Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Algemeen race topic Deel 2 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 120 Laatste
Acties:
  • 368.942 views

Onderwerpen

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:12

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken. Het is wel toevallig dat het een nieuw model VW is tijdens een VW Cup. Daarnaast benadrukt de commentator wel heel erg het merk en model van de auto, ook al heeft heeft hij het verkeerd. Ook lijkt er maar één iemand in de auto te zitten in het tweede filmpje.

[ Voor 45% gewijzigd door Niellie41 op 16-06-2014 15:02 ]

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:13

Fuelke

Forza Ferrari

Er lijkt nu ook meer actie ondernomen te zijn:
POLICE have arrested a 21-year-old Tonbridge man in connection with an incident at Brands Hatch over the weekend.

A group of youths gatecrashed a high-speed race taking place at the racing track driving a Volkswagen Polo onto the course.

A video filmed by a back seat passenger was uploaded on YouTube and has attracted widespread criticism online.
http://www.courier.co.uk/...1243648-detail/story.html

Oh, alweer vrij op borg blijkbaar http://www.courier.co.uk/...1247825-detail/story.html Misschien heeft VW toch zijn borg betaald ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Fuelke op 17-06-2014 11:31 ]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Van de ene grote race naar de andere grote race!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Niellie41 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 11:33:
Van de ene grote race naar de andere grote race!
[video]
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/wKo2QuZhzCiQQJsI5jfU4LZj/full.jpg

Ik zie jullie na het weekend terug :w

[ Voor 13% gewijzigd door Fuelke op 17-06-2014 21:27 ]

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
na alle filmpjes met straatauto's ziet een race op de ring er een beetje gek uit :p

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Volgend jaar zien we misschien een (of twee) Dodge Viper in WEC.
http://racer.com/wec-le-m...e-pro-viper-lease-program

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-11 12:50

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:45
En met de WTCC gaan ze vanaf volgend jaar racen over de Nordschleife. http://www.fiawtcc.com/ne...RING-NORDSCHLEIFE-IN-2015

Edit: SnowDude was me voor :+

[ Voor 9% gewijzigd door Hompu op 19-06-2014 17:07 ]

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:57
120km... dat zijn 5 rondjes? Ik hoop niet op een safety car. :+

DTM heeft er begin jaren '90(?) nog huisgehouden.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

6 rondjes lijkt me?
Maar wat gaaf zeg!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Señor Sjon schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 17:15:
120km... dat zijn 5 rondjes? Ik hoop niet op een safety car. :+

DTM heeft er begin jaren '90(?) nog huisgehouden.
DTM heeft inderdaad tot '93 nog op de Nurburgring gereden (wat ze toen ook mooi op Eurosport uitzonden).Tof dat het WTCC terugkomt!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Morgen racedag :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/HawQajhTBWUiLlqitmxVlPnQ/full.jpg

Heb alweer veel kilometer afgemaald vandaag te voet, de beenspieren krijgen wel een flinke workout tijdens zo'n vierdaagse op de ring.

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Het blijft indrukwekkend om te zien hoe veel auto's aan de start staan!
Ik juich voor de #144 Opel Manta!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:44

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Linkje voor een 24h Nurburgring livestream: YouTube: LIVE NURBURGRING 24 HOUR: + GARAGE + ONBOARD! NISMO.TV

Nogal wat ongelukken de laatste 10 minuten. :X

PSN-id: Chrasher

• agentorangina
We beginnen al goed! 2 slow zones al actief. De Meaden & Harris Vantage doet het trouwens niet slecht!

• paragon
  • Laatst online: 13:08
En Max Verstappen wint 2 races op spa.

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

En nummer 3 ook zelfs! Eerste die het dit jaar voor elkaar krijgt.

Gestegen naar plek 3 in het kampioenschap na dit weekend.

