Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Algemeen race topic Deel 2 Overzicht

Pagina: 1 ... 64 ... 81 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Erapaz
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 17:14
Liijkt zeker te zijn inderdaad: https://nieuws.nl/sport/2...kast-naar-art-grand-prix/

Galeal blijft bij Prema. Heb er al weer zin in! F2 was erg leuk dit jaar l

• U123456
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 19:02
Sophia op weg naar huis na crash in Macau: https://www.instagram.com/p/Bqxji9WncP4/

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 27-07 14:48

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Geen idee of er nog een ander topic bestaat over "waar ga je heen" maar nadat ik wat achterstallige mail wegwerkte, lijkt de Blancpain ineens een stuk minder interessant om heen te gaan (Spa, 24h race): vorig jaar €550 VIP, komend jaar €680. Grofweg 25% erbij.

Het wordt bijna interessanter om maar weer eens te gaan shoppen voor goede F1-kaarten zoals Silverstone.

Xbox Live: OctagonQontrol

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

GP3 is dood, lang leve FIA Formula 3. Een summiere terugblik van de afgelopen jaren.

A smile a day....

• Lasmibalsingh
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 14:53
Formula 3 krijgt een nieuw chassis voor volgend jaar en let op ze nemen de motor van GP3 over. Het vermogen van de F3-wagens zal hierdoor in één klap verdubbelen van ~ 200 naar ~ 400 pk. Serieuze opwaardering.

PSN: KADR777

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Lasmibalsingh schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 01:38:
Formula 3 krijgt een nieuw chassis voor volgend jaar en let op ze nemen de motor van GP3 over. Het vermogen van de F3-wagens zal hierdoor in één klap verdubbelen van ~ 200 naar ~ 400 pk. Serieuze opwaardering.
@Lasmibalsingh, je moet de "nieuwe" Formula 3 klasse eigenlijk vergelijken met de GP3, dat is de klasse die wordt vervangen. Vergelijk je hem daarmee dan zijn de verschillen in prestatie gelijk. En dit is ook wel logisch aangezien ze dezelfde krachtbron gebruiken.

Mecachrome 6 cylinder 3.4 litres naturally aspirated 400 HP @ 8000 rpm

Edit: de huidige F3 gaat overigens verder als European Formula 3 serie, in het voorprogramma van DTM, met (ook weer), 3 races per weekend, totaal 27. O.a. Assen staat op de kalender, Zandvoort is eraf gegaan.

https://www.autosport.com...-to-stick-to-dtm-calendar

Formule 2 2018 seizoen in een notendop..

hardware-lover wijzigde deze reactie 02-12-2018 22:32 (23%)

A smile a day....

• AGee
  • Registratie: december 2002
  • Niet online

AGee

Formerly known as naitsoezn

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• Alfa90_Buttje
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 16:55

Alfa90_Buttje

VRRROOOAAARRRP

Is er een mogelijkheid de 2018 Bathurst 1000 terug te kijken afgelopen oktober? Ik was hem glad vergeten :'(

race 1 en qualy shootout wel gezien inmiddels, maar de 1000 nog niet kunnen vinden helaas :N

AMD Ryzen 7 2700X | ASRock X470 Taichi | 16GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX2070 Windforce 8GB GDDR6 | 31TB Areca Powered | Windows 10 x64 | Oculus Rift Bundle (Rift + Touch)

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

*knip* Nee. Ook niet 'hinten naar'.

AGee wijzigde deze reactie 01-01-2019 16:59 (85%)

A smile a day....

• HaterFrame
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 16:14

HaterFrame

Well... Poo came out!

Iemand een enig idee of dakar dit jaar word uitgezonden op rtl? kan het nergens echt vinden?

I am the great Cornholio!

• JohanKupers
  • Registratie: juli 2018
  • Niet online
HaterFrame schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 16:43:
Iemand een enig idee of dakar dit jaar word uitgezonden op rtl? kan het nergens echt vinden?
RTL 7 vanaf 6 januari, dan begint de Dakar ook. :)

• HaterFrame
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 16:14

HaterFrame

Well... Poo came out!

JohanKupers schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 18:23:
[...]

RTL 7 vanaf 6 januari, dan begint de Dakar ook. :)
Ah door al die vrije dagen ben ik de draad een beetje kwijt :) thnx

I am the great Cornholio!

