Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Algemeen race topic Deel 2 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 120 Laatste
Acties:
  • 368.944 views

Onderwerpen

• Spoetnik385
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:50
u_nix_we_all schreef op maandag 30 maart 2015 @ 15:15:
Iemand nog indycar gekeken BTW ? Ik ben bij "caution for debris" nummer 4 , in rondje 48 ofzo, afgehaakt. Welke slimmerik heeft er verzonnen dan het handig is zo'n indy-botsauto helemaal vol te hangen met lelijke vleugetjes :X (tot 200 optionele wing-, winglet- en andere aeromeuk-onderdelen !) 8)7

[afbeelding]
Ik heb geprobeerd het even te volgen. Maar het werd inderdaad al snel erg vervelend met al die "debris"-dingetjes.
Ik kreeg het idee dat die dingen bij een zuchtje zijwind er al af geblazen werden.
Verder worden die Indycars er niet echt mooier op... Ben ook al snel afgehaakt.

www.steamloco.info

• thijmennabuurs
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-08-2022
Ik heb hem wel afgekeken omdat de leuke stukken vaak aan het einde zitten. Net zoals nu met en do or die actie op montoya. Vind alleen die Nederlandse commentaar zoo slecht.

Twitch.tv iRacing Profiel Website

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:45
thijmennabuurs schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 15:59:
Ik heb hem wel afgekeken omdat de leuke stukken vaak aan het einde zitten. Net zoals nu met en do or die actie op montoya. Vind alleen die Nederlandse commentaar zoo slecht.
Ik kijk het via Sport1 en die bieden, net als bij NASCAR overigens, ook de Engelse audiostream aan. Als je TV/decoder de functie heeft om de audiostream te wisselen kun je het met Engels commentaar kijken.

Het Nederlandse commentaar bij NASCAR van Rick Winkelman vindt ik trouwens nog wel redelijk acceptabel, daarbij overwegende dat in de USA bizar veel reclame is en je dus soms zonder commentaar zit.

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-11 23:42

HaterFrame

Well... Poo came out!

Badeend schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 10:23:
[...]

Ordinair? Dat is precies wat je moet doen in zo'n situatie. Het is niet alsof Ricciardo geen ruimte meer had ofzo.
Idd, dat is gewoon een nette move. Je laat hem leven alleen geef je hem geen ruimte om te counteren. Je dwingt dus je positie af en dat mag :)

I am the great Cornholio!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18:15
TheBleeder schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 16:37:
[...]

Ik kijk het via Sport1 en die bieden, net als bij NASCAR overigens, ook de Engelse audiostream aan. Als je TV/decoder de functie heeft om de audiostream te wisselen kun je het met Engels commentaar kijken.
Weet jij ook zo of het via Sport1Go kan? Ik kijk het altijd op de Website van ze ;)

Rick vind ik wel goed ja! Vind de Vrije Trainingen bij de F1 ook goed van hem

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Fuelke

Forza Ferrari

Spoetnik385 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 11:41:
[...]

Ik heb geprobeerd het even te volgen. Maar het werd inderdaad al snel erg vervelend met al die "debris"-dingetjes.
Ik kreeg het idee dat die dingen bij een zuchtje zijwind er al af geblazen werden.
Verder worden die Indycars er niet echt mooier op... Ben ook al snel afgehaakt.
Er heeft een toeschouwer een stuk vleugel op haar hoofd gekregen ...

http://www.tampabay.com/s...-at-grand-prix-of/2223481

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:12

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
TheBleeder schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 16:37:
[...]

Het Nederlandse commentaar bij NASCAR van Rick Winkelman vindt ik trouwens nog wel redelijk acceptabel, daarbij overwegende dat in de USA bizar veel reclame is en je dus soms zonder commentaar zit.
Dit ligt dan wel aan de provider. Ik weet dat dit bij UPC/Ziggo wel kan, maar bij ON (glasvezel in Eindhoven) kan dit niet. ON koopt de pakketten in bij KPN volgens mij. Ik heb dit eens gevraagd en ON kan hier zelf ook niets aan doen. Bij MotorsTV kon ik weer wel van audio stream wisselen.

Inmiddels heb Sport1 weer opgezegd. Hoe leuk ik het ook vind dat NASCAR en Indycar er nu zijn, ik heb toch liever Engels commentaar bij dit soort races.
Ryur schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 18:12:
[...]

Weet jij ook zo of het via Sport1Go kan? Ik kijk het altijd op de Website van ze ;)

Rick vind ik wel goed ja! Vind de Vrije Trainingen bij de F1 ook goed van hem
Ik heb dit ook een geprobeerd en helaas niet.

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik mis Rick Bolt als commentator bij Nascar. Misschien al meer dan 10 jaar geleden, maar hem vond ik echt een toegevoegde waarde hebben.

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:45
Ryur schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 18:12:
[...]

Pfoe, volgens mij kan het via Go niet. Ik heb het tenminste nog niet kunnen ontdekken 8)7

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
glnk schreef op zondag 29 maart 2015 @ 23:42:
Nissan wist het gewoon dat de GT-R hier gevoelig voor is zie:

[video]

De aero setup voor deze auto en volgas over die heuvel gaat niet samen. Blijkbaar moest het eerst een keer mis gaan. En dan laten ze een groentje als Jann Mardenborough, die zich natuurlijk wil bewijzen, zijn eerste race op de Nordschleife rijden met zo'n auto.
Eigenlijk zou er een soort "Nascar-flap" moeten opengaan als de springs van de voorwielen unloaded worden. (een soort splitterflap onder de body die de voorkant aerodynamisch weer omlaag trekt)

How do you save a random generator ?

