[Wielrennen] Centraal discussietopic

Pagina: 1 ... 81 ... 155 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-09 16:46
Viel bijna van mijn stoel toen ik het las. Dat is nu toch totaal onverwacht. En ik hoop/denk toch wel dat er ergens iets fout is gegaan en dat hij het product niet bewust heeft genomen.
Als het wel bewust genomen is, is het wel een zeer grote dommerik. Het zou blijkbaar een product dat nog weken na gebruik te vinden is in het bloed. Als iemand dan persé doping wil nemen, zijn er betere zaken, denk ik (als niet kenner).

Als hij vermoedt dat het door een verontreinigd supplement komt, dan ben ik geneigd dat te geloven.

Maar ja, wie ben ik

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Van Wielerflits, lijkt er niet op dat je dit 'per ongeluk' binnenkrijgt...
4. Is Letrozol verboden bij sport?
Ja, Letrozol staat specifiek vermeld als te allen tijde verboden (zowel in als buiten de competitie) in de categorie Hormoon- en stofwisselingsmodulatoren op de verboden lijst van het Wereld Anti-Doping Agentschap.

5. Bevatten voedingssupplementen Letrozol?
Letrozol is een krachtig geneesmiddel dat niet legaal kan worden opgenomen en/of op de markt gebracht als ingrediënt in voedingssupplementen. USADA is op dit moment niet op de hoogte van gevallen van een voedingssupplement dat besmet is met Letrozol. Het gebruik van voedingssupplementen is echter altijd op eigen risico van de sporter.
https://www.wielerflits.n...dicijn-tegen-borstkanker/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerbenBK
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19:53
Requiem19 schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 17:22:

[...]

Ach, kan best. 'sNachts een beetje slaperig naar de badkamer voor een paramolletje en dan.......oh wacht :o

The tyres begin to write cheques that the geometry can’t quite cash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McMiGHtY
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-09 16:51

McMiGHtY

- burp -

t'is geen voetballer he..

NEW - Het Grote - 2025 Tweakers Social Ride- Topic!

• Kenhas
Requiem19 schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 17:22:

[...]

Ik hoop ergens dat bekend raakt dat de fabrikant van één van zijn supplementen hun ketel niet correct schoon gemaakt hebben na het produceren van een geneesmiddel met Letrozol.

Het is misschien iets dat je niet per ongeluk inneemt maar het is ook niet het slimste product om te nemen. Het is nog weken traceerbaar, als ik de verschillende artikels lees.

Het is de laatste van wie ik het zou verwachten en zou toch wel serieuze teleurstelling zijn. Aan de andere kant, het is al jaren dat het, behalve zijn Europees en Belgisch kampioenschap, net niet is wat hij zelf zou willen. Maar die gedachte gaat me eigenlijk al beetje te ver. Ik ga uit van onschuld. Ik blijf op dat vlak naïef en ga uit van eerlijkheid. Anders stop ik beter met kijken naar alle vormen van wielrennen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nutterd
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-09 15:04

Nutterd

PSN: MRVleisboeketje

bij UAE hebben ze goeie Covi (8>

Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Kenhas schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 08:55:
[...]
Ik ga uit van onschuld. Ik blijf op dat vlak naïef en ga uit van eerlijkheid. Anders stop ik beter met kijken naar alle vormen van wielrennen ;)
Nee, zodra een renner positief test ga ik uit van oneerlijkheid en geloof de verhalen niet van een vervuild product. Zo lang een renner niet positief test ga ik uit van eerlijkheid. Het lullige voor zo'n sporter is dat je het na een positieve test het nooit meer goed kunt doen, blijf je winnen of goede resultaten halen dan komt dat door de doping en rijd je in de anonimiteit dan bevestigd dat dat je doping hebt gebruikt.

Ik vroeg me trouwens af, kent iemand een sporter wiens B-staal negatief was na een positieve A-staal? Er staat altijd dat men nog even wacht op de B-staal maar ik kon mij zo gauw geen zaak voor de geest halen waarin de B-staal negatief was.

Only fools are enslaved by time and space.

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 22:04
Ja ik ken 2 Belgische sporters.
Thomas van der Plaetsen en Rutger Beke.
De ene had een positieve test op 1 of ander zwangerschapshormoon. Later bleek dat dit kwam omdat hij teelbalkanker had.

Beke testte positief op Epo maar is later onschuldig verklaart omdat er iets met zijn nieren scheelt.

Er zullen er vast nog zijn denk ik.

• LoneRanger
  • Niet online
Dat is niet helemaal wat ik bedoel, puur dat de B-staal afwijkt van de A-staal. Jij noemt voorbeelden van sporters die positief testen en later vrijgesproken zijn. Er wordt altijd gezegd dat men wil wachten op de B-staal terwijl dat van hetzelfde monster is en daarom vroeg ik mij dat dus ook af.

• Chelseamarre123
LoneRanger schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 21:00:
Dat is niet helemaal wat ik bedoel, puur dat de B-staal afwijkt van de A-staal. Jij noemt voorbeelden van sporters die positief testen en later vrijgesproken zijn. Er wordt altijd gezegd dat men wil wachten op de B-staal terwijl dat van hetzelfde monster is en daarom vroeg ik mij dat dus ook af.
Oh ja op die manier.
Even gegoogeld, het gebeurd wel eens blijkbaar dat het B-staal negatief is.
Paar jaar geleden is Cardoso van Trek zijn b-staal negatief getest, maar blijkbaar heeft de UCI hem toch geschorst.