• ge-flopt
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 18:00
Mooi om te lezen dat Leena Gade weer is waar ze volgens mij het beste hoort: Endurance racing:
https://racer.com/2019/01...KVhAhf3e_K8CUzmrhx0LZp100
Het Indycar avontuur bleek toch niet de richting te zijn die ze wilde/aankon. Denk ook dat het anders werken is, een strategie uitwerken voor verschillende uren, of een sprint race (indycar vergelijken met een endurance race) waarbij alles gewoon goed moet gaan, is denk ik toch een complete andere tak van sport.

ge-flopt wijzigde deze reactie 02-01-2019 18:14 (40%)

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Sommigen dachten dat het een goed idee zou zijn om het gebruik van DRS te beperken in de hogere Formule klassen, zoals dit ook in de oude GP3 klasse het geval was t/m 2018. Nou, het gaat net de andere kant op voor de opvolger van de GP3 klasse.

https://www.gpblog.com/en...estricted-use-of-drs.html

A smile a day....

• B-Real
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 18:26
Iemand enig idee of de Race of Champions op 19/20 januari nog ergens live te volgen is?
Eurosport zond het voorheen nog wel eens uit, maar kan er nu eigenlijk niets van vinden.

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 18:36

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

B-Real schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 12:47:
Iemand enig idee of de Race of Champions op 19/20 januari nog ergens live te volgen is?
Eurosport zond het voorheen nog wel eens uit, maar kan er nu eigenlijk niets van vinden.
Ziggo deed het vorig jaar ook, maar kan nog niets vinden over deze editie.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• ge-flopt
Voor mij is het race seizoen alweer gestart. The Roar before the 24 is weer gestart.
De test sessies voor de 24 uur van Daytona! :D
https://imsatv.imsa.com/

Met natuurlijk dit jaar Zanardi aan de start, zie hier de driver change:

(Zanardi in)
Zanardi uit de wagen (FB)

Vorig jaar reed Zanardi ook mee met de 24 uur van Spa, toen ging de driver change toch wat minder soepel:

ge-flopt wijzigde deze reactie 05-01-2019 19:40 (86%)

• Jasphur
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 16-09 15:19
Nvm

Jasphur wijzigde deze reactie 07-01-2019 19:10 (97%)

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

• u_nix_we_all
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online
De night practice sessie van de 24h van Dubai is nu bezig. Morgen de race, die start om 11:20.

Wie terrabyte zegt, is een neptweaker. Of zeg je ook megga- , gigga- en killo-bytes ? PSN: jaap_10

• ge-flopt
Al met al een druk weekendje geweest voor race minnend Nederland:
Rinus van Kalmthout: 3 maal podium waarvan 2 maal 1e in de Asian F3 Winter series. Hij staat nu op de eerste plek in dat kampioenschap. Dan Tiktum probeert in dat kampioenschap nog wat puntjes te scoren om zijn super licentie nog voor het F1 kampioenschap binnen te halen, maar staat nu 6e.

Robin Frijns: Een niet onverdienstelijke 2e plek in de Formula-E. En ik zou niet bij BMW in de pitbox gestaan willen hebben waar Sims en da Costa elkaar van de baan reden.

Dubai 24 uur: Deze doe ik even zo omdat NL daar goed werk verricht heeft:
Rik Breukers: (Overall) Winnaar A6-PRO
Michael Vergers: 2e in de A6-PRO
Indy Dontje: 1e in de A6-AM
Paul Sieljes: 1e in CUP 1
Loek Hartog en Oscar Graeper: 2e in TCR
Ivo Breukers: 3e in TCR
Cor Euser en Dennis Houweling: Zover ik het begrijp (FB Post van CE) Reed hij in de SPX klasse tegen wagens waarin hij gewoon al niet tegen kon winnen. Uiteindelijk hebben ze hem na de finish (onofficieel :) ) in een lagere klasse gezet. Het was ook het afscheid van de BMW E46. Hij stapt over naar de MARC II endurance racer:
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Toch weer een imposante wagen voor Cor!!

Ik denk dat we al met al toch in Nederland goede coureurs hebben die echt wel een deuk in een pakje boter kunnen slaan. De enige die 90% van Nederland kent zit al in de F1, maar de overige racers blijven toch wel mooi om te zien dat ze goede zaken doen.

