‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Oei, dat zijn toch wel wat seconden aan het optrekken. Vol, echt vol erop. Damn.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Dat kan zomaar mis zijn met Fittipaldi.
En ik hoop echt dat het niet nog steeds die problemen met de te makkelijk afslaande auto's van de F2 is...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Volgens mij startte Fittipaldi 14e. Dus dat zijn 11 posities aan optrekken. Weet niet precies hoe snel een F2 optrekt, maar ik gok dat hij al 150km/h+ gaat tegen die tijd.siggy schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:16:
[...]
Oei, dat zijn toch wel wat seconden aan het optrekken. Vol, echt vol erop. Damn.
Inderdaad ambulance lijkt eerder voor Fittipaldi dan voor PourchaireDaniëlWW2 schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:17:
[...]
Dat kan zomaar mis zijn met Fittipaldi.![]()
En ik hoop echt dat het niet nog steeds die problemen met de te makkelijk afslaande auto's van de F2 is...
Idd, de 5 voor hem konden Pourchaire voorbij, hij was de 6e in lijnTheBrut3 schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:18:
[...]
Volgens mij startte Fittipaldi 14e. Dus dat zijn 11 posities aan optrekken. Weet niet precies hoe snel een F2 optrekt, maar ik gok dat hij al 150km/h+ gaat tegen die tijd.
Crash vanuit het publiek
[ Voor 8% gewijzigd door jan390 op 05-12-2021 16:21 ]
Ai ai ai. Ook het nauwelijks in een hoek raken is 'slecht'. Denk dat dit een gecancelde race wordt als er niet snel wat nieuws komt.TheBrut3 schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:18:
[...]
Volgens mij startte Fittipaldi 14e. Dus dat zijn 11 posities aan optrekken. Weet niet precies hoe snel een F2 optrekt, maar ik gok dat hij al 150km/h+ gaat tegen die tijd.
Is dit wel meer gebeurd dan.DaniëlWW2 schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:17:
[...]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
YouTube: Theo Pourchaire/Enzo Fittipaldi Massive Crash - F2 Saudi Arabian Gra...
Poeh, die gast in de pitsstraat met dat witte hemd krijgt bijna deel op zijn hoofd. Rent de verkeerde kant op/. Damn.xNikobellicx schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:21:
Het is toch een harde klap als je het op deze beelden ziet. https://twitter.com/sterl.../1467512943256522752?s=21
Het is al een paar jaar een probleem dat die auto's makkelijk afslaan. Ik dacht dat het verbeterd was.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 4% gewijzigd door tlpeter op 05-12-2021 16:24 ]
Jij ziet niet al die gele knipperende lampjes ?tlpeter schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:24:
Maar ik zie helemaal geen gele vlaggen terwijl dat wel hoort bij een stilstaande auto.
Ja je ziet het inderdaad (te) vaak gebeuren. Zou toch zeggen dat een anti stall geen overbodige feature is op het kleine broertje van de koningsklasse.DaniëlWW2 schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:22:
[...]
Het is al een paar jaar een probleem dat die auto's makkelijk afslaan. Ik dacht dat het verbeterd was.
Boh inderdaad. Dat is écht écht een blunder van jewelste.tlpeter schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:24:
Maar ik zie helemaal geen gele vlaggen terwijl dat wel hoort bij een stilstaande auto.
Nee, later wanneer de doktersauto al staat dan komt dubbel geel pas.Brummetje schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:25:
[...]
Jij ziet niet al die gele knipperende lampjes ?
Links bij de digitale borden kijken, die knippert gelijk.siggy schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:25:
[...]
Boh inderdaad. Dat is écht écht een blunder van jewelste.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Ik in ieder geval niet, althans, niet op de filmpjes die voorbij zijn gekomen.Brummetje schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:25:
[...]
Jij ziet niet al die gele knipperende lampjes ?
