Nee, merp!
Verwijderd
In mijn geval..ideaal! scheelt ons nu ruim 30 euro aan bellen naar mobiel nuIkWilbert schreef op maandag 23 juni 2014 @ 10:40:
[...]
Nee niet meer gratis, nu vollop bellen voor 9.95 met onbeperkt bellen naar vast en mobiel binnen Nederland.
Ziggo telefonie is toch VOIP? Je zult waarschijnlijk wel wat anders bedoelen verwacht ik.jongetje schreef op maandag 23 juni 2014 @ 11:13:
[...]
Dat is al sinds maart... er zijn toen een aantal mensen overgestapt op VOIP zoals ik.
Testing, one, two ...
lijkt me sterk dat het goedkoper kan dan 9,95 voor onbeperkt bellen naar mobiel en vast?
Devices: Ipcam, aantal smartphones/tablets, desktop pc's, 3 laptops, thermostaat, tv, Boxee Box, PS3, X-Box, AV-Receiver, Samsung interactief Decoder.
Ik ben van plan Ziggo te bellen maar wil zeker weten dat ik alles heb geprobeerd of dat het een bekend fenomeen is. Het gaat om het 180mbit abonnement in een Cogas gebied.
Ben eigenlijk van plan maar over te stappen op het 400mbit pakket van Caiway. Word er beetje gek van
[ Voor 11% gewijzigd door Kecin op 23-06-2014 15:17 ]
I'm not a number, I'm a free man! Geld over? Check m'n V&A
Inkomend gaat via cheapconnect (10euro per jaar -- bij ziggo 5 euro per maand)sander817 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 15:12:
welke voip provider ben je nu dan?
lijkt me sterk dat het goedkoper kan dan 9,95 voor onbeperkt bellen naar mobiel en vast?
Uitgaand via freevoipdeal (voor 12 euro, 10 euro tegoed en gratis 120dagen gratis bellen naar vaste nummers in veel landen en dan kun je die 12euro nog gebruiken voor bellen naar bijv. mobiel a 1 cent per minuut zonder start tarief en als je na die 120 dagen nog tegoed hebt maak ik dat eerst op voordat ik weer 12euro betaal).
Mobiel belde ik al via mijn mobiel dus ben echt een stuk goedkoper uit.
Meer info om dit topic niet te vervuilen:
Het grote CheapConnect discussie- en ervaringentopic
Voordelig bellen met Voipbuster [deel 5]
[ Voor 11% gewijzigd door jongetje op 23-06-2014 15:39 ]
Bij 1 storing gelijk overstappen zonder dat je je provider hierover hebt gebeld?Kecin schreef op maandag 23 juni 2014 @ 15:15:
Iemand ervaring met de Ubee EVW 321b Wi-Fi modem die willekeurig reboot de hele dag? Zowel wifi als ethernet heeft dan geen verbinding. Soms 10 keer op een dag, soms een dag niet. Soms terwijl er amper netwerk verkeer is.
Devices: Ipcam, aantal smartphones/tablets, desktop pc's, 3 laptops, thermostaat, tv, Boxee Box, PS3, X-Box, AV-Receiver, Samsung interactief Decoder.
Ik ben van plan Ziggo te bellen maar wil zeker weten dat ik alles heb geprobeerd of dat het een bekend fenomeen is. Het gaat om het 180mbit abonnement in een Cogas gebied.
Ben eigenlijk van plan maar over te stappen op het 400mbit pakket van Caiway. Word er beetje gek van
De Ubee EVW321b kan in uitzonderlijke gevallen door een firmware issue spontaan gaan rebooten. Wat dan helpt is om UPnP in het modem uit te zetten of simpelweg het modem bridgen is ook een oplossing. Bel ze anders even op 1200 zou ik zeggen.
Mweh, heb er al een tijdje last van. Vooral nu ik twee internetverbindingen (beide Ziggo) heb. Vooral de aansluiting en de support was ik niet heel tevreden mee. Ben al sinds @home klant (echt 10+ jaren) dus ben wel redelijk coulant. Maar goed om te weten dat het aan UPnP kan liggen, ik zal het eens proberen.andy88 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 15:39:
[...]
Bij 1 storing gelijk overstappen zonder dat je je provider hierover hebt gebeld?![]()
De Ubee EVW321b kan in uitzonderlijke gevallen door een firmware issue spontaan gaan rebooten. Wat dan helpt is om UPnP in het modem uit te zetten of simpelweg het modem bridgen is ook een oplossing. Bel ze anders even op 1200 zou ik zeggen.
Thanks
I'm not a number, I'm a free man! Geld over? Check m'n V&A
Ik heb je een PM gestuurd.Maar goed om te weten dat het aan UPnP kan liggen, ik zal het eens proberen.
Thanks.
[ Voor 9% gewijzigd door andy88 op 23-06-2014 15:49 ]
Hackers, opgelet! Ziggo daagt jullie uit om de nieuwe WifiSpots te kraken. Het telecombedrijf organiseert komende maandag in Utrecht een zogeheten hackaton. Deelnemers krijgen de opdracht in te breken in het wifi-netwerk dat gebruik maakt van de thuismodems van klanten.
Met de actie hoopt Ziggo eventuele lekken of verbeterpunten in de beveiliging te ontdekken. Het bedrijf is ervan overtuigd dat de beveiliging goed is dichtgetimmerd. Maar de WifiSpots zijn tot nu toe alleen op kleinere schaal getest, door technici van Ziggo zelf en door een extern bedrijf.
Wifi voor vreemden
De thuismodems van 1,2 miljoen klanten van Ziggo zijn sinds vorige zomer tegelijkertijd een 'wifi-hotspot' voor vreemden die buiten op straat lopen. Via een extra kanaal in de apparatuur bij mensen thuis hebben Ziggo-klanten zo op veel plekken buiten de deur gratis internettoegang.
Tijdens de hackaton worden op het hoofdkantoor van Ziggo in Utrecht meerdere WifiSpots opgesteld die het echte netwerk simuleren, legt een woordvoerder uit. Klanten van Ziggo hoeven dus niet bang te zijn dat tijdens de test bij hun thuismodem wordt ingebroken. De organisatie van de hackaton rekent op ongeveer 35 deelnemende computertechneuten. Daarbij zitten naar verwachting ook werknemers van de overheid. De uitslag van het evenement wordt nog diezelfde dag bekendgemaakt.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Bij mij hetzelfde probleem. Soms reboot hij dan ook 10x achter elkaar voordat hij weer aan blijft staan.. Ik heb het telkens als ik mijn PS4 uitzet......Kecin schreef op maandag 23 juni 2014 @ 15:15:
Iemand ervaring met de Ubee EVW 321b Wi-Fi modem die willekeurig reboot de hele dag? Zowel wifi als ethernet heeft dan geen verbinding. Soms 10 keer op een dag, soms een dag niet. Soms terwijl er amper netwerk verkeer is.
