ff ter check: ik kijk BTSport | ESPN Live (zo staat het onderin beeld)... daar zijn ze alleen maar aan het ouwehoeren met die charmante dame die ook ooit F1 presenteerde.... zit ik nu op een verkeerde zender?
Dan hebben je ouders op voorhand al een hekel aan je als ze je dan Bebe noemensjaool schreef op zondag 28 mei 2017 @ 18:09:
[...]
Zou kunnen, ik herkende het er niet aan af. Leek wel een kerel.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Op Ziggo sport net een intro filmpje.P.O. Box schreef op zondag 28 mei 2017 @ 18:09:
ff ter check: ik kijk BTSport | ESPN Live (zo staat het onderin beeld)... daar zijn ze alleen maar aan het ouwehoeren met die charmante dame die ook ooit F1 presenteerde.... zit ik nu op een verkeerde zender?
Laatste keer dat ik vier euro voor Ziggo crap betaal. De kwaliteit is ver beneden die van een half bakken illegale stream.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Die fransman uit Taladega Nights is toch gebasseerd op Castroneves? Die vent lijkt een lopende parodie.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Waar hebben ze het over? Indycar? Dan zit je goedP.O. Box schreef op zondag 28 mei 2017 @ 18:09:
nou ja, die presentatrice vind ik ook de moeite waard hoor, maar toch liever Indy inderdaadTinusTegengas schreef op zondag 28 mei 2017 @ 18:14:
[...]
Waar hebben ze het over? Indycar? Dan zit je goed
ik dacht even alonso te gaan spotten in de indy, maar wat een nationalistisch/patriottistisch gedoe zeg, vooraf met al dat gezang. 
laten we hopen dat de f1 zo niet getransformeerd gaat worden, nu er amerikanen aan het roer staan.
laten we hopen dat de f1 zo niet getransformeerd gaat worden, nu er amerikanen aan het roer staan.
[ Voor 27% gewijzigd door dawg op 28-05-2017 18:16 ]
Tja, dat krijg je met Memorial Day morgen.dawg schreef op zondag 28 mei 2017 @ 18:15:
ik dacht even alonso te gaan spotten in de indy, maar wat een nationalistisch/patriottistisch gedoe zeg, vooraf met al dat gezang.
"When you grow up your heart dies"
Nog even een paar minuten doorbijten door die tradities heen, dan gaan ze beginnen.. 
Mjah. Ik weet het niet.. Maar altijd als ik Nascar of Indycar kijk is dit soort geneuzel...
[ Voor 60% gewijzigd door Edd op 28-05-2017 18:17 ]
-
gentlemen Drivers start your engines
Ze maken er inderdaad wel een hele show van zeg!
Ziggo Sport racing op tv is hier primaPhusebox schreef op zondag 28 mei 2017 @ 18:13:
Laatste keer dat ik vier euro voor Ziggo crap betaal. De kwaliteit is ver beneden die van een half bakken illegale stream.
tja.
ik vind het niks. maar dat heb ik ook m.b.t. de sfeer in american football of baseball. wellicht dat ik dat amerikaanse f*ck yeah! niet zo goed trek.
Wow, een camera op de helm.
Die vlag achter die pickup
Ja ok, de Youtube livestream is er nu ook, met Amerikaans commentaar en betere beeldkwaliteit. Jammer van die € 4,- aan Ziggo, maar ik schakel even over...
[ Voor 72% gewijzigd door FastFred op 28-05-2017 18:23 ]
14 wagens met onboard-camera's.
[ Voor 21% gewijzigd door sjaool op 28-05-2017 18:24 ]
Alles schreeuwt gewoon USA USA
[ Voor 3% gewijzigd door TinusTegengas op 28-05-2017 18:24 ]
Ik zag bij de introductie van de coureurs eentje lopen met allerlei antennes op zijn schouders. Die zal wel wat extra geld krijgen voor de moeite.
wanneer komen de raketten en tanks?TinusTegengas schreef op zondag 28 mei 2017 @ 18:23:
zo, ik ben er klaar voor... Nu maar hopen dat er geen hele grote klappers zijn, zou het echt kl*te vinden als Fernando dit jaar geen F1 meer zou rijden.
