Het team heeft een extra auto voor Alonso, daar hebben ze ook een pit crew voor nodig.mavaros schreef op zondag 28 mei 2017 @ 18:50:
Heeft Alonso zijn eigen F1 crew meegenomen? Iemand riep op ABC dat het voor iedereen de eerste pitstop was.
Ben geen kenner.
dat geloof ik meteen hoor, weinig downforce bij dergelijke snelheden, en geen bandenwarmers zag ik, maar ook saai(er) om naar te kijken vind ik.
Heb ik nog niet gehoord, lijkt me ook sterk, wie was dan de pitcrew van Button in Monaco? Of hebben ze een backup pitcrew?mavaros schreef op zondag 28 mei 2017 @ 18:50:
Heeft Alonso zijn eigen F1 crew meegenomen? Iemand riep op ABC dat het voor iedereen de eerste pitstop was.
Ben geen kenner.
Thanks! Die had ik net ook al gevonden.
"When you grow up your heart dies"
Volgend jaar zien ze er weer beter uit.dawg schreef op zondag 28 mei 2017 @ 18:49:
[...]
inderdaad. de auto's vind ik spuuglelijk en rondjes rijden vind ik ook maar zo-zo, dus alonso maakt heel veel goed voor mij.
https://nl.motorsport.com...beelden-2018-auto-909974/
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nou, dat heeft 37 ronden geduurd
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Het is nu ook nog gewoon op een goede plaats komen straks heb je veel meer inhaal acties etc. Eerste 100 ronden zijn vaker wat 'saai'.dawg schreef op zondag 28 mei 2017 @ 18:51:
[...]
dat geloof ik meteen hoor, weinig downforce bij dergelijke snelheden, en geen bandenwarmers zag ik, maar ook saai(er) om naar te kijken vind ik.
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
alwaysleft schreef op zondag 28 mei 2017 @ 18:52:
Alonso. Wat een tweevoudig F1-kampioen.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
mijn stream heeft alweer reclame... pas de 4e keer ofzo in 40 rondjes ofzo? Wie kijkt er in godsnaam naar dit soort rommel normaal gesproken
Nu net zoals wielrennen meer brandstof verstoken vooraan.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Maar het is nog niet eens kwart van de race. Kan nog van alles gebeuren.
Dat is standaard op Amerikaanse TV.Snowdog schreef op zondag 28 mei 2017 @ 18:53:
mijn stream heeft alweer reclame... pas de 4e keer ofzo in 40 rondjes ofzo? Wie kijkt er in godsnaam naar dit soort rommel normaal gesproken
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ja dat snap ik eigenlijk ook niet, waarom zou je niet blijven slipstreamen in het beginPjotrStroganov schreef op zondag 28 mei 2017 @ 18:54:
Nu net zoals wielrennen meer brandstof verstoken vooraan.
Is toch niet logisch om op kop te willen rijden, tenzij je zo veel sneller bent dat je echt gratis pitstops kunt gaan regelen, en dat lijkt me niet mogelijk.
Had nu die 4 euro uitgegeven voor NL streamSnowdog schreef op zondag 28 mei 2017 @ 18:53:

Even een kleine maaltijd genomen, kom terug ALO naar P1..
ff iedereen op een rondje zettenalwaysleft schreef op zondag 28 mei 2017 @ 18:53:
En loopt al flink uit!
Ik heb liever reclame dan dat ik naar NL commentaar luister.
En die Rossi kan ook een potje sturen. Jammer dat die zo is afgeserveerd in de F1. Hopenlijk ooit Haas stoeltje.
Die IndyCars zullen wel niet zoveel last hebben van 'valse' lucht als de F1's. Als die binnen een seconde rijden beginnen de coureurs al te piepen.
Met al die reclames heb je ook niet veel aan het Amerikaanse commentaar.Niellie41 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 18:55:
Doornbos en co doen het goed hoorNiellie41 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 18:55:
NL commentaar is best goed te doen op Ziggo zolang het niet door die kale en/of die Mol wordt verzorgd; het valt me nog mee dat Max normaal kan racen met die twee gasten zo diep in 'm...Niellie41 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 18:55:
Als ik voor alle races en klasses die ik wil zien overal los per race zou moeten betalen... nee, dan doe maar .nl commentaar. Heb ook liever engels, maar toch.Niellie41 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 18:55:
Die zit bij RTL..stresstak schreef op zondag 28 mei 2017 @ 18:56:
Waar is Allard Kalff eigenlijk ? Qua commentaar.
Er GAAT nog van alles gebeuren.alwaysleft schreef op zondag 28 mei 2017 @ 18:54:
Maar het is nog niet eens kwart van de race. Kan nog van alles gebeuren.