Ik heb als oplossing maar een nieuwe router besteld (Belkin AC 1000 DB) en dan zet in de modem in bridge.. staat nu op ibood voor 50 euro.
[ Voor 9% gewijzigd door Pinjataaa op 24-06-2014 13:45 ]
Heb wel gemerkt dat die ubee heel erg warm wordt. Ik heb uiteindelijk de spacers die er opzitten aan de onderkant en zijkant vergroot zodat die iets meer ruimte had tussen de vlakke wand en ondergrond van mijn "tv meubel" en de ventileringsgaten. Wellicht dat dit bij jullie voor oververhitting en dus spontane reboots zorgt? Dit was overigens terwijl de ubee in bridge stond dat die nog steeds best warm werd.
[ Voor 5% gewijzigd door Caelorum op 24-06-2014 13:51 ]
Everything is better with Bluetooth
Je moet niet 49 euro betalen voor een interactieve ontvanger, deze is gratis bij een jaarcontract. Als je een interactieve recorder wilt moet je 49 euro betalen. Niet zo gek gezien ze in de winkel minimaal 240 euro kosten.jeanj schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 17:22:
Ik zit voor mijn ouders eens te bekijken welke acties er lopen (zo te zien nog steeds dezelfde als altijd) en zie dat je 49 euro moet betalen voor een interactieve decoder. Weet iemand of je deze ook gratis kan krijgen als je bv voor 2 jaar je abo verlengd? Ik heb een 2 jaar geleden wel gezien dat ze hem gratis weggaven namelijk...
Let wel dat je hiervoor niet standaard in aanmerking komt.
[ Voor 3% gewijzigd door andy88 op 24-06-2014 17:26 ]
Die zou inmiddels over moeten zijn, dus je kan proberen met de activatiecodes die je hebt gekregen het modem zelf te activeren..b0art schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 21:53:
Pff vandaag monteur alles aangesloten. Blijkt er een dikke storing te zijn! Hebben we nog geen internet.
In dat geval is er iets anders aan de hand, bel morgen nog even met de klantenservice en leg het voorval uit. Mocht dat niet baten, laat het dan even wetenb0art schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 22:05:
Hij is al geactiveerd maar we hebben steeds maar 2 seconden verbinding! Ik woon in omgeving Utrecht en toen ik belde zeiden ze dat de storing tot half 12 kon duren!
Nou dan kijk je een beetje scheef.jeanj schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 17:22:
Ik zit voor mijn ouders eens te bekijken welke acties er lopen (zo te zien nog steeds dezelfde als altijd) en zie dat je 49 euro moet betalen voor een interactieve decoder. Weet iemand of je deze ook gratis kan krijgen als je bv voor 2 jaar je abo verlengd? Ik heb een 2 jaar geleden wel gezien dat ze hem gratis weggaven namelijk...
De decoder is gratis.
De recorder kost bij een nieuw abonnement inderdaad €49
en dat geldt zowel voor alles-in-1 als tv+internet (iets naar beneden scrollen tot "Kies uw voordeel")
[ Voor 14% gewijzigd door Dennis-L op 25-06-2014 13:52 ]
Het is gefixt. Bleek ik een dubbel ip te hebben! Beetje vreemd Maargoed het werkt!Timmert schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 22:21:
[...]
In dat geval is er iets anders aan de hand, bel morgen nog even met de klantenservice en leg het voorval uit. Mocht dat niet baten, laat het dan even weten
Verwijderd
Als de tv van je ouders het aankan is een ci+ kaart een veel fijnere oplossing. Ik wil echt nooit meer zonder. Scheelt een apparaat en geen gedoe met schakelen naar hdmi / av kanalen wat voor ouderen toch lastiger is dan voor iemand die jonger is.jeanj schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 17:22:
Ik zit voor mijn ouders eens te bekijken welke acties er lopen (zo te zien nog steeds dezelfde als altijd) en zie dat je 49 euro moet betalen voor een interactieve decoder.
Zo niet dan post ik hem hier.
Ik heb een humax 5200 nu met wifi stick.
Nu ziet de stick mijn netwerk maar ik krijg hem niet verbonden met het netwerk (wifi is in die hoek ook zwak).
Het gekke is dat het mijn telefoon wel lukt.
Verder lijkt de beelskwaliteit slechter dan van mijn oude cisco prul ding.
Dat is niet iets wat ik verwachte. Zou hij een te lage resolutie uitsturen dan ingesteld (1080i).
[ Voor 24% gewijzigd door icecreamfarmer op 26-06-2014 09:25 ]
ik zie ik zie wat jij niet ziet
En zelfs als je straks een verbinding voor elkaar krijgt zal de snelheid ook beroerd zijn, ik zou draadje trekken.
Misschien juist eens 720P proberen.
[ Voor 9% gewijzigd door hjs op 26-06-2014 09:41 ]
FF een range extender erbij zetten, die koop je al voor een paar tientjes...icecreamfarmer schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 09:24:
Is er een centraal decoder topic?
Nu ziet de stick mijn netwerk maar ik krijg hem niet verbonden met het netwerk (wifi is in die hoek ook zwak).
Dat is niet iets wat ik verwachte. Zou hij een te lage resolutie uitsturen dan ingesteld (1080i).
Het bereik van die stickjes is om te huilen...
Ik heb een wat duurder model range extender die dual band 2.4 + 5Ghz aankan samen met de ubee in bridge en een dual band tplink router. Werkt uitstekend, de wifi van de Ubee vind ik ook te slecht voor woorden.
[ Voor 13% gewijzigd door BAS80 op 26-06-2014 09:53 ]
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
\[DVB-C] Humax iHDR-5200cicecreamfarmer schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 09:24:
Lol @ Ziggo & Windows XP , heb dat een tijdje terug ook wel eens gezien. Verwacht je een tv-zender, komt er een Windowsdesktop in beeld
[ Voor 12% gewijzigd door Raven op 26-06-2014 10:22 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Wat de WiFi betreft: ik heb heeeeeeel veel van deze decoders geinstalleerd en ben dit probleem vaak tegengekomen.icecreamfarmer schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 09:24:
Oplossing: USB verlengkabel van 2 meter en die stick ergens plaatsen waar er betere ontvangst is. Achterop een decoder is gewoon een rotplek.