• TheekAzzaBreek
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
De bedoeling is juist dat je die gevallen helemaal niet hoort: doping is pas vastgesteld als de B-staal ook positief is. Helaas wordt daar vaak de hand mee gelicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McMiGHtY

McMiGHtY

- burp -

Ganna is verslaanbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
570 watt gemiddeld in kleine 10 minuten door Ganna.

Superknap dat Dumoulin zo dichtbij zit. Goede voortekenen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06:37
Vond Philipsen een mooie prestatie neerzetten als niet-tijdrijder tussen de besten van de wereld in die discipline.

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• McMiGHtY

McMiGHtY

- burp -

Hebben we al zin in aankomend weekeinde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
McMiGHtY schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 19:30:
Hebben we al zin in aankomend weekeinde?
Haha, ik denk dat ik (we) een beetje verwend ben door het aanbod/vertegenwoordiging van wielrenners in disciplines als veldrijden/mountainbiken en apps als Discovery+ / GCN. 'Vroeger' was komend weekend echt de start voor mij van een nieuw wielerjaar. Nu kijk ik wielrennen en wat er op lijkt het hele jaar door. Het stukje nostalgie heb ik dit jaar dus niet helaas. Eigenlijk begint het wielerjaar voor mij als de klassiekers en monumenten niveau Ronde/P-R/AGR etc. beginnen

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Ik vind het niet veel hoor die kleine rondes her en der. Leuk wellicht om wat te wennen aan de nieuwe shirtjes en transfers maar verder is het kilometers maken voor het echte werk. Dat heb ik eigenlijk met al die kleine rondes, niet iedereen gaat voluit of komt hooguit om een dagje de beentjes een beetje te pijnigen in opbouw. Het weekend met de Omloop en KBK is voor mij nog steeds het begin van het echte wielerseizoen Die kleine rondes kijk ik wel als het zo uit komt maar voor de Omloop/KBK ga ik echt zitten, de lente gaat beginnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Toch kan je uit die kleine rondes behoorlijk wat informatie ophalen wat de staat is waarin sommige renners verkeren. Renners van naam rijden meestal niet mee alsof het een trainingsritje is, die willen de eer ook daar aan zichzelf houden. Sommige mensen vragen zich vaak af waar de e.o.a. renner ineens vandaan komt als ze dan een grote koers of eendagswedstrijd winnen, dat had je vaak al aan kunnen zien komen. Vandaag toch een mooie strijd gezien in de Ronde van Galicië met Valverde en Woods. En wat een mooie omgeving met die steile klimmetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09 17:38
Mooie overwinning van WvA en slim gespeeld met Benoot.

Vrouwen was uiteindelijk spannender / vermakelijker op het einde. Wat een beest is die van Vleuten toch. 10 km met een sprinter in je wiel en dan 600m je helemaal kapot sprinten. Verdiende overwinning.

[ Voor 4% gewijzigd door Morrar op 26-02-2022 18:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Die sprint tussen Vollering en van Vleuten was heroïsch. 300 meter zij aan zij sprinten, dan leg je het echt af tegen van Vleuten zo vroeg in het seizoen.

Geweldig dat er gewoon weer drommen toeschouwers langs de kant stonden te juichen en te schreeuwen en dat bij een heerlijk zonnetje. Zo krijg je extra veel zin in het voorjaarsseizoen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Wat moet die overwinning voor van Vleuten goed gevoeld hebben. Ik kon Demi niks verwijten maar dit was een finish om nooit meer te vergeten. Eigenlijk moeten we Demi bedanken dat zij zo mooi werd verslagen. Dit is een finish voor in een jaaroverzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Vandaag ook weer een pracht finish bij de dames hoor! Bij de mannen een stuk minder spannend helaas. Maar evengoed bij beiden weer prachtige beelden. Wel het idee dat het dit jaar niet heel stoffig was en ook niet heel nat; dus de gravel lag er (relatief) goed bij.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nutterd

Nutterd

Holy shit! TJV sloopt ff iedereen lijkt het!

Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Prachtige overwinning. Mooie kopman ook die Roglic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23:03
Wat een mooie Parijs-Nice weer (van TJV).

Ik wist wel wie ik als het eerste moest kiezen op het schoolplein; Wout van Aert. Wat een superknecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22:09
Ypuh schreef op zondag 13 maart 2022 @ 17:08:
Wat een mooie Parijs-Nice weer (van TJV).

Ik wist wel wie ik als het eerste moest kiezen op het schoolplein; Wout van Aert. Wat een superknecht.
Van Aert redt de gele trui van Roglic, wat een prestatie. Roglic zag het zwart voor de ogen op de laatste klim.

Zouden ze Yates hebben laten winnen? Op een gegeven moment kwamen ze snel dichterbij, maar de laatste 5 km stokte het. Van Aert had nog wel een zege verdiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Nee, zeker hebben ze Yates niet laten winnen, die was gewoon te sterk vandaag.

