⛔ Trackers of betalen ⛔
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Leuke race tot nu toeu_nix_we_all schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 20:32:
LoL , nascar aan het kijken. Lap 13, 3e caution. Nog 174 rondjes te gaan, met dit tempo duurt het nog wel even
-
[YouTube: Luca Corberi Throws Bumper At Opposing Drivers In FIA KZ World Championship,Starts Brawl Post Race]
Hopelijk wordt hij voor zijn leven lang geschorst.
Zijn vader, die later in die jongen duikt, is eigenaar van het circuit lees ik net op Twitter.Hegeman schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 08:06:
Ongelofelijk wat deze idioot in zijn hoofd haalt.
[YouTube: Luca Corberi Throws Bumper At Opposing Drivers In FIA KZ World Championship,Starts Brawl Post Race]
https://twitter.com/Jenso.../1312876675516882946?s=20
Die "jongen" die die aanvalt is trouwens ook al 20+. Maar is gewoon klein blijkbaar. Blijft natuurlijk onacceptabel...
Ik dacht dat dit enkel bij voetbal gebeurde
Na de race deed hij dit, met zijn vader die blijkbaar eigenaar van het circuit is erachteraan...Hegeman schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 08:06:
[YouTube: FIA Karting World Championship 2020- Corberi Crazy Fight After The Race]
Massa is de baan van CIK-FIA en die lijkt het er niet te bij laten zitten nee. Dat mag een gevalletje levenslang verbannen uit alle FIA raceklassen worden als dat papierwerk is afgehandeld met Todt.
@fiakarting pic.twitter.com/H6inUOtuU3
— Felipe Massa (@MassaFelipe19) 5 oktober 2020
Wat een idioot. Je gooit geen delen van een auto naar een andere coureur, klaar. Je gaat al helemaal niet na de race die nog even duurde, die coureur opzoeken om hem aan te vallen...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
DaniëlWW2 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 18:10:
Je gaat al helemaal niet na de race die nog even duurde, die coureur opzoeken om hem aan te vallen...
[YouTube: Verstappen pushes Ocon | Brazil GP 2018]
[ Voor 14% gewijzigd door gambieter op 05-10-2020 18:25 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Inderdaad te idioot voor woorden, net als Dan Ticktum destijds, imho zouden beide "coureurs" een levenslange schorsing moeten krijgen, maar bij Ticktum is dat later teruggedraaid naar 2 jaar, ik denk dat deze er - helaas - ook op zo'n manier mee wegkomt.Hegeman schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 08:06:
Edit; onbegrijpelijke beslissing.
[ Voor 9% gewijzigd door Comp User op 06-10-2020 12:35 ]
Vaste locatie, vast netwerk.
hoezo onbegrijpelijk?Comp User schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 12:07:
[...]
Inderdaad te idioot voor woorden, net als Dan Ticktum destijds, imho zouden beide "coureurs" een levenslange schorsing moeten krijgen, maar bij Ticktum is dat later teruggedraaid naar 2 jaar, ik denk dat deze er - helaas - ook op zo'n manier mee wegkomt.
Edit; onbegrijpelijke beslissing.
De aanwezige wedstrijdleiding mág de licentie niet afnemen. Dat mogen alleen anderen beslissen. Dat staat duidelijk in de regels... Er staat nergens dat er geen verdere stappen worden ondernomen.
Verder was de laatste keer dat ik checkte de facebook-account van de coureur nog afgeschermt en was er niets door hemzelf gepost. Er is geen enkel bewijs dat de geschreven brief daadwerkelijk van de coureur in kwestie is.
Btw, Frijns blijft goed meedoen om de DTM knikkers...
Edit: commentators curse 😳
[ Voor 13% gewijzigd door hardware-lover op 11-10-2020 17:06 ]
Testing, one, two ...
EDIT: En de weersverwachting voor de Cup-race morgen is hetzelfde..