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Phydomir

Dennis

thijmennabuurs schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 15:59:
Mee eens. Vooral erg dat je als commentator de regels gewoon niet eens weet. Zoals de twee keer dat mensen niet direct de pits in gingen ondanks de kapotte vleugels. De pits was gewoon nog dicht. Heel erg.

Rick Winkelman en zijn wiel moeren zijn ook tenenkrommend maar over het algemeen weet hij wel redelijk waar hij het over heeft.

Hier gaat hij standaard naar het Amerikaanse commentaar.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Fuelke
  • Nu online

Fuelke

Forza Ferrari

Er is een derde filmpje opgedoken in verband met de crash op de Nürburgring. Hierbij zie je dat de auto via de banden over het eerste FIA hek gekatapulteerd werd en daarna terug botst achter het eerste hek vanaf het tweede hek dat er achter staat.

Ik wou het zien omdat ik wou begrijpen hoe en wat er precies voorviel, niet uit sensatie.

Dat tweede hek moet echt gesloopt worden, of ze moeten ervoor zorgen dat je niet meer tussen de twee hekken in mag of kan gaan staan.

Op korte termijn denk ik dat we de GT3's en consoorten gaan zien tijdens de 24H van dit jaar. Ik kan me moeilijk voorstellen dat al die teams en merken zich zomaar, op zo'n korte termijn, zullen neerleggen bij het feit dat ze niet mogen starten binnen zes weken. Ik zie ze ook niet zomaar wijzigingen aanbrengen aan Strekkenabschnitt Flugplatz, wie er al gestaan heeft weet dat het niet zo evident is. Er soort "zone 60" lijkt me meer haalbaar.

Op langere termijn gaan ze wel iets moeten verzinnen om minder air time te krijgen, misschien door de helling te wijzigen.

Edit >> http://www.sportscar-info...d-keine-denkverbote-geben

Voorlopig nog steeds een verbod, volgende dinsdag zitten ze samen, enkel de SP10 klasse wordt toch opnieuw toegelaten. (= GT4)

[ Voor 11% gewijzigd door Fuelke op 01-04-2015 16:50 ]

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:45
Fuelke schreef op woensdag 01 april 2015 @ 16:41:
Op langere termijn gaan ze wel iets moeten verzinnen om minder air time te krijgen, misschien door de helling te wijzigen.
Ik hoop het niet. Juist die technische stukken maken het verschil tussen de coureurs. Ze moeten Jann maar in een tragere klasse laten rijden met minder downforce. Wat mij betreft blijft de wijziging bij het aanpassen van de barrière en het hek. Het mag niet zo zijn dat de auto in het publiek beland en daar moeten ze op focussen. Dat die bestuurder crashed is puur zijn fout. Had hij maar gas moeten liften of snelheid eruit moeten halen.

[ Voor 25% gewijzigd door glnk op 02-04-2015 18:19 ]

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:45

iichel

Gazoooo

Dat ie crasht... ja dat is de coureur aan te rekenen. Maar dat hij door een fout het publiek invliegt en een toeschouwer de dood vindt is ook de verantwoordelijkeheid van de FIA/Nurburgring.

Soms kan het ook wonder boven wonder goed gaan (McNish op LeMans 2011)

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-11 16:42

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

ik vindt het de schuld van de bezoeker. hoort hij daar wel te zitten er staat nog een hek achter... maar ze zaten er tussen in.
je hebt ook verantwoordelijkheid over je eigen leven. alles wordt te zwakzinnig tegenwoordig. maakt het maar lekker op eigen risico. dan is het probleem opgelost. misschien dat de mensen dan meer nadenken. ze maken er wel vaker airtime. dus het was niet zo dat je het niet wist. ze komen er juist voor kijken en dan gaat het eens mis ;)

net als bij die rally's die georganiseerd worden. dat mensen langs de baan staan waar ze met 200 voorbij vliegen. en daarna in de bocht gaan staan waar ze er precies zouden uitvliegen. en dan huilen dat er doden vallen.....

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

• Fuelke
  • Nu online

Fuelke

Forza Ferrari

BruceLee, je mag gewoon tussen de twee hekken in staan. Het tweede hek heeft een doorgang van ongeveer een meter breed. Los van het feit dat het tweede hek ook half verroest is en op meerdere plaatsen op de grond ligt. Zie hier bv. https://twitter.com/Baba_papa/status/581823744454336512

Het komt hem allemaal op centimeters aan, komt hij iets lager tegen de bandenmuur aan heb je een impact tegen het catchfence. Vliegt de auto net iets hoger knalt hij in het publiek achter het tweede hek.

Ben het wel met je eens wat rally betreft, in rode zones gaan staan is vragen om problemen.

Dave, het zou niet de eerste keer zijn dat ze aanpassingen doen aan de hellingsgraad van Flugplatz, dat hebben ze namelijk als eens eerder gedaan.

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:40
Jahoor hebben ze gewoon de pitspoezen verbannen uit het WEC :-( :-( :-(

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Streskip schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 10:38:
Jahoor hebben ze gewoon de pitspoezen verbannen uit het WEC :-( :-( :-(
Dat is wel jammer voor jou en Deni. :+

• Streskip
Niellie41 schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 11:15:
[...]

_O- Nou he!

Lees overigens dat RTL7 ook MotoGP/2/3 gaat uitzenden met Frank Weeink en Jurgen van den Goorbergh :D

[ Voor 23% gewijzigd door Streskip op 03-04-2015 11:47 ]

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Streskip schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 11:46:
[...]