• paragon
  • Laatst online: 13:08
Neerlands hoop voor de toekomst :D

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

The start and the opening lap of the 2014 24 Hours of Nürburgring from the cockpit of the Marc VDS Racing Team's #26 BMW Z4 GT3, driven by Markus Palttala.

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-11 14:59

Arfman

Drome!

Lompe actie op 1:15 zeg, niet normaal!

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• J-M-T
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17:33
Lekker filmpje hoor, prettig racen.

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Arfman schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 22:23:
Lompe actie op 1:15 zeg, niet normaal!
Ze zijn in de tweede ronde ook nogmaals tegen elkaar gereden en de #20 is toen ff rondgegaan.

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Max wint de vierde race op rij!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Blancpain Endurance Series op Paul Ricard is nu bezig:
http://www.blancpain-gt-series.com/live

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Ik zie heel wat wagens die ik vorige week nog live op de piste zag :D

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Toch wel de moeite waard om te vermelden dat Max nu 6 races op rij heeft gewonnen! :)

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Vandaag Test dag voor de 24H van Spa ... op de voorlopige entry list staan 60 auto's ...

http://vmail.vertouk.com/...try%20List%202%20July.pdf

Volgens mij vallen er nog wel wat auto's van weg ... ik zie HTP bv. niet meteen met drie exemplaren aan de start staan.

[ Voor 17% gewijzigd door Fuelke op 02-07-2014 19:28 ]

• ge-flopt
  • Laatst online: 14:44
Iemand nog interrese in een Spyker die Le Mans gereden heeft?
https://www.troostwijkauc.../spyker-cars/01-19324/00/

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Is Spyker nu definitief op de fles of??

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Hoeveel circuits kunnen jullie opnoemen aan de hand van de namen van bochten?
http://www.sporcle.com/games/Bleu/circuitsbycorners

Ik had 24 van de 40.

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Niellie41 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 11:28:
Hoeveel circuits kunnen jullie opnoemen aan de hand van de namen van bochten?
http://www.sporcle.com/games/Bleu/circuitsbycorners

Ik had 24 van de 40.
Ik haalde 28 ...

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Verstappen op pole bij de Masters. Helaas maar 11 auto's aan de start, maar evengoed knap!

• drBunhead
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Ik zag dat de 24h van Spa in het weekend van 26/27 juli is en laat ik nou toevallig dan in de buurt op een camping staan. Als groot racefan kan ik een bezoekje aan de race niet aan mij voorbij laten gaan. Nu zal dit voor mij de eerste keer zijn, heeft iemand (of meerdere iemanden) tips voor mij? Wat zijn de mooiste plekken, waar mag ik komen met een entry+paddock ticket, is het het waard om ook de trainingen te bekijken en er zijn vast nog veel meer dingen die ik nu vergeet te vragen, maar die de ervaren spa (of algehele endurance race ganger) mij kan vertellen...

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:04
drBunhead schreef op zondag 06 juli 2014 @ 14:29:
Wat zijn de mooiste plekken, waar mag ik komen met een entry+paddock ticket, is het het waard om ook de trainingen te bekijken en er zijn vast nog veel meer dingen die ik nu vergeet te vragen, maar die de ervaren spa (of algehele endurance race ganger) mij kan vertellen...
Een entry+paddock ticket geeft je toegang tot het gehele circuit, er zijn geen aangewezen zones waar je wel of niet mag komen. Enkel een aantal van de restaurants mag je volgens mij alleen betreden met een duurdere (VIP?) ticket.

Een paar stukken die ik zelf altijd bekijk:
- Eau Rouge, erg gaaf om te zien hoe hard ze blind omhoog gaan
- Les Combes, geweldige downshifts aan het eind van het rechte stuk
- Bus Stop, veel inhaalacties, en heel ver in de verte zie je de auto's weer het rechte stuk naar Les Combes op gaan

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Op donderdag is er ook nacht qualify, altijd aan te raden.

• LangTall
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 15:41

LangTall

Drinking for Holland @ Le Mans

L1nt schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 10:21:
[...]

