Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Algemeen race topic Deel 2 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 70 ... 120 Laatste
Acties:
  • 368.956 views

Onderwerpen

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Luckeh schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 19:15:
[knip]

Overigens; ik maak op uit de F2 press conference dat Nyck morgen op een reeds gebruikte set moet rijden. Ben benieuwd of dat de set soft is (15 ronden in de race?) of de set supersoft op het einde (5 ronden in de race).
Gezien de snelle afbouw van de zachtste band vandaag, en het aantal ronden wat nog moet worden afgelegd tijdens die race, is het vrijwel zeker de hardere band waarop gestart gaat worden.

Testing, one, two ...

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:22
Hoor net dat Ghiotto gedisqualificeerd is in de eerste race van Monaco, zit nu een lekker groot gat tussen de Vries en Ghiotto in het klassement.

Toch nog ff een artikel over gevonden.
http://www.fiaformula2.co...t-Feature-Race-penalties/

[ Voor 39% gewijzigd door Barfman op 24-05-2019 23:28 ]

System | Racing is in my Blood

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@Barfman, ik zat nét een artikel te lezen waarin o.a. die diskwalificatie stond. Zag het hier; https://www.racefans.net/...alf-the-field-a-lap-down/

Testing, one, two ...

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:22
Ah, er was nog niet veel te vinden, maar blijkbaar niet goed gezocht :P

System | Racing is in my Blood

• Luckeh
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Luckeh

Lucas

YakuzA schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 21:12:
[...]

De 24 uur van Le Mans wordt toch ook gedaan met een voorruit?
Ik zie je probleem niet :)
Hmm, maar bij die auto's hebben ze ruitenwissers. Heb je het beeld al eens gezien naast de ruitenwisser? Niet fraai. Ik blijf sceptisch.

iRacing Profiel

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:57

Edd

Een zware crash vandaag in de Indy Lights op Indianapolis. Gelukkig konden ze beiden er van weglopen.

En Marcus Ericsson heeft ook iets gewonnen :+

-

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Luckeh schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 23:36:
[...]

Hmm, maar bij die auto's hebben ze ruitenwissers. Heb je het beeld al eens gezien naast de ruitenwisser? Niet fraai. Ik blijf sceptisch.
Je kan met tear-offs gaan werken, zitten volgens mij ook op de ruiten van (sommige) GT's en LMP's.

Indycars pitten vaak genoeg om zoiets te kunnen laten werken, NASCAR heeft ook een voorruit, rijdt rond op ovals en daar gaat het ook goed, al zijn die dingen natuurlijk aerodynamisch onvergelijkbaar.

People as things, that’s where it starts.

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

RobinHood schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 01:06:
[...]

Je kan met tear-offs gaan werken, zitten volgens mij ook op de ruiten van (sommige) GT's en LMP's.

Indycars pitten vaak genoeg om zoiets te kunnen laten werken, NASCAR heeft ook een voorruit, rijdt rond op ovals en daar gaat het ook goed, al zijn die dingen natuurlijk aerodynamisch onvergelijkbaar.
Ik verwacht ook de tear-offs voor droge omstandigheden waarschijnljk voldoende zullen zijn. Maar voor natte omstandigheden niet. Nascar rijdt in de regen dan ook gewoon met ruitenwissers (bij road races) en rijden gewoon niet als het regent. Indycar raced ook niet op ovals wanneer het regent, maar van de 22 races zijn er maar 5 op ovals. De rest gaat gewoon door als het regent.

iRacing Profiel

• Joach1m
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Even off topic: heeft iemand toevallig een link naar de F2 kalender (voor iOS)? Ik kan nergens een goede vinden. En waarom is er eigenlijk zo weinig interesse voor F2?

