https://www.facebook.com/DutchLionCustomising
Wel even wennen. Gefeliciteerd.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.
Automatiseren kun je leren
Move naar Lieve Adjes dus.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Gefeliciteerd
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Ik moet mijzelf nog een beetje laten wennen aan het design; Maar ik vind het er goed uitzien!
An a day keeps the doctor away.
Tubes....It's what make music music!
En sjah, het is nog niet optimaal functioneel maar er zit ook nog een hoop in de pijplijn, dat komt goed.
En van die zuurneuzen die na een uur al concluderen dat het waardeloos is, doe eens wennen ofzo
[ Voor 13% gewijzigd door Carpento op 18-10-2012 12:27 ]
1 maar, vind het wel een beetje amateuristisch hoor, zo'n livegang midden op de dag..
Ik vind het juist wel professioneel.. Geen brakke en vermoeide devvers en admins die een berg fouten maken. Ik plan de releases op het werk ook het liefs midden op de dag!Navi schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 12:45:
Ziet er prima uit!
1 maar, vind het wel een beetje amateuristisch hoor, zo'n livegang midden op de dag..
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Mooie update.
Werkt ook beter op mijn telefoon (minder submenu's).
Alleen de grijs/blauwe letters zijn wat minder goed te lezen op de lichtblauwe achtergrond.
Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro
Het design en lay-out zijn nu veel meer mainstream en lijkt het meer op een nieuwsite wat veel meer mensen zal aanspreken. Dit kan zovwel een voor- als nadeel zijn.
In ieder geval gefeliciteerd met de launch
[ Voor 15% gewijzigd door Davidshadow13 op 18-10-2012 15:00 ]
HD4Life @ Full-HD
Het is wellicht niet ieders 'cup of tea' maar ik vind niet elk stukje commentaar terecht.
Er zal de komende tijd nog genoeg geluisterd, gedevved en aangepast worden, maar ik weet zeker dat we over enkele weken niet meer beter weten

Nogmaals hulde.
[ Voor 21% gewijzigd door Gunner op 18-10-2012 19:05 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Zelf wil ik ook de crew feliciteren met de nieuwe layout/site maar ik hoop dat de komende maanden belangrijke zaken nog getweaked gaan worden, die zaken zijn in verschillende topics en op de fp al aan gegeven.
Succes iig en ik hoop dat de nieuwe layout ook weer mijn tweakers.net kan worden want op het moment voelt dat nog niet zo aan.
Liefhebber van Tweakers
Congratzz voor alle crew members
En omdat ik mijn brightness op minimaal heb, is het vele wit geen probleem. De meeste sites die ik gebruik zijn wit.
En nu ff mijn verbeterpunten in het andere topic spuien (zijn er niet zoveel hoor).
Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro
Ik vind het echt een goede zet. Erg mooi en fris design, overzichtelijk en duidelijk.
Lekker ruimtelijk, het nieuwe design "ademt" echt en geeft een rustig kijkbeeld ondanks de grote hoeveelheid informatie.
Laat je niet kisten door alle negatieve reacties! Ze weten niet beter.. Haters gonna hate.. laat de zogenoemde "boycotters" maar de daad bij het woord voegen.. Die schreeuwjochies die hier een paar jaar wat rondhangen en niks toevoegen, en vervolgens menen dat jullie ze wat "verplicht" zijn.. ga maar lekker weg! Dan blijven hier de mensen met verstand over die wél door een korte periode van gewenning heen kunnen kijken.
Komt allemaal wel goed. Die figuren gaan twee weken bij Webwereld of Engadget of zo kijken, en komen dan met hangende pootjes stiekem weer terug omdat ze erachter komen dat T.net een unieke combinatie heeft van kwaliteitscontent (in het NL), een goede community en een goed-werkende en mooie website.
Ik ben niet allergisch voor wit zoals blijkbaar 90% van de T.net bevolking blijkbaar
Speciaal voor hun mijn avatar aangepast

[ Voor 37% gewijzigd door HyperioN op 19-10-2012 02:08 ]
Nog niet achterover leunen daar natuurlijk, want er zijn nog een hoop azijndrinkers die tevreden gesteld moeten worden. Komt vast goed als eenmaal de hardnekkige zaken eruit zijn.