Eens; als je voor 30 miljoen per jaar hard wil rijden, moet je niet janken als het je leven kan kosten; in a nutshell
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Die foto. Niet normaal.
[ Voor 3% gewijzigd door alwaysleft op 28-05-2017 19:12 ]
Indycar heeft een speciale safety crew die zijn een van de snelste safety crews in heel motorsport.enchion schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:08:
[...]
Dat vind ik nog wel eens tegenvallen bij Nascar en Indycar.
Monaco vind ik altijd het meest verrassend snel wat reactie betreft.
Verkopen voor de onderdelennachtnet schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:13:
Die wagen kunnen ze iig niet meer fixen..
Inderdaad. Bij de crash van Bourdais waren de marshalls binnen 11 seconden bij de wagen.Niellie41 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:13:
[...]
Indycar heeft een speciale safety crew die zijn een van de snelste safety crews in heel motorsport.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
De Holmatro-crew.. Toch een Nederlands tintje bij de Indycar...Niellie41 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:13:
[...]
Indycar heeft een speciale safety crew die zijn een van de snelste safety crews in heel motorsport.
-
Nee, ze moeten verplicht naar de arts die op het circuit is. Ik kan me ook de beelden nog wel herinneren van midden jaren '90 waarbij na een start iemand nog naar de pits rende voor de reserve, toen de dokter moest opzoeken en plaats nam in de auto.MAX3400 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:12:
Als ze T-cars mochten inzetten, waren die jongens in rond 32.6 naar de pits gerend om de nieuwe wagen te starten... BRAVO!!!!
tegenwoordig mag dat niet vanwege 'second impact'. Je ziet hoe hij door elkaar schud, dat heeft invloed op je hersenen. Nog een crash erbij? Nee.
Lijkt Facebook wel..FastFred schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:14:
Nou, ga ik ff de lasagne in de oven zetten
Nee. Maar ze gaan straks verder onder geel en dan kan iedereen naar binnen.giganielsie schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:19:
Ze mogen nu tijdens de rode vlag zeker niet tanken en banden verwisselen?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
De position displays zijn ook van Nederlandse makelijEdd schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:14:
[...]
De Holmatro-crew.. Toch een Nederlands tintje bij de Indycar...
En die muur natuurlijkzzattack schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:20:
[...]
De position displays zijn ook van Nederlandse makelij
ik dacht dat ze die door mexicanen lieten bouwen
DigitalError schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:21:
[...]
ik dacht dat ze die door mexicanen lieten betalen
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Die had een mooi uitzicht jaFastFred schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:16:
Helio rijd ook onder de vliegende Dixon door volgens mij
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Niet in America.FastFred schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:20:
@Phydomir Waarom verder onder geel, gewoon de baan weer op, 1 single file formatie ronde, safety car naar binnen en gas d'r op toch?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Dus x aantal rondjes onder geel terwijl er eigenlijk niks meer aan de hand is? Bandjes opwarmen, is de enige reden die ik me bedenken kan
[ Voor 11% gewijzigd door FastFred op 28-05-2017 19:25 ]
Koude banden, hoge snelheden...... Paar rondjes opwarmen achter de safetycar is wel zo veiligFastFred schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:24:
[...]
Dus x aantal rondjes onder geel terwijl er eigenlijk niks meer aan de hand is? Bandjes opwarmen, is de enige reden die ik me bedenken kan
https://twitter.com/bybrodymiller/status/868879524146151425
Iedere rijder heeft een aantal spotters op de tribunes... die geven aanwijzingen, bijv. als er iemand naast ze zit in hun dode hoek... etc...dawg schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:26:
spotters? die houden de oval in de gaten of zo? kan iemand dat kort even toelichten misschien?
Werd op Ziggo prima uitgelegd net door Doornbosdawg schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:26:
spotters? die houden de oval in de gaten of zo? kan iemand dat kort even toelichten misschien?
In de VS hebben ze volgende procedure bij een caution (in een oval race):FastFred schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:24:
[...]
Yellow. Het veld word bevroren
SC komt de baan op en vangt het veld op.
Als het veld achter de SC zit, wordt de pits geopend voor de lead lap cars.
Ronde erna mogen de mensen een (of meerdere) ronden op achterstand een pitstop maken.
