En dat was voor mij ook weer het laatste seizoen DTM. Wat een circusact. Lawson wordt in de eerste bocht getorpedeerd en na teamorders wint Gotz de race en het kampioenschap.jan390 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 11:01:
Weer een lekkere middag vandaag. Beginnen met de DTM en zien of Lawson het af kan maken. Dan door naar de F1.
Denk je dat de F1 of een andere raceklasse beter is? Als Bottas aan de kant moet om Hamilton kampioen te laten worden, gaat Bottas echt wel de order krijgen om aan de kant te gaan.Harry Nak schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 15:13:
[...]
En dat was voor mij ook weer het laatste seizoen DTM. Wat een circusact. Lawson wordt in de eerste bocht getorpedeerd en na teamorders wint Gotz de race en het kampioenschap.
DTM afgekeken na de F1, Wat een mooie wedstrijd leek te worden is uitgelopen op een farce. Wat een competitievervalsing door Team Winward/Mercedes. Schandalig gewoon.
Het zou me niet verbazen als Ferrari zich hieruit terugtrekt. Na jaren DTM is het voor mij wel voorbij.
Het zou me niet verbazen als Ferrari zich hieruit terugtrekt. Na jaren DTM is het voor mij wel voorbij.
Nou, de vergelijking met F1 zou dan zijn dat een Aston Martin en een McLaren voor Hamilton aan de kant gaan.Transportman schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 16:11:
[...]
Denk je dat de F1 of een andere raceklasse beter is? Als Bottas aan de kant moet om Hamilton kampioen te laten worden, gaat Bottas echt wel de order krijgen om aan de kant te gaan.
Ongelofelijk wat een deceptie 
Prachtige race, ondanks die matige actie van KVL bij de start, maar die teamorders bij Mercedes, echt walgelijk. Bah.
Prachtige race, ondanks die matige actie van KVL bij de start, maar die teamorders bij Mercedes, echt walgelijk. Bah.
Tsja toch snap ik het prima, dit zou in elke klasse met teams met meerdere auto's gebeuren.
Ze zouden gek zijn als ze het niet zouden doen.
Die eerste bocht was sowieso al een ramp, dat ging in race 1 ook al fout.
En KvL was op kamikaze koers, die had het kampioenschap eerder al uit z'n handen zien glippen.
En ook zonder dit heeft Götz gewoon een heel stabiel seizoen gereden.
De Roval blijft ook altijd leuk in NASCAR.
Die eerste bocht was sowieso al een ramp, dat ging in race 1 ook al fout.
En KvL was op kamikaze koers, die had het kampioenschap eerder al uit z'n handen zien glippen.
En ook zonder dit heeft Götz gewoon een heel stabiel seizoen gereden.
De Roval blijft ook altijd leuk in NASCAR.
[ Voor 5% gewijzigd door sambalbaj op 11-10-2021 01:45 ]
Alleen hebben we het hier over verschillende teams: Winward vs HRT.sambalbaj schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 00:38:
Tsja toch snap ik het prima, dit zou in elke klasse met teams met meerdere auto's gebeuren.
En Als je de DTM breder wilt maken (meer fabrikanten) dan moet je zeker (met 1/3 Mercedes Teams en 1/3 Audi teams) dit soort geintjes niet uithalen als Mercedes zijnde.
Aan de kant gaan misschien net niet, maar je zag gisteren bij de race in Turkije eigenlijk hetzelfde gebeuren. Stroll en Norris die Hamilton geen strobreed in de weg reden en de deur wagenwijd open lieten staan.Harry Nak schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 18:13:
Nou, de vergelijking met F1 zou dan zijn dat een Aston Martin en een McLaren voor Hamilton aan de kant gaan.
DTM is de naam niet meer waardig (vind ik). Echt genieten van de races deed ik al niet meer en vaak nam ik de moeite niet eens om de races te bekijken. Dat was jaren geleden echt nog anders.
Testing, one, two ...
Indianapolis 8 hours staat op het punt van beginnen.
⛔ Trackers of betalen ⛔
Heb nu een paar keer wat nascar races (herhaling ziggo) gezien op Charlotte en die roval is toch wel een hele mooie en spectaculaire baan. Misschien wel mooier dan de Daytona met de inner course.