1) Het is rode vlag en het veld is leeg.tlpeter schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:24:
2) Als je dit "grappig" bedoelde, alsjeblieft doe niet zeg.
edit: misverstand.
[ Voor 5% gewijzigd door DaniëlWW2 op 05-12-2021 16:41 ]
Hij bedoeld tijdens de start..DaniëlWW2 schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:26:
[...]
1) Het is rode vlag en het veld is leeg.
Dan toch nog een keer beter kijken denk ik? Tijdens de start gaan ze al aan.siggy schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:26:
[...]
Ik in ieder geval niet, althans, niet op de filmpjes die voorbij zijn gekomen.
Hier is al geel te zien op de borden
[ Voor 41% gewijzigd door Brummetje op 05-12-2021 16:28 ]
.......DaniëlWW2 schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:26:
1) Het is rode vlag en het veld is leeg.
edit: misverstand.
Edit, beetje geïrriteerd maar de quote is blijkbaar niet meegekomen.
Het gaat om het filmpje op Twitter. Helemaal links van uiteindelijk gele lampen knipperen maar naar mijn idee veel te laat.
[ Voor 35% gewijzigd door DaniëlWW2 op 05-12-2021 16:41 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Mja ik kijk naar de kant waar de auto staat, de andere kant heeft de knipperende lichten. Behoorlijk contra intuitief.Brummetje schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:27:
[...]
Dan toch nog een keer beter kijken denk ik? Tijdens de start gaan ze al aan.
Hier is al geel te zien op de borden
[Afbeelding]
Normaal zijn er marshalls aan beide kanten juist voor dit soort situaties.
[ Voor 6% gewijzigd door siggy op 05-12-2021 16:30 ]
Er branden toch allemaal gele lampjes aan de zijkant van de baan?siggy schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:26:
[...]
Ik in ieder geval niet, althans, niet op de filmpjes die voorbij zijn gekomen.
YouTube: Theo Pourchaire/Enzo Fittipaldi Massive Crash - F2 Saudi Arabian Gra...
He gave a sign with his arms, so he is able to move them and is conscious.
No information on potential injuries..
Crash in de porsche cup was de reden dat de eerdere reparatie (die zorgde voor uitstel race) nodig was
Gaan ze dat überhaupt redden binnen een uur?
18u30 is toch de start van F1? Dan moet dat wel lukken.alexbl69 schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:30:
Ze willen dus toch nog herstarten?
Gaan ze dat überhaupt redden binnen een uur?
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Dus er staan daar wel marshalls. Sorry, maar dit is dikke faal. Je hebt dus niks aan de knipperende lampen aan een kant bij een start. Kan dus van alles betekenen..
Die startplek P2 is goed te grazen genomen
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Die waar suspended op staat?StefanVerkerk schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:32:
Het digitale bord rechts van de startlampen is ook kapot.
[Afbeelding]
Klopt ja. Als ik de beelden terug kijk vliegt er zeker wat carbon spul die kant op tijdens de crash. Het zou mij niks verbazen als dat bord ook beschadigd is geraakt door rondvliegend puin.
Yep, maar er is een heel programma voorafgaand.Quad schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:32:
[...]
18u30 is toch de start van F1? Dan moet dat wel lukken.
edit: krijg nu de melding video unavailable.
[ Voor 18% gewijzigd door Chocoball op 05-12-2021 16:36 ]
Of een drivers parade in de F1 auto'sStefanVerkerk schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:35:
Drivers parade zou beginnen rond het tijdstip dat de F2 race gaat herstarten. Dit gaat dus zeker of voor vertraging zorgen of het schrappen van de drivers parade.
Race tijd is zelden verplaatst geworden.Dus zullen ze alles schrappen zover dat ze de starttijd kunnen halen. In ieder geval geen problemen met schemering of daglicht
Stop maar!alexbl69 schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:36:
Masi: je mag nu wel stoppen met zwaaien met die gele vlaggen.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Dat is letterlijk zijn verantwoordelijkheid he. Zou wat zijn als ie het niet zou doen. Mag hij meteen de marshalls wat beter instrueren.ricardo246 schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:36:
Ik vind het dan weer wel stijlvol dat de race director zelf komt voelen of het goed is of niet :-)
Het is zijn eindverantwoordelijkheid, hij kan het ook delegeren.siggy schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:37:
[...]