Is Spyker nu definitief op de fles of??
quote: Trooswijk veilingen
Amsterdam, 7 juli 2014 – De veiling van de inboedel van autofabrikant Spyker is ingetrokken. Troostwijk Veilingen had van de Belastingdienst opdracht gekregen om 100 tot 150 zaken waarop beslag was gelegd te verkopen middels een executieveiling .

Omdat de vordering van de Belastingdienst is voldaan, vervalt de noodzaak voor de verkoop.

My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-11 14:59

Arfman

Drome!

Ik had er 10, ik ben daar erg slecht in.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• UTwizard
Vorig jaar zijn mijn vriendin en ik op de zondag naar Spa geweest, aankomend weekend gaan we op de vrijdagavond en zaterdag naar Spa toe. Maar op zaterdag is er ook een vuurwerkshow geloof ik? Weet een van jullie hoe laat dat is? M'n vriendin en ik zijn ook wel vuurwerkliefhebbers dus dat willen we ook wel zien :)

• u_nix_we_all
  • Niet online
UTwizard schreef op maandag 21 juli 2014 @ 10:20:
Vorig jaar zijn mijn vriendin en ik op de zondag naar Spa geweest, aankomend weekend gaan we op de vrijdagavond en zaterdag naar Spa toe. Maar op zaterdag is er ook een vuurwerkshow geloof ik? Weet een van jullie hoe laat dat is? M'n vriendin en ik zijn ook wel vuurwerkliefhebbers dus dat willen we ook wel zien :)
Volgens mij is dat altijd vanaf een uur of 11 's avonds. Je kunt dan het beste aan de kant van de oude start/finish zitten, vanaf de nieuwe hoofdtribune of bij de busstop is het een stuk minder goed te zien.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
UTwizard schreef op maandag 21 juli 2014 @ 10:20:
Let op, vrijdag avond is er niet veel te beleven. Volgens mij kun je dan hardlopen over het circuit. Donderdag is wat dat betreft een veel leukere dag met de avond kwalificatie.

Zaterdag spelen ook altijd een aantal DJ's "muziek", niet echt mijn smaak maar altijd een leuk contrast met de race op de achtergrond :)

Ik ben er dit jaar ook weer bij, eerste keer is alweer een tijdje geleden in 2005 :)

iRacing Profiel | Mijn SimRig

• UTwizard
The_FrankO schreef op maandag 21 juli 2014 @ 21:40:
[...]

Let op, vrijdag avond is er niet veel te beleven. Volgens mij kun je dan hardlopen over het circuit. Donderdag is wat dat betreft een veel leukere dag met de avond kwalificatie.

Zaterdag spelen ook altijd een aantal DJ's "muziek", niet echt mijn smaak maar altijd een leuk contrast met de race op de achtergrond :)

Ik ben er dit jaar ook weer bij, eerste keer is alweer een tijdje geleden in 2005 :)
Op het tijdschema zag ik inderdaad ook al dat de vrijdagavond verder niet heel bijzonder is. We moeten nog even zien of we daar ook heen gaan, we hebben een hotel redelijk in de buurt dus ik kan er in principe zo heen rijden.

Zaterdags zullen we er in ieder geval wel een groot gedeelte van de dag zijn :)

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Beste reclame ooit!

Dit is dus de officiële reclame van Indianapolis International Speedway. Ik vind dit wel humor. :D

• drBunhead
  • Niet online
Vanavond wordt mijn eerste bezoek aan spa :) als ik de kaart zo zie is er ook toegang vanaf blanchimont? Iemand die dit voor mij kan bevestigingen, aangezien ik in de omgeving van stavelot mijn kampement heb opgezet.

