Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Algemeen race topic Deel 2 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 ... 120 Laatste
Acties:
  • 368.989 views

Onderwerpen

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-11 17:59
hardware-lover schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 22:46:
We plaatsen deze uit voorzorg maar direct in het algemene race-topic. Persoonlijk vind ik het de moeite waard om nog eens aan te horen. Hoewel ik inmiddels redelijk gewend raak aan het V6 turbo geluid (kan er ook geen zak aan veranderen), mogen ze wat mij betreft volgende week direct de handel omwisselen. Als ze daarbij niet genoeg hebben aan die 100Kg brandstof dan vallen ze maar eerder stil of korten de race maar in. Wat zou dit lekker klinken daar in dat dal tussen die bergen :)

[video]
Wat klinkt dat nog steeds geweldig he, poe _/-\o_

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Wat een klapper....

Streskip schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 01:20:
[...]
Vond de BTCC ook wel leuk om te volgen. Kijk het al een tijdje niet meer maar zeker die filmpjes van vroegah zijn erg leuk.
BTCC kijk ik nu nog steeds na ieder race-weekend, vind die races onderhoudender en spannender dan die van WTCC, ondanks het gebrek aan Hollandse deelnemers.

[ Voor 102% gewijzigd door hardware-lover op 26-06-2015 22:07 ]

Testing, one, two ...

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:57

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
De CTSCS is nu bezig op een nat Watkins Glen.
http://www.imsa.com/camera/imsatv

Morgen is de TUSCC 6 uur van Watkins Glen.

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-11 22:08

Fuelke

Forza Ferrari

Van plaats 4 naar de leiding in één bocht:

https://youtu.be/h6R31m6MQv0?t=42m50s
With a spectacular overtaking move, German Maximilian Günther (kfzteile24 Mücke Motorsport) secured his maiden race win in the FIA Formula 3 European Championship. The 17-year-old overtook three of his rivals at once and claimed his first win during his first participation at the 2.3 kilometres long Norisring. Alexander Albon (Signature) and Charles Leclerc (Van Amersfoort Racing) rounded out the podium. Monegasque Leclerc, who already scored a podium finish for the 13th time this season, was able to extend his lead in the drivers’ standings: he is now 54.5 points clear of his main rival Felix Rosenqvist (Prema Powerteam).
http://www.fiaf3europe.co...s-Norisring-thriller.html

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:18
spectacular overtaking move? Hij kreeg alle ruimte doordat 1, 2 en 3 met elkaar aan het vechten waren. Wel een leuke race verder.

Roomba E5 te koop

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Het is al heel wat dat ze elkaar niet van de baan kegelden.

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:10
Niellie41 schreef op zondag 28 juni 2015 @ 10:24:
Het is al heel wat dat ze elkaar niet van de baan kegelden.
Dat blijft geen enkel probleem in deze serie (25:35):

_/-\o_

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10 13:43
Doet me denken aan deze van Grosjean in '11. Dat commentaar. _O-

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Niellie41 schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 18:33:
De CTSCS is nu bezig op een nat Watkins Glen.
http://www.imsa.com/camera/imsatv

Morgen is de TUSCC 6 uur van Watkins Glen.
Officiële Stream die je kan openen in VLC

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Wat een gekke race zeg, met al die regen.

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-11 19:59
Ik had tot halverwege live gekeken (MotorsTV) en had me goed vermaakt.
Toen wat anders gaan doen, de overage tijd kon ik zeker een uur inkorten ofsow vanwege Rode vlag.

Bleekenmolen en Van der Zande zijn wel erg sterk zeg, jammer dat Bleekenmolen zijn teamgenoot vaak een funest foutje maakt waardoor hij kansloos is in de race. (Behalve Sebring, waar ze bijna wonnen)
(Ik doe het niet beter hoor, maar hij is gewoon echt snel)

Festival of speed vond ik helaas redelijk saai, teveel show en niet veel echt rijden op limiet voor de snelste tijd. :+

iRacing Profiel

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Ithric schreef op maandag 29 juni 2015 @ 09:24:
Festival of speed vond ik helaas redelijk saai, teveel show en niet veel echt rijden op limiet voor de snelste tijd. :+
Het gaat bij FOS ook niet echt om de tijd, maar vooral om de auto's en plezier zelf. :)
Ik heb zaterdag wel gekeken en heb echt genoten van de auto's en de verhalen. Dit evenement staat nu zeker op mijn bucket list.

• Ithric
Niellie41 schreef op maandag 29 juni 2015 @ 10:47:
[...]

Het gaat bij FOS ook niet echt om de tijd, maar vooral om de auto's en plezier zelf. :)
Ik heb zaterdag wel gekeken en heb echt genoten van de auto's en de verhalen. Dit evenement staat nu zeker op mijn bucket list.
Dat zal wel ja, ik heb ook wat uren gekeken.
Toch miste ik dat wel een beetje, als ik die beelden van de andere omloop zag (Rally) was wel gaaf om te zien. :+

Ach ja.. 8)

iRacing Profiel

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Great battle between a Ferrari 458 and Ferrari 430 leads to an unfortunate crash at Round 4 of the CCR Forza Tifosi Challenge at Road America. The Ferrari 458 goes airborne for over 400 feet at 150+ mph. Thankfully no one was seriously hurt and walked away with minor injuries.