Ik heb ook weer gezien dat 1 regel toch wel heel goed werkt in de 24 uur van Dubai: Ook al is de auto nog zo beschadigd, hij wordt bij de pits afgeleverd, en kijk maar wat je ermee doet. Kijk naar de 450. Die is na 17 rondes de pits in gekomen, daar zijn ze 6 uur aan het sleutelen gegaan, en heeft uiteindelijk toch nog 291 rondes gehaald. Niet geklasseerd welliswaar, maar toch een mooie prestatie!

Op naar de 24 uur van Daytona!

ge-flopt wijzigde deze reactie 14-01-2019 22:41 (2%)
Reden: Na het nakijken blijken we meer podium finishers te hebben dan ik dacht.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

ge-flopt schreef op maandag 14 januari 2019 @ 22:06:
Al met al een druk weekendje geweest voor race minnend Nederland:
Rinus van Kalmthout: 3 maal podium waarvan 2 maal 1e in de Asian F3 Winter series. Hij staat nu op de eerste plek in dat kampioenschap. Dan Tiktum probeert in dat kampioenschap nog wat puntjes te scoren om zijn super licentie nog voor het F1 kampioenschap binnen te halen, maar staat nu 6e.

[knip]
@ge-flopt, ik heb inmiddels de 3 eerste races gezien. Ticktum was iets teveel bezig met het winnen waardoor dat helemaal verkeerd uitpakte. Miljaar wat was ie chagrijnig aan de microfoon na het behalen van zijn eerste podium in de laatste van die 3 races. Tracklimits (en het handhaven daarvan), mochten met een korreltje zout worden genomen op dat circuit ;)

A smile a day....

• ge-flopt
Las daarstraks ergens dat de Viper in 2000 de 24 uur van Daytona gewonnen heeft. Uit interesse even gekeken, maar het blijkt dat de top 3 dus uit GT wagens bestond en dat de eerste prototype op 6 rondes van de winnaar gefinished is.

Wat me alleen even op valt is het volgende:
De volgende teams: Goldin Brothers Racing (Hoosier en Goodyear), The Racer's Group (Pirelli en Goodyear) en Schumacher Racing (Michelin, Dunlop en Pirelli) hebben dus met meerdere banden geraced volgens Wikipedia. Weet iemand daar meer over?

• Fuelke
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 18:43

Fuelke

Forza Ferrari

ge-flopt schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 17:03:
Las daarstraks ergens dat de Viper in 2000 de 24 uur van Daytona gewonnen heeft. Uit interesse even gekeken, maar het blijkt dat de top 3 dus uit GT wagens bestond en dat de eerste prototype op 6 rondes van de winnaar gefinished is.

Wat me alleen even op valt is het volgende:
De volgende teams: Goldin Brothers Racing (Hoosier en Goodyear), The Racer's Group (Pirelli en Goodyear) en Schumacher Racing (Michelin, Dunlop en Pirelli) hebben dus met meerdere banden geraced volgens Wikipedia. Weet iemand daar meer over?
Die Schumacher Racing kan ik niet goed bij elkaar puzzelen, maar de andere lijken me iets logischer. Twee verschillende auto's die elk een merk gebruikt hebben omdat de auto daar beter op werkte of auto's uit verschillende kampioenschappen.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

A smile a day....

• TheBrut3
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 16:42
Zaterdag en zondag om 20:00 is het als ik mij niet vergis. Heb daarjuist even de tv gids bekeken, maar volgens mij wordt het niet live uitgezonden. Bij Eurosport zie ik het niet staan en bij een zender als Ziggo Sport Racing ook niet.

Rijders voor zover ik kan zien:
Vettel, Schumacher, Coulthard, Priaulx, DiGrassi, Castoneves, Gasly, Duval, Kristoffersson, Kristensen, Gutierrez, O'Ward, Hunter-Reay, Newgarden, Rojas, Guerra, Suarez en Bonito.

Dat is een leuke rij namen moet ik eerlijk zeggen! Al zitten er 2 tussen die ik niet ken.