Vanavond wilde ik bij de kwalificaties zijn (hoe zit dat met die grid walk, mag men als toeschouwer dan de pit in?), morgen overdag ook de andere races volgen om dan zaterdag vanaf een uur of 10 non-stop t/m zondag middag 5 uur op het circuit rond te banjeren. Bovengenoemde vuurwerk show zal zeker een positieve toevoeging zijn op het programma :)

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
drBunhead schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 15:46:
Vanavond wordt mijn eerste bezoek aan spa :) als ik de kaart zo zie is er ook toegang vanaf blanchimont? Iemand die dit voor mij kan bevestigingen, aangezien ik in de omgeving van stavelot mijn kampement heb opgezet.
Bij Blanchimont kan je niet naar binnen. Bij Stavelot kan je wel binnen komen volgens mij.

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Niellie41 schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 09:44:
Beste reclame ooit!
[video]
Dit is dus de officiële reclame van Indianapolis International Speedway. Ik vind dit wel humor. :D
Laat reclame maken maar aan die Amerikanen over. Sportverslaggeving overigens ook.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• u_nix_we_all
  • Niet online
Niellie41 schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 15:52:
[...]

Bij Blanchimont kan je niet naar binnen. Bij Stavelot kan je wel binnen komen volgens mij.
http://spa-francorchamps.be/nl/pdf/SF_access-spectator.pdf

Volgens mij is Blanchimont en Stavelot dezelfde ingang ? In die PDF staat ook nog een ingang bij Les Combes, en de "normale" ingangen bij La Source en Ster.

Ik vraag me alleen wel af of deze PDF niet specifiek voor de F1 is, en of bij de 24H ook al die ingangen open zijn. Kan zijn dat ze wel open zijn ivm de campings, maar dat je je kaarten als je die nog niet hebt bij ingang Ster moet kopen ....

edit wat klinkt dat fout hé, "ingang ster"

[ Voor 4% gewijzigd door u_nix_we_all op 24-07-2014 16:31 ]

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• drBunhead
  • Niet online
Lijkt inderdaad op dat blanchimont en stavelot dezelfde is. Misschien voor de zekerheid maar gewoon naar "ster" rijden, dat is de hoofdingang toch?

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Je kan bij Blachimont / Stavelot naar binnen, gewoon de karting bordjes volgen. Er is een camping voor de tunnel onder het circuit gaat ter hoogte van Stavelot.

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
NISMO heeft zoals gewoonlijk weer heel veel streams.
Garage Cam
Nissan onboard
Stream race (officieel)
Stream race (RLM commentaar)

Nog een uur tot de start!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:40
Gogogo!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Pfff, de coureurs rijden even als de gemiddelde Braziliaanse sim racer. :|
4 safety cars, achter elkaar.

• agentorangina
Bericht is dat de conditie van Mahy gestabiliseerd is, dus laten we het beste hopen. Iemand zo in elkaar gezakt zien in een wrak is nooit een prettig gezicht. Laten we hopen dat Kugay niet weer als een idioot heeft zitten rijden.

• drBunhead
  • Niet online
Zo dat was mij het weekend wel. Na anderhalf uur rijden inderdaad een hele rits aan Safety cars oprij... Geen van alle grote crashes zien gebeuren, maar als het zo hard gaat als met die 111 en 333 Ferrari's dan hoeft dat wat mij betreft ook niet. Wel nog een spinnende Audi gezien op de vroege ochtend die het nodig vond om in blanchimont een paar 360s te maken.

Erg leuk om de spanning van de race ook vanuit de paddock mee te maken. Alle mechanics en coureurs die daar hard werken tot ze letterlijk doodmoe in hun stoel in slaap vallen, wachtend tot ze weer aan de bak moeten. Aantal stops vanaf een paar meter afstand mogen mee maken en dan zijn de Duitse teams (met name Audi) sehr grundlich...