Die ene camera gaat ook lang mee, die blijft beeld geven ook al is hij weggevlogen van de auto. Toeschouwers komen hier ook goed weg, gelukkig krijgt er niemand een paal op hem / haar.

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-11 00:01
And he walkey away... Dat is een flinke impact zeg.

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:21

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Austin Dillon werd in de NASCAR Sprint Cup even met zn auto de catchfences in gelanceerd, en stapt (ongedeerd?) uit, goeiemorgen zeg:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=LRhNXrzMfew]

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Hij was ongedeerd ja. Een 5 fans waren lichtgewond.
Hier zijn beelden van het officiële NASCAR YouTube kanaal.

En onboard

Crew leden van verschillende teams rennen na de crash meteen naar de auto toe, om te kijken of het goed ging met Dillon. Teams zijn rivalen, maar ook een soort familie voor elkaar.

[ Voor 33% gewijzigd door Niellie41 op 09-07-2015 10:27 ]

• Spoetnik385
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-11 11:40
Nou willen ze bij Nascar een beschadigde wagen toch wel eens oplappen met wat duc-tape enzo? Is dat hier ook gelukt?

www.steamloco.info

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 30-11 00:10

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Spoetnik385 schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 10:33:
Nou willen ze bij Nascar een beschadigde wagen toch wel eens oplappen met wat duc-tape enzo? Is dat hier ook gelukt?
Je komt denk ik een aardig eind:
Afbeeldingslocatie: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/42/3b/55/423b55bf3a6c9da97f2c577240ec8044.jpg

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Straks gaat naar LMP1
The decision of the FIA/ ACO on restricting the number of chassis manufacturers in LMP2 from 2017 has had a first positive effect it seems as Strakka Racing announce this morning that they will develop a new LMP1 car for the team to run in the Privateers’ category of the 2017 FIA World Endurance Championship.

The team will also switch with immediate effect to an ex Greaves Motorsport Gibson 015S LMP2 chassis for the remainder of the 2015 FIA WEC to allow their Dome S103 chassis to be converted as the test and development ‘muletta’ for the LMP1 project.
En in 2017 zijn er nog maar 4 LMP2 chassis makers:
Oreca
Dallara
Onroak
Riley/Miltimatic
http://www.dailysportscar...ssis-licence-contest.html
In IMSA zullen ze waarschijnlijk ook LMP2 blijven gebruiken, maar mogen de fabrikanten (Chevrolet, Ford) hun eigen motor gebruiken. Als ze dan op Le Mans willen rijden, moeten ze de standaard motor er weer in zetten.
Meer info over de toekomst van LMP2 in IMSA, kan je vinden op Racer.com.

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Thierry Neuville was zijn Hyundai aan het testen voor de rally van Duitsland, al is het niet meteen duidelijk wat ze testen, zijn reflexen of de remmen.

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:32
Mijn aandacht werd getrokken door dit filmpje : http://www.dumpert.nl/med...ash_bij_finishstreep.html

Hele andere klasse dan F1, namelijk Formule Renault 3.5. De gek die 30 gaat rijden over start-finish is Roberto Merhi. Yep, die Roberto :D. Vanwege deze actie heeft hij een ban van 2 races gekregen. Dat worden 2 World Series races, we zien hem terug in Hongarije.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-11 17:52

Bullet NL

Eigen Wijs

hardware-lover schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 23:57:

The rules state that a driver must be 18 years old, and have spent two years in junior single seater categories. On top of this, they must have accumulated 40 points over a three year period. The points are allocated with weighting based on which series they participated in and the level of results they achieved.
Das wel leuk voor Max, hij blijft dus de jongste ;)
asing schreef op zondag 12 juli 2015 @ 19:00:
Mijn aandacht werd getrokken door dit filmpje : http://www.dumpert.nl/med...ash_bij_finishstreep.html

Hele andere klasse dan F1, namelijk Formule Renault 3.5. De gek die 30 gaat rijden over start-finish is Roberto Merhi. Yep, die Roberto :D. Vanwege deze actie heeft hij een ban van 2 races gekregen. Dat worden 2 World Series races, we zien hem terug in Hongarije.
Heb het ook gezien, wat een idioot....

[ Voor 35% gewijzigd door Bullet NL op 12-07-2015 19:04 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-11 09:39

Martinspire

Awesomeness

asing schreef op zondag 12 juli 2015 @ 19:00:

Inderdaad erg muf, maar dat was dus einde wedstrijd, daar rijd niet iedereen even hard over de finish. Dat die ander dan niet in het midden gaat rijden vind ik net zo vaag imo.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Sporedd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-11 13:11
Die andere hebben een race tot de finish daarom reden ze zo in het midden. Is er al bekend waarom hij zo langzaam reed?

Don't trust an atom, they make up everything.

• Jimster21
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 28-11 16:38
Enerzijds zou het een vorm van protest zijn omwille van een vorige straf.
Anderzijds zou het zijn om op zijn gridplaats wat rubber te leggen voor de volgende race.

Beiden zijn volgens mij meer dan reden genoeg om hem een tijdje langer aan de kant te houden...

iRacing Profiel Racing, competing is in my blood....

