dus zal dat een aardige stuiver kosten.

De Gamma wordt absoluut een wipe. En ik zeg laat maar komen. Het geeft ons de kans om dan de begin fase nog eens goed door te lopen voor final release en de laatste grote bugs er uit te halen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22-05 10:49
Mooie overview van alle wapens in E:D: http://www.pirate-nation....apons-in-elite-dangerous/

Na dat gelezen te hebben wil ik mijn Cobra uitrusten met 2 fixed cannons en 2 gimballed beam lasers. Dan heb ik de keuze tussen een combinatie van 2x C3 beam lasers + 2x C2 cannon of 2x C1 beam lasers + 2x C4 cannons.
Wat denken jullie dat beter is?

Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoney24

shoney24

The Dude Abides!

Topicstarter
Persoonlijk ben ik nog steeds niet een grote fan van Beam Lasers. Ze vreten stroom en oververhitten binnen no time. Ik zou zelf voor gimballed Pulse of Burst lasers gaan. Minder stroom hongerig en je stript snel de shields weg. Daarna ratel je het schip aan stukken met je Cannons.
Maarja, het blijft persoonlijke smaak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
Net nog even wat single player gespeeld o.a. met de burst lasers en die bevallen ook goed, ga er idd burst + cannon van maken zodra ik mn Rift goed aan de praat krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faethon
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-02 18:45
shoney24 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 14:39:
[...]

Ik moet zeggend dat ik tot nu toe erg tevreden ben met deze combinatie. Alles wat je niet op je Hotas kan plakken, gaat via VA. Voor die paar euro is dat echt een onmisbare app. Goed, mijn vrouw verklaart mij voor gek als ik zit te spelen maar dat went vanzelf wel ;P
Ik gebruik zelf op de hotas-x combinaties van knoppen, waardoor je direct meer mogelijkheden krijgt. Daarmee voorkom je dat je voor gek wordt verklaard als je in tegen je PC zit te praten:

Jij in je CMDR voice: "landing gear down"
Vrouw: "wat? welke clown?" 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoney24

shoney24

The Dude Abides!

Topicstarter
LOL als dat het ergste was. Er zijn al filmpjes op youtube te vinden waar het boosten een beetje de mist in ging met VA. Hilarisch in sommige gevallen :P

Je kan inderdaad een hoop combinaties invoeren met de Hotas. Het lijkt alsof Frontier bijna rekening heeft gehouden met deze joystick combo. Maar ik vind de nerd/cool factor dat je een spel met voice kan besturen toch wel HEEL erg leuk. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faethon
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-02 18:45
Ik vind beta1 tot nu toe erg gaaf. Zeker weten dat het met beta2 nog beter wordt. Wat ik wel nog mis is het sociale aspect. Ik zou het wel leuk vinden als het wat makkelijker wordt om samen met anderen bijvoorbeeld de Eranin battles te spelen. Is het misschien een idee om in de topic start een lijst van de Tweakers CMDRs te zetten die open staan voor firiend play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoney24

shoney24

The Dude Abides!

Topicstarter
Het sociale aspect gaan ze zeker nog uitwerken. Ik kan mij niet voorstellen dat het alleen blijft bij de huidige voice en chat opties.

Momenteel ben ik bezig om het FP aan te passen. Dit heb ik nog nooit gedaan dus ik ben momenteel nog voorzichtig. :P
Ik hoop dat het uiteindelijke resultaat vergelijkbaar is met de Star Citizen FP. Daar wil ik dan ook een overzicht voor alle Commanders maken die hun naam beschikbaar willen stellen. Eerst echter op vakantie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoney24

shoney24

The Dude Abides!

Topicstarter
Beta 2 is live!

Er is een groot aantal nieuwe toevoegingen gedaan waaronder exploring en een nieuw toestel!
De volledige lijst van toevoegingen en aanpassingen kun je hier vinden http://forums.frontier.co.uk/showthread.php?t=43776

oh, en voor degene die nog ingelogd hebben. Er heeft een complete Wipe plaatsgevonden. Ik vind het wel leuk maar voor degene die hier meer moeite mee hebben, succes bij voorbaat :)

[ Voor 28% gewijzigd door shoney24 op 01-10-2014 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

Topicstarter
Wat een mooie update! Het is allemaal nog een beetje buggy, maar ik ga ervan uit dat er binnenkort een paar mooie filmpjes in dit topic verschijnen.

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoney24

shoney24

The Dude Abides!

Topicstarter
Op dit moment kan ik helaas weinig doen. Bij iedere jump crasht mijn spel naar het menu dus ik kom het systeem niet uit.
Het schijnt wel een bekend probleem te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Topicstarter
Myri en Shoney ik heb zo wat voor jullie.. Verwacht een pm over 15 minuutjes oid.

- sent - 8)

[ Voor 8% gewijzigd door Ervig op 01-10-2014 12:45 ]

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01:46
Ervig schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:37:
Myri en Shoney ik heb zo wat voor jullie.. Verwacht een pm over 15 minuutjes oid.

- sent - 8)
Nou maak je mij nieuwsgierig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoney24

shoney24

The Dude Abides!

Topicstarter
Hahaha wij hebben niets te verbergen hoor :P
Met een beetje geluk hebben wij deze week een nieuwe mooie FP met meer informatie gelijkwaardig aan de SC pagina.