[ Voor 15% gewijzigd door Edd op 11-10-2020 01:22 ]
-
Blijft genieten, heerlijk hoe speels die oude racers ronddansen.
[ Voor 27% gewijzigd door Robertdj op 16-10-2020 12:05 ]
Zou de link net posten!Robertdj schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 12:02:
Goodwood SpeedWeek is weer begonnen!
[YouTube: Goodwood SpeedWeek live stream]
Blijft genieten, heerlijk hoe speels die oude racers ronddansen.
Zeker!
En ook niet voorzichtig met de echte oudjes. Schitterend om te zien ja.
En als je deze stream via een mediaspeler naar keuze wil kijken: https://imsaintl.akamaize...ernational/master_07.m3u8Paulus07 schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 19:10:
Motul Petit Le Mans Race Stream
https://www.imsa.com/tvlive/
Daar kan ook een streep doorhardware-lover schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 17:10:
Btw, Frijns blijft goed meedoen om de DTM knikkers...
Edit: commentators curse 😳
Testing, one, two ...
Momenteel is de pre-qualifing bezig.
Steam - PTR83
O, dat hebben ze weer terug gedraaid zie ik, start om 15:30 en finish om 14:30.
[ Voor 38% gewijzigd door JohanKupers op 22-10-2020 15:23 ]
⛔ Trackers of betalen ⛔
Helaas ze hebben dit een paar weken geleden weer teruggedraaid.JohanKupers schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 15:22:
Mooiste vind ik nog dat de 24 uurs race dit jaar 25 uur duurt.
https://www.motorsport.co...get&ic_campaign=widget-22
Steam - PTR83
https://www.flickr.com/photos/tosemime/
Tosemime schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 18:53:
Qualifying moet zo beginnen op Spa en het regent al, goed begin van het weekend
Hopelijk gaan de meeste uitloopstroken op Spa weer vervangen worden door grindbakken. Dan is dit probleem ook weer achter de rug. In de F1 zie je het nu ook weer, omdat zoveel coureurs misbruik maken van het extra asfalt, is ineens de witte lijn niet meer het einde van de baan, maar zijn dan nu ineens de curb stones.
Steam - PTR83
Edit: er was een heftige crash in de Lamborghini Supertrofeo race, hierdoor moet de vangrail hersteld worden richting Eau Rouge, en start de race pas om 16h00.
[YouTube: THE RACE IN FULL - TOTAL 24 HOURS SPA 2020 - ENGLISH]
[ Voor 29% gewijzigd door Fuelke op 24-10-2020 14:56 ]
En die crash:Fuelke schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 14:10:
Dit is de livestream voor straks, start om 15h30, aankomst, morgen om 14h30
Edit: er was een heftige crash in de Lamborghini Supertrofeo race, hierdoor moet de vangrail hersteld worden richting Eau Rouge, en start de race pas om 16h00.
[YouTube: THE RACE IN FULL - TOTAL 24 HOURS SPA 2020 - ENGLISH]
[Twitter: https://twitter.com/f1vdistooshort/status/1319970978114359296]
Een beenbreuk in het linkeronderbeen voor Guzman naar verluid. De andere piloten zouden in orde zijn.
https://www.autosport.com...d-after-lamborghini-crash
Dan valt de "schade" nog mee. Als je kijkt hoe het hekwerk eruit zag. In dit geval misschien goed dat er gene kijkers bij mogen:Fuelke schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 18:30:
[...]
Een beenbreuk in het linkeronderbeen voor Guzman naar verluid. De andere piloten zouden in orde zijn.
https://www.autosport.com...d-after-lamborghini-crash

En er zit nog een wiel(ophanging) tussen:

Leek me overigens gewoon een race ongeval.
Na bijna 23 uur is het nog steeds spannend in de eindstrijdPalingDrone schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 01:07:
"Spa by night" is toch wel erg gaaf.
Helaas schakel ik nu over naar Portugal, kijk de samenvatting welDaMarcus schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 13:59:
[...]