Jumbo is geen ploeg die aan cadeautjes doet. Kijk deze nog maar eens terug van Parijs-Nice vorig jaar :+ :

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• McMiGHtY

McMiGHtY

- burp -

Milaan - San Remo zaterdag..

Veel afzeggingen, veel zieken, maar hoogstwaarschijnlijk ook de terugkeer van Matje in het peleton:

https://www.hln.be/wielre...a-wout-van-aert~abce8f4a/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Vraag me af of VdP nu niet stiekem iets te vroeg terugkomt. Zonde als hij weer last van z'n rug krijgt omdat hij net te ongeduldig is.

Ps, zouden we hem niet meer 'matje' kunnen noemen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick4
  • Registratie: Juli 2020
  • Nu online
MSR is geen zware koers als je hem niet probeert te winnen. Hij kan hem gebruiken om makkelijk kilometers/uren te maken in een peloton.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McMiGHtY

McMiGHtY

- burp -

Ik denk ook dat de titel op Strava word: "Lange duurtraining met sprintefforts"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Requiem19 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 11:59:
Vraag me af of VdP nu niet stiekem iets te vroeg terugkomt. Zonde als hij weer last van z'n rug krijgt omdat hij net te ongeduldig is.

Ps, zouden we hem niet meer 'matje' kunnen noemen :D.
Je moet zijn Strava eens bekijken. Heeft iets van 4000km en veel hoogtemeters gereden afgelopen maand. Zal wel in orde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 17:11:
[...]

Je moet zijn Strava eens bekijken. Heeft iets van 4000km en veel hoogtemeters gereden afgelopen maand. Zal wel in orde zijn.
Ja ik heb z'n Strava goed gevolgd omdat ik daar 3 weken in de buurt was :). In de laatste Strava segmentjes zag ik dat hij 15 minuten lang 460 watt deed, wat toch wel duidelijk maakt dat hij snel in vorm aan het komen was.

Maar op een training een paar momenten kiezen is toch wat anders dan een koers van 290km in een peloton zonder koffie en lunchpauzes. MSR is een relatief lichte koers, but still...

Het zou ook niet de eerste keer zijn dat hij iets te optimistisch terugkomt. En ik vind het dan ook niet goed om te horen dat hij zegt dat z'n rug nog niet is waar hij wezen moet. Die rug zou nu eigenlijk echt wel 99% opgelost moeten zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nutterd

Nutterd

Stel ik zou terugkomen van een blessure en ik net zo goed was als Matje en 50% vd wielerfanaten me direct tot topfavoriet zou bombarderen in een koers die eigenlijk een loterij is zou ik ook zeggen dat mijn rug nog niet 100% was!

[ Voor 6% gewijzigd door Nutterd op 18-03-2022 17:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:13
Pfff , ik lig al 20 minuten op de bank en ben het nu al zat :+

Nog 7 uur te gaan.

Depart reëel!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Megupe schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 10:16:
Pfff , ik lig al 20 minuten op de bank en ben het nu al zat :+

Nog 7 uur te gaan.

Depart reëel!
Haha Milaan San Remo is ook echt de enige klassieker die je vanaf de laatste 20km kan kijken en alsnog alles gezien hebt

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• GerbenBK
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19:53
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 11:21:
[...]

Haha Milaan San Remo is ook echt de enige klassieker die je vanaf de laatste 20km kan kijken en alsnog alles gezien hebt
Ja! Onbegrijpelijk dat ze deze start tot finish uitzenden en de Strade niet! 8)7

The tyres begin to write cheques that the geometry can’t quite cash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutterd

Nutterd

GerbenBK schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 13:04:
[...]

Ja! Onbegrijpelijk dat ze deze start tot finish uitzenden en de Strade niet! 8)7
Precies! Jammer dat de finale tegelijk met de F1 qualificatie is :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
WvA en MvdP goed erbij. Pogieboy wel fel blijven proberen.

Die dekselse mohoric. Knap, maar zat er natuurlijk wel in met zijn daalkunsten.

MvdP 3e, is dus wel degelijk in orde.

[ Voor 55% gewijzigd door Megupe op 19-03-2022 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluus
  • Laatst online: 23:23

Kluus

Gang is alles

Hoor ik Mohoric nu net in het interview zeggen dat hij een dropper post had? Of was dat alleen bij de verkenning?

[ Voor 48% gewijzigd door Kluus op 19-03-2022 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutterd

Nutterd

Kluus schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:59:
Hoor ik Mohoric nu net in het interview zeggen dat hij een dropper post had? Of was dat alleen bij de verkenning?
Heb het interview niet gezien maar als dat zo is UCI kennende word hij gediskwalificeerd :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kluus

Kluus

Gang is alles

Nutterd schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 17:07:
[...]

Heb het interview niet gezien maar als dat zo is UCI kennende word hij gediskwalificeerd :+
Ja geen idee, vroeg me ook al af of het UCI approved is, lijkt me ook sterk. Maar bij GCN hadden ze het er ook nog een keer summier over.

Edit: Maar nu de beelden van de finish kijkend lijkt het toch wel een dropper... Hij wijst er zelfs naar bij zijn finish.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vSbIhaRm2T0yAhXS_bURTaIWBhc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yDwdpR5tBnskgrodtkD46Vka.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 32% gewijzigd door Kluus op 19-03-2022 17:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nutterd

Nutterd

Kluus schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 17:17:
[...]

