La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Komt ook NOG meer regen aan dan nu al gevallen is.
Dus denk dat dit het einde is!
Volgens een vriend van mij (en een "bekende" Twitter-autosport journalist VincentJBruins):
"If they're not gonna continue and if IMSA has the rule that results go a lap back when it's red flagged, these could be the winners:
- DPi: No. 10 Wayne Taylor Cadillac
- LMP2: No. 81 DragonSpeed
- GT Le Mans: No. 62 Risi Ferrari
- GT Daytona: No. 33 Riley Mercedes
#Rolex24"
[ Voor 66% gewijzigd door Ryur op 27-01-2019 13:34 ]
Ik heb het zelf ook al een paar keer meegemaakt op de Nürburgring 24H met langere rode vlaggen door regen.
Via IMSA twitter!
Dus 15:00 onze tijd
[ Voor 7% gewijzigd door Ryur op 27-01-2019 14:44 ]
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
There has been one half of a green flag lap in the last three hours and 45 minutes of this race. #Rolex24
Mooie uitwijk actie van Taylor!
Klopt.iichel schreef op zondag 27 januari 2019 @ 17:01:
De #10 is toch met Taylor, Alonso, vd Zande en Kobayashi?
Het is er een groter slagveld dan de gemiddelde Macau race
De Lambo's zijn wel een beetje speciaal vandaag of nie
[ Voor 33% gewijzigd door kevz op 27-01-2019 17:46 ]
Ik zou het doen!
Jammer dat ik dat net heb gemist..rammes schreef op zondag 27 januari 2019 @ 18:29:
POEH Alonso aan de leiding
Maar rode vlag. Waarschijnlijk het einde?
-
Echt heel gevaarlijk lijkt het tot nu toe niet echt, ligt natuurlijk ook aan de vorm van de baan.
hoewel het nu wel echt heel erg nat wordt.
How do you save a random generator ?
Ik zou het doen!
Denk voordat de coureurs bij de auto's zijn dat wij pas 15 min verder zijn.
Denk dus niet dat we meer gaan!
Bij de vorige red flag hadden ze 15min nodig om de wagens te starten en op te warmen. Tel daar nog minstens 2 safety car laps bij en er blijft geen tijd meer over voor een flying lap. Hier zal het dus eindigen voor dit jaar...
Daar zullen de cnbc (of welke zender is het) mensen wel voor iets tussen zitten. Als ze hun duurbetaalde uitzending 2 uur eerder moeten stoppen zouden er enkele mensen niet blij zijn vermoed ik.Ryur schreef op zondag 27 januari 2019 @ 20:28:
Niet netjes opgelost van IMSA eigenlijk. Ze hadden het gewoon veel eerder moeten finishen!
De radio show limited mensen hebben hun geld wel dubbel en dik verdiend. 10+ uur zonder effectief racen vol lullen zonder stil te vallen, het is een kunst!
Maw Fernando wint na de meest onLeManseLeMans de minst rollende RolexDaytona dag ooit.Ryur schreef op zondag 27 januari 2019 @ 20:18:
Fun fact: 13h41m16s of green racing in this year’s @Rolex24Hours #Rolex24
Heel weinig tijd dus!
btw hoeveel afstand hebben ze afgelegd en is dat minder dan de Daytona 500 ?
(zal wel niet, maar als het in de buurt is dan is het wel een beetje schandalig)
How do you save a random generator ?
Ze hebben in 2019 2,011.08 mi (3,236.52 km) afgelegd. Dat is het minste sinds 2004!enchion schreef op zondag 27 januari 2019 @ 20:45:
[...]
btw hoeveel afstand hebben ze afgelegd en is dat minder dan de Daytona 500 ?
(zal wel niet, maar als het in de buurt is dan is het wel een beetje schandalig)
En ruim 800 mile (1400 km) minder dan vorig jaar
Dus net iets meer dan 4x Daytona500 (uitgezonderd van de Overtime pogingen)
[ Voor 9% gewijzigd door Ryur op 27-01-2019 21:43 ]
Het team van Rik Breukers heeft een goede race gereden na de 3:40 minuten stop en go die ze gisteren gehad hadden.
Eigenlijk iedereen die problemen had gisteren die men met een paar rondes kon repareren konden vandaag gewoon kans maken op de winst.
Helaas dat de pitstop strategie i.c.m. de regen roet in het eten gooide bij Jeroen Bleekemolen. Ze hebben de gehele race goed voorin mee kunnen doen, lange tijd op de 1e plek gereden, maar helaas.
Al met al een mooie race gezien.
