Poll: Tweakers 7 verbetering of achteruitgang *update*

Pagina: 1 ... 20 ... 58 Laatste
Acties:
  • 190.377 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Zwijntjesdrecht schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 20:38:
[...]

Ik heb ook gehoord dat de website omgedoopt wordt van Tweakers.net naar Tablets.net. :9~
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:00
Ik lees 3 pagina's met post en mijn ogen zijn spontaan moe, heb de helderheid op zijn laagst moeten zetten, maar dat helpt nog niet. Op een laptop is dat heel vlot gebeurd. Op een tv/monitor moet je weer in de instellingen gaan. Ik hoop echt dat het nog flink op de schop genomen wordt. Of ze ons zelfs tijdelijk de oude even terug geven haha.

Ik mis het hele inventaris en pricewatch het meeste. Maar de voorpagina is ook gewoon niet handig! Het nieuws dringt inderdaad niet tot mij door! Ik vind het gewoon niet meer leuk om de headlines te lezen. Eerst waren de kleuren een automatische sortering voor mij, rood ging altijd voor dan groen en laterna kwam paars :) . Deze figuurtjes vind ik niet echt logisch gekozen en dat de downloads tussen het nieuws staan :? :?

We zullen zien :) .

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roger_Rabbit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 20:36
Vraag & Aanbod is ook nog buggy, als ik een advertentie plaats en deze later wijzig, worden de verzendkosten steeds weer op inclusief gezet. Terwijl ik aangeef dat het exclusief moet zijn.

Er zijn toch wel heel veel fouten ingeslopen, erg slordig als er goed over nadenkt. Volgens mij is er weinig tot niet getest.

Asus Z170 Deluxe - Intel Core i7 6700k @4 Ghz - Noctua NH-C12P SE14 - Kingston HyperX Fury 32 GB - Asus RTX 2070 Super 8GB - Samsung 950 Pro M2 240 GB - Corsair AX 850 watt - Sound Blaster X-Fi Titanium - WD Black 1TB & Green 3TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
pino85 schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 20:03:
[...]

Bedankt voor je constructieve bijdrage aan dit topic.

[...]

Iets wat als tijdelijke oplossing werkt is de volgende:

Succes!
Dit is al een hele verbetering. Dat alles op de frontpage wat kleiner wordt scheelt ook een hoop. Alleen de Post History is dan nog te groot om prettig mee te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoAG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-11-2024
Deze poll is slechter dan de nieuwe layout, twee opties? Zo krijg je dus nooit een goed beeld van wat de tweakers er van vinden.
Ik zie heel veel verbeteringen in de nieuwe site, ook dingen die me niet aan staan, maar daar wordt aan gewerkt.
Ik ben er van overtuigt dan de crew alles op alles zet om de site zo goed mogelijk te maken.
Daar hebben ze wel goede feedback voor nodig.
Dat haal je niet uit deze "kut of niet kut" poll
Dat stimuleert niet om onderbouwde kritiek te leveren
Ik vraag de TS om de poll aan te passen

[ Voor 5% gewijzigd door ArnoAG op 19-10-2012 20:58 ]

Incompl te

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De poll is prima en het adwoord spreekt voor zich! OUDE LAY OUT TERUG.
Als er veel mensen hard aan gewerkt hebben.... dat is dat gewoon zonde van te tijd geweest. punt uit
Hadden ze maar beter moeten testen voor dit gedrocht live te zetten.

Dit is geen voor uitgang dat zeggen heel veel gebruikers ,
het is gewoon een poging om minder data verkeer te versturen.
De site is zelfs zo onprettig geworden als tweakers zo blijft ben ik gewoon weg.
85% van de mensen die gestemd hebben vinden het niets .....

Dat ze na zo veel negative reacties dit nog laten ze dit door suckelen.....
Ja woorden van de meeste tweakers zijn terecht! ontevreden1
deze site heeft gewoon te veel bugs, totaal slecht getest wat als 85% van de gebruikers/doelgroep het maar niets vind. en er echt een dikke 100+ bugs in de site zitten dan moet je niet door blijven gaan .... oude layout gewoon terug zetten en toe geven dat ze een fout gemaakt hebben. website van het jaar kunnen ze ook wel op de buik schrijven de price watch is zo giga slecht geworden dat ik maar ben over gestapt op hardware.info

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2012 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

ArnoAG schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 20:54:
Deze poll is slechter dan de nieuwe layout, twee opties? Zo krijg je dus nooit een goed beeld van wat de tweakers er van vinden.
Ik zie heel veel verbeteringen in de nieuwe site, ook dingen die me niet aan staan, maar daar wordt aan gewerkt.
Ik ben er van overtuigt dan de crew alles op alles zet om de site zo goed mogelijk te maken.
Het is toch simpel: vind je de huidige layout beter of de oude? Ja of nee?
Verdere uitleg is per persoon verschillend en kun je in je reactie kwijt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoAG
  • Laatst online: 02-11-2024
tweaker2010 schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 20:59:
[...]

Het is toch simpel: vind je de huidige layout beter of de oude? Ja of nee?
Verdere uitleg is per persoon verschillend en kun je in je reactie kwijt. ;)
Is dat de informatie die je uit de poll wilt halen? Dan zij de opties totaal verkeerd beschreven..
Optie1: 7is geweldig
Optie2: ik wil 6

Ik ben het met beide oneens, maar dat wordt niet meegewogen. Zo krijg je al snel een negatiever beeld dan echt het geval is ben ik bang.

Incompl te

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Waardeloos in mijn ogen. Ziet er ongelovelijk amateurisch uit en al dat wit is niet om aan te zien. Alsof ik een extreme versie van no-script ad-on aan heb staan in mijn browser die de hele lay-out uit elkaar trekt. Geef mij de oude versie maar terug. Ik kan bijna niet geloven dat een technische website als Tweakers zo'n web 0.1-achtige lay-out kan bedenken en kan releasen. Erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:12
Browsen / zoeken gaat moeilijker en duurt langer. of het nou op de frontpage, forum of pricewatch is. Verder vind ik de layout van T6 echt veel mooier.

[ Voor 19% gewijzigd door Dekar op 19-10-2012 21:09 ]

EKBuilds.nl - Op maat gemaakte PC's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ ArnoAG
het gaat er om welke lay out je fijner vind werken niet van hoe jij het persoonlijk wilt hebben.
Misschien is een tweakers 6.0 met wat van 7.0 elementen misschien fijn maar die keuze is er niet. en maar goed ook. laat ze eerst maar de 6.0 terug zetten en 99% van de gebruikers te vreden stellen.
en dan kunnen ze later misschien de positive dingen van 7.0 integreren in 6.0 ik zie ze niet heb ze nog niet gevonden alleen maar dingen die niet werken ben ik tegen gekomen en div vast lopers van de site
zo erg dat de browser een reboot nodig had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:19
Kijk normaal dagelijks op Tweakers tijdens mijn pauze en daar gebruik ik vaak de Iphone even voor. Het nieuws is nog goed te doen , maar daarna wil ik zo snel mogelijk naar "my last posts" om nog even te kijken of er gereageerd is op topics die IK boeiend vind.

Op zo'n klein beeld zit je echt niet te wachten op extra klikken (wat met de vingers van mij ook nog weleens net mis is) en ook op de pc vind ik het helemaal bout ! Het is nu forum > myreact > naar beneden scrollen en dan nog een keer er op klikken aangezien je anders alleen maar de eerste 5 topics kan zien.

Bij 6 was dit Forum en op mijn naam klikken. Zoek de verschillen.