Die had ik toevallig nog liggen maar dan vindt hij de stick helemaal niet.Timmert schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 10:10:
[...]
Wat de WiFi betreft: ik heb heeeeeeel veel van deze decoders geinstalleerd en ben dit probleem vaak tegengekomen.
Oplossing: USB verlengkabel van 2 meter en die stick ergens plaatsen waar er betere ontvangst is. Achterop een decoder is gewoon een rotplek.
Ik denk dat ik een oude belkin router maar eens ga inzetten, heb in die kamer nu al internet voor mijn pc via powerline.
Apart trouwens dat dat humax topic niet naar boven komt wanneer ik op humax zoek
[ Voor 6% gewijzigd door icecreamfarmer op 26-06-2014 10:41 ]
ik zie ik zie wat jij niet ziet
edit: Wacht even, eroverheen gekeken. Zoeken op name:humax (humax in topictitel, title: werkt niet meer) levert wel resultaten op waar ie er tussen staat, maar valt niet zo op omdat ie ondanks de vele berichten niet bovenaan staat.
edit2: Topic gemaakt: Topics met veel berichten niet bovenaan in zoekresultaten
[ Voor 71% gewijzigd door Raven op 26-06-2014 10:55 ]
Oscar Wilde
GoT, You have to love it!
Of ze hem dan weer aanzetten weet ik niet....
En in Bridgemodus werkt het zeker niet meer.
Zelf heb ik het alles in 1 extra pakket.
[ Voor 38% gewijzigd door White_Collar op 26-06-2014 16:14 ]
"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
Oscar Wilde
Maar het niet kunen pingen betekent niet altijd dat verkeer niet mogelijk is, genoeg apparaten waarbij een ping wordt genegeerd. Het kan dus ook een ander probleem zijn.
[ Voor 12% gewijzigd door job op 27-06-2014 00:38 ]
Al enige tijd heb ik last met het ontvangen van zenders. Zoals op verschillende forums (ook recente posts) wordt gepost, heb ik last van "blokken in de uitzending". Dit heeft verschillende verschijningsvormen; het beeld kan blokkerig zijn maar het geluid loopt door. Het beeld stopt tijdelijk, voorzien van artefacts, en gaat daarna een paar seconden fastforward en speelt weer verder. Het geluid & beeld haperen tegelijk; alsof je een zeer slechte DivX zit te kijken waarbij kleuren & schaduwen langer op beeld blijven staan.
Dit euvel manifesteerde zich voornamelijk op Net5 maar bij latere controle gold het ook voor een Duitse zender die op hetzelfde zenderblok zat.
Hier is meerdere malen contact over geweest met Ziggo. De telefonische ondersteuning is NIET consistent en heeft verschillende oplossingen en/of kabel-combinaties geprobeerd. Monteur is meerdere keren langsgeweest en bij laatste bezoek is de UMU "verlengd" en heb ik een schets ontvangen welke kabel waar moet worden aangesloten etc.
Er is ondertussen in totaal 30m aan verschillende kabels op eigen kosten vervangen door mezelf. Alles volgens het keurmerk wat Ziggo graag wil en aangesloten via de schets van de monteur. Het heeft enkele weken goed gewerkt; de afgelopen dagen heb ik op 1 nieuwe/ander zenderblok (waarop onder andere Eurosport2HD en NatGeoHD zitten) wederom last van blokken en haperend geluid. Een test wijst uit dat andere zenders in dat blok ook dat euvel hebben waaron Nick. Jr.
Wederom gebeld; medewerker wilde weeeer alles resetten en anders aansluiten. Ik ben ondertussen aan mijn 4e decoder (allemaal zelf aangeschaft als test & reserve), mijn 5e COAX-kabel, mijn 2e UMU en mijn zoveelste uur aan bellen. Ik heb de medewerkers nogmaals verteld: het probleem speelt niet alleen bij mij; het staat ook op internet alsook kennissen/familie van mij hebben op hetzelfde moment in een andere stad in dezelfde provincie op dezelfde zenders ook dit euvel.
Ziggo heeft mij eerder dit jaar ook gebeld; een technische dienst ofzo die zaken wilde weten ALVORENS een monteur te sturen. Ook hier aangegeven dat het niet aan mijn kabel of apparatuur ligt. Dit werd beaamd maar de monteur moest toch langskomen. Helaas zie ik van geen enkele techneut een aanvullend onderzoek; ook hoor ik niets of er in de wijkkast o.i.d. gekeken/gemeten is. En dan zijn er ook medewerkers die durven zeggen dat een COAX-kabel (puur koper) kan slijten en dus minder goed functioneert; dit soort uitspraken worden gebezigd terwijl ze niet eens weten welke kabel er hoe lang al ligt.
Verder wordt mij verteld dat alles ook te maken kan hebben met de zendmasten die 4G aanbieden. Helemaal best (alhoewel dit dan effectief betekent dat keurmerk-kabels dus ook niet alle interferentie tegenhouden ondanks dat Ziggo er 100% op staat dat de klant keurmerk-kabels gebruikt). Maar het kan niet zo zijn dat Ziggo geen OPLOSSING zou hebben voor het tegengaan van 4G. Ziggo heeft ZELF ook meegedaan aan de 4G-veiling in NL en zou dus risico's moeten onderkennen en minstens een (kostbaar???) advies kunnen geven hoe eventuele interferentie voorkomen kan worden.
Ook wordt mij soms wel en soms niet gevraagd hoe oud mijn decoders zijn. De ene medewerker zegt dat 2 jaar te oud is terwijl de andere medewerker deze vraag volledig negeert tijdens het telefonische interview. Dat een decoder oud is, kan ik snappen. Helaas hanteert Ziggo hierbij wel de policy dat deze apparatuur niet kosteloos wordt vervangen; de klant draait op voor de kosten van een nieuwe decoder (ongeacht of deze gisteren nieuw op de markt is gekomen of al jaren door Ziggo wordt geleverd).
Effectief: ik heb nu al zo vaak gebeld met Ziggo, mensen gesproken, mensen thuis ontvangen en het euvel komt telkens weer terug. Toevallig of niet; het lijkt wederom opgetreden te zijn na de herindeling van de zenders recentelijk. Helaas kijk ik niet 24/7 alle kanalen tegelijk dus ik kan niet 100% zeggen dat het komt door/sinds/na de herindeling. Klant zijn bij Ziggo kost me ongeveer 100 Euro per maand voor alle afgenomen diensten maar een fatsoenlijke oplossing kan blijkbaar niet geboden worden.
