Oh ja, zo heb ik ook de giro gekeken.
Engels ipv dat NL commentaar scheelt best.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Volgens mij wel, want ze sproeien iedere keer preventief water na tanken.vhal schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:30:
Rijden deze wagens nog steeds op ethanol? Was vroeger toen ik nog keek naar de cart-series wel een dingetje als er weer eens een pitcrewmember in de hens stond terwijl je er niks van zag.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Gamertag: timmie271
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
[ Voor 5% gewijzigd door Heijmenberg99 op 28-05-2017 20:32 ]
Ja, de coureurs kondigen aan wanneer ze gaan crashenJasphur schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:32:
Die safety teams. Kunnen die in de toekomst kijken ofzo. Wat zijn die er snel bij elke keer
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Zit vast ergens een optie met iets van "audio" of zo.Lekker Ventje schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:33:
Hoe selecteer je het Amerikaanse commentaar op de Horizonbox?
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Op Ok en dan geluid en dan engels oid lijkt mij.Lekker Ventje schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:33:
Die voorvleugel zit er alleen voor de sier opDaniel_Elessar schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:34:
Holy! met zo'n voorvleugel door blijven gaan![]()
Ik ruik opzet, ze hebben daar vast veel geld inzitten anders kunnen ze het niet weten
-
Ja, tis een optie
[ Voor 7% gewijzigd door Daniel_Elessar op 28-05-2017 20:36 ]
Op BT Sport zeiden ze dat zonder voorvleugel de downforce van de voorkant afgaat en de auto de muur in gaat.
OK > Audio- en beeld > Audio > INA-stereoLekker Ventje schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:33:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Moet je eens in een Eurofighter stappen en proberen te landen zonder canards; hilarische beelden levert dat opSaturnus schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:36:
[...]
Op BT Sport zeiden ze dat zonder voorvleugel de downforce van de voorkant afgaat en de auto de muur in gaat.
Bedenk dat dit een oval race is, de roadcourse races zijn regelmatig ook niet je-van-het...Lekker Ventje schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:30:
[...]
Klopt, in de VS willen ze wel spannende autosport.
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Dat is jouw nieuwe hobby voor de rustige zondag ofzo ?MAX3400 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:37:
[...]
Moet je eens in een Eurofighter stappen en proberen te landen zonder canards; hilarische beelden levert dat op
How do you save a random generator ?
Dat is met mij FM6 met simulation damage aan te spelen + domme Drivatarsenchion schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:38:
[...]
Dat is jouw nieuwe hobby voor de rustige zondag ofzo ?
Beetje binnensluipen op Volkel inderdaad; stukje vliegen... En die Russische Bears maar uitdagenenchion schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:38:
[...]
Dat is jouw nieuwe hobby voor de rustige zondag ofzo ?
Daar heb je de V8 cars voor in AustralieStefie2010 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:37:
Bedenk dat dit een oval race is, de roadcourse racen zijn regelmatig ook niet je-van-het...
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik kon die functie maar niet vinden op mijn universele remote, maar nu heb ik em. Tnx!
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Internationaal?UltraSub schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:40:
Damn, nu blijf in mijn kop malen waar *ina* voor staat.
International?UltraSub schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:40:
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Ligt net als in de F1 aan op welke roadcourse ze rijden, en dan erbij te denken dat ze in de VS en Canada meer klassieke circuits (niet Tilkespul dus) hebben dan in de rest van de wereld.Stefie2010 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:37:
Bedenk dat dit een oval race is, de roadcourse races zijn regelmatig ook niet je-van-het...
Uit een ziggo forum ergens op het webUltraSub schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:40:
"ina" is overigens een verkeerd gekozen taal aanduiding door Film1/Sport1 die staat voor "Interlingua (International Auxiliary Language Association)". Eén van de audio Elementary Streams is bedoeld voor de Nederlandse taal, ofwel "dut" zoals bij het Sport1 hoofdkanaal en de andere audio Elementary Stream is de zogenaamde "original audio" die in elke taal kan zijn. Volgens de onderstaande DVB specificaties zouden dergelijke audio Elementary Streams moeten worden aangeduid met "qaa" i.p.v. "ina".
Googlen op zondagavond... Nerd...
Hoeveel kun je daar mee winnen aangezien je hem ook weer moet starten?Niellie41 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:43:
Rossi zet zijn auto uit en aan om benzine te besparen. Dat is overigens normaal bij ovals tijdens cautions.
Zo ben ik.
Electrische starter toch? Dus je wint er de druppels mee die je niet verbrandt tussen uit- en aanzetten.timmie271 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:43:
[...]
Hoeveel kun je daar mee winnen aangezien je hem ook weer moet starten?
Jim Clark deed dit tijdens de race.Niellie41 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:43:
Rossi zet zijn auto uit en aan om benzine te besparen. Dat is overigens normaal bij ovals tijdens cautions.
Was het vorig jaar ook niet dat Rossie geen benzine meer had en hem over de streep moest laten rollen of is dat een hele andere wedstrijd ?Niellie41 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:43:
Genoeg.timmie271 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:43:
[...]
