Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Algemeen race topic Deel 2 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 71 ... 120 Laatste
Acties:
  • 368.956 views

Onderwerpen

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Nu online
Zeer benieuwd. Ga maar los! :D

PSN: xMaurice93

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:01

sjaool

Every life should have 9 cats

En we zijn weer los... :)

"When you grow up your heart dies"

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Nu online
Dit is racen hoor _/-\o_

PSN: xMaurice93

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-11 20:27

vhal

ಠ_ಠ

Stuivertje wisselen nu...

Strava

• sjaool

sjaool

Sato is ontketend....

• Montoya200x
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ik gok Sato of Rossi voor de win

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Ze hebben even de VTEC opgeschroefd lijkt het wel... :P

Strava

• Montoya200x
  • Niet online
NICE !!!

• sjaool

sjaool

Rossi dus net een ronde te vroeg met zijn actie...

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 26-11 20:05

TinusTegengas

Formula Racing

Netjes gereden hoor.

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:12
Niet gehoopt, wel terecht. Mooie finale hoor!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Wow... dit is racen! _/-\o_

• Montoya200x
  • Niet online
Die spanning bij de Indy 500 in de slotfase is bij F1 ver te zoeken :+

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:57

Edd

Mooi einde van de race, jammer dat Pagenaud wint :+

Op naar de Coca Cola 600

-

• sjaool

sjaool

Big balls hoor met die snelheid... Echt pure en rauwe kracht... Als ze dat nu ook weer eens invoeren in de F1 dan krijgen we heel andere races te zien. :P

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 07:51
sjaool schreef op zondag 26 mei 2019 @ 22:01:
Big balls hoor met die snelheid... Echt pure en rauwe kracht... Als ze dat nu ook weer eens invoeren in de F1 dan krijgen we heel andere races te zien. :P
Dan moet de F1 terug naar kleinere auto's, zie dat niet gauw gebeuren. Indy is op road circuits trouwens ook een stuk saaier.

Heerlijke race zeg! Verdiende winnaar.

• sjaool

sjaool

AequitasII schreef op zondag 26 mei 2019 @ 22:02:
[...]

Dan moet de F1 terug naar kleinere auto's, zie dat niet gauw gebeuren. Indy is op road circuits trouwens ook een stuk saaier.

Heerlijke race zeg! Verdiende winnaar.
Ik bedoel dat ze eens van die hybride rotzooi af moeten, gewoon weer pure kracht van de motoren. :)

Ja, ik ben niet zo'n groene... :+

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:58
sjaool schreef op zondag 26 mei 2019 @ 22:03:
[...]

Ik bedoel dat ze eens van die hybride rotzooi af moeten, gewoon weer pure kracht van de motoren. :)

Ja, ik ben niet zo'n groene... :+
Mee eens. De FIA kan altijd wat meer boompjes planten.

• TheBrut3
AequitasII schreef op zondag 26 mei 2019 @ 22:02:
Indy is op road circuits trouwens ook een stuk saaier.
De gemiddelde road course is anders spannender dan de gemiddelde F1 race.

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:18

Phydomir

Dennis

Mooi einde van een redelijk saaie race. Ze kunnen al beter volgen dan vorig jaar maar het constante positie wisselen wat we de jaren er voor zagen is er niet echt bij. Ze rijden behoorlijk behoudend.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• sjaool

sjaool

Geef die man een fles melk en een stokbrood.... :+

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mogen lactose-intolerante coureurs meedoen met de Indy500?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• sjaool

sjaool

gambieter schreef op zondag 26 mei 2019 @ 22:10:
Die krijgen sojamelk... :P

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Thank you for ze fans, best crowd ever!

Strava

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Turbo-Puppy schreef op zondag 26 mei 2019 @ 20:56:
[mbr]*knip* We vragen niet om een stream[/mbr]
Voor vragen stuur me een DM

[ Voor 56% gewijzigd door tweakduke op 26-05-2019 22:18 ]

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 26-11 20:05

TinusTegengas

Formula Racing

To win here on the yard of ze briek :+

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

• Montoya200x
  • Niet online
gambieter schreef op zondag 26 mei 2019 @ 22:10:
Die krijgen waarschijnlijk de Soja of haver variant of doen, als ze winnen, hetzelfde als dat sommige vrouwen doen in films uit een bepaalde genre :+

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Montoya200x schreef op zondag 26 mei 2019 @ 22:13:
[...]

Die krijgen waarschijnlijk de Soja of haver variant of doen, als ze winnen, hetzelfde als dat sommige vrouwen doen in films uit een bepaalde genre :+
Danika vroeg blijkbaar elke keer om chocomelk op de lijst vantevoren, maar dat mocht dan weer niet :+

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Geen respect voor traditie. Is een Indy500 winst niet een beetje diarree waard?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Toch was ik na al die gele laps de focus op de race wel helemaal kwijt.

Vandaag mogen ze van mij de Indy100 noemen, we hebben eigenlijk nog wat racing tegoed, de organisatie zal however zichzelf wel aardig wat schouderklopjes geven dat het allemaal zo`n succes was.

Het mooie racen van de laatste 10 laps horen eigenlijk in de laatste 50 laps te zitten.

How do you save a random generator ?

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11 07:08
De race stond wel de hele avond aan, maar prima met een schuin oog te kijken tot de laatste ronden. Normaal na de laatste pit stops, nu zelfs nog maar een ronde of 10. Erg tof om te zien, maar de 190 ervoor zijn niet allemaal even interessant.

Aan de andere kant was het in de F1 im totaal ongeveer 600 meter spannend over bijna 300 km, dus de Indy 500 wint voor mij vanavond.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Divak schreef op zondag 26 mei 2019 @ 22:33:
De race stond wel de hele avond aan, maar prima met een schuin oog te kijken tot de laatste ronden. Normaal na de laatste pit stops, nu zelfs nog maar een ronde of 10. Erg tof om te zien, maar de 190 ervoor zijn niet allemaal even interessant.