Na bijna 23 uur is het nog steeds spannend in de eindstrijd
https://m.haarlemsdagblad...nd-jaar-bij-ed-carptenter
-
[ Voor 7% gewijzigd door TheBrut3 op 25-10-2020 20:23 ]
No matter the age, never lose the Kramer inside
Ondertussen staat de NASCAR te wachten op droog weer
[ Voor 52% gewijzigd door Hippocampus op 25-10-2020 21:41 ]
Ben er net achtergekomen dat uitgesteld kijken op Ziggo sport extra niet werkt. Dus eerste stuk NASCAR is niet terug te kijkenHippocampus schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 21:24:
Niet saai in ieder geval
Ondertussen staat de NASCAR te wachten op droog weer
Die NASCAR history is cool. Zitten wat dingen in die ik nog niet wist
[ Voor 10% gewijzigd door Killjoy op 25-10-2020 22:47 ]
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Op zich niet verkeerd, kan ie nog een jaartje vooruit daar. Ik had stiekem de hoop dat een wat "beter" team hem op zou pikken, maar in deze tijden mag je als rijder al blij zijn dat je überhaupt nog mee kan doen.Edd schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:59:
RocketRinus heeft voor volgend jaar ook een contract op zak.
https://www.haarlemsdagbl...nd-jaar-bij-ed-carptenter << linkje bijgewerkt.
Testing, one, two ...
There have been so many cautions in this @IndyCar race, that apparently the pace car has run out of fuel?
— INDYCAR on NBC (@IndyCaronNBC) 25 oktober 2020
WHAT EVEN IS THIS RACE! #INDYCAR #GPSTPete pic.twitter.com/08gBUGRHWv
[Streamable: https://streamable.com/zfedu4]
Hoor je ook niet vaak.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Wat ik vooral raar vond was dat er geen 2e auto klaar stond, dat er dus niemand met een tankje brandstof klaar stond en dat de race leider maar werd gevraagd rustig aan te doen om de race te herstarten. Dat gaat in F1 niet gebeuren (die hebben 2 auto's beschikbaar), maar ik vond het ook wel erg snel. Sure, hij heeft aardig wat rondjes gedaan, maar de baan is niet lang en er zat toch genoeg tijd tussen de zaken om er even wat bij te doen.Illegal_Alien schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 10:00:
https://wtf1.com/post/the...fety-car-ran-out-of-fuel/
[Twitter]
[Streamable]
Hoor je ook niet vaak.. Ben geen Indycar kijker, maar dit viel me toch wel op. :x
De mensen meenemen in mijn avontuur .
Ben erg benieuwd wat mensen er van vinden!
Laatste wedstrijd voor Jimmy Johnson, ook lekker in de top 10 nu.
Also, I guess this is my F2 announcement? I will be in F2 next year. Not F3. F2.
— Oscar Piastri (@OscarPiastri) 10 november 2020
Officiële livestream: https://imsaintl.akamaize...ernational/master_07.m3u8
Hoord net "and closing their book on LMP2 racing!" Lijkt er dus op dat ze naar een andere klasse gaan.
[ Voor 36% gewijzigd door ge-flopt op 14-11-2020 20:10 ]
Ze zijn sowieso ook in LMP3 actief, maar weet niet of ze daar volgend jaar wel mee doorgaan.ge-flopt schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 20:07:
Hoorde ik het goed? Stopt Jackie Chan DC racing of stappen ze over naar een andere klasse?
Hoord net "and closing their book on LMP2 racing!" Lijkt er dus op dat ze naar een andere klasse gaan.
Die LMP2 wordt gerund door Jota Sport, en ik geloof dat die volgend jaar daar wel mee doorgaan, die komen dan dus met 2 auto's naar WEC. net als united autosport.
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Supergaaf om te zien! Alhoewel we de rondetijden niet kunnen zien, ziet het er behoorlijk consistent uit. Doh, de tijden staan er gewoon onder. Nog een keer kijken dusthijmennabuurs schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:46:
Ik rijd zelf in de GT4 en het leek mij leuk een keertje hetzelfde te proberen als David Perel.
