Poll: Tweakers 7 verbetering of achteruitgang *update*

Pagina: 1 ... 4 ... 58 Laatste
Acties:
  • 190.357 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Zamorano schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:19:
[...]

Zie je zelf het verschil nu niet tussen al die websites en tweakers?
Alle andere websites hebben tekst op een witte achtergrond. Tweakers heeft tekst op een grijze achtergrond, met witte vlakken daaromheen. Dat is wat het IMHO heel onrustig maakt.
Je ogen worden getrokken naar die witte vlakken, terwijl je je juist probeert te focussen op het gebied wat juist geen witte achtergrond heeft.
juist dat is het :) ik heb mijn browser nu even klein gemaakt als het grijze gedeelte en dat kijkt een stuk prettiger,alleen beetje raar dat mijn browser scherm nu zo klein is en ik nu dus 1 sessie open heb voor alleen tweakers en de rest via een andere sessie op normale grootte ipv via tabs

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:47

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Frontpage, Uit de Community
Wat heeft een Usericon te maken met het topic? D3 topic met een clown? :? Casemod met plaatje van kind/zonnebril :X

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46

Scrummie

Think different

Houd zo'n poll over een maandje en het is totaal omgeslagen. Men moet wennen, gebruikers kunnen totaal niet tegen verandering, dat merk je op elke website die omgegooit word qua design. Tuurlijk, kritiek moet, is nodig, maar dit slaat he-le-maal nergens op.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
Ik vind het over het algemeen er moderner uitzien, maar het missen van de kleurtjes op het forum vind ik storend. Ook duurt het 1 klik meer om bij de actieve topics te komen, maar dat is miereneuken wellicht

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:04
Zelfs de fp van 2003 bevalt me beter:
http://web.archive.org/we...http://www2.tweakers.net/

Veel meer informatie.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Varengas
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-05-2023
mrsar schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:23:
[...]

juist dat is het :) ik heb mijn browser nu even klein gemaakt als het grijze gedeelte en dat kijkt een stuk prettiger,alleen beetje raar dat mijn browser scherm nu zo klein is en ik nu dus 1 sessie open heb voor alleen tweakers en de rest via een andere sessie op normale grootte ipv via tabs
Ik heb het hier ook even getest op een 4:3 scherm, en daar valt het ook veel minder hard op.
Nu vraag ik mij af hoeveel mensen er juist een 4:3 scherm hebben van alle tweakers :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
[...]

Alle andere websites hebben tekst op een witte achtergrond. Tweakers heeft tekst op een grijze achtergrond, met witte vlakken daaromheen. Dat is wat het IMHO heel onrustig maakt.
Je ogen worden getrokken naar die witte vlakken, terwijl je je juist probeert te focussen op het gebied wat juist geen witte achtergrond heeft.
Hier kan ik mij helemaal in vinden. Ik merk inderdaad dat mijn focus op het witte ligt terwijl mijn concentratie bij de tekst ligt. Dat leest toch wel erg onrustig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oeroeg
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 07:29
Ik vind het nieuwe ontwerp een vooruitgang (alhoewel het oude nog prima mee kon gaan).
Toch heb ik met custom css mijn menubar ietsje getweaked, dat vierkante ding vond ik niet bij de rest passen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NipxK.png

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
#menubar {
    border-radius: 5px;
    width: 800px;
    padding-left: 100px;
    padding-right: 100px;
    opacity: 0.85;
    box-shadow:         inset 0 0 10px #000;
}

[ Voor 28% gewijzigd door Oeroeg op 18-10-2012 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

[...]

Nu.nl doet hetzelfde. Die is de vormgeving ook al jaren een succes. Dat je ogen naar witte vlakken trekken geloof ik niet zo en ervaar is zelf niet, mits het contrast niet te groot is.
GAIAjohan schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:19:
Facebook heeft bij mij een grijze achtergrond. Geen witte.
Google, ja, maar kijk je alleen links in beeld. Bij tweakers vallen zowel links als rechts enorme witte vlakken ipv slechts aan 1 zijde. verder staat de tekst op een volledig witte achtergrond ipv in een grijs kader op een witte achtergrond.
Gmail gaat bij mij toch wel mooi de breedte van berichten mee. Reclames aan de zijkanten. Nergens last van.
Outlook: ik heb overal gewoon tekst (wel Outlook 2k7)
Wikipedia: Resized mooi met het scherm mee, waardoor er overal wel wat tekst te vinden is.
Dus is jouw probleem dat Tweakers geen fluid layout heeft, je wilt de tekst over het hele venster uitvullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Oeroeg schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:27:
Ik vind het nieuwe ontwerp een vooruitgang (alhoewel het oude nog prima mee kon gaan).
Toch heb ik met custom css mijn menubar ietsje getweaked, dat vierkante ding vond ik niet bij de rest passen.