Zeker als het dan ook nog eens regent bij de "Drive for the Cure 250" op Charlotte.
YouTube: Drive for the Cure 250 from the Roval | NASCAR Xfinity Series Full R...
Zeker als het dan ook nog eens regent bij de "Drive for the Cure 250" op Charlotte.
YouTube: Drive for the Cure 250 from the Roval | NASCAR Xfinity Series Full R...
Chadwick terecht Formula W kampioen geworden. Hele seizoen dominant.
Zegt dus genoeg over de pace in Formula W. Chadwick werd vorig jaar in FRECA overklast door A. Leclerc en Petecof, en dat zijn ook niet de snelsten.
Zegt dus genoeg over de pace in Formula W. Chadwick werd vorig jaar in FRECA overklast door A. Leclerc en Petecof, en dat zijn ook niet de snelsten.
Ik vraag me af hoe gelijkwaardig de teams en de engineers in deze race klasse zijn? Het eerste seizoen werd er nog voor iedere race van team gewisseld. Was dat dit seizoen ook nog zo? Het valt me gewoon op dat met name de Engelse dames het goed doen, zeker dit seizoen.Harry Nak schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 19:02:
Chadwick terecht Formula W kampioen geworden. Hele seizoen dominant.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Het aandeel Engelse dames is dan ook onevenredig groot in die klasse, eerder seizoen ook al, en dit jaar was het er zelfs nog ééntje meer. 6 Britten in het totaalveld, dus het kan niet anders als dat het niveau daarvan flink hoger ligt dan dat uit andere landen [plek beschikbaar voor de smiley van uw keuze]PatrickC schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 19:08:
[...]
Ik vraag me af hoe gelijkwaardig de teams en de engineers in deze race klasse zijn? Het eerste seizoen werd er nog voor iedere race van team gewisseld. Was dat dit seizoen ook nog zo? Het valt me gewoon op dat met name de Engelse dames het goed doen, zeker dit seizoen.
Testing, one, two ...
Guido van der Garde heeft een brilliante start in de WEC Bahrein. Gelijk de leiding in de LMP2.
[ Voor 9% gewijzigd door jan390 op 06-11-2021 15:23 ]
Guido is bijna elke race goed bij de start. Nu zorgen dat die over 8 uur nog aan de leiding ligt bij de Pro-am, dan is het kampioenschap binnen voor hun.jan390 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 12:04:
Guido van der Garde heeft een brilliante start in de WEC Bahrein. Gelijk de leiding in de LMP2.
Stream via Youtube
⛔ Trackers of betalen ⛔
yep. Wel een mooi eerst kwartier. Guido weer heel erg goed en de Alpine die de toyota's laat werken voor hun geld.JohanKupers schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 12:10:
[...]
Guido is bijna elke race goed bij de start. Nu zorgen dat die over 8 uur nog aan de leiding ligt bij de Pro-am, dan is het kampioenschap binnen voor hun.
[ Voor 14% gewijzigd door jan390 op 06-11-2021 13:40 ]
Uk heeft in verhouding tot andere landen veel meer motorsporters, en dus ook meer instroom van talenten.hardware-lover schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 20:18:
[...]
Het aandeel Engelse dames is dan ook onevenredig groot in die klasse, eerder seizoen ook al, en dit jaar was het er zelfs nog ééntje meer. 6 Britten in het totaalveld, dus het kan niet anders als dat het niveau daarvan flink hoger ligt dan dat uit andere landen [plek beschikbaar voor de smiley van uw keuze]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Robin Frijns pakt de leiding van Frits van Eerd die direct de pits ingaat. Job van Uitert neemt het over
RTN ligt ruim 1 minuut voor op de eerstvolgende Pro-Am, dus dat ziet er goed uit voor het kampioenschap tot nu toe.
[ Voor 8% gewijzigd door JohanKupers op 06-11-2021 14:38 ]
⛔ Trackers of betalen ⛔
5 uur gereden en Realteam Racing op 6 seconden (en loopt in). Spannend tot het einde.JohanKupers schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 14:37:
RTN ligt ruim 1 minuut voor op de eerstvolgende Pro-Am, dus dat ziet er goed uit voor het kampioenschap tot nu toe.
