I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Toch 2 plekken gezakt dit weekend. Nog zo'n slecht weekend kan zomaar dag F1 zijn.hardware-lover schreef op zondag 29 november 2020 @ 14:04:
11x een 0 (nul) score voor Tsunoda, en dan nog 5e staan
Ik hoop dat ze die Wayne Taylor Acura's helemaal zoekrijden volgend jaar
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
http://www.dailysportscar...-gt3-works-programme.html
Wordt een interessante F2 race morgen 👍u_nix_we_all schreef op zondag 29 november 2020 @ 14:10:
[...]
Maximaal aantal punten in een weekend is 48 (25 + 15, plus 4 voor pole, en 2 punten voor fastest lap in beide races) dus theoretisch kan het nog
Testing, one, two ...
Jammer, ik hoop dat er nog een paar klantenteams doorgaan met de Bentley.Paulus07 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 16:49:
Bentley Close GT3 Works Programme
http://www.dailysportscar...-gt3-works-programme.html
Ik vind het zo'n gave auto, veel groter dan de rest en lekker imposant
Sowieso, hoe meer merken hoe beter natuurlijk!
https://www.flickr.com/photos/tosemime/
Zeker met de qualy resultaten van vandaaghardware-lover schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 18:54:
[...]
Wordt een interessante F2 race morgen 👍
Testing, one, two ...
Oefhardware-lover schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 22:06:
[...]
Dat bedoelde ik ja 👌
Op verzoek:
[YouTube: Mick Schumacher crashes during F2 Qualifying]
Maar heel mooi voor de race morgen. Schumacher moet zich naar voren knokken, en ook Illot moet aan de bak want P9 is niet voldoende.
Ik heb er zin in
Mooi mooi, Tsunoda pole, dat is fijn voor hem. Ik hoop dat hij morgen en overmorgen niet weer zoveel pech heeft en dat 'ie er ongeschonden doorheen komt.
Edit: oh, daar scoort 'ie zelfs nog 4 punten mee! Awesome
[ Voor 8% gewijzigd door DataGhost op 05-12-2020 01:26 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
[ Voor 20% gewijzigd door Martinspire op 05-12-2020 11:30 ]
ben benieuwd hoe het uitpakt op deze korte baan
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Tsunoda kan dat vandaag bij een goed resultaat al veilig stellen.Martinspire schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 11:30:
Voor het kampioenschap is het wel het spannendst als Schumacher en Illot nog een waardeloze race hebben, dan kan er wellicht nog iemand meedoen. Maar naast #1 is ook #3 en #4 nog spannend. Dat is voor Tsunoda het verschil tussen wel of niet Formule 1. En als dat niet lukt, ben ik benieuwd wat Tsunoda dan gaat doen (gewoon F2 of toch wat anders) en wat Alpha Tauri dan gaat doen.
Testing, one, two ...
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Olav mol zei dat het alleen in het noorden was (waar de journalisten, fotografen ect verblijven)Pierre schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 13:06:
Er was regen schijnbaar. Maar zo te zien is het gortdroog.
Op de baan is het droog gebleven
Was 30 km verderop.. op circuit geen drup en alles gortdroog
— Olav Mol®️ (@Olav_Mol) 5 december 2020
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Als ik heel kort even kijk kan dat volgens mij met een 3e plek al vandaag, als Lundgaard geen punten scoort. Er zullen vast andere mogelijkheden zijn maar met deze stand heeft 'ie een superlicentie denk ikhardware-lover schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 13:00:
[...]
Tsunoda kan dat vandaag bij een goed resultaat al veilig stellen.
Edit: Uit de top-5 eindigen in het WK kan alleen maar als iemand van buiten de top-5 hem inhaalt. Als hij 3e eindigt heeft hij 176 punten. Hij is dan sowieso veilig van iedereen buiten de top5 die aan het eind van deze race geen 159 punten heeft, aangezien er in de laatste race maximaal 17 punten te scoren zijn. De enige twee die op 159 kunnen komen zijn Lundgaard (14e) als die 10 punten haalt (5e of 6e+FL) en Delétraz (12e) als die 25 punten haalt (1e dus).
Hij ligt nu 2e trouwens, dus 179 punten, dan is alleen Lundgaard nog een gevaar als die 3e of 4e+FL finisht.
[ Voor 41% gewijzigd door DataGhost op 05-12-2020 13:54 ]
No matter the age, never lose the Kramer inside
en er is maar 1 auto gelapt (die niet weg kwam met de start)
Zhou net aan met de straf alsnog 2e.
Tsunoda iig z'n SL binnen!