[afbeelding]
Toch wel een mooie verbetering! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:16
Ik vind het wel een beetje zwak van de voorstanders om maar te stellen dat we er nog aan moeten wennen, maar waarom moet ik wennen aan 3x klikken voor informatie die ik graag zie in plaats van direct op de FP te zien krijgen? Natuurlijk kan ik er aan wennen, dat wil nog niet zeggen dat het me enig goed doet. Als T7 blijft zoals die nu is, zal ik de site simpelweg minder bezoeken.

De lijst met negatieve punten is gewoon veel te groot om te 'wennen aan de nieuwe situatie'. Als 80% van de nieuwe features negatief is, en 20% daarvan is een kwestie van wennen tot je de nieuwe features beter vind dan de oude, zit je nog altijd met meer dan 50% ruk t.o.v. T6.

Ik voel dit absoluut niet aan als moeten wennen, het voelt aan als me erbij moeten neerleggen dat jullie vergeten zie wij je doelgroep is, of gewoon een nieuwe doelgroep willen hebben.

Als je ouders scheiden moet je daar aan wennen.
Als je op straat komt te staan moet je daar aan wennen.
Als tweakers.net de verkeerde weg in slaat moet je daar aan wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Varengas schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:26:
[...]

Ik heb het hier ook even getest op een 4:3 scherm, en daar valt het ook veel minder hard op.
Nu vraag ik mij af hoeveel mensen er juist een 4:3 scherm hebben van alle tweakers :/
De tweakers met een ipad hebben een 4:3 scherm.. *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
  • Laatst online: 11:37

911GT2

en blazen maar!

TWeaKLeGeND schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:28:

Ik voel dit absoluut niet aan als moeten wennen, het voelt aan als me erbij moeten neerleggen dat jullie vergeten zie wij je doelgroep is, of gewoon een nieuwe doelgroep willen hebben.
Dat dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Tom schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:28:

[...]

Dus is jouw probleem dat Tweakers geen fluid layout heeft, je wilt de tekst over het hele venster uitvullen?
Dat is inderdaad een hoofdprobleem. Doordat de maat fixed is, worden die vreselijke witte vlakken alleen maar groter en trekt je oog automatisch naar het witte toe. en lees het donkere binnenste van het witte alleen maar moeilijker.
Maar niet eens een fixed tracker kunnen hebben op 1366 breed :'). Zoiets moet al mogelijk zijn op 1024 :s

[ Voor 12% gewijzigd door GAIAjohan op 18-10-2012 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rene_
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-12-2024
@oeroeg, stukken beter. In het begin dacht ik dat de zwarte balk tot aan de zijkanten van het scherm/venster door moesten lopen.

Kun je misschien de code delen?

edit: thanks!!

[ Voor 5% gewijzigd door _Rene_ op 18-10-2012 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-06 14:35
Scrummie schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:25:
Houd zo'n poll over een maandje en het is totaal omgeslagen. Men moet wennen, gebruikers kunnen totaal niet tegen verandering, dat merk je op elke website die omgegooit word qua design. Tuurlijk, kritiek moet, is nodig, maar dit slaat he-le-maal nergens op.
Misschien, maar ik denk dat met name Tweakers toch wat gematigd en nuchter zijn ingesteld. Zo'n golf van kritiek is dan toch opvallend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:54
Tweakers 'voelt' nu aan als Apple..

Die hebben hun doelgroep ook gewijzigd van 'tweakers' naar 'hippe' mensen dmv gelikte designs.
(en meteen hun visie op usability erdoor gedrukt, met alle beperkingen van dien)

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triblade_8472
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-07 16:00
Wat ik nou niet snap is bijvoorbeeld een hoop troep bovenin de pagina.

Alle beeldschemen worden steeds lager (en breeder) zodat ik minder hoogte heb. En wat gebeurt er? Alle webpagina's geven steeds meer zooi boven de informatie die je wél wilt. Ik kan pas beginnen met lezen op de helft van de hoogte :s Is dat niet gaar?

Ik ben iemand die bijna alleen maar de nieuws items op de FP leest en een wenslijst bijhoud. Nu is de FP verziekt en de wenslijst standaard niet zichtbaar...

En dan nog niet eens begonnen over die vreselijke witte lege vlakken links en rechts. Bah! Steeds minder informatie... Ik kan het wel instellen, maar dan kan ik m'n cookies helemaal nooit meer weggooien voordat ik echt alles opnieuw moet instellen...

Ga AUB terug naar versie 6! Of iig terug naar de tekentafel...

[ Voor 11% gewijzigd door Triblade_8472 op 18-10-2012 16:34 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:00

Cyphax

Moderator LNX
Sgreehder schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:32:
[...]

Misschien, maar ik denk dat met name Tweakers toch wat gematigd en nuchter zijn ingesteld. Zo'n golf van kritiek is dan toch opvallend.
Volgens mij ging het na de vorige invoering gewoon hetzelfde. Je kunt je site niet updaten zonder een storm van kritiek over je heen te krijgen, misschien juist niet van deze doelgroep. Nuchter? I don't know about that..

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Sgreehder schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:32:
[...]

Mja over een maand ga ik nog steeds last hebben van dat de myreactknop nu zo verstopt zit.

