I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Zegt tinnitusTegengas
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Lol. Moest hem 3x lezen voordat ik hem zag
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
(wat is er gebeurd in de 1e ronde?)
Formule E was weinig aan.. kijk het wel terug
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
"When you grow up your heart dies"
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Die zagen ook net de F1 kwalificatie en dachten laat maar.TheBrut3 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 16:53:
Wat zijn die tribunes leeg zeg. Zonde voor zo'n leuke klasse.
Maar het zou heel goed kunnen dat ze halve tribune puur voor Sainz of Max kwam.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit is meer Adelaide94 en Jerez97 Schumacher
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Klopt, het is elke race hetzelfde; in het begin aardig, maar in het middenstuk en eind verliest hij teveel pace ten opzichte van de rest.PatrickC schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 17:52:
Nick de Vries gaat ‘m nooit worden voor de F1. Alle coureurs die voor hem zijn geëindigd in F2 vorig jaar, rijden dit jaar F1 en dit jaar rijdt hij in de kampioensauto van vorig jaar en zijn er weer een stuk of 4 sneller dan hem. Op één of andere manier vergt zijn rijstijl te veel van zijn banden, waardoor hij in het laatste deel van de race nog een aantal plekken verliest.
21:30 - IndyCar - Indianapolis (Nee, niet de 500
01:30 - Nascar - Kansas Speedway
-
Le Mans 2019
⛔ Trackers of betalen ⛔
Als je ziet hoe traag alles ging op Baku, moet je er niet aan denken dat het daar gebeurd, of dat je de auto niet uitkan...
...
https://www.motorsport.co...eleased-december/4386637/
[ Voor 23% gewijzigd door Paulus07 op 12-05-2019 11:44 ]
⛔ Trackers of betalen ⛔
Heel leuk, wellicht volgend jaar weer een Nederlander in de IndyCar.
Wel leuk om te zien dat Nederland op dit moment eigen in zoveel raceklasses goed meedoet. Frijns, De Vries, Verstappen, Van Kalmthout. We hebben een goede generatie.
En Job van Uitert doet ook aardig mee in de LMP2 klasse, vorige week 2e geworden tijdens de 6 uur van Spa.Loekoe schreef op zondag 12 mei 2019 @ 12:31:
Van Kalmthout aan de leiding in de IndyLights ook!
Heel leuk, wellicht volgend jaar weer een Nederlander in de IndyCar.
Wel leuk om te zien dat Nederland op dit moment eigen in zoveel raceklasses goed meedoet. Frijns, De Vries, Verstappen, Van Kalmthout. We hebben een goede generatie.
Monenteel racet die in de 4 uur van Monza in de ELMS.
[ Voor 9% gewijzigd door JohanKupers op 12-05-2019 13:01 ]
⛔ Trackers of betalen ⛔
Zou ook hij Tweakers lezen en na de reacties van gisteren hebben gedacht "Zooooo, ik zal dat stel keyboardracers eens laten zien hoe het moet"?
Geen breuken, geen verwondingen voor Thierry Neuville & zijn co Nicolas Gilsoul.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Aldus het Eindhovens DagbladFormule E mogelijk in Eindhoven
Formule E, het internationale circus van races op het hoogste niveau met elektrische racewagens, strijkt mogelijk in Eindhoven neer. De gemeente is benaderd door de organisatie en wil het gesprek aangaan.
Formule E is een autosportklasse waaraan enkel elektrisch aangedreven raceauto's meedoen. Die worden sinds 2014 in tal van landen georganiseerd. Onlangs is de gemeente Eindhoven benaderd door de FIA (internationale autosportfederatie) die ook de Formule 1-races organiseert. Dit seizoen worden dertien Formule E-races verreden in twaalf steden, zoals Parijs, Rome, Berlijn, Monaco en New York. De Formule E groeit steeds meer uit tot een evenement van wereldklasse.