[ Voor 24% gewijzigd door Joach1m op 25-05-2019 08:32 ]

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Joach1m schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 08:28:
Even off topic: heeft iemand toevallig een link naar de F2 kalender (voor iOS)? Ik kan nergens een goede vinden. En waarom is er eigenlijk zo weinig interesse voor F2?
https://www.gpupdate.net/...-formule-2-kalender-2019/

Rechtsboven. Geen idee of het werkt.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:04

Martinspire

Awesomeness

Barfman schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 23:26:
Hoor net dat Ghiotto gedisqualificeerd is in de eerste race van Monaco, zit nu een lekker groot gat tussen de Vries en Ghiotto in het klassement.

En de disqualficatie zorgt er ook voor dat ie nu dus achteraan start, dus wordt ie eigenlijk dubbel genaaid. Hij stond gister ook al niet vrolijk te kijken en ik denk dat het niet beter wordt.
Edd schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 00:59:
Een zware crash vandaag in de Indy Lights op Indianapolis. Gelukkig konden ze beiden er van weglopen.
[YouTube: Chris Windom goes for a ride during Indy Lights crash | Motorsports on NBC]
Aardige crash maar wat mij opvalt (ik kijk het eigenlijk nooit) is dat de hulpcrew eigenlijk al gaat rijden voor ie goed en wel stil staat, gezien ze er bij staan net nadat ze tot stilstand komen. Best slim eigenlijk...

Martinspire - PC, PS5, XSX

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Ik vroeg me af wat ‘rack stops’ dan zijn, maar ook Google laat me in de steek bij het zoeken.
Misschien weet iemand hier het?

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:06
YakuzA schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 11:29:
[...]

Ik vroeg me af wat ‘rack stops’ dan zijn, maar ook Google laat me in de steek bij het zoeken.
Volgens mij soort rubber oid wat de steering lock laat eindigen.

• Edd

Edd

Martinspire schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 11:04:
Aardige crash maar wat mij opvalt (ik kijk het eigenlijk nooit) is dat de hulpcrew eigenlijk al gaat rijden voor ie goed en wel stil staat, gezien ze er bij staan net nadat ze tot stilstand komen. Best slim eigenlijk...
Tja.. Een caution op Ovals gebeurd met enige regelmaat, dus daar zijn ze geheel op ingespeeld. Zodra de gele lampen langs de baan gaan branden gaan ze rijden en ze staan natuurlijk op strategische punten langs de baan. De rijders weten natuurlijk dat bij een caution de marshalls direct de baan op kunnen en houden daar dan rekening mee.
YakuzA schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 11:29:
Ik vermoed dat dit blokken zijn in de stuurinrichting, zodat de stuuruitslag beperkt wordt.

-

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online

Ook gelijk een +1 lap verklaring. Klopte het dus toch. De ene groep was een keer extra over S/F gekomen. Dan is de winst voor de Vries sowieso nooit in gevaar geweest.

• TheBrut3
  • Nu online
Hopen dat de F2 race dezelfde actie kan brengen als gisteren.

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:18

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Wat een slechte regie bij de F2 zeg... Elke keer schakelen ze na twee auto's door. Hoe moet je dan zien wat de volgorde is :X

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Tot nu toe nog weinig actie in F2 :P

wel zielig voor Calderon trouwens.... Twee keer bij een crash betrokken, maar twee keer nul schuld. En dan toch "waar rook is, is vuur" toegeschreven krijgen. |:(

[ Voor 69% gewijzigd door naitsoezn op 25-05-2019 17:29 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ghiotto mag wel wat extra straf krijgen. Knalt een tweede van de baan, en durft de ander een idioot te noemen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Edd

Edd

gambieter schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 17:32:
Ghiotto mag wel wat extra straf krijgen. Knalt een tweede van de baan, en durft de ander een idioot te noemen.
Verplichten tot een cursus zelfreflectie.. ;)

Maar tot op heden is het (helaas) een optocht. Bij de start waren er wat positiewisselingen, maar daarna houdt het even op.

-

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Dat dit in 2019 nog mag...

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:18

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Vlak gelael niet uit zeg :X

Doet de Vries zijn drs het niet?

[ Voor 40% gewijzigd door MikeyMan op 25-05-2019 17:56 ]

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-11 18:15
Wow, die F2 finish.
Had zo bij Indycar of NASCAR kunnen zijn!

