Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Algemeen race topic Deel 2 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 30 ... 120 Laatste
Acties:
  • 368.989 views

Onderwerpen

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:57

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Je kan ook een abonnement op V8 Supercars nemen. Ik weet alleen niet of je ook on demand kan kijken. Dat was eerst wel zo.

Wat betreft WEC, Nissan is niet aanwezig. Ze zijn druk bezig met testen om te auto te verbeteren. Dat is ook wel nodig.

Ik ga het hele weekend naar de Ring. Op vrijdag mag ik waarschijnlijk weer een kijkje nemen in Race Control. Ik heb er in ieder geval heel veel zin in. Het weer wordt waarschijnlijk ook ideaal. 8)

Hier is nog een preview voor de race. Toyota is ook al bezig met de auto voor 2016 en ze zullen best veel veranderen, volgens geruchten.

• Den_S85
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-11 20:15
Audi Sport-baas Dr. Wolfgang Ullrich zal de rest van het seizoen niet meer in de DTM-pitstraat mogen komen. De Oostenrijker mag daarnaast ook geen toegang meer hebben tot de teamradio. Audi-coureur Timo Scheider is geschorst voor de DTM-races komend op de Moscow Raceway. Audi verliest alle punten (62) die het tijdens het DTM-weekend in Oostenrijk heeft gescoord in de strijd om het constructeurskampioenschap. Tenslotte zal het Duitse merk ook een boete van €200.000 moeten betalen. Een bedrag dat door de DMSB besteed zal worden aan de ondersteuning van jong talent en veiligheidsprojecten.

Volgens de DMSB hebben de radioboodschap van Ullrich en de actie van Scheider de DTM in diskrediet gebracht en het aanzien van de toerwagenklasse beschadigd, waarop de bond een strenge straf gepast vond. Audi, Ullrich en Scheider hebben zich neergelegd bij de straf.
http://www.rtl.nl/%28/spo...er_bestraft_door_DMSB.xml

Terechte straf naar mijn mening.

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-11 00:01
De straf had nog wel zwaarder uit kunnen vallen, denk dat Audi hier nog goed mee wegkomt.

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Tim Pappas & Black Swan Racing Look To IMSA In 2016 With New GT3 Porsche & Nicky Catsburg.
http://www.dailysportscar...e-and-nicky-catsburg.html

• Martinspire
  • Laatst online: 29-11 09:39

Martinspire

Awesomeness

Tackleberry schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 22:06:
De straf had nog wel zwaarder uit kunnen vallen, denk dat Audi hier nog goed mee wegkomt.
Is ook, maar ik moet zeggen dat ik hem eigenlijk prima vindt. Niet te zwaar, niet te licht. Genoeg om Audi pijn te doen, maar niet genoeg om ze uit de DTM te jagen. Want laten we wel wezen, juist de strijd zorgt ervoor dat de DTM weer wat in populariteit gewonnen heeft.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 30-11 21:06
kevz schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 20:42:
[...]

Ohja dat bestaat ook nog haha :P

Zo te zien kan je dat alleen krijgen via TV zegmaar, geen internet abbo'tje, dat gaat hem helaas niet worden. Maar ik volg al genoeg dus heb niet te klagen ^^

De 30e is overgens de FIA WEC op de Nurburgring, 6 uurtjes racen! Zal weer vermakelijk worden met de LMP1 teams, en hopelijk Toyota+Nissan een stukje verbeterd in de tussentijd :)
Nissan heeft zich voorlopig even teruggetrokken om de auto verder te ontwikkelen. Mogelijk zijn ze er aan het einde van het seizoen weer bij.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Mooi om te zien, die verschillen:

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Groeten vanaf de Ring!
Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/x5m0qxr.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/EglzSyw.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/dCiR5HX.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Niellie41 op 28-08-2015 12:21 ]

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-11 19:59
Je gaat nu toch niet zorgen dat ik spijt krijg hé, dat ik besloot niet mee te gaan. :9
Ik ga lekker vanaf de bank kijken en volgende maand naar de BlancPain. 8) (waar jij ook bent :D )

Veel plezier in iedergeval, maar dat zal wel goedkomen.

[ Voor 5% gewijzigd door Ithric op 28-08-2015 12:27 ]

iRacing Profiel

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-11 23:00

Arfman

Drome!

Veel plezier Niel, gaaf hoor dat je daar gewoon mag rondlopen!

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-11 22:08

Fuelke

Forza Ferrari

Half mei of eind augustus, het weer ziet er idem uit :P

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-11 18:06
Afbeeldingslocatie: http://www.touringcartimes.com/wp-content/uploads/2015/08/mercc63dtm_2016_dtm_2015_1-630x354.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.touringcartimes.com/wp-content/uploads/2015/08/mercc63dtm_2016_dtm_2015_2-600x338.jpg
De nieuwe concept tekeningen van de mercedes voor de DTM in 2016.