De FIA zou Eindhoven graag willen toevoegen aan de lijst. Het verzoek is op het Eindhovense stadhuis welwillend ontvangen. Wethouder Stijn Steenbakkers (CDA, sport) bevestigt desgevraagd de interesse. ,,Het college heeft vorige week een verzoek ontvangen. We weten het dus nog maar net." Bij een van de laatste Formule E-races, in Parijs, zong de naam van Eindhoven rond, waarna contact werd opgenomen met de gemeente.
Een race met elektrische auto's zou passen bij het sportieve, economische en innovatieve karakter dat de stad graag wil uitstralen, aldus Steenbakkers. ,,Belangrijk is dat we weten wat de meerwaarde voor de stad is. Er moet ook draagvlak voor zijn." Het is volgens hem veel te vroeg om het nu al over een parcours te hebben. Als de plannen doorgaan, zou het evenement in 2021 of 2022 kunnen plaatsvinden.
Formule E-autocoureur Robin Frijns maakt op de internationale website van e-racing365 gewag van de interesse voor Eindhoven. De Nederlander haalde in de afgelopen E-prix zijn eerste overwinning. Hij staat aan de leiding in het klassement. Volgens Frijns is Eindhoven zeer geschikt vanwege de samenwerking met technologische bedrijven, de universiteit en de Automotive Campus in Helmond. Hij voegt daaraan toe dat een racebaan in Eindhoven makkelijker te realiseren is dan bijvoorbeeld in Amsterdam.
Maarten Steinbuch, TU/e-hoogleraar op het gebied van slimme robots en auto's, zou het toejuichen als het Formule E-circus in Eindhoven neerstrijkt. ,,Ik zou het ontzettend gaaf vinden. Je kunt laten zien wat elektrische auto's kunnen presteren. Dat is heel interessant." Volgens Carlo van de Weijer, directeur smart mobility aan TU/e Eindhoven, neemt het belang van Formule E snel toe. ,,Het zijn nu nog kleine circuits met smallere auto's, maar we leren er veel van. Dit past bij Eindhoven."
https://www.ed.nl/eindhov...ce-in-eindhoven~ab27a573/
[ Voor 86% gewijzigd door Rivanov op 13-05-2019 06:41 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Blijft echt spektakel en stukken aantrekkelijker dan een F1 optocht !MAX3400 schreef op zondag 12 mei 2019 @ 17:36:
Blancpain GT "recap" op Eurosport 2 nou; best een aanradertje
"Beautiful Clean Coal"
Die FE circuits zien er toch allemaal hetzelfde uit... Of ze nu in New York of Lutjebroek zitten, ik zie geen verschil.Rivanov schreef op maandag 13 mei 2019 @ 06:19:
[...]
Aldus het Eindhovens Dagblad
https://www.ed.nl/eindhov...ce-in-eindhoven~ab27a573/
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Je vergeet met de oranje bril te kijken. Natuurlijk wordt dit circuit beter dan alle anderen, want binnen de landsgrenzen.alexbl69 schreef op maandag 13 mei 2019 @ 07:51:
[...]
Die FE circuits zien er toch allemaal hetzelfde uit... Of ze nu in New York of Lutjebroek zitten, ik zie geen verschil.
Euh, om 5:45 voor de deur staan?Danielson schreef op maandag 13 mei 2019 @ 08:18:
Ik ga aanstaande zondag net als half Nederland naar de Jumbo racing dagen op Zandvoort, aangezien ik met onze kleine van 1.5 jaar die kant op ga wil ik proberen zo dicht mogelijk bij het circuit te parkeren, iemand tips?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Geen tips, maar zie je dat zitten met de kleine een dag lang?Danielson schreef op maandag 13 mei 2019 @ 08:18:
Ik ga aanstaande zondag net als half Nederland naar de Jumbo racing dagen op Zandvoort, aangezien ik met onze kleine van 1.5 jaar die kant op ga wil ik proberen zo dicht mogelijk bij het circuit te parkeren, iemand tips?
