Poll: Tweakers 7 verbetering of achteruitgang *update*

Pagina: 1 ... 3 ... 58 Laatste
Acties:
  • 190.175 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-06 17:17
Mogelijkheid om die tracker links of rechts te plaatsen is handig, vraag mij alleen of waarom hiervan de kleur veel donkerder is dan de achtergrond.. overzicht van nieuws en dergelijke is nog steeds niet voldoende voor mij. Tracker staat niet zoveel in en op de nieuws pagina teveel scrollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Hoe krijg je die tracker als vast element? :?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitshape
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

bitshape

japanse vechtvis

Fietsbel schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:11:
Venster verbreden of full-screen.
Zelf zou ik dit graag anders zien...

bit 2.0: i7-8700K - Z370 Apex - 32GB 3200c14 - Strix GTX1080 - Prime 850W - LSI 9207-8i - 22TB HDD - 5.5TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

bitshape schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:13:
[...]

Venster verbreden of full-screen.
Zelf zou ik dit graag anders zien...
Wat een f#cking onzin layout, op 1366 x 768 fullscreen is het nog niet breed genoeg. Vanavond eens kijken op m'n externe monitor wanneer je die tracker dan wel eens kan krijgen.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-06 17:04
Fietsbel schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:11:
Las net in ander topic dit:
Rafe schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 13:22:
[...]
1543 pixels breed in de viewport ben ik met wat klooien achtergekomen. Afhankelijk van je OS/browser komt daar nog wat chrome bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
pino85 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 14:49:
Gezien deze poll vraag ik me af of men in de nabije toekomst ook een poll op de fp zal plaatsen met de vraag of we de nieuwe layout een verbetering vinden of dat niet vinden.
Hopelijk dat deze er wel komt want ben echt benieuwd hoe dat beeld zich verhoud met bv deze poll.
Ik hoop dat de ontwikkelaars zich achter de oren gaan krabben gezien de uitslag van deze Poll.
Maar ik hoop inderdaad dat er binnen een maand (hebben we wat kunnen wennen) een FP poll komt van eenzelfde strekking. Ik hoop dat bij eenzelfde resultaat de directie zo slim is om terug te gaan naar een Tweakers 6 layout en daar dan de nieuwe features inbouwd.

DIt lijkt mij overigens zeer onwaarschijnlijk gezien de gigantische kapitaalvernietiging, maar van de andere kant wat heb je aan een Tweakers.net zonder tweakers;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:45
Dit is inderdaad wel heel erg wit, en het forum staat ook niet meer precies gecentreerd in het midden.

Waar is mijn username gebleven, waar je gelijk op kon klikken om te zien of er nog nieuwe berichten zijn gepost in de topics waar je actief bent?

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:39
Wat de websitebouwers zijn vergeten is dat veel Tweakers vaak nog een pc hebben. De website is totaal niet ingericht voor een pc, eerder rampzalig.

[ Voor 6% gewijzigd door GAIAjohan op 18-10-2012 15:21 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Twee keuzemogelijkheden die ver uit elkaar liggen. Een middenweg zou een nuttige toevoeging geweest zijn. Ik vind T7 niet waardeloos, er is veel verbeterd (bijvoorbeeld wat in het artikel onder kopje "Taxonomie" wordt beschreven), maar de gebruiksvriendelijkheid is wel gekelderd.

Omdat nieuws consumeren en reageren op nieuws/GoT voor mij de belangrijkste activiteiten zijnen dat merkbaar minder prettig gaat heb ik toch gekozen voor de optie "waardeloos". Met dus als kanttekening dat dat veel te scherp geformuleerd is.
NMe schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 12:10:
Als jullie nou eerst eens een paar uurtjes met de nieuwe layout werken om eraan te wennen voor je een mening geeft, dan komt de "het is allemaal kut"-kritiek misschien wat serieuzer over. ;)
Done. Ik had toegang tot de test. Ook toen vond ik de padding teveel, kolommen te smal, newsfeed vervuild met meuk en de site te wit. Dat vind ik nog steeds.

[ Voor 30% gewijzigd door Bundin op 18-10-2012 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:54

m0nk

16-09-2003 15.15

Niet verwacht dat de dag zou aanbreken waarop het FoK forum lekkerder leest dan het GoT forum.. Die dag is blijkbaar toch aangebroken en mogelijk!

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Pompi schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:16:
[...]

Las net in ander topic dit:
[...]
Thanks!

Maare, wat een verschrikkelijk logische resolutie om te gebruiken! [/sarcasme] waarschijnlijk webdesigners die alleen op hoge resolutie schermen werken. Aangezien ik betaald lid ben (waarom nog is voor mij ook nog een vraag) , is er op 1366 x 768 genoeg witruimte op die tracker kwijt te kunnen. Maarja, de website zal vormgegeven zijn met de focus op advertenties.

[ Voor 8% gewijzigd door Fietsbel op 18-10-2012 15:23 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

Ik denk dat de onderliggende engine prima is en dergelijke maar ik wil gewoon mijn eigen template weer terug. Deze is een stuk prettiger voor de ogen door veel gebruik van grijs. Ik weet niet hoe die heet en onderstaand plaatje is van toen mijn browser de webpagine niet goed kon weergeven :). Het idee lijkt me wel duidelijk.
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/35d7xib.png

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 16328 op 18-10-2012 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aionicus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08-2023
Het is diedrubbel bagger om eerlijk te zijn , lijkt idem net windows 8 , geen lekker tweakers.net feeling (voelt immers als een complete andere site nu) en om eerlijk te zijn doet het wit pijn aan mijn ogen.

van mij mogen ze de designer terug naar school sturen . wtb Tweakers 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-06 19:50

PcDealer

HP ftw \o/

Welke ads?
Oh zie nu wel Google ads.

[ Voor 62% gewijzigd door PcDealer op 18-10-2012 15:23 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:08
m0nk schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:19:
Niet verwacht dat de dag zou aanbreken waarop het FoK forum lekkerder leest dan het GoT forum.. Die dag is blijkbaar toch aangebroken en mogelijk!
Daar hebben ze die kleurtjes tenminste nog......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:23
Fleximex schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:02:
@ GAIAjohan
The jokes on you! Geen adblock :P.

Waarom komen er overigens nu ook downloads, review en videos bij alle nieuws headlines te staan :(.
Wel features eisen maar ondertussen ads blocken? :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Hier nog iemand die de 'tweakers' of 'got' template terug wil. De nieuwe tweakers_ng layout is mijns insziens compleet onbruikbaar.

Maar 't zal wel weer niet lukken want dit gezeik heb ik al eerder meegemaakt.

[ Voor 24% gewijzigd door CyBeR op 18-10-2012 15:25 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Hmm, ik heb nu die verschrikkelijke witte achtergrond vervangen door een grijze, maar nu zijn de forumpagina-keuze niet goed te lezen... maar altijd beter dan dan overheersende koppijn-wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
PromWarMachine schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:02:
Zij zeggen op die poll komt omdat het gewenning is. Ik zou willen zeggen dat je daarmee juist de mening van je meest actieve gebruikers te pakken hebt: zij zijn vandaag de eersten die reageren.
Inderdaad en juist zij zijn de gebruikers die je wilt vasthouden wil je nog enigszins nuttige discussie in het reactiegedeelte overhouden. Juist zij zijn het die GoT tot zo'n geweldige community maken (een heel veel pageviews genereren met adviezen en dergelijke) en juist zij zijn het die keihard in hun **rs g*****t worden met 7. Raak je hen kwijt, dan verliest tweakers mijns inziens zijn bestaanrecht, want buiten de geweldige site (6 kende mijns inziens zij gelijke niet qua bedieningsgemak) was het de communitie met haar kennis en kunde die tweakers voor mij zo aantrekkelijk maakte.
Daarnaast vind ik het een interessant bedrijfsfilosofie (zeker voor internetondernemingen gezien de dynamiek van deze markt, hyves anyone:p) om jullie 'klanten", wij dus, een dergelijke aanpassing door de strot te duwen. Wanneer Tweakers een monopoliepositie had is dat te begrijpen maar gezien de dynamiek van deze markt lijkt me dit een hele domme zet en vervreemd Tweakers zich van de users die deze site zo groot* hebben gemaakt.