Ja geen idee, vroeg me ook al af of het UCI approved is, lijkt me ook sterk. Maar bij GCN hadden ze het er ook nog een keer summier over.

Het leek mij ook sterk, maar nu de beelden van de finish kijkend lijkt het toch wel een dropper... Hij wijst er zelfs naar bij zijn finish.

[Afbeelding]
Inderdaad....ben benieuwd, hoop dat er geen diskwalificatie komt. Slimme actie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Kluus schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:59:
Zal wel dom zijn, maar wat is een dropper post?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nutterd

Nutterd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kluus

Kluus

Gang is alles

Exocet schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 17:26:
[...]

Zal wel dom zijn, maar wat is een dropper post?
Een telescopische zadelpen die je vanaf het stuur kan laten in- en uitschuiven zodat je meer controle hebt over je fiets, zwaartepunt kan omlaag en naar achter, je kan meer boven je achterwiel hangen (wat je hem ook ziet doen) en je fiets kan je vrijer bewegen.

In het MTBen is het gemeengoed inmiddels maar op de weg is dit denk ik een primeur, in ieder geval effectief in dit geval!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kluus

Kluus

Gang is alles

Inmiddels komen ook verschillende nieuws sites er mee, bevestigd dus :D. @Nutterd ik neem aan dat dit wel vooraf gechecked is met de UCI aangezien hij er zelf achteraf gelijk zo'n reclame voor maakt, dus zal wel geen DSQ worden denk ik.

Interessante techniek, zeker omdat het wel met een gewicht en aero nadeel komt, dus ben benieuwd hoe men hier in het vervolg mee om gaat!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nutterd

Nutterd

https://youtu.be/rVCLDoNMDRg

Had wel gezien dat hij geluk had, maar dat tweede moment is zeker een bruine zeem :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nutterd

Nutterd

Kluus schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 17:43:
Inmiddels komen ook verschillende nieuws sites er mee, bevestigd dus :D. @Nutterd ik neem aan dat dit wel gechecked is met de UCI aangezien hij er zelf achteraf gelijk zo'n reclame voor maakt, dus zal wel geen DSQ worden denk ik.

Interessante techniek, zeker omdat het wel met een gewicht en aero nadeel komt, dus ben benieuwd hoe men hier in het vervolg mee om gaat!
Ik vind het prima! Had namelijk 10 euro op Mohoric gezet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheekAzzaBreek
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Nutterd schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 17:43:
https://youtu.be/rVCLDoNMDRg

Had wel gezien dat hij geluk had, maar dat tweede moment is zeker een bruine zeem :+
Sodeju, wat een koele kikker. Ballen van staal. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Wieleflits geeft aan dat zo’n dropper post mag.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• cbr600f4i
Dit was dus een MvdP op 90%. Ik hou mijn agenda tijdens de Ronde van Vlaanderen vrij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• J-M-T
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20:45
Toffe finale gisteren, heb wel genoten. Heb zoals zovelen wel een zwak voor MvdP en hoopte dat ze terug zouden komen. Tegelijk vond ik de actie van Mohoric erg tof, mooi bedacht en voorbereid en terecht gewonnen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ypuh
MvdP als super sub voor Alpecin-Fenix. Je zag ook zijn interne struggles; "Pogacar valt voor de 4e keer aan, moet ik niet ook een keer gaan nu?"

Verbazingwekkend hoe goed hij er weer bij zat na een half jaar niet gekoerst te hebben en dan ook meteen de langste koers van het jaar. Het is misschien niet de zwaarste klassieker, die 2 extra uurtjes op de fiets nekken toch vaak een deel van het peloton.

Mohoric was uiteindelijk weinig aan te doen. Turgis leuk, maar zinloos/te laat. MvdP wint in principe gewoon de sprint van de favorieten incl. een Mads Pedersen, Wout van Aert etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Ypuh schreef op zondag 20 maart 2022 @ 09:04:

Mohoric was uiteindelijk weinig aan te doen. Turgis leuk, maar zinloos/te laat. MvdP wint in principe gewoon de sprint van de favorieten incl. een Mads Pedersen, Wout van Aert etc.
Blijkbaar was er een valpartij in de afdaling van de pogio met Nizzolo waardoor onder andere Roglic werd opgehouden.
Het geluk van Mohoric was ook dat er totaal geen organisatie was achterin daardoor.
Misschien als er 2 a 3 knechten erbij waren was het gat wel gedicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 16:00:
[...]

Blijkbaar was er een valpartij in de afdaling van de pogio met Nizzolo waardoor onder andere Roglic werd opgehouden.
Het geluk van Mohoric was ook dat er totaal geen organisatie was achterin daardoor.
Misschien als er 2 a 3 knechten erbij waren was het gat wel gedicht.
MvdP heeft hetzelfde gezegd. Hij dacht dat Roglic er nog bij zat maar toen hij in de gaten had dat die weg was werd het een lastig verhaal om nog voor de winst te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Sonny Colbrelli zakt in elkaar na sprintfinish, maar zou weer bij bewustzijn zijn

https://sporza.be/nl/2022...tzijn-zijn~1647879173871/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Exocet schreef op maandag 21 maart 2022 @ 18:44:
Sonny Colbrelli zakt in elkaar na sprintfinish, maar zou weer bij bewustzijn zijn

https://sporza.be/nl/2022...tzijn-zijn~1647879173871/
Zag 'm ook langskomen... Tragisch. Gelukkig nu wel een update dat hij stabiel zou zijn.