(Tenzij dat tegen die tijd gefixt is natuurlijk.)

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Cyphax schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:33:
[...]

Volgens mij ging het na de vorige invoering gewoon hetzelfde. Je kunt je site niet updaten zonder een storm van kritiek over je heen te krijgen, misschien juist niet van deze doelgroep. Nuchter? I don't know about that..
De vorige keer waren er veeel meer positieve reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oeroeg
_Rene_ schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:32:
@oeroeg, stukken beter. In het begin dacht ik dat de zwarte balk tot aan de zijkanten van het scherm/venster door moesten lopen.

Kun je misschien de code delen?
Ik heb hem ook onder het plaatje neergezet:
#menubar {
border-radius: 5px;
width: 800px;
padding-left: 100px;
padding-right: 100px;
opacity: 0.85;
box-shadow: inset 0 0 10px #000;
}
Die width 800 zorgt er eigenlijk alleen voor dat hij niet meeschaalt met de rest van het scherm, maar een beplaald stuk buiten de content uitsteekt. Anders wordt het zo'n lang ding..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom is er geen beta stage geweest? Veel problemen hadden dan al aangepakt kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:42
Nnoitra schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:33:
Tweakers 'voelt' nu aan als Apple..

Die hebben hun doelgroep ook gewijzigd van 'tweakers' naar 'hippe' mensen dmv gelikte designs.
(en meteen hun visie op usability erdoor gedrukt, met alle beperkingen van dien)
En als Fanboy kan ik alleen maar zeggen : Amen geweldig ! :D, moar moar moar

Tweakers met Apple vergelijken ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Tom schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:28:
[...]

Nu.nl doet hetzelfde. Die is de vormgeving ook al jaren een succes. Dat je ogen naar witte vlakken trekken geloof ik niet zo en ervaar is zelf niet, mits het contrast niet te groot is.
Dat jij het niet zo ervaart, wil natuurlijk niet zeggen dat niemand het zo ervaart, en dat we het maar moeten accepteren. De vele negatieve reacties kun je daar niet zomaar mee afdoen.
Ik vind de layout van Nu.nl ook niet geweldig, maar het is ook een site waar ik sporadisch kom en zeker niet lange artikelen/discussies lees (zoals hier op t.net/GoT). Daarnaast vind ik dat de layout van Nu.nl genoeg contrast en variatie heeft om je aandacht bij de content te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46

Scrummie

Think different

Mektheb schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:35:
[...]

En als Fanboy kan ik alleen maar zeggen : Amen geweldig ! :D, moar moar moar

Tweakers met Apple vergelijken ;(
Ach, ik hoor en lees overal dat het ook op Metro/Outlook.com lijkt. Totaal niet mee eens ook, maar ja ;)

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rene_
Ben ik het ook niet zo mee eens maar het 'less is more' principe komt in beide terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Scrummie schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:35:
[...]

Ach, ik hoor en lees overal dat het ook op Metro/Outlook.com lijkt. Totaal niet mee eens ook, maar ja ;)
persoonlijk is Outlook en andere Metro looks in mijn ogen helemaal goed :), tuurlijk de uitwerking komt niet over 1 dag en er zullen nog wel fixes komen of handigere manieren om ergens te komen. ( browsen )

Maar een site ala Startpagina is wel erg 1999..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oeroeg
Was het eigenlijk altijd al zo dat custom css niet op het forum werkt, of is 't een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rene_
Was volgens mij bij 6 ook al zo. Merkte het inderdaad met je custom css ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:35:
Waarom is er geen beta stage geweest? Veel problemen hadden dan al aangepakt kunnen worden.
Die was er, maar enkel voor abbo's en leden die érg veel op Tweakers actief zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2

911GT2

en blazen maar!

Ik zal het hier ook maar een keer melden dan. Waarom krijg ik geen rode driehoekjes meer bij de TS. Dat maakt de leesbaarheid van de verschillende topics veel duidelijker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999

Snuffel

Vroem!

Als gebruiker van het eerste uur heb ik al aardig wat veranderingen zien plaatsvinden op Tweakers.
Ieder verandering had wel een groep mensen die het er absoluut niet mee eens was, maar na verloop van tijd verdwenen die klachten wel weer en was uiteindelijk iedereen min of meer tevreden.

Zelf vind ik de huidige layout ronduit afschuwlelijk. Veels te wit, en veels te weinig info naar mijn beleving.
Een enorm grote achteruitgang met de vorige versie.

Misschien dat ook dit uiterlijk met een tijdje gaat wennen, maar ik ga in ieder geval een zonnebril aanschaffen. Ik denk dat men de plank finaal, maar dan ook finaal heeft misgeslagen.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Laatst online: 16:31

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Oeroeg schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:37:
Was het eigenlijk altijd al zo dat custom css niet op het forum werkt, of is 't een bug?
Custom css werkte in de vorige layout ook gewoon op het forum. Dat is dus een bug maar daar zijn de devvers al van op de hoogte. Wordt volgens mij zelfs op korte termijn al opgelost :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Naast de username kun je aantal posts zien door op het pijltje te klikken. Als hij is ingeklapt moet je refreshen om hem weer uit te kunnen klappen. Is dat al gemeld?