Aan de andere kant was het in de F1 im totaal ongeveer 600 meter spannend over bijna 300 km, dus de Indy 500 wint voor mij vanavond.
Ik volg de Indy totaal niet, maar ik kijk nu al uit naar de volgende race, en de GP van Canada kan me aan mijn achterwerk roesten ... ik geloof het wel. ;)

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Prima Indy 500, al zat de meeste actie dit keer in de pits. Wel spannende finale na die code rood.

Zometeen nog een NASCAR toetje. Maar dat gaat mij te lang duren, programmeer de samenvatting van een uur wel op dinsdag.

• enchion
  • Niet online
Bij Nascar Cup gooien ze nu bij elke fenderbender of schadeloze spin een pacecar de baan op ?

Raceday is nu wel afgelopen voor mij.

Ik heb nu 3 races gezien waar het grootste deel van de race brandstof/banden sparen of achter de pacecar aan rijden schijnt te moeten zijn.

Het enige wat ik wil zien is mensen die er vol voor willen gaan maar dat schijnt maar beperkt te mogen gebeuren, alsof alle 3 race series zijn overgenomen door PC-Principal himself.

• TheBrut3
Net even de Coca-Cola 600 doorgeklikt. Wat een hoop cautions en een lange race, blij dat ik daar niet voor opgebleven ben. Goed einde wel, helaas geen big one.

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11 07:08
Ik had al wat argwaan om de Indy 500 te kijken om die reden, daar viel het gelukkig wel mee. Van de Nascar weet ik inderdaad dat het écht veel achter de safety car rijdt. Is denk ik een 1:1 gevolg van de commercie en de algemene Amerikaanse stijl van televisie maken.

Safety car = tijd voor commercials, optredens, nog meer commercials, en 80 keer dezelfde replay laten zien en het met elke replay groter opblazen dan dat het eigenlijk was. Daarna nog een paar commercials, nog 30 replays en ze kunnen weer 3 rondjes racen. En net als in de Indy 500 is het natuurlijk een beetje de bedoeling om het hele veld af en toe weer lekker bij elkaar te krijgen voor sappige restarts (met vaak weer een safety car tot gevolg -> meer commercials, meer replays, enz.). De race moet ook gewoon een bepaalde tijd duren, als je naar de geschiedenis kijkt zie je dat ze al bijna 60 jaar lang de race uitsmeren over +/- 4,5 uur.

Verder heb ik ook niet het idee dat de Amerikanen die sport kijken zoveel waarde hechten aan effectief indelen van de tijd. Ze zitten immers ook urenlang naar honkbal te kijken, of trekken heel de dag + avond uit voor een potje American football. De typisch Amerikaanse sporten draaien allemaal om de mogelijkheid tot commercial breaks tussendoor en blijkbaar lekker op de bank hangen en vaak naar de koelkast lopen :P

Echt zonde, want de actie die je soms krijgt is zeker wel de moeite waard. Het is dan alleen jammer van die andere 4 uur eromheen.

[ Voor 10% gewijzigd door Divak op 27-05-2019 07:35 ]

• Loekoe
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-11 13:19
Ik heb het niet zo met deze nieuwe Indy-wagens, ze hebben duidelijk meer moeite om elkaar te volgen dan voorheen - al was het beter dan vorig jaar. Jammer.
Pagenaud was eigenlijk ontzettend sterk en heeft echt foutloos gereden; met pitstops e.d. niks verloren.

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:38
Ik heb toch altijd weer moeite om de hele Indy 500 te kijken. Gisteren dus ook besloten om de start te kijken, welke ik ook nog gemist heb doordat de hele poppenkast voorafgaand aan de start te lang duurde.
Vervolgens de iPad aangezet om de race met een schuin oog te kijken onder het Netflixen, ook omdat vriendinlief het waarschijnlijk niets aan zou vinden.

De laatste 30 á 40 ronden hebben we wel gewoon op TV gekeken en dat was precies lang genoeg. Voldoende actie en zeker het einde was wel tof.
Bijkomend voordeel was ook dat mijn vriendin het toch eigenlijk ook wel indrukwekkend vond door de gigantische snelheden, het slipstreamen, dicht langs de muur etc :)

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:50
sjaool schreef op zondag 26 mei 2019 @ 22:01:
Mwah… F1 heeft het probleem van teveel wake achter auto's.

Als ze FOM/FIA een maximum wake zouden introduceren zou je het verschrikkelijk in kunnen perken vermoed ik. En ze kunnen vast een methode bedenken om dat meetbaar/controleerbaar te maken. Wellicht dan wel minder seizoensontwikkeling (ivm meetbaarheid onderdelen), indirect ook kostenbesparing.

Ik weet dat VER hele race 0.6 achter HAM gereden heeft, maar dat is op Monaco, anders dan andere banen.

Weet iemand overigens hoe het is met die monteur die aangereden was tijdens de Indy500?

edit:
Meer info dan non-lifethreatening leg injury is er niet. Maar zag er vervelend uit op het moment dat het gebeurde.

[ Voor 7% gewijzigd door Suicyder op 27-05-2019 08:59 ]

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:43

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Ik vond het een heel mooie race, met een terechte winnaar. Al gunde ik het Rossi (door de achtbaan van emoties) en Sato (gewoon omdat hij Sato is) ook de overwinning.

Het aantal cautions viel me ook wel mee en een goede beslissing van de wedstrijdleiding om de lapped cars achteraan te zetten bij de laatste herstart. (y)
Loekoe schreef op maandag 27 mei 2019 @ 08:32:
Ik heb het niet zo met deze nieuwe Indy-wagens, ze hebben duidelijk meer moeite om elkaar te volgen dan voorheen - al was het beter dan vorig jaar. Jammer.
Zelf vind ik deze wagens veel beter dan de DW12.