Zal wel weer de nodige geruchten op hang brengen, zeker gezien het team waar hij voor rijdt... Maar goed, genetische redenen of ontsteking zijn natuurlijk gewoon mogelijk. Hopelijk komt ie er wel weer helemaal bovenop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Morrar schreef op maandag 21 maart 2022 @ 19:08:
[...]

Zag 'm ook langskomen... Tragisch. Gelukkig nu wel een update dat hij stabiel zou zijn.

Zal wel weer de nodige geruchten op hang brengen, zeker gezien het team waar hij voor rijdt... Maar goed, genetische redenen of ontsteking zijn natuurlijk gewoon mogelijk. Hopelijk komt ie er wel weer helemaal bovenop.
Hij was ook recent ziek. Te snel terug komen na koorts is nooit goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
Chelseamarre123 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 23:31:
[...]

Hij was ook recent ziek. Te snel terug komen na koorts is nooit goed.
Denk dat het inderdaad misschien wel in die richting te zoeken is. Hij had vorige week moeten afzeggen wegens ziekte.
Als je bedenkt dat Tim Declercq zijn voorjaar in het water ziet vallen door een ontsteking op het hart na ziekte (weliswaar na een covid besmetting), dan zou je kunnen vermoeden dat hier misschien iets vergelijkbaars aan de hand is.

Maar het is natuurlijk speculeren

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Terwijl Jumbo een enorm nummertje opzet in de E3 doet Vdp ook weer een nummero
Vierde keer, goede keer voor Mathieu van der Poel in de Coppi e Bartali. De Nederlander trok halfweg koers in de aanval, werd opnieuw gevat op 5 kilometer voor het einde, maar herstelde razendsnel en won de pelotonspurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:52
Ik denk niet dat Quick step dit jaar veel grote prijzen zal rapen. Asurnen zat veel te snel alleen.

Sterk nummer van wva en Jumbo visma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doomtech
  • Registratie: Februari 2019
  • Nu online
Tarkin schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 16:44:
Ik denk niet dat Quick step dit jaar veel grote prijzen zal rapen. Asurnen zat veel te snel alleen.
Geen groot fan van de Wolfpack ( :') ), maar die gaan echt nog wel grote prijzen pakken dit jaar. Fabio gaat zeker nog wel meerdere touretappes pakken aangezien ik hem op dit moment de sterkste sprinter vind. Daarnaast heb je Alaphilippe die altijd op een wonderbaarlijke manier precies op het juiste moment kan pieken. En dan heb je inderdaad nog Asgreen die vandaag niet erg sterk oogde omdat er in de breedte geen ondersteuning was. Maar die gaat ook nog wel wat moois rijden.

Verder eens dat de glans er bij QS vooralsnog wel redelijk af is. Zal een combinatie zijn van iets mindere kwaliteit in de breedte en veel blessures/zieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:52
doomtech schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 23:35:
[...]

Geen groot fan van de Wolfpack ( :') ), maar die gaan echt nog wel grote prijzen pakken dit jaar. Fabio gaat zeker nog wel meerdere touretappes pakken aangezien ik hem op dit moment de sterkste sprinter vind. Daarnaast heb je Alaphilippe die altijd op een wonderbaarlijke manier precies op het juiste moment kan pieken. En dan heb je inderdaad nog Asgreen die vandaag niet erg sterk oogde omdat er in de breedte geen ondersteuning was. Maar die gaat ook nog wel wat moois rijden.

Verder eens dat de glans er bij QS vooralsnog wel redelijk af is. Zal een combinatie zijn van iets mindere kwaliteit in de breedte en veel blessures/zieken.
In de tour enzo wel, ik had het eerder op het Vlaams voorjaar (hun hoofddoel, de monumenten).

Ik ben wel fan van de wolfpack hoor, maar zie TJV ook graag koersen zo. Wel even gedacht dat Wout wel heel veel kop deed tussen km 70 e´ 50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Mooie finale van Gent-Wevelgem met een mooie winnaar :)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Ypuh
Heel vet hoor, de 21-jarige Eritreeër Biniam Girmay die G-W wint:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YVO5v_XDIVkhh8g5WO0lSceyAc0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kHvsU8aiLFGD3kUH8Ide7xz6.png?f=fotoalbum_large
Jumbo ook weer erg, erg sterk. Laporte is nu al de verrassing van dit seizoen voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Geen Wout dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisico
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-09 18:16

Fisico

by Fabian

Hopelijk is hij snel weer fit en neemt hij wel echt voldoende rust. Teveel sporters hebben best veel last van naweeën en op een tweede Sonny zit niemand te wachten. Ik ben wel benieuwd of de verantwoordelijkheid voor de koers nu veranderd. Al denk ik dat iedereen nog steeds naar TJV gaat kijken, want dat blijft een sterk blok.