Merk nu al dat mijn bezoekjes afnemen aangezien ik aardig verslaafd was aan meelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind zoals vaker gezegd in dit topic de informatie dichtheid VEEL te laag. Op de frontpage moet ik als een gek scrollen/klikken om iets te zien. Ik mis het overzicht waaruit ik snel kan kiezen wat ik wil zien.

Het is natuurlijk sowieso even wennen, en veel dingen zien er mooier uit. Maar ik mis het snelle totaal overzicht wat er eerst wel was op de frontpage.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2012 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

reviews: Tweakers 7: wat is nieuw?

Wat mij trouwens hier op valt, frontpage heeft inmiddels meer reacties dan dit topic, mijn snelle conclusie: er zijn ook een bizar veel gebruikers die puur actief zijn rond de frontpage en aanzienlijk minder op het forum?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwijntjesdrecht
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Ik denk dat 'De Persgroep' de zware hand op Tweakers.net. Ik zie namelijk al een overéénkomst tussen www.tweakers.net en www.persgroep.nl!

Wie-o-wie raad het? Ik zal 2 letters cadeau geven: W.T

:P

(kan ook komen door mijn resolutie natuurlijk)

[ Voor 11% gewijzigd door Zwijntjesdrecht op 19-10-2012 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebia
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-06 15:21
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 18:21:
[...]
De echte diehard tweakers waar het ooit mee begon is niet intressant meer, daar verdienen ze geen dubbeltje aan, de enige oplossing is mainstream worden en mainstream publiek aan te trekken door je zo breed mogelijk op te stellen.
Hoezo verdienen ze er geen dubbeltje aan? Wat dacht je van de betaalde abo's? Of de inkomsten uit reclame? De inkomsten van de verkopers op de Pricewatch? Advertenties vanuit de vacaturebanken?

Als Tweakers 'mainstream' wordt, wat is het dan nog waard? Ik denk meteen aan een HCC beurs die ineens ook 'mainstream' wilde worden. Alle charme ging eraf en *poef* weg was de ooit zo succesvolle beurs annex computerclub.

Een breder publiek aanspreken is misschien niet zo gek om nóg meer te verdienen aan een platform. Maar bedenk dat wel dat de vaste gebruikers -mogelijk- een afkeer krijgen en erbij weglopen.

Het is dat je een t.net (en haar opgebouwde goodwill) niet in een paar dagen kan kopiëren, maar meer van dit soort fratsen en hoe meer open ik ervoor sta.

Normaliter kan ik best leven met veranderingen, en niet elke verandering hoeft slecht te zijn. Maar ik zie van de nieuwe lay-out echt de voordelen niet meer. Functionaliteit die gebroken is, informatiedichtheid die verloren is gegaan, wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zwijntjesdrecht schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 21:30:
Ik denk dat 'De Persgroep' de zware hand op Tweakers.net. Ik zie namelijk al een overéénkomst tussen www.tweakers.net en www.persgroep.nl!

Wie-o-wie raad het? Ik zal 2 letters cadeau geven: W.T

(kan ook komen door mijn resolutie natuurlijk)
Ah daarom zijn ze terughoudend om de achtergrond aan te passen.

De aandheelhouders zijn nu de klanten van Tweakers, niet de gebruikers. Ik vermoed dat Tweakers over 5 jaar niet meer bestaat. Het is wat bot, maar ik hoor al van meerdere mensen dat ze andere sites zoeken.

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2012 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwijntjesdrecht
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 21:31:
[...]

De aandheelhouders zijn nu de klanten van Tweakers, niet de gebruikers. Ik vermoed dat Tweakers over 5 jaar niet meer bestaat.
Ik vrees ook zoiets...helaas...

Hoe meer ik naar het huidige design kijk, hoe verdrietiger ik wordt als ik hier naar kijk: http://web.archive.org/we...4833/http://tweakers.net/

(alleen de balk wegklikken van archive.org)

Wat een rust, wat een overzicht, wat een....ach laat ook maar...

R.I.P. T.net 6! ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

ebia schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 21:31:
[...]

Hoezo verdienen ze er geen dubbeltje aan? Wat dacht je van de betaalde abo's? Of de inkomsten uit reclame? De inkomsten van de verkopers op de Pricewatch? Advertenties vanuit de vacaturebanken?

Als Tweakers 'mainstream' wordt, wat is het dan nog waard? Ik denk meteen aan een HCC beurs die ineens ook 'mainstream' wilde worden. Alle charme ging eraf en *poef* weg was de ooit zo succesvolle beurs annex computerclub.

Een breder publiek aanspreken is misschien niet zo gek om nóg meer te verdienen aan een platform. Maar bedenk dat wel dat de vaste gebruikers -mogelijk- een afkeer krijgen en erbij weglopen.

Het is dat je een t.net (en haar opgebouwde goodwill) niet in een paar dagen kan kopiëren, maar meer van dit soort fratsen en hoe meer open ik ervoor sta.

Normaliter kan ik best leven met veranderingen, en niet elke verandering hoeft slecht te zijn. Maar ik zie van de nieuwe lay-out echt de voordelen niet meer. Functionaliteit die gebroken is, informatiedichtheid die verloren is gegaan, wat nu?
Een paar jaar geleden zou ik het met je eens zijn geweest. Maar ik denk dat die drempel steeds minder hoog wordt.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthys70
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-09 11:01
Ook ik heb inderdaad erg veel moeite met de layout.
Had liever wat compacter gehad zoals de oude versie.
Zelf mis ik de hardware review en laatste software/firmware in een kort overzicht.

Denk alleen niet dat Tweakers de boel nogmaals gaat aanpassen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:26
alaintje schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 20:10:
[...]

Tweakers 7 klinkt helemaal niet leuk.
Tweakers 2.0 [twee punt nul]? haha

Ik mis mijn inventaris functies! Hoe kan ik nu fatsoenlijk computers samenstellen :( !!!!
Dat doe je via "willen"

zie:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/EJpEuPcMcbi146DF3csJI7UJ/medium.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwijntjesdrecht
  • Niet online
Ik blijf wel bij mijn standpunt dat je een design, waarvan het meerendeel van je gebruikers (die ook voor inkomsten zorgen) niet "positief" over zijn, niet zomaar door de strot kan duwen.

Doe je dat wel, dan raak je ze kwijt, maar ja, ik vermoed dat ze met het nieuwe design een groter publiek en vooral breder publiek bereiken. Misschien hebben ze gelijk, misschien niet. De toekomst zal het uitwijzen.

Ben benieuwd hoe de buren hiermee omgaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matthys70 schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 21:37:
Ook ik heb inderdaad erg veel moeite met de layout.
Had liever wat compacter gehad zoals de oude versie.
Zelf mis ik de hardware review en laatste software/firmware in een kort overzicht.

Denk alleen niet dat Tweakers de boel nogmaals gaat aanpassen :-(
Ze gaan per 3 weken een scrum-release doen. Wat ongeveer gelijk is als bij Chrome en FireFox, je zult 0,0% van deze wijzigingen merken maar er wordt wel van hoge torens geblazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwijntjesdrecht
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 21:39:
[...]

Ze gaan per 3 weken een scrum-release doen. Wat ongeveer gelijk is als bij Chrome en FireFox, je zult 0,0% van deze wijzigingen merken maar er wordt wel van hoge torens geblazen.
Als ik het resultaat zie, dan denk ik dat ze uitgeblazen zijn of buiten adem zijn eerder. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 10:41

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Ligt het aan mij of lijkt het op Jip en Janneke nederlands.

Als nieuwe gebruiker zou ik echt niet weten wat er hier mee wordt bedoelt xD.

[ Voor 11% gewijzigd door Sp3ci3s8472 op 19-10-2012 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 21:31:
[...]