Het inhalen is moeiljker met de IR18, maar zeker niet onmogelijk. Het racen met de DW12 vond ik zelf weer het andere uiterste. Daar was het inhalen net te gemakkelijk. Net als DRS voor 2018. Degene aan de leiding kon (bijna?) niet verdedigen. Ik vind het al knap dat ze met de IR18 zo dicht op elkaar kunnen rijden, met deze snelheden.
Divak schreef op maandag 27 mei 2019 @ 07:27:
Verder heb ik ook niet het idee dat de Amerikanen die sport kijken zoveel waarde hechten aan effectief indelen van de tijd. Ze zitten immers ook urenlang naar honkbal te kijken, of trekken heel de dag + avond uit voor een potje American football. De typisch Amerikaanse sporten draaien allemaal om de mogelijkheid tot commercial breaks tussendoor en blijkbaar lekker op de bank hangen en vaak naar de koelkast lopen :P
Sport evenementen zijn meer dag/weekend uitjes in de VS inderdaad. Men staat al vroeg op de parkeerplaats te tailgaten. Je moet ook niet vergeten dat men van verder moet komen dan hier in NL/Europa. 2 uur rijden vinden ze kort. :P

In plaats van een muziekfestival, gaan de Amerikanen eerder naar een sportwedstrijd.

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

De Vries heeft vrijdag de hoofdrace van Monaco gewonnen dankzij een fuck-up van de raceleiding. Wat een amateurisme zeg :')
https://www.carthrottle.c...d-cant-resolve-the-error/

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:50
naitsoezn schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 07:26:
De Vries heeft vrijdag de hoofdrace van Monaco gewonnen dankzij een fuck-up van de raceleiding. Wat een amateurisme zeg :')
Let wel dat het De Vries verder niets heeft opgeleverd (lees ook de laatste alinea). Het heeft alleen de mensen vanaf Mick Schumacher en erachter nadeel opgeleverd, maar het is niet dat ze erdoor ineens voor de winst hadden kunnen gaan.

Ja het is een flinke fout en faal. Maar doet niets af aan de prestaties van de mensen die op het podium geëindigd zijn.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:04

Martinspire

Awesomeness

naitsoezn schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 07:26:
Ik ben van mening dat de Vries snel genoeg reed om alsnog een pitstop te maken als ze het veld normaal hadden laten gaan. Die extra ronde achterstand maakte het alleen zuur voor mensen die eigenlijk nooit in die positie waren om voor de leiding te gaan...

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Weer een mooie Radioactive.

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11:42
Montoya200x schreef op zondag 26 mei 2019 @ 21:17:
Was dat Hinchcliffe nou die door het oog van de naald ging tussen 2 crashende auto's ?
Net géén crash tijdens de Indy 500, dankzij een spotter:
Video met geluid: https://www.facebook.com/.../videos/1694981243971101/

[ Voor 3% gewijzigd door U123456 op 29-05-2019 14:17 ]

• Montoya200x
  • Niet online
U123456 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 14:15:
Net géén crash tijdens de Indy 500, dankzij een spotter:
Video met geluid: https://www.facebook.com/.../videos/1694981243971101/
Geweldige Onboard _/-\o_

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-11 22:29

Fuelke

Forza Ferrari

Het is vanavond Blancpain @ Paul Ricard (1000 km race), met tussenin IMSA vanuit Detroit.

IMSA stream via de website of via https://imsaintl.akamaize...ernational/master_07.m3u8

[ Voor 21% gewijzigd door Fuelke op 01-06-2019 18:34 ]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• TheBrut3
Indycar uitgesteld, er vallen wat druppels.

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-11 18:15
TheBrut3 schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 21:34:
Indycar uitgesteld, er vallen wat druppels.
Het is niet door de regen uitgesteld. Maar door het hevige onweersbui die er (geweest) is.

Indycar (en NASCAR trouwens ook) rijdt op Road Courses gewoon in de regen.
Merk dat Indycar zelfs eerder in de regen rijdt, zonder SC, dan F1 :)

[ Voor 9% gewijzigd door Ryur op 01-06-2019 21:51 ]

• TheBrut3
22:55 starten en race is 75 min.
Toch ben ik van mening dat ze eerder konden starten.

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ryur schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 21:51:
[...]

Het is niet door de regen uitgesteld. Maar door het hevige onweersbui die er (geweest) is.

Indycar (en NASCAR trouwens ook) rijdt op Road Courses gewoon in de regen.
Merk dat Indycar zelfs eerder in de regen rijdt, zonder SC, dan F1 :)
Ik wist het niet maar het is mooi om te zien dat ze gewoon gaan rijden. Al kan ik begrjipen dat ze dat op ovals liever niet doen, maar blijkbaar zijn het dus toch niet van zulke pussies :+

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-11 18:15
Martinspire schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 23:00:
[...]

Ik wist het niet maar het is mooi om te zien dat ze gewoon gaan rijden. Al kan ik begrjipen dat ze dat op ovals liever niet doen, maar blijkbaar zijn het dus toch niet van zulke pussies :+
Hoorde zelfs dat er net naast het circuit (dus op het vaste land, en niet op het circuit eiland) een tornado is gesignaleerd.
Was dus echt een heftige bui!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ryur schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 23:11:
[...]

Hoorde zelfs dat er net naast het circuit (dus op het vaste land, en niet op het circuit eiland) een tornado is gesignaleerd.
Was dus echt een heftige bui!
De VS hè. Het moet er altijd weer groter :D

• Edd

Edd

Je moet maar durven op je slicks zo op een nog vochtige baan...

-

• TheBrut3
Vanavond NASCAR op Pocono, race begint mooi op tijd en is niet te laat klaar. Daarna ook nog Indycar race 2, maar die kijk ik morgen wel terug. :+
Hopelijk wordt NASCAR een spannende race, al vind ik superspeedway races altijd wel leuk. Volgende week Indycar ook op Texas en NASCAR op Michigan en dan hebben we de superspeedways weer even gehad.