Vriend van mij heeft ook twee kleintjes, met de oudste hebben we vanaf +/- die leeftijd jaarlijks geprobeerd om de uittocht van de TT te kijken vanaf een viaduct. Dat was tot aan z’n 4e jaar geen succes, want teveel lawaai en dus eng en de aandachtspanne is best kort. Hem meenemen naar de TT zelf zal dus ook nog wel een paar jaartjes duren
Ik zou het dan jammer vinden om naar zo’n drukke leuke dag te gaan en na een uurtje of twee al weer af te moeten taaien. Dan kun je beter met z’n tweeën een andere en rustigere dag opzoeken waarbij het (voor jezelf althans) minder erg is om na twee uurtjes al weer naar huis te gaan.
Daar heb je wel een punt, maar als we het niet proberen, dan weten we het ook niet! Over het algemeen is hij erg flexibel met deze uitjes, als hij maar wat te kijken heeft en een beetje kan bewegen vindt hij het al snel prima! We nemen hem van kleins af aan al overal mee naartoe, misschien heeft dat ook wel geholpen!B-Real schreef op maandag 13 mei 2019 @ 08:50:
[...]
Geen tips, maar zie je dat zitten met de kleine een dag lang?
Hij is in ieder geval helemaal wild van alles wat rijd en kabaal maakt, we hebben een kleine sound barrier voor hem. Dus ik denk dat hij zijn ogen uitkijkt die dag, hopelijk zit het weer nog een beetje mee!
Ik zou wel even goede oorkleppen voor hem halen (en voor jezelf), geen idee of je al eens een F1 demo hebt bijgewoond maar zo'n auto maakt echt een bak herrie wat na een paar tellen al echt niet meer fijn is voor je oren
Ik weet het inderdaad, heb al heel wat F1 races gezien in mijn leven!B-Real schreef op maandag 13 mei 2019 @ 09:49:
Zo is het ook maar net, als je het niet probeert dan weet je het niet.
Ik zou wel even goede oorkleppen voor hem halen (en voor jezelf), geen idee of je al eens een F1 demo hebt bijgewoond maar zo'n auto maakt echt een bak herrie wat na een paar tellen al echt niet meer fijn is voor je oren
Voor de kleine, zijn ze niet cool! Hij vindt van wel in ieder geval:
Je zou ook naar een P+R kunnen gaan en dan een stuk met de trein. Maar ook dan moet je vroeg zijn, want anders zijn het echt volgepakte veewagens.
Edit: Behalve als het hondenweer wordt, dan hebben veel mensen al geen zin meer om te gaan.
[ Voor 17% gewijzigd door TheBrut3 op 13-05-2019 13:28 ]
Dan heb je nog talenten (want een beetje talent hebben ze echt wel) die het beste materiaal hebben (al dan niet met hulp van papa) en daarmee winnen, maar niet het veld opvegen.
Stroll is een coureur in de categorie: goede veldvulling.
Daar is niets mis mee, niet elke coureur kan winnen en ook in de middenmoot zijn we coureurs nodig. Hij rijdt lekker mee in de middenmoot en legt niet teveel toe op zijn teamgenoot. Hij heeft het geluk dat papa veel geld heeft, want qua talent is hij prima in te ruilen voor 10 anderen die hetzelfde kunnen presteren.
Als je al een paar seizoenen lekker mee doet in de F1 dan kun je echt wel een beetje sturen, alleen niet iedereen kan van het niveau Hamilton zijn.
alonso had een crash tijdens testen van zijn indy500 auto
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
en toen gebeurde ditbasvn schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 19:48:
[Streamable]

herkenbaar?
Maar volgens mij zend Ziggo Sport Racing aankomend weekend wel iets van de kwalificatie uit van de Indy 500.