Gelukkig was er ook een fantastische strijd om het hoogste ereschavot wat mij de gehele 24h wakker heeft kunnen houden. Nu de day after kan ik niks anders dan bij komen, maar het was het meer dan waard!! Intenties voor Le Mans waren er altijd al, maar plannen voor volgend jaar lopen al ;)

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Ik stond er met mijn neus op toen Karim Ojjeh er af ging op de Raidillon (tweede safety car), bij de daaropvolgende crash (die 4-car pile-up) waren we net 200m verder naar beneden gelopen.

Bij de crash tussen beide Ferrari's waren we net een hapje aan het eten op de toegangsweg naar Blachimont, zag ik opeens metershoge vlammen in de verte ... ik dacht eerst aan mechanisch defect aan de brandstofleiding / tank, wist nog niet dat er een tweede auto bij betrokken was. Ernst drong pas goed door toen we de heli zagen landen.

Overigens voordat de mayhem begon ook wel genoten van de actie. In het begin waren de Nissan niet zo snel en hielden ze een aantal wagens op. Ontzettend kort op elkaar werd er gereden.

Op zondag terug voor de TV uiteraard ook genoten van de eindstrijd :)

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:20
Het aantal safety cars was absurd. Paar keer toen die naar binnen ging kwam er gelijk een crash. Gelukkig werd de nacht en de dag erna vrij rustig wat dat betreft.

Vond zelf het gevecht in de laaste paar rondes tussen Audi en BMW één van de hoogte punten!

Ik stond op 50mtr van de crash. Zal de details besparen maar het zag er heel slecht uit op dat moment.
Volgens de laaste berichten is hij uit zn kunstmatige coma en kan zn ledematen en bewegen. Binnenkort volgt een operatie aan zn nek.

[ Voor 35% gewijzigd door Remco Tr op 28-07-2014 16:23 ]

• JazzGreenway
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-11 18:49
Remco Tr schreef op maandag 28 juli 2014 @ 16:20:
Ik stond op 50mtr van de crash. Zal de details besparen maar het zag er heel slecht uit op dat moment.
Volgens de laaste berichten is hij uit zn kunstmatige coma en kan zn ledematen en bewegen. Binnenkort volgt een operatie aan zn nek.
Weet je de aanleiding van de crash was? Vind het een rare bocht om zo'n grote crash te hebben namelijk dus ben op zich wel benieuwd wat er gebeurd is. Fingers crossed voor Mahy :|

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:20
Ze gaven elkaar geen ruimte. Ze kwamen naast elkaar stavelot uit en bij die knik naar rechts kwamen ze in aanraking met elkaar.

Geen idee wie door wie werd ingehaald.

#333 Vadim Kogay ging op volle snelheid de bandenstapel in en vloog direct in de brand
#111 Markus Mahy Dook rechts de vangrail in.

Lijkt er op #333 voorbij ging aan #111. Kogay gaf hem geen genoeg ruimte waardoor hij achter werd aangetikt en spinde.

Maar zeker weten doe ik dat ook niet..

[ Voor 4% gewijzigd door Remco Tr op 28-07-2014 21:54 ]

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

De race is voorbij, maar toch zijn er nog crashes in de paddock

http://www.motorsport.com...edge-at-spa-francorchamps

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

V&A is niet de bedoeling op het forum.

[ Voor 76% gewijzigd door Señor Sjon op 04-08-2014 14:05 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Vooruitlopend op het seizoen maar gaat er nog iemand naar de Nurburgring 1000 in het weekend van 19-21 september? Hotel, entree-tickets & Ring-werk-tickets al geregeld; vraag me alleen af of er dat weekend nog meer te doen is op/bij het circuit dan alleen maar naar de GT-wagens kijken.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Er is dit jaar een sim racing expo :)
http://www.nr1000.de/english/simracingexpo/

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

:9~ Oh, daar loop ik dan ook wel even binnen. Niet dat ik het geld heb voor een sim-racing setup thuis maar ben wel geinteresseerd wat er allemaal te zien is; misschien een preview van Forza Horizon 2 (voor de One).