Lijkt een beetje weg te hebben van de GT500 en GT300 wagens die in Japan worden gebruikt. Maar dat is ook niet vreemd, aangezien de DTM en de GT500 series de regelementen meer gelijk willen trekken, zodat de wagens in elkaars kampioenschap kunnen rijden.

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Jeej, de 6 uur van kutten met de eurosportplayer is weer begonnen!

En ik dacht dat ie tijdens de 24h van le Mans slecht was...

People as things, that’s where it starts.

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-11 18:18
RobinHood schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 13:20:

Ik heb officiele van de FIAWEC. Bevalt mij perfect!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

RobinHood schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 13:20:

Wat is het probleem dan?

De feed viel weg vlak na de start, maar dat was ook het geval op de tv zenders van Eurosport én op Motors TV.

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Was blijkbaar mijn eigen schuld, de player gebruikt[e] nog Silverlight, wat niet met W10 werkt, Edge gebruiken en de player stapt over op HTML5, en dan doet ie het wel.

Crisis afgewend :+

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

ge-flopt schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 22:33:
[afbeelding]
[afbeelding]
De nieuwe concept tekeningen van de mercedes voor de DTM in 2016.

Lijkt een beetje weg te hebben van de GT500 en GT300 wagens die in Japan worden gebruikt. Maar dat is ook niet vreemd, aangezien de DTM en de GT500 series de regelementen meer gelijk willen trekken, zodat de wagens in elkaars kampioenschap kunnen rijden.
d:)b ziet er prima uit. Mooie lijnen.
RobinHood schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 14:03:
Was blijkbaar mijn eigen schuld, de player gebruikt[e] nog Silverlight, wat niet met W10 werkt, Edge gebruiken en de player stapt over op HTML5, en dan doet ie het wel.

Crisis afgewend :+
Nou het is meer dat alle moderne browsers Silverlight bannen (dus Edge, Firefox, Chrome, Safari). In IE11 doet die het nog wel.

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Gaat lekker zo met Porsche 18, stop and go nummer 3, van 5 seconden, naar 30 seconden, en nu eentje van een minuut. Excessive fuel consumption.

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05:38
Windows has failed @77 Porsche

heheh :P

Mijn YouTube

• kevz
haha geweldige battle met de LMP1's, hoe is het mogelijk dat de 2e Audi er voorbij komt, en al dat verkeer dat verkeerd valt voor de Porsche :P

Mijn YouTube

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Wat een gave race! Mooie overwinning van Porsche #17. De #18 heeft zich goed terug geknokt van de 3(!) penalties.

• ge-flopt
Wat is de IndyCar dit jaar toch snel klaar? Vandaag de laatste race van het seizoen zie ik nu. Vorig jaar ook zo trouwens en in 2013 pas in oktober. Waarom is dat? Heeft het met het herfst/winter seizoen oid te maken?

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
ge-flopt schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 21:13:
Wat is de IndyCar dit jaar toch snel klaar? Vandaag de laatste race van het seizoen zie ik nu. Vorig jaar ook zo trouwens en in 2013 pas in oktober. Waarom is dat? Heeft het met het herfst/winter seizoen oid te maken?
NFL. Ze zijn namelijk bang dat veel fans niet meer naar Indycar kijken omdat NFL op het punt staat van beginnen.

[ Voor 14% gewijzigd door Niellie41 op 30-08-2015 21:18 ]

• kevz
Ja dat kan ik me wel voorstellen. Ook bij Nascar zijn de stoeltjes niet meer uitverkocht, Indycar heeft het nog een stukje slechter. Motorsport lijkt vooral in Amerika in een dipje te zitten, dus better safe than sorry ^^

Maar goed, Sonoma is een toffe track, dat gaat wel een vermakelijke laatste race worden van 't seizoen :)

Mijn YouTube

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Wat is er eigenlijk gebeurt met de Marlboro MastersMasters of Formula 3?
In mijn herinnering was dat eerder altijd een hoog aangeschreven evenement, met veel toekomstige F1 rijders, maar volgens mij was het vorig jaar al een beetje een troosteloze race met maar 10 auto's op de baan. Ook voor dit jaar kan ik er nog weinig over vinden?

• Ithric
Ik hoorde gisteren op MotorsTV, dat mogelijk Ulrich niet zelf de tekst over de radio bij DTM verkondigde.
Dit gezien het feit dat hij overall manager is bij Audi en dus niet in direct contact met de rijders zal staan, maar nu dus gewoon de schuld op zich neemt om het team/de persoon te sparen.