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Er zijn mensen die vraagtekens zetten bij de berichtgeving van Motorsport.com, ze zijn de enige die melden dat Mehri het gehad heeft over een probleem met de ophanging. Ik stel me de vraag of hij dat dan wel gezegd heeft, noch Autosport.com noch Crash.net maken daar melding van.

http://www.motorsport.com...excessive-penalties-video
http://www.autosport.com/news/report.php/id/119968
http://www.crash.net/fr3....er-finish-line-crash.html

• Andamanen
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Er zullen er ongetwijfeld wel meer zijn hier die Motor Trend volgen op YouTube, maar de meest recente aflevering is zeker de moeite waard, vooral de onboard vanaf ongeveer 13min. :

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=4ue6fwt6J9A]

• sig69
hardware-lover schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 22:46:
We plaatsen deze uit voorzorg maar direct in het algemene race-topic. Persoonlijk vind ik het de moeite waard om nog eens aan te horen. Hoewel ik inmiddels redelijk gewend raak aan het V6 turbo geluid (kan er ook geen zak aan veranderen), mogen ze wat mij betreft volgende week direct de handel omwisselen. Als ze daarbij niet genoeg hebben aan die 100Kg brandstof dan vallen ze maar eerder stil of korten de race maar in. Wat zou dit lekker klinken daar in dat dal tussen die bergen :)

[video]
Late reactie op een oude post, maar toch: ik klikte even door naar deze: YouTube: One Brand, One Racetrack: Ferrari F1 Engines Soundcheck - 2014 V6 Turbo, V8, V10, V12
Vooral die V10 en V12 zeg, dan had je echt het gevoel dat er iets aan kwam! En wat hoor je ze lekker lang galmen als ze voorbij zijn, Nice!

Roomba E5 te koop

• Viper®
  • Niet online
Andamanen schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 20:09:
Er zullen er ongetwijfeld wel meer zijn hier die Motor Trend volgen op YouTube, maar de meest recente aflevering is zeker de moeite waard, vooral de onboard vanaf ongeveer 13min. :

[video]
:o Volgens mij gaat hij toch veel te hard de bocht in bij 16:36

Verder GT-R O+ :> <3

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Fuelke schreef op maandag 13 juli 2015 @ 18:18:
Er zijn mensen die vraagtekens zetten bij de berichtgeving van Motorsport.com, ze zijn de enige die melden dat Mehri het gehad heeft over een probleem met de ophanging. Ik stel me de vraag of hij dat dan wel gezegd heeft, noch Autosport.com noch Crash.net maken daar melding van.

http://www.motorsport.com...excessive-penalties-video
http://www.autosport.com/news/report.php/id/119968
http://www.crash.net/fr3....er-finish-line-crash.html
Dat kan ie best gezegd hebben toen ie in de gaten gekregen had dat ie wel een heel gevaarlijke stunt had uitgehaald. Dat probleem met de ophanging was in ieder geval van toepassing na de aanrijding, en toon dan je gelijk nog maar eens aan van voor de crash. Tot aan de laatste bocht was er weinig te merken van een eventueel probleem aan de auto, hij zat gewoon op normale snelheid tot aan de finish.

Testing, one, two ...

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Vandaag was er een brandje tijdens de NASCAR Sprint Cup race op New Hampshire.
Wat deze (stiekem wel gave) beelden opleverde:

En let ook even op de marshall op 0:56. _O-

[ Voor 11% gewijzigd door Niellie41 op 20-07-2015 00:12 ]

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05:38
Lol had dat toevallig gekeken op Sport1, slecht hoor van de marshalls daar :')

(en slecht van de mechanics die niet eens leken te kijken wat het probleem nou was)

[ Voor 35% gewijzigd door kevz op 20-07-2015 01:03 ]

Mijn YouTube

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11 01:06

TommyGun

Stik er maar in!

Weet iemand of je aankomend weekend tickets aan de deur kunt kopen op Spa (voor de 24hr)?

Op internet zijn ze nog te koop maar ik kan mogelijk gratis tickets krijgen op locatie, de vraag alleen hoeveel (de rest wil ik dan ter plaatse bij kopen).

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Meestal kun je aan het loket zeker nog kaarten krijgen hoor. Misschien dat enkel gridwalk, en misschien paddock eruit zijn op een bepaald moment, maar algemene toegang is altijd wel beschikbaar.

• Ithric
Zag gisteren toevallig een filmpje met Carpenter die verhaal ging halen over te hard rijden en van de baan duwen.
Moet zeggen het ging er close aan toe, maar uit dat filmpje alleen vond ik het niet direct commentaar waardig. (Enkel dat hij natuurlijk werd ingehaald en moest liften.)

Ik ben meer van de roadracen, dus kan best zijn dat die laatste actie not done is.
*Stond op Dumpert, kan daar even niet kijken nu*

iRacing Profiel

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:52
TommyGun schreef op maandag 20 juli 2015 @ 15:46:
Weet iemand of je aankomend weekend tickets aan de deur kunt kopen op Spa (voor de 24hr)?