(*p.s. ik schaar mijzelf niet onder die gebruikers aangezien ik pas 2 jaar lid ben)

[ Voor 206% gewijzigd door eL_Jay op 18-10-2012 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GAIAjohan schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:25:
Hmm, ik heb nu die verschrikkelijke witte achtergrond vervangen door een grijze, maar nu zijn de forumpagina-keuze niet goed te lezen... maar altijd beter dan dan overheersende koppijn-wit.
Hoe kan ik dat doen? Ik wil exact diezelfde grijstint als in de screenshot die ik hierboven heb geplaatst. Ik gebruik FF16.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

PromWarMachine schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 14:49:
[...]

Wel leuk opgesomd natuurlijk, maar geen van de voorbeelden dienen ter ontspanning.
Als ik hier alleen zou komen om m'n (technische) problemen te dumpen, kon het me niet zoveel schelen allemaal.

• Verkenner is even snel iets opzoeken of aanzetten (kopieeractie) en klaar. M'n achtergrond in m'n OS is altijd zwart / donker
• Facebook heb ik niet
• ING heeft onlangs zijn lay-out ook gewijzigd in meer wit inderdaad, waar kan ik daarover klagen?
• Google is om te zoeken, niet om urenlang per dag te lezen
• Sharepoint moet dood en kent een verkennerweergave die kleurrijker is
• Die editors van Visual Studio en SQL ken ik niet

Zelfs MS Word en Excel kun je op een donker(der) kleurschema zetten en de default achtergrond wijzigen.
Mijn punt is dat het overgrote deel van de software veel wit gebruikt. Het is in de meeste gevallen de standaard, simpelweg omdat zwarte tekst op een witte achtergrond het prettigste leest (aldus de nodige onderzoeken). Kortom: een logische keus uit ontwerpoogpunt. Natuurlijk gebruik je het ene meer dan het ander, verschilt de informatiedichtheid wat per site/applicatie of hebben sommige toepassingen een ander doel... maar als wit (#FFFFFF) op je scherm te fel is, waarom dan de brightness van je scherm niet aanpassen? Als je dat al niet had gedaan vanwege al die andere toepassingen.

Ik vind het grappig om te lezen, ook omdat tweakers er juist bekend om staan de beste apparatuur te willen... keuzes maken aan de hand van specs en zaken als helderheid daarin meenemen om vervolgens te klagen in zo'n topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aionicus
  • Laatst online: 08-08-2023
NAV : Gefeliciteerd met TW7 !!!

ook maar even een condolance thread voor de overleden TW6.

Ik weet niet wie jullie ingehuurd hebben hiervoor maar damn, het ziet er niet uit. |:(

RIP TW6 ;w ;w ;w

Please maak de oude template weer beschikbaar. Zonder die template maakt Tweakers.net geen kans om website van het jaar te worden. Dit nieuwe voelt aan alsof het voor tablets is ontworpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Anoniem: 16328 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:27:
[...]

Hoe kan ik dat doen? Ik wil exact diezelfde grijstint als in de screenshot die ik hierboven heb geplaatst. Ik gebruik FF16.
Firefox knop-> opties -> opties -> tab 'inhoud' -> Kleuren -> Achtergrond grijs kiezen
Pagina toestaan eigen kleuren te kiezen aanvinken

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/oq3Dw.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-06 11:57
Ik vind de nieuwe site mooier en fijner werken.

Het is natuurlijk even wennen, maar de nieuwe visuele stijl spreekt mij wel aan. Persoonlijk vind ik de ruimere opstelling fijner en rustiger.

Mensen die de site "te wit" vinden, zouden misschien de helderheid van hun scherm wat lager zetten of het contrast verminderen.

Ik heb zelf een site in beheer gehad welke enkele keren grote updates heeft gehad. Naar mijn ervaring houden gebruikers over het algemeen niet van verandering. Ik zou de kritiek, met name de poll en termen als "WAARDELOOS", dan ook niet al te serieus nemen.

[ Voor 28% gewijzigd door Gamebuster op 18-10-2012 15:32 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Gamebuster schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:30:

Mensen die de site "te wit" vinden, zouden misschien de helderheid van hun scherm wat lager zetten of het contrast verminderen.
Waarom moet ik speciaal voor Tweakers mijn helderheid lager zetten? Daar heb ik heus geen zin in.
Tweakers moet kijken en luisteren naar zijn gebruikersgroep ipv andersom.

En de gebruikersgroep van Tweakers gebruikt nog steeds voornamelijk een pc. En daarvoor is de website (imo) gewoon een ramp.

[ Voor 22% gewijzigd door GAIAjohan op 18-10-2012 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-06 17:04
Anoniem: 16328 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:27:
[...]

Als je bij FF naar de instellingen gaat, dan naar inhoud,dan bij lettertypen&kleuren "kleuren" selecteerd, kan je de achtergrond kleur aanpassen. En via about:config en dan browser.display.background_color kan je de kleur nog meer aanpassen.AzzKickah en Orion84 hebben dit gemeldt in ander topic, dus bedankjes kunnen naar hun.
Handig is wel op het vinkje pagina's zelf laten kiezen aan te hebben zodat bij andere site het wel gewoon wit blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiLLeR
  • Laatst online: 29-06 09:49
Waarom kan ik de tracker niet links neerzetten? Dit word wel in de video getoond als een optie. Ik heb alleen geen idee hoe ik dat aan kan zetten? Of is dit een abo only feature?

Voor de rest vind ik het zwaar irritant dat de meuktracker en losse video's in de 'nieuws' lijst voorkomen. In die nieuwslijst wil ik alleen nieuwsberichten zien, of dan maar een optie waar ik aan kan zetten wat ik wil zien.
Als je kijkt naar het nieuws in de tracker, dan is die lijst echt vele malen rustiger en overzichtelijker. Of het nou komt door de timestamps die ervoor staan of door de kleuren dat weet ik niet. Maar nu nodigt de nieuws lijst niet uit tot lezen vind ik. Het is meer zoeken geworden.

Het design vind ik wel aardig maar het lijkt me heel erg gericht op tablets en phones. Het lijkt een mobiele site.

Forum:
Waar is mijn bookmarks knop gebleven? Die kon ik altijd aanklikken, het maakte niet uit waar ik was op het forum. Nu moet ik perse terug naar een forum index?

[ Voor 9% gewijzigd door ChiLLeR op 18-10-2012 15:38 ]

>> Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-06 08:10

glashio

C64 > AMIGA > PC

Sidebar Tracker op Links bij 1280 scherm in Google Chrome

[list=1]
• Instaleer Tampermonkey (Soort van Greasemonkey voor Chrome)
• Add new script
• Kopieer Plak onderstaande code
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
// ==UserScript== 
// @name       Tweakers Sidetracker 
// @version    0.2
// @description  *FORCE* Enable Tweakers Sidetracker 
// @match      htt*://*.tweakers.net/* 
// ==/UserScript== 

unsafeWindow.DomLoaded.load(function() { 
    var el = document.createElement('STYLE'); 
    el.innerHTML = '#menu,#search,#contentArea,#ticker p,#about{width:1000px;margin:0 0 0 210px;padding-left:40px;}#userbar{left:650px;}'; 
    document.body.appendChild(el); 
    var old = unsafeWindow.getPageDimensions; 
    unsafeWindow.getPageDimensions = function() { 
        var ret = old; 
        ret.availWidth = Math.max(ret.availWidth, 1540); 
        return ret; 
    }; 
    unsafeWindow.initTrackerOnLoad('l'); 
    var p = unsafeWindow.PopupGenerator.get('trackerPopup'); 
    p.element.style.left = '0px';
    p.element.style.top = '51px';
    p.element.style.width = '200px';
});

[ Voor 5% gewijzigd door glashio op 18-10-2012 15:49 . Reden: Opfluffen ]

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythix
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-06 18:28

Mythix

www.ctrl-f5.net

nieuwe features zijn altijd welkom, maar delayout valt me wat tegen.
- ik heb een zonnebril nodig
- veeels te smal, wat gaat dat geven op mn hi-res 27" straks....
- er is iets mis met het design van de header... die zwarte vierkante balk staat daar maar verloren, en dan die rounded corners helemaal aan de kant geplakt... nope.

Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to pause and reflect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Tom schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:27:

---knip---
maar als wit (#FFFFFF) op je scherm te fel is, waarom dan de brightness van je scherm niet aanpassen? Als je dat al niet had gedaan vanwege al die andere toepassingen.

Ik vind het grappig om te lezen, ook omdat tweakers er juist bekend om staan de beste apparatuur te willen... keuzes maken aan de hand van specs en zaken als helderheid daarin meenemen om vervolgens te klagen in zo'n topic :)
Omdat de helderheid nu goed is ingesteld voor video en games. Toepassingen waar niet 75%+ van mijn beeld constant wit is. Het enige dat structureel witter is dan dit is een leeg scherm in word/notepad++

[ Voor 21% gewijzigd door Bundin op 18-10-2012 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:33

Nakebod

Nope.

Go T.net V7 *O* *O* *O*

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
GAIAjohan schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:31:
Waarom moet ik speciaal voor Tweakers mijn helderheid lager zetten? Daar heb ik heus geen zin in.
Als jij een normaal wit scherm te fel vindt, staat je scherm te fel of is je contrast te hoog.
Bundin schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:33:
[...]
Omdat de helderheid nu goed is ingesteld voor video en games. Toepassingen waar niet 75%+ van mijn beeld constant wit is. Het enige dat structureel witter is dan dit is een leeg scherm in word/notepad++
Stel de helderheid van die video/games dan anders in :P
Mythix schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:32:
- veeels te smal, wat gaat dat geven op mn hi-res 27" straks....
TIP: Je kan vensters kleiner maken en meerdere zaken naast elkaar zetten. Daar zijn grote schermen voor PC's heel goed voor: Meerdere content naast elkaar tonen. Mijn browser-venster neemt niet eens 1/3e in van mijn -toevallig dezelfde grootte- scherm.

[ Voor 55% gewijzigd door Gamebuster op 18-10-2012 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 07:51
Ligt het aan mij of mis ik de mogelijkheid om binnen een bepaald topic of forum gedeelte te zoeken?
Ook vind ik het ontbreken van een directe link naar de forum bookmarks een behoorlijk gemis.

Ik ben niet weg van de Windows 8 Metro style en helaas lijkt Microsoft ook hiermee een trend te zetten ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Gamebuster schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:33:
[...]

Als jij een normaal wit scherm te fel vindt, staat je scherm te fel of is je contrast te hoog.
Nee, als mijn scherm voor Word, films en andere internettoepassingen prima werken en ik geen koppijn krijg, en bij Tweakers wel deugt er mijns inziens niets aan Tweakers.
Verder heeft een laptopscherm niet zoveel instellingsmogelijkheden. Maar als ik alleen bij tweakers koppijn krijg, dan lijkt me de oorzaak duidelijk. Ik ga mijn instellingen voor games niet overhoop halen vanwege tweakers.
1 website die het verneukt ga ik niet speciaal iets voor doen. Dan kan ik beter die website gewoon niet meer bezoeken.
Zelfs Fok! is beter dan Tweakers op dit moment. :') :')

[ Voor 12% gewijzigd door GAIAjohan op 18-10-2012 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58485

Ik mis ook de optie Full abbo in Abonnementen. Er is alleen een Ad-free abonnement verkrijgbaar, verder niets. Niet dat het relevant was,

maar dit is zo op het eerste oog aardig onoverzichtelijk.

Nieuwe DM's wijzen uit naar de begindraad ipv 'laatste bericht'. M.a.w. een DM draad van 60 pagina's kom je uit op pagina 1 ipv de laatst nieuwe bericht op pagina 60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _H_G_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-06 12:05
Gamebuster schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:33:
Nee, wit moet wit zijn en niet grijs. Goede software houdt hier ook rekening mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pompi schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:32:
[...]

Als je bij FF naar de instellingen gaat, dan naar inhoud,dan bij lettertypen&kleuren "kleuren" selecteerd, kan je de achtergrond kleur aanpassen. En via about:config en dan browser.display.background_color kan je de kleur nog meer aanpassen.AzzKickah en Orion84 hebben dit gemeldt in ander topic, dus bedankjes kunnen naar hun.
Handig is wel op het vinkje pagina's zelf laten kiezen aan te hebben zodat bij andere site het wel gewoon wit blijft.
Thanks die nog uitgebreidere optie had ik nodig om HEX color #B4B4B4 toe te voegen. Alleen hoe kan ik dat beperken tot het gathering.tweakers.net? Ik wil niet voor andere websites deze achtergrond gebruiken namelijk.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 16328 op 18-10-2012 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik wil de paarse layout terug voor GoT !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
_H_G_ schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:35:
[...]

Nee, wit moet wit zijn en niet grijs. Goede software houdt hier ook rekening mee.
Wat is je suggestie? De hele achtergrond grijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

De nieuwe layout is erg wit, moet haast mijn zonnebril opzetten. :+

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Even checken hoe het eruit ziet op fullHD..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dBA
  • Laatst online: 07-12-2024

dBA

Hier weer een teleurgestelde Tweakers 7 gebruiker. Ik was juist superblij altijd met de hoge informatiedichtheid van de Tweakers 6 frontpage.

De hele dag staat er bij op het werk een browser open met Tweakers waar ik tussen de bedrijven door even naar de headlines kan kijken zonder twintig muisklikken te hoeven doen. Perfect. Nu staar ik naar grote witte vlakken waar ik geen reet aan heb qua nieuwsinhoud van Tweakers. Voorbeeld: Pricewatch staat nu prominent aan de rechterkant. Pricewatch is een awesome feature van Tweakers, maar dat is nou juist iets wat je prima in een menu kunt douwen, want dan ben je actief op zoek naar iets. Nu krijg ik hele dag de populairste categorie voorgeschoteld. Zit niemand op te wachten... een advertorial zou ik dan veel logischer vinden en niet over zeuren.

Daarnaast draai ik 2 x 1280x1024, dus geen permanente tracker mogelijkheid voor mij... :(

Ik ben echt teleurgesteld, vooral omdat ik altijd erg te spreken was over alle voorgaande Tweakers versies. Altijd een goeie mix van informatie en design, maar dit, bah. Krijg een beetje flashback naar de nieuwe gamer.nl overhaul van een jaar ofzo terug, sindsdien kom ik er niet meer. Tweakers, dit kan beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

NMe schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 12:10:
Als jullie nou eerst eens een paar uurtjes met de nieuwe layout werken om eraan te wennen voor je een mening geeft, dan komt de "het is allemaal kut"-kritiek misschien wat serieuzer over. ;)
Jij denkt dat als je maar lang genoeg in een bouwlamp kijkt je ogen er vanzelf aan wennen?
Ik heb een 32" en het kijkt voor geen meter nu met al dat wit. En als je het overzichtsmenu aan de linkerkant niet meer hebt zal dat ook niet wennen. Je kunt nu hetzelfde krijgen door bovenin op een knopje te drukken. Veel te minimalistisch dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
offtopic:
Het verplaatsen van berichten naar een bestaand topic werkt goed :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mr.Monk schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 12:19:
Dat hij traag is en errors geeft, wordt wel verholpen :)

- Ik mis de menu balk. Telkens de terug knop gebruiken om terug naar het nieuwsoverzicht te gaan.
- Wit

Leuk voor tablet gebruikers misschien, maar daar is toch een app voor? pas die dan aan :)

Geen verbetering vind ik.