Nee dat is een t-wingPjotrStroganov schreef op zondag 28 mei 2017 @ 18:24:
[...]
Ik zag bij de introductie van de coureurs eentje lopen met allerlei antennes op zijn schouders. Die zal wel wat extra geld krijgen voor de moeite.
Ja nou, laat ze.. Als je ziet hoe de sport tradities daar zijn, das toch gaaf. Heb er zelf ook niks mee, maar het heeft toch ook wel weer iets als iedereen daar opstaat voor een volkslied.TinusTegengas schreef op zondag 28 mei 2017 @ 18:23:
je moet wat als de hele wereld van voetbal en f1 houdt, behalve jijzelf.TinusTegengas schreef op zondag 28 mei 2017 @ 18:23:
Was ook niet negatief bedoeld. Ik vind het wel mooi om te zien.UltraSub schreef op zondag 28 mei 2017 @ 18:25:
[...]
Ja nou, laat ze.. Als je ziet hoe de sport tradities daar zijn, das toch gaaf. Heb er zelf ook niks mee, maar het heeft toch ook wel weer iets als iedereen daar opstaat voor een volkslied.
Oh geweldig, je hoort die Amerikanen nu over de Honda motoren, wel de snelheid, maar niet betrouwbaar...Ik dacht dat Honda in Indy wel gewoon goed bezig was?
Ik twijfel er niet aan dat ze dat zeggen puur omdat Honda niet Amerikaans is...dr.lowtune schreef op zondag 28 mei 2017 @ 18:26:
Oh geweldig, je hoort die Amerikanen nu over de Honda motoren, wel de snelheid, maar niet betrouwbaar...Ik dacht dat Honda in Indy wel gewoon goed bezig was?
Alonso al ingehaald. Jammer.
[ Voor 16% gewijzigd door alwaysleft op 28-05-2017 18:27 ]
Yeah.... Negan achter het stuur.
Steel balls hoor, die snelheden en dan zo'n close racing.
Alonso 9e. Begint lekker ;-)
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
GP2 engine....
Lol, die ene gast heet serieus Will Power....
Die geraniums daar die hebben straks geen blaadjes meer
De enige vrouw die meerijd dit keer heeft Mann als achternaam, om er nog maar eentje te noemendr.lowtune schreef op zondag 28 mei 2017 @ 18:28:
Lol, die ene gast heet serieus Will Power....
Petunia'sUltraSub schreef op zondag 28 mei 2017 @ 18:29:
Die geraniums daar die hebben straks geen blaadjes meer
Alo dichtbij de muur zeg... Pfoeh
[ Voor 3% gewijzigd door albino71 op 28-05-2017 18:31 ]
Jongens, we zitten in de 6e ronde, van 200. Alonso heeft nog genoeg tijd om naar P1 te rijden 
Als ik me niet vergis is dit ook de 1e keer dat Alonso met meerdere auto's aan het racen is, een paar trainingssessies uitgezonderd. Zal nog wel even wat rondjes moeten wennen voor hij comfortabel zit.
Als ik me niet vergis is dit ook de 1e keer dat Alonso met meerdere auto's aan het racen is, een paar trainingssessies uitgezonderd. Zal nog wel even wat rondjes moeten wennen voor hij comfortabel zit.
[ Voor 51% gewijzigd door FastFred op 28-05-2017 18:32 ]
't is net als Monaco. 100% op het randje rijden. 1 foutje kost je een wagen.albino71 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 18:31:
Alo dichtbij de muur zeg... Pfoeh
grappig, speciaal 1 setje Petunia's voor de camera... verder geen Petunia te zien
bij het shot van bovenaf trouwens: Bernie zou een spuging krijgen als hij zag hoe er daar geparkeerd is... (ik ook trouwens... over inefficient parkeerbeleid gesproken
Silicon Valley wordt toch pas komende nacht uitgezonden?