Op internet zijn ze nog te koop maar ik kan mogelijk gratis tickets krijgen op locatie, de vraag alleen hoeveel (de rest wil ik dan ter plaatse bij kopen).
De voorgaande jaren heb ik ook genoeg mensen ter plekke nog kaartjes zien kopen dus dat moet gewoon lukken. Zorg alleen dat je er op tijd bent als je de start wil zien, want door alle drukte loopt je planning waarschijnlijk wel uit :P

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Die start is trouwens pas om 16:30 dit jaar.

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Als ik de weersomstandigheden zie, dan vind ik het iets minder erg om niet aanwezig te kunnen zijn op Spa.

• kevz
Fuelke schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 18:57:
Als ik de weersomstandigheden zie, dan vind ik het iets minder erg om niet aanwezig te kunnen zijn op Spa.
Kan je het altijd nog op youtube volgen :P

YouTube: Total 24 Hours of Spa 2015 - Blancpain Endurance Series - Part 2

Mijn YouTube

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CKx4fH5WIAA0zkl.jpg

Dat was de oorzaak van de tweede SC

http://www.autosport.be/g...-engineering-ferrari.html

[ Voor 36% gewijzigd door Fuelke op 25-07-2015 20:48 ]

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Het weer was zaterdag inderdaad erg slecht, maar desalniettemin was het leuk en vooral ook druk. We wilden eigenlijk al vroeg in de ochtend gaan maar hebben gewacht tot vlak voor de start. Tegen een uur of 19:00 werd het droger (en minder winderig en koud...). De rest van de avond was het vervolgens goed te doen! Uiteindelijk zijn we nog tot middernacht gebleven.

Erg mooi om die auto's in het donker te zien rijden, inclusief vonken :9.

Totaal dus iets van 7 uur gekeken, waarvan 3+ uur SC :X

[ Voor 28% gewijzigd door TommyGun op 26-07-2015 16:16 ]

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Eindelijk voor Marc VDS

_/-\o_

[ Voor 39% gewijzigd door Fuelke op 26-07-2015 17:16 ]

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Bam bam bam!

[ Voor 39% gewijzigd door Niellie41 op 31-07-2015 09:33 ]

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

O+

Lekker hoor! :9~

[ Voor 84% gewijzigd door TommyGun op 31-07-2015 09:41 ]

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Zometeen de main DTM race, vanop een verzopen Spielberg.

Het was vanmorgen ook al flink aan het gieten, en dat gaf dit in de TT cup.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=sGqZBIOivhY&feature=youtu.be]

[ Voor 40% gewijzigd door Fuelke op 02-08-2015 15:00 ]

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Lekker dan, DTM Audi teamleiding geeft opdracht in laatste ronde om de Mercedes kampioenschapsleider eruit te duwen, moet zeggen dat werd dan ook prima uitgevoerd. Ben benieuwd hoe Mercedes hierop gaat reageren.

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

't is dan nog Dr. Ullrich zelf die het zegt.
Blijkbaar was het toch iemand anders

Nu geeft ie toch aan dat hij het zelf was 8)7

[ Voor 33% gewijzigd door Fuelke op 02-08-2015 21:04 ]

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Eerst bewust een gat laten vallen bij de start achter de safetycar zodat de eerste Audi al meteen een flinke voorsprong had en dan de directe kampioenschap rivaal bewust in een carambole actie van de baan afduwen, lekker bezig Audi! Snap trouwens niet dat de rijder gehoor gaf aan de opdracht, dat geeft ook te denken. Tijd voor harde aanpak, beginnen met een schorsing van Herr Doktor!

Testing, one, two ...

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Tudor United Sports Car Championship heeft vanaf volgend jaar een nieuwe titelsponsor: WeatherTech.
http://www.racer.com/imsa...es-tudor-as-title-sponsor

Daarnaast is ook de kalender voor volgend jaar aangekondigd.
2016 IMSA WeatherTech SportsCar Championship Schedule

Jan 30-31 Daytona International Speedway*
Mar 19 Sebring International Raceway*
Apr 16 Long Beach Street Circuit (P, PC and GTLM only)
May 1 Mazda Raceway Laguna Seca
June 4 Detroit Belle Isle (P, PC and GTD only)
July 3 Watkins Glen International*
Jul 10 Canadian Tire Motorsport Park
Jul 23 Lime Rock Park (PC, GTLM and GTD only)
Aug 7 Road America
Aug 21 Virginia International Raceway (GTLM and GTD only)
Sep 17 Circuit of The Americas
Oct 1 Road Atlanta*
*Tequila Patron North American Endurance Cup events

[ Voor 7% gewijzigd door Niellie41 op 09-08-2015 14:00 ]

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Indycar keert in 2016 terug naar Road America :)

http://www.indycar.com/Ne...s-to-Road-America-in-2016

• kevz
Kijk dat doen ze goed. Nu nog die swamp race er uit halen en misschien wat straat tracks weg doen... :P

Mijn YouTube

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-11 18:18
kevz schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 16:19:
[...]

Kijk dat doen ze goed. Nu nog die swamp race er uit halen en misschien wat straat tracks weg doen... :P
Wat bedoel je met de Swamp race?

• kevz
Ryur schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 19:33:
[...]

Wat bedoel je met de Swamp race?
https://d1b8ufspcmikd1.cl...pg?vs=1&d=20141030T123635

Die race waar het zeiknat was en heel veel geklungel en cautions etc.