⛔ Trackers of betalen ⛔
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik mag wel graag hardlopen. Een getrainde loper doet een marathon in een uur of 4. Vaak ietsje minder nog. Nu ben ik na 21km al bij 4 uur. Knap he
Alle Nederlandse coureurs door naar tweede ronde W Series
Alle Nederlandse en Belgische deelneemsters aan de kwalificatie van de W Series zijn door naar de volgende fase. Maandag kwam er een eind aan de eerste fase en werden 28 coureurs geselecteerd voor de tweede ronde.
Beitske Visser, Stephane Kox, Milou Mets en Shirley van der Lof waren de Nederlandse coureurs aan de start van de vierdaagse W Series-selectie. Allen kregen maandag te horen dat ze door mogen naar de tweede fase, die in maart gehouden wordt. Sarah Bovy en Naomi Schiff kwamen voor België in actie, ook zij hebben de eerste fase succesvol afgerond en mogen zich in maart weer melden voor een vierdaagse test in de W Series Tatuus F318-bolide.
Voormalig F1-coureur Alexander Würz trad tijdens het selectieweekend op als instructeur en toonde zich tevreden met de verrichtingen van de deelnemers. "We hebben gezien dat de 54 coureurs erg gemotiveerd en ambitieus waren, dat was prachtig om te zien. Het draait er echter ook om dat we de beste coureurs selecteren en dat betekent dat er ook een aantal het niet gered heeft", vertelde Würz. "Iedereen kan trots zijn op de deelname, maar iedereen heeft zo ook zijn eigen verbeterpunten. Iedereen heeft potentieel en ik ben vereerd dat ik bij dit proces betrokken mag zijn."
Deelnemers tweede ronde W Series:
- Sarah Bovy, België
- Jamie Chadwick, Verenigd Koninkrijk
- Sabre Cook, Verenigd Staten
- Natalie Decker, Verenigd Staten
- Marta Garcia, Spanje
- Megan Gilkes, Canada
- Grace Gui, China
- Esmee Hawkey, Verenigd Koninkrijk
- Jessica Hawkins, Verenigd Koninkrijk
- Shea Holbrook, Verenigd Staten
- Francesca Linossi, Italië
- Vivien Keszthelyi, Hongarije
- Emma Kimilainen, Finland
- Natalia Kowalska, Polen
- Stephane Kox, Nederland
- Miki Koyama, Japan
- Milou Mets, Nederland
- Sarah Moore, Verenigd Koninkrijk
- Tasmin Pepper, Zuid-Afrika
- Vicky Piria, Italië
- Alice Powell, Verenigd Koninkrijk
- Gosia Rdest, Polen
- Naomi Schiff, België
- Shirley Van Der Lof, Nederland
- Beitske Visser, Nederland
- Alexandra Whitley, Australië
- Fabienne Wohlwend, Liechtenstein
- Caitlin Wood, Australië
[ Voor 88% gewijzigd door hardware-lover op 01-02-2019 01:15 ]
Testing, one, two ...
Link: https://www.gpfans.com/en...rs-for-selection-process/A 28-strong list of drivers have been selected for the next stage of selection for the inaugural W Series competition. High-profile names to make it through include Jamie Chadwick, Beitske Visser and Alice Powell, but former Lotus F1 test driver Carmen Jorda has missed out, having been named on the original list of entrants.

Tim heeft een gebroken arm en een een gebroken bekken. Black Swan Racing heeft aangegeven niet te kunnen starten ivm het ontbreken van onderdelen. Ik denk dat ze met ontbrekende onderdelen gewoon bedoelen: "We hebben geen 2e auto bij."
En daarmee heeft Jeroen Bleekemolen echt een rotbegin van zijn race seizoenge-flopt schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 22:51:
Black Swan Racing heeft aangegeven niet te kunnen starten ivm het ontbreken van onderdelen. Ik denk dat ze met ontbrekende onderdelen gewoon bedoelen: "We hebben geen 2e auto bij."
[YouTube: 2019 Bathurst 12 Hour LIVE - Main Race]
Meer die daar last van hebben?
Ik gebruik de Nismo (YouTube) stream, die is stabiel.Sleepie schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 20:00:
Stream valt elke 2 minuten weg hier "An error occured".(refreshen helpt maar wordt heel snel irritant zo)
Meer die daar last van hebben?
YouTube: 2019 Bathurst 12 Hour LIVE - Main Race
Het gaat zo te zien goed zolang ik ze niet op Full Screen zet. Zodra ik dat doe, lig ik er na 30 seconden uit met een error.
Nou ja, dan maar in de miniplayer mode kijken
https://timing.71wytham.org.uk/s/natsoft
Thanks, deze is inderdaad stabieler. Ik zit me wel kapot te ergeren aan de regie trouwens.. Allemaal replays van pitstops die we ook al live hebben gezienRyur schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 20:02:
[...]