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Op zich was de Indicar race 1 wel aardig, maar wat zat de regie er vaak naast? Commentaar miste ook nog wel wat, maar was niet zo hinderlijk. Dat ze bij de eerste 30 seconden al meteen 2 inhaalacties niet goed in beeld brengen, zegt veel...

• enchion
  • Niet online
Martinspire schreef op zondag 2 juni 2019 @ 08:50:
Op zich was de Indicar race 1 wel aardig, maar wat zat de regie er vaak naast? Commentaar miste ook nog wel wat, maar was niet zo hinderlijk. Dat ze bij de eerste 30 seconden al meteen 2 inhaalacties niet goed in beeld brengen, zegt veel...
Heb je per ongeluk de race van vorig jaar gekeken.

Ja de groene laps waren aardig tot wel leuk, maar waar is de organisatie in hemelsnaam mee bezig als ze elke spin 10 laps caution geven en 5 ronden nodig hebben om een wiel van de baan weg te halen, in een race die al ingekort was.

De coureurs zouden eigenlijk een race als protest gewoon moeten zeggen hier doe ik niet aan mee.

Ik snap uberhaupt niet hoe een race eigenlijk zomaar ingekort kan worden, als je F1 zag in Canada toen Button won.
Als een race 2-4 uur uitgesteld kan worden en dat allemaal uitgezonden wordt, maar wanneer er dan geraced wordt is er ineens tijd tekort. 8)7 (enige goede uitleg is daglicht maar dat is vaak niet eens aan de hand)

Moeten ze doen in voetbal (sorry jongens vandaag maar 45 minuten) of tennis (we doen maar 3 sets vandaag), of de marathon gaat ingekort worden naar 10km vanwege weersomstandigheden.
Mensen geven meer geld uit om gemotoriseerde races te zien dan om een marathon te zien.

• TheBrut3
enchion schreef op zondag 2 juni 2019 @ 09:46:
Ja de groene laps waren aardig tot wel leuk, maar waar is de organisatie in hemelsnaam mee bezig als ze elke spin 10 laps caution geven en 5 ronden nodig hebben om een wiel van de baan weg te halen, in een race die al ingekort was.

De coureurs zouden eigenlijk een race als protest gewoon moeten zeggen hier doe ik niet aan mee.

Ik snap uberhaupt niet hoe een race eigenlijk zomaar ingekort kan worden, als je F1 zag in Canada toen Button won.
Als een race 2-4 uur uitgesteld kan worden en dat allemaal uitgezonden wordt, mar wanneer er dan geraced wordt is er ineens tijd tekort. 8)7 (enige goede uitleg is daglicht maar dat is vaak niet eens aan de hand)
Waarom kijk je Amerikaans racen als je jezelf aan al die dingen stoort? Race had 1.5 uur vertraging, dus ze moeten tijd terug winnen en dan racen ze 75 min. Doen ze in zoveel klassen als ze later starten. En daar is het ook normaal dat ze een caution doen, want 2x reclame.

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Dat races een tijdslimiet hebben, heeft te maken met de TV zenders. Die hebben dingen ingepland en kunnen niet zomaar programma's laten vervallen voor een sport evenement. Het is inmiddels achterhaald inderdaad, net zoals kranten achterhaald zijn. Maar ja, dit soort media hebben wel nog steeds de macht. ¯\_(ツ)_/¯

In NASCAR hebben ze een competition caution als het voor de race heeft geregend. Dat is hun manier om dan naar de banden te kijken, want ze hebben in NASCAR geen data van de banden in tegenstelling tot F1 bijv

Pas na de pitstop kan de crew de banden inspecteren.

Dat gezegd hebbende, tijd voor NASCAR. :)

[ Voor 33% gewijzigd door Niellie41 op 02-06-2019 20:08 ]

• TheBrut3
Hè shit, zijn ze eerder begonnen? Normaal als de uitzending om 20:00 begint is groen rond 20:20.
Heb niks gemist neem ik aan?

• Edd

Edd

TheBrut3 schreef op zondag 2 juni 2019 @ 20:18:
Hè shit, zijn ze eerder begonnen? Normaal als de uitzending om 20:00 begint is groen rond 20:20.
Heb niks gemist neem ik aan?
Ze zijn iets eerder begonnen ivm de kans op regen later, zodat ze iig de eerste 2 sprints kunnen afronden.
Je hebt niets gemist tot nu toe :)

-

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Dat is misschien wel een heel slimme strategie van het 4 team!

Nieuwe banden halen vlak voor de competition cautions. Voor de leider weer de baan op komen en dan tijdens reguliere pitstops alleen benzine halen. Hierdoor winnen ze heel veel posities.

[ Voor 62% gewijzigd door Niellie41 op 02-06-2019 20:25 ]

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-11 10:57
Toch zijn die Indycars best sterk. Als ze nou eens een eigen startmotor zouden krijgen, dan kon men veel eerder terug naar de pit.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• TheBrut3
Eindsprint van een ronde of 8, altijd leuk! Ik verwacht nog wel een caution.

• TheBrut3
Toch niet. Wel balen dat Ziggo live overschakelt naar Indycar en niet vanaf het begin. Dan morgen maar kijken.

• Edd

Edd

TheBrut3 schreef op zondag 2 juni 2019 @ 23:08:
Toch niet. Wel balen dat Ziggo live overschakelt naar Indycar en niet vanaf het begin. Dan morgen maar kijken.
Indycar werd al uitgezonden op Select ;)
Er stonden hier dus 2 schermen aan. Wel een leuke race tot nu toe om de Indy terug te kijken, maar zal verder niets spoilen..

Nascar vond ik de laatste stage een beetje meh.. Bij de eerste 2 stages had ik toch echt het idee dat ze wat meer actie hadden ivm de aangekondigde regen. Toen bleek dat die uit zou blijven, kakte het naar mijn idee wat in.