_O- Nou he!

Lees overigens dat RTL7 ook MotoGP/2/3 gaat uitzenden met Frank Weeink en Jurgen van den Goorbergh :D
Waar lees je dat ? Ik zie alleen dat ze superbike/supersport gaan uitzenden ? En ik heb afgelopen weekeinde niets op rtl7 gezien van de motogp (wel live op eurosport )

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• Streskip
u_nix_we_all schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 11:58:
[...]

Waar lees je dat ? Ik zie alleen dat ze superbike/supersport gaan uitzenden ? En ik heb afgelopen weekeinde niets op rtl7 gezien van de motogp (wel live op eurosport )
http://www.nieuwsmotor.nl...ft-ook-zendrechten-motogp

Neem aan dat dit een goede bron is? :X

• u_nix_we_all
  • Niet online
UPDATE: U begrijp het al, het is 1 april vandaag.
:X indeed.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• Fuelke
  • Nu online

Fuelke

Forza Ferrari

Niellie41 schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 11:15:
[...]

Hele discussie al in Midweek Motorsport Listeners Collective over het onderwerp.

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Fuelke schreef op woensdag 01 april 2015 @ 16:41:
Er is een derde filmpje opgedoken in verband met de crash op de Nürburgring. Hierbij zie je dat de auto via de banden over het eerste FIA hek gekatapulteerd werd en daarna terug botst achter het eerste hek vanaf het tweede hek dat er achter staat.

Ik wou het zien omdat ik wou begrijpen hoe en wat er precies voorviel, niet uit sensatie.

Dat tweede hek moet echt gesloopt worden, of ze moeten ervoor zorgen dat je niet meer tussen de twee hekken in mag of kan gaan staan.

Op korte termijn denk ik dat we de GT3's en consoorten gaan zien tijdens de 24H van dit jaar. Ik kan me moeilijk voorstellen dat al die teams en merken zich zomaar, op zo'n korte termijn, zullen neerleggen bij het feit dat ze niet mogen starten binnen zes weken. Ik zie ze ook niet zomaar wijzigingen aanbrengen aan Strekkenabschnitt Flugplatz, wie er al gestaan heeft weet dat het niet zo evident is. Er soort "zone 60" lijkt me meer haalbaar.

Edit >> http://www.sportscar-info...d-keine-denkverbote-geben

Voorlopig nog steeds een verbod, volgende dinsdag zitten ze samen, enkel de SP10 klasse wordt toch opnieuw toegelaten. (= GT4)
En de GT auto's zijn gelukkig toegelaten. Ze hebben wel een aantal maatregelen genomen:
With thanks to Soeren Herweg the German Motorsport governing body the DMSB has just announced a package of measures affecting racing at the Nurburgring in response to the fatal accident there two weeks ago.

These include:

Speed limit for certain sections, (Speed limit at Flugplatz, Schwedenkreuz, Antiniusbuche: 200 km/h, Dottinger Hohe: 250 km/h, GPS controlled)
Power reduction of 5%, and
Limited access for fans to certain areas.

All cars that were deemed ineligible are now allowed to race again.

All of the measures will remain in place until the state and the DMSB’s own investigations are complete
Volledig bericht: http://www.dailysportscar...s-for-racing-at-ring.html

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:34
Speed limit

Race circuit

Wat een oplossing... :')

Mijn YouTube

• Fuelke
  • Nu online

Fuelke

Forza Ferrari

Met 6 weken te gaan voor de 24H race de juiste oplossing vind ik. Verwacht wel nog wat bijsturing na de VLN race van komende zaterdag.

Overigens gaat het om: ""Not a speed limit on Döttinger Höhe or the other sections, but a "slow zone" in the run up to these sections - basically a chicane without a chicane. See it as "Code 200" or "Code 250"."

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
kevz schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 18:15:
Speed limit

Race circuit

Wat een oplossing... :')
Liever deze oplossing dan helemaal geen race.

• u_nix_we_all
  • Niet online
Overigens ook afgelopen weekeinde zijn er zwaargewonden gevallen, tijdens een driftkampioenschap, in de Schumacher-S . M.a.w., niet op de Nordsleife, maar op het circuit. En ook geen publiek bij betrokken gelukkig. Had volgens mij overal kunnen gebeuren.

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:15
u_nix_we_all schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:59:
Overigens ook afgelopen weekeinde zijn er zwaargewonden gevallen, tijdens een driftkampioenschap, in de Schumacher-S . M.a.w., niet op de Nordsleife, maar op het circuit. En ook geen publiek bij betrokken gelukkig. Had volgens mij overal kunnen gebeuren.
Dit is echt non nieuws. Gewoon een ongeval, kan overal gebeuren. Op nu.nl zeggen ze vrolijk weer dat het weer op de nordschleife was... Media.. |:( ;w

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Afgelopen weekend was de opening van het Blancpain GT Series seizoen met de Sprint serie op Nogaro. Robin Frijns en de kampioen Laurens Vanthoor kwamen helaas niet in actie nadat Frijns de auto te erg beschadigde in de kwalificatie op zaterdagochtend. Verder waren het wel weer twee heel leuke races om te zien.

Komend weekend is het een mooi endurance weekend! Zaterdag is de ELMS en zondag de WEC( *O* ) op Silverstone. Ook start de Blancpain Endurance Series dit weekend op Monza.
Op Radio Le Mans is er vanavond een preview van de ELMS, WEC en een aflevering van MWM.

[ Voor 5% gewijzigd door Niellie41 op 08-04-2015 20:33 ]

• kevz
Ja dat word multitasken op zondag. Monza en Silverstone tegelijkertijd..?

Maar in Engeland komen wel de LMP's in actie geloof ik :)

Mijn YouTube

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21:10
Ja ik zat ook al in de gids te kijken, dus veel opnemen dan maar en op gemakje terugkijken.

Genoeg te doen dus dit weekeinde.

iRacing Profiel

• Fuelke
  • Nu online

Fuelke

Forza Ferrari

Ik dacht er pas nu aan, maar het FIA WTCC is een support race voor de 24H Nürburgring.

• thijmennabuurs
De blancpain zit goed vol met nederlanders geloof ik.
Max koebolt, indy dontje, renger van der zande, (jeroen bleekemolen??) en nog meer geloof ik. Word leuk!

• u_nix_we_all
  • Niet online
En vergeet Robin Frijns niet :p
Jeroen staat niet op de lijst, maar ik dacht dat die met een Bentley mee zou doen.

• thijmennabuurs
Frijns rijd in de gt series hihi

• u_nix_we_all
  • Niet online
Frijns rijdt in beide series: http://www.gpupdate.net/nl/f1-coureurs/1560/robin-frijns/ , hihi

[ Voor 6% gewijzigd door u_nix_we_all op 10-04-2015 10:58 ]

• Streskip
Enig idee of de vrije trainingen van het WEC live worden uitgezonden?

• u_nix_we_all
  • Niet online
Streskip schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:43:
Enig idee of de vrije trainingen van het WEC live worden uitgezonden?
Nee, alleen quali en race staat hier. Was vorig jaar ook zo. Moet je wel een abbo voor afsluiten.

• thijmennabuurs
Okee shit je hebt me hahah.
Dit is ook wel logisch trouwens want zijn vriendin kart bij mijn team en die had geen monteur. Omdat frijns moet race natuurlijk. Alles valt op zijn plek hahah

• Streskip
u_nix_we_all schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 14:31:
[...]

Nee, alleen quali en race staat hier. Was vorig jaar ook zo. Moet je wel een abbo voor afsluiten.
Merkte het ja :| Had vorig jaar via de app op telefoon een season pack gekocht maar die keus is er nu niet? Heb het Silverstone paket maar gekocht maarja is nu anders elke race zo'n 5 Euro en vorig jaar 15 Euro (ofzo?) voor het hele seizoen..

Kreeg ook nog een mailtje van FIA WEC;
U bent een van de trouwe fans van de WEC te Spa- Francorchamps. Dit jaar, stellen wij u een uitzonderlijk aanbod voor.

Door uw plaats nu al te kopen, geniet u van een bevoorrechte toegang tot de pit walk en de signeersessie van zaterdagmiddag.

Aarzel niet, want deze pasjes, waarmee u de piloten en voertuigen heel dicht kunt benaderen, zijn beperkt in aantal.
Dat zal wss wel mee vallen :+ Pit walk was afgelopen 2 jaar gratis en signeren ook. Maar ik ga toch niet dit jaar :P

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Streskip schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 17:23:
[...]

Merkte het ja :| Had vorig jaar via de app op telefoon een season pack gekocht maar die keus is er nu niet? Heb het Silverstone paket maar gekocht maarja is nu anders elke race zo'n 5 Euro en vorig jaar 15 Euro (ofzo?) voor het hele seizoen..

Kreeg ook nog een mailtje van FIA WEC;
Heb je Android?
Op iOS kan ik kiezen voor één race, seizoen excl. Le Mans of seizoen incl. Le Mans. Ook op de site members.fiawec.com heb je deze drie keuzes. Het is alleen nog onduidelijk of een abonnement geldt voor alle platformen (mobiel en PC). Vorig jaar was dit namelijk niet het geval. Wanneer je een abonnement via iOS had gekocht, kon je ook alleen via de app kijken.

• u_nix_we_all
  • Niet online
Ik heb net een abbo voor de pc genomen, net als vorig jaar. Ik zal eens kijken of de android app met dat account wil werken.

Edit: An error occured, please try again later.
Maar een hoopvolle melding in de android app, er staat:
Create your account now and follow the 2015 season on aal your devices, including iOS, Android and web
Als dat echt gaat werken is dat sowieso een verbetering t.o.v vorig jaar idd.

[ Voor 57% gewijzigd door u_nix_we_all op 10-04-2015 18:01 ]

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
u_nix_we_all schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 17:57:
Ik heb net een abbo voor de pc genomen, net als vorig jaar. Ik zal eens kijken of de android app met dat account wil werken.

Edit: An error occured, please try again later.
Maar een hoopvolle melding in de android app, er staat:

[...]

Als dat echt gaat werken is dat sowieso een verbetering t.o.v vorig jaar idd.
Ik kijk sowieso meestal op de TV via Airplay (iPad). Ik had al het vermoeden dat het nu wel op meerdere platformen gaat werken omdat je nu een account moet aanmaken.

• Streskip
Niellie41 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 17:29:
[...]

Heb je Android?
Op iOS kan ik kiezen voor één race, seizoen excl. Le Mans of seizoen incl. Le Mans. Ook op de site members.fiawec.com heb je deze drie keuzes. Het is alleen nog onduidelijk of een abonnement geldt voor alle platformen (mobiel en PC). Vorig jaar was dit namelijk niet het geval. Wanneer je een abonnement via iOS had gekocht, kon je ook alleen via de app kijken.
Ja Android. Ik heb de app opnieuw geïnstalleerd en was niets veranderd. Nu net opende ik de app weer en kreeg de melding dat ik de nieuwe versie moet installeren. Gedaan en kan nu inloggen, maar behoudt ik dan het Silverstone pakket wat waarschijnlijk gelinkt is nu aan mijn Android account?