Ondertussen ben ik het spoor bijster maar door de fijne monopolistische inrichting van de markt, kan ik nergens anders heen. Een satelliet-decoder is geen optie omdat ik een schotel niet goed kwijt kan (en mag) in het appartement waar ik woon. Vanwege thuiswerken is een snelle verbinding "vereist"; vroeger op mijn ADSL met 2Mbit upload was ik niet tevreden met thuiswerken.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
4G zit in 782-862Mhz. Dit ligt heel ver van jouw storing af.
De storing die je omschrijft komt de laatste maand veelvuldig voor in de regio. Niet alleen bij Ziggo maar ook klanten van UPC hebben er last van. Deze hebben hierbij problemen met NED1,2,3 HD (Regio Zuid-Holland) in dit geval. Vaak blijkt de oplossing toch wel te liggen in slechte bekabeling. Dit betekend niet gelijk kabels vervangen, connectoren, wcd's, splitters kunnen ook de oorzaak zijn.
De kans dat Ziggo het signaal niet goed aflevert is klein. Dit komt zeer zelden voor bij dit soort storingen. Ze zijn niet verantwoordelijk voor jouw huis situatie. Dat is je eigen verantwoording. Je gasleverancier vervangt ook niet je C.V. ketel als deze defect is. Deze is van jouw als eigenaar (Bij huur woningen ligt eigendom en beheer natuurlijk bij verhuurder).
En ja een COAX kabel kan slijten. Dit zal niet snel gebeuren maar het kan. Er zijn tal van redenen waarom dit kan gebeuren. En met de zelfde kabels en zelfde techniek maakt het niet uit bij welke provider je zou zitten. Het is een interfererende bron uit de lucht. Daar kan Ziggo niets tegen doen. Behalve de goede kabels voorschrijven.
En misschien goed om mee te nemen in je verhaal. Alle kabels in je installatie kunnen storingen oppikken en verspreiden. Dit hoeft niet alleen de kabel van de aansluiting naar de ontvanger te zijn. Vaak genoeg gezien dat een 2e kabel aan een splitter naar een 2e ontvanger het signaal naar ontvanger 1 met Kabel Keur kabels ernstig verstoord.
En voor storingen kun je alleen klanten op de zelfde eindversterker vergelijken met elkaar. Dit zijn dus direct buren van je. Zelfde provincie, provider, woonplaats zijn ondergeschikt hierin. Een storing bij het uitsturen van het signaal vanuit Ziggo merken ze zelf op en zal niet lang duren. Verder is het netwerk gesegmenteerd in kleine delen. Storingen in 1 enkel segment vallen niet op. Pas al nodes (Vaak 200 tot 600 aansluitingen) uitvallen valt het op en grijpen ze in bij de provider.
[ Voor 13% gewijzigd door MediaZoo op 27-06-2014 09:01 ]
Zoals je zelf aangeeft: de frequenties liggen te ver uit elkaar. Dat kan, maar dan zou ik het op prijs stellen als Ziggo zulke nonsens niet aan klanten vertelt. Het is me nu al meerdere keren door Ziggo medegedeeld dat het komt omdat er op nog geen 500m afstand een KPN-mast staat.
Ook snap ik dat er meerder factoren in de aansluitingen kunnen zijn. Neemt niet weg dat alles is vervangen door spullen die gecertificeerd zijn door Ziggo en gedeeltelijk aangeleverd zijn door hun monteurs. Het kan toch niet zo zijn dat "out of the blue" ineens een heel zenderblok raar gaat doen. Ik kan allicht de tweede kabel (naar de slaapkamer) eruit trekken maar het heeft weken gewerkt en ineens niet meer. De "toevalligheid" is te groot om, naar mijn mening, dit te wijten aan een rogue cable.
Op 172Mhz werd eerst niets gezonden. Dus waren er geen problemen. Als kabels toch op deze frequentie lek zijn merk je er dan niets van. Nu wordt er wel gezonden op die frequenties en komt het lek naar boven. Dan heb je, zonder dat er iets verander is, storingen. Het vervelende bij de kabel is dat je zonder de juiste meetapparatuur slecht de oorzaak kan achterhalen. Daarbij neemt Ziggo slechts verantwoording voor hun eigen netwerk, jouw kabels zijn immers jouw verantwoording. Dus ze sturen je inderdaad wel eens met een kluitje het riet in.
Even een hele basic vraag: Als jij je TV (of decoder) met een kabel van 1,5 meter rechtstreeks op je AOP aansluit, gaat het dan wel goed of heb je dan ook last van deze storingen?
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Het zal iets meer zijn dan anderhalve meter maar ook dan heb ik last van blokjes. Soms wat minder, soms wat meer. Zowel met Kema-kabel als Hema-kabel. Heb meerdere Samsung 380-decoders in huis en elke vertoont hetzelfde probleem. Recentelijk al (onaangekondigd) nieuwe Smartcard ontvangen; zowel met de oude als de nieuwe card issues.TFHfony schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 09:45:
@MAX3400
Even een hele basic vraag: Als jij je TV (of decoder) met een kabel van 1,5 meter rechtstreeks op je AOP aansluit, gaat het dan wel goed of heb je dan ook last van deze storingen?

KemaKeur is slechts dat hij electrisch veilig is.
En hema kabel... ehmmm ja... goedkoop duurkoop zeg ik niet. Kabel Keur kabels zijn ook goedkoop. Maar kwalitatief verwacht ik er weinig van.
Deze van Ziggo gekregen: https://www.sluitallesaan.nl/ziggo.consumer/prod/1104282MediaZoo schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 10:03:
Heb je ook een Kabel Keur kabel.
KemaKeur is slechts dat hij electrisch veilig is.
En hema kabel... ehmmm ja... goedkoop duurkoop zeg ik niet. Kabel Keur kabels zijn ook goedkoop. Maar kwalitatief verwacht ik er weinig van.
En ja, Hema of Kema of Keur; het was ter illustratie aangezien alle kabels dezelfde beeldkwaliteit geven.
Anders misschien een retourversterker ertussen? Al is het misschien ook wel probleem van Ziggo, dat het signaal vanaf de wijkkast niet sterk genoeg doorkomt. Misschien dat ze de versterker daar kunnen opschroeven. Of de kabel naar je huis is rot/beschadigd? Uit welk jaar is je woning?