Wagens dit jaar:
VUHL 05 ROC
Stadium Super Truck
RX Supercar Lite
ROC Car
KTM X-Bow
Ariel Atom

TheBrut3 wijzigde deze reactie 18-01-2019 08:29 (46%)

• u_nix_we_all
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online
TheBrut3 schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 08:15:
Zaterdag en zondag om 20:00 is het als ik mij niet vergis. Heb daarjuist even de tv gids bekeken, maar volgens mij wordt het niet live uitgezonden. Bij Eurosport zie ik het niet staan en bij een zender als Ziggo Sport Racing ook niet.
Op https://www.raceofchampions.com/mexico/watch-on-tv/ zie ik ook geen nederlandse broadcaster in het rijtje staan. Maar wel:
Territories which do not have a live broadcaster will have access to a web streaming service from the Race Of Champions YouTube and Facebook pages.
:)

Wie terrabyte zegt, is een neptweaker. Of zeg je ook megga- , gigga- en killo-bytes ? PSN: jaap_10

• U123456
Robert Wickens bij presentatie SPM Indycar team 2019:

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

ge-flopt schreef op maandag 14 januari 2019 @ 22:06:
[knip]
Inmiddels zijn de volgende 3 races ook alweer afgehandeld, op het prachtige Sepang circuit.

Rinus VeeKay blijft dik scoren en Dan Tiktum kan het kampioenschap en het aardig opschroeven van zijn SL punten inmiddels wel op zijn buik gaan schrijven, mede door een DNS in de eerste race. Hij krijgt over een dikke 4 weken nog 3 kansen om er nog wat van te maken, hij staat nu op een 8ste plek in het voorlopige klassement.

De races zijn (voor de liefhebbers), via YT, volledig te bekijken.

A smile a day....

• Jasphur
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 16-09 15:19
VET beter dan GAS. Maar ook maar een heel klein beetje :P

Video in de tweet

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 18:06

Martinspire

Awesomeness

Crosspost uit F1 topic:
Zo zien is deze week dus de kwalificatie van de vrouwen voor de W-series. Die women-only race series die vanaf mei gaat beginnen. In die kwalificatie zitten 55 vrouwen waarvan 4 Nederlandse. Kan echter niet vinden of er nog ergens live timing of iets dergelijks is en wanneer de uitslag bekend wordt gemaakt. In ieder geval ben ik benieuwd of de Nederlandse er doorheen gaan komen. Lijkt me wel leuk voor ze namelijk.

Ben benieuwd of meer mensen nog met een schuin oog gaan meekijken naar deze serie. De serie wordt overigens geleidt door Alexander Wurz en heeft 3 juryleden: David Coulthard, Adrian Newey en nog wat anderen (waaronder Lyn St James, een dame die Indy 500 heeft gereden). In Oostenrijk gaan ze testen op de Wachauring wat niet echt een racebaan lijkt, maar een redelijk standaard locatie voor rijvaardigheidscursussen met nog een kart-baantje erbij. Wel opvallend want in principe gaan ze in formule wagens rijden, wat me wat lastiger lijkt op zo'n locatie. Maar goed, wens ze veel succes

Beitske Visser is vanavond nog bij Peptalk dus misschien gaat die nog meer vertellen.

Martinspire - PC, PS4, X1

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Als toevoeging op bovenstaande, het overzicht van de deelnemers; https://wseries.com/qualifiers/

A smile a day....

• basvn
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 16:26

basvn

Breezand - NHN

Martinspire schreef op maandag 21 januari 2019 @ 14:56:
Crosspost uit F1 topic:
Zo zien is deze week dus de kwalificatie van de vrouwen voor de W-series. Die women-only race series die vanaf mei gaat beginnen. In die kwalificatie zitten 55 vrouwen waarvan 4 Nederlandse. Kan echter niet vinden of er nog ergens live timing of iets dergelijks is en wanneer de uitslag bekend wordt gemaakt. In ieder geval ben ik benieuwd of de Nederlandse er doorheen gaan komen. Lijkt me wel leuk voor ze namelijk.

Ben benieuwd of meer mensen nog met een schuin oog gaan meekijken naar deze serie. De serie wordt overigens geleidt door Alexander Wurz en heeft 3 juryleden: David Coulthard, Adrian Newey en nog wat anderen (waaronder Lyn St James, een dame die Indy 500 heeft gereden). In Oostenrijk gaan ze testen op de Wachauring wat niet echt een racebaan lijkt, maar een redelijk standaard locatie voor rijvaardigheidscursussen met nog een kart-baantje erbij. Wel opvallend want in principe gaan ze in formule wagens rijden, wat me wat lastiger lijkt op zo'n locatie. Maar goed, wens ze veel succes

Beitske Visser is vanavond nog bij Peptalk dus misschien gaat die nog meer vertellen.
Het zou mooi zijn voor de vrouwen als ze een serieuze kans krijgen om in F2 te komen.
In F3 zitten er al een paar, maar in F2 volgens mij geen.

