Ik denk dat sommige het het gewoon lang vinden duren dat relatief kleine aanpassingen gerealiseerd worden.(ik ook sorry

) Misschien dat de prioriteiten wat verkeerd lagen.
Ik heb nu een tracker op 1200px in mijn beeld een mooie grijze achtergrond en een betere leesdichtheid ala v6. Dit dankzij een greasemonkey script van een mede tweaker.
Als ik zie hoe snel er mooie CCS en Scripts zijn gekomen door mede tweakers kan ik me voorstellen dan sommige onder ons de aanpassingen van de visuele problemen van V7 niet zo snel vinden gaan.
Ik weet zelf ook wel dat het probleem vooral ligt in de weergave in verschillende browsers waardoor het soms nogal roet in het eten gooit en dat achter de schermen men hun uiterste best zal doen om een mooi product te kunnen presenteren waar we allemaal trots op kunnen zijn.
Ik snap ook wel dat dit soort kritiek voor Rode namen niet leuk is om te krijgen maar ik kan me aan de andere kant wel wat bij voorstellen.
Een up to date .Plan zou denk ik ook schelen dan ziet men beter wat er gedaan is de laatste uren/dagen.
crisp schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 21:22:
[...]
Er zijn juist ontzettend veel dingen gefixed en verbeterd, alleen niet altijd direct zichtbare dingen
Ook vandaag kwamen er weer een aantal major issues naar voren die even een hogere prioriteit kregen, vandaar dat andere dingen dan soms ietsje langer duren...
En toch zijn er maar 2 dingen doorgestreept in de lijst tot do, en die gaan niet eens over de FP
[
Voor 28% gewijzigd door
Verwijderd op 29-10-2012 21:54
]