Dank voor de tip.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Onboard met Jörg Müller in de BMW Z4 GT3 op Spa. Eerste rondje met comment, daarna natural engine sound.

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Tony Stewart heeft vannacht iemand aangereden tijdens een Sprint race en die ander is er aan overleden. :|
http://deadspin.com/repor...-driver-during-1618893708
en
http://jalopnik.com/drive...in-incident-wi-1618923260

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:17

steveman

Comfortabel ten onder

Sjongejonge wat een actie ook om de baan op te lopen :S

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:40
Dat is best een triest ongeluk.. wijzen een hoop mensen naar Tony, ze zeggen dat ie gas gaf en zijn auto uitbrak en daardoor het ongeluk veroorzaakte. Bij jalopnik in de comments hebben ze volgens mij meer bij het rechte eind, wilde ontwijken en gaf gas op het moment van. Leek er ook meer op dat ie wilde ontwijken..

En heb niet echt genoten van de race van zonet.. Was echt een chaos en sc verpeste het redelijk..

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Afbeeldingslocatie: https://scontent-a.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/t1.0-9/10614172_725286315103_2868404072920439260_n.jpg

Die andere coureur had ook nog zwart overall en zwarte helm begreep ik.

Mogelijk heeft ie niet eens gezien dat hij er liep maar moet nu wel met de consequenties leven. En sommige sensatiemedia loopt hem nu al te veroordelen.

• ge-flopt
  • Laatst online: 14:44
Iemand iets gehoord over wanneer (en natuurlijk of) de ex-HRT's hun opwachting gaan maken in de BOSSGP?
http://www.gpupdate.net/en/f1-news/294055/

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-11 15:39
L1nt schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 12:56:
[afbeelding]

Die andere coureur had ook nog zwart overall en zwarte helm begreep ik.

Mogelijk heeft ie niet eens gezien dat hij er liep maar moet nu wel met de consequenties leven. En sommige sensatiemedia loopt hem nu al te veroordelen.
Zou goed kunnen, en vind het ook onterecht dat Stewart nu al zo veroordeeld wordt. Ook gewoon door andere coureurs... die moeten toch zelf ook wel weten dat de actie van Ward gewoon lomp was. Hou je dan gewoon afzijdig en zeg tegen de cameraploegen dat het een zaak voor de politie is.

Stewart heeft domme acties gehad in z'n carriere, maar no way dat ik me voor kan stellen dat een coureur met zo'n status van dienst expres een collega coureur aanrijdt. Zeker gezien het feit dat Stewart eigenlijk geen nadeel heeft van de botsing een ronde eerder, hij had dus ook geen reden om kwaad te zijn.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Ik kan me wel voorstellen dat als je hem op je af ziet komen dat je denkt "ik laat hem even schrikken" maar als ik de foto hierboven bekijk betwijfel ik of hij hem uberhaubt heeft zien staan/komen.

Als het hier een willekeurige coureur betrof hadden we er waarschijnlijk nooit wat van meegekregen.

[ Voor 20% gewijzigd door Player1S op 12-08-2014 14:13 ]

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:22
Strikt genomen geen F1 plaatje, maar kan het niet laten: Max Verstappen in his new Red Bull colors!

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BvEs5N6IAAA41ki.jpg

[bron]

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-11 22:33

Mystikal

It never hurts to help!

Helaas niet optimaal kunnen profiteren vandaag door in race 2 in leidende positie uit te vallen met een mechanisch defect. Race 3 daardoor vanaf plaats 10 moeten starten (motorwissel), maar toch knap 3e geworden. Het talent is echt groot!

Basement Bios ---- Exo-S

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:22

Pierre

Van nature lui!