Hoeveel kun je daar mee winnen aangezien je hem ook weer moet starten?
En de benzine die je anders verbruikt onder caution.MAX3400 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:44:
[...]
Electrische starter toch? Dus je wint er de druppels mee die je niet verbrandt tussen uit- en aanzetten.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Moahhh, persoonlijk vind ik f1 races toch wel iets boeiender dan indycar races. En nee niet vanwege Maxenchion schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:42:
[...]
Ligt net als in de F1 aan op welke roadcourse ze rijden, en dan erbij te denken dat ze in de VS en Canada meer klassieke circuits (niet Tilkespul dus) hebben dan in de rest van de wereld.
Meestal is dus hun niveau van saai wat wij voor F1 boeiend noemen.
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
I served in a company of heroes.
Rossi die kwam inderdaad met de laatste paar druppels in de tank over finish.Marc3l schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:44:
[...]
Was het vorig jaar ook niet dat Rossie geen benzine meer had en hem over de streep moest laten rollen of is dat een hele andere wedstrijd ?
Ik vind persoonlijk alle andere series boeiender dan F1.Stefie2010 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:45:
[...]
Moahhh, persoonlijk vind ik f1 races toch wel iets boeiender dan indycar races. En nee niet vanwege Max
Hij denkt, nog 70 rondjes, dat ben ik gewend, nu maar eens op P1 rijdenpilskes schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:45:
Wel vet dat Alonso weer aan kop rijdt!
Waiting on the world to change
Nog 20 nachtjes slapen!Niellie41 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:46:
[...]
Ik vind persoonlijk alle andere series boeiender dan F1.
Was inderdaad vorig jaar, was billenknijpen.Marc3l schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:44:
[...]
Was het vorig jaar ook niet dat Rossie geen benzine meer had en hem over de streep moest laten rollen of is dat een hele andere wedstrijd ?
Een paar keer. Maar het is vooral Fernando inderdaadUltraSub schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:48:
Heb gedurende de hele tijd dat ik amerikaans geluid heb nog geen een keer de naam Alonso horen vallen overigens.
The Spaniard? Eyebrow-man?UltraSub schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:48:
Heb gedurende de hele tijd dat ik amerikaans geluid heb nog geen een keer de naam Alonso horen vallen overigens.
Alleen het laatste rondje telt. Tot dan wisselt de P1 veelal voortdurend in de Indy 500.pinda powerrr schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:46:
[...]
Hij denkt, nog 70 rondjes, dat ben ik gewend, nu maar eens op P1 rijden
56 keer zelfs vorig jaarstresstak schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:50:
[...]
Alleen het laatste rondje telt. Tot dan wisselt de P1 veelal voortdurend in de Indy 500.
"When you grow up your heart dies"
[ Voor 19% gewijzigd door nachtnet op 28-05-2017 20:52 ]
Hoeft ook niet; als de auto het goed doet.Daniel_Elessar schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:51:
Volgens de commentatoren zegt Alsono echter niet veel over de radio.
"When you grow up your heart dies"
Laatste vliegende ronde was 40.0781 voor ALODaniel_Elessar schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:52:
Rodetijden waren volgens mij in de 40seconden? iemand?
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Best Lap Speed voor ALO: 2254.5mphnachtnet schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:53:
Bedoel ronde snelheid.,.. (daar kan ik mee vergelijken tijden zeggen mij niet veel)
http://racecontrol.indycar.comnachtnet schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:53:
Bedoel ronde snelheid.,.. (daar kan ik mee vergelijken tijden zeggen mij niet veel)
Door de herrie zullen de vogels wel wegblijven, tijdens de practice is het rustig en zien ze het niet aankomen.Jasphur schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:53:
Hoe is het met de vogelpopulatie daar op het moment.
En in metrisch?Smultie schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:54:
2.5 mijl met 230 mijl per uur.
Beetje wiskunde levert dan inderdaad ongeveer 40 seconden.
En een race-track, en een houseparty, en een ziekenhuis, en een karpervijver etc...Jasphur schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:54:
Ligt er nou een golfbaan IN de oval?
361.2km/h
[ Voor 24% gewijzigd door MAX3400 op 28-05-2017 20:56 ]
'MurcaMAX3400 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:55:
[...]
En een race-track, en een houseparty, en een ziekenhuis, en een karpervijver etc...
Kan. In ieder geval wel een F1 circuit.Jasphur schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:54:
Dan vliegt Alonso door naar Japan en gaan er op Honda headquarters een paar head first van het dak naar beneden.-Sander- schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:54:
Als Alonso hier toch uitvalt met een Honda, pfff dan moeten ze zich bergen hoor.
Geen idee, maar mijn nicht stuurt net een foto, zij zitten aan de binnenkant (bij een grote paal met Sunoco er op). Publiek zit dus aan twee kanten.Jasphur schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:54:
Jep. Ze reden daar een paar weken geleden nog.Daniel_Elessar schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:56:
Daar racen ze met indy ook nog over als ik het goed heb.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq