Gefeliciteerd met TW7 !!!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hukkel80
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12-05 17:07

Hukkel80

Dutch Lion Customising

Topicstarter
Ik dacht wel leuk om even een topic aan te maken om de mods te feliciteren met de overgang naar de nieuwe structuur. Ziet er erg modern uit. Top! d:)b

https://www.facebook.com/DutchLionCustomising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:38
Ja, ziet er goed uit idd!
Wel even wennen. Gefeliciteerd.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Erg modern, nog wel een tikje onduidelijk. Maar ik ben dan ook zo conservatief als wat :+

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
top !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Piwi_
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12:01
Misschien een tip: Ben in bezit van een macbook retina en sommige afbeeldingen zijn nog wat pixelachtig (thumbnails meestal + pricewatch de grafiek). Als jullie tijd over hebben kan daar wellicht ook eens naar gekeken worden :) Stoor mij er verder niet aan hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeefie
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

Steeefie

Product prutser

Van Harte Gefeliciteerd met de nieuwe, duidelijke, wel even wennen site + aanverwante! Ga zo door.

Automatiseren kun je leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-06 18:59

AzzKickah

06-CENSORED

Het ziet er wel strak uit maar bijvoorbeeld de Post History in je MyReact staat nu veeeel verder naar onderen, nu moet ik dik veel scrollen om dat in beeld te krijgen waar dat voorheen gewoon meteen in beeld stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-06 13:05

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Leuk initiatief, maar ik schop hem even naar een wat meer zichtbare plaats ;)

Move naar Lieve Adjes dus.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:27
Het ziet er lekker minimalistisch uit en strak, een mooi ontwerp. Zal wel even wennen zijn maar dat komt wel goed.

Gefeliciteerd d:)b :Y)

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:03
Ik vind het forum wel erg wit(slecht voor het mileu als je een plasma hebt :*) )

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Gefeliciteerd met Tweakers 7.0!
Ik moet mijzelf nog een beetje laten wennen aan het design; Maar ik vind het er goed uitzien! :)

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-06 12:17

silitek

Tubes Only

Gefeliciteerd..nu nog de foutjes eruit filteren. Hou wel van minimalistic :)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-06 12:00
Mooi ontwerp en ziet er prima uit :), !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:05
Ik ben normaal zo conservatief als het maar wezen kan (dus het was wel prettig dat ik iets langer kon wennen met behulp van de beta-test :+ ) maar ik vind het er ook prettiger op geworden. Rustiger ook, wel vrij licht, maar daar kom ik wel overheen :)

En sjah, het is nog niet optimaal functioneel maar er zit ook nog een hoop in de pijplijn, dat komt goed.

offtopic:
En van die zuurneuzen die na een uur al concluderen dat het waardeloos is, doe eens wennen ofzo :p

[ Voor 13% gewijzigd door Carpento op 18-10-2012 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Ziet er prima uit!

1 maar, vind het wel een beetje amateuristisch hoor, zo'n livegang midden op de dag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Standeman

Prutser 1e klasse

Navi schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 12:45:
Ziet er prima uit!

1 maar, vind het wel een beetje amateuristisch hoor, zo'n livegang midden op de dag..
Ik vind het juist wel professioneel.. Geen brakke en vermoeide devvers en admins die een berg fouten maken. Ik plan de releases op het werk ook het liefs midden op de dag!

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Congrats met de nieuwe layout! Klein dingetje: is er ook ergens een instelling om de achtergrondkleur aan te passen (naar b.v. het eerder gebruikte grijs). Nu moet ik toch bijna een zonnebril opzetten met al dat wit. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-06 23:20

Wom

Puik werk geleverd allemaal! Mijn complimenten en succes met het verwerken van alle comments en reports.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-06 23:23
d:)b _o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Laatst online: 12:55
Minimalistisch rules!
Mooie update.
Werkt ook beter op mijn telefoon (minder submenu's).
Alleen de grijs/blauwe letters zijn wat minder goed te lezen op de lichtblauwe achtergrond.

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13:00
Ik vind het er in ieder geval wel vernieuwend uitzien, of dit ook echt praktisch blijkt gaan we zien. Maar ik vind wel dat de website veel cleaner is geworden de afgelopen jaren. Ben zelf de versies van begin 2000 nog gewend toen ik als jong broekie op de website kwam en de lay-out toch echt wat nerderig aandeed.