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Echt jammer voor de ronde! Denk dat iedereen wel weer es zin had in een potje WvA vs MvdP, ongeacht voor wie je bent... Maar gelukkig nog wel genoeg competitie over lijkt me. Ook wel benieuwd hoe Pogi het gaat doen bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Hoe vet ik Wout van Aert ook vind, begin ik er alweer een beetje moe van te worden hoor. Denk dat De Ronde er niet minder leuk van wordt morgen.

[ Voor 3% gewijzigd door Ypuh op 02-04-2022 11:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 10:53
Wat een ronde tot nu. Enorm spannend maar denk pogacar als uiteindelijke winnaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
cvs79 schreef op zondag 3 april 2022 @ 16:20:
Wat een ronde tot nu. Enorm spannend maar denk pogacar als uiteindelijke winnaar
Inderdaad, Pogacar lijkt meer over te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:36
VDP :D

[ Voor 16% gewijzigd door Terranova op 03-04-2022 16:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Morrar
Yes! MvdP! Maar wat een finale. Pogi baalt als een stekker en wordt zelfs nog van het podium gereden... Had die 2e plek wel verdiend natuurlijk.

De rug is helemaal terug zullen we maar zeggen.

Shot van boven is wel helder; MvdP trekt precies op tijd op voor de achtervolgers. Pogi liet zich net verrassen lijkt het.

[ Voor 55% gewijzigd door Morrar op 03-04-2022 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Bizar slot, Pogi laat zich kennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Jammer, domme sprint van Pogi. Beste man in koers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Laatst online: 22-09 14:34
Wat een finale, Pogacar was denk ik wel de beste... Maar foutief gepositioneerd bij de sprint

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op zondag 3 april 2022 @ 16:47:
Jammer, domme sprint van Pogi. Beste man in koers.
En? Bij wielrennen wint lang niet altijd de beste, meestal de slimste

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Morrar
Mooi interviewtje ook wel. Pogi inderdaad de sterkste volgens MvdP, maar misser in de sprint. Wellicht omdat het z'n eerste is, terwijl MvdP routinier is zo'n beetje voor deze finales ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:30
Vos schreef op zondag 3 april 2022 @ 16:47:
Wat een finale, Pogacar was denk ik wel de beste... Maar foutief gepositioneerd bij de sprint
Niet foutief gepositioneerd. Hij hield zijn benen stil. Had door moeten rijden en durven sprinten in plaats van afwachten. Als hij eerder de sprint begonnen was, was hij zeker geweest van tenminste een tweede plaats. Nu is hij ondankbaar vierde door zijn eigen schuld...

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Exocet schreef op zondag 3 april 2022 @ 16:48:
[...]

En? Bij wielrennen wint lang niet altijd de beste, meestal de slimste
Dat zeg ik toch ook niet ;)
Had gewoon liever Pogacar als winnaar gehad.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Morrar
Chelseamarre123 schreef op zondag 3 april 2022 @ 16:54:
[...]

Dat zeg ik toch ook niet ;)
Had gewoon liever Pogacar als winnaar gehad.
Die gaat nog zoveel winnen, beetje afwisseling kan geen kwaad :+ Hij is 23 ofzo toch (tegenover 27 van MvdP?), dus we zullen nog genoeg van 'm zien ;)

Sowieso prima tijden voor de wielersport met WvA (helaas vandaag niet), MvdP, Pogi, Roglic, en nog zo wat namen!

[ Voor 14% gewijzigd door Morrar op 03-04-2022 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Laatst online: 22-09 14:34
StevenK schreef op zondag 3 april 2022 @ 16:54:
[...]

Niet foutief gepositioneerd. Hij hield zijn benen stil. Had door moeten rijden en durven sprinten in plaats van afwachten. Als hij eerder de sprint begonnen was, was hij zeker geweest van tenminste een tweede plaats. Nu is hij ondankbaar vierde door zijn eigen schuld...
Hij begint indd te laat en kan daardoor eigenlijk geen kant meer op omdat aan beide zijdes wordt gepasseerd. Wel eigen fout ja.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 964C2
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 00:44

964C2

" Wer bremst, hat Angst "

Deze sprint gaat Pocacar vannacht nog over dromen en niet snel vergeten.
Maar hij is nog jong en leert heel snel.
Deze fout gaat hij niet nogmaals maken en dus gaat hij " De Hoogmis " vast nog eens winnen.

Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Ypuh
Mooie overwinning van MvdP.

Pogi had achteraf deze sprint nooit gewonnen. Nog een paar keer teruggekeken, maar hij stond bij zijn aanzet bijna stil. Ondanks dat hij misschien wel de sterkste man in koers was, was het batterijtje ook wel gewoon leeg op het einde. Des te knapper van Mathieu.

Ook erg sterk van Madouas en van Baarle dat ze gewoon door zijn blijven rijden en binnen schotafstand gebleven zijn. Ook hun beste resultaten ooit in een monument.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fisico

Fisico

by Fabian

Van Baarle en Madouas reden ook door voor de derde plek, want ook zij hadden druk van achteruit. Het werd nog bijna zoals MvdP zijn Amstel won. In zo'n sprint zie je echt de kracht van vd Poel, net als die brug bij het WK veldrijden vorig jaar. Stuk strand, stukje vlak en dan bam 10 seconden vanuit een soort van stilstand ontploffen. Asgreen deed het vorige keer beter door het tempo wat hoger te houden. Geniaal ook om de stravafile nu te zien.