Vond er echt niets aan die race en track ;)

Mijn YouTube

• Ryur
kevz schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 21:46:
[...]

https://d1b8ufspcmikd1.cl...pg?vs=1&d=20141030T123635

Die race waar het zeiknat was en heel veel geklungel en cautions etc.

Vond er echt niets aan die race en track ;)
Ohja, daar vond ik ook weinig aan; net zoals de eerste race.
Met die continu kapotvallende aerokits (wat nu stukken beter is geworden).

Daarom zou ik komend jaar wel weer een herkansing willen zien!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-11 13:15
Om toch nog een beetje te genieten voordat we op SPA belanden;

Enjoy :)

Ik weet het....geen F1. Maar wel leuk om te zien tijdens de zomerstop!

[ Voor 43% gewijzigd door StealthyPeanut op 13-08-2015 11:05 ]

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Van de week heb ik mijn kaartje gekocht voor de WEC op de Nürburgring. Een kaartje voor het hele weekend kost maar €35. :)

Zijn er nog meer mensen die daar naar toe gaan?

• MAX3400

MAX3400

Niellie41 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 11:43:
Van de week heb ik mijn kaartje gekocht voor de WEC op de Nürburgring. Een kaartje voor het hele weekend kost maar €35. :)

Zijn er nog meer mensen die daar naar toe gaan?
Vorig jaar geweest; neem voor de zekerheid een winddicht jack mee. Weet even niet of ze alles open gooien maar als je naar paddock wil/kan, moet even richting het museum/winkeltje lopen en voor de trap linksaf; deur naar paddock / brug zit daar in een hoek verborgen.

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
MAX3400 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 11:56:
[...]

Vorig jaar geweest; neem voor de zekerheid een winddicht jack mee. Weet even niet of ze alles open gooien maar als je naar paddock wil, moet even richting het museum/winkeltje lopen en voor de trap linksaf; deur naar paddock / brug zit daar in een hoek verborgen.
Het paddock is gewoon open. Ik ken de weg rond het circuit. Je kan ook via de tunnel naar het paddock gaan. Aan het einde van de boulevard (richting T1) en dan de trap naar beneden. Ben eerder dit jaar nog naar de 24h race gegaan en vorig jaar naar de BES. Toch bedankt. :)

• MAX3400

MAX3400

Niellie41 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 11:58:
[...]
...vorig jaar naar de BES. Toch bedankt. :)
En dan zwaai je niet? Teleurstellend... :+

• Roamor
  • Niet online
StealthyPeanut schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 11:01:
Om toch nog een beetje te genieten voordat we op SPA belanden;

[video]

Enjoy :)

Ik weet het....geen F1. Maar wel leuk om te zien tijdens de zomerstop!
Kun je beter deze doen; de beste inhaalmanouvre ooit van Verstappen, op 21:35 _/-\o_

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Of je kan ook via de B-parkings naar de paddock, hoewel ik op 5 jaar 24H die parkings nog maar 1 keer heb open geweten voor het grote publiek.

• ge-flopt
  • Nu online
Had hij een tikkie oid gehad? Of was er iets afgebroken, want het is aan het eind van camel, en zou vreemd zijn als je zomaar de vangrail in zou gaan.

Deze is ook wel leuk:
https://www.youtube.com/watch?v=Jm_mgjbsARM
Pedrosa vs Andretti op het Indy infield.

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
ge-flopt schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 15:29:
[...]

Had hij een tikkie oid gehad? Of was er iets afgebroken, want het is aan het eind van Kemmel, en zou vreemd zijn als je zomaar de vangrail in zou gaan.

Deze is ook wel leuk:
Geinig, maar hartstikke staged.

In other news, de nieuwe BMW M6 GT3 gaat €379.000 kosten.
http://www.dailysportscar...6-gt3-details-emerge.html

En de snelheidslimieten op de Nordschleife worden opgeheven.
http://sportscar365.com/i...o-nordschleife-announced/

[ Voor 26% gewijzigd door Niellie41 op 18-08-2015 17:19 ]

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

In de categorie WTF ... de V8 Supercars zijn te gast op Sydney Motorsport Park. Toen er een helikopter van de Australische marine laag overvloog gingen er een aantal panelen vliegen. James Courtney kreeg één van die panelen op zich en is liep daarbij twee gebroken ribben op en een sort-of klaplong. Hij zal niet deelnemen dit weekend.

http://www.v8supercars.co...courtney-out-for-weekend/

• sig69
ge-flopt schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 15:29:
[...]

Deze is ook wel leuk:
Ziet er leuk uit voor de sponsors maar now way dat je het op een motor gaat winnen van een indy car

Roomba E5 te koop

Verwijderd

Gé Brander schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 00:37:
[...]

De drive trhough was alles. volgende stop de correcte verzameling banden gekregen.

Off topic: Justin Wilson in de Indycar deed een Massa'tje. Onderdeel van een auto tegen zijn helm en toen leek het of hij buiten westen was en tegen de kant van de baan reed met hoge snelheid. Zag er slecht uit.
*snip* even tot 10 tellen voor je reageert.

