plan: Een dag met Tweakers 7
Op zich gewaardeerd.
Maar wat lees ik:
Ik denk dat het uiteindelijk goed gaat komen. T kan ook niet anders na deze ongekende shitstorm die nog vele malen intenser is dan bij T5>T6.
Ik geloof in T7 omdat onderhuids urgente zaken zijn aangepakt die nodig zijn voor de toekomst, de look frisser is en de meeste kritiekpunten mij redelijk makkelijk te pareren lijken.
Deze opzet lijkt me al veel beter:
Op zich gewaardeerd.
Maar wat lees ik:
Feitelijk 95% van de mensen die gereageerd hebben is negatief.De belangrijkste conclusie na circa dertig uur met de nieuwe site is dat lang niet iedereen gelukkig is met de nieuwe layout, waarbij de kritiek zich voornamelijk richt op de grote witruimtes en de lagere informatiedichtheid.
Dat is bemoedigend en correct.Met name veel verstokte en trouwe gebruikers vinden de nieuwe site geen verbetering. Om te beginnen bieden we aan deze gebruikers onze excuses aan: jullie zijn de kern van Tweakers en jullie commentaar weegt zwaar voor ons.
Er zijn namelijk ook veel mensen die het nieuwe design erg waarderen en we willen niet dezelfde fouten en problemen die in de oude site zaten opnieuw introduceren.
Ik denk dat het uiteindelijk goed gaat komen. T kan ook niet anders na deze ongekende shitstorm die nog vele malen intenser is dan bij T5>T6.
Ik geloof in T7 omdat onderhuids urgente zaken zijn aangepakt die nodig zijn voor de toekomst, de look frisser is en de meeste kritiekpunten mij redelijk makkelijk te pareren lijken.
Deze opzet lijkt me al veel beter:
Het belangrijkste blijft: Leer van je change proces. Betrek je gebruikers eerder en kom uit je ivoren toren. Scheelt hoop frustatie en gebroken reputaties.Daniel schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:22:
Ik heb nu een custom css gekregen van de devboys die denk ik al wat tegemoet komt aan flink wat klachten. Dit wordt dan dus de default. Er moet wel het nodige nog aan gefixed worden (tracker werkt nu niet goed) maar dit is ongeveer de essentie. Belangrijkste wijziging is een grijze achtergrond en het verkleinen van de line height tussen de items. Dit geldt ook in het forum. Verder kijken we waar we nog meer de witruimte kunnen verminderen zonder terug te vallen op het op-elkaar-gepropte van de vorige layout
Verder wordt de klacht dat de tracker alleen vast te zetten is bij hoge resoluties zeker gehoord, daar komt ook een oplossing voor - die is alleen niet zo heel simpel. We moeten een nette manier vinden om de lege ruimte links of rechts (al naar gelang waar je de tracker zet) weg te halen zonder de hele verhouding van de site te slopen.
[afbeelding]
[afbeelding]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2