De aandheelhouders zijn nu de klanten van Tweakers, niet de gebruikers. Ik vermoed dat Tweakers over 5 jaar niet meer bestaat. Het is wat bot, maar ik hoor al van meerdere mensen dat ze andere sites zoeken.
Aandeelhouders zijn niet de klanten, maar de eigenaren. Adverteerders zijn de klanten. Gebruikers van de Frontpage zijn het product, en in het forum is niemand commercieël geïnteresseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:35

sus

is druk :+

Kies dan voor "wil ik" en "heb ik"

[ Voor 78% gewijzigd door sus op 19-10-2012 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:26
Roger_Rabbit schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 20:45:
Vraag & Aanbod is ook nog buggy, als ik een advertentie plaats en deze later wijzig, worden de verzendkosten steeds weer op inclusief gezet. Terwijl ik aangeef dat het exclusief moet zijn.

Er zijn toch wel heel veel fouten ingeslopen, erg slordig als er goed over nadenkt. Volgens mij is er weinig tot niet getest.
Kun je dit alsjeblieft als [Bug] [V&A] posten in in LD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 21:42:
[...]

Aandeelhouders zijn niet de klanten, maar de eigenaren. Adverteerders zijn de klanten. Gebruikers van de Frontpage zijn het product, en in het forum is niemand commercieël geïnteresseerd.
Hoe willen ze een site onderhouden waar niemand op komt? Ik vrees het ergste voor tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 05:38

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Het belangrijkste wat mij opvalt, is dat het ineens "zwart-wit" is. Dat is een slechte keuze. Kijk domweg naar schoolborden, waarom is dat wit-op-groen? Omdat het zachter is voor de ogen.

Ook het forum is smal terwijl er ruimte genoeg is.

Ik heb commentaar genoeg, maar de lay-out is wel een stuk cleaner en overzichtelijker geworden. De lay-out is goed, maar op een aantal punten wat te "designy" en te weinig "user".

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

Zwijntjesdrecht schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 21:36:

Hoe meer ik naar het huidige design kijk, hoe verdrietiger ik wordt als ik hier naar kijk: http://web.archive.org/we...4833/http://tweakers.net/

R.I.P. T.net 6! ;w
Dit. Thanks voor de link :9~ ! Wat er in de link staat ziet er echt honderden keren beter uit dan dit. Dat grijs is zo rustgevend voor m'n ogen! En dan ook alles (nieuws, reviews, etc) netjes verdeeld zodat je snel kon vinden wat je zocht. En naar ergens op deze site gaan is zo veel eenvoudiger! Awesome!

In tegenstelling dit: De site doet pijn om naar te kijken. Bah, wit! Alles (nieuws, video's, reviews) staan nu door elkaar en iets vinden van nieuws is nu heel moeilijk. Laat ergens op tweakers geraken :s. Nu moet je 10 keer meer klikken. En niet alleen het wit dat je ziet, verder is er nog wat blauw maar daar blifjt het bij. Kijk het nieuws toch van op die pagina! Zoveel inhoud op zo weinig plek! Netjes ingedeeld ook nog met ervoor een kleurtje.

Ja, er zijn ook nog goede dingen in T7 (zoals de video speler), maar die paar kleinigheidjes worden overschaduwd door alle ellende die T7 ons brengt.

R.I.P. T.net 6

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Firesphere schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 21:46:
Het belangrijkste wat mij opvalt, is dat het ineens "zwart-wit" is. Dat is een slechte keuze. Kijk domweg naar schoolborden, waarom is dat wit-op-groen? Omdat het zachter is voor de ogen.

Ook het forum is smal terwijl er ruimte genoeg is.

Ik heb commentaar genoeg, maar de lay-out is wel een stuk cleaner en overzichtelijker geworden. De lay-out is goed, maar op een aantal punten wat te "designy" en te weinig "user".
Je hebt ook whiteboarden, die zijn beter leesbaar want ze zijn niet backlit. Ik denk dat t-net 7 heel mooi is op een e-reader. Daar wil je namelijk zo veel zwart op wit hebben als je maar kan hebben.

Het probleem nu met tweakers is wat je ook hebt als je een boek op een PC scherm gaat lezen: pijnlijke ogen.

Edit: idd het leest beter op mn sony e-reader. Alleen scrollen is een hel. En ik kan javascript dingen niet gebruiken. (dus de halve site werkt niet)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2012 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:16

sapphire

Die-hard pruts0r

Mijn vriendin vind de nieuwe lay-out helemaal top!

Die ziet mij al steeds minder tweakeren omdat ik me dood erger aan de nieuwe lay-out :(

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-09 14:53

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 20:57:
het is gewoon een poging om minder data verkeer te versturen.
Daarom gaan we ook 1080p video's aanbieden, en gebruiken we steeds grotere plaatjes om ons dataverkeer wat wij van True gesponsoort krijgen te verminderen inderdaad. Damn je hebt ons door ;(
Dat ze na zo veel negative reacties dit nog laten ze dit door suckelen.....
Wat wil je dan? In een dag tijd een volledige nieuwe layout schrijven? (ja, want de oude is niet zomaar terug te zetten, daar is veel te veel voor veranderd). En dat zonder enige test (zie je quote hieronder) online pleuren? We hebben enkele oplossingen geprobeert, maar daar hebben we domweg meer tijd voor nodig om het overal goed te maken.
Ja woorden van de meeste tweakers zijn terecht! ontevreden1
deze site heeft gewoon te veel bugs, totaal slecht getest wat als 85% van de gebruikers/doelgroep het maar niets vind. en er echt een dikke 100+ bugs in de site zitten dan moet je niet door blijven gaan .... oude layout gewoon terug zetten en toe geven dat ze een fout gemaakt hebben.
Zo heel erg veel bugs voor een volledige rewrite zijn er niet, waar jij waarschijnlijk op doelt is missende functionaliteit, en daar zijn wij ons ook van bewust en daar werken we ook hard aan.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCSoldaat
  • Laatst online: 25-06 18:52
Het valt me op dat er geen poll als deze op de frontpage is opgenomen. Bang om de tegenvallende reacties aan het grote publiek te tonen?

Ik heb zo'n hekel aan ondertitels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 21:44:
[...]

Hoe willen ze een site onderhouden waar niemand op komt? Ik vrees het ergste voor tweakers.
Ik denk voorlopig niet dat er een aanzienlijk aantal bezoekers van de FP zullen wegtrekken. Maar mocht het uiteindelijk toch niet lukken om voldoende wistgevend te zijn, dan vermoed ik dat tweakers verkocht zal worden, of gewoon stoppen omdat de eigenaren er geen heil meer in zien. Voor hun is het gewoon een investering. Niet voldoende winst = volgende project.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Kees schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 21:49:
Zo heel erg veel bugs voor een volledige rewrite zijn er niet, waar jij waarschijnlijk op doelt is missende functionaliteit, en daar zijn wij ons ook van bewust en daar werken we ook hard aan.
Wat mij betreft heb je daar gewoon gelijk.

Sowieso heb ik eigenlijk zelden tot nooit klachten over uptime of snelheid bij tweakers. Evenmin van echt ernstige bugs. Dat hebben jullie imho gewoon heel goed voor elkaar.

Ook T7 draait bij mij heel snel en bedrijfszeker. En dat lijkt mij weliswaar iets wat je mag verwachten van de grootste IT site van nederland maar desalniettemin nog steeds een hele goede prestatie gezien de enorme verandering aan de backend/code etc.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zwijntjesdrecht schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 21:36:

R.I.P. T.net 6! ;w
Zo kijk ik er nog eens naar, wat een bizar verschil van nieuws overzicht:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/k43yhYu50PhKtB7QDZ2PHiYI/full.png

Directe oogopslag van de pagina:
T6 - 12 items
T7 - 5 items

Die tracker vind ik an sich nog niet eens zo'n probleem (keek ik eigelijk ook niet veel naar), maar voor mij mogen Pricewatch en IT Banen vervangen worden door Video's en Uit de Community (dan past het nog niet op het eerste scherm, maar hebben we in iedergeval maar 1 scroll 'rondje' nodig :P).