• Edd

Edd

Ryur schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 18:05:
Wow, die F2 finish.
Had zo bij Indycar of NASCAR kunnen zijn!
Mooie finish uiteraard.. Maar geen Nascar finish.. Dan had P2 een bump & run gedaan :+

Wel hoop ik dat we morgen tijdens de F1 iets meer actie op de baan gaan zien.

-

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Edd schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 18:07:
[...]

Mooie finish uiteraard.. Maar geen Nascar finish.. Dan had P2 een bump & run gedaan :+

Wel hoop ik dat we morgen tijdens de F1 iets meer actie op de baan gaan zien.
Ik denk dat de kans op minder actie groter is, helaas.

Ondanks het gebrek aan inhaalacties toch voor Monaco-begrippen een aardige race.

• TheBrut3
  • Nu online
Saaie race. Hubert verliest z'n auto nog bijna in de laatste bocht :+
Leuk voor de Vries dat hij momenteel eerste staat.

RAG en CAL mogen ze wel thuis laten en wat jongeren met talent in de wagens zetten, vooral RAG. Zonde dat een talenten/opleidingsklasse van de F1 paydrivers nodig heeft.

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

TheBrut3 schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 18:10:
Saaie race. Hubert verliest z'n auto nog bijna in de laatste bocht :+

RAG en CAL mogen ze wel thuis laten en wat jongeren met talent in de wagens zetten, vooral RAG. Zonde dat een talenten/opleidingsklasse van de F1 paydrivers nodig heeft.
Calderon is niet de snelste; maar kon er vandaag niet veel aan doen dat ze eraf getorpedeerd werd.
Ik verwacht dat Ghiotto nog wel een gridstraf gaat krijgen voor de volgende race.

Overigens; Hubert deed een stevige "Maxje" in de laatste ronde; en verloor 'm daarna (of daardoor?) nog bijna in de laatste bocht. Die auto kon wel eens stuk geweest zijn.

iRacing Profiel

• TheBrut3
  • Nu online
Luckeh schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 18:54:
Calderon is niet de snelste; maar kon er vandaag niet veel aan doen dat ze eraf getorpedeerd werd.
Ik verwacht dat Ghiotto nog wel een gridstraf gaat krijgen voor de volgende race.
Voor de 2e crash misschien. De eerste is volgens mij niet eens under investigation. Ze kon er gisteren weinig aan doen, vandaag iets meer. Maar toch zie ik in een klasse met gelijke wagens en die leidt naar de F1 het liefst gewoon de beste rijders. Als je niet kan voetballen komen je met geld van je ouders ook niet bij PSV of Ajax, laat staan bij Barcelona. En als je niet kan hockeyen kom je ook niet bij Kampong of Amsterdam.

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
TheBrut3 schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 18:10:
Helaas... Latifi scoort 2 punten voor de snelste ronde en staat nu 1 punt voor in de stand.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:04

Martinspire

Awesomeness

TheBrut3 schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 19:00:
[...]

Voor de 2e crash misschien. De eerste is volgens mij niet eens under investigation. Ze kon er gisteren weinig aan doen, vandaag iets meer. Maar toch zie ik in een klasse met gelijke wagens en die leidt naar de F1 het liefst gewoon de beste rijders. Als je niet kan voetballen komen je met geld van je ouders ook niet bij PSV of Ajax, laat staan bij Barcelona. En als je niet kan hockeyen kom je ook niet bij Kampong of Amsterdam.
Dus Ranganathan, Galeal en een paar anderen mogen er dus ook uit? Of gaan we het alleen over Caldaron hebben omdat het een vrouw is?

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:06

Bloodclot

Jawier!

PatrickC schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 19:17:
[...]

Helaas... Latifi scoort 2 punten voor de snelste ronde en staat nu 1 punt voor in de stand.
Inmiddels De Vries aan kop!

http://www.fiaformula2.co...or-photo-finish-victory-/

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik weet het niet hoor, maar als ik die link volg staat er gewoon dat Latifi de twee punten voor de snelste ronde heeft gekregen en aan kop gaat.