Klik hier voor een vergelijking met oude site!
Veeeeel overzichtelijker en pretigger voor de ogen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MmarkM
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Ben het met ´waardeloos´ niet eens. Ik had alleen hogere verwachtingen van het design. Strak is het wel, maar lekker lezen is het niet. Veel te veel wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik heb niet voor verbetering gekozen, want de dingen die ik het vaakst op t.net/GoT doe vergen nu gewoon meer handelingen, al vind ik waardeloos ook niet helemaal fair.

Frontpage is wel ok, maar het forum vind ik niet echt een verbetering.
Grootste minpunten:

- Ik kan vanuit een topic niet direct terug naar mijn bookmarks. Wat voor nut hebben bookmarks als je er niet direct bij kunt? Ik zou heel graag gewoon die balk met tabjes bovenaan het topic hebben of een sidebar waarin je kunt navigeren naar je MyReact, Bookmarks, etc.
- Het is te wit, en dus te vel in een donkere omgeving. Ik weet van andere websites dat het gewoon niet fijn is, ook niet als je er een tijdje aan gewend bent.
- De headers/navigatiebalk/bovenkant van de pagina's gebruikt de ruimte wel heel inefficiënt. Ja, het is rustig en overzichtelijk, maar voor je bij de content komt heb je nog maar 2/3 van je scherm over. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Zamorano op 18-10-2012 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
m0nk schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:19:
Dit is toch om te JANKEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc Veen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-06 12:58
Ik kan het geen verbetering vinden, het is alsof ik naar een uitgeklede tablet versie zit te kijken.
Zoals eerder aangegeven weinig info per vierkante centimeter.
Ik gebruik pricewatch en vraag&aanbod heel veel.
Bij Pricewatch veel minder directe zichtbare info dan voorheen.
Bij vraag&aanbod veel zoek/sorteer opties verdwenen. Bijvoorbeeld bij processors of moederborden is er geen selectie meer voor de socket, dus moet je door waslijsten zoeken.
Als dit het nieuwe Tweakers is ben ik gauw weg, jammer ben al ruim tien jaar een fan.

Intel Core i7-4790K @ 4.40 GHz | Arctic Freezer 7 Pro | Asus B85M-G | 16GB Crucial PC3-14900 | Zotac GTX 1060 6GB | 1x Crucial MX100 512GB SSD 2x WD20EARS 1x WD10EADS | Antec Sonata II | BeQuiet E10-400W | 2x Zalman 120mm | Win 10 Edu 64bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TERW_DAN schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:37:
Ik wil de paarse layout terug voor GoT !
Daar ben ik een tijd geleden al mee gestopt om dat te roepen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiLLeR
Mr.Monk schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 12:19:
Dat hij traag is en errors geeft, wordt wel verholpen :)

- Ik mis de menu balk. Telkens de terug knop gebruiken om terug naar het nieuwsoverzicht te gaan.
- Wit

Leuk voor tablet gebruikers misschien, maar daar is toch een app voor? pas die dan aan :)

Geen verbetering vind ik.

Klik hier voor een vergelijking met oude site!
Wow! Als je dat nu opent, dan zie je pas hoe veel slechter deze nieuwe layout is. Er staat zooo veel meer informatie op 1 pagina. Vooral het nieuws is echt vele malen overzichtelijker. Of je wel alle informatie wilt zien is een discussie waard maar je word in ieder geval uitgenodigd om iets te lezen en dat is zeker nu niet het geval.

forum, waar is optie gebleven om in een topic te zoeken? En waarom heb ik geen balk meer boven elke pagina in het forum om naar myreact of bookmarks te gaan?

>> Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Tom schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 12:48:
[...]

En Google dan? En nu.nl. En en en... op internet zijn zoveel sites met een witte achtergrond.

Verder is alles ruk wat nieuw is bij veel mensen. Nu willen we Tweakers 6, maar tijdens de introductie vond men dat ook ruk en wilde ze Tweakers 5.
Ghe, grappig dat je het zegt, want toen ik die reactie had gepost viel me ineens op dat nu.nl, google en facebook ook zoveel wit hebben.....

Vreemd genoeg merk ik er op die pagina's minder van (vind het nog steeds niet ideaal, maar het stoort me niet heel erg).....begin je je toch af te vragen of het een grote mindfuck is :P

Misschien dat het komt door de hoeveelheden tekst die je leest op een pagina ofzo? Dat is op GoT veel meer dan op die andere sites, geen idee, maar op GoT stoort het wit me echt enorm.

Anyway, het is al geen issue meer, want heb mijn CSS aangepast, hoofdpijn weg :P

Enige wat ik nu nog irritant vind, en dat is al vaker opgemerkt zie ik, is de afstand tussen de posts, het leest niet meer lekker door...maar beetje dieper verdiepen in custom CSS moet dat vast ook op kunnen lossen ;)

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

GAIAjohan schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:31:
[...]

En de gebruikersgroep van Tweakers gebruikt nog steeds voornamelijk een pc. En daarvoor is de website (imo) gewoon een ramp.
Google, Gmail, Hotmail, Wikipedia, ik kan door blijven gaan.. het overgrote deel van de websites is erg wit. Het is de standaard en het best leesbaar, en dat is allemaal onderzocht. Daarom gebruiken ontwerpers dat. Als er zoveel mensen problemen mee hadden, dan waren al die grote jongens zoals Google, Microsoft en Wikipedia er al vanaf gestapt. Guess what? Niemand heeft daar problemen mee.. het is een groep Tweakers met een vooringenomen afkeur tegen elke verandering.

Daar verbaas ik mij regelmatig over, juist omdat ITers van oorsprong voorstander zijn van vooruitgang en innovatie. Tegenwoordig lijken het meer oude mannetjes die roepen dat vroeger alles beter was, cloudoplossingen zijn eng en OSen kunnen niet geupgrade worden omdat zaken niet meer kunnen werken... net als de eerste gebruikers vroeger, die zakelijk een PC moesten gaan gebruiken en niet met de muis om konden gaan en daarom liever alles op papier deden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Laatst online: 18:59

AzzKickah

06-CENSORED

Tom schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:52:
[...]

Google, Gmail, Hotmail, Wikipedia, ik kan door blijven gaan.. het overgrote deel van de websites is erg wit. Het is de standaard en het best leesbaar, en dat is allemaal onderzocht. Daarom gebruiken ontwerpers dat. Als er zoveel mensen problemen mee hadden, dan waren al die grote jongens zoals Google, Microsoft en Wikipedia er al vanaf gestapt. Guess what? Niemand heeft daar problemen mee.. het is een groep Tweakers met een vooringenomen afkeur tegen elke verandering.
Facebook, Hotmail, Google, ze gebruiken allemaal meer kleur dan nu het geval is op GoT. Dat samen met het feit dat alles veel verder uit elkaar staat maakt het saai, kaal, leeg en veel te wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Het is denk ik niet zozeer lezen op een witte achtergrond wat vervelend is. Het is lezen op een grijze achtergrond met grote witte vlakken eromheen wat IMHO niet prettig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Google: spendeer ik geen uren, zoeken -> doorklikken
Gmail: geen lege kolommen links en rechts maar de hele breedte wordt gebruikt, daarnaast heeft de lijst emails een grijze achtergrond
Hotmail: spendeer ik geen uren, gebruikt hele breedte, grijze balk links
Wikipedia: plaatjes, hele breedte gebruikt, veel meer tekst

Tweakers 7: compleet lege ruimte, spendeer ik wél veel tijd aan één stuk.

[ Voor 7% gewijzigd door Bundin op 18-10-2012 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Varengas
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-05-2023
[...]