De mensen meenemen in mijn avontuur .
Ben erg benieuwd wat mensen er van vinden!
[YouTube: Onboard Story: Getting back to the front!]
<edit>
Nog een keer gekeken. Wat ik al zei is dat het er erg consistent uitziet, en gezien de rondetijden was dat ook zo, erg netjes! Wat je wel een aantal keren zei is dat je de Hugenholzbocht niet goed nam. Is dat iets wat je na de race constateerde bij de debrief? Het leek dat je ongeveer dezelfde lijn reed als je voorgangers. In ronde 1 leek mij juist dat je lijn goed is, omdat je in het gedrang de binnenkant wil verdedigen lijkt mij.
[ Voor 32% gewijzigd door JeroenTheStig op 14-11-2020 21:31 ]
Bij de start was het inderdaad van belang om de binnenkant te verdedigen. De nieuwe hugenholzbocht is een grotere banking dat het lijkt op de beelden. De snelste lijn is volledig boven blijven. Daardoor kan je jezelf een soort van door de bocht heen slingeren. Als je bij de entry laag zit heeft de auto het zwaar omhoog te klimmen. Hierdoor verlies je kostbare tiende. Na iedere sessie analyseren we de data en beelden. Dit doe ik altijd samen met mijn coach en engineer. Hieruit werd duidelijk dat die beter moest.JeroenTheStig schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 21:21:
[...]
Supergaaf om te zien! Alhoewel we de rondetijden niet kunnen zien, ziet het er behoorlijk consistent uit. Doh, de tijden staan er gewoon onder. Nog een keer kijken dus
<edit>
Nog een keer gekeken. Wat ik al zei is dat het er erg consistent uitziet, en gezien de rondetijden was dat ook zo, erg netjes! Wat je wel een aantal keren zei is dat je de Hugenholzbocht niet goed nam. Is dat iets wat je na de race constateerde bij de debrief? Het leek dat je ongeveer dezelfde lijn reed als je voorgangers. In ronde 1 leek mij juist dat je lijn goed is, omdat je in het gedrang de binnenkant wil verdedigen lijkt mij.
Volgens mij hebben ze ongeveer 40 pk minder dan dit jaar (560 vs 600pk), de regels omtrent de coureurs is uiteindelijk niet veranderd volgens mij (moesten eigenlijk 2 amateurs worden), ik denk dat ze eerst willen kijken wat het hyper car programma oplevert. En dan pas weer wat gaan bijschaven.ge-flopt schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 14:23:
Iemand enig idee tot wanneer de LMP2 regels weer op de schop gaan? Volgens mij hebben ze een jaar of 3 geleden de regels vast gesteld en zijn er 3 of 4 producenten gekozen om de wagens volgens deze regels te maken. Meestal is dat na een jaar op 5 weer tijd om de regels op te frissen. Volgens mij beginnen we nu tegen het moment aan te lopen dat er weer nieuwe regels komen.
Steam - PTR83
Testing, one, two ...
Kan ie zich eindelijk bewijzenhardware-lover schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 20:13:
Tsunoda moet aan de bak voor zijn klassement, tjonge
Maar serieus, als een andere rijder er straks in komt, vind ik dat ook helemaal prima. Ik zie persoonlijk liever Shwartzman dan Tsunoda. Ilott staat er nu het beste voor, maar de Prema gaat in de race altijd wel naar voren. Net als Schumacher. Natuurlijk, ferrari academy en whatnot. Maar als ze hun geen stoeltje kunnen bieden, zie ik ze wel elders heen gaan. Ik heb niet het idee dat die junioren echt zo honkvast zijn dat ze liever een stoeltje laten lopen voor een relatie met 1 van die fabrikanten. Beiden moeten overigens nog wel wat punten halen, maar we gaan het zien. Het hangt heel erg af van wat Haas nou eigenlijjk doet, maar Ferrari heeft de kans gehad om ze bij Alfa te stallen, dat niet genomen dus zou ik het niet raar vinden als 1 van de 3 Ferrari junioren (met een F1 licentie) straks bij Red Bull zit.
