Echt jammer van die rugklachten. Nu heeft dit wel een rechtstreekse oorzaak door een val maar ruglast zit blijkbaar ook in de familie. Vader had er last van en David zou, volgens vader en andere kenners, ook een mooiere carrière hebben als ie niet zoveel last had van de rug.
Had echt wel naar uitgekeken naar "HET duel". Voor Van Aert zijn terugkeer maakte, was ik echt aan het genieten van het seizoen en had ik het idee dat de anderen ook wel een stap vooruit hadden gezet. Maar dat idee heeft ongeveer 1 ronde stand gehouden in Boom
Het kan natuurlijk snel veranderen maar het wordt toch moeilijk om klaar te zijn voor het WK. Van Aert zegt nog niet te weten of ie naar het WK gaat maar als VDP tegen volgende week niet in de buurt komt van Van Aert, dan zal ie zijn ticket wel boeken, denk ik.
Ik vermoed dat hij niet gevallen is in Zolder maar misschien wel een beweging heeft moeten maken waarbij zijn rug het heeft opgegeven. Ook voor zijn "moeilijk" moment zag hij er niet top uit. Hij trok, ter hoogte van de eerste materiaalpost, even enorm door maar hield dat maar een 100m vol en moest dan weer in het rijtje plaats nemen.
Als Van Aert zijn wegseizoen met dezelfde conditie (en misschien nog iets meer) kan beginnen, dan wordt het een zeer mooi voorjaar. Echt indrukwekkend
Conclusie is dat VDP ook maar een mens is en geen superman. Van Aert staat momenteel een (serieus) stuk boven de rest van het peloton terwijl hij eigenlijk nog in opbouw zou moeten zijn.