Motortje op zijn kant. Lekkere slachtpartij word dit. Heerlijke televisie dit.
Bizar dat de winnaar vandaag 30k pakt, en de winnares gisteren maar 1500 euro verdiende.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Die fietsen kunnen allemaal wel een nieuwe setje lagers gebruiken
Haha die secteur aanduiding ook. Elke strook is 5 sterren waardig vandaag
zo bizar ook niet. Ligt vooral aan't beschikbare geld. Als de mannen race 20x meer sponsorsgeld binnen krijgt dan is het niet meer dan logisch dat de prijs ook 20x zoveel is.Pierre schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 14:11:
Bizar dat de winnaar vandaag 30k pakt, en de winnares gisteren maar 1500 euro verdiende.
Dat die vrouwen uberhaupt een parijs roubaix rijden is al een goede ontwikkeling, komt vanzelf.
In dit geval meen ik dat Trek het prijzengeld voor Deignan heeft aangevuld tot hetzelfde bedrag als de mannen krijgen. Maar goed, dat komt dus vanuit het team, en niet vanuit de organisatie.Pierre schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 14:11:
(Overigens kun je prima bediscussiëren of dát dan wel terecht is, de vrouwen rijden immers maar 3 uurtjes)
[ Voor 7% gewijzigd door Smultie op 03-10-2021 14:19 ]
Man man wat een slagveld dit, niet normaal. Eigenlijk niet verantwoord zo rijden; beter inkorten en later starten. Weer klaart beetje op en dan heb je in ieder geval beter zicht...
Gister bij de dames was al heftig, maar dit is wel weer paar scheppen er bovenop. En als je dan leest wat de verwondingen zijn, dan gaat het wel erg ver.
De renner ook die ff met een in us z'n stuur vast zat te draaien
P.S. Zelf kruip ik gewoon op de trainer bij een spatje regen; #zolderheld
Edit: gefixed, thanks @HeleBoel
Gister bij de dames was al heftig, maar dit is wel weer paar scheppen er bovenop. En als je dan leest wat de verwondingen zijn, dan gaat het wel erg ver.
De renner ook die ff met een in us z'n stuur vast zat te draaien

P.S. Zelf kruip ik gewoon op de trainer bij een spatje regen; #zolderheld
Edit: gefixed, thanks @HeleBoel
[ Voor 14% gewijzigd door Morrar op 03-10-2021 15:14 ]
Booooe Morrar, met je cancel cultuur #SayNoToMorrar
Laporte zijn remmen werken niet, dus dan maar met je schoen remmen
Haha kijk mij 's woke zijn op m'n 43eYpuh schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 14:23:
Booooe Morrar, met je cancel cultuur #SayNoToMorrar
Meer on topic; zou het nog kunnen voor MvdP? Koplopers gaan wel lekker, maar het is nog een eind en in deze omstandigheden kan alles nog lijkt me.
[ Voor 26% gewijzigd door Morrar op 03-10-2021 14:27 ]
Hehe.Morrar schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 14:25:
[...]
Haha kijk mij 's woke zijn op m'n 43e
Meer on topic; zou het nog kunnen voor MvdP? Koplopers gaan wel lekker, maar het is nog een eind en in deze omstandigheden kan alles nog lijkt me.
Absoluut, de meeste en zwaarste stroken komen nog. MvdP zit in de groep met favorieten. Die 2 op kop gaan het denk ik niet halen tot de laatste 50km wanneer het echt los zal barsten.
Denk overigens niet dat MvdP gaat winnen. Als je vorige week conditie te kort kwam voor 260km, dan ga je dat niet in een week bijgetraind hebben. Hij ziet er tot nu toe wel oke uit.
[ Voor 14% gewijzigd door Ypuh op 03-10-2021 14:35 ]
Nog 10 km tot het bos. Normaal breekt de koers daar pas open. Nu is het al een slagveld.
Benieuwd hoe slecht het bos er nu bij ligt
Benieuwd hoe slecht het bos er nu bij ligt
Dit is toch genieten. 100x beter als de gemiddelde voetbalwedstrijd
Wat een bikkels zijn dit zeg. Diep respect!!!
Wat een bikkels zijn dit zeg. Diep respect!!!
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Sterker nog: Die zijn total loss na vandaag.rolandos582 schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 14:13:
Die fietsen kunnen allemaal wel een nieuwe setje lagers gebruiken
Zeker de carbon frames en onderdelen.
Met die modder herken ik niemand meer van voren. Haha.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Man man man het is nu gewoon elke minuut dat er iemand onderuit gaat.
De winst gaat naar degene die het minst gevallen is vandaag.rolandos582 schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 14:55:
Man man man het is nu gewoon elke minuut dat er iemand onderuit gaat.
MvdP goed er doorheen, WvA minder gelukkig.
[ Voor 8% gewijzigd door Morrar op 03-10-2021 14:58 ]
Wat een sensatie, geen minuut saai deze koers.