Of is het season pack inclusief Le Mans net zo duur als Silverstone geweest is? Dan kan ik net zo goed op de pc een account maken en daar het season pack kopen. Dan heb ik nog een stream erbij :P

(In de playstore staat ook bijgewerkt op 10 april :/ lekker op tijd :9 )

[ Voor 3% gewijzigd door Streskip op 10-04-2015 20:59 ]

• Ryur
Ik snap echt niks meer van de WEC app.
Volgens mij moet ik de races ook via mijn PC kunnen kijken terwijl ik ze via de iPad hebt gekocht, maar ik zie nergens waar?

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:20
MotorsTV zend het ook uit toch?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Ryur
Rivanov schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 18:02:
MotorsTV zend het ook uit toch?
Jawel, maar dat valt onder het Premium pakket van mijn tv-aanbieder. Wat mij 15 euro per maand kost (en dat alleen voor het WEC)

• Rivanov
Bij mij valt het onder het Royaal (HD) pakket dat ik heb bij UPC. Jammer dat MotorsTV alleen niet bepaald HD is. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• thijmennabuurs
Nou ik zit klaar! Wec op tv aan staan. Blancpain strax op te tablet en nk 4takt op de telefoon!

• kevz
Straks F1 kijken op 1400u, mij te vroeg om aziatische races live te volgen :')

Ook de FIA WEC start zodirect op Silverstone, kost wel € om te kijken op http://www.fiawec.com/

Blancpain Endurance start ook over een uurtje op Monza met 60x GT3 - http://www.blancpain-gt-series.com/live - YouTube: Blancpain Endurance Series 2015 - Monza - Main Race

Mijn YouTube

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
kevz schreef op zondag 12 april 2015 @ 12:48:
Ook de FIA WEC start zodirect op Silverstone, kost wel € om te kijken op http://www.fiawec.com/
Ik heb een abonnement voor een heel seizoen gepakt, inclusief Le Mans. €30 voor 66 uur aan racing, in HD met Radio Le Mans commentaar, vind ik zeker waar voor mijn geld.

Vanmorgen nog de kwalificatie van de BES gekeken. Niet normaal hoe veel auto's er zijn. Het was voor de coureurs heel lastig om een vrij rondje te krijgen. Dat wordt ook een interessante race, zeker de start.

• kevz
Ik was net van plan om ook 30 euro er tegen aan te gooien, kan je alleen betalen met een creditcard. Laat ik nou net geen cc hebben :') Zucht.

Mijn YouTube

• Fuelke
  • Nu online

Fuelke

Forza Ferrari

Ik heb Eurosport Player aan staan met Radio Le Mans-stream in VLC. Heb RLM wel ff 20-25 seconden gepauzeerd en nu loopt het geluid gelijk met de beelden.

• u_nix_we_all
  • Niet online
In other news.... Charles Leclerc heeft de 3e F3 race op Silverstone gewonnen. Is hij het nieuwe Nederlandse talent bij van Amersfoort ?

Jeroen Bleekemolen rijdt niet in de BES, maar in een 6-uurs qualificatierace op de nurbürgring voor de 24h btw.

Edit, ik kom schermen te kort als zo de BES ook begint :p

[ Voor 10% gewijzigd door u_nix_we_all op 12-04-2015 13:07 ]

• thijmennabuurs
Ooow ik dacht al zat al te zoeken naar een bentley met bleekemolen haha

• Rivanov
Heb het FIA WEC op Motors TV aanstaan. Het gekeuvel van Rick Winkelman en Allard Kalff aanhoren. :+

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Wat een gaaf gevecht tussen de Audi's en Toyota's! _/-\o_
Porsche gaat er ondertussen vandoor.

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ongelooflijk dat Porsche zo snel rijdt. Maar het zegt nog niet alles. Zo reed Toyota een paar jaar terug ook wel eens, totdat er problemen ontstonden.

• Waffle
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-11 22:29
kevz schreef op zondag 12 april 2015 @ 12:55:
Ik was net van plan om ook 30 euro er tegen aan te gooien, kan je alleen betalen met een creditcard. Laat ik nou net geen cc hebben :') Zucht.
Paypal werkte bij mij ook in de Google Play store. Ook maar het hele seizoen in een keer gekocht. Vind het vanaf nu al waard .

• Rivanov
Oeh moment of fame. :+
Allard Kalff behandelde m'n vraag op Motors TV over uitzenden in HD.

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Man wat een gave race tot nu toe. De Audi en Porsche hebben elk hun sterke en zwakke punten, waardoor ze steeds bij elkaar blijven. :D

• Streskip
Niet normaal deze battle!

Kijk eens naar die wolken...

• Waffle
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-11 22:29
Dit is echt gruwelijk. Waren de races afgelopen jaren ook zo vet?

Keek altijd wel de 24h, maar de rest keek ik nooit omdat ik geen Motors TV had en geen zin om geld er aan uit te geven. Nu moet ik eigenlijk voor een tentamen leren en was het dus wel een geldig SOG excuus :+

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Waffle schreef op zondag 12 april 2015 @ 15:23:
Dit is echt gruwelijk. Waren de races afgelopen jaren ook zo vet?