Google, Gmail, Hotmail, Wikipedia, ik kan door blijven gaan..
En wat is nu op al die sites aanwezig zodat het niet irritant is?
Juist, een fluid css layout zodat er overal content over staat ipv aan alle 2 de kanten 460!!! pixels wit.

Dat je dat zelf niet ziet als je dan toch voorbeelden geeft vind ik raar :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitshape
  • Niet online

bitshape

japanse vechtvis

zeef schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:24:
...maar ondertussen ads blocken? :N
Even inhaken, ik als abbo-houder heb in de profiel-voorkeuren netjes 'banners' & 'social networks' uitgeschakeld.

Toch zie ik op de frontpage een paar leuke knoppen van Twitter: "Volg @tweakers" &
Facebook: "Like @Tweakers", dit-wil-ik-ik-niet-dus-zet-ik-ABP-aan=opgelost.
Ook daaronder een vlak met "Gesponsorde acties op Tweakers _ advertentie",
ook hier geldt: dit-wil-ik-ik-niet-dus-zet-ik-ABP-aan=opgelost.

Kunnen jullie dit dan netjes fixen zodat ik ABP weer kan uitzetten op het domein tweakers.net? :)

bit 2.0: i7-8700K - Z370 Apex - 32GB 3200c14 - Strix GTX1080 - Prime 850W - LSI 9207-8i - 22TB HDD - 5.5TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zeef schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 13:27:
[...]

Klik op tracker, dan op fixeer rechts, die wordt daarna automatisch fixeer links, nog een klik en u bent klaar. :)

[afbeelding]
Ik weet niet welke browser jij gebruikt maar ik gebruik Chrome en mooi dat ik alleen maar instelling zie staan en heel het woordje fixeer zie ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitshape
  • Niet online

bitshape

japanse vechtvis

Anoniem: 230001 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:00:
[...]

Ik weet niet welke browser jij gebruikt maar ik gebruik Chrome en mooi dat ik alleen maar instelling zie staan en heel het woordje fixeer zie ik niet.
Dan is je venster nog niet breed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Varengas schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:57:
[...]

En wat is nu op al die sites aanwezig zodat het niet irritant is?
Juist, een fluid css layout zodat er overal content over staat ipv aan alle 2 de kanten 460!!! pixels wit.

Dat je dat zelf niet ziet als je dan toch voorbeelden geeft vind ik raar :/
Het ging over wit=fel=auw aan de ogen toch? Daar klaagt men over en is bij een Google, Hotmail, Gmail, Wikipedia niet anders.

Gecentreerd met vaste breedte of uitvullen is inderdaad een verschil. Maar ik heb vensters op mijn 1920x1200 scherm nooit full screen staan. Juist omdat de regels dan te lang worden. Maar wellicht gebruiken anderen wel grote schermen met vensters op fullscreen (echter blijft het argument alles=wit=auw/fel dan staan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Zoals al meermaals gepost in dit topic: je ziet die optie "fixeer" alleen bij een browserscherm van ~1543 pixels breed. Gevolg is dan wel dat de kant waar de tracker niet zit een enorm groot wit vlak heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Anoniem: 230001 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:00:
[...]

Ik gebruik Chrome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:19

Jazzy

Moderator SSC/PB

Moooooh!

[...]

Nou, dan ben ik blij dat je dit voor ons opgehelderd hebt. Ik dacht echt even dat ik moest turen naar mijn scherm om tekst te lezen of te volgen wat ik aan het typen ben. Het voelt vermoeiend en vel aan de ogen, maar ik weet nu dat het aan mijn vooringenomenheid ligt.

Oh wacht even, nu zie ik de weggevallen features ook opeens weer. Nogmaals bedankt voor het ophelderen. :)

Exchange en Office 365 specialist. Mijn blog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-06 13:05

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

AzzKickah schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:56:
[...]

Facebook, Hotmail, Google, ze gebruiken allemaal meer kleur dan nu het geval is op GoT. Dat samen met het feit dat alles veel verder uit elkaar staat maakt het saai, kaal, leeg en veel te wit.
Facebook is eigenlijk de enige die echt goed te vergelijken valt. De rest gebruikt allemaal fluid layouts waardoor de gehele breedte van de pagina gebruikt wordt. Dit zorgt voor veel minder wit, ondanks dat de achtergrondkleur wel degelijk wit is. Facebook is dus ook een site die ik 's avonds bijna nooit gebruik vanwege de hoeveelheid wit, daar pak ik de FB app voor. Maar zoals in een ander topic ook al gezegd:
Misha schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 13:37:
De hoeveelheid wit zullen we gaan aanpakken.
Gaat dus hopelijk wat aan gedaan worden :)

offtopic:
Overigens vind ik "maar hunnie doen het ook!" een bijzonder slecht argument om dit soort klachten mee te pareren. Maar dat kan aan mij liggen.

[ Voor 7% gewijzigd door Cloud op 18-10-2012 16:02 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiLLeR
bitshape schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:00:
[...]

Dan is je venster nog niet breed genoeg.
LOL, als ze dat even melden want ik zocht me ook al wezenloos naar die knop. Maarja niet breed genoeg... in de vorige layout paste het wel allemaal prima.

>> Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Jazzy schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:01:
[...]

Oh wacht even, nu zie ik de weggevallen features ook opeens weer.
Daar heb ik het niet over gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
bitshape schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:58:
[...]

Even inhaken, ik als abbo-houder heb in de profiel-voorkeuren netjes 'banners' & 'social networks' uitgeschakeld.

Toch zie ik op de frontpage een paar leuke knoppen van Twitter: "Volg @tweakers" &
Facebook: "Like @Tweakers", dit-wil-ik-ik-niet-dus-zet-ik-ABP-aan=opgelost.
Ook daaronder een vlak met "Gesponsorde acties op Tweakers _ advertentie",
ook hier geldt: dit-wil-ik-ik-niet-dus-zet-ik-ABP-aan=opgelost.

Kunnen jullie dit dan netjes fixen zodat ik ABP weer kan uitzetten op het domein tweakers.net? :)
Ja.
<crisp> ja, zowel in je profiel als door bij een artikel social sharing uit te zetten. Edoch, het blokje op de FP werkt daar nog niet op - dat is volgende week gefixed. Aan de andere kant: die buttons op de frontpage zijn statisch en laden niets van twitter of facebook in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Tom schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:01:
[...]

Het ging over wit=fel=auw aan de ogen toch? Daar klaagt men over en is bij een Google, Hotmail, Gmail, Wikipedia niet anders.
Het ligt eraan hóe je een pagina leest. Tweakers is voor informatie, dus je leest aandachtig. Google is snel zoekwoorden vinden. Een compleet andere toepassing en andere manier van lezen. Bovendien is daar minder wit aanwezig.
In Gmail heb je nog reclame links en rechts, en is het wit veel minder storend. Het is net hoe het wit wordt gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Laatst online: 18:59

AzzKickah

06-CENSORED

Cloud schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:01:
[...]

Facebook is eigenlijk de enige die echt goed te vergelijken valt. De rest gebruikt allemaal fluid layouts waardoor de gehele breedte van de pagina gebruikt wordt. Dit zorgt voor veel minder wit, ondanks dat de achtergrondkleur wel degelijk wit is. Facebook is dus ook een site die ik 's avonds bijna nooit gebruik vanwege de hoeveelheid wit, daar pak ik de FB app voor. Maar zoals in een ander topic ook al gezegd:
Bij Facebook blijft de blauwe balk altijd bovenin staan. Mensen posten foto's. Links heb je een menu, rechts irritante reclame. Maar het is wel helemaal opgevuld. En dan maakt een witte achtergrond niet meer uit. Wit is ook eigenlijk het beste (achtergrondkleuren zijn over het algemeen lelijk of maken tekst minder goed leesbaar). Maar wit is verschrikkelijk als er zoveel lege ruimtes zijn. Dan wordt je monitor een bouwlamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Op 1920 breed kan ik de tracker wel fixeren, op 1366 niet.
Geeft imo gewoon aan dat het een faalontwerp is.. Het zou prima moeten passen als je het forum dan maar volledig links uitlijnd ipv 60% naar links.. Bovendien is de tracker ook wel idioot breed

[ Voor 9% gewijzigd door GAIAjohan op 18-10-2012 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopitan
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-05 13:58

jopitan

It&#039;s just a fact

Ik vind de layout opzich mooi en strak er moet alleen wat meer duidelijkheid komen in het verschil tussen Topic Start en replies daaronder. Verder ziet alles er straks uit en het is even wennen om van de vorige layout naar de andere te stappen.