Van der poel is los, die doet volop mee voor de winst
[zeurmodus] het is slagveld of slachtpartij. Een slachtveld is een rare combinatie van de twee. [/zeurmodus]
Maar de wedstrijd is wel genieten, ja. De valpartijen op de stroken doen me niet zoveel, maar wat zet de organisatie het wegmeubilair slecht af. Dat viel me in de TdF ook al op.
Maar de wedstrijd is wel genieten, ja. De valpartijen op de stroken doen me niet zoveel, maar wat zet de organisatie het wegmeubilair slecht af. Dat viel me in de TdF ook al op.
@HeleBoel Ik dacht ik hou me stil
.
Het is nog niet eens zozeer het afzetten, maar de toepassing van straatmeubilair in Frankrijk is gewoon drama. Noord Frankrijk zal wel het ergste zijn (is volgens mij ook het boerenplatteland, zal niet erg levendig zijn op 1 dag in het jaar na).
Het is nog niet eens zozeer het afzetten, maar de toepassing van straatmeubilair in Frankrijk is gewoon drama. Noord Frankrijk zal wel het ergste zijn (is volgens mij ook het boerenplatteland, zal niet erg levendig zijn op 1 dag in het jaar na).
Wat zien die boys eruit joh.... die mogen gelijk onder de douche straks
Ja ja jongens, rustig maar het is al gefixed!
MvdP draait lekker nu en zit goed!
[ Voor 7% gewijzigd door Morrar op 03-10-2021 15:44 ]
Gefixt*Morrar schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 15:43:
Ja ja jongens, rustig maar het is al gefixed!
(Sorry
Moeilijke situatie hoor.
Groep VdP blijft hangen op een 50 seconden van het koptrio. Veel steun (behalve een beetje Colbrelli) is er niet... Het "peleton" verliest zelfs tijd. Daar zal een Stybar of Van Aert toch een serieuze cartouche moeten verschieten op Mons en Pevele zo dadelijk...
Groep VdP blijft hangen op een 50 seconden van het koptrio. Veel steun (behalve een beetje Colbrelli) is er niet... Het "peleton" verliest zelfs tijd. Daar zal een Stybar of Van Aert toch een serieuze cartouche moeten verschieten op Mons en Pevele zo dadelijk...
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Gunstig dat Moscon nu ook alleen zit. Man tegen man. Wat is minuut nou op 50km.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Hij wil dat vast doen op de kasseistroken.DDX schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:00:
VdP rijd wel rap, maar hij rijd het gat niet dicht.
Het gat wordt alleen maar groterDDX schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:00:
VdP rijd wel rap, maar hij rijd het gat niet dicht.
Lijkt me een uitstekende positie, ook voor Colbrelli. Die drie op kop moeten nog een heel end. WvA zit in een peloton die het opgegeven lijkt te hebben. 50km is nog bijna 1.5u en de zwaarste stroken komen nog.
Niet te zenuwachtig worden op 48km vd finish. Misschien “spaart” Mathieu nu even.
Die Moscon niet onderschatten. Heel sterke coureur ongeacht het een idioot is
Schrijf Moscon maar op. Gewoon de sterkste man in koers
Moscon heeft net zoveel werk gedaan als MvdP, dus die heeft ook wel pijn hoor. Is wel al het hele seizoen goed aan het rijden. Ik hoop dat ie valt en z'n sleutelbeen breekt. Zak hooi
Colbrelli zal zelf ook eens de kar trekken, man man.
Haha ja Colbrelli is niet gek, die pikt z'n karretje wel aan bij MvdP. Op eigen kracht komt ie er niet en laatste sprintje is z'n hoop.
Moscon gaat inderdaad net ff te lekker...
Nah G2 en G3 bij elkaar, hopen dat er nu wat meer mee willen draaien.
Nah G2 en G3 bij elkaar, hopen dat er nu wat meer mee willen draaien.
[ Voor 30% gewijzigd door Morrar op 03-10-2021 16:19 ]
Als ik nu eentje een val gun is het hij wel. Behoorlijke reputatie heeft die MosconYpuh schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:10:
Moscon heeft net zoveel werk gedaan als MvdP, dus die heeft ook wel pijn hoor. Is wel al het hele seizoen goed aan het rijden. Ik hoop dat ie valt en z'n sleutelbeen breekt. Zak hooi
Nee, snap ook wel dat hij zich liever spaart. Maar dit zet ook geen zoden aan de dijk.Morrar schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:14:
Haha ja Colbrelli is niet gek, die pikt z'n karretje wel aan bij MvdP. Op eigen kracht komt ie er niet en laatste sprintje is z'n hoop.
U zei?Willie Warempel schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:19:
[...]
Nee, snap ook wel dat hij zich liever spaart. Maar dit zet ook geen zoden aan de dijk.