Ze gaan in soortgelijke auto''s rijden als F3 volgend jaar.

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• ge-flopt
En datgene wat voor mij altijd de start van een endurance race compleet maakt is er ook weer: Andy Blackmore's Imsa Spotters Guide

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

ge-flopt schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 23:56:
En datgene wat voor mij altijd de start van een endurance race compleet maakt is er ook weer: Andy Blackmore's Imsa Spotters Guide
Al uitgeprint op A3 :D

Vrijdag 25/01 hebben we de BMW Endurance met de start om 18h15 Europese tijd.
Zaterdag de Rolex 24 met de start om 20h35 Europese tijd.

Daytona loopt 6 uur achter met Europa.

• Ryur
  • Registratie: december 2007
  • Nu online
Vanaf vanavond gaat het nieuwe WRC seizoen weer van start.
Met mijn favoriete rally als eerste: Monte Carlo Rally.

Om 18:30 (dus al snel) begint het.
Met vanavond om 19:38 de eerste Stage.

• UTwizard
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 16:07
Ryur schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 16:53:
Vanaf vanavond gaat het nieuwe WRC seizoen weer van start.
Met mijn favoriete rally als eerste: Monte Carlo Rally.

Om 18:30 (dus al snel) begint het.
Met vanavond om 19:38 de eerste Stage.
Yep, heb ook dit jaar weer een WRC+ account d:)b
Hopelijk wordt het titelgevecht dit jaar weer net zo spannend als de laatste paar rallies van afgelopen seizoen :)

Ben wel heel benieuwd wat Kris Meeke kan doen in de Yaris, ik had eerlijk gezegd verwacht dat zijn WRC carriere voorbij zou zijn nadat hij bij Citroen weg moest.

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

UTwizard schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 17:13:
[...]

Yep, heb ook dit jaar weer een WRC+ account d:)b
Ik twijfel een beetje of ik dat ook neem, met 20% kortingscode zou het op € 70 komen ongeveer.

• Ryur
  • Nu online
Blijf het jammer vinden van WRC dat de stages zo kort zijn. Had graag stages van 50-60km gezien (of zelfs nog langer)

Ryur wijzigde deze reactie 24-01-2019 19:21 (14%)

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Ryur schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 19:19:
Blijf het jammer vinden van WRC dat de stages zo kort zijn. Had graag stages van 50-60km gezien (of zelfs nog langer)
https://www.wrc.com/en/wr...ge/page/3120--12-12-.html

• Ryur
  • Nu online
Dat zijn leuke afstanden!

Maar zoals bijv straks eerste stage is 'maar' 20.76 km.
Vind ik eigenlijk wel heel weinig, en dat vind ik wel heel erg jammer.

Leuk, nu werkt WRC+ plus niet :S

Ryur wijzigde deze reactie 24-01-2019 20:41 (4%)

• alexthegrat
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 15:16
Ryur schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 19:25:
[...]

Dat zijn leuke afstanden!

Maar zoals bijv straks eerste stage is 'maar' 20.76 km.
Vind ik eigenlijk wel heel weinig, en dat vind ik wel heel erg jammer.

Leuk, nu werkt WRC+ plus niet :S
Kan je niet meer inloggen? Hier hetzelfde probleem, dacht dat het misschien aan mijn account lag :/

• Ryur
  • Nu online
alexthegrat schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 20:45:
[...]

Kan je niet meer inloggen? Hier hetzelfde probleem, dacht dat het misschien aan mijn account lag :/
Nee, op Twitter zijn er zoveel klachten.

Zoals iemand mooi schreef:
"A list of who crashed in the first stage :
1. Suninnen
2. Rovanpera
3. The #wrclive Server"

:D

• alexthegrat
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 15:16
Ryur schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 20:48:
[...]

Nee, op Twitter zijn er zoveel klachten.