Hmm, al gefixxed.

[ Voor 5% gewijzigd door RedHat op 18-10-2012 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Er werd blijkbaar erg veel op de nieuwste V&A ads geklikt volgend de heatmap van v6 nu zijn de ads verstopt op hun eigen pagina en zie ik niet meer interessante spullen langs komen en kan ik alleen nog maar specifiek gaan zoeken min of meer, jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Het geen wat ik alleen terug zou willen of nieuw zou willen , is het zelfde als je op Forum bent de knoppen boven in op ELKE pagina boven in daar, dat maakt navigeren zo makkelijk.

Via welk subforum ik waar ben gekomen is niet echt belangerijk ( om terug te navigeren )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
M.i. erg belangrijk:
Fixed tracker vanaf minstens 1280 breedte, maar 1024 geprefereerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKeY
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 12:12
Ik ben erg benieuwd. Als je ziet hoeveel kritiek Ubuntu heeft gekregen na het lanceren van unity, ging iedereen massaal over op een andere ubuntu variant wegens onvrede. Als je de hedendaagse meningen leest over unity, dan schijnt het toch best prettig te werken (na de nodige veranderingen/verbeteringen) ... hetzelfde verwacht ik dan ook van Tweakers, en mens kan moeilijk tegen veranderingen en bij een dergelijke lancering kun je nooit iedereen tevreden stellen, maar als tweakers goed naar de meningen luistert en daar ook daadwerkelijk iets mee doet (wat ik ook wel verwacht), dan wordt dit een hele mooie site (wat het altijd als is geweest...)..

Een dag is een dag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2

911GT2

en blazen maar!

Mektheb schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:40:
Het geen wat ik alleen terug zou willen of nieuw zou willen , is het zelfde als je op Forum bent de knoppen boven in op ELKE pagina boven in daar, dat maakt navigeren zo makkelijk.

Via welk subforum ik waar ben gekomen is niet echt belangerijk ( om terug te navigeren )
Ach ik zou al jaren willen dat GOT linkte naar een nieuw tabblad ipv het eigen tabblad. Intussen klik ik standaard overal maar op ctrl+klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:35
Weet iemand hoe je met een custom css het aantal zichtbare Tracker items kan aanpassen? Heb altijd maar 2 categoriën aan staan maar het maximale aantal entries is nu 10. Zou er graag 20 willen (zoals vroeger ook mogelijk was), om de linker ruimte verticaal wat meer op te kunnen vullen.

[ Voor 6% gewijzigd door Brad Pitt op 18-10-2012 16:42 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Veel wit, veel leegte, verder wel leuke features. Ff wennen misschien.

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rene_
Waar is de poll trouwens gebleven? Kan hem nergens meer vinden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Varengas
911GT2 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:42:
[...]

Ach ik zou al jaren willen dat GOT linkte naar een nieuw tabblad ipv het eigen tabblad. Intussen klik ik standaard overal maar op ctrl+klik
middle mouse click ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiekikowan
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-09 17:37
Viewport van 1600 bij 850 hier, meestal dit formaat, dus ik heb niets te klagen over de plaatsing van de layout, tracker wil prima op links dus ook dat is geen probleem...

Enige vindt ik het feit dat de achtergrond echt spierwit is, geef deze heel iets een grijs tintje en je hebt direct een stuk rustiger beeld... Heb nu koppijn dus lang lezen is niet heel lekker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2

911GT2

en blazen maar!

Wat? Ik heb geen muis... (MBP en MBA) dus ik klik links of rechts of midden maar het effect is hetzelfde. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BKJ
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-08 16:18

BKJ

Dit werkt!
http://retro.tweakers.net/

offtopic:
Fix ff je 301 redirects

Kamer huren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tom schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:52:
[...]

Google, Gmail, Hotmail, Wikipedia, ik kan door blijven gaan.. het overgrote deel van de websites is erg wit. Het is de standaard en het best leesbaar, en dat is allemaal onderzocht. Daarom gebruiken ontwerpers dat. Als er zoveel mensen problemen mee hadden, dan waren al die grote jongens zoals Google, Microsoft en Wikipedia er al vanaf gestapt. Guess what? Niemand heeft daar problemen mee.. het is een groep Tweakers met een vooringenomen afkeur tegen elke verandering.