Heb de reputatie van Moscon niet op het het netvlies maar wat is er met die renner?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Racistische teringlijerPierre schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:25:
Heb de reputatie van Moscon niet op het het netvlies maar wat is er met die renner?
Laten we zeggen dat het nu ff beter is dat hij nu alleen rijdt. Minder kans op racisme, gescheld en fietsengegooi naar andere renners.Pierre schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:25:
Je moet even zijn wikipedia openen, staan een aantal zaken uitgelicht.Pierre schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:25:
Racisme, agressie, mensen bewust doen vallen...
Heeft enkel vijanden in het peleton
Ze komen nu dicht bij! Moscon lijkt op te zijn
Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464
Zo net even zijn wiki gelezen, fijne gast niet dus, hopelijk halen ze hem nog in. Ik zie dat hij lek gereden heeft.
Dat heeft toch juist alleen maar voordeel? Volledige schone fiets, ketting etc.
Behalve dat je 20 seconden verliest...rolandos582 schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:32:
Dat heeft toch juist alleen maar voordeel? Volledige schone fiets, ketting etc.
Zal mentaal ook pijn doen, als VdP nog 1 cartouche heeft voor op Carrefour de l'arbre kan het nog
Die opdrogende modder zal wel lekker zitten pfff.
Muahhh nieuwe set banden (minder kans op lek) , nieuwe ketting die weer soepeler draait etc. Dat helpt ook wel wat hoorJebus4life schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:34:
[...]
Behalve dat je 20 seconden verliest...
Zal mentaal ook pijn doen, als VdP nog 1 cartouche heeft voor op Carrefour de l'arbre kan het nog
Ik dacht dat zwarte pieten niet meer konden.Pierre schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:34:
Je kan wel ongestoord een (nat) scheetje latenPierre schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:34:

Daar kan hij ook niks aan doen.... Die fiets was niet meer te houden
Al die autos en motoren die vast staan
Gewoon leeggereden lijkt me.rolandos582 schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:38:
Daar kan hij ook niks aan doen.... Die fiets was niet meer te houden
Jullie misgunnen het Moscon wel hé na lezen van die pagina
Hij geeft zelf op. Daar ben ik niet voor nodigrolandos582 schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:39:
De meeste hier kijken al wat langer koers dan gister spuit 11rolandos582 schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:39:
Ik gun het van der poel ook hoor, maar die heeft al flink werk verricht
1 minuut toch?Exocet schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:41:
Van Aert is ook niet heel ver meer
Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464
Hij loopt verder uit, wat een gekke koers is het toch
Hij zat op 7 seconden en nu weer op 22...
En de groep van Aert komt dichterbijrolandos582 schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:47:
Hij zat op 7 seconden en nu weer op 22...
Dit is wel echt een van de mooiste koersen ook. Die modder, valpartijen en lekke banden. En dan dat gehele kolereneind sowieso. Als je het hebt over de mannen van de jongens scheiden, dan denk ik hieraan.
Zou Moscon zijn bandenspanning van die reserve fiets te hard staan? Hij schuift echt abnormaal hard na die fietswissel. Verklaart misschien ook waarom die uitliep op het vlakke.
Dacht ik ook. Dan moet het zo gebeuren voor de achtervolgers.Chelseamarre123 schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:49:
Zou Moscon zijn bandenspanning van die reserve fiets te hard staan? Hij schuift echt abnormaal hard na die fietswissel. Verklaart misschien ook waarom die uitliep op het vlakke.
Ervoorbij voordat je zo samen met m ligt.
Wat rijd die Vermeersch sterk! Vorige week nog het WK voor belofte gereden en medaiile gepakt in het tijdrijden.
Vandaag al hele dag op kop en verzwakt niet.
Vandaag al hele dag op kop en verzwakt niet.
Lijkt wel veldrijden dit.. In het voordeel van v.d. Poel dus..
Ik gun het van der Poel natuurlijk...maar de mooiste (onrealistische) winnaar zou toch wel Vermeersch zijn!
Is gewoon een cyclocrossInflatable schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 16:55:
Lijkt wel veldrijden dit.. In het voordeel van v.d. Poel dus..
En de meest realistische is Colbrelli. Die heeft nog niets fout gedaan en geen steek laten liggen. Niet mijn stijl/favoriet, maar wel verdiend.
[ Voor 18% gewijzigd door Ypuh op 03-10-2021 16:57 ]
Let op:
Advies over welk kledingstuk het beste bij je past en waar je het kan kopen, daarvoor kan je hier terecht: Het grote fietskleding topic.
Ervaringen over het wielrennen kan je hier bespreken: Het grote wielrenervaringtopic - Deel 21
Advies over welk kledingstuk het beste bij je past en waar je het kan kopen, daarvoor kan je hier terecht: Het grote fietskleding topic.
Ervaringen over het wielrennen kan je hier bespreken: Het grote wielrenervaringtopic - Deel 21