Dat is letterlijk zijn verantwoordelijkheid he. Zou wat zijn als ie het niet zou doen. Mag hij meteen de marshalls wat beter instrueren.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Curling in Saudi Arabie
Denk toch dat er wat mis is gegaan in de training van de marshalls. Lijkt wel alsof de basis er niet eens is.
Dacht even dat de Winterspelen al begonnen waren.
Blijft verplicht, halve puntjes voor de race.DaniëlWW2 schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:44:
Dat is wel een goede van het commentaar. Hoe gaan ze dit doen met de verplichte bandenwissel?
Die moet nog gebeuren stond net in beeld... en halve punten.DaniëlWW2 schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:44:
Dat is wel een goede van het commentaar. Hoe gaan ze dit doen met de verplichte bandenwissel?
Alle 3 tegelijk...
[ Voor 4% gewijzigd door TIGER1125 op 05-12-2021 16:45 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Pierre op 05-12-2021 16:45 ]
Niet aardig van mij maar als je amper weet hoe een bezem werkt wat doe je daar dan eigenlijk?
Mag je nu de pits induiken, wisselen en achteraan aansluiten?DaniëlWW2 schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:45:
Ja zag het ook net. Maar het is wel een beetje raar zo met 13 ronden.
[ Voor 6% gewijzigd door ricardo246 op 05-12-2021 16:48 . Reden: sc start ]
Nope SC met rollende startPierre schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:45:
En starten vanaf de grid?
[ Voor 6% gewijzigd door jan390 op 05-12-2021 16:48 ]
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
SC start dus lijkt me niet. Maar dit is weer eens een unieke.ricardo246 schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:46:
[...]
Mag je nu de pits induiken, wisselen en vanuit de pits starten?
Viscaal is dan ook niet echt een toppertje in dit veld.jan390 schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:49:
En Viscaal verliest er gelijk 2
[ Voor 7% gewijzigd door StefanVerkerk op 05-12-2021 16:56 ]
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
[ Voor 6% gewijzigd door xNikobellicx op 05-12-2021 16:57 ]
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 05-12-2021 16:58 ]
[ Voor 9% gewijzigd door DaniëlWW2 op 05-12-2021 16:59 ]
Met 10 minuten heads-up wat normaal is voor een red flag restart en nog maar 8 minuten op de klok vanwege andere races hierna, zie ik geen restart meer gebeuren.DaniëlWW2 schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:58:
En dit is het punt dat je waarschijnlijk de boel moet stoppen...
Je kunt iedereen die niet gestopt is toch niet diskwalificeren?
Hm, wordt bij een rode vlag niet de stand van de voorgaande ronde gepakt?DaniëlWW2 schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:59:
En nu bevoordeel je mensen die niet gestopt zijn.
Gaat deze uitslag tellen?DaniëlWW2 schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:59:
Uitslag zal van voor de crash zijn.DaniëlWW2 schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:59:
Bl44t
Dit topic is gesloten.
![]()
Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan, en erom bedelen ook niet.
MotoGP, WSBK e.d. kunnen in MotoGP en WSBK topic besproken worden.
:strip_exif()/f/image/BVcgWxRQHUPySQSEoNYk1yLo.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/p2cY6amDt7oW3qW96bBTo473.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wU5rTCwq4rNWT4p1x2hPvzBj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7iDuk8RfXBHIzILGgv30e4mv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/30fLgK1wqnpx4wBzDk9b3WQq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/IsH1oruPoyqKEVhVcfbBuWe0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pzL0GTors8rdcTeXtIXCGMp3.jpg?f=fotoalbum_large)