Daar verbaas ik mij regelmatig over, juist omdat ITers van oorsprong voorstander zijn van vooruitgang en innovatie. Tegenwoordig lijken het meer oude mannetjes die roepen dat vroeger alles beter was, cloudoplossingen zijn eng en OSen kunnen niet geupgrade worden omdat zaken niet meer kunnen werken... net als de eerste gebruikers vroeger, die zakelijk een PC moesten gaan gebruiken en niet met de muis om konden gaan en daarom liever alles op papier deden ;)
Misschien dat je even naar de hoeveelheid wit moet kijken. Ik heb hier licht grijs op wit en dat is niet te vergelijken met bv Facebook.
Als je op google zoekt heb je meer kleuren dan alleen wit en licht grijs zoals nu. Als ik een forum bekijk is een derde van mijn scherm fel wit en dat is nauwelijks te doen en ik ga mijn instellingen niet aanpassen voor 1 website.
Het heeft niets te maken met vooruitgang maar met praktische toepasbaarheid.
Ik kan mijn tracker niet eens fixeren, maar dat je informatie mist geeft niets volgens jouw mening want minder overzichtelijkheid is vooruitgang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oeroeg
911GT2 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:44:
[...]

Wat? Ik heb geen muis... (MBP en MBA) dus ik klik links of rechts of midden maar het effect is hetzelfde. :+
CTRL+klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2

911GT2

en blazen maar!

Dat zeg ik... even naar boven scrollen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
ik zie geen verschil maar ik ben dan ook aardig blind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook al Bezet
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-09 19:51
Leuk dat er meer rekening wordt gehouden met aanraakschermen, maar was het nou echt nodig om myreact drie lagen diep te verbergen? Het zou veel logischer zijn als je daar via je profielknop zou kunnen komen.

Het verwijderen van de (meuk)tracker kan ik ook niet echt een succes noemen. Software-updates vallen minder op dan eerst, en de nieuwslijst staat vol met, voor mij, irrelevate berichten die eerst in andere trackers stonden.

Die zoekbalk is ook wel erg groot in vergelijking met de rest van de kop van de pagina maar goed, dat is met wat CSS op te lossen.

EDIT: Trouwens wel prettig hoe instelbaar de tracker nu is, alleen jammer van de locatie.

[ Voor 7% gewijzigd door Ook al Bezet op 18-10-2012 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Varengas
911GT2 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:44:
[...]

Hah :D
Als je met het scrollwiel knop klikt opent de browser die link ook in een andere tab.

... op Windows dan toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Mektheb schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:46:
[...]

Same here.. Wat die nieuwe layout wel niet doet met je ogen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bitshape schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:00:
[...]

Dan is je venster nog niet breed genoeg.
Dat was het gisteren wel en ga dat niet aanpassen omwille van 1 site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Li1quid
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Vééééééél te wit en simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oeroeg
Mektheb schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:46:
[...]

Werkt wel, maar je wordt steeds doorgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

is er een manier om op de FP bv de downloads en filmpjes uit het overzicht te halen? ik wil juist snel het nieuws langs,maar ik zie hier niet echt iets voor bij de instellingen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor retro moet je dan je cookies deleten voordat het werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent_Mertens
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-09 14:35
Ik kan de tracker niet verplaatsen, de optie "Fixeer tracker" is niet aanwezig. Cookies zijn ingeschakeld FYI...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
uhh.. waar zijn alle zoek features gebleven op het forum..?

Ik kan iig niet vinden hoe ik binnen dit topic moet zoeken op bepaalde username of woorden, enkel een globale search op het forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Weet je..
De tracker op de fp werkt als informatievoorziening beter dan de fp zelf..
:') _____!

Alleen zooo jammer dat ik hem niet fixed krijg op een scherm van 1366 breed..

[ Voor 29% gewijzigd door GAIAjohan op 18-10-2012 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rene_
Vincent_Mertens schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:48:
Ik kan de tracker niet verplaatsen, de optie "Fixeer tracker" is niet aanwezig. Cookies zijn ingeschakeld FYI...
Same here, ook niet in te stellen. Zou de tracker er graag weer naast hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, omdat de regels te ver uitelkaar liggen moet je ze stuk voor stuk lezen. Scannen gaat een stuk moeilijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

GAIAjohan schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:48:
Weet je..
De tracker op de fp werkt als informatievoorziening beter dan de fp zelf..
:') _____!

Alleen zooo jammer dat ik hem niet fixed krijg op een scherm van 1366 breed..
ah thanks :P tracker it is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Varengas
Vincent_Mertens schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:48:
Dan is je scherm/venster niet breed genoeg. Ik dacht pas van 1500 px ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rene_
Dat zou jammer zijn. De tracker kan ik zelf wel smaller maken met custom css

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
@ T.net
Kan ik de tracker ook puur als frontpage instellen? Aan de huidige fp heb ik niet zoveel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:46

JoepW

iRacer & Home Assistant

Nog steeds niet gehoord of er een RSS button is om forum topics te volgen ....
De oude RSS links werken wel. Maar een nieuwe maken????