Keek altijd wel de 24h, maar de rest keek ik nooit omdat ik geen Motors TV had en geen zin om geld er aan uit te geven. Nu moet ik eigenlijk voor een tentamen leren en was het dus wel een geldig SOG excuus :+
Jep, al duurden de gevechten niet altijd zo lang als nu. Dat "endurance" racen is zo gek nog niet. ;)

• kevz
De WEC op Silverstone was wel super hoor. Het was zo vermakelijk de hele dag dat ik maar weinig heb mee gekregen van Blancpain op Monza :P

Mijn YouTube

• Streskip
Geweldige wedstrijd gezien! (WEC)

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Zeker erg mooi, lang geleden dat ik naar Endurance gekeken heb, ga het wel vaker doen, vooral Spa lijkt mij weer erg gaaf, en uiteraard Le Mans.

People as things, that’s where it starts.

• Ithric
  • Laatst online: 21:10
Heb de helft pas gezien ofsow, maar ga zeker vandaag verder kijken. (wat een helft van een endu race van 6 uur....)

Verder had ik wel een paar momenten dat ik eigenlijk wel moest lachen dat Winkelman en Allard iets miste wat wel redelijk duidelijk in beeld kwam. (als je beetje aan het opletten was, bijv. de start met de Audi)

Verder begrijp ik dat ik ook de BlancPain nog moet gaan bekijken dus.. _/-\o_
Wat een weekeinde was dit zeg, heb ook nog LeMans series op stapel.

iRacing Profiel

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Rivanov schreef op zondag 12 april 2015 @ 13:42:
Oeh moment of fame. :+
Allard Kalff behandelde m'n vraag op Motors TV over uitzenden in HD.
En wat was zijn antwoord?

• J-M-T
  • Laatst online: 22:03
FabiandJ schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:18:
[...]

En wat was zijn antwoord?
Ook benieuwd naar, MotorsTV kwaliteit is echt om te janken.

• Rivanov
Allard wist er niks over te zeggen. Hij was al blij met z'n HD telefoon. :+

Maar kreeg ook een tweet van UPC/Ziggo en er is vooralsnog niks bekend over HD doorvoer.

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:44
Kartikian is in de leer geweest bij Maldonado zo te zien:

• mannetje19
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:38
Weet iemand of Wtcc marrakech vandaag nog ergens op TV is te volgen? Race zou rond 17:15 moeten beginnen...

• kevz
Het hele WTCC lijkt een Eurosport iets te zijn, maar ik zie niet dat het live uitgezonden word op het nederlandse kanaal, maar op 'Eurosport International'.

http://www.fiawtcc.com/watch-it-on-tv/

Ik heb zelf het BTCC event aan staan, Ginetta GT4's op 't moment.
https://www.itv.com/itvplayer/itv4 (gebruik de Hola addon en zet op UK)

[ Voor 26% gewijzigd door kevz op 19-04-2015 13:26 ]

Mijn YouTube

• Viper®
  • Niet online
Wie ging er nog meer naar de 24 adac's in mei ?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Kaarten binnen voor Blancpain Sprint @ Zolder... Nu al zin in; vorig jaar heeeeerlijk vermaakt bij Endurance op Nurburgring :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:59
Spannende ontknoping in de MotoGP gisteren! Twijfel toch een beetje of Rossi het wel of niet met opzet deed...
Brakke beelden maar kon even niets anders vinden: YouTube: Insiden Senggolan Marc Marquez Vs Valentino Rossi Di Moto Gp Argentina 20 April 2015

[ Voor 50% gewijzigd door sig69 op 20-04-2015 16:00 ]

Roomba E5 te koop

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:58

Bergie

Lekker belangrijk...

sig69 schreef op maandag 20 april 2015 @ 15:49:
Spannende ontknoping in de MotoGP gisteren! Twijfel toch een beetje of Rossi het wel of niet met opzet deed...
Brakke beelden maar kon even niets anders vinden: YouTube: Insiden Senggolan Marc Marquez Vs Valentino Rossi Di Moto Gp Argentina 20 April 2015
Hier is een apart topic voor :) MotoGP en WSBK topic

Yamaha MT-09

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:59
Ah excuus, ik dacht "Algemeen race topic" prima. Het is soms niet meer bij te houden waar wel en niet aparte topics voor zijn :X

Roomba E5 te koop

• J-M-T
  • Laatst online: 22:03
Btcc was wel weer ouderwets touringcar racing zeg, heerlijk.

• Fuelke
  • Nu online

Fuelke

Forza Ferrari

Viper® schreef op zondag 19 april 2015 @ 20:19:
Wie ging er nog meer naar de 24 adac's in mei ?
:w

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
}:| dacht ik zondag een mooie race avond van te maken, gaat het in rook op en valt het volledig in het water }:|

Eerst Verstappen die het einde van de race niet haalt, en vervolgens regent het in Bristol voor de NASCAR Sprint Cup race. Uit pure wanhoop de Indycar aangezet, maar toen de caution uit kwam vanwege een vleugeltje die afgebroken was heb ik dat ook maar uit gezet. Wat een flater met dat ontwerp zeg.... De Indy 500 is de enige race die ik hier nog van ga kijken.

Vandaag enthousiast Sport1Go opstarten om de vertraagde NASCAR Sprint Cup race op Bristol te kunnen kijken, staat het einde er niet op :X

Dit was ook al bij Martinsville het geval! Nee ik ben hier niet blij mee :N

Het is sowieso een opgave om een gemiste uitzending op te starten zonder eerst het resultaat van de wedstrijd te zien op de website.

grrrrr :'(

iRacing Profiel | Mijn SimRig

• Viper®
  • Niet online

• Rivanov
SPORT1 LANCEERT OP 1 MEI AUTOSPORT-THEMAKANAAL

Sport1 lanceert op vrijdag 1 mei 2015 het nieuwe kanaal Sport1 Racing. Op dit nieuwe 24 uur per dag en zeven dagen in de week-kanaal besteedt Sport1 dit raceseizoen ruim 600 uur live aandacht aan de vele verschillende autosport-disciplines.