[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 19-10-2012 21:57 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwijntjesdrecht
  • Niet online
Ik hoor net dat de "buren" het vorige design, dus Tweakers 6, willen overnemen voor een zacht prijsje en een eervolle vermelding! Ik zeg doen!

Jullie geven zelf aan dat jullie niet terug willen (en kunnen) naar Tweakers 6, dus dat is dan een mooie oplossing toch? En daarbij verdienen jullie toch nog aan het oude design!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Ha-ha wat een humor heb jij ;)

[ Voor 91% gewijzigd door pino85 op 19-10-2012 21:58 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

t is even wachten op de karma-feature custom fp indeling, daarna kan iedereen weer zn eigen tweakers fp bouwen.

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitshape
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

bitshape

japanse vechtvis

SinergyX schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 21:55:
Zo kijk ik er nog eens naar, wat een bizar verschil
Het kleurtje 'spierwit' is gelukkig hetzelfde gebleven. :*)

bit 2.0: i7-8700K - Z370 Apex - 32GB 3200c14 - Strix GTX1080 - Prime 850W - LSI 9207-8i - 22TB HDD - 5.5TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
MrJayMan schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 21:59:
t is even wachten op de karma-feature custom fp indeling, daarna kan iedereen weer zn eigen tweakers fp bouwen.
Dat kan ook zonder karma hoor. Ik geniet gewoon echt van mijn karmaloze custom CSS met groene "Toon voorbeeld"-knoppen ipv links 8)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Grappig,

Op deze frontpage staan braaf de betekenis van de kleurtjes: http://web.archive.org/we...5643/http://tweakers.net/
Die waren in V6 verdwenen, dus ik snap wel dat een enquete vier jaar weer daarna iedereen wel vergeten is dat het een legenda is.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Wat ik me afvraag...

Wat was er allemaal verkeerd aan de oude site, dat het ontwikkelteam voor deze keuzes heeft gebracht?

Het is echt een serieuze vraag. Missende functionaliteit etc... Dat zijn de voornaamste zaken. Hoe kan het dat er functionaliteiten, die gebruikt werden, opeens niet meer zijn. Hoe is dat zo gekomen?

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Laatst online: 07-09 16:15
Ik vind het er niet overzichtelijker op geworden en ik heb gewoon me zonnebril nodig (Dat wit had van mij wel zwart gemogen eigenlijk). Voor de rest voelt het wel goed aan eigenlijk.

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

bitshape schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 21:59:
[...]

Het kleurtje 'spierwit' is gelukkig hetzelfde gebleven. :*)
Met versie ervoor erbij :)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/uHqbaK0E8gd5ME7QFk9A176A/full.png

Dat zitten we op: 11 - 12 - 5

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 19-10-2012 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgervdland
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-06 21:56
c70070540 schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 22:01:
Wat ik me afvraag...

Wat was er allemaal verkeerd aan de oude site, dat het ontwikkelteam voor deze keuzes heeft gebracht?

Het is echt een serieuze vraag. Missende functionaliteit etc... Dat zijn de voornaamste zaken. Hoe kan het dat er functionaliteiten, die gebruikt werden, opeens niet meer zijn. Hoe is dat zo gekomen?
Inderdaad, zomaar site veranderen zonder de community te vragen, simpel en kort gezegd: Ik vind deze site echt goedkope "crap".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:18

franssie

Save the albatross

Wat ik me afvraag...

Ja dingen en tech veranderen ook, je datamodel blijkt niet meer te kloppen (via link hierboven moest ik even lachen)
http://web.archive.org/we...ienst-Ilse.nl-online.html
on topic:
De redenen zijn er vast voor Tnet en die zijn vast wel valide. Als gebruiker wil je daar echter niets tot weinig van merken en de gebruiker is voor wat dit betreft wel degene waar het om gaat. Deze change gaat wel een case worden van 'hoe het niet moet', de miskleunen van mijn klanten mag ik in presentaties niet gebruiken, een openbaar forum is dan wel weer aardig daarvoor.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 22:03

Matis

Rubber Rocket

Ik heb een gist gemaakt met daarin mijn custom CSS (met diverse knip en plakwerk van anderen);

Fork away: https://gist.github.com/3920286/

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik me afvraag...

Het was oud, en dat schijnt een marketingtechnische zonde te zijn. Vrijwel elk product wordt regelmatig vernieuwd, ook al lijkt het onnodig. Tandpasta bijvoorbeeld ;)

Dat er features missen komt waarschijnlijk omdat het, naar ik begrijp, opnieuw van de grond af aan is opgebouwd. Dan zit er standaard niets meer in en moet iedere functionaliteit opnieuw toegevoegd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
SinergyX schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 22:03:
[...]

[afbeelding]

Niet helemaal, de twee nieuwere hebben daar geen banner staan die weleens voorkomt. Erger is een ander screenshot hier van aan 1366*768 laptop
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/jXPKB9dZsB1xkvr2gnUJ4lOk/full.png

Deze is trouwens zonder banner op de FP: http://web.archive.org/we...1533/http://tweakers.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Matis schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 22:06:
Ik heb een gist gemaakt met daarin mijn custom CSS (met diverse knip en plakwerk van anderen);

U schrijft, ik paste :+

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matel
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-01 23:25
Ik vind het ook geen verbetering op alle fronten, maar al met al vind ik de nieuwe layout wel OK. Dat komt ook omdat ik Tweakers meestal via mijn telefoon bekijk. Met name het forum werkt nu prettiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wat ik me afvraag...

Elk design heeft ook een leeftijd, heeft ook een 'periode' waarin het populair was. Als je de 3 stylen van de afgelopen jaren naast elkaar zet, kloppen ze redelijk met het 'marktgemiddelde' van gebruikte style.

Het 2006 model was duidelijk het 'tabje met schuine hoek', veel img als randen om alles wat flashier en hi-tech te maken.
2008 was veel meer 'slick', redelijk in de lijn van de 2006-functionaliteit, maar veel meer smooth, weinig poespas graphics maar gewoon 'schoon'.
Tja, 2012 errr.. nouja, Metro/Apple style zullen we maar zeggen? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Wat ik me afvraag...

Welke functionaliteit mis je nu dan? En dan graag wat echt weg is, en niet enigszins verstopt?

De belangrijkste reden voor de nieuwe website is omdat wij dingen wilden groeperen. Dus producten als de iphone 4 die je in tig verschillende kleuren en geheugengroottes kan krijgen op 1 pagina zetten (de reviews, forum topics, nieuws etc). Terwijl wij daarmee bezig waren wilden we ook graag een nieuwe layout, want de vorige voelde wel heel erg 'vol' aan. En ja, mischien is het wat te wit, en zijn er enkele verkeerde keuzes gemaakt, maar daar proberen wij van te leren, en we tweaken de website nonstop en zullen dat ook blijven doen. Helemaal nu we niet meer 100% op 1 project focussen zul je ook veel en veel meer zien dat er features voor de gebruikers bijkomen, of dat er dingen nog beter neergezet worden. Wij zijn ook niet dom, bijna iedereen van product/technology team volgen deze topics en reacties, en we leren weer een heleboel (ook al reageren niet alle mensen).