[ Voor 26% gewijzigd door JoepW op 18-10-2012 16:53 ]

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook al Bezet
JoepW schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:52:
Nog steeds niet gehoord of er een RSS button is om forum topics te volgen ....
Ik krijg hier gewoon een RSS icoontje in m'n adresbalk met een feed voor dit draadje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik kan de tracker alleen op GoT activeren/fixeren, niet op de FP. En ik wil hem alleen maar op de FP..(1600x900).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Want ja, hoe meer ik met de knopjes speel, hoe meer ik het gevoel heb dat men de site en het forum totaal niet heeft getest op een pc met een scherm van 1366 breed of lager en beperkte hoogte.. het is net of de 'hoge' stand van een tablet de richtlijn was.. Terwijl de doelgroep vnmlk pc-gebruikers zal zijn. :P

[ Voor 32% gewijzigd door GAIAjohan op 18-10-2012 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 23:03
Vernieuwing is niet altijd verbetering!! Onthoud dat heel goed. Dit is weer zo'n typisch geval dat het enorme achteruitgang is ten opzichte van wat het was. De vorige nieuwe layout heb ik ook NOOIT gebruikt, maar altijd de toen nog te kiezen oude layout. Ik kreeg van de vorige layout al koppijn, en van deze nog erger!

Missers v7:
De hele structuur is weg, het contrast is weg tussen tekstvak en omgeving, geen header-balken meer in andere kleur, geen duidelijke omlijningen, tekst veel te ver uit elkaar en te groot lettertype, onnodige ruimte tussen verschillende posts in, en zo kan ik nog wel veven door gaan. Hoe krijg je dit in hemelsnaam door alle keuringen heen? Ik heb nog NIETS gezien dat beter is dan op de oude site.

En met het maken van deze post mis ik ook de 'view' knop om een eigen of andermans bestaande post in een gesloten topic toch te kunnen zien, incl tags, zodat ik maar copy/paste hoef te doen naar een ander topic. Nu moet ik tekst selecteren en c/p'en, images apart van elkaar opnieuw linken, alle smilies opnieuw intypen, enz.

Ik wil op z'n minst mijn beige strakke rustgevende contrastrijke in persoonlijke forumsettings te kiezen template/stylesheet terug. Thanx!

Deze dus. Die ik zo lang als mogelijk gebruikt heb _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/other/beigeforumlayout.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/other/beigeforumlayout2.jpg

Dat je een nieuwe standaard layout maakt is niet erg, maar geef op z'n minst de optie om mensen dit zelf te kunnen laten selecteren! Zonder dus met eigengemaakte stylesheets te moeten gaan werken, want de meeste gebruikers waaronder ik hebben daar de balle verstand niet van. Het moet gewoon ingebouwd zitten, zoals altijd het geval geweest is.

Serieus, ik me zo voorstellen dat je met zo'n instelling ongewenst veel bezoekers gaat verliezen. Ik ga er vanuit dat het aangepast gaat worden. De uitkomst van de poll spreekt nu al boekdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
1366x768 is ook wel erg 1998, o nee de helft van de fabrikanten voert deze resolutie....

Snap niet dat in 2012 nog steeds niet alle laptops een 1920x1080p scherm hebben of ze nu 13 / 15 /17 inch zijn. ( liefst 1920x1200 ).

Dat neemt niet weg dat hoe bigger de reso hoe meer witte vlakken je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent_Mertens
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-09 14:35
Varengas schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:50:
[...]
Dan is je scherm/venster niet breed genoeg. Ik dacht pas van 1500 px ofzo
Nochtans plaats genoeg met al die witruimte :F Volgens mij niet zo slim om de functionaliteit te beperken voor 90% van de laptops ...

Edit: blijkbaar als je Chrome op 75 % zet, krijg je welde tracker... maar dan is mijn tekst nog amper leesbaar ...

[ Voor 15% gewijzigd door Vincent_Mertens op 18-10-2012 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Mektheb schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:57:
1366x768 is ook wel erg 1998, o nee de helft van de fabrikanten voert deze resolutie....

Snap niet dat in 2012 nog steeds niet alle laptops een 1920x1080p scherm hebben of ze nu 13 / 15 /17 inch zijn. ( liefst 1920x1200 ).

Dat neemt niet weg dat hoe bigger de reso hoe meer witte vlakken je hebt.
Omdat een laptop dan duur wordt, en je met 1366*768 nog prima documenten kunt typen.
Het forum is verder bedoeld voor minimale breedte van een tablet (Muv die tracker dus :') !) Bovendien is een resolutie van 1920 breed op 13 of 15" voor veel mensen onleesbaar klein.

[ Voor 7% gewijzigd door GAIAjohan op 18-10-2012 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
GAIAjohan schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 17:01:
[...]

Omdat een laptop dan duur wordt, en je met 1366*768 nog prima documenten kunt typen.
Het forum is verder bedoeld voor minimale breedte van een tablet (Muv die tracker dus :') !)
Zoveel duurder is het ook niet, als ik de prijs verschillen voor panelen zie wat dat kost bij een Leverancier etc.
dan is dit 30/50 euro EX.

Maar ja ik snap wel wat je bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rene_
Het felle wit heb ik even wat minder fel gemaakt,

code:
1
2
3
#layout {
    background-color:#f4f4f4;
}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
En op 1366 is er meer dan genoeg ruimte voor een fixed tracker, dat laten de witte vlakken wel zien!