Overigens denk ik dat de mensen die nu al zeggen dat de website ruk is, met de oude layout nog in hun hoofd zitten. De oude layout was goed, maar dit is meer lightweight en naar mijn inziens moderner. Natuurlijk je kan niet even snel even bij alle functies die je gewend bent, maar dat is puur even wennen. Daarna vind je de website helemaal net zo fijn werken als de vorige.

Er zijn altijd ideeën en upgrades die er nog wel bij kunnen, maar dan denk ik dat je gewoon zelf even een topic moet maken met dingen die je graag zou willen zien. En daar dan ook uitgebreid op in gaat, zodat de devvers ook het gevoel krijgen dat ze niet voor jan lul zitten te werken. Opbouwende kritiek is altijd beter dan compleet afzeiken van iets.

[ Voor 3% gewijzigd door jopitan op 18-10-2012 16:07 ]

CPU: i7-5820K @ 4.4GHz | CCooler: NZXT Kraken X61 | MEM: Kingston 16GB @ 2666MHz | GPU: RX470 | PSU: OCZ 1250W | SSD: Samsung Pro 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
ChiLLeR schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:02:
[...]

LOL, als ze dat even melden want ik zocht me ook al wezenloos naar die knop. Maarja niet breed genoeg... in de vorige layout paste het wel allemaal prima.
Daar kom ik ook net achter. Alsnog bloedirritant dat ik mijn Chrome venster breder moet maken dan ik gewend ben en in ruil daarvoor de tracker aan één kant en een nog groter wit vlak aan de andere kant terug krijg.
Bovendien vind ik dat hele donkergrijze van de tracker nou ook niet ideaal op een website die voornamelijk wit/lichtgrijs is.

Om het toch positief te blijven zien: op mijn telefoon browst het wel prettig. :) ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waar is dat knopje rechtsonderin gebleven waardoor je snel naar een ander subforum kunt gaan?
Waarom staat er geen gathering.tweakers.net banner meer zodat ik daarmee op de forum homepage kan komen?
Zoeken in topics weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Anoniem: 16328 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:07:
Waar is dat knopje rechtsonderin gebleven waardoor je snel naar een ander subforum kunt gaan?
Waarom staat er geen gathering.tweakers.net banner meer zodat ik daarmee op de forum homepage kan komen?
Zoeken in topics weg.
Inderdaad, zo navigeer(de) ik ook altijd. Nu kom ik ongewenst vaak op Tweakers zelf uit ipv GoT door verkeerd klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Tracker fixed op 1920 breed, om maar te laten zien hóe breed dat ding is

Originele grootte:

[ Voor 45% gewijzigd door GAIAjohan op 18-10-2012 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubjo99
  • Laatst online: 30-07-2020
Wat een gezeur allemaal zeg. Ga eens eerst een paar dagen/weken dit allemaal goed doornemen en kijk of het went. Als facebook de layour omgooit hoor je ook iedereen klagen en daarna is het weer stil.
Dit topic is er een goed voorbeeld van.

Mooie update van Tweakers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-06 08:39

pino85

Im just a Bird in the Sky

[b][message=39125723,noline]

Er zijn altijd ideeën en upgrades die er nog wel bij kunnen, maar dan denk ik dat je gewoon zelf even een topic moet maken met dingen die je graag zou willen zien. En daar dan ook uitgebreid op in gaat, zodat de devvers ook het gevoel krijgen dat ze niet voor jan lul zitten te werken. Opbouwende kritiek is altijd beter dan compleet afzeiken van iets.
Het gros van de mensen probeert toch juist goed aan te geven waarom ze iets niet goed vinden? dat heeft weinig te maken met iets afzeiken want dat zie ik niet veel gebeuren tot nu toe.
rubjo99 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:10:
Wat een gezeur allemaal zeg. Ga eens eerst een paar dagen/weken dit allemaal goed doornemen en kijk of het went. Als facebook de layour omgooit hoor je ook iedereen klagen en daarna is het weer stil.

Dat jij het maar als * gezeur af doet* zegt meer iets over jou als de mensen die aan geven wat ze er van vinden.
Er zijn gewoon veel zaken die op dit moment niet goed functioneren en er zijn buggs, daarom is het juist goed dit direct aan te geven zodat men er wat aan kan doen, dat is geen zeuren maar zorgt juist dat er zaken aangepakt worden. :)

[ Voor 39% gewijzigd door pino85 op 18-10-2012 16:12 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
rubjo99 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:10:

Als iets niet werkt, dan mag je dat zeggen. Google is ook teruggekomen op hun kleurtjesverandering e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles
  • Laatst online: 21:53

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

[...]

[...]
Het is al eerder gezegd, maar kennelijk maakt dat jou niets uit: het merendeel van de sites en programma's die je noemt zijn zaken waar je meestal maar enkele seconden tot enkele minuten achterelkaar naar kijkt (met uitzondering van zaken als Visual Studio, Word of Wikipedia. Daarover zo meer). Dit maakt dan wel degelijk uit of, en hoeveel wit er zichtbaar is. En dat is met de huidige layout van tweakers extreem veel. Zeker op een forum waar je rustig een kwartier tot enkele uren achter kan doorbrengen.

Wat betreft die overige applicaties:
Word: Onzin. Of althans in word 2007: daar is de achtergrond (zijkanten) donkerblauw. Het tekstvlak is inderdaad wit (om papier te simuleren), maar dat zal snel genoeg gevuld worden met zwarte tekst, waardoor het percentage wit flink afneemt. Daarnaast ligt (meestal) de hoofdzaak niet op lezen, maar schrijven, wat voor een hele andere inspanning zorgt
Visual Studio: Ja, er is een hoop wit, maar ook een hoop tekst over het hele scherm heen, waardoor wederom het percentage wit meevalt. Daarnaast zijn er overal grafische elementen in donkere tinten (donkerblauw) (in ieder geval in VS2010). En wederom is hier de hoofdzaak typen van tekst, niet het lezen ervan.
Wikipedia: Hier is zowaar het hoofddoel lezen van tekst, niet het schrijven ervan. En ja, er is veel witte achtergrond. Maar wikipedia resized ook de tekst mee met de breedte van het scherm, waardoor er gemiddeld genomen overal ook wel zwart is, waardoor het wit er niet uitspringt.

Het grote probleem hier is dat er maar weinig tekst tegelijk zichtbaar is, waardoor de ( compleet! ) witte vlakken er extra hard uitspringen. Dáár storen de mensen zich hier aan. Wit als achtergrond op tekst is niet storend. Grote witte vlakken naast je tekst is dat wel.

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
jopitan schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:07:
De oude layout was goed, maar dit is meer lightweight en naar mijn inziens moderner. Natuurlijk je kan niet even snel even bij alle functies die je gewend bent, maar dat is puur even wennen. Daarna vind je de website helemaal net zo fijn werken als de vorige.
En dat is precies waarom mensen klagen. Veel mensen willen niet functionaliteit inruilen voor ... eh ... grote witte vlakken.