De laatste 2 jaar hadden ook een verrassend veilig rustig begin in de 1e 80-100 laps.
Daarna braken er onrusten uit. Er is niet zoiets als een Safetycarloze Indy500.
How do you save a random generator ?
check alleen al het formaat achtervleugel en je snapt waaromalexbl69 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 18:56:
Die IndyCars zullen wel niet zoveel last hebben van 'valse' lucht als de F1's. Als die binnen een seconde rijden beginnen de coureurs al te piepen.
MAX3400 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 18:57:
het valt me nog mee dat Max normaal kan racen met die twee gasten zo diep in 'm...
Hoop dat ze niet teveel verplicht cautions gaan veroorzaken; dat vind ik, vooral bij NASCAR, toch wel een dingetje dat racecontrol soms echt minimale excuses zoekt om het veld in elkaar te laten schuiven.
€€€€€€€MAX3400 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 18:57:
[...]
NL commentaar is best goed te doen op Ziggo zolang het niet door die kale en/of die Mol wordt verzorgd; het valt me nog mee dat Max normaal kan racen met die twee gasten zo diep in 'm...
Anders vinden ze wel ergens een hamburger papiertje op de baan voor een Full-course-Yellow..enchion schreef op zondag 28 mei 2017 @ 18:57:
[...]
Er GAAT nog van alles gebeuren.
De laatste 2 jaar hadden ook een verrassend veilig rustig begin in de 1e 80-100 laps.
Daarna braken er onrusten uit. Er is niet zoiets als een Safetycarloze Indy500.
Heb vorig jaar zelfs iets van een 'Competition Caution' gezien. Als er te lang geen safety car was geweest gooiden ze die maar in de baan. Hele veld weer bij elkaar en tijd voor reclame.enchion schreef op zondag 28 mei 2017 @ 18:57:
[...]
Er is niet zoiets als een Safetycarloze Indy500.
Weet alleen niet of dat bij IndyCar was.
Rossi, Alonso en Sato. 2 ex-F1 en 1 current-F1 aan de leiding.
[ Voor 13% gewijzigd door Rivanov op 28-05-2017 18:59 ]
Is dat bij Nascar niet nog steeds het geval?alexbl69 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 18:58:
[...]
Heb vorig jaar zelfs iets van een 'Competition Caution' gezien. Als er te lang geen safety car was geweest gooiden ze die maar in de baan. Hele veld weer bij elkaar en tijd voor reclame.
Dat zijn nieuwe regels bij Nascar, en dat mag daar ook wel blijven van mijalexbl69 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 18:58:
[...]
Heb vorig jaar zelfs iets van een 'Competition Caution' gezien. Als er te lang geen safety car was geweest gooiden ze die maar in de baan. Hele veld weer bij elkaar en tijd voor reclame.
Helemaal mee eens. Tel daar nog het vreselijke Amerikaanse gedoe, die HTML marque achtige positielijst en de velen reclames bij opdawg schreef op zondag 28 mei 2017 @ 18:49:
[...]
inderdaad. de auto's vind ik spuuglelijk en rondjes rijden vind ik ook maar zo-zo, dus alonso maakt heel veel goed voor mij.
Ik gun het ze alledrie dik!
Wil het wel eens andersom zien; zo'n Power of Andretti in een Red Bull op Canada ofzo. Volgens mij heet dat gewoon racecraft.Rivanov schreef op zondag 28 mei 2017 @ 18:59:
Rossi, Alonso en Sato. 2 ex-F1 en 1 current-F1 aan de leiding.
Dat was waarschijnlijk NASCAR. Een competition caution doen ze alleen aan het begin van de race en doen als het heeft gereden voor de race. De competition caution is om te kijken hoe banden reageren op de omstandigheden zonder rubber op de baan.alexbl69 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 18:58:
[...]
Zijn ze de laatste 2 jaar een stuk mee geminderd ook in Nascar, en zeker mee geminderd wanneer het kritisch is, laatste aantal laps bv.MAX3400 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 18:58:
[...]
Hoop dat ze niet teveel verplicht cautions gaan veroorzaken; dat vind ik, vooral bij NASCAR, toch wel een dingetje dat racecontrol soms echt minimale excuses zoekt om het veld in elkaar te laten schuiven.
Daar hebben ze bij Nascar ook de verlenging voor ingericht om de schade door dat euvel te verminderen.
De Americanen kruipen in de kont van Nando.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
ja.Snowdog schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:01:
Is de kracht van slipstream hier zo groot dat de nr 1 niet weg kan rijden bij de nr 2?