[ Voor 4% gewijzigd door GAIAjohan op 18-10-2012 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

GAIAjohan schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 17:03:
En op 1366 is er meer dan genoeg ruimte voor een fixed tracker, dat laten de witte vlakken wel zien!
Maar dat komt omdat je een abo bent. Daar is geen rekening mee gehouden

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Varengas
Mektheb schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 17:02:
[...]

Zoveel duurder is het ook niet, als ik de prijs verschillen voor panelen zie wat dat kost bij een Leverancier etc.
dan is dit 30/50 euro EX.

Maar ja ik snap wel wat je bedoelt.
Ik denk eerder dat het probleem is dat de meeste mensen daar niet naar kijken.
Als ik hier ga kijken bij MediaMarkt zijn het bijna ook allemaal laptopts met die resolutie.

De andere modellen zijn dan bijna altijd de veel te dure "Game Laptops"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:46

JoepW

iRacer & Home Assistant

Op een MacBook Pro met 1440x900 resolutie is de tracker niet te fixeren.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rushcraft
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-03 16:36
Voor de meeste heeft het denk ik te maken met gewenning. Zelf moet ik zeggen dat de website vrij kaal, en clean is gehouden.
Al moet ik wel zeggen dan het me aan de ene kant wel bevalt.. :D

|^^|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Varengas schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 17:04:
[...]

Ik denk eerder dat het probleem is dat de meeste mensen daar niet naar kijken.
Als ik hier ga kijken bij MediaMarkt zijn het bijna ook allemaal laptopts met die resolutie.

De andere modellen zijn dan bijna altijd de veel te dure "Game Laptops"...
Komt gewoon omdat de Consument " termen als HD / FULL HD " kent en hun spelen er op in.
wat ik wel begrijp hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook al Bezet
Fietsbel schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 17:04:
[...]

Maar dat komt omdat je een abo bent. Daar is geen rekening mee gehouden
Ik heb geen abonnement, maar ik zie ruimte zat voor die tracker bij een breedte van 1366px.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Rene_ schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 17:03:

code:
1
2
3
#layout {
}
Hoe kan ik dat veranderen enkel voor Tweakers.net?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Ook al Bezet schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 17:06:
[...]

Ik heb geen abonnement, maar ik zie ruimte zat voor die tracker bij een breedte van 1366px.
Same here.. Ik heb geen abonnement..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:38

PromWarMachine

Forsaken Archer

Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 17:06:
[...]

Custom CSS kopen in de karmastore.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ook al Bezet schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 17:06:
[...]

GAIAjohan schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 17:06:
[...]

Same here.. Ik heb geen abonnement..
mijn fout, voorheen kon je zien of iemand een abo had door de muist op de username te houden. Wanneer deze undelined was is deze gebruiker een betaald lid. Nu is het bij alles en iedereen

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oeroeg
GAIAjohan schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:52:
@ T.net
Kan ik de tracker ook puur als frontpage instellen? Aan de huidige fp heb ik niet zoveel :)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/WcviQ.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticMan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:26
Over het algemeen ben ik best tevreden. Frontpage is een beetje wit, maar de tracker fixed aan de linkerkant zette maakte het voor mij al heel wat beter en minder leeg. Ideaal trouwens dat de tracker zo goed te customizen is!

Forum vind ik ook een echte verbetering geworden. Hier wel fijn trouwens dat iedere post een lichtgrijze achtergrond heeft.

Wat ik wel jammer vind is dat op de frontpage het onderscheid tussen reviews/videos en nieuwsberichten compleet weg is! Het is nu minder overzichtelijk geworden. Dingen als downloads horen wat mij betreft niet echt tussen het nieuws thuis en voor reviews vind ik dat ze nou juist een prominentere plek verdienen. Nu zijn er wel die 4 highlights boven maar die kunnen net zo goed ook voor belangrijke nieuwsberichten gebruikt worden. Vond dit eerst overzichtelijker met rechts de 6 laatste reviews met een plaatje erbij en boven het nieuws 2 belangrijke nieuwsberichten in een meer opvallende layout (met plaatje). Zou zoiets graag weer terugzien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Mooie verbetering. Heb customCSS gekocht, nu ff zien hoe en wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tracking Cookie
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-08 20:59
PromWarMachine schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 17:07:
quote:
_Rene_ schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 17:03:
code:

#layout {
}

Custom CSS kopen in de karmastore.
Ik heb het simpel opgelost in Firefox: Firefox->Options->Content tabblad->Background kleur aanpassen naar grijs of iets dergelijks. Ik zou het vinkje eronder wel aangevinkt laten. Het truukje werkt bij Tweakers.net omdat blijkbaar de achtergrondkleur niet is gedefinieerd, waardoor hij de standaardkleur van de browser pakt.

