Vernieuwing is niet altijd verbetering!! Onthoud dat heel goed. Dit is weer zo'n typisch geval dat het enorme achteruitgang is ten opzichte van wat het was. De vorige nieuwe layout heb ik ook NOOIT gebruikt, maar altijd de toen nog te kiezen oude layout. Ik kreeg van de vorige layout al koppijn, en van deze nog erger!
Missers v7:
De hele structuur is weg, het contrast is weg tussen tekstvak en omgeving, geen header-balken meer in andere kleur, geen duidelijke omlijningen, tekst veel te ver uit elkaar en te groot lettertype, onnodige ruimte tussen verschillende posts in, en zo kan ik nog wel veven door gaan. Hoe krijg je dit in hemelsnaam door alle keuringen heen? Ik heb nog NIETS gezien dat beter is dan op de oude site.
En met het maken van deze post mis ik ook de 'view' knop om een eigen of andermans bestaande post in een gesloten topic toch te kunnen zien, incl tags, zodat ik maar copy/paste hoef te doen naar een ander topic. Nu moet ik tekst selecteren en c/p'en, images apart van elkaar opnieuw linken, alle smilies opnieuw intypen, enz.
Ik wil op z'n minst mijn beige strakke rustgevende contrastrijke in persoonlijke forumsettings te kiezen template/stylesheet terug. Thanx!
Deze dus. Die ik zo lang als mogelijk gebruikt heb
Dat je een nieuwe standaard layout maakt is niet erg, maar geef op z'n minst de optie om mensen dit zelf te kunnen laten selecteren! Zonder dus met eigengemaakte stylesheets te moeten gaan werken, want de meeste gebruikers waaronder ik hebben daar de balle verstand niet van. Het moet gewoon ingebouwd zitten, zoals altijd het geval geweest is.
Serieus, ik me zo voorstellen dat je met zo'n instelling ongewenst veel bezoekers gaat verliezen. Ik ga er vanuit dat het aangepast gaat worden. De uitkomst van de poll spreekt nu al boekdelen.