-

• enchion
  • Niet online
Indycar was goed vandaag kon ook goed zien aan de coureurs bij de interviews dat ze lol gehad hebben.
Hopen dat de vage onzin van gisteren snel vergeten kan worden.
Señor Sjon schreef op zondag 2 juni 2019 @ 22:00:
Toch zijn die Indycars best sterk. Als ze nou eens een eigen startmotor zouden krijgen, dan kon men veel eerder terug naar de pit.
Ik vind met alle aanpassingen in F1 en Indycar de laatste 10-15 jaar het echt vaag dat er idd nog geen startmotor ingebouwd zit. (desnoods ge-misbruiken ze het Push To Pass/ERS systeem ervoor)
Edd schreef op zondag 2 juni 2019 @ 23:11:
Nascar vond ik de laatste stage een beetje meh.. Bij de eerste 2 stages had ik toch echt het idee dat ze wat meer actie hadden ivm de aangekondigde regen. Toen bleek dat die uit zou blijven, kakte het naar mijn idee wat in.
Pocono is eigenlijk altijd een slechte baan geweest voor zowel Nascar als Indycar, wel het gevaar van een superspeedway (zelfs meer eigenlijk) maar dan zonder de lol/spanning van pack racing.
(moet imho gewoon van de schema`s verdwijnen tenzij ze er een leuke roval van zouden kunnen maken, hoewel vervangen met bv Road Atlanta, Laguna Seca of Sebring zou pas echt mooi zijn)

[ Voor 6% gewijzigd door enchion op 03-06-2019 00:27 ]

• Señor Sjon
F1 is inmiddels zwaarder dan IndyCar of in ieder geval dicht in de buurt. Toch zijn IndyCars nog steeds een stuk sterker als ik zie wat voor een klappen ze allemaal lijken te overleven.

Sato :N. Reed tussen Power en Hunter-Raey en was dus effectief vierde. Doet 2x een mislukte inhaalpoging (eerst op Power, later op Rossi) en eindigt met een krom winkelwagentje ergens in het achterveld.

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

enchion schreef op maandag 3 juni 2019 @ 00:25:
[...]

Ik vind met alle aanpassingen in F1 en Indycar de laatste 10-15 jaar het echt vaag dat er idd nog geen startmotor ingebouwd zit. (desnoods ge-misbruiken ze het Push To Pass/ERS systeem ervoor)
In de F1 is dat inderdaad precies wat er gebeurt. Ferrari heeft het sowieso (gehad?), meen dat Kimi ooit eens de opdracht kreeg zelf te starten.

[ Voor 9% gewijzigd door MikeyMan op 03-06-2019 09:38 ]

• melcon
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
MikeyMan schreef op maandag 3 juni 2019 @ 09:35:
[...]

In de F1 is dat inderdaad precies wat er gebeurt. Ferrari heeft het sowieso (gehad?), meen dat Kimi ooit eens de opdracht kreeg zelf te starten.
Ze kunnen inderdaad met de MGU-K starten, gezien dat een elektromotor is die gekoppeld zit aan de motor.
(overigens weet ik niet of alle motorfabrikanten dit geïmplementeerd hebben, Ferrari + Renault hebben dit zeker weten wel).

• TheBrut3
enchion schreef op maandag 3 juni 2019 @ 00:25:
Ik snap wel dat ze geen startmotor aan boord willen. Moeten ze toch weer ergens bij de motor kwijt, is gewicht, neemt ruimte in ook. F1 wagens kunnen zichzelf volgens mij starten, maar ik zie niet in hoe je dat bij een Indycar voor elkaar wil krijgen. Volgens mij hebben de marshalls een starter bij.

• Señor Sjon
Gezien de huidige gewichten van auto's, moet een startmotor ook wel in te passen zijn.

• B-Real
melcon schreef op maandag 3 juni 2019 @ 10:13:
[...]

Ze kunnen inderdaad met de MGU-K starten, gezien dat een elektromotor is die gekoppeld zit aan de motor.
(overigens weet ik niet of alle motorfabrikanten dit geïmplementeerd hebben, Ferrari + Renault hebben dit zeker weten wel).
Yep, dat heb ik ook ooit eens een keer ergens gelezen of gehoord. Is echter al wel weer een tijd geleden, 2017 of misschien zelfs 2016.

Verder is een startmotor natuurlijk compleet overbodig. Doorgaans hoeven ze überhaupt niet opnieuw te starten, de anti-stall systemen werken tegenwoordig ook erg goed en dus is elk gram voor een startmotor overbodig

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04:46
Ja dat kan niet heh jongens, straks kunnen auto's die afgeslagen zijn en midden op de baan staan zo wegrijden, hoe krijgen we dan cautions? :')

Mijn YouTube

• enchion
  • Niet online
Mario Andretti gecrashed met de Indy doubleseater.

https://www.reddit.com/r/..._to_the_honda_two_seater/

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

De passagier had de dag van zijn leven. :p

⛔ Trackers of betalen ⛔

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Nou, de W-series had een "vliegende" start op Misano; maar daarna was het ook wel klaar. In een F3 auto is het heel lastig inhalen. Visser leek sneller; maar geraakte er niet langs. Wel een mooi gaatje naar P3 in het kampioenschap nu.

iRacing Profiel

• TheBrut3
NASCAR uitgesteld naar morgen.

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:55

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Hi folks :w

Ik heb een paar vraagjes aan de ring kenners, en ik weet niet of ik daar een apart topic voor moet openen, dus wou het eerst hier maar proberen.

Morgen ga ik voor 14 dagen naar de Eifel .. en uiteraard behoort daar ook bij een bezoekje(s) aan de ring _/-\o_
(.. en in week 2 eventueel een touristenfahrt met eigen auto of rental) :D

"Toeval" wil, dat dit perfect samenvalt met de ADAC 24h (GT3!!) O+

Afbeeldingslocatie: https://www.nuerburgring.de/typo3temp/fl_realurl_image/adac-total-24h-rennen-2019-header-landingpage-960x295-eng-neu-AD.jpg

Nu ga ik niet persé voor de race, die kijk je beter online, maar ik MOET gewoon de GT3's volle bak over de ring zien/horen knallen!! :9 Ik hoef dus niet persé bij de start te zijn of op de paddock .. hoewel dat in de week vooraf wellicht wel leuk is, maar tijdens de race rijdt het spul natuurlijk op de baan, dus dan is de paddock vrijwel leeg.