Ik zal in jouw auto functionaliteit weghalen van het dashboard en allerlei schakelaartjes wegwerken achter een klepje onder je stoel, en dan roepen dat het moderner is, en je gewoon even moet wennen dat je 2 handelingen meer moet verrichten om je airco aan te zetten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atropos
  • Laatst online: 11-03 09:47
Layout is inderdaad nog wennen denk ik. Alleen dat pas vanaf15xx pixels breedte kan fixeren vind ik ook nogal hoog gegrepen. Naar mijn idee heeft lang het merendeel de resolutie zo hoog staan.
DizzyWeb schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 13:36:
[...]

Krijg je alleen als je scherm 15xx pixels breed is. Ik zie 'm ook niet, tenzij ik m'n scherm idioot breed maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:44
:'( is eigenlijk het enige wat ik wil zeggen.. Maar ok:
Idd http://web.archive.org/we...4833/http://tweakers.net/ is gewoon een heel mooi voorbeeld van hoe het was en werkelijk perfect voor mij was. De nieuwe layout vind ik werkelijk bagger, ik zou bijna zeggen dat het een 1 april grap is. Ik keek eerder vandaag via mijn smartphone op tweakers.net, ik dacht dat er iets mis was met de verbinding omdat er zo weinig gegevens op het scherm tevoorschijn kwam..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Een gefixeerde tracker moet eigenlijk vanaf 1024 breed al kunnen. En dan bij oplopende schermbreedte ook de pagina breder maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-11-2023

911GT2

en blazen maar!

[...]

Daar verbaas ik mij regelmatig over, juist omdat ITers van oorsprong voorstander zijn van vooruitgang en innovatie. Tegenwoordig lijken het meer oude mannetjes die roepen dat vroeger alles beter was, cloudoplossingen zijn eng en OSen kunnen niet geupgrade worden omdat zaken niet meer kunnen werken... net als de eerste gebruikers vroeger, die zakelijk een PC moesten gaan gebruiken en niet met de muis om konden gaan en daarom liever alles op papier deden ;)
Euh grappig... je bouwt een forum voor een specifieke doelgroep en negeert vervolgens de eisen van die doelgroep omdat die eisen niet mainsteam zijn 8)7

Ben benieuwd wie het lang vol kan hebben om zoveel schijt aan zijn gebruikers te hebben. Ik denk maar weinig bedrijven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

GAIAjohan schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:04:
[...]

Het ligt eraan hóe je een pagina leest. Tweakers is voor informatie, dus je leest aandachtig. Google is snel zoekwoorden vinden. Een compleet andere toepassing en andere manier van lezen. Bovendien is daar minder wit aanwezig.
In Gmail heb je nog reclame links en rechts, en is het wit veel minder storend. Het is net hoe het wit wordt gebruikt.
Een andere toepassing van het lezen maakt wit niet minder fel. Misschien zit je tien minuten op Google, een half uur op Tweakers en een kwartier op Gmail... uiteindelijk zit je bijna een uur naar een wit scherm te starten.

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/72ao3b.jpg

Facebook misschien iets minder omdat er nog eens wat foto's staan en ze meer reclame hebben, de rest is zelfs witter dan Tweakers. Gemiddeld gezien zijn al die sites even wit.

Als het probleem is dat de site niet fluid is moet je dat zeggen, want dan kunnen de ontwikkelaars daarop reageren... ook dat heeft voor en tegens, zal ongetwijfeld een bewuste keus zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Spellingcontrolle is volgens mijn stuk gemaakt met de update naar 7, het werkt niet meer, nergens meer, zowel op FP als forum niet meer. Is dat bij jullie ook het geval?

Waarschijnlijk niet gehouden aan standaard of verkeerde form gekozen, maar firefox ziet niet meer dat het gaat om tekstinvoer form.

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 423265

Op de FP wordt bij de berichten niet meer de tijd aangegeven, maar alleen nog maar 'hoe lang het geleden is'. Dat is iets wat ik enorm haat bij twitter, en ik baal er geweldig van dat deze ongelukkige trend nu ook door T.net gevolgd wordt.

Het is al zeer teleurstellend dat T.net met de nieuwe layout ervoor gekozen heeft om geen eigen visie meer te hebben, maar slechts als domme schapen mee te lopen met de social media kudde, en daarbij het gebruiksgemak van lezen op een (desktop) PC of laptop ondergeschikt maakt aan de smartphone en de tablet. Maar zeker 90% van mijn tijd op T.net doe ik op een PC, en het is zowel jammer als onbegrijpelijk dat er niet gewoon twee layouts zijn, voor desktop, en mobiel gebruik.

Maar goed, ik wil geen tijdsaanduiding die om de haverklap verandert, en ik iedere keer moet terugrekenen wanneer iets geplaatst is. Hoe kan ik de 'normale' tijdsaanduiding weer terugkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:35

Cyphax

Moderator LNX
Ik heb gestemd op vooruitgang. Ik vind het er allemaal mooi uitzien. Er lijken wel wat features te missen (zoeken in topics of een linkje naar je active topics of post history), het lijkt erop dat de door mij nogal geliefde tracker wegvalt als mijn resolutie "maar" 1366px breed is (dat vind ik geen goede zaak), wat kleine dingetjes als linkjes die niet naar het goede linken heb je ook nog wel maar ik ben in eerste instantie wel te spreken over de ideeën die hierin zijn verwerkt.

Ik vind het een mooie prestatie al met al en ik wil de devs bij deze feliciteren! (Een kleine kanttekening is wel dat ik een beetje verwacht dat sommige pijnpuntjes die door veel mensen worden opgemerkt worden rechtgezet.)

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slapstick
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-06 20:46

Slapstick

Me, myself or I

MIjn mening na een paar uur ermee gewerkt te hebben:

Het geheel is erg strak en metroachtig. Navigatie went al erg snel en is er redelijk op vooruitgegaan. Wel vind ik de afstand tussen alles te groot. Ik scroll me een ongeluk. Omdat ik gisteren pas custom css uizette en die altijd wat vertraagde kan ik geen goed beeld geven over de vooruitgangen op snelheid. Wel lijkt het alsof ik soms scroll in stroperigheid.

Ik erger me wel aan de compleet witte achtergrond. Na twee uur er op gewerkt te hebben (met mijn helderheid wel redelijk hoog) doen mijn ogen redelijk pijn. Dit kan gelukkig makkelijk gefixt worden met custom CSS, maar die werkt (nog) niet op het forum. Ook vind ik het vervelend dat het forum vaak niet gecentreerd is. Links is één groot wit vlak en rechts is het veel kleiner. Zoveel dingen zouden kunnen opgelost worden met meeschalen met beeldgrootte.

Lettertype is wel rustig. Mijn algemene indruk is wel goed, zeker wat verbeterpuntjes nog aan te merken maar het design is netjes gedaan. Frontpage vind ik overzichtigelijker, met uitsluiting van de nieuwsberichten, waarschijnlijk door de grote onderlinge afstand.

:TweakBlog:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:28
Ik ben opzoek naar, al dan niet tijdelijke, alternatieven voor de FrontPage.

Zoekprofiel:
- meer dan 12 'headlines' (zoals huidige FP op een 1280x1024, inc header & die 4 'blokken') op 1 pagina te lezen, welke klikbaar zijn voor volledige artikel.
- overzichtelijkheid (zie ook punt hierboven).
- simpel qua opzet.
- optioneel: een nieuwstracker die ongeacht de resolutie zichtbaar blijft.

Engelstalige sites zijn geen probleem.

http://arstechnica.com/ valt af; veel te druk en ook onoverzichtelijk.
http://slashdot.org/recent is qua design niet om aan te gluren maar komt wel in de buurt qua 'hoeveelheid informatie op scherm'
http://blorge.com/ Qua simplisme, maar dan minus de eerste regels txt & alleen de headlines.

Kom maar op met jullie suggesties!
Naast of het tweakers (tijdelijk) kan vervangen ben ik ook benieuwd naar waar andere tweakers hun info & gadget newz vandaan halen

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Tom schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:16:
[...]

