Ik zou het doen!
No matter the age, never lose the Kramer inside
Maar aan de andere kant, het gat met Grosjean blijft gelijk..
-
Ik zou het doen!
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Ik zou het doen!
Laat maar wegblijven
Ik zou het doen!
Grosjean rijd ook een prima racerammes schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 22:20:
Mooi voor Rinus maar ik had Romain ook graag zien winnen.
Grosjean: hold my beer
Ik zou het doen!
Ik zou het doen!
Flickr PSN ID= cheironnl
En mooi voor GRO! Een p2!
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Dat weet ik...ben er geweest...hetzelfde resultaat zou super zijn
Ohw.... Ik kijk uitgesteld live
[ Voor 62% gewijzigd door Killjoy op 15-05-2021 23:06 . Reden: Beetje dom ]
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Ik heb het net even uitgesteld teruggekeken, maar wat een spannende race was dat zeg, vooral met die regendruppeltjes aan het einde. Puur op pace pakt VK daar iedereen in, geweldig. Hij was echt de beste vandaag.
En precies 5 jaar na Max. Op IMS. Wat een dag zeg.
⛔ Trackers of betalen ⛔
En die inhaalactie op Palou
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Aan de positieve kant, dat garandeert morgen wel een paar inhaalacties omdat er vandaag 4 uitvallers waren die morgenochtend achter hem starten en ik zie ze niet allemaal de actie meteen bij de start doen.
[ Voor 34% gewijzigd door naitsoezn op 22-05-2021 08:23 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Waarom is datnaitsoezn schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 08:22:
Een start op regenbanden in de F2. Zuur voor Armstrong, met die pitstart als polesitter
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
"Failing to form up to the grid". Viel stil tijdens de formation en werd door de pit geleid ipv tussen het veld door naar voren en mocht vervolgens de pit niet meer uit.
[ Voor 10% gewijzigd door naitsoezn op 22-05-2021 08:27 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Klopt. die hebben ze niet.Gynnad schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 08:50:
Heeft de F2 geen intermediates?
⛔ Trackers of betalen ⛔
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
The client is not always right. - Enzo Ferrari; Design the Future
Ik zie het niet op Ziggo Sport en niet op Eurosport
Ziggo (open kanaal), maar is al een tijdje afgelopenArjantje72 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 09:44:
Welke zender kijken jullie de F2?
Ik zie het niet op Ziggo Sport en niet op Eurosport
Ik dacht al dat ik gek was gewordennaitsoezn schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 09:46:
[...]
Ziggo (open kanaal), maar is al een tijdje afgelopen
[DPC] help conquer cancer @ WCG
Dat wist ik niet, ik dacht dat de regels hetzelfde waren als in F1.Mist schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 21:21:
Het is niet toegestaan om tijdens zo'n situatie de 'verplichte' pitstop te maken.
Toen hij langs de eerste crash reed; was er nog geen VSC. Hij had toen naar binnen kunnen duiken. Op het moment dat hij al in pitlane bent en ze gooien de VSC; krijg je geen penalty. Exact hetzelfde goldt bij de 3e crash.TheBrut3 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 21:04:
Wat een rare tactiek van Zhou. Hij moet nog stoppen en er komt 2x een VSC, maar dan stopt hij nietKan aan mij liggen, maar volgens mij is dat het ideale moment om te stoppen!
Echter; als ze net de VSC gooien 5 meter voordat hij in pitlane is; is hij wel de sjaak.
Vanavond was de 1e kwalificatie dag voor hiervoor en Rinus Veekay heeft het toch weer mooi voor elkaar. Hij mag morgen meedoen in de Fast 9 shootout voor de Indy 500. Dus een plekje op de eerste 3 rijen is verzekerd.
Samen met zijn teambaas (Ed Carpenter) zijn zij de enige Chevrolet aangedreven auto's in de top 9.
Opvallendste uitvaller is toch wel Will Power. Die heeft zich niet bij de eerste 30 gekwalificeerd en mag morgen proberen om een van de 3 laatste plekjes (31 t/m 33) proberen te bemachtigen.
[ Voor 3% gewijzigd door Edd op 23-05-2021 00:08 ]
-
En een Nederlandse winnaar, hopelijk vanmiddag nog een Nederlandse winnaar.
[ Voor 48% gewijzigd door JohanKupers op 23-05-2021 11:13 ]
⛔ Trackers of betalen ⛔
Was gisteren "gewoon" in mph
Nu bij Will Power wel mph
[ Voor 10% gewijzigd door skreppiedoe op 23-05-2021 19:23 ]
3 vd 5 door zei hij netCatmandos schreef op zondag 23 mei 2021 @ 19:25:
hoeveel vallen er nou uit op Bump day? was het er maar 1?
In ander nieuws. NASCAR op een zeer nat Circuit of the Americas is best vermakelijk
Remmen is angstCatmandos schreef op zondag 23 mei 2021 @ 22:17:
jesus, waarom geven ze dit vrij. zo gevaarlijk....