Alonso lekker bezig.
Die is allang blij dat hij een keer competitief bezig kan zijn.TinusTegengas schreef op zondag 28 mei 2017 @ 18:33:
Alonso lekker bezig.
Sodeju Alo gebruik wel echt de hele track zeg.
wellicht gewenning door de f1?UltraSub schreef op zondag 28 mei 2017 @ 18:37:
Sodeju Alo gebruik wel echt de hele track zeg.
Ik kijk al jaren de Indy 500, maar het blijft me verbazen hoe dicht ze langs de muur rijden bij entry en exit van de bochten.
Ook leuk om al die oude F1 namen weer een keer te zien. Het is ook de eerste keer dat ik een complete Indy 500 kijk, alleen al om Alonso.
Ze zeiden dat er in de ESPN app live streams zitten voor elke wagen. Zijn die ook ergens via een website (legaal) te bekijken?
Nandootjeuh 6de
Same here eigenlijk. Wel eens wat samenvattingen enz gezien, maar nooit volledig. Thanks to Alonso dus inderdaad ook hier.sjaool schreef op zondag 28 mei 2017 @ 18:38:
Ook leuk om al die oude F1 namen weer een keer te zien. Het is ook de eerste keer dat ik een complete Indy 500 kijk, alleen al om Alonso.
Ok, die livestream die ik keek op Youtube was blijkbaar geen officiële, hij is zojuist beëindigd vanwege auteursrechtenclaim
Dan maar weer Ziggo met NL commentaar
Het zijn veel rondes dus beter gewoon in een ritme komen en meekomen met de top. Alonso doet het goed en er zitten inderdaad leuke F1 namen in
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Wat een vette camera-standpunten zeg, van op/uit die wagens. Zit naar de Ziggo-stream te kijken maar het ziet er allemaal een stuk aantrekkelijker uit dan de F1 op sommige momenten.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Is goed genoeg tot ongeveer 40 rondjes voor het einde.PjotrStroganov schreef op zondag 28 mei 2017 @ 18:40:
Nandootjeuh 6de
How do you save a random generator ?
Nadeel van een Canadese/amerikaanse stream> reclame
Het is een leuke race om te zien, kijk hem al een aantal jaar helemaal. Ja, het is Amerikaans met alles wat vooraf gaat, dat maakt het net ook leuk.
Het is een leuke race om te zien, kijk hem al een aantal jaar helemaal. Ja, het is Amerikaans met alles wat vooraf gaat, dat maakt het net ook leuk.
Wat coverage betreft kan wat mij betreft de F1 nog wel wat leren van de Amerikaanse race-series. Aan de standaard reclame uitingen in elke zin stoor ik me niet echt meer.
Maar wat ze bijvoorbeeld bij Nascar doen - een gesprekje met een coureur tijdens een caution - vind ik erg gaaf.
Maar wat ze bijvoorbeeld bij Nascar doen - een gesprekje met een coureur tijdens een caution - vind ik erg gaaf.
www.steamloco.info
En 4de plek
Fantastisch dit. Ja ik geef het toe, kijk voornamelijk voor Alonso nu. Maar hou altijd van over-the-top Amerikaanse sporten.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Of je nu 1e of 4e ligt, het zegt nog niets. Het gaat erom dat je aan het einde op de goede plek zit. 
Volgens mij kwam Rossi zelfs van de laatste plek door een slechte pitstop.
Volgens mij kwam Rossi zelfs van de laatste plek door een slechte pitstop.
[ Voor 27% gewijzigd door Niellie41 op 28-05-2017 18:47 ]
Ja, ze doen daar veel aan de show, zoals hier die vizier cam. Dat ziet er toch erg gaaf uit! Alonso doet het goed
Alosnso als een warm mes door boter...
We wisten het natuurlijk al, maar die man kan echt een potje sturen.