Nu ben ik een keer of 2 a 3 eerder naar de ring geweest, altijd een kort bezoek, even bij Adenau de heuvel op, 1x kort bij de Carrousel gekeken en dat was het dan. 't Is een 24h race dus dan heb je mooi tijd om de baan rond te gaan .. maar ik heb geen idee of je daar een ticket voor nodig bent?! Dat kan ik hier niet uit halen .. weet iemand dit? Ik wil best een ticket kopen, maar GP stuk kan me niet veel schelen en de paddock ook niet. Ik ga voor de ring ervaring :9

Ik zou graag willen kijken bij,
  • Hatzenbach
  • Flugplatz
  • Aremberg
  • Adenauer Forst/Metzgesfeld
  • Adenau/Ex-Muhle (zuschauerpunkt) :)
  • Bergwerk/Kesselchen (hier crashte Niki Lauda)
  • Klostertal (volgas bergop!)
  • Carrousel (buitenbocht volstaat, binnenin schijnt ver te zijn)
  • Brünnchen/Pflanzgarten (zuschauerpunkt) :)
  • Schwalbenschwanz (want volgas!) :9
  • Tiergarten/TF ingang (want volgas!) _/-\o_
Afbeeldingslocatie: https://images.autowereld.com/800/103611-nurburgring-nordschleife.jpg
  • Wie kan mij vertellen of ik dan een ticket nodig ben?
  • De vrouw wil ook wel mee maar is slecht ter been, wat zouden goede plaatsen zijn om te parkeren zodat je niet teveel hoeft te lopen?
  • heeft iemand een goede online visitor guide?
  • nog andere tips??
en tenslotte ..
  • wie gaan er hier nog meer naartoe? d:)b

@phoentje @johnnyverhoeff @-Sander-

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

• phoentje
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

phoentje

www.circuitpics.nl

Alfa90_Buttje schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 18:43:
Hi folks :w

Ik heb een paar vraagjes aan de ring kenners, en ik weet niet of ik daar een apart topic voor moet openen, dus wou het eerst hier maar proberen.

Morgen ga ik voor 14 dagen naar de Eifel .. en uiteraard behoort daar ook bij een bezoekje(s) aan de ring _/-\o_
(.. en in week 2 eventueel een touristenfahrt met eigen auto of rental) :D

"Toeval" wil, dat dit perfect samenvalt met de ADAC 24h (GT3!!) O+

[Afbeelding]

Nu ga ik niet persé voor de race, die kijk je beter online, maar ik MOET gewoon de GT3's volle bak over de ring zien/horen knallen!! :9 Ik hoef dus niet persé bij de start te zijn of op de paddock .. hoewel dat in de week vooraf wellicht wel leuk is, maar tijdens de race rijdt het spul natuurlijk op de baan, dus dan is de paddock vrijwel leeg.

Nu ben ik een keer of 2 a 3 eerder naar de ring geweest, altijd een kort bezoek, even bij Adenau de heuvel op, 1x kort bij de Carrousel gekeken en dat was het dan. 't Is een 24h race dus dan heb je mooi tijd om de baan rond te gaan .. maar ik heb geen idee of je daar een ticket voor nodig bent?! Dat kan ik hier niet uit halen .. weet iemand dit? Ik wil best een ticket kopen, maar GP stuk kan me niet veel schelen en de paddock ook niet. Ik ga voor de ring ervaring :9

Ik zou graag willen kijken bij,
  • Hatzenbach
  • Flugplatz
  • Aremberg
  • Adenauer Forst/Metzgesfeld
  • Adenau/Ex-Muhle (zuschauerpunkt) :)
  • Bergwerk/Kesselchen (hier crashte Niki Lauda)
  • Klostertal (volgas bergop!)
  • Carrousel (buitenbocht volstaat, binnenin schijnt ver te zijn)
  • Brünnchen/Pflanzgarten (zuschauerpunkt) :)
  • Schwalbenschwanz (want volgas!) :9
  • Tiergarten/TF ingang (want volgas!) _/-\o_
[Afbeelding]
  • Wie kan mij vertellen of ik dan een ticket nodig ben?
  • De vrouw wil ook wel mee maar is slecht ter been, wat zouden goede plaatsen zijn om te parkeren zodat je niet teveel hoeft te lopen?
  • heeft iemand een goede online visitor guide?
  • nog andere tips??
en tenslotte ..
  • wie gaan er hier nog meer naartoe? d:)b

@phoentje @johnnyverhoeff @-Sander-
Hmm lastig, ja ik had in mn garmin allemaal spots staan. Maar ik zette mn motor gewoon overal aan de kant en liep dan door wat bosjes richting t circuit..
Ga niet mee man, maandag racen op Assen en de motogp kijken. have fun!!

Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08:22
Deze zal ongetwijfeld al wel gedeeld zijn. Maar bij deze. Een live stream op YT onboard bij Ford

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• TheBrut3
Jasphur schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 15:52:
Deze zal ongetwijfeld al wel gedeeld zijn. Maar bij deze. Een live stream op YT onboard bij Ford

[YouTube: 2019 Le Mans 24H LIVE - Ford GT Onboard Cams + Radio Le Mans Commentary]
Misschien handiger om die in het Le Mans topic te delen :9

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter

Om alvast in de stemming te komen voor komend weekend.