Ik gebruik de Nismo (YouTube) stream, die is stabiel.
YouTube: 2019 Bathurst 12 Hour LIVE - Main Race
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Onboard test COTA van Scott Dixon.
Laptime ongeveer 1:48 (sneller dan F2, langzamer dan F1)
Na een leuke Truck-race en iets mindere Xfinity-race, hoop ik nu wel op iets meer.
Zolang het maar niet, als vorige week, bijna het hele veld op een hoop komt te liggen..
-
U zei?Edd schreef op zondag 17 februari 2019 @ 21:04:
[...]
Zolang het maar niet, als vorige week, bijna het hele veld op een hoop komt te liggen..
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Het was wel weer een mooie
EDIT: En we zijn nog lang niet klaar...
[ Voor 10% gewijzigd door Edd op 18-02-2019 00:54 ]
-
Nog één race te gaan, het wordt billen knijpen voor Rinus vK, ik heb er een hard hoofd in. Ticktum (en Schumacher, zoon van Ralf), has left te building.hardware-lover schreef op maandag 21 januari 2019 @ 12:49:
[...]
Inmiddels zijn de volgende 3 races ook alweer afgehandeld, op het prachtige Sepang circuit.
Rinus VeeKay blijft dik scoren en Dan Tiktum kan het kampioenschap en het aardig opschroeven van zijn SL punten inmiddels wel op zijn buik gaan schrijven, mede door een DNS in de eerste race. Hij krijgt over een dikke 4 weken nog 3 kansen om er nog wat van te maken, hij staat nu op een 8ste plek in het voorlopige klassement.
De races zijn (voor de liefhebbers), via YT, volledig te bekijken.
Edit: Enige concurrent heeft zichzelf uit het kampioenschap gereden bij de strijd om plek 1. Rinus vK = Asian Winter Series kampioen.
We zien Rinus terug in het komende Indy Lights kampioenschap.
[ Voor 9% gewijzigd door hardware-lover op 24-02-2019 14:21 ]
Testing, one, two ...

En voor wie het nog niet wist ..
13-14 juli komt de Blancpain GT3 komt naar Zandvoort
https://www.blancpain-gt-...ries-sprint-cup-zandvoort
En 20-21 juli (een week later) is de DTM op Assen!!
https://www.dtm.com/en/tickets/assen-2019
denk dat ik die ook beide maar ga meepikken
en dan is er 10-11 augustus nog de ADAC GT masters in Zandvoort voor wie er geen genoeg van krijgen kan
https://www.adac-gt-maste...19/circuit-zandvoort-362/
[ Voor 15% gewijzigd door Alfa Novanta op 26-02-2019 21:32 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Ons appartement voor de N24 is ook alweer geboekt.Alfa90_Buttje schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 09:13:
Gister een 14 dagen vakantie geboekt in de Eifel rond de 24h van de ring
Testing, one, two ...
We zijn 14 jaar verder, dus de normale wegauto's (normaal..) hebben ook een ander uiterlijk en daar sluit deze perfect op aan.Homeland schreef op maandag 4 maart 2019 @ 23:36:
Geen erg mooie auto, voorkant niet mee zo iconisch als bijvoorbeeld een DBR9, en ook de rest van de wagen is een beetje vormloos geworden.
De DB11, DBS en Rapide hebben allemaal nog de bekende voorkant wat toch wel de bekende Aston Martin look is dus het is toch jammer (het mooier uitzien is een kwestie van smaak) dat het vanuit historisch oogpunt ontbreekt.Holkers schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 08:00:
[...]
We zijn 14 jaar verder, dus de normale wegauto's (normaal..) hebben ook een ander uiterlijk en daar sluit deze perfect op aan.

Nyck de vries de snelste op testdag 1 van F2.
Het valt me alles mee hoe snel die F2 auto´s zijn vergeleken F1!
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
In de afternoon sessiege-flopt schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 21:07:
Hebben de Prema coureurs wel getimede rondes gereden?
http://www.fiaformula2.co...ads-the-way-at-Barcelona/
Testing, one, two ...
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Ik zag het ja. Maar wat een schamele veldvulling zeg, kans van 1:10 dat je de race wintu_nix_we_all schreef op maandag 11 maart 2019 @ 09:58:
Rinus VK heeft ook een goed weekend gehad, 1e race in de Indy Lights 5e geworden, en de 2e race gewonnen
Testing, one, two ...
⛔ Trackers of betalen ⛔
/edit: Rond de 8 a 9 uur dus. Nice.