De koers bij de dames was ook mooi en ook leuk om de nababbel achter het podium te zien met de vrouwen en mannen. Het zijn wel echt allemaal liefhebbers. ik ben wel benieuwd hoeveel tijdsverschil er tussen de mannen en vrouwen zit op de Kwaremont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Iemand een linkje naar de sprint van bovenaf gezien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Morrar
BreadFan schreef op maandag 4 april 2022 @ 09:22:
Iemand een linkje naar de sprint van bovenaf gezien?
Voila:

YouTube: Nail-Biting Finale After A Brilliant Day Of Racing! | Tour of Flande...

[ Voor 33% gewijzigd door Morrar op 04-04-2022 09:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
Mathieu van der Poel trekt er na 6.5 uur koers nog ff een sprintje uit van 1.383w over 5 seconden (max. 1.406w). Dat was misschien ook wel de redenen waarom het leek dat Pogi stil stond :+.

Die periode van rust is denk ik zo slecht nog niet geweest voor Mathieu. Hij zit er meteen al goed in en lijkt ook de lange koersen (Milaan San Remo zat hij er ook goed bij) beter te overleven. Sprints zoals die tegen Asgreen en P-R vorig jaar was hij niet fris meer op het einde. Misschien is hij tegen de Tour de France wel in absolute topvorm.

[ Voor 59% gewijzigd door Ypuh op 04-04-2022 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
foutje

[ Voor 98% gewijzigd door Ypuh op 04-04-2022 09:56 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Horla
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-09 16:13
Ypuh schreef op maandag 4 april 2022 @ 09:47:
Misschien is hij tegen de Tour de France wel in absolute topvorm.
Nu weet ik wel dat ik hier op een Nederlands forum zit maar je gaat mij niet wijsmaken dat je een race zoals gisteren op 90% van je mogelijkheden wint. Tegen o.a. één van de allergrootste talenten die we in het wielrennen ooit hebben gezien en een palmares aan het opbouwen is dat te vergelijken is met Merckx. Milaan-San Remo uiteraard wel, dat is 250km rustig fietsen en 25km finale. De RvV is toch echt wel andere koek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Van der Poel gaf ook aan dat ie heel diep gegaan was / nog nooit zo hard gewerkt had in het post-race interview toch? En zelf zei hij dat zijn vorm dik in orde was, dat ie inderdaad wel lekker fris was en geen last meer had.

Dis aannames over "vorm op 90%" enzo lijken me inderdaad ook niet terecht; er reed gewoon een heel goede MvdP, die net meekon op de laatste Paterberg en die daarna "Van der Poel dingen" deed in de finale. Pogacar had de race grotendeels op de Paterberg al verloren; hij had het waarschijnlijk slimmer kunnen spelen voor de tweede plek.

Tot slot; heel cool de MvdP zijn data inclusief vermogen gewoon op Strava knikkert :) De laatste KM van de Ronde is een apart segmentje en het is heel tof om de data voor de sprint daar in detail te kunnen zien. Van het naar elkaar kijken met de beentjes stil tot de explosieve sprint op het einde; je kunt het tot op de seconde volgen.

[ Voor 23% gewijzigd door Morrar op 04-04-2022 10:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
@Horla Ik denk niet dat we de beste MvdP ooit gezien hebben. Zijn prestatie van 3 jaar geleden werd nog aangehaald, toen hij 4e werd na een wiel kapot gereden te hebben op een stoeprandje.

In principe hebben we gister MvdP alleen zien volgen en 0x in de aanval of uit het zadel gezien als je de laatste kilometer niet meetelt. Misschien is dat ook wel zijn geluk (net als in Dwars door Vlaanderen) dat hij zich nog niet goed genoeg voelt om overal rücksichtsloos achteraan en overheen te springen zoals in de Tirreno en Tour vorig jaar, of toen hij NK werd.

90% niet nee, ik denk dat je dan niet eens mee hoeft te doen. De marges aan de top zijn kleiner dan dat en Pogi is natuurlijk ook geen koekenbakker om bij in het wiel te blijven, maar ik denk dat er nog wel 1-2% te winnen valt. Als dat weer resulteert in vele 'domme' maar spectaculaire aanvallen, dan kun je je afvragen of hij daar succesvoller mee gaat zijn. Gister heeft hij een topkoers gereden en het publiek ook vermaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Toch hebben we een van de beste MvdP's ooit gezien. Hij leek alleen niet 100% omdat Pogacar zo bizar sterk was.

Wielerflits heeft z'n Strava lekker uitgepluist en z'n vermogens vergeleken met vorig jaar:
https://www.wielerflits.n...kkende-data-van-de-ronde/

Laatste keer Oude Kwaremont 2021: 446 watt in 5:36
Laatste keer Oude Kwaremont 2022: 475 watt in 5:20 (2e keer Oude Kwaremont 499 watt in 5:05, helaas geeft het artikel niet aan hoe hard VdP in 2021 de 2e keer de OK op ging)

Laatste keer Paterberg in 2021: 558 watt in 1:15
Laatste keer Paterberg in 2022: 649 watt in 1:10 (note: vreemd dat het bijna 100 watt meer is en maar 5 seconden sneller?)