[ Voor 6% gewijzigd door DataGhost op 05-12-2020 14:09 ]
Dat wordt volgend jaar nog wat in de F1.DataGhost schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 14:09:
Ik kan me bijna niet voorstellen dat Mazepin niet nog een straf krijgt. Ik heb hem minimaal drie keer geen ruimte zien laten, waarbij hij zelfs zelf buiten de baan ging. Dat is zeker geen car's width dusEcht gevaarlijk wat 'ie deed.
Tsunoda iig z'n SL binnen!
⛔ Trackers of betalen ⛔
Hij is nu UI in ieder geval. Zouden ze hem van het podium afhalen zo?JohanKupers schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 14:10:
[...]
Dat wordt volgend jaar nog wat in de F1.
[ Voor 39% gewijzigd door PatrickC op 05-12-2020 14:16 ]
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Zo te zien hetzelfde met MazepinTransportman schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 14:11:
Tsunoda turn 1 incident wordt nog onderzocht, weet iemand waar dat om gaat?
[ Voor 10% gewijzigd door DataGhost op 05-12-2020 14:15 ]
Eigenlijk vond ik dat vorig weekend van Schumacher, die ging ook soms tot op het randje. Maar daar werd verder niets over gezegd of geschreven dus het zal wel meegevallen zijn dan.PatrickC schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 14:14:
Nou, die Mazepin wordt echt een ‘aanwinst’ voor de F1... nul uitstraling in dat interview. Verder was hij nogal gevaarlijk aan het racen om z’n plek te verdedigen. Hopelijk krijgt hij hier nog een tijdstraf voor.
Testing, one, two ...
No matter the age, never lose the Kramer inside
Zijn interviews vorige week waren ook al zeer verwijtend van aard. En die van 4 weken terug ook al, verwend joch lijkt 't.PatrickC schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 14:14:
Nou, die Mazepin wordt echt een ‘aanwinst’ voor de F1... nul uitstraling in dat interview. Verder was hij nogal gevaarlijk aan het racen om z’n plek te verdedigen. Hopelijk krijgt hij hier nog een tijdstraf voor.
Maar hij krijgt vast nog wel een penalty, zijn defensief rijgedrag vond ik ver over de limiet. Hij is ook under investigation nu door de FIA. Maar in de F2 nemen ze uren de tijd hiervoor meestal...
Mazepin pushes Drugovich off the track into the sign! #F2 #SakhirGP pic.twitter.com/h6AnqmwWxW
— Mattzel89 (@Mattzel89) 5 december 2020
and this was on the main straight pic.twitter.com/NYgFYsO0gN
and this was his block on Tsunoda in the final laps pic.twitter.com/1nOOiiDYqT
edit:
De FIA heeft voor het incident tussen Tsunoda en Mazepin (zie laatste embedded tweet voor beeld) nu Tsunoda als verdachte omdat hij buiten het circuit Mazepin heeft ingehaald.
Lots of investigations going on, including Tsunoda for his move on Mazepin potentially being off track...
— Chris Medland (@ChrisMedlandF1) 5 december 2020
Mazepin also under investigation for his last lap defending #F2 #SakhirGP
[ Voor 13% gewijzigd door Luckeh op 05-12-2020 14:44 ]
Als er straffen worden uitgedeeld heb je ineens dat Shwartzman plekken stijgt in het kampioenschap nadat ie dus net maar 5e was geworden. Waanzinnig slotstuk voor de F2 met deze laatste 2 weekenden.Luckeh schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 14:41:
[...]
Zijn interviews vorige week waren ook al zeer verwijtend van aard. En die van 4 weken terug ook al, verwend joch lijkt 't.
Maar hij krijgt vast nog wel een penalty, zijn defensief rijgedrag vond ik ver over de limiet. Hij is ook under investigation nu door de FIA. Maar in de F2 nemen ze uren de tijd hiervoor meestal...
[Twitter]
[Twitter]
[Twitter]
edit:
De FIA heeft voor het incident tussen Tsunoda en Mazepin (zie laatste embedded tweet voor beeld) nu Tsunoda als verdachte omdat hij buiten het circuit Mazepin heeft ingehaald.
[Twitter]
Rijdt die echt F1 volgend jaar?
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Duidelijk in plaats van Magnussencaspervc schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 15:14:
Wat een gaaf einde! Maar wat een debiel, die Mazepin, hoe die verdedigd.
Rijdt die echt F1 volgend jaar?![]()
![]()
🏆 @PREMA_Team ARE CHAMPIONS 🏆
— Formula 2 (@Formula2) 5 december 2020
For the first time in #F2 🍾 pic.twitter.com/ogXvCQ54ht
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Geen straffen voor Tsunoda te zien.
The Stewards note that had Car 7not been forced off track by Car 24, Car 7 could clearly have successfully completedthe pass on track and, therefore, no action is taken against Car 7 for completing apass whilst being beyond the track limits.