Helemaal mee eens, jammer van de kapotte motor, maar wat kan die gast rijden zeg. Ben wat zou kunnen laten zien in een F1 Auto

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Mystikal schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 18:50:
Helaas niet optimaal kunnen profiteren vandaag door in race 2 in leidende positie uit te vallen met een mechanisch defect. Race 3 daardoor vanaf plaats 10 moeten starten (motorwissel), maar toch knap 3e geworden. Het talent is echt groot!
12e startplaats ;)
Voor de 3e race van dit weekend (die van vanmiddag dus) en de volgende 2 moet ie 10 plaatsen naar achter op de startgrid vanwege die motorwissel.. Beetje extreme regel.

Uiteraard erg jammer dat ie in race 2 uitgevallen is en nu die straf gekregen heeft. Anders had ie nog veel meer punten op Ocon in kunnen lopen. Mocht ie race 2 en 3 gewonnen hebben dan was zijn achterstand nu nog maar 39 punten geweest.

[ Voor 18% gewijzigd door FlipFluitketel op 17-08-2014 19:15 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
De manier waarop Max V omging met het uitvallen in race 2 spreekt van grote volwassenheid al. De auto keurig naar de pits brengen, geen gegooi van stuurtjes enz. Werd geprezen door de Engelse commentators. Tof. Ook een held naast de baan.

Max gaat heel ver komen, dat kan ik jullie verzekeren na 17 jaar autosport kijken. Grootse Nederlandse autosport talent ooit? Alle kans op.

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:16
alwaysleft schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 00:40:
De manier waarop Max V omging met het uitvallen in race 2 spreekt van grote volwassenheid al. De auto keurig naar de pits brengen, geen gegooi van stuurtjes enz. Werd geprezen door de Engelse commentators. Tof. Ook een held naast de baan.

Max gaat heel ver komen, dat kan ik jullie verzekeren na 17 jaar autosport kijken. Grootse Nederlandse autosport talent ooit? Alle kans op.
Wat wil je met 2 racende ouders :) Die genen zijn perfect gemixed, dat rustige heeft hij vast van zijn moeder

[ Voor 3% gewijzigd door bvbal79 op 18-08-2014 12:39 ]

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:55

IkWilbert

Het is mij!

Jos Verstappen: "Op Spa waarschijnlijk aankondiging over toekomst Max"

http://racexpress.nl/inde...%3A%2F%2Fracexpress.nl%2F

I intend to live forever. So far, so good.

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Hebben jullie trouwens gezien hoe Max erbij liep nadat hij zijn helm af gezet had #haha stoom uit zijn oren, hij was very pissed

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-11 19:34

Bergie

Lekker belangrijk...

Ben benieuwd; het zou mooi zijn als Ocon de laatste paar races nog wat pech heeft en Max het kampioenschap nog kan pakken. Maar die kans is niet zo heel groot denk ik; hij heeft een flinke achterstand.

Yamaha MT-09

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:41
Bergie schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 13:12:
Ben benieuwd; het zou mooi zijn als Ocon de laatste paar races nog wat pech heeft en Max het kampioenschap nog kan pakken. Maar die kans is niet zo heel groot denk ik; hij heeft een flinke achterstand.
Een achterstand van 77 punten en nog 2 races een straf van 10 plekken bij de start.
Op Imola mag hij dus de eerste 2 races vanaf plek 12 of verderop starten. Ocon heeft hem nog niet binnen, maar de kans dat Max er nog voorbij komt is niet zo groot.. Hij moet eerder uitkijken dat Blomqvist hem niet voorbij komt. Die staat maar 10 punten achter hem, loopt ook in...en heeft die penalty niet :-(

Nog 6 races te gaan... maximaal scoren is 150 punten. Alles kan dus nog, maar de kans dat hij er nog voorbijkomt acht ik heel klein.
En dan heeft hij helemaal niets om zich voor te schamen en alles om trots op te zijn!

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Om 21.30 groot nieuws van Red Bull volgens Twitter, ben benieuwd wat er bekend gemaakt wordt.

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:55

IkWilbert

Het is mij!

Vanavond 21.15 uur, interview met Helmut Mark en beelden fr 3.5 test Max.