• Bloodclot
  • Laatst online: 12:06

Bloodclot

Jawier!

RoD schreef op zondag 26 mei 2019 @ 13:27:
[...]

Ik weet het niet hoor, maar als ik die link volg staat er gewoon dat Latifi de twee punten voor de snelste ronde heeft gekregen en aan kop gaat.
Excuus.... Helemaal over het hoofd gezien...

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

In de kampioenschap leidt Latifi nog met één punt.
http://www.fiaformula2.com/Standings/Driver/

En Ghiotto heeft inderdaad een gridstraf van drie plekken voor de volgende race in Frankrijk, net als Raghunathan.
http://www.fiaformula2.co...st-sprint-race-penalties/.

iRacing Profiel

• RoD
  • Niet online

RoD

Luckeh schreef op zondag 26 mei 2019 @ 13:30:
[...]

In de kampioenschap leidt Latifi nog met één punt.
http://www.fiaformula2.com/Standings/Driver/

En Ghiotto heeft inderdaad een gridstraf van drie plekken voor de volgende race in Frankrijk, net als Raghunathan.
http://www.fiaformula2.co...st-sprint-race-penalties/.
Poeh, die Ghiotto zal aardig hoofdpijn hebben overgehouden aan dit weekend :P Wel goed voor De Vries. Ben benieuwd of hij de vorm een beetje vast kan houden. Tot nu toe is hij altijd erg wisselvallig geweest.

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

RoD schreef op zondag 26 mei 2019 @ 13:32:
[...]

Poeh, die Ghiotto zal aardig hoofdpijn hebben overgehouden aan dit weekend :P Wel goed voor De Vries. Ben benieuwd of hij de vorm een beetje vast kan houden. Tot nu toe is hij altijd erg wisselvallig geweest.
Inderdaad. Het begin van het seizoen kenmerkte zich vooral door het niet goed kunnen omgaan met de banden. Dit was vorig seizoen ook al een uitdaging voor Nyck. Daar zag je dat Norris en Russell daar veel geduldiger/beter mee omgingen. Qua ruwe snelheid hoort hij echt bij de snelsten.

Vorig jaar won De Vries de sprint race in Frankrijk en was P5 in de feature race.

iRacing Profiel

• TheBrut3
  • Nu online
Tijd voor Indy!

• Ryur
Nouja, eerst een hele boel Amerikaanse show.
De race zelf pas om 18:45 green flag (als het droog blijft)

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
RoD schreef op zondag 26 mei 2019 @ 13:32:
[...]

Ik vraag me af wie eerder in de Formule 1 komt, de Vries of Ghiotto. Stel dat er gekozen zou worden. De Vries lijkt me meer te profiteren van de slechte keuses of vorm van anderen. Latifi is eigenlijk altijd een stukje sneller dan de Vries voor zover ik gezien heb (dit weekend niet)

...

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Nu online
Indy-time! Kom maar door oOo

PSN: xMaurice93

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Yep, al die meuk vooraf met militairen en kerk etc. schiet nooit op.
Kelly Claxon heeft het volkslied al geblerd dus kom maar op.

• Edd

Edd

Hm.. Het "Start your engines" vind ik toch iets imposanter bij Nascar.. Iets met V8'en ;)

-

• TheBrut3
  • Nu online
Heerlijk, meer paardjes op dit veld dan bij F1. Meer decibels en emoties ook.

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:28

Pierre

Van nature lui!

Komt er regen?

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• Ryur
Voor komende 2 uur niet. Mogelijk later wel

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:28

Pierre

Van nature lui!

Kijken of ene Marcus E nog een beetje in de weg kan rijden.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Hoeveel opwarmrondes doen ze wel niet :?