Wilson kreeg een 17Kg wegende nosecone op zijn helm recht van boven, met +-280 op de teller. Impact van 150G a 300G, Dat gaat ie waarschijnlijk niet overleven, is met heli naar ziekenhuis gegaan

Hier beelden
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=khXcB3cPynU&feature=youtu.be]

[ Voor 18% gewijzigd door Señor Sjon op 24-08-2015 10:11 ]

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-11 17:32

Gé Brander

MS SQL Server

Je kan het lezen zoals je wil en zoals jij het opvatte bedoelde ik het natuurlijk niet.
Wilson kreeg een 17Kg wegende nosecone op zijn helm recht van boven, met +-280 op de teller. Impact van 150G a 300G, Dat gaat ie waarschijnlijk niet overleven, is met heli naar ziekenhuis gegaan

Hier beelden
[video]
Zoals ik al eerder zei, ziet er slecht uit.

[ Voor 17% gewijzigd door Señor Sjon op 24-08-2015 10:12 ]

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:23

IkWilbert

Het is mij!

Justin Wilson ligt in Coma

I intend to live forever. So far, so good.

• kevz
Hoogie2004 schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 07:49:offtopic: Ik was die indycar race gisteren aan het kijken, was echt een groot crash-festijn. De commentator vroeg zich al af of de coureurs gingen klagen over de staat van de baan. Veel wagens die ineens wegbraken, en coureurs die dan geen idee hadden waarom. Bij ronde 120 hadden we al 8 cautions gehad ofzo... Heb em niet afgekeken, maar dat was een vieze crash. Hoop echt dat Wilson er goed uit komt.
(Spoilers enzo.....)

Had de race ook gezien, maar de meeste crashes waren gewoon human error. Kanaan duikte onder de witte lijn, Vautier maakte een rookie mistake door een duik binnendoor te maken en sandwichte Rahal daardoor, 3-wide kan gewoon niet op die snelheid. Karam zijn slipper, tja dat kan je gooien op het feit dat hij nog jong is maar kan ook best Pocono Raceway zijn, ik sluit niks uit. Andretti was volgens mij een mechanische falen, zijn auto ging echt ineens vreemd linksaf...

Eigenlijk een vrij entertaining race kwa actie hoe je het ook wendt of keert... Maar zeer triest dat Wilson door pech die stuiterende neus van Karam's auto recht op zijn helm kreeg. Ik vrees toch het ergste, maar hoop op de kleine kans dat hij er goed van af komt :F

Mijn YouTube

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Ik de ik volgend naar maar stop met het helpen in algemeen race topic, want die is er blijkbaar voor Jan met de korte achternaam.

[ Voor 4% gewijzigd door Niellie41 op 24-08-2015 08:28 ]

• Smultie
  • Niet online
Niellie41 schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 08:27:
Ik de ik volgend naar maar stop met het helpen in algemeen race topic, want die is er blijkbaar voor Jan met de korte achternaam.
"Ik denk dat ik volgend jaar maar stop...." ???

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Eigenlijk kan alles gewoon in 1 " Autorace"-topic. (met een mooie niet gekleurde startpost.)

En dan gewoon accepteren dat er overmatig veel gepost wordt over F1.

How do you save a random generator ?

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-11 21:06
Tja, het gaat hier natuurlijk wel over een ex-f1 coureur. Die klap zag er wel heel naar uit. :(

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

• Ryur
SnowDude schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 09:42:
[...]

Tja, het gaat hier natuurlijk wel over een ex-f1 coureur. Die klap zag er wel heel naar uit. :(
Maar we mochten het hier nog geen eens hebben over De Jong. Wat het voorportaal is van de F1.

• smurf_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 26-11 13:33
Zie in de nabije toekomst misschien wel wijziging in verschillende raceklasses komen, ipv open auto toch een met een kevlar ruit of ander soort van bescherming. Is bij snelheden van 300+ eigenlijk waanzin om geheel beschermd in de auto te zitten behalve het hoofd wat wel een helm op heeft maar absorptie vermogen van een helm is veel lager (gewoon nul) dan de cockpit zelf.
Op zich zijn de wielen nu wel zo geconstrueerd dat ze niet als een dolle over de track vliegen maar bij impact in muur vliegen er zoveel losse vlijmscherpe onderdelen af dat deze een groter gevaar voor achterliggers lijken te vormen.

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-11 10:57
Dat zou ook het einde van MotoGP en SBK betekenen. We hebben nu wel een hoop freak accidents achter elkaar.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• ge-flopt
  • Nu online
enchion schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 08:59:
[...]

Eigenlijk kan alles gewoon in 1 " Autorace"-topic. (met een mooie niet gekleurde startpost.)

En dan gewoon accepteren dat er overmatig veel gepost wordt over F1.
Hoe bedoel je met "(met een mooie niet gekleurde startpost.)"
Als het over F1 gaat dan hoort het gewoon in het grote F1 topic thuis. Vergelijkingen tussen F1 en andere klasses is een grijs gebied. Het is hier met name om alles te bespreken wat met racing te maken heeft: een motor en minimaal 2 wielen.