Wat denken jullie van deze stelling, er zit wel wat in maar toch leek ik de stem te herkennen (ook al was het Duits).
Ben dus vooral benieuwd wat andere hiervan vinden, heb enkel op MotorsTV gehoord dus geen bron/link verder.
Tevens wordt er mogelijk een politie onderzoek gedaan, is dit gebruikelijk? (eerste keer dat ik zoiets hoor)

iRacing Profiel

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-11 10:57
Als je de bezoekersaantallen op de wiki bekijkt, komt er ook geen hond meer op af: Wikipedia: Masters of Formula 3

http://www.gpupdate.net/n...ters-of-formula-3-bekend/

Dit jaar met ADAC GT en vrij laat in het jaar. Dus of het nog het hoofdprogramma is...

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• thijmennabuurs
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-08-2022
Nederland formule 4 volgend jaar!

http://www.knaf.nl/sectie...x-formule-4-kampioenschap

Twitch.tv iRacing Profiel Website

• Den_S85
  • Laatst online: 30-11 20:15
Tleilaxu schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 08:49:
Wat is er eigenlijk gebeurt met de Marlboro MastersMasters of Formula 3?
In mijn herinnering was dat eerder altijd een hoog aangeschreven evenement, met veel toekomstige F1 rijders, maar volgens mij was het vorig jaar al een beetje een troosteloze race met maar 10 auto's op de baan. Ook voor dit jaar kan ik er nog weinig over vinden?
Vorig jaar was inderdaad een beetje jammer, het lage aantal deelnemers werd veroorzaakt doordat de auto's uit de Euroseries niet meer mochten racen op een circuit waar in de reguliere kalender ook al geracet wordt (tijdens DTM weekend dus). Hierdoor konden veel toppers niet meedoen.

Max Verstappen reed tijdens de Masters dan ook niet met zijn eigen Van Amersfoort auto, maar met een Motopark auto uit het Engels kampioenschap.

De echte status van topevenement is er ondertussen inderdaad wel een beetje van af, maar goed... het blijft wel een mooi evenement :)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Dit weekend worden ook de 24H van Barcelona gereden, live stream zal je hier vinden: http://www.24hseries.com/live/live-broadcast

Op dit moment is er reeds een sessie bezig.

Friday 4 September 2015
18:00 – 18:45 Qualifying 1 (Classes SP2, 997 and A6)
19:00 – 19:45 Qualifying 2 (All classes, except SP2, 997 and A6)
20:45 – 22:15 Night practice

Saturday 5 September 2015
12:00 Start 24H BARCELONA

Sunday 6 September 2015
12:00 Finish 24H BARCELONA 2015

[ Voor 48% gewijzigd door Fuelke op 04-09-2015 19:50 ]

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
What the... ?!

Vanaf: 1:04

[ Voor 7% gewijzigd door Niellie41 op 05-09-2015 16:43 ]

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-11 23:32

iichel

Gazoooo

iets eerder lag er ook al zo'n Force India achtig ding in de bandenstapels. ondersteboven. :D

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

• Tackleberry
Sodeknetters! Die kwakte ook lekker op de grond zeg...

• kevz
iichel schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 16:49:
iets eerder lag er ook al zo'n Force India achtig ding in de bandenstapels. ondersteboven. :D
Ja ik zat al te wachten op de herhaling van die auto, maar andere coureurs deden er nog een schepje boven op :')

Mijn YouTube

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Vanop zijn facebook pagina:
Ferdinand Habsburg
Some of you might have seen my crash from race 1 here at Silverstone and I just wanted to say thanks for the kind messages and to let you know that I am fine and walking! Sad to see my ARTcar2 so destroyed but that is racing! I really can count my blessings and thank my guardian Angel to protect me in such a dangerous crash! Happy everybody walked away! 🙏🏻
I hope I can get back on track tomorow
https://www.facebook.com/...601606933/?type=1&theater

• ge-flopt
Zit nu op Motors TV naar de race van die Renault RS 1.0 te kijken, wat een bak beesten zijn dat!

Toen zat ik te denken aan wat er in de voorloper van dit kampioen schap is voorgevallen. In 2012 werd Bas Schothorst (toen in de Eurocup Megane) getorpedeerd door een coureur van een ander team. De team genoot van degene die Bas S. torpedeerde en Bas S. waren tot in de laatste race met elkaar bezig voor het kampioen schap. De "torpedeur" kwam vast te ztaan en Bas kon door.

Het vreemde is, dat ik eigenlijk geen info kan vinden over degen die Bas getorpedeerd had. Hij staat voornamelijk bekend als "Navajo" of "Old Navajo", Ik kan mezelf herinneren dat de coureur door renault gebanned was voor het leven op alles wat met Renaul en Renault sport te maken had.

Weet oemand hier iets meer over?

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-11 21:06
Ik zag net die crash op silverstone voorbij komen op Eursport. Die knakker kan wel soliciteren bij de luchtmacht! Weet iemand of hij zondag nog gereden heeft eigenlijk?

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Koekoek 8)7
Wat dacht die coureur in de Porsche wel niet?