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-11 18:44

basvn

Breezand - NHN

En next!
indy500

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• Comp User
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 17-11 22:36
Pierre schreef op zondag 26 mei 2019 @ 18:46:
Kijken of ene Marcus E nog een beetje in de weg kan rijden.
Als hij een rijdende chicane word, dan krijgt hij vanzelf de zwarte vlag, dat doen ze wel vaker, denk maar terug toen ze - ook bij Indy - sommige teams hadden die een Lotus ipv een Honda / Chevy hadden - oa Simona de Silverstro was daar een "slachtoffer" van.

Vaste locatie, vast netwerk.

• Phydomir
  • Laatst online: 09:18

Phydomir

Dennis

Ericsson doet het dit seizoen al best aardig. Zo'n oval natuurlijk wel een ander dingetje maar houdt zich al de hele week prima staande.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• TheBrut3
  • Nu online
Doornbos zit te eten :+

• Ryur
Geef hem groot gelijk ;)
Denk dat Rene voor de race even wat heeft gegeten (wanneer Doornbos nog F1 moest doen)

• Montoya200x
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Voor de Indy liefhebbers, LIVE spotters audio te selecteren van een aantal coureurs via de Indycar app :)

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 26-11 20:05

TinusTegengas

Formula Racing

Je kan op je tv ook het Amerikaanse commentaar selecteren, mocht je dat willen

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Lekker pits incident, daar was die in de F1 niks bij

• Fuelke
  • Laatst online: 26-11 22:29

Fuelke

Forza Ferrari

Gelukkig bleef die band in de pitlane en ging hij niet de oval op.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-11 20:29
sambalbaj schreef op zondag 26 mei 2019 @ 19:22:
Lekker pits incident, daar was die in de F1 niks bij
En Helio kreeg een straf??? 😐

• Edd

Edd

Oeh.. Dat ziet er niet goed uit bij King..

-

• Ryur
Edd schreef op zondag 26 mei 2019 @ 19:43:
Oeh.. Dat ziet er niet goed uit bij King..
Zoals die monteur viel, zag het mij uit als een breuk in de onderbeen

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:51
Pff zag er niet best uit idd, rij je je eigen monteur aan.

• Phydomir

Phydomir

Dennis

In de herhaling leek het alleen de band tegen het been. Nog steeds erg pijnlijk.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• TheBrut3
  • Nu online
Druk ook voor het podium.

Jammer dat de caution niet tijdens de pitstops was.

• Ryur
Update over de monteur van King:

Chris Minot of RLL, evaluated and transferred to IU Health with a leg injury after being hit by tire in pit lane

• TheBrut3
  • Nu online
Zonde voor Rossi :(

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
Wat een druif die Eriksson haha

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Grosjean hit him..

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
Rossi is weer lekker aan het vlammen! Heerlijk.

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

*knip* We vragen niet om een stream

[ Voor 75% gewijzigd door tweakduke op 26-05-2019 22:09 ]

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 26-11 20:05

TinusTegengas

Formula Racing

Open kanaal van Ziggo

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:58
Het kan nog voor Rossi

• Montoya200x
  • Niet online
Het gaat los, laatste pitstops zijn aan de gang :-D
Wie gaat zijn jokers uitspelen en heeft verstoppertje gespeeld ;-)

• Montoya200x
  • Niet online
Little BIG One....

• Edd

Edd

Zo.. weer een aantal auto's afgeschreven..

-

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Boem :+

• TheBrut3
  • Nu online
Ik sprong ook al op uit de bank "Yes, big one!". Maar het valt mee :+

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:01

sjaool

Every life should have 9 cats

Zo unne grotu jongu.... :+

"When you grow up your heart dies"

• Edd

Edd

Mwah.. Valt mee.. :+

-

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-11 20:27

vhal

ಠ_ಠ

En dan ben je opeens een passagier.

Strava

• sjaool

sjaool

Valt ook wel mee... :P

Maar toch wel aardig wat wagens uitgeschakeld.

• Montoya200x
  • Niet online
Was dat Hinchcliffe nou die door het oog van de naald ging tussen 2 crashende auto's ?

• TheBrut3
  • Nu online
Montoya200x schreef op zondag 26 mei 2019 @ 21:17:
Was dat Hinchcliffe nou die door het oog van de naald ging tussen 2 crashende auto's ?
Ja.