We wisten het natuurlijk al, maar die man kan echt een potje sturen.
-
Die meedraaiende camera's vind ik ook erg gaaf om te zien. Maar wie weet wat er gaat veranderen met de Amerikaanse eigenaar in de F1.Spoetnik385 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 18:44:
Wat coverage betreft kan wat mij betreft de F1 nog wel wat leren van de Amerikaanse race-series. Aan de standaard reclame uitingen in elke zin stoor ik me niet echt meer.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ze zijn daar zo gewend aan inhaalacties dat ze niet aan replays doen. 
Alo gaat als een speer en lijkt goed in zijn vel te zitten vooralsnog.
Maar ja, nog 170 ronden.
Alo gaat als een speer en lijkt goed in zijn vel te zitten vooralsnog.
Maar ja, nog 170 ronden.
Alo haast om thuis te komen, zo te zien... Lust 'ie wel melk?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Het wordt pas echt spannend vanaf ronde 120
Het is opeens een stuk leuker om te kijken, met Alonso erbij. Misschien moeten ze daar toch wat mee, het aantrekkelijker maken voor F1 coureurs om aan de Indy 500 mee te doen.
En in de pits zijn ook al meertalig contacten geweest en races gesneuveld
erg spannend want safe release?
Die draaiende camera schrok ik net wel even van. Het leek net of wagen richting muur ging.Lekker Ventje schreef op zondag 28 mei 2017 @ 18:46:
[...]
Die meedraaiende camera's vind ik ook erg gaaf om te zien. Maar wie weet wat er gaat veranderen met de Amerikaanse eigenaar in de F1.
Geen bandenwarmers is toch eigenlijk ook van de zotte met die snelheden, niet?
Volgens de melklijst prefereerde hij halfvolle melkMAX3400 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 18:47:
Alo haast om thuis te komen, zo te zien... Lust 'ie wel melk?
Pits tijdens geel/SC is altijd risky, en erg makkelijk om je race mee te verliezen idd.Daniel_Elessar schreef op zondag 28 mei 2017 @ 18:48:
En in de pits zijn ook al meertalig contacten geweest en races gesneuvelderg spannend want safe release?
Het is even wennen om Montoya met een andere livery te zien.
inderdaad. de auto's vind ik spuuglelijk en rondjes rijden vind ik ook maar zo-zo, dus alonso maakt heel veel goed voor mij.Erapaz schreef op zondag 28 mei 2017 @ 18:48:
Het is opeens een stuk leuker om te kijken, met Alonso erbij. Misschien moeten ze daar toch wat mee, het aantrekkelijker maken voor F1 coureurs om aan de Indy 500 mee te doen.
Heeft Alonso zijn eigen F1 crew meegenomen? Iemand riep op ABC dat het voor iedereen de eerste pitstop was.
Ben geen kenner.
Ben geen kenner.
Doen nu ook zat ex F1 coureurs meeErapaz schreef op zondag 28 mei 2017 @ 18:48:
Het is veel moeilijker dan het er uit ziet.dawg schreef op zondag 28 mei 2017 @ 18:49:
[...]
inderdaad. de auto's vind ik spuuglelijk en rondjes rijden vind ik ook maar zo-zo, dus alonso maakt heel veel goed voor mij.
Beetje zoals F1 toen ze nog bijtankten. Maar 8sec zal Alonso al bijna slapen in tegenstelling tot de 2-3 seconden van nu.
Is er ook een livetiming?
Dixon nog steeds ook, maar aangezien ik ook Nascar kijk ben ik wel gewend daar te leren mee om tegaan/het te accepteren.Niellie41 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 18:49:
Het is even wennen om Montoya met een andere livery te zien.
Ze hebben een gratis app. Indycar.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan, en erom bedelen ook niet.
MotoGP, WSBK e.d. kunnen in MotoGP en WSBK topic besproken worden.
Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan, en erom bedelen ook niet.
MotoGP, WSBK e.d. kunnen in MotoGP en WSBK topic besproken worden.