Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
(Ik kan het niet laten te reageren...) Olav maakt echt wel een aantal fouten hoor, je merkt gewoon dat Ziggo beter een co-commentator er naast kan zetten, dat zal de coverage verbeteren.nachtnet schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:55:
[...]
Daar doe je én Ziggo & Olav Mol onrecht mee aan, maar dat is een discussie voor het F1 waar te kijken topic.
Verder terug naar Indy, denk dat zo zodirect weer gaan rijden
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Leuk toch.alexbl69 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:57:
Wat een nerveuze toestand die herstart...
How do you save a random generator ?
Alsof er weer voetbalplaatjes worden uitgedeeld bij de Appie Heijnalexbl69 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:57:
Wat een nerveuze toestand die herstart...
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Daar doe ik gelukkig ook niet meer aan meeMAX3400 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:58:
[...]
Alsof er weer voetbalplaatjes worden uitgedeeld bij de Appie Heijn
Gaat wel snel die rondjes overigens
Gamertag: timmie271
Dat is wel mooi, kunnen ze ook al van leren in F1. Flinke slipstream en dan proberen in te halen.
Waiting on the world to change
Dat is het voordeel van een (grotendeels) spec chassis.pinda powerrr schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:00:
Deze auto's hebben er in elk geval geen last van, als ze binnen de twee seconden van elkaar rijden![]()
Dat is wel mooi, kunnen ze ook al van leren in F1. Flinke slipstream en dan proberen in te halen.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Die nummers zijn ook al in de WEC, Blancpain en andere series te vinden. Alleen de FIA met hun F1, GP2 en afgeleide klassen, willen er niet aan.Jasphur schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:01:
Die wagennummers moeten ze ook zo doen bij F1
Het is zoooo handig; zeker als je een 6H of 24H race kijkt en na een uur terugkomt om verder te kijken.
Er rijden wel wat (ex) F1 rijders rond anders!Jasphur schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:01:
Ondanks dat ik bijna geen enkele rijder ken, het voor het eerst kijk. Vind ik camerawerk en on display informatie echt top. Die wagennummers moeten ze ook zo doen bij F1
Sato
Rossi
Montoya
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ja, lekker weer tanken en een man met een brandspuit die zich uitleeft.Jasphur schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:02:
Prachtig die pitstops. Heel mooi om te zien
Daarom zei ik 'bijna'pinda powerrr schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:03:
[...]
Er rijden wel wat (ex) F1 rijders rond anders!
Sato
Rossi
Montoya
+ Chiltonpinda powerrr schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:03:
[...]
Er rijden wel wat (ex) F1 rijders rond anders!
Sato
Rossi
Montoya
NASCAR pit stops zijn IMO nog gaver.Jasphur schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:02:
Prachtig die pitstops. Heel mooi om te zien
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=dV9w-vz2Ltg]
Zijn niet alle raceklasses van de fia dan?MAX3400 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:02:
[...]
Die nummers zijn ook al in de WEC, Blancpain en andere series te vinden. Alleen de FIA met hun F1, GP2 en afgeleide klassen, willen er niet aan.
Het is zoooo handig; zeker als je een 6H of 24H race kijkt en na een uur terugkomt om verder te kijken.
(Onpopulaire opinie...) Monaco is dezer dagen ook gewoon niet meer geschikt voor de F1. De auto's zijn te groot, het circuit is te klein. Iconisch is het circuit, maar van mij mag Monaco geschrapt worden.
Verder mooi om te zien dat de Andretti's lekker voor aan rijden en goed met elkaar samenwerken. Maar dit zegt nog niets
En de boutjes vast anders krijg je straf
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Ja en nee; sommige race-klassen krijgen belachelijk weinig aandacht in zijn algemeen. Zal wel iets met commercie zijn maar een weekendje Spa F1 kost je rustig 400 Euro. Een weekend Nurburgring WEC kost je misschien de helft (en dan zit je ook nog eens beter, en relatief veel full access overal)
[ Voor 45% gewijzigd door MAX3400 op 28-05-2017 20:07 ]
Nee. Indycar staat op zichzelf. Blancpain GT Series is van SRO.
Haha ja als je het zo filmt met die muziek erbij word zelfs mijn zondagochtend ontbijt gaaf. Haha
Monaco zou het geweldig doen in Mario Kart, verder is het achterhaald.kevz schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:06:
[...]