• Montoya200x
  • Niet online
Hoorde het net ook idd :-)

• sjaool

sjaool

Dat worden een paar spannende laatste rondes. :)

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Knap ontweken door sommige coureurs, zeg.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Gelukkig rode vlag ik ben die bogus-pacecarrondjes die ze dit jaar doen al helemaal zat.
(elke keer nog 5 ronden bijtellen nadat de baan al schoon is)

Ik was terecht bang dat we nog maar alleen gele rondjes zouden zien, hebben ze toch nog een slimme marshall kunnen vinden.

How do you save a random generator ?

• Montoya200x
  • Niet online
Polletje voor de eindsprint ?

Gaan we Sato en Dixon nog vooraan zien die beiden ook een hoge BLS hebben naast Rossi ?

• kronolith
  • Laatst online: 09:29

kronolith

[EDIT]

Wat is de reden dat die cautions zo achterlijk lang duren?

• TheBrut3
  • Nu online
Volgens mij zijn er veel Honda's uitgeschakeld in de crash.

• Edd

Edd

Rosenqvist moet nog wel aan zijn praatje werken..
Hij heeft het over de auto, maar niet over de NTT Data Honda IndyCar Race-car :+

kronolith schreef op zondag 26 mei 2019 @ 21:31:
Opruimen waarschijnlijk. Veel kleine deeltjes die er kunnen liggen en ze willen natuurlijk geen klapbanden op de oval.

-

• Montoya200x
  • Niet online
TheBrut3 schreef op zondag 26 mei 2019 @ 21:32:
Volgens mij zijn er veel Honda's uitgeschakeld in de crash.
Nog 7 Honda's in top 11

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

De melk zal wel lekker smaken als hij 4 uur in de zon heeft gestaan :P

Strava

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:32
kronolith schreef op zondag 26 mei 2019 @ 21:31:
Veiligheid. met 360KM/H wil je niet dat je wat carbon of olie op de weg ligt en je vol de beton muur in gaat.
Daarbij komt ook nog dat in Amerika de show belangrijker is dan de sport. Als je er voor kunt zorgen dat alles echt aan het racen is tot aan de vlag, is dat belangrijker dan achter een safety car over de finish vlag heen rijden.

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Zo te zien is het F1 circuit ook nog redelijk intact gebleven, na het laatste fiasco zou je verwachten dat ze dit wel hebben weggehaald

Strava

• sjaool

sjaool

vhal schreef op zondag 26 mei 2019 @ 21:34:
De melk zal wel lekker smaken als hij 4 uur in de zon heeft gestaan :P
Doe mij met die warmte maar een lekker glas karnemelk... :P

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 08-11 17:31

Amphiebietje

In de blubber

vhal schreef op zondag 26 mei 2019 @ 21:36:
Zo te zien is het F1 circuit ook nog redelijk intact gebleven, na het laatste fiasco zou je verwachten dat ze dit wel hebben weggehaald
Wordt dat niet ook voor andere races gebruikt? :?

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:32
vhal schreef op zondag 26 mei 2019 @ 21:36:
Je hebt voor de Indy 500 ook nog de Indy Grand Prix race. Is eigenlijk in 90% het F1 circuit.

• Edd

Edd

Amphiebietje schreef op zondag 26 mei 2019 @ 21:38:
[...]

Wordt dat niet ook voor andere races gebruikt? :?
Daar hebben ze 2 weken geleden nog op gereden met de Indycar. ;)

-

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:58
Nou, waar wachten we op?

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Gaan ze nog steeds 5 ronden geel bijtellen. :X (sorry 8 ronden)

Slaat echt nergens meer op.

[ Voor 10% gewijzigd door enchion op 26-05-2019 21:47 ]

How do you save a random generator ?

• Montoya200x
  • Niet online
Geen fuel belemmeringen voor Sato, die kan dadelijk vol gas...
Pagina: 1 ... 70 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan, en erom bedelen ook niet.
MotoGP, WSBK e.d. kunnen in MotoGP en WSBK topic besproken worden.