Edit: misschien was z'n beste vorm nog wel de Strade Bianche van 2021? Uiteraard kun je niet vergelijken tussen koersen onderling omdat het ook enorm veel uitmaakt hoe vaak je al diep bent gegaan, maar toch wel interessant:

https://www.bicycling.com...van-mathieu-van-der-poel/

1 minuut waarde van 735 watt in een aanval op Le Tolfe

Z'n sprint van die Strade wijkt niet heel veel af van z'n sprint in de RVV gisteren (al was die 5 seconden korter)

20 seconden lang gemiddeld vermogen van 1004 watt met piek van 1362 watt.

[ Voor 34% gewijzigd door Requiem19 op 04-04-2022 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisico

Fisico

by Fabian

Van de podcast in het wiel heb ik echt genoten. Thijs die lekker in Strava aan het neuzen is en duiding geeft. De sprints van de laatste drie jaar zijn redelijk gelijk in vermogen, alleen de aanpak is elke keer net anders met de aanvangssnelheid.
Ik deel Thijs zijn conclusie ook wel, MvdP was in Strade vorig jaar op zijn allerbest ooit. Als dat 100% was dan was dit 98% ofzo. Net dat hele kleine beetje glans en heft in handen nemen mist nog. Aan de andere kant is Pogi misschien ook wel beter dan Aflip.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Fisico schreef op maandag 4 april 2022 @ 12:34:
Van de podcast in het wiel heb ik echt genoten. Thijs die lekker in Strava aan het neuzen is en duiding geeft. De sprints van de laatste drie jaar zijn redelijk gelijk in vermogen, alleen de aanpak is elke keer net anders met de aanvangssnelheid.
Ik deel Thijs zijn conclusie ook wel, MvdP was in Strade vorig jaar op zijn allerbest ooit. Als dat 100% was dan was dit 98% ofzo. Net dat hele kleine beetje glans en heft in handen nemen mist nog. Aan de andere kant is Pogi misschien ook wel beter dan Aflip.
Pogacar was echt insane goed. Dat shot hoe hij de 2e keer de Oude Kwaremont iedereen passeerde alsof hij per ongeluk in een amateurwedstrijd terechtgekomen was, bizar. Bijna flashbacks naar de goed oude Ricciardo Rico tijd qua demarrages :).

Ik weet niet of ik ergens kan inleggen op hem als eerste TdF winnaar die alle 5 de monumenten wint, maar ik zou het gelijk doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
Wel sick hoe dichtbij zijn cijfers allemaal liggen i.e. hij zijn potentieel optimaal weet te benutten. De Strade was inderdaad nóg extremer dan gister, maar de RVV is 2 uur langer wat natuurlijk ook zijn effect heeft (nogmaals; straf dat na zo'n lange koers de cijfers dan nog zo dicht bij elkaar liggen).

Strava Sauce is een makkelijk tooltje om dit te kunnen analyseren. De 15s/5m/20m cijfers van de RVV zijn fractioneel hoger, maar het zwaartepunt van de RVV lag in een korter tijdsbestek duidelijk meer tegen het einde (bij de tweede passage van de Kwaremont) waar het bij de Strade van begin tot einde bal was.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pXEJyLYfGlgEphyyA2J4fDXSwGo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8Xk0ot2iUgfEfSy85IisS0mt.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5OCS7hCvqWKoAcUEUAYMucSgUOI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HOc2TvL8Seuowb92zj9qTglb.png?f=fotoalbum_large

Het NK van 2020 was nog indrukwekkender, maar daarvan heeft hij helaas zijn Strava file niet gedeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Toevallig iemand de gegevens van Pogacar op de oude kwaremont, vooral zijn eerste passage ben ik wel benieuwd naar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Chelseamarre123 schreef op maandag 4 april 2022 @ 13:40:
Toevallig iemand de gegevens van Pogacar op de oude kwaremont, vooral zijn eerste passage ben ik wel benieuwd naar.
Pogacar deelt z'n vermogensfiles nooit volgens mij.

Je zou wel +/- z'n vermogen kunnen berekenen/schatten over de Oude Kwaremont door te kijken naar hoe snel hij boven was tov VdP.

Wat Pogacar imo zo ontzettend bijzonder maakt is dat hij zowel aeroob als anaeroob tot de top behoort. Dus zowel hele hoge 1 minuut waarden kunnen trappen als 30+ minutenwaardes kunnen trappen.

Dat zie je eigenlijk bij weinig andere renners zo extreem terug als bij hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Maar hoe indrukwekkend die 2e keer oude kwaremont gisteren van Pogacar wel niet was, ik heb zelf het idee dat MvdP hem nog sneller heeft afgelegd (alleen grotendeels buiten de camera).
Volgens mij heeft Thijs Zonneveld dat ook uitgezocht in deze podcast.
Pagina: 1 ... 81 ... 155 Laatste

Let op:
Advies over welk kledingstuk het beste bij je past en waar je het kan kopen, daarvoor kan je hier terecht: Het grote fietskleding topic.
Ervaringen over het wielrennen kan je hier bespreken: Het grote wielrenervaringtopic - Deel 21