(Onpopulaire opinie...) Monaco is dezer dagen ook gewoon niet meer geschikt voor de F1. De auto's zijn te groot, het circuit is te klein. Iconisch is het circuit, maar van mij mag Monaco geschrapt worden.
Verder mooi om te zien dat de Andretti's lekker voor aan rijden en goed met elkaar samenwerken. Maar dit zegt nog niets
GP3 gaat ze introduceren binnenkortMAX3400 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:02:
[...]
Die nummers zijn ook al in de WEC, Blancpain en andere series te vinden. Alleen de FIA met hun F1, GP2 en afgeleide klassen, willen er niet aan.
Die vallen op de grond en vegen ze later bij elkaar.
[ Voor 13% gewijzigd door Niellie41 op 28-05-2017 20:08 ]
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Die wil niet meer terug naar F1
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
De F1 had daarvoor DRS uitgevonden, alleen volgens velen is het inhalen nu te makkelijk en daardoor minder leukpinda powerrr schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:00:
Deze auto's hebben er in elk geval geen last van, als ze binnen de twee seconden van elkaar rijden![]()
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Wel terug naar de F1 maar ik denk dat die zijn huidige motor op de oval dan mee terug neemtTinusTegengas schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:09:
Damn Alonso. Echt gaaf om te zien dat die zich goed boelt in die auto.
Die wil niet meer terug naar F1
Hij neemt de hele wagen mee terug naar Europa.. (is volgens contract na de race zijn eigendom..)MAX3400 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:10:
[...]
Wel terug naar de F1 maar ik denk dat die zijn huidige motor op de oval dan mee terug neemt
Inclusief 4-5 stopper omdat het ding zuipt als een dolle in vergelijking met een F1 blokMAX3400 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:10:
[...]
Wel terug naar de F1 maar ik denk dat die zijn huidige motor op de oval dan mee terug neemt
Cool, wist ik niet! Binnenkort dus te zien in http://www.fernandoalonso.com/en/museum/nachtnet schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:10:
[...]
Hij neemt de hele wagen mee terug naar Europa.. (is volgens contract na de race zijn eigendom..)
Leuke bolide voor een zondagsritjenachtnet schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:10:
[...]
Hij neemt de hele wagen mee terug naar Europa.. (is volgens contract na de race zijn eigendom..)
Je wordt niet zomaar Rookie. Daar gaan een ferme training en verschillende beoordelingen aan vooraf.Lekker Ventje schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:09:
Alonso rijdt mee of ie al tien jaar mee rijdt.
En meters maken.
2.5 liter per rondjeUltraSub schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:10:
[...]
Inclusief 4-5 stopper omdat het ding zuipt als een dolle in vergelijking met een F1 blok
We zijn nu bijna 2 uur bezig en zitten nog niet op de helftRequiem19 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:11:
Beginnersvraagje: hoe lang denken we dat de race nog duurt ongeveer, 1.5 uur?
Ziggo zendt uit tot 21:30 en dat is vaak direct na de huldiging einde.Requiem19 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:11:
Nobody knows.Requiem19 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:11:
En wat als we dan nog niet klaar zijn?MAX3400 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:12:
[...]
Ziggo zendt uit tot 21:30 en dat is vaak direct na de huldiging einde.
Hopen dan dat ie niet crashtnachtnet schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:10:
[...]
Mn vriendin wil weten wanneer we de auto in kunnen stappen ^^
Is ze 6 ofzo en mag ze dus zelf niet rijden?Requiem19 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:13:
[...]
Op je mobiel verder kijkenRequiem19 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:13:
[...]
Hij rijdt dan ook wel erg opvallend, beetje zoals Max destijds in de F1 kwam. Toen lette ook iedereen extra op en vielen de acties ook bij iedereen positief.pinda powerrr schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:13:
Grappig dat de commentators ook voor Alonso zijn, zitten hem bijna aan te moedigen.
Jinx JinxMAX3400 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:16:
Halverwege; tijd voor caution #3
Hadden een wielbout laten vallen tijdens de pitstopDaniel_Elessar schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:18:
Sato is wel behoorlijk teruggevallen naar P15. Hopelijk kan hij ook weer naar voren rijden.