Zoals iemand mooi schreef:
"A list of who crashed in the first stage :
1. Suninnen
2. Rovanpera
3. The #wrclive Server"

:D
WRC radio werkt nog wel, en op de standaard wrc site kan je split times bijhouden
Back to the old ways 8)

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ryur schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 19:19:
Kun je in Monaco uberhaupt zo'n rondje maken dan? :P

• iichel
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 15-09 08:58
Woohoo dit weekend Daytona 24 *O*
Mazda Joest op pole *O*

Mijn ex-vrouw is vegetariër :-)

• Smultie
  • Niet online
Martinspire schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 22:46:
[...]

Kun je in Monaco uberhaupt zo'n rondje maken dan? :P
Ze rijden praktisch niet in Monaco, met name in de regio Orange/Gap

Mi Notebook Air 13" 7200U --- Pocophone F1 --- Synology DS213 --- RPi3 met LibreElec --- Nvidia Shield Tablet

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Smultie schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 08:56:
[...]

Ze rijden praktisch niet in Monaco, met name in de regio Orange/Gap
Snap ik, maar als ze op ene gegeven moment de Italiaanse grens over moeten, dan weet je dat de rally van Monte Carlo wel een beetje te gek aan het worden is :P

• TheBrut3
  • Laatst online: 16:42
Ik stoor mij nooit aan de lengte van die stages. In een weekend rijden ze toch meer dan 300km, net wat meer dan een F1 race of andere race klassen en daar rijden ze ook steeds hetzelfde rondje van 4-7km.

• ge-flopt
Mooi veld bij de opening van de 24 uurs race, de Michelin challenge. 49 auto's: GS (41) en TCR (8)

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Blijkbaar is Charly Lamm overleden vandaag, hij was de baas bij Schnitzer en tot vorig jaar ook de grote baas bij BMW Motorsport :(

https://www.touringcartim...zer-boss-charly-lamm-died
https://www.motorsport-to...zlich-verstorben-19012507

Fuelke wijzigde deze reactie 25-01-2019 18:47 (15%)

• ge-flopt
Ow... dat is een fluinke schuiver van de 2 TCR wagens...

• JohanKupers
  • Niet online
ge-flopt schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 19:26:
Ow... dat is een fluinke schuiver van de 2 TCR wagens...
Genoeg actie daar in Daytona. :)

Ook mooi dat het gratis legaal te zien is in Nederland.

JohanKupers wijzigde deze reactie 25-01-2019 19:43 (12%)

• Ryur
  • Nu online
Vorig jaar vond ik deze race leuker dan de Rolex 24h. Ik hoop dat het dit jaar niet weer het geval is!

• Mivandi
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 18:08
JohanKupers schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 19:42:
[...]

Genoeg actie daar in Daytona. :)

Ook mooi dat het gratis legaal te zien is in Nederland.
Zou je mij kunnen vertellen waar precies? O-)

• Ryur
  • Nu online
Mivandi schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 19:55:
[...]

IMSA.tv

Ryur wijzigde deze reactie 25-01-2019 19:56 (9%)

• JohanKupers
  • Niet online
[...]

Zie hierboven.

• ge-flopt
Waren er vorig jaar bij de 24 uur niet veel teams die problemen hadden met de banden? Staat me bij dat team van Renger van der Zande veel banden kapot reed.

Flinke divebomb van die 99 Aston Martin. :D

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

[...]

https://imsadomestic.akam...a_domestic/master_07.m3u8 is ook de IMSA stream

• Ryur
  • Nu online
ge-flopt schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 19:57:
Waren er vorig jaar bij de 24 uur niet veel teams die problemen hadden met de banden? Staat me bij dat team van Renger van der Zande veel banden kapot reed.

Flinke divebomb van die 99 Aston Martin. :D
Is volgens mij zelfs alweer 2 jaar geleden. Volgens mij het jaar dat Jeff Gordon meereed.
Die vind ik zelfs beter!
Hoe ben je eraan gekomen? (Weet ik dat voor morgen)

Ryur wijzigde deze reactie 25-01-2019 19:59 (27%)

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Ryur schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 19:57:
[...]

Is volgens mij zelfs alweer 2 jaar geleden. Volgens mij het jaar dat Jeff Gordon meereed.

[...]