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VantageR
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Voor een website zou ik het niet zo snel zeggen, maar ik krijg gewoon heimwee naar de oude layout. Tweakers 7 is zo kil en klinisch. Het werkt misschien op een tablet, omdat het dan beeldvullend is en beter bedienbaar, vanwege de ruimte tussen de links. De website is gewoon niet ontworpen voor desktopgebruik. Daar zijn ze toch wel behoorlijk de fout mee ingegaan.

Misschien dat in de toekomst de meeste websites op een tablet bekeken zullen worden, maar dat is nu gewoon nog z'n tijd veel te ver vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blanco The Bull
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-04 11:42
Waarom geen uitgebreide poll maken waarbij we een aantal layouts zien (indeling, kleur, achtergrond, lettertype, verdeling enz) waarbij iedereen kan aangeven welke het meeste naar zin is (door te stemmen). Daarnaast bijvoorbeeld een link naar een plek waar mensen commentaar kunnen leveren. De mensen die er baat bij hebben zullen sowieso eerlijk reageren en dat zijn de meeste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Kees schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 22:10:
[...]

Welke functionaliteit mis je nu dan? En dan graag wat echt weg is, en niet enigszins verstopt?
<>
In topic zoeken op Got
Op de frontpage nieuws kunnen lezen zonder scrollen

onder enigzins verstopt kan je alles wegmoffelen, het werkt technisch prima, usabillity is kortom uitermate teleurstellend; het lijkt wel een Oracle product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Daar zeg je wat, idd die mis ik nu ook. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Niet online

Rob

Blanco The Bull schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 22:11:
Waarom geen uitgebreide poll maken waarbij we een aantal layouts zien (indeling, kleur, achtergrond, lettertype, verdeling enz) waarbij iedereen kan aangeven welke het meeste naar zin is (door te stemmen). Daarnaast bijvoorbeeld een link naar een plek waar mensen commentaar kunnen leveren. De mensen die er baat bij hebben zullen sowieso eerlijk reageren en dat zijn de meeste.
Dat gebeurt niet: heel simpel, omdat de gebruikers dat niet beslissen...
En geloof me, er worden ook niet zo even een aantal layouts bedacht en ontwikkelt. Deze layout blijft en wordt aangepast.

Wat ik qua functionaliteit trouwens erg mis: zoeken IN een topic, dat kan niet meer. EDIT: spuit 11 :P

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
franssie schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 22:12:
[...]

In topic zoeken op Got
Op de frontpage nieuws kunnen lezen zonder scrollen

onder enigzins verstopt kan je alles wegmoffelen, het werkt technisch prima, usabillity is kortom uitermate teleurstellend; het lijkt wel een Oracle product.
Het zoeken in een topic gaan we volgens mij snel fixen, en ook op de frontpage is/word een fix uitgerolt om minder witruimte tussen items te hebben.

En nee, we zijn verdorie geen oracle product, heb je HUN support wel eens gebruikt? Daar krijg ik na 20s al moordneigingen van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matel
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-01 23:25
Rob schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 22:14:
[...]

[knip]

Wat ik qua functionaliteit trouwens erg mis: zoeken IN een topic, dat kan niet meer.
Daar zeg je zoiets inderdaad. Het viel me nu nog niet op, maar zal het wel missen als het niet meer mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiGG
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-10-2024
NMe schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 20:22:
[...]

Als je niet roept wát je dan slecht vindt is dit commentaar ook 3x niks. ;)
Dat lijkt mij de afgelopen 1900 post duidelijk he (en zelf sals de helft nmaar constructief is), heb je die al gelezen? :?
Kom op, je duwt men wat door de strot en probeerd het dan nog op zo'n manier af te doen. :/
Neem je verantwoordelijkheid man en loop ons allemaal niet zo te neten. ;w

De oude manier van "werken" was prima, hebben die 150 users daar over geklaagd? :O
Update dat dan, maak het sneller, of doe ermee wat je moet doen maar niet dit. :F

Realiseer je wel dat dit soort 'geintjes' je gebruikers kost en de hoge heren daar niet blij mee zijn. 8)7
Dus lach nog maar ff of doe er wat aan. }:O

*smilieheaven* like the devvs do at this moment... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

[...]

1) Zoeken binnen topics
2) Bookmark post in topic gebruikte ik om te bookmarken waar ik in een topic was met lezen of een bepaalde post te markeren. Nu moet ik, heel omslachtig en tijdrovend, veel posts doorakkeren en me proberen te herinneren wat ik al wel en nog niet gelezen had. Echt ongelovelijk dat dit er uitgehaald is. En nee, ik bedoel niet bookmark topic, dat is niet hetzelfde.
3) Veel minder informatie op de FP. Echt zonde dat ik veel minder snel zie wat er nieuw is.

Er zijn er meer, maar deze drie vind ik echt de belangrijkste.
Ik zeur verder niet over de kleuren, dat kan nog wennen zijn en dat pakken jullie al op. Hulde! :)
De belangrijkste reden voor de nieuwe website is omdat wij dingen wilden groeperen. Dus producten als de iphone 4 die je in tig verschillende kleuren en geheugengroottes kan krijgen op 1 pagina zetten (de reviews, forum topics, nieuws etc).
Prachtig intiatief. Is ook belangrijk. Echter de reden is dat jullie het wilden, of omdat de gebruikers dat ook wilden? Volgens mij zijn wij met z'n allen de gebruikers, en volgens mij is het zo dat gebruikerswensen voor gaan boven beheerders wensen in zulke gevallen. Hebben jullie ook navraag gedaan bij een representatieve groep of de gebruikers dit ook willen? (begrijp mij niet verkeerd, ik vind het ok, maar veel hier uiten hun ongenoegen, ik kan dus niet representatief zijn)
Terwijl wij daarmee bezig waren wilden we ook graag een nieuwe layout, want de vorige voelde wel heel erg 'vol' aan.
Dat vond ik juist de kracht van de website. Veel informatie te vinden zonder dat ik veel handelingen moest doen. Als ik dit topic zo volg, ben ik daar niet de enige in. Maar eigenlijk idem als boven.
En ja, mischien is het wat te wit, en zijn er enkele verkeerde keuzes gemaakt, maar daar proberen wij van te leren, en we tweaken de website nonstop en zullen dat ook blijven doen. Helemaal nu we niet meer 100% op 1 project focussen zul je ook veel en veel meer zien dat er features voor de gebruikers bijkomen, of dat er dingen nog beter neergezet worden. Wij zijn ook niet dom, bijna iedereen van product/technology team volgen deze topics en reacties, en we leren weer een heleboel (ook al reageren niet alle mensen).
Dat merk ik ook gelukkig en daar ben ik heel blij mee. En ik heb echt plaatsvervangende schaamte vanwege de manier hoe sommige hier heel primair reageren zonder constructief mee te denken. Probeer die gewoon een beetje te negeren aub...

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitshape
  • Niet online

bitshape

japanse vechtvis

SinergyX schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 22:03:
[...]

[afbeelding]

Ik begrijp wat je bedoeld, maar het kan ook anders (is nog niet af hoor):

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rDHBGLmmF7WuRtTwg6e2JPum/medium.png Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/LUR86ecqNg6ShH9ZireVGSLh/medium.png

Alleen dien je daarvoor met Custom CSS aan de slag te gaan.
Makkelijker zou zijn als de default template voor Touchscreendevice's is, en een extra template voor desktopgebruik. Zo bedien je beide markten en is het een stuk eenvoudiger te selecteren, dan dat je iedereen het Custom CSS pad opjaagt.

