Dat is ook een beetje mijn gevoel. Super tof dat Alonso voor de Tripple Crown wil gaan, maar zijn 24H overwinning was relatief een makkie. Natuurlijk moet je hem nog "even" uitrijden, maar winnen was wel een makkie want concurrentie was er niet. Ja, de andere Toyota maar die mocht ongetwijfeld niet winnen.Maarten_E schreef op zondag 19 mei 2019 @ 23:10:
Vond de overwinning van Alonso in de 24H ook een beetje dubbel.
Leek duidelijk te worden gezegd dat zijn wagen moest winnen, de 7 moest inhouden om de 8 voor te laten gaan.
Toch jammer voor de rijders van de nummer 7, die langer bij Toyota zaten en toch meer het LMP1 programma hebben geholpen dan een Alonso die er voor een keertje in kruipt, om het zo maar te zeggen.
Ik vond de overwinning van Hulkenberg in de 24H veel mooier als die van Alonso wat dat betreft
Dan Indy 500, daar werd ook alles op alles gezet. Het beste van het beste werd voor Alonso geregeld en kosten nog moeite worden gespaard. Toch is gebleken dat oval racen wel even andere koek is en het winnen van de Indy 500 zo makkelijk niet is, sowieso vind ik dat bij de Indy 500 de factor geluk ook erg vaak een grote rol speelt. Geeft niet, want dat maakt de race zo leuk.
Toch jammer voor Alonso dat hij de kwalificatie heeft gemist. Vind het mooi om te zien dat hij nu lekker doet waar hij zin in heeft. Ik zie hem ook echt nog wel de Dakar rijden