Daar hebben we @DaniëlWW2 voor
Ik hoorde het ja. Zonde. Maar hopelijk komt hij naar vorenpilskes schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:19:
[...]
Hadden een wielbout laten vallen tijdens de pitstop
Oh, moet ik gaan kijken dan nu?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 22% gewijzigd door -Sander- op 28-05-2017 20:21 ]
Torque vs. overdrive... Handig om de bocht weer uit te accelererenFastFred schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:22:
Je hoort ze soms wel eens terugschakelen in een bocht, de gearing is echter zo kort dat het hooguit 100 of 200 toeren verschil maakt, heeft dat nou zin?
Wat nou als ik verklap dat ik net een stukje keek?
Maar ik heb gewoon een zeer rationele haat jegens Amerikaanse autosport, dus weinig interesse. "There making a left turn" en dat is het wel.
Overigens, Alonso reed dus net vierde. Is die auto zo goed, of zuigen de meeste Indycar coureurs gewoon?
[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-05-2017 20:23 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat heet Draft.DaniëlWW2 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:23:
[...]
Overigens, Alonso reed dus net vierde. Is die auto zo goed, of zuigen de meeste Indycar coureurs gewoon?
nee, deze Honda blijft wel heelDaniëlWW2 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:23:
[...]
Wat nou als ik verklap dat ik net een stukje keek?![]()
Maar ik heb gewoon een zeer rationele haat jegens Amerikaanse autosport, dus weinig interesse. "There making a left turn" en dat is het wel.![]()
Is puur draft, de auto op P1 kan ook nooit wegrijden van de P2 auto, dat is met opzet zo gedaan heb ik een paar pagina's terug geloof ik gelezenDaniëlWW2 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:23:
Dat is de auto die zuigt, niet de coureur
Full HD + Amerikaans commentaar en géén reclame.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik snap het wel hoor. Maar mocht ALO winnen dan wil ik daar wel getuige van zijn. Redelijk tot zeer bijzonder moment in de autosport uberhaupt.DaniëlWW2 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:23:
[...]
Wat nou als ik verklap dat ik net een stukje keek?![]()
Maar ik heb gewoon een zeer rationele haat jegens Amerikaanse autosport, dus weinig interesse. "There making a left turn" en dat is het wel.![]()
Dat gaat zeker niet als je d.m.v pay to view kijkt en vanuit de browser op je pc kijkt?Rivanov schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:27:
Overigens. Voor de mensen die Ziggo Sport Racing via de Horizon mediabox kijken. Zoals altijd biedt Ziggo ook de originele audiostream aan, dus het Amerikaanse commentaar.
360 graden draaiende cameras bedoel je toch?pinda powerrr schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:27:
Cool hoor, die 360 camera's!
Werkt ook met een smart card in de tvRivanov schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:27:
Overigens. Voor de mensen die Ziggo Sport Racing via de Horizon mediabox kijken. Zoals altijd biedt Ziggo ook de originele audiostream aan, dus het Amerikaanse commentaar.
Ja, die gelijk meedraaien bij een inhaalactie.
Ik zie Liberty wel een hoop van dit soort dingen de F1 in brengen, ik kijk voor het eerst (langer dan twee minuten) en het is gewoon goed te volgen.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Klopt, in de VS willen ze wel spannende autosport.FastFred schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:25:
[...]
Is puur draft, de auto op P1 kan ook nooit wegrijden van de P2 auto, dat is met opzet zo gedaan heb ik een paar pagina's terug geloof ik gelezen
Ja dat heb ik dus ook. Top regiepinda powerrr schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:29:
[...]
Ja, die gelijk meedraaien bij een inhaalactie.
Ik zie Liberty wel een hoop van dit soort dingen de F1 in brengen, ik kijk voor het eerst (langer dan twee minuten) en het is gewoon goed te volgen.
Ook op een Humax 5050 met een losse smartcardRivanov schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:27:
Nope.FastFred schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:28:
[...]
Dat gaat zeker niet als je d.m.v pay to view kijkt en vanuit de browser op je pc kijkt?
Dit topic is gesloten.
![]()
Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan, en erom bedelen ook niet.
MotoGP, WSBK e.d. kunnen in MotoGP en WSBK topic besproken worden.