Een andere toepassing van het lezen maakt wit niet minder fel. Misschien zit je tien minuten op Google, een half uur op Tweakers en een kwartier op Gmail... uiteindelijk zit je bijna een uur naar een wit scherm te starten.

[afbeelding]

Facebook misschien iets minder omdat er nog eens wat foto's staan en ze meer reclame hebben, de rest is zelfs witter dan Tweakers. Gemiddeld gezien zijn al die sites even wit.

Als het probleem is dat de site niet fluid is moet je dat zeggen, want dan kunnen de ontwikkelaars daarop reageren... ook dat heeft voor en tegens, zal ongetwijfeld een bewuste keus zijn geweest.
Zie je zelf het verschil nu niet tussen al die websites en tweakers?
Alle andere websites hebben tekst op een witte achtergrond. Tweakers heeft tekst op een grijze achtergrond, met witte vlakken daaromheen. Dat is wat het IMHO heel onrustig maakt.
Je ogen worden getrokken naar die witte vlakken, terwijl je je juist probeert te focussen op het gebied wat juist geen witte achtergrond heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Facebook heeft bij mij een grijze achtergrond. Geen witte.
Google, ja, maar kijk je alleen links in beeld. Bij tweakers vallen zowel links als rechts enorme witte vlakken ipv slechts aan 1 zijde. verder staat de tekst op een volledig witte achtergrond ipv in een grijs kader op een witte achtergrond.
Gmail gaat bij mij toch wel mooi de breedte van berichten mee. Reclames aan de zijkanten. Nergens last van.
Outlook: ik heb overal gewoon tekst (wel Outlook 2k7)
Wikipedia: Resized mooi met het scherm mee, waardoor er overal wel wat tekst te vinden is.

[ Voor 10% gewijzigd door GAIAjohan op 18-10-2012 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnoop
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-06 10:37
Kwa overzicht misschien beter. Kwa kleuren ben ik nog niet mee eens. Het wit is veels te fel. Bij google werkt dit beter omdat je hier "even" naar kijkt en dat even gefocussed bent. Als je op tweakers veel leest leidt het echter veels te veel af. Krijg er gewoon bijna hoofdpijn van.

Daarnaast de frontpage zuigt nu echt. Sloop in godsnaam downloads en video's eruit. Die dingen boeien mij nou echt voor geen ene moer. Ik wordt nu gewoon verplicht om hier naar te kijken....

Als de fp niet wijzigd zal ik enkel nog het forum gaan gebruiken.

Ik heb hem nu al zo ingesteld: link

Jammer dat bij nieuws downloads en video's geen apparte id of classe hebben dan had ik ze er ook uit kunnen slopen.

[ Voor 17% gewijzigd door Schnoop op 18-10-2012 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Het is leuk, maar duidelijk niet door een echte UI expert bekeken. De usability is enorm achteruit gegaan.

Slecht gejat gevoel krijg ik nogal.

[ Voor 15% gewijzigd door Megamind op 18-10-2012 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:53
Ik zal wel één van de weinigen zijn, maar ik vind het heel erg mooi geworden.

Als ze ook nog eens de navigatiedingen goed aanpakken (Zet alles neer waar de gemiddelde gebruiker verwacht dat ze staan) en het zou heerlijk zijn. Op het forum moet ik een paar keer klikken wil ik in de Active Topics komen. Dat is bloedje irritant maar wel iets wat opgelost gaat worden denk ik.

Al het goede komt met minder goede kanten en andersom ook. Zal ook voor een groot deel kwestie van wennen zijn. De Frontpage mag wel wat meer 'opvulling' van mij, dat wel. Maar voor de rest vind ik het lekker werken. Werkt denk ik ook stuk makkelijker op Tel/Tablets.

Doordat er op de Frontpage vroeger veel meer zaken stonden leek de website veel meer voor te stellen. Als ik nu op de FP zit lijkt het een laf nieuwssiteje om het maar direct te zeggen. De frontpage mag van mij wel iets meer "Kijk wij zijn eigenlijk toch best wel groot"-gevoel uitstralen. Zaken als shopsurvey/pricewatch zijn toch wel hele grote dingen. Ik vind de Frontpage gewoon iets te zoutloos. Maar daar zal ook vast wel verandering in komen :)

[ Voor 25% gewijzigd door RedHat op 18-10-2012 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik snap er niks van dat ze het forum dusdanig uit hebben weten te kleden dat het niet meer lekker leest, je niet kunt zoeken in topics, je niet makkelijk kunt navigeren en vast nog wat dingen. Gebruiken de mensen die dit ontwikkelt hebben zelf wel het forum vraag ik me sterk af :?? Op de FP zie ik namelijk wel veel goede ontwikkelingen op de lagere informatiedichtheid na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
RedHat schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:22:
Werkt denk ik ook stuk makkelijker op Tel/Tablets.
Maak dan een aparte tablet/smartphone site.. Just my opinion, en dan gewoon net zoaals voorheen met het forum dat de software en hardware bepaalt welke versie je ziet.

Veel tweakers gebruiken een pc, en daarop werkt het voor velen gewoon dramatisch..

[ Voor 11% gewijzigd door GAIAjohan op 18-10-2012 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Allemaal zeer herkenbare kritiekpunten! Erg jammer dat Tweakers overgaat op een systeem waar 82% van de gebruikers niet blij mee is... Kleuren die pijn doen aan m'n ogen, weinig contrast met gekleurde letters op een gekleurde achtergrond, en net de helft van de informatie (in de hoogte) t.o.v. de vorige layout!
Zonde.
Pagina: 1 ... 3 ... 58 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Een paar antwoorden op veel gestelde vragen in dit topic.

Nieuwe update : Tweakers 7: de puntjes op de i

.Plan - Een dag met Tweakers 7 Reactie van Tweakers over veel gestelde vragen over de layout, kleur etc. etc.

Search in topics
[Feat] [GoT] Gekleurde forummapjes terug?
Tweakers 7 Ultimate CSS Competition - Inzendtopic CSS scripts voor Tweakers 7
[Feat] Tracker meescrollen
Tracker fixeren op minder brede schermen : Gaan we fixen
Het nieuwsoverzicht komt terug

Update 24-10
Known issues die zeker opgelost gaan worden (timing nog niet te zeggen, maar binnen nu en 2 weken moet het overgrote deel gedaan zijn, niet op volgorde van prio)

• Zoeken in topics DONE
  • Night mode (donkere achtergrond) DONE (zie hieronder)
  • Instelbaar contrast (wit tot grijs) van achtergrond naast de content-area als night mode je te donker is DONE
  • Informatiedichtheid (regelafstand + padding) instelbaar op 3 niveau's (normal / cozy / compact, waarbij cozy more or less Tweakers 6-stijl is) DONE, wordt nog aan gesleuteld
  • Nieuwslisting filteren op soorten content, meuk/video kunnen weergegeven worden als aparte contentblokken buiten de nieuwslisting
  • Tracker fixeerbaar. Klik hier voor het Bèta testen! DONE
  • Op het forum worden active topics, posthistorie, myReact en bookmarks vanaf elke pagina toegankelijk gemaakt. Posthistorie wordt toegevoegd aan de tabs op de forumindex
  • Absolute tijdsweergave in de nieuwslisting (20:00 uur ipv '2 uur geleden') DONE
  • Klikbare datums boven nieuwslisting om naar dagoverzicht te gaan DONE
  • link naar nieuws van voorgaande dagen onderaan nieuwslisting op frontpage DONE
  • categoriekleuren in de nieuwslisting DONE
  • Betere pagina-navigatie op het forum (volgende pagina-knop) DONE
  • Daarnaast natuurlijk bugfixing van allerlei kleinere en triviale issues, en oplossen van layout-inconsistenties.

Heb je andere wensen voor TWK 7 dan hierboven staan? Stuur ze in voor de Community Top5. Lees hier hoe dat werkt. Bugs kun je melden in Lieve Devvers.