Frits heeft zijn 2 uur erop zitten, nu mogen Job en Guido het afmaken.jan390 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 17:01:
[...]
5 uur gereden en Realteam Racing op 6 seconden (en loopt in). Spannend tot het einde.
⛔ Trackers of betalen ⛔
⛔ Trackers of betalen ⛔
Inderdaad heel mooi gedaan. Kampioen worden na 58 uur met 20 seconden voorsprong.
Robijn Frijns met WTC ook kampioen in LMP2.
Nu nog even afwachten wie de GTE Pro heeft gewonnen. Wat een race.
WRT heeft een goed eerste seizoen in LMP2.jan390 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 20:18:
[...]
Inderdaad heel mooi gedaan. Kampioen worden na 58 uur met 20 seconden voorsprong.![]()
![]()
Robijn Frijns met WTC ook kampioen in LMP2.![]()
![]()
Nu nog even afwachten wie de GTE Pro heeft gewonnen. Wat een race.
⛔ Trackers of betalen ⛔
Voor diegene die naar Jack's int Drenthe Rally willen gaan op het circuit van Assen, er zijn goedkope tickets via deze veiling
Lekker dan, je verkoopt je Dakar truck en de een of andere onbenul gebruikt hem om door een Natura 2000 gebied te crossen, met jouw oude sponsoring er nog op:
https://www.omroepbrabant...e-duinen-boswachter-woest
Ik hoop dat ze die malloot pakken.
https://www.omroepbrabant...e-duinen-boswachter-woest
Ik hoop dat ze die malloot pakken.
Richard Verschoor heeft per direct afscheid kunnen nemen van de F2. Geen geld meer meebrengen, geen stoeltje.
"Helaas eindigt hier het seizoen voor mij. Door een gebrek aan budget zal ik niet in de Formule 2 blijven", schrijft Verschoor maandag op Twitter.
"Geld is altijd mijn grootste rivaal geweest en nu ben ik er door verslagen. Maar aan de andere kant: als de ene deur sluit, zal een andere opengaan", kijkt hij uit naar nieuwe uitdagingen.
Verschoor mist door zijn afscheid de komende twee Grand Prix-weekenden in Saoedi-Arabië en de Verenigde Arabische Emiraten, waar het seizoen wordt beslist. Met 55 punten bezet hij de tiende plaats in het klassement van de opstapklasse voor de Formule 1.
[...]
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
https://www.mpmotorsport....nds-and-full-2022-season/Bastien schreef op maandag 29 november 2021 @ 19:59:
Richard Verschoor heeft per direct afscheid kunnen nemen van de F2. Geen geld meer meebrengen, geen stoeltje.
[...]
"We are aiming to capitalize on that momentum by putting him in one of our F2 cars in the two remaining rounds on the Arabian peninsula."
Hebben ze de andere rijder ook uit de auto gezet? > Wikipedia: Lirim Zendeli
Dus samen met Wikipedia: Jack Doohan (racing driver) de laatste twee weekenden?
Edit: ja dus, valt o.a. te lezen via de eerder gedeelde link.
[ Voor 24% gewijzigd door hardware-lover op 29-11-2021 20:45 ]
Testing, one, two ...
Dat vind ik het jammere van de F2 en F3 dit seizoen, doordat er soms zo lang tussen races zit en er best regelmatig wisselingen zijn in het veld is het soms lastig om te volgen en al helemaal voor wat buiten de top rijdt.hardware-lover schreef op maandag 29 november 2021 @ 20:38:
[...]
https://www.mpmotorsport....nds-and-full-2022-season/
"We are aiming to capitalize on that momentum by putting him in one of our F2 cars in the two remaining rounds on the Arabian peninsula."
Hebben ze de andere rijder ook uit de auto gezet? > Wikipedia: Lirim Zendeli
Dus samen met Wikipedia: Jack Doohan (racing driver) de laatste twee weekenden?
Edit: ja dus, valt o.a. te lezen via de eerder gedeelde link.
BREAKING
— Racing Team Nederland (@RacingTeamNL) 2 december 2021
RACING TEAM NEDERLAND IN IMSA ENDURANCE CUP
Racing Team Nederland komt in 2022 uit in de Amerikaanse IMSA Michelin Endurance Cup.