Shit wel code rood
[ Voor 5% gewijzigd door caspervc op 23-05-2021 22:20 ]
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
De Xfinity Charlotte Roval race van vorig jaar was nog erger: YouTube: NASCAR Xfinity Series drivers tackle the rain at the Roval | NASCAR ...Catmandos schreef op zondag 23 mei 2021 @ 22:17:
jesus, waarom geven ze dit vrij. zo gevaarlijk....
Is het niet iets in de trant van:skreppiedoe schreef op zondag 23 mei 2021 @ 19:21:
Weet iemand waarom bij de kwalificatie voor de Indy 500 op bump day de snelheid in km/h wordt weergegeven?
Was gisteren "gewoon" in mph
Nu bij Will Power wel mph
Internationale feed = KPH
USA feed = MPH.
https://www.today.com/vid...sVQ9pPqTwnTpN9p9lDqJ6-lnk
Was Robert Wickens ook niet met een exoskelet aan het trainen?
Vaste locatie, vast netwerk.
start om 18:38 NL tijd op o.a. ziggo sport
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Als je wilt kun je ook nog door de kwalificatie heen kijken: YouTube: YouTube]
Ze hebben op bepaalde plekken nog de mogelijkheid gegeven om een ander pad te nemen, dus minder stof van anderen (ook spatte het zand wat minder op in plekken). Dus ik gok dat we ook daadwerkelijk wat inhaalacties gaan zien.
[ Voor 28% gewijzigd door Martinspire op 30-05-2021 13:36 ]
Mooi die opbouw naar de race over ongeveer een uur.
Ik denk voor Veekay dat een top 10 goed is, top 5 zeer goed, een top 3 is het seizoen geslaagd en eerste worden dan zou het me zeker niet verwonderen als er vanuit Penske of een ander team voor volgend jaar bij hem aangeklopt wordt.
Ik heb erg veel zin in de race!
In 2013 heeft de winst van Tony Kanaan op Indy zijn cariere volgens mij gered, want het ging al paar seizoenen niet lekker.
[ Voor 41% gewijzigd door ge-flopt op 30-05-2021 17:39 ]
Ze bedenken daar echt alles om je te laten vaccineren. Zouden ze hier ook moeten doen.ge-flopt schreef op zondag 30 mei 2021 @ 17:38:
Was het ook niet als je je daar eerder liet vaccineren, dat je dan een rondje mocht rijden?
Sfeer is alweer heel anders met ongeveer 50% capaciteit.
Laten we hopen op nederlands glorie!
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ze zijn 190 rondes bezig om de auto voor de laatste 10 af te stellen, proberen in dezelfde ronde te blijven, niet te crashen en de laatste 10 rondes erbij te zijn...
En de hele show er omheen, opbouw is al leuk om te zien.. net het stukje over de kids van Dan Wheldon dat soort dingen zijn de Amerikanen erg goed in om dit mooi in beeld te brengen.ge-flopt schreef op zondag 30 mei 2021 @ 17:47:
Probeerde van de week uit te leggen waarom de Indy 500 zo mooi is:
Ze zijn 190 rondes bezig om de auto voor de laatste 10 af te stellen, proberen in dezelfde ronde te blijven, niet te crashen en de laatste 10 rondes erbij te zijn...Hoe kun je het anders uitleggen?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Verwacht dat om 19u ze er echt voor gaan ? Of eerder ?
18.45 dacht ik start raceppeterr schreef op zondag 30 mei 2021 @ 18:25:
Ik zit al vanaf 17u strak voor de start te kijken![]()
Toch niet van de Red Bull? hoop ik.ppeterr schreef op zondag 30 mei 2021 @ 18:25:
Ik zit al vanaf 17u strak voor de start te kijken![]()
Haha nee, gewoon ook zin an! Vorig jaar voor het eerst eens mee gekeken.
Toen vond ik het al fantastisch. Pak het einde dan weer niet mee, want morgen erg vroeg.
Dat is wel jammer, maar dat kijk ik dan wel weer terug.
Edit. Had de verkeerde audio optie aanstaan.
[ Voor 36% gewijzigd door PjotrStroganov op 30-05-2021 18:50 ]
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Hij verbruikt nu inderdaad meer brandstof. Maar hij zal vooral ook ff willen proeven.Tito129 schreef op zondag 30 mei 2021 @ 18:50:
Is dat nu handig om op kop te rijden. Kan je niet beter in de slipstream rijden
PSN: bollsie
Dit topic is gesloten.
![]()
Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan, en erom bedelen ook niet.
MotoGP, WSBK e.d. kunnen in MotoGP en WSBK topic besproken worden.
:strip_exif()/f/image/0SeGaZiwn5ppJgo87JU56sIu.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/LzJ9cBBDdcodb0EDiSVBxpqQ.png?f=fotoalbum_large)