[ Voor 57% gewijzigd door ThinkPad op 27-06-2014 10:31 ]
Dan denk ik inderdaad toch dat de kabel naar je huis niet goed is of er in de straatkast gerommeld dient te worden. Neem anders met dit verhaal eens contact op met de Webcare. Deze zitten onder andere op www.ziggo-gebruikers.nl. Zeker Jelle is een goede.MAX3400 schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 09:59:
[...]
Het zal iets meer zijn dan anderhalve meter maar ook dan heb ik last van blokjes. Soms wat minder, soms wat meer. Zowel met Kema-kabel als Hema-kabel. Heb meerdere Samsung 380-decoders in huis en elke vertoont hetzelfde probleem. Recentelijk al (onaangekondigd) nieuwe Smartcard ontvangen; zowel met de oude als de nieuwe card issues.
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Misschien helpt dit je; Ik heb in het verleden ook problemen gehad dat er in "ene" spontaan een blok zenders niet meer goed werkte, met dezelfde symptomen als jij. De omzetting was naar QAM256 en de zenders lagen ook <200MHz. Na lang zoeken en zeuren bij Ziggo bleek er een knik in de kern van de buitenkabel te zitten, waardoor de storing optrad. Heel gek, maar het was alleen bij de lage frequenties. Als ik zo naar jouw probleem omschrijving kijk, dan komt mijn probleem er wel erg dicht in de buurt. Nadat men de buitenkabel heeft vervangen was het probleem opgelost!MAX3400 schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 09:03:
MediaZoo; dank voor je antwoord.
Het kan toch niet zo zijn dat "out of the blue" ineens een heel zenderblok raar gaat doen. Ik kan allicht de tweede kabel (naar de slaapkamer) eruit trekken maar het heeft weken gewerkt en ineens niet meer. De "toevalligheid" is te groot om, naar mijn mening, dit te wijten aan een rogue cable.
Wow dit heeft nog geholpen ook. Had continue time-outs. Zet upnp uit en meteen geen time-outs meer te zien. Zet ik het weer aan. Meteen 10sec later komen de time-outs weer. Hoezo is dit?White_Collar schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 16:13:
Zet upnp eens uit op het modem en herstart het modem eens
Verwijderd
Als internet provider beviel Ziggo eigenlijk wel. Alleen de prijs en de steeds meer belabberde kwaliteit van het TV-signaal gaven de doorslag. Lagere bitrates van de HD-zenders en grootste ergenis de op steeds meer zenders vaak blokkerige beeld, rare harde stoorgeluiden of soms even zelfs helemaal geen beeld. Kabels vervangen voor Hirschmann kabels, bellen met de helpdesk, niets hielp. Vriendelijke helpdesk hoor, maar ze weten het ook niet meer.
Nu sinds kort overgestapt naar Tele2. Wat een rust. Internet is natuurlijk wel langzamer dan gewend, maar streaming met Netflix gaat ook bij Tele2 perfect: volledige SuperHD kwaliteit. En ik schrok van het enorme prijsvoordeel, Tele2 is zo'n 500 euro goedkoper dan Ziggo voor het eerste jaar!
Dat is een behoorlijk bedrag. Eigenlijk was ik vooraf wat bang dat Tele2 te cheap en te beperkt zou zijn, maar merk daar nu niets van. Ook je eigen router aankoppelen aan het Tele2 modem is ook gelukt, openvpn met opensource firmware werkt perfect.
Na jarenlang Ziggo/Casema klant te zijn geweest is het voor nu dan over en uit met ze. Misschien gaan we later wel weer terug, als ze de kwaliteit omhoog hebben kunnen halen en vooral de prijzen flink hebben verlaagd. Een basispakket van EUR 25 euro per maand bijvoorbeeld, voor iedereen. En niet meer van die flauwekul van een gratis tablet voor alleen nieuwe klanten.
Dat viel ook zo op in de toonzetting van de eerste mailtjes en brieven van Tele2.
We zijn superblij dat je klant bij ons wordt.
We doen er alles aan om te zorgen dat je een tevreden klant blijft.
We houden contact.
Het zijn maar kleine dingen. Maar die instelling heb ik de laatste jaren ook gemist bij Ziggo.
Mijn ouders hebben Tele2, wacht maar tot je eens een storing krijgt, dan krijg je weer met een samenwerking van Tele2 en KPN te maken en dat gaat (op zijn zachts gezegd) niet geweldig. Wel een nette excuusbrief gekregen van Tele2, maar mijn ouders hebben wel 2 weken zonder internet en dus ook zonder TV gezeten.Verwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 23:18:
Jarenlang klant geweest, maar sinds kort hebben wij Ziggo opgezegd. Ziggo is gewoon niet meer wat het is geweest, vooral in prijs als kwaliteit.
Als internet provider beviel Ziggo eigenlijk wel. Alleen de prijs en de steeds meer belabberde kwaliteit van het TV-signaal gaven de doorslag. Lagere bitrates van de HD-zenders en grootste ergenis de op steeds meer zenders vaak blokkerige beeld, rare harde stoorgeluiden of soms even zelfs helemaal geen beeld. Kabels vervangen voor Hirschmann kabels, bellen met de helpdesk, niets hielp. Vriendelijke helpdesk hoor, maar ze weten het ook niet meer.
Nu sinds kort overgestapt naar Tele2. Wat een rust. Internet is natuurlijk wel langzamer dan gewend, maar streaming met Netflix gaat ook bij Tele2 perfect: volledige SuperHD kwaliteit. En ik schrok van het enorme prijsvoordeel, Tele2 is zo'n 500 euro goedkoper dan Ziggo voor het eerste jaar!![]()
![]()
![]()
Dat is een behoorlijk bedrag. Eigenlijk was ik vooraf wat bang dat Tele2 te cheap en te beperkt zou zijn, maar merk daar nu niets van. Ook je eigen router aankoppelen aan het Tele2 modem is ook gelukt, openvpn met opensource firmware werkt perfect.
Na jarenlang Ziggo/Casema klant te zijn geweest is het voor nu dan over en uit met ze. Misschien gaan we later wel weer terug, als ze de kwaliteit omhoog hebben kunnen halen en vooral de prijzen flink hebben verlaagd. Een basispakket van EUR 25 euro per maand bijvoorbeeld, voor iedereen. En niet meer van die flauwekul van een gratis tablet voor alleen nieuwe klanten.
Dat viel ook zo op in de toonzetting van de eerste mailtjes en brieven van Tele2.
We zijn superblij dat je klant bij ons wordt.
We doen er alles aan om te zorgen dat je een tevreden klant blijft.
We houden contact.
Het zijn maar kleine dingen. Maar die instelling heb ik de laatste jaren ook gemist bij Ziggo.