Daarmee verschijnt het Nederlandse team komend jaar aan de start van beroemde races als de 24 uur van Daytona en de 12 uur van Sebring. pic.twitter.com/N9CQcQXb2G
24 HOURS OF DAYTONA. Super excited to announce that I will join @RacingTeamNL for the 24 Hours of Daytona. My connection with @JumboSupermarkt goes way back to the start of my career, which makes this adventure even more special to me. Let’s win some 🏆 boys! pic.twitter.com/1Nsq6HOy8i
— Rinus VeeKay (@rinusveekay) 2 december 2021
[ Voor 36% gewijzigd door Paulus07 op 02-12-2021 17:28 ]
Die Alex Brundle gaat steeds meer klinken als zn vader
Te horen bij F2 practice op F1 tv
Te horen bij F2 practice op F1 tv
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Nu F2 op F1TV ben benieuwd of het nog chaos wordt.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Niet alleen op F1TV maar ook op Ziggo Sport.Pierre schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 13:27:
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ga er maar vanuit. helemaal met reverse grid.Pierre schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 13:27:
Ben vooral benieuwd naar de eerste paar bochten!
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
En zoals verwacht gelijk een safety car.
Ze hebben ook vrouwelijke stewards zo te zien. Dat had ik in S-A niet verwacht. Maar top!
Rood-Gele vlag
nieuwe voor mij (nog niet eerder gezien)
gladheid op de baan
nieuwe voor mij (nog niet eerder gezien)
gladheid op de baan
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:09
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Lag nog een brokstuk op de baan, nu eens kijken of ze het langer volhouden 
Het is overigens dat vanaf de startplek van P2 er meer zand op de baan lag, maar anders is die startplek helemaal niet zo slecht aangezien P1 aan de rechterkant start en de eerste bocht naar links gaat.
Het is overigens dat vanaf de startplek van P2 er meer zand op de baan lag, maar anders is die startplek helemaal niet zo slecht aangezien P1 aan de rechterkant start en de eerste bocht naar links gaat.
Denk dat je t liefst op P2 wilt starten. de eerste 2 bochten zijn niet gunstig als pole zitter.tweakduke schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 13:45:
Klopt. Als P1 P2 niet direct afknijpt bij de start dan heeft P2 de mogelijkheid P1 buiten de baan te drukken. Wat bij de F2 dus gebeurde.tweakduke schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 13:45:
- tweakduke
Dat zag je diegene van P1 dus ook proberen om meteen af te knijpen voor de eerste bocht. P2 schoot echter wat door en zodoende kon P1 door wat buitenom te gaan toch de positie houden.Spotmatic schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 13:46:
[...]
Klopt. Als P1 P2 niet direct afknijpt bij de start dan heeft P2 de mogelijkheid P1 buiten de baan te drukken. Wat bij de F2 dus gebeurde.
Als diegene die van P2 start een betere start heeft en de plek kan behouden in de eerste bochten serie dan kan die zo op P1 komen. Geeft wel een interessante start zo
Nog niet te benoemen als die formule 1 auto's zonder schade door die eerste bochten serie moeten
DRS treintje
Ja maar toch nog wel een spannende race zo op het einde.basvn schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 13:58:
DRS treintje
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Vind dat elke keer bij een incident de (v)sc wel erg lang duurt.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Ik weet ook niet waar ze op wachten... Het is toch duidelijk?siggy schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 14:04:
Verbaas mij dat het een virtual sc is. Liepen marshals op de baan.
Ah nu wel SC
Ah nu wel SC
En nu volle safety car. Damn zeg. Lijkt wel een 1st time race director.Spotmatic schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 14:04:
[...]
Ik weet ook niet waar ze op wachten... Het is toch duidelijk?