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
nevermind ander topic

[ Voor 93% gewijzigd door u_nix_we_all op 17-06-2019 23:27 ]

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• Edd

Edd

18-inch jetsers onder de F2 van volgend jaar ;)

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D9W4u72XkAAvV0K.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D9W4watXYAAvk83.jpg

-

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Een F2 auto zonder HALO ziet er ineens wat "kaal" uit.
Het lijkt dezelfde ophanging; dus dat wordt aardig stuiteren met die auto.

iRacing Profiel

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Niellie41 schreef op maandag 17 juni 2019 @ 22:10:
[YouTube: The Ring]
Om alvast in de stemming te komen voor komend weekend.
Hou op schei uit, ik wordt al met de dag zenuwachtiger :D

Maandag even in Adenau op een terrasje gezeten en wat gegeten bij Cockpit, waar het circuit over de weg heen gaat...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/xIgBIa8LHMRjTJfyB6SmjGg5/full.jpg

Er was een trackday van een club met allemaal dikke wagens bezig, diverse Porsche 's, Audi R8's, Mercedes V8'en te hameren de heuvel op en nog vanalles. Even de ring afhuren.. :D

Maar wel gaar, je kunt dus kaarten kopen per dag of za-zo, vr-zo of do-zo... dus ik wil de vrouw even mee omhoog nemen bij Adenau de heuvel op, staat er zo'n gast met een hesje en gaat ons vertellen dat we een campingkaart moeten hebben... Wtf... we gingen niet camperen.. we wilden even een uurtje langs de baan zitten autootjes kijken, we wisten toen nog geeneens wat er op de baan reed.. en er stonden helemaal geen kaarten voor ma-wo op de site.. het evenement is pas do-zo... Wtf.. :o

Dus helaas, verderop wat op een heuvel geklommen waar ze onder ons langs reden maar met veel teveel bomen er voor om foto's te schieten.

Donderdag maar eens op het GP circuit kijken en op de paddock auto's kijken en dan rond 13—15 vrije training bekijken vanaf de tribune O+

Vrijdag nog maar even zien, maar zaterdag en zondag wil ik langs de baan zitten en die dikke bakken voorbij zien denderen. Met name bij de Touristenfahrten ingang kijken hoe ze daar volgas >270km/u voorbij komen vliegen _O_

@-Sander-

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

• B-Real
Ik zou maar vast een kaartje kopen en ergens een brommertje/fietsen gaan regelen, want ik heb het idee dat je nog niet in de gaten hebt hoe druk het gaat zijn tijdens de 24H :P

Is het je nu nog niet opgevallen hoe vol het is rondom het circuit met kampeerders? De meeste zitten er namelijk al om zo een goede plek langs de baan te hebben. Ik gok dus dat "even lekker dicht langs de baan zitten" nogal een uitdaging gaat worden voor jullie :D

Oh en "even" van kijkplek naar kijkplek rijden kun je ook wel vergeten dit weekend, daarvoor zou een brommertje/fiets handiger zijn gezien de verkeersdrukte :)

Afgezien daarvan is de 24H supervet, ik moet daar ook nog eens een keer bij zijn evenals Le Mans.

Voor het kijken en eventueel zelf rijden kun je beter een paar dagen Eifel plannen. Lekker genieten van de omgeving en elke dag even een uurtje (of twee) sfeer proeven langs de baan en lekker iets te eten. Doorgaans heb je dan ruimte genoeg om overal te kijken en is er genoeg actie op de baan (naja, geen 24H actie natuurlijk).
Als je dan merkt dat het rustig is op de baan kun je overwegen om zelf een rondje te doen.

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:02
Op dit filmpje is wel goed te zien hoe druk het is langs de Nordschleife met de 24H:
YouTube: ADAC 24h-Rennen Nürburgring 2015, Spectator view from the green hell!

Zelf heb ik een hotel op 30 minuten rijden van de Ring, mogelijk dat we vrijdagavond al even die kant op gaan voor de WTCR en de GT3 Quali voor de 24H, maar op de zaterdag tijdens de race verwacht ik niet dat we ons veel gaan / kunnen verplaatsen :+

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

@B-Real dank voor de info. Rond de baan zal het druk zijn maar zal me er vast wel ergens tussen kunnen wurmen. Zoals gezegd hoef ik ook niet de hele race te blijven, een paar uurtjes zou al fantastisch zijn. De race volg je beter online. Ben inderdaad wel benieuwd naar de drukte op de wegen... en het parkeren. Las dat de B412 bijvoorbeeld afgesloten wordt. Zou graag bij Adenau de heuvel op gaan en dan zo ver mogelijk doorlopen. Of richting Adenauer Frost lopen.

@UTwizard ah, dan ben ik niet de enige tweaker gelukkig :P
Waar denk jij te gaan kijken??

[ Voor 10% gewijzigd door Alfa Novanta op 19-06-2019 10:01 ]

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:02
Alfa90_Buttje schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 09:59:
@UTwizard ah, dan ben ik niet de enige tweaker gelukkig :P
Waar denk jij te gaan kijken??
Ik verwacht dat we het grootste gedeelte op de tribunes gaan zitten aan het einde van start-finish op het GP circuit. Daar zie je namelijk een relatief groot gedeelte van het GP circuit, je ziet de pitstraat en er staat een videoscherm tegenover dus je kunt ook volgen wat er op de Nordschleife gebeurt. Daar hebben we al wel vaker gezeten en dat beviel prima. Misschien dat we 's avonds proberen ergens nog een plekje langs de Nordschleife te vinden, afhankelijk van het weer en de drukte.

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Ik vond dit wel een mooi filmpje, misschien dat ik bij Hocheichen probeer te komen, vlak voor Flugplatz

• TheBrut3
Ik vind Brünnchen altijd wel een mooie plek, leuke bochten. Nadeel is wel dat het er druk kan zijn.