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-11 23:00

Arfman

Drome!

Lijkt wel alsof hij helemaal de controle kwijt is, hij rijdt ook achteruit tegen de vangrail aan 8)7

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Arfman schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 19:47:
Lijkt wel alsof hij helemaal de controle kwijt is, hij rijdt ook achteruit tegen de vangrail aan 8)7
Koekoek, de piloot van de Porsche staat al naast de vangrail te gapen :w

De auto bolt achteruit zonder piloot.

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Oh lol. Had ik niet eens gezien.

Heeft iemand trouwens de NASCAR Sprint Cup race van afgelopen weekend gezien? Ze hadden een Throwback Weekend en ze gingen echt all-out! Niet alleen de liveries waren gebaseerd op klasieke liveries, maar heel veel er om heen was zoals vroeger. De commentatoren, sommige graphics, de teamkleding. Heel gaaf gedaan! d:)b
Afbeeldingslocatie: http://cdn-9.motorsport.com/static/img/mgl/4700000/4760000/4761000/4761600/4761669/s8/nascar-cup-darlington-2015-southern-500-livery-for-kyle-larson-chip-ganassi-racing-chevrol.jpg

[ Voor 106% gewijzigd door Niellie41 op 08-09-2015 20:38 ]

• Ryur
JPM bij Porsche in de LMP1 :D Zou ik wel heel tof vinden! Ik hoop dat hij dan eens de Le Mans wint

https://www.facebook.com/...749681399/?type=1&theater

Nog een bron:
"Porsche could offer Juan Pablo Montoya test in LMP1 919 Hybrid"
http://www.autosport.com/news/report.php/id/120879

[ Voor 41% gewijzigd door Ryur op 18-09-2015 22:09 ]

• Spoetnik385
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-11 11:40
Niellie41 schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 20:06:
Oh lol. Had ik niet eens gezien.

Heeft iemand trouwens de NASCAR Sprint Cup race van afgelopen weekend gezien? Ze hadden een Throwback Weekend en ze gingen echt all-out! Niet alleen de liveries waren gebaseerd op klasieke liveries, maar heel veel er om heen was zoals vroeger. De commentatoren, sommige graphics, de teamkleding. Heel gaaf gedaan! d:)b
[afbeelding]
Jammer, heb ik gemist. Ik mag graag NASCAR kijken, maar het is er de laatste paar weken niet van gekomen. Is voor mij een lekkere zondagavondbezigheid :). Jammer dat het tijdstechnisch nu niet zo lekker uitkomt.

www.steamloco.info

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Een dubbel event zo meteen op COTA, om 19h start de TUSC race, en rond middernacht start de vijfde WEC race van het seizoen.

• ge-flopt
Iemand nog bij de "masters of formula 3" geweest?
Had kaartjes gewonnen via motors tv. Moet zeggen dat de F3 race tegen viel, weinig echte actie vooraan. De Adac GT Masters waren wel vet en ook de Pro car was wel mooi om te volgen, ook al was de race stil gelegd ivm een stil gevallen wagen op het rechte stuk.

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Ondertussen in het WK freestyle parkeren. :+
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/t31.0-8/11887549_1695510190667712_1722914043587576320_o.jpg

Video van hoe het gebeurde: https://twitter.com/images_f1/status/648049574079299585

• Tackleberry

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-11 18:30

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Zo, ff lekker Nascar kijken, race twee van de chase.

• ThaStealth
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-11 13:59
Sport1 gaat vanaf komend seizoen de races in de Formule E uitzenden. Het betaalkanaal neemt de rechten voor de elektrische klasse over van FOX Sports, onthult ElectricAutosport,com. Met Robin Frijns staat er deze jaargang een Nederlander op de grid in de Formule E.

Het nieuwe Formule E-seizoen vangt op 24 oktober aan in Beijing. Sport1 heeft nog niet bevestigd dat het de uitzendrechten voor deze serie bemachtigd heeft, maar het past wel in het uitdijende aanbod van autosport op de zender.

Het betaalkanaal zendt reeds de Formule 1, GP2, GP3, Formule 3, Porsche Supercup, DTM, IndyCar, NASCAR, World Rallycross Championship, Audi TT Cup, Porsche Carrera Cup en de Ferrari Challenge uit. Sport1 behoort tot Liberty Global, dat fors heeft geïnvesteerd in de Formule E.
Hopelijk gaat Olav Mol het commentaar doen.

Mess with the best, die like the rest

Verwijderd

ge-flopt schreef op zondag 20 september 2015 @ 20:16:
Had kaartjes gewonnen via motors tv. Moet zeggen dat de F3 race tegen viel, weinig echte actie vooraan. De Adac GT Masters waren wel vet en ook de Pro car was wel mooi om te volgen, ook al was de race stil gelegd ivm een stil gevallen wagen op het rechte stuk.
Ik ben marshal op het circuit dus ik was er zondag. Ik stond achterop het circuit waar genoeg actie was, nog even een Callaway Corvette GT3 voor m'n post als uitvaller gehad, verder genoeg duwpartijen etc.
Qua F3 races was het EK F3 in juli spannender ja, wat ook een groter startveld heeft.
Vraag me af wat het nut van de Masters is als de EK races die ook op het circuit komen van hoger niveau zijn en meer actie opleveren. Driekwart van die EK rijders halen hun neus op voor de "prestigieuze" Masters. Tijd om de geluidsdagen ergens anders voor te gebruiken, dit concept is niet relevant meer.

Volgende week zaterdag en zondag 10 en 11 oktober trouwens de finale van de Blancpain GT (Sprint) Series op Zandvoort.
Nu de Endurance series dit jaar klaar is komen er weer iets meer deelnemers voor de laatste races erbij dus word het iets drukker op grid.
Echt wel een aanrader als je GT3 races mooi vind.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2015 16:17 ]

• kevz
http://www.imsa.com/camera/imsatv

Continental Tyre Challenge is live met de GTS en Touring Cars klasses.

Later in de avond komt de quali voor de TUSC Petit LeMans :)

Mijn YouTube

• ge-flopt
De laatste race van het seizoen voor de United Sportscar Series is begonnen. Helaas is het voor Jeroen Bleekemolen al een stukje moeilijker gemaakt, want Ben Keating heeft een riviertje meegepakt en de wagen achters te voren in de beton muur geparkeerd...

• Ryur
ge-flopt schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 17:17:
De laatste race van het seizoen voor de United Sportscar Series is begonnen. Helaas is het voor Jeroen Bleekemolen al een stukje moeilijker gemaakt, want Ben Keating heeft een riviertje meegepakt en de wagen achters te voren in de beton muur geparkeerd...
Helaas net gemist. Was nog even snel eten :(

• ge-flopt
Inmiddels is de auto binnen geweest, ze hebben er een nieuwe achtervleugel opgezet en hij is weer weg. Vreemd om zo te zien, bijna geen bodywork op de achterkant.

Iemand enig idee waarom de wagen van Renger van der Zande zo lang moest stil staan?

Geen nederlands commentaar vandaag op Motors TV?

[ Voor 9% gewijzigd door ge-flopt op 03-10-2015 17:54 ]

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Zoals gewoonlijk, de officiële IMSA stream in jouw favoriete player: http://imsamultimedia-lh....2999/index_3500_av-p.m3u8 ;)

• kevz
Wat een stressvolle race dit, auto's die op de track aan het keren zijn na een spin.... :')

En elke keer als er een full course caution komt dan blijft er ook weer meer water staan op het parcours, en elke restart is het weer extra scary.

Maar het kijkt wel leuk weg zo :P

edit; Ongelovelijk. Eindelijk groen en dan verprutsen 3 coureurs het binnen 1 ronde :') :') :')

[ Voor 15% gewijzigd door kevz op 03-10-2015 19:52 ]

Mijn YouTube

• Ryur
Eindelijk Red Flag. Valt me mee dat hij er nog niet eerder uit is.
Binnenkort willen ze wel weer starten (als de komende bui voorbij is); ben benieuwd!

• kevz
De race gaat toch in een minuutje verder, gaat nog wat worden, en de 911 van Tandy was op #1 (?) :P

edit; geen idee wie er op #1 rijd nu :') maar ja whatever, bring on the race!

[ Voor 35% gewijzigd door kevz op 03-10-2015 23:47 ]

Mijn YouTube

• kevz
Lol, dat was het dan. Checkered flag met een uurtje of 2 nog te gaan, toch te slecht weer... En gewonnen door een GTLM \o/

Mijn YouTube

• AzzKickah
  • Laatst online: 08:56

AzzKickah

06-CENSORED

Beste klap in de Bancpain Series gisteren met de auto van Frijns zeg (Vanthoor zat achter het stuur)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=J4bSjqiMphQ]

• kevz
Gister dat clipje gezien, beste klapper. Snap niet helemaal hoe zo iets kan gebeuren... Vanthoor stuurt de auto gewoon naar de buitenkant terwijl de Bentley daar nog rijd...? Onnodig maar toch gebeurd zoiets.

Mijn YouTube

• CaptainPanda
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
De volgende bocht is wel naar links toe, maar hij had inderdaad iets langer links kunnen blijven en dit kunnen voorkomen. Maar hij had al zoveel extra snelheid, dus vandaar dat Vanthoor daar naar rechts ging, denkende dat ie er al voorbij was. Uiteindelijk een kostbare inschattingsfout.

[ Voor 51% gewijzigd door CaptainPanda op 04-10-2015 15:11 ]

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ja het ziet er ook een beetje gek uit. Wanneer ze elkaar raken maakt Vanthoor min of meer 2x een beweging naar rechts, alsof de auto naar rechts getrokken wordt.

Toch had die ander wel een pietsie meer ruimte kunnen laten vind ik, ook al was het wel een opportunistische actie van Vanthoor.

• Tackleberry
Ongelukkige crash inderdaad. Vanthoor gaat erg vroeg naar rechts, maar had waarschijnlijk verwacht dat de andere auto een ruimere lijn zou nemen.

• Ithric
Zag het ook gisteren, dat was best een heftige crash.
Was ook nog redelijk duur voor het kampioenschap van WRT, nu moeten ze volgende week goed aan de bak op Zandvoort.

iRacing Profiel

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

En de motor die er uitgeslingerd werd was nog maar net ingebouwd, heeft 8 rondjes meegedraaid.

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ithric schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 08:35:
Zag het ook gisteren, dat was best een heftige crash.
Was ook nog redelijk duur voor het kampioenschap van WRT, nu moeten ze volgende week goed aan de bak op Zandvoort.
En als Vanthoor zelf niet deel zou kunnen nemen dan zal dat een flinke kluif gaan worden ben ik bang. VanThoor en Frijns zijn een ijzersterk duo samen. Misschien heeft Jeroen Bleekemolen nog een gaatje beschikbaar in zijn agenda?

Testing, one, two ...

• Viper®
  • Niet online
ge-flopt schreef op zondag 20 september 2015 @ 20:16:
Ik was er toevallig op uitnodiging van Nissan.
Jammer alleen dat 1 GTR al afgeschreven was bij de vorige race. De ander viel tijdens de race uit (aangetikt dacht ik).
We zijn ook nog gebleven tot de Porsche race, die begon om kwart over 5 ongeveer.
Al die oude porsches in een groepje bij elkaar, vet om te zien.

Weer was trouwens uiteindelijk best goed, weinig regen gezien.

[ Voor 15% gewijzigd door Viper® op 05-10-2015 15:14 ]

• stijn014
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11:34
hardware-lover schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 15:09:
[...]

En als Vanthoor zelf niet deel zou kunnen nemen dan zal dat een flinke kluif gaan worden ben ik bang. VanThoor en Frijns zijn een ijzersterk duo samen. Misschien heeft Jeroen Bleekemolen nog een gaatje beschikbaar in zijn agenda?
Vanthoor heeft op twitter aangekondigd dat hij out is voor de rest van het seizoen (dubbele beenbreuk).

• kevz
stijn014 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 15:17:
[...]

Vanthoor heeft op twitter aangekondigd dat hij out is voor de rest van het seizoen (dubbele beenbreuk).
Nou ja, 'rest van het seizoen' is alleen nog maar Zandvoort. Jammer dat hij niet mee kan racen, maar de schade valt mee gezien de klapper voor Vanthoor en het team waar hij voor raced.

Jeroen Bleekemolen had het afgelopen weekend al moeilijk genoeg in de TUDOR series. Zijn teammaatje die ander halve ronde in de race de Viper de muur in weet te krijgen. Dat heeft veel tijd gekost om hem weer redelijk heel het parcours op te krijgen met gebruik van ducttape en tie-wraps :P

Maar ja, team WRT weet vast wel iemand te vinden voor die enkele race.

Mijn YouTube

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Wie weet trouwens wat Frijns bedoelde toen ie in de pitbox die 2 vingers omhoog stak direct na de crash? Was dit akkefietje nummer 2 met dezelfde coureur oid?

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

I'm out... In Misano it was clear that I had a fracture in my leg, the goal was still to start in Zandvoort. But after further examinations the doctors found out that I have two fractures in my hip. After consultation of different sport orientated doctors, I decided it would be to dangerous to drive in Zandvoort. I will start my recovery as soon as possible in order to be ready for Macau. At the moment I'm mentally pretty much to the ground, extremely hard to accept that I will lose out to my two possible Blancpain GT titles after working like hell for it since a long time.. I guess that's life. Again many thanks for all the messages, I will "pull back" for a while and take some time for me. Hope to be back soon and even stronger. Thanks to Audi for building such a strong car, the doctors said I should be happy with these 3 fractures after such an impact..

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

AzzKickah schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:18:
Wie weet trouwens wat Frijns bedoelde toen ie in de pitbox die 2 vingers omhoog stak direct na de crash? Was dit akkefietje nummer 2 met dezelfde coureur oid?
Tja? Dat zou kunnen, maar Vanthoor heeft de schuld gekregen van de crash, maar ik kan me voorstellen dat de eerste indruk anders deed vermoeden dan wat er werkelijk gebeurd was.

Ik hoop dat er een werkelijk goede vervanger gevonden kan worden, want anders gaat het kampioenschap voor de sprint-series het putje in voor Frijns. Voor het algemene kampioenschap is het gat gelukkig wat groter. Mocht ie het wel redden dan zal hij als enige kampioen worden, gezien Vanthoor geen punten meer gaat scoren?

Testing, one, two ...

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Marc VDS stopt met racen op vier wielen. Op twee wielen gaan ze wel verder.
http://www.marcvds.com/ca...-racing-team#.VhO1C7xuD3D

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10:55

4bit

Onward, to futility!

Zeer jammer :(. Als goede belg toch wel het team waarvoor ik supporterde. En ze deden het nu zo goed. Vaak zeer hoog in het klassement, 24 uren spa gewonnen.

Maar er blijkt dus ergens een goed haar in de boter te zitten in het team.

" I am tired by the lack of professionalism of some of the people I, wrongly, placed in key positions within the team. I’m tired of those who have no other purpose but to financially jeopardise our business, even to the point of bankruptcy. That is why I have decided today to bring down the curtain on Belgian Racing and end my long association with four-wheeled motorsport.”

I'll do what I can, but expect very little.

• Egocentrix
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-11 12:44

Egocentrix

Parttime zeurkous

AzzKickah schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:18:
Bij het eerste weekend van de sprint series in Nogaro heeft iemand (misschien Vanthoor inderdaad) hun Audi, WRT #1, ergens hardhandig tegen de vangrail geparkeerd tijdens de training. Toen konden ze helemaal niet meedoen aan de race.

Als ze nou een goede vervanger weten te vinden voor op Zandvoort zou dat wel leuk zijn. Het gebeurt niet vaak dat een team twee races niet mee kan tellen en alsnog kans maakt op het kampioenschap.

The above message has been encrypted using a quadruple ROT13-algorithm. --- Bad grammar makes me sic.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Dat was toen Frijns volgens mij, staan ze wat dat betreft gelijk.

Testing, one, two ...

• stijn014
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11:34
4bit schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 20:14:
Zeer jammer :(. Als goede belg toch wel het team waarvoor ik supporterde. En ze deden het nu zo goed. Vaak zeer hoog in het klassement, 24 uren spa gewonnen.
Dan ben ik een slechte Belg. Met die arrogante Leinders kon ik er geen sympathie voor opbrengen.

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

stijn014 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 16:33:
[...]

Dan ben ik een slechte Belg. Met die arrogante Leinders kon ik er geen sympathie voor opbrengen.
Ik heb altijd wel voor hun gesupporterd, geweldige team spirit van de eigenaar, in het eerste jaar met hun Ford GT tijdens de 24H van Spa ging de motor stuk vrij vroeg in de race, toen hebben ze op een zestal uur de motor vervangen.

Maar ik was inderdaad geen fan van Leinders, bij momenten was het echt een zagevent, zeker tegenover Audi. Leek wel of hij een persoonlijke vete met iemand moest uitvechten.

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:24
Dit weekend zijn de V8 Supercars weer van de partij op Mount Panorama!!

Actie gegarandeerd, zelfs nu al...

Chaz Mostert heeft ook al een serieuze klapper achter de rug en zal er tijdens de race al niet bijzijn :

http://www.abc.net.au/news/2015-10-09/bathurst-qualifying-halted-after-chaz-mostert-suffers-crash/6842620

Volgens Motors TV is de race zelf live te volgen maar dat moet ik nog even dubbelchecken.

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

• Ithric
Fragbeestje schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 13:33:
Volgens Motors TV is de race zelf live te volgen maar dat moet ik nog even dubbelchecken.
Het meeste is wel live bij Motors TV, soms Delayed als er een andere klasse ook rijdt.
Ik zet hem in iedegeval op de opneem lijst, bedankt voor de reminder.

iRacing Profiel

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:24
Graag gedaan!

Zal een leuk weekendje worden met de WEC en de V8's.

Mijn cafébaas gaat niet gelukkig zijn ;)

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

• kevz
Harde crash op de mountain, jammer voor de verdedigend kampioen...

Ik ga misschien de race live kijken, maar ik weet nog niet precies van hoe laat en tot wanneer het ongeveer loopt. tot 5u in de ochtend kan ik nog wel redden maar veel later niet... :P

Ook voor de WEC heb ik zo'n season-pass, maar de race op Fuji start op de meest beroerde tijd voor Europeaanse fans. Je kan volgens mij ook alleen maar live kijken op de WEC site, dus als je wat mist dan heb je gewoon pech denk ik, tenzij iemand anders mij kan vertellen hoe ik het niet-live kan kijken? :)

Mijn YouTube

• Ryur
Ik vind juist de race op Fuji op een lekker tijdstip?
Ben dan toch wakker voor de NASCAR race op Charlotte (1:05 za-zo op Sport1).
En dan daar achteraan de WEC van Fuji kijken :)

Is er ook een manier om de V8 race (het liefst legaal) te kijken zonder dat je een TV hebt? (Zoals bijv bij WEC & Sport1)

• kevz
https://www.v8supercars.com.au/v8superview

Dat is wat ik gevonden had tot nu toe.

En Fuji start om 4 uur ofzo, ja is leuk dat het aansluit met Nascar maar niet iedereen kan wakker blijven tot de volgende dag om dan nog live F1 te kijken ook :D

Mijn YouTube

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Ik kruip op zaterdag vroeg mijn bed in, en zet de wekker een kwartiertje voor de race begint, zo blijf ik de hele race wakker. Ik kijk gewoon via Motors TV.

In een later stadium zap ik wel ff naar de WEC race, voordeel dit jaar ik trouwens dat de GP van Japan al geweest is, in het verleden lagen die races (F1 & V8SC) wel eens op dezelfde dag.

[ Voor 37% gewijzigd door Fuelke op 09-10-2015 19:09 ]

• seninha
  • Laatst online: 25-11 08:07

seninha

god's right foot

Hoe laat onze tijd begint nou Bathurst?

iRacing Profile Flickr

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

seninha schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 00:49:
Hoe laat onze tijd begint nou Bathurst?
Ze lopen daar 9 uur voor zoals ik het bereken. Training 6 voor V8 start om 1:20 uur NL tijd, dus de race zelf start om 2:00 NL tijd zondag-morgen (zaterdag nacht).

http://www.v8supercars.co...to-bathurst-1000/sessions

[ Voor 15% gewijzigd door hardware-lover op 10-10-2015 01:14 ]

Testing, one, two ...

• seninha

seninha

god's right foot

Oh , dat is mooi.Heb nachtdienst, dus nu alleen nog een stream vinden

iRacing Profile Flickr

• Ithric
Nou Frijns krijgt het nog moeilijk morgen, achteraan starten. (6 punten verschil met de gene op P1)

Badhurst is ook weer feest met de crashes zeg, ga zeker de race (opgenomen via MotorsTV) kijken.
Dan hebben we nog WEC/F1/BPS, lekker weekend maar dat wordt denk ik tot woensdag races terug kijken. :p

iRacing Profiel

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Marc VDS verkoopt race suits, gedragen door hun piloten alsook onderdelen van hun Z4.

http://shop.marcvds.com/catalog/driverssuits
http://shop.marcvds.com/catalog/carsparts

• kevz
V8 Supercars Bathurst 1000 start in 30 minuten. Heb mooi 10 pleuro betaald voor de stream, maar de kwaliteit is een beetje shaky. 't Is zo'n stream die de kwaliteit zelf regelt, gaat van 'bijna 720p' naar 360p en weer terug naar goede kwaliteit. Hopelijk blijft ie stabiel en dan word het goed te volgen :)

Mijn YouTube

• seninha

seninha

god's right foot

Heb ik ook maar genomen hier op mn werk. Ook al staat thuis de recorder aan (HD opname van BT Europa). Wil toch iets hebben om de nacht door te komen.

iRacing Profile Flickr

• ge-flopt
Die crash van Chaz Mostert was een flinke, maar de oorzaak vond ik een beetje knullig overkomen. Hij tikte net de muur aan en daardoor werd hij gelanceerd naar de andere muur. Als hij een cm of 2 later in had gestuurd dan had hij het gehaald.

Hopelijk een spannende race met weinig crashes ed.

Wanneer wordt de GT race eigenlijk gereden?

[ Voor 7% gewijzigd door ge-flopt op 11-10-2015 02:03 ]

• zzattack
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:37
Start is goed gegaan en publiek zit goed vol maar m'n plekje is prima :)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CQ0gJB7.gif

• ge-flopt
Bij jou rijden er wel heel veel wagens rond! ;) Ik zie er maar 26, bij jou ben ik gestopt na 100! ;)

Die wagen zit flink in elkaar!! Nu nog eens een herhaling shot.
Zo te zien een eigen fout.... Helaas uitgegleden op de olie van de Volvo.

[ Voor 44% gewijzigd door ge-flopt op 11-10-2015 02:57 ]

• kevz
Ja erg jammer dat de dames niet meer fatsoenlijk mee racen :/
Ze reden weliswaar achteraan maar de race duurt 6+ uur, kon nog van alles gebeuren. Ik hoop dat ze de auto nog kunnen repareren zodat Simona nog ff kan laten zien hoe het moet ^^

De stream verliest wel vaak de verbinding, beetje jammer dat je daar dan 10 euro voor betaald :')

[ Voor 17% gewijzigd door kevz op 11-10-2015 03:00 ]

Mijn YouTube

• kevz
De Silvestro rijd weer! :D

Mijn YouTube

Pagina: 1 ... 30 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan, en erom bedelen ook niet.
MotoGP, WSBK e.d. kunnen in MotoGP en WSBK topic besproken worden.