Op vrijdag om 23:00 een uurtje en waarschijnlijk maar een gedeelte ivm de Nascar All-Star race die om 00:00 begint.
En op zaterdag beginnen ze om 18:00 tot 21:00. Dat is volgens mij wel de volledige kwalificatie.
-
Alle hoeken van de auto meegenomen zag ik. Aan Honda ligt het dit keer niet 😎basvn schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 19:48:
[Streamable]
Testing, one, two ...
[ Voor 84% gewijzigd door tweakduke op 16-05-2019 15:58 ]
[YouTube: World RX Final | 2019 Spa FIA World Rallycross of Benelux]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Is dat Benelux puur een naampje, of hebben Nederland/Luxemburg er nog iets over te zeggen qua organisatie?
Volgens deze logica lijkt het mij dat je anders de GP van België net zo goed de GP van de Benelux had kunnen noemen, met uitzondering van 1952-1985, 1997-1998, en 2020.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Naampje. Was tot dit jaar Belgium en werd verreden op Mettet, nu is het op Spa en noemen ze het Benelux. Misschien om in de toekomst beide op de kalender te kunnen hebben? Geen idee.Maarten_E schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 14:21:
Over die WRX, die wordt Benelux genoemd, maar gehouden op Spa-Francorchamps.
Is dat Benelux puur een naampje, of hebben Nederland/Luxemburg er nog iets over te zeggen qua organisatie?
Het scheelde niet veel of die auto ging een stukje vliegen. Maar ja, met een 0,1% downforce-spec auto heb je dat vrij snelbasvn schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 19:48:
[Streamable]
Ik heb gister zitten kijken of ik NBC Gold kan aanschaffen via VPN (al niet echt legaal), maar omdat ik een Nederlandse CC heb werd dat geweigerd helaas!TheBrut3 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 09:13:
Volgens mij ben je in Nederland gebonden aan Ziggo. Geen idee of je vanuit Nederland een NBC stream kan openen zonder VPN.
Dus in Nederland moet je of via Ziggo of een illegale stream vinden, en daar is NBC best hard in om ze snel down te gooien.
(En als je een illegale stream hebt gevonden, deze hier natuurlijk niet delen
En anders moet de topicwaarschuwing beter leesbaar. Dat er ook niet gevraagd mag worden om legale streams, want nu lees ik dat illegale streams verboden zijn en ook het vragen/bedelen om illegale streams.
edit: Besproken met Tweakdude. Buitenland en betalen dus ook illegaal.
[ Voor 57% gewijzigd door Ivysaur op 16-05-2019 22:35 ]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Gisteren in de laatste FP sessie was hij 24e in de tijdenlijst, maar slechts 31e op de lijst van rondes zonder een slipstream. Dat kon nog wel eens best spannend worden voor Alonso.
edit: Fernando zegt dat ie een lekke band had, het is dus in elk geval niet de motor
[ Voor 9% gewijzigd door Luckeh op 18-05-2019 19:07 ]
Edit: Live timing incl voice commentaar van de sessie.
https://racecontrol.indycar.com/
[ Voor 24% gewijzigd door TheBrut3 op 18-05-2019 19:31 ]
Zoals ik het begrijp zit het zo:TheBrut3 schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 19:28:
Even voor mijn beeld. Vandaag is toch de sessie welke gaat bepalen wie er mogen niet mee mogen doen? En dan morgen zijn de solo kwalificaties?
- Vandaag worden plekken 10-30 bepaald.
- Morgen is het bump day, dan rijden plekken 31-36 van vandaag (laatste 6) nog een kwalificatie voor de laatste drie plekken. Voor drie coureurs is het morgen dus bijltjesdag.