Net als de cameramensen
[ Voor 5% gewijzigd door siggy op 04-12-2021 14:06 ]
- tweakduke
Is toch gewoon een normale afhandeling van de crashes? Liever de SC een ronde te lang door dan dat er wat gebeurt op een stratencircuit. Hoort er allemaal bij
Ja er zijn veel marshall's bij de incidenten en ze zijn er ook snel maar daarna lijkt het allemaal wat minder doelgericht en duurt het toch wat langer dan je zou verwachten. Elk incident is onder de neus van een kraan gebeurt maar toch wordt die niet of amper gebruikt? Maar goed ik ga er van uit dat hun beter weten waar ze mee bezig zijn dan de stuurlui aan walsiggy schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 14:04:
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Ik snap die yellow flag in sector 1 niet?
Naja het ziet er allemaal 'nieuw' en 'alsjemenou' uit. Is niks mis mee, maar dan al helemaal sneller een sc met zoveel marshalls op de baan. Niet echt bijzondere race, veel actie gemist. T1/T2 is wel interessant omdat je nog beetje kan terugkomen. Benieuwd wat in de F1 gebeurd als je daar iemand naar buitendrukt.AtlAntA schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 14:08:
[...]
Ja er zijn veel marshall's bij de incidenten en ze zijn er ook snel maar daarna lijkt het allemaal wat minder doelgericht en duurt het toch wat langer dan je zou verwachten. Elk incident is onder de neus van een kraan gebeurt maar toch wordt die niet of amper gebruikt? Maar goed ik ga er van uit dat hun beter weten waar ze mee bezig zijn dan de stuurlui aan wal
Bocht 1 even 4 F2 auto's eruit, gaat lekker.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ronde 6, al 2x SC
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Leuk... finish onder geel met 2 coureurs (P2 en P4) die 5s hebben. Benieuwd of die nog in gaan houden en vlak voor de finish vol gas gaan geven.
Zijn ze nog extra barriers aan het plaatsen op circuit? bij de F2.
Was die race nou al begonnen of niet?
F1tv schedule zegt 15:25...
Uitgesteld wegens reparaties aan de barriersMikeyMan schreef op zondag 5 december 2021 @ 15:38:
Nee, ze zijn nog op de baan bezig.MikeyMan schreef op zondag 5 december 2021 @ 15:38:
Geen crash geweest dan? Of nog van max van gisteren?
Nee, dit is niet de bocht waar Max tegen de muur klapte.
Schijnt in bocht 13, 14, 15 te zijn volgens F1TV nog van de crash van Lundgard(?). Wat vreemd zou zijn want dat was voor de qualy.MikeyMan schreef op zondag 5 december 2021 @ 15:40:
[...]
Dit is waar gister iemand achteruit de muur in was gegaan in de F2 sprint race?MikeyMan schreef op zondag 5 december 2021 @ 15:40:
[...]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Wat willen ze eigenliijk doen? Wel aborted, wel gaan rijden, reparatiewerkzaamheden?
Wordt dit sowieso een verkorte race en misschien eeen SC start?
Wordt dit sowieso een verkorte race en misschien eeen SC start?
Op Ziggo werd gemeld, via een kijker, dat het om een crash tijdens de Porsche race ging.YakuzA schreef op zondag 5 december 2021 @ 15:43:
[...]
Dit is waar gister iemand achteruit de muur in was gegaan in de F2 sprint race?
Heb verder overigens nog nergens bevestiging kunnen vinden daarvan.
[ Voor 10% gewijzigd door TIGER1125 op 05-12-2021 15:54 ]
nu nog beelden er van zien te vinden want het is nu allemaal vrij wazig wat ze gerepareed hebben of kapot wasTIGER1125 schreef op zondag 5 december 2021 @ 15:53:
[...]
Op Ziggo werd gemeld, via een kijker, dat het om een crash tijdens de Porsche race ging.
Heb verder overigens nog nergens bevestiging kunnen vinden daarvan.
Denk dat ze de barrier iets hebben opgeschoven zodat max betere laps kan rijden.hjvg schreef op zondag 5 december 2021 @ 15:57:
[...]
nu nog beelden er van zien te vinden want het is nu allemaal vrij wazig wat ze gerepareed hebben of kapot was
Ik heb ondertussen een beetje zitten googlen en op twitter zitten zoeken nog steeds geen beelden gevonden alleen ook andere twitteraars die melden dat het het gevolg van een Porsche crash geweest is.