Om de autosportliefhebbers kennis te laten maken met dit nieuwe kanaal, maakt Sport1 het autosport-kanaal van vrijdag 8 tot en met zondag 10 mei gratis beschikbaar voor abonnees met een digitaal pakket van Ziggo. Bovendien is ook het kanaal Sport1 Select voor Ziggo-kijkers dat weekend gratis te zien. Op dit kanaal is de Grand Prix van Spanje live te volgen.

Dat geldt eveneens voor de duels Real Madrid-Valencia en Bayern München-FC Augsburg. Met ingang van 1 mei zullen de kanalen van de sportzender door het leven gaan als: Sport1 Select, Sport1 Voetbal, Sport1 Golf, Sport1 Racing, Sport1 Extra 1 en Sport1 Extra 2.

Naast alle Formule 1-races, de GP2 en GP3 zijn ook alle races uit het Europees Formule 3-kampioenschap, de DTM, de Porsche Super Cup, de NASCAR Sprint Cup Series, de IndyCar-series en het World Rallycross Championship (WRX) live met Nederlands commentaar te zien.

Sport1 zendt bovendien dit jaar ook wekelijks de achtergrondprogramma's GP Confidential en The Inside Line uit. Tijdens de Formule 1-races maakt Sport1 op de diverse kanalen meerdere signalen beschikbaar, zodat je als kijker zelf de keuze hebt om bijvoorbeeld de race live te volgen of een stukje mee te rijden met een van de Formule 1-coureurs.

Om de lancering van dit kanaal luister bij te zetten, organiseert Sport1 op 1 mei in De Kartfabrique in Utrecht speciaal voor alle autosportfans een Sport1-racedag. Tijdens deze dag krijgen de fans de mogelijkheid zich te vermaken met allerlei Formule 1-activiteiten.

Niemand minder dan Scuderia Toro Rosso-coureur Max Verstappen is aanwezig voor een handtekeningensessie, terwijl Sport1-commentator Olav Mol en analist Robert Doornbos ook present zijn.

Will Moerer, vice-president van Sport1: "Doordat we op het gebied van autosport meer rechten hebben bemachtigd, kunnen we deze sport op een apart kanaal uitzenden. Met de formule van '24 uur per dag en zeven dagen in de week' denk ik dat we een nog grotere groep autosportliefhebbers kunnen bereiken. Bovendien draagt een themazender bij aan de herkenbaarheid en wordt het voor onze abonnees nog duidelijker waar ze hun favoriete sport kunnen vinden."
Zal helaas niet in HD zijn waarschijnlijk. Hopelijk blijven ze de F1 race wel gewoon op Sport 1 Select HD uitzenden.

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:58

Bergie

Lekker belangrijk...

Triest nieuws :|
Jurgen Damen is woensdagmiddag aan de gevolgen van zijn verwondigen die hij heeft opgelopen afgelopen maandag tijdens een crash in de Sealin Rally in Qatar overleden. Dat heeft de echtgenote van Damen naar buiten gebracht. De Belg overleed in zijn thuisland, nadat hij in de nacht was overgevlogen vanuit Qatar.

De navigator van Rene Kuipers liep ernstig letsel op nadat tien kilometer voor het einde van de etappe het noodlot toesloeg. De HRX Ford met Kuipers en Damen aan boord werd gelanceerd over een duin, waar het met de neus op de grond terecht kwam. Kuipers bleef ongedeerd bij de crash, maar Damen liep een gebroken nek op. De eerste hulp in het Hamad General Hospital in Doha heeft niet mogen baten.

Damen was een zeer ervaren navigator en Dakar-liefhebber in hart en nieren. Hij deed zeventien keer mee aan de Dakar Rally. De Belg debuteerde in 1998 in de auto bij de Belgische zanger Koen Wauters. Damen deed 17 keer mee aan de Dakar Rally. In 2014 reed hij mee bij Peter Versluis. Toen crashte de VEKA-truck uit de Rally. De laatste editie reed Damen in de truck van Gerard de Rooy.

Jurgen Damen is slechts 42 jaar geworden.

Yamaha MT-09

• thijmennabuurs
Aankomende zondag is het 2de NK karten op Berghem! Alle races zijn vanaf 10:20 live te volgen! Dit kan door op chrono.nl bij de startpagina op livestream te klikken.
rijd zelf ook mee in de rotax senioren met nummer 11.
karten is de basis van alle autosport dus leuke races zijn gegarandeerd!

• kevz
GT Open Race 1 is net gestart. Kwam er wat laat achter of er een stream te vinden was...

YouTube: International GTOpen 2015 ROUND 1 FRANCE - Paul Ricard Race 1

Ook andere races starten binnenkort. Ik weet niet of de 24 uur van Silverstone te volgen is met een stream.

http://www.britcar24hr.co.uk/home/category/dunlop24hr/
http://www.world-challengetv.com/
http://www.vln.de/en/index.html

Indycar/Nascar zit achter een paywall (Sport1)

edit; Blijkbaar geen stream voor de 24h van Silverstone. Het aantal auto's is dan ook niet zo groot geloof ik, maar goed. VLN ronde 2 was al afgelopen voordat ik door had wanneer het begon :')

Er is ook nog de ADAC GT Masters, morgen met Race 2:
http://www.adac-gt-master...rt-arena-oschersleben-354
http://www.adac-gt-master...ream-adac-gt-masters.html