- Tot slot morgen ook de "super 9" waar de plekken 1-9 bepaald worden door de snelste 9 coureurs van vandaag
Overigens crashed James Hinchcliffe zojuist behoorlijk hard, verloor de achterkant in T1. Daar heeft Alonso vandaag in elk geval geen last van. Hinchcliffe miste vorig jaar ook al de Indy500 door een defect en het nét missen van hun herkansing poging.
edit:
https://www.indianapolismotorspeedway.com/events/indy500/event-info/qualifying-format
Vandaag kun je meerdere pogingen doen. Ze gaan gewoon straks het hele rijtje coureurs weer bij langs tot 23:50. Je kan voor elke run kiezen om niet te gaan. De huidige leider (Pigot) zal dus zo goed als zeker niet nog een poging doen, zeker nu het warmer geworden is.
Morgen heb je om 18:15 eerst de Last-Row shootout (bump day) voor plekken 31-33. Waar je maar één poging hebt om een tijd te zetten. Om 19:15 is er vervolgens de fast-nine shootout. Ook maar één poging per coureur voor de plekken 1 t/m 9.
[ Voor 28% gewijzigd door Luckeh op 18-05-2019 19:56 ]
Er zijn er nog wel meer die aan de bak moeten. Alleen lijkt het toch iets te warm nu om de tijden te verbeteren. Dus wachten ze nog af tot het iets afkoelt.Martinspire schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 20:58:
Dus dan moet Alonso nog aan de bak
-
Alonso is nu 33/36 en wacht voorlopig af. Hinchliffe komt zometeen in de reserve auto; die had een fikse crash in zijn eerste poging en loopt een beetje mank nu.
edit:
Alonso's tweede run bracht 'm niets en liet 'm lopen op het einde. Staat nu 35/36. Alleen Hinchcliffe staat nog achter 'm. Nog twee uur te gaan.
Vorig jaar had hij een Honda motor, nu niet meer. Zou dat het verschil maken?
[ Voor 32% gewijzigd door Luckeh op 18-05-2019 21:56 ]
Was alweer 2 jaar terugLuckeh schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 21:22:
edit:
Alonso's tweede run bracht 'm niets en liet 'm lopen op het einde. Staat nu 35/36. Alleen Hinchcliffe staat nog achter 'm. Nog twee uur te gaan.
McLaren zit wel te falen hoor! Gewoon Alonso te weinig brandstof meegeven waardoor je met nog 1 bocht te gaan droog kwam te staan (niet dat de rondetijden goed genoeg waren, maar toch)
Ik kan het verkeerd hebben. maar volgens mij is het McLaren nu zelf die het team runt en de auto heeft opgebouwd. Waar hij in 2017 kon instappen bij een bestaand team en daar dan ook de expertise van kon gebruiken.Luckeh schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 21:22:
Het gaat nog even spannend worden voor Alonso. P30 en nog een paar minuten te gaan..
-
De zes deelnemers voor de laatste drie plekken:
James Hinchcliffe
Fernando Alonso
Kyle Kaiser
Sage Karam
Max Chilton
Patricio O’Ward
Dat gaat nog niet zo makkelijk voor 'm worden. Hinchliffe de enige met een Honda motor; de overige 5 met Chervolet motoren.
Ik geef McLaren de schuld. Zonder twijfel.
Mwah, Alonso reed zelf zijn Speedway auto kapotAzzKickah schreef op zondag 19 mei 2019 @ 02:09:
Oh? Alonso voor de laatste paar plekken?
Ik geef McLaren de schuld. Zonder twijfel.
Dat was niet McLaren die zijn auto kapot reed.
Zijn huidige auto is ook geen McLaren auto maar een Carlin auto.