Ervig heeft een schitterende opzet gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Topicstarter
Niet geheim, maar wast tijd voor een nieuwe TS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:50
Cool :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209257

getracht de nieuwe beta te downloaden, maar de (nieuwe) launcher geeft continue 0 Mb/sec aan. ligt zeker aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01:46
Ervig schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 13:53:
Niet geheim, maar wast tijd voor een nieuwe TS :)
Top!
Is dat inclusief alle elite-spelende Tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
Weird mijn launcher (nieuwste versie) opent helemaal niet meer, wellicht een probleem omdat ik via RDP wilde updaten voor ik thuis ben. In de taakbalk verschijnt de launcher maar er opent geen scherm, vervolgens is er heel even netwerk activiteit maar dat stopt na ongeveer een halve minuut.
Dit probleem nog nergens gezien, ik wacht wel op 2.01.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoney24

shoney24

The Dude Abides!

Topicstarter
celshof schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 14:38:
[...]
Top!
Is dat inclusief alle elite-spelende Tweakers?
We gaan inderdaad ook een google excelletje maken met een lijst van TweaCommanders :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:50
Jeej, heb wel zin in team play. Alleen is het toch wel overweldigend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy Harry
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-05 23:33

Crazy Harry

Altijd te laat

Online spelen kan ik nog niet met de update.
In het menu wordt start op een gegeven moment wel wit, maar als ik er dan op klik krijg ik enkele seconde later de melding dat er geen connectie met de server is.

Ik ben niet de enige zie ik op het forum.

Dus maar weer wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoney24

shoney24

The Dude Abides!

Topicstarter
ik heb het inderdaad ook. Ik kan wel online gaan, maar zodra ik een jump maakt crash ik naar het menu. Ik heb uiteraard wel een melding gemaakt en ze weten van het probleem af.

Gewoon geduld hebben en dan komt dat ook vast weer goed. Tot die tijd kan je wel nog een hoop in Solo doen dus daar ben ik nu maar even mee bezig. Gisteravond op een nieuw station geland in het IBootis systeem om een delivery mission af te ronden. Waanzinnig gaaf om te landen op het platform midden in de ruimte met uitzicht op die gasreus! WAUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Na de 2.02 update, de launcher herdownload en laten runnen, daarna de bestanden nog eens laten valideren, en vanaf toen heb ik toch 1 uur zonder problemen kunnen spelen. Met de nieuwe missies ineens al +25000cr verdiend, dus het gaat vrij snel vooruit. Het ziet er grotendeels fantastisch uit, veel te doen en zo, maar vind de skybox toch wel wat minder (meer cartoony nu).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoney24

shoney24

The Dude Abides!

Topicstarter
Daar ben ik het mee eens. Op een of andere manier vond ik het originele starfield indrukwekkender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Topicstarter
Volgens mij is dat met die skybox een bug (er lijkt wel over meer dingen een filter heen te zitten). Shoney, heb jij toevallig binnenkort nog wat tijd voor wat TS knip-en-plak werk ;) *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209257

jammer. tijdens beta1 zonder problemen gevlogen. beta 2 is onspeelbaar voor mij. zaakje maar gedeinstalled. kom rond de kerst nog wel een keertje langs om te kijken of de bugs eruit zijn o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Topicstarter
Anoniem: 209257 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:30:
jammer. tijdens beta1 zonder problemen gevlogen. beta 2 is onspeelbaar voor mij. zaakje maar gedeinstalled. kom rond de kerst nog wel een keertje langs om te kijken of de bugs eruit zijn o/
Geef het een dagje, je bent niet de enige. Ik denk dat het morgen of wellicht vanavond al (patch 2.03) een stuk beter gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Heb gisteren, zelfs nog voor patch 2.03, zonder veel problemen kunnen spelen. Nog 1 DC of zo, voor de rest geen probleem, wel op solo (open play lijkt me nog niet al te vlot te werken).
Heb nu een Eagle met extra cargospace, en een 50k cr op de bank. Misschien eens zien of ik een hauler met extra cargospace te pakken kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoney24

shoney24

The Dude Abides!

Topicstarter
Solo play lijkt op dit moment de meest stabiele omgeving. De devs zijn bekend met het probleem van disconnecting en werken er druk aan naar ik begrijp.

Fijn om te horen dat je al zo goed gaat! Voor je het weet zit je in een Type 9. Alhoewel de prijs gigantisch omhoog gegaan is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4439

Ik heb een probleem met het kunnen kopen van nieuwe schepen.

Op geen enkele plek kan ik een schip kopen, nergens worden ze verkocht?

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Anoniem: 4439 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:47:
Ik heb een probleem met het kunnen kopen van nieuwe schepen.

Op geen enkele plek kan ik een schip kopen, nergens worden ze verkocht?

Iemand een oplossing?
Grote stations hebben er meestal een paar. Zeker de high tech stations. Voor specifieke modellen zou ik eerst wat google-fu los laten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4439

BlaSfem0n schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 14:09:
[...]

Grote stations hebben er meestal een paar. Zeker de high tech stations. Voor specifieke modellen zou ik eerst wat google-fu los laten :).
Ik ben toch al op een aardig aantal grote stations geweest, niets gevonden. Maar goed, ik zal nog eens kijken.

Bedankt in ieder geval!

:)

Edit: gevonden! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoney24

shoney24

The Dude Abides!

Topicstarter
Zoals ervig al reeds heeft aangegeven zijn wij momenteel bezig om de TS aan te passen zodat er wat meer relevante informatie op staat.

De start van Myri heeft zijn werk gedaan en de groep Commanders is genoeg gegroeid om de volgende stap te maken.

We sluiten daarom het huidige topic en jullie kunnen nu verder in het volgende deel!

Veel plezier en Happy flying Commanders! :)

[PC] Elite: Dangerous - Deel 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Zoals gezegd: het gaat verder in shoney24 in "[PC] Elite: Dangerous - Deel 2" en deze gaat nu dicht
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste

Dit topic is gesloten.