PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Hoe dan? Ik heb een Go abonnement dus ik kan alleen online kijken. Werkt het dan ook? Bij mij heb je op het racing kanaal ook gewoon de NL audiostreamPjotrStroganov schreef op zondag 30 mei 2021 @ 18:57:
Voor ziggo kijkers: zowel de Nederlandse als Amerikaanse audiostream is te selecteren.
Misschien geen pack racing, maar beter dan de vorige editie. Ze lijken een goede balans te hebben gevonden in hun aero package.ge-flopt schreef op zondag 30 mei 2021 @ 18:58:
Het veld blijft goed bij elkaar.
Het veld is nog bij elkaar en de pitstops zijn bij het team van VK meestal niet het snelst, dus ik denk straks een kleine terugval.
Net in de ipad app even gecontroleerd. Rechtsboven kun je het textbalonnetje aantikken en dan interlingua selecteren. Ook even op gereed drukken. Via de next box is het de knop met 3 stippen en dan audio opties.Oilslick schreef op zondag 30 mei 2021 @ 19:02:
[...]
Hoe dan? Ik heb een Go abonnement dus ik kan alleen online kijken. Werkt het dan ook? Bij mij heb je op het racing kanaal ook gewoon de NL audiostream
PSN: xMaurice93
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Lijkt mij ook. Herta had hier voordeel van.Vos schreef op zondag 30 mei 2021 @ 19:11:
Slechte timing voor Veekay.
Edit: VK nog voor Herta zo lijkt het.
[ Voor 10% gewijzigd door RoD op 30-05-2021 19:13 ]
Dixon gaat straks veel verliezen.
[ Voor 26% gewijzigd door Vos op 30-05-2021 19:14 ]
Zo werd het niet benoemd in het commentaarRoD schreef op zondag 30 mei 2021 @ 19:12:
[...]
Lijkt mij ook. Herta had hier voordeel van.
Edit: VK nog voor Herta zo lijkt het.
Nou, die is niet heilig, toch?
Dixon was de sjaak. En nu helemaal.
13:37
Een ronde na Veekay, voor de caution.Tito129 schreef op zondag 30 mei 2021 @ 19:19:
Wanneer is herta binnen gekomen dan?
-
2 rondes na VK toch? Voor de cautionTito129 schreef op zondag 30 mei 2021 @ 19:19:
Wanneer is herta binnen gekomen dan?
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Die vraag wilde ik net vragen.. zie die eigenlijk nooitcaspervc schreef op zondag 30 mei 2021 @ 19:22:
Waarom nog steeds caution btw? Auto is toch al lang weg?
Reclamecaspervc schreef op zondag 30 mei 2021 @ 19:22:
Waarom nog steeds caution btw? Auto is toch al lang weg?
-
Omdat rechtdoor gaan in de bocht niet kangiantgiantus schreef op zondag 30 mei 2021 @ 19:44:
Waarom maken ze allemaal zo’n bocht op t rechte stuk
Volgens mij (ben geen natuurkundige oid) heeft het te maken met de lucht die om de auto gaat. Die drukt waarschijjnlijk harder (meer druk) aan de rechter kant als je vlak langs de muur blijft gaan.giantgiantus schreef op zondag 30 mei 2021 @ 19:44:
Waarom maken ze allemaal zo’n bocht op t rechte stuk
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Thanks. Makes sense.TinusTegengas schreef op zondag 30 mei 2021 @ 19:52:
De muur creëert dirty air rond de auto en kost snelheid
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Volgens mij rijden ze juist aan de binnenkant omdat het korter is en dus minder meters hoeven te maken. Nihil, maar minder.Hippocampus schreef op zondag 30 mei 2021 @ 19:55:
Dirty air ok, maar het zijn ook wel extra meters om helemaal naar de binnenkant toe te rijden. Dus ik denk dat ze dat extreme links rijden enkel doen als er iemand achterop zit.