McLaren dacht even dit te doen dit jaar. Auto bouwen, blokje erin, Fernando laten rijden en Zack kon z’n droom om Alonso de triple te schenken afvinken van z’n bucketlist. Alonso krijgt alleen de Indy500 niet cadeau zoals LM24, hier moet hij serieus voor rijden. Kost hem waarschijnlijk jaren voor die ene echte kans, maar de arrogantie waarmee ze het nu aanpakken is wel weg, kan het weer gaan over de Indy500 en niet over de Alonso500
Je hebt zijn eerste poging gemist? Het is dat zijn torretje kapot ging, anders had hij toen gewoon een serieuze kans.Holkers schreef op zondag 19 mei 2019 @ 08:56:
Kost hem waarschijnlijk jaren voor die ene echte kans, maar de arrogantie waarmee ze het nu aanpakken is wel weg, kan het weer gaan over de Indy500 en niet over de Alonso500
Toen met Honda had hij enorme support van team Andretti, een van de Andretti's heeft toen zelfs zijn setup gecheckt als ik het mij goed herinner.
Nu Honda hem verbannen heeft, probeert McLaren het met een eigen entry en dus ook eigen mensen. Dan kun je natuurlijk niet op tegen de ervaring van teams die een volledig IndyCar seizoen rijden.
Edit: stop And Go penalty voor Wittman die bij de start exact hetzelfde doet en weer mensen duwt. Goed bezig (Not)
[ Voor 57% gewijzigd door Holk op 19-05-2019 14:16 ]
Lees op Twitter van Frijns dat hij op het moment van raken geen power had, dus Wittman had hem nooit kunnen ontwijken.Holkers schreef op zondag 19 mei 2019 @ 14:06:
Lekker Wittman... Dat was geen eens een gat
Edit: stop And Go penalty voor Wittman die bij de start exact hetzelfde doet en weer mensen duwt. Goed bezig (Not)
Ik vrees dat pas morgen Bump Day wordt.
Mocht het vandaag verregenen, dan wordt de Fast Nine niet gereden (dan heeft Spencer Pigot de pole).
De Bump Day wordt dan verplaatst naar morgen, waarschijnlijk weer op 18:00 uur.
Maar even afwachten of het weer mee wilt werken.
Van afstellen van de auto komt weinig meer terecht idd met de regen boven het Indy circuit tijdens de laatste training...Ryur schreef op zondag 19 mei 2019 @ 16:46:
En het begint te regenen op de Brickyard.
Ik vrees dat pas morgen Bump Day wordt.
Mocht het vandaag verregenen, dan wordt de Fast Nine niet gereden (dan heeft Spencer Pigot de pole).
De Bump Day wordt dan verplaatst naar morgen, waarschijnlijk weer op 18:00 uur.
Maar even afwachten of het weer mee wilt werken.
https://www.accuweather.c...eather-forecast/18334_poiPractice 6 for the 103rd Indianapolis 500 at Indianapolis Motor Speedway
Commentary: Yellow Flag at: 10:35:10.810 Weather
Time Remaining in Session: 26:06
Over een uurtje weer droog, dus we gaan het zien
Vrees het ook, gezien ze pas gaan rijden als de baan helemaal opgedroogd is en tussen 12.15-13:15 lokale tijd (last row quali), regent het weerTheBrut3 schreef op zondag 19 mei 2019 @ 16:54:
Als ik die buienradar zo zie, dan wordt het toch echt lastig vandaag alles te rijden.
Lijkt mij idd logisch. Vond het al vreemd dat ie niet verder kon, zo zwaar was de tik niet een hij had niets geraakt na zijn spin. Hij keek ook aan de voorkant van zijn auto.Holkers schreef op zondag 19 mei 2019 @ 16:19:
[...]
Lees op Twitter van Frijns dat hij op het moment van raken geen power had, dus Wittman had hem nooit kunnen ontwijken.
[ Voor 5% gewijzigd door hardware-lover op 19-05-2019 17:28 ]
Testing, one, two ...
https://weather.com/weath...e0135f07b593d?layer=radar
[ Voor 9% gewijzigd door TheBrut3 op 19-05-2019 18:50 ]
🚨 UPDATE 🚨
— NTT INDYCAR SERIES (@IndyCar) 19 mei 2019
Fast Nine Shootout practice has been canceled. The priority today is:
1) Last Row Shootout qualifying
2) Fast Nine Shootout qualifying
📺 @nbc: https://t.co/5ybFnjjhZP
📻 @IndyCarRadio
📲 INDYCAR Mobile powered by NTT DATA#INDYCAR // #ThisIsMay pic.twitter.com/xamT9Q6uy3
Ben benieuwd of we voor het donker wordt nog wat actie gaan zien.