Live via:
http://www.servustv.com/at/Live

I intend to live forever. So far, so good.

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

@IkWilbert aha dat is het dus, misschien even kijken in die lederhosen ;)

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Dan moeten ze de aankondiging toch vroeger doen lijkt mij? Of zou "de" aankondiging ook in het programma zitten?

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Dit krijg je als je de kerbstones verkeerd raakt in Spa ...

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=fQPleWahDcI]

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Race 1 (kwalificatie race) van de Blancpain Sprint Series staat op het punt om te beginnen. Bleekemolen start vanaf P2.

• Ithric
  • Laatst online: 24-11 18:22
al een crash nu.

iRacing Profiel

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

• Ithric
  • Laatst online: 24-11 18:22
Lijkt Iracing wel 2x rode vlag in een 1 uur racen en vooral de eerste bocht/ronde brokken. :+

iRacing Profiel

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Waarom V8 Supercars zo vet is:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=bbbrX2Zbrag]

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Nee dat is de reden dat een dikke V8 + RWD zo vet is :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Marcus Mahy's is progressing well following his horrifying accident at Spa-Francorchamps.

SRO Motorsports Group is pleased to announce that Marcus Mahy’s recovery is going well. The British driver WAS involved in a crash during the most recent edition of the Total 24 Hours of Spa.

He has recently been released from the intensive care unit of the CHU in Liège and hopes to be transferred to Guernsey Hospital soon. It is expected that Mr. Mahy will make a full recovery from the injuries sustained.

Mr. Mahy wishes to thank the medical staff of the CHU and the medical intervention team at the Spa circuit for their care and professional assistance, and all those who have supported him in his continuing recovery.

SRO Motorsports Group
http://www.motorsport.com...ven-weeks-after-spa-crash

• JazzGreenway
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-11 18:49
Zo dan heeft ie toch nog een aardig tijdje op de intensive care gelegen. Goed om te horen dat hij er naar alle waarschijnlijkheid weer helemaal bovenop komt! d:)b

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Wow....

Testing, one, two ...

• Spoetnik385
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:35
Van www.indycar.com:
FONTANA, Calif. – Verizon IndyCar Series driver Mikhail Aleshin was upgraded Aug. 30 to stable condition at Loma Linda University Medical Center following a procedure for a chest injury, according to INDYCAR medical consultant Dr. Terry Trammell.

Aleshin, 27, of Moscow, was admitted to the hospital Aug. 29 following a multi-car accident during final practice for the Verizon IndyCar Series race at Auto Club Speedway. He was evaluated and diagnosed with a concussion, fractured ribs, a broken right clavicle and chest injuries.

He will remain hospitalized while he recovers from the procedure. Schmidt Peterson Motorsports crew members wore Mikhail Aleshin T-shirts on the grid before the MAVTV 500.

www.steamloco.info

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Klapband bij het opstuiven van de Raidillon ...

Overigens ging het ook mis bij de SEAT Leon Eurocup

[ Voor 34% gewijzigd door Fuelke op 08-09-2014 18:28 ]

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Topicstarter
Dit soort dingen zie je niet in de F1!

• u_nix_we_all
  • Niet online
Het is stil hier .... niemand commentaar over bijv. de Formula E ?

Ik moet zeggen, dat viel me niet tegen. Leuk rijtje coureurs, professionele teams en ook het racen was niet slecht. Betrouwbaarheid viel me alleszins mee. Jammer van dat fan-boost systeem, dat mogen ze van mij afschaffen.
En Nickolas Prost verdient een straf voor de volgende race, als Heidfeld net iets anders op z'n kop op die vangrail was gevlogen was hij hardstikke dood geweest. Zal wel gezellige boel zijn daar bij Rebellion komend weekend :p

Pagina: 1 ... 23 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan, en erom bedelen ook niet.
MotoGP, WSBK e.d. kunnen in MotoGP en WSBK topic besproken worden.