[ Voor 20% gewijzigd door Tracking Cookie op 18-10-2012 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:54
Als dat zou kunnen!! _/-\o_

(en dan die 4 blokken nog weg zien te krijgen)

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:36

Steffie

Opaque

AzzKickah schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 12:26:
Wat ik wel verschrikkelijk vind is dat ik alleen nog maar een bak reclame en een quickreply-box in m'n beeld heb als ik een topic open en op END op het toetsenbord druk (wat ik aaaaltijd doe).

Kun je dus eerst weer een stukje naar boven scrollen. Nope, da's gewoon echt k*t :N
Voordeel van nog niet zo lang geleden gestopt te zijn als moderator; vanwege de modtools heb ik een soort Pavlovreactie ontwikkelt en druk ik op End en een miliseconde daarna op Page Up. :P

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:17

Fordox

00101010

Het idee is leuk, de lay-out is fijn, maar ik wil zelf ook kunnen kiezen in welk thema het word uitgevoerd. ik wil namelijk wel iets minder wit als de rest.

voor de rest is het even wennen voor iedereen, maar ik zie wel verbetering.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tracking Cookie schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 17:12:
[...]

Ik heb het simpel opgelost in Firefox: Firefox->Options->Content tabblad->Background kleur aanpassen naar grijs of iets dergelijks. Ik zou het vinkje eronder wel aangevinkt laten. Het truukje werkt bij Tweakers.net omdat blijkbaar de achtergrondkleur niet is gedefinieerd, waardoor hij de standaardkleur van de browser pakt.
Maar dan gebruikt hij die kleur toch ook bij andere pagina's waarbij het niet gedefinieerd staat? Daarom vroeg ik het ook ik wil het puur gebruiken voor GoT / T.net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik mis is dat ik niet rechtstreeks naar de Myreact kan via het menu boven. Na het openen van een topic eerst forum klikken en dan vanuit die pagina naar Myreact is beetje omslachtig. Misschien mis ik iets maar dat is wat ik het meest gebruikte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:53

AzzKickah

06-CENSORED

Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 17:16:
[...]

Maar dan gebruikt hij die kleur toch ook bij andere pagina's waarbij het niet gedefinieerd staat?
Ja, maar dat komt volgens mij bijna niet voor. Ik ben het bij nog geen enkele andere site tegengekomen tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:53

AzzKickah

06-CENSORED

Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 17:17:
Wat ik mis is dat ik niet rechtstreeks naar de Myreact kan via het menu boven. Na het openen van een topic eerst forum klikken en dan vanuit die pagina naar Myreact is beetje omslachtig. Misschien mis ik iets maar dat is wat ik het meest gebruikte.
Ik ben al bijna gewend aan ALT+M sinds ik dat vanaf vanochtend (soort van verplicht) gebruik.
Pagina: 1 ... 4 ... 58 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Een paar antwoorden op veel gestelde vragen in dit topic.

Nieuwe update : Tweakers 7: de puntjes op de i

.Plan - Een dag met Tweakers 7 Reactie van Tweakers over veel gestelde vragen over de layout, kleur etc. etc.

Search in topics
[Feat] [GoT] Gekleurde forummapjes terug?
Tweakers 7 Ultimate CSS Competition - Inzendtopic CSS scripts voor Tweakers 7
[Feat] Tracker meescrollen
Tracker fixeren op minder brede schermen : Gaan we fixen
Het nieuwsoverzicht komt terug

Update 24-10
Known issues die zeker opgelost gaan worden (timing nog niet te zeggen, maar binnen nu en 2 weken moet het overgrote deel gedaan zijn, niet op volgorde van prio)

• Zoeken in topics DONE
  • Night mode (donkere achtergrond) DONE (zie hieronder)
  • Instelbaar contrast (wit tot grijs) van achtergrond naast de content-area als night mode je te donker is DONE
  • Informatiedichtheid (regelafstand + padding) instelbaar op 3 niveau's (normal / cozy / compact, waarbij cozy more or less Tweakers 6-stijl is) DONE, wordt nog aan gesleuteld
  • Nieuwslisting filteren op soorten content, meuk/video kunnen weergegeven worden als aparte contentblokken buiten de nieuwslisting
  • Tracker fixeerbaar. Klik hier voor het Bèta testen! DONE
  • Op het forum worden active topics, posthistorie, myReact en bookmarks vanaf elke pagina toegankelijk gemaakt. Posthistorie wordt toegevoegd aan de tabs op de forumindex
  • Absolute tijdsweergave in de nieuwslisting (20:00 uur ipv '2 uur geleden') DONE
  • Klikbare datums boven nieuwslisting om naar dagoverzicht te gaan DONE
  • link naar nieuws van voorgaande dagen onderaan nieuwslisting op frontpage DONE
  • categoriekleuren in de nieuwslisting DONE
  • Betere pagina-navigatie op het forum (volgende pagina-knop) DONE
  • Daarnaast natuurlijk bugfixing van allerlei kleinere en triviale issues, en oplossen van layout-inconsistenties.

Heb je andere wensen voor TWK 7 dan hierboven staan? Stuur ze in voor de Community Top5. Lees hier hoe dat werkt. Bugs kun je melden in Lieve Devvers.