Zo direct rond half 9 de GTS Race 2 van de PWC op http://www.world-challengetv.com/

[ Voor 32% gewijzigd door kevz op 25-04-2015 19:59 ]

Mijn YouTube

• The_FrankO
  • Niet online
Gaat Sport1 nou de vertraagde NASCAR Sprint Cup race niet uitzenden ofzo? :N

Heel leuk dat ze een autosport kanaal gaan toevoegen maar ik denk toch dat ze mij als klant al kwijt zijn.
- Einde van de race op Martinsville niet te bekijken op gemist
- Einde van de race op Bristol niet te bekijken op gemist
- Uitzending van de XFinity en truck races zijn er niet, op een samenvatting maandag avond na die dan weer niet op gemist terug te vinden is
- Nu de Richmond race die niet wordt uitgezonden

Misschien zeur ik, maar met €9,99 per maand verwacht ik toch wel wat betere kwaliteit.

• kevz
Mee eens hoor FrankO. Het kan toch niet zo moeilijk zijn om wat Video On Demand's fatsoenlijk te editen?

Plus de Extra kanalen zijn 2200kbps ipv 2800 of hoger. Anno 2015 mogen alle kanalen wel op 3000kbps uitzenden.

Ik heb zelf een Sport1 internet abbo'tje genomen om weer eens de Formule 1 te volgen, de andere kanalen zijn meer een bonus :')
Ik ben dus wel blij dat tennis verandert in racing, maar er moeten nog wat puntjes op de i...

Mijn YouTube

• The_FrankO
  • Niet online
Op twitter moeten zoeken en daar valt dit te lezen:
Redactie Sport1 ‏@SPORT1_nl
NASCAR-liefhebbers: we gaan gewoon rond 19.30 live van start met de race! Overigens wel op Sport1 Tennis! http://video.sport1.nl #sport1

2 uur eerder was het nog:
Redactie Sport1 ‏@SPORT1_nl
NASCAR in Richmond lijkt nu wel door te gaan. Om 21.30 live op Sport1 Extra2. Begin race missen we omdat alle kanalen bezet zijn #sport1

Ik ben heel benieuwd
edit:
En we zijn live, woohooo,!!!!

[ Voor 4% gewijzigd door The_FrankO op 26-04-2015 19:31 ]

• Ryur
kevz schreef op zondag 26 april 2015 @ 19:20:
Plus de Extra kanalen zijn 2200kbps ipv 2800 of hoger. Anno 2015 mogen alle kanalen wel op 3000kbps uitzenden.
Sport1 heeft toestemming van kabelaanbieders gevraagd voor meer HD kanalen. Het gaat dan om o.a. de nieuwe Racing kanaal.

Zodra ze ook HD mogen uitzenden daarop worden de online zenders ook HD.

• kevz
Sport1 Racing is er nu! Niet dat er veel te kijken valt, maar als mensen de oudere F1 races willen kijken die worden daar her en der uitgezonden. Hopelijk krijgen ze wat meer licenties om meer races (live bij voorkeur) te volgen :)

Leuk race weekend overgens. WEC 6u Spa start morgen (zaterdag) om 14:30u. Quali is zojuist gestart met de LMP's.
Ook de TUSC op Laguna Seca is dit weekend, en meerdere race series!

Hier een enorme .pdf op poster grootte met een boel races:
http://www.spotterguides....3/wallplanner_2015_V1.pdf

WEC, TUSC, Brit GT, SuperGT en ook DTM + meer! :D

[ Voor 19% gewijzigd door kevz op 01-05-2015 18:39 ]

Mijn YouTube

• Fuelke
  • Nu online

Fuelke

Forza Ferrari

Voor de thuisblijvers: de WEC race begint binnen een tiental minuten. Live te volgen op MotorsTV, Eurosport player en de WEC app.

• Saturnus
  • Niet online
Hebben Porsche en Audi grote stappen gezet of is de Toyota slechter dan die van vorig jaar?

• kevz
Toyota zat een stuk dichterbij op Silverstone, maar nu lijken ze moeite te hebben. Ook in de quali kwamen ze niet bij Audi en Porsche.

Mijn YouTube

• Ryur
Saturnus schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 14:40:
Hebben Porsche en Audi grote stappen gezet of is de Toyota slechter dan die van vorig jaar?
2 Audi's (de 'main') rijden met een Le Mans spec. Super mooi om te zien!

• Saturnus
  • Niet online
kevz schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 14:42:
Toyota zat een stuk dichterbij op Silverstone, maar nu lijken ze moeite te hebben. Ook in de quali kwamen ze niet bij Audi en Porsche.
Ik vind het verschil met vorig jaar tot nu toe erg groot. Helaas.
Ryur schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 14:44:
[...]

2 Audi's (de 'main') rijden met een Le Mans spec. Super mooi om te zien!
Wat betekent dat precies? Ik las iets over low drag. Porsche en Toyota doen dat niet nu?

• kevz
Audi draait nu een low drag versie daarom zijn ze een stuk sneller op de rechte stukken in vergelijking met Porsche. Op Silverstone kon je heel goed zien dat Audi enorm veel downforce had en in de bochten heel veel sneller was, en Porsche ging dan weer enorm veel sneller op de rechte stukken door lagere downforce + meer horsepower.

Het zal waarschijnlijk gaan regenen overgens, dus er kan nog van alles gebeuren. De race is nog niet voorbij voor Toyota :P

Mijn YouTube

Pagina: 1 ... 27 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan, en erom bedelen ook niet.
MotoGP, WSBK e.d. kunnen in MotoGP en WSBK topic besproken worden.