[afbeelding]
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verwijderd
Maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik de beeldkwaliteit niet gek veel slechter vind met de lagere bitrates. Wat ik wel vurig hoop is dat ze internet en tv gaan scheiden. Een los abbo voor internet lijkt me wel wat en dan spijker ik de schotel weer aan de muur. Superieur beeld en lots of channels.
Verwijderd
Er zullen er meerdere zijn die hetzelfde ervaren als ik. Dat een klein ding zulke frustratie teweeg brengen kan.
Inderdaad.
Als je betrouwbaarheid, snelheid en klantenservice niet heel belangrijk vindt dan is tele2 idd wel lekker goedkoop.
Verwijderd
Weinig te klagen qua snelheid;
1
2
3
4
| Max. DSLAM throughput kBit/s 24000 1024 Min. DSLAM throughput kBit/s 64 32 Attainable throughput kBit/s 19176 1159 Current throughput kBit/s 18148 1021 |
Gisteren aangemeld voor Ziggo Z1. Als alles goed gaat, wordt dat 20 september opgeleverd.
€22,20 per maand voor een 30/3 verbinding is nog best concurrerend t.o.v. xDSL aanbieders.
Gekozen voor korting op abonnement, want ik wil per se geen Samsung interactieve recorder, tablet schijnt ook matig te zijn.
Ben benieuwd welk modem ik krijg, de Cisco of een Ubee.
Dat Davolink modem heb ik ~1 minuut aangesloten gehad, ik heb de login informatie uitgelezen via een gehackte firmware en ingevoerd in m'n Fritz!Box. Als dat niet had gekund, had ik nooit Tele2 genomen.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2014 14:31 ]
Prachtig, zuren over bitrate en dan overstappen op tele2
Logica is ver te zoeken wat dat betreft
[ Voor 18% gewijzigd door White_Collar op 28-06-2014 11:03 ]
Verwijderd
Goed lezen. Ziggo gaf bij ons op steeds meer en meer zenders blokkerig beeld, rare geluiden en vaak met wegvallende zenders. Zelfs Nederland 1 HD begon af en toe te blokken. Nu met Tele2 eindelijk weer een mooi en rustig beeld met 0,0 blokjes. Zoveel beter dan de Ziggo blokkendoos, en nu de BBC ook nog eens in HD. Verder kijken we ook Netflix, en dat gaat net zo scherp als met Ziggo. En ruim 500 euro goedkoper het eerste jaar.White_Collar schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 11:02:
[...]
Prachtig, zuren over bitrate en dan overstappen op tele2![]()
Logica is ver te zoeken wat dat betreft
Ach, in een Ziggo topic over Tele2 enthousiast zijn is natuurlijk vragen om commentaar. Mijn punt is dat er meer negatieve ervaringen met Ziggo zijn, herkende het verhaal en de frustraties van MAX3400 helemaal. En dat er (veel) goedkopere alternatieven zijn die dan ook nog eens beter werken. Wij zijn nu blij om weg te zijn bij Ziggo. Tele2 gaat dit jaar en volgende jaar ook nog eens flink verbeteren, zowel met dsl als glas. Goed dat er concurrentie is. Tot zover de reclame, oké deze dan nog
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2014 12:07 ]
Die verschrikkelijke Davolink modem/router..wat een ramp apparaat was dat...Alleen voor de vrijheid van het kunnen gebruiken van een eigen Router op de manier zoals het hoort zou ik al tien euro per maand willen betalen...
Ook geeft alleen de gedachte aan IP-TV mij al nachtmerries...losse kastjes...netwerkkabels of powerline adapter
Die blokjes hebben alleen niks te maken met de lagere bitrate, maar waarschijnlijk met de nieuwe zender indeling. Lezen even 2 pagina's terug en je vind meer info over de oorzaak en de oplossing. Mensen weten vaak (ik zeg niet jij) niet waar ze over praten, blokjes beeld puur afschuiven op Ziggo is voor mijn hetzelfde als klagen dat je via WiFi geen 180Mbit haalt... Maar lees dus even terug en je weet de oorzaak.Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 12:06:
Ziggo gaf bij ons op steeds meer en meer zenders blokkerig beeld, rare geluiden en vaak met wegvallende zenders. Zelfs Nederland 1 HD begon af en toe te blokken. Nu met Tele2 eindelijk weer een mooi en rustig beeld met 0,0 blokjes.
Wat betreft goedkoper is natuurlijk een keus, ik zou nooit voor adsl kiezen en betaal liever wat meer. Iedereen maakt daarvoor zijn eigen afweging natuurlijk.
IPTV zou ik ook niet willen, maar het hebben van netwerk kabels is natuurlijk een slecht excuus. Volgens mij heb jij ook een coaxkabel liggen naar je TV? Verschil is alleen dat de meeste mensen die al hebben en een netwerkkabel nog niet. Bij nieuwbouw heb je meestal beide gewoon naar de 'logisch' plek in de woonkamer liggen.nooberke schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 12:37:
Ook geeft alleen de gedachte aan IP-TV mij al nachtmerries...losse kastjes...netwerkkabels of powerline adapter
[ Voor 23% gewijzigd door vlijmen op 28-06-2014 12:44 ]
Met vriendelijke groet, Niels Hoogenhout
Ik zat voorheen ook bij Tele2 voor het internet, en die Davolink router was niet echt een fijn ding.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.
Router met 54 Mb Wifi max zo eigenlijk grondwettelijk niet meer uitgeleverd mogen worden.Zombymario schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 13:57:
Hoeveel wordt Cr0N betaalt door Tele2 om dit te posten?![]()
Ik zat voorheen ook bij Tele2 voor het internet, en die Davolink router was niet echt een fijn ding.
Blijf me verbazen dat Cron duidelijk een interne kabel probleem afschuift op de provider om vervolgens een jubel verhaal neer te zetten over een provider waarvan bekend is dat ze lage bitrates (4 Mb per kanaal) gebruikt voor HD kanalen en waarvan dat nog eens van je lagere bandbreedte afgaat.
Maar goed, mijn ouders zouden als het goed binnenkort glas krijgen van Tele2, ben benieuwd of ze dan ook eindelijk een router krijgen die wel gebouwd is volgens de huidige eisen.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Dan zou ik toch liever een monteursafspraak maken dan gelijk over te stappen maar goed wie ben ik
[ Voor 18% gewijzigd door andy88 op 28-06-2014 17:02 ]
Verwijderd
Helaas niet betaald.Zombymario schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 13:57:
Hoeveel wordt Cr0N betaalt door Tele2 om dit te posten?![]()
Die Davolink router is inderdaad een simpel ding. Eigenlijk vergelijkbaar met het Ubee modem hiervoor van Ziggo die net zo dichtgetimmerd was. Ik heb dan ook het eigen Linksys router weer precies hetzelfde gekoppeld staan. De Davolink doet zijn basic taakje van alleen maar doorgeven uitstekend via DMZ en een eigen netwerk range.
Verder gaat alles als vanouds op de Linksys. Want lang leve http://tomatousb.org
Dat Ziggo zo duur is èn geen kwaliteit kon leveren waren de belangrijkste redenen om over te stappen. Want kabels vervangen hielp niet, Ziggo wees naar de eigen installatie (wellus/nietes) en we hadden absoluut geen zin in hak en breekwerk. Nu met Tele2 geen last meer van storingen, mooi beeld, natuurlijk wel langzamer internet maar ook een hele grote klap geld bespaard.
Maar iedereen maakt hiervoor natuurlijk zijn eigen afwegingen.
Verwijderd
Was een reactie op.tiguan schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:21:
Ik weet niet wie je nou probeert te overtuigen, maar mij krijg je echt never nooit op ADSL over. Tenzij ik ergens zou wonen waar het absoluut niet anders kan. Maar ik betaal graag wat meer voor de betere kwaliteit van Ziggo.
Zeg nooit nooit. De provider markt gaat binnenkort compleet op zijn kop, er komt nu eindelijk serieuze concurrentie met de kabel buiten glas. KPN is nu druk bezig met VDSL2 met snelheden tot inmiddels 100 Mbit/s over koper (!) Het zal nog flinke battle worden tussen vooral Ziggo / UPC en KPN.
Prima hoor, dat de prijzen hopelijk maar flink gaan zakken voor de consument.
Misschien dat we in de toekomst een DSL variant hebben die meer bandbreedte kan leveren dan we echt nodig hebben. In dat geval zou dit een goede concurrent kunnen zijn.
Speel ook Balls Connect en Repeat
leuk, maar hoeveel verlies je als je aan het einde van de straat woont?Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:40:
[...]
Was een reactie op.
Zeg nooit nooit. De provider markt gaat binnenkort compleet op zijn kop, er komt nu eindelijk serieuze concurrentie met de kabel buiten glas. KPN is nu druk bezig met VDSL2 met snelheden tot inmiddels 100 Mbit/s over koper (!) Het zal nog flinke battle worden tussen vooral Ziggo / UPC en KPN.
Prima hoor, dat de prijzen hopelijk maar flink gaan zakken voor de consument.
heel leuk dat ze het gaan aanbieden maar dat ga je over de koper niet volledig halen, buiten dat om, ziggo zit nu op 180 Mbps en UPC op 200 Mbps, dan is 100 Mbps niet veel concurrentie
PSN: Europhea
Verwijderd
Je zou altijd nog 2 lijnen kunnen pairen tot een dubbele VDSL verbinding. Voor bedrijven is dat vooral interessant. Heb je wel 200MBit tot je beschikking.Razenko schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:53:
[...]
leuk, maar hoeveel verlies je als je aan het einde van de straat woont?
heel leuk dat ze het gaan aanbieden maar dat ga je over de koper niet volledig halen, buiten dat om, ziggo zit nu op 180 Mbps en UPC op 200 Mbps, dan is 100 Mbps niet veel concurrentie
Ik zie pas nu dat de zenders wel door gekomen zijn, blijkbaar duurde die activatie van de verrassing zenders toch wat langer..
Alleen nog 1 vraag. Blijven deze zender dan nou altijd actief bij dit pakket? Of is het maar iets tijdelijks en verloopt dit na 1 augustus 2014 ?
-------------------------------------------------------------------------------------
Kan ik hier misschien terecht met mijn vraag?
Sinds afgelopen donderdag is bij mij de nieuwe aansluiting van ziggo aangesloten door een monteur.
Nou mijn vraag:
Op kanaal 900 van ziggo (de zenderoverzicht digitale tv)
Staat:
De verassing zenders
1 mei t/m 1 augustus 2014 gratis bij alles in 1 plus (wat ik momenteel heb) of alles in 1 extra..
NPO cultura kanaal 222 ( kan ik niet ontvangen)
RTL telekids kanaal 312 (kan ik niet ontvangen)
Nick toons kanaal 303 (kan ik niet ontvangen)
NAT geo graphic wild kanaal 205 (kan ik niet ontvangen)
Discovery world kanaal 203 (kan ik wel ontvangen)
Mijn vragen:
1. Wat is precies de bedoeling met deze verassing zenders? ( hoor ik deze normaal allemaal te ontvangen bij een alles in 1 plus pakket?(abbo is afgesloten in de maand juni)
2. Blijven deze kanalen dan ook gratis? Of is dit alleen een periode actie en daarna verloopt?
3. Of hoor ik gewoon alleen 1 kanaal te ontvangen en word dus gewoon gewisseld of zo?
Ik gebruik een eigen CI+ module in de tv, en de smartcard heb ik van maxwell vandaan.
[ Voor 18% gewijzigd door Robin4 op 28-06-2014 20:09 ]
http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.
2. Nee, die 5 kanalen wisselen elke 3 maanden. Het hoort niet bij de actieperiode.
Als het goed is krijg je zodra je voor een alles-in-1 abonnement kiest, 2 weken lang gratis alle tv-zenders te zien die die normaal alleen voor TV Plus en TV Extra abonnementen beschikbaar zijn.
Na deze 2 weken val je terug naar jouw echte abonnement van TV Standaard.
Hier is het zenderoverzicht: https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht
3. Je zou in theorie alle kanalen tegelijkertijd moeten kunnen ontvangen. Helaas beschikken de meeste CI+-modules maar over 1 tuner, waardoor je maar naar 1 zender tegelijkertijd kunt kijken.
Je hebt de tv wel op digitaal staan i.p.v. analoog?Ja dus, want je kunt kanaal 900 ontvangen.
Is jouw smartcard wel bij Ziggo geactiveerd? Je kunt gewoon bij Ziggo inloggen, en dan kijken of jouw kaartnummer bekend is.
Speel ook Balls Connect en Repeat
Verwijderd
Zie https://www.ziggo.nl/extra-zenders/verrassingszendersRobin4 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:57:
Mijn vragen:
en https://www.ziggo.nl/extr....nl/extra-zenders/tv-plus
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2014 20:11 ]
Ja smartcard is geactiveerd maar uur geleden. Maar goed de standaard kanalen deden het wel, maar van het extra pakket en zo dus niet en ook die verassing zenders even niet, blijkbaar kwamen die dus later door..