Het design en lay-out zijn nu veel meer mainstream en lijkt het meer op een nieuwsite wat veel meer mensen zal aanspreken. Dit kan zovwel een voor- als nadeel zijn.

In ieder geval gefeliciteerd met de launch :) , maar ik hoop wel dat er ook kritsch wordt gekeken en goed wordt geluisterd naar de mening van de meerderheid van de gebruikers.

[ Voor 15% gewijzigd door Davidshadow13 op 18-10-2012 15:00 ]

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Zoals elke release van een nieuwe versie weer aantoont dat verandering blijkbaar erg eng is wil ik toch mijn complimenten overbrengen aan de crew, devvers en management van deze site. Het is overduidelijk dat er veel tijd in gestoken is en dat verdient ons respect. d:)b

Het is wellicht niet ieders 'cup of tea' maar ik vind niet elk stukje commentaar terecht.

Er zal de komende tijd nog genoeg geluisterd, gedevved en aangepast worden, maar ik weet zeker dat we over enkele weken niet meer beter weten *;

Nogmaals hulde.

[ Voor 21% gewijzigd door Gunner op 18-10-2012 19:05 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-06 08:39

pino85

Im just a Bird in the Sky

Ik vind de kreten als het is slecht of is bagger ook niet terecht, maar ik kan me wel vinden in posts die beter onderbouwd zijn en gelukkig zijn die er ook, je mag best negatief/kritisch zijn imo.
Zelf wil ik ook de crew feliciteren met de nieuwe layout/site maar ik hoop dat de komende maanden belangrijke zaken nog getweaked gaan worden, die zaken zijn in verschillende topics en op de fp al aan gegeven.
Succes iig en ik hoop dat de nieuwe layout ook weer mijn tweakers.net kan worden want op het moment voelt dat nog niet zo aan.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-06 23:23
Alle kritiek mag je hier spuien : Poll: Tweakers 7 verbetering of achteruitgang Dit topic is voor de positieve noot. Er zijn dus enige posts verplaatst. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-06 22:32

-ET-

Phone Home

Ik moet zeggen puik werk. Hier en daar nog wat dingetjes maar ik heb alle vertrouwen erin dat dit in de komende tijd opgepakt wordt.

Congratzz voor alle crew members

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Laatst online: 12:55
Ben nu op mijn Padfone tablet aan het lezen. De witruimtes links en rechts zijn nu minder groot dan op de pc. In landscape en portrait mode (niet de mobiele site, maar de gewone).
En omdat ik mijn brightness op minimaal heb, is het vele wit geen probleem. De meeste sites die ik gebruik zijn wit.

En nu ff mijn verbeterpunten in het andere topic spuien (zijn er niet zoveel hoor).

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
T.net crew proficiat!

Ik vind het echt een goede zet. Erg mooi en fris design, overzichtelijk en duidelijk.
Lekker ruimtelijk, het nieuwe design "ademt" echt en geeft een rustig kijkbeeld ondanks de grote hoeveelheid informatie.

Laat je niet kisten door alle negatieve reacties! Ze weten niet beter.. Haters gonna hate.. laat de zogenoemde "boycotters" maar de daad bij het woord voegen.. Die schreeuwjochies die hier een paar jaar wat rondhangen en niks toevoegen, en vervolgens menen dat jullie ze wat "verplicht" zijn.. ga maar lekker weg! Dan blijven hier de mensen met verstand over die wél door een korte periode van gewenning heen kunnen kijken.
Komt allemaal wel goed. Die figuren gaan twee weken bij Webwereld of Engadget of zo kijken, en komen dan met hangende pootjes stiekem weer terug omdat ze erachter komen dat T.net een unieke combinatie heeft van kwaliteitscontent (in het NL), een goede community en een goed-werkende en mooie website.

Ik ben niet allergisch voor wit zoals blijkbaar 90% van de T.net bevolking blijkbaar :S
Speciaal voor hun mijn avatar aangepast :P *O*

[ Voor 37% gewijzigd door HyperioN op 19-10-2012 02:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:02

SuBBaSS

-has Ryzen

Hier ook een positieve noot: ik ben er na een halve dag al aan gewend.
Nog niet achterover leunen daar natuurlijk, want er zijn nog een hoop azijndrinkers die tevreden gesteld moeten worden. Komt vast goed als eenmaal de hardnekkige zaken eruit zijn.
Pagina: 1