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-11 10:57
Er is een deel vanuit het F1-topic hierheen verplaatst. Vandaar die opmerking.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
ge-flopt schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 15:40:
[...]
Hoe bedoel je met "(met een mooie niet gekleurde startpost.)"
Niet 90% F1 en de rest er een beetje summiertjes bij.
En ook niet F1 extra klein als reactie op de populariteit van de F1.

Maw gewoon alle raceklassen in gelijke grootte benoemd, elk vakje dezelfde hoeveelheid info.

Probleem met een los F1 topic is dat veel overeenkomsten met andere klassen, omdat :
Rijders tussen klassen schuiven.
Auto`s op elkaar lijken. Optisch en technisch.
Kijkers dezelfde dingen leuk vinden.

Het gesplitst houden creeert een vreemde discussie gang. (Als je zin hebt in praten over alcoholvrij/rijk bier wordt je daarvoor ook niet naar het cafe aan de overkant verbannen)
Daarbij zijn meeste reacties tijdgebonden (wanneer er een race is) en aangezien meeste races niet overlappen is er ook geen noodzaak voor splitsing om dingen duidelijk te houden.

How do you save a random generator ?

• ge-flopt
  • Nu online
Het F1 topic hangt er niet los bij overigens. Als het een topic is wat er los bij hangt, dan is het dit topic wel. Dit topic is met name gemaakt om ook een mogelijkheid te bieden om over andere race klasses te hebben dan alleen maar F1. Dat dit topic dan gekleurd lijkt, jammer, maar wat is dan het grote F1 topic? Daar wordt helemaal in de topic start niets vermeld over de UCSS, of over Formule-E of over Indy Car. Alleen als er een vergelijkend waren onderzoek gedaan kan worden, dan wel.

Tuurlijk zullen er altijd vergelijkingen gemaakt worden tussen de F1 en andere race klasses, maar om een algemeen topic wat met name bedoeld is om niet F1 gerelateerde zaken te bespreken, maar meteen gekleurd te noemen? Lijkt me een beetje ver gaan.

In de Topic start staat ook het volgende:
eigenlijk alles wat minimaal 2 wielen heeft, een motor en geen F1. (Natuurlijk als je iets wilt vergelijken met F1 mag, maar een F1 vraag hoort in zijn eigen topic thuis. That's it.
Er kan zeker vergeleken worden tussen bv F1 en Indy car en dat is alleen maar aan te moedigen. Maar wil je hier gaan bespreken of Alonso sneller weer kampioen wordt of dat Max Verstappen dit wordt, dan graag dat in het goede topic doen.
(Als je zin hebt in praten over alcoholvrij/rijk bier wordt je daarvoor ook niet naar het cafe aan de overkant verbannen)
Nee dat klopt, echter als je in een cafe staat waar je bij voorbaat weet dat er alleen voetbal wordt uitgezonden en jij wilt toch echt de indy car wedstrijd kijken, dan weet je ook dat je dat cafe niet in moet.
Señor Sjon schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 15:49:
Er is een deel vanuit het F1-topic hierheen verplaatst. Vandaar die opmerking.
Dat was niet geheel duidelijk te merken, helaas.

[ Voor 7% gewijzigd door ge-flopt op 24-08-2015 17:45 ]

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Het blijft volgens mij wel zo dat F1 toch nog steeds een ruimer publiek aantrekt, een publiek dat het minder boeit van waar die F1 rijders vandaan komen en die andere raceklasses niet boeiend vinden. Je ziet dat duidelijk aan de publieke belangstelling voor de race in Spa. Er staan extra tribunes op plaatsen waar er anders geen staan, de heuvels in de dubbele linkse, Kemmel en Brussel staan volgepakt. Ga naar een andere race (mag nog WEC of 24H zijn) in Spa en het is een wereld van verschil.

Waarmee ik geen afbreuk wil doen aan die mensen uiteraard, tot ik 14-15 jaar (1994 of 1995) was wist ook amper dat er autosport was naast F1.

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-11 21:06
Wat ook speelt is dat er veel races en race klassen zijn. Vergelijk het eens met voetbal. Op een willekeurige zondag zijn er honderden amateur wedstrijden. Als je al die toeschouwer daarvan bij elkaar optelt heb je meer toeschouwers dan bij die 9 wedstrijden in de eredivisie. Toch staan er dan bij de gemiddelde amateur club maar een honderd tal man naast het veld.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:00

HaterFrame

Well... Poo came out!

:'(

I am the great Cornholio!

• MAX3400

MAX3400

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/FxGkgEVqAs9z7WIETxlIvg2m/full.jpg
^ broer van Wilson... :|

[ Voor 42% gewijzigd door MAX3400 op 25-08-2015 06:55 ]

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Verschrikkelijk nieuws om mee wakker te worden.

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-11 23:00

Arfman

Drome!

RIP Justin :(

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• asing
  • Laatst online: 10:32
RIP Justin, vreselijk ongeluk weer. Sterkte aan familie en vrienden.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
Het zat er aan te komen dit bericht. Had er al geen goed gevoel bij direct bij de closeup. Zijn hoofd bleef maar hangen.

Justin heeft gewoon de "pech" gehad dat het de noose cone was en onder een hoek geraakt werd waarbij het HANS systeem denk ik niet helpt.
De neus vloog namelijk direct omhoog, waardoor denk ik zijn nek gewoon gigantisch naar beneden is gedrukt.