Dan duurt het nog twee ronden tot de restart.
Aanvulling: race control geeft altijd eerst 'two to go' voor de restart.
[ Voor 6% gewijzigd door Niellie41 op 28-05-2017 19:29 ]
Van wat ik weet staan die op het dak. Die geeft oa de positie door. Iedere rijder heeft er 1, en die telt ook af wanneer je moet gaan pitten.dawg schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:26:
Wellicht dat iemand anders nog kan aanvullen?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Spotters laten je weten wie er achter je zit, waar debris op de baan ligt maar ook of er mensen de pits uitkomen enzo. Een soort 4 paar extra ogen omdat je met 380km/h niet alles zelf meer ziet door tunnelvisie / periferie-vertroebeling.dawg schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:26:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
ik zit met een schuin oog te kijken, kan het commentaar dus niet atijd volgen.FastFred schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:27:
[...]
Werd op Ziggo prima uitgelegd net door Doornbos
Ziggo €4,-sig69 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:28:
Waar kan ik voor een redelijke prijs nog even aabhaken op een stream? Kom net van het strand af namelijk.
Staan er tientallen op youtube, gewoon zoeken op de meest logische termsig69 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:28:
Waar kan ik voor een redelijke prijs nog even aabhaken op een stream? Kom net van het strand af namelijk.
Die worden actief neergehaald, zijn niet legaal.vhal schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:29:
[...]
Staan er tientallen op youtube, gewoon zoeken op de meest logische term
YouTube, voor gratissig69 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:28:
3 wide de pits uit rijden in NASCAR is vrij normaal.MAX3400 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:32:
Pitstops; everything's bigger in 'Murica... Unsafe releases kennen ze daar niet, lijkt het wel.
Zo zouden ze het in de F1 ook eens moeten gaan doen.MAX3400 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:32:
Pitstops; everything's bigger in 'Murica... Unsafe releases kennen ze daar niet, lijkt het wel.
Klopt, er zijn al best wat ongelukken gebeurd zo in die pits.MAX3400 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:32:
33 wagens in F1? kom maar door. Past nooit in de Monaco pitlane..Phydomir schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:33:
[...]
Zo zouden ze het in de F1 ook eens moeten gaan doen.
"When you grow up your heart dies"
Wel waar; als je instuurt zoals Wehrlein... Dan passen er 6 naast elkaarnachtnet schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:34:
[...]
33 wagens in F1? kom maar door. Past nooit in de Monaco pitlane..
misschien wordt dan vettel fm wel nieuw leven in geblazen.nachtnet schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:34:
[...]
33 wagens in F1? kom maar door. Past nooit in de Monaco pitlane..
edit: die camera's is inderdaad wel iets wat ze over mogen nemen in de f1.
[ Voor 13% gewijzigd door dawg op 28-05-2017 19:38 ]
Duurt een paar ronden om weer aan de wagen te wennen hoorde ik net. De wagen reageert na een stop anders.Daniel_Elessar schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:40:
Iets moeite om weer op snelheid/ritme te komen blijkbaar.
Net volgetankt...Daniel_Elessar schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:40:
Iets moeite om weer op snelheid/ritme te komen blijkbaar.
Lijkt erop alsof Alo nu aan het sparen in qua benzine voor de volgende caution.
/edit: en dan tik je dit, crasht er weer eentje
[ Voor 8% gewijzigd door MAX3400 op 28-05-2017 19:41 ]
Daar heb je hem..MAX3400 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:40:
[...]
Net volgetankt...
Lijkt erop alsof Alo nu aan het sparen in qua benzine voor de volgende caution.
/edit: en dan tik je dit, crasht er weer eentje
Vind het ook een beetje link dat Sato zo dicht bij Alonso rijdt, ookal ben ik 100% voor Juan Pablo.Niellie41 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:42:
Als ik de ABC auto zie, dan denk ik aan Takuma Sato. Het is ook even wennen dat Taku San in andere kleuren rijdt.
How do you save a random generator ?
Moet zeggen dat ik ieder jaar wel probeer te kijken.Erapaz schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:43:
Als je het zo volgt, is het best leuk. Indy heeft ook zo zijn eigen eigenaardigheden, bijvoorbeeld dat het niet handig is om te verdedigen, maar dat je beter kunt aansluiten en dan weer inhalen.
