In de tijd dat Telfort Webcare hier nog actief was kon Telfort een behoorlijke groep gebruikers vragen mee te doen aan een pilot voor test doeleinden. Dat hebben ze laten varen. Waarschijnlijk zitten ze nu met de gebakken peren. Niet goed testen is op de blaren zitten.sjors86 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 17:10:
Bij deze zojuist gebeld door de technische dienst en ze schrokken nogal van de problemen die er momenteel gemeld worden op het Forum. Ik heb hun mijn probleem met het DLNA voorgelegd en ze gaan dit onderzoeken, wat ik zover begrijp betreft dit toch echt een bug en is dit bij eerdere tests niet naar boven gekomen/gemeld. Ze vermoeden dat dit in de firewall zit, wat best aannemelijk is.
Ik ben nu tijdelijk geholpen, doordat mijn firmware is gedowngraded (nog niet getest) en voor zover ik begreep, zijn er nu twee wegen die ze kunnen/gaan bewandelen, eerst moet er echter nog een inventaris gemaakt worden van de huidige problemen.
Maar kortweg waren er twee opties, een rollback (terug naar vorige firmware) of een spoedfix
Edit: Downgraden van firmware is toch nog niet gelukt
Overigens rollback naar versie? En wat is de spoedfix?
Ander goed nieuws: local loopback werkt nog steeds zonder problemen op de Zyxel.
[ Voor 4% gewijzigd door OgWok op 14-08-2014 20:14 ]
MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....