Hopen dat de racerij er van leert, en iets kan bedenken voor de veiligheid. Iemand die overlijd is jammer, maar er niet van leren is dom.

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-10 11:43
Ik kijk eigenlijk nooit IndyCar, maar afgelopen zondag zag ik min of meer toevallig dat ze bezig waren dus toch maar even de Livestream aangezet op Sport1.

Toen gebeurde die schuiver met Sage Karam. Je zag kort na die schuiver Justin Wilson in het shot recht de muur in rijden en daarna met zijn hoofd hanged naar links in het shot roerloos zitten... Toen had ik al direct een slecht gevoel erbij.

De Sport1 commentator was echter alleen maar bezig met Sage Karam, hoe leuk het wel niet was dat zijn hond er zelfs bij was en weet ik veel meer wat voor onzin. Ondertussen zag je aan lichaamstaal van de marshalls dat het niet goed zat bij Justin Wilson, het duurde een behoorlijke tijd voor de Sport 1 commentator het door had. Ik zat mij echt verschrikkelijk te verbijten op dat moment. (Uiteraard deed hij het niet met opzet, maar het is erg frustrerend om iemand over koetjes en kalfjes te horen praten terwijl je ziet dat er iets ernstigs aan de hand is)

Ik vind het overigens wel te prijzen van de Amerikaanse regie dat ze pas een auto in beeld brengen indien zeker is dat de rijder (redelijk) ongedeerd uit de auto is gestapt. Beelden als toen met Senna staan in je geheugen gegrift.

Ik was Justin Wilson redelijk uit het oog verloren na 2003, vond het wel leuk toen ik zondag keek dat hij mee reed, maar dat het zo zou aflopen pfff... verschrikkelijk.

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

• FabiandJ
  • Niet online
Iemand hier toevallig de race 3 gezien van de V8 Supercars afgelopen weekend?
Any how het begon te regenen en als de baan opdroogt zoek je de natte plekken om je regenbanden te koelen. Shane van Gisbergen vond de baan te droog, dan zoeken we toch het gras op met 200km/u + 8)7 :)
Afbeeldingslocatie: http://www.fabje.eu/koelen.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.fabje.eu/koelen2.jpg

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:20
Geinig, nooit eerder gezien. Dan (a) denk je lekker praktisch en out-of the box, en (b) zullen er ergens two big brass ones in de auto hangen :+

• kevz
Die Aussie V8 races zijn er altijd erg vermakelijk uit, maar hoe kan je dat nou volgen als nederlander?

Ik heb wel Sport1 internet abbo'tje maar ook bij hun is het soms wat wazig hoe je kleinere/minder bekende autosport kan volgen. Ook het Sport1 commentaar vind ik vaak matig, je merkt echt dat ze er geen idee van hebben waar ze over kunnen praten soms :') Jammer dat je niet kan kiezen tussen bijvoorbeeld amerikaans commentaar en nederlands bij nascar races, nu missen we ook de helft van de interviews ofzo.

Mijn YouTube

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
kevz schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 18:17:
Jammer dat je niet kan kiezen tussen bijvoorbeeld amerikaans commentaar en nederlands bij nascar races, nu missen we ook de helft van de interviews ofzo.
Dit verschilt blijkbaar per provider. Ziggo kan dit volgens mij wel, in ieder geval wel bij NBA. KPN/Telfort kan dit dan weer niet.

• kevz
Niellie41 schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 18:20:
[...]

Dit verschilt blijkbaar per provider. Ziggo kan dit volgens mij wel, in ieder geval wel bij NBA. KPN/Telfort kan dit dan weer niet.
Misschien als ik een TV abbo neem, maar ik heb de internet versie 'Sport 1 Go' heet dat geloof ik. Dan zou je denken juist op het internet heb je zoveel flexibiliteit als je maar zou willen, maar ik vind de kwaliteit in het algemeen niet echt zo. Maar ja ik heb het al bijna een jaar nu en voor de F1 genomen, zolang dat maar op kanaal 1 blijft dan is het op 2800 kbps en redelijk HD. Het racing kanaal zelf is lagere bitrate en eerder SD... Ook weer zoiets triests dat Sport1 nog steeds niet mag uitzenden in fatsoenlijke kwaliteit op het internet nota bene :P

Mijn YouTube

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Slecht wakker worden vanochtend :(

• FabiandJ
  • Niet online
kevz schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 18:17:
Die Aussie V8 races zijn er altijd erg vermakelijk uit, maar hoe kan je dat nou volgen als nederlander?
Motors TV zend het uit.

• kevz
Ohja dat bestaat ook nog haha :P

Zo te zien kan je dat alleen krijgen via TV zegmaar, geen internet abbo'tje, dat gaat hem helaas niet worden. Maar ik volg al genoeg dus heb niet te klagen ^^

De 30e is overgens de FIA WEC op de Nurburgring, 6 uurtjes racen! Zal weer vermakelijk worden met de LMP1 teams, en hopelijk Toyota+Nissan een stukje verbeterd in de tussentijd :)

Mijn YouTube

Pagina: 1 ... 29 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan, en erom bedelen ook niet.
MotoGP, WSBK e.d. kunnen in MotoGP en WSBK topic besproken worden.