• B-Real
Dit is ook een handige site om van alles te weten te komen over en rondom de Ring: http://ring-world.nl/

De eigenaar heeft zelf een bijzonder fijne tracktool, komt er al jaren en heeft er al heel wat rondjes opzitten :)

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Vandaag even een weekendkaartje gekocht bij het Info Center, maar je moet wel de auto ergens kwijt eerst .. dagkaart parkeren F1 parking €8 :')

Toen naar binnen kaartje gekocht €64
Omdat het anders zonde van de parkeerkaart was even rustig rondgelopen en voor €2 op de hoofdtribune tegenover de pits gezeten. Vrij rustig maar wel wat auto's gespot en wat foto's gemaakt. Binnen stond nog een 1:1 LEGO Bugatti Chiron :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/v2tJ0lfUAJpwSSwlqjpNxev6/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/6JuMuU2LTYvXGTRHkRA1Aas3/full.jpg

Daarna eerste deel van de historische Sudschleife opgezocht O+

Uiteindelijk richting Hocheichen gegaan en daar bij toeval de volgende racewagens gespot O+

Zo typisch Duits... camping, bbq staat 24h aan en luide muziek... heb zeker 3x die mutti von Niki Lauda voorbij horen komen :+ :+

[ Voor 7% gewijzigd door Alfa Novanta op 19-06-2019 18:56 ]

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-11 12:21

Tijn96

In speed we trust

Lekker het hele weekend weer youtube op het ene scherm en livetiming op het andere. Heerlijke raceweken weer! Jammer genoeg er niet bij dit jaar.

Hopelijk volgend jaar mn nürburgring licentie halen en t jaar erna zelf meedoen :D

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

• TheBrut3
WRX finale in Hell was ook mooi, met een debuterende Nederlander!
[YouTube: World RX Final | 2019 Team Verksted FIA World Rallycross of Norway]

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Alfa90_Buttje schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 18:50:
Zo typisch Duits... camping, bbq staat 24h aan en luide muziek... heb zeker 3x die mutti von Niki Lauda voorbij horen komen :+ :+

[YouTube: Mama Laudaaa - Almklausi (offizielles Video) | Mama Lauda]
Nu heb ik het liedje in mijn hoofd. *O*

Ik kijk uit naar de race!

FP1 is (iets later) begonnen!

[ Voor 16% gewijzigd door Niellie41 op 20-06-2019 13:47 ]

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

En rode vlag.. dikke buien met onweer. Hier bovenaan bij Flugplatz kon je beter een boot hebben, was echt bar :N Zeker een auto of 4 a 5 in de problemen, waaronder een Ferrari 488 achterste voren in de vangrails, en een GT-R spinde en stond echt heel lelijk over de baan dus hield ff mijn hart vast maar er werd goed gevlagd dus men remde afdoende. Toen stak hij achteruit met de RWD in het gras en kwam niet meer weg. Uiteindelijk heeft een 4x4 hem weer vlot getrokken.

Einde training. Vanavond de kwalificatie.
WTCR gaat zo rijden.

Een impressie :)

Super mooi plekje O+

Edit: dit gebeurde pal voor onze neus

.. wat de voorbode was voor meer uitglijders. Die donkere Ferrari die daarna stapvoets door beeld rijdt stond even daarvoor nog achterstevoren bij ons in de vangrail. Dacht dat ie minstens een kromme ophanging had, maar hij kwam toch weer weg. Ah, en de bewuste GT-R komt ook langs zie ik :+

[ Voor 38% gewijzigd door Alfa Novanta op 20-06-2019 21:23 ]

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

De broertjes Laurens en Dries Vanthoor 1ste en 3e tijd!! :o

24h Nürburgring, Qualifying 2: Top-10
1. Manthey Racing #911 (Bamber/Christensen/Estre/Vanthoor), 8:17.449 _/-\o_
2. Konrad Motorsport #7 (Mapelli/Jefferies/Di Martino/Lyons), 8:18.452
3. Audi Sport Team Phoenix #4 (Kaffer/Stippler/Vervisch/Vanthoor), 8:18.527
4. Mercedes-AMG Team Black Falcon #2 (Christodoulou/Engel/Metzger/Müller), 8:18.757
5. Frikadelli Racing #31 (Dumas/Campbell/Müller/Jaminet), 8:19.086
6. Mercedes-AMG Team Mann Filter #48 (Hohenadel/Arnold/Marciello/Götz), 8:19.098
7. GetSpeed Mercedes #16 (van der Zande/Vautier/Seyffarth/Heye), 8:19.127
8. Audi Sport Team Car Collection #14 (Winkelhock/Haase/Fässler/Rast), 8:19.437
9. Falken Motorsport #44 (Bachler/Bergmeister/Ragginger/Werner), 8:20.233
10. Manthey Racing #1 (Lietz/Makowiecki/Pilet/Tandy), 8:20.485

Straks de Qualifying Shootout voor Pole!!!
Hopelijk doen ze het dan nog eens dunnetjes over :)B @bobopalmtree

Edit: helaas, 3e en 4e... ook niet slecht :+
24h Nürburgring, Qualifying 3: Top-Shoot out
1. Mercedes-AMG Team Black Falcon #2 (Christodoulou/Engel/Metzger/Müller), 8:10.910 :o :o :o
2. Mercedes-AMG Team Mann Filter #48 (Hohenadel/Arnold/Marciello/Götz), 8:11.047
3. Manthey Racing #911 (Bamber/Christensen/Estre/Laurens Vanthoor), 8:11.567
4. Audi Sport Team Phoenix #4 (Kaffer/Stippler/Vervisch/Dries Vanthoor), 8:12.669
..
6. Yelmer Buurman :)F in de Mercedes-AMG

Morgen weer lekker naar Flugplatz, kijken hoe alles bij de start ineens komt langsgedenderd!! O+

Edit: Christopher Haase en Rene Rast rijden in 2 auto's!!! :o

[ Voor 29% gewijzigd door Alfa Novanta op 21-06-2019 21:14 ]

Pagina: 1 ... 71 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan, en erom bedelen ook niet.
MotoGP, WSBK e.d. kunnen in MotoGP en WSBK topic besproken worden.