-
Als het goed is wordt het over een uurtje droog en dan blijft het 1.5-2 uur droog.Edd schreef op zondag 19 mei 2019 @ 19:47:
Ben benieuwd of we voor het donker wordt nog wat actie gaan zien.
En voor het daar donker is duurt nog even. Is pas half 3 daar.
Ze mogen daar racen tot 5:50 oftewel 23:50 onze tijd.TheBrut3 schreef op zondag 19 mei 2019 @ 20:24:
[...]
Als het goed is wordt het over een uurtje droog en dan blijft het 1.5-2 uur droog.
En voor het daar donker is duurt nog even. Is pas half 3 daar.
(Even laat als gisteren).
"Last Row Shootout tech starts at 4:00, Last Row Shootout at 4:30 followed immediately by the Fast Nine Shootout."
22:30 proberen ze dus de auto's op de baan te krijgen voor Bump day!
[ Voor 21% gewijzigd door Ryur op 19-05-2019 21:42 ]
#goFernando
[ Voor 9% gewijzigd door TinusTegengas op 19-05-2019 22:31 ]
De setup-sheet van Penske gekregen/gekocht en de vering/dempers van Andretti ingekocht..
-
Wow, op een haar na gemist...
[ Voor 24% gewijzigd door alexbl69 op 19-05-2019 22:58 ]
Hoppa en meteen door met de top 9
[ Voor 59% gewijzigd door Edd op 19-05-2019 23:02 ]
-
Leek duidelijk te worden gezegd dat zijn wagen moest winnen, de 7 moest inhouden om de 8 voor te laten gaan.
Toch jammer voor de rijders van de nummer 7, die langer bij Toyota zaten en toch meer het LMP1 programma hebben geholpen dan een Alonso die er voor een keertje in kruipt, om het zo maar te zeggen.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Vrij irritant doordat het originele US commentaar alles in mph bespreekt... Maar goed, de originele NBCSN stream is snel gevonden...
Ik ben overigens benieuwd wat dit met de positie van Zak Brown gaat doen.
Het wordt steeds gekker met ze...
-
Ze hebben nog de mogelijkheid om een andere rijder uit te kopen, maar ik weet geen team die dat zou willen. Mogelijk Juncos ivm het gebrek aan sponsoring.
Maar dat team moet gewoon veel meer rijden op ovals en leren qua setups, want daar zit het verschil in. Dus hopelijk volledig seizoen volgend jaar met 2 auto's voor data.
The client is not always right. - Enzo Ferrari; Design the Future
Op een gegeven moment stonden in de graphic mph en kmh zelfs door elkaar. Kan Ziggo natuurlijk niks aan doen, maar echt duidelijk was het niet.Montoya200x schreef op zondag 19 mei 2019 @ 23:21:
Vreemde keuze trouwens van Ziggo als ze zelf geen NL commentaar leveren tijdens Indy Bump/Fast Nine shoot out, om de feed te pakken waar de snelheid in on screen graphics in km/u wordt aangegeven.
In beide gevallen kwam hij tekortalexbl69 schreef op maandag 20 mei 2019 @ 08:00:
[...]
Op een gegeven moment stonden in de graphic mph en kmh zelfs door elkaar. Kan Ziggo natuurlijk niks aan doen, maar echt duidelijk was het niet.
Dit topic is gesloten.
![]()
Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan, en erom bedelen ook niet.
MotoGP, WSBK e.d. kunnen in MotoGP en WSBK topic besproken worden.