[ Voor 11% gewijzigd door bitshape op 20-10-2012 02:00 . Reden: afbeeldingen in .png formaat voor betere kwaliteit ipv de .gif formaat afbeeldingen ]

bit 2.0: i7-8700K - Z370 Apex - 32GB 3200c14 - Strix GTX1080 - Prime 850W - LSI 9207-8i - 22TB HDD - 5.5TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 13:05

psy

Matis schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 22:06:

HELD _/-\o_
Grootste pijnpunt is nu wel voor mij verdwenen, ik zie véél meer headlines zoals het hoort.
Eerst zag ik op mijn iPhone nauwelijks minder headlines als mijn U en dat was gewoon te zot voor woorden.

[ Voor 27% gewijzigd door psy op 19-10-2012 22:23 ]

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

bitshape schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 22:20:
[...]

[afbeelding] [afbeelding]

Makkelijker zou zijn als de default template voor Touchscreendevice's is, en een extra template voor desktopgebruik. Zo bedien je beide markten en is het een stuk eenvoudiger te selecteren, dan dat je iedereen het Custom CSS pad opjaagd.
Ziet er al veel rustiger uit imho.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Niet online

Rob

TiGG schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 22:16:
[...]

Dat lijkt mij de afgelopen 1900 post duidelijk he (en zelf sals de helft nmaar constructief is), heb je die al gelezen? :?
Kom op, je duwt men wat door de strot en probeerd het dan nog op zo'n manier af te doen. :/
Neem je verantwoordelijkheid man en loop ons allemaal niet zo te neten. ;w

De oude manier van "werken" was prima, hebben die 150 users daar over geklaagd? :O
Update dat dan, maak het sneller, of doe ermee wat je moet doen maar niet dit. :F

Realiseer je wel dat dit soort 'geintjes' je gebruikers kost en de hoge heren daar niet blij mee zijn. 8)7
Dus lach nog maar ff of doe er wat aan. }:O

*smilieheaven* like the devvs do at this moment... :o
Zo, wat is jouw probleem? t.net pakt het allemaal goed op, NME reageert op iemand die zegt het helemaal niets te vinden, maar die mening dus niet onderbouwt.
En als je ergens niets aan hebt, zijn het van die mensen die zeggen dat 'iets stom is', 'iets niets vinden' of heel bekend: mensen die zeggen dat ie het niet doet...

Laat iedereen die het niets vindt, dit goed onderbouwen met een goed verhaal.

Overigens vind ik 'het door de strot duwen' onzin. Je reageert alsof iemand jouw huis verbouwt heeft. Tweakers heeft hun eigen huis verbouwt waar jij te gast bent.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
[...]

Makkelijker zou zijn als de default template voor Touchscreendevice's is, en een extra template voor desktopgebruik. Zo bedien je beide markten en is het een stuk eenvoudiger te selecteren, dan dat je iedereen het Custom CSS pad opjaagd.
Is al een stuk beter:
- TS eigen kleur
- De 'naambalken' van een poster zijn een ander accent zodat je ziet waar een post begint/eindigt
- die maffe witregel tussen post pleite.

Nu nog icoontjes om de 1990 tekstlinks weer te vervangen. :P

@Rob
NmE was nou niet echt de substielste reaguurder vandaag in dit topic.

[ Voor 4% gewijzigd door Señor Sjon op 19-10-2012 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwijntjesdrecht
  • Niet online
[...]

Lijkt wel met Duplo in elkaar gezet... Oh wacht, met custom CSS moet het ook mogelijk zijn om afgeronde 'borders' te krijgen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitshape
  • Niet online

bitshape

japanse vechtvis

Help!!!! schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 22:22:
[...]

Ziet er al veel rustiger uit imho.
Inderdaad, scheelt weer wat aspirines.
Het top-menu heb ik nog niets aan gedaan. Dat is nog helemaal default.
Zwijntjesdrecht schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 22:24:
[...]

Lijkt wel met Duplo in elkaar gezet... Oh wacht, met custom CSS moet het ook mogelijk zijn om afgeronde 'borders' te krijgen toch?
Duplo :+ Nee, topmenu is default. Ben nog bezig en wacht eigenlijk tot er een vaste Tracker is voor een smal Window.

[ Voor 41% gewijzigd door bitshape op 19-10-2012 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Kees schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 22:16:
[...]
<>
En nee, we zijn verdorie geen oracle product, heb je HUN support wel eens gebruikt? Daar krijg ik na 20s al moordneigingen van ;)
lol - ja sorry voor de belediging ;) Ik heb sinds twee maanden met ze te maken helaas. Om het goed te maken - ik ging daar te ver gewoon: :>
[feature request] Virtual cookie! [/]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 20:05

BHQ

Jongens, dit is echt veel te wit en versimpeld. De oude lay out mag dan in verhouding compact en "rommelig" zijn, maar hij werkt wel door de doelgroep!

GoT is ook echt gewoon pijn aan de ogen geworden nu door de grote witte vlakte (op een HD scherm iig). Voorheen had ik het forum ook gewoon op de 'oude' layout (en als het kon, op paars..) Zelfs Slashdot, dat al jarenlang behoorlijk wit is, is minder erg.

Sowieso, waarom heet GoT nu 'forum'? Die naam hoorde gewoon bij T.net net als Henk/Tweaky (..het oude logo voor de mensen die écht heel recent zijn). Zo maak je de community wel kapot. Geef nou gewoon een optie voor globaal T.net 6 en de oude forum layouts.

Er worden van die mooie rapportjes bijgehouden waar mensen klikken.. Wedden dat in de eerste paar weken er enorm veel geklikt wordt op "Mijn voorkeuren", daarna op "Forum" en daarna op de kapotte pulldown (:() om de layout te pogen te veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwijntjesdrecht
  • Niet online
Rob schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 22:23:
[...]
Overigens vind ik 'het door de strot duwen' onzin. Je reageert alsof iemand jouw huis verbouwt heeft. Tweakers heeft hun eigen huis verbouwt waar jij te gast bent.
Ik verdien geen geld aan mijn huis hoor en ook levert deze geen inkomsten op.

Zou het meer als een cafe zien, de klanten zorgen voor de inkomsten en de waard zorgt dat het gezellig is, goede aankleding en genoeg verschillende dranken en specerijen. Als dat er niet meer is, zullen de klanten ook niet meer komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
c70070540 schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 22:20:
[...]
Er zijn er meer, maar deze drie vind ik echt de belangrijkste.
Noted, je bent niet de enige, dus kijk niet vreemd op als we er wat aan doen ;)
Prachtig intiatief. Is ook belangrijk. Echter de reden is dat jullie het wilden, of omdat de gebruikers dat ook wilden? Volgens mij zijn wij met z'n allen de gebruikers, en volgens mij is het zo dat gebruikerswensen voor gaan boven beheerders wensen in zulke gevallen. Hebben jullie ook navraag gedaan bij een representatieve groep of de gebruikers dit ook willen? (begrijp mij niet verkeerd, ik vind het ok, maar veel hier uiten hun ongenoegen, ik kan dus niet representatief zijn)
Ik heb nota bene nog een feature request in LD gesloten met vrijwel exact dezelfde wens nog geen twee week geleden; dus ja, de gebruikers vroeger er ook om. En wat heb je liever; stel je wil een (user)review lezen over de iphone 2; dat je zowel bij de witte, zwarte, paarse, blauwe, grijze, en gele iphone2 moet kijken voordat je alle reviews hebt, of dat het op 1 pagina staat? :)
Dat vond ik juist de kracht van de website. Veel informatie te vinden zonder dat ik veel handelingen moest doen. Als ik dit topic zo volg, ben ik daar niet de enige in. Maar eigenlijk idem als boven.
De informatie is nog steeds te vinden, alleen is het soms wat meer verstopt, en daar ben ik ook al een paar keer tegenaan gelopen, dus je hebt meer medestanders! ;)
Dat merk ik ook gelukkig en daar ben ik heel blij mee. En ik heb echt plaatsvervangende schaamte vanwege de manier hoe sommige hier heel primair reageren zonder constructief mee te denken. Probeer die gewoon een beetje te negeren aub...
<3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Het aantal klikjes blijft ook gelijk omdat iedereen zich het schompes klikt om overal te komen. Zo komen de views ook niet in gevaar. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Senor Sjon schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 22:26:
Het aantal klikjes blijft ook gelijk omdat iedereen zich het schompes klikt om overal te komen. Zo komen de views ook niet in gevaar. :+
_/-\o_

Sorry, maar deze vond ik echt geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Wat ik altijd al mis, al jaren, en persoonlijk erger vind dan de meeste klachten over de nieuwe layout, is het kunnen zoeken op titel op Tweakers (niet op GoT). Vooral in de meuktracker kan ik vaak niet vinden wat ik zoek, omdat er gewoonweg teveel resultaten uitkomen. Een simpele search op titel zou voor mij dat probleem oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 13:05

psy

Ik mis nog een feature de nu opeens opvalt; ik kan helemaal niet meer zien of een gebruiker "nog op het forum is"?

de Online status dus?
Ik zie het wel nog in de voorkeuren staan.

[ Voor 23% gewijzigd door psy op 19-10-2012 22:30 ]

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En trouwens, is het niet een keer tijd om ICQ maar eens eraf te halen? We zitten anno 2012 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die voor de tijd een fijnere layout willen hebben doen er goed aan hier eens te gaan kijken: [verzamel] CSS-styles; 'Hoe ziet jouw T.net eruit?'

Bijv :)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XBDM6.png

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2012 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

c70070540 schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 22:20:
[...]
Echter de reden is dat jullie het wilden, of omdat de gebruikers dat ook wilden? Volgens mij zijn wij met z'n allen de gebruikers, en volgens mij is het zo dat gebruikerswensen voor gaan boven beheerders wensen in zulke gevallen. Hebben jullie ook navraag gedaan bij een representatieve groep of de gebruikers dit ook willen?
Goede opmerking. Ik heb (voor zover ik me kan herinneren) hierover geen poll of enquete voorbij zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Kees schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 22:26:
[...]
Noted, je bent niet de enige, dus kijk niet vreemd op als we er wat aan doen ;)
Ik had niet anders verwacht van een stel professionele devvers. En dit is niet ironisch bedoeld. :)
[...]
Ik heb nota bene nog een feature request in LD gesloten met vrijwel exact dezelfde wens nog geen twee week geleden; dus ja, de gebruikers vroeger er ook om. En wat heb je liever; stel je wil een (user)review lezen over de iphone 2; dat je zowel bij de witte, zwarte, paarse, blauwe, grijze, en gele iphone2 moet kijken voordat je alle reviews hebt, of dat het op 1 pagina staat? :)
Niets aan toe te voegen. Veel dingen zijn een verbetering.
[...]
De informatie is nog steeds te vinden, alleen is het soms wat meer verstopt, en daar ben ik ook al een paar keer tegenaan gelopen, dus je hebt meer medestanders! ;)
Blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

SinergyX schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 22:30:
En trouwens, is het niet een keer tijd om ICQ maar eens eraf te halen? We zitten anno 2012 :P

Nostalgie, daar moet je niet aankomen want anders dan worden er veel tweakertjes boos ;) :P :o 8) :+
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 22:30:
Mensen die voor de tijd een fijnere layout willen hebben doen er goed aan hier eens te gaan kijken: [verzamel] CSS-styles; 'Hoe ziet jouw T.net eruit?'
Voorlopig ga ik ervanuit dat de Crew het zelf gaat fixen en zie ik dat topic vooral als een plek waar ze inspiratie kunnen opdoen :o

Ik vind het namelijk belachelijk om een custom CSS te moeten gebruiken om een site fatsoenlijk te kunnen gebruiken. En ik hoop dat de dag dat ik dat moet doen nog ver weg ligt.

Ik heb iig een aantal voorbeelden gezien waarvan ik hoop dat ze opgepikt worden door de Crew.

[ Voor 53% gewijzigd door Help!!!! op 19-10-2012 22:35 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 22:28:
[...]

Wat ik altijd al mis, al jaren, en persoonlijk erger vind dan de meeste klachten over de nieuwe layout, is het kunnen zoeken op titel op Tweakers (niet op GoT). Vooral in de meuktracker kan ik vaak niet vinden wat ik zoek, omdat er gewoonweg teveel resultaten uitkomen. Een simpele search op titel zou voor mij dat probleem oplossen.
Dat is niet echt 'missende' functionaliteit (als in: het was ervoor ook al niet). Maar ik zal onze searchgoeroe hier nog even op wijzen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwijntjesdrecht
  • Niet online
Kees schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 22:26:
[...]
Volgens mij kijkt het meerendeel nog altijd via zijn of haar PC / Laptop en niet via de telefoon. Tablet misschien ook wel iets, maar ja...

Voor iemand die meer dan 10 uur per dag achter zijn PC zit (voor werk en uiteraard daarnaast hobby) en waarvan zekers 1 uur per dag aan Tweakers.net besteed vind ik Tweakers.net in de huidige vorm een aderlating. En ben al op zoek naar een goed alternatief.

En nee, niet de buren met alle respect, maar kom erachter dat de keuze toch wel beperkt is (Tweakers 'was' hierin toch wel uniek), maar ja deze layout en invulling daarvan is niet aan mij besteed en hoop dat het nog goed komt of dat het (überhaupt) went, anders ben ik hier misschien nog een uur per week.

Tja, dan maar richting de US of UK voor een dagelijkse fix aan actualiteiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Laatst online: 13:11

Blokker_1999

Full steam ahead

Terwijl wij daarmee bezig waren wilden we ook graag een nieuwe layout, want de vorige voelde wel heel erg 'vol' aan. En ja, mischien is het wat te wit, en zijn er enkele verkeerde keuzes gemaakt, maar daar proberen wij van te leren, en we tweaken de website nonstop en zullen dat ook blijven doen.
Hoewel het gevoel bij jullie misschien wel 1 was van te vol had ik bij de eerste blik op 7 het omgekeerde. Ik vroeg mij, nadat mijn ogen zich hadden aangepast aan die lichtbak, direct af waar de inhoud nu eigenlijk gebleven was. Ik zag wel wat reclame, ik zag 4 highlights, maar naar echte inhoud was het zoeken.

t.net zal dit hoogstwaarschijnlijk wel overleven, ze gaan wel wat bezoekers verliezen (inclusief ondergetekende als er de komende weken geen grote beterschappen worden aangebracht) en ik kan alleen maar hopen dat wanneer ze over enkele jaren met een nieuwe versie komen dat men niet de fout maakt die men deze week heeft gemaakt, maar dat men dan wel voor de Go-Live om input vraagt van de gebruikers.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

ICQ moet blijven (ja ik ben een oude lul), IRC moet toegevoegd worden, maar de rest kan wel in je signature (twitter, facebook, of wat we volgend jaar ook gebruiken, myspace en hyves heb ik ook niemand over gehoord)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double_DeluXe
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15-09-2024
Wat is deze voor 17" bedoelde zooi op mijn 27" monitor?
Dacht dat 1 april toch nog een end weg was. >_>

Forumgebruikers zeuren snel over veranderingen(ervaring), maar dit is achteruitgang!

Als plan A niet werkt, relax. Er zijn nog 25 andere letters in het alfabet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
ArnoAG schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 20:54:
Dat stimuleert niet om onderbouwde kritiek te leveren
Bij deze heb ik een andere poll gemaakt waar je een score kan geven van 1 tm 10:

Poll: Uw score voor de nieuwe Tweakers layout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Killjoy

Klingon lawn products

Weet iemand toevallig hoe ik in Opera die vreselijke witte achtergrond grijs kan maken zonder een aangepaste RSS-feed (heb geen karma)? Zelfs met brightness op z'n laagst moet ik nu werken in een window om niet verblind te worden.

Verder lijkt de site qua functionaliteit beter in elkaar te zitten dan voorheen. Da's zeker positief. Maar het wit en het inefficiënte ruimtegebruik zijn voor mij echte afknappers.

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kees schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 22:31:
[...]

Dat is niet echt 'missende' functionaliteit (als in: het was ervoor ook al niet). Maar ik zal onze searchgoeroe hier nog even op wijzen :)
Klopt, ik wilde eigenlijk al jaren hierover een featurerequest aanmaken maar nooit eraan toe gekomen om een goed onderbouwd topic erover te maken. Maar nu ik éénmaal tóch in dit topic zit... ;)

Ook de manier van replyen (met inspringen zonder quotes) werkt naar mijn mening inmiddels niet meer. er zijn tegenwoordig vaak zoveel reacties, dat je pagina's moet terugscrollen om te zien waarop gereageerd is. Ook kun je zo niet zien of er nieuwe reacties op een nieuwsbericht zijn bijgekomen, je moet dan telkens weer opnieuw door alle reacties scrollen, of (bij 'flat' mode) niet kunnen zien op welke reactie is geantwoord.

Wat betreft wijzigingen op de nieuwe layout: Graag de normale tijdsaanduiding terug, ook in de meuktracker, want laten we eerlijk zijn: Dit kan toch veel beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Blokker_1999 schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 22:34:
[...]
t.net zal dit hoogstwaarschijnlijk wel overleven, ze gaan wel wat bezoekers verliezen (inclusief ondergetekende als er de komende weken geen grote beterschappen worden aangebracht) en ik kan alleen maar hopen dat wanneer ze over enkele jaren met een nieuwe versie komen dat men niet de fout maakt die men deze week heeft gemaakt, maar dat men dan wel voor de Go-Live om input vraagt van de gebruikers.
Ik wil niet heel vervelend doen, maar we hebben honderden bezoekers de gelegenheid gegeven te testen, inclusief vele hardcore gebruikers; Het is onmogelijk om elke bezoeker het te laten testen anders dan het online te zetten en dan de grootste pijnpunten te fixen. Het 'nadeel' van de testers is dat ze wisten dat ze een volledig nieuwe layout gingen testen, en er dus meer op voorbereid waren waardoor ze de nieuwe layout de kans gaven om zich te bewijzen, en in the end een stuk minder negatief waren (uitzonderingen daargelaten) dan de doorsnee bezoeker. En tja, wij leren hier ook van, en we zullen ook zeker dingen aanpassen/verbeteren, maar laten we aub geen paniekvoetbal spelen en fa banque de layout weer overhoop gooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 22:41:
Ook de manier van replyen (met inspringen zonder quotes) werkt naar mijn mening inmiddels niet meer. er zijn tegenwoordig vaak zoveel reacties, dat je pagina's moet terugscrollen om te zien waarop gereageerd is. Ook kun je zo niet zien of er nieuwe reacties op een nieuwsbericht zijn bijgekomen, je moet dan telkens weer opnieuw door alle reacties scrollen, of (bij 'flat' mode) niet kunnen zien op welke reactie is geantwoord.
Daar moeten we ook iets goeds voor verzinnen imo. Waarbij we meteen de reden dat zulke lange threads ontstaan tackelen (aka, moderatie).
Wat betreft wijzigingen op de nieuwe layout: Graag de normale tijdsaanduiding terug, ook in de meuktracker, want laten we eerlijk zijn: Dit kan toch veel beter ;)
Daar heb je helemaal gelijk in, dat kan veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wou juist vragen of er een vak beschikbaar kon komen voor mijn FidoNet Netmail address :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Overigens, nu we hier toch met z'n allen zitten; ik heb de afgelopen 30 minuten al een aantal commits op irc voorbij zien komen van meer dan 4 devvers die op dit tijdstip hun vrije tijd opofferen om nijpende bugs die om eoa reden niet tijdens de testperiode opgemerkt zijn op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir Isaac
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-05 20:45
Is het mogelijk om met een css file de layout een factor twee compacter te maken. De css file die hier ergens stond is een verbetering, maar de layout blijft breder dan 1680 pixels. Ik vind 1280 een mooi maximum gezien het grote aantal monitoren dat een resolutie van 1280x800 (laptop) of 1280x1024 (oudere desktops) heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-09 09:09

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 22:30:

Bijv :)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XBDM6.png
Hoop dat Tweakers hier wat mee doet, goeie layout!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Kees schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 22:47:
Overigens, nu we hier toch met z'n allen zitten; ik heb de afgelopen 30 minuten al een aantal commits op irc voorbij zien komen van meer dan 4 devvers die op dit tijdstip hun vrije tijd opofferen om nijpende bugs die om eoa reden niet tijdens de testperiode opgemerkt zijn op te lossen.
Hulde :Y

Dat zit wel Schnorr.

Pagina: 1 ... 20 ... 58 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Een paar antwoorden op veel gestelde vragen in dit topic.

Nieuwe update : Tweakers 7: de puntjes op de i

.Plan - Een dag met Tweakers 7 Reactie van Tweakers over veel gestelde vragen over de layout, kleur etc. etc.

Search in topics
[Feat] [GoT] Gekleurde forummapjes terug?
Tweakers 7 Ultimate CSS Competition - Inzendtopic CSS scripts voor Tweakers 7
[Feat] Tracker meescrollen
Tracker fixeren op minder brede schermen : Gaan we fixen
Het nieuwsoverzicht komt terug

Update 24-10
Known issues die zeker opgelost gaan worden (timing nog niet te zeggen, maar binnen nu en 2 weken moet het overgrote deel gedaan zijn, niet op volgorde van prio)

• Zoeken in topics DONE
  • Night mode (donkere achtergrond) DONE (zie hieronder)
  • Instelbaar contrast (wit tot grijs) van achtergrond naast de content-area als night mode je te donker is DONE
  • Informatiedichtheid (regelafstand + padding) instelbaar op 3 niveau's (normal / cozy / compact, waarbij cozy more or less Tweakers 6-stijl is) DONE, wordt nog aan gesleuteld
  • Nieuwslisting filteren op soorten content, meuk/video kunnen weergegeven worden als aparte contentblokken buiten de nieuwslisting
  • Tracker fixeerbaar. Klik hier voor het Bèta testen! DONE
  • Op het forum worden active topics, posthistorie, myReact en bookmarks vanaf elke pagina toegankelijk gemaakt. Posthistorie wordt toegevoegd aan de tabs op de forumindex
  • Absolute tijdsweergave in de nieuwslisting (20:00 uur ipv '2 uur geleden') DONE
  • Klikbare datums boven nieuwslisting om naar dagoverzicht te gaan DONE
  • link naar nieuws van voorgaande dagen onderaan nieuwslisting op frontpage DONE
  • categoriekleuren in de nieuwslisting DONE
  • Betere pagina-navigatie op het forum (volgende pagina-knop) DONE
  • Daarnaast natuurlijk bugfixing van allerlei kleinere en triviale issues, en oplossen van layout-inconsistenties.

Heb je andere wensen voor TWK 7 dan hierboven staan? Stuur ze in voor de Community Top5. Lees hier hoe dat werkt. Bugs kun je melden in Lieve Devvers.