Zag net de de verassing zenders het ineens deden. Even kijken of de rest het ook doet..
[ Voor 80% gewijzigd door Robin4 op 28-06-2014 20:15 ]
NEEEEE!!!! Die periode is al lang (vanaf 08-02-2012) van de baan.Onbekend schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:09:
2. Nee, die 5 kanalen wisselen elke 3 maanden. Het hoort niet bij de actieperiode.
Als het goed is krijg je zodra je voor een alles-in-1 abonnement kiest, 2 weken lang gratis alle tv-zenders te zien die die normaal alleen voor TV Plus en TV Extra abonnementen beschikbaar zijn.
Na deze 2 weken val je terug naar jouw echte abonnement van TV Standaard.
Hier is het zenderoverzicht: https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht
Verwijderd
Wachtwoord + inlognaam kloppen, met dezelfde gegevens log ik in met mijn laptop en dat werkt pico-bello.
-Ik heb het stappenplan op Ziggo.nl gevolgd.
-Ik kan de Wifispots "zien".
-Als ik inlog probeert ie te verbinden maar knalt er na toch gewoon uit.
Zie ik iets over het hoofd of had ik deze reactie beter in het Xperia Z topic moeten posten.
Heb hier ongeveer hetzelfde probleem. Ik krijg wel verbinding maar moet steeds weer opnieuw inloggen als ik een andere hotspot pak.Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 21:20:
Ik krijg met mijn Xperia Z met geen mogelijkheid toegang tot de Wifispots van Ziggo.
Wachtwoord + inlognaam kloppen, met dezelfde gegevens log ik in met mijn laptop en dat werkt pico-bello.
-Ik heb het stappenplan op Ziggo.nl gevolgd.
-Ik kan de Wifispots "zien".
-Als ik inlog probeert ie te verbinden maar knalt er na toch gewoon uit.
Zie ik iets over het hoofd of had ik deze reactie beter in het Xperia Z topic moeten posten.
Ik heb nog net even gekeken, maar ik heb dan wel alle verrassing zenders, maar die losse pakketten voor 2 weken heb ik niet, en krijg die zenders nou ook niet.Tha_T schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:24:
[...]
NEEEEE!!!! Die periode is al lang (vanaf 08-02-2012) van de baan.
http://ziggo-gebruikers.nl/forum/index.php
[ Voor 28% gewijzigd door Sjakie0101 op 29-06-2014 11:57 ]
Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/
Ja dat zegt hij toch ookRobin4 schreef op zondag 29 juni 2014 @ 01:36:
[...]
Ik heb nog net even gekeken, maar ik heb dan wel alle verrassing zenders, maar die losse pakketten voor 2 weken heb ik niet, en krijg die zenders nou ook niet.
Met alles-in-1 plus/extra heb je iedere 3 maanden 5 gratis verrassingzenders
Die preview periode van alle zenders is al 2 jaar geleden afgeschaftt.
Waarom vraag je dat hier? Dat ding staat los van Tweakers en van Ziggo:Erikrijnders schreef op zondag 29 juni 2014 @ 11:57:
Wie heeft nog meer problemen met de snelheid van het volgende forum:
http://ziggo-gebruikers.nl/forum/index.php
Dit forum wordt onderhouden vóór en dóór gebruikers van Ziggo en is daardoor onafhankelijk van Ziggo
Specs ... 67 is twee jaren te lang!
Omdat er hier, in dit topic, waarschijnlijk meer gebruikers van dat forum zouden kunnen zitten?DeBolle schreef op zondag 29 juni 2014 @ 12:01:
[...]
Waarom vraag je dat hier? Dat ding staat los van Tweakers en van Ziggo:
[...]
Je had hem ook gewoon even kunnen antwoorden. @Erik: het forum reageert hier gewoon snel.
Sometimes you need to plan for coincidence
[ Voor 16% gewijzigd door Raven op 02-07-2014 15:38 ]
Oscar Wilde
Okay, dank je!Raven schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 15:35:
Is niet nieuw volgens mij, in het IPv6 topic al een paar keer voorbij gekomen.
Bug in de firmware van de ubee's en cisco modems. Ze zijn nog bezig met een firmware fix maar die is nog niet vrij gegeven op het live netwerkLuckyLukeNL schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 22:01:
[...]
Wow dit heeft nog geholpen ook. Had continue time-outs. Zet upnp uit en meteen geen time-outs meer te zien. Zet ik het weer aan. Meteen 10sec later komen de time-outs weer. Hoezo is dit?
This is the Way.
Humax 5100 of 5300 als je niet wilt opnemen. De 5200 als je wel wilt opnemen.NoTimeRemains schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 19:22:
ik heb vanaf vandaag Ziggo Internet + TV. Ik heb gekozen voor de 6 maanden korting maar ik zit er toch nog over te denken om een digitale ontvanger te nemen. De monteur gaf als tip dat ik ook eens op marktplaats kon kijken. Naar welke modellen moet ik dan kijken en welke kan ik t beste nemen?
I intend to live forever. So far, so good.
Bedankt voor deze tip, dit was voor mijn ook de juiste oplossing van het time-out probleemWhite_Collar schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 16:13:
Zet upnp eens uit op het modem en herstart het modem eens
Ik heb nog wel een 5100 liggen. Als je interesse hebt wil ik wel een prijsje maken.NoTimeRemains schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 19:22:
ik heb vanaf vandaag Ziggo Internet + TV. Ik heb gekozen voor de 6 maanden korting maar ik zit er toch nog over te denken om een digitale ontvanger te nemen. De monteur gaf als tip dat ik ook eens op marktplaats kon kijken. Naar welke modellen moet ik dan kijken en welke kan ik t beste nemen?
ZIPper: Zelfstandig Interim Professional
This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.
[ Voor 18% gewijzigd door Caelorum op 02-07-2014 21:33 ]
Dan krijgen we een upgrade naar 20 Mbit/sCaelorum schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 21:32:
Van wat ik in het XMS topic heb begrepen lopen er bij zowel Ziggo als UPC testtrajecten met een upload van 50mbit/s. (als ik het me goed herinner, kan ook 30 zijn ofzo)
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Dit topic is gesloten.
![]()
~~~[html]
Heb je nieuwe snelheden, heel fijn.. Maar daarmee hoeven we het topic niet te vervuilen!<br>
Werkt het niet, kijk eerst hier: <a href=https://allestoringen.nl/storing/ziggo>Ziggo Storingen</a>
~~~[/html]