Die vind ik zelfs beter!
Hoe ben je eraan gekomen? (Weet ik dat voor morgen)
De stream starten vanop imsa.com, en dan via console (F12 in Chrome bv.) naar Network gaan, en daar vind je dan de *.m3u8 link.

• Mivandi
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 18:08

• ge-flopt
Volgens mij zend IMSA al jaren de 24 uur al via internet uit. Samen met goed commentaar. :D

Zit trouwens even te denken: Wie kan zie de ALMS race nog herinneren waarin (volgens mij) de Muscle Milk wagen 4 rondes achter lag, maar na elke keer goed geluk met de gele vlag/safety car ze elke keer de ronde terug kregen. Iemand bekend welke race dat was?

Racen in Amerika heeft een paar regels die ik beter vind dan in de rest van de raceseries:
- Als er groen gezwaaid wordt, betekend dit dat meteen voor iedereen groen is, niet wachten tot de start/finish, maar meteen gas erop, en als je kunt inhalen, meteen doen.
- Wagens met schade of die anderszins stil vallen worden bij de pits afgeleverd en mogen als ze gerepareerd zijn weer gewoon meedoen. Ook al lig je rondes/uren achter, als je denkt dat je kunt starten, gewoon doen. (Creventic doet dit ook.)

De BMW's mogen voor de volgende race wel een beetje voordeel krijgen, die kunnen nu echt niet meekomen.
WAAR komt die BMW vandaan die nu voorop ligt?

En weer geel!!

ge-flopt wijzigde deze reactie 25-01-2019 21:32 (108%)

• Ryur
  • Nu online
Wat een gevechten! Super race!

• ge-flopt
Gewoon 11 minuten sprint race met alles lekker bij elkaar.

• iichel
:D die finish voor P2

• ge-flopt
7 duizendste tussen nummer 2 en 3.
Mclaren waren wel de snelste wagens die er waren. Als dit het voorproefje was, dan wordt het morgen leuk!!

• Erw
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 16-09 21:44
Hoelaat start de 24h van Daytona?

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines - Anon

• JohanKupers
  • Niet online
Erw schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 22:40:
Fuelke schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 08:41:
[...]

Al uitgeprint op A3 :D

Vrijdag 25/01 hebben we de BMW Endurance met de start om 18h15 Europese tijd.
Zaterdag de Rolex 24 met de start om 20h35 Europese tijd.

Daytona loopt 6 uur achter met Europa.
:)

• Ryur
  • Nu online
Damn, IMSA.TV heeft het super druk qua traffic. Kan de site niet laden :(
Heeft iemand de directe link? (zoals gister @Fuelke voor mij had)

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 16:17

Rivanov

Apple freak

Erw schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 22:40:
Nu.

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• ge-flopt
imsatv doet het weer!!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Ryur schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 20:17:
Damn, IMSA.TV heeft het super druk qua traffic. Kan de site niet laden :(
Heeft iemand de directe link? (zoals gister @Fuelke voor mij had)
https://imsaintl.akamaize...ernational/master_07.m3u8

Hier gaan we!

• iichel
woop woop!

• ge-flopt
Waar zou de nummer 50 eindigen? Startte de race vanuit pit, onbekend waarom, maar komt dus helemaal van achteren...

Ik vind nog steeds dat ze er goed aan gedaan hebben om de DPI en LMP2 losse klasses van te maken. Geeft minder problemen met BOP etc.

Mooi om die oude liveries te zien ivm 50 jaar imsa racing. :P

ge-flopt wijzigde deze reactie 26-01-2019 20:48 (48%)

• ge-flopt
Voor degene die het niet weten:
10 - Renger van der Zande (NL)
912 - Lauren Vanthoor (BE)
11 - Rick Breukers (NL)
33 - Jeroen Bleekemolen (NL)
29 - Dries Vanthoor (BE)
88 - Frederic Ferfisch (BE)

Andere bijzonderheden
10 - Fernando Alonso, Kamui Kobayashi
85 - Rubens Barichello
57 - All female driver lineup
24 - Alex Zanardi

En natuurlijk krijgt de nummer 10 zijn onverdeelde aandacht van Rodney Sandstorm!!

• iichel

• ge-flopt
Da's het neefje van Rodney, is volgens mij in Spanje geboren!! ;)
Hij is wat minder bekend.

ge-flopt wijzigde deze reactie 26-01-2019 21:12 (17%)

• iichel
Als voormalig Audi LMP1 fan ben ik stiekem toch wel een beetje voor de Mazda's, hoewel die Acura er echt sexy uitziet :D

• Erw
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 16-09 21:44
Kun je dat ook streamen naar een chromecast?