Maar dit jaar natuurlijk volgen vanwege Alonso.
Ja proberen te kijken wel, maar meestal haak ik af en kijk ik af en toe met een schuin oog. Nu zijn we al bijna halverwegealwaysleft schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:44:
[...]
Moet zeggen dat ik ieder jaar wel probeer te kijken.
Maar dit jaar natuurlijk volgen vanwege Alonso.
[ Voor 3% gewijzigd door nachtnet op 28-05-2017 19:45 ]
Verplicht een halo voor de safety-crew...nachtnet schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:45:
Dat was cl;ose met die safety crew. Die stonden al bijna op de baan voor dat de 50 langskwam.
Dat zag er inderdaad close uitnachtnet schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:45:
Dat was close met die safety crew. Die stonden al bijna op de baan voor dat de 50 langskwam.![]()
Die truck was zeker al aan het rijden..Daniel_Elessar schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:46:
En daar had hij geluk dat de truck nog niet was gaan rijden!
Ja, maar hield gelukkig in
Wel leuk om een keer te kijken zo, ok, ik ben ook gaan kijken vanwege Alonso geef ik toe. Ik zie wel al een hoop dingen waar Formule 1 van kan leren, stuk beter te volgen voor de kijker
Ik wordt ook nog zijdelings op de hoogte gehouden door mijn nicht, die daar vlakbij woont en ook bij de race is. Beetje achtergrond info hier en daar
Waiting on the world to change
Mijn idee trouwens ook voor de 24H van Spa in juli; lekker ff dansen rond middernacht
Met enige regelmaat zet ik op zondagavond (vorig en dit jaar) toch de Indycar/Nascar aan op Ziggo Racing. Om heel eerlijk te zijn verlies ik dan wel op een gegeven moment mijn aandacht en ga andere dingen doen en kijk alleen nog maar met een schuin oog.Erapaz schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:43:
Als je het zo volgt, is het best leuk. Indy heeft ook zo zijn eigen eigenaardigheden, bijvoorbeeld dat het niet handig is om te verdedigen, maar dat je beter kunt aansluiten en dan weer inhalen.
Nu Alonso rijd houdt het mij toch geboeid. Waarschijnlijk gewoon omdat ik hem vanuit de F1 al volg en hij best vooraan rijd. Als hij uitvalt, zal ik het mijn aandacht vast weer verliezen
-
Wil daar best eens naartoe om het live te zien
Maar ze kunnen bij de F1 best nog wat leren kwa verslaggeving.
Daniel_Elessar schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:51:
Maar ze kunnen bij de F1 best nog wat leren kwa Max, Max, Maaaaaxxxxx
@MAX3400 ? leg eens uit
Ziggo Racing is erg fan van Max; ik niet... Dan is het commentaar vrij snel vrij vervelend aan het worden; niet in de laatste plaats omdat onze Olav Mol enigszins geriatrisch begint te worden en veel auto's/rijders door elkaar haalt, behalve de Red Bull met #33.
Sowieso. En dat zou best ook kunnen gaan gebeuren als over 5+ jaar allerhande Ecclestone-contracten en -afspraken aflopen.Daniel_Elessar schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:51:
Maar ze kunnen bij de F1 best nog wat leren kwa verslaggeving.
Daar doe je én Ziggo & Olav Mol onrecht mee aan, maar dat is een discussie voor het F1 waar te kijken topic.MAX3400 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:54:
[...]
Ziggo Racing is erg fan van Max; ik niet... Dan is het commentaar vrij snel vrij vervelend aan het worden; niet in de laatste plaats omdat onze Olav Mol enigszins geriatrisch begint te worden en veel auto's/rijders door elkaar haalt, behalve de Red Bull met #33.
Goed punt; dan zal ik daar volgende keer even wat over zeggen daar...nachtnet schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:55:
[...]
Daar doe je én Ziggo & Olav Mol onrecht mee aan, maar dat is een discussie voor het F1 waar te kijken topic.
Back 2 Indy 500 hier
Dit topic is gesloten.
![]()
Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan, en erom bedelen ook niet.
MotoGP, WSBK e.d. kunnen in MotoGP en WSBK topic besproken worden.