[ Voor 27% gewijzigd door DataGhost op 05-12-2020 19:15 ]
Een race ban plus een "flik dit nog een keer en je hebt een seizoensban aan je broek" was beter geweest.
Ze hadden hem in 2016 al een schop uit het paddock moeten geven na het incident met Illot.gambieter schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 17:18:
Ik heb net de F2 race gekeken en die Mazepin is gewoon gevaarlijk. Die hoort geen superlicentie te krijgen.
Misschien moeten ze die Drugovich eens een trial geven daar, 3 races winnen met een MP is best knap.
Valt me trouwens op dat er niet echt veel jonkies in de F2 zitten, alleen Lundgaard is 19 en Pouchard (17) heeft een paar races mee mogen doen. Hopen dat hij in 2021 voor ART mag rijden om te laten zien wat hij kan.
Als ik eerlijk ben was ook niet handig van Drugovic om het te volgen naar de rechterkant van de baan. Ik snap dat rechts inhalen makkelijker is, maar Mazepin begon zijn manoeuvre als eerste.gambieter schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 20:10:
Laf van de stewards. Die manoeuvre waardoor Drugovic een afstandsmarker raakte hebben ze niet eens bestraft.
Een race ban plus een "flik dit nog een keer en je hebt een seizoensban aan je broek" was beter geweest.
Maar als je op vechten aankomt dan is Mazepin wel een goede vervanger van KMAG. Beide zijn daar hardhandig in.
Steam - PTR83
Ik had ook een penalty verwacht, maar to be fair vonden de stewards het wel een heel agressieve move, alleen niet bestrafbaar omdat Drugovich nog achter hem zat en niet ernaast zoals bijv. Tsunoda. Je kan best een hekel aan een coureur hebben maar dat wil niet zeggen dat je de regels door de plee kan spoelen. Anders had Verstappen met bepaalde stewards ook al een ban gehad in de F1 bijvoorbeeld.gambieter schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 20:10:
Laf van de stewards. Die manoeuvre waardoor Drugovic een afstandsmarker raakte hebben ze niet eens bestraft.
gaat het Schumacher lukken?
Wat stoffig!
edit: Onboard bij Schumacher, dat was close...
ooof pic.twitter.com/5PYQGR5yJj
— Mattzel89 (@Mattzel89) 6 december 2020
[ Voor 38% gewijzigd door Luckeh op 06-12-2020 13:31 ]
Ik zou het doen!
Met verse banden kan Schumacher de snelste ronde blokkeren.
Illot z'n bandjes zijn ook op zo lijkt het.
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
En als Daruvula wint, de 12e coureur die een race wint dit seizoen.
[ Voor 38% gewijzigd door gambieter op 06-12-2020 13:55 ]
En dat dit zonder schade is geweest in F2 is een mirakel.
Die onboards schots van bochten 5-8 zijn echt fraai, die F2 coureurs moeten hard werken daar.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 13:51
Zeer vermakelijke race
DRS meetpunt?DataGhost schreef op zondag 6 december 2020 @ 14:03:
Wat een gekke race zeg, ik vraag me alleen af wat Tsunoda en Ticktum deden door midden op een recht stuk af te remmen?
PSN-id: Chrasher
Dat zou best kunnen inderdaad. Slim van beiden dan
Nr 1, 3 en 5 door naar de F1.
De punten gaan naar degene met de snelste ronde in de top 10.DataGhost schreef op zondag 6 december 2020 @ 14:22:
Gek, dat hij de punten voor de snelste ronde krijgt. Schumacher had die toch? Dus 0 punten?
Dat was 'm ja, goed begrepen
Ik vond dat ze wel in hadden kunnen grijpen bij dat weaven, dat is nu al een paar keer meer gebeurd tijdens diverse races. Het is niet toegestaan volgens de F1 regels, zouden ze voor F2 anders zijn?
Testing, one, two ...
Correct, met nog één uitzondering; Any driver who is not classified in the top ten positions at the end of the race, or didn't start the race from his normal grid position will not be eligible for points awarded for fastest lap.TheBrut3 schreef op zondag 6 december 2020 @ 14:32:
Gaan naar de snelste ronde in de top 10 zover mij bekend.
Testing, one, two ...
Gezien Dr. Marko gisteren bij de podium ceremonie aanwezig was, naast een vertegenwoordiger van Honda, en wat ook al maanden in het geruchtencircuit de ronde doet, ga er maar vanuitu_nix_we_all schreef op zondag 6 december 2020 @ 14:54:
Tsunoda had wel een top weekend. Pole, winnaar vd feature race, 2e in de sprintrace en snelste ronde. 43 punten vd maximaal haalbare 48. Zou me niet verbazen als die volgend jaar Kvyat mag gaan vervangen. Ik gun het hem wel.