Ja en dat hebben ze zo ontworpen.Snowdog schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:01:
Is de kracht van slipstream hier zo groot dat de nr 1 niet weg kan rijden bij de nr 2?
Dat plus dat er geen grote vermogens verschillen zijn per motorSnowdog schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:01:
ja... en die moet je gebruiken om zo min mogelijk fuel te gebruiken, zodat je niet aan het einde nog een keer extra peut moet halen...Snowdog schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:01:
daarom fijn voor Alonso dat ze met 3 Andretti auto's op een rijtje rijden... dan kunnen ze elkaar helpen.
[ Voor 14% gewijzigd door P.O. Box op 28-05-2017 19:03 ]
+ nr.2 verbruikt beduidend minder fuel dan nr.1
Valt wel mee; slipstream gebruik je om erbij te komen... Op een goed rondje zit er misschien 10m/uur verschil tussen 2 auto's qua gemiddelde snelheid. Wagens liggen zooo dicht bij elkaar dat webgrijden zonder voorganger echt een prestatie is.Snowdog schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:01:
Tof om dit te zien
Maar andere rijders uit de F1 deden het ook lang niet allemaal even goed. Montoya is eerder een uitzondering. Alonso is een hele goede coureur maar ook hij moest hier veel leren.
Auw!
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Dat managen heeft Alonso wel geleerd in de F1.nachtnet schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:03:
+ nr.2 verbruikt beduidend minder fuel dan nr.1
Ja inderdaad. Tenzij een caution isSnowdog schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:03:
nouja, met wat achterblijvers kan alonso misschien wat voorsprong opbouwen nu?
Best wel, alleen de voorkant nogalwaysleft schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:03:
Megaklapper?!
Die achterkant is flink weggeslagen.
Volgens mij loopt de Ziggo stream enorm achter, heb hier nog niks gezien? Is er een crash?
Oh, nvm
Oh, nvm
[ Voor 7% gewijzigd door FastFred op 28-05-2017 19:05 ]
Wat ook indrukwekkend is, is dat de safety crew binnen een paar tellen bij de auto kan zijn.
Yup, loopt achter...FastFred schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:04:
Volgens mij loopt de Ziggo stream enorm achter, heb hier nog niks gezien? Is er een crash?
Oh, nvm
Pff man man man, wat een knal
Het is bedoening, niet bedoeling
Onbegrijpelijk. Als ik met 50 tegen een boom rij ben ik dood en die gasten klappen met 350 en stappen gewoon uit. Mooi dat het tegenwoordig zo veilig is.
GOEIEDAG!
Wow, die vliegt wel een heel eind door de lucht zeg.
Wow. Dat je dat kunt overleven.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Nu snel de BBQ aanmaken bij het motorhome en de familie vermaken tot het eind.
Godsamme wat een klapper. En dan zeuren ze bij F1 over een halo...
Een halve meter verder de vangrail over en had anders kunnen lopen
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Dat vind ik nog wel eens tegenvallen bij Nascar en Indycar.Niellie41 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:05:
Wat ook indrukwekkend is, is dat de safety crew binnen een paar tellen bij de auto kan zijn.
Monaco vind ik altijd het meest verrassend snel wat reactie betreft.
Castroneves komt daar ook nog goed weg.
Jezus wat een geluk. Als die auto net anders terecht komt is het een andere uitkomst..
Als er een hogere macht is en een engeltje is die bij Dixon geweest vandaag. Wtf.
Grappig om bij een bepaald camera-standpunt te zien hoe snel de hulpverleners al gaan rijden. Ongeval (te zien op de achtergrond) was volgens mij nog niet eens afgelopen...
www.steamloco.info
In de F1 heb je iets minder landingsbaan dan op de meeste ovals... Als je met die snelheid aan het eind van Kemmel (op Spa) wordt gelanceerd, lig je in de 4e ring van het publiek daar.UltraSub schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:07:
Godsamme wat een klapper. En dan zeuren ze bij F1 over een halo...
Verplichte halo voor toeschouwers
[ Voor 5% gewijzigd door MAX3400 op 28-05-2017 19:08 ]
Is waar, maar toch...MAX3400 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:08:
[...]
In de F1 heb je iets minder landingsbaan dan op de meeste ovals... Als je met die snelheid aan het eind van Kemmel (op Spa) wordt gelanceerd, lig je in de 4e ring van het publiek daar.
Verplichte halo voor toeschouwers
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan, en erom bedelen ook niet.
MotoGP, WSBK e.d. kunnen in MotoGP en WSBK topic besproken worden.
Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan, en erom bedelen ook niet.
MotoGP, WSBK e.d. kunnen in MotoGP en WSBK topic besproken worden.