Ik heb ook het idee dat Red Bull wel zit te azen om er 1 van die gasten af te pikken, om op die manier een talent de F1 in te krijgen. Als ze toch al even het junior-programma stil lijken te zetten voor het 2e stoeltje van Red Bull.
Aan de andere kant, als er iemand anders naast Verstappen komt en ze houden Albon en Gasly, dan hebben ze natuurlijk niemand nodig.
[ Voor 40% gewijzigd door Martinspire op 27-11-2020 21:59 ]
en ben benieuwd of Tsunoda nog een beetje terug kan komen..
of zullen zijn F1 kansen hierdoor echt over zijn
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
heel netjes
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Opvallend om Alesi ook daar te zien en Armstrong ook eindelijk een keer bovenin. Ik hoop Armstrong volgend jaar ook wat vaker in de top te zien. Die rijdt zo te zien ook met de hardere band. Zhou is wel klaar.
En als ik Shwartzman nu zie, denk ik eigenlijk dat die nog een jaartje F2 gaat doen.
Ik vraag me ook verder af wat Aitken nou gaat doen. Die lijkt ook niet echt naar voren te komen en is ook niet echt een rookie meer. Misschien switchen naar presenteren dan maar?
[ Voor 18% gewijzigd door Martinspire op 28-11-2020 10:23 ]
Dat heeft die toch knap gedaan met zijn zesde plek.
⛔ Trackers of betalen ⛔
Heel erg sterk gereden, Herr Dokter zal nu tevreden zijn 🤡JohanKupers schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 11:20:
[...]
Testing, one, two ...
Zeker, maar dit is eigenlijk wel het minimale wat ik van een Red Bull protoge verwacht. Wat overigens in zijn voordeel werkte was dat het qua slijtage nogal heftig was en ze dus makkelijker in te halen waren aan het eind.JohanKupers schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 11:20:
[...]
Goeie race van Tsunoda ook.
Wat een superstart van Schumacher, op de hardere band zelfs. Wel heb ik het idee dat hij net 2-3 rondjes te vroeg gepit was voor zachtere banden. Volop spanning voor het kampioenschap weer.RoD schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 15:09:
De F2 is terugwat een fijne race was het, en het blijft spannend om de titel.
Goeie race van Tsunoda ook.
Hij moet vooral zorgen dat hij zijn wk plaats behoud. Voor zijn superlicentie.hardware-lover schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 14:08:
Heel erg sterk gereden, Herr Dokter zal nu tevreden zijn 🤡
Dat was de gedachte achter die reactie jaTheBrut3 schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 21:49:
[...]
Hij moet vooral zorgen dat hij zijn wk plaats behoud. Voor zijn superlicentie.
Testing, one, two ...
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Of een plaatselijke sneeuwbuiiichel schreef op zondag 29 november 2020 @ 11:14:
Pouchaire lijkt een gevalletje brandblusser te hebben gehad
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
De F1 kan dit echt niet evenaren qua spanning tijdens de wedstrijd zou je zeggen
[ Voor 6% gewijzigd door Arjan90 op 29-11-2020 11:21 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Die snapt wel meer niet. Ik kijk daarom gewoon lekker via F1 TV met Engels commentaar.iichel schreef op zondag 29 november 2020 @ 11:18:
commentator op ziggo sport lijkt niet helemaal te snappen dat tsunoda 2x geboxt is. 1x hard-hard en 1x hard-medium
Vlotte restarts trouwens. Mensen die gepit hebben zijn nog niet terug of ze starten alweer... Zal ook wel weer commentaar op komen. Tsunoda nu trouwens buiten de benodigde punten voor een superlicentie!
[ Voor 24% gewijzigd door Martinspire op 29-11-2020 11:23 ]
Hier ook, lekker via Race Control van mede-tweaker @Spollie. Werkt vele malen beter dan de website van F1 TV.Martinspire schreef op zondag 29 november 2020 @ 11:22:
[...]
Die snapt wel meer niet. Ik kijk daarom gewoon lekker via F1 TV met Engels commentaar.
[ Voor 7% gewijzigd door JohanKupers op 29-11-2020 11:27 ]
⛔ Trackers of betalen ⛔
[ Voor 8% gewijzigd door iichel op 29-11-2020 11:30 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ontwijken staat los van het feit dat ie zelf die bocht ook niet normaal ging halen...iichel schreef op zondag 29 november 2020 @ 11:29:
beetje zwaar gestraft voor illot, no? drive through omdat ie schumacher ontwijkte ontweek
traditie schrijft voor om dat alleen te doen als je daarmee een voordeel opdoet in het wdcwontcachme schreef op zondag 29 november 2020 @ 11:32:
Volgende keer maar gewoon in de achterkant van Schumacher rammen ipv ontwijken.
Inderdaad als je wilt ontwijken dan kies je voor de buitenkant van de bocht en niet de binnenkant. Mijn inziens mistte die gewoon zijn rempunt of een idiote inhaalactie. Misschien wel afgeleid door de blokkerende banden van de 2 mensen voor hem.Martinspire schreef op zondag 29 november 2020 @ 11:33:
[...]
Ontwijken staat los van het feit dat ie zelf die bocht ook niet normaal ging halen...
Steam - PTR83
Verder snap ik niet waarom Tsunoda nog is binnengekomen voor die andere band. Hij lag echt veel te ver achter om het daar nog op te gokken, zeker als je ziet hoe snel de eerste SC weg was.
Ah dit gun ik Piquet ook weer niet...
En voor het kampioenschap zou het op zich beter zijn als Lundgaard nog even een plekje van Schumacher afpakt...
[ Voor 51% gewijzigd door Martinspire op 29-11-2020 11:47 ]
jinxed itMartinspire schreef op zondag 29 november 2020 @ 11:42:
Wel opvallend trouewns, Mazepin en Piquet op podiumplekken en ook nog Nissany in de top 10. Rijders die vorig jaar toch echt onder de noemer "alleen daar vanwege geld of naam" vielen.
Lundgaard nog even voorbij aan Schumacher. Mooi voor Schwartzman en verdiend podium voor Deletraz. Balen voor Piqurt.
Dit belooft in ieder geval wel ook wat voor de F1 omdat, zoals verwacht, de banden beslissend waren.
Had stiekem gehoopt dat Schumacher nog buiten de punten zou belanden, hij had de pace niet bepaald vandaag. Een iets kleiner gat had het volgend weekend nog spannender gemaakt. Maar het kan allemaal nog steeds, zeker als Illot een goede kwalificatie rijdt, gaan we een spannend weekend tegemoet
Edit: oh wacht, je krijgt maar 15 punten voor de sprint race, dus max 40 punten. Ja dan ligt Shwartzman er al wel uit, volgens mij. En Mazepin zie ik dat ook niet meer halen eigenlijk.
[ Voor 18% gewijzigd door Martinspire op 29-11-2020 12:02 ]
Je kan Ziggo op Engels zetten, doe ik bij F2 en F3 ook altijd. Weet niet zeker of dat met F1 ook kan.iichel schreef op zondag 29 november 2020 @ 11:18:
commentator op ziggo sport lijkt niet helemaal te snappen dat tsunoda 2x geboxt is. 1x hard-hard en 1x hard-medium
Causing a collision zou volgens mij 10 seconden moeten zijn.iichel schreef op zondag 29 november 2020 @ 11:29:
beetje zwaar gestraft voor illot, no? drive through omdat ie schumacher ontwijkte ontweek
Maar hij reed zijn vleugel er af, dus was sowieso kansloos.
Nergens voor nodig, bij Ziggo is het Engelse commentaar ook altijd beschikbaar bij de F2 en F3 races 👍Martinspire schreef op zondag 29 november 2020 @ 11:22:
[...]
Die snapt wel meer niet. Ik kijk daarom gewoon lekker via F1 TV met Engels commentaar.
[knip]
Edit: wat @TheBrut3 ook al zegt, al is het bij F1 niet het geval.
[ Voor 9% gewijzigd door hardware-lover op 29-11-2020 13:37 ]
Testing, one, two ...
Volgens mij werkt dat niet als je via KPN kijkt?hardware-lover schreef op zondag 29 november 2020 @ 13:36:
[...]
Nergens voor nodig, bij Ziggo is het Engelse commentaar ook altijd beschikbaar bij de F2 en F3 races 👍
Edit: wat @TheBrut3 ook al zegt, al is het bij F1 niet het geval.
Dat zou kunnen, maar ik zeg dan ook "bij Ziggo"Martinspire schreef op zondag 29 november 2020 @ 13:39:
[...]
Volgens mij werkt dat niet als je via KPN kijkt?
Edit: zou overigens wel een lullige streek zijn als ze het voor de Ziggo Sport abonnees, buiten het eigen Ziggo, er specifiek uit zouden halen/niet doorgeven.
[ Voor 26% gewijzigd door hardware-lover op 29-11-2020 13:56 ]
Testing, one, two ...
Ja, dat snap ik ook nog niet. Zijn er dubbele punten of zo in de laatste race, want Sky zei ook al dat Shwartzman nog een kleine kans heeft?Martinspire schreef op zondag 29 november 2020 @ 12:01:
Edit: oh wacht, je krijgt maar 15 punten voor de sprint race, dus max 40 punten. Ja dan ligt Shwartzman er al wel uit, volgens mij. En Mazepin zie ik dat ook niet meer halen eigenlijk.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Niet voor het kampioenschap, die komt echt punten te kort nu. Enkel Iliott heeft eigenlijk nog een theoretische kans, maar normaal gesproken eigenlijk geen enkele.gambieter schreef op zondag 29 november 2020 @ 13:57:
[...]
Ja, dat snap ik ook nog niet. Zijn er dubbele punten of zo in de laatste race, want Sky zei ook al dat Shwartzman nog een kleine kans heeft?
De strijd voor plek 3 is nog spannend.
11x een 0 (nul) score voor Tsunoda, en dan nog 5e staan
[ Voor 6% gewijzigd door hardware-lover op 29-11-2020 14:15 . Reden: I stand corrected !! ]
Testing, one, two ...
Maximaal aantal punten in een weekend is 48 (25 + 15, plus 4 voor pole, en 2 punten voor fastest lap in beide races) dus theoretisch kan het noggambieter schreef op zondag 29 november 2020 @ 13:57:
[...]
Ja, dat snap ik ook nog niet. Zijn er dubbele punten of zo in de laatste race, want Sky zei ook al dat Shwartzman nog een kleine kans heeft?
Klopt, KPN vertikt het om uit te zendenhardware-lover schreef op zondag 29 november 2020 @ 13:52:
[...]
Dat zou kunnen, maar ik zeg dan ook "bij Ziggo"
Edit: zou overigens wel een lullige streek zijn als ze het voor de Ziggo Sport abonnees, buiten het eigen Ziggo, er specifiek uit zouden halen/niet doorgeven.
Ziggo bied het wel aan, maar de providers geven het niet door.
Net zoals een paar jaar geleden, was Ziggo Sport Racing voor Ziggo kijkers al naar HD. Maar "weigerde" o.a. T-Mobile om uit te zenden in HD.
Het had +/- 1,5 jaar geduurd NADAT Ziggo Sport Racing in HD ging totdat alle providers ZSR in HD uitzonden
Dit topic is gesloten.
![]()
Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan, en erom bedelen ook niet.
MotoGP, WSBK e.d. kunnen in MotoGP en WSBK topic besproken worden.