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines - Anon

• iichel
je moet even kijken of er een (legale) YT link is, die met je telefoon openen en dan kun je 'm zo streamen?

• ge-flopt
Met de IMSATV cast lukt het gewoon.

Ik moet nog steeds wennen aan de nieuwe kleuren stelling van de Ford GT's. Niet dat ik de oude mooi vond (vind nog steeds dat de met de rentree in Le Mans iedereen genaaid hebben), maar moet er gewoon aan wennen.

Heeft Ben Keating net een pitstop gemaakt?

ge-flopt wijzigde deze reactie 26-01-2019 21:24 (83%)

• Ryur
  • Nu online
iichel schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 21:21:
je moet even kijken of er een (legale) YT link is, die met je telefoon openen en dan kun je 'm zo streamen?
Er is geen legale YT link.
IMSA is best streng op streamers die de IMSA uitzending (die op IMSAtv) uitzenden.

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 16:17

Rivanov

Apple freak

ge-flopt schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 21:22:
Met de IMSATV cast lukt het gewoon.

Ik moet nog steeds wennen aan de nieuwe kleuren stelling van de Ford GT's. Niet dat ik de oude mooi vond (vind nog steeds dat de met de rentree in Le Mans iedereen genaaid hebben), maar moet er gewoon aan wennen.

Heeft Ben Keating net een pitstop gemaakt?
Dit is toch gewoon de tribute livery? Niet de definitieve.

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• ge-flopt
Ryur schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 21:26:
[...]

Er is geen legale YT link.
IMSA is best streng op streamers die de IMSA uitzending (die op IMSAtv) uitzenden.
Ik kan de officiele imsaTV stream gewoon casten naar mijn chrome cast. Open hem gewoon in Chrome en gaan met de banaan!
Rivanov schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 21:27:
[...]

Dit is toch gewoon de tribute livery? Niet de definitieve.
Dan nog kan ik er niet aan wennen. ;)

Het kan nog wel een zeer spannende race worden met de regen die eraan zit te komen:
https://www.google.nl/sea...&sourceid=chrome&ie=UTF-8

ge-flopt wijzigde deze reactie 26-01-2019 21:32 (39%)

• iichel
huh wat is er met de 55 gebeurd?

• ge-flopt
Zanardi in!!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Tijd om mijn hoed af te nemen.

• ge-flopt
99 opgeblazen motor en een berg olie in bocht 1...
1ste geel.

• thijmennabuurs
  • Laatst online: 16-09 15:05
wat een domme actie van die Corvette zeg in de pits

Twitch.tv iRacing Profiel Website

• ge-flopt
Rik Breukers een 3:40 minuten straf... Denk dat het een foutje vanuit de pitlane was...

• ge-flopt
Zie net Robin Frijns van 16 naar 5 is gegaan in de Formula E race. Niet slecht!!

• iichel
Alonso P1 :D

• ge-flopt
Voor degene die het leuk vinden:
https://livetiming.alkamelsystems.com/imsa
Hier staat een pagina met alle meldingen vanuit racecontrol. Had de vraag aan RadioLeMans gesteld en kreeg reactie van PorscheNAracing. De 911 en 912 entry.

Deze is ook goed:
https://timing.71wytham.org.uk/s/imsa

ge-flopt wijzigde deze reactie 27-01-2019 00:20 (11%)

• ge-flopt
Alonso is gewoon een seconde sneller dan de rest....

• iichel
#3 corvette geen brandstof meer?:o

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Die FCY kwam wel goed uit om wat live rally in Monte Carlo mee te pikken.

• Ryur
  • Nu online
Als je de weersvoorspellingen ziet blijft de FCY nog wel lang doorgaan :(

• U123456
Alonso nog steeds op kop met nog ruim 7,5 uur te gaan.
https://tweakers.net/ext/f/c7HpTuXPzOvVCQa6guekQPlT/thumb.jpg
Maldonado ook nog steeds in de race. :)

U123456 wijzigde deze reactie 27-01-2019 13:04 (24%)

Pagina: 1 ... 64 ... 81 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Moederborden

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True