-
Jup, moet waarschijnlijk nog 4 stops maken op deze manierTito129 schreef op zondag 30 mei 2021 @ 19:55:
Veekay komt straks verkeerd uit met de pitstops als er geen gunstigere caution komt. Het is nog lang. Maar mist toch al 7 rondjes
We gaan 't zien, vaak gaat de Indy niet zoals je verwacht
Beetje vreemd. Hoe is het korter als je van de buitenkant komt, naar links gaat om aan het einde van het rechte stuk weer naar rechts te gaan om die bocht zo groot mogelijk te maken? (buiten-binnen-buitenkant)Edd schreef op zondag 30 mei 2021 @ 20:07:
[...]
Volgens mij rijden ze juist aan de binnenkant omdat het korter is en dus minder meters hoeven te maken. Nihil, maar minder.
edit; Kijk maar eens bij een onboard wanneer ze echt rechtuit proberen te rijden, dan moeten ze lichtjes naar rechts sturen om de vanzelf naar links sturende auto tegen te werken.
edit2; nog een 3e reden: Slipstreamen. Als 1 auto een bepaalde richting kiest dan doen alle auto's daar achter het ook anders verlies je snelheid.
[ Voor 40% gewijzigd door kevz op 30-05-2021 20:13 ]
Volgens mij was het vorig jaar ook niet whoohoo spannend.Jelmer93 schreef op zondag 30 mei 2021 @ 20:13:
Dit is niet wat ik gewend ben van Indy, meestal al 3 cautions gehad
Edit: afhankelijk van wie je fan bent uiteraard
[ Voor 10% gewijzigd door Hippocampus op 30-05-2021 20:17 ]
Een Lewis Hamiltonnetje?Maurice079 schreef op zondag 30 mei 2021 @ 20:22:
Rahal had een goede strategie. Zonde dit zeg.
-
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Nee, daarvoor is dat aeroscreen dus...Bensimpel schreef op zondag 30 mei 2021 @ 20:26:
Man dat was close. Bijna een wiel op je helm, damn.
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Zo nou, ik zat er ook net aan te denken. nondeju zo een wiel de tribune inPjotrStroganov schreef op zondag 30 mei 2021 @ 20:28:
Stel je voor dat dat wiel niet naar het infield, maar de buitenkant was gelanceerd.
Misschien pakt het goed uit. Race engineer van Rinus geeft aan dat de caution misschien net genoeg is om een pitbeurt als het ware 'terug te winnen' en wwer op dezelfde straegie uit te komen als de andere front runnersvliegnerd schreef op zondag 30 mei 2021 @ 20:28:
Jammer voor Rinus dat die caution te vroeg valt. Fingers-crossed.
Ken je Final Destination?Hippocampus schreef op zondag 30 mei 2021 @ 20:29:
[...]
Zo nou, ik zat er ook net aan te denken. nondeju zo een wiel de tribune in
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Mijn boefje is liev!
Maar 30% wat er kan zitten, begreep ik net.JB schreef op zondag 30 mei 2021 @ 20:34:
Poh ik zap toevallig langs de Indy500. Volle bak publiekIs dit een herhaling?
-
Geen caution? dan zal het niks spannend zijn geweest.
[ Voor 50% gewijzigd door Hippocampus op 30-05-2021 20:38 ]
Allemaal lid van dezelfde familie... De IndyCar-familiePWM schreef op zondag 30 mei 2021 @ 20:37:
[...]
Ja, maar die 30% zit wel op elkaarZo werkt dat natuurlijk niet
-
No matter the age, never lose the Kramer inside
Jynxed itAequitasII schreef op zondag 30 mei 2021 @ 20:56:
Gaat Sato weer winnen? LIjkt goed te zitten met zijn stop.
Vaste locatie, vast netwerk.
Slechte pitstop wat het lijkt. Maar we hebben het niet in beeld gehad.AequitasII schreef op zondag 30 mei 2021 @ 21:10:
Wat is er gebeurd met VK?
-
No matter the age, never lose the Kramer inside
Dit topic is gesloten.
![]()
Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan, en erom bedelen ook niet.
MotoGP, WSBK e.d. kunnen in MotoGP en WSBK topic besproken worden.