En er is beeld, ik had ook gewoon op twitter kunnen zoeken naar de combi: "Porsche/Jeddah"
YouTube: 2021 Porsche Sprint Challenge Middle East at Jeddah Corniche Circuit
Barrier lijkt wat verschoven te zijn, zie je goed aan het einde van de video wanneer die brandweerman aan de rechterkant aan komt rennen. (dan is er net wat meer contrast)
Aanvulling na de start:
En iedereen maar wachten op de 1st corner crash...
[ Voor 32% gewijzigd door TIGER1125 op 05-12-2021 16:08 ]
Code rood bij F2, wat een chaos.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
En ze begonnen en ik was meteen de tel kwijt hoeveel er kapot zijn...
Meteen rood.
Meteen rood.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
En rood
Rode vlag... benieuwd of ze die race nog starten. Wordt wel krap voor de F1
Rode vlag. Waarom geen safety car en door de pits rijden?
Nou, dat was welgeteld 20 seconden racen….
Steam - PTR83
Er bleef 1 staan bij de start, dat is altijd zo tricky. Hopelijk kwam diegene die er op achterop reed er goed vanaf.
[ Voor 36% gewijzigd door Vos op 05-12-2021 16:09 ]
Nee hoor, F1 is veiligalexbl69 schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:08:
Rode vlag... benieuwd of ze die race nog starten. Wordt wel krap voor de F1
Daily driver; MB R171 SLK280
Kekke safety car
Bedoelde dit uiteraard ludiek... had niet door dat het een ambulance is.
Bedoelde dit uiteraard ludiek... had niet door dat het een ambulance is.
[ Voor 70% gewijzigd door alexbl69 op 05-12-2021 16:11 ]
geen goed teken, dat ambu op de baan rijd, en nog geen beelden.xNikobellicx schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:09:
Ambulance op de baan is niet goed
mooie nieuwe saftycar het kan allemaal tegenwoordig
Oh nee toch.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Die hebben ze al het hele seizoen. om en om met de merc. volgens mij.hjvg schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:10:
mooie nieuwe saftycar het kan allemaal tegenwoordig
ehmmm ja nu heb ik hem......
[ Voor 6% gewijzigd door Catmandos op 05-12-2021 16:12 ]
Zie afbeelding hierbovenCatmandos schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:11:
[...]
Die hebben ze al het hele seizoen. om en om met de merc. volgens mij.
Sarcasme. Hij doelde op de ambulance.Catmandos schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:11:
[...]
Die hebben ze al het hele seizoen. om en om met de merc. volgens mij.
Geen herhaling... Geen goed nieuws vaak...
Hebben ze i.p.v. een pitlane bel nou gewoon iemand met een fluitje?
Zo dramatisch zag het er ook weer niet uit zou je zeggen. Zou wat zijn als ie toch iets gebroken heeft in de benen.
Wie klapte achterop wie?
Auto 10 bleef stil staan.. Op F1TV is het moment wel terug te kijken, het was nogal een klapper.
Fittipaldi achterop PourchaireSpotmatic schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:14:
Wie klapte achterop wie?
ik had het zelfde inderdaad zag er niet heel erg uitsiggy schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:13:
Zo dramatisch zag het er ook weer niet uit zou je zeggen. Zou wat zijn als ie toch iets gebroken heeft in de benen.
maar lijkt toch wel wat serieuser
Fittipaldi op PouchereSpotmatic schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:14:
Wie klapte achterop wie?
[Twitter: https://twitter.com/F1onetwothree/status/1467512084539846665?t=UrQSE-aeLibMmtPH1HM4Bw&s=19]
Herhaling van de start.
Herhaling van de start.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan, en erom bedelen ook niet.
MotoGP, WSBK e.d. kunnen in MotoGP en WSBK topic besproken worden.
Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan, en erom bedelen ook niet.
MotoGP, WSBK e.d. kunnen in MotoGP en WSBK topic besproken worden.
:strip_exif()/f/image/c6CM2ZIahFE9AUUPfkbaxC4P.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NvR2EwXZYeRv2oEZ0sFEdHGc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NIClZ7cMUXQ7OkZ3DefVp3N9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8NpjCO6VpiU1Bn7Q919F1Xyd.jpg?f=fotoalbum_large)