[ Voor 18% gewijzigd door Rivanov op 15-03-2019 14:39 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
1000 mijl of maximaal 8 uur:Rivanov schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 14:16:
Vanavond start om 21:00 de 1000 Miles of Sebring. Hoelang duurt normaliter deze race?
/edit: Rond de 8 a 9 uur dus. Nice.
On 4th April 2018, it was announced that the race would become shortened to 1000 Miles, have a time limit of 8 Hours, and would take place on March 15 instead, prior to the start of the 12 Hours of Sebring, rather than after the race.
⛔ Trackers of betalen ⛔
[ Voor 9% gewijzigd door JohanKupers op 15-03-2019 17:03 ]
⛔ Trackers of betalen ⛔
Livestream op https://imsaintl.akamaize...ernational/master_07.m3u8
Ook op te starten via https://imsatv.imsa.comFuelke schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 15:44:
Ze zijn onderweg in Sebring voor 12 uur … voorlopig wel achter de safety car want het is er nogal nat.
Livestream op https://imsaintl.akamaize...ernational/master_07.m3u8
En groen, racen maar.
[ Voor 3% gewijzigd door JohanKupers op 16-03-2019 16:24 ]
⛔ Trackers of betalen ⛔
Zeer waarschijnlijk niet voor iedereen geschikt (taal), maar toch...
Testing, one, two ...
⛔ Trackers of betalen ⛔
⛔ Trackers of betalen ⛔
“Ruim genomen”JohanKupers schreef op zondag 24 maart 2019 @ 19:03:
Bij de Indycar op COTA doen ze niet aan tracklimits, de een na laatste bocht wordt er ruim genomen.
Mooi hè, die ''track limits'' in de IndyCar! 😂💥 pic.twitter.com/AXsCVnxvUD
— Ziggo Sport Racing (@ZS_Racing) 24 maart 2019
[ Voor 28% gewijzigd door vhal op 24-03-2019 20:39 ]
Snelste ronde in COTA is ruim 10 seconden langzamer (F1: 1:37.392 / IC: 1:48.895) terwijl de F1 netjes binnen de lijntjes rijden en de IC's alle track limits aan hun laars lappen.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
https://nos.nl/artikel/22...e-raceklasse-vrouwen.html
De achttien vrouwen en vier reserves voor de W Series, een nieuwe raceklasse voor vrouwen
- Beitske Visser (Ned)
- Jamie Chadwick (GBr)
- Sabre Cook (VSt)
- Marta Garcia (Spa)
- Megan Gilkes (Can)
- Esmee Hawkey (GBr)
- Jessica Hawkins (GBr)
- Shea Holbrook (VSt)
- Emma Kimilainen (Fin)
- Miki Koyama (Jap)
- Sarah Moore (GBr)
- Tasmin Pepper (ZAf)
- Vicki Piria (Ita)
- Alice Powel (GBr)
- Gosia Rdest (Pol)
- Naomi Schiff (Bel)
- Fabienne Wohlwend (Lie)
- Caitlin Wood (Aus)
- Stéphane Kox (Ned, reserve)
- Vivien Keszthelyi (Hon, reserve)
- Francesca Linossi (Ita, reserve)
- Sarah Bovy (Bel, reserve)
[ Voor 15% gewijzigd door Martinspire op 28-03-2019 11:58 ]
Oh wacht, nul zie ik? Martinspire in "Algemeen race topic Deel 2"
[ Voor 31% gewijzigd door hardware-lover op 28-03-2019 12:58 ]
Testing, one, two ...
Ik zie dat het media offensief van mevrouw Kox niet gelukt is. Goed voor Beitske, doet al jaren goed mee en laat zien dat ze de snelste Nederlandse dame is. Ook goed om te zien dat een mooi kopje je niet in elke klasse een plek kan opleveren, reserve is al raar imhoMartinspire schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 11:56:
Nieuws over de W-series:
https://nos.nl/artikel/22...e-raceklasse-vrouwen.html
[...]
Reserve lijkt mij voor als 1 van de dames niet kan dat weekend omdat het samenvalt met wat anders of omdat ze eruit stappen. Voor een dergelijke klasse niet heel raar. Vraag me alleen wel af in hoeverre je van competitie kunt spreken met 6 races, maar we gaan het zien. Duurt nog wel even voor de eerste race begintHolkers schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 16:02:
[...]
Ik zie dat het media offensief van mevrouw Kox niet gelukt is. Goed voor Beitske, doet al jaren goed mee en laat zien dat ze de snelste Nederlandse dame is. Ook goed om te zien dat een mooi kopje je niet in elke klasse een plek kan opleveren, reserve is al raar imho
Dit topic is gesloten.
![]()
Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan, en erom bedelen ook niet.
MotoGP, WSBK e.d. kunnen in MotoGP en WSBK topic besproken worden.