Hij kan wel heel erg goed zijn F2 banden managen, da's een extra grote plus. Buiten zijn lengte (hij zal de kleinste op de F1 2021 grid zijn), is hij bijna net zo breed als ie lang is, wat een krachtpatsertje
Testing, one, two ...
https://www.formula1game.com/2020/news/f1-2020-patch-notes
Uiteraard niet met alle banen van dit jaar, maar wel met de rijders en de auto's.
[ Voor 25% gewijzigd door Martinspire op 09-12-2020 14:19 ]
https://www.google.com/se...oECCMQBA&biw=1920&bih=937
Loopt nu ook een twitter actie om hem weer uit de F1 te houden.
(Post het hier, omdat hij officieel pas per 1 januari F1 coureur is en nu dus nog in de F2 zit)
Racing Team Nederland doet komende maand voor het eerst mee aan de 24 Uur van Daytona.
— Racing Team Nederland (@RacingTeamNL) 10 december 2020
Met een nieuwe rijder.
Lees alles op:https://t.co/Vxb93f9hSI#RacingTeamNL 🇳🇱#weare29 🖤💛 pic.twitter.com/txYuFE1jh0
De livery is voor 2021 vernieuwd en wordt in Daytona voor het eerst gebruikt.
Opvallend detail is de vlag op de binnenkant van de voorwielkasten. Deze vlag wordt gewijzigd per land waarin wordt geracet.
De blauwe spiegels en achtervleugeldelen zijn uitsluitend voor Daytona. pic.twitter.com/XSyhiiytOu
Omdat op Daytona naast de verplichte Bronze-rijder slechts twee van de drie overige rijders een Platinum -of Gold FIA-rating mag hebben, heeft Racing Team Nederland de snelle, jonge Fransman Charles Milesi aan het team toegevoegd.#RacingTeamNL 🇳🇱#weare29 🖤💛 pic.twitter.com/0HWLyddSi2
[ Voor 14% gewijzigd door Niellie41 op 10-12-2020 10:11 ]
Steam - PTR83
Blijft een hele toffe trackCoronelHimself schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 10:10:
De Kyalami 9 hour is net begonnen. Onderdeel van het IGTC kampioenchap, de intercontinentale endurance kampioenschap voor GT3's
[YouTube: MAIN RACE - KYALAMI 9 HOUR 2020 - SOUTH AFRICA - IGTC]
[ Voor 28% gewijzigd door Martinspire op 16-12-2020 20:31 ]
https://www.motorsport.co...z-gt300-unveiled/4928868/
NEWS!- Really excited to take another step towards a bit of continuity in my life by rejoining @ECRIndy for 2021! Road courses and #Indy500 once again with our incredible partner @USAFRecruiting ! Can’t wait to get back to work! #AimHigh pic.twitter.com/R5msc9iKNl
— Conor Daly (@ConorDaly22) 18 december 2020
Echter lijkt het er wel op dat er voor ovals misschien iemand anders het zitje overneemt?
Edit: ah:
http://www.edcarpenterrac...enter-racing-2021-season/The 2021 NTT INDYCAR SERIES schedule consists of 13 road and street course events, all of which will feature Daly in ECR’s No. 20. The 10 races where the No. 20 U.S. Air Force Chevrolet will be on track are set to be announced at a later date, as will the primary partner for Daly’s three other races. For the four oval events, Daly will hand the No. 20 back over to team owner Ed Carpenter. Daly will also drive a U.S. Air Force Chevrolet in the Indianapolis 500, once again rounding out ECR’s three-car lineup.
You can watch the FIA's #F1 privegiving ceremony tonight on the FIA's Facebook page https://facebook.com/fia at 22:00 CED (21:00 GMT)
[ Voor 95% gewijzigd door Martinspire op 18-12-2020 17:59 ]
How do you save a random generator ?
http://www.dailysportscar...ry-gte-pro-programme.html
Dat gaat dan ook uit als een nachtkaars.Niellie41 schreef op woensdag 23 december 2020 @ 09:47:
En toen waren er nog maar twee fabrikanten in GTE Pro
http://www.dailysportscar...ry-gte-pro-programme.html
In Project Cars 2 rij ik ook vooral in de GTE klasse rond.
[ Voor 9% gewijzigd door JohanKupers op 23-12-2020 11:22 ]
⛔ Trackers of betalen ⛔
Dit topic is gesloten.
![]()
Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan, en erom bedelen ook niet.
MotoGP, WSBK e.d. kunnen in MotoGP en WSBK topic besproken worden.
/f/image/whLbKT6dBIr1bYxM7evmcRXb.png?f=fotoalbum_large)